Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ja, maar dat we vast weten wie er mee doet

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
code:
1
2
| Acc Name | Player Name | Character | E-Mail/MSN          |
| Shagura  | Shagura-GoT | Assasin   | vbessels@hotmail.com|

Verder is 8 maanden wel heeeel erg pessimistisch ;)
Verder bestaat die char natuurlijk nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
code:
1
2
| Acc Name | Player Name | Character | E-Mail/MSN                |
| Venkeroz | Venkeroz-GoT| Sorceress | jan_cortenbach@hotmail.com|

dit ben ik dus ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het blijft onduidelijk wanneer 1.10 uitkomt (en of dat niet weer maanden op zich laat wachten O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Acc Name stime
Player Name weeknognie
Character Necro of pala
E-Mail/MSN sn00bdawg@hotmail.com

kben btw beter bereikbaar op irc.moomoofarm.nl channel #diablo2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime, wil je necro worden? dan neem ik een paladin

Acc name: Fragz_NL
Player name: Silver_GoT
E-Mail: jorisfokker@hotmail.com

Ik ken geen code :|
(heb geen zin om het op te zoeken hoe dat moet :O :Z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me pindlebot loopt al sinds 8 januari 24/7 en heb al 8 wf nu :D ik vind mfen gewoon zwaar saai aan worden daarom gebruik ik nieuwe pindle bot

De nieuwe bot is ook bnet vriendlijk en iets minder snel zodat bnet weinig stress heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

loser, ga maar ergens anders vertellen dat je met zoveel geluk je kutpbot gebruikt, b.net is al genoeg verneukd, en hier hoeft dat niet :( |:( :|

als je et saai vind, wrom speel je überhaupt nog?

[ Voor 16% gewijzigd door Phobos op 26-01-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleffie zend een mailje naar Sadam om zijn nieuwe gasbom op Jos Alders zijn kartonnen doos te laten vallen! dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Account name:
SeRRveR

Character
Meteor-Chain Lightning Sorceress

Character name:
Womanigot

Email
Serrver@boomhut.net

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lord_Mithril schreef op 26 January 2003 @ 14:33:
[...]

tegen mij gericht? zo ja dan mag je het gewoon zeggen hoor..
liever wel aangezien ik me nu afvraag wat je gezegt kan hebben :P
Nee :) niet tegen jou, tegen iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen

acc name: *admiraal_aaP
char: nog niet bekend :P
char name: kolonel_aaP
email: kromme_aaP@hotmail.com

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:43:
me pindlebot loopt al sinds 8 januari 24/7 en heb al 8 wf nu :D ik vind mfen gewoon zwaar saai aan worden daarom gebruik ik nieuwe pindle bot

De nieuwe bot is ook bnet vriendlijk en iets minder snel zodat bnet weinig stress heeft :D
Dat noem ik toch wel dieptriest en dan nog hier posten hoe trots je er wel niet op bent... Hoe zielig kan je zijn... :r :r :r

ps. check me sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 21:43:

straks zijn jouw 8 wf'jes net zoveel waard als 8 gold als het zo door blijft gaan, dus geniet er nog maar van zolang het kan (1 weekje ofzo)

allemaal moeite voor niks! :D
sukkel

[ Voor 5% gewijzigd door T7D_Sneezy op 26-01-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
T7D_Sneezy schreef op 26 januari 2003 @ 23:54:
[...]

straks zijn jouw 8 wf'jes net zoveel waard als 8 gold als het zo door blijft gaan, dus geniet er nog maar van zolang het kan (1 weekje ofzo)
verkeerde knop :?

[ Voor 9% gewijzigd door T7D_Sneezy op 26-01-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t :*) Wat maakt het uit als ik nu van 12 tot 6 in ochtend achter me comp zit en mf of de comp het zelf doet is toch niks ergs aan. En dit cheaten nah vind ik niet het is niet echt een aimbot zoals cs bijvoorbeeld en ik val niemand hiermee lastig:)

En als je zo tegen pindlebot ben moet je ook geen maphack gebruiken wat 97% op bnet doet. Of wou je zeggen dat iedereen die tp hele tijd gaat zoeken met mephisto:D

Cheaten met CS bijv vindt ik lame maar dit vind ik niet eens cheaten een botje die het werk voor je doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dus zonder maphack :+

Eigenlijk zonder cheats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 00:50:
[...]

w00t :*) Wat maakt het uit als ik nu van 12 tot 6 in ochtend achter me comp zit en mf of de comp het zelf doet is toch niks ergs aan. En dit cheaten nah vind ik niet het is niet echt een aimbot zoals cs bijvoorbeeld en ik val niemand hiermee lastig:)

En als je zo tegen pindlebot ben moet je ook geen maphack gebruiken wat 97% op bnet doet. Of wou je zeggen dat iedereen die tp hele tijd gaat zoeken met mephisto:D

Cheaten met CS bijv vindt ik lame maar dit vind ik niet eens cheaten een botje die het werk voor je doet :9
Wat is de lol om een computer voor jou items te laten zoeken, terwijl je gewoon zelf tijd moet steken in een char. + zoeken..... ik kan me goed voorstellen dat veel mensen jou gedoe triest vinden..

ps. vergelijk: CS: doel van het spel, zo veel/snel mogelijk tegenstanders afschieten... hoe cheat je, met bot, waardoor pc dat voor je doet
ps.2 vergelijk2: LoD: doel van het spel, zo gaaf mogelijk items vinden, zodat je char. zo cool mogelijk wordt... hoe cheat je, met bot, waardoor pc dat voor je doet

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 21:43:

een Windforce heeft een droprating van 1 op de 4135 van de keren dat een unique bow(dit kan dus ook een eaglehorn, doublebow etc. etc. zijn) valt ALS er al een Unique item valt(en dan ook nog een uit de klasse van de bow's)En jij wilt beweren dat je 8keer dat 'geluk' hebt gehad.. vast..

MF'en mag dan misschien saai zijn daar ben ik het helemaal mee eens, maar houdt gewoon het feit dat je Pindlebot lekker voor jezelf. Het boeit niemand iets en je wordt alleen maar geflamed(vooral als je er ook nog eens bij wilt opscheppen).

Bovendien kraam je zoiezo alleen maar onzin uit want de Pindlebot(versie 3.4?) is helemaal niet 'battle net' vriendelijk. Dit komt omdat Pindlebot's(en bijv. ook Mephbot's) niet gewoon naar bepaalde punten toe 'lopen' maar dit met wat pakket's richting de b.net servers faken. Dat is hetgeen wat Battle.net servers het zo lastig maakt.

Bij deze dus het vriendelijk verzoek niet uit je nek te lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 02:45:
[...]

ps.2 vergelijk2: LoD: doel van het spel, zo gaaf mogelijk items vinden, zodat je char. zo cool mogelijk wordt... hoe cheat je, met bot, waardoor pc dat voor je doet

:Z
legenda:
'cheaters', mensen die Bot's gebruiken.

Jij bent dus percies een persoon uit een groep personen waar ik een nog grotere hekel aan heb dan aan cheaters.

Het enigste wat jullie kunnen doen is zanikken over hoe erg cheaters wel niet zuigen omdat hun alle items 'onterecht' verkrijgen.

Mocht er dan ooit wat 'lag' zijn of jullie krijgen een Realm down dat ligt het meteen aan (je raadt het al) de cheaters, of zuigt Battle.net

Nog een puntje dat _niemand_ door schijnt te hebben, Battle.net is GRATIS. Een service die Blizzard levert zonder jullie op te zatelen met Spam of rekeningen.

Mensen zoals jij hebben nou juist Pindle/Mephbot's 'uitgevonden', mensen die denken dat Diablo om de items gaat.

En bovendien, denk nou eens na - Pindleskin staat een paar muisklikken weg van de 'spawn-point' in Harrogath. Natuurlijk gaan mensen dan Pindlebot's coderen! Ik ben zelfs verast dat de dat pas de laatste tijd zijn gaan doen!

Met andere woorden zeik niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheaters: mensen die zich een voordeel toeeigenen dat niet zo bedoeld is volgens de regelgeving.

Ook mh valt daaronder.

Novalue: jij moet ook niet zo zeiken. Misschien vind jij het leuk om Baal 30.000 keer dood te maken maar er zijn ook mensen die het gewoon heel leuk vinden om een goed item te vinden.

De een speelt met achterlijke builds om het moeilijk te maken en de ander doet veel aan MF omdat ie dat leuk vindt.

Diablo2 gaat nu eenmaal grotendeels om de items. Als je dat niet door hebt dan moet je zogezegd "je kop maar eens uit je hol trekken" :+ Uiteraard speel je dit spel gewoon voor de lol. Dat is het doel. Hoe doe je dat? een goeie char bouwen.. Wat heb je daarbij toevallig ook nodig? ItamZ// :)

naakte tovenaresjes uitgezonder :) Ieder zijn meug in dit spel.

btw: pindlebot sluit een game niet af maar stuurt een grote packet waardoor de connectie verbroken wordt en ze extra snel weer in kunnen loggen. Doe dit met 10.000 mensen en je hebt een aardige DDOS attack :P Al die games pakken ook resources dus draait de server langzamer. Pindlebotters verkloten het gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Het komt er gewoon op neer dat de ***cheater hier gewoon op de knopjes SHIFT-DEL moet drukken.

En weg met die ***pindlebot.
Als je goede items wilt hebben dan SPEEL JE ER ZELF OM.
En ga je het niet automatiseren.
Het is alleen niet eerlijk voor andere mensen maar jij wordt er op een later moment ook de dupe van.

Je items worden niets of nauwelijks nog wat waard en je hebt kans dat je gewoon gebanned wordt van heel b.net.
En geloof me, met zoveel spellen die gebruik maken van b.net wil je niet gebanned zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mega edit: ach laat maar zitten, die n00bs kun je toch niet overhalen om geen hacks te gebruiken. Ik hoop dat 1.10 verrandering kan brengen.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetjuh hoe sweet het wel niet is als je hem uurtje of 10 in avond aanzet en dan de volgende dag wakker wordt en denk is zien wat er nu gevangen is:D

Sweet toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:54:
Weetjuh hoe sweet het wel niet is als je hem uurtje of 10 in avond aanzet en dan de volgende dag wakker wordt en denk is zien wat er nu gevangen is:D

Sweet toch
Nou fantastisch hoor! Echt compleet geweldig hoe l33t ben je dan wel niet met al je geweldige spulletjes en dan kan je weer patserig doen tegenover ial je vriendjes wat jij allemaal niet gevonden hebt! :z

Get a life.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 12:15:
[...]

Nou fantastisch hoor! Echt compleet geweldig hoe l33t ben je dan wel niet met al je geweldige spulletjes en dan kan je weer patserig doen tegenover ial je vriendjes wat jij allemaal niet gevonden hebt! :z

hoezo nou weer patsen over iets wat virtueel was lol!!! en als je het hebt over me d2 buddies ( wat ik hoop voor je ) hoef ik zeker neit te patsen want die gebruiken ook botje :*)

Verder zal ik over op houden omdat hier mensen zijn die nergens tegen kunnen en altijd moeten flamen even goeie vrienden latra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 12:29:
[...]

Ik zal nooit meer patsen met spullen die ik op illegale wijze heb gekregen. Het gebruiken van hacks/bots/bugs/exploits is slecht en niet leuk voor legit spelers. Ik bied hierbij mijn excuses aan en zal alle windforces aan charsi verkopen en geen hacks/bots/bugs/expoits meer gebruiken.
Goedzo! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 12:29:
En BTW ik ben de grootste n00b die er op het hele b.net te vinden is.
zelfkennis is altijd fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 06:36:
btw: pindlebot sluit een game niet af maar stuurt een grote packet waardoor de connectie verbroken wordt en ze extra snel weer in kunnen loggen. Doe dit met 10.000 mensen en je hebt een aardige DDOS attack :P Al die games pakken ook resources dus draait de server langzamer. Pindlebotters verkloten het gewoon :D
En toch heb je geen idee waar je het over hebt of wel.
Pindlebot is zelfs zo netjes om gewoon ESC, Save+Exit te emuleren.

Als je niet weet waar je het over hebt, houdt dan je mond dicht.

eidt: Oh dat laatste klopt wel, dankzij de Pindlebotters(en Mephbotters) zijn er 30% meer games..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
   | Acc Name | Player Name | Character | E-Mail/MSN |
1 | Martijn9 | BowaZon-GoT | BowAma | FrostXL@hotmail.com |
2 | Herr-Bernhard | Orangina-GoT | Paladin | Agentorangina@hotmail.com |
3 | Shagura | Shagura-GoT | Assasin | vbessels@hotmail.com |
4 | Venkeroz | Venkeroz-GoT | Sorceress | jan_cortenbach@hotmail.com |
5 | Stime | ????? | Necro/Pala | sn00bdwag@hotmail.com |
6 | Fragz_NL | Silver_GoT (mag ik van die _ een streepje make?) | Paladin| jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR | Womanigot (ook GoT erachter,plz ;) ) | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@boomhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP (ook GoT plz) | kromme_aaP@hotmail.com |

POEH we zitten al vol, nu alleen nog wachten op de patch! >:) :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Ik doe ook wel mee, uit ervaring vallen er toch ook wel weer wat menschen af.
char name = nog unkown
acc = slinkingant
email, slinkingant[at]softhome[dot]net

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 12:15:
[...]

Get a life?!? zeg je lol!!!

Ik heb juist een leven en geen tijd om zielige mf runs te doen zoals jou daarom laat ik het de computer zelf doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!!JOSJE IS GEWOON DE MAN!! owned gewoon bnet. bot of geen bot. maakt geen ene kanker uit }) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 18:16:
[...]

Get a life?!? zeg je lol!!!

Ik heb juist een leven en geen tijd om zielige mf runs te doen zoals jou daarom laat ik het de computer zelf doen :*)
precies ik ben het helemaal met je eens :D Waarom maken ze geen cowrun bots! dan hoeven we helemaal niet meer te spelen :) heb ik nog meer vrienden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plantje schreef op 27 januari 2003 @ 18:31:
[...]

precies ik ben het helemaal met je eens :D Waarom maken ze geen cowrun bots! dan hoeven we helemaal niet meer te spelen :) heb ik nog meer vrienden. :|
Je hebt al cowrun bots:D maar het beste is de bloodrunbot te gebruiken en de game creation time op 5 min te zetten en er geen pass op ik heb al van lvl71 naar lvl99 gewerkt. Wel grappig had toen nog paar lightning skill charms

Heb druk leven dus ken niet 24/7 cowen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie ben jij? rip off van erica terpstra??? ga lekker 24/7 wanken op d2:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0V3RD0Z15 heeft GoT verlaten.
Svp verder on topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

mooi dit is de stand van zaken voor de "SC closed GoT party":
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
6 | Fragz_NL | Silver_GoT (mag ik van die _ een <vliegende streep>make?) | Paladin| jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR | Womanigot (ook <streepje>GoT erachter,plz ;) ) | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@bommhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP (ook <streepje>GoT plz) | kromme_aaP@hotmail.com |
9 | slinkingant | ????? | ????? | slinkingant@softhome.net |

van oa slinkingant heb ik nog het 1 en ander nodig...

[ Voor 5% gewijzigd door FrostXL op 27-01-2003 19:05 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 13:57:
[...]

En toch heb je geen idee waar je het over hebt of wel.
Pindlebot is zelfs zo netjes om gewoon ESC, Save+Exit te emuleren.

Als je niet weet waar je het over hebt, houdt dan je mond dicht.

eidt: Oh dat laatste klopt wel, dankzij de Pindlebotters(en Mephbotters) zijn er 30% meer games..
Pindlebot, in iedergeval de oudere versies, sluit een game niet of met Esc-exit. Hij laat de game crashen. Creert een soort van time-out zodat ie terugdropt naar het chatscherm. Daarvandaan start ie dus weer een nieuwe game op.

Dat crashen doet 'ie door een foute packet te sturen. Door terug te crashen naar dat chatscherm krijgt je namelijk een paar seconden tijdwinst. (of het was makkelijker te proggen, beats me).

Dit veroorzaakte een aantal maanden geleden die belachelijke lag op Bnet. Misschien is de pindlebot nu wel iets "vriendelijker', dat weet ik inderdaad niet.

Maar ik weet wel dan Bnet een paar maanden geleden compleet onspeelbaar was door de klotebot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FrostXL schreef op 27 January 2003 @ 17:10:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
6 | Fragz_NL | Silver_GoT (mag ik van die _ een streepje make?) | Paladin| jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR | Womanigot (ook GoT erachter,plz ;) ) | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@boomhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP (ook GoT plz) | kromme_aaP@hotmail.com |

POEH we zitten al vol, nu alleen nog wachten op de patch! >:) :)
Leuk dat ik er niet bijsta terwijl ik er van het begin af aan bij was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

je kan er nog wel bij , we zijn zowieso met teveel

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

FrostXL. Mijn nick is dan WomaniGoT

spreekt vanzelf toch :?
Ik wil er geen streepje tussen want dat vind ik niet tof staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

oki jij je zin :) update :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
   | Acc Name         | Player Name | Character | E-Mail/MSN |
1 | Martijn9           | BowaZon-GoT | BowAma | FrostXL@hotmail.com |
3 | Shagura           | Shagura-GoT | Assasin | vbessels@hotmail.com |
4 | Venkeroz         | Venkeroz-GoT | Sorceress | jan_cortenbach@hotmail.com |
5 | Stime               | ????? | Necro/Pala | sn00bdwag@hotmail.com |
6 | Fragz_NL         | Silver_GoT | Paladin| jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR          | WomaniGoT | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@bommhut.net |
8 | admiraal_aaP   | ????? | kolonel_aaP | kromme_aaP@hotmail.com |
9 | slinkingant       | ????? | ????? | slinkingant@softhome.net |
10| Liquidlzrd-GoT | ????? | ????? | liquidlzrd@hotmail.com |

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ach ja ik doe ook mee,
misschien HC als er ooit een hc groep komt :) .
|Acc name Mysteriax |player name Odinsfury | Character Barbarian WW | Email/MSN fmensink@home.nl |

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 18:36:
[...]

Je hebt al cowrun bots:D maar het beste is de bloodrunbot te gebruiken en de game creation time op 5 min te zetten en er geen pass op ik heb al van lvl71 naar lvl99 gewerkt. Wel grappig had toen nog paar lightning skill charms

Heb druk leven dus ken niet 24/7 cowen :*)
AH beter!!! dan kan ik me monitor verkopen want hoef ik niks meer te doen! :D
.....
misschien kan je beter open gaan spelen kan je alles in 5 minuten createn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Char weet ik nog niet, zit er al een barb in? neej, mooi, doe maar een ww barb voor mij dan!

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ja jongens, wen er maar aan, heel bnet gaat eraan, net al gloves gezien met 600 str en 200 dex :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Mystic_X schreef op 27 januari 2003 @ 20:14:
Ach ja ik doe ook mee,
misschien HC als er ooit een hc groep komt :) .
|Acc name Mysteriax |player name Odinsfury | Character Barbarian WW | Email/MSN fmensink@home.nl |
doe je alleen mee als we HC doen of ook SC ?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
We deden geen HC meer omdat als er een iemand uit je party doodging de rest ook weer moest wachten.. en dat was natuurlijk niet lekker spelen :)..

misschien had het ook met mijn nare dood te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

T7D_Sneezy schreef op 27 januari 2003 @ 20:35:
ja jongens, wen er maar aan, heel bnet gaat eraan, net al gloves gezien met 600 str en 200 dex :(
nog meer: (screenies niet van mij; bron:www.moomoofarm.nl)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/screenshot025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/screenshot026.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
zie je?? gewoon niet leuk meer zo, spullen van open bnet overzetten naar closed enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm.. ik geloof dat ze bij blizzard in de toekomst ook met battle.net echt meer moeite moeten doen om cheaten tegen te gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets wat ik me altijd blijf afvragen als ik dit soort trieste dicussies lees;

Waarom intereseert het jullie of een ander nou cheat/of niet, sterker nog waarom voelen jullie de drang om er zelfs op te reageren.

Er is geen _EEN_ game op deze aardkloot waarvoor iemand geen bot heeft gemaakt/ exploit heeft geschreven / hacktool heeft bedacht / enz. Dus leer het nou eens eindelijk te laten zoals het is.

Niemand zadelt jou met enige problemen op door te cheaten, ok de D2x trade economy wordt misschien gereduceerd tot een hoop stront maar waarom zou je traden, je bent immers tegen 'cheaten' en je weet dat 80% van wat je trade een dupe/hack kan zijn. Maar uiteindelijk ben jij niet degene die er problemen door ondervindt.

edit: Niet dat ik nou VOOR cheaten ben ofzo, maar steek toch geen tijd in het 'afzeiken' van mensen die 'cheaten' ze denken toch dat ze beter zijn en dat zal wellicht ook nooit veranderen.

nogmaals edit: Blizzard wil _misschien_ na de 1.10 patch beginnen aan 1.11 waar diablo2's memory cycle's compleet encrypted zullen worden met een 256bit's code.
Dit betekent dus dat geen enkele hack meer zou gaan werken(in theorie) omdat deze allemaal gebruik maken van het feit dat alles wat Diablo in 't geheugen propt TE makkelijk aan te passen is. Klinkt positief, of het nou ook nog echt gaat gebeuren? Ik betwijfel het, Blizzard moet immers zorgen voor zijn nieuwe 'parade paartje' WC3.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pics boven me, daar staat required level: 64 in het rood, wat betekend dat de char geen lvl 64 is, maar wel die handschoenen aankan :?

Ik heb een assassin met een stormshield, shaftstop, bartucs, string of ears, 2 ravens en meer. Op bartucs na allemaal zelf gevonden. Ik heb 75%(max) DR en 75% block. Ik ging gisterten duelen en werd met TWEE schoten gedood door een amazone... Dat is toch niet leuk meer, die ith gebruikers? Trouwens, welke sorc wil nou tegen iemand met een white ring vechten? Het enige wat zo'n sorc kan doen is hem/haar met een staff inelkaar meppen, maar dat schiet niet op...

Nee jongens, duels zijn niet leuk meer. Ik hoop dat de patch ALLES wat niet legit is verwijderd. Pindle bot gebruikers en zwaare hack gebruikers (meerdere iths en white rings en white orge gaunletts) moeten gebanned worden. O-)

Frost, maak er maar Silver-GoT van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
ben er een tijdje uit geweest... iths kan ik zo vinden (wat t zijn) maar wtf zijn die white ring en White ogre gauntlets :?

[edit]
net die screenies gezien.. wow.. als dat een legit item is heb ik een sociaal leven..
das toch niet leuk meer om daar mee te spelen :? :/

nah laat mij maar relaxed alles zelf vinden.. veel leukler dan dat trade/dupe zooitje..

[ Voor 50% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2003 10:18 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
:r op vieze items
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 00:51:
Even iets wat ik me altijd blijf afvragen als ik dit soort trieste dicussies lees;

Waarom intereseert het jullie of een ander nou cheat/of niet, sterker nog waarom voelen jullie de drang om er zelfs op te reageren.

Er is geen _EEN_ game op deze aardkloot waarvoor iemand geen bot heeft gemaakt/ exploit heeft geschreven / hacktool heeft bedacht / enz. Dus leer het nou eens eindelijk te laten zoals het is.

Niemand zadelt jou met enige problemen op door te cheaten, ok de D2x trade economy wordt misschien gereduceerd tot een hoop stront maar waarom zou je traden, je bent immers tegen 'cheaten' en je weet dat 80% van wat je trade een dupe/hack kan zijn. Maar uiteindelijk ben jij niet degene die er problemen door ondervindt.

edit: Niet dat ik nou VOOR cheaten ben ofzo, maar steek toch geen tijd in het 'afzeiken' van mensen die 'cheaten' ze denken toch dat ze beter zijn en dat zal wellicht ook nooit veranderen.

nogmaals edit: Blizzard wil _misschien_ na de 1.10 patch beginnen aan 1.11 waar diablo2's memory cycle's compleet encrypted zullen worden met een 256bit's code.
Dit betekent dus dat geen enkele hack meer zou gaan werken(in theorie) omdat deze allemaal gebruik maken van het feit dat alles wat Diablo in 't geheugen propt TE makkelijk aan te passen is. Klinkt positief, of het nou ook nog echt gaat gebeuren? Ik betwijfel het, Blizzard moet immers zorgen voor zijn nieuwe 'parade paartje' WC3.
Dat niemand mij met enige problemen opzadelt is niet waar. Zo verneuken die exploits/cheats/hacks whatever gewoon de essentie van een game. Bij diablo II bijvoorbeeld wordt het traden verneukt. Nu kun je dan wel zeggen dat je niet moet traden, maar dat hoort erbij en zonder traden zou het voor mij een stuk minder leuk zijn. Ook wordt het duallen verneukt en veroorzaakt het soms een enorme serverload. Verder is het ook niet leuk als er een een of ander gecheat godly gasje in je party loopt die alles in 1 klap doodmaakt.
Het verneukt dus gewoon aspecten van de game die erin zijn gezet omdat deze het spel leuker maken. Als dat vervolgens wordt gesloopt door cheat0rs verneukt dat mijn speelplezier.

[ Voor 178% gewijzigd door Shagura op 28-01-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 08:44:
Die pics boven me, daar staat required level: 64 in het rood, wat betekend dat de char geen lvl 64 is, maar wel die handschoenen aankan :?

Ik heb een assassin met een stormshield, shaftstop, bartucs, string of ears, 2 ravens en meer. Op bartucs na allemaal zelf gevonden. Ik heb 75%(max) DR en 75% block. Ik ging gisterten duelen en werd met TWEE schoten gedood door een amazone... Dat is toch niet leuk meer, die ith gebruikers? Trouwens, welke sorc wil nou tegen iemand met een white ring vechten? Het enige wat zo'n sorc kan doen is hem/haar met een staff inelkaar meppen, maar dat schiet niet op...

Nee jongens, duels zijn niet leuk meer. Ik hoop dat de patch ALLES wat niet legit is verwijderd. Pindle bot gebruikers en zwaare hack gebruikers (meerdere iths en white rings en white orge gaunletts) moeten gebanned worden. O-)

Frost, maak er maar Silver-GoT van 8)7
als mij amazone met wf ( 100% legit ) jou 1 guided geeft is het ook dag assas:)

Ith is btw erg boring aan worden opzich niet heel erg dat die bestaat maar dat ith gewoon standaard wapen is geworden van de amazone is wel matig maar toch is wf nog beter:D

Trouwen die nieuwe haxed VENOM BOW is pas sweet ( voor cowen )

Afbeeldingslocatie: http://www.3ds-virtual-store.de/shopeu/images/geifferhydra.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
T7D_Sneezy schreef op 27 januari 2003 @ 20:54:
zie je?? gewoon niet leuk meer zo, spullen van open bnet overzetten naar closed enz.
wtf? kan dat nu ook al? :|
damn zeg.. wat is daar nou leuk aan? de enige cheat waar ik t nut van zie en weinig afdoet aan t spel is Maphack..
maar de rest? :/ ik snap t niet wat is daar nou leuk aan..

volgens mij als ik met een ama had gespeeld was ik de enige die geen WF had puur omdat ik em zelf wil vinden..
ach laat ik hier maar over ophouden.. ik speel het wel gewoon lekker door zonder cheats en hoop dat 1.10 er verandering in gaat brengen (als die ooit nog eens uit komt)

[edit]
nou goed nog 1 keer dan
Trouwen die nieuwe haxed VENOM BOW is pas sweet ( voor cowen )
en dat is leuk om mee te spelen:? wtf hebbie eraan.. in 1 schot is alles dood en het enige wat je hebt moeten doen om t wapen te krijgen is een editor gebruiken :/
sorry hoor maar lager kan niet.

[ Voor 19% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2003 10:41 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
precies heeft niks met een ITH boog ofzo te maken, want een ITH boog doet minder dmg dan een WF, dus ik denk dat je gewoon de lul was door heeeeeeeeeel veeeeeeeeel 290 pd sc
Nee wie dan?? alles zelf vinden is aardig lastig als je een super 1337 ventje wilt maken, en traden is gokken omdat het zo gevaarlijk is. Dus wij ondervinden er wel problemen door

EDIT: trouwens met 1.10 gaan niet de gedupete items weg, zet dat dan ook maar uit je hoofd

[ Voor 8% gewijzigd door T7D_Sneezy op 28-01-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 08:44:
dat komt omdat dit met maphack word bekeken, en die char die bij de andere in zijn inv kijkt heeft die stats nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 10:34:
[...]

als mij amazone met wf ( 100% legit ) jou 1 guided geeft is het ook dag assas:)
Welke van jouw}:O 8 gepindlebotte wf is 100% legit? GEEN EEN DUS! 100% legit is als iemand hem vind zonder bot.

JosAlders stop met spelen, mensen als jij verliezen uiteindelijk toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 27 January 2003 @ 20:54:
Dit is dus echt grote bull ( no flame intended ) die dingen zijn gewoon op close onstaan. Het ith verhaal is allang eruit gepatched als je ziet hoe je zo een ith boog moest maken kwam het er gewoon op neer dat er een soort van bug in die socket wapens zat en door die met de juiste module van d2hackit te socketen er een ith uitkwam. Probleem is dat ith in begin aardig zeldzaam was en veel vraag naar was.

Gevolg mass dupe net als de soj. WF en GF is ook niet betrouwbaar in trade als die wf 8% mana hebt weetjuh al dat die bijna zeker duped is. Eaglehorns zijn opzich nog betrouwbaar in trade, maar wat heb je eraan als iedereen een ith hebt :+ Opzich is de wf weinig beter dan de ith, maar de wf is gewoon het D2 must have item die er is daarom wilt iedereen die gewoon nog steeds hebben.

Maar om op bovenstaande terug te komen die items zijn heel vaak een foute drop calculatie van de realm. Denk je soms dat die buri armor gecreate is door een hacker? Wel raar dat het dan niet eens een perfecte buri is en dat alle buri armors precies zelfde stats hebben. Verder is dit hetzelfde verhaal met de ocu ringen gewoon een fout van de realm. De realm dropte een soj maar gaf hem per ongeluk de stats van een ocu. Feit blijft dat dit door de dupers wordt uitgebuit.

Constricting ring is gewoon domme fout van blizzard ze hadden hem gecreate en iets van 1 dag laten droppen en daarna disabled. Die ene drop was ook genoeg om hem massaal te dupen. ( ben wel trotse bezitter van 1 )

Voor de rest blijft het meeste toch een raadsel die gloves met al dat absorb heb ik namelijk nog nooit tegengekomen zelfs op ebay en sites als 3dsvs staat die er nog niet die meestal gelijk al de nieuwe zogenoemde bugged items hebben. Misschien zijn dat gewoon screenies van open bnet wat mij het voorbarigste lijkt :*) Een ander logische verklaring zou zijn dat er gewoon een paar goeie programmeurs die d2 leuk vinden er geslaagd in zijn items te createn op closed bnet >:) Maar dit lijkt me niet aangezien je dan eerder ergere godlike items zou tegenkomen als bijvoorbeeld small charms plus 7 to all skills en 723% mf based on charated lvl en dat soort grappen.

Conslusie bovenstaande alinea: Waarschijnlijk zitten er bepaalde bugs in bepaalde wapen/armor classes die zoals de ith gemaakt kunnen worden. Waar blizz niks van weet :) of niet eens omgeeft.

Waarschijnlijk en ik weet wel bijna zeker dat er met 1.10 gewoon alle dupes enzo blijven. Waarom denk je dat er dat ladder systeem komt dat al na een paar maanden weer reset? Gewoon om het feit dat ze dit als makkelijke oplossing zien. Een hele realm resetten zou namelijk zorgen dat er 3 kwart met d2 stopt als het niet meer is. Verder zouden ze het wel mogen dat resetten dus die bullshit dat ze rechtzaken krijgen is onzin er staat namelijk ergens in hun agreement dat alles op bnet qua items enzo gewoon van hun blijft.

Moraal van dit verhaal?

In het begin hielden ze goed stand tegen het aantal hacks, maar dat is nu voorbij. Er zullen altijd hacks blijven komen want er bestaan altijd dingen als ebay en 3dsvs ( items kopen voor echte euro's LOL ). Battlenet is een gratis service voor ons en ze gaan er echt niet meer geld insteken om cheaters tegen te gaan er zijn al namelijk miljoenen diablo's verkocht en ze zijn allang binnen van diablo. Warcraft 3 is nu een nieuwe troef en daar zullen nog een aantal patches voor blijven komen tot een ander spel het weer overneemt. Tot het zoals starcraft eindigt dat de maphack gewoon standaard preferences is en je het net zo goed erin zou patchen.

PS ik gebruik pindlebot jed 2.0 alles legit traden sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 11:01:
[...]

Welke van jouw}:O 8 gepindlebotte wf is 100% legit? GEEN EEN DUS! 100% legit is als iemand hem vind zonder bot.

JosAlders stop met spelen, mensen als jij verliezen uiteindelijk toch wel.
Wie ben jij om te zeggen om de defenitie van een legit item te geven?
Een legit item is gewoon een item die gevonden is en niet geduped is. Ken je zelf opzoeken op een aantal sites. Ik ben genoodzaakt om te pindlebotten aangezien alles in de trade geduped is en ik na 20 min niet me fake armor weg wil zien als ik iemand tegenkom met die zelfde armor in die cowgame!!! Ik heb me eerste wf eerlijk gevonden weekje pindlen in hefts vakantie maar ben gewoon na 8th jan gaan pindlebotten :*)

En dat mannetjes als jou daar een probleem mee hebben tja agh I don't give a fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
Waarom gaat iedereen niet over naar devine definity of andere mmorpgs?
tis gewoon niet meer leuk als je NIET cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Union schreef op 28 January 2003 @ 11:42:
Waarom gaat iedereen niet over naar devine definity of andere mmorpgs?
tis gewoon niet meer leuk als je NIET cheat
mmorpgs worden/zijn de toekomst :*) misschien dat gameontwikkelaars daarom tegenwoordig weinig support geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josje, wou je zeggen dat het gebruiken van pindle bot / bugs / iths GOED is?
Als je zo nodig uniques wilt, download een mod. Bij sommige mods vind je al een wf of stormshield bij de eerste vijand die killed. Makkelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
jos ik lul heus niet uit mijn nek hoor : je kan zeker wel van open bnet naar closed overzetten,
ik heb 6 socketed eagle's / wf / gf gezien, en ook die white gloves / rings enz enz komen zo op bnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 28 januari 2003 @ 13:15:
jos ik lul heus niet uit mijn nek hoor : je kan zeker wel van open bnet naar closed overzetten,
ik heb 6 socketed eagle's / wf / gf gezien, en ook die white gloves / rings enz enz komen zo op bnet
praat niet shit open battlenet is gewoon je character die op je pc staat en closed battlenet op de server van blizzard duhhh jij beweert dus nu dat die lui met jamella bijvoorbeeld een item maken en dan zo leuk effe blizzard server hacken om dat item te uppen rofl

kom maar is met bewijzen als je die heb :O

Je weet wat ze zeggen eerst zien dan geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 12:41:
Josje, wou je zeggen dat het gebruiken van pindle bot / bugs / iths GOED is?
Als je zo nodig uniques wilt, download een mod. Bij sommige mods vind je al een wf of stormshield bij de eerste vijand die killed. Makkelijk toch?
alleen pindlebot boeit niks die nieuwe versie dan hij is expres zo gemaakt dat die geen stress veroorzaakt en het zijn allemaal legit items is tenminste beter voor de economy dan al die hacked dingen die worden gemaakt. Ith is gewoon jammer omdat bijvoorbeeld de hellslayer vroeger must have was en nu door al die geke zwaarden niet meer geused wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
yeah right ... een soj dropt en krijgt perongeluk de stats van een occy ... yeah right
en ik weet niet op wat voor sites jij kijkt ... maar sorry hoor, items gehaald met een pindlebot zijn NIET legit (vraag dat voor de grap maar 's aan Blizzard) ;)

ik trade zelf bijna niks met mijn chars; alles wat ik heb heb ik zelf gevonden (of ik heb het gekregen van een vriend die het zelf gevonden heeft) ... dan maar geen windforce; ik speel dit spelletje voor de lol en niet om zo snel mogelijk een char lvl99 te maken.

Als 1.10 uitkomt wil ik wel meedoen met de grote got party ... hoe meer mensen hoe meer vreugd imo; dan is er tenminste bijna altijd wel iemand online om mee te spelen.

accname: Kroetsjov
char: assassin
name: ?
email: got@kroetsjov.nl

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 03:20:
[...]

legenda:
'cheaters', mensen die Bot's gebruiken.

Jij bent dus percies een persoon uit een groep personen waar ik een nog grotere hekel aan heb dan aan cheaters.

Het enigste wat jullie kunnen doen is zanikken over hoe erg cheaters wel niet zuigen omdat hun alle items 'onterecht' verkrijgen.

Mocht er dan ooit wat 'lag' zijn of jullie krijgen een Realm down dat ligt het meteen aan (je raadt het al) de cheaters, of zuigt Battle.net

Nog een puntje dat _niemand_ door schijnt te hebben, Battle.net is GRATIS. Een service die Blizzard levert zonder jullie op te zatelen met Spam of rekeningen.

Mensen zoals jij hebben nou juist Pindle/Mephbot's 'uitgevonden', mensen die denken dat Diablo om de items gaat.

En bovendien, denk nou eens na - Pindleskin staat een paar muisklikken weg van de 'spawn-point' in Harrogath. Natuurlijk gaan mensen dan Pindlebot's coderen! Ik ben zelfs verast dat de dat pas de laatste tijd zijn gaan doen!

Met andere woorden zeik niet zo..
Lol, je bent gek, als er iemand niet cheat ben ik het wel niet, als er iemand niet loopt te zeiken over cheaters, dan ben ik het wel, MAAR als die gast gaat lopen zeggen dat die pindle bot van hem geen cheat is, ja HALLO :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 13:36:
[...]

praat niet shit open battlenet is gewoon je character die op je pc staat en closed battlenet op de server van blizzard duhhh jij beweert dus nu dat die lui met jamella bijvoorbeeld een item maken en dan zo leuk effe blizzard server hacken om dat item te uppen rofl

kom maar is met bewijzen als je die heb :O

Je weet wat ze zeggen eerst zien dan geloven
had van jou toch wat meer vertrouwen in de hackers verwacht, maargoed dan geloof je het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroetsjov schreef op 28 January 2003 @ 13:41:
[...]

yeah right ... een soj dropt en krijgt perongeluk de stats van een occy ...
Het beroemde(massaal gedupte) 'buriza armor' is gewoon 1maal door diablo gedropped, ook een 'ocululs ring' is gedropped en daarna geduped. Er zijn wel meer bugged items: Ik bijvoorbeeld heb een paar weken geleden Wartravelers gevonden met 100% mf ipv, max 50%.
... maar sorry hoor, items gehaald met een pindlebot zijn NIET legit (vraag dat voor de grap maar 's aan Blizzard) ;)
Alle items die je vindt met Pindlebot zijn 100% legit, dit komt omdat Pindlebot gewoon alleen maar doet wat jij zou doen, keer op keer op keer op keer. :9
nogmaals: Als je er geen verstand van hebt houd dat je mond dicht

Wat betreft de whitehacks, ith's, dupes enz. tja, dat vindt ik echte rotzooi - ik heb nog een unid. WF liggen en deze is _niets_ meer waard omdat het om een 'dupe' zou gaan. :(

Gisteren popte trouwens wel een speler in een duel tegen mij, afijn zijn spullen vallen op de grond en ik pak ze op met de intentie ze terug te geven(er liepen nog meer mensen rond in die game, en gezien 99% nooit zooi terug geeft.) ik open mijn inv. om te kijken wat ie had.. OE een ith.. ben meteen naar charsy gelopen en heb ALLES verkocht. Speler was best wel over de zeik.. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 28 januari 2003 @ 13:15:
Al die items komen HEUS niet van open battle.net af anders hadden we allang 1x1charms gezien met +7skills.

6sockted WF's/Eagle's ed. zijn allemaal 'leftovers' van de socket exploit waardoor je ELK item(behalve ringen, gloves, amuleten en boots) met het maximum aantal sockets kon sockte.

de Battle.net server hacken is een net iets grotere kluif, het geen wat er nu alleen maar gebeurt is dat 'hackers' gebruik maken van de informatie die D2x in je geheugen propt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 11:24:
[...]

Constricting ring is gewoon domme fout van blizzard ze hadden hem gecreate en iets van 1 dag laten droppen en daarna disabled. Die ene drop was ook genoeg om hem massaal te dupen. ( ben wel trotse bezitter van 1 )
Dit is sowiezo niet waar (en dat oculus/buri verhaal lijkt me ook niet waar). Blizzard heeft die constriction ring nog nooit aangezet. Hij zat echter wel in het spel, dus hebben deze op een vage manier op closed b.net weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 11:49:
[...]
mmorpgs worden/zijn de toekomst :*) misschien dat gameontwikkelaars daarom tegenwoordig weinig support geven O-)
Ja leuk, Anarchy Online toevallig tegenwoordig nog gespeeld - Zo niet weet je vast niet dat daar ook RIJEN exploits en hacks voor uit zijn gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shagura schreef op 28 januari 2003 @ 14:34:
[...]

Dit is sowiezo niet waar (en dat oculus/buri verhaal lijkt me ook niet waar). Blizzard heeft die constriction ring nog nooit aangezet. Hij zat echter wel in het spel, dus hebben deze op een vage manier op closed b.net weten te krijgen.
dit is wel waar want hij stond nog voor de ith tijd dat alles waar was op diabloii.net maar ze waren nooit sure of die gedropt kon worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroetsjov schreef op 28 januari 2003 @ 13:41:
[...]

yeah right ... een soj dropt en krijgt perongeluk de stats van een occy ... yeah right
en ik weet niet op wat voor sites jij kijkt ... maar sorry hoor, items gehaald met een pindlebot zijn NIET legit (vraag dat voor de grap maar 's aan Blizzard) ;)
Blizzard verbied pindlebots alleen maar om het feit dat ze vroeger die super lag veroorzaakte. Tuurlijk zeggen ze dat alles fout en foei is lol. Ze zeggen ook dat je realm down krijgt door maphack enzo wat niet waar is. Is gewoon server side problem met iets. En dat van die occu en die buri armor is opzekers waar 100%. Mensen die zeggen dat ze van open battlenet naar close kunnen overzetten praten echt zulke grote bullshit als je een beetje wat weet van computers weetjuh dat dit echt onzin is ( lach er nog om ). Voorbeeld dat het drop fout is bijvoorbeeld die bugged mf helm hij heeft 700 nog wat % mf maar die mf werkt niet is gewoon een stats fout :O Of is dat ook van open bnet gedaan expres een item gemaakt die niet werkt en dan naar closed gekopieerd met crtl c en v hahaha, maar nu effe iets anders :*)

Wat zal beter zijn voor assas 2 nathalya handjes of 2 barctus of 1 nathalya en 1 barctus?

Uiteraard storm ( switch w )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zijn er hier ook nog echte diablo 2 spelers? (lees HC). Want dan is het misschien leuk als we ook ff een groepje van acht maken voor patch 1.10 :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 15:03:
[...]

Blizzard verbied pindlebots alleen maar om het feit dat ze vroeger die super lag veroorzaakte. Tuurlijk zeggen ze dat alles fout en foei is lol. Ze zeggen ook dat je realm down krijgt door maphack enzo wat niet waar is. Is gewoon server side problem met iets. En dat van die occu en die buri armor is opzekers waar 100%. Mensen die zeggen dat ze van open battlenet naar close kunnen overzetten praten echt zulke grote bullshit als je een beetje wat weet van computers weetjuh dat dit echt onzin is ( lach er nog om ). Voorbeeld dat het drop fout is bijvoorbeeld die bugged mf helm hij heeft 700 nog wat % mf maar die mf werkt niet is gewoon een stats fout :O Of is dat ook van open bnet gedaan expres een item gemaakt die niet werkt en dan naar closed gekopieerd met crtl c en v hahaha, maar nu effe iets anders :*)

Wat zal beter zijn voor assas 2 nathalya handjes of 2 barctus of 1 nathalya en 1 barctus?

Uiteraard storm ( switch w )
in·ter·´punc·tie (de ~ (v.))

1 plaatsing van leestekens
2 die leestekens zelf
Twee keer perfect ethereal Bartucs met Zod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik snap best dat je emoties snel kunnen oplopen in een discussie over hacks/cheats/bots, maar mensen denk er aub een beetje om.
Zou jammer zijn als je over de streep gaat als je voor het goede vecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 28 January 2003 @ 15:11:
Zijn er hier ook nog echte diablo 2 spelers? (lees HC). Want dan is het misschien leuk als we ook ff een groepje van acht maken voor patch 1.10 :)
Dit hebben we met 1.09 pas nog geprobeert, maar dat is geflopt :|
Iedereen die dood ging nokte ermee, of kwam niet tegelijk online met anderen. Daarom willen we een SOFTCORE party maken ALS 1.10 uitkomt. Het leuke is dat we al vol zitten. Ik stel daarom voor dat IEDEREEN die mee wil doen een char maakt en als diegene kan spelen met andere meespeelt. Geen vaste tijden enzo. Ik maak zelf andere barb, omdat ik ook andere 'vrienden' heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Idd.. ik denk dat als je terug naar het begin van dit topic gaat je al de eerste rouwadvertenties zult zien :D .

Ik maak zelf ook een nieuwe pala [omdat dat ook het enig char is waar ik er nooit een goede van heb gemaakt.. (ook al kwam m'n lev 76 hc pala wel dichtbij.. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
6 | Fragz_NL | Silver-GoT | Paladin| jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR | WomaniGoT | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@bommhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP | kromme_aaP@hotmail.com |
9 | slinkingant | ????? | WWbarb | slinkingant@softhome.net |
10 | Liquidlzrd-GoT | ????? | ????? | liquidlzrd@hotmail.com |
11 | Kroetsjov | ????? | Assa | got@kroetsjov.nl |

dit zijn de mensen die al meedoen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 28 January 2003 @ 15:11:
Count me in hoor, ben al een _lange_ tijd opzoek naar een gezellige groep Diablo'ers die teminste nog verstand van het spel hebben! al is het maar een beetje

Bovendien speel ik ook alleen maar op HC(lees ik Pindlebot dus ook alleen maar op HC.. :P)

edit: En kom nou aub. niet aan dat ik een newbie ben omdat ik Pindlebot op HC want ik speel al langer D2x dan de gemiddelde tweakers een tweakers is. :*)

Heb waarschijnlijk uiteindelijk nog meer items verloren door de Pindlebotten dan dat ik ze heb bij gekregen.. lol

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het blijft zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Occy rings zijn serverside ontstaan en niet door een hack, daarna zijn ze heel veel geduped, net zoals de andere bugged items...

Het is wel degelijk mogelijk geweest om closed items naar b.net te krijgen.

Iths zijn gemaakt met een hack waarbij je sockets kon vullen en daarna weer leeghalen om er andere jewels/runes in te doen, daarom zijn er ook Honor's met IAS jewels enzo.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

He. Ik zoek iets waarmee ik mijn battle.net char op mijn HARDESCHIJF kan zetten. Dus van closed naar open.
Dit omdat ik hele tijd eruit lag en dus realm down krijg.
Moet ik op open spelen. Wil daar niet opnieuw beginnen en dus gewoon mijn closed char in open hebben. (En dus niet andersom.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
SeRRveR schreef op 28 January 2003 @ 22:23:
He. Ik zoek iets waarmee ik mijn battle.net char op mijn HARDESCHIJF kan zetten. Dus van closed naar open.
Dit omdat ik hele tijd eruit lag en dus realm down krijg.
Moet ik op open spelen. Wil daar niet opnieuw beginnen en dus gewoon mijn closed char in open hebben. (En dus niet andersom.)
Mousepad heeft daar ook iets voor gemaakt!
Niet doen :/

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 29-01-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blah blah blah, nou hier mijn mening. Ten eerste, CHEATERS SUCKS!!!!!!
Zoek lekker zelf en speel zelf, kan je tenminste zeggen "ik ben goed in DII"...
Ten tweede ITH is voor mij wel hack, maar wel legit. Het is bijna hetzelfde als een Silence... (75° all resistance en die S%#T allemaal, alleen ith heeft +2 skills so what? als Blizzard wou was hij al weg na de 24 (en nog eens 2) uur lange update van de European B.net server en de hele mikmak. Ik gebruik zelf geen pindle en vindt dat deze wel mag evenals trade hack, color hack en zo, alle hacks weg oppleuren!

Verder, het NOOB gebeuren... het irriteerd me echt mn neus uit dat als iemand BO lvl 42 heeft en een ander (ik dus b.v) BO slvl 21 heeft, dat ze me uitschelden voor noob... waarom doen ze dat? GEEN RESPECT MEER! ik daag ze uit en kick hun ass met mijn PvP barb clvl 88 pas, evenals met mijn lvl 94 PvP Sorceress en mijn clvl 96 PvP Amazone... ik kick ze allemaal (ik verlies ook vaakgenoeg hoor heheh, ben ook niet de beste gelukkig, anders was t nie leuk meer)... en dan durven ze je nog uit te schelden voor noob :*)

Vooral het gespam in de cowgames is ook irritand... twee duizend keer zeggen "Need leg i open" is ook irritand, dus van mij mag er wel een Sentence Limiter of dergelijke op om spammen te voorkomen }:O

Verder, de "zogenaamde" 1.10 patch wordt ook steeds en steeds maar uitgesteld... oke hij komt dat is zeker want Blizzerd (en andere bekende Diablo sites) geven genoeg informatie vrij hierover... Nieuwe rune words, nieuwe craft formules en meer... lijkt me wel cool.

Traden in de trade channel SUCKS BAD THESE DAYS! :'( Iedereen wilt al gouw voor een stuk of 10 lightning skillers een Windforce |:( KOM OP MENSEN!!! trade fair of trade niet!!! ik trade alleen nog maar op Marketplace van diabloii.net... hierin tenminste echte eerlijke offers van eerlijke diablo players, en illigale dingen spelen hier gelukkig niet af.

Ik moet zeggen, de hackers en andere (zwakke) mensen verpesten het hele games gebeuren, maar toch zullen de echte gamers het hoog houden, en met eer verdedigen... geen cheating, geen gejat en doe eerlijk... dan is het echt mooi!!!

Ðemonic Presence, Clan leader of the New Born Evil Clan.
*DemonicPresence
*Prospectors (2nd leader)

Nou, als iemand nog een lekkere cow game wilt whisp me maar! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 22:45:
Blah blah blah, nou hier mijn mening. Ten eerste, CHEATERS SUCKS!!!!!!
Zoek lekker zelf en speel zelf, kan je tenminste zeggen "ik ben goed in DII"...
Ten tweede ITH is voor mij wel hack, maar wel legit. Het is bijna hetzelfde als een Silence... (75° all resistance en die S%#T allemaal, alleen ith heeft +2 skills so what?
Jij speelt zeker nog niet lang D2x of wel >:) , een Silence heeft op zijn eigen al de +2 skills, het enigste wat er gebeurt is is dat ze met een hack toen de runes eruit hebben gehaald(maar de stats van de silence hebben laten staan)... Tadaa, een 6socketed Silence, en daar ram je dan een paar andere runes in(of 40/15 jewels) en dat laatste met die jewels zorgt al snel voor 240% ed en 90 ias dat is dus niet grappig meer.
Verder, het NOOB gebeuren... het irriteerd me echt mn neus uit dat als iemand BO lvl 42 heeft en een ander (ik dus b.v) BO slvl 21 heeft, dat ze me uitschelden voor noob... waarom doen ze dat? GEEN RESPECT MEER! ik daag ze uit en kick hun ass met mijn PvP barb clvl 88 pas, evenals met mijn lvl 94 PvP Sorceress en mijn clvl 96 PvP Amazone... ik kick ze allemaal (ik verlies ook vaakgenoeg hoor heheh, ben ook niet de beste gelukkig, anders was t nie leuk meer)... en dan durven ze je nog uit te schelden voor noob :*)
PVP'en.. 2*clvl99 sorc(1*lightning(standaard)1*melee :P) clvl99 Amazone met een 40/15 eagle(WF sucked om mee te duelen.) of 1*FOH/smite pala. :*)
Vooral het gespam in de cowgames is ook irritand... twee duizend keer zeggen "Need leg i open" is ook irritand, dus van mij mag er wel een Sentence Limiter of dergelijke op om spammen te voorkomen }:O
Dat gespam van "NEED LEG" vindt ik nog niet zo erg, meer het "DON'T KILL KING!!!' gezeik daar krijg ik koppijn van. Sta je lekker guided's te schieten richting de Cowking komt er zo'n newb langs.. _zucht_
Traden in de trade channel SUCKS BAD THESE DAYS! :'( Iedereen wilt al gouw voor een stuk of 10 lightning skillers een Windforce |:( KOM OP MENSEN!!! trade fair of trade niet!!! ik trade alleen nog maar op Marketplace van diabloii.net... hierin tenminste echte eerlijke offers van eerlijke diablo players, en illigale dingen spelen hier gelukkig niet af.
Marketplace van diabloii.net heerst!

Ðemonic Presence, Clan leader of the New Born Evil Clan.
*DemonicPresence
*Prospectors (2nd leader)
Nou, als iemand nog een lekkere cow game wilt whisp me maar! :9~
Dan moet ik zeker SC gaan spelen :)..

Peace.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 28 January 2003 @ 22:40:
[...]

Mousepad heeft daar ook iets voor gemaakt!
Quot dan niet :P
op die site staat:
Itemkill module - Experimental d2hackit module that deletes hacked items for open games that you host

Ik zou wel willen dat dat ook voor closed wordt gemaakt 8)

[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 29-01-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 08:32:
[...]

op die site staat:
Itemkill module - Experimental d2hackit module that deletes hacked items for open games that you host

Ik zou wel willen dat dat ook voor closed wordt gemaakt 8)
hele tijd zeuren over pindlebot en ze geven wel gewoon de maphack site in het forum haha droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 11:09:
[...]

hele tijd zeuren over pindlebot en ze geven wel gewoon de maphack site in het forum haha droog
:? }:O

Tja, je kan tegenwoordig zo moeilijk zoeken op internet. :X 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
maphack is helemaal niet erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, zijn er nog eerlijke spelers dan? Ik ruil alleen nog met mijn broer, omdat ik die vertrouw (+dat ik binnen 5 meter van hem zit :D ).
Ikzelf heb dus ook geen enkele hack in gebruik. Niets aan imho. Ik heb een beter gevoel nadat ik een moeilijk stuk heb gehaald door kunnen, niet door items. Maar volgens mij stopt dat hacken uiteindelijk wel als men de zoveelste buri/windforce ama op 99 heeft...
Ik zal eens mijn accountinfo (op mijn pw na ;) ), misschien dat ik eens meedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 11:09:
[...]

Ik gaf alleen de site waarop staat hoe je je char van closed naar open kan halen, meer niet, ok, dat daar toevallig ook maphack opstaat, tsja, das dan jammer, maar daar deed ik t echt niet voor. Dan had ik wel een post gemaakt met MAPHACK RUULT *123 om vervolges een temp. ban aan m'n 8erste te krijgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 01:42:
[...]
Dat gespam van "NEED LEG" vindt ik nog niet zo erg, meer het "DON'T KILL KING!!!' gezeik daar krijg ik koppijn van. Sta je lekker guided's te schieten richting de Cowking komt er zo'n newb langs.. _zucht_
Erhm, als je de king molt kun je niet meer openen en dat is toch behoorlijk irritant dus je moet hem ook gewoon niet vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maphack is ook saai. Wat boeit het nou of je even moet zoeken? Zoeken = vijanden tegenkomen = erop los slaan = exp + items. Maar goed, het zal wel aan mij liggen...

Ik speel DiabloII (en daarna ook LoD) sinds het uit is, hacken/dupen/pk'en wordt steeds erger. Ik ben al meer private games aan het doen, gewoon om dit soort shit te vermijden.

Gisteren een nieuw karakter begonnen (dus even in een open game om wat sneller richting act 4~5 te gaan) en ja hoor er kwam een ama (lvl87) binnen in een normal act 1 game, een n00b (ja, een n00b) nodigt haar uit. Daar gaan we weer. Ik was gelukkig al richting barracks. Zag de killing messages alweer op het scherm. In het party screen was ze al richting catacomb3 duidelijk richting Andariel in haar eentje te verslaan. Save exit maar weer, lachen hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op 29 januari 2003 @ 11:51:
Maphack is ook saai. Wat boeit het nou of je even moet zoeken? Zoeken = vijanden tegenkomen = erop los slaan = exp + items. Maar goed, het zal wel aan mij liggen...

Ik speel DiabloII (en daarna ook LoD) sinds het uit is, hacken/dupen/pk'en wordt steeds erger. Ik ben al meer private games aan het doen, gewoon om dit soort shit te vermijden.

Gisteren een nieuw karakter begonnen (dus even in een open game om wat sneller richting act 4~5 te gaan) en ja hoor er kwam een ama (lvl87) binnen in een normal act 1 game, een n00b (ja, een n00b) nodigt haar uit. Daar gaan we weer. Ik was gelukkig al richting barracks. Zag de killing messages alweer op het scherm. In het party screen was ze al richting catacomb3 duidelijk richting Andariel in haar eentje te verslaan. Save exit maar weer, lachen hoor :|
Mensen }:O weten niet eens wat n00b is

newbie = iemand die niets van het spel afweet. Die bijvoorbeeld een windforce vind en hem laat liggen omdat ie geen ama heeft. :|

n00b = iemand die de ander zijn speel plezier bederft. Zoals die ama die Andy killed zonder dat je in de party zit. :r

Zo zit dat.

Ik heb ook geen maphack, maar ik zou eigenlijk wel die ene funtie willen gebruiken. Dat je de ander z'n inventory kan zien. Dat is veel leuker in duels. O-)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.