Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 14:44:
Fijn als jij het zo ziet dan zie je het toch lekker fout.
Ik speel zelf niet zo veel d2 meer omdat ik er geen tijd meer voor heb, en ik ben echt niet zo triest dat ik netzolang d2 speel totdat ik een muisarm heb, ik heb wel wat beter te doen.
Ik gebruik geen mh, ben er absoluut tegen maar ik hoor niemand erover dat mh een echte cheat is. Het laat tenslotte alleen de map zien (die al op computer stond). De hoeveelheid extra opties om weet ik veel wat nog meer te zien vind ik wel een cheat / hack.
Binnen moomoofarm beschouwen we mh niet als cheaten / hacken. Andere bots enzo wel en die zijn niet toegestaan, net als het traden van gedupte items (ookal heb je hem echt zelf gevonden). Maar goed, met al je reacties maak je jezelf nog belachelijker dan je al was.
En je zei al dat je er 8 hebt (WF dan he), zo leuk voor je. Voel je je nou de man. Ik zou bijna het idee krijgen dat je in het echt helemaal niets voorsteld en het goed wilt maken met d2.
[...]
wat wil je zeggen ??
dat je geen goede fps hebt met cs, zo ja, dan snap ik het, anders geen idee wat je bedoelt.
Echt zo scheinheilig heh beweren dat maphack niet als cheaten wordt beschouwd alleen de bloody naam al mapHACK maar nee joh is geen cheat want hij laat alleen maar zien wat er op de computer staat. Dit is toch echt het lompste wat er is. Dus als iemand met warcraft 3 zou maphacken zegt die ook van ahhh johhh hij laat alleen maar de de mapzien die al op me hd staat. Maphack laat in duels ook zien wat voor item iemand heeft waar alle geheime items liggen.
En na te beweren dat maphack niet erg is nog beweren dat ik zeker wel cs speel met wallhack haha wat een grap.
En dan nog iets als we gaan kijken wat meer een hack is JED ( pindelbot ) of Maphack van mousepad. Is die maphack dus echt een hack ( naam zegt het al ). Hij zit tenminste echt in het spel ( installeerd zich tijdelijk in het spel en veranderd er ook echt iets aan ). Jed doet dat niet het heet ook een bot niet PINDLEHACK. Jed logt gewoon in wat je anders ook doet en sluit normaal af wat je anders ook doet.
En nu begin je weer over me 8 wf. Je zit er wel erg mee heh ik heb het hier 1 keer over gehad dat ik 8 wf heb gevonden. Steeds blijf je het weer terughalen en dingen zeggen als voel je nu de man. Mij hoor je niks zeggen echt zo kinderachtig gewoon. Moet je voorstellen als iemand zegt heb dit en dit gevonden en ik ga tegen hem zeggen zo nou nu ben je echt tof hoor. Toch zielig?!? ik doe dat ook niet en jij wel ( waar ik om moet lachen en rest van klas ook )
En dat van CS was gewoon bedoeld als:
Vind dat het niet meer mooi is zijn mooiere fps titels te krijgen zoals battlefield 1942. Gameplay is wel goed hoor met cs heb vroeger op me oude computer altijd gespeeld.
En omdat je het niet met me eens bent hoef je niet gelijk over dingen te beginnen als
"Ik zou bijna het idee krijgen dat je in het echt helemaal niets voorsteld en het goed wilt maken met d2"
Kijk ik zou nu ook weer kunnen flamen maar ik doe dat niet, want dit is een diablo 2 topic snap je. Ik praat alleen over diablo 2
En alleen al uit deze opmerking
"Ik gebruik geen mh, ben er absoluut tegen maar ik hoor niemand erover dat mh een echte cheat is. Het laat tenslotte alleen de map zien (die al op computer stond)"
Weet ieder normaal mens wie hier zichzelf nou belachelijk zit te maken