Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sangurash2 schreef op 31 January 2003 @ 13:28:
Ik ken iemand die gebruikt terecht een pindle bot luister maar:

De gene waar ik het over heb pindled de hele dag en op een dag naar (veeeeeel runs) valt er een WF en ineens wordt ie gedropped. Gja wat ga je dan doen hij bedacht het volgende ik installeer de pindle bot en stel hem zo in dat ie alleen een WF op pakt en mocht ie perongeluk een GF pakken dan dumpt ie die weer (nee echt :) ).

Is dat terecht of niet (hij pakt dus alleen een WF en niet een charm of iets anders mee).
Vind ik een goeie reden. Alleen als hij het maar 1x doet. Anders is het toch cheaten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 13:33:
[...]

7.5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:Z

Sorry hoor, maar ik kon het niet laten. Hij doet het tenslotte ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:29
Sangurash2 schreef op 31 januari 2003 @ 13:28:
Ik ken iemand die gebruikt terecht een pindle bot luister maar:

De gene waar ik het over heb pindled de hele dag en op een dag naar (veeeeeel runs) valt er een WF en ineens wordt ie gedropped. Gja wat ga je dan doen hij bedacht het volgende ik installeer de pindle bot en stel hem zo in dat ie alleen een WF op pakt en mocht ie perongeluk een GF pakken dan dumpt ie die weer (nee echt :) ).

Is dat terecht of niet (hij pakt dus alleen een WF en niet een charm of iets anders mee).
dat maakt het al ietsje terechter, maar dat droppen is gewoon pure ongeluk, zo ben ik ook al eens spullen kwijtgeraakt met mulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, Jos, je speelt het alleen maar om de items? ALLEEN OM DE ITEMS????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 13:20:
Er zijn veel verschillende redenen om diablo te spelen
1 Items vinden (dan een PvP character bouwen)
2 Duels spelen
3 Zonder boost een succesvolle charcter maken
4 Spelen met vrienden online en veel lol beleven
5 HC spelen voor de kick
6 Ruilen van spullen, kan ook leuk zijn
7 Iedereens speelplezier naar de klote helpen: }:O
7.1 PKen (of bodyguard spelen)
7.2 Hacken (ervaring opdoen of iets lomps)
7.3 Cheaten bij PvP, zo winnen en 'u n00b' kunnen schreeuwen tegen IEDEREEN
7.4 Scammen
7.5 Eigenlijk 1, maar dan met een bot. Je houd van cadeautjes als je thuiskomt...
1 / 2 /4 en soms 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JosAlders jij snapt duidelijk het spel niet. Het gaat er niet op wie het beste item heb maar gewoon om het samen spelen met elkaar. De kick van het vinden van een beter item dan diegene die je hebt. Ik krijg de indruk dat jij graag de beste items wilt hebben en daarom zo lame bent om pindle bot te gebruiken. Zie de lol er niet van in, so what dan heb je een WF, en dan voel je je dan gelukkiger ofzo. Ik zou het 1000x leuker vinden om er zelf 1 te vinden tijdens een pindle run (zonder bot!!!) dan om thuis te komen na een dag werken en een unidented wf in mijn inv te zien.

Het spelen zonder alle uber items maakt het spel nog een beetje leuk, als je dan eens een mephi run (of pindle) doet en er dropt iest leuk heb je er nog wat aan en ben je nog een beetje blij. Kan me niet voorstellen dat je er blij van wordt dat je na 2 dagen pindlebotten een GF, WF en Tals armor heb gevonden.

Door mensen zoals jij is de gehele market vernaggeld en zijn de uber items goedkoop (de unidented versie's) en de normale items worden meer waard (verhaal van vraag en aanbod). Door al die pindlebotters (zoals jij) is een WF zwaar in waarde gedaalt (tuurlijk tellen de dupers ook mee, maar dat is de indented versie ervan).

Ik hoop echt dat blizzard je key blocked, mensen zoals jij hebben heel battle.net al verkloot en moeten gewoon aangepakt worden zover ze kunnen.

Je speelt zeker ook CS met wall hack enzo aan, vind je zeker ook wel leuk om die gassies al te zien achter de muren.

m.a.w Je ben lame. En ik kan je zeggen dat ik niet de enigste bent die dat denkt, je loopt dit hele topic al te verkloten met je gebrabbel. Als je zonodig wilt pindle botten dan doe je dat toch lekker maar ga niet het topic ermee verzieken.

just my 0.02€.

En ik kan je nu al vertellen dat je niet welkom bent op www.moomoofarm.nl cheaters hoeven we er niet (alleen mh doen we niet moeilijk over, waarom geen idee).
Voor andere (niet cheatende mensen) jullie zij welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik speel ook best wat sc, en daar speel ook op open bnet mee.. Bijna altijd op password server met vrienden, maar als die niet on-line waren ging ik wel een ander game in. Door dropmods en dat soort onzin is er niks aan, ik zag mensen servers joinen, tonnen uniques dupen die ze niet wilden hebben, en dan gingen ze weer verder. Er is dan toch niks aan ?.. Als ik op bnet speel en een nieuw char begin ik veel liever clean en mule geen enkel item, dan vind ik er veel meer aan dan blijven levelen totdat je de items kan gebruiken die op een van je 1000 mules zit. Boosts heb ik ook liever niet, je komt dan toch altijd terecht in een act waar je niet eens een deukje op de meest basic monster kan maken [ook dat je niks raakt door de vergelijking van je lvl/monster level] en in de vorige act kreeg je ook meeer exp. Natuurlijk zijn er hier mensen die het 24/7 spelen en het zo wel gezien hebben, maar dan raad ik aan een break te nemen en later weer eens te beginnen, dan merk je dat een clean begin veel interessanter spelen is dan cow-runs en geboost worden.

Nu is het wachten op 1.10.. wat nog best een tijd zal duren, maar ik hoop dat het ladder realm de moeite waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 13:57:
JosAlders jij snapt duidelijk het spel niet. Het gaat er niet op wie het beste item heb maar gewoon om het samen spelen met elkaar. De kick van het vinden van een beter item dan diegene die je hebt. Ik krijg de indruk dat jij graag de beste items wilt hebben en daarom zo lame bent om pindle bot te gebruiken. Zie de lol er niet van in, so what dan heb je een WF, en dan voel je je dan gelukkiger ofzo. Ik zou het 1000x leuker vinden om er zelf 1 te vinden tijdens een pindle run (zonder bot!!!) dan om thuis te komen na een dag werken en een unidented wf in mijn inv te zien.

Het spelen zonder alle uber items maakt het spel nog een beetje leuk, als je dan eens een mephi run (of pindle) doet en er dropt iest leuk heb je er nog wat aan en ben je nog een beetje blij. Kan me niet voorstellen dat je er blij van wordt dat je na 2 dagen pindlebotten een GF, WF en Tals armor heb gevonden.

Door mensen zoals jij is de gehele market vernaggeld en zijn de uber items goedkoop (de unidented versie's) en de normale items worden meer waard (verhaal van vraag en aanbod). Door al die pindlebotters (zoals jij) is een WF zwaar in waarde gedaalt (tuurlijk tellen de dupers ook mee, maar dat is de indented versie ervan).

Ik hoop echt dat blizzard je key blocked, mensen zoals jij hebben heel battle.net al verkloot en moeten gewoon aangepakt worden zover ze kunnen.

Je speelt zeker ook CS met wall hack enzo aan, vind je zeker ook wel leuk om die gassies al te zien achter de muren.

m.a.w Je ben lame. En ik kan je zeggen dat ik niet de enigste bent die dat denkt, je loopt dit hele topic al te verkloten met je gebrabbel. Als je zonodig wilt pindle botten dan doe je dat toch lekker maar ga niet het topic ermee verzieken.

just my 0.02€.

En ik kan je nu al vertellen dat je niet welkom bent op www.moomoofarm.nl cheaters hoeven we er niet (alleen mh doen we niet moeilijk over, waarom geen idee).
Voor andere (niet cheatende mensen) jullie zij welkom.
Wie ben jij om te zeggen hoe ik het spel moet spelen ik heb hem gewoon gekocht om er plezier van te hebben. Dus als ik pindlebot gebruik doe ik dat en dat mannetjes zoals jou dat niet leuk vinden boeit me dus geen ene drol het gaar erom dat ik plezier heb. En dat jij het leuker vind om na een muisarm een wf te vinden good for you ik vind het leuker om thuis te komen en 1 te vinden.

En nee ik speel geen cs want ik dat een lelijke fps ik speel battlefield soms maar voornamelijk wc3 en d2 als ik thuis ben. En natuurlijk wil je uber items haha en tuurlijk heb ik daarom die bot waarom denk je dat ik anders die bot gebruik? Praten ken die niet 8)7

En dan dat moofarm hahahahahahaha wat een grap kijk nou wat je zegt joh hebben we hekel aan cheaters als jou maar maphack mag wel hahaha wat een grap maphack heeft net zo goed die hele diablo 2 economie verziekt anders ken je nooit zo snel bij mephisto zijn dus ga nou niet scheinheilig lopen doen.

En gewoon zeggen alle andere cheatende mensen zijn wel welkom!!! PSSSSTTT maar maphack mag wel hoor hahahahha wat is maphack dan ??? Juist je doet zelf even hard mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn als jij het zo ziet dan zie je het toch lekker fout.

Ik speel zelf niet zo veel d2 meer omdat ik er geen tijd meer voor heb, en ik ben echt niet zo triest dat ik netzolang d2 speel totdat ik een muisarm heb, ik heb wel wat beter te doen.

Ik gebruik geen mh, ben er absoluut tegen maar ik hoor niemand erover dat mh een echte cheat is. Het laat tenslotte alleen de map zien (die al op computer stond). De hoeveelheid extra opties om weet ik veel wat nog meer te zien vind ik wel een cheat / hack.

Binnen moomoofarm beschouwen we mh niet als cheaten / hacken. Andere bots enzo wel en die zijn niet toegestaan, net als het traden van gedupte items (ookal heb je hem echt zelf gevonden). Maar goed, met al je reacties maak je jezelf nog belachelijker dan je al was.

En je zei al dat je er 8 hebt (WF dan he), zo leuk voor je. Voel je je nou de man. Ik zou bijna het idee krijgen dat je in het echt helemaal niets voorsteld en het goed wilt maken met d2.
En nee ik speel geen cs want ik dat een lelijke fps ..
wat wil je zeggen ??

dat je geen goede fps hebt met cs, zo ja, dan snap ik het, anders geen idee wat je bedoelt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zegt hij ook dat geen enkele set goed is om te dragen, als je alle uniques al hebt is dat zo. Ik ben bezig om aldurs armor te vinden (de rest van de set heb ik al gevonden), om mijn wolf wat fatsoenlijke restistance (+50% total set bonus) te geven. Ik zou dus uberblij zijn als ie valt. Mensen zoals Jos verkopen dat gewoon, die hebben geen spanning in DiabloII meer. Maar goed, zijn <censuur> gaat er kopjes van geven als ie een unindentified WF ziet in zijn inventory na een dag gewerkt te hebben. Moet je nagaan hoeveel mensen er achter een pc zitten om te kijken of ze iets hebben na zo'n botdagje, best triest :D
Kunnen ze dan nog wel typen met 1 hand om te melden dat ze de zoveelste WF hebben :x

Ik was superblij toen er in NM in het gezellige kerkje waar Diablo is, een groene swirling ball viel door een van de zealbosses. Cheaters denken "goh, die verkoop ik dagelijks".
Spelplezier hebben die mensen niet meer, zielig eigenlijk.
Tja en de idioten die met lvl9 in hell niveau bezig zijn (exp leechen in een cowhoekje): veel plezier, ik drink er 1 op jullie :P

PS Moomoofarm, moet ik toch maar eens kijken. Ik ben in ieder geval eens met de gedachten van Nantasquad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 14:38:
[...]

En dan dat moofarm hahahahahahaha wat een grap kijk nou wat je zegt joh hebben we hekel aan cheaters als jou maar maphack mag wel hahaha wat een grap maphack heeft net zo goed die hele diablo 2 economie verziekt anders ken je nooit zo snel bij mephisto zijn dus ga nou niet scheinheilig lopen doen.
Ik heb al lang geleden een manier gevonden om snel naar mephi te gaan. Het werkt ALTIJD. Ik weet niet hoe zo'n bot het opzoekt, maar ik heb de lay-out van de mappen onthouden. Dit klinkt raar, maar ik zag er een patroon in, waardoor ik nu meestal zonder kleerscheuren naar de derde verdieping kan.

Ik weet niet hoe jullie normaal gesproken de gate vinden, vertel es?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij CS zijn er geen bots, dan moet ie fysiek wat doen ;)
Heb je ook een patience bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaak is het een kwart terug om bij Mephi te komen...en anders ach, de tegenstanders hebben problemen als ze me tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
M@NIC schreef op 30 januari 2003 @ 21:36:
Blijkbaar ik netjes vragen geen optie.
Dit is de laatste keer dat ik jullie vraag om eens volwassen te discussieren.
Bij de eerste volgende persoon die over de streep gaat vraag ik persoonlijk een OW (of erger) aan.

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 31-01-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap niet wat er nou zo leuk aan is ?
Mail dan blizzerd op en vraag om alles :S Je vergalt je eigen plezier, eerder was dit topic nog leuk met mensen die fel tegen cheaten waren ik kom er hier steeds meer tegen die voor zijn :'( Jammer zeer jammer , misschien ook wel de reden dat mijn d2 accounts rustig kllaar staan voor 1.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 14:52:
[...]Ik weet niet hoe jullie normaal gesproken de gate vinden, vertel es?
Ik tp me gek @ lvl 2 :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Pheno79 stopt met discussie cheating,geen zin in onzin aanhoren over hoe botgebruik geen cheating is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, kan ik ook tp'en met mijn assassin? :)
Zijn er eigenlijk ringen met teleport charges, ik heb ze nooit mogen aanschouwen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 15:05

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik gebruik geen enkele cheat of hack.
Het enige dat ik gebruik is een loader zodat die cd lekker in de doos kan blijven zitten.

Verder helemaal clean aan het spelen en dat bevalt me best.
Iedereen met wie ik verder samen speel, is ook "schoon" aan het spelen.
Dus ook geen maphack etc...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel amuletten met TP, anders gebruik je DF. Ik heb nog wel een leuke teleport amu voor assassins op Europe.

Bachus, zoals Pheno79 zei, een kwart draaien. Zo moet het:
De wp zit altijd in een kamer in de vorm van een ruit, die ruit kan vier uitgangen hebben:
bovenlinks: ga naar onder links van de totale map
bovenrechts: ga naar boven links van de totale map
onderlinks: ga naar beneden rechts van de totale map
onderrechts: ga naar boven rechts van de totale map

Draai dus 1 kwart tegen de klok in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 14:44:
Fijn als jij het zo ziet dan zie je het toch lekker fout.

Ik speel zelf niet zo veel d2 meer omdat ik er geen tijd meer voor heb, en ik ben echt niet zo triest dat ik netzolang d2 speel totdat ik een muisarm heb, ik heb wel wat beter te doen.

Ik gebruik geen mh, ben er absoluut tegen maar ik hoor niemand erover dat mh een echte cheat is. Het laat tenslotte alleen de map zien (die al op computer stond). De hoeveelheid extra opties om weet ik veel wat nog meer te zien vind ik wel een cheat / hack.

Binnen moomoofarm beschouwen we mh niet als cheaten / hacken. Andere bots enzo wel en die zijn niet toegestaan, net als het traden van gedupte items (ookal heb je hem echt zelf gevonden). Maar goed, met al je reacties maak je jezelf nog belachelijker dan je al was.

En je zei al dat je er 8 hebt (WF dan he), zo leuk voor je. Voel je je nou de man. Ik zou bijna het idee krijgen dat je in het echt helemaal niets voorsteld en het goed wilt maken met d2.

[...]

wat wil je zeggen ??

dat je geen goede fps hebt met cs, zo ja, dan snap ik het, anders geen idee wat je bedoelt.
Echt zo scheinheilig heh beweren dat maphack niet als cheaten wordt beschouwd alleen de bloody naam al mapHACK maar nee joh is geen cheat want hij laat alleen maar zien wat er op de computer staat. Dit is toch echt het lompste wat er is. Dus als iemand met warcraft 3 zou maphacken zegt die ook van ahhh johhh hij laat alleen maar de de mapzien die al op me hd staat. Maphack laat in duels ook zien wat voor item iemand heeft waar alle geheime items liggen.

En na te beweren dat maphack niet erg is nog beweren dat ik zeker wel cs speel met wallhack haha wat een grap.

En dan nog iets als we gaan kijken wat meer een hack is JED ( pindelbot ) of Maphack van mousepad. Is die maphack dus echt een hack ( naam zegt het al ). Hij zit tenminste echt in het spel ( installeerd zich tijdelijk in het spel en veranderd er ook echt iets aan ). Jed doet dat niet het heet ook een bot niet PINDLEHACK. Jed logt gewoon in wat je anders ook doet en sluit normaal af wat je anders ook doet.

En nu begin je weer over me 8 wf. Je zit er wel erg mee heh ik heb het hier 1 keer over gehad dat ik 8 wf heb gevonden. Steeds blijf je het weer terughalen en dingen zeggen als voel je nu de man. Mij hoor je niks zeggen echt zo kinderachtig gewoon. Moet je voorstellen als iemand zegt heb dit en dit gevonden en ik ga tegen hem zeggen zo nou nu ben je echt tof hoor. Toch zielig?!? ik doe dat ook niet en jij wel ( waar ik om moet lachen en rest van klas ook )

En dat van CS was gewoon bedoeld als:

Vind dat het niet meer mooi is zijn mooiere fps titels te krijgen zoals battlefield 1942. Gameplay is wel goed hoor met cs heb vroeger op me oude computer altijd gespeeld.

En omdat je het niet met me eens bent hoef je niet gelijk over dingen te beginnen als

"Ik zou bijna het idee krijgen dat je in het echt helemaal niets voorsteld en het goed wilt maken met d2"

Kijk ik zou nu ook weer kunnen flamen maar ik doe dat niet, want dit is een diablo 2 topic snap je. Ik praat alleen over diablo 2 :*)

En alleen al uit deze opmerking

"Ik gebruik geen mh, ben er absoluut tegen maar ik hoor niemand erover dat mh een echte cheat is. Het laat tenslotte alleen de map zien (die al op computer stond)"

Weet ieder normaal mens wie hier zichzelf nou belachelijk zit te maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 15:48:
Wel amuletten met TP, anders gebruik je DF. Ik heb nog wel een leuke teleport amu voor assassins op Europe.

Bachus, zoals Pheno79 zei, een kwart draaien. Zo moet het:
De wp zit altijd in een kamer in de vorm van een ruit, die ruit kan vier uitgangen hebben:
bovenlinks: ga naar onder links van de totale map
bovenrechts: ga naar boven links van de totale map
onderlinks: ga naar beneden rechts van de totale map
onderrechts: ga naar boven rechts van de totale map

Draai dus 1 kwart tegen de klok in.
Trouwens ik hoorde ook wel is dat als jij bijvoorbeeld een mep game heb dat die lvl 3 heel dichtbij je in de buurt zit je iemand anders ze game ofzo moest joinen ( of zoiets weet niet meer precies ) dat act 3 dan hetzelfde zou zijn als je vorige game :9

Iemand meer duidelijkheid hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sssoooo josje ben je nou hele dag aan posten op deze topic :? :? kenker das wel handy dan da je bot heb of ken je nie tegelijk andere dingen op je pc doen? :*)

(off-topic: moe je nie stage? Of is deze nieuwe baas ook al overleden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt zo scheinheilig heh beweren dat maphack niet als cheaten wordt beschouwd alleen de bloody naam al mapHACK maar nee joh is geen cheat want hij laat alleen maar zien wat er op de computer staat. Dit is toch echt het lompste wat er is. Dus als iemand met warcraft 3 zou maphacken zegt die ook van ahhh johhh hij laat alleen maar de de mapzien die al op me hd staat. Maphack laat in duels ook zien wat voor item iemand heeft waar alle geheime items liggen.
geeft al aan dat je niet goed leest wat iemand schrijft.

het maakt niet uit wat ik zeg, je hebt een bord voor je kop hangen waar ik heel nederland op ware grote op kan tekenen en dat zegt dus al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Op SC is het al helemaal makkelijk meph runnen ;). Je wisselt steeds van difficulty [want dan veranderd de map.] totdat de toegang naar level 3 om de hoek zit. [wel op de goede difficulty, want anders heb je er niet zoveel aan ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
offtopic:
Josje jij geeft precies al mijn vooroordelen over cheaters weer :)
Maar ik vroeg me ook af of je dan ook de Maphack op war3 gebruikt...

Over mephisto. Het was toch zo dat die lvl 3 altijd in een bepaald patroon oid zat. Ik heb al 6 maanden geen mephisto runs meer gedaan dus ik weet het niet zo meer. iig was het zo dat als je linksom rende dat je sneller lvl 3 zou vinden. Voor mephisto heb je verder echt geen maphack nodig, want die portal vind je in no-time met een tp sorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met mijn barb of ama vind ik level 3 zo zonder problemen. En anders doe je er toch 30 sec langer over, wat maakt dat nou uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

* FrostXL vindt nu toch echt dat deze discussie afgelopen moet zijn <PUNT>
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 13:10:
Effe nu iets anders :D Offer uid skullders
ik heb nog een skulders nodig, wat moet je er voor hebben (heb niet heel veel , wel leggit ;) )

[ Voor 60% gewijzigd door FrostXL op 31-01-2003 16:41 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
die skullders is ook legit, afgezien dat hij met pindle gevonden is :D

en mephi vindje zo das niet zo moeilijk :) met een druid wil het zelfs nog ;) misschien iets langzamer maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:11:
sssoooo josje ben je nou hele dag aan posten op deze topic :? :? kenker das wel handy dan da je bot heb of ken je nie tegelijk andere dingen op je pc doen? :*)

(off-topic: moe je nie stage? Of is deze nieuwe baas ook al overleden?)
:*) hahaha idd maar maandag stage weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 31 January 2003 @ 16:28:
* FrostXL vindt nu toch echt dat deze discussie afgelopen moet zijn <PUNT>

[...]

ik heb nog een skulders nodig, wat moet je er voor hebben (heb niet heel veel , wel leggit ;) )
sorry heb al aan vriend gegeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

whéhéhé, wil iemand mij waarschuwen als ie weer een skulders (hoeft niet persé unid te zijn) for trade heeft?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ik heb een skullders voor trade, met PT

ook heb ik een aldurs armor te trade voor die andere kerel
edit: Pheno79 dus

[ Voor 9% gewijzigd door T7D_Sneezy op 31-01-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

PT??? iig koelle, wat wil je er voor hebben?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
noem maar wat :p ( het bekende verhaaltje) leuke ringen en charmpjes vink altijd leuk, items heb ik niet echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 31 January 2003 @ 09:12:
novalue schreef op 31 januari 2003 @ 06:44:
IMHO: Windforce zuigt, craft een 300% hydra bow of the lamprey ofzo.

Vandaag maar een nieuwe babaar gemaakt:

arreats(200%, 6% lifeleech),
gladiators bane met een pul rune.
waterwalks(max),
twee bul-kaothos wedding bands(6% lifeleeche).
en een ethereal Hellslayer(met zod).

leuke dmg: 1224/6124 en lekker taai(3000+ life en 9000+ defence)

Kijken of deze dan wel level 99 wil worden.. dood gaan op Hardcore is en blijft minder.
nou nou stoer hoor, in mijn opzicht is dit dus echt een kut barb, gladiators bane , doe dan arky ofzo, en dan die trage hellslayer, mana leech lijkt me ook wel handig. Zou ik graag tegen willen vechten met mijn barb :p
Jij bent dus duidelijk iemand die GEEN Hardcore speelt:

Op HC is dit echt geen PvM mietje, ten eerste is een Gladiators bane nog betaalbaar. Als je een +2 barb Arky wilt traden ben je al snel een Windforce kwijt.

Een 'trage' hellslayer, die wel 143-1216 damage doet - Dat hij traag is merk je weinig van ik WW toch.

En dan, op HC ga je niet met dit soort gear lopen duelen(tenzij je natuurlijk op je achterhoofd bent gevallen)

Mocht je intresse hebben om op Softcore te duelen dan heb ik nog wel een leuke babaar:

Arkaines(1.08, legit)
Shako(1.08, Um legit)
CCB 300% of the Lamprey met Jah en 2* 40/15
Stormshield(je raadt het al 1.08)
Arreats(40/15)
en wat boots, geloof goreriders ofzo.

Shako, Arkaines en Storm heb ik zelf in 1.08 gevonden.

duelen dan maar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 14:52:
[...]

Ik heb al lang geleden een manier gevonden om snel naar mephi te gaan. Het werkt ALTIJD. Ik weet niet hoe zo'n bot het opzoekt, maar ik heb de lay-out van de mappen onthouden. Dit klinkt raar, maar ik zag er een patroon in, waardoor ik nu meestal zonder kleerscheuren naar de derde verdieping kan.

Ik weet niet hoe jullie normaal gesproken de gate vinden, vertel es?
Hier staat goed beschreven hoe je makkelijk naar de Durance of Hate level 3 komt. En er zit dus inderdaad een vast patroon in. :7

Het is trouwens een MF-Barb guide, voor degene die het handig vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Ik heb dus wel hc gespeeld en een lvl 98 barb daar gehad dus ik zou maar chill doen.

die barb had : een 280% ed GF
Areats / shaft / string / storm etc etc, en dan dat beviel mij gewoon veel beter dan zon HS barb ( heb ik ook gehad), En attack speed merk je wel in ww

en Jah werkt niet in duells

[ Voor 5% gewijzigd door T7D_Sneezy op 31-01-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

attackspeed is in WW belangrijk voor het aantal "hits" dat je per ww-cycle doet. Een hellslayer raakt 2 keer, een lightsabre 4 keer, bijvoorbeeld.

Wat je barbje betreft, die durf ik met mijn PvM barb wel aan dacht ik zo :)

Btw: hoe ga je een shako en een arreats tegelijk opdoen? :P Een Jah, bevriest toch ofzo? gekke PvP'er die geen ravenfrost draagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Was een Maelstrom wand waard @ classic ?
Net eentje gevonden @ mephrunnen.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb op HC een +1 shapeshifting grand charm gevonden. Is dit nog iets waard (en zijn druids een beetje gewild op hc?)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel geen HC maar ik denk dat er op HC nog minder druids zijn dan SC. gezien hun geringe overlevingskansen na/aan het eind van NM :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWDruid + Thundermaul = RAMPAGE
WWDruid + Iththundermaul = godlike
:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om Diablo II aan te schaffen maar ik ben er nog niet helemaal uit...

-Is het nog wel leuk om te spelen? Het spel is namenlijk al een beetje oud dacht ik, komen er nog wel nieuwe patches enzo?
-Hoe werkt dat nu, kan je offline levelen en dan online spelen? En dat online spelen... Hoe werkt dat precies?
-Wat is nu precies het verschil tussen Softcore en Hardcore?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
jongens ik heb besloten te stoppen met diablo, daarom geef ik een unid WF aan een van jullie , vecht zelf maar uit wie hem krijgt, en BTW als iemand nog een verzoekje heeft moet ie dat maar laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 01 februari 2003 @ 11:09:
jongens ik heb besloten te stoppen met diablo, daarom geef ik een unid WF aan een van jullie , vecht zelf maar uit wie hem krijgt, en BTW als iemand nog een verzoekje heeft moet ie dat maar laten weten
:( weer iemand die stopt. Veel succes, stoppen is moeilijk ;)

Die WF, mag ik 'm hebben? _/-\o_

Als je nog een vampire gaze of +skill GC hebt, wil ik die ook HEEL graag :)

Wat is je account naam?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 01 februari 2003 @ 11:09:
Ik ben nog niet zo heel lang D2 aan het spelen, en heb nog geen boog voor mijn ama. Dus zou ik je WF mogen hebben plz? War travellers en skullders hebbik ook nog nodig, account: CrX[XbZ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan T7D_Sneezy

Ik moet zo werken, dus kan ik nix in ontvangst nemen :(
Als je tot vanavond kan wachten, ben ik zeer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ik wacht nog wel een paar dagen :p

zeg ook niet dat jij hem krijgt ;)

[ Voor 36% gewijzigd door T7D_Sneezy op 01-02-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 01 februari 2003 @ 11:48:

ik ben zeer arme speler ik heb echt wf nodig :*)

Maar serieus ga je echt stoppen? Je kan toch gewoon je account active laten?
Een maat van me uit Engeland had ook van alles en verkocht het toen aan ze broertje voor 20 pond, maar heeft er nu spijt van:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ik me ook mar is met deze topic gaan bemoeien! :)
ik heb nu een lvl 80 barbarian op sc en heb flink goeie stuff (niet echt maar dat komt leuk over)
die barb heb ik alleen hakker genoemd en nu denken alle engelsen dat ik er hacker mee bedoel (das best k*t)
en ik heb een gf nodig, als iemand er een te ruil heeft, zeg et ff tegen me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 11:55:
[...]

ik ben zeer arme speler ik heb echt wf nodig :*)

Maar serieus ga je echt stoppen? Je kan toch gewoon je account active laten?
Een maat van me uit Engeland had ook van alles en verkocht het toen aan ze broertje voor 20 pond, maar heeft er nu spijt van:)
ik heb al 3 weken geen diablo meer gespeeld, en heb het geen moment gemist.
ik laat mn account ook active, ik geef alleen wat weg hier en daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 04-10 14:09
T7D_Sneezy schreef op 01 februari 2003 @ 12:25:
[...]

ik heb al 3 weken geen diablo meer gespeeld, en heb het geen moment gemist.
ik laat mn account ook active, ik geef alleen wat weg hier en daar :p
dat had ik ook ja.. maar als je dan weer begint is t toch wel verslavend :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hoe heet die ene mod die altijd unique drop ?!? SChijnt lachwekkend te zijn iemand linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

T7D_sneezy als je 08 arreats of 2x poison + bone skills met 35+ life hebt zo ik die graag willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Phobos schreef op 01 februari 2003 @ 13:19:
T7D_sneezy als je 08 arreats of 2x poison + bone skills met 35+ life hebt zo ik die graag willen :)
08 areats heb ik wel, maar die houd ik, en poison en bone skill heb ik wel, maar dan zonder life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou alles wat je hebt houden Sneezy, waarschijnlijk ga je bij 1.10 al weer spelen, mark my words :P

Je zult vooral spijt krijgen als je waardevolle items zoals je WF weggeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

T7D_Sneezy schreef op 31 januari 2003 @ 19:00:
noem maar wat :p ( het bekende verhaaltje) leuke ringen en charmpjes vink altijd leuk, items heb ik niet echt nodig
ik heb nog wel een amu met 2 assa skill+20 all res ofzo, maar aangezien je nu toch stopt zal je daar niet veel aan hebben, als het kan wil ik alsjeblieft svp skulders en shako en wartravelers :) sry , moet het gewoon vragen! >:)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dubbel |:( :X

[ Voor 96% gewijzigd door FrostXL op 01-02-2003 13:56 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Maar wat is een maelstrom nou waard in classic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is soj nog betaalmiddel in classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ja. En zeer waardevol ook.
Twitch + Gull = 1 soj

LEGIT SOJS ONLY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf nieuw in de wereld van Diablo @ al heb ik hem al een tijdje liggen ben i ker maar weer is aan begonnen. Toen kwam ik games tegen waar ze duelleren..

Is het geen idee om via het GoT zoiets te doen om zo wedstrijden te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dat zou wel leuk zijn ja

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een Charac die het binnekort tegen mijn Barb wil opnemen... Liefst een niet zo hoge bij de 30 ? ben nog niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
* SlinkingAnt zou ook heeel erg graag een unid wf hebben
eindelijk een beetje normale boog met attackspeed en dmg

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

wie wil er met mij een x duelleren??? m'n chars zijn rond de lvl 80

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 13:09:
Mensen hoe heet die ene mod die altijd unique drop ?!? SChijnt lachwekkend te zijn iemand linkje?
Hiero is een link voor een heleboel mods.
http://dynamic2.gamespy.c...ecenter-2-mods-2-v109.php

Sommige zijn nogal idioot, zoals:
The Unique Mod v1.55: Een quilrat kan een stormshield droppen 8)7 (ik dacht dat deze mod dat deed. Het kan ook een andere zijn)

Bando Mod v1.0: Als je de cube hebt, kan je van een el rune een zod rune maken, door alleen maar op transmute te drukken. Alle runes ertussen komen allemaal aan bot 8)7

Veel succes, ik denk dat The Unique Mod HEEL ERG bij jouw speel stijl past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 01 februari 2003 @ 17:15:
wie wil er met mij een x duelleren??? m'n chars zijn rond de lvl 80
cool, ik wil wel meedoen. Ik heb een te goeie assassin. Alle items zijn legit, maar ik weet niet of max DR en max block in de wedstrijd mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

ik heb een lvl 85 trapper en een nog niet helemaal klare thrower die allebei voor pvp zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 13:53:

Je zult vooral spijt krijgen als je waardevolle items zoals je WF weggeeft...
1 van de 4 :+

die gebruik ik toch niet en leek me wel leuk er 1 aan jullie te geven.
en die skullders mag je zo hebben frost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Kheb net met FrostXL gevochten.
Ben een lvl 72 sorc met lvl 28 hydra, lvl 31 fire mast
lvl 21 thunderstorm en nu nog lvl 9 light mas.

Gingen ongeveer gelijk op. Hij was net iets sterker. Maar dat komt denk ik door lvl verschil.
--edit

Btw, kreeg een connection interrupted.
Realm Down nu.

[ Voor 42% gewijzigd door Virgil op 01-02-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 01 februari 2003 @ 11:48:

Heb je misschien dan nog war travelers/shako/skullders over voor me?
Ik heb het echt nodig, en heb verder niks om te ruilen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

T7D_Sneezy schreef op 01 February 2003 @ 18:06:
[...]

en die skullders mag je zo hebben frost
wanneer zie ik je?
SeRRveR schreef op 01 February 2003 @ 18:12:
Kheb net met FrostXL gevochten.
Ben een lvl 72 sorc met lvl 28 hydra, lvl 31 fire mast
lvl 21 thunderstorm en nu nog lvl 9 light mas.

Gingen ongeveer gelijk op. Hij was net iets sterker. Maar dat komt denk ik door lvl verschil.
--edit

Btw, kreeg een connection interrupted.
Realm Down nu.
Het duellen was idd wel leuk, vooral met m'n ama toen ging het wel gelijk op! :)

PS: heeft iemand een stormshield for trade??? heb er nog een nodig voor mijn assa :P

[ Voor 67% gewijzigd door FrostXL op 01-02-2003 19:03 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 18:37:
[...]

Heb je misschien dan nog war travelers/shako/skullders over voor me?
Ik heb het echt nodig, en heb verder niks om te ruilen _/-\o_
beetje voor je eigen fortuin zorgen is ook niet erg :p
zal kijken wat ik voor je kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is soj of ls in LOD iig wat waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De soj economy op Europe is volgens mij ingestort, op East en West dient het nog als currency

Wie wil een ip-game dropmod ofzo doen, heb wel zin in zoiets idioots lol

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:47:
De soj economy op Europe is volgens mij ingestort, op East en West dient het nog als currency

Wie wil een ip-game dropmod ofzo doen, heb wel zin in zoiets idioots lol
Sommige mods zijn wel leuk om te spelen. Die zijn wat gebalanceerder dan bijvoorbeeld die super mod. Als je je volledige eind equipment in blood more al vind, kan de lol er snel vanaf zijn. Een milde mod is best leuk op open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need assasin info over stats plus skills

Ik ben nu begonnen met hardcore en nam maar is een character die ik nooit neem:D De assasin :D

Me wants to know how? Wat zo een beetje maxen met deze bitch?

( gebruik geen mh ivm met lichteffecten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 01 February 2003 @ 18:52:
[...]

beetje voor je eigen fortuin zorgen is ook niet erg :p
zal kijken wat ik voor je kan doen
ben nog niet zo lang aan het spelen, en ik probeer wel m'n eigen items te vinden, maar een WF met je eerste char boven de 80? ben bang van niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 10:33:
Need assasin info over stats plus skills

Ik ben nu begonnen met hardcore en nam maar is een character die ik nooit neem:D De assasin :D

Me wants to know how? Wat zo een beetje maxen met deze bitch?

( gebruik geen mh ivm met lichteffecten )
ik zou geen trap assa maken, kan je beter een sla assa maken met tiger strike, phx strike, en speed burst en shadow master of zoiets , ik zou ook wat in die skill na burst of speed doen, geeft lekker veel resis :P

edit1: T7D_Sneezy wanneer ben je er ivm de skulders ire
edit2: iemand zin om nu ff met mij te cowen?
edit3: lach je doodt op deze site klik hij vraagt geld voor items?! 8)7 ben je echt een phreak (8> als je daar ietms gaat kopen!
edit4: ik denk ik bij de sc party niet een ama maken maar een meteor sorc maken met TS en nova, denk ik

[ Voor 29% gewijzigd door FrostXL op 02-02-2003 16:02 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
op ebay verkochte ze eerder dingen voor hoge prijs maarja met dupes ensow word dat weinig gekocht nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 02 February 2003 @ 15:21:
[...]

edit4: ik denk ik bij de sc party niet een ama maken maar een meteor sorc maken met TS en nova, denk ik
We hebben echt wel een ama nodig, anders maak ik er wel eentje, maar dan hebben we weer een pala nodig LOL

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op 02 February 2003 @ 17:01:
op ebay verkochte ze eerder dingen voor hoge prijs maarja met dupes ensow word dat weinig gekocht nu :)
Je kan soms hele accounts kopen voor meer dan 300 dollar 8)7

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 17:06:
[...]

We hebben echt wel een ama nodig, anders maak ik er wel eentje, maar dan hebben we weer een pala nodig LOL
Ik wil ook wel pala ipv assasin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ik ben al pala, ook al zijn 2 ook handig ;) [ik ga nml. dan voor zeal en concentration.. een extra aura kan er ook wel bij..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
agentorangina schreef op 02 februari 2003 @ 17:27:
ik ben al pala, ook al zijn 2 ook handig ;) [ik ga nml. dan voor zeal en concentration.. een extra aura kan er ook wel bij..]
Dan blijf ik gewoon assa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

dus het ziet er nu zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Acc Name | Player Name | Character | E-Mail/MSN |
1 | Martijn9 | BowaZon-GoT | BowAma | FrostXL@hotmail.com |
2 | Herr-Bernhard | Orangina-GoT | Paladin | Agentorangina@hotmail.com |
3 | Shagura | Shagura-GoT | Assasin | vbessels@hotmail.com |
4 | Venkeroz | Venkeroz-GoT | Sorceress | jan_cortenbach@hotmail.com |
5 | Stime | ????? | Necro/Pala | sn00bdwag@hotmail.com |
6 | Fragz_NL | Silver-GoT | Amazon | jorisfokker@hotmail.com
7 | SeRRveR | WomaniGoT | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@bommhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP | kromme_aaP@hotmail.com |
9 | slinkingant | ????? | WWbarb | slinkingant@softhome.net |
10 | Liquidlzrd-GoT | ????? | ????? | liquidlzrd@hotmail.com |
11 | Kroetsjov | ????? | Assa | got@kroetsjov.nl |

correct me if i'm wrong!

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Wat voor sorc zal ik worden? Iemand ideetjes/tips?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

cold sorc?, die hebben we nog niet... misschien eens max blizzard of frost nova

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

FrostXL schreef op 02 February 2003 @ 18:00:
dus het ziet er nu zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Acc Name | Player Name | Character | E-Mail/MSN |
1 | Martijn9 | MeteSorc-GoT | Sorceress | FrostXL@hotmail.com |
2 | Herr-Bernhard | Orangina-GoT | Paladin | Agentorangina@hotmail.com |
3 | Shagura | Shagura-GoT | Assasin | vbessels@hotmail.com |
4 | Venkeroz | Venkeroz-GoT | Sorceress | jan_cortenbach@hotmail.com |
5 | Stime | ????? | Necro/Pala | sn00bdwag@hotmail.com |
7 | SeRRveR | WomaniGoT | Meteor-Chain Lightning Sorc | Serrver@bommhut.net |
8 | admiraal_aaP | ????? | kolonel_aaP | kromme_aaP@hotmail.com |
9 | slinkingant | ????? | WWbarb | slinkingant@softhome.net |
10 | Liquidlzrd-GoT | ????? | ????? | liquidlzrd@hotmail.com |
11 | Kroetsjov | ????? | Assa | got@kroetsjov.nl |

correct me if i'm wrong!
kwas mezelf vergeten te veranderen :) :X

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik wil mezelf veranderen.
Ik wil een uitdaging hebben met de build van mijn char.
De stat points ben ik al over uit.

Ik zit te denken om een telekineses-hydra sorc te maken.
Meteor-Chain Lightning heb ik nu al.
En telekineses lijkt me wel leuk. Ben ik tenminste een echte unieke sorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een melee sorc met max enchant, max fire mastery, max fw en dan nog max ts en een beetje lightning mastery en voor de rest veel str en dex om de zwaardere armors en zwaarden te gebruiken lol :D

Ik ga even spelen met een editor om zo'n build uit te proberen
omg... enchant is nog erger dan ik dacht 205-210 fire dam erbij met lvl 20 enchant en fire mastery... niet de moeite waard dus...

Het beste voor een zogenaamde melee sorc lijkt mij :
-Max TS
-Max LM
-Max Shiver Armor
-1 Warmth
-1 Teleport
-Max FW
-de rest op FM (rond lvl 85 heb je er dan zo'n 3/4 punten op, incl alle skill quests)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy, aldurs armor zou wel cool zijn, ik weet niet wat je er terug voor wilt hebben (daar je schijnbaar stopt), ik heb nog wel ergens een black hades liggen. Die is voor een throwing barb van me, voordat iemand gaat vragen waarom ik die druid geen hades laat dragen ;) Ik speel met die gast niet zoveel meer, dus voor aldur kan ik die wel missen :)
Zag toch een godly armor bij anja, met 1330 defense is dat altijd wel leuk. Hades en elite ancients zijn toch te zwaar voor mijn druid, die speed penalty is voor hem onaanvaardbaar :)

Accountname: Phenomena23
Character: wat missen jullie nog? :)

Mijn broer zal misschien ook meedoen, zal het hem nog vragen.

Wanneer, hoe, waar? Ik zal even kijken in dit topic wat de afspraken zijn ;)

PS Sorry voor de late reactie, ik heb schijnbaar ook een leven (he Jos :P geintje! ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 03-02-2003 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
Zoals ik al vertelde in de sluit message; we willen niet dat je GoT gebruikt om leden te werfen, punt!
Niet in een nieuw topic en ook niet in een reply.

Verder misschien iemand die iets van 1.10 weet? ik heb iets van kom op dat ge#&*#% over ith... als blizz het niet wou was hij allang weg, de "Realm Down" meldingen komen mij (en minig ander) de neus uit, en het geklets dan 1.10 komt lijkt me sterk. Oke, Blizzard is hem aan het fixen (maken) maar het duurt nog wel een goede 6 maanden en dan is het nog de vraag komt hij wel echt!!??

De nieuwe runewords en dergelijke spreken me wel aan :D ook het feit dat b.v net als in de overgang van 1.08 naar 1.09 je gaze en dergelijke de statics daarvan veranderen, ben benieuwd wat er allemaal nieuw komt. :9~

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 03-02-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet veel replys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe saaie topic niemand reageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
DemonicPresence > Misschien is het verstandig om de FAQ eens te lezen.
Want alleen vandaag al heb je 2 regels overschreden.

Kicken doe je niet voor 24 uur, of het nou je eigen topic is of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak er maar dit van:

6 | Fragz_II | Amazon-GoT | MS//LF Amazon | jorisfokker@hotmail.com

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt er nog wel eens een duelletje uiitgevochten? Of doet niemand daar nog aan tegenwoordig?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.