Toshiba ts21i Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 00:03:
ik hoorde iemand hier eens over een software-update voor deze moby dat je dat bij een buisinesscenter gratis op je telefoon kon laten zetten

weet iemand hier iets meer van?
Klopt, maar, business-center in Amsterdam heeft die software nog niet liggen. Standaard-reparatie wel. Moet je bellen, toestel opsturen, krijg je toestel terug met nieuwe software. Of, je moet even wachten tot businesscenter software binnen heeft. Ga maandag nog een keer bellen/langs.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb nu een paar keer lopen spelen met dat I-mode, maar ik zie er ECHT het nut niet van in. Wat een compleet overbodige feature is dat zeg. Heel misschien dat ik het nut van e-mail onderweg nog wel kan voorstellen, maar de rest is allemaal zo ongelofelijk overbodig en IMHO niet eens leuk om meer dan 1x uit te proberen. Ik denk dat ik die 12 MB niet eens op ga krijgen...

de betaler vervuilt

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

GA!S schreef op 01 maart 2003 @ 21:47:
Heb nu een paar keer lopen spelen met dat I-mode, maar ik zie er ECHT het nut niet van in. Wat een compleet overbodige feature is dat zeg. Heel misschien dat ik het nut van e-mail onderweg nog wel kan voorstellen, maar de rest is allemaal zo ongelofelijk overbodig en IMHO niet eens leuk om meer dan 1x uit te proberen. Ik denk dat ik die 12 MB niet eens op ga krijgen...
Nee ik zet mijn bundel van 1MB ook weer om naar 200kb want ik gebruik dat Imode niet want ik vind het 3x niex I-Mode is echt SLECHT !!!

• MVC

MVC

Heeft misschien iemand nog ergens die afmetingen staan, van wat een wallpaper moet zijn op Toshiba TS21i ?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 21:19
Kreeg net email van telecomadvies.nl binnen :)
Geachte B. van der Meer,

Deze email heeft betrekking op uw bestelling op Telecomadvies.nl met nummer
$nummer.

De vergoeding voor het op onze website bestelde mobiele abonnement of
contractverlenging wordt vandaag naar u overgemaakt op het door u opgegegeven
rekeningnummer. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen
wanneer u het bedrag binnen twee weken niet heeft ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Het Telecomadvies team.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

MVC schreef op 01 March 2003 @ 23:38:
[...]

Nee ik zet mijn bundel van 1MB ook weer om naar 200kb want ik gebruik dat Imode niet want ik vind het 3x niex I-Mode is echt SLECHT !!!
bij mij gaat morgen de brief in de bus om mijn i-mode op te zeggen

• MVC

MVC

seb_ schreef op 03 maart 2003 @ 22:11:
[...]

bij mij gaat morgen de brief in de bus om mijn i-mode op te zeggen
Dan doe je dat binnen 3 maanden anders niet

Maar weet iemand die afmetingen van zo'n wallpaper ?

• Termi
MVC schreef op 03 March 2003 @ 22:38:
[...]

Maar weet iemand die afmetingen van zo'n wallpaper ?
Probeer is : 65*129 of andersom :?

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:04:
Misschien een erg domme vraag, maar weet iemand al hoe je het imode abbo over moet zetten van 1 mb naar 200kb?
Weet iemand nog het nummer hiervan? Ben het kwijt :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 15:55:
hallo,
even een vraagje:

Ik heb de Toshiba Ts21i gekocht via Gsmstunter.nl
Deze is nu alleen defect. Hij valt binnen een paar seconde uit nadat ik hem aanzet. Dit gebeurd bij mijn beide accu's dus het zal waarschijnlijk niet aan de accu liggen.

Hebben meer mensen dit probleem? Wat hebben ze daaraan gedaan?

Heeft iemand ervaring met de reparatieservice van Gsmstunter? Repareren ze hem snel en sturen ze hem goed terug?
Alvast bedankt.
Deze grappen heb ik ook ja... :( Het lijkt er bij mij alleen op dat hij dit alleen doet als de accu al enigzins leeg is (na 1 of 2 dagen).

Verwijderd

NightCruiser schreef op 04 maart 2003 @ 15:30:
[...]

0800-0507

• NightCruiser
  • Niet online
mja en dan?

Ik krijg dan een heleboel opties, en kies dan 3(imode info) ,maar dan verbindt ie me door met een medewerker? Heb ik dan de goeie optie te pakken?

Verwijderd

NightCruiser schreef op 04 March 2003 @ 15:40:
[...]

mja en dan?

Ik krijg dan een heleboel opties, en kies dan 3(imode info) ,maar dan verbindt ie me door met een medewerker? Heb ik dan de goeie optie te pakken?
Het maakt geen f*ck uit wat je klikt, wat jij hebt gedaan kan dus ook. Gewoon net zolang op nummertjes drukken totdat je een medewerker te pakken hebt. :)

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

MVC schreef op 03 maart 2003 @ 22:38:
[...]

ja, weet ik, mijn abo is pas 31-12-2002 ingegaan en heb imode pas eind januari geactiveerd, ik zit dus nog ruim binnen de 3 maanden

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
Mijn telefoon valt regelmatig uit, zijn er meer mensen die dat hebben? En wat is er aan te doen? Meestal is het als hij stil ligt. Dan kijk is weer een keer en is hij uit. Gebeurd een paar keer per week.
Dat is behoorlijk lastig.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• THW Mark
  • Laatst online: 05-12-2025
Over de datakabel:

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-18614&site=0&channel=0
Met deze datakabel sluit u uw mobiele telefoon op een laptop of desktop-PC aan. Hierdoor kunt u met uw laptop of desktop-PC
e-mailen en internetten.
Het is met deze datakabel niet mogelijk om synchronisatie toepassingen te doen.
NIET MOGELIJK OM SYNCHRONISATIE TOEPASSINGEN TE DOEN? En die kabel kost 40 euro!!! |:( |:( |:(

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
getty schreef op 05 March 2003 @ 10:31:
Mijn telefoon valt regelmatig uit, zijn er meer mensen die dat hebben? En wat is er aan te doen? Meestal is het als hij stil ligt. Dan kijk is weer een keer en is hij uit. Gebeurd een paar keer per week.
Dat is behoorlijk lastig.
bijn a iedereen heeft het met die k***** telefoon , nopu ja hij was gratis L:D

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 15:35
THW Mark schreef op 05 March 2003 @ 11:48:
Over de datakabel:

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-18614&site=0&channel=0

[...]

NIET MOGELIJK OM SYNCHRONISATIE TOEPASSINGEN TE DOEN? En die kabel kost 40 euro!!! |:( |:( |:(
maar kan je wel plaatjes en .mid uploaden ? :)

• MVC

MVC

Sir_Killalot schreef op 05 March 2003 @ 19:24:
[...]

maar kan je wel plaatjes en .mid uploaden ? :)

Nee dus he :(

• Sir_Killalot
MVC schreef op 05 maart 2003 @ 19:57:
[...]

Nee dus he :(
Dacht dat daarmee bedoelt werd dat je um niet met Outlook enzo kan gebruiken, maar zo heeft die datakabel 0.0 % nut |:(

Soms snap ik sommige fabrikanten echt niet..

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
heeft iemand al normale telefoongeluidjes als beltoon? Ik kan ze nog stees niet vinden? En ik ga mijn telefoon niet gebruiken met die gayige toontjes (NOFI :) )

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Glacier schreef op 05 maart 2003 @ 21:23:
heeft iemand al normale telefoongeluidjes als beltoon? Ik kan ze nog stees niet vinden? En ik ga mijn telefoon niet gebruiken met die gayige toontjes (NOFI :) )
Hoorde laatst ergens de 'Nokia'-tune, heb zelf "Bohemian like you" (ja, van Vodafone :P), maar echt leuke ringtunes? nope... Is best wel irritant als iemand zo'n ding heeft in de trein... En dan nog 3x laat overgaan...

Verwijderd

bij www.Gratis-gsm.nl is hij weer gratis!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Heb gister weer eens KPN Businesscenter gebeld, die roepen nu dat ze de komende tijd (als in komende maanden) GEEN software voor de Toshiba krijgen. Ze moeten 'em opsturen naar Den Haag. Je kan hier helaas niet zelf langs... bent toestel dan 2 tot 3 weken kwijt.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
WieMie schreef op 05 March 2003 @ 21:26:
[...]

Hoorde laatst ergens de 'Nokia'-tune, heb zelf "Bohemian like you" (ja, van Vodafone :P), maar echt leuke ringtunes? nope... Is best wel irritant als iemand zo'n ding heeft in de trein... En dan nog 3x laat overgaan...
Er zijn inderdaad Nokia-Like tunes te downloaden met je I-Mode Foon...

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:47

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Weet iemand of die lui betrouwbaar zijn, en wat verver de voorwaarden zijn, ik ken ze niet vinden.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• JJapie
DeaTH-MeTaL schreef op 08 maart 2003 @ 14:09:
[...]

Weet iemand of die lui betrouwbaar zijn, en wat verver de voorwaarden zijn, ik ken ze niet vinden.
Ik heb er twee besteld bij die lui. Op telecomvergelijker.nl heb ik niet echt veel negatieve verhalen gelezen..

• MVC

MVC

NightCruiser schreef op 04 March 2003 @ 15:30:
[...]

0800-0507 KPN Mobile Dat nummer wat bovenaan bij je maandelijkse rekening staat :)

• MVC

MVC

Heeft iemand misschien nog site's gevonden met wallpapers en ringtones voor de TS21i en wie weet wat er met het oude topic van de Toshiba TS21i gebeurt is als ik er heen ga krijg ik This topic doesn't exist

• MVC

MVC

Nu gaat m'n telefoon niet meer uit als ik op de uit knop druk ik moet met uitschakelen m.b.v. de accu er uit te trekken hebben meer mensen hier last van ?

• JJapie
MVC schreef op 10 maart 2003 @ 15:38:
Heeft iemand misschien nog site's gevonden met wallpapers en ringtones voor de TS21i en wie weet wat er met het oude topic van de Toshiba TS21i gebeurt is als ik er heen ga krijg ik This topic doesn't exist
Ik heb je geprobeerd te emailen, maar het adres dat vermeldt staat in je profile werkt niet...

• MVC

MVC

GFM schreef op 10 March 2003 @ 20:54:
[...]

Ik heb je geprobeerd te emailen, maar het adres dat vermeldt staat in je profile werkt niet...
Heb ff me nieuwe adres ingesteld U kunt weer mailen :)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

MVC schreef op 10 March 2003 @ 18:42:
Nu gaat m'n telefoon niet meer uit als ik op de uit knop druk ik moet met uitschakelen m.b.v. de accu er uit te trekken hebben meer mensen hier last van ?
Dat is vermoedelijk de beruchte bug in de software... Het knopje kun je nog wel indrukken (zegt klik)? Kun je nog gewoon je toestel gebruiken? Als je op het uit-knopje drukt, gebeurt er dan iets (screensaver uit, terug uit menu etc)?

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26
Ik ben heel blij dat ik dat ding heb kunnen verkopen. Gelukkig was er iemand die er zelfs nog 135 euro voor overhad.

Stay safe

• MVC

MVC

WieMie schreef op 10 maart 2003 @ 21:58:
[...]

Dat is vermoedelijk de beruchte bug in de software... Het knopje kun je nog wel indrukken (zegt klik)? Kun je nog gewoon je toestel gebruiken? Als je op het uit-knopje drukt, gebeurt er dan iets (screensaver uit, terug uit menu etc)?
Als ik in het menu zit en ik druk op de rode uit knop dan kom ik wel gewoon weer bij het begin scherm maar dit is al m'n 2e toestel dus je zou zeggen dat hij is voorzien van de nieuwste software ? Ik had ergens gelezen dan je het toestel gratis kun laten updaten bij de Primafoon wie weet hier meer van ?

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 19:38

TdV

MVC schreef op 11 March 2003 @ 09:19:
[...]

Als ik in het menu zit en ik druk op de rode uit knop dan kom ik wel gewoon weer bij het begin scherm maar dit is al m'n 2e toestel dus je zou zeggen dat hij is voorzien van de nieuwste software ? Ik had ergens gelezen dan je het toestel gratis kun laten updaten bij de Primafoon wie weet hier meer van ?
Ik heb dezelfde bug gehad maar hij is verdwenen nadat ik een aantal keer de fabrieksinstellingen terug gezet had...echt weird. Direct na het terugzetten van de fabrieksinstellingen werkte hij weer goed en enige tijd later weer niet. Na drie keer de instellingen terug gezet te hebben is het probleem niet meer teruggekomen...rare jongens die toshiba engineers...

• MVC

MVC

TdV schreef op 11 maart 2003 @ 10:09:
[...]

Ik heb dezelfde bug gehad maar hij is verdwenen nadat ik een aantal keer de fabrieksinstellingen terug gezet had...echt weird. Direct na het terugzetten van de fabrieksinstellingen werkte hij weer goed en enige tijd later weer niet. Na drie keer de instellingen terug gezet te hebben is het probleem niet meer teruggekomen...rare jongens die toshiba engineers...
Yep heb gedaan wat je zij maar paar uur later kreeg ik hem weer niet uit het is echt een rot toestel.

Offtopic KPN zet alles op alles om doelstelling i-mode te halen

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

MVC schreef op 11 March 2003 @ 09:19:
Ik had ergens gelezen dan je het toestel gratis kun laten updaten bij de Primafoon wie weet hier meer van ?
nope... zou bij businesspoint moeten kunnen, maar die moeten nog enige tijd wachten tot ze de software binnenkrijgen.

Verwijderd

Heb hem net besteld bij www.gratis-gsm.nl

Ik hou jullie op de hoogte!

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:23:
Heb hem net besteld bij www.gratis-gsm.nl

Ik hou jullie op de hoogte!
Ben je gek ofzo wie koopt er nou dat ding als je weet dat meer dan de helft er problemen mee hebben

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

dat is nou niet echt nieuw dat kpn alles om gaat gooien, dat wisten ze vorig jaar zomer al.
Het was toen al bekend dat kpn i-mode ook op prepay zou gaan introduceren.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

al maken ze het gratis, dan nog zou ik niet weten wat je er mee zou moeten...

de betaler vervuilt

Verwijderd

MVC schreef op 12 March 2003 @ 13:49:
[...]

Ben je gek ofzo wie koopt er nou dat ding als je weet dat meer dan de helft er problemen mee hebben
Hij is helemaal gratis!

Ik heb op dit moment even geen geld om een duurdere te kopen! dus ik wacht een goede aanbieding af en dan koop ik die!!

Nu heb ik alleen een Dutchtone Allin €30 abbo
en geen telefoon vandaar.

eventueel kan ik deze dan weer verkopen voor 100 euro? ofzo?

• MI5
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

MI5

Ik heb mijn Toshiba verkocht voor 50 euro, volgens mij is er niet echt meer voor te krijgen. Heb vandaag trouwens de 2e batterij opgestuurd gekregen, na 3 maanden. (belnu)

Verwijderd

Raar, volgens mij ben ik de enige zonder echte problemen. Ja oke er zit een krasje op het beeldscherm en de batterij is idd weleens snel op maar voor de rest vind ik het een prima toestel. Ik heb 'm trouwens besteld @ gsmstunter.

Verwijderd

ik ben er opzich ook best tevreden mee alleen vind ik de toetsen nogal klein & is de telefoon nog een beetje buggy (wat makkelijk door software opgelost zou kunnen worden)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:30:
[...]

Hij is helemaal gratis!

Ik heb op dit moment even geen geld om een duurdere te kopen! dus ik wacht een goede aanbieding af en dan koop ik die!!

Nu heb ik alleen een Dutchtone Allin €30 abbo
en geen telefoon vandaar.

eventueel kan ik deze dan weer verkopen voor 100 euro? ofzo?
weet je zeker dat je geen abonnementskosten betaald of dat je geen belbundel moet kopen??ze moeten toch op een of andere manier dat toestel terugverdienen?? :7

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

MI5 schreef op 12 maart 2003 @ 16:35:
Heb vandaag trouwens de 2e batterij opgestuurd gekregen, na 3 maanden. (belnu)
Moet je die nog kwijt? :7

de betaler vervuilt

• MI5

MI5

Helaas, telefoon had ik verkocht aan bekende, dus die batterij gaat daarnaartoe :)

Verwijderd

net alsof je iets aan die 2e batterij hebt...

ik gebruik hem ook nergens voor, misschien als die andere een keer stukgaat is t een leuke backup

maar hoe vaak gebeurt dat nou?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 13:03:
net alsof je iets aan die 2e batterij hebt...

ik gebruik hem ook nergens voor, misschien als die andere een keer stukgaat is t een leuke backup

maar hoe vaak gebeurt dat nou?
Ik heb standaard een tweede (volle) accu in mijn jas zitten. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hem nodig heb (tegenwoordig zelfs standaard een 2e telefoon inc. abo).

:+

de betaler vervuilt

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:18
dat is nou echt onzin :D maar wel leuk. Ik wil jullie draadje verder niet onderspammen,
maar het komt er toch op neer dat de kosten 0 zijn?!

• JJapie
marteltor schreef op 13 March 2003 @ 15:32:
dat is nou echt onzin :D maar wel leuk. Ik wil jullie draadje verder niet onderspammen,
maar het komt er toch op neer dat de kosten 0 zijn?!
Ja, als jij maar binnen 3 maanden I-Mode opzegt en na 6 maanden je abonnement omzet van Flexibel Allround naar Flexibel Economy...

Verwijderd

dan levert het je zelfs geld op!
en als je je telefoon meteen verkoopt helemaal :D

• Sir_Killalot
GFM schreef op 13 March 2003 @ 16:56:
[...]

Ja, als jij maar binnen 3 maanden I-Mode opzegt en na 6 maanden je abonnement omzet van Flexibel Allround naar Flexibel Economy...
Hmm, waar of hoe kan je dat het snelst doen ? :)

• THW Mark
  • Laatst online: 05-12-2025
Ergens snap ik heel dat toshiba niet... Ze leveren een prima telefoon, maar geen software om bij de (enorm dure) datakabel te gebruiken. Het zou een gigantische meerwaarde toevoegen aan de telefoon als je ringtones kan uploaden en je kalender kan syncen - voor mij wel iig.

En die 2 batterijen, het is ook weer ontzettend dom dat ze geen losse acculader uitbrengen, dan zou je de 2e batterij los kunnen opladen en ben je van alle problemen af, maar blijkbaar had het uitbrengen van dit toestel veel haast en vindt men het nu te laat om er alsnog aan te gaan werken :(

• marteltor
  • Laatst online: 21:18
Sir_Killalot schreef op 13 March 2003 @ 19:15:
[...]

Hmm, waar of hoe kan je dat het snelst doen ? :)
ik denk een briefje schrijven naar kpn? vragen om bevestiging van ze of aangetekend versturen :)

• MVC

MVC

'k heb nou al zo vaak die fabrieksinstellingen terug moeten zekken maar krijg steeds hetzelfde gezijk dat k*t ding wil maar niet uit, heeft iemand andere tips.

• Master FX
MI5 schreef op 12 maart 2003 @ 16:35:
Ik heb mijn Toshiba verkocht voor 50 euro, volgens mij is er niet echt meer voor te krijgen. Heb vandaag trouwens de 2e batterij opgestuurd gekregen, na 3 maanden. (belnu)
Iets terug (bericht van 10 maart) kon je lezen dat ik er 135 euro voor gekregen. Er had dus meer in gezeten...

[ Voor 4% gewijzigd door Master FX op 15-03-2003 14:13 . Reden: typo ]

Stay safe

• MVC

MVC

Master FX schreef op 15 March 2003 @ 14:12:
[...]

Iets terug (bericht van 10 maart) kon je lezen dat ik er 135 euro voor gekregen. Er had dus meer in gezeten...
Maar aan het eind van het jaar moet je dit toestel weer inleveren, of hebben jullie niet mee gedaan met de testbellersactie van KPN ?

• Master FX
Nee hoor toestel was gewoon van mij. toentertijd via gsmstunter.nl gekregen.

Stay safe

• MVC

MVC

Master FX schreef op 15 March 2003 @ 15:50:
Nee hoor toestel was gewoon van mij. toentertijd via gsmstunter.nl gekregen.
Hmm bij gsm.nl moet je dat ding aan het eind van het jaar weer inleveren.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

MVC schreef op 15 March 2003 @ 23:46:
[...]

Hmm bij gsm.nl moet je dat ding aan het eind van het jaar weer inleveren.
Ik heb mijn Toshiba ook via gsm.nl, maar hoef 'em niet in te leveren (heb ik zelfs nog over ge-emaild)

Verwijderd

t is zoiezo geklets dat inleververhaal

die telefoon blijft van jou

wat hebben ze daar nou aan een gsm van 1 jaar oud?
bovendien: stel dat ze die regel hadden; wat als jij die telefoon kwijtraakt of hij wordt gejat??

• MI5

MI5

Als je 'm kwijtraakt betaal je iets van een borg... (dat inleveren van die telefoon was geloof ik maar bij een klein aantal bedrijfjes).

Ja, borg achteraf betalen, dat klopt niet.

[ Voor 22% gewijzigd door MI5 op 16-03-2003 20:12 ]

Verwijderd

dat inleveren van die telefoon was nergens
ik heb al die aanbiedingen toen vergeleken en hij was overal hetzelfde

• JJapie
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 22:58:
dat inleveren van die telefoon was nergens
ik heb al die aanbiedingen toen vergeleken en hij was overal hetzelfde
Dan heb jij toch wat gemist. Bij GSM.nl moest je (als ik met niet vergis) €75 borg betalen. Dit bedrag krijg je terug indien de telefoon in goede staat geretourneerd wordt aan het eind van het eerste contractjaar.

Het kan natuurlijk zijn dat GSM.nl hier later op is terug gekomen...

• MVC

MVC

GFM schreef op 17 March 2003 @ 15:50:
[...]

Dan heb jij toch wat gemist. Bij GSM.nl moest je (als ik met niet vergis) €75 borg betalen. Dit bedrag krijg je terug indien de telefoon in goede staat geretourneerd wordt aan het eind van het eerste contractjaar.

Het kan natuurlijk zijn dat GSM.nl hier later op is terug gekomen...
Heb hem ook via gsm.nl nooit die borg hoeven betalen :S

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Mijn i-mode annuleren is trouwens perfect gegaan, vandaag al bevestiging dat i-mode voor mij 31 maart afloopt. Valt me nog mee dat het in een keer goed is gegaan daarzo in groningen

• Glacier
  • Niet online
Ik heb nu nog steeds geen geld van belnu, ik heb ze gemeeld en ze vertelden me dat het vandaag nog gestort ging worden....

* Glacier wacht af en zoekt nog steeds naar een conventioneel telefoongeluid voor z'n Toshiba

• BigSurf
  • Laatst online: 17-05 23:58
Glacier schreef op 18 March 2003 @ 23:29:
Ik heb nu nog steeds geen geld van belnu, ik heb ze gemeeld en ze vertelden me dat het vandaag nog gestort ging worden....

* Glacier wacht af en zoekt nog steeds naar een conventioneel telefoongeluid voor z'n Toshiba
Ik heb vandaag het geld binnen gekregen. Telefoon was geleverd op 14 december, dus totaal heeft het 13 weken geduurd, wel iets langer als de beloofde 6-8 weken. Maar ja, het is toch allemaal goed gekomen.

• Glacier
  • Niet online
ze lopen dus achter met betalen...ik kreeg mijn telefoon tussen kerst en oud en nieuw...
als ik over twee weken nog nix heb, meel ik ze wel weer...

Heeft iemand nu al conventionele belgeluiden gevonden voor de Toshiba? Ik ben dus op zoek naar een gewoon standaard oude siemens belgeluid...die dingen die op de toshiba zitten, klinken echt niet IMHO...

• Termi
Ik heb vandaag geld bij gekregen maar alleen 139,90 terwijl ik 201,06 euro had verwacht :(. Weet iemand misschien hoe ze bij 139.90 komen :?

• MVC

MVC

Stuur ik net een mail naar gsm.nl met het volgende er in.

Is het nu waar dat het toestel aan het eind van het jaar teruggestuurd moet worden of is het toestel gewoon van mij ?

Krijg ik een mail terug schrijven ze dit.

Het klopt dat aan het einde van het jaar het toestel retour gestuurd kan worden

''kan'' wat heb ik daar nou aan kunnen die gasten nou niet eens één keer duidelijk zijn.

• MVC

MVC

Mailtje terug :)

U kan uw toestel terug sturen naar ons maar dit is geen verplichting.

Althans als je hem van gsm.nl heb

[ Voor 62% gewijzigd door MVC op 25-03-2003 20:38 ]

• Glacier
  • Niet online
MVC schreef op 25 March 2003 @ 20:37:
Mailtje terug :)

U kan uw toestel terug sturen naar ons maar dit is geen verplichting.

Althans als je hem van gsm.nl heb
Maar de mensen die borg hebben betaald, die zijn die dan kwijt en hebben in principe 75,- voor de toshiba betaald...toch?

• MVC

MVC

Glacier schreef op 26 March 2003 @ 11:37:
[...]

Maar de mensen die borg hebben betaald, die zijn die dan kwijt en hebben in principe 75,- voor de toshiba betaald...toch?
Geen idee ik heb hem toen bij gsm.nl gekocht ik zou toen ook borg moeten betalen alleen die heb ik nooit hoeven betalen :)

Verwijderd

Weet iemand wat de max. grootte van die ts21i midi files kan zijn (zijn toch niet vaak groter dan 100 kb) en of dat als ze te groot zijn, je er minder op je telefoon kunt zetten (geheugen vol?)?

• JJapie
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 05:53:
Weet iemand wat de max. grootte van die ts21i midi files kan zijn (zijn toch niet vaak groter dan 100 kb) en of dat als ze te groot zijn, je er minder op je telefoon kunt zetten (geheugen vol?)?
max. grootte is 10kb. Je kan maximaal 30 extra ringtones van 10kb (of minder) opslaan..

• Glacier
  • Niet online
Jammer dat ik nog steeds geen beltoon heb kunnen vinden die lijkt op mijn monophonic Siemens telefoongeluid (gewoon een tring tring dus)...

• MVC

MVC

Glacier schreef op 05 April 2003 @ 11:56:
Jammer dat ik nog steeds geen beltoon heb kunnen vinden die lijkt op mijn monophonic Siemens telefoongeluid (gewoon een tring tring dus)...
Die kun je hier vinden http://www.totalgsm.net/

• Glacier
  • Niet online
Ik kan em niet vinden :?
Die site is mij al eens door iemand anders aangeraden, maar ik spit die site door en ik vind gewoon geen siemens achtig tring tring geluid :?

Dus als iemand de file misschien ff aan kan wijzen...alvast bedankt...

• Master FX
Zijn er ook www-pages waarop je imail kan checken. dus gewoon lekker in je eigen browser????

Stay safe

• JJapie
Nee, dat is niet mogelijk. De imail instellingen zijn nergens bekend..

• Master FX
Zijn er al mensen die succesvol de software hebben laten updaten ivm met soms uitvallen en vastlopen? Hoe ging dat in zijn werk en waar moet je wezen? In dit topic heb ik een paar keer "KPN business center" zien langskomen..... Wie helpt.....

Stay safe

Verwijderd

Ik vind de gedownloade ringtones erg zacht kan je dit niet harder in stellen?

• Master FX
ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen last heb van te zachte ringtones... Ik heb eerder et idee dat ik ze te hard heb staan.... mijn volume staat bijvoorbeeld bij "aha-take on me" maar op 3 streepjes..... :) en dat swingt de pan uit :) :) :)

Stay safe

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Ik weet niet wat jullie dit wisten :

Ik ben vandaag naar de kpn gestapt. met mijn telefoon ivm problemen met uitvallen (oude Software.)

Nou zo gedaan. Nieuwe telefoon :).

Toen kwam ik bij de datakabel, Deze wordt zonder software geleverd :|
Dus ik vragen waar kan je die software downloaden. Die man zeg dan moet je ff op die en die site kijken..

Wy kijken samen... Niks Gevonden. daarna na 1 uur googlen kwamem we tot de conclusie : Geen Software op internet.

Dus die man van kpn belt naar toschiba :
Begin Gesprek

goedendag. Waarmee kan ik u helpen ?
>Goeden dag.. U spreekt met Pietje blaat van kpn in breda.
>Ik heb een vraag over de datakabel van de toshiba ts2li
Vraag u maar.
> Waar kunnen we de software vinden voor deze datakabel icm deze telefoon.
Die bestaat niet.
> Waar dient die datakabel voor dan ??
Die data kabel is alleen bestemd voor op een laptop of computer internet te krijgen via uw mobiel.
> Ow. Ja dan weet ik genoeg.
> Dag.
Goedendag.

Einde gesprek

Dus Die datakabel die we gekocht hebben is alleen voor internet op je pc te krijgen :| met een supersnelheid van 9600 Kbout per seconde :|

En daar betalen we dan meer dan €30,- voor :|

Ik denk ik post dit maar ff. Dan maak ik weer een heleboel Tweakers blij (NOT!!!!!) :|

• Sir_Killalot
Dat je bijna niks aan die datakabel hebt was al een paar posts eerder verteld ;)

Wel erg jammer, want dan zou die foon nog beter zijn, maar dan verdient de KPN natuurlijk niks meer want dan upload iederen ze files via die datakabel... :)

• Master FX
Speedy-power-II schreef op 23 May 2003 @ 18:59:
Ik weet niet wat jullie dit wisten :

Ik ben vandaag naar de kpn gestapt. met mijn telefoon ivm problemen met uitvallen (oude Software.)

Nou zo gedaan. Nieuwe telefoon :).
Nieuwe telefoon of is als nieuw vanwege de nieuwe software? Wat is nu dan de software versie van de nieuwe???

Stay safe

Verwijderd

Zit er een maximum aan de grootte van een Midi bestand, ik wil er namelijk 1 per mail naar m'n tele sturen maar zit daar een beperking op?

• JJapie
jup, maximaal 10 kilobytes

[ Voor 19% gewijzigd door JJapie op 03-10-2003 16:40 ]

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Weet iemand ergens een tutorial om een ringtone zelf te maken?

• markvt
  • Laatst online: 13:04

markvt

Peppi Cola

Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 16:11:
Zit er een maximum aan de grootte van een Midi bestand, ik wil er namelijk 1 per mail naar m'n tele sturen maar zit daar een beperking op?
en hoe krijg je ze er dan heen en watvoor files moeten het zijn etc. want ik had een midi van 7kb naar mezelf gemaild maar de attachment is gefilterd :S

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• TdV
  • Laatst online: 15-05 19:38

TdV

markvt schreef op 04 October 2003 @ 00:01:
[...]

en hoe krijg je ze er dan heen en watvoor files moeten het zijn etc. want ik had een midi van 7kb naar mezelf gemaild maar de attachment is gefilterd :S
Je kan er alleen naar toe browsen met je Imode browser en hem zo opslaan, mailen werkt niet dacht ik.

Verwijderd

De Toshiba zag ik in de winkel liggen. Ik wil graag weten NA het doorlezen van deze topic:

Is de Toshiba een kooptip of niet?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Nee, als gratis speeltje voor een paar maanden is het wel leuk, maar als dagelijks toestel heeft het te veel schoonheidsfoutjes.

de betaler vervuilt

Verwijderd

GA!S schreef op 13 november 2003 @ 22:06:
Nee, als gratis speeltje voor een paar maanden is het wel leuk, maar als dagelijks toestel heeft het te veel schoonheidsfoutjes.
Een typische "buitenkant ziet er goed uit maar de binnenkant niet" GSM dus.

Verwijderd

Heb net een Toshiba in mijn hand gehad van een collega. Ik vindt het een degelijk ding. Hij zei ook dat er niks mis mee is. Nooit wat mee gehad.

Nu twijfel ik toch weer of ik hem moet kopen ja of nee.

• Robino
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 15:44:
Heb net een Toshiba in mijn hand gehad van een collega. Ik vindt het een degelijk ding. Hij zei ook dat er niks mis mee is. Nooit wat mee gehad.

Nu twijfel ik toch weer of ik hem moet kopen ja of nee.
Ik zou hem persoonlijk zelf niet kopen. Toestel ziet er wel leuk en stevig uit, dat is wel zo, maar wat iemand al eerder zei zijn er veel schoonheidsfoutjes. Bijna een jaar lang heb ik hem in mijn bezit gehad, maar ik ben echt blij dat ik er vanaf ben. Kleurenscherm heeft sporadisch een heel dunlijntje af en toe, kleuren vond ik zelf niet geweldig. Daarnaast zijn er nog wel meer dingen :P Hier vind je nog meer meningen die misschien helpen bij je keuze :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste