Geachte heer .........,
Graag zou ik u willen adviseren om uw telefoon voor reparatie aan te bieden bij
de voor u dichtsbijzijnde primafoon.
Wij adviseren u om de aankoop nota mee te nemen.
Met vriendelijke groet,
Elders Websales
GSM.nl
At 16:49 2-1-03 +0100, you wrote:
3 weken geleden heb ik van U een Toshiba TS21i ( I-Mode ) toestel ontvangen. Helaas werkt dit toestel niet zoals het behoort te werken. Het toestel valt vaak zomaar uit, tijdens het typen van een SMS bericht, maar ook als ik hem niet gebruik staat hij uit als ik hem vervolgens weer wil gaan gebruiken. Ik laad het toestel altijd pas op als het helemaal leeg is.
Nou dus ik naar de Primafoon, nemen ze hem niet aan want hebben ze geen servicecontract met Elders. Maar ik had deze mail toevallig uitgeprint en meegenomen dus ik liet hem zien en zij die meneer hier ga ik dus een melding van maken
en opeens kreeg ik een paar dagen later een mail dat ik hem op moest sturen. Elders Websales
Graag zou ik u willen adviseren om uw telefoon voor reparatie aan te bieden bij
de voor u dichtsbijzijnde primafoon.
Wij adviseren u om de aankoop nota mee te nemen.
Met vriendelijke groet,
Elders Websales
GSM.nl
At 16:49 2-1-03 +0100, you wrote:
3 weken geleden heb ik van U een Toshiba TS21i ( I-Mode ) toestel ontvangen. Helaas werkt dit toestel niet zoals het behoort te werken. Het toestel valt vaak zomaar uit, tijdens het typen van een SMS bericht, maar ook als ik hem niet gebruik staat hij uit als ik hem vervolgens weer wil gaan gebruiken. Ik laad het toestel altijd pas op als het helemaal leeg is.
Nou dus ik naar de Primafoon, nemen ze hem niet aan want hebben ze geen servicecontract met Elders. Maar ik had deze mail toevallig uitgeprint en meegenomen dus ik liet hem zien en zij die meneer hier ga ik dus een melding van maken