Toshiba ts21i Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Geachte heer .........,

Graag zou ik u willen adviseren om uw telefoon voor reparatie aan te bieden bij
de voor u dichtsbijzijnde primafoon.

Wij adviseren u om de aankoop nota mee te nemen.

Met vriendelijke groet,
Elders Websales

GSM.nl

At 16:49 2-1-03 +0100, you wrote:

3 weken geleden heb ik van U een Toshiba TS21i ( I-Mode ) toestel ontvangen. Helaas werkt dit toestel niet zoals het behoort te werken. Het toestel valt vaak zomaar uit, tijdens het typen van een SMS bericht, maar ook als ik hem niet gebruik staat hij uit als ik hem vervolgens weer wil gaan gebruiken. Ik laad het toestel altijd pas op als het helemaal leeg is.

Nou dus ik naar de Primafoon, nemen ze hem niet aan want hebben ze geen servicecontract met Elders. Maar ik had deze mail toevallig uitgeprint en meegenomen dus ik liet hem zien en zij die meneer hier ga ik dus een melding van maken :) en opeens kreeg ik een paar dagen later een mail dat ik hem op moest sturen. Elders Websales _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Op 18 november heb ik het toestel ook aangevraagd via GSM.nl,
Alles netjes verstuurd en bevestiging gekregen. :)

Toestel was niet vooradig en zou dus nog even duren. :(

Ik heb echter opgegeven dat ik nummerbehoud wil doen, dus KPN heeft mijn nummer al wel omgezet, maar ik heb nog geen telefoon. :r

Ze antwoorden niet op mijn mailtjes en ze nemen de telefoon ook niet op. ;(

HELP, tips iemand? Ervaring? :?

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MVC schreef op 28 december 2002 @ 16:13:
[...]

Beter kijken dan

http://www.totalgsm.net/php/rtl/rtl_selectcat.php

Klik op de gewenste beltoon en dan doel opslaan als bij [afbeelding]
Uh, call me stupid, maar nu de site het weer eens wel doet, kan ik echt geen normaal telefoongeluid vinden in de vorm van midi, alleen maar van die muziekjes en/of meldodietjes....

Ligt dit nu aan mij :?

* Glacier vreest dat hij blind is geworden :?

Ik heb bij other gekeken, want muziekstijlen zijn voor mij niet van toepassing...

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Wat ik overigens vandaag mocht ontdekken is dat de datakabel naar het schijnt toch geleverd gaat worden, en wel per 20 januari... Prijzen weet ik niet, en waarschijnlijk weten ook de Primafoons van niets :-P

Hij zal het mogelijk maken om onder andere te internetten mbv de T21i, echter zullen synchronisatiezaken er niet mee lukken (Zal waarschijnlijk een softwarematige beperking zijn denk ik zo...). Hiermee kan men dus _wel_ hem als GPRS modem op bijvoorbeeld een laptop gebruiken...

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 19:21:
Op 18 november heb ik het toestel ook aangevraagd via GSM.nl,
Alles netjes verstuurd en bevestiging gekregen. :)

Toestel was niet vooradig en zou dus nog even duren. :(

Ik heb echter opgegeven dat ik nummerbehoud wil doen, dus KPN heeft mijn nummer al wel omgezet, maar ik heb nog geen telefoon. :r

Ze antwoorden niet op mijn mailtjes en ze nemen de telefoon ook niet op. ;(

HELP, tips iemand? Ervaring? :?
* MVC heeft precies hetzelfde je moet even naar de klantenservice van KPN bellen even melden :) HET IS GEWOON EEN *** BEDRIJF

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
MI5 schreef op 07 January 2003 @ 16:53:
Iemand van belnu.nl al een creditering van KPN gehad? (cashback inmiddels binnen)
Als het goed is heb je rond 10 december een brief gehad van de KPN met verontschuldigingen ed.
Eergisteren heb ik gebeld met de klantenservice van KPN. Zij wistten mij te vertellen dat de credetering binnen acht weken na schrijven zal plaatsvinden (er is bij een ieder een 'notitie toegevoegd' door KPN).

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:21

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

-Cargo- schreef op 04 januari 2003 @ 14:20:
hehe ik heb eindelijk mn toestel :) De gratis headset en 2de accu krijg ik eind januari want die waren momenteel niet leverbaar. Trouwens mn eerste indruk is zeker wel goed mooi toestelletje met veel functies :)
Gratis headset en 2de accu? Welke shop is dat?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

EXCalibur_EeK schreef op 12 January 2003 @ 19:18:
[...]

Gratis headset en 2de accu? Welke shop is dat?
Dat zijn acties van rondom de introductie van het toestel, na ongeveer een weekis de 2e accu al uit het "standaard" aanbod gehaald, en de headset was ook puur een introductie aanbieding (Naast deze combi die binnen enkele bedrijven aan hun medewerkers word aangeboden...)

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 11:37:
Hey dit is misschien een leuke voor de mensen die van hun i-mode bundel af willen, check deze pdf-file ff laatste pag. --> http://www.gsmstunter.nl/downloads/Probeerimode.pdf Je mag je toestel wel gewoon blijven behouden en je ABO, zo haal je nog een btje winst uit je cash deal!!!
Moet je hem dan bij gsmstunter.nl hebben besteld ?

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

nee. Dat is de kpn actie, dus alle abo's die via het probeer i-mode zijn aangesloten kunnen dat foldertje gebruiken. Het is gewoon het standaard actie foldertje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 11:37:
Hey dit is misschien een leuke voor de mensen die van hun i-mode bundel af willen, check deze pdf-file ff laatste pag. --> http://www.gsmstunter.nl/downloads/Probeerimode.pdf Je mag je toestel wel gewoon blijven behouden en je ABO, zo haal je nog een btje winst uit je cash deal!!!
Thnx! 3 maanden i-mode vindt ik wel voldoende. Het is echt prachtig hoor dat i-mode: voordelen:
- snel het nieuws bekijken via Pablo's teletekstsimulatie, startpagina.nl e.d.
- i-mails ontvangen en zenden
- via MobileMail je eigen mailbox controleren en evt. reageren op binnengekomen mail
- handig om ringtones & wallpapers gratis naar je toestel te gooien :)
- diensten als snel kijken naar in de buurt gelegen restaurants of bijv. pizzaservices via hapgids
- het werkt dus totaal gezien prima!
MAAR
nadelen:
- af en toe slecht bereikbaar
- om er een beetje lekker gebruik van te kunnen maken heb je rond de 5mb per maand nodig EN DAAR GA IK GEEN €18,- (oftewel een dikke 45 gulden) per maand voor neertellen. Dat is gewoon het funeste van het spul en dat moet KPN heel snel gaan inzien anders gaat i-mode floppen: het is TE DUUR. Een laf €5 abonnementje is maar 200kb; lang niet genoeg om lekker te kunnen i-mode. Ik zou voor een bundel van 5 mb misschien €10 overhebben (vind ik nóg prijzig (fl.23,-!), maargoed) maar deze absurde bedragen gaan dat hele i-mode (én live!) laten floppen. KPN snapt niet dat een normaaldenkend mens geen 45 gulden p/mnd gaat neertellen voor een slap aftreksel van internet, dat buiten dat het draagbaar is geen voordelen heeft t.o.v. gewoon internet. Zo zitten we nu eenmaal niet in elkaar (denk nog es terug aan de gratis internet-providers van een aantal jaren terug; NIEMAND ging voor 20 gulden per maand bij planet internet zitten hoor!)

en daarom zeg ik het dus op :)

• OneUp
  • Laatst online: 30-04 19:28
Foutje 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door OneUp op 15-01-2003 21:28 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• OneUp
  • Laatst online: 30-04 19:28
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 21:05:
[...]
EN DAAR GA IK GEEN €18,- (oftewel een dikke 45 gulden)
Is net 40 gulden
(denk nog es terug aan de gratis internet-providers van een aantal jaren terug; NIEMAND ging voor 20 gulden per maand bij planet internet zitten hoor!)
Uhm je bedoelt gewoon 56k internet? Dat heb ik toch 2 jaar gedaan voordat ik bij @home ging B)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

waarschijnlijk als het goed aanslaat zullen wel prijsverlagingen volgen, maar voorlopig proberen ze de early adaptors natuurlijk zoveel mogelijk te laten betalen.
Het zou me niet verbazen als over een tijd ook prepay kaartjes kunnen i-moden.

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar kun je nou ook 'gewone' html sites bekijken? Op die manier zou ik namelijk op m'n eigen site wat plaatjes kunnen zetten (bv. foto van m'n vriendin) en die dan op de Ts21 opslaan.

Verwijderd

-Cargo- schreef op 15 januari 2003 @ 21:28:
[...]

Is net 40 gulden

[...]

Uhm je bedoelt gewoon 56k internet? Dat heb ik toch 2 jaar gedaan voordat ik bij @home ging B)
jep dat bedoel ik, bij een gratis internet provider
niemand ging voor 20 piek per maand een abonnement nemen bij planet internet

• MVC

MVC

seb_ schreef op 15 januari 2003 @ 19:19:
nee. Dat is de kpn actie, dus alle abo's die via het probeer i-mode zijn aangesloten kunnen dat foldertje gebruiken. Het is gewoon het standaard actie foldertje.
Dan ga ik mijn I-Mode abo even opzeggen want ik gebruik het niet, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gebruikt ;)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:55
Ik heb keurig op tijd geld gekregen van belnu.nl /i-modeshop. nl.
Voor allebei m'n aansluitingen.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 17:19:
Misschien een stomme vraag, maar kun je nou ook 'gewone' html sites bekijken? Op die manier zou ik namelijk op m'n eigen site wat plaatjes kunnen zetten (bv. foto van m'n vriendin) en die dan op de Ts21 opslaan.
De meeste HTML-sites zijn wel te bekijken via je toestel, zo lang de pagina (incl. plaatjes ed.) maar nieet groter is dan 10kb.
Zelf denk ik dat het makkelijker is om even een simpele pagina in cHTML te schrijven. Dat is namelijk de taal waarmee i-mode werkt.
Een guide hiervoor staat op ww.imode.nl (Het maken van zo'n pagina kost je ongeveer een minuut, incl. het opzoeken van de handeiding :))

• Glacier
  • Niet online
OK, dit is dus heel erg raar : ik heb amper een maand i-mode en ik krijg dit meeltje :
Binnenkort zijn je 3 maanden gratis dataverbruik voorbij.
Heb je de meest voordelige bundel?

Bekijk dit op onze adviespagina :
http://bundleadvise.imode.nl
:?

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

tja, dan was je misschien al twee maanden aangesloten voordat je het toestel kreeg? anders zou ik maar ff proberen de klantenservice te bellen en daarzo te klagen.
Alhoewel dat nog wel eens lastig kan worden want die mensen daar kunnen haast niks nakijken en roepen vaak alleen maar dat ze een case aanmaken en dat het 6 weken duurt om het te behandelen.
Ik heb het namelijk gehad toen ze me maar 3 maanden gratis wilden geven bij mijn nec toestel in plaats van 6 maanden die ik zou krijgen.
Ik ben er nu wel achter dat ik voortaan gewoon de dealerlijn bel asl ik problemen heb, die kunnen het veel beter nakijken, maar in jouw geval zal je dan naar een primafoon moeten en aan hun vragen of ze op willen bellen

• MVC

MVC

Ik krijg net 65 euro overgemaakt van één of ander GSM bedrijf waar ik nog nooit van heb gehoord. Heb hem besteld op gsm.nl meer mensen dit ?

• Glacier
  • Niet online
seb_ schreef op 18 januari 2003 @ 10:45:
tja, dan was je misschien al twee maanden aangesloten voordat je het toestel kreeg? anders zou ik maar ff proberen de klantenservice te bellen en daarzo te klagen.
Alhoewel dat nog wel eens lastig kan worden want die mensen daar kunnen haast niks nakijken en roepen vaak alleen maar dat ze een case aanmaken en dat het 6 weken duurt om het te behandelen.
Ik heb het namelijk gehad toen ze me maar 3 maanden gratis wilden geven bij mijn nec toestel in plaats van 6 maanden die ik zou krijgen.
Ik ben er nu wel achter dat ik voortaan gewoon de dealerlijn bel asl ik problemen heb, die kunnen het veel beter nakijken, maar in jouw geval zal je dan naar een primafoon moeten en aan hun vragen of ze op willen bellen
dat is dus niet zo, vandaag mijn 1e factuur gekregen....mijn eerste maand liep t/m de 15e....
:?

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
ik heb er dus ook een, na een paar dagen goed gewerkt te hebben kan ik nu geen mail meer binnenkrijgen, hij blijft maar downloaden en ik denk dat er een fout zit in de eerste mail ofzow, continue blijft dat kleine envelopje met dat gouden dingetje (weet niet wat het is :P) staan, is er niet een site op internet ofzow waar ik op m'n imail kan inloggen en ff alle berichten verwijderen, ik denk dat er in het eerste mailtje wat op de server staat een fout staat ofzow.. verder zou ik oook niet weten wat het zou kunnen zijn, bes vervelend, ik kan nu al 2 dagen geen mail meer ontvangen :(

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Geld terug gekregen van GSM Stunter: 201,06€.. Nog wel ff checken of dat het bedrag wel helemaal klopt.

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-05 20:11

Allanon

appearance is overrated

Hier ook geld van GSM Stunter binnen

Verwijderd

Allanon schreef op 20 January 2003 @ 11:55:
Hier ook geld van GSM Stunter binnen
Hetzelfde bedrag?.. weet je nog uit je hoofd of dat het klopt?

Jorus

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

Gsm Stunter bij € 201,06

15,92 x12 = 191.04 * 1,19(BTW) = 227,34 <-- abo kosten voor 1 jaar

dus volgens mij mis ik 26 euro :(

Verwijderd

Allanon schreef op 20 January 2003 @ 14:10:
Gsm Stunter bij € 201,06

Idd, is bij mij ook. Straks ff mailen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 11:45:
Ik heb vandaag mijn Geld terug gekregen van GSM Stunter: 201,06€.. Nog wel ff checken of dat het bedrag wel helemaal klopt.
Wanneer had jij besteld? Ik heb nogsteeds niks gehad van die lui :'(

Verwijderd

Allanon schreef op 20 januari 2003 @ 14:10:
Gsm Stunter bij € 201,06

Bedrag klopt hoor, dus ik zou maar niet met een al te grote mond mailen als ik jou was :X Helaas kan ik deeltje 1 niet meer openen :? maar het klopt echt, je moet namelijk na 3 maanden je flexibel (of was het nou na een half jaar?) downgraden...klopt precies, kijk maar op je creditnota...staat 201.06 op ;)

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:34
Gisteren het geld binnen van Coen's Trading (=GSMstunter), eind oktober gehaald. En het klopt ook nog :)

[ Voor 8% gewijzigd door weertenaar op 21-01-2003 08:58 . Reden: typo's ]

• pduh
  • Laatst online: 29-12-2025
Weet iemand ondertussen al een adresje waar je een normale ringtone kunt downloaden? Gewoon zo'n Siemens klingel ofzo want ik word gek van die muziekjes (saai he) en die normale die op de Toshiba vind ik ook nog niet zo heel erg mooi.

P.Duh! lekker puh!

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 00:37:
[...]

Bedrag klopt hoor, dus ik zou maar niet met een al te grote mond mailen als ik jou was :X Helaas kan ik deeltje 1 niet meer openen :? maar het klopt echt, je moet namelijk na 3 maanden je flexibel (of was het nou na een half jaar?) downgraden...klopt precies, kijk maar op je creditnota...staat 201.06 op ;)
oude topic idd dicht, maar ik had begrepen dat je een jaar lang een gratis abbo kreeg, als ik dat dan nu uitreken kom ik 26 euro te kort.

Als ik dan op mijn nota kijk dan zie ik staan:

toegang i-mode 2,52
flexibel around 15,92
bundel 1 mb 8,40

wat volgens mij vanuit KPN niet klopt (meende dat we gratis 10 mb en gen aansluitkosten hadden, bij mij beide berekend)

maar iig, de kosten van dat flexibel moeten dus na 3 maanden naar beneden worden geschroefd om het bedrag passend te krijgen??

Verwijderd

Ja 3 of 6 maanden, ik weet het helaas ook niet meer precies, maar je moest dus van Allround naar Economy gaan ofzo, maar waarom-o-waarom kan ik dat oude draadje niet meer lezen (Cutebritney ;)) :?

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
heeft iemand hier de entreekostenm al terug gehad?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Sir Vega schreef op 21 January 2003 @ 23:02:
Nooit betaald :7 heb ik dan geluk gehad ofzo B) ?
Anywayz wil ik nogsteeds in deeltje 1 :'(

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:34
Ik had mijn entreekosten bij de tweede rekekening weer terug.

• Allanon

Allanon

appearance is overrated

Sir Vega schreef op 21 januari 2003 @ 23:02:
Hier nog niet, wel 2e rekening gehad maar nix teruggestort gekregen via KPN

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:44
Ik heb ook geen entree in rekening gekregen (goedzow kpn :) ).
Ik had hem bij telecomadvies besteld (eerste aanbieding volledig gratis :Y) ) ik heb nog niets gerestitueerd gekregen op mijn bankrekening, ze zitten echter nog binnen de gestelde termijn...

Zijn er mensen die bij TA besteld hebben die al wel een retour storing hebben ontvangen :? ?

Nog even 2e vraagje (maybe ook al gesteld maar niets gevonden)...
Ik heb de volgende contracten bij kpn (allen op mijn naam):
1x KPN Mobile 240 Motorola V66
1x KPN Flexibel Economy Nokia 6610
1x KPN Flexibel Economy Toshiba TS21i icm 200kb/imode

Aangezien ik alleen met het 240 abbo bel, en de andere abbos in de kast liggen opgeborgen vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om die 200kb gprs/imode op het 240 abbo te laten zetten :?
Zodat ik niet steeds dat ene kaartje hoef te wisselen als ik even wil wappen/imoden of ff wat wallpapers/ringtones downloaden en mailen natuurlijk ;) .

• MVC

MVC

Waarom krijg ik dan €65 ?

Ik heb een Plexibel Economy I-Mody abbo met de eerste 3 Maanden 10MB Gratis van gsm.nl

Verwijderd

Hoeveel mensen hebben al geld gehad van GSMStunter? Ik nogsteeds niks, en het is morgen 2 maanden geleden :'(

Verwijderd

Allanon schreef op 20 januari 2003 @ 14:10:
Gsm Stunter bij € 201,06

Zoals ik al eerder aangaf, klopt bovenstaande niet. Ik heb inmiddels gevonden hoe het precies wel zit. Ik denk daar er wel behoefte aan die informatie is...

6 Maanden Allround 6 x € 18,95 € 113,70
6 Maanden Economy 6 x € 8,95 € 53,70
12-3 = 9 Maanden I-mode 9 x € 3,- € 27,-
12-3 Maanden 200kb data 9 x € 2,- € 18,-
Totaal: € 212,40

Het enige wat u wel zelf moet betalen zijn de verzendkosten a € 11,34

Credit: € 212,40 - € 11,34 = € 201,06

Tadaa :Y)

Maarja, kreeg ik het maar eens een keer ;)

Verwijderd

Je moet dus:

* je i-mode abbo downgraden (na 3 maanden)
* je kpn abbo downgraden(na 6 maanden)

De tips die werden gegeven hoe dit ook al weer in zijn werk ging zijn verloren gegaan omdat deel I van deze topic niet meer bereikbaar is.

Heeft iemand nog de tips op een rijtje staan om de bovenstaande 2 procedures makkelijk te laten verlopen?

Verwijderd

* check dit pdfje eens, hiermee kan je I-mode downgraden, en zelfs opzeggen binnen 3 maanden, ik heb dat gister opgestuurd, verdien ik nog 45 euro aan deze actie ;) (nog wel meer als ik het toestel verpats)
* volgens mij kon dit via de site van KPNmobile, maar dit wil ik idd ook nog wel weten...klantenservice ff bellen is iig geen probleem bij KPN :Y)

Verwijderd

nja het kan dus met dat pdf filetje
als je gebruikmaakt van die 3 maanden i-mode proberen is het gewoon toegestaan binnen 3 maanden op te zeggen.
ik doe het denk ik ook 200kb imode is toch veel te weinig en zo heb je dus een jaar lang gratis abo voor €49-€45= €4 :)

Verwijderd

Waar komt die 49 euro nou ineens vandaan :P? Ik maak gewoon 45 euro harde winst hiero :+ O nee, € 45 - € 11.34 (verzendkosten) = € 33.66, woei B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 13:26:
* check dit pdfje eens, hiermee kan je I-mode downgraden, en zelfs opzeggen binnen 3 maanden, ik heb dat gister opgestuurd, verdien ik nog 45 euro aan deze actie ;) (nog wel meer als ik het toestel verpats)
* volgens mij kon dit via de site van KPNmobile, maar dit wil ik idd ook nog wel weten...klantenservice ff bellen is iig geen probleem bij KPN :Y)
Ik zie in dat pdfje niet dat je ook kan opzeggen!?!

Kan je naar 3 maanden echt opzeggen? en zo ja hoe doe je dat?

Verwijderd

ik zou zeggen lees de link áchter 'pdf' en niet alleen de letters 'pdf' :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 15:54:
[...]

Invullen en opsturen :? P.s. lees voortaan ff ofzo B)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 16:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 16:03:
[...]

Invullen en opsturen :? P.s. lees voortaan ff ofzo B)
Hmmm ik heb het pdfje ofcourse gelezen...

vandaar ook mijn vraag, lees mijn vraag nog eens zou ik zeggen...

• Glacier
  • Niet online
Glacier schreef op 11 January 2003 @ 22:04:
[...]

Uh, call me stupid, maar nu de site het weer eens wel doet, kan ik echt geen normaal telefoongeluid vinden in de vorm van midi, alleen maar van die muziekjes en/of meldodietjes....

Ligt dit nu aan mij :?

* Glacier vreest dat hij blind is geworden :?

Ik heb bij other gekeken, want muziekstijlen zijn voor mij niet van toepassing...
iemand een idee?

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 15:54:
[...]
op de bladzijde na de bladzijde over het downgraden staat hoe je op kan zeggen.

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
heeft iemand al geld gekregen van TA?

* delyver nog niet... :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 20:03:
[...]

Hmmm ik heb het pdfje ofcourse gelezen...

vandaar ook mijn vraag, lees mijn vraag nog eens zou ik zeggen...
Lees het pfdje nog maar eens zou ik zeggen ;) Sorry, maar het staat er toch echt, zoals al gezegd na het wijzigen, en het is nogal duidelijk met grote KOEIENLETTERS geschreven allemaal... 8)7

Verwijderd

ik wil graag mijn abbo (alleen i-mode abbo) opzeggen

ik heb een hi profile 30 abbo voor 2 jaar..
en zit ik nu dan ook 2 jaar vast aan dat i-mode abbo
want ik wil geen gebruik meer maken van de i-mode diensten (heb het wel gezien)

wil nu alleen mijn hi profiel 30 abbo behouden ( bellen smsé) en wil geen i-mode zelf meer

help
kan iemand mij hier iets meer over vertellen

ps.
vond het niet echt nodig hier een speciaal nieuw topic voor te openen :D

Verwijderd

dan had je het misschien ook niet nodig gevonden om een post te doen hier gezien het antwoord op jou vraag zo'n 5 posts terug hier nog behandeld werd... :)

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

ligt eraan of je onder de probeer i-mode actie valt. Als je daaronder valt en de eerste 3 maanden zijn nog niet voorbij kan je opzeggen.
Anders zit je er 2 jaar aan vast.

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 17:05:
ik wil graag mijn abbo (alleen i-mode abbo) opzeggen

ik heb een hi profile 30 abbo voor 2 jaar..
en zit ik nu dan ook 2 jaar vast aan dat i-mode abbo
want ik wil geen gebruik meer maken van de i-mode diensten (heb het wel gezien)

wil nu alleen mijn hi profiel 30 abbo behouden ( bellen smsé) en wil geen i-mode zelf meer

help
kan iemand mij hier iets meer over vertellen

ps.
vond het niet echt nodig hier een speciaal nieuw topic voor te openen :D
Waarom heb je dan I-Mode gekocht ?

• MVC

MVC

Maar je kunt tog na een jaar dat I-Mode toestel over kopen ( Niet dat ik dat van plan ben want de mijne was na 3 weken al kapot ) maar dat kan zeker niet meer als je dat I-Mode abo opzecht want dan hoef je ook die enquetes niet in te vullen voor KPN ?

Afbeeldingslocatie: http://michiel.savagetiger.org/GoT/imode-opzeggen.jpg

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Weet er hier al iemand of die datakabel al te krijgen is? Ik las ergens dat deze per 20/01 beschikbaar zou zijn, maar ik ben hem nog nergens tegengekomen.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

bah, ik wil eerst is een keer mijn toestel ontvangen voor ik me echt druk ga maken om een datakabel.
Bestellen op 31 december was niet echt de goede move om het toestel snel te krijgen :)

Verwijderd

Voor de gene die het iets interesseerd; vandaag geld gehad van GSMStunter.nl :) Woei :D

Verwijderd

ik zit nog te wachten op belnu

ook op de 2e batterij trouwens :@

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Heb vandaag KPN gebeld, dat 'ie regelmatig uitvalt. Klopt, is een softwarefout. Moet ik 'em opsturen naar hun, duurt ca. 2 weekjes :( wordt ook niet op site van Toshiba aangeboden, maar ga morgen ff bij primafoon informeren of er wat anders mogelijk is...

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
Ik heb ook nog geen 2e batterij.
Als ik mn toshiba op het profiel stil zet en dan weer terug op normaal, staan de toetsenbord geluiden aan. Voordat ik em op stil zette stonden ze uit (duh). Heeft iemand anders dit ook? het is overgens niet elke keer.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

AMDtje schreef op 27 januari 2003 @ 23:27:
Als ik mn toshiba op het profiel stil zet en dan weer terug op normaal, staan de toetsenbord geluiden aan. Voordat ik em op stil zette stonden ze uit (duh). Heeft iemand anders dit ook? het is overgens niet elke keer.
In 'normaal' staan toetsenbordgeluiden aan, klopt. Maar, heb ze uitgezet in dat profiel, profiel bewaard, en nu nergens meer last van.

Verwijderd

Je moet als je opzegt via die bon ook je "CONTRACTFORMULIER" bijvoegen. maar die heb ik bij GSM stunter volgens mij nooit gehad?.. heeft iemand last van hetzelfde?

Verwijderd

Nee, hoe kun je nu een abbo afsluiten zonder een contract? Dat heb je uitgeprint als het goed is, en dat ligt nu op je bureau. Of wacht, als je het hebt opgestuurd :X (Ik had gefaxed...)...Tip: maakt ALTIJD een kopie van je contract...

Verwijderd

Ik heb inmiddels KPN gebeld,.. en je hebt het "CONTRACTFORMULIER" wel degelijk nodig. Volgens de medewerker is dit het formulier wat je hebt uitgeprint en opgestuurd naar GSM Stunter. Maar na controle van je gegevens kan KPN het je toesturen, zodat je het vervolgens weer kunt terugsturen samen met de bon.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 10:51:
: maakt ALTIJD een kopie van je contract...
IDD.. had ik ook wel gedaan.. ik maak tegenwoordig overal snel ff een digitale foto van.. Maarja voordat mijn periodieke backup langskwam.. had ik een enorme crash en was dus alles verloren..

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
WieMie schreef op 28 januari 2003 @ 08:24:
[...]

In 'normaal' staan toetsenbordgeluiden aan, klopt. Maar, heb ze uitgezet in dat profiel, profiel bewaard, en nu nergens meer last van.
Bij mij gaan ze dus soms weer aan, nadat ik normaal -> stil -> normaal doe.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

delyver schreef op 26 January 2003 @ 02:22:
heeft iemand al geld gekregen van TA?

* delyver nog niet... :(
Ik ook nog steeds niet. Hoe lang zou 't normaal gesproken duren? 6 Weken toch? :?

Volvotips.com

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Kom net bij Primafoon vandaan... Die verwijzen me door naar het business center in Amsterdam. Helaas geen telefoonnummer kunnen vinden (ja, 0800-nummer, maar is algemeen nummer)

Vanmiddag eens een bezoekje plegen, uiteraard zal ik de uitslag hier posten. Het schijnt dat ze daar klaar-terwijl-u-wacht software terugzetten op die telefoons. Nou ja, just one way to find out...

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 15:46

spacer

SAP nerd

Ik heb gisteren Belnu.nl even gebeld:

- De 2e accu wordt zo snel mogelijk opgestuurd
- De cashdeal is er ook binnen een week
- KPN wordt gebeld wegens de verrekende aansluitkosten.

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:44
Bart-Willem schreef op 28 januari 2003 @ 17:29:
[...]

Ik ook nog steeds niet. Hoe lang zou 't normaal gesproken duren? 6 Weken toch? :?
Kook nog niets, wij hebben ongeveer gelijkt besteld

Zal er om spannen of die 6 weken al om zijn denk et wel, 'k wacht nog even en dan maar voor de zow veelste keer stalken :*)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

WieMie schreef op 29 januari 2003 @ 10:31:
Kom net bij Primafoon vandaan... Die verwijzen me door naar het business center in Amsterdam. Helaas geen telefoonnummer kunnen vinden (ja, 0800-nummer, maar is algemeen nummer)

Vanmiddag eens een bezoekje plegen, uiteraard zal ik de uitslag hier posten. Het schijnt dat ze daar klaar-terwijl-u-wacht software terugzetten op die telefoons. Nou ja, just one way to find out...
Kom net bij business center vandaan... Klopt dat software probleempjes zijn (duh), kunnen ém opsturen (binnen 10 werkdagen retour). Hebben nog geen nieuwe software liggen, duurt nog enkele weken. Denk dat ik daar maar op wacht, die kunnen ze daar er gewoon opzetten.

• MVC

MVC

Wie kan me vertellen hoe ik in contact kom met GSM.NL op e-mail reageren ze niet en je kunt ze maar anderhalf uur op een dag bellen en dan zijn ze steeds in gesprek golgens mij hebben ze dan gewoon de horen er langs liggen, zullen kassa of één van die programma's eens inschakelen :(

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

* schop *

Afbeeldingslocatie: http://131.155.226.54/var/ts21.jpg

Woei, mijn bestelling van 6 november is binnen! :+

de betaler vervuilt

• spacer
  • Laatst online: 14-03 15:46

spacer

SAP nerd

Rofl nu al ? :/.

Ik heb nu eindelijk alles in orde met belnu.nl, de cashdeal is netjes overgemaakt, ik heb mijn 2 accu's en ook de aansluitkosten worden door KPN gecrediteerd.
KPN heeft zelfs nog een fout gemaakt door een accu voor de NEC 21i te sturen. Die verpats ik dan maar aan een maat van me :P.

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50

404error

Page Not Found

Heeft er iemand al de cash van Telecom Advies binnen?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft er iemand een 2e accu bij telecom advies binnen?

Ik heb wel een e-mail gehad dat het geld overgemaakt is iig.

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50

404error

Page Not Found

bij mij zat bij telcomadvies de tweede accu er al meteen bij...

[ Voor 13% gewijzigd door 404error op 08-02-2003 21:11 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

hmmmm, ik heb getekend voor een flexibel economy en ik krijg een Hi Profile simkaart. How can that be?

de betaler vervuilt

Verwijderd

ik heb mijn telefoon net verkocht voor 100€..

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hyperbird schreef op 08 February 2003 @ 18:43:
Heeft er iemand een 2e accu bij telecom advies binnen?

Ik heb wel een e-mail gehad dat het geld overgemaakt is iig.
Mooi! Dat werd tijd namelijk. :) Ik ben benieuwd wanneer 't bij me wordt bijgeboekt.

Volvotips.com

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Welk abo heeft iedereen bij zijn toestel gekregen? Zijn er meer die een Hi Profile hebben in plaats van een Flexibel?

de betaler vervuilt

Verwijderd

eh nee??

dat was de actie ook helemaal niet

ik zou ff kijken of het in je voordeel of nadeel is en anders klagen

iig hoor je Flexibel Premium te hebben, da's het standaardactieabonnement van de toshiba geweest...

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

net ff KPN gebeld en bij hun sta ik aangemeld als FB economy. Ik ga er maar van uit dat het goed is.

de betaler vervuilt

• MVC

MVC

Nu heb ik eindelijk van gsm.nl mijn telefoon terug, dat de telefoon steeds uitviel bleek dus een softwarefout te zijn. Maat nu heb ik een kapotte lader terug gekregen. Nu kan ik het toestel niet meer opladen. Wat een K*T bedrijf

• MI5
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

MI5

Ik geloof dat ze Hi simkaarten stuurden omdat de normale opwaren, het is wel gewoon het Flexibel abo (ik heb zelf ook Hi-kaart gehad).

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

MI5 schreef op 10 February 2003 @ 17:37:
Ik geloof dat ze Hi simkaarten stuurden omdat de normale opwaren, het is wel gewoon het Flexibel abo (ik heb zelf ook Hi-kaart gehad).
Yup, dat was wat het miepke van KPN mij ook wist te vertellen. Nou ja, nogal verwarrende maar niets aan de hand dus. :+

* GA!S is tevreden.

de betaler vervuilt

• MVC

MVC

GA!S schreef op 10 February 2003 @ 20:08:
[...]

* GA!S is tevreden.
Dat is bij mij wel anders

Mijn telefoon ging defect heb ik hem opgestuurd krijg ik een nieuwe. Krijg ik een deffecte acculader terug. Valt niet onder garantie zeggen ze, en die deed het nog toen ik hem opstuurde !

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

MVC schreef op 11 February 2003 @ 16:55:
[...]Valt niet onder garantie zeggen ze
Natuurlijk valt dat wel onder garantie, dat slaat nergens op. Gewoon retour met een brief en het verzoek om binnen een week een werkende op te sturen.

de betaler vervuilt

Verwijderd

MVC schreef op 10 February 2003 @ 16:48:
Nu heb ik eindelijk van gsm.nl mijn telefoon terug, dat de telefoon steeds uitviel bleek dus een softwarefout te zijn. Maat nu heb ik een kapotte lader terug gekregen. Nu kan ik het toestel niet meer opladen. Wat een K*T bedrijf
bij mij was de lader ook stuk en toen heb ik em langs de primafoon in beverwijk gebracht met de vraag wat er stuk was zonder te zeggen dat ie van een internetshop kwam en toen gingen ze kijken toen kwamen ze erachter dat de oplader stuk was na testen met een andere. goh zei ik kan dat meteen worden omgeruild jawel hoor dat kon moest ik ff laten zien waar ik em gekocht had ik liet de bon zien zeiden ze dat het eigenlijk niet kon omdat ie niet daar gekocht was maar voor een oplader konden ze wel een uitzondering maken :)

ff dit uitprinten en meenemen naar de primafoon dus :)
daar kunnen ze niet onderuit lijkt me :D

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 18:08:
[...]

bij mij was de lader ook stuk en toen heb ik em langs de primafoon in beverwijk gebracht met de vraag wat er stuk was zonder te zeggen dat ie van een internetshop kwam en toen gingen ze kijken toen kwamen ze erachter dat de oplader stuk was na testen met een andere. goh zei ik kan dat meteen worden omgeruild jawel hoor dat kon moest ik ff laten zien waar ik em gekocht had ik liet de bon zien zeiden ze dat het eigenlijk niet kon omdat ie niet daar gekocht was maar voor een oplader konden ze wel een uitzondering maken :)

ff dit uitprinten en meenemen naar de primafoon dus :)
daar kunnen ze niet onderuit lijkt me :D
Tsja maar op accessoires zit maar 14 dagen garantie na aankoop. en als ik daar met mijn bon aan kom die al 3 Maanden is.

• THW Mark
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik ben vandaag naar de primafoon geweest, en tot mijn grote verbazing hing daar een TS21i DATAKABEL in het rekje. Dus ik het niet geloven natuurlijk, pak het ding uit het rekje, wordt bijna neergeknuppeld door de beveiligingsbeamte, maar het is idd een TS21I datakabel.

Het is een gewone seriele kabel, met een toshiba connector aan de ene kant en een 9 pins vrouwtje aan de andere kant... Verder zit er NIETS in het doosje, geen software oid...

Ik heb gevraagd naar de prijs, hij kost bij primafoon 39,90 EUR. Persoonlijk vind ik 90 gulden voor een datakabel erg veel geld, dus ik heb hem in eerste instantie niet meegenomen... De kpn meneer vertelde mij dat er totaaaaaal geen software nodig was voor die kabel en dat alles ineens zou werken... Ik ben eigenwijs en geloof hem niet, dus ik ga eerst op zoek naar software :) Als ik weet wat ik ermee kan doen koop ik hem misschien, maar het pakketje is verder waardeloos, zeker in verhouding tot de prijs...

• THW Mark
Hmm ik heb nog even gezocht, maar kon helaas geen software vinden. Aangezien een com poort bij mijn weten niet plug en play is op de manier zoals het bij usb werkt (insteken, bliep, gaan met die banaan) zullen er toch ERGENS drivers of programma's voor te vinden moeten zijn? Of ligt het in de verwachting dat uitgevers van huidige pakketten (geen idee wie dat zijn) de toshiba ts21i aan de toestellijsten toevoegen?

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Ik heb nog even een vraagje, ik heb sinds begin december bij belnu.nl mn toshiba. Waarom lees ik hier over cashdeals van rond de 200 euro terwijl die van mij maar 107 euro is ? Hebben jullie aansluitkosten betaald ? Overigens heb ik het geld nog niet binnen, is er iemand die het geld van belnu al wel binnen heeft ?

/me Een echte patomaan

• THW Mark
Nou ik had besteld bij gsmstunter en het duurde een hele tijd, maar heb me geld uiteindelijk gewoon gestort gekregen. Het ligt overigens aan je aansluitkosten, ik had alleen 13 euro verzendkosten, anderen hadden 50 euro verzendkosten, verschilt heel sterk...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste