Maar de mensen die borg hebben betaald, die zijn die dan kwijt en hebben in principe 75,- voor de toshiba betaald...toch?MVC schreef op 25 March 2003 @ 20:37:
Mailtje terug
U kan uw toestel terug sturen naar ons maar dit is geen verplichting.
Althans als je hem van gsm.nl heb
Geen idee ik heb hem toen bij gsm.nl gekocht ik zou toen ook borg moeten betalen alleen die heb ik nooit hoeven betalenGlacier schreef op 26 March 2003 @ 11:37:
[...]
Maar de mensen die borg hebben betaald, die zijn die dan kwijt en hebben in principe 75,- voor de toshiba betaald...toch?
Verwijderd
Weet iemand wat de max. grootte van die ts21i midi files kan zijn (zijn toch niet vaak groter dan 100 kb) en of dat als ze te groot zijn, je er minder op je telefoon kunt zetten (geheugen vol?)?
max. grootte is 10kb. Je kan maximaal 30 extra ringtones van 10kb (of minder) opslaan..Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 05:53:
Weet iemand wat de max. grootte van die ts21i midi files kan zijn (zijn toch niet vaak groter dan 100 kb) en of dat als ze te groot zijn, je er minder op je telefoon kunt zetten (geheugen vol?)?
Jammer dat ik nog steeds geen beltoon heb kunnen vinden die lijkt op mijn monophonic Siemens telefoongeluid (gewoon een tring tring dus)...
Die kun je hier vinden http://www.totalgsm.net/Glacier schreef op 05 April 2003 @ 11:56:
Jammer dat ik nog steeds geen beltoon heb kunnen vinden die lijkt op mijn monophonic Siemens telefoongeluid (gewoon een tring tring dus)...
Ik kan em niet vinden
Die site is mij al eens door iemand anders aangeraden, maar ik spit die site door en ik vind gewoon geen siemens achtig tring tring geluid
Dus als iemand de file misschien ff aan kan wijzen...alvast bedankt...
Zijn er ook www-pages waarop je imail kan checken. dus gewoon lekker in je eigen browser????
Stay safe
Zijn er al mensen die succesvol de software hebben laten updaten ivm met soms uitvallen en vastlopen? Hoe ging dat in zijn werk en waar moet je wezen? In dit topic heb ik een paar keer "KPN business center" zien langskomen..... Wie helpt.....
Stay safe
ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen last heb van te zachte ringtones... Ik heb eerder et idee dat ik ze te hard heb staan.... mijn volume staat bijvoorbeeld bij "aha-take on me" maar op 3 streepjes.....
en dat swingt de pan uit
Stay safe
Ik weet niet wat jullie dit wisten :
Ik ben vandaag naar de kpn gestapt. met mijn telefoon ivm problemen met uitvallen (oude Software.)
Nou zo gedaan. Nieuwe telefoon
.
Toen kwam ik bij de datakabel, Deze wordt zonder software geleverd
Dus ik vragen waar kan je die software downloaden. Die man zeg dan moet je ff op die en die site kijken..
Wy kijken samen... Niks Gevonden. daarna na 1 uur googlen kwamem we tot de conclusie : Geen Software op internet.
Dus die man van kpn belt naar toschiba :
Begin Gesprek
goedendag. Waarmee kan ik u helpen ?
>Goeden dag.. U spreekt met Pietje blaat van kpn in breda.
>Ik heb een vraag over de datakabel van de toshiba ts2li
Vraag u maar.
> Waar kunnen we de software vinden voor deze datakabel icm deze telefoon.
Die bestaat niet.
> Waar dient die datakabel voor dan ??
Die data kabel is alleen bestemd voor op een laptop of computer internet te krijgen via uw mobiel.
> Ow. Ja dan weet ik genoeg.
> Dag.
Goedendag.
Einde gesprek
Dus Die datakabel die we gekocht hebben is alleen voor internet op je pc te krijgen
met een supersnelheid van 9600 Kbout per seconde 
En daar betalen we dan meer dan €30,- voor
Ik denk ik post dit maar ff. Dan maak ik weer een heleboel Tweakers blij (NOT!!!!!)
Ik ben vandaag naar de kpn gestapt. met mijn telefoon ivm problemen met uitvallen (oude Software.)
Nou zo gedaan. Nieuwe telefoon
Toen kwam ik bij de datakabel, Deze wordt zonder software geleverd
Dus ik vragen waar kan je die software downloaden. Die man zeg dan moet je ff op die en die site kijken..
Wy kijken samen... Niks Gevonden. daarna na 1 uur googlen kwamem we tot de conclusie : Geen Software op internet.
Dus die man van kpn belt naar toschiba :
Begin Gesprek
goedendag. Waarmee kan ik u helpen ?
>Goeden dag.. U spreekt met Pietje blaat van kpn in breda.
>Ik heb een vraag over de datakabel van de toshiba ts2li
Vraag u maar.
> Waar kunnen we de software vinden voor deze datakabel icm deze telefoon.
Die bestaat niet.
> Waar dient die datakabel voor dan ??
Die data kabel is alleen bestemd voor op een laptop of computer internet te krijgen via uw mobiel.
> Ow. Ja dan weet ik genoeg.
> Dag.
Goedendag.
Einde gesprek
Dus Die datakabel die we gekocht hebben is alleen voor internet op je pc te krijgen
En daar betalen we dan meer dan €30,- voor
Ik denk ik post dit maar ff. Dan maak ik weer een heleboel Tweakers blij (NOT!!!!!)
Dat je bijna niks aan die datakabel hebt was al een paar posts eerder verteld 
Wel erg jammer, want dan zou die foon nog beter zijn, maar dan verdient de KPN natuurlijk niks meer want dan upload iederen ze files via die datakabel...
Wel erg jammer, want dan zou die foon nog beter zijn, maar dan verdient de KPN natuurlijk niks meer want dan upload iederen ze files via die datakabel...
Nieuwe telefoon of is als nieuw vanwege de nieuwe software? Wat is nu dan de software versie van de nieuwe???Speedy-power-II schreef op 23 May 2003 @ 18:59:
Ik weet niet wat jullie dit wisten :
Nou zo gedaan. Nieuwe telefoon.
Stay safe
Verwijderd
Zit er een maximum aan de grootte van een Midi bestand, ik wil er namelijk 1 per mail naar m'n tele sturen maar zit daar een beperking op?
jup, maximaal 10 kilobytes
[ Voor 19% gewijzigd door JJapie op 03-10-2003 16:40 ]
Weet iemand ergens een tutorial om een ringtone zelf te maken?
en hoe krijg je ze er dan heen en watvoor files moeten het zijn etc. want ik had een midi van 7kb naar mezelf gemaild maar de attachment is gefilterdVerwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 16:11:
Zit er een maximum aan de grootte van een Midi bestand, ik wil er namelijk 1 per mail naar m'n tele sturen maar zit daar een beperking op?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Je kan er alleen naar toe browsen met je Imode browser en hem zo opslaan, mailen werkt niet dacht ik.markvt schreef op 04 October 2003 @ 00:01:
[...]
en hoe krijg je ze er dan heen en watvoor files moeten het zijn etc. want ik had een midi van 7kb naar mezelf gemaild maar de attachment is gefilterd
Verwijderd
De Toshiba zag ik in de winkel liggen. Ik wil graag weten NA het doorlezen van deze topic:
Is de Toshiba een kooptip of niet?
Is de Toshiba een kooptip of niet?
Nee, als gratis speeltje voor een paar maanden is het wel leuk, maar als dagelijks toestel heeft het te veel schoonheidsfoutjes.
de betaler vervuilt
Verwijderd
Een typische "buitenkant ziet er goed uit maar de binnenkant niet" GSM dus.GA!S schreef op 13 november 2003 @ 22:06:
Nee, als gratis speeltje voor een paar maanden is het wel leuk, maar als dagelijks toestel heeft het te veel schoonheidsfoutjes.
Verwijderd
Heb net een Toshiba in mijn hand gehad van een collega. Ik vindt het een degelijk ding. Hij zei ook dat er niks mis mee is. Nooit wat mee gehad.
Nu twijfel ik toch weer of ik hem moet kopen ja of nee.
Ik zou hem persoonlijk zelf niet kopen. Toestel ziet er wel leuk en stevig uit, dat is wel zo, maar wat iemand al eerder zei zijn er veel schoonheidsfoutjes. Bijna een jaar lang heb ik hem in mijn bezit gehad, maar ik ben echt blij dat ik er vanaf ben. Kleurenscherm heeft sporadisch een heel dunlijntje af en toe, kleuren vond ik zelf niet geweldig. Daarnaast zijn er nog wel meer dingenVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 15:44:
Heb net een Toshiba in mijn hand gehad van een collega. Ik vindt het een degelijk ding. Hij zei ook dat er niks mis mee is. Nooit wat mee gehad.