Aangezien Deel 1 van het topic al weer over de 1000 posts is, is hierbij Deel 2
.
Het oude topic kan je hier vinden:
Toshiba ts21i
Het oude topic kan je hier vinden:
Toshiba ts21i
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Doh! Dat ik daar niet aan gedacht hebVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:29:
nee dat kan alleen via i-mode internet. maar dat is de eerste drie maanden toch gratis dus ik zou het gewoon ff doen met de sim van KPN
Weet ik maar voor die Messenger moet je betalen Of licht dat aan mij ?Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 23:31:
anonymoususer: www.mister-i.com is een goede messenger/ image converter voor imode toestellen
Verwijderd
ik geloof het welanonymoususer schreef op 24 December 2002 @ 13:20:
[...]
Weet ik maar voor die Messenger moet je betalen Of licht dat aan mij ?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:08 ]
Ook als ik naar deze link ga staat er You can use this service 2 days and 23 hours en dan staat er zo'n plaatje van een visa cars enzoVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:32:
[...]
ik geloof het wel
als je naar deze link gaat via je moby kan je gewoon inloggen:
http://www.mister-i.com/i-mode/messenger.jsp
nergens iets over kosten e.d.
edit: ik heb trouwes ook een goede image-finder gevonden: http://www.visoo.com/imode/default.htm
die verkleint gewoon alles wat ie op internet vindt naar imode pix
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 15:03 ]
nogal jadominator schreef op 24 december 2002 @ 21:18:
Damn, is dat normaal? 1.5 maand levertijd voor een foontje vind ik vrij bruut. (in negatieve zin dan..)
[ Voor 20% gewijzigd door Glacier op 25-12-2002 13:35 ]
www.totalgsm.net gewoon van die piep dingen in midGlacier schreef op 25 December 2002 @ 12:57:
[...]
nogal ja
Vooral KPN heeft er een zooitje van gemaakt, maar belnu gaat ook niet vrijuit
Edit : Ik ben wanhopig op zoek naar een normaal telefoongeluid (zoals op mijn Siemens c35i)...de dingen van de toshiba zijn nogal.....gay (nofi)
Verwijderd
Dank jeRave17 schreef op 24 December 2002 @ 10:38:
Een aardig site: http://imode.neri.nl Speciaal met ringtones, etc voor de Toshiba ts21i
....
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Gw Fout 502 <br>
Slechte Gateway <br>
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Beter kijken danGlacier schreef op 27 December 2002 @ 21:28:
[...]
Alleen kan ik daar geen telefoongeluid bij vinden
Verwijderd
lekker stabiel daarMVC schreef op 28 december 2002 @ 16:13:
[...]
Beter kijken dan
http://www.totalgsm.net/php/rtl/rtl_selectcat.php
Klik op de gewenste beltoon en dan doel opslaan als bij [afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Glacier op 30-12-2002 10:11 ]
Verwijderd
Lekker nuttigseb_ schreef op 28 December 2002 @ 20:56:
Ik heb nu net de toshiba besteld bij gsmhut, nu ff afwachten hoe het gaat. Lijkt me wel een geinig toestel naast de NEC N21i, die ik nu heb.
En extra toestel is altijd wel handig. Reserve voor als er een kapot gaat
Ik heb wel een site waar je meer dan 1500 polyphonic ringetones kan halen alleen is een backdoor manier dus die mag ik niet posten.Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 12:31:
ik vind het ook een slechte ringtone site
al die kleine startpagina's als imode.startpagina.nl, igo.nl, mister-i.com etc. bieden veel betere 16polyphoon beltonen. Je moet er alleen even naar zoeken...
Dus waarom meldt je dit?MVC schreef op 30 December 2002 @ 16:35:
[...]
Ik heb wel een site waar je meer dan 1500 polyphonic ringetones kan halen alleen is een backdoor manier dus die mag ik niet posten.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
SPAM???? Wa lul jij nou. Is gewoon een leuk (
[ Voor 24% gewijzigd door OneUp op 30-12-2002 19:14 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Is het niet werelds als mensen een e-mail adres in hun profile hebben staan?MVC schreef op 30 december 2002 @ 16:35:
[...]
Ik heb wel een site waar je meer dan 1500 polyphonic ringetones kan halen alleen is een backdoor manier dus die mag ik niet posten.
Verwijderd
Geachte heer AMDtje,
Uw bestelling bij www.belnu.nl is verwerkt en de aansluiting is uitgevoerd.
Vandaag vertrekt uw bestelling per TNT pakketservice. U kunt de simkaart en het toestel morgen bij u thuis verwachten.
Het toestel wordt geleverd met één accu. Een tweede accu zal in de loop van januari worden nagezonden.
Indien u het pakket maandag nog niet ontvangen heeft, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Telefoonnummer 0543-551221, bereikbaar op werkdagen van 9 tot 12 uur.
Hartelijk dank voor uw bestelling en veel belplezier gewenst.
Met vriendelijke groet,
Het Belnu Team
He, hiermee geeft Belnu dus ook al aan dat er extra accu's aan gaan komen. Hier was, naar mijn weten, bij Belnu nog geen sprake van geweest.
Verwijderd
dat witte scherm betekend dus day je accu leeg is, en als je de lader erin steekt zie je alleen rechts boven iets bewegen, als die dat niet doet is tie stukVerwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 17:57:
ik heb het toestel gister ontvangen
resultaat: om 23.00 uur was ie stuk![]()
![]()
hij was zomaar uitgevallen ineens, ik zet hem opnieuw aan, wit scherm & hij valt weer uit.
ik denk de batterij zal wel stuk zijn
in de oplader geklikt,
REAGEERT NIET![]()
dus na een ruime maand wachten moet ik het toestel waarschijnlijk opsturen morgen (heb net naar belnu gemaild) om vervolgens weer een x aantal weken te wachten op vervanging/reparatie![]()
Verwijderd
bij mij is ie dus echt stukSir_Killalot schreef op 01 januari 2003 @ 18:03:
[...]
dat witte scherm betekend dus day je accu leeg is, en als je de lader erin steekt zie je alleen rechts boven iets bewegen, als die dat niet doet is tie stuk
hadden wel meer mensen last van in deel 1 van dit topic volgens mij, misschien maakt de accu slecht contact met je mobiel ?MVC schreef op 01 January 2003 @ 18:42:
Hebben meer mensen dit ? ik heb steeds dat m'n toestel uitvalt. De accu is gewoon helemaal vol. Gisteren ook heb ik hem aanstaan toetsenblokkeering er op, haal ik hem uit m'n broekzak wil ik gaan bellen staat ie uit. en dat was wel 5X het geval. Of ik leg hem op tafel en dan is hij uit. Ik laad de accu pas op als hij helemaal leeg is.
Het lijkt erop dat een gedeelte last heeft van mobieltjes met kinderziektes en een ander gedeelte niet. Het toestel hoort het iig normaal te doen, zonder uitvallen. En dat dit ook kan blijkt uit de hoeveelheid mensen die er geen last van hebben (waaronder ik tot nu toe nog welMVC schreef op 01 January 2003 @ 18:42:
Hebben meer mensen dit ? ik heb steeds dat m'n toestel uitvalt. De accu is gewoon helemaal vol. Gisteren ook heb ik hem aanstaan toetsenblokkeering er op, haal ik hem uit m'n broekzak wil ik gaan bellen staat ie uit. en dat was wel 5X het geval. Of ik leg hem op tafel en dan is hij uit. Ik laad de accu pas op als hij helemaal leeg is.
Ik heb hem dus van gsm.nl ik heb ze al verschillende malen gemaild maar krijg geen reactie ... bedrijf dat is hetRave17 schreef op 01 January 2003 @ 21:03:
[...]
Het lijkt erop dat een gedeelte last heeft van mobieltjes met kinderziektes en een ander gedeelte niet. Het toestel hoort het iig normaal te doen, zonder uitvallen. En dat dit ook kan blijkt uit de hoeveelheid mensen die er geen last van hebben (waaronder ik tot nu toe nog wel). Misschien een idee om, als het niet aan jezelf ligt, dus niet verkeerd hebben ingeschat of vergeten op te laden, het aan de leverancies (dus waar je hem vandaan hebt) te melden. Ik vraag me af wat ze er tegen doen, of je dan een nieuw toestel kan krijgen.
geen last van gelukkigMVC schreef op 01 January 2003 @ 18:42:
Ben liev en vertel het me gewoon-Cargo- schreef op 02 januari 2003 @ 16:55:
staat in de specs
Verwijderd
Verwijderd
wat denk je?Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 17:57:
ik heb het toestel gister ontvangen
resultaat: om 23.00 uur was ie stuk![]()
![]()
hij was zomaar uitgevallen ineens, ik zet hem opnieuw aan, wit scherm & hij valt weer uit.
ik denk de batterij zal wel stuk zijn
in de oplader geklikt,
REAGEERT NIET![]()
dus na een ruime maand wachten moet ik het toestel waarschijnlijk opsturen morgen (heb net naar belnu gemaild) om vervolgens weer een x aantal weken te wachten op vervanging/reparatie![]()
Ik zou wel liev willen zijn maar ik weet het niet
Das zeker fijn man!wat denk je?
vandaag ff bij de primafoon langsgeweest (hoewel ik het ding via belnu.nl besteld heb )
blijkt dat de oplader kapot was en dat ie daarom niet goed opgeladen was, dus snel was uitgevallen
het was niet de bedoeling dat ik naar primafoon ging zei de meneer omdat zij dan de problemen van andere telecomshops oplosten zegmaar, maar een oplader omwisselen kon ermee door
dus ik blij met een nieuwe oplader naar huis en hij ligt nu fijn op te laden
[ Voor 56% gewijzigd door OneUp op 02-01-2003 20:21 ]
Audi A8 W12 6.0
[ Voor 10% gewijzigd door Lethal op 03-01-2003 10:35 ]
Verwijderd
Ik heb dus nu al 2 rekeningen ontvangen met allemaal dingen die niet kloppenLethal schreef op 03 January 2003 @ 10:34:
Ik heb al een rekening gehad van kpn van 98 euro
Kreeg een week later een brief met daarin..
Excuses voor het ongemak, op de een of andere manier is het toestel toch in rekening gebracht en de 3 maanden van 10 mb imode ook...
Dus ik krijg wat centjes terughoop ik...
Ik heb trouwens nog geen geld ontvangen van GSMStunter..
Als je goed luistert, dan hoor je het antwoord zelf...MVC schreef op 03 January 2003 @ 17:02:
Als je 777 belt hoor je onder optie 2 en dan 1 de kosten voor wat je hebt gebeld maar tellen ze hier ook het abb bij ? Want hij is nogal hoog bij mij
Verwijderd
Je begrijpt, hoop ik voor je, dat je niet van je contract afkomt... En dat je dan je toestel hebt verkocht is "jammer" voor je, want de i-mode zit je wel gewoon aan vast... En wat die kosten die je "teveel" betaald hebt betreft... Dat klopt inderdaad niet, maar krijg je gewoon ietsje verderop terug, alleen wil het idd wel eens gebeuren dat dat een nota langer duurt... Het is natuurlijk je eigen keuze om niet meer te betalen, maar dan wacht ik al af wanneer je hier op GoT KPN af gaat lopen zeiken omdat er in ene een deurwaarder voor je deur stond... Succes ermee...The_eYe schreef op 04 januari 2003 @ 09:29:
Ik heb net mijn ts21i verkocht voor 110 eurohopelijk kan ik nu alles met kpn ook ff goed regelen dan ben ik van dit gezeur af.
en heb ik nog winst gemaakt ook
kijk ik kan zo zeggen dat het niet volgens het contract was dat ik die aansluitkosten en imode bundel heb betaald en dan heb ik dus wel recht om het op te zeggen want dat is volgens mij gewoon contractbreuk van kpn...Kippenijzer schreef op 04 January 2003 @ 16:20:
[...]
Je begrijpt, hoop ik voor je, dat je niet van je contract afkomt... En dat je dan je toestel hebt verkocht is "jammer" voor je, want de i-mode zit je wel gewoon aan vast... En wat die kosten die je "teveel" betaald hebt betreft... Dat klopt inderdaad niet, maar krijg je gewoon ietsje verderop terug, alleen wil het idd wel eens gebeuren dat dat een nota langer duurt... Het is natuurlijk je eigen keuze om niet meer te betalen, maar dan wacht ik al af wanneer je hier op GoT KPN af gaat lopen zeiken omdat er in ene een deurwaarder voor je deur stond... Succes ermee...
[ Voor 3% gewijzigd door The_eYe op 04-01-2003 17:41 ]
uuhm maandag kijken, postkantoor was dicht vandaag, niet aan gedachtLiquidSilver schreef op 03 januari 2003 @ 23:00:
Hmm ik had 24 December aangemeld en papieren op de bus gedaan.
Had verwacht bevestigingsmail ofzo te krijgen, maar niks gehad.
Kom ik vandaag thuis ligt briefje in de bus dat post aan de deur is geweest met een pakket van BelNu.nl
Dus neem aan dat dat hem is, zijn ze iig wel snel dan
Zal morgen eens kijken
Als je met die datakabel logo's en ringtones op de telefoon kunt zetten snap ik wel dat KPN de datakabel niet op de markt brengt nu moet je de logo's en ringtones met I-Mode downloaden en nu kost het dus geld. Maar gebruik je een datakabel dan loopt KPN een hoop geld misseb_ schreef op 04 januari 2003 @ 17:12:
KPN brengt de datakabel voor de toshiba ook al niet uit?
Vind ik nou niet echt een slimme zet, accesoires zitten meestal hoge winstpercentages op en ik denk dat best wel veel mensen een datakabel zouden willen hebben.
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Ja dat kan...kijk maar in je gebruiksaanwijzingMVC schreef op 02 January 2003 @ 15:35:
Als je de 1 op het toestel inhoud wordt automatisch de voicemail gebeld kun je ook bij de 2 en bij de 3 enzo een nummer inprogrameren ?
Met 3 seconden zoeken op internet (hint : imode.nl) had je geweten dat dit helaas niet mogelijk is (ja, we zitten vast aan die duffe "hello" en "see you"-Cargo- schreef op 05 januari 2003 @ 13:43:
Kun je dat opstartscherm ook veranderen? In de handleiding staat dat je er 5 kan downloaden maar die slaat hij dan op als schermbeveiliging en niet als opstart animatie...weet iemand hoe het zit?
hm, klinkt niet echt lekker. Ik heb hem daar een week geleden besteld en nog niets gehoord. Ik hoop niet dat het 6 weken gaat duren bij mij.VivaAtloni schreef op 04 January 2003 @ 19:05:
Ik heb de Toshiba eind november besteld bij gsmhut. Heb nog steeds niets ontvangen. Was vandaag helemaal verrast toen ik een factuur kreeg van kpn om mijn abonnementsgeld te voldoen voor 23-12-02 t/m 31-12-02.
Direct even gelbeld met gsmhut, maar natuurlijk voicemail, dus maar weer mailtje. Daarna KPN gebeld en zei zeggen dat de telefoon met sim allang naar de gsmhut is gestuurd. Lekker!!
Gsmhut is voor mij dus een afradertje. 6 weken wachten op zo'n telefoon en dan ook nog een nota krijgen.
ach dan hou ik dat abbo wel gewoon, maakt mij niet uit, als ik het teveel betaalde geld iig maar terug krijg (op wat voor manier dan ook)Kippenijzer schreef op 04 januari 2003 @ 17:49:
Da's dan mooi... De fout ligt doorgaans bij de aanvrager (GSMStunter in dit geval?), zij zullen een foutieve aanvraag hebben doorgefaxt, en het valt helaas niet onder contract breuk... En is dit dan idd zo'n toestel van december? Want dan is idd die bon geldig (Die binnen de eerste 2,5 maand verzonden moet worden, anders is hij te laat)
Ja maar je kunt dat ding dan gebruiken als modem en dat willen ze niet. Heb ik mij laten vertellen door KPN.seb_ schreef op 04 January 2003 @ 17:12:
KPN brengt de datakabel voor de toshiba ook al niet uit?
Vind ik nou niet echt een slimme zet, accesoires zitten meestal hoge winstpercentages op en ik denk dat best wel veel mensen een datakabel zouden willen hebben.
wat een onzin zeg! Ieder mobiel met een datakabel wordt dus geband in NL? Beetje een stomme actie van KPNinsan1ty schreef op 06 January 2003 @ 19:18:
[...]
Ja maar je kunt dat ding dan gebruiken als modem en dat willen ze niet. Heb ik mij laten vertellen door KPN.
Importeren uit duitsland dan maar he
wat zijn dat voor kneusjes daar bij totalgsm.net ? Ik kan er nog steeds niet opkomen! Hebben die lui niet een mirror ofzo?Glacier schreef op 29 december 2002 @ 12:03:
[...]
lekker stabiel daar
Gisteren kon ik er niet op, gisterenavond wel, nu weer niet....
Edit : Nu weer down, lekker hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Glacier op 07-01-2003 18:35 ]
Verwijderd
Same here als ik hem aan zet gaat hij ook weer uit na een paar minuten wat een ... dinginsan1ty schreef op 06 January 2003 @ 19:16:
Mijne is kapot gegaan eergister
Hij gaat aan, pincode intypen, zoekt netwerk, NL KPN, uit.
WHYYYYYY....
naja dan maar weer over naar O2 Prepaid [beviel me ook beter] en ter reparatie aanbieden
http://www.i-totaal.com/Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 22:56:
ik zoek zoiezo veel meer wallpaper sites voor de toshiba; nu moet ik ze zelf maken en daar heb ik niet altijd zin in...
dit heb ik tot zover gemaakt/verzameld:
http://members.lycos.nl/randomniets/imodels
Verwijderd
dat bedoel ik dus precies: ik wil achtergronden voor de TOSHIBA
Anything goes !!
Verwijderd