Toshiba ts21i Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Aangezien Deel 1 van het topic al weer over de 1000 posts is, is hierbij Deel 2 :).

Het oude topic kan je hier vinden:
Toshiba ts21i

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Klippy

Still Game

Goed 1e deel niet gevolgd, maar ik doe morgen de zooi op de bus, geen fax bij hand dus hoop dat het binnen is voor de 28e.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

anonymoususer: www.mister-i.com is een goede messenger/ image converter voor imode toestellen

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40
Een aardig site: http://imode.neri.nl Speciaal met ringtones, etc voor de Toshiba ts21i :)

En nog om verder te gaan waar we in het vorige topic aan waren begonnen:
  • Besteld bij www.belnu.nl
  • Besteldatum 7 november
  • Documenten op 8 november op de bus gedaan
  • Documenten zijn ontvangen en bestelling in behandeling genomen op 15 november
  • Toestel is niet op voorraad maar wordt z.s.m. opgestuurd op 25 november
  • Toestel wordt verzonden op 5 december
  • Toestel ontvangen op 6 december
:)

Verwijderd

Ik hoop dat ik geen dubbele vragen stel, maar...
Ik weet zelf niet al te veel van mobiele telefoons, maar nu heb ik via mijn vriendin zo'n toshiba ding gehad. Ik heb een abo lopen bij dutchtone, en heb mijn simkaart in de toshiba gedaan. Alles werkt leuk en aardig, maar is het voor mij nu ook mogelijk om nieuwe achtergronden of beltonen te krijgen? Ik heb immers geen I-Mode ( kan ik dit in combinatie met huidige dutchtone abo wel activeren? )
Mocht iemand wat weten, dan hoor ik het graag.

Verwijderd

nee dat kan alleen via i-mode internet. maar dat is de eerste drie maanden toch gratis dus ik zou het gewoon ff doen met de sim van KPN

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:29:
nee dat kan alleen via i-mode internet. maar dat is de eerste drie maanden toch gratis dus ik zou het gewoon ff doen met de sim van KPN
Doh! Dat ik daar niet aan gedacht heb :+
Bedankt, ga ik straks meteen proberen :Y)

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 23:31:
anonymoususer: www.mister-i.com is een goede messenger/ image converter voor imode toestellen
Weet ik maar voor die Messenger moet je betalen Of licht dat aan mij ?

Verwijderd

anonymoususer schreef op 24 December 2002 @ 13:20:
[...]

Weet ik maar voor die Messenger moet je betalen Of licht dat aan mij ?
ik geloof het wel

als je naar deze link gaat via je moby kan je gewoon inloggen:
http://www.mister-i.com/i-mode/messenger.jsp

nergens iets over kosten e.d.

edit: ik heb trouwes ook een goede image-finder gevonden: http://www.visoo.com/imode/default.htm
die verkleint gewoon alles wat ie op internet vindt naar imode pix :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:08 ]

• MVC

MVC

http://i.mimessenger.com ICQ en MSN op I-Mode

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:32:
[...]

ik geloof het wel

als je naar deze link gaat via je moby kan je gewoon inloggen:
http://www.mister-i.com/i-mode/messenger.jsp

nergens iets over kosten e.d.

edit: ik heb trouwes ook een goede image-finder gevonden: http://www.visoo.com/imode/default.htm
die verkleint gewoon alles wat ie op internet vindt naar imode pix :)
Ook als ik naar deze link ga staat er You can use this service 2 days and 23 hours en dan staat er zo'n plaatje van een visa cars enzo

Verwijderd

hm heb ik geen last van??

die mimessenger werkt trouwes wel beter :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 15:03 ]

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
_/-\o_

Ik heb em eindenlijk binnen (8-11 besteld bij belnu)

* Glacier gaat em nu lekker uitproberen :P

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:44
Damn, is dat normaal? 1.5 maand levertijd voor een foontje vind ik vrij bruut. (in negatieve zin dan.. :P )

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gvd op 6-11 besteld bij telecomadvies, nog steeds niets gehad, orderstatus staat nogsteeds op documenten ontvangen :r

Op e-mail reageren doen ze (natuurlijk) ook niet :(

• MVC

MVC

anonymoususer is vanaf nu MVC even een nickchange gehad :)

• Glacier
  • Niet online
dominator schreef op 24 december 2002 @ 21:18:
Damn, is dat normaal? 1.5 maand levertijd voor een foontje vind ik vrij bruut. (in negatieve zin dan.. :P )
nogal ja :P
Vooral KPN heeft er een zooitje van gemaakt, maar belnu gaat ook niet vrijuit :{

Edit : Ik ben wanhopig op zoek naar een normaal telefoongeluid (zoals op mijn Siemens c35i)...de dingen van de toshiba zijn nogal.....gay (nofi)

[ Voor 20% gewijzigd door Glacier op 25-12-2002 13:35 ]

• MVC

MVC

Kost verbinding maken met I-Mode ook geld ? Ik heb nu volgens dat service menu 777 al voor 6.xx euro gebeld terwijl ik nog bijna niet gebeld heb :S

• MVC

MVC

Glacier schreef op 25 December 2002 @ 12:57:
[...]

nogal ja :P
Vooral KPN heeft er een zooitje van gemaakt, maar belnu gaat ook niet vrijuit :{

Edit : Ik ben wanhopig op zoek naar een normaal telefoongeluid (zoals op mijn Siemens c35i)...de dingen van de toshiba zijn nogal.....gay (nofi)
www.totalgsm.net gewoon van die piep dingen in mid

Verwijderd

Hij gaat terug... Genoeg van dat toshiba ding...

Net mijn sim in mijn oude vertrouwde Nokia gedaan... wat een genot. Ik heb dat tosiba ding sinds de introductie ervan, ik vind het maar een knaken ding. Maar verder iedereen succes ermee.

Tips voor devolgende toshiba uitvoering
- SMS gebeuren finetunen met dat 1x toets indrukken (ben naam even kwijt)
- Toetsen snel achter elkaar indrukken, dan reageert ie niet
- Toetsen platter maken hoef ik niet met m'n nagels op die toetsjes te prutsen
- Iets slijtvaster materiaal, na een dikke maand in m'n broekzak al vol krassen
- laat ook maar... hij gaat terug...

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Rave17 schreef op 24 December 2002 @ 10:38:
Een aardig site: http://imode.neri.nl Speciaal met ringtones, etc voor de Toshiba ts21i :)
.... :)
Dank je :)
Ik heb nu ook een upload mogelijkheid erbij gemaakt. Neem een kijkje op bovenstaande site of upload meteen je Toshiba ringtone op http://imode.neri.nl/upload.htm .

De bedoeling is dat je je eigen ringtones ook beschikbaar kunt stellen aan anderen (of jezelf als je geen hostmogelijkheid hebt). De bestanden moeten Toshiba mid files zijn en mogen (uiteraard) niet groter zijn dan 10 Kb.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 21:19
Lol probeer eff te msn'en op imode krijg ik dit :
Gw Fout 502 <br>
Slechte Gateway <br>
:(.

• MVC

MVC

Ik snap er niets meer van 25Dec. had ik volgens 777 € 6.xx gebeld 26Dec. had ik voor €10.xx gebeld terwijl ik in die tijd alleen maar 1 SMSje had verstuurd. Ik heb wel gebruik gemaakt van I-Mode maar de 1e 3 maanden heb ik een bundel van 10MB Gratis ik zit nu op 0.6MB dus daar zit ik niet overheen. Wie kan dit verklaren ?

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 21:20

404error

Page Not Found

Bij 777 houden ze geen rekening met die bundel van 10mb, dat wordt pas bij de facturering gedaan. Het heeft al eerder op het eerste deel van dit forum gestaan, maar ja, ik snap dat je geen 1000+ posts gaat lezen...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Glacier
  • Niet online
MVC schreef op 25 december 2002 @ 22:20:
[...]

www.totalgsm.net gewoon van die piep dingen in mid
Alleen kan ik daar geen telefoongeluid bij vinden :{

• MVC

MVC

Glacier schreef op 27 December 2002 @ 21:28:
[...]

Alleen kan ik daar geen telefoongeluid bij vinden :{
Beter kijken dan

http://www.totalgsm.net/php/rtl/rtl_selectcat.php

Klik op de gewenste beltoon en dan doel opslaan als bij Afbeeldingslocatie: http://www.totalgsm.net/img/rtl/btn_download.gif

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

Ik heb nu net de toshiba besteld bij gsmhut, nu ff afwachten hoe het gaat. Lijkt me wel een geinig toestel naast de NEC N21i, die ik nu heb.

Verwijderd

dat gaat nog wel ff duren :)
mijne is maand geleden besteld en ook nog steeds niets binnen :'(

ik zie nu alleen dat de NEC bezitters al redelijk genaaid zijn gezien de Nec n22i bijna uit is en die is een behoorlijk stukje strakker dan zijn voorganger..

• Glacier
  • Niet online
MVC schreef op 28 december 2002 @ 16:13:
[...]

Beter kijken dan

http://www.totalgsm.net/php/rtl/rtl_selectcat.php

Klik op de gewenste beltoon en dan doel opslaan als bij [afbeelding]
lekker stabiel daar :{
Gisteren kon ik er niet op, gisterenavond wel, nu weer niet....

Edit : Nu weer down, lekker hoor :{

[ Voor 5% gewijzigd door Glacier op 30-12-2002 10:11 ]

Verwijderd

ik vind het ook een slechte ringtone site
al die kleine startpagina's als imode.startpagina.nl, igo.nl, mister-i.com etc. bieden veel betere 16polyphoon beltonen. Je moet er alleen even naar zoeken...

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:35
seb_ schreef op 28 December 2002 @ 20:56:
Ik heb nu net de toshiba besteld bij gsmhut, nu ff afwachten hoe het gaat. Lijkt me wel een geinig toestel naast de NEC N21i, die ik nu heb.
Lekker nuttig :?

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

En extra toestel is altijd wel handig. Reserve voor als er een kapot gaat :*)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zijn er eigenlijk ook "degelijke" ringtones voor dit toestel te vinden? (De N22i is wel nice qua geluid, die kan met het Mission Impossible them een redelijke ruimte aangenaam van muziek voorzien, maar jah, die heeft ook 3 keer zoveel polyfone tonen...)

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 12:31:
ik vind het ook een slechte ringtone site
al die kleine startpagina's als imode.startpagina.nl, igo.nl, mister-i.com etc. bieden veel betere 16polyphoon beltonen. Je moet er alleen even naar zoeken...
Ik heb wel een site waar je meer dan 1500 polyphonic ringetones kan halen alleen is een backdoor manier dus die mag ik niet posten.

• OneUp
  • Laatst online: 30-04 19:28
MVC schreef op 30 December 2002 @ 16:35:
[...]

Ik heb wel een site waar je meer dan 1500 polyphonic ringetones kan halen alleen is een backdoor manier dus die mag ik niet posten.
Dus waarom meldt je dit?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• MVC

MVC

-Cargo- schreef op 30 December 2002 @ 16:41:
[...]

Dus waarom meldt je dit?
Waarom SPAM jij met de van Eerd groep in je avater ?

• OneUp
MVC schreef op 30 December 2002 @ 19:04:
[...]

Waarom SPAM jij met de van Eerd groep in je avater ?
SPAM???? Wa lul jij nou. Is gewoon een leuk ( :9 ) icoontje. Hou gewoon je smoel

En waar de hel slaat avater op?

[ Voor 24% gewijzigd door OneUp op 30-12-2002 19:14 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Kippenijzer

Kippenijzer

MVC schreef op 30 december 2002 @ 16:35:
[...]

Is het niet werelds als mensen een e-mail adres in hun profile hebben staan?

hint hint

:+:+

Verwijderd

of je gaat naar de link in zijn handtekening en kijkt op zijn forum ff rond :)
hint :)

• Glacier
  • Niet online
ik heb dus geprobeerd 2 midi's naar mezelf te meelen. Midi Attachments staan aangevinkt in de opties, de midi was ge-edit met anvil midi studio en de files waren 4kb en 8kb...
Maar er staat dus attachment verwijderd in mijn meel. Dit probleem had iemand anders ook, maar er staat hier geen oplossing voor het probleem, terwijl het volgens de handleiding wel kan :?
Ook snap ik niet hoe je een midi van een site op kan slaan...als ik em open, leest ie de mdi zelf in :P

Verwijderd

midi files mogen niet groter zijn dan 600 bytes als je ze als attachment mailt geloof ik...
ik heb een lycos accountje aangemaakt en daar gewoon een webbased midi-picture database van gemaakt.
je pleurt die bestanden gewoon in een map en als je de url daarvan op je foon weergeeft krijg je alle bestanden die in die map staan te zien, dus kan je prima downloaden

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 00:13
Na dik een maand:
Geachte heer AMDtje,

Uw bestelling bij www.belnu.nl is verwerkt en de aansluiting is uitgevoerd.

Vandaag vertrekt uw bestelling per TNT pakketservice. U kunt de simkaart en het toestel morgen bij u thuis verwachten.

Het toestel wordt geleverd met één accu. Een tweede accu zal in de loop van januari worden nagezonden.

Indien u het pakket maandag nog niet ontvangen heeft, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Telefoonnummer 0543-551221, bereikbaar op werkdagen van 9 tot 12 uur.

Hartelijk dank voor uw bestelling en veel belplezier gewenst.

Met vriendelijke groet,

Het Belnu Team

• Robino
He, hiermee geeft Belnu dus ook al aan dat er extra accu's aan gaan komen. Hier was, naar mijn weten, bij Belnu nog geen sprake van geweest.

Verwijderd

ik heb het toestel gister ontvangen
resultaat: om 23.00 uur was ie stuk :@ :@ :@
hij was zomaar uitgevallen ineens, ik zet hem opnieuw aan, wit scherm & hij valt weer uit.
ik denk de batterij zal wel stuk zijn
in de oplader geklikt,
REAGEERT NIET :@ :@

dus na een ruime maand wachten moet ik het toestel waarschijnlijk opsturen morgen (heb net naar belnu gemaild) om vervolgens weer een x aantal weken te wachten op vervanging/reparatie :@ :@

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 17:57:
hij was zomaar uitgevallen ineens, ik zet hem opnieuw aan, wit scherm & hij valt weer uit.
in de oplader geklikt,

dus na een ruime maand wachten moet ik het toestel waarschijnlijk opsturen morgen (heb net naar belnu gemaild) om vervolgens weer een x aantal weken te wachten op vervanging/reparatie :@ :@
dat witte scherm betekend dus day je accu leeg is, en als je de lader erin steekt zie je alleen rechts boven iets bewegen, als die dat niet doet is tie stuk ;)

• MVC

MVC

Hebben meer mensen dit ? ik heb steeds dat m'n toestel uitvalt. De accu is gewoon helemaal vol. Gisteren ook heb ik hem aanstaan toetsenblokkeering er op, haal ik hem uit m'n broekzak wil ik gaan bellen staat ie uit. en dat was wel 5X het geval. Of ik leg hem op tafel en dan is hij uit. Ik laad de accu pas op als hij helemaal leeg is.

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 01 januari 2003 @ 18:03:
[...]

dat witte scherm betekend dus day je accu leeg is, en als je de lader erin steekt zie je alleen rechts boven iets bewegen, als die dat niet doet is tie stuk ;)
bij mij is ie dus echt stuk :( :( :(

• Sir_Killalot
MVC schreef op 01 January 2003 @ 18:42:
Hebben meer mensen dit ? ik heb steeds dat m'n toestel uitvalt. De accu is gewoon helemaal vol. Gisteren ook heb ik hem aanstaan toetsenblokkeering er op, haal ik hem uit m'n broekzak wil ik gaan bellen staat ie uit. en dat was wel 5X het geval. Of ik leg hem op tafel en dan is hij uit. Ik laad de accu pas op als hij helemaal leeg is.
hadden wel meer mensen last van in deel 1 van dit topic volgens mij, misschien maakt de accu slecht contact met je mobiel ? :)

• Robino
Het lijkt erop dat een gedeelte last heeft van mobieltjes met kinderziektes en een ander gedeelte niet. Het toestel hoort het iig normaal te doen, zonder uitvallen. En dat dit ook kan blijkt uit de hoeveelheid mensen die er geen last van hebben (waaronder ik tot nu toe nog wel :D). Misschien een idee om, als het niet aan jezelf ligt, dus niet verkeerd hebben ingeschat of vergeten op te laden, het aan de leverancies (dus waar je hem vandaan hebt) te melden. Ik vraag me af wat ze er tegen doen, of je dan een nieuw toestel kan krijgen.

• MVC

MVC

Rave17 schreef op 01 January 2003 @ 21:03:
[...]

Het lijkt erop dat een gedeelte last heeft van mobieltjes met kinderziektes en een ander gedeelte niet. Het toestel hoort het iig normaal te doen, zonder uitvallen. En dat dit ook kan blijkt uit de hoeveelheid mensen die er geen last van hebben (waaronder ik tot nu toe nog wel :D). Misschien een idee om, als het niet aan jezelf ligt, dus niet verkeerd hebben ingeschat of vergeten op te laden, het aan de leverancies (dus waar je hem vandaan hebt) te melden. Ik vraag me af wat ze er tegen doen, of je dan een nieuw toestel kan krijgen.
Ik heb hem dus van gsm.nl ik heb ze al verschillende malen gemaild maar krijg geen reactie ... bedrijf dat is het

• Glacier
  • Niet online
geen last van gelukkig :)

• MVC

MVC

Als je de 1 op het toestel inhoud wordt automatisch de voicemail gebeld kun je ook bij de 2 en bij de 3 enzo een nummer inprogrameren ?

• OneUp
staat in de specs

• MVC

MVC

Ben liev en vertel het me gewoon :P

Verwijderd

Misschien een erg domme vraag, maar weet iemand al hoe je het imode abbo over moet zetten van 1 mb naar 200kb?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 17:57:
in de oplader geklikt,

wat denk je?
vandaag ff bij de primafoon langsgeweest (hoewel ik het ding via belnu.nl besteld heb :P)
blijkt dat de oplader kapot was en dat ie daarom niet goed opgeladen was, dus snel was uitgevallen :)
het was niet de bedoeling dat ik naar primafoon ging zei de meneer omdat zij dan de problemen van andere telecomshops oplosten zegmaar, maar een oplader omwisselen kon ermee door :)
dus ik blij met een nieuwe oplader naar huis en hij ligt nu fijn op te laden :)

• OneUp
MVC schreef op 02 January 2003 @ 18:51:
[...]

Ben liev en vertel het me gewoon :P
Ik zou wel liev willen zijn maar ik weet het niet :+ maar ik denk dat het in de specs staat.
wat denk je?
vandaag ff bij de primafoon langsgeweest (hoewel ik het ding via belnu.nl besteld heb )
blijkt dat de oplader kapot was en dat ie daarom niet goed opgeladen was, dus snel was uitgevallen
het was niet de bedoeling dat ik naar primafoon ging zei de meneer omdat zij dan de problemen van andere telecomshops oplosten zegmaar, maar een oplader omwisselen kon ermee door
dus ik blij met een nieuwe oplader naar huis en hij ligt nu fijn op te laden
Das zeker fijn man! :)

[ Voor 56% gewijzigd door OneUp op 02-01-2003 20:21 ]

• Glacier
  • Niet online
ik heb voor mezelf een midi gemaakt (gejat van Dyna Blaster!) en em als beltoon geklust...
Enig probleem is dat er opeens 2 seconden pauze aan het begin zijn toegevoegd die ik dus niet wil....enige idee hoe ik die weghaal (ik heb anvil studio ofzo gebruikt voor het importen en exporten van de midi)

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
heeft iemand al iets van een rekening gehad?

( k heb btw ook abbo bij Ben, ook al 4 maand niks gehad :P )

Audi A8 W12 6.0

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Ik heb al een rekening gehad van kpn van 98 euro :(

Kreeg een week later een brief met daarin..

Excuses voor het ongemak, op de een of andere manier is het toestel toch in rekening gebracht en de 3 maanden van 10 mb imode ook...

Dus ik krijg wat centjes terug :P hoop ik...

Ik heb trouwens nog geen geld ontvangen van GSMStunter..

[ Voor 10% gewijzigd door Lethal op 03-01-2003 10:35 ]

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 12:21
Is er al iemand die wel geld heeft ontvangen?

Verwijderd

ik in ieder geval nog niets, maar dat moet 6-8 weken na ontvangst van het toestel gebeuren dus daar kan ik nog wel even op wachten...

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Lethal schreef op 03 January 2003 @ 10:34:
Ik heb al een rekening gehad van kpn van 98 euro :(
Kreeg een week later een brief met daarin..
Excuses voor het ongemak, op de een of andere manier is het toestel toch in rekening gebracht en de 3 maanden van 10 mb imode ook...
Dus ik krijg wat centjes terug :P hoop ik...
Ik heb trouwens nog geen geld ontvangen van GSMStunter..
Ik heb dus nu al 2 rekeningen ontvangen met allemaal dingen die niet kloppen

1. aansluitkosten van 52 euro (was volgens actie ook gratis)
2. 2x toegang imode 5 euro (is eerste 3 maanden gratis)
3. 2x imode databundel 20 euro (is eerste 3 maanden gratis)

totaal: 77 euro teveel betaald

ik hoop voor jou dat je geld terug krijgt maar dit is mij na de eerste factuur ook belooft en toen kwam dus de tweede binnen en er was helemaak NIKS verrekend dus ik betaalde weer teveel.
Kpn krijgt dus helemaal niets ik betaal geen rekeningen meer tot ze 77 euro op mijn girorekening hebben gestort lekker puh :p >:)

• MVC

MVC

Als je 777 belt hoor je onder optie 2 en dan 1 de kosten voor wat je hebt gebeld maar tellen ze hier ook het abb bij ? Want hij is nogal hoog bij mij :S

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
MVC schreef op 03 January 2003 @ 17:02:
Als je 777 belt hoor je onder optie 2 en dan 1 de kosten voor wat je hebt gebeld maar tellen ze hier ook het abb bij ? Want hij is nogal hoog bij mij :S
Als je goed luistert, dan hoor je het antwoord zelf...

Maar goed: de kosten die ze vermelden zijn EXCLUSIEF databundel. Dat moet er dus nog VAN AF..

• Klippy

Klippy

Still Game

Hmm ik had 24 December aangemeld en papieren op de bus gedaan.

Had verwacht bevestigingsmail ofzo te krijgen, maar niks gehad.
Kom ik vandaag thuis ligt briefje in de bus dat post aan de deur is geweest met een pakket van BelNu.nl
Dus neem aan dat dat hem is, zijn ze iig wel snel dan ;)

Zal morgen eens kijken :)

• The_eYe
Ik heb net mijn ts21i verkocht voor 110 euro :) hopelijk kan ik nu alles met kpn ook ff goed regelen dan ben ik van dit gezeur af.
en heb ik nog winst gemaakt ook :p

Verwijderd

ik vindt het allemaal wel leuk en aardig dat imode. Ik sms meer dan dat ik bel. Dus ik vraag mij nu af wat voor abbonoment moet ik dan nemen. En hoeveel moet ik dan per maan betale? Dat snap ik ook nog niet helemaal
imode+abbonoment=per maand betalen, klopt dat?

• OneUp
hehe ik heb eindelijk mn toestel :) De gratis headset en 2de accu krijg ik eind januari want die waren momenteel niet leverbaar. Trouwens mn eerste indruk is zeker wel goed mooi toestelletje met veel functies :)

• MVC

MVC

Ik snap er werkenlijk geen f*ck van he. Ik bel gisteren met 777 om te horen voor hoeveel ik heb gebeld heb ik 0.7MB datavolume gebruikt. Nu bel ik vandaag weer heb ik opeens 0.8MB gebruikt en ik heb niet eens gebruik gemaakt van I-Mode of E-mail ???

• Kippenijzer

Kippenijzer

The_eYe schreef op 04 januari 2003 @ 09:29:
Ik heb net mijn ts21i verkocht voor 110 euro :) hopelijk kan ik nu alles met kpn ook ff goed regelen dan ben ik van dit gezeur af.
en heb ik nog winst gemaakt ook :p
Je begrijpt, hoop ik voor je, dat je niet van je contract afkomt... En dat je dan je toestel hebt verkocht is "jammer" voor je, want de i-mode zit je wel gewoon aan vast... En wat die kosten die je "teveel" betaald hebt betreft... Dat klopt inderdaad niet, maar krijg je gewoon ietsje verderop terug, alleen wil het idd wel eens gebeuren dat dat een nota langer duurt... Het is natuurlijk je eigen keuze om niet meer te betalen, maar dan wacht ik al af wanneer je hier op GoT KPN af gaat lopen zeiken omdat er in ene een deurwaarder voor je deur stond... Succes ermee...

• Kippenijzer

Kippenijzer

Andere vraag... Een reden waarom volgens mij veel mensen de Toshiba kiezen is dat hiervoor _wel_ een data kalbe leverbaar is (/zou zijn)... Maar ik was vandaag nogmaals bij de Primafoon, en men wilde me daar vertellen dat ook deze kabel (Voor de NEC bestaat er ook een, maar die zou sowiezo nooit door KPN worden aangeboden) nooit leverbaar zal worden... Ik ga waarschijnkijk dan maar effe contact met Toshiba importeurs opnemen, om te kijken of ik zo'n kabel via hen kan regelen, en dan misschien er maar een IA voor maken ofzo :-P

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

KPN brengt de datakabel voor de toshiba ook al niet uit?
Vind ik nou niet echt een slimme zet, accesoires zitten meestal hoge winstpercentages op en ik denk dat best wel veel mensen een datakabel zouden willen hebben.

• The_eYe
Kippenijzer schreef op 04 January 2003 @ 16:20:
[...]

Je begrijpt, hoop ik voor je, dat je niet van je contract afkomt... En dat je dan je toestel hebt verkocht is "jammer" voor je, want de i-mode zit je wel gewoon aan vast... En wat die kosten die je "teveel" betaald hebt betreft... Dat klopt inderdaad niet, maar krijg je gewoon ietsje verderop terug, alleen wil het idd wel eens gebeuren dat dat een nota langer duurt... Het is natuurlijk je eigen keuze om niet meer te betalen, maar dan wacht ik al af wanneer je hier op GoT KPN af gaat lopen zeiken omdat er in ene een deurwaarder voor je deur stond... Succes ermee...
kijk ik kan zo zeggen dat het niet volgens het contract was dat ik die aansluitkosten en imode bundel heb betaald en dan heb ik dus wel recht om het op te zeggen want dat is volgens mij gewoon contractbreuk van kpn...
trouwens, imode kan je gewoon opzeggen m.b.v een bepaalde bon die ik net heb uitgeprint. het is een bon die met die 3 gratis maanden imode heeft te maken, het is "uitproberen" en volgens de bon kan je het dus gewoon opzeggen.

wat betreft die verkeerde factuur, ik heb kpn daar al over gemaild en ze zijn er nu mee bezig.
deze actie heeft mij dus gewoon geld opgeleverd :p ook als ik mijn abbo niet kan opzeggen trouwens...

[ Voor 3% gewijzigd door The_eYe op 04-01-2003 17:41 ]

• Kippenijzer

Kippenijzer

Da's dan mooi... De fout ligt doorgaans bij de aanvrager (GSMStunter in dit geval?), zij zullen een foutieve aanvraag hebben doorgefaxt, en het valt helaas niet onder contract breuk... En is dit dan idd zo'n toestel van december? Want dan is idd die bon geldig (Die binnen de eerste 2,5 maand verzonden moet worden, anders is hij te laat)

• Klippy

Klippy

Still Game

LiquidSilver schreef op 03 januari 2003 @ 23:00:
Hmm ik had 24 December aangemeld en papieren op de bus gedaan.

Had verwacht bevestigingsmail ofzo te krijgen, maar niks gehad.
Kom ik vandaag thuis ligt briefje in de bus dat post aan de deur is geweest met een pakket van BelNu.nl
Dus neem aan dat dat hem is, zijn ze iig wel snel dan ;)

Zal morgen eens kijken :)
uuhm maandag kijken, postkantoor was dicht vandaag, niet aan gedacht :P

• MVC

MVC

seb_ schreef op 04 januari 2003 @ 17:12:
Vind ik nou niet echt een slimme zet, accesoires zitten meestal hoge winstpercentages op en ik denk dat best wel veel mensen een datakabel zouden willen hebben.
Als je met die datakabel logo's en ringtones op de telefoon kunt zetten snap ik wel dat KPN de datakabel niet op de markt brengt nu moet je de logo's en ringtones met I-Mode downloaden en nu kost het dus geld. Maar gebruik je een datakabel dan loopt KPN een hoop geld mis

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-05 21:55
Ik heb de Toshiba eind november besteld bij gsmhut. Heb nog steeds niets ontvangen. Was vandaag helemaal verrast toen ik een factuur kreeg van kpn om mijn abonnementsgeld te voldoen voor 23-12-02 t/m 31-12-02.
Direct even gelbeld met gsmhut, maar natuurlijk voicemail, dus maar weer mailtje. Daarna KPN gebeld en zei zeggen dat de telefoon met sim allang naar de gsmhut is gestuurd. Lekker!!

Gsmhut is voor mij dus een afradertje. 6 weken wachten op zo'n telefoon en dan ook nog een nota krijgen.

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• Glacier
  • Niet online
dat is met meer shops zo heb ik gehoord :X
Komt waarschijnlijk gewoon door de enorme belangstelling...

• OneUp
Kun je dat opstartscherm ook veranderen? In de handleiding staat dat je er 5 kan downloaden maar die slaat hij dan op als schermbeveiliging en niet als opstart animatie...weet iemand hoe het zit?

• OneUp
MVC schreef op 02 January 2003 @ 15:35:
Als je de 1 op het toestel inhoud wordt automatisch de voicemail gebeld kun je ook bij de 2 en bij de 3 enzo een nummer inprogrameren ?
Ja dat kan...kijk maar in je gebruiksaanwijzing :9

• Kippenijzer

Kippenijzer

-Cargo- schreef op 05 januari 2003 @ 13:43:
Kun je dat opstartscherm ook veranderen? In de handleiding staat dat je er 5 kan downloaden maar die slaat hij dan op als schermbeveiliging en niet als opstart animatie...weet iemand hoe het zit?
Met 3 seconden zoeken op internet (hint : imode.nl) had je geweten dat dit helaas niet mogelijk is (ja, we zitten vast aan die duffe "hello" en "see you" :'(

Maar met een datkable is zoiets vast weer wel te doen, maar jah, die brengen ze dus niet uit :(

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
Ik mag hem morgen ophalen @ postkantoor!! Half november besteld bij belnu.nl.
Er is dus nog hoop voor degenen die nog niks hebben ontvangen...

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

VivaAtloni schreef op 04 January 2003 @ 19:05:
Ik heb de Toshiba eind november besteld bij gsmhut. Heb nog steeds niets ontvangen. Was vandaag helemaal verrast toen ik een factuur kreeg van kpn om mijn abonnementsgeld te voldoen voor 23-12-02 t/m 31-12-02.
Direct even gelbeld met gsmhut, maar natuurlijk voicemail, dus maar weer mailtje. Daarna KPN gebeld en zei zeggen dat de telefoon met sim allang naar de gsmhut is gestuurd. Lekker!!

Gsmhut is voor mij dus een afradertje. 6 weken wachten op zo'n telefoon en dan ook nog een nota krijgen.
hm, klinkt niet echt lekker. Ik heb hem daar een week geleden besteld en nog niets gehoord. Ik hoop niet dat het 6 weken gaat duren bij mij.
Maar je mag de bestelling annuleren. Volgens de voorwaarden van gsmhut is de maximale levertermijn 30 dagen. Gaan ze daarover heen kan je ze in gebreke stellen en de koop en het abo annuleren.
Verder als ze echt niet reageren op telefoon enzo en je het abo nog wel wil hebben kan je waarschijnlijk het beste een aangetekende brief sturen waarin je schrijft wat kpn je heeft verteld en waarin je ze vraagt om het toestel binnen 7 dagen op te sturen en dat je anders van de bestelling afziet.
ook zou je eventueel nog een vergoeding kunnen vragen omdat er een maand van je 3 maanden gratis i-mode voorbij zijn.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 21:19
Ik heb eerste rekening gehad :),

Aansluitkosten 0 euro >:).
Abonement imode & verbruik = gratis dus 0 euro :P
Abonement mobiel : 6 of 10 euro :?

Totaal weet ik niet meer onder de 20 :P, met bellen & sms'en ;).

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

ah, het lijkt erop dat gsmhut toch gaat beginnen met het uitleveren van de toestellen. Ik kreeg bericht dat ze morgen alle toestellen verwachten binnen te krijgen en dat ze dan gaan beginnen met versturen

• The_eYe
Kippenijzer schreef op 04 januari 2003 @ 17:49:
Da's dan mooi... De fout ligt doorgaans bij de aanvrager (GSMStunter in dit geval?), zij zullen een foutieve aanvraag hebben doorgefaxt, en het valt helaas niet onder contract breuk... En is dit dan idd zo'n toestel van december? Want dan is idd die bon geldig (Die binnen de eerste 2,5 maand verzonden moet worden, anders is hij te laat)
ach dan hou ik dat abbo wel gewoon, maakt mij niet uit, als ik het teveel betaalde geld iig maar terug krijg (op wat voor manier dan ook) :)

• NightCruiser
  • Niet online
Dat msn met imode roelt :D kep geen inet op me werk, maar kan zo dus toch op msn!
En tis heel goed te doen :)

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Mijne is kapot gegaan eergister :(
Hij gaat aan, pincode intypen, zoekt netwerk, NL KPN, uit.
WHYYYYYY....
naja dan maar weer over naar O2 Prepaid [beviel me ook beter] en ter reparatie aanbieden

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
seb_ schreef op 04 January 2003 @ 17:12:
Ja maar je kunt dat ding dan gebruiken als modem en dat willen ze niet. Heb ik mij laten vertellen door KPN.
Importeren uit duitsland dan maar he :)

• MI5
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

MI5

Iemand van belnu.nl al een creditering van KPN gehad? (cashback inmiddels binnen)

• Glacier
  • Niet online
insan1ty schreef op 06 January 2003 @ 19:18:
[...]

Ja maar je kunt dat ding dan gebruiken als modem en dat willen ze niet. Heb ik mij laten vertellen door KPN.
Importeren uit duitsland dan maar he :)
wat een onzin zeg! Ieder mobiel met een datakabel wordt dus geband in NL? Beetje een stomme actie van KPN :(

• Glacier
  • Niet online
Glacier schreef op 29 december 2002 @ 12:03:
[...]

lekker stabiel daar :{
Gisteren kon ik er niet op, gisterenavond wel, nu weer niet....

Edit : Nu weer down, lekker hoor :{
wat zijn dat voor kneusjes daar bij totalgsm.net ? Ik kan er nog steeds niet opkomen! Hebben die lui niet een mirror ofzo?

* Glacier baalt ervan, hij wil nog steeds normale belgeluiden heben :(

Edit : oops, ik had beter mijn vorige bericht kunnen editen |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Glacier op 07-01-2003 18:35 ]

• MVC

MVC

http://home.hccnet.nl/b.v.delft/Ringload1.2.html

Handige page wallpapers ringtones en links voor Toshiba TS21i :)

Verwijderd

ik zoek zoiezo veel meer wallpaper sites voor de toshiba; nu moet ik ze zelf maken en daar heb ik niet altijd zin in... :'(

dit heb ik tot zover gemaakt/verzameld:
http://members.lycos.nl/randomniets/imodels

• MVC

MVC

insan1ty schreef op 06 January 2003 @ 19:16:
Mijne is kapot gegaan eergister :(
Hij gaat aan, pincode intypen, zoekt netwerk, NL KPN, uit.
WHYYYYYY....
naja dan maar weer over naar O2 Prepaid [beviel me ook beter] en ter reparatie aanbieden
Same here als ik hem aan zet gaat hij ook weer uit na een paar minuten wat een ... ding

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 22:56:
ik zoek zoiezo veel meer wallpaper sites voor de toshiba; nu moet ik ze zelf maken en daar heb ik niet altijd zin in... :'(

dit heb ik tot zover gemaakt/verzameld:
http://members.lycos.nl/randomniets/imodels
http://www.i-totaal.com/
http://www.goedbekeken.nl/i/
http://www.rogerringtones.nl/imode/
http://msite.nl/coolgraphics

Verwijderd

dat bedoel ik dus precies: ik wil achtergronden voor de TOSHIBA
die dus goed in het scherm passen (128x95 pixels) enz.
en niet gewoon wat plaatjes

voor de NEC is het nog wel te vinden maar (op mijn page na :P) heb je nergens aan toshiba gewijde wallpaper sites voorzover ik weet.

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 13:44
Ok, excuus als het al eerder gevraagd is maar met zoeken en heel deel 1 doorkijken ben ik het nog niet tegengekomen :
Wat ondersteund de toshiba allemaal in de ringtones ?
Is het GM compatible ?
Ik weet dat het midi format 0 is en dat ie niet al te grote ringtones aankan.
En voor zover ik het heb kunnen testen lijkt ie niet alle insturmenten te ondersteunen en snapt ie ook verschillende volumes binnen de midi niet.
Heeft iemand hiervan de specificaties van wat ie aan midi snapt ?

Anything goes !!

Verwijderd

Hey dit is misschien een leuke voor de mensen die van hun i-mode bundel af willen, check deze pdf-file ff laatste pag. --> http://www.gsmstunter.nl/downloads/Probeerimode.pdf Je mag je toestel wel gewoon blijven behouden en je ABO, zo haal je nog een btje winst uit je cash deal!!!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste