Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 09:28
Voor iedereen die wel aan gesloten is, wat is jullie dataverkeer?
Ik zit nu na 13 dagen aan 15Gb, dan kom ik per maand ongeveer op 35 Gb als ik zo door ga. Zou dit volgens de Fair Use Policy van demon zijn?

Ik heb het 1024 abbonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
NielsHarley schreef op 01 February 2003 @ 15:35:
Voor iedereen die wel aan gesloten is, wat is jullie dataverkeer?
Ik zit nu na 13 dagen aan 15Gb, dan kom ik per maand ongeveer op 35 Gb als ik zo door ga. Zou dit volgens de Fair Use Policy van demon zijn?

Ik heb het 1024 abbonement
Ik zit nu op 10GB na 10 dagen. Voordat ik Demon heb genomen heb ik ze over de FUP gemaild of 20GB per maand acceptabel was, en daar stemden ze mee in.

Met Chello, kwam ik op 15-20GB per maand, maar die hadden niet zo'n relaxe newsserver :9

[ Voor 9% gewijzigd door waslijn op 01-02-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 08:25
DJSmiley schreef op 01 February 2003 @ 11:21:
Ik zit nog steeds op linetest.. sinds 31-12.. Ordernr 383. Echt opschieten wil t niet.
Dus je hebt ook nog geen bericht gehad van Kpn,mooi balen jo
Ik zelf heb nr1765 en kreeg vandaag ook al een bevestiging van de Kpn
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoeveel volk uit Nunspeet Demon hebben aangevraagd.
T zou wel mooi zijn als je maar met een paar man op de centrale zou zitten :9

[ Voor 9% gewijzigd door tita_tovenaar op 01-02-2003 16:31 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flipjevandejam schreef op 31 January 2003 @ 23:33:
Ik moet inmiddels wel eerlijk bekennen dat de support van Demon wel wat inzakt, niet qua kwaliteit, maar qua wachten totdat je te woord word gestaan.

Disclaimer : Al deze info is niet officieel en heb ik verkregen via de (urenlange) telefoongesprekken...
En jij vindt het gek dat de wachttijden bij de helpdesk oplopen. Gek als iedereen urenlange gesprekken met ze gaat voeren.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
En WEDEROM heb ik enkele 10tallen met reply's als 'Ik sta in stap X, hoe lang duurt het nog' moeten trashen. Dit wordt me nu echt te gek.

De volgende(n) die dit soort reply's plaatsen (offtopic valt daar ook onder), kan een leuke mail tegemoet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

zit nu na 2dagen op 18 gig (2048/512) ik denk niet dat ze echt moeilijk gaan doen.. maar dat d8 ik ook van chello.

euhm er was toch iemand die ze had gemailed over de fup? waarin hij ze vertelde dat ie zeker over de 70gig zu komen??

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:54

gjs

Scoobydoobydoo

Tring, ptt aan de deur met een pakketje. He leuk weer zo'n HEBO doos. Ik heb dus vandaag een 2e modem gekregen :? Ik zit al 1.5 week op Demon DSL aangesloten met een CopperJet 811 :+ Nu heb ik er dus ook een CopperJet 813 bij, en volgens de brief wordt de lijn pas over 3 weken opgeleverd 8)7 Ik weet niet welke lijn ze bedoelen, maar ik heb maar 1 telefoonlijn (isdn) en daar zit dus al adsl op.

Vandaag een brief van HEBO, of ik het modem wil terugsturen, ze hebben een fout gemaakt, excuses blabla.

[ Voor 13% gewijzigd door gjs op 05-02-2003 00:14 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:22

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

lekker toch een gratis 2e modem :)

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn ze soms bezig met een lijn-test??
eens per 15 minuten valt mijn line-sync weg.
dat is natuurlijk niet de bedoeling!!!

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

pff sinds ik adsl heb doet onze nummerweergave het niet zijn er meer mense met dit probleem?
Heb al een aantal keer naar kpn gebeld en ze zijn vandaag tot de conclusie gekomen dat het aan me adsl ligt en dat er geen oplossing is behalve adsl afsluiten..... pff word er best wel gek van, heb daarna weer gebeld naar demon en die zeggen dat het toch echt aan kpn ligt en kpn zegt weer euh nee ligt toch echt aan demon :X tja en nu gaat demon contact opnemen met hun adsl partner en moet ik weer 3 dagen wachten :S (heb een week of 2 gewacht op kpn)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje te dubben.....
wat moet ik niu...ik heb nu HCCnet,als het om de newsserver gaat is deze ronduit klote.. :(
ik wil gaan overstappen...of naar XS4all of naar Demon....
kan iemand me verder helpen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 18:43

Cybje

First Post!

Ik maak soms 50 GB per maand bij Demon (via BabyXL) en ze zeuren niet. Maar doe gewoon een beetje normaal en maak niet erg veel meer, anders gaan de kosten voor Demon ook erg omhoog en kunnen ze toch wat minder relaxed gaan worden. Dus probeer het voor iedereen blij te houden en maak niet asociaal veel ofzo ;)

Pikanto: de Demon newsserver is vrij goed. Ze maken gebruik van Supernews, da's op zich wel netjes qua newsserverigheid. Ik gebruik gewoon nog Usenetserver erbij, waardoor vrijwel alles compleet is (sommige groepen worden door Supernews amper doorgegeven, sommige door Usenetserver vrijwel niet, is wel vaag).
XS4All heeft geloof ik Newszilla, die schijnt ook vrij goed te zijn, maar ik heb die nooit getest. Behalve de newsserver zou ik alsnog kiezen voor Demon. Ze zijn een vrij professionele ISP en zijn ook een tijd lang de beste ISDN provider geweest geloof ik. Ook heb ik er tot nu toe alleen goede ervaringen mee. Als Demon niet zou bestaan, dan zou ik wel voor XS4All kiezen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Cybje op 03-02-2003 16:01 ]

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-09-2024
Van het weekend het modem + splitter setje ontvangen. Meteen alles aangesloten natuurlijk, maar helaas nog geen ADSL verbinding (ADSL lampje brand niet). Eergisteren wel een brief van KPN ontvangen dat de lijn wordt omgezet.
Vanavond alles netjes in mijn meterkast schroeven en aansluiten (incl. modem). Kan ik dagelijks checken of mijn modem al prik heeft met BBnet. Ben benieuwd ... :)

Welke newsreaders gebruiken jullie trouwens om binairies binnen te halen? Ik neem aan dat de OE newsreader niet volstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Nee inderdaad, OE volstaat absoluut niet voor binaries, wel voor standaard berichten ( text)
Newspro is een goede en met meerdere servers tegelijk te gebruiken.
Toch wel handig een extra XS4ALL accountje

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Bedankt! Mocht mijn verbinding vanavond werken (wie weet ;) ) zal ik 'm meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Fijn lijn is opgeleverd maar nog geen modem ontvangen. Heb ik weer hoor :/ . Zal ff morgen bellen waar dat ding blijft en dat ze de rekening tot dan in hun * mogen steken.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

ViperTPR schreef op 04 februari 2003 @ 17:49:
Fijn lijn is opgeleverd maar nog geen modem ontvangen. Heb ik weer hoor :/ . Zal ff morgen bellen waar dat ding blijft en dat ze de rekening tot dan in hun * mogen steken.
Vriend van me heeft dat ook, ben je ook een van de mensen die zich allang heeft aangemeld, maar waarvan de lijnmeting heel lang duurde ? Die meting van mijn vriend was pas enkele dagen geleden klaar en binnen 3 dagen was zijn lijn al opgeleverd, alleen modem idd nog, dat komt meestal ook gewoon binnen een week nadat lijnmeting klaar is. Volgens mij kunnen ze nu gewoon sneller de lijn opleveren, omdat er eerst zoveel probs waren met lijnmeting. Maarja, je moet gewoon een beetje geduld hebben, pas ook 2 dagen achterelkaar met sneeuwstorm, misschien had de postbode toen geen zin om de boel te brengen :P

Btw, voor de mensen die al zijn aangesloten, hebben jullie al een rekening oid gezien ? Ik weet alleen maar dat je moet dokken vanaf de dag dat de lijn is opgeleverd, maar ik heb verder nog niks gezien, of is het gewoon automatisch incasso en geen eens een brief ? Boeit me eigenlijk niet, inet werkt prima, nog nooit zo tevreden geweest over een dienst :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ordernummer 775: Aanvraag.

26-12-2002 Ingediend. | 03-01-2003 Verzonden. | 03-01-2003 Bevestigd. | 23-01-2003 Geaccepteerd. | 03-02-2003 Opgeleverd.

lijnmeting vond ik wel lang duren ja vergeleken bij 5 a 6 dagen van andere mensen hier.

er zit bij je dsl status ook een trace link van de ptt en bij mij staat dus heel leuk geen verzonden producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

^^0nMe schreef op 04 February 2003 @ 18:23:
[...]

Btw, voor de mensen die al zijn aangesloten, hebben jullie al een rekening oid gezien ? Ik weet alleen maar dat je moet dokken vanaf de dag dat de lijn is opgeleverd, maar ik heb verder nog niks gezien, of is het gewoon automatisch incasso en geen eens een brief ? Boeit me eigenlijk niet, inet werkt prima, nog nooit zo tevreden geweest over een dienst :P
nog geen rekening gezien.... maar je moet pas dokken vanaf het moment dat jouw modem contact heeft met demon....

(tenzij hij wel contact heeft, maar er andere problemen zijn die bij hun liggen

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

ViperTPR schreef op 04 februari 2003 @ 18:37:
lijnmeting vond ik wel lang duren ja vergeleken bij 5 a 6 dagen van andere mensen hier.
Kreeg jij ook al een brief van KPN over de linesharing voordat dat dus bij je Demon DSL Status stond aangegeven? Ik heb al een week terug ofzo een brief van KPN gekregen dat ze dus linesharing op me foonlijn gaan planten, maar nog geen updates op me Demon DSL status pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:17
Heeft iemand eigenlijk al weer meer nieuws, naast wat nu bekend is ? Of zitten we met z'n allen "rustig" af te wachten (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, maar toch) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
ik was eerder benieuwd wanneer ze ongeveer de modem versturen, na welke fase / na hoeveel weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

richardkraal schreef op 04 February 2003 @ 20:42:
ik was eerder benieuwd wanneer ze ongeveer de modem versturen, na welke fase / na hoeveel weken?
Lees alle berichten eens door, daar wordt het veelvuldig in vermeld. Je krijgt een e-mail waarin staat dat het modem "binnen enkele dagen" opgestuurd word.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

flipjevandejam schreef op 04 februari 2003 @ 19:57:
Heeft iemand eigenlijk al weer meer nieuws, naast wat nu bekend is ? Of zitten we met z'n allen "rustig" af te wachten (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, maar toch) ?
Ik neem aan dat je het "werkt niet" probleem bedoeld (transmit wel, maar received niet)? Ik weet alleen dat Demon er druk mee bezig is. Ik had gister avond een berichtje op m'n antwoord apparaat dat BBned een storing opgelost had en dat het nu bij mij zou moeten werken. Niet dus, het werkt nog steeds niet, en nog steeds hetzelfde verschijnsel. Vanmorgen maar weer met het DSLExpress team gebeld, ze gaan er weer achteraan. Op zich willen ze wel helpen, maar het duurt steeds 2-3 dagen voordat je weer een poging verder bent. En echt gestructureerd is Demon wat dat betreft niet: de helpdesk kan je niet helpen, want het is een technische probleem, en je wordt dus doorgestuurd naar het DSLExpress team, dat alleen van 09:00-17:00 bereikbaar is (handig als je pas om 18:00 thuiskomt en DSL wilt testen). Ik krijg vaak het kastje-muur gevoel.
Maar goed, dit is hopelijk maar tijdelijk en ik ga er van uit dat het toch binnen een paar dagen opgelost zal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 05-02-2003 07:37 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Cybje schreef op 04 February 2003 @ 19:02:
[...]

Kreeg jij ook al een brief van KPN over de linesharing voordat dat dus bij je Demon DSL Status stond aangegeven? Ik heb al een week terug ofzo een brief van KPN gekregen dat ze dus linesharing op me foonlijn gaan planten, maar nog geen updates op me Demon DSL status pagina.
ik kreeg mijn brief na het meeltje van demon dat de lijntest goed was en het status scherm duurde een tijdje voordat het daar ook stond

ik denk zo gauw dat je de brief van kpn heb dat het niet lang meer duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ik denk dat ik morgen ook maar weer es met het DSL express team ga bellen, het kan namelijk best zijn dat ze me overdag bellen, maar dan ben ik er niet (school enzo :/).

Als ze jou zeiden dat het wel zou moeten werken hebben ze het dus wel al gefixed, want het lijkt me wel dat ze dat eerst daar bij hun testen voordat ze "ons" gaan bellen.
Dat zou anders de 2e keer zijn dat ze mij/"ons" blij maken met een dooie mus, dat lijkt me sterk.

Het "moet" zowieso voor 1 maart bij mij gefixed zijn, omdat dan de (heilige :P) 8 weken om zijn, maar ik hoop toch ten zeerste dat het niet zóó lang gaat duren :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Microkid schreef op 04 februari 2003 @ 22:02:
[...]

En echt gestructureerd is Demon wat dat betreft niet: de helpdesk kan je niet helpen, want het is een technische probleem, en je wordt dus doorgestuurd naar het DSLExpress team, dat alleen van 09:00-17:00 bereikbaar is (handig als je pas om 18:00 thuiskomt en DSL wilt testen). Ik krijg vaak het kastje-muur gevoel.
Wat is hier niet gestructureerd aan? Voor DSL Express heeft Demon een apart team opgezet om meer gefocust te kunnen werken. Een apart team voor één product erop nahouden zal niet goedkoop zijn. Die ga je dan ook geen structurele overuren laten maken.

Dat jij niet in de gelegenheid bent om voor 18:00u thuis te zijn kun je Demon niet aanrekenen.

Ik snap dat je niet blij bent dat het nog niet werkt en in spanning afwacht totdat je lijn het doet, maar afgaande op jouw verhaal kun je Demon/BBned niet veel verwijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Budha schreef op 05 February 2003 @ 09:55:
[...]

Wat is hier niet gestructureerd aan? Voor DSL Express heeft Demon een apart team opgezet om meer gefocust te kunnen werken. Een apart team voor één product erop nahouden zal niet goedkoop zijn. Die ga je dan ook geen structurele overuren laten maken.
Mee eens. Ik vind dat Demon voor zo'n goedkoop produkt de kwaliteit nog steeds hoog houdt, vooral gezien het hoge aantal aanmeldingen. :P

Maar hoe zit dat bij jou Budha? Ik neem aan dat jij je modem ook al ontvangen (en aangesloten) hebt. Branden er al lampjes op jouw modem? Bij mij gaat er nog geen enkel ADSL signaal doorheen (of moet ik geduldig afwachten tot de lijn wordt opgeleverd.. :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou best eens mogelijk zijn dat het aanmeldings proces op bepaalde punten gestaakt is. Ik heb heb op 6-1-03 ingediend, 23-1-03 verzonden en bevestigd, maar ik heb nog steeds geen 'geaccepteerd', oftewel de tel. lijn is nog (steeds) niet getest en het is 5-2-03. Maar wachten rustig af.....alleen jammer dat mijn provider is opgeheven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 12:17:
Het zou best eens mogelijk zijn dat het aanmeldings proces op bepaalde punten gestaakt is. Ik heb heb op 6-1-03 ingediend, 23-1-03 verzonden en bevestigd, maar ik heb nog steeds geen 'geaccepteerd', oftewel de tel. lijn is nog (steeds) niet getest en het is 5-2-03. Maar wachten rustig af.....alleen jammer dat mijn provider is opgeheven. :(
Is inderdaad afwachten, ik heb op 9-1 ingediend, een collega op 8-1. Tot aan de lijnmeting liepen alle stappen gelijk. Hij krijgt vandaag of morgen zijn modem, ik sta nog op lijnmeting. Zolang ze binnen de 8 weken blijven gaat alles volgens afspraak. Die lijntest gaat buiten Demon om, dus dat is aan de KPN om alles te regelen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

ridde100: Ik heb precies hetzelfde als jou, 06-01-03 ingediend, 23-01-03 verzonden/bevestigd. Maar sinds vandaag staat-ie hier op 'Geaccepteerd'. Kreeg zojuist ook meel binnen van Demon dat me modem verstuurd gaat worden en ik heb eerder al analoge post gekregen van KPN dat ze linesharing gaan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Budha schreef op 05 February 2003 @ 09:55:
[...]

Dat jij niet in de gelegenheid bent om voor 17:00u thuis te zijn kun je Demon niet aanrekenen.

Ik snap dat je niet blij bent dat het nog niet werkt en in spanning afwacht totdat je lijn het doet, maar afgaande op jouw verhaal kun je Demon/BBned niet veel verwijten.
Ben ik het niet mee eens. Demon sluit momenteel duizenden nieuwe gebruikers aan, dat gaat dan een poosje gepaard met - vooral - technische problemen. De gewone helpdesk (die trouwens prima openigstijden heeft) kan je met dit soort technische problemen niet helpen. Dat moet het DSL Epxress team doen. Dan verwacht je ook dat je daar terecht kan, en niet tot 9:00 tot 17:00, als de meesten van ons op het werk of op school zitten ofzo. Een uurtje extra openstelling, of verschoven tijden zou de boel een stuk verspoedigen, omdat je dan nog wat kan testen als je thuiskomt. Nu gaat er steeds een dag verloren, en dat is toch spijtig.
En ik reken niemand wat aan, ik concludeer alleen maar een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

O kom maar is kijken wat de ptt man brengt. :) modem kwam net binnen 5min aansluiten en gaan. Werkt nu al top strakies ff draaden enzo wegwerken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Kan iemand mij het standaard profiel toemailen zoals dat in de 813 en 811 staat?? Ik wil controlleren of mijn profiel correct is aangezien ik geen IP adres krijg. M'n mail staat in m'n profile. Alvast bedant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Ik kan van iemand een 2de hands modem kopen (Allied data copperjet 810) Maar als ik nu adsl aanvraag moet ik dan nog zelf voor een splitter zorgen? Zo ja, we zijn van plan het kpn abbo op te zeggen zodra het adsl werkt. Heb ik dan nog een splitter nodig? Bovendien heb ik ook nog een ISDN splitter liggen, maar die zijn vast niet gelijk, of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Appesteijn schreef op 05 februari 2003 @ 16:07:
Ik kan van iemand een 2de hands modem kopen (Allied data copperjet 810) Maar als ik nu adsl aanvraag moet ik dan nog zelf voor een splitter zorgen? Zo ja, we zijn van plan het kpn abbo op te zeggen zodra het adsl werkt. Heb ik dan nog een splitter nodig? Bovendien heb ik ook nog een ISDN splitter liggen, maar die zijn vast niet gelijk, of toch wel?
Als je geen ISDN hebt (CJ810 is voor analoge lijn) kan je die gebruiken ja. Een splitter is niet zo duur, kan je bij de primafoon kopen, net als de benodigde kabels. Zo ver ik weet verschillen de splitters voor analoog en ISDN van elkaar idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver ik weet verschillen de splitters voor analoog en ISDN van elkaar idd.
Ik had ook gehoort dat die splitters voor ISDN nog al aan de prijs zijn. Ik weet helaas niet of dit klopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op 05 February 2003 @ 15:23:
Kan iemand mij het standaard profiel toemailen zoals dat in de 813 en 811 staat?? Ik wil controlleren of mijn profiel correct is aangezien ik geen IP adres krijg. M'n mail staat in m'n profile. Alvast bedant.
Als ik me niet vergis staat er ergens een link in dit topic waar je dit profile kunt downloaden. Ff zoeken dus. ;) Sorry als ik me vergist heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 16:43:
[...]

Ik had ook gehoort dat die splitters voor ISDN nog al aan de prijs zijn. Ik weet helaas niet of dit klopt. ;)
Hmm ... je hebt gelijk ja. Als je ze via KPN koopt zijn de € 39,- en deze is ook geschikt voor analoog én ISDN. Ik dacht dat ik ze ook ergens voor € 15,- had gezien, maar weet niet meer waar |:(

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-18100&site=0&channel=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Steenvoorde schreef op 05 February 2003 @ 17:19:
[...]

Hmm ... je hebt gelijk ja. Als je ze via KPN koopt zijn de € 39,- en deze is ook geschikt voor analoog én ISDN. Ik dacht dat ik ze ook ergens voor € 15,- had gezien, maar weet niet meer waar |:(

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-18100&site=0&channel=0
Ok dat gaat dus niet lukken, maar heb ik ook een splitter nodig als ik geen telefonie over mijn lijn heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Nee, op zich heb je dan geen splitter nodig, wel als je later nog wel spraak over je lijn gaat nemen !

Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje frustrerend vind dat het DSL expressteam maar tot 17:00 werkt, zo kan je nooit normaal de tijd er voor nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Hihaaa!!!! Hij doet 't!! :) (en niet dankzij Demon).
Wat was de oorzaak: de VCI en VPI stonden fout in het modem profiel. Ze stonden op 32 en 1, terwijl dit 35 en 0 moest zijn. Ik heb het profiel aangepast, modem gereset en hij deed het direct. Waarom de VCI en VPI nou fout stonden zullen we nooit weten.
Dus, als je één van die 30 á 50 personen bent waar het niet werkt, download de Copperjet Configurator even en controlleer de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Relaxed ! Ik neem aan dat je je modem dan ff op de usb-aansluiting moet zetten en dat die configurator moet starten ?
Ik heb dat namelijk eerder geprobeerd, maar dan heb je toch wel een profiel nodig en welke heb je gebruikt.
Heb je trouwens ook de firmware nog geflashed of niet ?
Geldt de firmware van de 810 ook voor de 811 en de 813 ?

Ja, het zijn een hoop vragen, maar ik wil het nu ook zelf fixen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Ieder modem 810, 811 of 813 heeft zijn eigen firmware. Die zijn te downloaden op ftp://ftp.allieddata.com/public/CopperJet/

Wat wel mogelijk is: de 811 firmware in de 813 zetten :)

Ik dat getest op een 813 exemplaar dat ik dubbel had gekregen. Ondertussen heeft m'n collega het ook gedaan met succes. De 813 is in feite gewoon een 811, alleen is de usb connector niet op de print gesoldeerd, er zit geen extra gaatje voor de usb in het kasje en er zit een uitgeklede firmware in van 1mb ipv 2mb.

Met een standaard 813 kan het modem nooit als router werken. Met de 811 firmware er in kan dat ineens weer wel :+

[ Voor 6% gewijzigd door gjs op 05-02-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 27-08 18:29
Nu heeft mijn schoonvader geen modem bestel bij zijn abbo, aangezien ik er een kreeg, en ik er al een had van mijn MetroDSL.
Nu heb ik dus een 810, maar hij heeft ISDN..
Demon wil hem niet ruilen, en hem ook niet een 811/813 sturen! Die moeten wel zelf dan maar aanschaffen want de order is nu al afgerond. Dit terwijl hij nog geen ADSL heeft en nog alleen maar een lijn meting heeft gedaan.

Gelukkig kan ik mijn 810 verkopen, en ergens een Speedtouch ISDN vandaan halen voor dezelfde prijs als ik de 810 verkoop.

Weet iemand waar ik de instellingen kan vinden voor de Speedtouch voor Dslexpress?

En heeft iemand al ervaring met de v4.30 firmware voor de 810?

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een kleine vraag, geeft demon ook ipv6 adressen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Tot voor zover ik weet geeft Demon geen IPv6 adressen uit, gezien ik me best wel bezig houd met IPv6 had ik dat dan graag van ze willen weten :) Maar je kunt bijv. een xs26.net tunnel gebruiken (heb je hooguit een paar ms hogere responde tijden) of eventueel een tunnel naar een systeem dat wel gewoon IPv6 toegang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hum ik weet er weinig van af maar wilde het ff zeker weten.
Is het dan nog wel mogenlijk om ipv6 ip adressen toe te kennen aan je eigen dns?
voor die mooie irc hostnames zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

IPv6 adressen toekennen aan je eigen DNS? Als jij je DNS zo instelt en bij de IPv6 provider er naar jouw DNS wordt verwezen vast wel.
voor die mooie irc hostnames zeg maar
Doe maar niet ... DNS spam is lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humz ok dat moet ik even uizoeken dan.

ik zeg toch niet dat ik aan dns polussion ga doen, maar ik wil iig wel ipv6 ip adressen op irc.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

'mooie irc hostnames' suggereert dns pollution. En IPv6 IP adressen is iets anders dan hostnames ... gewoon de IP's gebruiken mag natuurlijk wel, of een logische hostname als ws1.ipv6.domain.nl ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik geef toe dat ik het ook van plan was :D
maar het is dus wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

gjs schreef op 05 februari 2003 @ 23:16:
Ieder modem 810, 811 of 813 heeft zijn eigen firmware. Die zijn te downloaden op ftp://ftp.allieddata.com/public/CopperJet/

Wat wel mogelijk is: de 811 firmware in de 813 zetten :)

Ik dat getest op een 813 exemplaar dat ik dubbel had gekregen. Ondertussen heeft m'n collega het ook gedaan met succes. De 813 is in feite gewoon een 811, alleen is de usb connector niet op de print gesoldeerd, er zit geen extra gaatje voor de usb in het kasje en er zit een uitgeklede firmware in van 1mb ipv 2mb.

Met een standaard 813 kan het modem nooit als router werken. Met de 811 firmware er in kan dat ineens weer wel :+
Toch zou ik enige voorzichtigheid betrachten bij het flashen van een 813 met 811 software. Er is namelijk ook een echte firmware voor de 813, waarvan word beweerd dat die ook als router kan fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

flipjevandejam schreef op 05 February 2003 @ 21:36:
Relaxed ! Ik neem aan dat je je modem dan ff op de usb-aansluiting moet zetten en dat die configurator moet starten ?
Ik heb dat namelijk eerder geprobeerd, maar dan heb je toch wel een profiel nodig en welke heb je gebruikt.
Heb je trouwens ook de firmware nog geflashed of niet ?
Geldt de firmware van de 810 ook voor de 811 en de 813 ?

Ja, het zijn een hoop vragen, maar ik wil het nu ook zelf fixen ! :)
Op de site van SpeedyRon (hier diverse malen genoemd in deze thread) kan je de Copperjet Configurator downloaden, of van ftp.allieddata.com. Hiermee kan je via de LAN aansluiting je profiel en firmware uploaden. Ik heb idd meteen de gelegenheid gegrepen om de firmware te flashen naar v4.30. Werkt tot nu toe prima. Je kan beter de originele firmware voor de 813 nemen. Je schijnt ze wel uit te kunnen wisselen, maar dat risico wil ik zelf niet nemen, en er zit toch wat functionaliteit verschil tussen de verschillende types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kijk, hier baal ik dus wel van :( Lekker ook dat ze dat pas na 4 weken laten weten..
Geachte klant,

Als gevolg van de grote belangstelling voor Demon DSL Express zijn er bij onze DSL partner capaciteitsproblemen ontstaan op enkele centrales. Helaas loopt hierdoor de oplevering van uw verbinding enige vertraging op. Demon Internet stelt alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.

Wij betreuren het dat wij u hiervan niet eerder op de hoogte hebben kunnen stellen en hebben maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk per e-mail voorzien van specifieke informatie met betrekking tot uw bestelling.

met vriendelijke groeten,
--
Customer Service
Demon Internet
dslexpress@nl.demon.net
Is niet echt iets waar een mens vrolijk van wordt, en ook nog eens onduidelijk ivm tijd van oplevering. Heb een mailtje teruggestuurd dat ik een duidelijker antwoord verwacht, omdat ik mijn verbinding nodig heb en niet met een modem wil gaan inbellen in een gebied waar alle internetvarianten mogelijk zijn :(

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 06-02-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Da's flink balen ja, waar woon je ergens dan?
.. Wij zullen u zo spoedig mogelijk per e-mail voorzien van specifieke informatie met betrekking tot uw bestelling..
Hier staat al dat je binnenkort een duidelijker antwoord zal ontvangen. Ik begrijp je frustratie, maar denk niet dat je emailtje veel zin heeft. Het probleem ligt ook bij BBnet en niet bij Demon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Steenvoorde schreef op 06 February 2003 @ 11:39:
Da's flink balen ja, waar woon je ergens dan?

[...]

Hier staat al dat je binnenkort een duidelijker antwoord zal ontvangen. Ik begrijp je frustratie, maar denk niet dat je emailtje veel zin heeft. Het probleem ligt ook bij BBnet en niet bij Demon..
Woon in Den Haag. Ik weet ook wel dat ze spoedig gaan mailen, maar ik heb net mijn kabelabbo per 1 Maart opgezegd en ben vanaf dinsdag op vakantie. Dus moet ik weten of ik mijn kabelabbo nog een maand moet proberen te houden of dat het echt niet gaat lukken in die centrale...

Dat het druk is begrijp ik best, en dat is ook niet het probleem, maar als ze zo'n mailtje sturen met de melding dat ik binnenkort nog een mailtje krijg had ik liever eerder geweten van de problemen, of later een mailtje met alle uitleg gehad. Nu frustreren ze je al van tevoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ik heb de VCI en VPI instellingen gechecked en die staan bij mij al op 35 en 0 ! :'( Het werkt nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Pewwy schreef op 06 February 2003 @ 12:10:
[...]
Woon in Den Haag. Ik weet ook wel dat ze spoedig gaan mailen, maar ik heb net mijn kabelabbo per 1 Maart opgezegd en ben vanaf dinsdag op vakantie. Dus moet ik weten of ik mijn kabelabbo nog een maand moet proberen te houden of dat het echt niet gaat lukken in die centrale...

Dat het druk is begrijp ik best, en dat is ook niet het probleem, maar als ze zo'n mailtje sturen met de melding dat ik binnenkort nog een mailtje krijg had ik liever eerder geweten van de problemen, of later een mailtje met alle uitleg gehad. Nu frustreren ze je al van tevoren..
Hmm ... da's vervelend ja. Maar kan je je kabel-abo nu nog met een maand verlengen dan? Als je 'm al opgezegt heb, zal ie nu al in de administratieve molen van Casema (die heb je toch in DH?) zitten. Ik heb mijn Casema ook opgezegd per 1 maart (hier over nog niks van ze gehoord trouwens). In welke fase zit je nu dan en heb je je modem wel al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op 06 februari 2003 @ 11:21:
Kijk, hier baal ik dus wel van :( Lekker ook dat ze dat pas na 4 weken laten weten..

[...]

Is niet echt iets waar een mens vrolijk van wordt, en ook nog eens onduidelijk ivm tijd van oplevering. Heb een mailtje teruggestuurd dat ik een duidelijker antwoord verwacht, omdat ik mijn verbinding nodig heb en niet met een modem wil gaan inbellen in een gebied waar alle internetvarianten mogelijk zijn :(
In welke fase van het proces is je dit verteld, of zat je nog te wachten op bevestiging. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Steenvoorde schreef op 06 February 2003 @ 13:03:
[...]
Hmm ... da's vervelend ja. Maar kan je je kabel-abo nu nog met een maand verlengen dan? Als je 'm al opgezegt heb, zal ie nu al in de administratieve molen van Casema (die heb je toch in DH?) zitten. Ik heb mijn Casema ook opgezegd per 1 maart (hier over nog niks van ze gehoord trouwens). In welke fase zit je nu dan en heb je je modem wel al binnen?
Ik zat in de DSL lijnmeting fase. Ook per 1 maart opgezegd bij Casema. Nu kijken of ik het op een deal met Demon kan gooien dat ik het minimaal een aantal weken van tevoren te horen krijg als ik wel aangesloten ga worden. Anders moet ik straks 2 maanden dubbel gaan betalen en dat is natuurlijk waardeloos, dan heb je ook niets aan die aanbieding :(

Reactie op mijn mailtje was echter wel snel, maar er stond dat de vertraging echt nog niet duidelijk was, maar dat het geen maanden zou duren. Toch wel ok dat er heel snel gereageerd wordt. Als ik vanmiddag in de buurt ben van een vaste telefoon ga ik wel ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Oeps foutje, quote geklikt ipv edit en het niet gezien |:(

[ Voor 188% gewijzigd door Pewwy op 06-02-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Weet nie of het al is naar voren gekomen is maar mensen met een nummer melder zet de lijn met nummermelder als eerste op de aansluiteng van kpn dan de rest zo behouw je nummer melding. Kwam ik dus achter na wat kloten en een uurtje aan kpn's (nep)service nummer gehangen te hebben die gasten kunnen echt nix he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op 06 februari 2003 @ 13:51:
[...]
Ik zat in de DSL lijnmeting fase. Ook per 1 maart opgezegd bij Casema. Nu kijken of ik het op een deal met Demon kan gooien dat ik het minimaal een aantal weken van tevoren te horen krijg als ik wel aangesloten ga worden. Anders moet ik straks 2 maanden dubbel gaan betalen en dat is natuurlijk waardeloos, dan heb je ook niets aan die aanbieding :(

Reactie op mijn mailtje was echter wel snel, maar er stond dat de vertraging echt nog niet duidelijk was, maar dat het geen maanden zou duren. Toch wel ok dat er heel snel gereageerd wordt. Als ik vanmiddag in de buurt ben van een vaste telefoon ga ik wel ff bellen.
Hmm, en wanneer wat voor ordernr heb je :? Ik heb nl geen zin om veel later te worden aangemeld. Mijn provider is, zoals ook al eerder verteld, OPGEHEVEN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 18:43:
[...]

Hmm, en wanneer wat voor ordernr heb je :? Ik heb nl geen zin om veel later te worden aangemeld. Mijn provider is, zoals ook al eerder verteld, OPGEHEVEN :(
Nummer 2007. Morgen effe bellen, want ik wil meer duidelijkheid. Ik heb geen zin om twee maanden extra kabelinternet te betalen omdat Demon de niet binnen acht weken kan opleveren... Als ik mijn kabelopzegging uberhaupt nog kan terugdraaien...

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 06-02-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Nummer 2007? Ik heb 1562 en die is op 06 januari ingevoerd dus. De 8 weken zijn nog *lang* niet om. En Demon gaat die bij mij waarschijnlijk gewoon redden, had al mail gekregen dat ze het modem zouden opsturen en dat het binnen 3 weken zou werken. Nou okee, heel misschien is het 9 weken, maar daar mag je niet om zeiken, lees de FAQ maar:
2. Hoe lang duurt het van het moment van bestellen tot het moment van aansluiten?

Er geldt een levertijd van ongeveer 8 weken.
9 weken is best okee als ze zeggen 'ongeveer 8 weken'. Imho moet je gewoon niet zo zeiken, eigen schuld dat je niet enige vorm van rekening houd met een kleine vertraging, dat je je huidige ISP nu al opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Microkid schreef op 06 February 2003 @ 07:43:
[...]

Toch zou ik enige voorzichtigheid betrachten bij het flashen van een 813 met 811 software. Er is namelijk ook een echte firmware voor de 813, waarvan word beweerd dat die ook als router kan fungeren.
Ik weet zeker dat de 813 dat niet kan ook niet met een nieuwere 813 firmware. Waar denk je anders dat die 1meg extra code voor is ? Je kan zelf niet telnetten naar de 813 met standaard firmware als je er een router profiel in zet.
Voorzichtig moet je altijd zijn met dit soort dingen, je moet wel weten wat je aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg een mailtje van demon: "Vanaf vandaag wordt uw Demon DSL Express abonnement bij u in rekening gebracht."

Maar ik heb m'n modem nog niet eens (is vandaag pas, als het goed is verstuurd) :?

Is dit normaal? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 21:15:
Krijg een mailtje van demon: "Vanaf vandaag wordt uw Demon DSL Express abonnement bij u in rekening gebracht."

Maar ik heb m'n modem nog niet eens (is vandaag pas, als het goed is verstuurd) :?

Is dit normaal? :)
Lees een aantal post terug. Is al een paar keer behandeld. ;)

BTW: Je kunt altijd ff bellen naar Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 21:18:
[...]

Lees een aantal post terug. Is al een paar keer behandeld. ;)

BTW: Je kunt altijd ff bellen naar Demon.
Sorry, heb niet alle post gelezen :)

Ik probeerde ze te bellen, maar het duurde te lang. Zeker op een drukke tijd geprobeerd, maar ja ik hoop dat ie er morgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
Niet om ogen uit te steken ofzow ;), maar ik kwam thuis en alle lampjes op mijn modem brandde opeens. Laptop aangesloten en:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Feb 6 2003 om 21:25:28 UTC+0100)

Download : 106.7 KByte/sec
Upload : 48.5 KByte/sec
Connection : 568.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms

Ja zo kan het dus ook! Oplevering binnen één maand, netjes Demon! _/-\o_

Zo, nu eerst een bavaria (en mijn router aansluiten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je tijdelijk, voor 8 weken ofzo, flatfee ISDN kan aanvragen?

Ik heb gezocht in de search, maar het meest relevante topic is uit 2001. Ik ben overgestapt van Xs4all naar Demon, maar dat kan nog 7 weken duren en ik zit nu al met tikken op EUR 47 voor 6 dagen! :(

Of is er een andere manier om 2 maanden zonder tikken te Internetten?

Voor iedereen die gaat verhuizen van een andere provider naar Demon ADSL: vraag Demon 1 week van te voren voor je lijn schoon is aan, want in de eerste 7 dagen doen ze absoluut helemaal niets (cooling down periode) :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Cybje schreef op 06 February 2003 @ 21:11:
Nummer 2007? Ik heb 1562 en die is op 06 januari ingevoerd dus. De 8 weken zijn nog *lang* niet om. En Demon gaat die bij mij waarschijnlijk gewoon redden, had al mail gekregen dat ze het modem zouden opsturen en dat het binnen 3 weken zou werken. Nou okee, heel misschien is het 9 weken, maar daar mag je niet om zeiken, lees de FAQ maar:

[...]

9 weken is best okee als ze zeggen 'ongeveer 8 weken'. Imho moet je gewoon niet zo zeiken, eigen schuld dat je niet enige vorm van rekening houd met een kleine vertraging, dat je je huidige ISP nu al opzegt.
Heb je alles eigenlijk wel gelezen wat ik heb getypt :?

Als je acht weken beloofd en er het worden er 9 of 10 hoor je mij niet klagen. Mijn probleem is dat ik een nietszeggend mailtje kreeg waarin stond dat er vertraging was met helemaal niets meer aan info dan dat er niet gezegd kon worden hoelang die vertraging duurt. Dat ik vervolgens wil weten hoe lang het wel gaat duren (redden ze de acht weken, gaat het een maand langer duren?) is mijn recht, en dat geeft jou niet het recht te zeggen dat ik loop te zeiken. Ik baal ervan dat ik Wanadoo al heb opgezegd om geen dubbele kosten te krijgen, maar ik wist bij de aanvraag dat het inderdaad nog wel eens 9 weken kon duren en ik dan zonder internet zou zitten. Het is dus waardeloos om terug te moeten op een modem, maar ik heb niet het idee dat ik loop te zeiken, alleen verwacht ik na 4 weken duidelijkheid over de vorm van vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Om alle vraagtekens en verwarring uit te sluiten heb ik even een routed profiel geladen in m'n Copperjet 813. En het werkt dus niet, zoals al verwacht. De PC krijgt geen DHCP adres van het modem, en het modem zelf krijgt ook geen IP adres van Demon. Het zou wellicht kunnen werken als je de firmware van een 811 erin stopt, maar dat ga ik niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Pewwy schreef op 07 February 2003 @ 07:31:
[...]
Heb je alles eigenlijk wel gelezen wat ik heb getypt :?

Als je acht weken beloofd en er het worden er 9 of 10 hoor je mij niet klagen. Mijn probleem is dat ik een nietszeggend mailtje kreeg waarin stond dat er vertraging was met helemaal niets meer aan info dan dat er niet gezegd kon worden hoelang die vertraging duurt. Dat ik vervolgens wil weten hoe lang het wel gaat duren (redden ze de acht weken, gaat het een maand langer duren?) is mijn recht, en dat geeft jou niet het recht te zeggen dat ik loop te zeiken. Ik baal ervan dat ik Wanadoo al heb opgezegd om geen dubbele kosten te krijgen, maar ik wist bij de aanvraag dat het inderdaad nog wel eens 9 weken kon duren en ik dan zonder internet zou zitten. Het is dus waardeloos om terug te moeten op een modem, maar ik heb niet het idee dat ik loop te zeiken, alleen verwacht ik na 4 weken duidelijkheid over de vorm van vertraging.
Ik snap, ik snap, maar als mijn hersentjes het woord waardeloos (oftewel, je hebt ergens niks aan) en een :( smiley gaan interpreteren, dan maak ik er al snel uit dat je pissed bent op Demon. Maar kan ook aan mijn built-in interpreter liggen hoor :)
Demon kan ook niet precies weten hoeveel vertraging het oploopt, dit kan dus om 2 dagen gaan maar ook om 2-3 weken. Hangt er allemaal net van af of BBned een beetje opschiet en of KPN wat meewerkt. En gezien BBned tot nu toe dus niet echt opschoot hebben er idd wat ordertjes vertraging.

[ Voor 1% gewijzigd door Cybje op 07-02-2003 09:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Niet alleen BBned heeft capaciteits problemen.
In de hele randstad schijnen erg veel centrales vol te zitten, ze kunnen het succes van de vele adsl aanmeldingen niet aan ofzo. KPN schijnt in maart veel centrales te gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Steenvoorde schreef op 06 February 2003 @ 21:36:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Feb 6 2003 om 21:25:28 UTC+0100)

Download : 106.7 KByte/sec
Upload : 48.5 KByte/sec
Connection : 568.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms

Ja zo kan het dus ook! Oplevering binnen één maand, netjes Demon! _/-\o_

Zo, nu eerst een bavaria (en mijn router aansluiten) :)
welke is dit?
wat betaal je en heb je nu betaald?
sorry als je dit al ergens had medegedeeld maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Cybje schreef op 07 February 2003 @ 09:03:
[...]

Ik snap, ik snap, maar als mijn hersentjes het woord waardeloos (oftewel, je hebt ergens niks aan) en een :( smiley gaan interpreteren, dan maak ik er al snel uit dat je pissed bent op Demon. Maar kan ook aan mijn built-in interpreter liggen hoor :)
Demon kan ook niet precies weten hoeveel vertraging het oploopt, dit kan dus om 2 dagen gaan maar ook om 2-3 weken. Hangt er allemaal net van af of BBned een beetje opschiet en of KPN wat meewerkt. En gezien BBned tot nu toe dus niet echt opschoot hebben er idd wat ordertjes vertraging.
Het woord waardeloos stond duidelijk bij het twee maanden dubbel moeten betalen van mijn internetverbinding. Dat vind ik gewoon zonde van mijn geld zou over de 100 Euro per maand gaan kosten ;(), een maand eigenlijk al, maar dat moet maar ff denk ik (Als Casema een beetje meewerkt). Heeft niets met Demon te maken. Enige wat ik verwacht is duidelijkheid m.b.t. de wachttiijd, en liefst z.s.m. Over de snelle reactie op een e-mailtje naar het DSL team ben ik reteblij, probeer dat maar eens bij een andere provider, daar komt mail meestal als laatste aan de beurt :) Gisteren wel een beetje over de piss, maar dat gaat na een nachtje slapen wel weer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 07 February 2003 @ 09:39:
[...]

welke is dit?
Hij heeft dus Demon, en dat heeft ie al vermeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARghhhh krijg ik vandaag m'n modem eindelijk binnen, is de adapter stuk :( :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
cky schreef op 07 February 2003 @ 09:39:
[...]
welke is dit?
Ik heb de 1024/512 maar heb nog niets van Demon ontvangen dat mijn lijn is opgeleverd, dus ook nog geen rekening. Maar wel werken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
heb de copperjet omgezet van bridge naar NAT router, het is een vreselijk slecht ding (zelfs met de 4.3 firm)

ik kan niet anders zeggen dan onstabiel, pings zijn hoger dan mijn w2k / winroute combinatie, ook valt af en toe de verbinding weg en bovendien, DEMON LEVERT GEEN SUPPORT MEER OP DE MOMDEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Microkid schreef op 07 February 2003 @ 07:40:
Om alle vraagtekens en verwarring uit te sluiten heb ik even een routed profiel geladen in m'n Copperjet 813. En het werkt dus niet, zoals al verwacht. De PC krijgt geen DHCP adres van het modem, en het modem zelf krijgt ook geen IP adres van Demon. Het zou wellicht kunnen werken als je de firmware van een 811 erin stopt, maar dat ga ik niet proberen.
er zijn al mensen waarbij het wel geslaagt is, alleen als je het doet ben je wel alle support en garantie kwijt...

je moet dan eerst de .28 firmware van de 811 er in stoppen, dan upgraden naar de .30 en dan het routed profiel erin...
iig zo heb ik het begrepen.

op de Site van Speedy Ron kun je veel meer info vinden...
http://home.hccnet.nl/speedy.ron/cj810router4bbned.htm is er een willekeurige link naar toe, die ik net elder terug vond. (ben ff te lui om de juiste te zoeken)

[edit]
in de nieuwsgroep lees ik dat het ombouwen meestals wel goed gaat, maar het flashen soms fout, en dan heb je een waardeloos stukje hardware in je handen...
en dan zou een losse router kopen goedkoper zijn geweest :)

[ Voor 11% gewijzigd door Duur! op 08-02-2003 11:43 ]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slybas
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

heb bericht op de website dat mijn dsl Express opgeleverd is en dat ik kan kan internetten. Helaas nog geen modem gekregen ;'(

maar ok, moet zeggen hebben ze snel gedaan binnen een maand de lijn opgeleverd :)

08-02-2003 Opgeleverd. De lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement

Dat is wel lekker als je overal leest dat de Randstad vol zat en er een capaciteit probleem was.

Hopen dat modem snel komt en ik kan eindelijk weer breedbanden :)

[ Voor 23% gewijzigd door slybas op 08-02-2003 16:42 ]

http://www.regroup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Fijn.... :/ :

Geachte heer,

Van onze DSL partner hebben wij het bericht ontvangen dat uw Demon DSL
Express order is afgewezen. Uw order met nummer 2174 is automatisch
geannuleerd.

Reden afwijzing:

Uw order is afgewezen omdat:
1. er nog ADSL op het door u opgegeven telefoonnummer zit, of
2. uw telefoonlijn is of wordt opgeheven, of
3. u in een lopende verhuisprocedure zit.

Oplossing:

U dient eerst uw ADSL abonnement op te zeggen bij uw huidige provider,
voordat Demon DSL Express kan worden geleverd. Zodra uw telefoonlijn
vrij is van ADSL kunt u opnieuw bestellen op onze website:
www.dslexpress.nl. Het kan zijn dat u uw vorige ADSL verbinding al wel
heeft opgezegd, maar dat dit nog niet administratief is verwerkt door
KPN. In dit laatste geval kunt u de order opnieuw indienen in de hoop
dat uw opzegging inmiddels administratief is verwerkt door KPN.

Als uw telefoonlijn is of wordt opgeheven kunt u geen ADSL aanvragen.

Zit u in een lopende verhuisprocedure dan dient deze verhuizing eerst
verwerkt, en uw telefoonlijn werkend opgeleverd te zijn voordat u ADSL
kunt aanvragen.

Foutcodes:

DSL Partner : 79
Demon Internet : 4

Met vriendelijke groet,

--
Customer Service
Demon Internet

MAAR, ik had een mailtje naar ze gestuurd of ik kon bestellen terwijl ik mijn KPN lijn nog had die nog moest worden opgezegd en dat kon door een mailtje naar overstappen@demon.nl te mailen ! Dit heb ik vervolgens gemailed:

Hallo,

Ik heb begin dit jaar een mailtje gestuurd of ik een order kon doen terwijl
ik mijn ADSL KPN lijn nog steeds eerst moest opzeggen. Als ik een mailtje
zou sturen naar overstappen@demon.nl of iets in die richting, dan zou het
gewoon kunnen MET behoud van de korting. Ik heb daarna een mailtje naar
overstappen@demon.nl gestuurd.
Ik had niks terug gehad. Maar er is mij dus beloofd dat ik mijn lijn eerst
kon opzeggen en dat ik daarna mijn Demon account zou krijgen. Ik hoop dat we
er uit kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey Teunissen

Als dit niet werkt dan moet ik maar is gaan bellen...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon rules. Nuff said ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nog niks van gemerkt :/ Ik hoop dat je gelijk hebt...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
JT schreef op 09 February 2003 @ 13:05:
Fijn.... :/ :

Geachte heer,

Van onze DSL partner hebben wij het bericht ontvangen dat uw Demon DSL
Express order is afgewezen. Uw order met nummer 2174 is automatisch
geannuleerd.

Reden afwijzing:

Uw order is afgewezen omdat:
1. er nog ADSL op het door u opgegeven telefoonnummer zit, of
2. uw telefoonlijn is of wordt opgeheven, of
3. u in een lopende verhuisprocedure zit.

Oplossing:

U dient eerst uw ADSL abonnement op te zeggen bij uw huidige provider,
voordat Demon DSL Express kan worden geleverd. Zodra uw telefoonlijn
vrij is van ADSL kunt u opnieuw bestellen op onze website:
www.dslexpress.nl. Het kan zijn dat u uw vorige ADSL verbinding al wel
heeft opgezegd, maar dat dit nog niet administratief is verwerkt door
KPN. In dit laatste geval kunt u de order opnieuw indienen in de hoop
dat uw opzegging inmiddels administratief is verwerkt door KPN.

Als uw telefoonlijn is of wordt opgeheven kunt u geen ADSL aanvragen.

Zit u in een lopende verhuisprocedure dan dient deze verhuizing eerst
verwerkt, en uw telefoonlijn werkend opgeleverd te zijn voordat u ADSL
kunt aanvragen.

Foutcodes:

DSL Partner : 79
Demon Internet : 4

Met vriendelijke groet,

--
Customer Service
Demon Internet

MAAR, ik had een mailtje naar ze gestuurd of ik kon bestellen terwijl ik mijn KPN lijn nog had die nog moest worden opgezegd en dat kon door een mailtje naar overstappen@demon.nl te mailen ! Dit heb ik vervolgens gemailed:

Hallo,

Ik heb begin dit jaar een mailtje gestuurd of ik een order kon doen terwijl
ik mijn ADSL KPN lijn nog steeds eerst moest opzeggen. Als ik een mailtje
zou sturen naar overstappen@demon.nl of iets in die richting, dan zou het
gewoon kunnen MET behoud van de korting. Ik heb daarna een mailtje naar
overstappen@demon.nl gestuurd.
Ik had niks terug gehad. Maar er is mij dus beloofd dat ik mijn lijn eerst
kon opzeggen en dat ik daarna mijn Demon account zou krijgen. Ik hoop dat we
er uit kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey Teunissen

Als dit niet werkt dan moet ik maar is gaan bellen...
Ik heb dus precies het zelfde probleem, maar na 2 weekjes wat gebeld en gemaild te hebben (het liep een beetje langs elkaar op de helpdesk, de een zei dat het wel kon de andere weer niet... :O) ziet het er naar uit dat het gelukkig toch goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik hoop dat het idd goed gaat komen !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei :D , ben nu eindelijk in de fase dat de technische check klaar is. Nog ff en dan ik weer internetten......en server draaien en...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slybas
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Ja, zijn de centrales niet vol dan zijn de splitters wel op.

Een aantal modems heeft vertraging opgelopen. Dit komt door problemen met de levering van splitters.
Uw naam staat op de lijst met modems die te laat zijn voor levering.
We hebben hierover contact met onze leverancier.
Uiteraard wordt u pas kosten in rekening gebracht vanaf het moment dat u uw modem ontvangt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

heeft iemand nog een ADSL router en splitter liggen ?

Maar ja blijf nog wel een beetje van Demon houden :)

http://www.regroup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Ik was ook binnen de maand aangesloten.

Het bevalt me uitstekend. De verbinding is snel en stabiel.
Ik kreeg een CopperJet 813, maar da's geen probleem.

Voor wie z'n verbinding nog niet heeft:

Wees geduldig, uiteindelijk is het 't allemaal waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slybas schreef op 10 februari 2003 @ 13:11:
Ja, zijn de centrales niet vol dan zijn de splitters wel op.

Een aantal modems heeft vertraging opgelopen. Dit komt door problemen met de levering van splitters.
Uw naam staat op de lijst met modems die te laat zijn voor levering.
We hebben hierover contact met onze leverancier.
Uiteraard wordt u pas kosten in rekening gebracht vanaf het moment dat u uw modem ontvangt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

heeft iemand nog een ADSL router en splitter liggen ?

Maar ja blijf nog wel een beetje van Demon houden :)
Ach, ze hebben bij mij nog drie weken de tijd om dit probleem te verhelpen. Bovendien heb ik geduld, hoewel ik wel afkick 'internet' afkick verschijnselen begin te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb mijn modem al een tijdje leuk draaien. 2 lampjes bovenaan brandend power en netwerk(copperjet 810) maar geen snelheidverbinding. K zit direct op mn adsl splitter die weer op mn hoofdlijn zit. net mailtje gekregen dat mn verbinding is opgeleverd maar nog steeds geen signaal :'( Iemand hetzelfde probleem? wat hoort er te branden bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 00:37:
Hey, heb mijn modem al een tijdje leuk draaien. 2 lampjes bovenaan brandend power en netwerk(copperjet 810) maar geen snelheidverbinding. K zit direct op mn adsl splitter die weer op mn hoofdlijn zit. net mailtje gekregen dat mn verbinding is opgeleverd maar nog steeds geen signaal :'( Iemand hetzelfde probleem? wat hoort er te branden bijvoorbeeld?
G.DMT, snelheid, ADSL, ETH, power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
heb nu al 5 dagen adsl van demon, en nog geen 5 sec fatsoenlijk kunnen internetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

richardkraal schreef op 11 February 2003 @ 09:48:
heb nu al 5 dagen adsl van demon, en nog geen 5 sec fatsoenlijk kunnen internetten :(
Da's zeer vervelend, maar dan kan je beter hun helpdesk bellen. Maar vertel wat er loos is mijn jongen, wellicht kunnen wij je ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Yeah ! Als ik voor de 13e nog een keer bestel en een extra mailtje stuur dan krijg ik alsnog alles ! Hulde Demon !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JT schreef op 11 februari 2003 @ 17:27:
Yeah ! Als ik voor de 13e nog een keer bestel en een extra mailtje stuur dan krijg ik alsnog alles ! Hulde Demon !
Demon (helpdesk) is niet erg consistent. Mijn order is afgewezen omdat de naam niet overeenkwam met de naam van de telefoonrekening (studentenhuis). Ik kan wel opnieuw aanvragen, maar dan moet ik weer 4 weken wachten en korting vervalt ook.

Ik denk dat ik nog eens ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

OlafvdSpek schreef op 11 February 2003 @ 18:48:
[...]

Demon (helpdesk) is niet erg consistent. Mijn order is afgewezen omdat de naam niet overeenkwam met de naam van de telefoonrekening (studentenhuis). Ik kan wel opnieuw aanvragen, maar dan moet ik weer 4 weken wachten en korting vervalt ook.

Ik denk dat ik nog eens ga bellen.
Je moet zowiezo niet snel opgeven. Toch was bij mij alles na 1 mailtje geregeld :D

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.