DJSmiley schreef op 13 februari 2003 @ 00:26:
Pfff...
* DJSmiley begint zich af te vragen of ik ooit nog online kom... sinds 31-12 al op linetest..
Gebeld, verhaal dit, dat, ik wacht nog ff af, maar als midden volgende week er nog nix is moet ik toch ff boos worden
20-12 aangevraagd, dus 8 weken zijn voorbij. Op zich is dat allemaal niet zo erg, maar 3 mrt komt Chello m'n modem halen, en dat is WEL minder.... dus dan moet ik wel weer online zijn, geen zin in telefoontikke
Pak dat modem dan maar vast uit de kast...
Sorry dat ik zo pessimistisch ben, maar boos worden is denk ik de enige optie voor jou, gezien de ervaringen die ik inmiddels heb met Demon en hun Support
Ik heb namelijk nu ± 3 weken mijn "lijn opgeleverd" gekregen en nog werkt het niet, op zich geen probleem aangezien het ook nog binnen de "oh zo heilige 8 weken" valt bij mij.
Ik heb gister weer eens gebeld om te checken hoe het ervoor staat.
Gelijk nadat mijn lijn opgeleverd was werkte het niet en ging ik bellen, die dag is me toegezegd (28-01-03) dat er een lijnmeting zou volgen door BBned (ticketnr 1731, ter info).
Wat blijkt nu dus, na 3 weken, er is
helemaal geen lijnmeting aangevraagd/verwerkt of wat dan ook !

Dat vertelde Niels van Gelderen mij (ik noem namen ivm. duidelijkheid), deze gast werkt er pas 3 weken naar hij zei en met hem heb ik pas sinds vrijdag contact gehad over mijn zaak.
Hiervoor heb ik allerlei mensen, o.a. "Baltazar" die mij heeft toegezegd dat er lijnmeting verricht zou worden ! Dit is dus helemaal niet gebeurd !
Nu is dan gister (12-02-03) de lijnmeting eindelijk aangevraagd bij BBned en dus over een week is daar uitslag over ("als alles goed gaat", waar ik dus sterk aan twijfel) en dan belt "Niels van Gelderen" mij terug (als het goed is dus hè).
Ik voel me genaaid, omdat ik door verschillende personen van de supportafdeling daar is toegezegd dat
"er hard aan het probleem gewerkt wordt en dat er een aparte afdeling voor opgericht is omdat er een groot aantal mensen last van hebben" (inmiddels 100 schijnt btw.).
Er is dus de afgelopen 3 weken helemaal niets gebeurd, iig niets concreets waardoor ik het gevoel kreeg/kan krijgen dat er serieus met mij als geïnteresseerde klant omgegaan word

.
Oja, over die "8 weken opleverdtijd", dat zegt helemaal
niets, nada, noppes, nul. Het is een streeftijd en het geeft je helemaal niets, geen garanties of rechten of wat dan ook !
Pfff, dit moest er ff uit, het was wel (weer) een heel verhaal, maar ik vond het, het wel waard