Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.958 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
19 december 2002 - Demon Internet introduceert een nieuwe serie, scherp geprijsde ADSL-producten voor particulieren die vanaf nu beschikbaar zijn onder de naam Demon DSL Express.

Beschikbare varianten zijn:
512/ 256 Kbps voor 39 euro per maand
1024/ 512 Kbps voor 55 euro per maand
2048/ 512 Kbps voor 65 euro per maand

Demons interne organisatie is op het aanbod aangepast; orders worden volledig geautomatiseerd verwerkt. Demon DSL Express wordt uitsluitend verkocht via de Demon website en via ADSL MetaCrawler en kan alleen betaald worden door middel van automatische incasso, om de scherpe prijsstelling te kunnen waarborgen. Gebruikers profiteren van gratis technische helpdeskondersteuning via een 0800-nummer en krijgen de beschikking over een onbeperkt aantal e-mailadressen en een vast IP-adres.

Ben ik nu gek of is dit en zeer scherpe aanbieding ???? Ik sta net op het punt om xs4all power dsl of HCC pro 8 te nemen. Ik ben op zoek naar meer upload speed.

Weet iemand of demon nog steeds een prima en vooral snele provider is ?????

The Night

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 12:49 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zit ook nog te dubben. Hmmmm, 39 euro voo 512/256 terwijl XS4All ADSL lite 37 euro is voor 256/64??? Keuze lijkt mij makkelijk.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Lijkt wel een beetje op spam he, 1e post en dan dit topic?

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
Welnee :) ben mijn oude userID vergeten, tja wordt ook een jaartje ouder en dikker en kaler en .... zucht

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:56

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 13:01:
Welnee :) ben mijn oude userID vergeten, tja wordt ook een jaartje ouder en dikker en kaler en .... zucht
Moet je ff in Schop een Modje melden, daar kunnen ze je verder hepen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:32

aKra

Intentionally left blank.

Opzich is het wel nice done, maar is BBned en dat overstappen van KPN ADSL naar BBned zuigt zo hard!

Hou wel m'n KPN ADSL (moest ik eigenlijk wel :P).

Intentionally left blank.

Verwijderd

Kreeg ook dat mailtje...en tot en met 13 januari betaal je als je de 1024 of 2048 versie besteld géén aansluitkosten en géén modemkosten!

Als ik nog geen adsl had zou ik dat wel bestellen hoor!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Het is idd BB-net, dus een stuk lagere dekking dan KPN-ADSL :(

Helaas nog niet beschikbaar hier..

Verwijderd

Vergelijkbaar abbo: Family van Zonnet
voordelen:
39,- voor 512/128
geen KPN :P (Versatel)
gratis aansluitkosten en USB modem

nadelen:
1,15 per telefoontje naar helpdesk (but who needs one?)
1 email adres
geen landelijke dekking

Ik heb hem nu sinds twee maanden en dik tevreden

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:00
Cereal schreef op 19 December 2002 @ 13:20:
Het is idd BB-net, dus een stuk lagere dekking dan KPN-ADSL :(

Helaas nog niet beschikbaar hier..
Ik lees op de site van demon toch alleen maar dat het via KPN gaat.
Waar haal jij BB-net vandaan?

Anyway, volgens de postcodecheck is het bij mij beschikbaar, dus bestellen we 'm maar... :)

Punctuality is the politeness of kings

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 14:32:
Vergelijkbaar abbo: Family van Zonnet
voordelen:
39,- voor 512/128
geen KPN :P (Versatel)
gratis aansluitkosten en USB modem

nadelen:
1,15 per telefoontje naar helpdesk (but who needs one?")
1 email adres
geen landelijke dekking

Ik heb hem nu sinds twee maanden en dik tevreden
Ik heb ze zeker nodig gehad, het werkte pas na 2 maanden!!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
ik heb net de snelste variant van XS4ALL besteld, krijg het over een week of 2 als het goed is. Ik natuurlijk hardstikke blij maar nu ik dit lees toch wat minder, dit is 2 keer zo snel voor bijna dezelfde prijs! :(
tenzij het natuurlijk via het netwerk van BBned is want dat is nog niet beschikbaar hier, anders had ik wel cistron of eweka gehad

Rookworst zonder R is ook worst.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
Wow geen aansluitkosten en een gratis Ethernet modem bij het 1024/512 abo. Zat te dubben om Speedlinq te gaan nemen, maar bij Demon weet je zeker dat je goed zit. Die gasten weten net als XS4all waar ze mee bezig zijn. Vraag me alleen af via welke netwerkleverancier het loopt? Kan nergens vinden dat het via BBned loopt.

Demon is zeker weten leverancier van BabyXL, dus zou het niet via hun gaan? Zie ook www.babyxl.nl en dan 'aanbod'.

[ Voor 16% gewijzigd door waslijn op 19-12-2002 17:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 12:48:
19 december 2002 - Demon Internet introduceert een nieuwe serie, scherp geprijsde ADSL-producten voor particulieren die vanaf nu beschikbaar zijn onder de naam Demon DSL Express.

Beschikbare varianten zijn:
512/ 256 Kbps voor 39 euro per maand
1024/ 512 Kbps voor 55 euro per maand
2048/ 512 Kbps voor 65 euro per maand

Demons interne organisatie is op het aanbod aangepast; orders worden volledig geautomatiseerd verwerkt. Demon DSL Express wordt uitsluitend verkocht via de Demon website en via ADSL MetaCrawler en kan alleen betaald worden door middel van automatische incasso, om de scherpe prijsstelling te kunnen waarborgen. Gebruikers profiteren van gratis technische helpdeskondersteuning via een 0800-nummer en krijgen de beschikking over een onbeperkt aantal e-mailadressen en een vast IP-adres.

Ben ik nu gek of is dit en zeer scherpe aanbieding ???? Ik sta net op het punt om xs4all power dsl of HCC pro 8 te nemen. Ik ben op zoek naar meer upload speed.

Weet iemand of demon nog steeds een prima en vooral snele provider is ?????

The Night
Waar kan ik het aanvragen .. ??!!!

• waslijn
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:52:
[...]
Waar kan ik het aanvragen .. ??!!!
www.demon.nl misschien :+

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
whoa, echt wel beters,

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Downstream/Upstream 512/256 1024/512 2048/512 
Per maand             39.-    55.-     65.-

Aansluitkosten        120.-    0.-      0.- 
USB modem             0.-      0.-      0.- 
Ethernet modem        75.-     0.-      0.- 

Totale korting       115.-   265.-    265.-

Voor mij zit er denk ik wel een Demon-pakketje wel in :)

Heeft iemand eigenlijk al (goede) ervaringen met Demon ADSL?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Downloadsnelheid 768 tot 2048 Kb/s? :+ :) doen ze leuk voor een dsl aansluiting... als t kilobytes zijn dus :D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Roelemewoel schreef op 19 December 2002 @ 18:42:
Downloadsnelheid 768 tot 2048 Kb/s? :+ :) doen ze leuk voor een dsl aansluiting... als t kilobytes zijn dus :D

Kb/sec = Kilobit/sec

Ze hanteren wederom een FUP. Iemand ervaring hiermee ?
* Xandrios zit dat 2 mbit/512 k lijntje wel zitten eigenlijk :)

Erg mooie aanbieding. Aansluitkosten + ISDN Ethernet modem/router voor nop :9

• Microkid

Microkid

Smile

Heb net xs4all gemaild, of ze hun abonnementen of prijzen ook gaan aanpassen. Zo niet, dan ga ik waarschijnlijk naar Demon. Dubbele snelheid voor maar € 2 extra, da's niet niks! :9~ Benieuwd hoe ze reageren...

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 19-12-2002 19:17 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid

Microkid

Smile

Cutebritney schreef op 19 December 2002 @ 19:16:

[...]

Kb/sec = Kilobit/sec

* Microkid zit dat 2 mbit/512 k lijntje wel zitten eigenlijk :)

Ja, maar er zit geen hub/switch in het modem. Maar da's makkelijk op te lossen met een el-cheapo hubje >:)

• waslijn
Cutebritney schreef op 19 December 2002 @ 19:16:

[...]

Kb/sec = Kilobit/sec

* waslijn zit dat 2 mbit/512 k lijntje wel zitten eigenlijk :)

Zag ik ook, heb ze al gemaild over de FUP van het 1024/512 abo, ben benieuwd.

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:44
Klovan schreef op 19 December 2002 @ 18:36:

Heeft iemand eigenlijk al (goede) ervaringen met Demon ADSL?
Ja, maar dan wel zakelijk. En die ervaringen zijn goed. Goede snelheid (heb een 768/256 abo via Versatel), bijna nooit down (alleen toevallig twee dagen geleden, en dat was een probleem in de centrale wat vrij snel weer was opgelost). Je maakt gebruik van een subdomein (waardoor je dus die onbeperkte hoeveelheid e-mail adressen krijgt, die overigens wel in dezelfde box terecht komen) en de helpdesk is gratis en goed. Bovendien is die helpdesk lang open (ik geloof tot 10 uur 's avonds), maar heeft wel als nadeel dat het wachten soms wel lang kan duren. Ach: het kost toch geen geld.

Ik vindt dit een behoorlijk goed aanbod van Demon. Goede prijs, snel, en geen datalimiet. Het is jammer dat ik al een abo bij Cistron heb (alhoewel :P ) anders was dit wel erg interessant.

• Microkid

Microkid

Smile

Wat dacht je hier van bij Speedlinq:
Lite 768/128 € 35 <<<<<<
fast 1536/256 € 52.50
max 2048/1024 € 89

• Xandrios
Microkid schreef op 19 December 2002 @ 19:50:
Wat dacht je hier van bij Speedlinq:
Lite 768/128 € 35 <<<<<<
fast 1536/256 € 52.50
max 2048/1024 € 89

Dat is bij bijna niemand beschikbaar.

Verwijderd

Cutebritney schreef op 19 December 2002 @ 20:05:

[...]

Dat is bij bijna niemand beschikbaar.
hier in amsterdam is alles beschikbaar gelukkig >:)

• DJSmiley
  • Nu online
BETERZZZ

De centrale waar ik woon is nu eindelijk BBNed geschikt (met linesharing) (sinds vd week ofzo)

En laat Demon nu toevallig via BBNed lopen.... * DJSmiley regeld 2048/512 !!!!
Moet alleen ff mailen want de Demon postcodecheck loopt achter op die van BBned

Trouwens voor degene die het zich afvroegen:
Kijk bij veel gestelde vragen onder voorwaarden en dan bij verhuizing:
Kan ik mijn bestaande Demon account up/downgraden?
U kunt uw huidige Demon Standaard Dialup account altijd upgraden naar een DSL Express account. Voor andere Demon accounts is upgraden niet mogelijk, kiest u in dat geval voor de optie om DSL Express naast uw bestaande account te bestellen. Let op dat de betalingswijze voor al uw abonnementen in dat geval automatische incasso wordt.
Als u een bestaand Demon DSL account hebt en u wilt liever een DSL Express account gelden bepaalde voorwaarden. Als u een jaar of langer een Demon DSL (Metro) account heeft kunt u dit opzeggen en Demon DSL Express bestellen. DSL Express wordt geleverd in samenwerking met bbned. DSL Metro accounts zijn via Versatel of BaByXL aangesloten. Om die reden kan uw bestaande abonnement niet worden omgezet naar een DSL Express abonnement en moet u een geheel nieuwe order plaatsen. Dat heeft bovendien enkele gevolgen:
ff gekeken, en ik zie geen verschillen met Cistron. Behalve dan dat de datalimiet FUP is, en de prijs beter is..
verder mag je gewoon netwerken (doe ik nu al,al mag het niet van chello), je mag servers draaien (doe ik ook al)

Homepage ruimte is 20Mb, wat de mailbox is zie ik niet (who carez, ikke heb eigen domein).
newsgroupen, shell accounts zie ik nix over staan... maar goed, is ook niet belangrijk, heb wel een newszilla accountje ;)

Contractuur is minimaal 1 jaar, ook identiek aan Cistron, gewoon de BBned regels.

En modem kost me nix (mooi)... Alleen ff kijken of de modem alleen een bridge is, of dattie tevens kan routen.. anders gooi ik wel een losse router erachter.

Doe-het-zelf lukt ook wel, stelt nix voor :)

Ja, lijkt me duidelijk... Cistron 8Mbit zat ik ook aan te denken, maar ja, prijs is toch ff net iets teveel van t goeie...

[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 19-12-2002 20:38 ]

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

hrm, klinkt erg goed, ik moest toch nog een keer van chello af :*) Dus als ik het goed begrijp hoef je ook geen aansluitkosten/modem kosten te betalen als je voor 13 januari besteld, dus je bent alleen maar de maandelijkse kosten kwijt (en de kosten voor je kpn abbo)?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

ik heb het al eerder aangegeven. Dit is allemaal heel leuk, maar zolang verstal, bbned enz zo weinig centrales geschikt maken, tja

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 11:47
amahusu schreef op 19 december 2002 @ 20:31:
hrm, klinkt erg goed, ik moest toch nog een keer van chello af :*) Dus als ik het goed begrijp hoef je ook geen aansluitkosten/modem kosten te betalen als je voor 13 januari besteld, dus je bent alleen maar de maandelijkse kosten kwijt (en de kosten voor je kpn abbo)?
Als je via BBned een adsl abbonemnt afsluit, wat Demon dus heeft kan je te vaste telefoon lijn opzeggen.

• DJSmiley
  • Nu online
NielsHarley schreef op 19 December 2002 @ 20:50:
[...]

Als je via BBned een adsl abbonemnt afsluit, wat Demon dus heeft kan je te vaste telefoon lijn opzeggen.
Yeps, je kan je telefoonabbo gewoon de deur uitschoppen.. alleen pas 1 jaar na de aanleg hiervan, KPN verplicht je minimaal 1 jaar je lijn te hebben (Dus 12x belbasis-abbo te betalen).

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ah ok, tnx :) M'n moeder betaald toch die kpn lijn, dus dat maakt niks uit.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• tjvdberg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:46
Ik heb nu Planet internet 512/128 van Mxstream, als ik dit nu zou opzeggen en gelijk Demon Express 2048/512 gelijk zou aanvragen, zit ik dan een hele tijd zonder internet of kan ik na dat mijn Planet abonnement is afgesloten gelijkm et Demon gaan internetten ?

• waslijn
tjvdberg schreef op 19 December 2002 @ 21:52:
Ik heb nu Planet internet 512/128 van Mxstream, als ik dit nu zou opzeggen en gelijk Demon Express 2048/512 gelijk zou aanvragen, zit ik dan een hele tijd zonder internet of kan ik na dat mijn Planet abonnement is afgesloten gelijkm et Demon gaan internetten ?
Levertijd is +/- 8 weken volgens de website. Naadloos overgaan zit er niet in, zeker omdat je van netwerkleverancier switched. Eerst moet KPN de lijn vrijgeven en dan pas kan BBned de lijn overnemen.

• tjvdberg
  • Laatst online: 09:46
Levertijd is +/- 8 weken volgens de website. Naadloos overgaan zit er niet in, zeker omdat je van netwerkleverancier switched. Eerst moet KPN de lijn vrijgeven en dan pas kan BBned de lijn overnemen.
Jammer, dan maar een tijdje 56ke

• dirkpostma
  • Laatst online: 11-07-2024
FUP: ik heb vanmiddag hierover gebeld:

Ik: "Waar komt FUP ongeveer op neer?"

Meisje: "We kunnen account blokkeren als je significant meer gebruikt dan het gemiddelde verbruik van gebruikers met hetzelfde abonnement".

Ik: "Tja, hoe moet ik nu weten wat het surf/server gedrag is van jullie klanten? Kunt u mij een indicatie geven waar dit in de praktijk op neer komt? Het liefst in termen van maximale up- en downverkeer in GB per maand?"

Meisje: "Even vragen..."

Muziekje: "do re mi"

Meisje: "Nee weet ik niet. We zeggen altijd het gemiddelde van andere gebruikers"

Dirk: "Mmm... dan neem ik het denk ik niet. Ik ben van plan een webserver te gaan draaien en als ik er dan boven kom en jullie sluiten mij daarom af, dan zit ik er een jaar aan vast..."

Meisje: "Tja.. Ik wil wel alles doen om het voor je uit te zoeken. Mag ik je telefoonnummer zodat ik je later terug kan bellen?"

Ik: "Maar natuurlijk: 06-..."

Vandaag nog niet teruggebeld, misschien morgen. To be continued...

• amahusu

amahusu

taking over the world!

kheb net de 2048/512 variant besteld :) Ik las in eerdere post dat het tot 8 weken kan duren voordat je bent aangesloten, dus ik zeg chello pas volgende maand op denk ik :)

• PatMan
  • Laatst online: 27-08 10:56
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 20:46:
ik heb het al eerder aangegeven. Dit is allemaal heel leuk, maar zolang verstal, bbned enz zo weinig centrales geschikt maken, tja
Kijk hier eens onder dekking. Vind je nog steeds dat bbned weinig centrales geschikt gemaakt heeft? ;)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:25
Ja maar kpn ook. Dat kan toch helemaal niet :?

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Voor zover ik kan lezen, is dit gewoon via kpn en niet via bbned. Alle voorwaarden zijn exact hetzelfde als bij maxstream, je moet een belbasis of belplus abbo hebben, je moet een splitter van kpn hebben

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Smarty_6000
  • Laatst online: 28-11-2020
Die aanbieding ziet er wel heel strak uit , maar nou zit ik toch met een vraagje :?

Ben je naast die maandelijkse kosten voor demon adsl abbo ook nog abbo-kosten aan kpn verschuldigt net zoals met Mxstream :?

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mboy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik zit nu iets meer dan een jaar bij Demon (768/128) en ben super tevreden met ze. Mijn verbinding loopt over BabyXL en heb verder nooit problemen. Ze zijn bijna nooit down.

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met m'n downloadgedrag (40-60 GB p/m) dus met die FUP zit het ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
Smarty_6000 schreef op 19 december 2002 @ 23:58:
Ben je naast die maandelijkse kosten voor demon adsl abbo ook nog abbo-kosten aan kpn verschuldigt net zoals met Mxstream :?
Nee. Je betaalt alleen aan Demon, die op zijn beurt weer aan bbned betaalt (en die weer aan KPN voor het huren van jouw telefoonlijn). Het is dus een wat duidelijker constructie dan bij KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatMan schreef op 19 December 2002 @ 23:26:
[...]

Kijk hier eens onder dekking. Vind je nog steeds dat bbned weinig centrales geschikt gemaakt heeft? ;)
vergeleken met kpn? ja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Laatst online: 28-11-2020
PatMan schreef op 20 December 2002 @ 00:11:
[...]

Nee. Je betaalt alleen aan Demon, die op zijn beurt weer aan bbned betaalt (en die weer aan KPN voor het huren van jouw telefoonlijn). Het is dus een wat duidelijker constructie dan bij KPN...
Dat houdt dus in als je nu bv die 2048 Kbps / 512 Kbps aansluiting zou nemen je alleen maar 65 euro per maand betaald en de rest (aansluitkosten , ethernetmodem) gratiz is :? tog :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Smarty_6000 op 20-12-2002 00:17 . Reden: EDIT ]

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Now, dit heb ik ook meegemaakt bij zon met de breedband plus alles gratis (alleen de maandelijkse kosten) + een extra lijn van kpn (geheel gratis dus zonder aanleg en abo kosten) _/-\o_

Ik denk ook dat het nu tijd wordt voor een overstapje van 768/128 naar 2048/512 van demon :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MXL schreef op 19 December 2002 @ 23:54:
Voor zover ik kan lezen, is dit gewoon via kpn en niet via bbned. Alle voorwaarden zijn exact hetzelfde als bij maxstream, je moet een belbasis of belplus abbo hebben, je moet een splitter van kpn hebben
Dat heeft niks met de aanbieder te maken, maar met de technische eisen van ADSL. Verder heb je de splitter niet meer nodig als je het telefoon gedeelte laat vervallen na het 1e kontrakt jaar. Het is zeker weten geen KPN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
Helaas kan Demon DSL Express alleen geleverd worden via een telefoonlijn met KPN Belbasis of Belplus abonnement. Als u geen KPN (vast) telefoonabonnement heeft kunt u geen order plaatsen.
Dus wel KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 19 December 2002 @ 23:12:
kheb net de 2048/512 variant besteld :) Ik las in eerdere post dat het tot 8 weken kan duren voordat je bent aangesloten, dus ik zeg chello pas volgende maand op denk ik :)
Houdt wel rekening dat je een extra maand moet betalen nadat je het afzegd.

Dus in december afzeggen is de maand januari nog betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Omg, waarom leest niemand de draad voor ie blaat

nogmaals:
Demon Express gaat via BBNED!!!

En een KPN abbo is gewoon nodig omdat je lijn anders niet naar BBned kan.. Nix KPN adsl......

Het staat er niet duidelijk in, maar als je goed kijkt:

https://services.nl.demon..._ant3.html#bestaandeDemon
Als u een bestaand Demon DSL account hebt en u wilt liever een DSL Express account gelden bepaalde voorwaarden. Als u een jaar of langer een Demon DSL (Metro) account heeft kunt u dit opzeggen en Demon DSL Express bestellen. DSL Express wordt geleverd in samenwerking met bbned. DSL Metro accounts zijn via Versatel of BaByXL aangesloten. Om die reden kan uw bestaande abonnement niet worden omgezet naar een DSL Express abonnement en moet u een geheel nieuwe order plaatsen
Komt nog bij dat KPN adsl maar max 1Mbit is (1,5 per januari) en ze geen lijnen hebben met een 512k upload.........

Ik zelf ga morgen de 2048 lijn aanvragen, en gooi per 1 maart ofzo mn Chello eruit..

[ Voor 4% gewijzigd door DJSmiley op 20-12-2002 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Maar hoe zit het precies met een mxstream opzegging? Kan ik gewoon opzeggen of heb ik ergens een stilzwijgend doorlopend contract dat steeds 1 jaar duurt bij KPN? In iedergeval een hele aantrekkelijke aanbieding waarbij nu KPN duidelijk te weinig levert voor hun gevraagde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[qoute]Geachte heer Timmermans,

Hartelijk dank voor uw bestelling van Demon DSL Express.[/qoute]

Night_PlayR Gaat lekker van de Kabel af ..
dus van 512/256 naar 2048/512
en nog gratis ook ..

ik ben blij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 00:12:
[...]
vergeleken met kpn? ja.......
Da's een goeie, bbned heeft één centrale meer dan KPN geschikt gemaakt, en jij vindt dat ze vergeleken met KPN weinig centrales geschikt gemaakt hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Demon postcodecheck geeft aan dat ik t niet kan nemen.....
terwijl BBNed wel beschikbaar aangeeft (sinds paar dagen).

Nu aan de foon met Demon... Postcode database is niet actueel....

Antwoord: ook onze check gaat via BBNed alleen een andere database. Dus wij kunnen niets doen. Moet je BBNed even bellen.

dan ga ik nu dus ff bbned bellen, want daar komt mn postcode wel als actief eruit, en ikke wil wel demon ;)

Edit: BBNed gebeld, werd doorverbonden met BBeyond. Ook daar: db nog niet geupdated. Advies: even afwachten, kwestie van tijd.
Alleen kan niemand me garanderen dattut voor 13-01 gebeurd :( :(

naja, gaan we maar dagelijks postcodecheck doen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door DJSmiley op 20-12-2002 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon FAQ
"Wat is de contractsduur?
Eén jaar. Na dit jaar zal het contract weer met een jaar verlengd worden, tenzij u één maand voor het verstrijken van het contract schriftelijk opzegt. "

dit is wel minder :(

DSL is beschikbaar in uw regio

U kunt desgewenst op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) ook de spraakdiensten van KPN Telecom behouden. Oftewel, linesharing is mogelijk in uw regio.

Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gereed is voor DSL.

Ik had niet anders verwacht, hiet in de Hofstad :9

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk je IP adres behouden, net als je mobiel telefoon nummer?
Ik vraag me af of dit mogelijk is?

Wel shit dat de overstap van KPN naar BBnet zo lang duurt, dat wordt 8 weken "gezellig op de bank TV kijken" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

De 512/256 en 1024/512 schelen van prijs ook niet veel met elkaar :? Als je een jaar abbo neemt, ben je voor de 1024/512 lijn maar 30 euro meer kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13

xos

Ik heb de huidige variant (768/128) en niks dan lof voor dit bedrijf. Helpdesk tot dusver nooit lang voor hoeven w88. Mijn modem was kapot gegaan helpdesk gebeld en ik zou worden teruggebeld worden door iemand die me verder kon helpen. Telefoontje kreeg ik nog geen 30 min later en 3 dagen later had ik een nieuwe modem kosteloos thuis. Natuurlijk wel naar wat uitleg wat ik al geprobeerd had. Download ook stabiel op 85 down en 16 up en uitval in goed een jaar 1 keer voor een 2 uur ongeveer. Ze houden je ook goed op de hoogte voor eventuele onderhoudswerkzaamheden enzo. Zeker een aanrader dus eens kijken of ik kosteloos ook kan upgraden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

hoe zit het met het aantal ip-adressen wat aan zo'n demon abonnement te koppelen is ? want dat is dus bij kpn nog steeds een probleem... (1) :(

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de FAQ van Demon:
Hoeveel vaste IP-adressen zijn inbegrepen?
Demon DSL Express wordt alleen met één (1) IP-adres geleverd.

Kan ik meer IP-adressen krijgen met Demon DSL Express?
Nee, meerdere IP-adressen worden alleen bij Demon DSL Business en Demon DSL Symmetric aangeboden. (Niet bij Demon DSL Small Business)

Kunnen meerdere gebruikers tegelijk verbonden zijn met Internet via een DSL Express acccount?
Ja. U zult echter zelf voor een router moeten zorgen om meerdere computers (middels een intern netwerk) aan te sluiten. Dit valt buiten de support op het product.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 18:47
bigbakkus schreef op 20 december 2002 @ 11:29:
hoe zit het met het aantal ip-adressen wat aan zo'n demon abonnement te koppelen is ? want dat is dus bij kpn nog steeds een probleem... (1) :(
Probleem?!?! NAT => Zo veel IP's als je wilt :)

En.. *briefje typend naar quicknet* ik ga ook over op ADSL :)

'k kan dus gratis overstappen gewoon.. topper.. :)
Ietsie meer maandlasten, meer download en 4 x zoveel upload.

[ Voor 26% gewijzigd door NiGeLaToR op 20-12-2002 13:14 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Net een antwoord gehad op mijn mail:

Vraag:
Jullie werken met een FUP, maar kunt u enige indicatie geven wat ik mag verwachten bij een 1024/512 abonnement. Moet ik bijvoorbeeld denken aan 15GB per maand?
Antwoord:
Wij hanteren geen datalimiet. U kunt dus naar hartenlust internetten.
Jammer genoeg noemen ze geen harde getallen, maar ik denk dat ik Demon wel kan vertrouwen op dit punt. Ga me gelijk maar inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
Weet iemand of Demon ook plannen heeft om een ongecapte, dus 2~8Mbit dienst te gaan aanbieden? Ik heb op zich namelijk redelijk goede ervaringen met Demon en het is ook een
betrouwbaar, maar vooral erg zakelijk bedrijf.

Als ze dus inderdaad 8Mbit lijnen aan aanbieden voor prijzen onder die van bv Cistron,
zonder aansluitkosten.... Weet ik waar ik binnenkort op zit. Helaas geeft de BBNed
postcode check bij mij nogsteeds "December 2002" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Ik denk dat ik dit ook maar ga doen. We hebben nu fast adsl via hccnet, nooit problemen dus dat is wel fijn. Alleen is dit demon gebeuren veel goedkoper en sneller. Gelukkig hebben we hier 2 telefoonlijnen. Adsl loopt nu via de isdn aansluiting. De analoge hebben we nog over :) Dan zit ik iig niet zonder internet, maar waarschijnlijk een paar weken met een dubbel abbo. (Woei 3072/768!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Zo de brief om Chello op te zeggen ligt al klaar, hou het voor de zekerheid maar tot Maart.
Nu wordt het wachten op mijn Demon 1024/512 abo, vind het nu al lang duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn chello abo opgezegt en loopt nog tot 1 februari, is het verstandig om mijn demon aanvraag nu al te versturen of nog even te wachten ?

Ga zeker weten die 2048/512 abo nemen. Vooral als ze dus geen datalimit hanteren zoals hierboven staat. RELAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:58:
Ik heb mijn chello abo opgezegt en loopt nog tot 1 februari, is het verstandig om mijn demon aanvraag nu al te versturen of nog even te wachten ?

Ga zeker weten die 2048/512 abo nemen. Vooral als ze dus geen datalimit hanteren zoals hierboven staat. RELAX
Zoals al eerder gezegd is de levertijd +/- 8 weken. Ik zeg daarom Chello pas in januari op en betaal dus t/m februari. Dus ik zou maar direct aanvragen.

[ Voor 4% gewijzigd door waslijn op 20-12-2002 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
Zojuist mailtje gestuurd aan dslexpress@demon.nl:
LS,

Sinds kort bieden jullie de nieuwe
DSL Express diensten aan over BBNed
verbindingen. Mijn vraag is of er plannen
zijn om binnen afzienbare tijd een
ongecapte, dus 2~8MBit variant aan het
assortiment toe te voegen.

Zo ja is dit zeer intressant gezien de
zeer concurrerende prijzen van de andere
abonnementsvormen.

Met vriendelijke groeten,

Richard van Looijen
//Edit: vergeten te vermelden dat ze voor deze
vragen niet telefonisch bereikbaar zijn. Zodra je
aangeeft dat je nog geen aanvraag gedaan hebt
word er gemeld dat aanvragen alleen online gedaan
kunnen worden, en de verbinding word verbroken...

[ Voor 22% gewijzigd door rvanlooijen op 20-12-2002 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Kan niet in die site aanmelden.. de site doet raar en het aanmelden mislukt.. :?

- Ze waren em aan het oepdaten :)

[ Voor 19% gewijzigd door NiGeLaToR op 20-12-2002 21:18 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb me oom die 39e abo aangesmeerd, hij kreeg al een nette bevestiging. Demon kennende is alles goed en snel geregeld. Zal het wel ff bijhouden.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 27-08 18:29
Ik heb nu Demon Metro DSL 768/128 en heb nu net DSL Express 1024/512 besteld. Ik ga ze ff bellen over wanneer ik het beste mijn oude DSL kan opzeggen.

Het Metro DSL account (Babyxl) gaat via een 2e (gratis aangelegde) lijn, dus ze kunnen gewoon mijn hoofdlijn porteren naar bbned :9

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
wh000t!!

Database geupdated, ikke sta er bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* DJSmiley is happy

Edit: aangevraagd, goodbye chello!!

Zit er alleen even over te twijfelen per wanneer ik chello opzeg... 1 februari of 1 maart...

1 februari: Demon moet dan een eind zijn, en chello kennende doet mn modem het toch nog wel een tijdje....
1 maart: zul je net zien dat chello ineens wel snel afsluit, zit ik zonder inet als ik pech heb.. lijkt me geen optie ;)

naja, we kijken wel eventjes... ik houd denk ik maar 1 maart aan voor de zekerheid.

[ Voor 70% gewijzigd door DJSmiley op 20-12-2002 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Nemen jullie dan het modem van Demon, of bestel je een eigen modem/router? Ik zit eraan te denken om dan de E-tech ADSL modem/router met 4 poort switch te nemen. Werkt op zowel mxstream als bbned, dus kan ik ook nog eens wisselen van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 27-08 18:29
Microkid schreef op 20 december 2002 @ 22:07:
Nemen jullie dan het modem van Demon, of bestel je een eigen modem/router? Ik zit eraan te denken om dan de E-tech ADSL modem/router met 4 poort switch te nemen. Werkt op zowel mxstream als bbned, dus kan ik ook nog eens wisselen van provider.
Je krijgt de modem gratis, dus altijd doen. Ik heb al precies dezelfde modem als die je er bij krijgt, maar die gaat naar mijn schoonvader.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt toch deze modem als je voor ethernet modem hebt gekozen
< http://www.allieddata.com...menu=product&productid=44 >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Chilly_Willy schreef op 20 December 2002 @ 22:19:
[...]

Je krijgt de modem gratis, dus altijd doen. Ik heb al precies dezelfde modem als die je er bij krijgt, maar die gaat naar mijn schoonvader.
Nah, bij 512/256 moet je 75 euro betalen voor het modem (Allied Data copperjet 811), en da's alleen maar een modem, geen switch, geen firewall, geen NAT, en dat wil ik toch wel graag hebben. Dan maar wat meer betalen voor een universeel complete ADSL mode/router/switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beide modems , zowel de 810 als de 811 , hebben ook een usb aansluiting.
Weet iemand waar dat goed voor is?
Kan ik daar bijv een AP op aan sluiten??

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De allied data copperjet is te configureren als een router, maar sh.. ik heb die link verloren.
volgens die site kan je d.m.v. een bios update als een router laten werken en een paar regeltjes toevoegen aan de .ini file. (weet niet precies nu maar kijk op google)

btw ik zag gisteren op die site van allied dat ze de configuratie files voor de modem klaar liggen van BBned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 23:44:
De allied data copperjet is te configureren als een router, maar sh.. ik heb die link verloren.
volgens die site kan je d.m.v. een bios update als een router laten werken en een paar regeltjes toevoegen aan de .ini file. (weet niet precies nu maar kijk op google)

btw ik zag gisteren op die site van allied dat ze de configuratie files voor de modem klaar liggen van BBned.
Laat ff weten als je meer weet over het configureren van de Copperjet als router (krijg zelf de 811). Zie bij de 810 inderdaad de ini files klaarliggen. Als je hem opent zie je dat hij ingesteld staat als Bridge ipv Router.

[ Voor 17% gewijzigd door waslijn op 21-12-2002 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Waslijn schreef op 21 december 2002 @ 15:53:
[...]
Laat ff weten als je meer weet over het configureren van de Copperjet als router (krijg zelf de 811). Zie bij de 810 inderdaad de ini files klaarliggen. Als je hem opent zie je dat hij ingesteld staat als Bridge ipv Router.
Tjah, zal wel simpel te fixen zijn.. ik zou graag access lists in me router willen aanmaken, kan dat ook?

Dan kan ik het ding 'misbruiken' als hardware firewall.. bijv. zoiets:

Alles dicht, behalve:
21
80
3189

om te beginnen :) Wat nou pingen? :P
Zal wel meer open gaan, denk aan 27015 en ssh/ssl/imap poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatMan schreef op 20 December 2002 @ 09:58:
[...]

Da's een goeie, bbned heeft één centrale meer dan KPN geschikt gemaakt, en jij vindt dat ze vergeleken met KPN weinig centrales geschikt gemaakt hebben? 8)7
zucht. Ik lees dit nu pas :+

Die lijst is oud

Kpn heeft op dit moment 85% dekking en er komt weer een nieuwe golf aan. Bbned heeft 75% dekking.

MAAR bbned levert over een verdere afstand dan kpn adsl aansluitingen, maw het aantal centrales ligt nog lager dan bij kpn als die ook 75% zou bieden.

maar goed, samengevat: bbned heeft minder centrales dan kpn, ruim minder na de volgende uitrol zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 18:56:
[...]

zucht. Ik lees dit nu pas :+

Die lijst is oud

Kpn heeft op dit moment 85% dekking en er komt weer een nieuwe golf aan. Bbned heeft 75% dekking.

MAAR bbned levert over een verdere afstand dan kpn adsl aansluitingen, maw het aantal centrales ligt nog lager dan bij kpn als die ook 75% zou bieden.

maar goed, samengevat: bbned heeft minder centrales dan kpn, ruim minder na de volgende uitrol zelfs
Hier staat dat BBned ook dit jaar tot 85% dekking komt: http://www.bbned.nl/actueel/persberichten/bbned007.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Kan me nix schelen hoeveel dekking, ik heb dekking :D

Owneej, das egoistisch..
Ja, laten we hopen dat BBned ook meer dekking krijgt :+

Edit: Kan in de manual geen dingen over poortfiltering vinden,
wellicht ist een mager configurabel routertje :|

HAHA:
http://home.hccnet.nl/speedy.ron/cj810commands.htm
Vet, het kan dus.. echt handig :)

[ Voor 46% gewijzigd door NiGeLaToR op 21-12-2002 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
nigelator schreef op 21 December 2002 @ 19:19:
Kan me nix schelen hoeveel dekking, ik heb dekking :D

Owneej, das egoistisch..
Ja, laten we hopen dat BBned ook meer dekking krijgt :+

Edit: Kan in de manual geen dingen over poortfiltering vinden,
wellicht ist een mager configurabel routertje :|

HAHA:
http://home.hccnet.nl/speedy.ron/cj810commands.htm
Vet, het kan dus.. echt handig :)
Da's de 810 versie (analoog). Ik krijg zelf de ISDN versie (heb isdn, duh).

Voorlopig hang ik mn huidige routertje er gewoon achter en laat ik dat ding lekker in z'n default modus (=bridge). M'n elcheapo routertje vervang ik tzt wel door een cisco die ik hier nog heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, dat is de site bedankt nigelator voor de link...:)

jongens ik heb me aangemeld order nummer 389, het gaat echt hard daar ....lekker :9

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar zoals ik al aangaf in dit bericht hierboven. met MINDER centrales dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 20:27:
yep, dat is de site bedankt nigelator voor de link...:)

jongens ik heb me aangemeld order nummer 389, het gaat echt hard daar ....lekker :9
Ik ben lekker #342 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Zelf eergister een 2048/512 lijntje bij Demon besteld :)
Ook prettig dat er geen aansluitkosten/modemkosten zijn. Anders lap je gelijk een dikke 200 euro als je een behoorlijke ethernet modem wilt.. Deze was nu gratis :)

Ik was lekker nummertje #259 :P

PS De verschillen van DSL aanbieders op een rij:
Verschillen DSL aanbieders

[ Voor 27% gewijzigd door Sir5alL op 21-12-2002 21:42 ]

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zelf een 512/128 dsl via XS4all, en dus ook via de KPN.
Is het mogelijk om mijn Alcatel modem te behouden, of kan dat niet als ik de 2048/512 abbo neem van Demon?

Heeft iemand ook info over de nieuwsgroepen van Demon. Deze zijn wel erg super bij XS4all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
347 ben ik.. kwam omdat de site een tijdje down was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op een newsgroep gelezen dat demon geen newsgroepen heeft maar dat als klant van hun kan je je aanmelden bij een site die dat service aanbiedt.

volgens mij heet die www.supernews.com , pls correct me if i'm wrong. Bovendien kan je alleen bij die groepen een upload van 128 kb gebruiken.

verder ben ik zelf aan het zoeken hoe het zit met demon maar tot nu toe ik heb alleen maar goede ervaringen gehoord dus de toekomst ziet er goed uit. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-09 11:40
mm hier staat te lezen :
Nieuwsgroepen : Meer dan 30.000 , neem aan dat daar toch wel binaries bij zitten.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
http://demon.nl/support/nieuwsgroepen/newsintro.html

news.demon.nl is dus gewoon de newsserver van demon. Maar de kwaliteit daar is natuurlijk nog niets van te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ik heb een simpel vraagje, wat ik toch niet op de site van demon kon vinden:
Zijn alle prijzen inc. of ex. btw? Ik gok wel inc. maar ik wil het toch even zeker weten. :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Sparhawk schreef op 22 december 2002 @ 12:58:
Ik heb een simpel vraagje, wat ik toch niet op de site van demon kon vinden:
Zijn alle prijzen inc. of ex. btw? Ik gok wel inc. maar ik wil het toch even zeker weten. :)
Staat gewoon op de website hoor: http://www.demon.nl/producten/adsl/
(prijs incl. BTW, excl. installatiekosten)

[ Voor 6% gewijzigd door waslijn op 22-12-2002 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 22:37:
Ik heb nu zelf een 512/128 dsl via XS4all, en dus ook via de KPN.
Is het mogelijk om mijn Alcatel modem te behouden, of kan dat niet als ik de 2048/512 abbo neem van Demon?

Heeft iemand ook info over de nieuwsgroepen van Demon. Deze zijn wel erg super bij XS4all!

Als je een analoge telefoonlijn hebt, dan wel ja.

Het ISDN Alcatel modem gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Oh my hell |:( |:( |:(
Ik zat maar op al die vervolgschermen te zoeken en de hele algemene voorwaarden door te zoeken....

Hmm, meer koffie nodig 8) 8)

Toch bedankt, Waslijn :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:07
basterd schreef op 20 December 2002 @ 11:10:
Ik heb de huidige variant (768/128) en niks dan lof voor dit bedrijf. Helpdesk tot dusver nooit lang voor hoeven w88. Mijn modem was kapot gegaan helpdesk gebeld en ik zou worden teruggebeld worden door iemand die me verder kon helpen. Telefoontje kreeg ik nog geen 30 min later en 3 dagen later had ik een nieuwe modem kosteloos thuis. Natuurlijk wel naar wat uitleg wat ik al geprobeerd had. Download ook stabiel op 85 down en 16 up en uitval in goed een jaar 1 keer voor een 2 uur ongeveer. Ze houden je ook goed op de hoogte voor eventuele onderhoudswerkzaamheden enzo. Zeker een aanrader dus eens kijken of ik kosteloos ook kan upgraden :p
Ik ben nu bijna zover dat me pa van Chello naar Demon wil. Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met Demon? Ik wil eigenlijk wel naar die 2mbit/0,5mbit verbinding, alleen de upload is al 4x zo hoog dan Chello.

/edit

Zou de Vigor 2200E gewoon met Demon overweg kunnen? Lijkt me zelf haast wel, maar iemand ervaring met Demon en deze router.

[ Voor 7% gewijzigd door Packardhell op 22-12-2002 15:41 ]