Het probleem is dat ik niet op die ftp van allieddata kan komen. Ik weet niet of er nog anderen zijn met dit probleem? Of is er iemand met een link waar ik die sofware ook kan krijgen?Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 21:21:
[...]
Controleer anders eens of je wel een profiel (op de router) met de juiste instellingen hebt voor BBNed. Dit kun je doen met de Configurator ( ftp.allieddata.com ) Zo niet, haal dan ff het juiste profiel van de site www.allieddata.com
Mijn verbinding is nog niet opgeleverd, maar heb al wel een aantal dagen verbinding en met een goed snelheid ook. Heb overigens het 2048/512 abbo.
Verwijderd
Ik heb # 1542 en vorige week zaterdag mijn CopperJet ontvangen. Ik had woensdag al verbinding desondanks mijn abbo nog niet is opgeleverd.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:15:
Heeft iemand vandaag z'n modem ontvangen?? Zoja, welke ordernr. heb je dan??
Ik heb namelijk order# 2910 en wacht al een tijdje op de modem.
BTW: Nadat mijn status was veranderd in "geaccepteerd" en dat het modem toegestuur zou worden, had ik het modem binnen 2 dagen in huis.
Verwijderd
Ik heb het net nog ff getest en kan er momenteel ook niet opkomen.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:09:
[...]
Het probleem is dat ik niet op die ftp van allieddata kan komen. Ik weet niet of er nog anderen zijn met dit probleem? Of is er iemand met een link waar ik die sofware ook kan krijgen?
Heb vorige week zaterdag een mailtje ontvangen dat mijn modem zou worden opgestuurd en dat de verbinding binnen 3 weken zou moeten werken.
Ondertussen mijn oude Alcatel geherconfigureerd en wat denk je? Ben weer online terwijl het modem nog niet binnen is ! Super !
Ondertussen mijn oude Alcatel geherconfigureerd en wat denk je? Ben weer online terwijl het modem nog niet binnen is ! Super !
Dit topic is gesloten.