Dat wordt dus geen Duex voor mij.
(Kgan nog véél sparen en mss voor nen iPod gan
)
(Kgan nog véél sparen en mss voor nen iPod gan
Niet iedereen heeft zoveel problemen als ik, hoor...Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 22:24:
Dat wordt dus geen Duex voor mij.
(Kgan nog véél sparen en mss voor nen iPod gan)
[ Voor 36% gewijzigd door Okyah op 23-01-2003 22:34 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Idd..Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 22:36:
Jammer dat het bij jouw zo mis gaat Okyah... Ik heb hem één keer moeten formatten. That's it. Dus ik heb bijna geen problemen. Het zit je niet mee jongen
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb gevraagd of t mogelijk is m'n geld terug te krijgen..Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 22:44:
Wanneer heb je een nieuwe denk je? Of wil je geen nieuwe meer?
[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 23-01-2003 22:53 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door jpiscaer op 24-01-2003 01:58 ]
ID!Okyah schreef op 23 januari 2003 @ 22:52:
[...]
Ik heb gevraagd of t mogelijk is m'n geld terug te krijgen..
Tja, ik weet t ook niet, maar als er veel problemen mee zijn...
Ik heb altijd dat als iets niet goed werkt, ik er ook niet graag mee werk..
Dan maar een eeuw sparen voor een ipod..
Ik kan natuurlijk ook vragen om een vervangend ding en als ik daar weer problemen mee heb, dat ik dan graag m'n geld terug wil..
Ik weet t niet, ik ben nu vooral een bit
offtopic:
je probeert me een schuldgevoel aan te praten, he, stinkerd!Een beetje vragen of ik jullie ga verlaten, he?
Ik vond t wel een leuk ding, maarja..
Verwijderd
nu nog weten wie deze verkoopt, dan heeft dat ding een nieuwe eigenaarJainoxi schreef op 24 January 2003 @ 01:55:
Kijk eens wat ik nu vind!!
http://www.sztge.com/product/MP3-MP302.htm
Een ander bedrijf die het aanbied of produceert??
Daar staat dus duidelijk bij dat er een 256MB Versie van is!
Ik heb gisteravond eens een Knoppix cdtje geboot en met Linux tegen dat ding aan gekletst. De volgende dingen heb ik al gedaan (alles om te kijken of ik weer de volle 128MB terug kon krijgen):schaduw schreef op 23 January 2003 @ 16:57:
[...]
heeft er iemand het lefgehad de Duex gewoon met windows met FAT32 te formatteren? Weergave van lange bestandsnamen zou namelijk wel erg fijn zijn (bij mp3s zonder ID3 en bij WMAatjes)
edit; in de handleiding staat dat je de duex niet met windows mag formatteren namelijk
[ Voor 20% gewijzigd door mvdklip op 24-01-2003 14:38 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Mhm... kzal t proberen, maar kheb ondertussen ook gemaild met mmport, khad gevraagd of ik m'n geld terug kon krijgen, maar ze zeggen dat ik een paar opties heb -> ruilen voor een nieuwe duex, of 2 andere modellen (met korting dan, maarja, die zijn wel duurder). Ze zeggen niets over geld terug ieg, kweet niet of ze daarmee bedoelen dat het niet kan.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 08:49:
[...]
ID!
Je hebt gelijk als je zegt, ik wil mijn geld terug. Maar ik heb een id, heb je al geprobeerd om je kast te aarden? -misschien helpt dat tegen je problemen? Anders denk ik "gewoon" dat je een kapotte flash chip hebt...
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:52:
Ik hoop echt van harte dat je nu een betere krijgt.
[ Voor 18% gewijzigd door Okyah op 24-01-2003 17:29 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Je kan ook gewoon een stuk Alluminium folie pakken (...toch?)Okyah schreef op 24 januari 2003 @ 17:29:
[...]
Ik heb net een mailtje gestuurd dat ik gewoon weer een duex wil proberen en of ik instructies kan krijgen wat betreft het terugsturen en ruilen..
En btw, [digidude] -> ik heb net geprobeerd om met een kapotte elec. gitaarsnaar m'n pc te aarden, naar m'n centrale verwarming (ja, lekker creatief, he)
Maar dat wil niet baten, helaas
Toch bedankt voor t id!
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
ik heb mijn pc geaard door met een oud snoer van de waterkoker. gewoon een verdeel doos gebruiken met aarde contact punten.Venkeroz schreef op 24 January 2003 @ 17:59:
Is het trouwens veilig om je PC te aarden met een kabel aan je centrale verwarming? Is dit niet gevaarlijk ofzo, en als je dat doet, moet je dan alleen je kast aarden, of ook je voeding
Ik meende me te herinneren dat de aarde van de voeding naar de buitenkant van de voeding --> kast loopt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:44 ]
Aan de verwarming mag ook gewoon hoor, op een stukje ongeschilderd stukje pijp.Venkeroz schreef op 24 januari 2003 @ 17:59:
Is het trouwens veilig om je PC te aarden met een kabel aan je centrale verwarming? Is dit niet gevaarlijk ofzo, en als je dat doet, moet je dan alleen je kast aarden, of ook je voeding
Ik meende me te herinneren dat de aarde van de voeding naar de buitenkant van de voeding --> kast loopt
Die software werkte bij mij soms ook inene niet, maarja, dat kan dus ook aan m'n speler liggen...Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 21:02:
De software werkt bij mij ook nie
"No connection ... nog wat"
Dan zou er dus tóch een mogelijkheid kunnen zijn om je duex te upgraden!!! (qua firmware dan)
Alone at last
Just nostalgia and I
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Reinier schreef op 26 januari 2003 @ 01:59:
Hehe, even een dom verhaal
Ik zit met m'n blote voeten PHP te proggen, Duex aan (System of a Down), koptelefoon op... ik dacht hey, kouwe voeten! Duw m'n voeten tegen de radiator (m'n bureau staat tegen de muur waar de verwarming ook zit). Zat het snoer van m'n koptelefoon om m'n linker kleine teen gewikkeld... RAG! M'n Duex gelanceerd.
Lag 3,5 meter verderop op de vloer, batterij eruit, enz...
Maar hij doet het nog
[ Voor 23% gewijzigd door Okyah op 26-01-2003 02:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Sja, over muzieksmaken zullen we het maar niet hebben. Trouwens, er staat vanalles op m'n Duex hoor, ook Kopna Kopna, Tom Tom Club en iets van de soundtrack van AmélieOkyah schreef op 26 January 2003 @ 02:15:
[...]
Idd...., 1 van de vagere verhalen.. T lanceren van je mp3spelerd, waar gaat de wereld naartoe!?
Ieg fijn dattie t nog doet
....
Maar zet er eens snel wat leuke muziek op!![]()
![]()
Ik dacht btw eerst dat je letterlijk met blote voeten aant proggen wasMet je voeten op t toetsenbord rammen dus
Nja, das natuurlijk ook wel een uitdaging
Weet iemand of mmport eigenlijk in t weekend iets doet?
Prob niet, he, anders had ik wel wat gehoord...
Maarja, ik maar zonder mobiele muziek..
Mkae, ik wacht wel dan, tot maandagReinier schreef op 26 January 2003 @ 02:43:
[...]
Anyway, ontopic maar weer: die gast van MMPORT is een student, misschien zit ie in het weekend wel bij z'n ouders
Alone at last
Just nostalgia and I
ASP lukt wel aardig hoor met je tenenReinier schreef op 26 January 2003 @ 01:59:
Hehe, even een dom verhaal
Ik zit met m'n blote voeten PHP te proggen, Duex aan (System of a Down), koptelefoon op... ik dacht hey, kouwe voeten! Duw m'n voeten tegen de radiator (m'n bureau staat tegen de muur waar de verwarming ook zit). Zat het snoer van m'n koptelefoon om m'n linker kleine teen gewikkeld... RAG! M'n Duex gelanceerd.
Lag 3,5 meter verderop op de vloer, batterij eruit, enz...
Maar hij doet het nog
Reinier schreef op 26 January 2003 @ 00:50:
Sja, die onderste is weer een andere versie van de Duex MP-302, de voorloper van het spelertje waar dit topic over gaat. Zie ook hier. Alleen de play/pause knop zit 180 graden gedraaid
Ik heb hem besteld, ik heb hem nog niet... hij is ongeveer EUR 700,- en nee, geen geld teveel, het hele bedrag van camera + compact flash + accessoires leen ik van m'n moederVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:42:
[...]
offtopic:
Wouw, coole über wouse c@m man! Hoeveel heb je daar nou voor moeten dokken? -geld te veel? (Eerst een duex en dan nog die cam)
Leuke macro. Wat voor cam?Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:24:
offtopic:
Echt héél erg offtopic hoor... Don't hit me modjes, en we gaan straks allemaal weer ontopic praten!
Maaru, ik heb met mijn digicam net een foto gemaakt, en ik moet hem ff met IEDEREEN delen
[afbeelding]
(klikbaar!)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 21:40 ]
Verwijderd
Woeihoei! idd, ik ook, lachu is ditVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:44:
//ontopic
Ik weet niet of dit al eerder ondekt was maar ik heb een of ander vaag geheim menuutje in mn speler ondekt. Druk maar eens 2x met 1 sec. interval op de playknop als de speler uit staat, en daarna 2x op de + volume knop. Dan krijg je een vaag schermpje met MP3 en een hoop cijfers, zoeist ongeveer:
MP3_1389843938_94599454
Als je dan were op play drukt klijg je allemaal letters, die oplichten wanneer je een knop op de duex indrukt..
Iemand een ID wat je hiermee kan???
Hopelijk heb ik m'n S45 binnen een week, en ik hou wel van macro's, hoewel Canons daar niet echt heel goed in zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Reinier op 27-01-2003 00:45 ]
Reinier schreef op 27 januari 2003 @ 00:41:
[...]
[...]
Leuk topic trouwens, wordt flink in gepost! Maar dat kennen we van [digidude]'s topics he
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 09:17 ]
Verwijderd
Je kunt "random" afspelen natuurlijk op verschillende manieren benaderen,Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 14:01:
De random zou niet random zijn omdat in een rij van 10 nummers 2x een zelfde nummer voor zou komen, ligt het aan mij .. of word daar de definitie van random een beetje verkeerd begrepen?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Is dat echt zo? Als ik de speler aanzet en naar EQ scroll staat hij op Jazz. Nog eens Jazz selecteren en het geluid verandert, oftewel: eigenlijk stond hij niet op jazz!Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 14:01:
en, instellingen die niet onthouden worden? bij mij staat me random altijd standaard aan en me EQ op classic word gewoon onthouden
Verwijderd
Klopt. Dit is met veel meer spelers het geval. Bijvoorbeeld mijn Sony minidisc spelertje. Terwijl Sony tog synoniem is voor kwaliteit meestalu_nix_we_all schreef op 27 januari 2003 @ 14:58:
[...]
Omdat de duex geen RTC heeft , en waarschijnlijk ook geen "seed" opslaat
start de random generator steeds bij dezelfde waarde, en dat is het probleem
volgens mij......
Verwijderd
Ben dan wel geen [digidude], maar weet wel iets over die duracell laderVerwijderd schreef op 27 January 2003 @ 14:01:
nu nog ff een vraag aan digidude, ik heb ook de duracell 750MaH rechargeble batterijen gehaald maar nu zag ik dat mijn oplader maar tot 240 gaat ... _AUW_, welke oplader heb jij, der staat namelijk in de 'handleiding' dat er aangeraden word om de duracell oplader te gebruiken, als die er misschien nog iets extra's uiit kan halen heb ik het geld er misschien nog wel voor over om mijn schatje nog langer mijn oren te laten verwarmen met zijn goddelijke muziek
Nou , Sony is bij mij synoniem met hypocriet en weinig fatsoenlijk.Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 16:13:
[...]
Klopt. Dit is met veel meer spelers het geval. Bijvoorbeeld mijn Sony minidisc spelertje. Terwijl Sony tog synoniem is voor kwaliteit meestal
Dit is geloof ik ook de reden waarom al die spelers geen OGG Vorbis kunnen spelen, daar heb je geloof ik ook een RTC voor nodig?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 19:57 . Reden: pagina 31 \o/ ]
Verwijderd
Verwijderd
off topic idd maar als ik een sony apparaat in mijn handen heb heb ik wel een degelijk en goed product in mn handen, daarom is het vaak toch dat ik veroordeelt ben tot dat enge bedrijfu_nix_we_all schreef op 27 January 2003 @ 16:35:
[...]
Nou , Sony is bij mij synoniem met hypocriet en weinig fatsoenlijk.
Aan de ene kan mp3 spelers en CD/RW apparaten verkopen , en met
hun platenmaatschappij voorop lopen met de meest ellendige
Oops, dat zal het dan idd wel zijn. Ik had ergens gelezen over een beperking van veel spelers waardoor het ondersteunen van OGG vorbis niet zo simpel zou zijn als het installen van een nieuwe firmware.Dat voor OGG een RTC nodig is , dat is nieuw voor mij, maar vraag me
eerlijk gezegt af of dat klopt, ik kan me niet goed voorstellen waarom.....
Ik weet wel dat tot voor kort OGG Vorbis alleen lekker werkte op apparaten met een floating point unit. Maar er zijn ondertussen ook goede integer algorithmes
voor te vinden. Misschien bedoelde je dat ?
Verwijderd
Ik draag Sony MDR-V500's.Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 21:00:
okee nog iemand tips voor een goede koptelefoon ter vervanging van de crappy die er standaard bij zit? ( ik zag bij de mediamarkt een sennheiser voor ongeveer 10 euro is dat wat?)
Die Random sux dus echt. Hij neemt de nummers wel random, maar als ik hem de volgende ochtend weer aanzet, dan neemt hij precies de zelfde random volgorde.Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 07:40:
[...]
Ik draag Sony MDR-V500's.
Lekker 10x zo groot als de Duex. Staat wel grappig
Die dingen wilde ik maybe ook gaan kopenVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 07:40:
[...]
Ik draag Sony MDR-V500's.
Lekker 10x zo groot als de Duex. Staat wel grappig
Tja, dat is de MP-304, de voorloper van de 302 (Duex XP dus), en toch minder aantrekkelijk hoor. Voor dezelfde prijs zou ik voor de Duex XP gaan.]-[Skinlab]-[ schreef op 28 January 2003 @ 13:29:
http://www.mediamarkt.de/neues/bildmp3.php
Clonetje
149 euro, duitse mediamarkt is 5minuten lopen dus ik ga die dalijk eens mooi uitproberen (kan ook daar) en als hij me bevalt neem ik die, heb ik hem meteen en hoef ik niet te wachten op de volgende levering
Verwijderd
zelfde prijs? voor 10 euro minder bij mp3spelers.nl heb je een nieuwer model en bovendien mediamarkt zuigt hard.Reinier schreef op 28 januari 2003 @ 13:35:
[...]
Tja, dat is de MP-304, de voorloper van de 302 (Duex XP dus), en toch minder aantrekkelijk hoor. Voor dezelfde prijs zou ik voor de Duex XP gaan.
Dat zeg ik toch? Nieuwer model.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 17:27:
[...]
zelfde prijs? voor 10 euro minder bij mp3spelers.nl heb je een nieuwer model en bovendien mediamarkt zuigt hard.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij geld het ook als je hem hebt gehaald tot een week later ofzo. zo werkt het wel bij de eci als je boeken haalt (-: scheelt dan geen 3000 pleuro maar het idee (-:Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 23:46:
Ja hoor mediamarkt zuigt niet.
een vriend van mij wilde een of andere dure philips plasma tv kopen. Hij ging naar de scheer en foppen en daar hadden ze hem neit op voorraad maar hij kostte daar na opvragen ongeveer 6000 euro. Hij naar de media markt hij kijken kostte hetzelfde toestel daar ongeveer 9000 (!) euro. Hij zo naar de verkoper bij mediamarkt van is dit het type bla bla. Ja hoor Hij in discussie met de verkoper zo van weet je zeker dat dit hetzelfde model is want bij Scheer en foppen bla bla. Zegt die verkoper van : nou dan halen we toch 3000 euro van de prijs af. Verkoper pakt prijskaartje krast 9000 door en zet er 6000 voor in de plaats. (Verkoper glundert: laagste prijsgarantie !)
Ik bedoel als je dus niet weet dat het elders b.v. goedkoper is dan naaien ze je dus gigantisch bij mediamarkt (3000 euro prijs verschil) als ik een tv daar had gekocht en die had ik de volgende dag voor 3000 euro goedkoper zien staan dan had ik een advocaat in de arm genomen en dan had ik ze dus vet aangeklaagd! dat is toch niet normaal?
Ik ben benieuwd!Venkeroz schreef op 29 januari 2003 @ 18:37:
Woei, hij is vandaag verstuurd!! Dus met een beetje geluk heb ik hem morgen!!
[ Voor 10% gewijzigd door Solomon op 30-01-2003 14:51 ]
Ja, ik las ergens op http://www.mplove.com dat dat gebeurt bij moeilijk af te spelen MP3'tjes (slecht ge-encode bijvoorbeeld).Venkeroz schreef op 30 januari 2003 @ 13:57:
baaithewaai, hoort het zo dat als de id3 tag voorbij scrollt, hij knippert?
Klopt ja. Is natuurlijk ook gewoon een aansprekend soort gadget. Dit Chinees stuk geval is ieg wel weer een stuk anders qua design...juanp schreef op 30 januari 2003 @ 19:03:
valt me de laatste tijd erg veel op dat een hoop fabrikanten elkaar na doen.
dit is volgens mij bijna gewoon een directe kopie.
Prècies! Ik durf bijna te wedden dat de "binnenkant" van de zelfde fabrikant komt. Het buiten "hoesje" mogen ze zelf verzinnen, met hun eigen merk.juanp schreef op 30 januari 2003 @ 19:03:
valt me de laatste tijd erg veel op dat een hoop fabrikanten elkaar na doen.
dit is volgens mij bijna gewoon een directe kopie.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 19:57 ]
Hmm, precies hetzelfde holdknopje en rockerswitch en de rest van de specs lijkt er toch ook wel heel erg op. Weet je zeker dat het geen kloon is?the_Omniscient schreef op 30 January 2003 @ 18:54:
Misschien is dit wel een serieuze concurrent voor dn Duex:
Targa TMU-306
[afbeelding]
Is ieg geen 304- of 302-kloon
[ Voor 8% gewijzigd door Bigs op 30-01-2003 21:20 ]
Bigs schreef op 30 januari 2003 @ 21:19:
[...]
Hmm, precies hetzelfde holdknopje en rockerswitch en de rest van de specs lijkt er toch ook wel heel erg op. Weet je zeker dat het geen kloon is?
[edit]
Check de indeling van dat scherm ook.. 2 druppels water
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 12:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Software installeren die bij het cd'tje zat?Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 20:19:
Mijne werkt niet op mijn laptop, terwijl ik hem daarvoor heb gekocht (mijn laptop heeft geen floppydrive). Windows XP herkent hem niet.
Op mijn 'gewone' PC heb ik er geen problemen mee, daar ging alles vanzelf.
Zoals in de handleiding staat, eerst software installeren, en dan de speler inpluggen.Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 20:19:
Mijne werkt niet op mijn laptop, terwijl ik hem daarvoor heb gekocht (mijn laptop heeft geen floppydrive). Windows XP herkent hem niet.
Is trouwens dus niet verplicht, maar idd, als het niet werkt software installeren.Venkeroz schreef op 31 January 2003 @ 21:54:
[...]
Zoals in de handleiding staat, eerst software installeren, en dan de speler inpluggen.
[ Voor 24% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-02-2003 09:54 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Niet mbv de software nee, maar als je de software installeert installeert hij geloof ik ook de drivers, en die drivers vind hij automatisch als je de speler inplugt.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 23:47:
[...]
Enig nadeel is wel dat je dan geen mp3z kan downloaden vanaf je speler.
Doen andere USB apparaten het wel? Anders staan de USB poorten misschien disabled in de bios (alhoewel ik me dit bij een modern systeem niet voor kan stellen)Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 20:19:
Verwijderd
Nou, het is opgelost, hoor.Bigs schreef op 01 februari 2003 @ 12:46:
Doen andere USB apparaten het wel? Anders staan de USB poorten misschien disabled in de bios (alhoewel ik me dit bij een modern systeem niet voor kan stellen)
!Venkeroz schreef op 31 januari 2003 @ 20:15:
Ik heb hem nu enkele dagen, en heb maar enkele minpuntjes kunnen vinden;
- Als je hem niet veilig uit de USB verwijderd is het een heeeeel geklooi voordattie het weer lekker doet
- Er zit geen line-out op om hem op m'n stereo aan te sluiten, wel jammer.
Maar voor de rest ben ik echt hardstikke blij met dat ding!!!
Verwijderd
Dit is PRECIES tzelfde dat mij overkomen isVerwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 14:23:
damn it, donderdag is mn speler verzonden maar komt pas maandag omdat tpg op zaterdag geen rembours doet
maandag natuurlijk weer niet thuis, heb ik hem pas dinsdag....
wat zijn dat voorbij TPG zeg, ieder pakketje wel op zaterdag behalve rembours pakketjes...
Alone at last
Just nostalgia and I
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
zéker een goed alternatief!LB06 schreef op 01 februari 2003 @ 15:37:
[Off-topic]
http://www.mp3spelers.nl/...e12f5eaa12476849bb&id=307
Een alternatief voor de Duex, maar dan met FM en ingebouwde batterijlader. Ook heel cool.[/Off-topic]
Verwijderd
Waarom post je het hier dan?the_Omniscient schreef op 01 February 2003 @ 17:54:
Nou, dit is zeker 100% geen veredelde Duex Mp/XP 30X:
[..]
Een soortgelijk gadget als de Duex kan wel degelijk dienen als vergelijkingsmateriaal. Dat is nuttig voor mensen die misschien een Duex willen aanschaffen, en die hier dus voorbij komen.Bigs schreef op 01 February 2003 @ 18:29:
[...]
Waarom post je het hier dan?En ik zie niet in waarom hij er niet op zou lijken, hij heeft inderdaad ook weer die rare koptelefoon enzo.
Ik zit nu dus met een hevig dillemma. Ik weet niet zeker of ik zo'n I-bead of een Duex ga kopen. Die Duex is iig van goede met Sennheisers, maar over de I-bead weet ik nog niks, is duurder en ik kan het geld goed gebruiken. Aan de andere kant, geen gekloot met batterijen en de FM-radio zijn zeker heel leuke features die ik 'mis' bij de Duex. Ik heb momenteel een bestelling staan bij mmport.nl, maar misschien ga ik die dus nog afzeggen. Iemand 'argumenten' om juist wel of niet toch die I-bead te kopen?MM- schreef op 01 February 2003 @ 15:42:
Die i-bead vind ik er ook erg goed uitzienmaar die's net een tikkeltje duurder dan de duex.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq