12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Kijk bij mmport op de site, daar kan em wel vindenVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 10:01:
hee heeft iemand een handleiding van de duex in het engels? de mijne is in het koreaans
Dus www.mmport.nl
-> support
-> downloads
-> onderaan staattie
[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 04-02-2003 10:03 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 11:07:
Heeft er iemand een link naar die Engelse handleiding voor mij?
Sorry, niet goed gekeken, er zat nog een blaadje in de doos
Voor de nieuwsgierigen: http://www.mplove.com/pds/MP302manual.zip
Ja, klopt, je hebt geen stopknop, je kan hem alleen op pauze zetten.Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 12:42:
hee waar zit de stopknop??? ik kan hem alleen op pauze zetten niet op uit of stop

Als je hem vervolgens aan hebt gedaan, dan resumed hij hem niet.
Groot nadeel vind ik. zal ik weer in het lijstje zetten van voor- en nadelen.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 13:39 ]
Verwijderd
Jah en wij waren toch echt de eerste met een mp3-speler pendriveVerwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 15:44:Trouwens valt het jullie op dat die mp3/pendrive's als paddestoelen uit de grond komen ???
Verwijderd
Heb 'm iets te vaak gezien denk ik...
Verwijderd
Verwijderd
De hold word meestal gebruikt zodat je geen liedjes kunt skippen fzow/uitzetten als het ding in je zak zit.Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 19:29:
One last question.. . :-) Als je de Deuz Xp op HOLD hebt staan dan kan je hem nog aanzetten !!!! Wat heeft Het HOLD knopje dan nog nut als je hem op HOLD hebt staan en dat je hem nog kan aanzetten ))))) Wat doe ik verkeerd?? Of is dit een van zeldzame nadelen van de DEUX XP?? Ciao!
Ik denk dat ik weet waarom ze hem niet toepassen alsie uit staat, ik heb nml een keer mn discman opengeschroefd omdat ik dacht dattie kapot was (ging niet aan), maar hij stond dus op hold

Is me vaker overkomen
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Verwijderd
Ach, na een aantal tellen gaat hij ook weer uit hoor. Hij speelt in elk geval niets af, dat scheelt. En als hij alleen aan staat zal hij echt niet zoveel energie verbruiken hoor.Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 22:21:
Dus aan dat Hold knopje hebben we ook niks aan hehe. Das wel zwaar irritant. Stop je dat spelertje in je zak en blijkt ie de hele tijd aan te staan . Dat wordt flink batterijen kopen in de toekomst)))))
(en 1 leesteken per keer is wel genoeg hoor...

Nouja, ik moet nu echt weg, misschien weten jullie raad? Ik pruts nog wel wat in de tram...
Wat bedoel je dattie niet werkt in de USB poort?PromWarMachine schreef op 06 February 2003 @ 09:57:
ohoh, ik heb 5 batterijen geprobeert en met geen van 5 (sommige waren nieuw!) doet de XP helemaal NIETS meer...Ook niet in USB poort en juist vandaag had ik hem kei en keihard nodig (interview met project opdrachtgever @ school) ...
Nouja, ik moet nu echt weg, misschien weten jullie raad? Ik pruts nog wel wat in de tram...
Waarschijnlijk heb je hem neit veilig verwijderd uit de USB.
Je moet hem als je dat vergeten hebt:
Batterij er uit halen
Zonder batterij in de USB poort steken
Batterij erin doen
Aanzetten
Formatteren mbv de bijgeleverde sofware
dan doettie het als het goed is weer, en daarna altijd veilig verwijderen uit de USB poort
Mijn bijgeleverde blaadje was in het koreaansVerwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 16:30:
PromWarMachine--> Het staat duidelijk bij de bijgeleverde blaadje. Kan niet mis gaan

Khad em dus opgestuurd en nu weer een nieuwe gekregen, maar kheb meteen als ik em vollaad al dattie zegt bij 115 dat de dir niet bestaat en dan moet ik de speler weer formatten enzo, voordattie weer werkt

Argh

Dus kkanbijv 113 mb erop zetten, dan werktie wel en geeftie geen problemen (in t uur dat ik em nu heb getest), maar als ik er vervolgens data af wil halen zegtie ook dat de dir niet bestaat

Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Vaag, hoor

Ik probeer verder, maar anders moet ik em weer terugsturen en dat is voor hen ook rot, zijn ze 300 euro aan me kwijt

Nja, files terugzetten naar schijf werkt nu weer volgens mij, maar dan mag t niet meer zijn dan 110 mb
En dat progje kan in geen geval de speler meer vinden... ook heel gek.. (ik format em direct met t progje daarvoor, maar die andere software ziet em niet dus..)
Nja, ik probeer verder, maar ik vrees t ergste..

Alone at last
Just nostalgia and I
Het laatst was hij op een laptop van een vriend van me gebruikt, die heeft hem toen gereboot zonder hem te verwijderen (Win2k als OS). Denk dat dat de oorzaak is geweestVenkeroz schreef op 06 February 2003 @ 15:08:
[...]
Wat bedoel je dattie niet werkt in de USB poort?
Waarschijnlijk heb je hem neit veilig verwijderd uit de USB.
1. Je moet hem als je dat vergeten hebt:
2.Batterij er uit halen
3.Zonder batterij in de USB poort steken
4.Batterij erin doen
5.Aanzetten
6.Formatteren mbv de bijgeleverde sofware
dan doettie het als het goed is weer, en daarna altijd veilig verwijderen uit de USB poort

Heb net jouw manier geprobeert. Het gaat een eind goed. Tot en met punt 5, dan kan ik via de computer de data bereiken. Als ik daarna het MP3 programmaatje probeer te starten, dat op de (mini-)CD-rom stond, zegt 'ie: "Connect MP3 device"
Zal morgen wel het pakket opnieuw proberen te installeren, in de hoop dat ik dan wel netjes kan formatteren. Ik was allang blij dat ik nog bij m'n data kon
Alvast bedankt!
Windows zegt dat ie 122 mb heeft , maar in werkelijkheid is het 128.xxx.xxx.xxx bytes,
snel afgerond naar 128mb, maar het in werkelijkheid maar 122 mb!
Reken maar 's van bytes naar megabytes, en je komt op 122 mb uit, maar dat bekt niet lekker en dus kijken ze maar naar de bytes, en wordt 't 128 mb!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ah, dan moet je ff een backup van je settings.dat terugzetten, en als je die niet hebt, moet je gewoon een nieuw bestandje genaamd settings.dat aanmaken, dat vultie dat zelf in. Zonder dat bestandje start hij inderdaad niet op, was ik ff vergeten te vermeldenPromWarMachine schreef op 07 februari 2003 @ 01:07:
[...]
Het laatst was hij op een laptop van een vriend van me gebruikt, die heeft hem toen gereboot zonder hem te verwijderen (Win2k als OS). Denk dat dat de oorzaak is geweest
Heb net jouw manier geprobeert. Het gaat een eind goed. Tot en met punt 5, dan kan ik via de computer de data bereiken. Als ik daarna het MP3 programmaatje probeer te starten, dat op de (mini-)CD-rom stond, zegt 'ie: "Connect MP3 device"
Zal morgen wel het pakket opnieuw proberen te installeren, in de hoop dat ik dan wel netjes kan formatteren. Ik was allang blij dat ik nog bij m'n data kon
Alvast bedankt!
Ze werken in dat geval inderdaad altijd met een meervoud van 2, en dat dus in bytes. Als je die 128.xxx.xxx bytes 2 keer door 1024 deelt (van bytes naar kb, van kb naar mb) kom je inderdaad op 122 uitzwahiel schreef op 07 februari 2003 @ 02:49:
Voor Windows is het mysterie van de missende MB's makkelijk
Windows zegt dat ie 122 mb heeft , maar in werkelijkheid is het 128.xxx.xxx.xxx bytes,
snel afgerond naar 128mb, maar het in werkelijkheid maar 122 mb!
Reken maar 's van bytes naar megabytes, en je komt op 122 mb uit, maar dat bekt niet lekker en dus kijken ze maar naar de bytes, en wordt 't 128 mb!
[afbeelding]
Dank uVenkeroz schreef op 07 februari 2003 @ 08:06:
[...]
Ah, dan moet je ff een backup van je settings.dat terugzetten, en als je die niet hebt, moet je gewoon een nieuw bestandje genaamd settings.dat aanmaken, dat vultie dat zelf in. Zonder dat bestandje start hij inderdaad niet op, was ik ff vergeten te vermeldenOok de software herkent hem dan niet.
Hij doet 't weer
Hij kwam aan met 145,- exclusief verzendkosten..
Bij mp3speler.nl kost ie maar 149,- inclusief verzendkosten..
Hij zei dat ik dan maar een bod moest doen, zou niet weten wat, hij had er namelijk wel wat problemen mee en denk dat ieder bod te laag zal zijn.
Iemand anders een idee voor een prijs?
klopt als een bus ja!Venkeroz schreef op 07 February 2003 @ 08:09:
[...]
Ze werken in dat geval inderdaad altijd met een meervoud van 2, en dat dus in bytes. Als je die 128.xxx.xxx bytes 2 keer door 1024 deelt (van bytes naar kb, van kb naar mb) kom je inderdaad op 122 uitSimpelweg omdat er 1024 bytes in een kb gaan, en 1024 kbytes in een mb. Dit is denk ik omdat het allemaal een meervoud van 2 moet zijn
Daarom komen ze ook op 128 mb uit, en heb je in werkelijkheid maar 122 mb
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

En dat is dus niet die 122 ipv 128.. tis onder de 117

En ik kan ook boven ongeveer 110 niets meer terugzetten naar de schijf, vaag, maar waar en erg jammer..
Alone at last
Just nostalgia and I
Het zit jou ook niet echt mee heOkyah schreef op 07 February 2003 @ 17:53:
Nog steeds geen verbeteringen, ik mis dus gewoon weer een aantal mb ezno
En dat is dus niet die 122 ipv 128.. tis onder de 117
En ik kan ook boven ongeveer 110 niets meer terugzetten naar de schijf, vaag, maar waar en erg jammer..
Er staat een Duex op Ebay te koop. Blijkbaar is niet iedereen er zo enthousiast over.
Zelf ga ik denk ik een Zen halen,
Iig bedankt voor alle posts nu heb ik een helder beeld van die apparaatje.
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Hij is nu aan het fitnessen met 't ding om z'n nek
[edit]
Maar ff een vraagje, hoe bepaalt de duex in welke volgorde de muziek op je duex komt te staan? En kan ik dat aanpassen?
[ Voor 62% gewijzigd door Solomon op 08-02-2003 15:18 ]
Verwijderd
k heb al mailtjes naar tal van compu zaken gestuurd of ze hem voor mij willen bestellen
Ik geloof het nietDon3k schreef op 09 February 2003 @ 23:12:
kan k hem ook in de winkel kopen?? V&D ofzo?? (liefst in de buurt van R'dam) want k mag van mijn ouders nie online bestellen
k heb al mailtjes naar tal van compu zaken gestuurd of ze hem voor mij willen bestellen
das weer een nadeel
Mijn Duex wilt niet meer aan
Moet ik hem weer formatteren etc. etc.
Dus, als ik er maar 2 of 3 nrs op zet, werkt ie gewoon perfect, maar als het ff iets te veel voor hem wordt, wilt ie niet meer aan.
Dit is trouwens ook zo als ik gewoon bestanden in mijn duex zet
'k ga MMPort maar eens bellen...
-
Verwijderd
Verwijderd
Dit klinkt nogal als mijn probleem -> over een bepaalde grens aan mbs geeftie aan dat de dir niet bestaat en dan issie dus ook niet echt meer fijn aan te krijgenVerwijderd schreef op 10 February 2003 @ 09:43:
/me digidude heeft een probleempje met zijn Duex...
Mijn Duex wilt niet meer aanAls ik meer dan ongeveer 50 MB op mijn Duex zet, wilt ie daarna niet meer aan!!!
Moet ik hem weer formatteren etc. etc.
Dus, als ik er maar 2 of 3 nrs op zet, werkt ie gewoon perfect, maar als het ff iets te veel voor hem wordt, wilt ie niet meer aan.
Dit is trouwens ook zo als ik gewoon bestanden in mijn duex zet![]()
'k ga MMPort maar eens bellen...

En mixologist, we zeuren niet, t apparaat heeft gewoon kwaaltjes of je hebt net een rotte te pakken

Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
jezus 2 uur nadat ik dit heb getypt een vette vastloper, en hij wil niet meer aan.Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 11:28:
wat een geouwheoer ik heb dat ding inmiddels een week heb er alles mee gedaan en nog steeds niets mis mee geen vastlopers of wat dan ook.
in de usb gedaan, batterij er uit en erin settings.dat terug gezet en hij doet het weer.
toch raar. en op een of andere manier hoor ik nu ineens ook ruis wanneer het volume op laag staat. zeer bizar.
Ik weet niet wat er net ook al weer door m'n hoofd schoot..Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 21:14:
[...]
jezus 2 uur nadat ik dit heb getypt een vette vastloper, en hij wil niet meer aan.
in de usb gedaan, batterij er uit en erin settings.dat terug gezet en hij doet het weer.
toch raar. en op een of andere manier hoor ik nu ineens ook ruis wanneer het volume op laag staat. zeer bizar.
Iets met "God straft" ohja en "meteen..."
maar precies weet ik t niet meer
Nee, hoor, ik voel met je mee

Ik weet nog niet wat ik ga doen ->
Kkan m'n geld terug krijgen, een i-bead krijgen zonder extra kosten (maar die vind ik niet mooi (ook een reden waarom ik de Duex had genomen) en een radio erop -> wil ik niet. Ook kan ik een van tevoren geteste Duex krijgen, dat zou me in principe dus beveiligen voor problemen..
Maarja, bij mij nam t geheugen dat goed was ook steeds verder af, dus ik weet niet of t wel echt veilig is en verder heb ik gewoon nu een

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 10-02-2003 21:18 ]
Alone at last
Just nostalgia and I

Ik denk toch dat ik hem terug stuur, in ruil voor een nieuwe
Okya, waar had jij hem besteld?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 01:13 ]
OkyahVerwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 01:13:
Wat moet ik nu doen?
Ik denk toch dat ik hem terug stuur, in ruil voor een nieuwe
Okya, waar had jij hem besteld?
Maar kheb em bij mmport besteld, kga zo even terug melen, ik weet t nog niet zeker wat ik ga doen, ik vind t ook lullig tegenover hen dat ik ze zoveel geld heb gekost...
Dit is dus wel de 2e keer dat ik een rottige heb, he..
Kvind t btw wel minder dat ik nu 2 keer op eigen kostes t pakje terug te sturen en ik krijg nu ook 10 euro minder terug voor de duex, de verzendkosten zaten namelijk in de prijs verwerkt. Maar dan heeft dit me wel 20 euro gekost en veel frustraties bezorgd

Alone at last
Just nostalgia and I
Wel lullig dat dit meteen de 1e post is van deze blz.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 12:57 ]
Ik heb een probleem
Ik heb dus ook de DUEX XP, besteld via mp3cdspeler.nl etc. maar ik krijg hem niet aan de praat onder Win98SE. Ik installeer de CD, prima allemaal, ik reboot de pc, stop de DUEX erin, hij vind hem maar hij kan geen drivers vinden. M.A.W. ik kan hem dus niet gebruiken.
Iemand een idee hoe ik dit oplos? Alsvast bedankt
(p.s. als dit al eerder is gevraagt, sorry, maar om nou 35 pagina's door te lezen
Dat is wat ik nu ga doen...Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 12:16:
Wat adviseer je me... Geld terug?
Maar jij bent er erg tevreden mee, over het algemeen toch?
Ik heb er alleen maar problemen mee gehad

Je kan een nieuwe vragen, maar je moet zelf de verzendkosten van je oude ding daarheen betalen..
Dat heb ik dus al een keer moeten doen, moet ik zodirect nog eens en dan krijg ik prob maar 129 euro trug, maarja, t is niet anders..
Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet
Ze nemen je ieg wel serieus daar, dat is wel fijn (kweet niet zeker of ze nou denken dat ik a. dom ben en neit weet hoe hij werkt b. de waarheid spreek of c. lieg, maarja
Ik vind t zelf erg vervelend, deze hele situatie en als ik een iPod ga kopen doe ik dat bij een winkel hier in de buurt.
Maar je moet dus zelf weten wat je doet
Ieg even melen en horen wat je opties zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 12-02-2003 00:28 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Op zich vond ik die speler geweldig idd.
Ik zie een hélé hoop mensen die hem gewoon vrolijk gebruiken, en een hele hoop problemen.
In totaal heb ik mijn duex misschien 20x geformatteerd...

Dat is niet zoveel keer, dat heb ik op een avond wel gedaan ofzoVerwijderd schreef op 12 February 2003 @ 00:31:
Okeej
Op zich vond ik die speler geweldig idd.
Ik zie een hélé hoop mensen die hem gewoon vrolijk gebruiken, en een hele hoop problemen.
In totaal heb ik mijn duex misschien 20x geformatteerd...Een gemiddelde MP3 speler is toch niet zó gevoellig voor dit soort dingen?

Maarja, misschien was het ook te mooi om waar te zijn -> 130 euro voor een schijnbaar perfecte mp3speler...
Ik ga nu sparen en duur doen, hopend dat ik dan geen problemen ondervind, want daar heb ik een hekel aan... Frustratie alom, hoor, toen die Duex niet werkte..

Alone at last
Just nostalgia and I
Hoho, de service is niet slecht!Don3k schreef op 12 February 2003 @ 07:45:
daar was k al bang voor om bij mmport te bestellennou ja, gelukkig heb k deze http://www.pendrivemp3.com/ gehaald. Even duur als de DUEX maar minder functies en minder (geen) problemen
Ik weet alleen niet zeker of ze me serieus nemen (maar ze doen ieg alsof ze je serieus nemen
Ik ben net even wezen kijken voor een winkel in de buurt met mp3spelers, want ik wil niet nogeens zo'n ding online bestellen. Kben nu 20 euro kwijt voor een hoop teleurstellingen, dan fiets ik liever even naar een winkel
Ok, raad eens: Kheb een iPod gekocht nu dus en hoe denk je dat het daarmee gaat?

Waarom vinden mp3spelers mij niet liev..?

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 12-02-2003 19:02 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Hoe intensief hebben jullie hem gebruikt, standaard of elke dag wissen en vervangen van data?
Verwijderd
Ik weet ook niet wat ik fout doe!Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 11:53:
Ik vind het een fijn ding, maar ik weet niet hoe jullie hem gebruiken. Ik heb thuis 2 USB-poorten en daar heb ik 4 apparaten aan hangen (de ene eruit de andere erin) en hij doet het nog steeds. De enige wat niet mooi is dat, dat de oordopjes echt lowwww zijn . Maar ik heb een nieuwe setje oordopjes gekocht van Sony. Zo een probleem is het dus ook niet.
Ik verwijder hem netjes via windows en dan pas uit mijn USB.
Ik zet altijd goed gecodeerde mp3z er op
Wat kan het zijn?
Statische electriciteit? Volgens mij ook niet ('k heb mijn pc ge-aard aan de cv leidingen)
Dus... sjah...
* zwahiel weet 't niet hoor, ik doe niets geks, verwijder 'm niet uit windows, maar trekt 'm er zo gewoon uit!
Is toch een flash drive, geen gezeik met dat eerst uitzetten!
0x geformatterd, geen software geinstalleerd, maar gewoon alleen de mass storage driver die windows wil voor de externe hdd... verder niets!
Anyhow, ik ben dat dingetje kwijt, wat je tussen je USB ingang en het dopje doet, om te voorkomen dat de speler aan de oortelefoon hangt
Verwijderd
Die is ook door eenzelfde aantal mensen voordat die uitkwam besteld. Iedereen ook heel enthousiast. Heel vergelijkbare situatie. En het enige probleem dat zich met dat spelertje voordeed is dat bij sommige spelertjes geen GP batterijen pasten.
Sjah maar dat apparaat is ook wel een stuk duurder. Ik verwachtte van de Duex niet zo heel veel, dus het valt allemaal wel mee. Alhoewel het toch irritant is dat hij zo moeilijk doet met die SETTINGS.DAT. Als ik dat ding had geprogrammeerd dan had hij die SETTINGS.DAT gewoon aangemaakt als hij niet bestond.Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 11:59:
Lees dat topic over de iFP 180T eens door en vraag je dan nog eens af of het wel mee valt.
Die is ook door eenzelfde aantal mensen voordat die uitkwam besteld. Iedereen ook heel enthousiast. Heel vergelijkbare situatie. En het enige probleem dat zich met dat spelertje voordeed is dat bij sommige spelertjes geen GP batterijen pasten.
Ff een poll starten?Ralpy schreef op 13 februari 2003 @ 18:10:
Ik begin me af te vragen hoeveel procent eigenlijk problemen met zijn deux heeft, want ja hier lees je natuurlijk alleen maar mensen die problemen hebben. Maar volgens mij is het helemaal niet zo erg. Maybe een poll ofzo...
Kben alleen ziek geweest, dus kkon de Duex nog niet terugsturen, maar dat ga ik dus doen
Heel teleurstellend, de Duex, imo

Twas ook te mooi om waar te zijn prob..
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Verwijderd
Sorry voor tgz formaat draai linux en weet de zip syntaxis ff niet. Hoop voor je dat je dit nog op tijd leest....
omdat er zo'n progje bij zit op de cd
hmmm.. ik weet het al!Venkeroz schreef op 16 February 2003 @ 21:53:
ff een vraagje, de firmware is toch niet upgradeable, of wel
omdat er zo'n progje bij zit op de cd
ik haal hem in de war met die i-bead!!
No problems zelfs niet wanneer ik 'm onder 98se gewoon eruit trok en windows ging hangen
Totaal geen problems
totdat... ik op mp3spelers.nl keek, hij is gewoon 5 euro goedkoper geworden, net nadat ik hem besteld had :' (
• Ik ben er heel tevreden mee
• Het is wel leuk, niet meer
• Ik heb er spijt van dat ik 'm heb gekocht
Ook een poll maken? Klik hier
hej Joep!Jainoxi schreef op 19 February 2003 @ 01:55:
Ej Wiel... Volgens mij zijn er nou al 2 tegelenaren met een Duex
Ook al hier
Sjah ik ben er helemaal tevreden mee!
Verwijderd
Verwijderd
Van hoeveel mAh? Een GP NiMH AAA 800mAh gaat veel minder lang mee dan een GP NiMh AA 2000mAh batterij. Terwijl hij maar iets goedkoper is.Nijntje schreef op 18 december 2002 @ 01:31:
zou deze het dan 12 uur op een AAA batterij kunnen doen?
Hoe hoger hoe beter. Hoe hoger hoe groter het verschil tussen signaal en ruis. 85 dB s/n ratio is trouwens best matig. Maarja, men wil de prijzen/kosten laag houden van mp3 spelers. Zoiets mag van mij ook wel in de details staan, alhoewel je toch bijna niets merkt van ruis als je eenmaal een mp3 afspeelt. Alleen in heel rustige momenten, of als je niets afspeelt.Wat houdt dat in? is dat hoe hoger hoe beter, of hoe lager hoe beter?
Inderdaad, fabrikanten moeten eens ophouden zo vaag te doen over de speelduur. Ik ben nog geen mp3 of cdspeler tegengekomen die in de praktijk langer dan 6 uur meegaat. Ze moeten er fatsoenlijk bij zeggen wat voor batterijen je gebruikt (vooral hoeveel mAh) en welk volume je instelt.snel 1 vraagje: er staat bij dat hij 12 uur op 1 batterij speelt, bij welk volume is dat? en is dat genoeg geluid? want me md staat dat ie 7,5 uur kan maar kom ik ook maar aan de 3,5-4 uur. dus dat wil ik wel langer hebben.
[ Voor 101% gewijzigd door Yokozuna op 20-02-2003 13:58 ]
en me md staat ook wel wat harder, daarom kom ik denk ook niet aan de 7,5 uur, maar bijna de helft verschil hoort ook weer niet. maar ach, 12 uur, en je gaat uit van 6uur, kun je er toch nog een tijd naar luisteren
85 is wel slecht. Maar niet zo erg dat je tijdens het luisteren ruis gaat horen. Alleen als je bv. niets draait of tijdens rustige momenten, niet heel storend._ferry_ schreef op 20 February 2003 @ 15:52:
ik zie ook dat de s/n ratio wat kleiner is dan bij andere spelers, maar bij mp3 ga je natuurlijk toch nioet puur voor de qualiteit, maar is 85 niet erg weinig?
en me md staat ook wel wat harder, daarom kom ik denk ook niet aan de 7,5 uur, maar bijna de helft verschil hoort ook weer niet. maar ach, 12 uur, en je gaat uit van 6uur, kun je er toch nog een tijd naar luisteren
Maargoed, ze moeten gewoon wat duidelijker zijn.
Misschien gebruik je 1100 mAh batterijen, die zijn vrij standaard.dus dat wil ik wel langer hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Yokozuna op 20-02-2003 16:56 ]
Verwijderd
Helaas niet, het volgende wat ik ga kopen is een digicam, alhoewel, kopen??Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 18:10:
kun je daar es foto's van posten?
Verwijderd
- Het alom bekende vastlopen van de player, en de irritante manier van "repareren"
(zeer vervelend als je in de auto zit, of niet thuis bent)
- Speler valt af en toe spontaan uit
- Softwarematige wazigheden -> selectief overslaan van nummers,
- Geen geheugen hebben (onthouden van laatste nummer) -> zie ook uitvallen van speler -> ZEER IRRITANT
- lastige bediening als hij in zak zit (m'n rio kan ik met jas aan, zo doordrukken naar volgende nummer.
- Algehele aankoop -> inpulsief (ik heb er gewoon spijt van, echt een "mis"koop).
Die van mij gaat terug naar mp3cdspeler.nl, die kijken of ze hem kunnen vervangen of repareren. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg, die zet ik dan te koop. Misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.
Hieronder staan de emails met mp3cdspeler.nl
Ik wilde graag een ander merk speler, of een waardebon voor de toekomst. Maar daar deden ze moeilijk over. De volgende speler gaat dus niet meer bij mp3cdspeler.nl gekocht worden. (Als ze hem terugnemen en ze sturen een nieuwe af, hadden ze net zo goed een waardebon kunnen opsturen, maakt voor hun niks uit, want hij gaat als kapot of doa naar korea en zij vangen hun geld terug.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
| Hallo Michiel, Even kopie factuur en RMA formulier aan de speler toevoegen Verder alles voldoede gefrankeer en goed verpakt terug zenden naar ons adres zie factuur Mvg, RMA ----- Original Message ----- From: michiel@ellende.org To: Sales MP3 CD speler Sent: Sunday, February 16, 2003 8:05 PM Subject: Re: Duex XP probleem Is er een bepaalde procedure die ik moet volgen om de speler terug te sturen? mvg Michiel ----- Original Message ----- From: Sales MP3 CD speler To: michiel@ellende.org Sent: Tuesday, February 11, 2003 5:03 PM Subject: Re: Duex XP probleem Hallo Michiel, Het probleem is dat we de speler niet nieuw meer kunnen verkopen dus dat gaat helaas niet.Wij hebben zoveel Duexen verkocht de laatst weken en ik heb je klacht niet eerder gehoord dus als de speler defect moet zijn dan kijken we deze uiteraard gewoon kosteloos na voor je. John RMA ----- Original Message ----- From: michiel@ellende.org To: Sales MP3 CD speler Sent: Tuesday, February 11, 2003 3:22 PM Subject: Re: Duex XP probleem Hallo, Zou het niet mogelijk zijn om een tegoedbon te krijgen, zodat ik in de toekomst een andere speler bij u kan kopen? Dit is de 2e speler die ik bij u gekocht heb. U heeft een snelle service, dus ik vind het geen punt om de volgende speler ook bij u te kopen. mvg, Michiel ----- Original Message ----- From: Sales MP3 CD speler To: michiel@ellende.org Sent: Tuesday, February 11, 2003 9:55 AM Subject: Re: Duex XP probleem Hallo Michiel, Geld terug is alleen binnen de 7 dagen mogelijk . Als het apparaat vastloopt dan verwijdert u de Duex niet goed uit uw systeem .Waardoor er steeds meer euvels ontstaan . We kunnen de speler dus alleen voor u nakijken en desnoods vervangen voor u Mvg, RMA ----- Original Message ----- From: michiel@ellende.org To: rma@mp3cdspeler.nl Sent: Tuesday, February 11, 2003 8:50 AM Subject: Duex XP probleem Hallo Enkele weken geleden heb ik bij u een Duex XP gekocht. In eerste instantie leek het apparaat prima te functioneren. Dit kwam met name omdat ik de duex in die periode alleen als pendrive gebruikt heb. Na ongeveer 1 a 2 weken ben ik het apparaat actief als mp3 speler gaan gebruiken, maar sindsdien heb ik gemerkt dat het apparaat last heeft van hinderlijke structurele problemen. De problemen die ik ervaar zijn: - Plotseling uitgaan van de speler Tijdens het beluisteren van een mp3 slaat de speler vast en moet deze handmatig opnieuw aangezet worden. Echter dit probleem blijft zich herhalen totdat de speler opnieuw geformateerd is. - Vastlopen van de speler Zonder aanleiding loopt de speler vast en weigert nog aan te gaan. Vervolgens moet de speler via een speciale procedure ge-reset worden. Met de eerste speler die ik bij u gekocht heb, een rio 600, heb ik nooit problemen gehad. Ik zou graag de duex naar u terug sturen om in de toekomst een andere mp3 speler bij u te bestellen. Met vriendelijke groet, Michiel Heij michiel@ellende.org |
maar aangezien het toch 1 van de weinige spelers in die prijs is zit ik eigenlijk wel aan die duex vast, of er moet nog een i-beat IA gehouden worden. maar het geld heb ik er dan niet echt voor over, 115€ vind ik ok, maar veel meer eigenlijk niet.
edit: ownee,

[ Voor 56% gewijzigd door _ferry_ op 20-02-2003 22:12 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hij gaat niet meer aan!
Nieuwe volle batterijen en zo doen de truuk niet! HELP!
eerst ff dit topique doorlezen maar
[ Voor 24% gewijzigd door zwahiel op 22-02-2003 20:55 ]
Verwijderd
Heb ik ook, zal binnenkort een macro'tje van posten (macros begin ik goed in te wordenVerwijderd schreef op 19 February 2003 @ 18:00:
Jaaa lekker spelertje, MAAR, mijn speeltje begint af te schilferen, het is een soort velletje die nu los komt. Is niet zo mooi...
Oja, ik stuur over een paar dagen mijn duex'je terug als ik toch langs het postkantoor moet...
Wat voor batt. Na hoe veel uur spelen ong. verwissel je ze?Bigs schreef op 23 februari 2003 @ 00:35:
Ach mijne is 1x goed vastgelopen, maar heb hem nu geformatteerd en ik zorg gewoon dat ik de batterijen oplaad voor ze echt helemaal leeg zijn en sindsdien doet hij het weer heerlijk*klop af*. Ik ben uiteindelijk toch best tevreden met mijn Duexje (vooral als ik de prijs in gedachten hou)
Dit topic is gesloten.