[MP3 speler] DUEX - XP (géén MuVo, maar lijkt erop)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.260 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm ik heb nu toch nog eens die koptelefoon die erbij zat in gebruik genomen, aangezien ik dat nekkoord-systeem toch erg stoer vindt nu ik weet hoe het werkt en eigenlijk is het geluid helemaal zo slecht nog niet.
Ik heb de EQ meestal op Jazz staan en dan heb je eigenlijk bijna geen ruis, het geluid klinkt wel wat hol (beetje alsof je je equalizer in het midden heel hoog hebt staan, voor de kenners), maar het is wel acceptabel en dat nekkoord is gewoon relaxed want als ik die Duex in m'n broekzak doe moet ik telkens veel te lang zoeken :)

I O+ my Duex ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woei!!!! --------- Nu de mp3 speler nog.... (idd, ik heb hem nog niet binnen ;()
Wouw! :z Toch nog een beetje romatiek in dit topic :+

Oja, frank, op je site heb ik gezet dat ik het WAV'je nie kon downen, dat werkt inmiddels...

[nog meer offtopic gelul]
Hoeveel Bezoekers heb je eigenlijk al gehad op je review?
[/offtopic]

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 23:12:
Woei!!!! --------- Nu de mp3 speler nog.... (idd, ik heb hem nog niet binnen ;()

[...]
Wouw! :z Toch nog een beetje romatiek in dit topic :+

Oja, frank, op je site heb ik gezet dat ik het WAV'je nie kon downen, dat werkt inmiddels...

[nog meer offtopic gelul]
Hoeveel Bezoekers heb je eigenlijk al gehad op je review?
[/offtopic]
Countertje added :)

[edit]
in 30 mins 70 visits erbij :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zit al op de 210 tjetta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
misschien kan je ook wel de hoofdtelefoon dingen oversolderen?

Dan kan je mooi met sennheisers luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Reinier

\o/

-Avenger- schreef op 10 January 2003 @ 09:57:
misschien kan je ook wel de hoofdtelefoon dingen oversolderen?

Dan kan je mooi met sennheisers luisteren
Dat ben ik ook half van plan, ik vind dat touw-om-je-nek-ding wel geinig en als het goed is heb ik bij m'n ouders nog Sony Groove nogwat dopjes liggen waarvan de plug kapot is. En als back-up heb ik gisteren MX400's gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Die Sennheisers heb ik ook, lekker cheap en goed geluid! :)

't blijft Sennheiser hé! ;)

Maar hoe zit 't nu met oplaadbare batterijen iemand al een AAA oplaadbare batterij geprobeerd! :?

Net maar weer 's een mailtje gestuurd, ik wil mijn Duex XP! :( :( :/

[ Voor 7% gewijzigd door zwahiel op 10-01-2003 13:00 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinier schreef op 10 January 2003 @ 10:05:
[...]

Dat ben ik ook half van plan, ik vind dat touw-om-je-nek-ding wel geinig en als het goed is heb ik bij m'n ouders nog Sony Groove nogwat dopjes liggen waarvan de plug kapot is. En als back-up heb ik gisteren MX400's gekocht.
Ik zit net ff de plaatjes te bekijken van dat nekkoord. Maar als die koptelefoon nu echt zo brak is dat je hem toch nooit gebruikt, kan je hem dan niet gewoon zo onzichtbaar mogelijk weghalen (wegknippen ofzo?) en alleen het koord gebruiken en buitenom apart een koptelefoontje aansluiten? Zo werkt het bij mijn iRiver iFP- 180T. En dat is prima te doen moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

L.S.

Net na het weekend krijgen we ze eindelijk. Ze zijn onderweg met DHL hierheen.
Normaal gesproken is Korea-Nederland ongeveer 3 dagen met DHL. Echter het weekend zit er nu tussen.

Uiteraard houden wij u op de hoogte,

Alvast bedankt voor uw geduld,

Met vriendelijke groet,

Sales Support
MMPORT

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
ff snel een vraagje, voor diegenen die dit mooie spelertje al hebben (net als ik :P)..

weet iemand hoe dat rustige klassieke muziekje (Unitech - 1.mp3) in het echt heet ?? (dus de hele versie...

dit liedjeis 1 van de 3 stukjes van liedjes die er standaard op staan)

[ Voor 12% gewijzigd door Slecht op 10-01-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Slecht schreef op 10 January 2003 @ 14:48:
ff snel een vraagje, voor diegenen die dit mooie spelertje al hebben (net als ik :P)..

weet iemand hoe dat rustige klassieke muziekje (Unitech - 1.mp3) in het echt heet ?? (dus de hele versie...

dit liedjeis 1 van de 3 stukjes van liedjes die er standaard op staan)
Kan je dat muziekje niet even online zetten? Dan kan ik je misschien helpen, en anders moet ik tot maandag wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb er ook een besteld , zal begin volgende week wel komen (mmport)
maar zit me nu het volgende af te vragen:
Zouden zijn er al plannen voor een nieuwe firmware met ondersteuning voor OGG ?

verder ga ik ervan uit dat onder linux dit gewoon werkt , met usb-mass-storage driver.

Is de firmware ook te vinden op de "removable disk" die je in je OS te zien krijgt,
m.a.w. zou je ook eventuele firmware upgrades kunnen doen vanuit linux ?? :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

u_nix_we_all schreef op 10 January 2003 @ 15:21:

verder ga ik ervan uit dat onder linux dit gewoon werkt , met usb-mass-storage driver.
Dat zou kunnen, maar ik weet 't niet zeker...
Is de firmware ook te vinden op de "removable disk" die je in je OS te zien krijgt,
m.a.w. zou je ook eventuele firmware upgrades kunnen doen vanuit linux ?? :)
Gokje... neej... op beide antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik vraag me af op welke manier (welk formaat etc) ik de meeste nummers op de Duex kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zwahiel schreef op 10 januari 2003 @ 15:33:
[...]

Dat zou kunnen, maar ik weet 't niet zeker...

[...]

Gokje... neej... op beide antwoorden...
Als je het niet zeker weet, kan ik net zo goed wachten tot ik hem zelf heb en
dan zelf effe gaan kijken nietwaar |:(

Kun je me uitleggen wat ik (of iemand anders) aan je response heeft ?

Als ik vraag of iemand het weet zit ik dus niet te wachten op iemand
die post DAT HIJ HET OOK NIET WEET :(

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op 10 January 2003 @ 15:21:

Yup, dat werkt gewoon
Is de firmware ook te vinden op de "removable disk" die je in je OS te zien krijgt, m.a.w. zou je ook eventuele firmware upgrades kunnen doen vanuit linux ?? :)
Nou hij is vanuit windows niet te zien, maar in de handleiding zeggen ze wel dat je met de speciale software van hun moet formatteren omdat je anders 'systeembestanden' kan beschadigen, dus het kan best dat het er in een aparte partitie of verborgen op staat ofzo. Mijn gok is dat je dat met Linux makkelijk moet kunnen zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bigs op 10-01-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
ff ander vraagje [offtopic] :P
met wat voor mp3 kan ik 64kbps vergelijken 128 of hoger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

gfo schreef op 10 January 2003 @ 16:01:
ff ander vraagje [offtopic] :P
met wat voor mp3 kan ik 64kbps vergelijken 128 of hoger :?
Ik snap je vraag misschien niet, maar 64Kbps is de helft van wat jij 128 noemt, of bedoel je iets anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
64kbps wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik had 4 1/2 uur met 64kbit WMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik heb al gelezen dat WMA qua grootte het beste is, maar welke kwaliteit (kbit enzo), en hoe zet ik mp3 om naar een wma? neem aan iets van Goldwave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

met winamp kan je met een WMA plugin (zit er standaard bij, in de full versie van winamp) wmaatjes maken...
op 64kb is de kwaliteit niet echt geweldig, maar het is te doen.. en je kan ook hogere bitrates gebruiken.

de mijne gaat nu wel aan, als ie aan de pc zit, het valt me op dat er geen settings.dat (of zoiets) meer op staat, dat stond er eerst wel op (hidden file).. misschien dat dat het is? Kan iemand van de duex-bezitters me dat toesturen? victim@yifan.net
volgens mp3cdspeler/de fabrikant moet ik formatteren met het meegeleverde programmaatje op CD, maar hij geeft steeds aan "hint: connect mp3 player" terwijl hij dus wel connected is

edit: laat maar!
ik heb zelf een settings.dat gemaakt (leeg bestand), toen werkte het programma wel, daarna geformatteerd en nu doet ie t weeeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

[ Voor 12% gewijzigd door schaduw op 10-01-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jainoxi schreef op 10 January 2003 @ 17:46:
Ik heb al gelezen dat WMA qua grootte het beste is, maar welke kwaliteit (kbit enzo), en hoe zet ik mp3 om naar een wma? neem aan iets van Goldwave?
Download.com -> Search -> MP3toWMA = altijd raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schaduw schreef op 10 January 2003 @ 17:53:
met winamp kan je met een WMA plugin (zit er standaard bij, in de full versie van winamp) wmaatjes maken...
op 64kb is de kwaliteit niet echt geweldig, maar het is te doen.. en je kan ook hogere bitrates gebruiken.

de mijne gaat nu wel aan, als ie aan de pc zit, het valt me op dat er geen settings.dat (of zoiets) meer op staat, dat stond er eerst wel op (hidden file).. misschien dat dat het is? Kan iemand van de duex-bezitters me dat toesturen? victim@yifan.net
volgens mp3cdspeler/de fabrikant moet ik formatteren met het meegeleverde programmaatje op CD, maar hij geeft steeds aan "hint: connect mp3 player" terwijl hij dus wel connected is

edit: laat maar!
ik heb zelf een settings.dat gemaakt (leeg bestand), toen werkte het programma wel, daarna geformatteerd en nu doet ie t weeeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
WOEHEEEEE mooi voor je man! woei! dat weten wij dan ook weer, voor als het ons ook overkomt.... :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Is de firmware ook te vinden op de "removable disk" die je in je OS te zien krijgt, m.a.w. zou je ook eventuele firmware upgrades kunnen doen vanuit linux ??
Bij de DIVA mp3 player (ook"removable disk") kan je je firmware upgraden door de nieuwe firmware op je player te zetten en vervolgens een juiste toetsencombinatie op je player in te drukken. De oude firmware kan je er dan dus niet afhalen. (wel kan je zien welke versie je gebruikt en deze van de site downloaden) Misschien gaat het bij deze player op een vergelijkbare manier?

Ik begrijp niet helemaal waarom iedereen zich zo druk maakt over het formatteren van je MP3 speler, waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ik zie echt het nut van formatteren niet in. 8)7

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb de mijne vandaag binnengekregen. Mooi apparaat. Het enige waar ik niet over tevreden was was de geluidskwaliteit. Dus meteen sony dopjes gehaald (voor de meest geavanceerde techniek betaal je 139 euro, en dan kan je voor een paar klotedopjes nog 20 euro neertellen :( ) en eraan gesoldeerd, want het systeem met het draagkoord vind ik ideaal: niet die eeuwige draad in de knoop. Was even prutsen (ik had niks fijners liggen dan een 100 watt soldeerpistool), maar het zit. Echter, nog steeds heb ik last van een beetje ruis op de achtergrond, ook als er geen muziek speelt en de backlight uitstaat. Het maakt niet uit op welk volume hij staat.

Deze achtergrondruis valt dus minder op wanneer hij harder staat (volume ruis/muziekvolume is dan lager)

Daarom kan je, als je andere oordopjes gebruikt, beter een setje nemen met een hoge impedantie. Je zal het ding dan wat harder moeten zetten, maar je hebt wel minder ruis.

Misschien ga ik morgen een setje sennheisers halen, die hebben een wat hogere impedantie. Alleen vervelend dat die niet in-ear zijn zoals die sony's, die blijven daardoor wat beter zitten. Misschien lukt het me wel om een combo te maken van de behuizing van sony, de speakertjes van sennheiser en de draad van de duex zelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Luxx schreef op 10 januari 2003 @ 23:40:
[...]Ik begrijp niet helemaal waarom iedereen zich zo druk maakt over het formatteren van je MP3 speler, waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ik zie echt het nut van formatteren niet in. 8)7
Innogear (een reseller van de Duex) zegt:
Q. My Duex mp302 quit working.
A. Make sure the hold button is not on.
Try replaceing the Battery, when you do so, remove the battery wait at least 5 seconds and insert a new battery. This will Reset the player.
If it still won't work, re-format the Duex mp302.
Dus ik zou zo zeggen dat formatteren in sommige gevallen wel nuttig is.

Overigens: hier komt denk ik ook de verwarring over de naamgeving vandaan; Innogear verkoopt een Duex MP302 die bij ons MP304 heet! :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

nou, ik heb te vroeg gejuigd :(
vlak nadat ik mn laatste bericht postte merkte ik wat het echte probleem is;

mijn duex gaat uit als ik +/- een minuut lang niets doe!
daarna gaat hij dus niet meer aan, totdat ik hem zonder batterij aansluit op de PC en dan de batterij erin doe. Dan kan ik in explorer zien dat settings.dat verdwenen is. Daarna moet ik een nieuwe (lege) settings.dat aanmaken, dan formatteren en daarna doet hij het pas weer :S (totdat ik hem dus weer een minuut aan laat staan)

KUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
hmmm het kan aan mij liggen maar ik mis de resume functie.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Yup resume mis ik ook wel, vooral omdat ie ook automatisch uit gaat als je hem op pause hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schaduw schreef op 11 January 2003 @ 11:51:
nou, ik heb te vroeg gejuigd :(
vlak nadat ik mn laatste bericht postte merkte ik wat het echte probleem is;

daarna gaat hij dus niet meer aan, totdat ik hem zonder batterij aansluit op de PC en dan de batterij erin doe. Dan kan ik in explorer zien dat settings.dat verdwenen is. Daarna moet ik een nieuwe (lege) settings.dat aanmaken, dan formatteren en daarna doet hij het pas weer :S (totdat ik hem dus weer een minuut aan laat staan)

KUT
Tjeej, dat heb jíj weer! Heb je al betere batt. geprobeerd? Anders is jouw duex gewoon STUK denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

schaduw schreef op 11 January 2003 @ 11:51:
Heb je het inmiddels al geprobeerd met de settings.dat van iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je hebt die software van de duex wel degelijk nodig?
ook al is het alleen formateren ... het blijft irritant want dan moet ik weer _HELEMAAL_ een windows pc gaan zoeken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

bij het formatteren wordt de settings.dat automatisch hersteld, dus een andere was niet meer nodig.
En ik had het ook met een andere batterij geprobeerd...

Maar iedere keer als ik hem aan de gang kreeg, zette ik er 122MB aan WMA bestanden op. Nu heb ik een combinatie van MP3 en WMA bestanden, en hij blijft het gewoon doen!
Als ik er alleen een paar WMA bestanden op doe, werkt hij ook, dus ik ga gewoon nieuwe WMAatjes maken en kijken of dat werkt...
Als dat werkt, moet er denk ik een foute WMA tussen die andere zitten ofzo... en dan is het opgelost!!! :)
Of hij kan/mag niet helemaal vol met WMAatjes zitten, maar dat lijkt me sterk...
i'll keep you posted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

owja, bij mij blijft wel de EQ setting bewaard, ik las ergens dat een van jullie dat niet had?
edit: sorry, de instelling wordt gereset, maar hij onthoudt wel waar je zat in dat menu :/

als je klikt op format, kun je (ik in ieder geval) niet kiezen voor Fat32, Fat16 is grijs en dus niet aanklikbaar... Als dat wel zou kunnen, zou er ondersteuning voor lange bestandsnamen zijn, nu krijg je DJSHAD~1.WMA...
En die geavanceerde format snap ik ook niet echt;

Afbeeldingslocatie: http://www.clz.let.uu.nl/home/V.S.Ganesh/format.jpg

je moet de PLAY knop ingedrukt houden en de MP3 speler inschakelen, maar dat is dezelfde knop..?
als ik t toch probeer (playknop gewoon ingedrukt houden), gaat hij echt niet aan...

[ Voor 8% gewijzigd door schaduw op 11-01-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
imo veel te omslachtig allemaal...

Hij heeft me toch net iets teveel nadelen, ik kijk nog even verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

wat is te omslachtig, formatteren hoeft in principe niet (als hij gewoon werkt)...
het is gewoon copy/pasten in explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Inderdaad, ik zou niet weten waarom je hem zou moeten formatteren. Ik heb die Windows software ook nog in het plastic zitten, gewoon mp3tjes copy-pasten is net zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

zwahiel schreef op 10 januari 2003 @ 12:25:

Maar hoe zit 't nu met oplaadbare batterijen iemand al een AAA oplaadbare batterij geprobeerd! :?

ik heb bij de mediamarkt pas een draadloze optische muis van safeway gekocht voor 25 euro, daarin zitten 2 700mAh oplaadbare nimh AAA batterijen en die doen het gewoon in de duex... en je kan ze opladen in de muis :) (die je toch niet gebruikt als je weg bent en je duexje meeneemt!)

ook heb ik Philips HE555 oordopjes gekocht voor 11.95... of had ik beter de Sennheiser MX400 kunnen kopen, die was ook ietsjes goedkoper...
Afbeeldingslocatie: http://www.megapool.nl/data/products/large/428513.jpg
dit is de 565, 555 heeft geen volumecontrole...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
hoe loop die van jou nou vast dan?
Dan wil ik dat ook met die van mij proberen, kijken of het ook gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nog even 2 700mAh batt. kopen van Duracell, (kunnen die eigenlijk wel in een 1800 mAh lader????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
waarom 700mAh? Wat het hoogste mAh wat in de Duex kan? Ik denk dat ik gewoon hele goede (lees: met een hoge mAh koop) oplaadbare AAAtjes koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Jainoxi schreef op 12 January 2003 @ 00:16:
waarom 700mAh? Wat het hoogste mAh wat in de Duex kan? Ik denk dat ik gewoon hele goede (lees: met een hoge mAh koop) oplaadbare AAAtjes koop...
Het aantal mAh maakt niet uit, de Duex slikt ze toch wel. De grootste capaciteit oplaadbare AAA'tjes zijn rond de 750mAh en daar doet je Duex het wel een tijdje op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

u_nix_we_all schreef op 10 januari 2003 @ 15:53:
[...]

Als je het niet zeker weet, kan ik net zo goed wachten tot ik hem zelf heb en
dan zelf effe gaan kijken nietwaar |:(

Kun je me uitleggen wat ik (of iemand anders) aan je response heeft ?

Als ik vraag of iemand het weet zit ik dus niet te wachten op iemand
die post DAT HIJ HET OOK NIET WEET :(
dan niet jonge...

maar volgens mij gokken meerdere mensen... dus je hoeft niet zo aardig te doen hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reinier schreef op 12 januari 2003 @ 01:13:
[...]

Het aantal mAh maakt niet uit, de Duex slikt ze toch wel. De grootste capaciteit oplaadbare AAA'tjes zijn rond de 750mAh en daar doet je Duex het wel een tijdje op 8)
Maarrr. die laden ook goed in een 1800 lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 10:37:
[...]

Als ze erin passen (ze zijn natuurlijk een stukkie korter) dan moeten ze gewoon goed te laden zijn. Want je gaat geen speciale kortere ruimtes maken in een lader, of een hefboompje om de ruimte korter te maken, zoals o.a. bij de Powerbank Smart, als je er geen AAA's in kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 10:37:
[...]

Hier laden ze prima...

Tip: als je de beste oplaadbare batterijen wilt hebben, vraag dan naar GP batterijen.. (naar mijn weten is voor AAA batt. = 750 mAh max.)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Sjaak_Afhaak schreef op 12 januari 2003 @ 12:22:
[...]
Tip: als je de beste oplaadbare batterijen wilt hebben, vraag dan naar GP batterijen.. (naar mijn weten is voor AAA batt. = 750 mAh max.)
Precies, en daar staat dan heel misleidend 800 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Reinier schreef op 12 January 2003 @ 12:34:
[...]

Precies, en daar staat dan heel misleidend 800 op :)
?? 800? bij mij staat er toch echt 750 op.. :?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[url=]http://www.nl.conradcom.de/scripts/wgate/zcop_nl50fa29e3/~flNlc3Npb249UDkwX0NPUF9OTDpDX0FHQVRFMDQ6MDAwMC4wMTIyLmM1OTM4OWU5Jn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0yNzgyMjA2NDMy====?~template=pcat_product_details_document&r3_matnr=000000000000250056&object_id=0000000000000000000000000000000000250056&object_guid=4F13773BDAEB615AE10000000A010220&p_load_area=501030&text_ztab=Type%40HHR-95AAA-1Z%7cSpanning%401%2c2+V%7cCapaciteit%40950+mAh%7cAfm%2e+%28%3cFONT+FACE%3d%22Symbol%22%3e%26%23198%3b%3c%2fFONT%3exl%29%4010%2c3+x+67+mm%7cGewicht%4018+g&area=501030&page=5&price=Geen+prijs%21[/url]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Conrad is ook een ster in het verzinnen van lange url's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 13:00:
Conrad is ook een ster in het verzinnen van lange url's
:D :D :D

Lekkere droge opmerking :D

BTW. De link werkt niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

van http://www.gppowerbank.nl/body_productoverzicht.html
Afbeeldingslocatie: http://www.gppowerbank.nl/C80aaahcc2.gif
GP Rechargeable
2 x 750mAh NiMH
mini-penlite (AAA)
ze weten het zelf dus ook niet... (op t plaatje staat 800...)

edit;
bij mycom hebben ze ook 750 én 800
http://silverapp1.mycom.n...uctID=26008&productType=1 (750 voor 10,-)
en
http://silverapp1.mycom.n...uctID=37575&productType=1 (800 voor 9.95)

800 is dus 5 cent goedkoper :)
maar de 750 staat daar ook in een andere verpakking;
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/26008mcl.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door schaduw op 12-01-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Oh vaag, ik had alleen nog maar 750mAh GP's gezien met 800 erop, volgens mij snappen ze het zelf ook niet helemaal :?

Trouwens, de 2000 serie AA batterijen zijn 1920mAh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

aatos schreef op 11 January 2003 @ 02:14:
Ik heb de mijne vandaag binnengekregen. Mooi apparaat. Het enige waar ik niet over tevreden was was de geluidskwaliteit. Dus meteen sony dopjes gehaald (voor de meest geavanceerde techniek betaal je 139 euro, en dan kan je voor een paar klotedopjes nog 20 euro neertellen :( ) en eraan gesoldeerd, want het systeem met het draagkoord vind ik ideaal: niet die eeuwige draad in de knoop. Was even prutsen (ik had niks fijners liggen dan een 100 watt soldeerpistool), maar het zit. Echter, nog steeds heb ik last van een beetje ruis op de achtergrond, ook als er geen muziek speelt en de backlight uitstaat. Het maakt niet uit op welk volume hij staat.

Deze achtergrondruis valt dus minder op wanneer hij harder staat (volume ruis/muziekvolume is dan lager)

Daarom kan je, als je andere oordopjes gebruikt, beter een setje nemen met een hoge impedantie. Je zal het ding dan wat harder moeten zetten, maar je hebt wel minder ruis.

Misschien ga ik morgen een setje sennheisers halen, die hebben een wat hogere impedantie. Alleen vervelend dat die niet in-ear zijn zoals die sony's, die blijven daardoor wat beter zitten. Misschien lukt het me wel om een combo te maken van de behuizing van sony, de speakertjes van sennheiser en de draad van de duex zelf >:)
Is dat jou gelukt? Ik heb voor mijn Creative Jukebox Zen ook een setje Sennheiser mx500 gehaald, maar ze zitten zo kut, dat ik toch liever mijn oude sony dopjes gebruik.

Ik heb geprobeerd om die bass pijpjes van een oud setje sony dopjes eroverheen te zetten, maar dat pastte niet. Ook die van een setje philips dopjes pastten niet.

Erg jammer, want ik vind het wel beter geluid.. en toch weer zonde van die 20 euro voor die Sennheisers op deze manier natuurlijk.

(Al verwacht ik voor €429,- dat er op zich wel enigszins goede headphones bij mijn Zen hadden mogen zitten..)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reinier schreef op 12 januari 2003 @ 13:44:
Oh vaag, ik had alleen nog maar 750mAh GP's gezien met 800 erop, volgens mij snappen ze het zelf ook niet helemaal :?

Trouwens, de 2000 serie AA batterijen zijn 1920mAh :)
/me gaat morgen gewoon even langs de V&D voor Oplaadbare NiMH AAA Batt. ....... en ik neem geen genoegen met < 700 mAh >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? En een goede AA(A) oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

de batterijen, don't pay more than 10 euro!
per 2 stuks... GP/Duracell zie ik vaak voor die prijs - AAA 750 (of 800mAh ?) nimh batterijen dus...
hier staan ze ook tussen, http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/54
ook de opladers van GP staan daar, maar die zijn wel errug duur!
hoe het zit met opladers en welke batterijen er allemaal ingaan, of ze ook 800mAh aankunnen enzo, weet ik niet, maar ik houdt het voorlopig op de batterijen uit mn muis :)
(k ben namelijk nog steeds aan het experimenteren, of die van mij het nou wel of niet blijft doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog meer verschil tussen de MX 400 en 500 zit ? mp3spelers heeft het alleen over de Volume knop in de snoer...Ik denk dat ik maar ga voor de MX500 lijkt me wel geschikt voor de Duex

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

van http://www.sennheiser.com...ucts_headphones_portables

mx400:
Features
Wide dynamic range
Excellent bass response
Dual-sided highly conductive OFC copper cable
Can be connected directly to personal stereos, CD players, DAT recorders and hi-fi systems
black and silver
2-year guarantee
mx500:
Features
Wide dynamic range
Excellent bass response
Dual-sided highly conductive OFC copper cable
Can be connected directly to personal stereos, CD players, DAT recorders and hi-fi systems
Additional volume control
blue metallic
2-year guarantee
alleen volume control als verschil,
en de tech.specs. zijn helemaal gelijk...

edit:
owja, ook nog een ander kleurtje als verschil

[ Voor 4% gewijzigd door schaduw op 12-01-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Dat verschil gaf ik ook aan in dit topic, en daar vond met de specs niet boeiend. Iemand die real life ervaringsverschillen kan noemen?
En schaduw, doet je speler het inmiddels iets beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het voordeel van mp3 spelers met een flashdrive is volgens mij wel dat ze zo klein zijn. Maar voor mij valt dat voordeel weg in vergelijking met een cd-mp3speler of hdd-mp3speler, want die kunnen veel meer mp3's opslaan in vergelijking met de prijs. Ik heb momenteel mijn discman iedere dag bij en ik luister zo'n 4 uur per dag naar dat ding. Na 4 uur luisteren ben je een bepaalde cd ook wel zat, dus wil ik eigenlijk ook een mp3 speler, maar eentje met flash heeft nog niet echt veel meer opslagruimte en dan kun je dus iedere dag nieuwe mp3's eropzetten. Een mp3cdspeler is leuk, vooral met een 8cm schijfje omdat die relatief goedkoop zijn. Alleen dan kan ik mijn hele muziekcollectie op mp3cd gaan branden en daar heb ik ook geen zin in. Dan blijft er nog alleen maar de hhd speler over en die dingen zijn niet te betalen; €300,-. Ik zit nu te overwegen om zelf een portable hdd speler te bouwen (kan ik wel) dan heb ik er nog meer plezier aan want het maken van zoiets is ook leuk. Alleen de vs1001 (chip) is in Nederland niet goedkoop aan te komen. Dat wilde ik even kwijt.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
En dat is dus helemaal off-topic hier :) Ik vind geheugenspelers trouwens relaxter, moet je telkens weer opnieuw cd's branden enzo, ook als je maar 1 extra nummer erbij wil hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

nope, volgens mij is het geheugen corrupt...
het is een lang verhaal, maar hij gaat iig terug.

de philips he555 oortelefoontjes zijn trouwens wel goed, de bass wave doet zijn werk errrg goed...
Zelfs n stuk beter dan mijn sony oordopjes met goove (bass wave en groove lijken qua uiterlijk erg op elkaar, alleen heeft die philips) dus ook n kleine bassreflex (zie: http://www.megapool.nl/data/products/large/428513.jpg).

en de meegeleverde houder van philips ziet er ook coool uit, een doorzichtig blauw 'pilaartje' waar je de oortelefoon omheen kan draaien...

Dat kettinkje is opzich wel handig, maar ik ga daar dus niet vaak mee lopen, hoogstens als ik een vest of overhemd aan heb, daar kan ie dan onder en dan kan je ook makkelijk bij de bediening... Nee, ik doe m wel in mn broekzak :)

edit; als ik m weer terug heb.... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door schaduw op 12-01-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-DarkShadow- schreef op 12 January 2003 @ 21:57:
[.... veel offtopic gebrabbel .... ]
Tja, zelf een HDD inbouwen gaat echt fout hoor! hoe wil jij de software bouwen er voor? En in mp3 spelers zit meestal nog betere HDD die minder fouten maakt etc. Neejjjjjjjj. geef mij maar gewoon een flash spelertje...

Gebruiken de mensen (die hem al hebben) de speler nou ook nog een beetje voor 'normale' bestanden?

[edit] Binnenkort komen er zelfs flash spelertjes van 1 GB op de markt... Tja, zwaai maar met je handje naar de """"portable"""" HDD?

Nog ff en hij is met LCD scherm etc.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Laatst online: 01-09 15:37
straks hebben we gewoon helemaal geen harddisks meer en gaat alles met flash :P moet het eerst wel wat sneller worden nog natuurlijk

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mannes schreef op 12 January 2003 @ 23:13:
straks hebben we gewoon helemaal geen harddisks meer en gaat alles met flash :P moet het eerst wel wat sneller worden nog natuurlijk
Dat denk ik dus ook!
offtopic:
Volgens mij blijft de HDD bestaan, maar dan heb je nogaltijd een log ding van (in die tijd dan) 600 GB en spreek je over Flash pennetjes van 50 GB alsof het de normaalste zaak van de wereld is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

In OC&E loopt een topic over 't zelf maken van een mp3player met een HDD of een flash erin...

Daar staan voorbeelden genoeg in van mensen die dit gedaan hebben!

Maar ik denk dat ik ook weer voor GP batterijen ga... al waren mijn 1800mAh AA batterijen voor mijn digicam wel € 18,95 :( Maar goed ze doen 't wel lang en zijn wel prettig in gebruik :)

Trouwens ff over de lader! voor NiHM batterijen heb je een aparte lader nodig! Doe ze niet in een reguliere lader, maar kijk of de lader ook NiMH op kan laden, zo niet nieuwe lader kopen! Waarom? anders laden de batterijen niet goed en zijn ze naar 10x opladen naar de klitsen! :( (ik weet 't uit ervaring!!)

Voor 18 pleuro heb je een lader waar je alle soorten oplaadbare batterijen kan opladen (meest gangbaren!) dus ook AAA! :)

Ik wacht nog steeds met smacht op mijn brievenbus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
zwahiel schreef op 10 January 2003 @ 12:25:

Ja joh, ik heb die sennheisertjes ook gehaald voor m'n Nex IIe. Lekker goed geluid voor weinig centjes :) Ik wilde natuurlijk niet gezien worden met die rotte oordoppen die standaard bij de Nex IIe geleverd worden he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

zork schreef op 13 januari 2003 @ 00:30:
[...]
Ik wilde natuurlijk niet gezien worden met die rotte oordoppen die standaard bij de Nex IIe geleverd worden he :D
Waarom niet? Dan weet iedereen dat je een coole Nex IIe hebt, en niet een Hema walkman van 15 jaar geleden (waar ook Sennheisers in passen) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Kun je van deze mp3 speler het geheugen nou wel of niet verwisselen (Flash-kaartjes). Ik dacht zelf van niet want heb het nog nergens zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Eskimootje schreef op 13 January 2003 @ 00:55:
Kun je van deze mp3 speler het geheugen nou wel of niet verwisselen (Flash-kaartjes). Ik dacht zelf van niet want heb het nog nergens zien staan.
Je geeft zelf het antwoord al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
gday schreef op 12 January 2003 @ 14:01:
[...]

Is dat jou gelukt? Ik heb voor mijn Creative Jukebox Zen ook een setje Sennheiser mx500 gehaald, maar ze zitten zo kut, dat ik toch liever mijn oude sony dopjes gebruik.

Ik heb geprobeerd om die bass pijpjes van een oud setje sony dopjes eroverheen te zetten, maar dat pastte niet. Ook die van een setje philips dopjes pastten niet.

Erg jammer, want ik vind het wel beter geluid.. en toch weer zonde van die 20 euro voor die Sennheisers op deze manier natuurlijk.

(Al verwacht ik voor €429,- dat er op zich wel enigszins goede headphones bij mijn Zen hadden mogen zitten..)
Het solderen is niet moeilijk, het er terug op krijgen van het kapje is veel gedoe. Ik heb nog geen sennheisers gekocht, maar ik denk dat het wel moet kunnen, met de behuizing van de sennheisers en daar dan het sony in-ear kapje overheen. Het is best flexibel, dus het moet te doen zijn. Als het beter uitkomt de hele behuizing van sony, en het speakertje van sennheiser.

Die ruis heb ik trouwens alleen last van als ik in een stille omgeving luister, op straat of in de bus/trein/tram/metro is het lawaai sowieso al meer dan die ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

aatos schreef op 13 January 2003 @ 02:14:
[...]

Het solderen is niet moeilijk, het er terug op krijgen van het kapje is veel gedoe. Ik heb nog geen sennheisers gekocht, maar ik denk dat het wel moet kunnen, met de behuizing van de sennheisers en daar dan het sony in-ear kapje overheen. Het is best flexibel, dus het moet te doen zijn. Als het beter uitkomt de hele behuizing van sony, en het speakertje van sennheiser.
Nou, het vervelende van die Sennheisers is dat ze "dik" zijn, zeg maar. De kapjes hebben op zich wel de goede grootte, maar de randen passen niet ver genoeg om die dopjes heen omdat ze dikker zijn dan de sony-dopjes. Dan dus maar iets anders proberen...

Ik heb net weer geprobeerd om even weer met die Sennheisers te luisteren.. ze klinken superieur, maar na 10 minuten had ik weer gewoon een zeurende pijn aan m'n oren, en daar krijg ik op zijn beurt dan weer koppijn van :(. De designers van die dopjes mogen ze best een schop onder hun reet geven ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Om weer van oordopjes en batterijen terug naar de Duex te gaan: als het goed is krijgt MMPORT ze vandaag binnen... straks maar even mailen denk :)

edit:
gemaild...

[ Voor 11% gewijzigd door Reinier op 13-01-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ha, razendsnelle reactie van MMPORT, en ik quote:
Ze zijn een kwartier geleden binnengekomen...
U mag deze natuurlijk vanmiddag komen afhalen
:D _/-\o_

Edit: Ik heb hem!!! :D WHOEI!

Toch wel sneu voor [digidude] dat hij hem zo'n beetje als laatste ontvangt... ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Reinier op 13-01-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Reinier schreef op 13 januari 2003 @ 13:16:

[...]

Toch wel sneu voor [digidude] dat hij hem zo'n beetje als laatste ontvangt... ;(
:(

En met digidude, Zwahiel ook dus :'( ;(

Nou maar hopen dat er morgen iemand thuis is als de postbode komt, ik moet morgen van 9 tot 11 weg, en dan is er niemand thuis! :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(
en hij valt zo tegen dat je maar meteen een nieuwe UserIcon heb neergezet ? :) ;)

ik hoef gelukkig _NOG_ maar 7/8 dagen te wachten :-/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 15:06 . Reden: gwoon! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 15:05:
[...]
en hij valt zo tegen dat je maar meteen een nieuwe UserIcon heb neergezet ? :) ;)
Hehe, nee die had ik gisteren al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik heb net een lader en AAA batterijtjes gekocht.. Heb alleen 1,2v (750mAh) NiMh oplaadbare batjes gekocht. Bij de specs staat 1,5v. Kan ik deze baterijen nog gebruiken of moet ik gaan ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oplaadbare batterijen zijn altijd 1,2 V.
Bij anderen werkte die erop dus zal geen probleem moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Dat zal zeker geen probleem zijn, de meeste oplaadbare batterijen leveren continu 1,2 V terwijl alkalinebatterijen heel snel terugvallen tot veel minder dan 1,5 V, het spanningsverloop bij goede oplaadbare batterijen is vaak beter dan die van gewone.

Edit: kijk hier maar eens, dat gaat dan wel over GP batterijen maar het geldt voor vrijwel alle herlaadbare.

[ Voor 27% gewijzigd door Reinier op 13-01-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ze net gebeld (idd, dit topic nog niet gelezen) en hij zei dat ik hem morgen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

[...]

hoho, ik heb hem ook nog steeds niet, als ik niet reageer, wil het niet zeggen dat ik er niet ben :o

Arme ik ;(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Nou, m'n bevindingen tot nu toe (niets nieuws eigenlijk, en het zijn maar meningen!):

- hij ruist wel heel erg tussen 2 nummers en als het display aanstaat (leg je oor eens op het display -> herrie!)
- koptelefoon is niet bijzonder veel slechter dan m'n Sennheiser MX400's
- het geluid vervormt niet veel op hoog volume (veel en veel minder vervorming dan m'n Sony discman met Groove dopjes)
- hij is nu 1 keer vastgelopen, m'n huisgenoot bekeek hem even en hij crashte meteen terwijl er een hele enge fluittoon uit de koptelefoon kwam, batterij eruitgehaald en hij deed het weer okee
- kwaliteit van de voice recorder is jammer genoeg behoorlijk slecht
- leuk formaat, lekker licht, ziet er sjiek uit (aluminium en krasvrij kunsttstof), erg mooie verpakking (hehe), en goede service van MMPORT (snelle reactie op mail, een lading merkloze potloodbatterijtjes en nog een audiokabeltje erbij)

Alles bij elkaar ben ik er behoorlijk blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

PromWarMachine schreef op 13 januari 2003 @ 17:46:
[...]
hoho, ik heb hem ook nog steeds niet, als ik niet reageer, wil het niet zeggen dat ik er niet ben :o
Arme ik ;(
Ja, dat is waar, zoiets zei zwahiel ook al, maar [digidude] was zo enthousiast, hij had hem als eerste mogen ontvangen, vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hmm ik weet in ieder geval 1 ding wat je NIET met je Duex moet doen :) De mijne vond het niet leuk om de hele dag vol condens in een kouwe auto te liggen. Toen hem op de terugweg aanzette speelde hij eerst vrolijk twee nummers, maar daarna hield ie er tot twee keer in eens mee op. Nu is ie thuis opgedroogd en weer op temperatuur gekomen en nu issie weer vrolijk :)

(Batterij die er in zat was net nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reinier schreef op 13 January 2003 @ 17:52:
[...]

Ja, dat is waar, zoiets zei zwahiel ook al, maar [digidude] was zo enthousiast, hij had hem als eerste mogen ontvangen, vind ik!
:> :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op 13 January 2003 @ 18:02:
Hmm ik weet in ieder geval 1 ding wat je NIET met je Duex moet doen :) De mijne vond het niet leuk om de hele dag vol condens in een kouwe auto te liggen. Toen hem op de terugweg aanzette speelde hij eerst vrolijk twee nummers, maar daarna hield ie er tot twee keer in eens mee op. Nu is ie thuis opgedroogd en weer op temperatuur gekomen en nu issie weer vrolijk :)

(Batterij die er in zat was net nieuw)
RofLol, maar dat is meestal zo met van dat soort speeltjes...... toch? (het kan soms héél koud in je auto worden hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~koni2dsl/mp3lol.png

Vooral de onderste zin vindt ik wel grappig, dat "office" :)

edit:
Nu stop ik echt hoor met reply-en zonder een reply te hebben (ofzo)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Reinier schreef op 13 January 2003 @ 17:51:
een heel verhaal :)

Alles bij elkaar ben ik er behoorlijk blij mee :)
Hoe groot is die lading met batterijen?

2 of zow?

Heb morgen geen tijd om even batterijen te kopen... :X

BTW:
mail van MMport
Geachte klant,

De door u bestelde DUEX XP is vandaag verzonden.
U kunt deze morgen verwachten.

Veel luisterplezier gewenst!

Sales Support

MMPORT
Borstelweg 50
7545 MS Enschede
The Netherlands
Tel: +31 53 4367 197
www.mmport.nl
:D :) woei! :)

Snel een positive reactie terug gestuurd! :)

Ik vind 't best een goed bedrijf als ik die eens allemaal hier zie hoe snel ze alleen al een reply sturen :) Geweldig! :)

Dus nu maar hopen dat de postbode niet tussen 9 en 11 komt want dan ben ik er niet ! :( * zwahiel met lessen met de auto, dus burgers en buitenlui opgelet! :)

is pas mijn 2e les :D >:) })

MMport O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
* Bigs gaat morgen GP batterijen halen

Maar wat ik wel storend vind, is dat ik geen een lader kan vinden die 1 batterij tegelijk kan laden, ze moeten allemaal per twee, wat met de Duex niet echt handig is.
Ik wou namelijk gewoon 2 batterijen kopen en dan de 1 opladen terwijl ik de ander gebruik.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Bigs schreef op 14 January 2003 @ 00:01:
* Bigs gaat morgen GP batterijen halen

Maar wat ik wel storend vind, is dat ik geen een lader kan vinden die 1 batterij tegelijk kan laden, ze moeten allemaal per twee, wat met de Duex niet echt handig is.
Ik wou namelijk gewoon 2 batterijen kopen en dan de 1 opladen terwijl ik de ander gebruik.

Iemand tips?
In de PowerBank Smart (die ik morgen denk ga bestellen) kan je wel 1 batterij opladen. In de Rapid volgens mij ook, en dan kan je zelfs 1 AA samen met 1 AAA opladen, pin me er echter niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

zwahiel schreef op 13 January 2003 @ 23:54:
[...]

Hoe groot is die lading met batterijen?

2 of zow?
Ik kreeg er 10, maar die zijn niet van een extreme kwaliteit hoor! Ik weet ook niet of iedereen ze erbij krijgt, misschien een bonusje omdat ik net als hij op de Universiteit Twente studeer, ik weet het niet :)
Ik vind 't best een goed bedrijf als ik die eens allemaal hier zie hoe snel ze alleen al een reply sturen :) Geweldig! :)
Dat heb ik M. Kok ook gezegd, en hij begrijpt niet dat het bij sommige webshops zo lang duurt voordat je antwoord krijgt, zeker omdat koper én verkoper gebaat zijn bij een soepele communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
gday schreef op 13 January 2003 @ 01:09:
[...]

Je geeft zelf het antwoord al.
Das een beetje jammer dan van deze mp3 speler. Ik denk dat ik dan nog een paar maandjes wacht op iets wat echt doet wat ik wil. Dit is volgens mijn een van de weinige (voor mij) minpunten aan deze :9~ gadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Beetje overbodig wellicht, maar ik kreeg ook onderstaande mail, de service is inderdaad erg goed, hopelijk zijn mijn ouders morgen thuis, ik namelijk niet :/

Morgen = vandaag, heb het mailtje dus op maandag gekregen voor de zeurpieten ;)
Geachte klant,

De door u bestelde DUEX XP is vandaag verzonden.
U kunt deze morgen verwachten.

Veel luisterplezier gewenst!

Sales Support

MMPORT
Borstelweg 50
7545 MS Enschede
The Netherlands
Tel: +31 53 4367 197
www.mmport.nl
Ben benieuwd!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik zit al vanaf 8.30 voor het raam... kan niet wachten :P

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 10:56
Heb hem inmiddels een week en hij is superb.
Alleen ruist hij inderdaad op het moment dat er geen muziek speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ook niet w8en, ik ben héél erg zenuwachtig!!! :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Reinier schreef op 14 januari 2003 @ 00:45:
[...]

In de PowerBank Smart (die ik morgen denk ga bestellen) kan je wel 1 batterij opladen. In de Rapid volgens mij ook, en dan kan je zelfs 1 AA samen met 1 AAA opladen, pin me er echter niet op vast.
Hmm waar hebben ze die? Want ik heb net bij de Mycom een setje GP800's gehaald, maar laders hadden ze daar alleen in combinatie met AA batterijen en die heb ik geen nodig, dus ik gebruik nu een Varta NiMH lader.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.