Chello alweer brak :\ - Volume III

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 23:00:
[...]

Besteed je tijd liever nuttig en ga chello klanten helpen.. die screenshot was alleen tervergelijking met chello.. (gelukkig ben ik van chello af)

Sure joh :z

Ik verzoek je dit soort grapjes niet nogmaals uit te halen, kost je een OW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 18 2003 om 23:21:35 UTC+0100)

Download : 155.9 KByte/sec
Upload : 14.3 KByte/sec
Connection : 533.0 Conn/min

niet erg slecht vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Overgenomen op Sat Jan 18 2003 om 23:23:53 UTC+0100)

Download : 153.1 KByte/sec
Upload : 13.8 KByte/sec
Connection : 463.0 Conn/min
Ping test Nederland : 35.0 ms

@ heerenveen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hier in Zaltbommel wil het vannavond ook wel vlotten :)

(Overgenomen op Sat Jan 18 2003 om 23:32:54 UTC+0100)

Download : 112.6 KByte/sec
Upload : 14.4 KByte/sec
Connection : 355.0 Conn/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

mandrake 9 cd2 gedownt met 130kbp/s maar speedtest.nl was eerst onberijkbaar ? dusse ik met netscape gebrobeerd geeft deze fout:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][TCP/IP Sockets]SQL Server does not exist or access denied.

/speedsuite/TestSuite/TestBlank.asp, line 7

dus ik brobeer het nog een keer werkte niet.... dus ik heb vaa de chello testserver me resultaten geplukt
downloaden begon met 210 kbp/s zakte daarna helemaal weg waardoor er uiteindelijk dit uitkwam: Behaalde download snelheid: 646 Kbit/sec
80.8 KByte/sec
10.1 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenW schreef op 18 January 2003 @ 22:52:
[...]
Juistja. Eerlijk gezegd is Rotterdam een beetje een 'vergeten regio', als in "ohja Rotterdam hoort ook nog bij UPC". Hoe de kwaliteit van de aansluitingen daar gemiddeld is weet ik niet maar van de technische dienst heb ik nog nooit positieve verhalen gehoord. Hoe is jouw ervaring daar eigeluk mee? :?

Wat betreft -=MainFrame=- dat kon ik niet langer aanzien.
GerbenW,

we weten allemaal dat jij niet werkzaam bent in de regio Rotterdam. Toch weet jij elke keer wel te vertellen hoe alles reilt en zeilt in die regio. Ook weet jij nu weer te vertellen dat het een "vergeten" regio is.

Wij doen ons werk wel. Wij op de technische afdeling nemen al die problemen binnen het netwerk op ons en maken daar een rapportage van. Op grond hiervan worden de grootste probleemgebieden aangepakt.

Vanaf heden worden er motorola modems uitgegeven aan nieuwe klanten binnen regio Rotterdam. Dus men gaat over op Eurodocsis platform. Het huidige Com21 platform zal uiteraard gewoon blijven draaien. En de probleemgebieden zullen worden aangepakt. Wij maken een overzicht van die problemen maar vergeet niet dat wij geen enkele inbreng hebben wanneer of hoe deze gebieden aangepakt gaan worden. Maar de huidige problemen zijn goed in kaart gebracht dus pressie om het probleem aan te pakken is er wel degelijk.

Ik heb tijd terug een rapport opgesteld betreffende de level3 problemen. Deze worden serieus aan een onderzoek onderworpen. Er zal zeker wat moeten gebeuren. Dit probleem omvat niet alleen onze regio aangezien het om het verkeer naar de VS gaat.

Wij hebben tijd terug een groot gedeelte van het Brabant contact center overgenomen. In Brabant houden ze zich alleen nog maar bezig met de technische kant. Hoe jij er dan weer bijkomt dat Rotterdam een vergeten regio is, is mij een raadsel.

Jij zult ook ongetwijfeld je werk goed doen maar wanneer hou je eens op met uitlatingen te doen over regio's waar jij niet op de hoogte bent van de gang van zaken?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 13:02:
[...]

GerbenW,

we weten allemaal dat jij niet werkzaam bent in de regio Rotterdam. Toch weet jij elke keer wel te vertellen hoe alles reilt en zeilt in die regio. Ook weet jij nu weer te vertellen dat het een "vergeten" regio is.

De rest effe weggehaald
SoftIce, ik begrijp dat jij ook bij Chello werkt? Weet jij misschien iets meer over de regio Goeree Overflakkee? De snelheid is hier droevig, surfen op zich, heb ik al meer gezegd, is aardig. Maar de topsnelheid is overdag, 's avonds en in het weekeind echt niet je van het. Max zit ik hier aan een kleine 40 KB/Sec, soms nog minder.

Nu heb ik effe zitten zoeken op de testserver site van UPC, maar mijn postcode komt nog steeds niet voor in het hub overzicht, terwijl een dorp verder ook Gem. Midelharnis wel een hub wordt aan gegeven, terwijl daar niets eens testgegevens van zijn. Dus waarom staan wij na bijna een jaar nog steeds niet in dat overzicht?
Ik ben er wel achter nu, 99,9%, dat we in HUB RT48 zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door Br@m op 19-01-2003 13:33 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:39
Een onderzoek naar de Level3 problemen? Chello moet gewoon meer bandbreedte inkopen, je hebt toch geen onderzoek nodig om tot die conclusie te komen. Chello weigert blijkbaar om genoeg geld te besteden om de klanten een fatsoenlijke verbinding met het internet te geven. Aan 1,5 megabit heb je heel weinig als de verbindingen naar het internet niet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LC48-HE1

Daar schiet me wel wat te binnen ja. Ik heb wel informatie van je nodig. Ik begrijp vanwege privacy dat postcode niet gewenst is.

Je zou me het mac adres van je modem kunnen geven. Dan kan ik achterhalen op welke RX kaart je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 13:22:
LC48-HE1

Daar schiet me wel wat te binnen ja. Ik heb wel informatie van je nodig. Ik begrijp vanwege privacy dat postcode niet gewenst is.

Je zou me het mac adres van je modem kunnen geven. Dan kan ik achterhalen op welke RX kaart je zit.
Postcode is

MAC adres modem: 00A0738E43CC

Laat effe weten of je dit gelezen heb, dan haal ik mijn postcode weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc123 schreef op 19 January 2003 @ 13:16:
Een onderzoek naar de Level3 problemen? Chello moet gewoon meer bandbreedte inkopen, je hebt toch geen onderzoek nodig om tot die conclusie te komen. Chello weigert blijkbaar om genoeg geld te besteden om de klanten een fatsoenlijke verbinding met het internet te geven. Aan 1,5 megabit heb je heel weinig als de verbindingen naar het internet niet goed zijn.
PC123,

Voor iemand buitenaf is het heel makkelijk om gelijk tot die conclusie te komen. Een probleem wordt altijd aangepakt volgens het algemene principe.

Probleem > analyze (Waardoor wordt het veroorzaakt etc.) > oplossing

Stel je het volgende voor. Als iemand binnenkomt lopen bij zijn manager. Ja moet u eens luisteren. We hebben een enorme vertragingstijd tussen NL en VS. Er moet meer bandbreedte ingekocht worden. Die manager zal je aankijken en binnen notime sta je weer buiten. Het werkt simpelweg binnen een bedrijf niet zo. Bij geen enkel bedrijf werkt het zo.

Daarom moeten we eerst een goed overzicht leveren van het probleem en dit wordt dan verder beoordeeld. Zo werkt het nou eenmaal en niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Doe jij het ook effe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 13:29:
[...]

PC123,

Voor iemand buitenaf is het heel makkelijk om gelijk tot die conclusie te komen. Een probleem wordt altijd aangepakt volgens het algemene principe.

Stel je het volgende voor. Als iemand binnenkomt lopen bij zijn manager. Ja moet u eens luisteren. We hebben een enorme vertragingstijd tussen NL en VS. Er moet meer bandbreedte ingekocht worden. Die manager zal je aankijken en binnen notime sta je weer buiten. Het werkt simpelweg binnen een bedrijf niet zo. Bij geen enkel bedrijf werkt het zo.

Daarom moeten we eerst een goed overzicht leveren van het probleem en dit wordt dan verder beoordeeld. Zo werkt het nou eenmaal en niet anders.
Dat begrijp ik ja, maar het is wel vreemd dat jullie die problemen moeten opsporen. Er horen hogerop toch technici te zitten die verantwoordelijk zijn voor het hele internationale netwerk die statistieken bijhouden van de belasting van verschillende lijnen en maatregelen nemen voordat het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15
[...]

PC123,

Bij een 'normaal' bedrijf worden dergelijke problemen opgelost, nog voordat de klant er hinder van kan ondervinden. Tuurlijk vind er een analyze plaats, maar je moet wel binnen een week tot een oplossing kunnen komen en dat is bij UPC zeker niet het geval. Alles wat geld kost schuiven ze op de lange baan. Daarom ben ik binnenkort weg bij Chello.

BTW, een 'normaal' bedrijf beantwoord ook e-mails die de klant stuurt. Ik heb over de ping tijd naar de VS twee weken geleden een mail gestuurd en nog steeds niets gehoord. Wel een keer gebeld door de UPC of ik nou eens wil gaan bellen via UPC(al de 5x keer dat ze hierover bellen), weer uitgelegd dat ik geen behoefte heb aan extra diensten....

[ Voor 16% gewijzigd door waslijn op 19-01-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zit vandaag niet mee, speedtest ligt plat vlg mij, en chello traag

439 Kbit/sec
54.9 KByte/sec
6.9 x ISDN
De behaalde snelheid is: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc123 schreef op 19 januari 2003 @ 13:39:
[...]

Dat begrijp ik ja, maar het is wel vreemd dat jullie die problemen moeten opsporen. Er horen hogerop toch technici te zitten die verantwoordelijk zijn voor het hele internationale netwerk die statistieken bijhouden van de belasting van verschillende lijnen en maatregelen nemen voordat het fout gaat?
Dat is in principe waar. Maar hier komt het. Het contact center is het eerste aanspreekpunt van de klant. Daar komen dus ook de klachten betreffende de internet verbinding etc.

En als wij geen goed overzicht leveren van de problemen wordt er niet gestimuleerd vanuit het contact center om te onderzoeken in hoeverre iets problematisch is of niet.

Ik ben vrij brutaal en werk wel eens om de officieele procedures om. Dit om iets gauwer gedaan te krijgen. Echter dat wordt niet altijd gewaardeerd :(
En ik denk dat dit bij ook vrijwel elk bedrijf zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
SoftIce -> Is het mogelijk dat Chello bij ons de snelheid capt afhankelijk van het dagdeel? 's ochtends hebben we bijna volle snelheid, maar 's avonds is het toch overduidelijk dat we gecapt worden, meestal op 40 kbyte/s.

edit: Ik woon in hetzelfde dorp als Br@m btw :)

[ Voor 14% gewijzigd door Jaded op 19-01-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,

Wij cappen niks in regio ZH. Er is een maximum van 1,5 Mbs mogelijk. Alleen hiervan wordt niet altijd de volledige snelheid behaald.

40 kb/s vind ik niet echt acceptabel. Welke hub zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Zelfde als Br@m, niet bekend dus :D
Maar ik vind het wel raar dat ik nooit boven die 40 kb/s uitkom. Als ik download van mijn website, haal ik met FlashGet (10 connecties tegelijk) altijd 40 kb/s, en dan geen 30-40, maar 39,5 - 40.

edit: server staat wel in de VS

[ Voor 8% gewijzigd door Jaded op 19-01-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chello support is best wel goed hoor ( tenminste als je Gerben en silentstorm aan de lijn hebt ) . Voor de rest loopt de laatste dagen wel lekker . Eerst viel mijn modem elke dag uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik woon in Rotterdam. Ik weet niet of ik moet verwachten of het nog beter gaat worden maar ik sta op het punt een andere connectie aan te schaffen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 19 januari 2003 @ 14:29:
Zelfde als Br@m, niet bekend dus :D
Maar ik vind het wel raar dat ik nooit boven die 40 kb/s uitkom. Als ik download van mijn website, haal ik met FlashGet (10 connecties tegelijk) altijd 40 kb/s, en dan geen 30-40, maar 39,5 - 40.
Volgens mij zitten wij op HUB RT48, want volgens deze link zit Sommelsdijk op deze HUB, en Sommelsdijk is ook Gem. Middelharnis net als ons dorp, Nieuwe Tonge.

En wat betreft je download snelheid, maakt niet uit waar je naar toe gaat. Je komt gewoon niet hoger..., smiddag is het wat hoger, maar 's avonds echt niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Br@m op 19-01-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik zit trouwens nog steeds op A2000, jij niet Br@m ??
A2000 = UPC AMSTERdam, en ik hoor toch echt op Rotterdam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 19 January 2003 @ 14:35:
Ik heb gisteren effe zitten rommelen met en zonder router, en toen kreeg ik ook een A2000 Ip-nummer. Nu heb ik mijn "eigen" IP weer, een 80.56.*.* nummer, die ik weer al een tijdje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mac adres is verdwenen nu kan ik elke nic erin doen die ik wil . Voorheen kon het niet , want ik heb z'n Motorola modem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Ik zelf zit op HUB ER76.

Snelheidsproblemen heb ik nooit gehad: vrijwel altijd een blaasverbinding (lees: 80% van de tijd haal ik mn max (183k/sec) ook.

1382.01 KBit/sec 2003-01-19 14:31:53 5242880 28.79

Uitval is hier echt minimaal, denk ik 30min in het hele jaar totaal..
Blijkbaar zit ik in een hele rustige buurt, mij hoor je niet.. (8071 KR)

Veel dataverkeer ook geen punt, ik heb een maand gehad met 76 Gig. Gemiddeld rond de 30... Nooit Chello hierover gehoord. (ik down dan ook vaak 's nachts)

Inmiddels toch de overstap gemaakt naar ADSL...
Al meerdere keren contact gehad met Chello omtrend meerdere abbonementen, maar nooit reactie op gekregen. (ja, we zijn er mee bezig.. half jaar geleden)

Ik ben best bereid om meer te betalen, voor meer: hogere upload enz.

Ik mag servers draaien, ik mag inet delen (netwerkje), hogere download (2Mbit), hogere upload (512kbit).. Allemaal dingen die bij Chello niet officieel mogen. (wel gedoogd worden gelukkig, ik doe 't al jaren)...

En dat t wat duurder is? so what? Ik wil meer, dus mag er ook voor betalen.

Blijkbaar wil Chello liever dat mensen overstappen naar ADSL (wat dus ook steeds meer gebeurd!) ipv een herstructurering van de abbo's.. (Lite erbij, basis behouden, en een duurder turbo-abbo.) Op de lange termijn levert ze dat meer geld op dan iedereen die overstapt naar ADSL...

btw: Helpdesk is laatste maanden beter...
Gebeld omtrend IP conflict van een collega: Men wist waar ik t over had, zonder het 100x te hoeven uitleggen. Volgende dag netjes teruggebeld: met een nieuw IP, chello had 'm dubbel uitgedeeld |:(
Aanvragen gedaan voor div klanten.. Maar ja, die wonen in Harderwijk, en da's net niet de normale chello procedure. (inet = chello, maar tv/radio = lokale stichting.)
Een keer enorm om de zeik gegaan, even duidelijk gezegd dat nu niet regelen betekend dat we iedereen doorstuurden naar adsl/kabelfoon (wat ook in harderwijk kan) en sindsdien ging alles ineens een stuk soepeler ;)
_/-\o_ voor het mannetje @ TD dat WEL wist van de harderwijksituatie en dat eens aangekaart heeft bij de salesafdeling: Dag later was het allemaal geregeld ;)

[ Voor 25% gewijzigd door DJSmiley op 19-01-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
DJSmiley schreef op 19 January 2003 @ 14:44:
Blijkbaar wil Chello liever dat mensen overstappen naar ADSL (wat dus ook steeds meer gebeurd!) ipv een herstructurering van de abbo's.. (Lite erbij, basis behouden, en een duurder turbo-abbo.) Op de lange termijn levert ze dat meer geld op dan iedereen die overstapt naar ADSL...
Ben ik wel met je eens met die extra abon. maar ze kunnen beter eerst eens zorgen dat iedereen een beetje dezelfde normale snelheid heeft! En niet de één hooguit 40KB/sec en de ander 200 KB/sec of meer.. ;(

En ook ik ben best bereid meer te betalen voor meer snelheid, maar dan moet ik die snelheid wel (kunnen) krijgen ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:36

FreakNL

Well do ya punk?

Zou ik op dezelfde HUB zitten Br@m?

ik heb precies dezelfde symptonen als jij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
FreakNL schreef op 19 januari 2003 @ 15:57:
Zou ik op dezelfde HUB zitten Br@m?

ik heb precies dezelfde symptonen als jij :(
Ben bang van wel, alleen ik weet natuurlijk niet voor 100% zeker dat ik op HUB RT48 zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

PC123,

Weet je wat niet werkt?

10 keer een email-formulier invullen met minimaal 6 verschillende pings, allemaal afzonderlijk van elkaar, allemaal netjes vol met bewijs, allemaal verschillende locaties... Amsterdam, Hilversum and so on... Allemaal hetzelfde verhaal.

Zelfs van de backbone op mijn werk nog eens een test gedaan, keurig alles op 40 tot 60 m/s op de router die bij chello problemen veroorzaakt.

Al die testen, en je krijgt een email op 2 januari: We zullen deze gegevens onderzoeken. (na 8 weken tijd!). En vervolgens nooit meer wat horen.

Ik heb inmiddels demon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Target Name: www.lineage.com
IP: 216.166.78.68
Date/Time: 1/19/2003 7:10:06 PM

2 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms [172.29.47.195]
3 0 ms 10 ms 10 ms 30 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 11 ms [172.29.32.17]
4 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 0 ms 10 ms 10 ms 30 ms 10 ms [172.29.32.70]
5 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms gig6-2.am00rt03.brain.upc.nl [212.142.33.76]
6 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.33]
7 0 ms 40 ms 10 ms 0 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
8 10 ms 20 ms 0 ms 30 ms 0 ms 0 ms 40 ms 0 ms 10 ms 10 ms nl-ams01a-rd1-pos-3-0.aorta.net [213.46.161.53]
9 90 ms 90 ms 80 ms 80 ms 80 ms 80 ms 81 ms 80 ms 80 ms * us-nyc01a-rd1-pos-0-0.aorta.net [213.46.160.194]
10 651 ms 661 ms 661 ms 641 ms 651 ms 661 ms 701 ms 651 ms 661 ms * gige3-1.ipcolo2.NewYork1.Level3.net [64.158.176.137]
11 651 ms 661 ms 681 ms 651 ms 671 ms 651 ms 670 ms 651 ms 651 ms * gigabitethernet2-1.core1.NewYork1.Level3.net [64.159.17.69]
12 651 ms 661 ms 651 ms 651 ms 661 ms 651 ms 661 ms 651 ms 651 ms * Broadwing-Level3-oc12.NewYork1.Level3.net [63.211.54.70]
13 661 ms 671 ms 661 ms 651 ms 661 ms 661 ms 661 ms 661 ms 651 ms * P5-0.a0.wash.broadwing.net [216.140.8.81]
14 671 ms 681 ms 681 ms 661 ms 681 ms 671 ms 671 ms 671 ms 660 ms * p7-2-0.c1.atln.broadwing.net [216.140.8.22]
15 691 ms 691 ms 691 ms 681 ms 701 ms 691 ms 691 ms 691 ms 681 ms * c1-2-ftwotxa2.broadwing.net [216.140.16.29]
16 691 ms 691 ms 691 ms 681 ms 701 ms 691 ms 701 ms 681 ms 681 ms * a1-2-dllstx02.broadwing.net [216.140.4.70]
17 701 ms 701 ms 691 ms 691 ms 701 ms 691 ms 701 ms 691 ms 691 ms * [67.97.233.150]
18 701 ms 701 ms 691 ms 680 ms 701 ms 691 ms 701 ms 691 ms 691 ms * lc2.gw4.aus1.texas.net [216.166.60.12]
19 701 ms 701 ms 691 ms 681 ms 701 ms 691 ms 701 ms 691 ms 691 ms * [207.207.44.114]
20 701 ms 701 ms 691 ms 681 ms 701 ms 701 ms 701 ms 691 ms * * www.lineage.com [216.166.78.68]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 13:02:
[...]
...Ook weet jij nu weer te vertellen dat het een "vergeten" regio is. Wij doen ons werk wel.
Oh daar twijfel ik ook niet aan. Maar het voelt nou eenmaal als een vergeten regio, kan ik toch niets aan doen?
...(grote uitleg)...
Jij zult ook ongetwijfeld je werk goed doen maar wanneer hou je eens op met uitlatingen te doen over regio's waar jij niet op de hoogte bent van de gang van zaken?
Ik doe geen uitlatingen, ik beweer niets. Ik zei:
...maar van de technische dienst heb ik nog nooit positieve verhalen gehoord.
Ik zeg dus wat ik gehoord heb. Als jij dat anders wilt lezen hoef je dat niet af te reageren op mij.

Jouw uitleg is het eerste positieve verhaal wat ik over Chello in Rotterdam hoor. Het verandert mijn hele visie op die regio in 1 klap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 14:18:
het zit vandaag niet mee, speedtest ligt plat vlg mij, en chello traag

439 Kbit/sec
54.9 KByte/sec
6.9 x ISDN
Och, valt wel mee toch ...

(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 19:34:01 UTC+0100)

Download : 9.6 KByte/sec
Connection : 166.0 Conn/min

Maar ja, nog even , dan wordt mijn ADSL lijn opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 19:46:
[...]

(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 19:52:28 UTC+0100)

Download : 17.5 KByte/sec
Upload : 6.2 KByte/sec
Connection : 174.0 Conn/min

Helaas geen ADSL optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Valt wel mee, gewoon surfen gaat goed.

Download : 66.3 KByte/sec
Upload : 14.2 KByte/sec
Connection : 381.0 Conn/min
Ping test Nederland : 41.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 19:46:
[...]

He, valt me eigenlijk nu pas op dat de download:upload verhouding van mijn verbinding is omgedraaid. Jammer dat ze dat niet hebben opgemerkt toen ik ze enkele kilo's meetresultaten had opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu vanavond is het weer helemaal mis
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 46.0 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 15.9 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 104.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 65.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
hiero ping tijden tussen 100-1700ms, dat is max 1,7 sec vertraging in UT, deze lag heb ik overal, dus zowel op de GoT UT server als demon servers, ik ben blij dat ik binnenkort op Demon ADSL zit, Chello :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

richardkraal schreef op 19 January 2003 @ 20:39:
hiero ping tijden tussen 100-1700ms, dat is max 1,7 sec vertraging in UT, deze lag heb ik overal, dus zowel op de GoT UT server als demon servers, ik ben blij dat ik binnenkort op Demon ADSL zit, Chello :r :r :r
en als je een pingtest op www.speedtest.nl doet is het ook zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
GerbenW schreef op 19 January 2003 @ 20:42:
[...]
en als je een pingtest op www.speedtest.nl doet is het ook zo erg?
Download 75.7 KByte/sec
Upload 7.3 KByte/sec
Ping test Nederland 51.0 ms

valt mee, ik denk dat die ping test over een andere route gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 20:49:32 UTC+0100)

Download : 21.6 KByte/sec
Upload : 6.7 KByte/sec
Connection : 84.0 Conn/min
Ping test Nederland : 68.0 ms

netjes toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

richardkraal schreef op 19 januari 2003 @ 20:47:
[...]

Download 75.7 KByte/sec
Upload 7.3 KByte/sec
Ping test Nederland 51.0 ms

valt mee, ik denk dat die ping test over een andere route gaat...
Ik geloof dat die pingt naar allemaal verschillende sites...

Was je niet toevallig op een of andere server in Amerika ofzo aan 't spelen? Of dat je Kazaa (of andere filesharing software) aan had staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 19 January 2003 @ 20:51:
(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 20:49:32 UTC+0100)

Download : 21.6 KByte/sec
Upload : 6.7 KByte/sec
Connection : 84.0 Conn/min
Ping test Nederland : 68.0 ms

netjes toch :(
Wat klaag je toch ;) 't Is vanavond echt weer klote. Ik ben Mozilla aan het downloaden met 8,3KB/sec.. :P

Dan ben je toch blij dat je BREEDband internet heb? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
GerbenW schreef op 19 January 2003 @ 20:54:
[...]
Ik geloof dat die pingt naar allemaal verschillende sites...

Was je niet toevallig op een of andere server in Amerika ofzo aan 't spelen? Of dat je Kazaa (of andere filesharing software) aan had staan?
nee, compleet niets :(

het was de GoT server, ut.tweakers.net

ik heb het overal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Hmm... misschien heb je een zwak signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jaded schreef op 19 januari 2003 @ 14:35:
Van welke site heb je dat vandaan gehaald ??? Vermoedelijk van SpeedTest.nl ?

De site van SpeedTest.nl heeft gewoon allerlei bepaalde ip-ranges ingesteld, waardoor HUN DENKEN dat het 80.x.x.x ip nummer nog steeds bij het A2000 netwerk hoort. Dit is al lang niet meer het geval en deze ip-range wordt dan ook niet alleen in het A2000 netwerk uitgegeven.

Dat heeft dus totaal niets te maken met het ip-adres die je van de DHCP server in jouw regio krijgt toegewezen. Zolang SpeedTest.nl die ip-ranges niet aanpast zal zo'n 80.x.x.x ip-range altijd onder het A2000 netwerk (volgens hun) vallen.

Oplossing: Stuur een mailtje naar SpeedTest.nl en beklaag je over het feit dat je niet wil dat je onder het A2000 netwerk wil vallen als (regio) Rotterdammer zijnde ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Enforcer op 19-01-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelheid is hier sinds vanmiddag niet meer vooruit te branden :( ... Vind dit echt klote

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 2.1 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1.3 KByte/sec

Dit is toch niet normaal???

Ik woon in Vlaardingen (omgeving Rotterdam)

Nog meer mensen die last hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enforcer schreef op 19 January 2003 @ 21:25:
[...]

Van welke site heb je dat vandaan gehaald ??? Vermoedelijk van SpeedTest.nl ?

De site van SpeedTest.nl heeft gewoon allerlei bepaalde ip-ranges ingesteld, waardoor HUN DENKEN dat het 80.x.x.x ip nummer nog steeds bij het A2000 netwerk hoort. Dit is al lang niet meer het geval en deze ip-range wordt dan ook niet alleen in het A2000 netwerk uitgegeven.

Dat heeft dus totaal niets te maken met het ip-adres die je van de DHCP server in jouw regio krijgt toegewezen. Zolang SpeedTest.nl die ip-ranges niet aanpast zal zo'n 80.x.x.x ip-range altijd onder het A2000 netwerk (volgens hun) vallen.

Oplossing: Stuur een mailtje naar SpeedTest.nl en beklaag je over het feit dat je niet wil dat je onder het A2000 netwerk wil vallen als (regio) Rotterdammer zijnde ;)
80.56.*.* kwam eigenlijk alleen voor in Alkmaar (voorheen quicknet). Nu kan het op het gehele chello netwerk voorkomen dat je een ip uit die range krijgt.. Maar ip adressen zijn schaars en zo kwam het voor dat als op een bepaalde gateway geen IP's een 80.56.*.* uitdeelde waar je niks mee kan..

maar ze komen nu overal voor (zoals bij mij hier in friesland! en ik kan niet klagen over mijn verbinding!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Inderdaad, 80-adressen vallen onder Chello en worden overal uitgegeven. Hoe dynamischer (wereldwijd gezien) hoe beter. Allemaal omdat de IPV4-serie aan het opraken is...

Instellingen als IANA en RIPE zien het liefst dat er wereldwijd zoveel mogelijk dynamisch wordt toegekend.

[ Voor 25% gewijzigd door Bergen op 19-01-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 19:42
(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 23:07:34 UTC+0100)

Download : 11.7 KByte/sec
Upload : 12.4 KByte/sec
Connection : 845.0 Conn/min
Ping test Nederland : 11.0 ms
Uw domein : a2000.nl
dat is dus bagger
(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 23:08:58 UTC+0100)

Download : 493.3 KByte/sec
Upload : 14.7 KByte/sec
Connection : 967.0 Conn/min
kijk dat is nou mooi maaaaaaaaaaaar 2e keer proberen
(Overgenomen op Sun Jan 19 2003 om 23:11:27 UTC+0100)

Download : 147.2 KByte/sec
Upload : 14.7 KByte/sec
Connection : 946.0 Conn/min
is hij weer normaal

best wazig imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenW schreef op 19 January 2003 @ 19:30:
[...]
Oh daar twijfel ik ook niet aan. Maar het voelt nou eenmaal als een vergeten regio, kan ik toch niets aan doen?

[...]
Ik doe geen uitlatingen, ik beweer niets. Ik zei:

[...]
Ik zeg dus wat ik gehoord heb. Als jij dat anders wilt lezen hoef je dat niet af te reageren op mij.

Jouw uitleg is het eerste positieve verhaal wat ik over Chello in Rotterdam hoor. Het verandert mijn hele visie op die regio in 1 klap! :)
Ach ja, ik kan het me ook wel voorstellen eigenlijk. Alles gaat eerst door de 1e lijn en ik ben niet tevreden met de manier waarop. Alleen heb ik tijd nodig om een goed script voor die mensen op te zetten. Dus alles die mensen voorkauwen wat te doen.

Een werkend script om de volgende redenen:

- Betere first contact fix. Probleem wordt gelijk opgelost of een werkende
oplossing aangeboden.
- Alleen technische problemen komen op deze manier bij de 2e lijn terecht.
- Minder druk op de 2e lijn en meer tijd om echte problemen te behandelen.

Even een kleine toelichting op het laatste punt. Jullie hebben echt geen idee wat voor een rotzooi de 2e lijn voor de kiezen krijgt. Echt de meest simpele internet problemen betreffende internet software worden aan ons voorgeschoteld. Van alle problemen die we behandelen is 90% rotzooi en 10% van belang voor ons. Maar toch moeten wij van die 90% mensen terugbellen als het probleem nog relevant is.

Technische dienst vreet dus tijd plus dat er op een dag nogal wat mensen rond je bureau staan. Het is een vicieuze cirkel wat sommige mensen eindelijk beginnen te zien. Nou nog afwachten wanneer ik eindelijk kan beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Wij zijn ook 2e lijn hoor :)

Er zit een algemeneen Call-Center in Amsterdam wat de eerste filtering doet voor ons.

[ Voor 5% gewijzigd door Bergen op 19-01-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:29:
[...]

Ach ja, ik kan het me ook wel voorstellen eigenlijk. Alles gaat eerst door de 1e lijn en ik ben niet tevreden met de manier waarop. Alleen heb ik tijd nodig om een goed script voor die mensen op te zetten. Dus alles die mensen voorkauwen wat te doen.
Een werkend script om de volgende redenen:

- Betere first contact fix. Probleem wordt gelijk opgelost of een werkende
oplossing aangeboden.
- Alleen technische problemen komen op deze manier bij de 2e lijn terecht.
- Minder druk op de 2e lijn en meer tijd om echte problemen te behandelen.

Even een kleine toelichting op het laatste punt. Jullie hebben echt geen idee wat voor een rotzooi de 2e lijn voor de kiezen krijgt. Echt de meest simpele internet problemen betreffende internet software worden aan ons voorgeschoteld. Van alle problemen die we behandelen is 90% rotzooi en 10% van belang voor ons. Maar toch moeten wij van die 90% mensen terugbellen als het probleem nog relevant is.

Technische dienst vreet dus tijd plus dat er op een dag nogal wat mensen rond je bureau staan. Het is een vicieuze cirkel wat sommige mensen eindelijk beginnen te zien. Nou nog afwachten wanneer ik eindelijk kan beginnen :/[/quote]
Wij gebruiken het hele scriptsysteem niet op de helpdesk. Het is er wel maar niemand gebruikt het omdat het verre van incompleet is. Iedereen heeft een beetje een eigen systeem om mensen te helpden. Bij de een is dat vast beter als bij een ander (en dat van mij is, als tweaker zijde, natuurlijk heel goed ;)). Ze kunnen ons ook moeilijk aanzetten om het script te gaan volgen zolang het absoluut incompleet en dus nutteloos is.

Bij ons komen dankzij de filtering geen domme vragen aan, dat scheelt een stuk. Alle klanten die bij ons komen hebben problemen die niet 'dom' zijn te noemen.

Maar waarom hebben jullie geen eerste lijns helpdesk dan die de simpele vragen beantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 13:15
GerbenW schreef op 19 januari 2003 @ 23:31:
Wij zijn ook 2e lijn hoor :)

Er zit een algemeneen Call-Center in Amsterdam wat de eerste filtering doet voor ons.
2e lijn bij Chello. Daar ben ik nog nooit mee in contact geweest. Ik krijg altijd van die noobs aan de telefoon. Laatst bij kennissen in Rotterdam geweest, hadden problemen met de smtp server van chello. Ik zou wel even helpen. Nou het werkte simpelweg niet, dus ik bellen! Krijg je een neger aan de telefoon die amper nederlands praat, dus ik het probleem uitleggen. Ok meneer we gaan een nieuwe e-mail account aanmaken in outlook om te kijken of het dan werkt. Ik denk komop, laat ik maar braaf doen wat er gezegd wordt. Nou hij deed het nog steeds niet. Zegt die gast, dan moet je windows maar opnieuw installeren. Dus ik, heb hier ook een laptop staan met een verse windows installatie, nog een accountje aanmaken? Op de laptop deed hij het dus ook niet. Dus ik zeg, wat nu? Antwoord: weet ik ook niet. Dus ik vraag: kan ik iemand aan de lijn krijgen die er wel een antwoord op heeft. Hij: nee, het licht niet aan ons, ik ga ophangen. Ik: laterz, ik gooi zelf maar de horn erop. Advies aan kennissen: neem maar ADSL.

En zo heb ik nog tientallen gesprekken gevoerd met die vriendelijke mensen van de Chello helpdesk. Mijn aanpak: 1) Blijven bellen todat ze wat ondernemen. 2) Altijd vriendelijk blijven, maar ze wel op de feiten blijven wijzen. Binnenkort heb ik Demon, dus voor goed verlost van de UPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste lijn is er wel! Alleen wordt er te makkelijk en te gauw gebruik gemaakt om het naar de technische dienst af te schuiven. Wij hebben geen live technische dienst. Dus er wordt niet doorverbonden.

Een goed script werkt prima alleen moet het er wel zijn. We hebben al geprobeerd een live 2e lijn op te zetten. Alleen vond het geen gehoor. Ik vind het belangerijker om eerst een goed script te hebben. Als dat er eenmaal is, is een live 2e lijn veel makkelijker voor mij om voor elkaar te krijgen.

En waarom eerst een goed script is ook niet zo moeilijk te begrijpen omdat er dan veel minder filterwerk aan te pas komt en er wederom snel problemen kunnen worden opgelost in combinatie met een live 2e lijn.

In mijn ogen is een goed script noodzaak omdat helaas niet iedereen dezelfde kennis en inzicht heeft om problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Waslijn schreef op 19 January 2003 @ 23:56:
[...]

2e lijn bij Chello. Daar ben ik nog nooit mee in contact geweest. Ik krijg altijd van die noobs aan de telefoon. Laatst bij kennissen in Rotterdam geweest, hadden problemen met de smtp server van chello. Ik zou wel even helpen. Nou het werkte simpelweg niet, dus ik bellen! Krijg je een neger aan de telefoon die amper nederlands praat, dus ik het probleem uitleggen. Ok meneer we gaan een nieuwe e-mail account aanmaken in outlook om te kijken of het dan werkt. Ik denk komop, laat ik maar braaf doen wat er gezegd wordt. Nou hij deed het nog steeds niet. Zegt die gast, dan moet je windows maar opnieuw installeren. Dus ik, heb hier ook een laptop staan met een verse windows installatie, nog een accountje aanmaken? Op de laptop deed hij het dus ook niet. Dus ik zeg, wat nu? Antwoord: weet ik ook niet. Dus ik vraag: kan ik iemand aan de lijn krijgen die er wel een antwoord op heeft. Hij: nee, het licht niet aan ons, ik ga ophangen. Ik: laterz, ik gooi zelf maar de horn erop. Advies aan kennissen: neem maar ADSL.

En zo heb ik nog tientallen gesprekken gevoerd met die vriendelijke mensen van de Chello helpdesk. Mijn aanpak: 1) Blijven bellen todat ze wat ondernemen. 2) Altijd vriendelijk blijven, maar ze wel op de feiten blijven wijzen. Binnenkort heb ik Demon, dus voor goed verlost van de UPC :)
Zulke werkwijzen zou ik me dus ik geen verste verte bij ons kunnen voorstellen! Ik weet niet wat hij heeft gedaan maar hij heeft geen account voor je aangemaakt. Dat kan de eerste lijn namelijk niet :P Dat zijn gewoon mensen die allemaal gesprekken doorelkaar doen: dan belt er weer iemand voor een verzekeringsmaatschappij, dan weer iemand van UPC, dat gaat allemaal doorelkaar. Die mensen werken helemaal via scripts (tenminste, dat neem ik aan).
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:57:
Die eerste lijn is er wel! Alleen wordt er te makkelijk en te gauw gebruik gemaakt om het naar de technische dienst af te schuiven. Wij hebben geen live technische dienst. Dus er wordt niet doorverbonden.
Tja wij dus wel. Sterker nog: de TD zit gewoon bij ons op de afdeling. We lopen er ook zo wel eens heen ipv te bellen. We zijn heel sociaal allemaal hoor :+
Een goed script werkt prima alleen moet het er wel zijn. We hebben al geprobeerd een live 2e lijn op te zetten. Alleen vond het geen gehoor. Ik vind het belangerijker om eerst een goed script te hebben. Als dat er eenmaal is, is een live 2e lijn veel makkelijker voor mij om voor elkaar te krijgen.

En waarom eerst een goed script is ook niet zo moeilijk te begrijpen omdat er dan veel minder filterwerk aan te pas komt en er wederom snel problemen kunnen worden opgelost in combinatie met een live 2e lijn.
Tja, zouden jullie het script niet kunnen krijgen wat er bij de eerste lijns van ons wordt gebruikt? Misschien kun je dat eens navragen...[/quote]
In mijn ogen is een goed script noodzaak omdat helaas niet iedereen dezelfde kennis en inzicht heeft om problemen op te lossen.
Ben ik helemaal met je eens maar daar hebben we zelf weinig over te zeggen. De mensen die dat bepalen hebben ook absoluut geen verstand van zaken. Zo moesten er deze week een paar dagen worden bijgehouden (turven) wat voor calls je binnen kreeg. Nouja, over de dingen op het formulier werd helemaal niet gebeld. Alles kwam onder 'overige' te staan. Daaraan zag je weer duidelijk dat 'de hogeren' geen kaas hebben gegeten van waar het nou echt om draait.

Gelukkig worden er bij ons alleen mensen aangenomen die snappen hoe een computer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:57:

En hoeveel jaar hebben jullie wel niet gehad om zo'n script te maken?
Het is al zo veel jaren bagger, en je gaat dan nu eindelijk een script maken...

Over een jaar komt er concurentie op het breedband kabelnetwerk, ik ben benieuwd wie het meeste verliezen gaat leiden.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 17:20 . Reden: duh spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 17:03:19 UTC+0100)

Download : 117.2 KByte/sec
Upload : 12.8 KByte/sec
Connection : 265.0 Conn/min
Ping test Nederland : 33.0 ms

hmm het gaat hetr gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 17:06:
[...]

En hoeveel jaar hebben jullie wel niet gehad om zo'n script te maken?
Het is al zo veel jaren bagger, en je gaat dan nu eindelijk een script maken...

Over een jaar komt er concurentie op het breedband kabelnetwerk, ik ben benieuwd wie het meeste verliezen gaat leiden.
Men vind het script goed genoeg. Ik niet. Jij zal het ongetwijfeld allemaal sneller en beter kunnen. Alleen is het zo jammer dat er zo weinig zinnigs van jouw kant komt. Alleen maar commentaar, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet allemaal hoor! Is chello overal brak behalve bij mij? :? :D Ik heb nu chello ruim een jaar en daarin is hij twee keer down geweest met aankondiging van werkzaamheden ('s nachts) en 1 keer 2,5 uur door storing, voor de rest doet hij het altijd!! Ik zit nooit lager dan 145 down en 12 up en meestal makkelijk 170/175 down en 16/16,5 up. Spelletjes on-line (unreal, swat e.d. gaat allemaal heel soepeltjes !!!)

kijk maar:

1:

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 18:06:57 UTC+0100)

Download : 170.8 KByte/sec
Upload : 15.7 KByte/sec
Connection : 919.0 Conn/min

2:

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 18:07:31 UTC+0100)

Download : 169.1 KByte/sec
Upload : 16.4 KByte/sec
Connection : 1,044.0 Conn/min

Heel stabiel en ben dus helemaal niet ontevreden! :)
Zit in regio Haarlem i.c.m. een motorola broadband modem en een Realtec NIC. Werkt gewoon lekker, alleen wil ik zelf sneller dus binnenkort voor deze jongen Cistron of tweakDSl :7 :9~ _/-\o_

@ alles wat over de helplijn gaat: Die is helemaal K*T en je vind daar nergens een fatsoenlijke nederlander die weet wat een computer is :( , alleen aan de andere kant: Beetje tweaker belt geen helpdesk 8) :) (ik heb 1 keer gebeld, want ik moest een ander w8woord ofzo, geen idee meer) :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:11:
Ik snap het niet allemaal hoor! Is chello overal brak behalve bij mij? :? :D Ik heb nu chello ruim een jaar en daarin is hij twee keer down geweest met aankondiging van werkzaamheden ('s nachts) en 1 keer 2,5 uur door storing, voor de rest doet hij het altijd!! Ik zit nooit lager dan 145 down en 12 up en meestal makkelijk 170/175 down en 16/16,5 up. Spelletjes on-line (unreal, swat e.d. gaat allemaal heel soepeltjes !!!)

kijk maar:

1:

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 18:06:57 UTC+0100)

Download : 170.8 KByte/sec
Upload : 15.7 KByte/sec
Connection : 919.0 Conn/min

2:

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 18:07:31 UTC+0100)

Download : 169.1 KByte/sec
Upload : 16.4 KByte/sec
Connection : 1,044.0 Conn/min

Heel stabiel en ben dus helemaal niet ontevreden! :)
Zit in regio Haarlem i.c.m. een motorola broadband modem en een Realtec NIC. Werkt gewoon lekker, alleen wil ik zelf sneller dus binnenkort voor deze jongen Cistron of tweakDSl :7 :9~ _/-\o_

@ alles wat over de helplijn gaat: Die is helemaal K*T en je vind daar nergens een fatsoenlijke nederlander die weet wat een computer is :( , alleen aan de andere kant: Beetje tweaker belt geen helpdesk 8) :) (ik heb 1 keer gebeld, want ik moest een ander w8woord ofzo, geen idee meer) :D
ik ben de laatste tijd zeer ontevreden over chello deze test van speedtest om 18:20

het werkte altijd perfect maar de laatste tijd echt slecht..

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 53.0 KByte/sec

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 12.5 KByte/sec
Connection

Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 175.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Bezig.... ... ms

[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 20-01-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
@SoftIce,

Gisteren vroeg jij om mijn postcode en mac nummer van modem. Kon jij daar nog wat mee? Of moet ik met deze snelheid mee leren leven? :)

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 18:53:13 UTC+0100)

Download : 20.9 KByte/sec
Upload : 7.6 KByte/sec
Connection : 184.0 Conn/min

[ Voor 39% gewijzigd door Br@m op 20-01-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:00:
[...]

Men vind het script goed genoeg. Ik niet. Jij zal het ongetwijfeld allemaal sneller en beter kunnen. Alleen is het zo jammer dat er zo weinig zinnigs van jouw kant komt. Alleen maar commentaar, meer niet.
1. Ik heb hier 20 tot 30 tests neergezet waarmee jij wat kunt, genoeg bewijs.
2. Ik heb een beter script ja, helaas voor chello en voor mij is die al in handen van een ander bedrijf.
3. Dit is een klaagtopic, mag ik? Pas elke avond om 11.15 mijn ding doen is niet echt bevordelijk voor mijn humeur.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 23:54:51 UTC+0100)

Download : 211.7 KByte/sec
Upload : 12.2 KByte/sec
Connection : 407.0 Conn/min

Nou, 1 ding klopt er al niet ... hehe. Maar het is wel weer lekker snel. Jammer dat ik toch over ga stappen op ADSL :P

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 23:19:
[...]

1. Ik heb hier 20 tot 30 tests neergezet waarmee jij wat kunt, genoeg bewijs.
2. Ik heb een beter script ja, helaas voor chello en voor mij is die al in handen van een ander bedrijf.
3. Dit is een klaagtopic, mag ik? Pas elke avond om 11.15 mijn ding doen is niet echt bevordelijk voor mijn humeur.

:)
Ik had al genoeg bewijs betreffende level3. Dank je voor de inbreng maar heb ik niet nodig. Zoals ik al zei, het is aan UPC nederland om hier wat aan te doen. En ik ben maar ruis in het babbelsignaal van de UPC mensen.

Ik kan ook een perfect script uitwerken alleen moet ik mensen overtuigen die liever niet zien dat daar teveel tijd aan besteed wordt. Mag ik dan geirriteerd zijn als er iemand tegen mij gaat lopen zeuren dat het allang al gebruikt had kunnen worden?

Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Gaat dat script landelijk gebruikt worden? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar! :)

Is het weer zo'n enorme lap papier tegen de muur zoals we dat bij de invoering van 't nieuwe systeem ook zagen hangen? 50 A4tjes aanelkaar geplakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Tacoos

i am i

Ben ik de enige die gisteren avond de hele avond geen verbinding had?
Omg Eindhoven/helmond (Asten om precies te zijn).

Zeker vanaf 20:30 tot 01:00 geen verbinding gehad, behalve rond 12:00 uur, heel even en heel traag ;(

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 03:16:
[...]

Ik had al genoeg bewijs betreffende level3. Dank je voor de inbreng maar heb ik niet nodig. Zoals ik al zei, het is aan UPC nederland om hier wat aan te doen. En ik ben maar ruis in het babbelsignaal van de UPC mensen.

Ik kan ook een perfect script uitwerken alleen moet ik mensen overtuigen die liever niet zien dat daar teveel tijd aan besteed wordt. Mag ik dan geirriteerd zijn als er iemand tegen mij gaat lopen zeuren dat het allang al gebruikt had kunnen worden?

Dank u :)
Toon iniatief, laat zien dat je van goede wil bent, haal een wit voetje! Doe het dan in je vrije tijd als men het nut er niet van inziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakkie hier in friesland doet hij nu niks meer..vlieg er steeds uit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
(Overgenomen op Tue Jan 21 2003 om 18:12:43 UTC+0100)

Download : 147.0 KByte/sec
Upload : 9.1 KByte/sec
Connection : 312.0 Conn/min

chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 16:58:
[...]

Toon iniatief, laat zien dat je van goede wil bent, haal een wit voetje! Doe het dan in je vrije tijd als men het nut er niet van inziet.
Dat is al w.i.p.

Zo makkelijk laat ik me niet klem zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br@m schreef op 20 January 2003 @ 18:48:
@SoftIce,

Gisteren vroeg jij om mijn postcode en mac nummer van modem. Kon jij daar nog wat mee? Of moet ik met deze snelheid mee leren leven? :)

(Overgenomen op Mon Jan 20 2003 om 18:53:13 UTC+0100)

Download : 20.9 KByte/sec
Upload : 7.6 KByte/sec
Connection : 184.0 Conn/min
Ik heb voor je gekeken. Ik snap niet dat die verbindingen daar zooo traag zijn. Er zijn LC's waar meer gebruikers verdeeld zitten en die halen zeker 2x hogere snelheid dan jij aangeeft. De gehele dag door. 's Avonds minder natuurlijk maar zeker sneller.

Lijkt erop of iedereen kazaa daar vol heeft open staan. :| Het wordt steeds erger. meer dan 50% van de klanten gebruiken kazaa en beseffen absoluut niet wat voor een extra belasting dat met zich mee brengt. Ik heb het dan over die mensen die absoluut de ballen verstand hebben van download, uploadsnelheid. Of hoe upload te cappen. Zolang het maar download is het hun goed. Alleen dan bellen als de verbinding traag is door volledig verbruik van de upload :(

Heb ook ff de protocol statistieken bekeken voor deze maand. Kazaa was weer no. uno. Ik kan je helaas niks vertellen wat betreft de plannen met LC48-HE1. Er zijn nog veel tragere gebieden die aan bod zullen komen. Dus reken er op korte termijn niet op dat het veel beter zal worden.

Het doet me echt zeer dat te moeten zeggen ;( Ik en met mij anderen hadden het graag anders gezien allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 18:42:
[...]

Ik heb voor je gekeken. Ik snap niet dat die verbindingen daar zooo traag zijn. Er zijn LC's waar meer gebruikers verdeeld zitten en die halen zeker 2x hogere snelheid dan jij aangeeft. De gehele dag door. 's Avonds minder natuurlijk maar zeker sneller.

Lijkt erop of iedereen kazaa daar vol heeft open staan. :| Het wordt steeds erger. meer dan 50% van de klanten gebruiken kazaa en beseffen absoluut niet wat voor een extra belasting dat met zich mee brengt. Ik heb het dan over die mensen die absoluut de ballen verstand hebben van download, uploadsnelheid. Of hoe upload te cappen. Zolang het maar download is het hun goed. Alleen dan bellen als de verbinding traag is door volledig verbruik van de upload :(

Heb ook ff de protocol statistieken bekeken voor deze maand. Kazaa was weer no. uno. Ik kan je helaas niks vertellen wat betreft de plannen met LC48-HE1. Er zijn nog veel tragere gebieden die aan bod zullen komen. Dus reken er op korte termijn niet op dat het veel beter zal worden.

Het doet me echt zeer dat te moeten zeggen ;( Ik en met mij anderen hadden het graag anders gezien allemaal.
stuur een e-mail vanuit chello en geef door hoe ze de upload cappen

of cap het protocol op zoveel kb upload
als het goed is kan dat.

vooral toepasbaar bij probleem gebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Nou dit is al de tweede keer deze week, dat opeens m'n verbinding heel traag wordt en er uiteindelijk mee kapte. 8)7 En nu is het weer goed. Het ging zo'n tijd goed met Chello (tenminste bij mij dan) en nu lijkt het wel weer bergafwaarts te gaan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het gaat nu ook goed de laatste tijd met Chello bij mij . Een monteur kwam vandaag bij mij langs , omdat de signaal te zwak is . Maar heeft helemaal niet veel gedaan . Aleen de modem naar achteren geschoven |:( . En hij zei dat ik de modem niet uit mocht doen , omdat mijn modem ( verbinding ) steeds uitvalt :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 18:42:
[...]

Kunnen jullie dat kazaa niet blokeren, die gasten verzieken het dan wel voor een ander. :(

Maar toch bedankt voor je moeite, maar hopen dat hier snel ADSL komt, want als ik dit zo lees komt er geen verbetering.. ;(

Of ik kan verhuizen naar waar ze wel ADSL hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door Br@m op 21-01-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Haarlem is het heel erg vandaag voor het eerst sinds tijden, hele hoge pings enzo. Is er soms wat aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br@m schreef op 21 januari 2003 @ 19:19:
[...]

Kunnen jullie dat kazaa niet blokeren, die gasten verzieken het dan wel voor een ander. :(

Maar toch bedankt voor je moeite, maar hopen dat hier snel ADSL komt, want als ik dit zo lees komt er geen verbetering.. ;(
Dat is zo'n beetje zelfmoord plegen voor een ISP, 90% gebruikt kazaa... En als het niet kan, zoeken ze een ander... Voorlichting is het beste, bijv. dmv een portal waarin uitgelegd staat hoe upload the cappen danwel (volgens mijn manier) te stoppen.

De belangen vereniging brein en bondgenoten zijn actief bezig te kijken wie er bestanden delen, sturen een bericht naar de isp om de gegevens van de gebruiker kenbaar te maken. Vervolgens stuurt de provider dit naar de klant met de vraag om zich bekend te maken, en raden ze aan een advocaat in de hand te nemen gezien Brein en bondgenoten anders door rechterlijke dwang deze gegevens willen verkrijgen.

In zweden is het al gebeurd, boete 10.000$

Het is dus beter om niet te delen, >:).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

(Overgenomen op Wed Jan 22 2003 om 16:19:40 UTC+0100)

Download : 105.4 KByte/sec
Upload : 14.0 KByte/sec
Connection : 403.0 Conn/min
Ping test Nederland : 32.0 ms

ik kan me heel vaag niet iets herrineren van een jaar geleden toen alles nog ging met 180kbp/s hmmm maarja tijden veranderen 8)7 |:( O-) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

switchboy schreef op 22 januari 2003 @ 16:21:
ik kan me heel vaag niet iets herrineren van een jaar geleden toen alles nog ging met 180kbp/s hmmm maarja tijden veranderen 8)7 |:( O-) ;(
Ik kan me heel vaag iets herinneren van een jaar geleden toen ik nog ISDN had en alles nog met 8 kB/s ging. Gelukkig zijn tijden veranderd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
GerbenW schreef op 22 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Ik kan me heel vaag iets herinneren van een jaar geleden toen ik nog ISDN had en alles nog met 8 kB/s ging. Gelukkig zijn tijden veranderd. ;)
Ik zit wel eens te schelden op Chello omdat het zo traag gaat, maar ik zou toch echt niet meer terug willen naar ISDN hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Om maar niet te spreken van de kosten van ISDN :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me mijn 28.8 (fzo) modem nog herinneren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

wat dacht je van 14.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen, als ik mijn chello verbinding afsluit, hoelang dat precies duurt, of ik er iets extras voor moet betalen en hoelang ik nog moet doorbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 22:00:
Kan iemand mij vertellen, als ik mijn chello verbinding afsluit, hoelang dat precies duurt, of ik er iets extras voor moet betalen en hoelang ik nog moet doorbetalen?
Als jij je internet opzegd dan krijg je normaal gesproken een brief terug met de afsluit datum. Vanaf die datum hoef je niet meer te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 22:00:
Als je belt maken ze meteen een afspraak. Vanaf de dag dat de modem jouw huis verlaat betaal je niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Het gaat de laatste tijd wat beter met Chello :) (Rotterdam)
maar het is nog niet wat het was.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 07:50:17 UTC+0100)

Download : 183.1 KByte/sec
Upload : 14.5 KByte/sec
Connection : 565.0 Conn/min
Ping test Nederland : 40.0 ms

chello gelderland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

ik heb er geen spijt van dat ik ADSL heb genomen, ik heb in anderhalve maand 10 minuten downtime gehad en dat was om half 4 's ochtends :+
Als ik nu de helpdesk bel (is niet nodig) heb ik binnen 3 keer overgaan iemand aan de lijn.... Ik betaal weliswaar 12€ meer per maand maar ik heb dan ook een 4-voudige upload en een ping van 20ms.... Voor al diegenen die zoveel ergernis ondervinden van chello zou ik zeggen, stap over, het is het waard!

[ Voor 5% gewijzigd door shotputty op 24-01-2003 09:10 ]

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shotputty schreef op 24 January 2003 @ 09:08:
ik heb er geen spijt van dat ik ADSL heb genomen, ik heb in anderhalve maand 10 minuten downtime gehad en dat was om half 4 's ochtends :+
Als ik nu de helpdesk bel (is niet nodig) heb ik binnen 3 keer overgaan iemand aan de lijn.... Ik betaal weliswaar 12€ meer per maand maar ik heb dan ook een 4-voudige upload en een ping van 20ms.... Voor al diegenen die zoveel ergernis ondervinden van chello zou ik zeggen, stap over, het is het waard!
Ehm, mijn upload is bij chello nu gemiddeld 17 KByte/sec en jij wil beweren dat je voor € 12 per maand extra een upload van 68 KByte/sec hebt? Das dan wel aantrekkelijk, maar nooit waar :D :+ |:( Bij welke adsl provider zit jij dan, want dan is jouw download bijna hetzelfde als een adsl basic download abb (qua snelheid) imho ... weird :Z :? 8)7

** Update

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 09:19:04 UTC+0100)

Download : 168.6 KByte/sec
Upload : 16.9 KByte/sec
Ping test Nederland : 8.0 ms

:7 en dat voor € 49,95 per maand :) 8)

eff een nieuwe gedaan, maar met pic anders gelooft niemand het weer :D

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/ikedea/speedsuite24120030930.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 12:26 . Reden: plaatje erbij, iedereen blij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 09:21:
[...]

** Update

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 09:19:04 UTC+0100)

Download : 168.6 KByte/sec
Upload : 16.9 KByte/sec
Ping test Nederland : 8.0 ms

:7 en dat voor € 49,95 per maand :) 8)

eff een nieuwe gedaan, maar met poc anders gelooft niemand het weer :D

[afbeelding]
Snap hier nou geen tering van hè :( Mag blij zijn dat ik aan 45 KB/sec kom en 190 Conn/min. ;(

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 12:23:49 UTC+0100)

Download : 73.9 KByte/sec
Upload : 7.4 KByte/sec
Connection : 285.0 Conn/min

Nu toevallig iets hoger, maar vanavond is het weer een stuk slechter.

[ Voor 35% gewijzigd door Br@m op 24-01-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 09:21:
Ehm, mijn upload is bij chello nu gemiddeld 17 KByte/sec en jij wil beweren dat je voor € 12 per maand extra een upload van 68 KByte/sec hebt? Das dan wel aantrekkelijk, maar nooit waar :D :+ |:( Bij welke adsl provider zit jij dan, want dan is jouw download bijna hetzelfde als een adsl basic download abb (qua snelheid) imho ... weird :Z :? 8)7
Ik heb publishnet 1024/512, sinds anderhalve maand, bij iedere test (10x per week) op speedtest.nl een download van 105kb/s en een upload van 52kb/s. Abbo is 62,50€ per maand. Bij downloads in werkelijkheid haal ik 108kb/s down en 57kb/s up zonder uitzondering tenzij de 'andere kant' het niet toelaat. Overigens is die 17kb/s van jou waarschijnlijk een meetfoutje want chello is gecapped op 16kb/s (128kbit/8). B)

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Een meetfoutje OF een verkeerde instelling van de cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Laatst online: 03-08 18:42

TricTrac

=;-)

Normaal was mijn chello verbinding echt super snel... (150+ kb/s)... Nu is het de laatste weken echt dramatisch!!!

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 16:29:50 UTC+0100)

Download : 58.3 KByte/sec
Upload : 13.7 KByte/sec
Connection : 120.0 Conn/min

Zelfs internet surfen gaat gigantisch traag

[edit]
Ook nog even een test gedaan op de UPC testserver.... DRAMA!

Resultaten download test

Uitleg over deze resultaten vindt u hier

Behaalde download snelheid: 621 Kbit/sec
77.7 KByte/sec
9.7 x ISDN
Conclusie: Op dit moment heeft u een redelijk goede download snelheid

Postcode 67****
IP adres 212.187.***.***
Tijdstip van de meting 2003-01-24 16:32:58
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 64.04 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 4973 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.0.3705)

K staat voor 1024. dus KByte is 1024, gelijk aan 8192 bits.

Dat noemen ze redelijk.. :(

[ Voor 52% gewijzigd door TricTrac op 24-01-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
trictrac schreef op 24 januari 2003 @ 16:30:
Normaal was mijn chello verbinding echt super snel... (150+ kb/s)... Nu is het de laatste weken echt dramatisch!!!

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 16:29:50 UTC+0100)

Download : 58.3 KByte/sec
Upload : 13.7 KByte/sec
Connection : 120.0 Conn/min

Zelfs internet surfen gaat gigantisch traag

Dat noemen ze redelijk.. :(
(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 17:54:23 UTC+0100)

Download : 36.7 KByte/sec
Upload : 7.0 KByte/sec
Connection : 140.0 Conn/min

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 11:27

Otho

Zoeken scheelt ergernis

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 18:02:00 UTC+0100)

Download : 150.6 KByte/sec
Upload : 13.2 KByte/sec
Connection : 396.0 Conn/min

Leeuwarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 18:10:38 UTC+0100)

Download : 207.9 KByte/sec
Upload : 17.6 KByte/sec
Connection : 1,004.0 Conn/min

Diemen, naast A'dam :) Moet je voorstellen dit heb ik echt ALTIJD :p, in 3 jaar maar 15 minuten geen connectie gehad. Is best wel mee te leven 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 24-01-2003 18:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Netjes, jij bent niet goed gecapped :) A2000 gehad?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.