Ik zelf zit op HUB ER76.
Snelheidsproblemen heb ik nooit gehad: vrijwel altijd een blaasverbinding (lees: 80% van de tijd haal ik mn max (183k/sec) ook.
1382.01 KBit/sec 2003-01-19 14:31:53 5242880 28.79
Uitval is hier echt minimaal, denk ik 30min in het hele jaar totaal..
Blijkbaar zit ik in een hele rustige buurt, mij hoor je niet.. (8071 KR)
Veel dataverkeer ook geen punt, ik heb een maand gehad met 76 Gig. Gemiddeld rond de 30... Nooit Chello hierover gehoord. (ik down dan ook vaak 's nachts)
Inmiddels toch de overstap gemaakt naar ADSL...
Al meerdere keren contact gehad met Chello omtrend meerdere abbonementen, maar nooit reactie op gekregen. (ja, we zijn er mee bezig.. half jaar geleden)
Ik ben best bereid om meer te betalen, voor meer: hogere upload enz.
Ik mag servers draaien, ik mag inet delen (netwerkje), hogere download (2Mbit), hogere upload (512kbit).. Allemaal dingen die bij Chello niet officieel mogen. (wel gedoogd worden gelukkig, ik doe 't al jaren)...
En dat t wat duurder is? so what? Ik wil meer, dus mag er ook voor betalen.
Blijkbaar wil Chello liever dat mensen overstappen naar ADSL (wat dus ook steeds meer gebeurd!) ipv een herstructurering van de abbo's.. (Lite erbij, basis behouden, en een duurder turbo-abbo.) Op de lange termijn levert ze dat meer geld op dan iedereen die overstapt naar ADSL...
btw: Helpdesk is laatste maanden beter...
Gebeld omtrend IP conflict van een collega: Men wist waar ik t over had, zonder het 100x te hoeven uitleggen. Volgende dag netjes teruggebeld: met een nieuw IP, chello had 'm dubbel uitgedeeld
Aanvragen gedaan voor div klanten.. Maar ja, die wonen in Harderwijk, en da's net niet de normale chello procedure. (inet = chello, maar tv/radio = lokale stichting.)
Een keer enorm om de zeik gegaan, even duidelijk gezegd dat nu niet regelen betekend dat we iedereen doorstuurden naar adsl/kabelfoon (wat ook in harderwijk kan) en sindsdien ging alles ineens een stuk soepeler

voor het mannetje @ TD dat WEL wist van de harderwijksituatie en dat eens aangekaart heeft bij de salesafdeling: Dag later was het allemaal geregeld
[
Voor 25% gewijzigd door
DJSmiley op 19-01-2003 14:48
]