omdat mn adsl router defect is.. zit ik nu ook op chello (voorheen had ik chello al 3 jaar.. maar lijn is nog steeds actief dus gebruik chello als backup lijn.
Maar idd ik heb dan geen last van lage download snelheden wel van slechts 4 kB/sec upload.. heb ik nooit eerder last van gehad iig.
Ik heb te kampen met packetloss a 10 % ;s ochtends iets van 2 % dus dan gaat het nog.. maar winamp streams staan vaak regelmatig op buffering.
terwijl ik wel gewoon met 160 kB/sec kan downloaden.. tja die packetloss heeft het verpest..voor chello.
Vandaar dat ik nu Adsl heb, en geen last meer van packetloss heb.
of regel een motorola kabelmodem.. want die schijnen wel goed te zijn, of stap over op adsl..
Maar idd ik heb dan geen last van lage download snelheden wel van slechts 4 kB/sec upload.. heb ik nooit eerder last van gehad iig.
Ik heb te kampen met packetloss a 10 % ;s ochtends iets van 2 % dus dan gaat het nog.. maar winamp streams staan vaak regelmatig op buffering.
terwijl ik wel gewoon met 160 kB/sec kan downloaden.. tja die packetloss heeft het verpest..voor chello.
Vandaar dat ik nu Adsl heb, en geen last meer van packetloss heb.