Sowieso had ik de eerste maand een k*t verbinding... zie mijn geklaag in de vorige "chello alweer brak (deel 2)". Verbindingen van max. isdn snelheid and stuff..
maar anyway, waar ik het op had gegooid in mijn opzegbrief (en tis niet eens gelogen), was de prijsverhoging...
Die kwam als een geschenk uit de hemel, want daarop kon ik chello aan hun _eigen_ alg. voorwaarden vastpinnen (art. 22.2). En stel dat ze niet accoord waren gegaan, dan was ik naar de rechter gestapt, die me dan gelijk geeft (nouja, tis wat overdreven, maar iig, ik stond/sta in mijn recht). De brief die ik had verstuurd (2 a4'tjes), heb k volgestopt met moeielijke zinsconstructies, moeilijke woorden en formeel taalgebruik dat je eignelijk alleen bij sollicitatiebrieven en officiele shit zou zetten... Zodat de loonies van chello er helemaal gee nzak van zouden snappen... tis gelukt

(nee, een prijsverhoging is een geldige reden voor opzegging, hoe dan ook . refereer naar hun art. 22.2 en je bent binnen. ik verwacht dat ze dit punt binnnekort ook zullen aanpassen... let maar op!)
Ik heb ook alleen maar klachten over chello, 's avonds duurt het 2 minuten voordat ik een pagina kan openen

Downloaden gaat met ca 5 kb/s. Kan dus beter in gaan bellen.
Haha, dat ahd ik dus ook... hun eigen testpagina opstarten (terwijl ik de helpdesk aan de lijn had) duurde 5 minuten... de vrouw bij datacenter zat ook te vloeken... anyway, zij was de enige die me vriendelijk en goed heeft geholpen. zij was ook degene die me tips gaf hoe ik zsm kon opzeggen (nb. dit was vóórdat de prijsverhoging bekend werd gemaakt)....
Maar zoals gezegd... eerste maand of wat een klote verbinding gehad, inmiddels draai ik weer 3 weekjes met 120-140 kB/s . toch niet getreurd over het opzeggen: hun service is gewoon bout en demon heeft een gratis helpdesk, goede naam, en nogeens voor 5 eur extra een even snelle, maar een (adsl kennend) stabiele, constante stroom!