[MMOFPS] Planetside

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 916 views sinds 30-01-2008

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

loona35 schreef op 17 May 2003 @ 17:12:
[...]

Ja precies! Ik zou dit spel onmiddelijk kopen als de boel er wat fantasierijker zou zijn geweest. De units zijn zo enorm inspiratieloos.

Als nu een Terran Max Unit gewoon een gigantische orc was met een enorme bone-saw en bazooka in zijn poten, en de tegenstander aan kwam zetten met een soort Human, in van die Warhammer 40k harnassen met zo'n grote giga-vuist en plasma-cannon. Dan.. zou het pas echt wreed zijn :9~

(Warhammer Fantasy style lijkt me persoonlijke nog ruiger ;))
Warmaster lijkt me dan nog leuker ivm de ontzettend grote legers :P.
Ik kan me zo'n spel in het WHF universum al helemaal voorstellen, grote veldslagen met weetikhoeveel units, sieges met van allerlei siegeequipment, enzovoorts enzovoorts :).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

... MMORPG Addict.

Verwijderd

De Beta is NU afgelopen, of eigenlijk 30 minuten geleden :) Ach ja nu maar zien wanneer de A'dam server er is en dan het spel maar eens proberen voor een maand :)

Verwijderd

Het is leuk geweest, ik ga er niet voor betalen omdat ik niet verwacht dat het mij lang kan boeien...

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 07:59:
Het is leuk geweest, ik ga er niet voor betalen omdat ik niet verwacht dat het mij lang kan boeien...
You basterd! RATATATATATATA

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Ik las op de site van C&VG dat de Europese release compleet met server in Amsterdam er al op 23 mei (a.s. vrijdag!) moet zijn aangezien Sony het deze week wereldwijd wil releasen. Heeft iemand al ergens een indicatie gevonden dat het spel daadwerkelijk ergens eind deze week te koop is?

edit: Ik zie net op Dynabyte.nl dat'ie 22-5 wordt verwacht. Maargoed dat klopte bij Eve Online ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenB op 19-05-2003 09:50 . Reden: laatste zin toegevoegd ]

• DutchCommando
JeroenB schreef op 19 May 2003 @ 09:48:
Ik las op de site van C&VG dat de Europese release compleet met server in Amsterdam er al op 23 mei (a.s. vrijdag!) moet zijn aangezien Sony het deze week wereldwijd wil releasen. Heeft iemand al ergens een indicatie gevonden dat het spel daadwerkelijk ergens eind deze week te koop is?

edit: Ik zie net op Dynabyte.nl dat'ie 22-5 wordt verwacht. Maargoed dat klopte bij Eve Online ook niet.
Dit heeft Ubisoft al een tijd geleden gemeld. Al 4 weken officieel.

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12 09:44

• JeroenB
Weet iemand een handige plek waar ik het zsm gewoon kan kopen? Dynabyte?

Overigens, in de FAQ staat nog niets over een Europese release - in die Press Release noemen ze zelfs expliciet dat het deze week beschikbaar is voor North America.

En: Als ik de Amerikaanse versie zou kopen (mocht het allemaal vertraagd blijken te zijn hier) - kan ik dan wel op de Europese server zodra die komt?

Hopelijk weet iemand dit :)

Verwijderd

ik begrijp het niet iedereen heeft het er over dat je per maan dmoet betalen :S

moet je dan een CC hebben ? of is dit onzin ?

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

JeroenB schreef op 20 mei 2003 @ 08:52:
Weet iemand een handige plek waar ik het zsm gewoon kan kopen? Dynabyte?

Overigens, in de FAQ staat nog niets over een Europese release - in die Press Release noemen ze zelfs expliciet dat het deze week beschikbaar is voor North America.

En: Als ik de Amerikaanse versie zou kopen (mocht het allemaal vertraagd blijken te zijn hier) - kan ik dan wel op de Europese server zodra die komt?

Hopelijk weet iemand dit :)
Ik heb gisteren Dynabyte gebeld en die verwacht hem de 22ste (donderdag)

• JeroenB
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:31:
ik begrijp het niet iedereen heeft het er over dat je per maan dmoet betalen :S

moet je dan een CC hebben ? of is dit onzin ?
Voor zover ik het heb begrepen gaat het spel 49 euro kosten en mag je met de key die daarbij zit 30 dagen gratis spelen. Daarna zul je per maand moeten betalen of zogenaamde gamecards kopen. Die gamecards kosten dan bijvoorbeeld $30-35 en geven je een key waarmee je dan weer 90 dagen kunt spelen. Als je per CC betaalt dan zal het rond de $10-12 per maand zijn.

Ik weet echter niet of die gamecards in Europa verkrijgbaar zullen zijn maar eigenlijk lijkt het me niet zo gek aangezien er procentueel volgens mij in Europa veel meer mensen zijn zonder CC.

keldon: Bedankt voor de info, klinkt goed!!

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenB op 20-05-2003 09:50 ]

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

De NC is flink aan het rulen op emerald!!!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12 22:58
DaGreatRV schreef op 20 May 2003 @ 10:37:
[...]

De NC is flink aan het rulen op emerald!!!
Huh die lui hebben 99% ?

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
COOL :P Ik zit in een Amerikaanse clan en we gaan op de emerald server met NC spelen... Lekker begin dus.

Maarre.. Die gasten in Amerika kunnen hem vandaag in de winkel ophalen, is er iemand een winkel bekend die het spel eerder heeft dan dynabyte (de 22e dus)?

Verwijderd

Duidelijk dat de Terran mij missen op Emerald nu de beta is afgelopen :+

beetje saai voor TR en VS spelers nu dan :/
en die NCers maar relax met ANTjes rondrijden en experience krijgen, zo worden de teams nooit meer balanced!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Heeft iemand hem al te koop gezien toevallig?

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jah, hij ging vandaag toch in? iig, dacht ik zogauw te hebben zien staan in de newsletter ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

ik heb beta gespeeld en gepre-ordered aangezien een of andere online winkel in in de UK zei dat ie hem 19e zou hebben grrrrrrrrrrrr.. nog niets binnen bah bah bah. Nog niets gehoord over dat ie al geshipt is zelfs. Echt jammer. Maar ja.. tmoet dan maar zo he. Hmm ik ga hem cancellen dan want dan koop ik hem wel in de dynabite.

Goh leuk zeg cancellen gaat niet 1 2 3 .. oh well. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 15:40 ]

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 15:38:
ik heb beta gespeeld en gepre-ordered aangezien een of andere online winkel in in de UK zei dat ie hem 19e zou hebben grrrrrrrrrrrr.. nog niets binnen bah bah bah. Nog niets gehoord over dat ie al geshipt is zelfs. Echt jammer. Maar ja.. tmoet dan maar zo he. Hmm ik ga hem cancellen dan want dan koop ik hem wel in de dynabite.

Goh leuk zeg cancellen gaat niet 1 2 3 .. oh well. 8)7
Beetje stom om em in het buitenland te kopen. Dan weet je gewoon dat het een paar weken duurt voor de verzending.

Verwijderd

nou nee uit de UK zou het een paar dagen duren met het type post die ik had gekozen, maar dan zou ik hem eerder hebben dan hier in NL (23e) voor maar 5 euro meer.

Maar goed ik heb die site ge-emailed want ik ben er niet blij mee dat hij nog niet eens is verstuurd lol ze zeiden 19e.. tis nu de 21e. Ik ga mijn order cancellen (als het kan) en dan koop ik hem wel hier in NL.

• JeroenB
Vandaag nog niet gesignaleerd bij de Dynabyte. De man achter de toonbank denkt dat'ie er morgen is, maar zijn administratie zegt natuurlijk hetzelfde als de Dynabyte website. Nu maar hopen dat'ie daadwerkelijk morgen verkrijgbaar is!

Het feit dat op myplanetside alleen de vier Amerikaanse servers zichtbaar is geen goed teken mbt. de Europese release IMHO.

• Grinder
JeroenB schreef op 21 May 2003 @ 16:00:
Vandaag nog niet gesignaleerd bij de Dynabyte. De man achter de toonbank denkt dat'ie er morgen is, maar zijn administratie zegt natuurlijk hetzelfde als de Dynabyte website. Nu maar hopen dat'ie daadwerkelijk morgen verkrijgbaar is!

Het feit dat op myplanetside alleen de vier Amerikaanse servers zichtbaar is geen goed teken mbt. de Europese release IMHO.
Nahja de dimensionplus heeft de game pas de 23e.. En ik las ook op plekken dat de release pas de 23e officieel voor europa is..
Ik vraag me dan ook af of de dynabyte hem idd al zal hebben morgen... maar ja.

Enige wat ik wil is spelen op een US server, dus van mij mag die game elk moment komen :D

[ Voor 26% gewijzigd door Grinder op 21-05-2003 16:09 ]

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 15:51:
nou nee uit de UK zou het een paar dagen duren met het type post die ik had gekozen, maar dan zou ik hem eerder hebben dan hier in NL (23e) voor maar 5 euro meer.

Maar goed ik heb die site ge-emailed want ik ben er niet blij mee dat hij nog niet eens is verstuurd lol ze zeiden 19e.. tis nu de 21e. Ik ga mijn order cancellen (als het kan) en dan koop ik hem wel hier in NL.
Mja, de 19e kwam ie uit in de US. In de UK hebben ze em ook pas op de 23ste.

Verwijderd

Goh leuk zeg cancellen gaat niet 1 2 3 .. oh well.

Dat had ik gescrheven maar met een oude account die nu kappot is.. ik kan niet meer inloggen oh well....

Waarom op USA server en niet NL?

• Grinder
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 16:13:

Goh leuk zeg cancellen gaat niet 1 2 3 .. oh well.

Dat had ik gescrheven maar met een oude account die nu kappot is.. ik kan niet meer inloggen oh well....

Waarom op USA server en niet NL?
Ben ooit 4 jaar geleden een US clan gejoind en heb super veel fun daarmee.. Ben toch altijd laat thuis dus ze zijn wel online. Dus ik ga nu met mijn clan op een US server.

Maar voor degenen die op de NL server gaan :S ik denk dat je misschien het spel wel op de 22e kan krijgen.. maar ging de server in amsterdam niet de 23e de lucht in :S

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de TR max's echt nog steeds overpowered zijn en de cycler is een goed wapen, pulsar sux. Ik ben zelf VS. VS is iets zwakker maar moet je wel veel tactix gebruiken met squad = leuk.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan iemand al bevestigen of je die gamecards gewoon kunt kopen hier in Nederland zonder CC?

• DutchCommando
Check mijn post boven de jouwe.

Verwijderd

ja maar het gaat erom dat op de site stond in de UK dat ze hem de 19e zouden krijgen; daarom had ik daar geordered.

• JeroenB
Ik vind ping 130 (wat ongeveer het beste is dat ik met mijn ADSL heb in de VS) toch wel merkbaar slechter dan ~20 die ik in Nederland moet kunnen halen (met Counter-Strike vaak tussen de 15-20). Toch hinderde het mijn plezier niet tijdens de Beta, dus als het leuker is op de VS servers, dan kom ik daar vanzelf op terecht :)

• Grinder
JeroenB schreef op 21 May 2003 @ 17:27:
Ik vind ping 130 (wat ongeveer het beste is dat ik met mijn ADSL heb in de VS) toch wel merkbaar slechter dan ~20 die ik in Nederland moet kunnen halen (met Counter-Strike vaak tussen de 15-20). Toch hinderde het mijn plezier niet tijdens de Beta, dus als het leuker is op de VS servers, dan kom ik daar vanzelf op terecht :)
[beetje offtopic mode]
zit ook heel veel strategie bij... waar een ping niet echt belangrijk is. Maar.. ik ben er ook onderhand wel aan gewend. Ik vind het gewoon cool met die amerikanen. Ga er ook binnenkort bij een paar op vakantie langs lekker keten met nog wat vrienden :P
[/beetje offtopic mode]

Ik vind idd wel dat de max aan sommige kanten nog beetje overpowered zijn.. Wel lijkt me die sanctuary strike die nu in de retail zou moeten zitten cool :P. Voor de rest is er in het spel heel veel succes te behalen als je goed met je outfit samenwerkt en ook met andere outfits samenwerkt en aansluitende gebieden snel te veroveren.. neej echt een top spelletje.

Verwijderd

Ja das waar ping maakt niet zo vet veel uit in dit spel. Toch kan ik me voorstellen dat ik Europese servers leuker vind; tis gaver om met nederlanders te praten.

• JeroenB
Grinder schreef op 21 May 2003 @ 17:42:
[beetje offtopic mode]
zit ook heel veel strategie bij... waar een ping niet echt belangrijk is. Maar.. ik ben er ook onderhand wel aan gewend.
[/beetje offtopic mode]
Helemaal mee eens! Ik zei ook dat ik het wel leuk vond op de VS servers terwijl ik bijv. CS niet kan uitstaan met een ping boven de 150. Alleen ben ik door de jaren heen vrij goed geworden in het FPS aspect van dit soort games en wil ik liever op gelijke voet staan met mijn tegenstanders, zodat ik mijn kwaliteit goed kan meten.
Ik vind idd wel dat de max aan sommige kanten nog beetje overpowered zijn.. Wel lijkt me die sanctuary strike die nu in de retail zou moeten zitten cool :P. Voor de rest is er in het spel heel veel succes te behalen als je goed met je outfit samenwerkt en ook met andere outfits samenwerkt en aansluitende gebieden snel te veroveren.. neej echt een top spelletje.
Ik wilde eerste TR gaan spelen omdat ik had verwacht dat iedereen voor de funky andere factions zou kiezen maar nu blijkt dat veel spelers TR willen zijn en dat de NC het doorgaans erg goed doet. Dus tja, dan ben ik weer zo'n gast die de underdog wil gaan redden en speel ik dus vrijwel uitsluitend VS.

En ik ben nu al zover dat het me tegenstaat om een andere factie te spelen, dus ik zal wel VS blijven voorlopig. Tenzij ze oppermachtig worden, dan ga ik weer een andere factie helpen :)

• Grinder
altijd wel handige info die newsletters:
Secondly, there's a rumor out there that SOE was not going to allow the European players to play on American servers and visa versa. That's a very strange rumor and it has absolutely no truth. We, of course, allow players to play anywhere they wish to play. We are opening up world clusters based in Amsterdam soon, but those are not "required" for European players. Those servers are just located there geographically to lower latency issues for European players, if they desire to play on those servers.

Lastly, folks that were in Beta have noticed that experience awards are lower than those to which they were accustomed. This is true, but the experience curves in beta were intentionally overinflated to allow faster progression of rank. This allowed our design team to examine data about the usage of weapons and armor at the various Battle Ranks. Those XP gains are now returned to the gains originally intended. For the record, the experience gains while in a squad are shared evenly among squad members, but with a 20% bonus added onto them. Therefore, if you destroy a target worth 100 raw XP, and you're in a squad of 10 people, your individual gain would be:

(100/10) * 1.2 = 11.2 XP (rounded up to 12).

This may seem like a reduction in experience potential, but when in a squad of 10 you rack up kills at a greater rate and with relative ease compared to doing so as an individual, so it's possible to gain a great deal of experience that way. (Plus, squads allow easier communication and allow the sharing of base capture experience, as well as allowing Command functionality, so they're very worthwhile groups.)

Verwijderd

Yep, vervelend dat ik dus vandaag die importeur / UK winkel heb gemaild en ik krijg geen e-mail terug over mijn verhaal :(

• JeroenB
Secondly, there's a rumor out there that SOE was not going to allow the European players to play on American servers and visa versa. That's a very strange rumor and it has absolutely no truth. We, of course, allow players to play anywhere they wish to play. We are opening up world clusters based in Amsterdam soon, but those are not "required" for European players. Those servers are just located there geographically to lower latency issues for European players, if they desire to play on those servers.
Dit klinkt alsof we voorlopig sowieso op de VS servers moeten gaan spelen. Zeker zo vlak na de launch lijkt de kans me vrij klein dat ze meteen tijd/zin hebben om die hele EU server uit te rollen. Lijkt me dat ze eerst nog even zeker willen weten dat de serversoftware het "live" goed doet voordat ze het op allerlei plaatsen gaan neerzetten. Tegelijkertijd zijn het natuurlijk andere mensen die het moeten doen hier, dus hoeft het geen probleem te zijn.

Eerst maar'es aan het spel zien te komen hier in Nederland :) Straks maar'es bellen (zodra ze open zijn) met de Dynabyte.

• DutchCommando
JeroenB schreef op 22 mei 2003 @ 08:42:
[...]
Eerst maar'es aan het spel zien te komen hier in Nederland :) Straks maar'es bellen (zodra ze open zijn) met de Dynabyte.
Meld hier even of ze het in de winkel hebben liggen please :). Op de website staat niks meer over een release date. Dus volgens de site hebben ze em al.

EDIT: En vraag gelijk even of ze ook gamecards verkopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door DutchCommando op 22-05-2003 08:55 ]

• Grinder
Ik heb de auto al meegenomen naar school :P Dus ik scheur er zo straks langs :D Ik hoop niet dat het snel is uitverkocht alleen ;)

Maar laat het ons even weten idd :P

Verwijderd

Arg ik wil hem eigenlijk dan liever hier in NL kopen.. :( argh nu zal ik toch echt moeten wachten.

Iemand hier die mij fftjes op zijn acc laat spelen met zijn username/pw totdat ik het spel heb :) lol *shrugs*
(jaja ik heb de game = beta versie al)

• Grinder
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 10:06:
Arg ik wil hem eigenlijk dan liever hier in NL kopen.. :( argh nu zal ik toch echt moeten wachten.

Iemand hier die mij fftjes op zijn acc laat spelen met zijn username/pw totdat ik het spel heb :) lol *shrugs*
(jaja ik heb de game = beta versie al)
Zou je met de beta versie en een account nummertje er dan wel op kunnen komen...? Ik denk dat je wel de retail zult nodig hebben om uberhaupt te kunnen inloggen ;) Maar als je het een beetje slim speelt kun je vast wel hem cancellen.. Heb je al betaald bijvoorbeeld? En anders is er nog wel iemand die het spel wil kopen misschien als ie eindelijk aankomt?

• JeroenB
Okee status: Net gebeld met de Dynabyte in Den Haag en hij komt vanmiddag rond 3 uur binnen. Alleen: Er komen er maar 5! Terwijl dat toch een groot filiaal is. Meteen maar even eentje achter laten houden door die gasten (doen ze erg relaxed over).

De vraag is natuurlijk wel of'ie echt in de zending zit, maar hij was er zelf vrij zeker van.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenB op 22-05-2003 10:37 ]

• JeroenB
Overigens, ik las ook dat er een nieuwe feature aankomt dat als je alledrie de continenten waar een sanctuary link van een bepaalde factie op zit 100% controleert (oftewel locked) het mogelijk wordt om de sanctuary aan te vallen! Erg cool wel, al vraag ik me af wat het gevolg is als die factie dan die battle verliest. 24 uur lang bestaat de factie niet ofzo? :) Of misschien dat je dan alleen nog in een dropship boven de planeet kan spawnen ofzo :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dynabyte bij mij om de hoek heeft hem binnen, ga er nu 2 halen :D

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 20:22

FoggyFreek

I'm a llama again!

Is die amsterdam server al up ?

-- Altijd blijven prutsen --

• JeroenB
Volgens het myplanetside worlds overzicht is er sinds vandaag wel ineens een server bij met de naam "Werner", misschien is dat'em.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik hebbum, ik hebbum :D

Werner klinkt wel duits, maar ja die yanken weten toch niet waar Amsterdam ligt :)

Verwijderd

*don't know what to do* eeeeek ik wil em oooook en ik woon ook regio den haag... *sigh* maar straks zit ik met 2 van die dingen. Stomme is dat ik vanmiddag zoiezo ff naar den haag moet.. dus ik ben er dan vlakbij lol... *sux*... gggrrr.

Ok let's see die online winkel reageert niet op mijn e-mails :( lol... ik heb dat ding met creditcard betaald (gegevens ingestuurd maar het is er nog niet vanaf). Volgens mij mag ik dat niet zomaar terugsturen.

Verwijderd

Ok is er nu al iemand die zegt ok ik koop hem van je (helemaal sealed zelfs nog in envelop/doos hoe ik hem binnenkreeg) voor de prijs die je betaalt in de nederlandse winkels ? dan haal ik hem vanmiddag op bij dynabite en zodra ik die uit de UK binnenkrijg in post mag je hem hebben :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Werner is inderdaad de Euro Server, ping is rond de 100 toen ik net even snel keek en zit nog geen hond op :)

Of dat nou de Adam server is is mij nog niet helemaal duidelijk, erg deutsche naam ja

• DutchCommando
In Amersfoort hebben ze em nog niet :(

• JeroenB
keldon: Is 100 een redelijke ping voor de verbinding die je hebt? Anders scheelt het eigenlijk maar heel weinig met de VS servers.

• DutchCommando
JeroenB schreef op 22 May 2003 @ 13:14:
keldon: Is 100 een redelijke ping voor de verbinding die je hebt? Anders scheelt het eigenlijk maar heel weinig met de VS servers.
VS servers 250 ofzo, dus is wel een groot verschil. Bovendien zegt de ping niet heel veel in Planetside

• DutchCommando
By the way: verkocht men ook van die gamecards?

• Grinder
geen id.. zal vanmiddag ff vragen als ik het niet vergeet ;) Weet niet hoeveel ze er in groningen hadden, maar 1tje ligt achter de toonbank voor mij appart :P

• Armada
  • Laatst online: 21-12 01:23

Armada

-Wat wil je weten?-

DutchCommando schreef op 22 May 2003 @ 13:15:
[...]

VS servers 250 ofzo, dus is wel een groot verschil. Bovendien zegt de ping niet heel veel in Planetside
Hoe kan die ping niet zoveel zeggen? Het blijft toch een FPS, dus als je op elkaar schiet dan is een timingverschil toch 'not good'.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• DutchCommando
Armada schreef op 22 May 2003 @ 14:21:
[...]

Hoe kan die ping niet zoveel zeggen? Het blijft toch een FPS, dus als je op elkaar schiet dan is een timingverschil toch 'not good'.
Een goede netcode is belangrijker dan een verschil in de ping.

• MailMan
Armada schreef op 22 mei 2003 @ 14:21:
[...]

Omdat het serverside vergeleken wordt. Vaak heb je met FPS dat je schiet en dan de gegevens verstuurd worden en de server dan vergelijkt waar de vijand waar je op mikte op dit moment is. Vervolgens krijg je dus het probleem dat je voor de ander moet gaan mikken.

Met planetside, en met paar andere games en mutators, wordt dit ietsje anders gedaan. Wanneer de server de info binnen krijgt vergelijkt hij het met het moment waarop je schoot en niet met de huidige positie. Hierdoor krijg je wel eens het effect dat je achter een hoekje ineens HP verliest omdat je voor het hoekje al beschoten wordt maar door de hoge ping het pas later uitgerekent wordt.

hopelijk snap je het ongeveer :p Met UT of Tactical Ops heb je een mutator die UnLag heet en met CS schijn je ook zoiets te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 22-05-2003 14:31 ]

• JeroenB
Toch speelt de ping wel een rol - de helft van de pingtijd is tenslotte ruwweg nodig om informatie uberhaupt bij de server te krijgen, dus je hebt dan toch een kleine achterstand op de actuele zaken (want de server vergelijkt de situatie zoals'ie is op het moment dat jij schiet, maar als het erg lang duurt voordat die actie uberhaupt de server bereikt dan is zijn situatie alweer veranderd en denkt'ie dus dat je veel later schoot - oftewel alsnog mis).

Het effect is iets minder erg dan met traditionele FPS'en, waar je echt onder 100 moest hebben om het goed te kunnen doen. Met Planetside krijg je boven de 150 denk ik toch wel een nadeel.

Maargoed we hebben een NL server dus wat zeuren we? :D

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenB op 22-05-2003 14:38 ]

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ah, ik begrijp het idee. Maar kan het door die ping verschillen ook niet voorkomen dat je eigenlijk ineens dood neervalt, terwijl er al niet meer op je geschoten werd?

En verder: heeft iemand hem al, want ik ben er toch wel een beetje enthousiast voor aan het raken. Ik denk dat ik ook maar eens naar een Dynabyte ga, of zullen de andere retailers hem ook al hebben? (bijv. Free Record of Bart Smit).
Werner laat nog geen activiteit zien, is die al wel open?

• MailMan
Btw als mensen benieuwd zijn naar hun ping naar Werner of andere planetside servers:

ga naar Ms-dos of doe: Uitvoeren -> Command

en type dan: Ping werner.planetside.com

kreeg gemiddelde van 28ms :) Is wel lager dan je ingame zult krijgen, als je verdubbeld klopt het meer.

• MailMan
Armada schreef op 22 May 2003 @ 14:40:
[...]

Ah, ik begrijp het idee. Maar kan het door die ping verschillen ook niet voorkomen dat je eigenlijk ineens dood neervalt, terwijl er al niet meer op je geschoten werd?

En verder: heeft iemand hem al, want ik ben er toch wel een beetje enthousiast voor aan het raken. Ik denk dat ik ook maar eens naar een Dynabyte ga, of zullen de andere retailers hem ook al hebben? (bijv. Free Record of Bart Smit).
Werner laat nog geen activiteit zien, is die al wel open?
Ja dus, mits die ander je heel snel killed. Het gaat namelijk ongeveer zo:

- Vijand ziet je en begint op zijn pc te schieten
- Jij rent weg achter muurtje
- info wordt verstuurd naar de server
- Server berekent dat jij geraakt werd op het moment dat de vijand begon met schieten.
- Server stuurt info terug
- Jij gaat dood omdat je geraakt werd :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

Postov schreef op 22 mei 2003 @ 14:41:
Btw als mensen benieuwd zijn naar hun ping naar Werner of andere planetside servers:

ga naar Ms-dos of doe: Uitvoeren -> Command

en type dan: Ping werner.planetside.com

kreeg gemiddelde van 28ms :) Is wel lager dan je ingame zult krijgen, als je verdubbeld klopt het meer.
* BaRF got 30ms :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• DutchCommando
BaRF schreef op 22 May 2003 @ 14:48:
[...]

* BaRF got 30ms :P
* DutchCommando got 19ms :)

Verwijderd

Hehe 8) , ik heb 24 (chello,almere).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 14:55 ]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

DutchCommando schreef op 22 May 2003 @ 14:53:
[...]

* DutchCommando got 19ms :)
ja hey ik moet wel helemaal uit middelburg pingen he!

Verwijderd

Nog meer tweakers die het spelletjes vanavond kunnen spelen? Wil toch ff afspreken welke factie we gaan doen (als er mensen nog een beetje een tweaker groepje willen :) )

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Volgens mij gaat het niet meer lukken, om hem vandaag te krijgen. Is er nog een ander retailkanaal dan Dynabyte? Ik heb zes vestigingen in mijn buurt afgebeld; de een heeft hem nog niet, de andere heeft ze allemaal verkocht... Helaas... :/

• Grinder
Armada schreef op 22 May 2003 @ 15:17:
Volgens mij gaat het niet meer lukken, om hem vandaag te krijgen. Is er nog een ander retailkanaal dan Dynabyte? Ik heb zes vestigingen in mijn buurt afgebeld; de een heeft hem nog niet, de andere heeft ze allemaal verkocht... Helaas... :/
Ik durf wel redelijk te zeggen dat er nog geen ander retailkanaal is.. heb de 20e aardig wat uurtjes zitten surfen ervoor ;) Morgen heeft de Dimensionplus hem in groningen wel.. is dacht ik ook de officiele Europe releasedag, dus zal dan wel losbarsten met de exemplaren.

Ow ik had via Kelkoo (ofzoiets.. die winkel vergelijk site) geloof ik een online shop die hem de 21e had... maar of die ook een afhaal adres hebben weet ik niet.

• DutchCommando
Armada schreef op 22 mei 2003 @ 15:17:
Als je toevallig in Amersfoort woont: Daar hebben ze ze wel. Ze hebben alleen een foutje gemaakt met het scannen waardoor ze zeggen van niet. Heb hem net gekocht :).

• JeroenB
Maverick-X: Ik ga wel op de Werner server spelen en zal naar alle waarschijnlijkheid VS joinen. Je bent welkom om hetzelfde te doen, lijkt me leuk om met tweakers/NLers te spelen!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 20:22

FoggyFreek

I'm a llama again!

iK ga hem morgen in groningen halen (dimension) pre-order. Ze zullen er morgen wel zijn! Lekker PS'en ! yeah !

-- Altijd blijven prutsen --

• Sipio
  • Niet online
Heb Dynabyte ook gebeld vandaag en in Deventer hadden ze hem ook nog niet, ik heb ook aan de verkoper gevraagd of hij iets wist van gamecards maar hij wist er wel iets van en zei dat hun die cards naar alle waarschijnlijkheid NIET zouden verkopen :(

Verwijderd

FF een waarschuwing voor de mensen die het spel willen kopen maar nog niet hebben. Je MOET een CC of zo'n Gamecard hebben, zonder dat kom je niet eens de gratis eerste maand in (tenminste ik en mijn broer komen er niet achter hoe :) )

Dus dit als waarschuwing voor de mensen die niet een CC of gamecard hebben.

• DutchCommando
Gewoon allemaal loze gegevens invoeren, hij verstuurd namelijk niks. En aan het einde van de 30 dagen een goede betaling doen.

• Sipio
  • Niet online
Dus aan die zogenaamde maand gratis spelen heb je eigenlijk niks?
Ik wil het spel gewoon kopen en een maand spelen en dan nog eens verder kijken hoe of wat, ze kunnen je toch niet verplichten om de game te kopen en ook nog eens zon gamecard erbij?

Verwijderd

Lees het bericht boven je nog eens Sipio, want daarin zegt DutchCommando dat je ook gewoon zomaar wat kan invullen bij de CC gegevens of gamecard.

EDIT:

Voor degene die nog een besluit over welke factie ze moeten spelen, hier thuis zijn er vanaf nu 3 terran soldiers bij :) Op Werner.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 18:04 ]

Verwijderd

/me gaat ff CC en Planetside halen volgende week, u hoort nog van mij :)

• Sipio
  • Niet online
Lees het bericht boven je nog eens Sipio, want daarin zegt DutchCommando dat je ook gewoon zomaar wat kan invullen bij de CC gegevens of gamecard.
Heb het gelezen idd maar en no offense maar ik krijg het toch liever bevestigd van meer mensen die de game al hebben.

Verwijderd

TR zijn wat sterker; spelen weining met teamplay en ondersteunende rollen. VS en NC hebben meer ondersteunende rollen nodig (medic engeneer) ze zijn iets wat zwakker.

lol .. das in het algemeen want als je een goede speler bent en er veel vanaf weet dan sloop je zo meerdere TR als VS bijvoorbeeld.. In het algemeen is de TR anti-vehicle max zeer sterk.

Ik geloof dat we *tweakers* vooral VS zijn..!? ik heb zelf altijd VS gespeeld en dat zal ik ook blijven *i love my Lancer*

• Grinder
Nou zitten op de een of andere manier die clanleden van mij met de Beta account te spelen... Ik heb hem geuninstalled.. maar misschien werkt dit dan nog op de US servers.

Anyway ik zit weer in het spel.. 2uurtjes en nog maar BR 3, maar ja.

Verwijderd

met beta account? dat lukt me toch eeeecht niet. Zodra ik de launcher run zegt hij dat ik eerst moet subscriben :(

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zow, dat was een aardig avondje PlanetSide spelen....

Leuk spelleke :D Ook al was het nog niet zo druk toch al wat leuke battles gehad waarbij de ledematen je om de oren vlogen.

Verwijderd

w00t ik krijg al mijn geld terug van die internet site waar ik PlanetSide heb besteld ;D

*Op naar de winkel om PS te kopen*

Verwijderd

Welke winkels verkopen het spel allemaal? want tot nu toe weet ik alleen dat dynabyte het verkoopt maar niet elk filiaal heeft het spel binnen :( Dus wie heeft het waar gekocht?

• Grinder
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 10:19:
Welke winkels verkopen het spel allemaal? want tot nu toe weet ik alleen dat dynabyte het verkoopt maar niet elk filiaal heeft het spel binnen :( Dus wie heeft het waar gekocht?
dimensionplus in groningen nu ook.. www.dimensionplus.nl, dynabyte en ik denk elke andere gamestore.

Verwijderd

bah Ik heb 4 Dynabites in mijn buurt gebeld bij 2 waren ze al uitverkocht en 3 hadden het spel nog niet binnen! (vandaag/morgen/maandag) bwuuuh dat zegt me ook nix....

Ik moet ook meer winkels hebben.. zou MediaMarkt het verkopen?

Verwijderd

Hmmm 4 Dynabites, 2 uitverkocht+ 3 nog niet binnen.
2.3+5 :D

Verwijderd

1tje was geen dynabite was een andere winkel :)

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 00:34:
met beta account? dat lukt me toch eeeecht niet. Zodra ik de launcher run zegt hij dat ik eerst moet subscriben :(
Beta account in de vorm van stationaccount waarop je subscribed met key uit doosje van Planetside. (Kan je het nog volgen? :D)

• JeroenB
Shit, dat vroeg ik me dus ook af maar heb NET de Beta geuninstalled :) Ik had gisteren de laatste PS bij de Dynabyte in Den Haag (had hem gereserveerd!) Zometeen maar'es eindelijk de boel gaan installeren (gisteren al gehaald maar nu pas tijd hehe)

Anyway, ik zie alweer dat veel mensen voor de sterke TR kiezen. Geen zin in een uitdaging? Ik *speel* juist voor de uitdaging! Oftewel: VS here I come. En het mag duidelijk zijn dat ik niet zal rusten totdat ik mijn Thresher in de TR Sanctuary kan parkeren!

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenB op 23-05-2003 13:48 . Reden: typo ]

• Grinder
Ik speel net zoals in de Beta, NC. En dan stealth/hacker + transport..

Bovendien zullen ze het binnenkort wel iets meer balancen, en zo groot is het verschil tussen de verschillende kanten nou ook weer niet heb ik het idee..

Verwijderd

Den haag uitverkocht, rotterdam uitverkocht, leidschendam krijgt hem maandag pas.... Delft krijgt hem ook niet / is al uitverkocht...
This isn't nice. Ik krijg hem prolly morgen pas :(

• DutchCommando
JeroenB schreef op 23 mei 2003 @ 13:35:
Anyway, ik zie alweer dat veel mensen voor de sterke TR kiezen.
De sterkte van TR is dan wel erg slap. Aangezien zowel NC als VS meer facilities hebben dan de TR.

Verwijderd

Misschien leuk om nieuw topic te beginnen met daarin alleen wie op welke server voor welke partij speelt ?

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:42:
Misschien leuk om nieuw topic te beginnen met daarin alleen wie op welke server voor welke partij speelt ?
Zorgt alleen maar voor grote forumvervuiling bovendien is dit een goede plaats om dat te zeggen.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

voor de liefhebbers: dynabyte vlissingen heeft er nog heel wat hangen ;)

• Sipio
  • Niet online
Iemand al ergens gehoord/gelezen waar je die gamecards in Nederland kunt krijgen?

Verwijderd

Ja dat wil ik ook graag weten voordat ik het spel koop, anders kan ik 1 maandje spelen en dan is het over.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik speel op Werner als VS en zit in de (nu nog) #1 Outfit :D

Op weg naar BR8 maar dat doen we wel weer als ik wakker ben, het was een lange maar actievolle nacht. 2 Continenten schoongeveegd, vermoeiend.....
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.