Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maui..
een aldi viewer!??, het moet niet gekker worden.

maar zet nou eens die resize properties.
die krempel van jouw is nooit resizable >:) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:12:
maui..
een aldi viewer!??, het moet niet gekker worden.

maar zet nou eens die resize properties.
die krempel van jouw is nooit resizable >:) ;).
jaja, heb je je samba al aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Fire69 schreef op 24 april 2003 @ 09:45:
Die cardreader heb ik ook, half jaartje geleden gekocht bij de lidl, bij de lidl was het merk Typhoon, die van de Aldi kan ik niet lezen.

Op zich werkt het bakje wel goed, maar ik heb nogal vaak dat hij niet herkent wordt nadat ik mijn pc heb aangezet, maar wel als ik unplug en terugplug, of de PC reboot.
Of dat nu aan het bakje ligt, mijn PC of mijn Trust ( :r ) -hubje kan ik je niet zeggen. :)
Zo te zien is het van Medion.

Dit is wel een andere dan die van een paar weken geleden bij de Lidl (daar kon je de kaarten aan alle kanten er in steken, en daar was hij iets van e.16,95

Dit lijkt mij wel een mooi mod-object, omdat alle kaarten (voor zover ik het kan zien) aan 1 kant er in gestoken moeten worden. Dit op tafel, USB-hubje er onder, LCD er boven, pendrive er bij :9~

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

OK, ik heb dat medion-lezertje van de Aldi gekocht. Ze hadden er maar een stuk of 20 dus ze waren zo weg. Verder doet ie het wel goed. Alleen nogal kort USB-kabeltje erbij maarja, voor 10 euro... :P

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier waren ze vanochtend ook al weg. Moest een statafel hebben.. voor me ouders... Gebruik alleen CF memory en heb daar een reader voro dus had voor mij geen zin om zo'n ding te helen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeanj schreef op 25 april 2003 @ 10:53:
[...]

Weet iemand hoeveel mA de 6 in 1 cardreader neemt via de USB poort?
edit:
vraagsteling duidelijker
100 mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nieuwe krantje van de Lidl is vandaag binnen gekomen en daar staat deze camera in: http://www.aiptek.de/de/pr_pocketcam_3m_03.html

Is dit iets? Hij kost € 129 en je krijgt er een 32 MB Compact Flash Memory Card bij. De aanbieding is geldig vanaf 8 mei.

Vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

jeanj schreef op 25 april 2003 @ 10:53:
[...]

Weet iemand hoeveel mA de 6 in 1 cardreader neemt via de USB poort?
edit:
vraagsteling duidelijker
Ik had ergens gelezen 100mA

was dus al geantwoord... en oude post :o

[ Voor 9% gewijzigd door WieMie op 05-05-2003 13:07 . Reden: OK... slim... antwoord was al gegeven, maar stond hier niet bij :S heel vaag... topic heeft 'ineens' 2 pagina's... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 13:03:
Het nieuwe krantje van de Lidl is vandaag binnen gekomen en daar staat deze camera in: http://www.aiptek.de/de/pr_pocketcam_3m_03.html

Is dit iets? Hij kost € 129 en je krijgt er een 32 MB Compact Flash Memory Card bij. De aanbieding is geldig vanaf 8 mei.

Vast bedankt
Lijkt me wel een aardig dingetje, voor die prijs althans. Er zit natuurlijk geen optische zoom op, of een instelbare sluitertijd. Maar dat kan je natuurlijk ook niet verwachten voor € 129,-. Ik heb zelf een Aiptek webcam en grafisch tablet en ben daar zeer tevreden over, dus daar hoeft het ook niet aan te liggen..

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 13:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast bedankt
Je krijgt er ook nog een (mini)statief en een oplader met 4 batterijen bij zag ik in het krantje volgens mij.

Edit: Ja dus, plus nog een 32mb CF kaartje.
http://www.lidl.de/de/ind...p.Digitalkamera_PocketCam
Die accesoires kosten als ik zo es in de pricewatch kijk toch ook al 50 euro samen dus dat zegt ook wel iets over wat de camera kost...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die camera lijkt mij wel wat. Ik ben ben benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vast bedankt
Das troep. Hij heeft een CMOS sensor, heel veel ruis dus en alleen acceptabele foto's met daglicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:06
Voor ietsje meer heb je een Canon A200, die maakt 200x betere foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

smallboy schreef op 14 December 2002 @ 19:36:
Niet echt een gadget, maar wel handig. 128 mb compact flash voor 50 eurootjes bij de kruidvat (vanaf dinsdag de 17e). Merk is integral (heb ik zelf nooit van gehoord, iemand ervaring ermee?).
voor 66 euro heb je dane elec in tweakers shop

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

DancePlaza schreef op 05 mei 2003 @ 18:11:
[...]

voor 66 euro heb je dane elec in tweakers shop
Beetje vertraagde reactie? Dat had ik 14 december 2002 gepost :)
Ik heb het toen wel gekocht. Werkt net zo goed als m'n dane-elec kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 08:34

Garyu

WW

Vast bedankt
CMOS sensor, zegt eigenlijk genoeg he? Daarnaast staat er heel mooi 3.1 Mio, maar een sensor van 1600x1200 is toch echt maar 2.0 Mio ;)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

tsja het blijft moeilijk om de juiste gegevens bij zo'n advertentie te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

:( cardreader gemist.

Deze week een 4-poorts USB 1.1 hub, Canon BCI-3e inktpakket en BC-05 inkt.

-edit-

Aldi Duitsland heeft weer een laptop, maar dat hoort in een ander topic ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Resistor op 05-05-2003 22:26 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Vandaag is deze aanbieding van start gegaan

4-Poort USB-uitbreidingsset
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_19/BILD09.JPG
• breidt de aansluitmogelijkheden
van uw PC uit
• compatibel met de USB 1.0 en
1.1 specificaties
• USB interfaces
• USB & ACPI compatibel
• transparante behuizing
• hot plug en play mogelijk
• voeding door bus en net-adapter mogelijk
• 1 upstream en 4 downstream
• 6 led-statusindicaties systeemvoorwaarden:
Windows 98 SE/ME/2000/XP
• 1 vrije USB- interface
• inclusief USB kabel en 6 Volt
netadapter

per stuk
10.99
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_19/OFF09.HTM

Prima prijsje, maar waar het me even over gaat, is deze ook zonder stroom te gebruiken?
-- voeding door bus en net-adapter mogelijk --
Dus ook via het USB snoertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ja, maar als je apparaten hebt die veel vreten, dan kan je beter de stroom eraan hangen..
Doe ja dat niet, dat trekt hij inderdaad de stroom van de USB -poort vie het kabeltje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo'n USB hub bij de lidl gehaald, die was veel compacter, en die had gewoon, 4 poorten door 2x2 boven elkaar, dus niet alles naast elkaar. en die koste maar 9,99 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ja, maar die had geen externe voeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook helemaal niet nodig, voor 4usb, tenzij je die nog eens op gaat splitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 13:52:
is ook helemaal niet nodig, voor 4usb, tenzij je die nog eens op gaat splitten
Nou dat zou ik maar niet te snel zeggen. Sommige apparaten snoepen wel meer dan 150mA per stuk hoor. Dan is die 500mA snel op.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehm..........die adapter voeding is vooral heel handig als je een USB modem met een Via Chip wil gebruiken (dus je mobo met via chipset ;) )

Bijvoorbeeld die usb modems van zonnet family die gaan gewoon op hun bek als je naast die modem een netwerk verbinding opbouwt heb je gewoon geen internet meer :(

Met zo'n hub ertussen was het probleem opgelost :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast bedankt
Ik zag op inet staan dat het een 1.9 megapixel camera is en dat het programma het interpoleerd tot 3.3megapixel. Ik wil hem ook graag halen maar ik las dat je alleen goeie foto's met daglicht kon maken??? Er zit toch een flitser op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt die CMOS sensor op die digitale camera dan precies in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 17:06:
[...]

Ik zag op inet staan dat het een 1.9 megapixel camera is en dat het programma het interpoleerd tot 3.3megapixel. Ik wil hem ook graag halen maar ik las dat je alleen goeie foto's met daglicht kon maken??? Er zit toch een flitser op?
Digitale camera's hebben wel vaker moeite met het maken van foto's binnen. Komt doordat ze een hele slechte flits krijgen meegeleverd (slecht in vergelijk met een apparte externe flitser). Eigenlijk is het zonder externe flitser met geen enkel fototoestel aan te raden om foto's te maken wanneer er geen apparte externe flits is. Maar hangt ook van je eisen af. Deze flits heeft gewoon een hele kleine afstand die verlicht wordt, dus alleen objecten van dichtbij worden belicht (en snel over belicht)

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok tnx weetikdat........Ik denk wel dat ik hem ga halen ik moet vrijdag op uitwisseling duz zou leuk zijn als ik hem mee kon nemen. Hoeveel foto's kunnen op dat 32mb kaartje? op een goeie resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 17:11:
Wat houdt die CMOS sensor op die digitale camera dan precies in :?
De meeste camera's hadden (hebben nog steeds wel volgens mij, ken de preciese verkoopaantallen niet ;)) een CCD sensor. Een CMOS censor is gewoon een andere manier van het opnemen van informatie. Vergelijk het met ehm... hmm... even denken... een Intel en een AMD... nee... ehm... Apple en de "gewone" PC, Als je er 1+1 invoert komt er bij beide 2 uit. De exacte manier waarop dit wordt uitgerekend is echter verschillend. Je zal er dus niet zoveel van merken dat er een CMOS inzit. Behalve dat (bij de betere camera's in ieder geval) de uiteindelijk foto een hogere kwaliteit heeft. (CMOS heeft de toekomst op het moment, maar voor je het weet veranderd dat weer door een uitvinding in CCD-land)
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 17:16:
Ok tnx weetikdat........Ik denk wel dat ik hem ga halen ik moet vrijdag op uitwisseling duz zou leuk zijn als ik hem mee kon nemen. Hoeveel foto's kunnen op dat 32mb kaartje? op een goeie resolutie?
Hangt er een beetje vanaf. wat de eigenlijke resolutie van het toestel is (hoger moet je in ieder geval niet gaan zitten). Maar ik verwacht in die resolutie zo'n 90-100 foto's (mijn camera kan ik er 198 op 64MB op 1280x960). Hangt er ook vanaf hoe de camera comprimeert (in welke kwaliteit). Ik zal je nog even waarschuwen voor de beeldkwaliteit. De prijs-kwalieit verhouding van dit toestel is denk ik dik in orde. Maar vergelijkbare toestellen (zonder dat digitale intra-poleren) kosten al gauw >250 euro. Maar als je het gewoon voor de fun gebruikt is het vast dik in orde.

[ Voor 35% gewijzigd door vehpol op 06-05-2003 17:23 ]

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 10:56

TdV

CMOS (van deze generatie) heeft meer last van ruis, is minder lichtgevoelig (dus langere sluitertijden-->mogelijk bewogen foto's) minder scherpte en minder kleur-echt. Een goede 2.1 mpix (fuji a202) kost 175 euro en levert prachtige foto's. Dit is toch meer een veredelde webcam, ik zou wel weten waar ik mijn zuurverdiende geld aan uitgaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah maar ik wil nie zo veel geld uitgeven en die camera is ook gewoon voor zomaar fotoos of van de vakantie niet voor professionele of hobby doeleinden anders kocht ik wel een duurdere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:54
Geen aldi- of Lidl ding, maar toch interessant denk ik:

de Dynabyte (jaja, je geloof t niet)

http://www.dynabyte.nl/sh...euw.asp?Nr=16809&Zoeken=1

Afbeeldingslocatie: http://www.dynabyte.nl/plaatjes/1680900.jpg
ACTIE! Nu bij aankoop van een pakje GP Powerbank AA Batterij 2000 MAH oplaadbaar het 2e pakje GRATIS! (actie geldig t/m 31 mei 2003)
4 batterijen dus, voor 10 EUR

Erg handig voor de stroomzuipende digicams

[ Voor 15% gewijzigd door DJSmiley op 07-05-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 11:06:
[...]

Doen we ook, als ik toch bezig ben dan ... :)
IS die ALDI-viewer al up2date met hetgeen we hier zeiden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Mediamarkt te Almere (alleen die vestiging):

SEG 1410 TV voor E 88
Thomson 70Cm breedbeeld E 399
HP DeskJet 3320 (incl. cartridges) E 33
Microstar Professional 26120 CD-RW (P4 2.66GHz, 512Mb, 120Gb) E 999
Ericsson T65 met T-Mobile 10E Prepay E 69
Gericom Webshox 1720e CD-RW (Celeron 1.7GHz, 256Mb, 20Gb) E 999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld die aanbieding van die batterijen ook in de winkel of moet je ze online bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Stond in het krantje van de Dynabyte, dus als het goed is geld deze aanbieding nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er ook aan te denken om die digitale camera van de lidl te kopen, ik ga over een paar weken naar spanje en dan hoef ik niet perse zo voorzichtig te zijn, het is maar 129 euro :).

Zou hij voor dit doel wel geschikt zijn of is er nog een andere camera die betere prestaties heeft voor ongeveer hetzelfde geld.
Liefst met schermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Bij de Carrefour in België :

Een mustek 3.1 MP en 16 Mb voor 149 EUR :

http://www.hypercarrefour...m?&lang=nl&productID=4738

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 10:49:
Ik zat er ook aan te denken om die digitale camera van de lidl te kopen, ik ga over een paar weken naar spanje en dan hoef ik niet perse zo voorzichtig te zijn, het is maar 129 euro :).

Zou hij voor dit doel wel geschikt zijn of is er nog een andere camera die betere prestaties heeft voor ongeveer hetzelfde geld.
Liefst met schermpje
De lidl camera zal er niet meer inzitten, ik was om 9.20 bij de lidl en toen waren ze allemaal al weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd helaas ik ben ook al bij 2 geweest alles weg :(
nou maar een andere zoeken, iemand suggesties?
die in belgie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Op de pagina waar ze het fototoestel in de Carrefour promoten (dus niet die van de Lidl), stond duidelijk vermeld dat de aanbieding blijft gelden, ook als de voorraad is uitgeput ...
Wat de Lidl camera betreft .. is het niet zo dat een artikel in promo voor de hele geldigheid van de promotie moet leverbaar zijn. Indien de voorraad is uitgeput moeten ze je dus hetzelfde of gelijk(w)aardig artikel aanbieden, tenzij het uitdrukkelijk vermeld is : "zolang de voorraad strekt".

Naar wat ik me herinner was er nog niet zo gek lang geleden een digicam te koop bij de Aldi die op 1,2,3 uitverkocht was en Aldi kon/wou zijn voorraden niet aanvullen met als gevolg een rechtzaak aan hun been en enkele 1000en woeste klanten (ps. dit was in Belgïe)

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag, ik heb die aiptek ook ergens anders gezien, maar als ik er een compact flash kaart van 128 mb bij koop, komt dat dan bij de 16 die er al bij zit of in plaats van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 15:16:
[...]

IS die ALDI-viewer al up2date met hetgeen we hier zeiden???
Heb vorige week niet veel tijd gehad, maar hij is wel al geupdate.

Download: http://members.home.nl/mvanrijnen/files/aldiview.zip
Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mvanrijnen/files/aldiview.jpg

- Opstarten duurt ff, omdat ie gelijk alle thumbs gaat downloaden.
(ga ik nog wel aan werken)
- Bij het opstarten wordt automatisch de huidige week gekozen.
- Door op een thumbnail te klikken krijg je de info over een aanbieding.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op 08 May 2003 @ 14:41:
Op de pagina waar ze het fototoestel in de Carrefour promoten (dus niet die van de Lidl), stond duidelijk vermeld dat de aanbieding blijft gelden, ook als de voorraad is uitgeput ...
Wat de Lidl camera betreft .. is het niet zo dat een artikel in promo voor de hele geldigheid van de promotie moet leverbaar zijn. Indien de voorraad is uitgeput moeten ze je dus hetzelfde of gelijk(w)aardig artikel aanbieden, tenzij het uitdrukkelijk vermeld is : "zolang de voorraad strekt".

Naar wat ik me herinner was er nog niet zo gek lang geleden een digicam te koop bij de Aldi die op 1,2,3 uitverkocht was en Aldi kon/wou zijn voorraden niet aanvullen met als gevolg een rechtzaak aan hun been en enkele 1000en woeste klanten (ps. dit was in Belgïe)
die rechtszaak begrijp ik niet. over het op=op principe is ook de aldi heel duidelijk. wordt nog goed zoeken naar een advocaat die hiervoor een kwartiertje wil vrijmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:49:
[...]

Heb vorige week niet veel tijd gehad, maar hij is wel al geupdate.

Voorbeeld:
[afbeelding]

- Opstarten duurt ff, omdat ie gelijk alle thumbs gaat downloaden.
(ga ik nog wel aan werken)
- Bij het opstarten wordt automatisch de huidige week gekozen.
- Door op een thumbnail te klikken krijg je de info over een aanbieding.
Ziet er :9~ uit. Ik had de volgende tips.

*) Het beste is om niet alles in een keer te laden, gewoon eerst 1 dan de volgende.
*) is het mogelijk dat de info automatisch verschijnt als je met je muis op een bepaalde plaatje gaat staan. En de info verdwijnt weer als je muis weghaalt. Dat zou echt goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 23:23:
[...]

Ziet er :9~ uit. Ik had de volgende tips.

*) Het beste is om niet alles in een keer te laden, gewoon eerst 1 dan de volgende.
*) is het mogelijk dat de info automatisch verschijnt als je met je muis op een bepaalde plaatje gaat staan. En de info verdwijnt weer als je muis weghaalt. Dat zou echt goed zijn.
1. - Strak plan, gaan we doen.
2. - Nog strakker plan, gaan we ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

subliem progsel!! complimenten.

ik neem aan dat je dit progsel open source doet? mail dan eens naar computist.de. die zullen er vast blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:40:
subliem progsel!! complimenten.

ik neem aan dat je dit progsel open source doet? mail dan eens naar computist.de. die zullen er vast blij mee zijn.
euhm, het zijn maar wat componenten die ik zo op een form heb gedonderd hoor ;), stelt niet zo heel veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 16:35:
Ik heb nog een vraag, ik heb die aiptek ook ergens anders gezien, maar als ik er een compact flash kaart van 128 mb bij koop, komt dat dan bij de 16 die er al bij zit of in plaats van?
Ja die komt er bij er zit standaard al 16mb in. Btw waar heb je m nog meer gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:45:
[...]

euhm, het zijn maar wat componenten die ik zo op een form heb gedonderd hoor ;), stelt niet zo heel veel voor.
ja, maar ik bedoelde eerder het idee voor het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat in de pricewatch onder andere bij alternate en nog een andere winkel, 130 en 125 euro met 16 mb.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Aldi heeft vanaf 21 mei weer een aanbieding, een digicam voor €279:
4,1 megapixels
3x optische zoom
2x digitale zoom
128mb flashkaart (!!)
video-opname mogelijk (30 seconde)

etc etc

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:18
Alleen jammer dat die digitale camera's van de Aldi erg slecht presteren op het gebied van beeldkwaleit en instellingsmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Ik weet niet welk merk dit is...daarom heb ik het hier gepost, omdat ik benieuwd ben welk merk het écht is :)

Helaas heb ik geen scanner hier :(

staat nu in het Aldi-krantje in ieder geval!

[ Voor 30% gewijzigd door duderuud op 14-05-2003 13:39 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALDI camera €279,00 vanaf 21 mei:
4.1 Mega pixels (2272 x 1704 (hmmm geen 4.1M toch??))
3x optische zoom
2x digitale zoom
Asferische lens f=7-21mm 1:2.6-4.5
128mb flashkaart
video-opname mogelijk (30 seconde)
4 cm tft-lcd
jpg, dcf, dpof
macrofunctie
zelfontspanner
ingebouwde flitser
autofocus functie
PAL NTSC vid uitgang
automatische uitschakel functie (joy:))
USB kabel
video kabel
4 1800 mAh NiMH batt
oplader
adapter
opbergtasje
zilver

Uit recenties, op diverse duitse sites, van voorgaande Medion digitale camera's is gebleken dat deze kwalitatief mindere foto's maken en dat je je zuurverdiende pleuro's beter uit kunt geven aan een 'echte' merkcamera, maar dan met wat minder megastipjes. Wil natuurlijk niet zeggen dat deze camera niet goed is, maar het zou mij niet verbazen als dit ook niet al te veel voorstelt. Heb het originele merk onder de medionplakker ook nog niet kunnen achterhalen. Iemand die ons iets meer kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 06:35
Voor 280 Euro heb je over het algemeen wel een redelijke camera voor huis tuin en keukengebruik. Neej, niet voor de prof fotograaf. Neem aan dat dit beestje beter presteerd dan een soortgenoot van trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:18
Ik ken iemand die een tijdje geleden een 4 mpixel camera heeft gekocht van de aldi. Het is opzich niet een heel slecht ding, maar de beeldkwaliteit bij slechte licht omstandigheden is belabberd. Veel ruis, slechte kleuren en vaak onscherp. En daarnaast is het ook nog eens een vrij lomp ding. Wellicht beter dan een trust, maar wat is nou niet beter dan trust?... En voor 280 euro kan ik wel een goede 3 mpixel camera kopen van canon ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
slechte kleuren, ruis, onscherp? klinkt als cmos en niet als ccd...
dat zou jammer zijn...
op de aldi site staat hij nog niet en op www.medion.de kan ik hem ook niet vinden voor meer info
aldi duitsland bied een 4mpix camera aan van het merk traveller (??) dus daar heb je ook niets aan...

edit: LOL, met de aanbiedingenviewer kan je m al wel zien :) dus t staat al op de site alleen nog niet gelinkt

benieuwd of de aanbiedingen daar al als sneak-peak te vinden zijn voor het krantje in de winkels ligt (8>

edit2: hielko, volgens mij heeft de aldi nog geen 4mpix camera's gehad, heb je het nu niet over die van de LIDL want die had inderdaad een cmos sensor! (weten we nog steeds niet of dit wel een CCD is...)

edit3: uit dit topic: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel III][/rml] heb ik deze link gehaald over het vorige model: http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/
(was trouwens ook 4mpix dus edit2 kan je vergeten ;))
men vermoedt dat deze cam ook van dat merk is, en dan wel deze: http://www.skanhex.com.tw/410z3.asp
beide camera's hebben een ccd sensor :D

ik vind de foto's die ik van die vorige heb gevonden best goed, als deze vergelijkbaar zijn of beter (ga ik wel vanuit) is het zeker zijn geld waard
kortom mij ma of ik ligt volgende week voor de aldi ;)

ik ben nog even verder gaan kijken dan mijn neus lang is, maar ik zie goedkopere merkcamera's met beter foto's voor minder geld, alleen dan heb je geen optische zoom (nja, voor wat ik heb bekeken niet). ik ga nu denk ik voor de canon powershot a300, voor de geinteresseerden :) die is 248 in de pricewatch (die 1e van 214 is ex btw = 254 incl)
er zit véél minder ruis in de donkere delen van die foto's, echt stukken beter.

[ Voor 92% gewijzigd door Punksmurf op 16-05-2003 11:10 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is hem inderdaad!! Camera is dezelfde kleur ook. Er zit alleen een medion merkje op ipv het skanhex merkje. Maar of hij te vergelijken is de het hierboven genoemde camera.. :? Lijkt me toch een echt ander merk.
Iemand enig idee of je de sluitertijd aan kan passen van deze nieuwe aanbieding?
Hier even het plaatje voor de visueel ingestelde mensen onder ons :)

Afbeeldingslocatie: http://www.skanhex.com.tw/ImgTmp/SKANHEXWEB0004.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mijn vader koopt héél veel bij de Aldi, dus voor hem zijn ze lief. Hij gaat woensdag die camera halen en als hij niet goed is (binnen 7 dagen niet goed geld terug), dan brengen we hem terug.

[ Voor 39% gewijzigd door -DarkShadow- op 15-05-2003 18:11 ]

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op 15 May 2003 @ 15:34:

edit: LOL, met de aanbiedingenviewer kan je m al wel zien :) dus t staat al op de site alleen nog niet gelinkt
Die overigens geupdate is:

Wat betere performance bij opstarten :)
Mogelijkheid tot proxy instellen:
aldiview proxy-ip-adres proxy-port
bv: aldiview 192.168.1 8080
(proxy nog niet getest, doe ik morgen)

Proxy werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt niet te duur... maar ik weet het niet... ik heb bij medion altijd zo'n ''dit ga ik waarschijnlijk zonde van mijn geld vinden'' gevoel.... Wat voor lens zou er in zitten?.. beetje knap?... hmmm.. misschien doorsparen voor een powershot g3....

zijn er nog meer plekken waar je meer info ken vinden van dit cameraatje?..... Het is altijd zo vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 17:25:
Dat is hem inderdaad!! Camera is dezelfde kleur ook. Er zit alleen een medion merkje op ipv het skanhex merkje. Maar of hij te vergelijken is de het hierboven genoemde camera.. :? Lijkt me toch een echt ander merk.
als je die uit mijn post bedoeld, dat eerdere model was t zelfde merk:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/410a.gif

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Hier nog wat meer specs van de cam: http://www.mtechlaptops.com/specifications/sx410z3.htm

Wat mij betreft is het een absolute afrader. Dat ding heeft nauwelijks instelmogelijkheden. Ik kan me niet voorstellen dat dit ding ook maar een beetje mooie fotos maakt. Het is niet voor niets de 'Cheapest 4.1 Megapixel digital camera ever made'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17
Wij hebben de medion van de vorige aanbieding: voor de merkgeilers onder ons: tegen een goede merk camera kan hij niet op... maarja neem ongeveer 80% van de mensen die foto's maken en die wil gewoon simpel mooie foto;s maken zonder gepruts met instellingen. En juist voor die mensen zijn deze aanbiedingen. de foto's zijn simpelweg goed. geen gezeur met moeilijke instelilngen een gewoon goed. het is aanzetten knippen en klaar. wil ik echt veel doen met foto's maken dan koop ik een dure van een paar honder euro's vanwege de extra's die die wel kunnen en deze niet.
Kom je met merk camera's aan die even duur zijn of iets duurder: de medion doet niet voor die camera's onder voor de normale gebruiker... en in als ik eerlijk moet zijn zijn vaak de foto's in vergeleken met een 2.3 MP van sony die van medion gewoon beter... een kameraad van me is professioneel fotograaf en heeft ook die aldi aanbieding erbij gekocht. puur voor ff snel wat leuke foto's maken en hij is er best over te spreken. tuurlijk een profi met 5 of mee MP geeft beter foto's maarja die zijn ook meer dan 10 keer zo duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

shakedown schreef op 17 mei 2003 @ 18:58:
Wij hebben de medion van de vorige aanbieding: voor de merkgeilers onder ons: tegen een goede merk camera kan hij niet op... maarja neem ongeveer 80% van de mensen die foto's maken en die wil gewoon simpel mooie foto;s maken zonder gepruts met instellingen. En juist voor die mensen zijn deze aanbiedingen. de foto's zijn simpelweg goed. geen gezeur met moeilijke instelilngen een gewoon goed. het is aanzetten knippen en klaar. wil ik echt veel doen met foto's maken dan koop ik een dure van een paar honder euro's vanwege de extra's die die wel kunnen en deze niet.
Kom je met merk camera's aan die even duur zijn of iets duurder: de medion doet niet voor die camera's onder voor de normale gebruiker... en in als ik eerlijk moet zijn zijn vaak de foto's in vergeleken met een 2.3 MP van sony die van medion gewoon beter... een kameraad van me is professioneel fotograaf en heeft ook die aldi aanbieding erbij gekocht. puur voor ff snel wat leuke foto's maken en hij is er best over te spreken. tuurlijk een profi met 5 of mee MP geeft beter foto's maarja die zijn ook meer dan 10 keer zo duur...
Ook met een merkcamera kan je gewoon klikken zonder naar de instellingen te kijken (autostand). Een merkcamera heeft alleen (bijna altijd) betere en heldere kleuren en minder ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
ja dat snap ik maar al die andere functies zitten er wel op en uiteindelijk betaal je daar gewoon voor.. en niet zop'n beetje ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Je betaalt echt niet alleen voor die extra functies. Je betaalt voornamelijk voor meer kwaliteit: betere CCD, beter (veel beter) obiectief, betere support etc.
Mensen denken tegenwoordig te snel van ach, het is maar €279. Maar dat is dus wel ff ƒ614.84. Als je zoveel uit gaat geven kan je beter iets goeds kopen.. Voor een beetje meer heb je een mooie merk camera, eentje met meer mogelijkheden en een gegarandeerd langere levensduur.
Skanhex is nou niet echt dat je zegt een degelijk merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
nee dat is zo maar ik vind foto's van de vorige in vergelijking met foto's merkcamera's dat ze erg veel ruis hebben
alleen vind je in deze prijsklasse geen merkcamera met optische zoom en 4mpix
je moet er wel op letten dat je je niet verkijkt aan die mpixels... er zijn 2mpix camera's die imho mooiere foto's maken, alleen ze zijn wel wat kleiner

het is erg persoonlijk dus, wat je wil en wat niet.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Punksmurf schreef op 17 May 2003 @ 19:31:
nee dat is zo maar ik vind foto's van de vorige in vergelijking met foto's merkcamera's dat ze erg veel ruis hebben
alleen vind je in deze prijsklasse geen merkcamera met optische zoom en 4mpix
je moet er wel op letten dat je je niet verkijkt aan die mpixels... er zijn 2mpix camera's die imho mooiere foto's maken, alleen ze zijn wel wat kleiner

het is erg persoonlijk dus, wat je wil en wat niet.
Je kunt ook een goede camera kopen en photoshop. Dan kan je op de computer alsnog van je 2mp foto's 4mp foto's maken. Ware het niet dat de kwaliteit natuurlijk dan wel zwaar achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ehm...duh..?

'ze zijn kleiner' moet je opvatten als 'ze hebben een lagere resolutie'...
geen enkel tekenprogramma die die kan verhogen, hooguit mss vergroten en dan verscherpen (en ik denk trws dat fotosoep dat beter kan dan de gemiddelde cam maar ik kan fout zitten) maar das nooit zo goed als een goede ccd-sensor ;)

dus ik snap ff niet waarom je mij quote, zeker omdat mijn post boven die van jou staat zal je echt op mij reageren en niet in t algemeen?

en persoonlijk heb ik liever lagere resolutie van een hoge kwaliteit dan hoge resolutie van een lage kwaliteit

dus ik ga ook een imho goede camera kopen (net besteld: canon powershot a300) die gewoon gruwelijk veel scherpere plaatjes schiet dan de (vorige) aldicam, die nog duurder is ook :) (ff eerlijk: hij heeft alleen geen optische zoom, geen tv out, 16mb ipv 128 en geen herlaadbare batterijen en vast nog wel een paar dingen die me nu niet te binnen schieten)

wat natuurlijk niet wegneemt dat ik denk dat de aldicam een redelijke cam is voor zijn geld, gezien alle extra's die je krijgt (optische zoom, geheugen en batterijen).

[ Voor 12% gewijzigd door Punksmurf op 17-05-2003 20:27 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kamera van de aldi is een jenoptik JD4100 , de nieuwste versie.
Ik heb zelf de jenoptik en ben er best tevreden over.
De ccd is van sony
Ik heb er al diverse panoramafoto's mee gemaakt maar moest wel korrigeren met photoshop.
Na korrektie is het resultaat best goed te noemen.
Voor zijn prijs is het een leuk dingetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit zelf ook te denken aan deze nieuwe medion camera aanbieding bij de aldi..... de specs zien er erg goed uit, maar ik heb bij medion ook altijd zoiets van : hmm...is het wel iets...

overigens, alle info en foto staan hier :
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_21/OFF01.HTM

Ik zelf heb niet een 'je van het' camera nodig, en wil voor een redelijke prijs een goede camera, deze lijkt mij toch wel oke, alleen zit ik een beetje tegen het merk aan te hikken..
ik wil de camera gebruiken voor normale huisje boompje beestje foto's, maar ook voor bij concerten, wat normaal gesproken moet lukken met optische zoom toch?

Zou deze camera daar ook voor geschikt zijn? zo ja...dan ben ik er snel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik zou zeggen, lees dit topic effe door
en deze: [rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc][/rml]

[ Voor 53% gewijzigd door Punksmurf op 18-05-2003 01:13 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Nu online
(jarig!)
Kijk ook eens hier voor de camera van de Aldi http://www.kieskeurig.nl/...A254992C7C1256C1E007470A8

De behuizing is minimaal anders en de specs komen overeen, hetzelfde geld voor de manual. Dus ik denk dat deze camera geen miskoop is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 mensen die de camera goed vinden en geen reet verstand ervan hebben lijkt me niet een goed eikpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Ik heb die vorige 4,1 mpix camera van de aldi.
Ik ben er goed tevreden over. Er zit wel te degelijk een CCD in en GEEN CMOS.
Voor de mensen die er niet teveel aan uit willen geven is het zeker aan te raden!
Ik heb een vriend met een Sony DSC-P7 camera en ik zie geen verschil in kwaliteit van die van hem en mijn Medion.
Maar die is wel een stuk duurder en is een 3 mpix.
Hij heeft idd wel moeite met licht opbrengs, maar als je daar goed mee om kan gaan maakt hij cker leuke pix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie ook geschikt voor redelijke foto's bij concerten? ( vaak donker dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 10:40:
issie ook geschikt voor redelijke foto's bij concerten? ( vaak donker dus )
Nee dus, want het apparaat heeft naar verhouding veel licht nodig om een redelijke foto te produceren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt.......
ik hoor nu veel verschillende reacties.... dus ik weet t ff niet meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 23:04

WouterG

Dit is geen ondertitel

Het mooiste zou zijn dat de mensen met die cam even wat plaatjes online gooien. Als je geen ruimte heb, mail ze dan even naar tomcat @ zeelandnet . nl dan zet ik ze wel even online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

iemand die ik ken heeft die Aldi camera en ik zeg: niet kopen! :)

voor hetzelfde geld heb je een Canon A60...

ok, deze is maar 2mp, maar ik weet bijna zeker dat deze wel mooiere A4 afdrukken maakt dan de Aldi camera...

ook al ga je zelfs die 2mp met photoshop interpoleren naar 4mp, dan krijg je nog beter (lees: ruisarmer en scherper) beeld dan de Aldi cam...

ook de LCD van de Aldi cam is erg slecht (lage resolutie en erg traag)

komt ook nog bij dat de camera zeer traag is (zowel shutterdelay als viewmode)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 23:04

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik zat ook even te denken aan deze aldi cam maar neem toch de hp 735 maar. Die kost plusmin 250 euro maar das wel met minder geheugen.
Ik ben vrij huiverig over deze cam omdat ik niet weet hoe de foto's zijn. Buiten en binnen, donker en licht, met en zonder zoom en met diverse andere instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
heeft er iemand foto's van de aldi camera, ik bedoel dus gemaakte foto's met de camera

edit:
of maybe ietswat meer info, eerdere ervaringen, oid over deze camera, zit er namelijk sterk aan te denken om hem aan te schaffen

[ Voor 49% gewijzigd door Carnagy op 18-05-2003 22:31 . Reden: added tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 18:40

mutsje

Certified Prutser

weet niet of deze eral in staat bij lidl vanaf 22-5-2003
USB-Memory stick 128 MB
Deze portable ³Memorystick USB² geeft een extra opslagcapaciteit tot 128 MB
Ideaal voor het vervoeren van foto¹s, muziek of andere files
Wordt gevoed vanuit de USB, dus geen batterijen
afm.: 63.2 x 17 x 7 mm.

Attentie - dit aktieartikel hebben wij slechts tijdelijk in ons assortiment. Verkoop zolang de voorraad strekt. Wijzigingen en drukfouten voorbehouden.

Prijs eur49.99
http://www.lidl.nl/lnl/ap...900D75E21C1256D270043725B

bij de aldi..http://www.aldi.nl/index_nl.htm

[ Voor 5% gewijzigd door mutsje op 19-05-2003 15:35 . Reden: ja ook bij de aldi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n soort stick komt ook bij de aldi.

kzit ook te twijfelen of ik die digi cam zal kopen. :? :X

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
jup en je kan ze goedkoper krijgen .. (is in dit topic voorgekomen, anders [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel III][/rml])

staat denk ik ook wel in de pricewatch.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Maar over die camera.. ik zie een 3 megapixel HP voor ongeveer dezelfde prijs. Wat is nou slimmer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
als die hp ook optische zoom heeft enzo
zou ik persoonlijk voor de HP gaan.. al ben ik niet zo te spreken over foto's in t donker met HP-camera's (iig die 2 waar ik ooit eens mee geschoten heb..), je hebt dan toch een merk, dat vertrouw ik dan meer dan een 3x rebranded cam..

maja smaken verschilllen ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
bij medion weet ej dat ze nooit moeilijkdoen over terug sturen of garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

mutsje schreef op 19 May 2003 @ 15:26:
Prijs eur49.99
http://www.lidl.nl/lnl/ap...900D75E21C1256D270043725B

bij de aldi..http://www.aldi.nl/index_nl.htm
Ja, en voor 42 euro heb je zoiets al bij Computerland of MyCom :z Teveel mensen denken dat het een goeie aanbieding is WANT het is bij Aldi of Lidl DUS is het goedkoop. Je kunt er moeilijk om heen dat Aldi vaak (niet altijd) duurbetaalde troep is. Goedkoop is in zo'n geval duurkoop.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 18:25:
[...]

Die overigens geupdate is:

Wat betere performance bij opstarten :)
Mogelijkheid tot proxy instellen:
aldiview proxy-ip-adres proxy-port
bv: aldiview 192.168.1 8080
(proxy nog niet getest, doe ik morgen)

Proxy werkt.
En weer een update, nu snel schakelen tussen Nederland/Belgie/Duitsland !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
interessante post voor hen die geïnteresseerd zijn in de aldicam morgen: Marinus-Roro in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen"

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 299 heb je een 3.2 sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
welke? en waar?

iets meer info plz :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb daarnet de aldi cam gekocht is een mooi ding. maar ze ginge als warme broodjes over de toonbank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

shit hey...heb je mijn post niet gezien hierboven? :)

maar goed...veel plezier met de cam toch :z

maar nogmaals...ik blijf erbij dat voor hetzelfde geld veel betere camera's te koop zijn...en met veel bedoel ik dan ook _VEEL_ :P

het is alleen de truc om niet naar het aantal megapixels te kijken, want dat zegt nog het minste over de kwaliteit van de camera en de foto's...

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 21-05-2003 10:26 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
*eens*

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben er wel tevree mee :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste