Iemand die 70cm. 100 hz. televisie al opgevallen in het nieuwe Aldi krantje? is maar 349 euro, wij gaan er direct een halen
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/OFF01.HTMVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 23:24:
Iemand die 70cm. 100 hz. televisie al opgevallen in het nieuwe Aldi krantje? is maar 349 euro, wij gaan er direct een halen
Niet duur, idd.
Ik vind deze dames lederen moccasin ook wel bijzonder:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/OFF11.HTM
Handig als je af en toe in slaap valt! gefixed
[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 07-05-2004 21:29 ]
Zoef
Verwijderd
Is dat pip dat je echt 2 zenders te gelijk kunt kijken of is dat kleine blokje stilstaand?Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 23:24:
Wel klote dat ik er pas al 1 heb gekocht
Verwijderd
hier houdt PIP in dat er een kleiner beeldje bij komt met de 2e zender.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:00:
[...]
Is dat pip dat je echt 2 zenders te gelijk kunt kijken of is dat kleine blokje stilstaand?
Wel klote dat ik er pas al 1 heb gekocht
Zit er nu ook al peer2peer op TV's? Goh...• PIP beeld in beeld
• PAP beeld na beeld
• PAT beeld en teletekst
• P2Pat dubbel met teletekst

..sloom...
[ Voor 96% gewijzigd door Gutteguttegut op 07-05-2004 01:27 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Deze is ook wel goedkoop -> Linkje.Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 23:24:
Alleen geen 100Hz...
Verwijderd
ja dat bedoel ik, tussen 50hz en 100hz zit meestal een onwijs gat qua prijs, ik wil wedden dat er geen goedkopere 100hz te vinden is dan die MTlogic van Aldi.Gutteguttegut schreef op 07 mei 2004 @ 01:26:
[...]
Deze is ook wel goedkoop -> Linkje.
Alleen geen 100Hz...
Een tijdje terug, denk al 2 a 3 weken was er een minicam te koop, weten jullie misschien hoe die heet of dat ie nog bij 1 van de aldi's te koop is?
wel handig want hij past gewoon in je broekzak etc. vriend van me heeft er 1 gekocht, maar weet niet meer heo die heet
wel handig want hij past gewoon in je broekzak etc. vriend van me heeft er 1 gekocht, maar weet niet meer heo die heet

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Verwijderd
hoe snel denken jullie dat de actie die op 12 mei begint al uitverkocht zal zijn? ik heb het dan over de fiets van 140 euro en de tv van 349 euro.
Het zal wel dringen geblazen worden....
Ik ga die fiets halen, ik hoop dat ik om 8 uur sochtends op tijd ben
Het zal wel dringen geblazen worden....
Ik ga die fiets halen, ik hoop dat ik om 8 uur sochtends op tijd ben
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 13:08 ]
Foto of video cam?DeppOx schreef op 07 mei 2004 @ 02:49:
Een tijdje terug, denk al 2 a 3 weken was er een minicam te koop, weten jullie misschien hoe die heet of dat ie nog bij 1 van de aldi's te koop is?
Je kan beter een 50Hz kopen voor dezelfde prijs als die goedkope 100Hz, je wilt ECHT geen goedkope 100Hz, als je dit toch doet ga 'm dan eerst bekijken en let goed op artifacts, 'schaduw' e.d. in het beeld.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 01:41:
[...]
ja dat bedoel ik, tussen 50hz en 100hz zit meestal een onwijs gat qua prijs, ik wil wedden dat er geen goedkopere 100hz te vinden is dan die MTlogic van Aldi.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Er is maandag bij de Lidl een acht persoons tent te koop voor 99,99. Iemand al eerder een tent gekocht bij de Lidl?
Tenten van de Aldi zijn echt geweldig. helemaal waterdicht en heel makkelijk op te zetten. Weet niet hoe die van de Lidl zullen zijn, maar ik neem aan minstens net zo goed.e1f schreef op 07 mei 2004 @ 14:33:
Er is maandag bij de Lidl een acht persoons tent te koop voor 99,99. Iemand al eerder een tent gekocht bij de Lidl?
/edit:
Plaatje gevonden:

[ Voor 14% gewijzigd door Napsju op 07-05-2004 15:33 ]
Lekker!
Verwijderd
ach deze aldi tv is ook gewoon een soort experiment, ik heb echt effe schijt aan de standaard merken.Aaargh! schreef op 07 mei 2004 @ 13:10:
[...]
Je kan beter een 50Hz kopen voor dezelfde prijs als die goedkope 100Hz, je wilt ECHT geen goedkope 100Hz, als je dit toch doet ga 'm dan eerst bekijken en let goed op artifacts, 'schaduw' e.d. in het beeld.
we hebben veel philips en sony tv's gehad en daar was altijd wat mee, nu effe een budgetmerk.
Budget of niet, Aldi heeft gewoon vaak goede spullen. Je moet het niet vergelijken met het meese high end systeem dat er bestaan maar het kan vaak wel op tegen de middenklas en de onderkant van de hogere klasse.ach deze aldi tv is ook gewoon een soort experiment, ik heb echt effe schijt aan de standaard merken.
we hebben veel philips en sony tv's gehad en daar was altijd wat mee, nu effe een budgetmerk.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik vind 'm alleen niet zo geweldig staan op het plaatje...iPodje schreef op 07 mei 2004 @ 15:29:
[...]
Tenten van de Aldi zijn echt geweldig. helemaal waterdicht en heel makkelijk op te zetten. Weet niet hoe die van de Lidl zullen zijn, maar ik neem aan minstens net zo goed.
/edit:
Plaatje gevonden:
[afbeelding]
Het is natuulijk wel mooi zo'n grote tent voor zo'n (relatief) klein prijsje. Hij is wel een beetje zwaar alleen...
voor de mensen die interesse hebben in een PDA, vanaf volgende week verkopen we weer bij AH de Medion naviagition set, zal wel dezelfde zijn als laatst bij de trekpleister.
Prijs weet ik nog niet
Prijs weet ik nog niet
een mp3 player 128MB
ik dacht week 20 of 21 bij appie heijn
ik dacht week 20 of 21 bij appie heijn
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
enne er is al een digicam voor 199euro
olympus c350 3.2mpixels
met 3x optische zoom..
ook bij appie heijn
olympus c350 3.2mpixels
met 3x optische zoom..
ook bij appie heijn
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Heb je hier misschien een afbeelding van? en een prijs?greatgonzo schreef op 08 mei 2004 @ 12:25:
voor de mensen die interesse hebben in een PDA, vanaf volgende week verkopen we weer bij AH de Medion naviagition set, zal wel dezelfde zijn als laatst bij de trekpleister.
Prijs weet ik nog niet
Lekker!
een foto.
offtopic:
1000 posts is overschreden..:X
[ Voor 14% gewijzigd door DeppOx op 08-05-2004 15:00 ]
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Heey heb vandaag een Digitale camara gekregen. de NYTECH ND-3200 maar er is een kabel verkeerd geleverd voor het bekijken van de foto's op de computer (andere kabel voor de TV is wel goed).
Wie heeft dit nog meer gehad ???
Wie heeft dit nog meer gehad ???
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Emm kewl ? Ikke vind het meer lijken op een afgedankte deurbel die bij de action voor een euro te koop ligt.Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 17:34:
wel een kewl apparaatje hoor
???Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 00:56:
voske1234 schreef op 10 december 2002 @ 17:34:
wel een kewl apparaatje hoor
Emm kewl ? Ikke vind het meer lijken op een afgedankte deurbel die bij de action voor een euro te koop ligt.
AH prijsupdate
Medion PDA: 449
Medion MP3 speler: 69
Verder nog een PC, laptop, en andere dingen in de aanbieding:

[ Voor 45% gewijzigd door greatgonzo op 09-05-2004 08:53 ]
Verwijderd
Wat vinden jullie van de nieuwe Micromaxx desktop-pc (in de aanbieding bij AH zie hierboven)?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 20:26 ]
Lees is goed de 2e post uit dit topic:)Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 20:24:
Wat vinden jullie van de nieuwe Micromaxx desktop-pc (in de aanbieding bij AH zie hierboven)?
maar ff ontopic of off
Cons:::BB4E
Ik heb de MP3-speler van AH net gekocht. Op het apparaat staat alleen Micromaxx in plaats van Medion. Het geluid van apparaat is vrij goed te noemen. Het ding ondersteund zowel WMA als MP3 en de firmware kan met de bijgeleverde software geupdate worden. Het enige nadeel dat ik tot nu toe kan bedenken is dat er maar 128MB geheugen in zit. Ik ben zelf meer dan tevreden over het apparaat.greatgonzo schreef op 09 mei 2004 @ 08:48:
AH prijsupdate
[afbeelding]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij is dit het verkeerde topic waarin je post.Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 23:24:
In ieder geval werd hij hier: [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 6][/rml] al besproken, en gaf ik daar ook al aan dat het helemaal niet zo'n hippe aanbieding is.
Ik zou in ieder geval nog eens goed marktonderzoek plegen als ik jou was. Voor het geld heb je ook een Panasonic/Thomson, en persoonlijk zou ik die liever hebben.
Ter illustratie, deze toestellen heb je ook voor het geld:

€ 375,-
Of deze Thomson:

€ 385,-
Voor meer, bijvoorbeeld hier
Toegegeven, ze zijn geen 100Hz, maar dat is dan ook echt het enige verkoopargument wat ik kan bedenken. de "Maar het is een Philips beeldbuis" argument gaat ook niet op, want dit is B, zoniet Z-Keuze philips beeldbuizen.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Toch snel even op de tv reageren. Ik ben een paar zaken langs geweest dit weekend. Grappig genoeg loop ik elke keer naar een Finlux of Thomson scherm. Zo slecht vind ik ze niet. Aldi of whatever, gewoon kopen als er maar garantie bij zit.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
weet iemand hoe laat de aldi open gaat? ik kon het op de site niet vinden. trouwens in hilversum 
dit kon ik wel vinden, ik hoop dat het klopt
dit kon ik wel vinden, ik hoop dat het klopt

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 15:41 ]
Dit topic is gesloten.