Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.899 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TomTom navigator op mijn pocket pc, echt waanzinnig! Kan niet meer zonder, is absoluut even goed als een duur navigatie systeem van E 3000,-.
Ik zou dus zeggen ga ervoor, kies je bestemming en rij zonder na te denken naar verweggistan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:31:
Ik heb de TomTom navigator op mijn pocket pc, echt waanzinnig! Kan niet meer zonder, is absoluut even goed als een duur navigatie systeem van E 3000,-.
Ik zou dus zeggen ga ervoor, kies je bestemming en rij zonder na te denken naar verweggistan :)
Heb jij die Medion?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:31:
rij zonder na te denken naar verweggistan :)
Ik heb ook tomtom op m'n ipaq 2210 pdatje maar verder dan (west) europa kom ik niet hoor, zijn verder geen kaarten van :+ (ja ok, er zijn kaarten van de vs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
heeft iemand ervaring met die aldi cardreader of heeft iemand er wat op aan te merken. Ik wil hem namelijk zo gaan kopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:38
Ik wil voor mijn schoonvader een DVD-setje kado doen als ie 50 wordt volgende maand en nu zie ik dit setje bij de aldi staan voor 179,-- euro

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/OFF01.HTM

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/BILD01.JPG

is dat wat of niet, iemand ervaring mee ?

Of ben ik beter uit om een Sony / philps setje te kopen van 300 euro. scheelt wel bijna de helft (120 euro)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had er een, maar ik heb die weg gedaan, want ik vond het niet een fijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:15:
ik had er een, maar ik heb die weg gedaan, want ik vond het niet een fijn ding
is dit gericht op mijn cardreader vraag? zo ja, Wat was er mis mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Arie26 schreef op 14 april 2004 @ 12:15:
Ik wil voor mijn schoonvader een DVD-setje kado doen als ie 50 wordt volgende maand en nu zie ik dit setje bij de aldi staan voor 179,-- euro

[afbeelding]

Of ben ik beter uit om een Sony / philps setje te kopen van 300 euro. scheelt wel bijna de helft (120 euro)
Ik heb sowieso een hekel aan die setjes... allemaal een passieve sub en plastic geluid uit de kleine boxjes maar dat doet sony niet beter dan een goedkoper merk. dus als je tevreden bent met zo'n setje zou ik rustig gaan voor de aldi aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Mystic Spirit schreef op 14 april 2004 @ 12:36:
[...]
Ik heb sowieso een hekel aan die setjes... allemaal een passieve sub en plastic geluid uit de kleine boxjes maar dat doet sony niet beter dan een goedkoper merk. dus als je tevreden bent met zo'n setje zou ik rustig gaan voor de aldi aanbieding!
Het is maar voor bij mijn schoonouders thuis, en die hebben nu een heel simpel standaard setje met 2 boxen van akia ofzo iets.

Ik zou het zelf ook nie nemen voor mijn eigen maar toch, ik heb namelijk veel DVD's die ik zelf heb gefilm van mijn dochter enzo en die bekijken ze nu op video dus dan is zo'n setje toch best wel een goede uitkomst of niet.

En volgens de beschrijving speelt ie alles af

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakeeb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 21:50
Ey ik heb een vraagje over die cardreader,

is die aansluiting van dat kastje eigenlijks standaard USB - B ? Want dan kan ik er wel gewoon een andere kabel aan vast zetten :)
Zo bedoel ik dus

Afbeeldingslocatie: http://media.zzounds.com/media/fit,325by400/quality,85/brand,zzounds/usb-100ab-7e3f8e4736999805f40db0975cb734dd.gif

Naja, ik koop em toch wel, voor die 8 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Shakeeb schreef op 14 april 2004 @ 14:58:
Ey ik heb een vraagje over die cardreader,

is die aansluiting van dat kastje eigenlijks standaard USB - B ? Want dan kan ik er wel gewoon een andere kabel aan vast zetten :)
Zo bedoel ik dus

[afbeelding]

Naja, ik koop em toch wel, voor die 8 euro. :P
Ik heb het kastje [usb-cardreader] net gekocht. Het enige echte nadeel is dat de usb kabel die erbij zit 10 cm lang is. En dan overdrijf ik niet.

Nu is mijn vraag: Kan ik mijn Canon Powershot A60 kabel eraan doen ipv dat bijgeleverde kabeltje?

iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als die dezelfde plug heeft dan kan het wel :)

Ik ga zo even zo'n verlengkabel halen, want moet nu achter de pc duiken

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Arie26 schreef op 14 april 2004 @ 12:40:
[...]

Het is maar voor bij mijn schoonouders thuis, en die hebben nu een heel simpel standaard setje met 2 boxen van akia ofzo iets.

Ik zou het zelf ook nie nemen voor mijn eigen maar toch, ik heb namelijk veel DVD's die ik zelf heb gefilm van mijn dochter enzo en die bekijken ze nu op video dus dan is zo'n setje toch best wel een goede uitkomst of niet.

En volgens de beschrijving speelt ie alles af
Kijk uit met van die beschrijvingen dat het setje alles afspeelt... veel dvd-spelers doen dit namelijk niet! in dit geval zou ik er vanuit gaan dat het wel werkt. omdat vooral de spelers van de grote merken slecht zijn in het afspelen van vele formaten. over het algemeen speelt de goedkoopste el cheapo dvd-speler meer formaten af dan een kritische "merk" player..

voor de toepassing die jij wil voor het setje lijkt het mij een prima idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Mystic Spirit schreef op 14 april 2004 @ 15:11:
[...]

Kijk uit met van die beschrijvingen dat het setje alles afspeelt... veel dvd-spelers doen dit namelijk niet! in dit geval zou ik er vanuit gaan dat het wel werkt. omdat vooral de spelers van de grote merken slecht zijn in het afspelen van vele formaten. over het algemeen speelt de goedkoopste el cheapo dvd-speler meer formaten af dan een kritische "merk" player..

voor de toepassing die jij wil voor het setje lijkt het mij een prima idee!
ik heb hier andere ervaringen mee, bijv bij een cheapo merk dat de eerste 45 minuten van een vcd wel afgespeelt wordt, maar dat hij er dan mee kapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Carnagy schreef op 14 april 2004 @ 15:10:
[...]

Ik heb het kastje [usb-cardreader] net gekocht. Het enige echte nadeel is dat de usb kabel die erbij zit 10 cm lang is. En dan overdrijf ik niet.

Nu is mijn vraag: Kan ik mijn Canon Powershot A60 kabel eraan doen ipv dat bijgeleverde kabeltje?

iemand ervaring mee?
als je even kijkt naar de aansluitingen word je vrij snel duidelijk dat dit nooit gaat passen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Mystic Spirit schreef op 14 april 2004 @ 15:13:
[...]

als je even kijkt naar de aansluitingen word je vrij snel duidelijk dat dit nooit gaat passen denk ik :)
heb ej zelf een powershot. Het past namelijk wel. Ik heb 1 dunne aansluiting en 1 smalle. Die dunne past in de reader en de usb in het usb slot. Enige waarmee ik zit is dat er een soort bolletje op die kabel zit. een O zegmaar met een plastic opmhulsel erin. maar of dit wat doet... dat weetik niet

/edit op de bijgeleverde USB kabel staat universele USB kabel, dus denk wel dat het kan....

ik ga het zo proberen denkik

[ Voor 11% gewijzigd door Carnagy op 14-04-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Carnagy schreef op 14 april 2004 @ 15:13:
[...]

ik heb hier andere ervaringen mee, bijv bij een cheapo merk dat de eerste 45 minuten van een vcd wel afgespeelt wordt, maar dat hij er dan mee kapt.
tja... het blijft natuurlijk afwachten..... maar als je niet al te gekke formaten vcd gebruikt zal het wel werken.
blijft de vraag over, moet je echt zo'n setje kopen? of kan je beter een alles vretende philips kopen (die ikzelf bezit) voor hetzelfde geld maar dan zonder boxen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Ok, even een Update.

Mijn Canon Powershot A60 kabel om bestanden van camera naar pc en andersom te zetten werkt. Ik heb net een MP3 op een cheapo merk CF kaartje gezet. Dat duurde een seconde of 7. was een mp3 van een mb of 7. Ik heb USB 1.1 en dat ding is 2.0

Het apparaatje werkt spontaan onder windows XP. Software wordt herkent. Nog niks te klagen :)

Mijn mening: Goede aankoop voor €7.99

[ Voor 5% gewijzigd door Carnagy op 14-04-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Carnagy op 14-04-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Carnagy schreef op 14 april 2004 @ 15:15:
[...]

heb ej zelf een powershot. Het past namelijk wel. Ik heb 1 dunne aansluiting en 1 smalle. Die dunne past in de reader en de usb in het usb slot. Enige waarmee ik zit is dat er een soort bolletje op die kabel zit. een O zegmaar met een plastic opmhulsel erin. maar of dit wat doet... dat weetik niet

/edit op de bijgeleverde USB kabel staat universele USB kabel, dus denk wel dat het kan....

ik ga het zo proberen denkik
Ik ben zelf in het bezit van een a80 die heeft geen gewone usb a - b kabel zoals een aantal posts hierboven ([rml]Shakeeb in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]) wordt afgebeeld. ik weet niet wat voor aansluiting er op een a60 zit maar ik nam aan dat dit geen usb-b aansluiting was gezien deze nogal wat ruimte inbeslag neemt

edit: ff linkje ingevoegd

[ Voor 8% gewijzigd door Mystic Spirit op 14-04-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Mystic Spirit schreef op 14 april 2004 @ 15:31:
[...]

Ik ben zelf in het bezit van een a80 die heeft geen gewone usb a - b kabel zoals een antal posts hierboven wordt afgebeeld. ik weet niet wat voor aansluiting er op een a60 zit maar ik nam aan dat dit geen usb-b aansluiting was gezien deze nogal wat ruimte inbeslag neemt
ik weet niet wat een usb-a -b aansluiting is dus dat zegt me vrij weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Carnagy schreef op 14 april 2004 @ 15:32:
[...]

ik weet niet wat een usb-a -b aansluiting is dus dat zegt me vrij weinig :)
zie mijn vorige post die nu ge-edit is :) en zie vooral deze msg [rml]Shakeeb in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]
Iig mooi dat het werkt :9 nu nog zeker weten wat voor kabeltje het is dat je gebruikt en dan hebben de rest van de tweakers er ook wat aan :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Mystic Spirit op 14-04-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ja die kabel van mij ziet er precies zou uit. Dat smalle ding past in het cardreadertje. Tis jammer dat mijn Canon weg is omdat ie kapot is anders had ik ff een foto kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakeeb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 21:50
Aha, Die Powershot A60 kabel werkt dus, ik vermoed dat dit dus een Mini-USB connector heeft. Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.abix.fr/liaison/usb&firewire/14945.jpg

Plaatjes spreken meer dan duizend woorden ;)

Mocht dit em zijn die je hebt dan is dat goed nieuws! Ik ben namelijk ook in het bezit van zo'n kabel. :)
Deze zijn ook redelijk goed te verkrijgen mocht je een langere willen. Let er dan wel op welke je koopt want er zijn geloof ik 2 verschillende Mini-USB varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Zo heb net effe in de rij gestaan bij de aldi en ik had nog net een DVD setje te pakken.
van de 6 pallets die vanmorgen daar binnen waren gekomen stonden er nog maar 3 dvd-setjes en voordat ik de winkel uit was stond er nog maar 1-tje.

Ik zal als het mee zit en er intresse voor is eventueel een review te maken vanavond en posten

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

hey cool :p heb net de cardreader gekocht van Aldi en de kabel van mijn Palm Tungsten|E is precies hetzelfde hehehe kan ik die kabel gebruiken. Een kabel van 1.5 meter lang is toch wat fijner dan die van 10 cm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Shakeeb schreef op 14 april 2004 @ 15:53:
Aha, Die Powershot A60 kabel werkt dus, ik vermoed dat dit dus een Mini-USB connector heeft. Deze dus:

[afbeelding]

Plaatjes spreken meer dan duizend woorden ;)

Mocht dit em zijn die je hebt dan is dat goed nieuws! Ik ben namelijk ook in het bezit van zo'n kabel. :)
Deze zijn ook redelijk goed te verkrijgen mocht je een langere willen. Let er dan wel op welke je koopt want er zijn geloof ik 2 verschillende Mini-USB varianten.
Shakeeb de foto spreekt boekdelen :) dit is idd mini usb dus de cardreader heeft mini usb ipv gewone usb a- b kabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien overbodig, maar toch: mijn canon a80 powershot kabeltje werkt prima op mijn reader van de aldi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneb
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02-2021
Arie26 schreef op 14 april 2004 @ 16:02:
Zo heb net effe in de rij gestaan bij de aldi en ik had nog net een DVD setje te pakken.
van de 6 pallets die vanmorgen daar binnen waren gekomen stonden er nog maar 3 dvd-setjes en voordat ik de winkel uit was stond er nog maar 1-tje.

Ik zal als het mee zit en er intresse voor is eventueel een review te maken vanavond en posten
Ik ben erg benieuwd. Er staan er hier bij de Aldi nog een stuk of 6.
* speelt ie alles af zonder haperingen?
* is het geluid goed, ook als het wat harder staat? :?
* ziet het er een beetje afgewerkt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:13
Aan Arie26:

Je zou mij best blij maken met een review, ook al was ik zelf te laat om er eentje te bemachtigen ...

Ik heb ook een aantal specifieke vragen:

- speelt 'ie wel of geen DTS af? (volgens een Duitse site zou 'ie alleen maar DTS door kunnen lussen)
- hoe lang zijn de speaker-snoeren?
- hoe is de muziekweergave van "gewone" audio-cd's?
- hij is niet regiovrij (klopt dat); werkt de regiohack hieronder (wel in Duits)?

Hack:
codefree bzw. regionfree zu schalten.

1. Player anschalten
2. Lade öffnen
3. Taste "Clear" drücken
4. "1369" eintippen
5. die Ziffer für die jeweilige Region 1=USA, 2=Deutschland etc. 0=regionfree eintippen (in unserem Fall einfach die "0"

(der Player teilt euch nicht mit, dass ihr ihn regionfree geschaltet habt)

Um jedoch zu testen, ob euer "Unternehmen" Erfolg hatte geht wie folgt vor:

1. ins Setup Menu gehen "Einstellungen"
2. "1379" eintippen
3. schauen welche Ziffer ganz unten im neu geöffneten Fenster steht

das wars, sollte eine Sache von ein paar Sekunden sein

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 07:27
Vanaf 21 april is er bij de ALDI de volgende 5.0 megapixel camera te koop:

http://aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_17/OFF01.HTM

In de NL folder staat er echter Lifetec op het plaatje ipv medion...

Iemand die meer over deze camera weet?

Heb gezocht, maar kon geen gebruikerservaringen / reviews vinden.

Ook in de shop van medion kwam ik hem niet tegen...

De vorige camera bij de LIDL kwam ik niet hele geweldige reviews over tegen...

Ben benieuwd of dit wat is...

En binnen hoeveel dagen kun je zo'n camera ruilen mocht ie niet bevallen? 8 dagen?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

sorry dubbelpost :(

[ Voor 92% gewijzigd door Mystic Spirit op 14-04-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Nou naar wat hard werken is ie dan klaar hoor mijn review over de DVD-speler van de ALDI.

http://home.wanadoo.nl/bjolein/medion/medion.htm

ik hoop dat jullie even laten weten wat jullie van mijn review vinden ook om dat het de eerste keer is van mijn ;)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:34

KroeT

[...]

Tja... Voor mensen die in de buurt van Alkmaar wonen en graag vroeg opstaan:

http://www.mediamarkt.nl/...ar/mmalkmaar_opening.php3

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die sataliet set iets zijn?
http://www.lidl.nl/nl/ind...gitale_camping_satelliet_ , geen plaats voor kaartjes etc. Das wel 'errug' jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:22:
Zou die sataliet set iets zijn?
Lidl online: Digitale camping satelliet
offtopic:
Wel grappi dat ze een satelliet in de aanbieding hebben, zou je hem zelf moeten lanceren of regelt Lidl dat ook allemaal
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-03 11:40

Space_NL

ScoutLink DPC Team

Afgelopen week heeft mijn moeder zon navigatie set bij de LIDL gescoord ..

set in stroom gedaan ...
set aangesloten in auto ..

geen ontvangtst .. dus auto naar buiten gereden .. daar deed het nog altijd niets ...

set laten zoeken naar GPS en gevonden ..

GPS vond 6 satelieten ....

Alles werkt schijnbaar, alleen alles wat hij doet doet ie .. behalve routenavigatie ...
waar ik binnen nog een adres kon invoeren doet hij dat met GPS aangesloten ook niet meer ...

Doe ik wat fout ? of is de set gewoon bagger en kan ik beter inleveren en echte palm scoren ?

The Path of the least resistance will seldom lead u beyond your own doorstep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 14 april 2004 @ 21:48:
Nou naar wat hard werken is ie dan klaar hoor mijn review over de DVD-speler van de ALDI.

ik hoop dat jullie even laten weten wat jullie van mijn review vinden ook om dat het de eerste keer is van mijn ;)
Leuke review ;) . Herkenbaar dat je alles als je thuis bent direct wilt aansluiten en dat het dan ebst een puinzooi kan zijn/worden :9 . Collega van mij heeft ook zo'n setje meegenomen na zijn werk, schrok ook van de grote van de doos :| . Maarja de boxen zullen niet al te veel zijn maar dat bevestig jij ook alweer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 20:09

Gallus

Cheesy

Vooral het grote aantal foto's vind ik leuk om te zien. Ik mis alleen iets over de geluidskwaliteit in films.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:09:
kent iemand de mp3 speler die vanaf dinsdag te koop is bij de makro? Aangezien waarschijnlijk niet iedereen bij de Makro kan shoppen, maar mij misschien kan helpen hier een plaatje van het apparaat:
[afbeelding]
Specificaties:
256MB
Verlichte display
Equalizer
Voice recorder
prijs €82,11 incl
Weet iemand inmiddels al welke speler dit is? Wil hem vandaag gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 13:08:
[...]

Weet iemand inmiddels al welke speler dit is? Wil hem vandaag gaan halen.
Ik weet alleen dat hij uitverkocht is in amsterdam :(

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:29

Leuke review, zoek alleen ff een betere host ;)
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is niet in lidl of aldi, maar vraag me wel af of mensen ervaring hebben met dit toestelletje :

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0107784.jpg

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Digitale Camera Smart Mini 
Maak de mooiste foto's met deze mini camera. 
Deze digitale camera maakt hele mooie foto's en is maar 6 x 4 x 1 cm groot. 
Een digitale camera op zakkformaat. 
Je kunt de camera overal mee naar toe nemen en zelfs bevestigen aan 
je sleutelbos zodat je hem altijd bij je hebt. 
Zo heb je altijd een camera bij je voor de mooiste foto's. 
Je kunt minimaal 20 foto's maken met deze camera.
Installeer de bijgeleverde software op de computer en je kunt de foto's 
gemakkelijk bekijken en afdrukken. 

Systeemeisen:
Windows 98/Me/2000/XP, 32Mb RAM, USB ingang en 125Mb vrije harde schijf ruimte.  

Bestelnummer: 21077845
Adviesprijs: 34,95 Euro 
Webshopprijs: 17,50Euro

Te koop bij BartSmit. Maakt hij leuke plaatjes ? Iemand mss een voorbeeldje ?

[ Voor 3% gewijzigd door Blizard op 15-04-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
DJSmiley schreef op 15 april 2004 @ 13:25:
[...]
[...]
Ja ik zag het ook net :(
Maar hoe had ik dit kunnen voorkomen dan ??
zal hem vanavond wel effe via mijn planet account latenlopen, maar dan komt er wel weer een nieuwe link,

Zijn er zoveel mensen die hem bekijken ?? of is er iemand die mijn website nog meer doorlinkt ??
weet iemand hoe je dat kan controleren ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.b.t. die 8-in-1 card-reader:

Het viel me op dat er op de verpakking staat "snelle overdracht van kaart naar systeem" (o.i.d.). En inderdaad, van een SD-kaartje naar mijn pc gaat 'ie over USB2.0 en dat gaat vrij snel. Echter andersom, dus van pc naar kaart, gaat het behoorlijk traag en wordt volgens mij ook gewoon USB1.1 gebruikt.

Ligt dit aan die card-reader en hebben meerdere mensen hier last van?
Ik in elk geval wel (alsook van die "USB-verlengkabel" van nog geen 10 cm....)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:09:
kent iemand de mp3 speler die vanaf dinsdag te koop is bij de makro? Aangezien waarschijnlijk niet iedereen bij de Makro kan shoppen, maar mij misschien kan helpen hier een plaatje van het apparaat:
PLAATJE
Specificaties:
256MB
Verlichte display
Equalizer
Voice recorder
prijs €82,11 incl
heeft iemand nog iets meer informatie over deze mp3-speler? welke formaten ondersteunt hij, en welk merk is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Blizard schreef op 15 april 2004 @ 13:27:
Is niet in lidl of aldi, maar vraag me wel af of mensen ervaring hebben met dit toestelletje :

[Plaatje]

code:
1
Bladiebla

Lijkt veel op deze van Tellsell, ik meen ergens gehoord te hebben (ik dacht in die reclame, maar weet het niet zeker) dat-ie 1 megapixel was. Maar ik heb er verder geen ervaring mee en ken ook niemand met zo eentje.

Wel _/-\o_ dat je online van de reclames kunt nagenieten :+

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Mad Marty schreef op 15 april 2004 @ 15:22:

Lijkt veel op deze van Tellsell, ik meen ergens gehoord te hebben (ik dacht in die reclame, maar weet het niet zeker) dat-ie 1 megapixel was. Maar ik heb er verder geen ervaring mee en ken ook niemand met zo eentje.

Wel _/-\o_ dat je online van de reclames kunt nagenieten :+
1MP valt al bij al nog mee ? :) Is leuk voor kinderen en gewoon voor "de fun" ? :)
jammer dat steves-review deze niet in zn lijstje heeft staan ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Blizard schreef op 15 april 2004 @ 13:27:

[afbeelding]

Ja, heeft een vriend van me. Hij heeft hem uit Londen, toen waren ze nog niet te verkrijgen in Nederland. Het ding is in ieder gevaal erg klein, en hij maakt wel redelijke foto's, niet bijzonder ofzo maar dat kan je ook niet verwachten van zo'n dingetje ;) Je kan het een beetje vergelijken met de gemiddelde camera die op een hedendaagse mobiele telefoon zit (hij zegt zelf dat de foto's die mijn telefoon, Motorola V600 maakt beter zijn...) ik zal ff kijken of ik een voorbeeldfoto kan regelen.

[ Voor 32% gewijzigd door sOid op 15-04-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
DJSmiley schreef op 15 april 2004 @ 13:25:
[...]

[...]
Zo ik hem hem effe over gezet naar een andere provider

http://home.planet.nl/%7Ear.engelen/arjan/arjantot.htm

ik hoor het wel >:)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Laatst online: 10-09 21:33

MJV

Blizard schreef op 15 april 2004 @ 16:19:
[...]

1MP valt al bij al nog mee ? :) Is leuk voor kinderen en gewoon voor "de fun" ? :)
jammer dat steves-review deze niet in zn lijstje heeft staan ;) ...
1MP?!

100.000 pixels is wat ik hoorde. Dat is 0.1MP hè.

[ Voor 3% gewijzigd door MJV op 15-04-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al ervaringen opgedaan met dat satteliet-setje van 119e bij Lidl..?
ken je bv. ook nederlandse zenders ontvangen ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 23:46 . Reden: zpelvoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds eergister de mp3 speler van de makro. Hij is van het merk voigo en hij hoort wma en mp3 te ondersteunen. Ik was er erg tevreden mee, hij ziet er mooi en ook met het geluid was ik erg tevreden. Alleen doet hij sinds gisteren erg raar, hij valt na een tijdje uit en gaat zich dan weer opstarten.
Hij doet het nu al helemaal slecht, na 5 sec. valt hij alweer uit. Als ik even geluk heb doet hij het even, maar probeer je het volume aantepassen dan valt hij weer uit.

Dit is mijn eerste mp3 speler, ik ben niet echt ervaren op het gebied van mp3 spelers dus ik weet ook niet of het bijv. aan de firmware ligt, of dat ik iets fouts heb gedaan bij het overzetten van liedjes ofzoiets. Ik wil hem terug brengen en hopelijk krijg ik een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47

[afbeelding]

check de kruidvat eens..
www.kruidvat.nl en dan de magazine..
100,- voor ook zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn inmiddels de ervaringen met de MP3-autoradio van Medion?
Hoe is het gesteld met de schokkerigheid ervan?
Is ie nog steeds 'robuust'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Mijn broertje heeft hem gekocht. Wel een mooi apparaat. Goeie sound sterke bass (genoeg iig) en mooi beeld kwaliteit. Handige menu's etc etc. Ik zat ook nog te twijfelen of ik hem zou kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Laatst online: 09-09 19:39
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/BILD01.JPG

:P

Digitale fotocamera 5.0 Megapixel

• Inclusief: 128 MB secure digital card
• 3.8 kleuren LCD-scherm
• 3-voudige optische zoom komt overeen
met 37 tot 111 mm bij 35 mm camera's
• diafragma 2.7 -11.8
• zelfontspanner
• echte fotokwaliteit met een
resolutie van 2560 x 1920 pixels
• 2-voudige digitale zoom
• macrofunctie voor close ups
• ingebouwde flits met flitsautomaat
• ingebouwd slot voor plaatsing
secure digital card of multimediakaarten
• lichtgevoeligheid: Auto, Iso 100-400
• bestandformaten: JPG, DPOF, AVI, DCF
• autofocus: 40 cm tot oneindig
• automatische belichting,
volautomatische en handmatige
witbalans, optische zoeker
• video-uitgang: Pal/NTSC
• automatische uitschakeling
• Meegeleverde accessoires:
• draagtas
• netadapter
• 1800 Mah Nimh accu's en laadapparaat
• video- en USB kabel
• software voor drivers en
beeldbewerking op CD-Rom

per stuk
239.-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldM op 19-04-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

RonaldM schreef op 19 april 2004 @ 19:48:
[afbeelding]

• 3.8 kleuren LCD-scherm
• diafragma 2.7 -11.8
• zelfontspanner
• draagtas
• netadapter
• video- en USB kabel
beeldbewerking op CD-Rom

per stuk
239.-

Tjah, is het ook iets? Ik ben zelf erg hard op zoek naar een Digicam, zomaar voor de vakantie. Het is uiteraard veel voor weinig geld, echter merk-digicams zijn ook niet meer al te prijzig meer.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 10-09 21:51
Tja, ik heb net een canon a75 gekocht. 3mp, en voor de rest komen de specs redelijk overeen. Waar zit dan het verschil in waardoor de prijzen elkaar zo ontlopen? Zijn de foto's van een canon echt veel beter, of is de canon wat robuuster?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:58
(jarig!)
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:06:
M.b.t. die 8-in-1 card-reader:

Het viel me op dat er op de verpakking staat "snelle overdracht van kaart naar systeem" (o.i.d.). En inderdaad, van een SD-kaartje naar mijn pc gaat 'ie over USB2.0 en dat gaat vrij snel. Echter andersom, dus van pc naar kaart, gaat het behoorlijk traag en wordt volgens mij ook gewoon USB1.1 gebruikt.

Ligt dit aan die card-reader en hebben meerdere mensen hier last van?
Ik in elk geval wel (alsook van die "USB-verlengkabel" van nog geen 10 cm....)
Bij de meeste geheugenkaarten is de schrijfsnelheid een factor 2 tot 3 keer zo langzaam dan de leessnelheid. Dit verklaard dus jouw verschil en niet de omschakeling naar USB1.1 ...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

RonaldM schreef op 19 april 2004 @ 19:48:
[afbeelding]

• 3.8 kleuren LCD-scherm
• diafragma 2.7 -11.8
• zelfontspanner
• draagtas
• netadapter
• video- en USB kabel
beeldbewerking op CD-Rom

per stuk
239.-

Ik had hem ook al gezien, lijkt niet veel geld. Maarja hoe is de lenskwaliteit? 5MP is leuk maar zegt niets over de uiteindelijke kwaliteit.
Daarnaast ook wel benieuwd naar het menu en alle extra opties.
Wat ook niet vermeld staat, zijn de response tijden en zeker wel belangrijk bij digitale fotografie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 14:37
Ik zeg: niet doen!
De lens van dat apparaat stelt echt niets voor, evenals de sensor. Dit soort cameras produceren een berg ruis waar je niet vrolijk van wordt en hebben bijvoorbeeld veel last van CA (paarse randen bij felle contrasten).
Qua gebruiksgemak en instelmogelijkheden doen ze ook ver onder voor een camera van een degelijk merk..
Ook maakt deze camera gebruik van SD-geheugen, en dat is een stuk duurder dan de CF-cards die Canon bijv. gebruikt.
Zelf zou ik iets meer geld investeren en gaan voor bijv een Canon A70. Deze camera is niet veel duurder en maakt gewoon goede fotos. Zie voor ervaringen het grote topic in FG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ik zeg dat ook, een vriendin van me heeft deze gekocht en de kwaliteit is om te huilen, ik heb een 2 jaar ouder fuji finepix 2600z (2MP) en als mijn geschoten plaatjes 2x vergroot en vergelijk met de foto's van de aldi-cam dan is de kwaliteit van die van mij nog steeds vele malen beter.

maw, koop liever een 3mp cam van een beter merk.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Magic schreef op 20 april 2004 @ 12:40:
[...]

ik zeg dat ook, een vriendin van me heeft deze gekocht en de kwaliteit is om te huilen, ik heb een 2 jaar ouder fuji finepix 2600z (2MP) en als mijn geschoten plaatjes 2x vergroot en vergelijk met de foto's van de aldi-cam dan is de kwaliteit van die van mij nog steeds vele malen beter.

maw, koop liever een 3mp cam van een beter merk.
Deze is pas sinds morgen te koop hoor. Denk dat je vergeleken hebt met een eerdere versie.

Zit echt heel erg hard na te denken om 'm te kopen. Heb moeder al opdracht gegeven 'm morgen mee te nemen. Ik kan wel voor het Kanon gaan (A75) alleen die heeft wel 5MP (wat uiteraard ook niet alles zegt) maar dan moet ik wel weer los geheugen bijkopen (is standaard maar 32MB) en ook nog een GB Powerbank. Dus dan loopt het uiteindelijk nog om de nabij €300.

Een Dillema dus ;( :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Richard schreef op 20 april 2004 @ 13:04:
[...]

Deze is pas sinds morgen te koop hoor. Denk dat je vergeleken hebt met een eerdere versie.

Zit echt heel erg hard na te denken om 'm te kopen. Heb moeder al opdracht gegeven 'm morgen mee te nemen. Ik kan wel voor het Kanon gaan (A75) alleen die heeft wel 5MP (wat uiteraard ook niet alles zegt) maar dan moet ik wel weer los geheugen bijkopen (is standaard maar 32MB) en ook nog een GB Powerbank. Dus dan loopt het uiteindelijk nog om de nabij €300.

die vorige versies hadden meen ik een mindere resolutie, 4 mp ofzo. De lens is waarschijnlijk hetzelfde gebleven, bagger dus.

Zou zeggen, ga dan liever voor een 3mp camera van Canon, Fuji of Olympus ofzo, maar sla deze over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 14:37
Richard schreef op 20 april 2004 @ 13:04:
[...]

Dilemma :? €240 weggooien, of voor €300 een goede camera hebben is voor mij geen dilemma.. Die €60 extra is die Canon dubbel++ en dwars waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 13:51

MrScratch

I am rubber, you are glue

Is er nog iemand die de Digicam van de Aldi heeft gekocht? Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen over deze camera.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:06
Vanmorgen hebben we er eentje meegenomen, want sja.... als het niets is gaat hij nét zo hard terug..

Ondanks wat mensen er van zeggen, ik vind dit onzin, ik heb al een paar foto's geschoten, onwijs simpel te gebruiken en de kwaliteit is echt zalig! Haarscherp en totaal geen problemen...

Kortom: Ik ben er blij mee, en waarom zou een Aldi-merk slecht zijn? :)

Kortom: De eerste indruk is heel goed.. Het enige min-puntje is dat ze de SD-kaart niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Verwijderd in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 22:00:
Ik heb vandaag de lifetec 5.18 camera gekocht bij de aldi. De foto's zijn niet scherp en roze.
Oftewel bagger. iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank e1f, nu loop ik ook mee in dit draadje.

Mijn collega heeft de 4,1 medion, die maakt scherpere foto's

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 23:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:23
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 23:05:
Dank e1f, nu loop ik ook mee in dit draadje.

Mijn collega heeft de 4,1 medion, die maakt scherpere foto's
Dan denk ik toch dat je iets niet goed afsteld. Lijkt me sterk dat een ouder type mooiere foto's maakt....

Ik heb hem ook. Heb nog niet uitgebreid kunnen testen maar de eerste indruk was goed. Heb zowel in donker als licht foto's gemaakt en ondervond geen problemen, de foto's waren tevens van goede kwaliteit. Ben benieuwd hoe ze eruit zien als ik ze laat afdrukken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 22-04-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Ik ben benieuwd naar de afmetingen van de camera van de Aldi. Iemand die hier iets over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Cybje

First Post!

Ik heb even rondgezocht, maar weinig kunnen vinden over deze camera. Ik raad zelf mensen aan om, als ze toch rond de 240 euro gaan uitgeven, dan maar gewoon even door te sparen richting de 300 euro. Voor dat bedrag kun je al een prima Canon of Minolta camera kopen of een ander goed merk. Daarnaast heb je dan rustig de tijd om op internet reviews door te lezen van camera's en uit te zoeken welke goed is en alles naar jouw wens doet. Zo'n Aldi aanbieding is leuk, maar je keuze is toch snel iets te overhaast en het is jammer om 240 euro weg te gooien.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Cybje schreef op 22 april 2004 @ 11:04:
Ik heb even rondgezocht, maar weinig kunnen vinden over deze camera. Ik raad zelf mensen aan om, als ze toch rond de 240 euro gaan uitgeven, dan maar gewoon even door te sparen richting de 300 euro. Voor dat bedrag kun je al een prima Canon of Minolta camera kopen of een ander goed merk. Daarnaast heb je dan rustig de tijd om op internet reviews door te lezen van camera's en uit te zoeken welke goed is en alles naar jouw wens doet. Zo'n Aldi aanbieding is leuk, maar je keuze is toch snel iets te overhaast en het is jammer om 240 euro weg te gooien.
*kuch
Canon Powershot A70 249 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Cybje

First Post!

Gutteguttegut: ik had alleen gekeken naar 5 megapixel camera's, sorry. Leek me wel zo leuk om dan enigszins vergelijkbare apparaten met elkaar te vergelijken, ookal is die A70 met 3 megapixels misschien al beter dan die 5 megapixels van de Aldi.

*kuch terug*

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MrScratch schreef op 22 april 2004 @ 10:58:
Ik ben benieuwd naar de afmetingen van de camera van de Aldi. Iemand die hier iets over kan zeggen?
Handleiding: http://download.medion.de...nleitungen/bda41066de.pdf (duits)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Cybje schreef op 22 april 2004 @ 11:15:
Gutteguttegut: ik had alleen gekeken naar 5 megapixel camera's, sorry. Leek me wel zo leuk om dan enigszins vergelijkbare apparaten met elkaar te vergelijken, ookal is die A70 met 3 megapixels misschien al beter dan die 5 megapixels van de Aldi.

*kuch terug*
Okay, snap ik...ik durf er zelfs om te wedden dat deze Canon die Aldi camera op 2MP verslaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Ja, daar staat het in:

11,2 x 6,0 x 3,8cm. Best wel een joekel dus, vooral de dikte vind ik erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Gutteguttegut schreef op 22 april 2004 @ 11:39:
[...]
Okay, snap ik...ik durf er zelfs om te wedden dat deze Canon die Aldi camera op 2MP verslaat. :)
Gutteguttegut, het stinkt hier een beetje naar een flame, het kan/zal best zo zijn dat de Canon kwalitatief (iets) beter is, maar ik krijg een beetje het gevoel in dit topic dat het meer een Aldi-camera afzeiktopic wordt ondanks dat ernog geen keiharde feiten boven tafel zijn gekomen. Zo werd er in een ander topic door havana beweerd:
Is natuurlijk geen echte 5,0 Mpix, maar een 4,0 ofzo die 'm oprekt naar 5,0.
Wat zijn dat voor een uitspraken zonder keiharde bewijzen als specs of afdrukken of JPEGS.

Helaas is op Duitse Foras maar 1 iemand geweest die testfoto's plaatste, echter hij maakte die vanuit de woonkamer (door glas) van zijn auto en de omgeving. Niet echt objectieve foto om je bevindingen van de Cam mee te bekijken.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ff een paar foto's genomen met het toestel.

Doe eens even resizen joh, dit ziet er niet uit en kost users bakken bandbreedte :/

GRTZ Poelman

[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 22-04-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:05:
Hier ff een paar foto's genomen met het toestel.

[afbeelding]

[afbeelding]

GRTZ Poelman
Doe ff [img=600].. plaatje ..[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja doe dat es effe, dit is irritant man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de digicam gekocht bij de Aldi (naast de externe 4 poorts USB hub voor maar 9,99 eurootjes): het is de Lifetec (=Medion) LT 41066. Het apparaat heeft vermoedelijk een Sony CCD en een Sigma lens. Het totale pakket is zeer compleet te noemen: inclusief snellader, oplaadbare batterijen, een 128 mb SD card, álle benodigde kabels én netadapter voor de camera zelf. Daarnaast een zeer handig draagtasje. Heb de camera op allerlei manieren getest: de kwaliteit is uitstekend! Zelfs de filmpjes mét geluid vallen niet tegen. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het apparaatje (hij is ook nog eens zeer compact van formaat) vrij veel stroom verbruikt, maar dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik het geluid nog aan heb staan.
Mét 3 jaar garantie, kan ik niet anders zeggen: een koopje!

Wat dat betreft ben ik het trouwens een beetje zat dat gemekker op Medion produkten te koop bij de Aldi; ik kan me wel iets voorstellen bij het wantrouwen; tot voor 3 jaar geleden had ik óók een groot wantrouwen tegen dit soort produkten: tot voor 3 jaar geleden adviseerde ik mensen deze niet te kopen; b.v. de computers bij de Aldi. Ik adviseerde mensen hun PC hardwarematig samen te stellen, waarbij ik ze hielp met de keuze van de componenten of soms hielp de PC's in elkaar te zetten. Idem voor mijn eigen PC.
Tot voor 3 jaar geleden; heb ik mijn eerste Aldi (=Medion) PC gekocht. Ik heb nu de 8080 (P4 3 ghz, Ati Radeon 9800XL etc.). De PC's zijn 1 voor 1 klasse PC's met kwaliteitscomponenten tegen een zeer lage prijs met een uitstekende garantie en service. Ik heb zelf slechts 1 keer een probleem gehad: dat was met de onderhavige PC: de ventilator van de videokaart begon mankementen te vertonen. Maar dan kun je aanspraak maken op de werkelijk fantastische service en garantie van Medion: binnnen een week stond een reparateur met een nieuwe videokaart voor de deur!

Probeer een dergelijke service bij Canon of Fuji o.i.d. maar voor elkaar te krijgen; mijn eigen ervaring is dat dit soort merken te arrogant zijn geworden, waardoor de prijs - kwaliteit- service in het geheel niet meer bij elkaar aansluiten.
Inmiddels ken ik een hele trits mensen die niet veel anders kunnen zeggen.

Grt. Chris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Chris, zou jij misschien een paar "gewone" verweg foto's kunnen maken, en een paar foto's van dingen (afstand 3-4 meter ofzo) en deze dan online gooien? (volledig formaat) zodat we de cam kunnen beoordelen.

Testfoto's als vergelijking zijn er ook foto's van Nikon Coolpix 2000 (2 Megapixel) bijgezet: http://www.deadscan.de/mediontest.htm

[ Voor 29% gewijzigd door Richard op 22-04-2004 14:56 . Reden: URL toegevoegd ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag Richard,
dank voor de link; heb de foto's aldaar bekeken; wat opvalt is dat de kleuren nogal verschillen; daarbij is lastig op te maken welke het dichtst bij de werkelijkheid komen: het zou handig zijn geweest wanneer er commentaar van de maker bij staat. Het enige wat je nu kunt concluderen is dat de medion soms wat teveel rood heeft; de nikon soms wat teveel groen.
Ik heb zelf geen website waar ik mijn eigen foto's kan droppen en ik wil ze alhier niet droppen: zie hiervoor bovenstaand commentaar.
Wat vind je zelf van de foto's?
grt. Chris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:39:
Heb de digicam gekocht bij de Aldi (naast de externe 4 poorts USB hub voor maar 9,99 eurootjes): het is de Lifetec (=Medion) LT 41066. Het apparaat heeft vermoedelijk een Sony CCD en een Sigma lens. Het totale pakket is zeer compleet te noemen: inclusief snellader, oplaadbare batterijen, een 128 mb SD card, álle benodigde kabels én netadapter voor de camera zelf. Daarnaast een zeer handig draagtasje. Heb de camera op allerlei manieren getest: de kwaliteit is uitstekend! Zelfs de filmpjes mét geluid vallen niet tegen. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het apparaatje (hij is ook nog eens zeer compact van formaat) vrij veel stroom verbruikt, maar dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik het geluid nog aan heb staan.
Mét 3 jaar garantie, kan ik niet anders zeggen: een koopje!

Wat dat betreft ben ik het trouwens een beetje zat dat gemekker op Medion produkten te koop bij de Aldi; ik kan me wel iets voorstellen bij het wantrouwen; tot voor 3 jaar geleden had ik óók een groot wantrouwen tegen dit soort produkten: tot voor 3 jaar geleden adviseerde ik mensen deze niet te kopen; b.v. de computers bij de Aldi. Ik adviseerde mensen hun PC hardwarematig samen te stellen, waarbij ik ze hielp met de keuze van de componenten of soms hielp de PC's in elkaar te zetten. Idem voor mijn eigen PC.
Tot voor 3 jaar geleden; heb ik mijn eerste Aldi (=Medion) PC gekocht. Ik heb nu de 8080 (P4 3 ghz, Ati Radeon 9800XL etc.). De PC's zijn 1 voor 1 klasse PC's met kwaliteitscomponenten tegen een zeer lage prijs met een uitstekende garantie en service. Ik heb zelf slechts 1 keer een probleem gehad: dat was met de onderhavige PC: de ventilator van de videokaart begon mankementen te vertonen. Maar dan kun je aanspraak maken op de werkelijk fantastische service en garantie van Medion: binnnen een week stond een reparateur met een nieuwe videokaart voor de deur!

Probeer een dergelijke service bij Canon of Fuji o.i.d. maar voor elkaar te krijgen; mijn eigen ervaring is dat dit soort merken te arrogant zijn geworden, waardoor de prijs - kwaliteit- service in het geheel niet meer bij elkaar aansluiten.
Inmiddels ken ik een hele trits mensen die niet veel anders kunnen zeggen.

Grt. Chris.
Hoe is de flitser van deze camera want die is een ramp op de 4 MP medion.
Geruild voor een Canon A40 waar ik overigens nog steeds geen spijt van heb.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 16:24:
dag Richard,
dank voor de link; heb de foto's aldaar bekeken; wat opvalt is dat de kleuren nogal verschillen; daarbij is lastig op te maken welke het dichtst bij de werkelijkheid komen: het zou handig zijn geweest wanneer er commentaar van de maker bij staat. Het enige wat je nu kunt concluderen is dat de medion soms wat teveel rood heeft; de nikon soms wat teveel groen.
Ik heb zelf geen website waar ik mijn eigen foto's kan droppen en ik wil ze alhier niet droppen: zie hiervoor bovenstaand commentaar.
Wat vind je zelf van de foto's?
grt. Chris.
Wat ik zelf heb gedaan is alle fotos lokaal getrokken, twee dezelfde beiden in MS PhotoEditor geladen, en ervoor gezorgd dat beiden hetzelfde formaat hadden/hebben. Toen heb ik via venster (window) (naast de help) de 2 fotos zo'n 10 - 20 keer geswitched om te kijken wat ik er nu van vond.

Nikon geeft duidelijk teveel rood (Goed te zien bij de dakpannen bij de foto van het terras en achtergevel)
Medion geeft weer teveel blauw is mijn mening (kijk naar diezelfde foto in het venster). De Medion geeft daarintegen naar mijn mening mooiere foto's. Als je de foto van de Audi bekijkt zijn de bomen op de achtergrond iets scherper. Bij beiden foto's is de muur, helemaal rechts op de foto zeer scherp, niets op aan te merken.

Het naaikistje is een mooi voorbeeld om kleuren te checken. De Medion heeft nogal een "zware" flits gegeven, maar is daarintegen wel veel helderder dan de Nikon, maar laat misschien wel weer veel spiegeling zien (vooral te zien bij de knoopjes).

Al_met_al denk ik dat de Medion zeker de prijs waard is.

Mijn moeder heeft er Woensdag 1 voor mij meegenomen @ Aldi, maar kan ik pas volgende week maandag voor het eerst ophalen wegens het tever uit elkaar wonen. Ik heb nog tot Maandag de tijd om te beslissen, indien ik het niet doe, kan ik de doos ongeopend altijd nog even @ Aldi afleveren, maar denk dat ik 'm wel behoud.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf 3 mei bij de Lidl:

Energiestation TRONIC KH 3106 Power Cube
Geschikt voor auto, hobby en vrije tijd.
Draagbare en compacte stroomvoorziening voor gelijkastroomvebruikers van 3,6,9 of 12 volt.

Maximale stroomafname: 50 Ampere (hoe bereken de je dan de tijdsduur voor het gebruik van bijvoorbeeld je laptop????)
Frame gemaakt vam kunststof met handvat en draagriemen.
Incl. verbindingskabel voor autosigarettenaansteker en 12 colt adapter.
1 contactdoos.

Prijs: 15,99

Is dit wat en hoe kan je berekenen hoelang je apparaat er op draait??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 07:45
Gister kreeg ik de foldertjes weer.
Dit keer met ook een folder van de MyCom, waar ik het volgende cameraatje zag staan: HP Photosmart 435
In het foldertje stond deze voor een prijs van 99 euro. Volgens mij een leuke gadget.
Zijn er hier misschien mensen die ook deze cam hebben?, en eventueel wat testshots kunnen posten???? Ik heb namelijk heel Google afgezocht, maar heb nog steeds geen testfoto gevonden.... :/

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

iPodje schreef op 26 april 2004 @ 08:03:
Gister kreeg ik de foldertjes weer.
Dit keer met ook een folder van de MyCom, waar ik het volgende cameraatje zag staan: HP Photosmart 435
In het foldertje stond deze voor een prijs van 99 euro. Volgens mij een leuke gadget.
Zijn er hier misschien mensen die ook deze cam hebben?, en eventueel wat testshots kunnen posten???? Ik heb namelijk heel Google afgezocht, maar heb nog steeds geen testfoto gevonden.... :/
Hier wat ervaringen... -> http://www.dpreview.com/r...inions.asp?prodkey=hp_435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 07:45
Nou, ik heb hem dus gister even gekocht, en moet zeggen, de foto's die je er mee kan maken zijn echt zo slecht nog niet, voor dat geld. :9

Alleen is er 1 nadeel, en dat zorgt er ook gelijk voor dat ik deze cam morgen weer terug ga brengen. De bijgeleverde batterijen, Duracel Ultra, waren na het schieten van 15 foto's (met flits) al leeg. Een zeer slechte prestatie dus van deze cam. :(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hehe, maar als Ipod owner ben je toch wel slechte batterijperformance gewend? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodje schreef op 27 april 2004 @ 11:01:
Nou, ik heb hem dus gister even gekocht, en moet zeggen, de foto's die je er mee kan maken zijn echt zo slecht nog niet, voor dat geld. :9

Alleen is er 1 nadeel, en dat zorgt er ook gelijk voor dat ik deze cam morgen weer terug ga brengen. De bijgeleverde batterijen, Duracel Ultra, waren na het schieten van 15 foto's (met flits) al leeg. Een zeer slechte prestatie dus van deze cam. :(
Bijgeleverde batterijen gaan altijd schrikbarend snel leeg, ook al zijn het duracells.
Probeer nog even met goeie oplaadbare 2100Mah batterijen van varta/powerbank etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 05:59
iPodje schreef op 27 april 2004 @ 11:01:

Ik moet zeggen dat ik 15 foto's nog vrij veel vind voor normale batterijen.
zoals eerder gezegt: haal gewoon oplaadbare batterijen, die gaan veel langer mee.
Ik snap ook niet waarom ze er normale batterijen bij doen, hier ontstaan dus misverstanden door. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

delict schreef op 27 april 2004 @ 14:02:
[...]

Ik moet zeggen dat ik 15 foto's nog vrij veel vind voor normale batterijen.
zoals eerder gezegt: haal gewoon oplaadbare batterijen, die gaan veel langer mee.
Ik snap ook niet waarom ze er normale batterijen bij doen, hier ontstaan dus misverstanden door. :?
Als ik hier lees...
...is dat dus gewoon een probleem met deze cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 05:59
Gutteguttegut schreef op 27 april 2004 @ 15:34:
[...]
Als ik hier lees...
[...]
...is dat dus gewoon een probleem met deze cam.
Alle camera's hebben dat probleem; ze doen het gewoon niet met normale batterijen.
Het ligt dus niet aan de camera, probeer het maar met oplaadbare batterijen. :)
Bij mijn Dimage 7i zaten oplaadbare 1850mAh Sanyo's, maar omdat die uiteraard eerst opgeladen moesten worden had ik er even normale batterijen ingestopt: na 2 foto's waren die leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drycrap.com
  • Laatst online: 08-12-2017

Drycrap.com

vlaBla

Hier een paar voorbeeld foto's van een lidl camera (nytech-4020)

Alle foto's zijn onbewerkt....en zijn klikbaar voor full size foto's

Pls note dat ik een n00b ben op het fotografie gebied, kan amper me handen stil houden :P

4MP

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_15_%5D.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_15_%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_16_%5D.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_16_%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_18_%5D.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_18_%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_25_%5D.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_25_%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_48_%5D.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/4MP/21-04-04_%20%5B_48_%5D.JPG

2MP

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0012.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0012.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0021.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0021.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0034.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0034.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0035.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0035.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0036.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0036.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0044.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0044.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0054.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0054.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0055.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0055.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0057.JPG%20http://www.qureshi.demon.nl/drycrap/Twe3akers/2MP/IMAG0057.JPG

Voor mij zijn de foto's goed genoeg ....ze zijn toch bedoeld voor het internet..
:*)

[ Voor 3% gewijzigd door Drycrap.com op 01-05-2004 21:13 ]

Stick '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Laatst online: 02-04 00:27
Mag het ook iets minder....... :)
Duurt vrij lang om de foto's te laden. :(
Foto's zien er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Laatst online: 13:06

Garyu

WW

ronald1971 schreef op 01 mei 2004 @ 21:29:
Mag het ook iets minder....... :)
Duurt vrij lang om de foto's te laden. :(
Foto's zien er prima uit.
Inderdaad, thumbnails als links naar de 'echte' foto's zijn ook prima. Tig foto's van 1 a 2 MB is wat teveel van het goede zou ik zeggen..

Maar wel bedankt voor je foto's, erg mooi ;).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.