Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Verwijderd
zou ik niet doen als je hoort hoeveel Blokker-apparatuur kapot gaat (ex werkt er en ze wordt gek van de klachten...)Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 14:40:
De Blokker heeft nu een mp3speler/radio/casette recorder voor 49 euro. Niet echt een gadget misschien maar toch leuk
[afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Is deze compatible met andere porto's die in de handel zijn?
Alders haal ik hem gewoon en test het bij een vriend, Aldi doet nooit moeilijk over terugname.
Verwijderd
Bij Martplaats kwam ik het volgende tegen:

Ze maken [assambleren] dus van alles.
[ Voor 65% gewijzigd door buxx op 22-05-2003 17:01 ]
Die dingen staan dus ook in het Blokker krantje maar dan voor 59,95 eurobuxx schreef op 22 mei 2003 @ 15:45:
De nieuwe Aldi folder is uit met een hele gave gadget: een portofoon !
[afbeelding]
Is deze compatible met andere porto's die in de handel zijn?
Alders haal ik hem gewoon en test het bij een vriend, Aldi doet nooit moeilijk over terugname.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bij de makro hebben ze die ook..Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 14:40:
De Blokker heeft nu een mp3speler/radio/casette recorder voor 49 euro. Niet echt een gadget misschien maar toch leuk
[afbeelding]
Is pecies dezelfde alleen dan met het merkje Marquant, mijn vriendin heeft ene draagbare mp3speler van dat merk en dat is een goed dingetje..
Ja, geweldig. Met zulk speelgoed speel je misschien een dagje en dan flikker je je 35 euro de kast inbuxx schreef op 22 mei 2003 @ 15:45:
De nieuwe Aldi folder is uit met een hele gave gadget: een portofoon !
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Echte 2.6 Gh Multimedia
entertainment notebook
• WIFI The Standard for Wireless Fidelity
Wireless LAN Draadloze
netwerktoegang
de snelle en mobiele internettoegang
b.v. in internetcafés,op luchthavens
of van thuis uit*
*op voorwaarde dat men ter plaatse
beschikt over een WLAN Acces Point
• 15' TFT XGA Color display
• nVidia GeForceFX Go 5200 64 Mb DDR
Superieure grafische mogelijkheden
betere beeldkwaliteit door verbeterde
anti-aliasing
nVidia GeforceFX Go 5200,
64 MB complete
DirectX 9 hardwareondersteuning
• Geïntegreerde flash-geheugenkaartlezer
leest en schrijft op alle gangbare
flashgeheugen kaarten
Flashgeheugenkaarten niet bijgeleverd!!
• 64 Mb USB geheugenpen
Digitaal gegevensgeheugen
-klein-handig-compact
kan tot 1.000.000 maal toe worden
beschreven
• Siemens WERKGEHEUGEN
512 MB DDR Ram
MAXIMAAL 1024 MB
• Dolby Digital
6-kanaals-audio voor uw digitale
thuisbioscoop met optimale klank**
**enkel in combinatie met een
bijbehorend luidsprekersysteem
(niet bijgeleverd!)
• 2 in 1 24 x Combo-drive
DVD-player/CD-RW-brander
DVD's afspelen of CD's branden in
één drive 24 x CD's schrijven,
10 x CD's overschrijven,
8 x DVD's lezen, 24 x CD's lezen
• HITACHI 40 GB harddisk
• DSL en Network ready
Mbit Fast-Ethernet LAN
Intern 56 k modem
• Firewire IEEE 1394:
Uw directe aansluiting op de
digitale toekomst
4 x USB 2.0
• Bijzondere aansluitmogelijkheden:
4 x usb 2.0, 1 x Externe monitor,
1 x infra-rood (FIR),
1 x Fire Wire IEEE 1394,
1 x TV Out, 1 x LAN (RJ45),
1 x modem (RJ 11),
1 x Microfoon in of Bass*,
1 x Line-In of luid-spreker achteraan*,
Line -out of S/P-Dif out*,
1 x PCMCIA type II, 1 x PS/2,
1 x serieel
• Digitale audiouitgang (S/P-DIF)
• Li-Ion accu
• Geïntegreerd touchpad met 2
muistoetsen en scrolltoets
• Medion Powermanagement
• Externe voeding
• *Deze instellingen kunnen afhankelijk
van de software-instellingen worden
gebruikt
per stuk
1499.-
Opgelet: Deze artikelen verkopen wij zolang de voorraad strekt. Zet- en drukfouten voorbehouden.
Of wat dacht je hiervan:
TFT plat kleuren-beeldscherm
19 inch
• Aktiv sxga lcd
• geïntegreerde stereo luidsprekers
• incl. aansluitkabels
• zichtbare beelddiagonaal: 48.2 cm.
• beeldresolutie: 1.280 x 1.024
• horizontale zichthoek: 170 graden
• vertikale zichthoek: 170 graden
• on screen display in 7 talen
• stralingsarm volgens norm TCO99
• gewicht: ca. 8.2 kg.
per stuk
629.-
Opgelet: Deze artikelen verkopen wij zolang de voorraad strekt. Zet- en drukfouten voorbehouden.
Verwijderd
geoptmaliseerd betekend dat alle overige resolutions er als bagger uitzien.Bpje schreef op 30 May 2003 @ 08:27:
Dan heb je een 19" TFT en dan is hij geoptimaliseerd voor 1280x1024 das wel erg groot toch? Als je zo'n unit op 1600x1280 zet wat gebeurt er dan wazig beeld?
Ik draai op mijn asus 15 inch 1400x1050 en dat ziet er goed uit, 1280x1024 op 19 inch is behoorlijk niks als je het mij vraagt.
Ik hoorde dat d'r mensen vroegen om pix die met die cam gemaakt zijn. Ik heb d'r al een stel online gezet omdat er meer mensen waren die de kwaliteit van die cam in twijfel trokken.
Ze zijn te bewonderen op www.hiigara.nl/Pix/Cam
Er zijn er verschillende, van tuinopnamen tot een macroshot (M4100064.JPG), avondopnamen met en zonder flits.
Ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Het is zeker geen top of the line, maar toch, het is een mooie cam om mee te beginnen. Alleen zou een firmware updat waarbij de sluitertijd zelf geregeld kan worden ipv automatisch wel fijn zijn.
Ik ben nog wat aan't spelen met de instellingen, maar de foto's die je hier kunt zien zijn gemaakt met een resolutie van 1600x1200 bij een medium compressie, en dat was als ik het goed heb iets van 1:6 of 1:9
Maar goed. 't Is te zien dat de focus nog niet optimaal is, zeker bij de laatste foto is dat te zien. Ik ga nog kijken wat ik daar aan kan sleutelen.
Maar iig, voor degenen die een oordeel willen vellen; here ya go.
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Verder is camera focussen en stilhouden ook nog een kunst, en daar moet je veel mee oefenen voordat je er goed in wordt (ik kan het nog steeds niet
Verder zijn de foto's van een hogere resolutie dan jij zegt?
Daar wil ik aan toevoegen dat je in sommige foto's (boomblaadjes+lucht en de foto met de hond) dik overbelichte stukjes ziet. Het wit van de hond straalt echt uit. Verder is er geen enkele foto die echt helemaal gestoken scherp is. Het zou aan je fotografische vaardigheden kunnen liggen maar ook aan de camfrim schreef op 01 June 2003 @ 16:49:
Hmm ligt het aan mij of is er erg veel ruis in die foto's? Misschien zijn die kamers een beetje onderbelicht en neemtie daarom een hoge ISO, maar als je kijkt naar http://www.hiigara.nl/Pix/Cam/m4100029.jpg dan vind ik die kwaliteit toch echt matig.. ook http://www.hiigara.nl/Pix/Cam/m4100111.jpg heeft erg vel ruis, bijvoorbeeld op de groene bladen, maar ik weet niet of dat komt door de kamera of de medium compressie die wordt gebruikt..
Verder is camera focussen en stilhouden ook nog een kunst, en daar moet je veel mee oefenen voordat je er goed in wordt (ik kan het nog steeds niet) dus daar wens ik je ook veel plezier mee..
Zelf heb ik een camera die in een heel andere prijsrange zit dus het zou niet eerlijk zijn om daarmee te vergelijken, maar alles bij elkaar heb ik het idee dat bijvoorbeeld een Canon A40 (die inmiddels opgevolgd is en weinig meer kost) beduidend beter is.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
en ineens was er een dvdspeler in de aanbiedingVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 14:40:
specs zijn onleesbaar en een hardcopy heb ik niet, dus meer info kan ik niet geven...
edit: dus wel, staat wat onhandig op de site..
• Inzoomfunctie en diverse audio/ video aansluitmogelijkheden.
• Speelt DVD, audio-CD/MP3/CD-R/CD-RW bestanden.
• Met glasheldere kleuren en scherp beeld.
• 2D-Sound Dolby Digital.
• Kinderslot met code.
• Scart, Digital, audio/video en S-video output.
• Afstandsbediening.
van € 149,-
NU € 79,95
[ Voor 33% gewijzigd door Punksmurf op 02-06-2003 17:25 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
deze:
Voor DVD/VCD/SVCD/CD(RW)/MP3CD/Photo CD
(S) video-out
Optische digitale uitgang
Coaxiale uitgang
2 Kanaals mic down
Inclusief afstandsbediening
hoe is die?
[sorry voor het verneuken]
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 16:42 ]
Bij MediaMarkt is een LG DVD-speler van 77 of 80 euro te krijgen, en dat lijkt me een stuk meer waar voor je geld dan dat brakke Provision spul.Punksmurf schreef op 02 June 2003 @ 17:21:
en ineens was er een dvdspeler in de aanbieding
specs zijn onleesbaar en een hardcopy heb ik niet, dus meer info kan ik niet geven...
Alleen die prijs is dikke bullshit..Punksmurf schreef op 02 June 2003 @ 17:21:
[...]
en ineens was er een dvdspeler in de aanbieding
[...]
Want wij hadden 'm een halfjaar geleden al voor die prijs..
Verwijderd
dit kan iedereen gebruiken
(zaklamp)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:53 ]
hmm ja lg vertrouw ik iets meer jaExirion schreef op 02 juni 2003 @ 18:17:
[...]
Bij MediaMarkt is een LG DVD-speler van 77 of 80 euro te krijgen, en dat lijkt me een stuk meer waar voor je geld dan dat brakke Provision spul.
heb nu ook het blokkerfoldertje gezien, dat ding ziet er echt gáár uit... alsof het gelijk uit elkaar kan vallen
met een hamer past alles

DVD SPELER LENCO
Artikelnr. 102164
DVD-20
Geschikt voor DVD, VCD, S-VCD,
audio CD, CD-R/RW en MP3.
Regio gebonden.
On screen display.
PAL BG/NTSC Systeem.
Slowmotion, zoom en multi angle.
Incl. afstandsbediening.
VERWIJDERINGSBIJDRAGE
e. 3,00 (excl.).
€ 79,99
In Veghel hadden we enorm geluk dan ... 100 camera's ...Hiigara schreef op 31 mei 2003 @ 16:46:
Ok, ik heb dus die digicam van de Aldi gekocht (en jesus, 14 camera's voor 1 vestiging in 't centrum van Nijmegen, dat is haast oorlog!) en nou lees ik dus dit topic (lekker op tijd).
Sluitertijden zijn in beperkte mate in te stellen. Ga naar menu tijdens het fotograferen en dan de 2e pagina eerste optie. Stel dan de EV waarde bij. + zijn langere sluitertijden en - kortereIk moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Het is zeker geen top of the line, maar toch, het is een mooie cam om mee te beginnen. Alleen zou een firmware updat waarbij de sluitertijd zelf geregeld kan worden ipv automatisch wel fijn zijn.
PS: Waarom laat je de camera niet in de hoogste kwaliteit staan ? Scheelt enorm in de kwaliteit van de foto's !
-
EV staat volgens mij voor ElektroVolt.. Dat heeft niets met sluitertijden te maken, maar juist met je flitser....Juicy schreef op 04 June 2003 @ 12:44:
[...]
In Veghel hadden we enorm geluk dan ... 100 camera's ...
[...]
Sluitertijden zijn in beperkte mate in te stellen. Ga naar menu tijdens het fotograferen en dan de 2e pagina eerste optie. Stel dan de EV waarde bij. + zijn langere sluitertijden en - kortere
PS: Waarom laat je de camera niet in de hoogste kwaliteit staan ? Scheelt enorm in de kwaliteit van de foto's !
hoe t precies werkt weet ik niet maar afaik heeft t nix met je sluitertijd te maken
steves digicams:
EV - Exposure Value, a very complex thing but in the digicam world it usually means the ability to override the auto exposure system to lighten or darken an image.
met een hamer past alles
Bij dcviews http://www.dcviews.com/tutors.htm kan men lezen:
EV
Exposure Value refers to the amount of light for a given exposure. It is a single number, used to calculate the shutter speed and aperture at a given ISO speed
-
uiteraard heb ik de rest hetzelfde gelaten..
-2 stops:
1
2
| Tv( Shutter Speed )
1/30 |
0 stops:
1
2
| Tv( Shutter Speed )
1/8 |
+2 stops:
1
2
| Tv( Shutter Speed )
0.5 |
blijkbaar heb je gelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 04-06-2003 16:56 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
Die was begin deze week bij de Lidl in de aanbieding, ik denk dat je die bedoeld.Duderuud schreef op 06 juni 2003 @ 14:24:
Ik hoorde dat de Aldi nu een 19" LCD scherm had voor (rond de) €630, kan niks vinden verder...
Neej, die is vanaf Dinsdag bij de Aldi verkrijgbaarVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 15:39:
[...]
Die was begin deze week bij de Lidl in de aanbieding, ik denk dat je die bedoeld.
Medion 19" TFT voor 659 €'s
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
http://www.verstappen.nl/...n/2003/20030605_4954.htmldominator schreef op 06 June 2003 @ 16:25:
Deze week schijnt er ook een digicam van trust bij onze vrienden van de AH in de aanbieding te zijn. (199 euro ofzo) Weet iemand toevallig welk type het betreft, kan er namelijk niks van op de AH site terug vinden. Kennis van me vraagt of dat ik wat geheugenkaartjes kan leveren, maar dan moet ik wel het type weten (CF,SM,SD of MMC whatever). Het is misschien wel tegen m'n principes, maar jah ik ben toch te goed voor deze wereld.....
Leuke vaderdagactie van Trust en AH
(05 juni 2003) Minardi hoofdsponsor Trust heeft samen met Albert Heijn een leuke actie bedacht voor vaderdag. Het ideale vaderdagcadeau ligt sinds maandag in de schappen van de 700 filialen van deze grootgrutter. Het betreft hier een interessante aanbieding van een digitale TRUST fotocamera, met de volgende specificaties:
Toestel: Powerc@m 970Z
3.3 Megapixels
8 mb intern geheugen
3x optische en 3x digitale zoomlens
TFT kleurenscherm
Dit toestel, dat normaalgesproken € 269,- kost, ligt nu bij Albert Heijn voor de prijs van € 199,-. De camera gaat vergezeld van een gratis Jos Verstappen pakket. OP=OP dus wees er snel bij.
Voor meer info kijk op www.trust.com
©2003 www.verstappen.nl, all rights reserved
SD/MMC dus... Thanx....
Dat klinkt wel interessantRSP schreef op 07 June 2003 @ 18:00:
Bij de Lucas Klamer is een 18" TFT te koop voor 380,=meer info moet ik nog ff opzoeken
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
kZie geen 18" monitor van 380 staan, wel 1 van 355 excl BTW!! incl is dat 422,45RSP schreef op 07 June 2003 @ 18:00:
Bij de Lucas Klamer is een 18" TFT te koop voor 380,=meer info moet ik nog ff opzoeken
Het is een medion, hieronder zet ik ff de specs (als ik tijd heb maak ik ff een fotootje)
Beeldscherm: 18" tft sxga
Resolutie: 1280x1024
Zichthoek: 160 graadjes
Helderheid: 250 cd/m2
Contrast: 350:1
Freq. bereik: Hor 31-80 Vert 50-75 hz
Garantie: 2 jaar pickup & return
Verwijderd
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
Dan kan je de camera beter halen bij: http://www.it2move.com/buyonline.htmlVerwijderd schreef op 15 May 2003 @ 17:25:
Dat is hem inderdaad!! Camera is dezelfde kleur ook. Er zit alleen een medion merkje op ipv het skanhex merkje. Maar of hij te vergelijken is de het hierboven genoemde camera..Lijkt me toch een echt ander merk.
Iemand enig idee of je de sluitertijd aan kan passen van deze nieuwe aanbieding?
Hier even het plaatje voor de visueel ingestelde mensen onder ons
[afbeelding]
179 ipv 254 euro.
Ik heb hem ook, pracht toestel met een shitload aan mogelijkheden voor die prijs.
Cons:::BB4E
*beetje laat, sorry*Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 19:01:
[...]
kZie geen 18" monitor van 380 staan, wel 1 van 355 excl BTW!! incl is dat 422,45
Het is een medion, hieronder zet ik ff de specs (als ik tijd heb maak ik ff een fotootje)![]()
Beeldscherm: 18" tft sxga
Resolutie: 1280x1024
Zichthoek: 160 graadjes
Helderheid: 250 cd/m2
Contrast: 350:1
Freq. bereik: Hor 31-80 Vert 50-75 hz
Garantie: 2 jaar pickup & return
Dat is idd de monitor. en tja 422,45 is toch wel fijner dan 630 voor een inch meer bij de Aldi denk ik
Ok, jullie hebben gelijkJuicy schreef op 04 June 2003 @ 16:44:
EV staat inderdaad voor exposure value. Hoe denk je dat je meer belichting van je CCD sensor krijgt ? --> Inderdaad, langere sluitertijden.
Bij dcviews http://www.dcviews.com/tutors.htm kan men lezen:
[...]
Kan er ook niets aan doen dat ik net m'n examen natuurkunde heb gehad
Klopt, zag 'm net in het foldertje staan, en rende natuurlijk direct naar mijn PC of mensen op GoT het al wistenVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:13:
volgende week komt er een mooie mini video camara bij de aldi 599
Kvind het wel een nette prijs die €599,- denk dat ik het maar ga doen voor de vakantie.
Of is er een beter alternatief voor deze prijs?Digitale DV camcorder
super compact
2,5" TFT Kleurenscherm
800.000 pixels
met o.a IR afstandbediening en digitale camerafunctie
stereo mini DV systeem
12-voudige zoom
480-voudige digitale zoom
Lithium-ionen hoogvermogen accu
eenvoudige bediening door Easy Q en Custom Q toetsen
Specificaties
variabele zoomsnelheid
Digitale beeldstabilisatie
monitor spiegelfunctie
enkelvoudige opname in fotomodus
automatische en manuele focus instelling
1 lux lichtgevoeligheid
9 digitale effecten: Art, Mazaïk, Sepia, Negatief, Spiegeling, Zwart/Wit, reliëf, cinema, filters (rood/groen/blauw/geel)
6AE belichtingsprogramma
fadefunctie (inregelen)
batterijaanduiding
tegenlichtcorrectie
optische zoeker
automatische en manuele witbalans
ingebouwde stereo microfoon
audio dubbing
geïntegreerde luidspreker
gewicht: ca. 470gr (zonder accu)
afmetingen (B/H/D): ca. 53 x 114 x 104 mm
Aansluitingen
I-link hogesnelheiduitgang IEEE 1394
USB uitgang
AV Uitgang
S-VHS-uitgang
Externe microfoon-aansluiting
aansluiting voor hoofdtelefoon
meegeleverde accesoires
afstandbediening
USB verbindingskabel
AV verbindingskabel
Scart adapter
S-VHS verbindingskabel
USB audiokabel
netkabel
netadapter
1 hoogvermogenaccu (Li-ion)
beeldbewerkingssoftware
1 mini DV lege cassette, 60min.
handleiding, software, driver software
20*350ZO45°
Verwijderd
Elektrische combimachine
• flexibele as en standaard
• 40 accessoires
• 135 Watt
• 2 meter snoer
• in handig kunststof koffertje
• een handzame combimachine voor
bijvoorbeeld modelbouw en de fijnere
kluswerkzaamheden
• met behulp van verschillende
bijgeleverde accessoires geschikt
voor o.a. schuren, slijpen
polijsten en boren
• incl. tegelsnijder-opzetstuk
• variabel toerental 15-35.000 toeren
• met spindelblokkering voor het
eenvoudig verwisselen van
accessoires
• met soft-coat-behuizing
• LGA/GS gekeurd
• (incl. 1.- verwijderingsbijdrage)
per stuk
19.99
Verwijderd
voor 20 euro zou ik me nergens zorgen over maken. voor de echte dremel heb ik (vlak nadat hij uitkwam) geloof ik bijna 200 gulden betaald. en daar zaten dan nauwelijks accesoires bij.
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:13:
volgende week komt er een mooie mini video camara bij de aldi 599
Ik zag gisteren bij Polectro Plaza een JVC voor die prijs. Waarom zou je dan dubieus spul bij de Aldi gaan halenRichard schreef op 12 June 2003 @ 16:41:
Kvind het wel een nette prijs die €599,- denk dat ik het maar ga doen voor de vakantie.
Verwijderd
heel klein, 2,1 megapixel en dat voor 60 EUR. Zou het wat zijn?
Mustek GSmart Mini 3
Extrem kleine und leichte 2,1 Megapixel Digitalkamera mit Lithium-Ionen Polymer Akku und Videoclipfunktion
2,1 Megapixel CMOS Sensor
max. 1600x1200 Punkte optisch
3,1 Megapixel (2048x1536) Software interpoliert
weitere Auflösung: 640x480 Pixel
16 MB SD-RAM intern
USB-Schnittstelle
Lithium-Ionen Polymer Akku
Funktionen Fixfokus, Selbstauslöser mit 10 Sek. Verzögerung, optischer Sucher und Status LCD zur Anzeige von Batteriezustand, Selbstauslöser, VideoClip-Mode, Bildgröße und -Anzahl und weitere Anzeigen, VideoClip Aufzeichnung, 120Sek., 320x240 Pixel, 15fps (QVGA)
Abmessungen 69 x 47 x 11 mm
Gewicht 40 Gramm (inkl. Akku)

Alleen deze gooi je niet weg, maar de kwaliteit is het zelfde, misschien wel slechter. Geen zoom geen fliters, klote sluitertijd........
Don't dream your life, live your dream.
Verwijderd
Ik heb echt de ballen verstand van Digitale Camcorders, dus ik ben benieuwd hoe de meningen verdeeld zijn over het feit of deze camcorder nou écht goed is of echt een miskoop zal zijn. 800.000 pixel is dat nou echt scherpRichard schreef op 12 juni 2003 @ 16:41:
[...]
Klopt, zag 'm net in het foldertje staan, en rende natuurlijk direct naar mijn PC of mensen op GoT het al wisten
[...]
Of is er een beter alternatief voor deze prijs?
Iemand al gezien?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Er lopen meerdere topics over Aldi-aanbiedingen, in het andere topic Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen Deel III wordt er iets over gezegd.Stoney3K schreef op 13 June 2003 @ 11:08:
De Aldi in duitsland heeft trouwens een PPC met GPS receiver in de aanbieding voor €499,--
Iemand al gezien?
Verwijderd
kickVerwijderd schreef op 13 June 2003 @ 11:04:
[...]
Ik heb echt de ballen verstand van Digitale Camcorders, dus ik ben benieuwd hoe de meningen verdeeld zijn over het feit of deze camcorder nou écht goed is of echt een miskoop zal zijn. 800.000 pixel is dat nou echt scherpIk zou ook graag eens wat vergelijksmateriaal zijn
Volgens mij komt deze camera volledig overeen met de Samsung VPD130.

Kijk voor meer informatie ook op
Kieskeurig.nl
Het lijkt mij geen verkeerd apparaatje, voor z'n prijs.
[ Voor 57% gewijzigd door Gallus op 15-06-2003 13:51 ]
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
http://www.kijkshop.nl/on...ent=Computers+%2F+laptopsStoney3K schreef op 13 June 2003 @ 11:08:
De Aldi in duitsland heeft trouwens een PPC met GPS receiver in de aanbieding voor €499,--
Iemand al gezien?
is volgens mij hetzelfde
[ Voor 25% gewijzigd door garp op 16-06-2003 10:47 ]
tjek deze link voor het plaatje (is namelijk nogal groot en verneukt anders de layout}
http://kruidvat.amercom.n...ne_58_pagina_13_groot.jpg
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
LOL, CMOS sensor, is echt slecht hoor, niet doen, enorm veel ruis en onscherpheidVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 21:38:
http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=10005
heel klein, 2,1 megapixel en dat voor 60 EUR. Zou het wat zijn?
Mustek GSmart Mini 3
Extrem kleine und leichte 2,1 Megapixel Digitalkamera mit Lithium-Ionen Polymer Akku und Videoclipfunktion
2,1 Megapixel CMOS Sensor
max. 1600x1200 Punkte optisch
3,1 Megapixel (2048x1536) Software interpoliert
weitere Auflösung: 640x480 Pixel
16 MB SD-RAM intern
USB-Schnittstelle
Lithium-Ionen Polymer Akku
Funktionen Fixfokus, Selbstauslöser mit 10 Sek. Verzögerung, optischer Sucher und Status LCD zur Anzeige von Batteriezustand, Selbstauslöser, VideoClip-Mode, Bildgröße und -Anzahl und weitere Anzeigen, VideoClip Aufzeichnung, 120Sek., 320x240 Pixel, 15fps (QVGA)
Abmessungen 69 x 47 x 11 mm
Gewicht 40 Gramm (inkl. Akku)
[afbeelding]
[afbeelding]
is die MP3 speler nog te koop?? en is er nog een mogelijkheid om mee te doen met een eventuele actie hiervoor ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
n00bs schreef op 24 juni 2003 @ 10:06:
Welke mp3 speler?
verkeerde topic
die in dit topic stond:
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel III][/rml]
maar ik lees nu net dat ie binnen 5 minuten "uitverkocht" was
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Kijkshop... 75 Eurotjes maar
Merk: CRAP (Marquant)
Toch wel benieuwd of 't wat is... en of dit als handbagage mee mag in een vliegtuig
De MSI Blue Tooth Dongel is een klasse 1 product met een bereik tot wel 100 meter. Enkel Windows support.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=121338
is dit een aanbieding?
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 22:07 ]
Werkt prima, ik heb dezelfde. Wel even de nieuwste drivers downloaden, de meegelevrde zijn klote. Het is een paar euro goedkoper dan wat ik een half jaar geleden betaald heb bij Mycom, dus het lijkt me niet een enorm scherpe aanbieding. Werkt overigens ook onder Linux hoor even zelf prutsen.aryan schreef op 27 June 2003 @ 22:03:
op http://shop.informatique.nl/ staat een MSI Blue Tooth Dongel, USB voor 35 euro..
De MSI Blue Tooth Dongel is een klasse 1 product met een bereik tot wel 100 meter. Enkel Windows support.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=121338
is dit een aanbieding?
Zoef
Verwijderd
€ 29,00
Merk: A-merk
Type: Bluetooth USB dongle
Snelheid: 723Kbps
Standaard: BlueTooth 1.1
Bereik: 10 meter (binnenshuis)

http://silverapp1.mycom.n...oductType=1§ionID=128
Verwijderd
Het lijkt erop dat de Canon S50 vanaf komende maandag voor € 499,- bij de Mediamarkt in Hertzogenrath (Duitsland) te koop zal zijn.
Waarschijnlijk zal dit voor alle Mediamarkten in Duitsland geldig zijn.
Een goede vriend heeft zaterdag de S50 gekocht en kon deze al voor € 499,- meenemen waarbij de verkoper zei dat deze prijs eigenlijk pas vanaf maandag geldig zou zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 12:01 ]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3032993100&category=4786
dat is wel een koopje geloof ik
4 Hape AA 2100 mh batterijen voor €10
Bij dynabyte ook, 4 GP 2000mAh 10,- oid
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Zijn deze dingen alweer ergens te vinden voor die prijs?De nieuwe Aldi folder is uit met een hele gave gadget: een portofoon !
[afbeelding]
[was nl. weer veel te laat bijde Aldi [lees: 30 min.]]
Ik heb ze hier nog liggen...nooit gebruikt, gekocht in een opwelling....buxx schreef op 16 July 2003 @ 20:46:
[...]
Zijn deze dingen alweer ergens te vinden voor die prijs?
[was nl. weer veel te laat bijde Aldi [lees: 30 min.]]
Verwijderd
goed gezien 4xAA nimh 2100 7.20 eurVerwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 20:10:
4x 2100mah voor 8 euro ofzo , bij hema. misschien verkeerd gezien maarja
Dit is zeker zonder oplader, toch ?
Weet iemand toevallig of het ook goede batterijen zijn en hoeveel de oplader dan kost ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd

Kijkshop Linkje
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 12:54 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Batterijen, verder niets hoor.Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 12:56:
Hmmz, die gps navigator? heb je daar nog iets bij nodig?
Verwijderd
Hahahaa, dit is puur een GPS ontvanger die je aangeeft welke richting je in loopt en op welk coordinaat je je bevindt! Geen "navigatiesysteem" dus!Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:49:
hoe geef je dan het adres in?
Hiermee kun je op een kaart (die je zelf meeneemt) zien waar je bent, verder niets!
zo een hebben ze bij ons op school in de gymzaal staan, is wel leuk dingetje ja.. heb er niet veel ervaring mee maar iig goed radio ontvangst ed.n00bs schreef op 27 June 2003 @ 21:02:
[afbeelding]
Toch wel benieuwd of 't wat is... en of dit als handbagage mee mag in een vliegtuig
DIt is precies dezelfde als een JVC boomblaster... alleen dan €100 goedkoper. Iemand tegenover ons op de camping had er één staan, ging redelijk hard hoor.n00bs schreef op 27 juni 2003 @ 21:02:
[afbeelding]
Ik heb ff op de JVC site gekeken, maar ze zijn net allemaal iets anders.

Als je er één wil, dan zou ik zeker eens naar de kijkshop gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door -DarkShadow- op 21-07-2003 16:41 ]
Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop
Verwijderd
Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop
Dit topic is gesloten.
![]()