Megaton over 2,3 miljard is zeker niet waar,anders moesten de aandelen van Sony gigantisch zakken...
Verwijderd
we zien het allemaal deze week wel want er moet tocht iets verschijnen??Hidde schreef op 18 December 2002 @ 19:56:
Megaton over 2,3 miljard is zeker niet waar,anders moesten de aandelen van Sony gigantisch zakken...
ik ben dit niet helemaal met je eens, douwe.DouweGNL schreef op 18 december 2002 @ 19:51:
[...]
Vind het ook knap onzinnig. Als je een hekel hebt aan Nintendo, so be it. Maar ga dat dan niet posten op de mainpage van Neerlandsch grootste gamesite... dat komt akelig in de buurt van bashing, iets wat we juist willen voorkomen. Als ik Xbox nieuws post kraak ik de Xbox toch ook niet volledig af? Geez
de grootste doelgroep van gamers.nl (namelijk de kleine 14 jarige kinderen) zullen niet verder kijken dan hun neus lang is en zullen dus ook replyen op een manier van: "NINTENDO IS KIDDIE!!!"
wie verder kijkt en het stuk leest (zoals ik
Het verteld eerder dat shiggy gewoon geen geweldspersoon is, maar eerder iemand die origineel uit de hoek wil en altijd zal blijven komen. Dat hij dat nou kiddy doet, so be it. Nintendo stopt niet voor niets een hoop knaken in capcom en andere bedrijven om volwassen spellen te maken.
Mijn vertrouwen in 1st party spellen van Nintendo is nog nooit geschonden en ik denk dat Nintendo altijd met de beste, meest innovatieve spellen zal blijven komen.
dat het niet goed verkocht wordt, vind ik eigenlijk niet zo erg.
Ik ben ook enorm blij dat ik een hoop films bovenaan mijn persoonlijke ranking heb staan waar de meeste grijze-massa mensen nog nooit van hebben gehoord.
Fuck de grijze massa, leve goede spellen.
ik vond trouwens de quote van American McGee (ook een genie btw) echt fantastisch:
echt geweldig. en zeer true.Even GTA3 would be unthinkable without Miyamoto, according to American McGee, one of the brains behind Quake and creator of Alice, a wild, adult recasting of Alice in Wonderland. "It doesn't matter whether it's a bloody facade or a cute facade," he says. "Grand Theft Auto is basically a rip-off of Zelda, because Zelda invented massive-world games that let players explore freely, rather than following a linear path. Miyamoto innovates, so he's pushing the form. End of story."
edit:
Ik heb hier trouwens een reclame gezien op tv, waarvan iedereen dacht dat het een ps2 reclame was
zie je een of andere gast in een ziekenhuisbed waarvan zijn gehele zenuwstelsel naar buiten komt rotten ofzo
iedereen zat echt zo in zijn stoel van: "jezus, wat is DIT!"
was het een gamecube reclame... jaja, toen moesten ze even twee keer slikken
[ Voor 10% gewijzigd door Fubaruba op 18-12-2002 20:47 ]
In ieder geval is dus dat bericht wel fake,dat wilde ik zeggen.
En elk jaar wordt er gezegt dat nintendo een grote aankondiging aan het einde van het jaar gaat doen,vorig jaar kwam er niks,jaar daarvoor niet,dus waarom nu wel?
Ik denk dat je niet zo hooggespannen moet zijn...
En elk jaar wordt er gezegt dat nintendo een grote aankondiging aan het einde van het jaar gaat doen,vorig jaar kwam er niks,jaar daarvoor niet,dus waarom nu wel?
Ik denk dat je niet zo hooggespannen moet zijn...
Maar kan jij daar niets aan doen dan als nieuwsposter? Iniedergeval het even tegen hem zeggen dat ie het wel wat anders kan brengen.DouweGNL schreef op 18 December 2002 @ 19:51:
[...]
Vind het ook knap onzinnig. Als je een hekel hebt aan Nintendo, so be it. Maar ga dat dan niet posten op de mainpage van Neerlandsch grootste gamesite... dat komt akelig in de buurt van bashing, iets wat we juist willen voorkomen. Als ik Xbox nieuws post kraak ik de Xbox toch ook niet volledig af? Geez
heb ook maar eens reactie geplaatst, maar die zal wel binnen 2 minuten offline worden gehaald. Trouwens Douwe, heb je niet het adres van de gamers.nl leden. Heb op het moment echt jeuk in mijn handen...Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 19:38:
douwe wat posten jullie weer een onzin. http://gamer.nl/nieuws/15772
[...]
Alsof z'n spellen slecht verkopen, pfff wat een onzin joh.
hahaha, bij gamers.nl proberen ze mijn berichten iedere keer te verwijderen.... maar ze houden het niet echt bij.
[ Voor 13% gewijzigd door Fred_Perry op 18-12-2002 20:55 ]
Ik ben trouwens misschien van plan om een GBA te gaan kopen ( aangezien GBA2 toch nooit komt ).
Alleen ik vroeg me af hoelang de batterijen mee gaan en wat voor batterijen zitten erin. En kunnen jullie me nog wat leuke spellen aanraden
Alleen ik vroeg me af hoelang de batterijen mee gaan en wat voor batterijen zitten erin. En kunnen jullie me nog wat leuke spellen aanraden
De standaard batterijen die erbij zitten gaan 15 uur mee. Gebruik je goedkope oplaadbare dan ben je vlot toe aan een nieuw setje (paar uurtjes), zelf heb ik GP Powerbank 1800mah batterijen en die gaan echt lang mee. Weet niet of het die 15 uur is, maar het komt zeker een eind in de richting.
Leuke spellen weet ik zo niet, heb al een tijd niks meer bij m'n GBA gekocht, maar wat ik hier zo heb liggen is Advance Wars en Mario Kart wel wat leuk is. Ook Mario Advance 2 en 3 zijn leuk om te doen als je ze nog niet goed kent van de SNES (of juist wel
1 vond ik minder, maar dat komt omdat ik Mario Bros 2 ook niks vond.
Leuke spellen weet ik zo niet, heb al een tijd niks meer bij m'n GBA gekocht, maar wat ik hier zo heb liggen is Advance Wars en Mario Kart wel wat leuk is. Ook Mario Advance 2 en 3 zijn leuk om te doen als je ze nog niet goed kent van de SNES (of juist wel
Ik heb er 1.Dan heb ik nog een vraagje Hebben jullie een RGB kabel gekocht? Zo ja, is dat de moeite waard? En waar hebben jullie hem dan gekocht?
Tuurlijk hadden we SEGA. In het NES-tijdperk waren ze misschien niet zo bekend. Mastersystem (II) is hier ook nooit echt bekend geworden volgens mij. Maar toen ze in '91 (dacht ik) met de Megadrive kwamen gingen er natuurlijk heel veel mensen overstag voor de uber-graphics. Toen de Super NES er kwam ging heel de overgebleven NES generation overstag voor de SNES. En dat waren er natuurlijk meer dan dat aantal "overlopers". De SuperNES generatie herkende tenminste gameplayToen hadden we toch ook SEGA? En ten tijde van de 16bit (imho de beste generatie) helemaal. 1 fabrikant lijdt echt tot aso hoge prijzen, en concurentie van de PC is natuurlijk niks. Kan je niet vergelijken die 2 dingen, ik wil juist van het pc gamen af omdat ik geen zin meer heb om elk half jaar nieuwe onderdelen te kopen en dan nog ergenis heb van vastlopers e.d.
Nee hoor, Sonic 2 was echt een kick spel.
Ehhh.... Castlevania: Circle of the Moon. Golden Sun. Mario Kart Super Circuit. Metroid Fusion.Ik ben trouwens misschien van plan om een GBA te gaan kopen ( aangezien GBA2 toch nooit komt ).
Persoonlijk vind ik F-Zero ook wel gaaf, maar je moet ervan houden.
Tevens vandaag ook even langs een importtent geweest. €279 voor een US Cube. Probleem: Mijn TV kan geen NTSC aan. Dat merkte ik een tijdje terug aan mijn Amerikaanse PSX games. Zwart/Wit beeld.
Afijn, redenen om een NTSC compatible TV te kopen.
• - US Cube op aansluiten
• - Meerdere SCART aansluitingen
• - Goed gebruik van mijn reeds gekochte RGB-kabel.
• - Nieuwe AB. Deze is gaar aan het worden.
• - Met een beetje geluk kan ik deze ook nog verkopen voor een leuk bedrag.
Om dus over die RGB kabel te beginnen: Deze kabel (Nintendo kabel praat ik dan over) stuurt alleen beeld en geluid door door één dezelfde kabel. Nu heb ik dus niet de mogelijkheid om mijn rode en witte tulpstekkertjes aan mijn DTS setje te hangen. Als ik nou een TV zou kopen die Audio uit heeft kan ik deze weer doorlussen naar mijn DTS set en , en goed geluid, en goed beeld hebben. Dat zou nog een eens XP zijn
Ik zie ook dat D³ een nieuw icon heeft en ik kan er maar één ding over zeggen: GELUKKIG. Van de week keek ik naar zijn icon en zag daar iets wat ik nog helemaal niet had willen zien
Rest mij te zeggen dat het nu alweer half tien is en ik nu echt moet gaan leren of zo.
"God bless and happy painting"
Oh ja, nog één ding
Fuck, nu je het zegtWeet je 100% zeker dat je de goede kabel hebt gebruikt? Ik heb dat probleem namelijk ook gehad. En toen ik een andere kabel had gekocht, had ik ineens kleur.
Als een tv geen 60Hz ondersteunt dan zou volgens mij het beeld moeten gaan "rollen". De cube wil dan op 60 hz gaan spelen, maar je tv kan maar 50hz aan. Dus dan krijg je een gaar beeld.
Het lijkt me dus sterk dat je tv wel 60hx ondersteunt, maar geen NTSC. Hopelijk weet iemand hier wat meer over....

[ Voor 17% gewijzigd door GZ op 18-12-2002 21:56 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Weet je 100% zeker dat je de goede kabel hebt gebruikt? Ik heb dat probleem namelijk ook gehad. En toen ik een andere kabel had gekocht, had ik ineens kleur.GolbeZeromus schreef op 18 december 2002 @ 21:31:
Tevens vandaag ook even langs een importtent geweest. €279 voor een US Cube. Probleem: Mijn TV kan geen NTSC aan. Dat merkte ik een tijdje terug aan mijn Amerikaanse PSX games. Zwart/Wit beeld.
Als een tv geen 60Hz ondersteunt dan zou volgens mij het beeld moeten gaan "rollen". De cube wil dan op 60 hz gaan spelen, maar je tv kan maar 50hz aan. Dus dan krijg je een gaar beeld.
Het lijkt me dus sterk dat je tv wel 60hx ondersteunt, maar geen NTSC. Hopelijk weet iemand hier wat meer over....
Je hebt ook PAL60, is al vrij standaard en je hebt toch ook 100 Hz TV's. Alleen het signaal van NTSC is ook anders en daarom krijg je Z/W beeld.
Wellicht heb je een nieuwere Videorecorder die NTSC aankan, kun je daardoor spelen. Wellicht ook een goedkoper alternatief dan een nieuwe TV.
Wellicht heb je een nieuwere Videorecorder die NTSC aankan, kun je daardoor spelen. Wellicht ook een goedkoper alternatief dan een nieuwe TV.
[ Voor 38% gewijzigd door Deddiekoel op 18-12-2002 21:44 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
€300, das incl. stepdown converter, RE 0 en een 59mem card (3rd party), als de Ned. pakketdienst ooit in staat is om mijn huis te vinden that isGolbeZeromus schreef op 18 december 2002 @ 21:31
Oh ja, nog één ding. Wat hebben jullie allemaal betaald voor jullie US Cube als ik vragen mag.
De meegeleverde kabels werken toch gewoon? Elroy, welke kabel gebruik jij voor je Cube?
tsja hij zei dattie een RGB kabel heeft. Die heb je toch nodig om een US cube te kunnen gebruiken? Die werkt toch niet met standaard kabel?
Onze TV (een Loëwe, 2 jaar oud) heeft 2 SCART aansluitingen, S-video en AV.. denken jullie dat die NTSC aan kan? Kan iig wel RGB aan, dat staat eronder. Ik zoeken naar de manual, nergens te vinden natuurlijk
Maar als die kabel echt zo veel beter beeld geeft moet ik die misschien maar eens aan gaan schaffen
Ondertussen heb ik net event 50 van SSBM uitgespeeld. Jezus wat een kick geeft dat als je na weken proberen eindelijk iets lukt
Kwam nog helemaal roodgloeiend op mijn werk ("jeetje wat is het warm buiten", allemaal verbaasde gezichten). Nu event 51 nog maar die ziet er niet zo moeilijk uit.
Onze TV (een Loëwe, 2 jaar oud) heeft 2 SCART aansluitingen, S-video en AV.. denken jullie dat die NTSC aan kan? Kan iig wel RGB aan, dat staat eronder. Ik zoeken naar de manual, nergens te vinden natuurlijk
Maar als die kabel echt zo veel beter beeld geeft moet ik die misschien maar eens aan gaan schaffen
Ondertussen heb ik net event 50 van SSBM uitgespeeld. Jezus wat een kick geeft dat als je na weken proberen eindelijk iets lukt
Als die tv geen ntsc aan kan, krijg je € 1000 van me...frim schreef op 18 December 2002 @ 21:48:
tsja hij zei dattie een RGB kabel heeft. Die heb je toch nodig om een US cube te kunnen gebruiken? Die werkt toch niet met standaard kabel?
Yep die kabels werken gewoon.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 21:48:
[...]
€300, das incl. stepdown converter, RE 0 en een 59mem card (3rd party), als de Ned. pakketdienst ooit in staat is om mijn huis te vinden that is
De meegeleverde kabels werken toch gewoon? Elroy, welke kabel gebruik jij voor je Cube?
Ikzelf heb S-Video erop aan gesloten, een wereld van verschil.
RGB werkt niet, tenzij je een composite kabel gaat verbouwen dan kan het wel maar dat raad ik niet aan. ( slechte ervaringen
Tja ik heb em ook gekocht en ik kan niet meer zonder.. maar ik heb 1 probleem..frim schreef op 18 december 2002 @ 21:48:
Ik heb maar 1 scart op mn tv.. en ik heb ook nog een video recorder die het niet doet zonder scart (jah klinkt vaag maar mn tv kan hem niet vinden)
Hbe ik een scart split ding gekocht op hcc beurs....(5 eurotjes, van 1 of andere duitser)
Maar jah doe ik mn video en rgb kabel erin... tja.. niet echt om van te spreken.. dus elke keer maar weer de grote wisseltruc....tja moet toch goed beeld hebben
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Scart is een Europees systeem, dat kennen ze in Amerika niet. Daar is S-video wat meer ingeburgerd dacht ik.
Grab shell dude!
Heb ook even het bericht op Gamers.nl gelezen: Nintendo's Miyamoto richt zich alleen op kinderen en vind het wederom jammer dat een site als g.nl dit nogal ungenuanceerd brengt. Ik hoor sommigen de woorden partijdig roepen (MS betaalt die site daar toch niet voor?) en dat zou best weleens kunnen. Niet goed voor de aantrekkelijkheid van een site.
Af en toe kom ik weleens op die site en verbaas me ook over de reply's die de meesten schrijven. Vaak zijn het alleen maar flames en dan ook nog zeer slecht geschreven. Als we het over een bedroevend slechte site hebben dan is G.nl een nummer 1 dankzij haar bezoekers, die echt tussen de 13 en 17 (misschien zijn games dan toch alleen voor kleine kinderen) zijn en dan ook nog eens van vmbo niveau .
Ik begrijp niet dat daar niet beter wordt gemodereerd want het kan best een leuke site zijn maar op dit moment kijk ik alleen maar naar de headlines en ben dan weer vertrokken.
Oh ja, voordat ik het vergeet: One Nintendo To Rule Them All
Af en toe kom ik weleens op die site en verbaas me ook over de reply's die de meesten schrijven. Vaak zijn het alleen maar flames en dan ook nog zeer slecht geschreven. Als we het over een bedroevend slechte site hebben dan is G.nl een nummer 1 dankzij haar bezoekers, die echt tussen de 13 en 17 (misschien zijn games dan toch alleen voor kleine kinderen) zijn en dan ook nog eens van vmbo niveau .
Ik begrijp niet dat daar niet beter wordt gemodereerd want het kan best een leuke site zijn maar op dit moment kijk ik alleen maar naar de headlines en ben dan weer vertrokken.
Oh ja, voordat ik het vergeet: One Nintendo To Rule Them All
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
yada yada, bla bla bla, yekkedieschmekkedie...Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 15:36:
En concurrentie houd de prijzen laag(denk je nou echt dat jij je GC voor €200 zou hebben gekregen als de ps en de x er niet waren?) en de games goed.
allemaal onzin...
want, als nintendo als enige in de markt was zouden ze hun consoles ook voor 200 verkopen.... want daarmee maken ze uiteindelijk meer winst omdat de afzetmarkt van de games dan toeneemt...
en als nintendo al alleen op de markt was en men wilde de prijzen veel te hoog maken dan is er nog altijd zoiets als een verboden monopolie-positie en een overheid die ingrijpt...
maar goed... ik ga nu eens mijn rijexamen verprutsen
later
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Succes er mee... en om het even duidelijk te maken, een rij examen is iets anders dan een spelletje Smugglers Run.Phusebox schreef op 19 December 2002 @ 07:38:
[...]
later
Zolang je maar rijdt zoals in burnout, gaat het altijd goedRareGast schreef op 19 December 2002 @ 08:43:
[...]
Succes er mee... en om het even duidelijk te maken, een rij examen is iets anders dan een spelletje Smugglers Run.of een ander race spel.
Daar ben ik het niet mee eens, zie Sony. Toen ze de next gen console markt alleen hadden koste dat apparaat 1200 gulden/545 euro. Die is pas gezakt nadat X-box de prijzen liet zakken.Phusebox schreef op 19 December 2002 @ 07:38:
[...]
yada yada, bla bla bla, yekkedieschmekkedie...
allemaal onzin...
want, als nintendo als enige in de markt was zouden ze hun consoles ook voor 200 verkopen.... want daarmee maken ze uiteindelijk meer winst omdat de afzetmarkt van de games dan toeneemt...
en als nintendo al alleen op de markt was en men wilde de prijzen veel te hoog maken dan is er nog altijd zoiets als een verboden monopolie-positie en een overheid die ingrijpt...
later
Verder succes met je rij examen
Verwijderd
ik begin nu toch echt steeds meer te denken dat die Megaton gewoon niks is en dat het alleen maar de bedoeling was om een beetje aandacht te trekken
ps. staat die release van Freeloader vast? ennuh waarom is http://www.cubezone.nl down? iemand??
djeez elke keer dat gedoe met Amerika/Europa, ik vond dat ze in Amerika ook maar gewoon PAL moeten aanschaffen!jOzh schreef op 18 december 2002 @ 23:16:
[...]
Scart is een Europees systeem, dat kennen ze in Amerika niet. Daar is S-video wat meer ingeburgerd dacht ik.
ps. staat die release van Freeloader vast? ennuh waarom is http://www.cubezone.nl down? iemand??
Verwijderd
Dan denk je dat toch? Nintendo heeft nooit gezegd dat ze iets zouden aankondigen dus zij doen niks fout. Als je daar een probleem mee hebt dan moet je maar een mailtje mailtje sturen naar V-JUMPVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 09:06:
ik begin nu toch echt steeds meer te denken dat die Megaton gewoon niks is en dat het alleen maar de bedoeling was om een beetje aandacht te trekken
Nope, hij is alweer uitgesteld.ps. staat die release van Freeloader vast? ennuh waarom is http://www.cubezone.nl down? iemand??
Ik snap niet dat mensen hier nog serieus op wachten.. hij komt toch niet!the Freeloader is expecting to be ready for January 2003
![]() Verkoop cijfers van Media Create (vertaald uit het Japans) In de eerste week heeft Zelda:TWW al meer exemplaren verkocht dan Zelda:OoT in de eerste week. Verkoopcijfers Hardware
|
Ohja, Nintendo heeft vandaag wel een Naruto Anime spel aangekondigd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 10:10 ]
jippie gezakt... feest...
k*tzooi... doe je 30 lessen alles perfect en dan op je examen niet... kutwereld
Verwijderd
Nintendo != SonyTAG_Speedy schreef op 19 december 2002 @ 09:05:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, zie Sony. Toen ze de next gen console markt alleen hadden koste dat apparaat 1200 gulden/545 euro. Die is pas gezakt nadat X-box de prijzen liet zakken.
Verder succes met je rij examen
Oftwel, dat Sony inhalig is betekent niet dat Nintendo dit automatisch ook is.
Zie ook Rockstar, GTA 3 PC verschepen zonder multiplayer, omdat ze dan in GTA Vice, mét multiplayer, lekker konden incashen...
Nintendo is zo niet, daar heb ik het volste vertrouwen in.
Damn, balen dude. Weet precies hoe je je voelt, heb 3 keer hetzelfde gevoel gehadPhusebox schreef op 19 december 2002 @ 10:41:
Grab shell dude!
Verwijderd
Woei ze zijn lekker bezig bij GNL....
Na:
Na:
Nu dit:Nintendo's Miyamoto richt zich alleen op kinderen
Damn, dit gaat hun imago niet ten goede komen (GNL). Vooral niet onder de Cubers'Microsoft gaat de console war winnen'
Verwijderd
Dat zekers niet...
Maar ik denk dat ook veel andere mensen (PC, PS2, misschien zelfs Xbox) zich es achter de oren gaan krabben, of GNL nog wel zo onpartijdig is, en een goed beeld van de huidige stand van zaken geeft als ze dachten.
Dat Xbox nieuws, de titel is wel misleidend hoor...
Het echte artikel gaat meer over het online gamen.
[b]de titel van het bronartikel is zelfs 'Spelcomputeroorlog nog niet beslist'!!!11
Dat is heel wat anders dan dat MS zou gaan winnen, wat Gamer.nl er van maakt...
Douwe doe er es wat aan jongen
Maar ik denk dat ook veel andere mensen (PC, PS2, misschien zelfs Xbox) zich es achter de oren gaan krabben, of GNL nog wel zo onpartijdig is, en een goed beeld van de huidige stand van zaken geeft als ze dachten.
Dat Xbox nieuws, de titel is wel misleidend hoor...
Het echte artikel gaat meer over het online gamen.
[b]de titel van het bronartikel is zelfs 'Spelcomputeroorlog nog niet beslist'!!!11
Dat is heel wat anders dan dat MS zou gaan winnen, wat Gamer.nl er van maakt...
Douwe doe er es wat aan jongen
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 11:43 ]
Verwijderd
Iemand dit Zelda liedje van Jack Rabbit al gehoord?!?!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 12:23 ]
Nou zeg er wat van dan.DouweGNL schreef op 18 december 2002 @ 19:51:
[...]
klote man.Phusebox schreef op 19 December 2002 @ 10:41:
wow zie net de verkoopcijfers van Zelda/Gamecube en dat ziet er weer goed uit.
haha die is idd lol.Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 11:46:
Iemand dit Zelda liedje van System Of A Down al gehoord?!?!
[ Voor 42% gewijzigd door schnumi op 19-12-2002 12:08 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Bron : http://www.nu.nl/news.jsp?n=89820&c=55Spelcomputeroorlog nog niet beslist
Uitgegeven: 19 december 2002 08:23
AMSTERDAM - Microsoft heeft de strijd om het grootste aandeel op de spelcomputermarkt nog niet verloren. Dit stelt onderzoeksbureau Forrester. Hoewel Sony met zijn Playstation momenteel bijna de hele markt in handen heeft, verwacht Forrester dat in 2006 de Xbox de nummer 1 spelcomputer is.
De reden daarvoor is dat Microsoft een belangrijk voordeel heeft ten opzichte van Sony: meer ervaring op het gebied van online games. Het spelen van spelletjes via internet is in opkomst. Sony, Microsoft en Nintendo bieden sinds kort alle drie de mogelijkheid om online tegen andere gebruikers te racen en te schieten.
De verkoop van de daarvoor benodigde apparatuur verloopt beter dan verwacht. Voor de Xbox gingen 150.000 netwerkadapters a 50 dollar over de toonbank, voor de Playstation 250.000 voor 40 dollar per stuk. Forrester schat dat in 2005 zo`n 3 miljoen huishoudens in Europa op de internetdiensten zijn geabonneerd.
Tegen die tijd, als Sony en Microsoft de opvolgers van de huidige spelcomputers op de markt brengen, hebben beide bedrijven kunnen leren van hun beginnersfouten, aldus Forrester. De Xbox heeft dan een grote kans om de best verkochte internetspelcomputer te worden, voor de Playstation 2.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 12:48 ]
dat bericht is al oud.
en btw: tegen 2006 liggen de PS3 en Xbox2 alweer in de winkels.
[ Voor 58% gewijzigd door schnumi op 19-12-2002 12:52 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
en de Nintendo Gamesphereschnumi schreef op 19 December 2002 @ 12:51:
dat bericht is al oud.en btw: tegen 2006 liggen de PS3 en Xbox2 alweer in de winkels.
nee man de Ultra Nintendo.
"Now you're playing with power. Ultra Power"
[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 19-12-2002 13:18 ]
zal wel de Meganintentdo worden.. die zou dinsdag toch aangekondigd worden? 
ZO, net ook ff event 51 van SSBM uitgespeeld, hebben we eindelijk alle levels en zo
Die sound test is wel erg grappig
ZO, net ook ff event 51 van SSBM uitgespeeld, hebben we eindelijk alle levels en zo
Verwijderd
Hoe wil je DTS geluid krijgen via tulp stekkertjes? Tulp is toch analoog en voor DTS geluid heb je digitale signaal nodig. En dat kan toch alleen via een optische en/of coaxial kabel. En daarnaast moet het geluid ook nog gecodeerd zijn voor DTS.GolbeZeromus schreef op 18 december 2002 @ 21:31:
...
Om dus over die RGB kabel te beginnen: Deze kabel (Nintendo kabel praat ik dan over) stuurt alleen beeld en geluid door door één dezelfde kabel. Nu heb ik dus niet de mogelijkheid om mijn rode en witte tulpstekkertjes aan mijn DTS setje te hangen. Als ik nou een TV zou kopen die Audio uit heeft kan ik deze weer doorlussen naar mijn DTS set en , en goed geluid, en goed beeld hebben. Dat zou nog een eens XP zijn
...
Maar misschien bedoel je dat je het geluid gewoon wil doorlussen naar je DTS versterker en je hebt het niet over DTS geluid.
W00T Winning Eleven 6 Final Evolution staat op nummer twee. * Sorry jongens, ik ben Winning Eleven fan *. En nu maar hopen dat ze dezelfde versie overzetten naar de GC. Ik heb deze gespeeld en het was super.
Verwijderd
iid wel erg lolVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 11:46:
Ik heb er geen problemen mee dat hij iets plaatst over dat artikel, want het is inderdaad een mooi artikel... de manierr waarop hij het echter postte zinde me totaal niet. Er staan zát positieve uitspraken in het artikel op Wired, op de een of andere fanboy achtige manier pikt hij er natuurlijk weer een negatief element uit. Hij had bijvoorbeeld ook dat over GTA kunnen posten, maar dat doet hij niet...daFubar schreef op 18 December 2002 @ 20:19:
[...]
ik ben dit niet helemaal met je eens, douwe.
de grootste doelgroep van gamers.nl (namelijk de kleine 14 jarige kinderen) zullen niet verder kijken dan hun neus lang is en zullen dus ook replyen op een manier van: "NINTENDO IS KIDDIE!!!"
wie verder kijkt en het stuk leest (zoals ik), zal zien dat het een zeer goed stuk is waar Miyamoto helemaal niet onderuit wordt gehaald.
Het verteld eerder dat shiggy gewoon geen geweldspersoon is, maar eerder iemand die origineel uit de hoek wil en altijd zal blijven komen. Dat hij dat nou kiddy doet, so be it. Nintendo stopt niet voor niets een hoop knaken in capcom en andere bedrijven om volwassen spellen te maken.
Er gaat op het moment een mail de crew door waarin we ons afvragen hoe we de spam tegengaanFred_Perry schreef op 18 December 2002 @ 20:34:
Heb ook maar eens reactie geplaatst, maar die zal wel binnen 2 minuten offline worden gehaald. Trouwens Douwe, heb je niet het adres van de gamers.nl leden. Heb op het moment echt jeuk in mijn handen...
hahaha, bij gamers.nl proberen ze mijn berichten iedere keer te verwijderen.... maar ze houden het niet echt bij.
Ze installeren een FireWall... ze hebben namelijk last van hackers die het dataverkeer omhoog drijven...Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 09:06:
Juist vind ik ook. Maar heb je er wat van gezegt??DouweGNL schreef op 19 december 2002 @ 14:09:
[...]
Ik heb er geen problemen mee dat hij iets plaatst over dat artikel, want het is inderdaad een mooi artikel... de manierr waarop hij het echter postte zinde me totaal niet. Er staan zát positieve uitspraken in het artikel op Wired, op de een of andere fanboy achtige manier pikt hij er natuurlijk weer een negatief element uit. Hij had bijvoorbeeld ook dat over GTA kunnen posten, maar dat doet hij niet...
er zit toch wel surround sound in de cube, maar alleen niet digitaal? Dus analoog gecodeerd of zo? Als ik die twee tulp stekkertjes doorlus naar mij rot-JVC setje krijg ik wel redelijk surround geluidVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 13:48:
[...]
Hoe wil je DTS geluid krijgen via tulp stekkertjes? Tulp is toch analoog en voor DTS geluid heb je digitale signaal nodig. En dat kan toch alleen via een optische en/of coaxial kabel. En daarnaast moet het geluid ook nog gecodeerd zijn voor DTS.
Maar misschien bedoel je dat je het geluid gewoon wil doorlussen naar je DTS versterker en je hebt het niet over DTS geluid.
W00T Winning Eleven 6 Final Evolution staat op nummer twee. * Sorry jongens, ik ben Winning Eleven fan *. En nu maar hopen dat ze dezelfde versie overzetten naar de GC. Ik heb deze gespeeld en het was super.
Die Freeloader, zou die er ooit nog komen? Ik wil echt graag Zelda spelen
Moet me na de vakantie nog maar eens op waverace storten. Nu we alles in SSBM hebben uitgespeeld, moeten we expert in Waverace maar es unlocken. Toch vind ik dat SSBM leukere multiplayer elementen heeft.. gaat ig niet zo snel vervelen
maar zoals schnumi nu al 100 keer heeft gezegd, heb je er niks van gezegd? ik geloof dat een gameswebsite toch wel redelijk onafhankelijk en objectief zou moeten zijn... dat is gamers.nl op dit moment absoluut niet!DouweGNL schreef op 19 december 2002 @ 14:09:
Ik heb er geen problemen mee dat hij iets plaatst over dat artikel, want het is inderdaad een mooi artikel... de manierr waarop hij het echter postte zinde me totaal niet. Er staan zát positieve uitspraken in het artikel op Wired, op de een of andere fanboy achtige manier pikt hij er natuurlijk weer een negatief element uit. Hij had bijvoorbeeld ook dat over GTA kunnen posten, maar dat doet hij niet...
ja gelukkig is er welgeteld wel 1 reactie op dat bericht die(dat?) bestempeld is als "nuttig". Dat is toch wel van heel laag niveau
Hoe lang denken jullie dat het nog duurt todat Zelda in europa verkrijgbaar is? Nog steeds die Q3 zoals op de nintendo site staat?
en zijn er eigenlijk nog leuke online games aangekondigd voor de cube?

Hoe lang denken jullie dat het nog duurt todat Zelda in europa verkrijgbaar is? Nog steeds die Q3 zoals op de nintendo site staat?
en zijn er eigenlijk nog leuke online games aangekondigd voor de cube?
Heb het zeker aangekaart... persoon in kwestie (Joran Polak, joran@gamer.nl voor diegenen die hun agressie kwijt moetendaFubar schreef op 19 December 2002 @ 14:27:
[...]
maar zoals schnumi nu al 100 keer heeft gezegd, heb je er niks van gezegd? ik geloof dat een gameswebsite toch wel redelijk onafhankelijk en objectief zou moeten zijn... dat is gamers.nl op dit moment absoluut niet!
Verwijderd
Nou, ik heb hem ontvangen hoor, en hij is erg mooi 
Tip voor de mensen die hem ook bij goblin gaan kopen:
Mail een dag nadat je de bestelling hebt geplaatst met de vraag of ze je het track nummer willen geven, de Ned. Pakket dienst is nl. een beetje vaag, duurt het te lang dan gewoon met die gasten bellen (www.npd.nl)
In de UK gebruiken ze zo'n vage 3 stekker ding, dus koop alvast een UK>NL stekker.
Dat was het wel
, ik kan helaas niet vertellen hoe RE 0 is, want ik ben dus zelf de 2e tip vergeten
Mail een dag nadat je de bestelling hebt geplaatst met de vraag of ze je het track nummer willen geven, de Ned. Pakket dienst is nl. een beetje vaag, duurt het te lang dan gewoon met die gasten bellen (www.npd.nl)
In de UK gebruiken ze zo'n vage 3 stekker ding, dus koop alvast een UK>NL stekker.
Dat was het wel
Is Mario Party 4 dus echt niks?Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 14:15:
kutkutkut
Wilde net Mario Party 4 gaan ruilen, ben ik de godverdomde kassabon kwijt
joran is nog de ergste xbox fanboy. dat hoor ik van alle kanten.DouweGNL schreef op 19 December 2002 @ 14:43:
[...]
Heb het zeker aangekaart... persoon in kwestie (Joran Polak, joran@gamer.nl voor diegenen die hun agressie kwijt moeten) legde me uit dat het kiddie gebeuren de boventoon voerde in het verhaal, iets dat ik er totaal niet uit kan halen. Laten we het er op houden dat we elkaar niet begrijpen
jow, en de heb je ook nog die irritante jimmy v/d havedaFubar schreef op 19 December 2002 @ 14:58:
[...]
joran is nog de ergste xbox fanboy. dat hoor ik van alle kanten.
is er niet een manier om die site down te krijgen?
dat had ik je wel kunnen vertellen van die stekker hoor... kun je die UK>NL stekkers wel krijgen hier in nederland?Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 14:50:
Nou, ik heb hem ontvangen hoor, en hij is erg mooi
Dat was het wel, ik kan helaas niet vertellen hoe RE 0 is, want ik ben dus zelf de 2e tip vergeten
Verwijderd
Stelletje terroristen 
Over die stekker > Ik neem aan van wel, lijkt me bij elke willekeurige elektronica expert
Over die stekker > Ik neem aan van wel, lijkt me bij elke willekeurige elektronica expert
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 15:15 ]
Verwijderd
Dit is toch warez? Tis namelijk van System of a Down en het liedje is langer dan 30sec. m.a.w. illegaal, toch.Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 11:46:
Verwijderd
Ik wil het wel van je overnemenVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 14:15:
kutkutkut
Wilde net Mario Party 4 gaan ruilen, ben ik de godverdomde kassabon kwijt
ik hoop t voor jeVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 15:14:
Stelletje terroristen
wel NL > UK stekkers, die wel, die heb ik thuisliggen
maar andersom heb ik ze nog niet gezien, nooit gezocht ook, maar goed
Afknippen en een 2 polige aan maken, kosten nog geen euro... heb ik ook moeten doen met m'n uk laptop.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 15:14:
Stelletje terroristen
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Jah, ik zag net dat ik die stekker eraf kan schroeven
, dus gewoon ff een NL .stekker kopen
Verwijderd
Geen id... het staat op www.cube-europe.com en ik weet trouwens ook niet cker of het van System Of A Down isVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 15:17:
[...]
Dit is toch warez? Tis namelijk van System of a Down en het liedje is langer dan 30sec. m.a.w. illegaal, toch.
het is van een zelda filmpje op newgrounds.com
het is zeker weten niet van system of a down. bij de aftiteling van dat filmpje staat welke band het heeft gespeeld.
het is trouwens al heeeel oud.
het is zeker weten niet van system of a down. bij de aftiteling van dat filmpje staat welke band het heeft gespeeld.
maar aruba ....
tis hier zo koud...
tis hier zo koud...
This is the Way.
Verwijderd
Oud of niet... ik had 'm nog niet gehoorddaFubar schreef op 19 December 2002 @ 16:01:
het is van een zelda filmpje op newgrounds.com
volgende week zaterdag ga ik het kouder krijgen dan ooit tevoren.
Verwijderd
Hehe... ik leef met je mee. Een jaar geleden zat ik een half jaar in Suriname (stagedaFubar schreef op 19 December 2002 @ 16:30:
[...]
volgende week zaterdag ga ik het kouder krijgen dan ooit tevoren.
Maar eh... megaton?!?! Volgens mij is 't een grote hoax!
Verwijderd
Helaas, al geactiveerd... Wat zou je er anders voor over gehad hebben? Anders krijg je wel de code van Eternal Darkness... (daar gaat m'n bonus van 750Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 15:18:
[...]
Ik wil het wel van je overnemenMits de VIP code nog niet geactiveerd is
fox, heb jij Eternal Darkness niet al uitgespeeld? Kunnen we ruilen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 16:41 ]
douwe heeft wat op gamers.nl gepost over een manga anime samenwerking met nintendo...
anyways, allemaal bladibla, maar wat mij opviel was deze screenshot:

ik bedoel, een fighter met deze graphics... ik bedoel... hoe kick!!!

bodoel je mij daarmee? Nee ik heb ED nog niet helemaal uitgespeeld (alle drie kleuren)Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 16:41:
[...]
fox, heb jij Eternal Darkness niet al uitgespeeld? Kunnen we ruilen
En ik heb net vandaag mario party 4 gekocht
Oh lol, zelfs tweakers.net gelooft het al
nieuws: Sony betaalt Nintendo $2,3 miljard voor naam 'PlayStation'
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 17:23 ]
Verwijderd
hmmm dit ziet er wel erg interresant uit.daFubar schreef op 19 December 2002 @ 16:50:
douwe heeft wat op gamers.nl gepost over een manga anime samenwerking met nintendo...
[afbeelding]
Valt met sowieso op dat ineens de trend cell shaded graphics aan het worden is ipv het uberrealisme alla doom3.
Verwijderd
trouwens Nintendo is wel goed bezig kwa Reclame, elke keer als ik tv kijk zie ik ongeveer 2 keer een Cube reclame!
serieus, ik heb hier een reclame gezien op de amerikaanse tv, die was echt vet.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:26:
trouwens Nintendo is wel goed bezig kwa Reclame, elke keer als ik tv kijk zie ik ongeveer 2 keer een Cube reclame!
iets met een ziekenhuisbed, een kerel en zijn zenuwstelsel. SUPER!!!
iedereen dacht dat ie voor de ps2 was... maar stiekem was het een cube reclame!
hij was iig SUPERVET.
ik geloof dat de cube ook de enige console is die cellshading hardwarematig kan ofzo... anyways...Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 17:12:
[...]
hmmm dit ziet er wel erg interresant uit.
Valt met sowieso op dat ineens de trend cell shaded graphics aan het worden is ipv het uberrealisme alla doom3.
[ Voor 29% gewijzigd door Fubaruba op 19-12-2002 17:29 ]
Verwijderd
die reclame heb ik op mijn harde schijf..... more then 180 GamesdaFubar schreef op 19 december 2002 @ 17:28:
[...]
serieus, ik heb hier een reclame gezien op de amerikaanse tv, die was echt vet.
hij was iig SUPERVET.
[...]
ik geloof dat de cube ook de enige console is die cellshading hardwarematig kan ofzo... anyways...
Verwijderd
ckerz wel cooldaFubar schreef op 19 december 2002 @ 16:50:
[afbeelding]
Verwijderd
geldt tweakers wel als gerespecteerde nieuws-site?
Verwijderd
lijkt erop dat als je een gba-player hebt, je TWEE gamecube's en TWEE tv's nodig hebt om connectivity dingen (zelda op de gba en zelda op de gc) te gebruiken... geen gba player voor mij dusBill popped in The Legend of Zelda: Kaze no Takuto in one GameCube, and then plugged the Game Boy Advance / GameCube link cable into the Game Boy Player on the other system. Now you will be able to use the connectivity functions of the Game Boy Advance on a TV. The only game I can see this worth while currently would be The Legend of Zelda: Kaze no Takuto, but really, a Game Boy Advance would work just fine. It was cool to see this in action, but I can’t imagine a whole lot of people doing this on a regular basis.
edit: http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=236
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 17:46 ]
nee Xbox en PS2 kunnen het ook wel aan (zie cel damage op de Xbox die is dacht ik ook Cel shaded)daFubar schreef op 19 December 2002 @ 17:28:
[...]
serieus, ik heb hier een reclame gezien op de amerikaanse tv, die was echt vet.
hij was iig SUPERVET.
[...]
ik geloof dat de cube ook de enige console is die cellshading hardwarematig kan ofzo... anyways...
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 19-12-2002 17:49 ]
ja die!!! die reclame is echt vet!Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 17:35:
[...]
die reclame heb ik op mijn harde schijf..... more then 180 Games![]()
.
lieverd, ik bedoel hardwarematig... niet softwarematig... anyways, het zal wel weer een loze uitspraak van mij zijnschnumi schreef op 19 december 2002 @ 17:48:
[...]
nee Xbox en PS2 kunnen het ook wel aan (zie cel damage op de Xbox die is dacht ik ook Cel shaded)Ik denk alleen dat de uitgevers het leuker vinden om die titels op de gamecube te laten uitkomen ofzo.
Jah ik weet dat de PSX het niet hardwarematig aankon en de N64 wel maar volgens mij kan elke machine het nu wel aan.daFubar schreef op 19 December 2002 @ 18:02:
[...]
ja die!!! die reclame is echt vet!
[...]
lieverd, ik bedoel hardwarematig... niet softwarematig... anyways, het zal wel weer een loze uitspraak van mij zijnzoals gewoonlijk dus.
Verwijderd
up hem dan ff ergens want ik wil hem ook wel zienVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 17:35:
[...]
die reclame heb ik op mijn harde schijf..... more then 180 Games![]()
.
volgens mij is hij hier nog niet op de buis?
Verwijderd
weet iemand eigenlijk of we die bonus disc hier in NL ook krijgen als we dat ding pre-orderen?
Verwijderd
LOL dat liedje is dus niet van SOAD, zoals al eerder vermeld werd. De zanger lijkt er niet eens op! 
SOAD rulez btw
SOAD rulez btw
Nee, in dit opzicht niet, Ze blaten weer eens een andere site na die het weer van vage sites afheeft. Zolang nintendo niet met een nieuwsbericht komt, geloof ik er echt geen drol van.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:42:
Da's nog onzekerVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 18:38:
weet iemand eigenlijk of we die bonus disc hier in NL ook krijgen als we dat ding pre-orderen?
dus gewoon een US cube kopen en zelda preorderen
Kan iemand misschien de Impresie op IGN van: True Crime hier neerzetten??
Die game moet namelijk net zoiets gaan worden als GTA. alvast bedankt.
Die game moet namelijk net zoiets gaan worden als GTA. alvast bedankt.
![]() GameStyle (ah, die) heeft een review van The Wind Waker... het is de beste games in jaren, maar krijgt geen 10. Vage zooi Wind Waker review @ GameStyle |
The Wind Waker incl. Bonus Disk is inmiddels besteldDa's nog onzeker
dus gewoon een US cube kopen en zelda preorderen

Daarbij vandaag heugelijk nieuws uit Huize Douwe: er staat een Amerikaanse GameCube te ronken, zónder step-down converter, maar uitijndelijk dus gewoon met de standaard PAL kabel (TV heeft geen S-Video ingang
[ Voor 42% gewijzigd door DouweGNL op 19-12-2002 20:33 . Reden: Veeeeeeel tekst toegevoegd :) ]
dus US gamecube zonder stepdown converter werkt toch niet helemaal lekker.
Haha, zo kan je het natuurlijk ook zienschnumi schreef op 19 December 2002 @ 20:35:
dus US gamecube zonder stepdown converter werkt toch niet helemaal lekker.![]()
Tijdje terug de top10 best verkochte games in de USA voor de maand november al gepost, nu met hoeveelheden.
1. Grand Theft Auto: Vice City - PS2 1,452,729
2. Metroid Prime - GC 363,389
3. WWE: Shut Your Mouth - PS2 348,515
4. Tony Hawk's Pro Skater 4 - PS2 321,941
5. Yu-Gi-Oh! Eternal - GBA 269,498
6. Madden NFL 2003 - PS2 240,796
7. Tom Clancy's Splinter Cell - Xbox 223,879
8. Lord of the Rings: The Two Towers - PS2 203,802
9. Mortal Kombat: Deadly Alliance - PS2 202,592
10. Metroid Fusion - GBA 199,723
Vice City, omg
Sterkte voor de volgende keer.
Of lees ik dat verkeerd?
Staat hier inmiddels ook een US Cube. Nou ja, US, eigenlijk is het een Japanse maar er zit een schakelaar achterop om te switchen tussen JPN en USA. Echt heel professioneel weggewerkt! Die kerel waar ik hem van heb gekocht had hem bij Lik-Sang vandaan geloof ik, die verkopen kant en klaar Cubes met die switch erop. Ik zou dus de JPN Zelda al kunnen preorderen...maar m'n Japans is helaas niet zo sterk
Ik wacht maar op de USA versie, als ik m'n Cube dan nog heb natuurlijk
Preorders voor D³'s Cube nu geopend 
Zit alleen met het ongemak dat m'n TV automatisch op breedbeeld formaat switched als ik de Cube aanzet, ik moet hem dus steeds handmatig weer op 4:3 zetten. Bekend probleem? Misschien nog even wat prutsen met andere SCART ingangen ed.
Ow ja ook weer een mail gekregen van dvdboxoffice, Metroid Prime is idd een back order, afwachten dus.
1. Grand Theft Auto: Vice City - PS2 1,452,729
2. Metroid Prime - GC 363,389
3. WWE: Shut Your Mouth - PS2 348,515
4. Tony Hawk's Pro Skater 4 - PS2 321,941
5. Yu-Gi-Oh! Eternal - GBA 269,498
6. Madden NFL 2003 - PS2 240,796
7. Tom Clancy's Splinter Cell - Xbox 223,879
8. Lord of the Rings: The Two Towers - PS2 203,802
9. Mortal Kombat: Deadly Alliance - PS2 202,592
10. Metroid Fusion - GBA 199,723
Vice City, omg
Matig manPhusebox schreef op 19 december 2002 @ 10:41:
Dus een US Cube met een adapter van een PAL Cube werkt gewoon, er gaat niks roken?DouweGNL schreef op 19 december 2002 @ 20:28:
Daarbij vandaag heugelijk nieuws uit Huize Douwe: er staat een Amerikaanse GameCube te ronken, zónder step-down converter, maar uitijndelijk dus gewoon met de standaard PAL kabel (TV heeft geen S-Video ingang).
Staat hier inmiddels ook een US Cube. Nou ja, US, eigenlijk is het een Japanse maar er zit een schakelaar achterop om te switchen tussen JPN en USA. Echt heel professioneel weggewerkt! Die kerel waar ik hem van heb gekocht had hem bij Lik-Sang vandaan geloof ik, die verkopen kant en klaar Cubes met die switch erop. Ik zou dus de JPN Zelda al kunnen preorderen...maar m'n Japans is helaas niet zo sterk
Zit alleen met het ongemak dat m'n TV automatisch op breedbeeld formaat switched als ik de Cube aanzet, ik moet hem dus steeds handmatig weer op 4:3 zetten. Bekend probleem? Misschien nog even wat prutsen met andere SCART ingangen ed.
Ow ja ook weer een mail gekregen van dvdboxoffice, Metroid Prime is idd een back order, afwachten dus.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dat lees je goedD³ schreef op 19 December 2002 @ 21:01:
Dus een US Cube met een adapter van een PAL Cube werkt gewoon, er gaat niks roken?Of lees ik dat verkeerd?
Heb je hem via RGB aangesloten? Dat kan toch niet?Zit alleen met het ongemak dat m'n TV automatisch op breedbeeld formaat switched als ik de Cube aanzet, ik moet hem dus steeds handmatig weer op 4:3 zetten. Bekend probleem? Misschien nog even wat prutsen met andere SCART ingangen ed.
Whhhoooeiiiii wat een coole reclame... wel kiddy, natuurlijk....
RareGast schreef op 19 december 2002 @ 21:10:
[...]
Whhhoooeiiiii wat een coole reclame... wel kiddy, natuurlijk....
edit: oh-oh... het is weer tijd voor bier, ik zit mezelf te quoten
[ Voor 10% gewijzigd door Fubaruba op 19-12-2002 21:11 ]
nintendo is wel trots op zichzelf 
Did You Know...
The first returns are in on holiday video game shopping...and the little elf called momentum has curled up right next to Nintendo. So, while our competitors pass along their side of the story, we thought you would appreciate hearing how the month of November really shook out…
Did You Know...
The first returns are in on holiday video game shopping...and the little elf called momentum has curled up right next to Nintendo. So, while our competitors pass along their side of the story, we thought you would appreciate hearing how the month of November really shook out…
- The November NPD report of sales data from American retailers shows that Nintendo GameCube jumped more than three full percentage points in next generation console share...while Playstation 2 increased two percentage points...all at the expense of Microsoft’s Xbox...which lost five points of the market.
- Unit sales of Nintendo GameCube and Microsoft’s Xbox were dead even in November (468,000 units each) – despite Microsoft giving away two free games with their hardware.
- Nintendo GameCube also showed the biggest jump in software sales, climbing more than 150% over October totals...compared to 97% for the Xbox and 48% for PS2.
- With the smash entry of Metroid Prime, Nintendo GameCube is on track to have four new titles this year eclipse one half-million unit sales, while no new Xbox title has yet to reach that mark Both Metroid Prime for GCN (#2) and Metroid Fusion for GBA (#10) appeared among the top ten sellers for all game sales in November.
- With sell through of 1.3 million units, Game Boy Advance was as popular in November as Playstation 2. Game Boy represents 33% of the total hardware market. Nintendo held 46% of the total hardware share for the month of November, an increase of 11% over October. Sony held 42% (-6%) while Microsoft held only 12% (-5%).
dat mag toch ook.
Kijk dat zijn echt cijfers waarmee je aan kunt komen.
Woei, ik heb een brainwave. Hij zegt dat Zelda (PAL) pas in september hier in de schappen ligt. Ik weet niet waarom, maar dat denk ik gewoon.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
En komen die weleens uit?GolbeZeromus schreef op 19 december 2002 @ 23:04:
Woei, ik heb een brainwave. Hij zegt dat Zelda (PAL) pas in september hier in de schappen ligt. Ik weet niet waarom, maar dat denk ik gewoon.
Khoop t niet.....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Dat freeloader is wel veel over te doen, veel mensen die hem bij goblindirect.com hebben besteld annuleren hem nu omdat ze ziek worden van al dat uitstel 
10 januarie is de nieuwe release datum, maar die wordt waarschijnlijk weer uitgesteld haal ik uit het mailtje van goblindirect
Dus dat word toch een US cube Phuse, als je Zelda tenminste op tijd wilt spelen
10 januarie is de nieuwe release datum, maar die wordt waarschijnlijk weer uitgesteld haal ik uit het mailtje van goblindirect
Dus dat word toch een US cube Phuse, als je Zelda tenminste op tijd wilt spelen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 00:03 ]
Woei ik heb eindelijk mijn ice-gun in Metroid Prime.
Iedereen die in de weg loopt wordt een ijsklontje
Hier nog effe een klein stukje van True Crime: Streets of L.A. :
De freeloader komt pas na zelda.
Iedereen die in de weg loopt wordt een ijsklontje
Hier nog effe een klein stukje van True Crime: Streets of L.A. :
Trouwens mijn voorspelling begint uit te komen.
Nick Kang was let go from the LAPD for being too violent in the course of his duties. As an operative for the fictional and mysterious Elite Operations Division he now fights crime as a hard-chargin' badass who sometimes works within the law. Your task as Kang is to take down the growing Russian and Chinese organized crime syndicates in Los Angeles whilst also trying to figure out who capped Kang's father. There's a good chance those goals are inter-related but we're just guessing. But the story, is a little more complicated than that, since True Crime is anything but linear.
All of the driving and fighting you'll be doing across the 300 square miles of Los Angeles that have been re-created for this game, is held together by a storyline that branches off repeatedly as you make certain decisions and pass or fail certain objectives. And the way, it's been described to us, this system will be like no other console game we've seen yet.
But to understand how the story works, we'll need to first explain how the game itself is going to work. Much like Rockstar's Grand Theft Auto series, you're given a living city that goes about its routine business, yet will react to Kang's interference as he tries to complete more than one hundred story-based missions and the hundred randomly generated crimes that will occur. Both the story and the random crimes will require you to put all of your driving, shooting and combat skills to use in a variety of ways. Apprehending criminals, chasing down and eliminating enemies and racing through the city streets aren't even a drop in the bucket of what you'll be able to do using the combination driving/third person engine in True Crime.
The streets of Los Angeles have been re-created with all of the back alleys, store fronts, open areas, freeway ramps and every other piece of concrete you can think of. There will be more than thirty vehicles to choose from and Kang can steal and drive any one of them, at any given time. The developers used every means of re-creating LA they could get their hands on including commercial satellite photos, GPS technology and good old still photos. The results are an accurate vision of LA that stretches from the Hollywood Hills to downtown to Santa Monica to Marina Del Rey and the whole thing comes complete with accurate streets signs. The vehicles all take damage in real time and losing bits of hood, fender and glass will be common. There haven't been any licensed vehicles announce just yet, but there are vehicles that look remarkably similar to Benzes and Ferraris already in there.
While GTA is a clear influence on True Crime, Namco's Dead to Rights and Max Payne are right there too; they appear to have inspired the combat/shooting gameplay. Kang will have a basic set of martial arts moves to begin with that comes with basic combo sequences and throws. But as you progress through the game, you earn the right to train at different martial arts facilities (owned by your brother) throughout the city. Once you earn enough points to go to the dojo, you'll first learn a new martial art like Judo, pro wrestling, Ken Po or Wu Shu styles, practice the set of moves and then challenge the dojo's master to a duel. You won't be able to use your new moves in the rest of the game until you've defeated the master of that particular school. In this way you're becoming proficient at the new moves in the process of earning them. By the time you leave the dojo, you're ready to drop pile drivers on the next bad guy you see, if you just finished the wrestling sequence. The melee combat uses a smart camera system and an intuitive targeting setup where you'll always see the relevant characters on screen (like in Spider-Man) and Kang is always focused on the nearest enemy. When surrounded, you'll still be able to engage multiple targets with the right combo. New martial arts disciplines will also make you tougher against crowds of enemies.
This kind of character development runs throughout the game and gives a strong RPG feel to the game. While the dojos upgrade your fighting skills, firing ranges and auto shops will upgrade your weapons and vehicles. New goods are opened up for Kang in the same way, in that you have to earn that new gun or car by proving yourself first. In regards to weapon ranges, you'll also be upgrading Kang's targeting ability. He starts off with basic auto targeting but can learn to target multiple enemies (great when you're carrying dual pistols), engage bullet-time and use precision targeting for specific areas on an enemy's body. And they wouldn't be giving you those skills if they weren't going to have you use them. Precision targeting for example become crucial when you want to wound somebody so you can question them.
Although we haven't seen how it will work in True Crime, we've been told that cars you open up will then become basic default cars that will be available to you throughout the rest of the game.
Getting an assignment, hopping in a car, rolling to a location and whooping somebody's ass and several variations thereof is what you're going to be getting out of this game, but TC is attempting to surpass GTA by giving you a bigger and better motivation for all of this. That is, now that we know what we'll be doing, we should see just how important all of that stuff is.
The driving force behind True Crime is that every thing you do will have consequences as you progress through the story mode. Not only are there multiple pivotal missions in the game, but even your actions during your free time are taken into account by the game and will contribute to which ending you'll get. The only way to describe this is to give you the list of examples we've been given. By the end you should have an idea of what Luxoflux is doing with this game.
De freeloader komt pas na zelda.

Van Gamers.nl :
The Legend of Zelda: The Wind Waker doet het werkelijk uitstekend in de eerste week dat de game in de schappen ligt (eigenlijk zelfs maar 6 dagen). De game ging tot nog toe maar liefst 407 duizend maal over de toonbank, een enorm aantal, waarbij zelfs de verkopen in de eerste week van The Legend of Zelda: Ocarina of Time verbleken. De release van The Wind Waker heeft ervoor gezorgt dat het aantal verkochte GameCube's met 30.000 is gestegen, wat het totaal aantal verkochte GameCubes in Japan brengt tot ruim 1 miljoen dit jaar.
1 GC Nintendo Tradition of ZERUDA Baton [ Style ] 407,700 407,700
2 PS2 KONAMI World Soccer Winning Eleven 6 Final
Evolution 336,500 336,500
3 GBA Pokemon Pocket-Monsters Sapphire 180,600 1,014,500
4 GBA Pokemon Pocket-Monsters Ruby 180,200 1,016,000
5 PS2 BANDAI .Hack// Pervasion Contamination Vol.3 96,000 96,000
6 PS2 Sammy Guilty Gear IGUZEKUSU 74,900 74,900
7 PS2 Capcom Clock Tower 3 50,000 50,000
8 GC Nintendo MARIO Party 4 48,500 414,300
9 GBA Capcom Lock Man EGUZE 3 47,800 120,800
10 PS2 Tecmo Gallop Racer 6 Revolution 44,800 44,800
The Legend of Zelda komt eind maart op de markt in de Verenigde Staten, in Europa staat de release gepland voor 'het tweede kwartaal 2003', wat dus april, mei of juni kan betekenen. Kijkende naar de cijfertjes is het ook opvallend dat de twee nieuwe Pokémon games voor de Gameboy Advance het weer uitstekend doen, beide games gingen al meer dan een miljoen maal over de toonbanken.
The Legend of Zelda: The Wind Waker doet het werkelijk uitstekend in de eerste week dat de game in de schappen ligt (eigenlijk zelfs maar 6 dagen). De game ging tot nog toe maar liefst 407 duizend maal over de toonbank, een enorm aantal, waarbij zelfs de verkopen in de eerste week van The Legend of Zelda: Ocarina of Time verbleken. De release van The Wind Waker heeft ervoor gezorgt dat het aantal verkochte GameCube's met 30.000 is gestegen, wat het totaal aantal verkochte GameCubes in Japan brengt tot ruim 1 miljoen dit jaar.
1 GC Nintendo Tradition of ZERUDA Baton [ Style ] 407,700 407,700
2 PS2 KONAMI World Soccer Winning Eleven 6 Final
Evolution 336,500 336,500
3 GBA Pokemon Pocket-Monsters Sapphire 180,600 1,014,500
4 GBA Pokemon Pocket-Monsters Ruby 180,200 1,016,000
5 PS2 BANDAI .Hack// Pervasion Contamination Vol.3 96,000 96,000
6 PS2 Sammy Guilty Gear IGUZEKUSU 74,900 74,900
7 PS2 Capcom Clock Tower 3 50,000 50,000
8 GC Nintendo MARIO Party 4 48,500 414,300
9 GBA Capcom Lock Man EGUZE 3 47,800 120,800
10 PS2 Tecmo Gallop Racer 6 Revolution 44,800 44,800
The Legend of Zelda komt eind maart op de markt in de Verenigde Staten, in Europa staat de release gepland voor 'het tweede kwartaal 2003', wat dus april, mei of juni kan betekenen. Kijkende naar de cijfertjes is het ook opvallend dat de twee nieuwe Pokémon games voor de Gameboy Advance het weer uitstekend doen, beide games gingen al meer dan een miljoen maal over de toonbanken.
Verwijderd
Vergeef mij cube broeders want ik heb gezondigd.
Ik heb een X-box massive kit aangeschaft met Halo, Sega GT2002 en JSRF en een DVD-remote voor wel 299 eurotjes.
En ik moet zeggen Halo = wow .
Dit betekend natuurlijk niet dat mijn cube gaat verstoffen.
/me moet verder komen met starfox !!!!

Ik zal trouwens wel eens een piccie van mijn setup te maken, die x-box is zo groot dat ik mijn cube en dreamcast er bovenop geparkeerd heb staan.
Ik heb een X-box massive kit aangeschaft met Halo, Sega GT2002 en JSRF en een DVD-remote voor wel 299 eurotjes.
/me moet verder komen met starfox !!!!
Ik zal trouwens wel eens een piccie van mijn setup te maken, die x-box is zo groot dat ik mijn cube en dreamcast er bovenop geparkeerd heb staan.
Verwijderd
Volgende week arriveerd mijn Chippie voor de xboxVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 08:12:
Vergeef mij cube broeders want ik heb gezondigd.
/me moet verder komen met starfox !!!!![]()
Dit topic is gesloten.