Het GameCube Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelletjes juist! :o
Spelletjes kosten hier €54. Zelfs als je ze dan online koopt voor 50 euro komt er meestal nog wel meer dan 4 euro verzendkosten bij. En je TV moet het maar aankunnen, en als er iets mis is met je cube of een spelletje dan wordt het wat lastiger met de garantie (die is nog steeds wel geldig, alleen nu kun je hem gewoon naar de FRS brengen en zeggen dattie het niet doet, anders moet je hem naar Nintendo opsturen oid). Denk aan krasjes op de DVD of zo.
En kopen in de winkel komt bij veel mensen een stuk betrouwbaarder over. Veel mensen hebben ook geen creditcard waardoor het een stuk lastiger wordt om te bestellen.
Spelletjes van Nintendo en 2nd parties kosten €55 bij de betere gameshop. Third party spellen kosten €60. Zelfs als je ze online koopt voor gemiddeld 45 euro dan komen er geen verzendkosten bij (dvdbox anyone?). Alle TV's van de afgelopen tien jaar ondersteunen het NTSC signaal (behalve de kleine tv-tjes). Als er iets mis is met je cube dan stuur je die naar Nintendo toe en dan ben je een paar weken cubeloos (kost je verder niks, zelfs geen transportkosten). Iedereen die 18 jaar en ouder is en financieel goed bij kas zit kan aan een creditcard komen en er zijn genoeg betrouwbare sites.

Sorry hoor, maar die redenen die jij geeft om niet een US cube aan te schaffen zijn echt waardeloos. Jje vergeet daarbij het belangrijkste argument voor veel importeerders: release datums. Bovendien komt het mooi uit dat importeren deze generatie goedkoper is. :D

Online bestellen is ook nog eens heel makkelijk, ff bestellen en het wordt thuisbezorgd. Wat wil je nog meer? :)

Trouwens, wat is volgens jullie een redelijke prijs voor:
- PAL Cube
- Super Mario Sunshine
- 1 controller
- 1 mem. card
- RGB Scart kabel

Ik ga ook maar eens een US cube'je aanschaffen :)
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 15:35:
Hmmm, nog steeds niets van mijn goblindirect bestelling vernomen :?
Kan je mij even op de hoogte houden? Ben van plan om daar ook mijn cube te bestellen.
daFubar schreef op 17 December 2002 @ 18:19:
[...]

dus die hele megaton is dus indeed a huge letdown en tevens not a gem?
Ja :+

Nee, komt wel. Dit is typisch Nintendo. Er lekt zelden iets uit en ze zijn altijd heel geheimzinnig over alles. Er zit niks anders op dan afwachten en niet teveel naar de geruchten luisteren (qua inhoud, datums etc). Er zijn zoveel geruchten, je weet gewoon niet meer wat je kan geloven en wat niet. Jij weet namelijk net zoveel over de megaton als iedereen buiten Nintendo: helemaal niks... :/ ;)
weet je het zeker?
Ja, want DVDboxoffice heeft niks te maken met de Nederlande BTW en Douane kosten :). Aan DVDbox zelf betaal je dus het bedrag wat er op hun site staat en de rest komt daar dus over heen. :/. Misschien handig om erbij te vertellen waarom je over software geen BTW etc betaald, dat wordt als een 'gift' verstuurd en daar hoef je geen belasting over te betalen :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
D³ schreef op 17 december 2002 @ 19:07:
[...]
Voor hardware ben je wel shipping kwijt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Qty.    Title                       Individual Cost Subtotal 
1   WaveBird Wireless Controller            $55.95      55.95
1   Metroid Prime                   $72.95      $72.95
1   FreeLoader - Coming Soon!           $45.95      $45.95
1   Legend Of Zelda : The Wind Waker - Coming Soon! $71.95      $71.95

Freight     $0.00
Net Total   $246.80
Pre-orders  $117.90
Amount Due
        $128.90 cad
        $85.93 usd

weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 16:32:
Waarom zijn jullie allemaal zo anti-andere consoles?
Jullie lijken wel een stelletje fanboy's. Ik zou graag willen dat de PS2 en de X-box blijven.
Zo is nintendo bijna wel gedwongen om goede(betere) games te maken, en dat vind ik niet erg.
Ik moet alleen de xbox niet. Die gasten verdienen absoluut geen respect bij mij. Ze proberen gewoon alles met geld te regelen, terwijl ze zelf ook nog niet eens een goed spel uitbrengen.

En dan nog het belangrijkste: de xbox heeft geen spel dat vet èn exclusief is.

Halo->pc
SC-> pc, gc, ps2

De andere spellen die exclusief zijn noem ik geen must-haves. Zoals DOA3, JSR, Blinx.

Tja, dat waren de toppers al :D. Dus, wat heeft het voor nut om die console te kopen :?

Zelf zou ik dan ook nooiteen xbox kopen. Als je de beste spellen wilt spelen, koop je een PS2 en een GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 17 december 2002 @ 19:07:
[...]

[...]
Hmm lijkt er wel op dus :) Misschien maar eens een e-mail afvuren.

[...]
Dat is nou lullig >:) Gelukkig is MP niet echt makkelijk voor zover ik heb gehoord en dan ook nog een extra hard mode, lekker :9

[...]
Nee sorry, IGN heeft meestal alleen quicktime/.mov filmpjes.

[...]
Elroy heeft hem geïmporteerd en schnumi...ehh...weet niet :+
jah D³ connecties. ;) maar ik ben benieuwt Elroy of ik nog zo'n vage mail krijg van dvdboxoffice :? Ik heb een andere account gemaakt met mijn moeders naam enz want daar is de creditcard ook van. :P :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 19:09:
[...]
Spelletjes juist! :o

[...]

Spelletjes van Nintendo en 2nd parties kosten €55 bij de betere gameshop. Third party spellen kosten €60. Zelfs als je ze online koopt voor gemiddeld 45 euro dan komen er geen verzendkosten bij (dvdbox anyone?). Alle TV's van de afgelopen tien jaar ondersteunen het NTSC signaal (behalve de kleine tv-tjes). Als er iets mis is met je cube dan stuur je die naar Nintendo toe en dan ben je een paar weken cubeloos (kost je verder niks, zelfs geen transportkosten). Iedereen die 18 jaar en ouder is en financieel goed bij kas zit kan aan een creditcard komen en er zijn genoeg betrouwbare sites.

Sorry hoor, maar die redenen die jij geeft om niet een US cube aan te schaffen zijn echt waardeloos. Je vergeet daarbij het belangrijkste argument voor veel importeerders: release datums. Bovendien komt het mooi uit dat importeren deze generatie goedkoper is. :D
mwah iedereen kan zowiezo 10% korting krijgen bij de FRS mbv CJP. en 45 euro gemiddeld is erg overdreven, voor de spellen waar je hier 60 euro betaald betaal je meestal 52 euro bij dvdboxoffice, of er moet een speciale actie zijn (denk aan zelda :) ). Dus dat scheelt dan 2 euro :o

NTSC signaal moet je geluk hebben, zelfs als je een hele grote bak hebt van het merk Hiyomatchigo dan heb je een grote kans dattie geen NTSC ondersteund :) Merk TV's van Phillips en Sony (en loëwe :9~ :) ) meestal wel.

En ik geloof dat die gast vroeg waarom mensen geen import zouden kopen, dus ik d8, ik noem een paar redenen :)

Opsturen naar Nintendo, ook al is het graits, is nog steeds een heel gedoe. Je moet een goede doos vinden (oude net weggegooid natuurlijk ;) ), inpakken, op de post doen en zo en dat kost nog steeds een hoop tijd :)

En bestellen via inet is natuurlijk wel makkelijk, maar je zit nog altijd een tijd te wachten voordat je bestelling binnenkomt. En bij mij gaat er altijd iets mis :)

Veel mensen komen wel in aanmerking voor een creditcard, maar toch zijn er een hoop mensen die er toch geen nemen, voor veiligheidsredenen of whatever, En kinderen kunnen geen CC krijgen :+ Veel ouders zijn niet blij als er opeens 200 euro van hun credit card wordt afgeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frim schreef op 17 december 2002 @ 19:21:
mwah iedereen kan zowiezo 10% korting krijgen bij de FRS mbv CJP. en 45 euro gemiddeld is erg overdreven, voor de spellen waar je hier 60 euro betaald betaal je meestal 52 euro bij dvdboxoffice, of er moet een speciale actie zijn (denk aan zelda :) ). Dus dat scheelt dan 2 euro :o
Ik heb net nog even gecontrolleerd voor de zekerheid en dit kwam eruit:
• Legend Of Zelda : The Wind Waker: €46.72
• Resident Evil Zero: €45.42
• Resident Evil: €28.54
• Eternal Darkness: Sanity's Requiem: €47.37
• Star Fox Adventures: €47.37
etc etc..
Allemaal rond de 45 euro. Volgens mij is dat niet sterk overdreven :o.
NTSC signaal moet je geluk hebben, zelfs als je een hele grote bak hebt van het merk Hiyomatchigo dan heb je een grote kans dattie geen NTSC ondersteund :) Merk TV's van Phillips en Sony (en loëwe :9~ :) ) meestal wel.
Daar heb je gelijk in maar ik neem aan dat iedereen wel een redelijke tv thuis heeft staan. Anders heeft het niet veel nut nee.
En ik geloof dat die gast vroeg waarom mensen geen import zouden kopen, dus ik d8, ik noem een paar redenen :)
Ik zou dan eerder argumenten noemen als:
- Geen games terugbrengen (bijv: ruilen). Je moet dus zeker van je zaak zijn.
- Geen games kunnen testen.
- Met problemen kan je even snel langs je lokale gamesboer gaan (maar als het iets ernstig is dan ben je alsnog je cube voor een tijdje kwijt dus dat geldt eigenlijk voor beide kanten).
- Euhm.. mjah... dat was het eigenlijk wel :o. Conclusie: PAL sucks! :+
En bestellen via inet is natuurlijk wel makkelijk, maar je zit nog altijd een tijd te wachten voordat je bestelling binnenkomt. En bij mij gaat er altijd iets mis :)
Weekje ongeveer als je op tijd hebt besteld. Anders kan je idd soms wel een maand wachten (bij dvdbox tenminste). Maar je hebt je game nog steeds een aantal maander eerder dan de rest van europa :)
Veel mensen komen wel in aanmerking voor een creditcard, maar toch zijn er een hoop mensen die er toch geen nemen, voor veiligheidsredenen of whatever, En kinderen kunnen geen CC krijgen :+ Veel ouders zijn niet blij als er opeens 200 euro van hun credit card wordt afgeschreven ;)
Gewoon zuinig meegaan en als iemand er niet mee overweg kan dus is dat zijn probleem. Zonder creditcard kan je niks als je iets in het buitenland wilt kopen. Dat kan inderdaad een obstakel zijn voor veel mensen maar misschien kan je wel bij een vriend bestellen of zo? Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 19:59 . Reden: contaminatie - uittesten??? :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk dat het nu zo sloom gaat bij dvdboxoffice omdat het bijna kerst is. :)

Ik denk dat mijn volgende game MK: DA word kijken of ze dan niet gaan zeuren over kopie van de creditcard ofzo :? :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wel wat anders om Zelda filmpjes te zien, want ik heb als enige er nog geen een gezien :'( 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

www.quicktime.com daar de quicktimeinstaller downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahjah zelda cool enzo,,,,,
Maar alle Jappen krijgen als ze m pre-orderen die bonus disc er gratis bij!!!11
Hoe zit dat met europa?
En hoe zit dat met schnumi en Zelda...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 17 december 2002 @ 20:28:
www.quicktime.com daar de quicktimeinstaller downloaden
Weet ik maar ik mag geen Quicktime gebruiken :'(

Nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 19:09:
[...]
Kan je mij even op de hoogte houden? Ben van plan om daar ook mijn cube te bestellen.
Zodra ik wat hoor of als ik hem heb post ik het hier :P

Hij wordt verstuurd met Parcelforce Worldwide koeriersdienst, voor zover ik heb kunnen achterhalen een trackable dienst van UK Royal Mail.

Ik heb al een keer een mailtje naar goblin gestuurd, toen kreeg ik als antwoord dat het 3á4 dagen duurt naar Nederland, ik heb er nu nog eentje gestuurd met de vraag of ie al is opgestuurd want als ik op hun site inlog staat er nog steeds In Progress :? Maar misschien bedoelen ze met In Progress wel dat ie onderweg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het niet DaRtH :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
nog steeds niks gehoord over de meeegaaaatOOOOONNNNN announcement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
net Zelda gepre-ordered

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 20:29:
jahjah zelda cool enzo,,,,,
Maar alle Jappen krijgen als ze m pre-orderen die bonus disc er gratis bij!!!11
Hoe zit dat met europa?
En hoe zit dat met schnumi en Zelda...?
wat is er met mij en zelda?? :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZELDA???? HOE,WAT en WAAR? (ben er verslaafd aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Goddamn!! Ik heb net al die Zelda filmpjes bekeken die een pagina hiervoor gepost zijn en WOW!! @*$@)!@$&^%!)# _/-\o_ (en dit is geen gescheld).. Ik kan er gewoon niet overuit hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben.. 't ziet er allemaal zo super uit.. die gameplay, die graphics, die sound!! Ik imigreer per direct naar China en koop daar een cube + Zelda en sluit me op tot ik dat spel uitgespeeld heb!! 8)7 See ya next year.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me broertje is mario sunshine aan het spelen ...
hij zit nu in mysterious hotel devino

alleen hij weet niet wat die daar moet doen :? (hj moet geesten opzuigen ofzo)
maar hij kan joshi niet krijgen, omdat dat fruit-soort er niet is :?

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het nu alleen te koop in Japan, niet in China.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 21:01:

iemand tips?
Klopt dat probleem had ik toen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 21:01:

iemand tips?
als je je VIP code invoert op nintendo.nl krijg je een player guide. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je het ook niet meer :?

ik weet zo niet waar dat nummer ligt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
w00t! vandaag Nightfire binnengekregen voor 36 eurootjes....vanuit Australie ;D Wel een tof spel! Is de 1ste keer dat ik een fps op console speel, maar de controls zijn na een tijdje spelen heel vertrouwelijk.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Laatst online: 12-09 12:54
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 21:01:

iemand tips?
Je moet een ananas aan yoshi geven. Deze moet je ergens in het hotel zoeken. * tip: spuit water op de spiegel ergens boven in een hotelkamer.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Jaloersheid alom. :(

Elroy en schnumi hebben MP al. D³ hoeft waarschijnlijk ook niet lang meer te wachten. Bush en ds zitten ook al aan een US Cube te denken. Allemaal aan de Zelda, MP, RE0. Verschrikkelijke gasten jullie.

En ik zit hier dan. Met mijn Wave Race.... ;(

* GZ start IE met Goblindirect...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja mijn reden...mijn tv ondersteunt geen NTSC . En om nou een nieuwe tv te kopen :/ . Misschien een goeie 2de handse score ergens. Maar ik ga niet eerst een US gamecube kopen en dan pas een tv ofzo. En ik zou het heel heel heel graag willen dat van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

D³ schreef op 17 December 2002 @ 19:07:
Ik heb m'n Wavebird bij DVDboxoffice vandaan en daar heb ik geen shipping over betaald...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crashman schreef op 17 December 2002 @ 21:36:
w00t! vandaag Nightfire binnengekregen voor 36 eurootjes....vanuit Australie ;D Wel een tof spel! Is de 1ste keer dat ik een fps op console speel, maar de controls zijn na een tijdje spelen heel vertrouwelijk.
welke shop was dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Phusebox schreef op 17 december 2002 @ 22:10:
[...]

dvdcrave.com een australische shop, dus PAL spellen. En ik geloof dat EA hier nog niet zo'n actie heeft gehouden :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik deze lenen D³ voor op een andere forum aub :> :
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/uui/ztotw_1.gif
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/uui/ztotw_4.gif

Ik zal em wel op mijn eigen web hosten natuurlijk :) . Welke zou ik pakken 1 of 2?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 17 December 2002 @ 21:50:
Jaloersheid alom. :(

Elroy en schnumi hebben MP al. D³ hoeft waarschijnlijk ook niet lang meer te wachten. Bush en ds zitten ook al aan een US Cube te denken. Allemaal aan de Zelda, MP, RE0. Verschrikkelijke gasten jullie.

En ik zit hier dan. Met mijn Wave Race.... ;(

/me start IE met Goblindirect...
Dan moet er maar wat vaker een NGC party gehouden worden, dat verzacht een beetje die verschrikkelijke pijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Woei! Waarschijnlijk kan ik ook het gamecube owners veld betreden binnenkort :)

Maar ik wil dus 2e hands een cube kopen (nieuw is me echt te duur en de PS2 vraagt ook om aandacht), maar vaak zie je consoles met SSBM of SMS. En dat lijken mij juist de 2 leukste games (ik koop em voor het nintendo gevoel, voor de rest is de PS2) .... welke van de 2 is nu leuker om meteen te hebben? Heb ze beiden even gespeeld en vond SSBM erg vet, maar van Mario heb ik weinig gezien. Maar is SSBM na een tijdje ook nog leuk? Ik zal er weinig met vrienden achterzitten, gaat dus vooral om het singleplay gebeuren.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 19:38:
Als je met http://www.xe.com rekent zijn ze zelf nog iets goedkoper :P
LOL @ je icon :D :D Leuke sig ook.

Ach, je mag wel eens langs komen om mij Metroid Prime te zien spelen hoor :D
jOzh schreef op 17 december 2002 @ 22:06:
Ik heb m'n Wavebird bij DVDboxoffice vandaan en daar heb ik geen shipping over betaald...
w00ps, I stand corrected! Dan bestel ik meteen ook maar een Wavebirdje denk ik...
Phusebox schreef op 17 december 2002 @ 22:10:
http://www.dvdcrave.com ?
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 22:12:
mag ik deze lenen D³ voor op een andere forum aub :> :
Welke zou ik pakken 1 of 2?
Yep tuurlijk :) Ander forum is geen probleem. Ik vind zelf 2 net iets mooier, maar het is lastig :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
TAG_Speedy schreef op 17 December 2002 @ 22:17:
Woei! Waarschijnlijk kan ik ook het gamecube owners veld betreden binnenkort :)

Maar ik wil dus 2e hands een cube kopen (nieuw is me echt te duur en de PS2 vraagt ook om aandacht), maar vaak zie je consoles met SSBM of SMS. En dat lijken mij juist de 2 leukste games (ik koop em voor het nintendo gevoel, voor de rest is de PS2) .... welke van de 2 is nu leuker om meteen te hebben? Heb ze beiden even gespeeld en vond SSBM erg vet, maar van Mario heb ik weinig gezien. Maar is SSBM na een tijdje ook nog leuk? Ik zal er weinig met vrienden achterzitten, gaat dus vooral om het singleplay gebeuren.
Dan kan je het beste voor SMS gaan, want SSBM is wel leuk om een paar avondjes zonder vrienden te spelen.. maar dan is het plezier ook snel gedaan.. Tegen 'echte' personen spelen is natuurlijk veel leuker dan tegen bots.. Dus mijn keus zou gaan naar SMS.. ben daar ongeveer mee op de helft en ik vind 't zeker wel een leuk spel!
Crashman schreef op 17 December 2002 @ 22:26:
Is er de laatste tijd nog nieuws geweest over Burnout 2: Point op Impact ??? (Ben de laatste dagen ziek geweest, en heb geen zin om 15 a 20 pagina's door te spitten ;) )

Ik zie namelijk net op dvdcrave.com dat je hem kunt preorderen:

http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/ngb2poi.html
Ik heb er de laatste paar topic iig niets meer over gelezen ofzo.. enige wat ik er tegenwoordig van zie is de reclame op tv van burnou2, maar das de playstation2 versie.. :)

[ Voor 23% gewijzigd door blakez op 17-12-2002 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Is er de laatste tijd nog nieuws geweest over Burnout 2: Point op Impact ??? (Ben de laatste dagen ziek geweest, en heb geen zin om 15 a 20 pagina's door te spitten ;) )

Ik zie namelijk net op dvdcrave.com dat je hem kunt preorderen:

http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/ngb2poi.html

[ Voor 2% gewijzigd door Crashman op 17-12-2002 22:28 . Reden: typootje *ghi* ^_^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hij komt wel voor de gamecube alleen begin 2003 ergens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Mensen ik heb een vraag, ik heb nou ook een zwarte GC met 3 extra controllers en 3 spellen gekocht, en nou heb ik 3 van die blaadjes met VIP codes erop, alleen als ik dan die codes invoer op die site snap ik er nog geen hol van, krijg ik voor die code's alleen maar wat screensavers en wallpapers enz. :? ik dacht dat je er meer aan had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 19:38:
[...]

• Resident Evil Zero: €45.42
• Resident Evil: €28.54
• Eternal Darkness: Sanity's Requiem: €47.37
• Star Fox Adventures: €47.37
etc etc..
Allemaal rond de 45 euro. Volgens mij is dat niet sterk overdreven :o.

't is maar welke games je uitkiest natuurlijk ;)
[...]
Daar heb je gelijk in maar ik neem aan dat iedereen wel een redelijke tv thuis heeft staan. Anders heeft het niet veel nut nee.

[...]
Ik zou dan eerder argumenten noemen als:
- Geen games terugbrengen (bijv: ruilen). Je moet dus zeker van je zaak zijn.
- Geen games kunnen testen.
- Met problemen kan je even snel langs je lokale gamesboer gaan (maar als het iets ernstig is dan ben je alsnog je cube voor een tijdje kwijt dus dat geldt eigenlijk voor beide kanten).
- Euhm.. mjah... dat was het eigenlijk wel :o. Conclusie: PAL sucks! :+
Die eerste en derde had ik dus al ;) en die tweede lijkt me op zich logisch? bij welke shops kun je dan wel games testen?
[...]
Weekje ongeveer als je op tijd hebt besteld. Anders kan je idd soms wel een maand wachten (bij dvdbox tenminste). Maar je hebt je game nog steeds een aantal maander eerder dan de rest van europa :)

[...]
Gewoon zuinig meegaan en als iemand er niet mee overweg kan dus is dat zijn probleem. Zonder creditcard kan je niks als je iets in het buitenland wilt kopen. Dat kan inderdaad een obstakel zijn voor veel mensen maar misschien kan je wel bij een vriend bestellen of zo? Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Ja klopt maar het lijkt mij dat mensen niet zo hapig zijn om hun credit card nummer weg te geven :) Maar ik heb er geen problemen mee hoor ;) we hebben hier genoeg credit cards (hmm dat klinkt een beetje opschepperig :+ ) Was wel blij dat mijn controllers van Lik-Sang binnen waren gekomen, wij zijn nun de enige in dit gat met een oranje controller :o Maar ik wacht nog steeds totdat de freeloader uitkomt.. maar dat kan nog wel even duren :)

Wat betreft SSBM/SMS: SSBM is echt een geweldig spel voor met zijn vieren, echt megalol omdat het zo chaotisch is, een SMS is alleen singleplayer, en daarmee een stuk leuker dan SSBM, dat heb je na een avondje wel weer gezien (in SP modus dan).

edit:
Dan heb ik nog een vraagje :) Hebben jullie een RGB kabel gekocht? Zo ja, is dat de moeite waard? En waar hebben jullie hem dan gekocht? :)

[ Voor 4% gewijzigd door frim op 17-12-2002 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff een replytje plaatsen want dit topic stond weer belachelijk laag. ;)

De reden waarom ik het bij een PAL cube hou, is dat ik geen zin heb in dat postorder gezeur elke keer. Als ergens niet tegen kan is het wel dat ik een bestelling 3 maanden te laat krijg ofzo. :) En ik heb wat om naar uit te kijken, en in de tussentijd vermaak ik me wel met de huidige cube games en mn Peeceetje :) Geduld is een schone zaak...*kuch* ;)

Waar ik laatst echter kwam is dat ze de VIP kaart uit mn vrijdag aangeschafte SFA gejat hebben, daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hierbij weer wat interesant nieuws.
O T H E R

- Sega has canceled the release of Grand Heat for all platforms in Japan, Grand Heat is the Japanese version of Burnout.

- Konami announced they will be showing 12 game titles at the upcoming Jump Festival in Japan on December 21 - 22, confirmed titles include Hunter X Hunter: Ryumyaku No Saidan for PS2, Hikaru no Go 3 and Yugioh Falsebound Kingdom for GameCube.

- Nintendo announced they will be showing Legend of Zelda: Wind of Wand, Mario Party 4, Nintendo Puzzle Collection, Legend of Zelda: A Link to the Past / Four Swords and Final Fantasy Crystal Chronicle at the Jump Festival.

- NPD/TRSTS has released the sales figures of console systems in North America for the month of November, PS2 is still taking the lead in the home console market.

PlayStation 2 - 1.3 million units
GameBoy Advance - 1.3 million units
Xbox - 468,000 units
GameCube - 468,000 units
De kubus doet het zo slecht nog niet.

Ik hou het ook bij PAL, ik moet eerste een hoesje in mijn handen kunnen hebben. En als er iets fout is weet ik ten minste wie ik daar op aan moet spreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 09:05:
Zo ff een replytje plaatsen want dit topic stond weer belachelijk laag. ;)

De reden waarom ik het bij een PAL cube hou, is dat ik geen zin heb in dat postorder gezeur elke keer. Als ergens niet tegen kan is het wel dat ik een bestelling 3 maanden te laat krijg ofzo. :) En ik heb wat om naar uit te kijken, en in de tussentijd vermaak ik me wel met de huidige cube games en mn Peeceetje :) Geduld is een schone zaak...*kuch* ;)

Waar ik laatst echter kwam is dat ze de VIP kaart uit mn vrijdag aangeschafte SFA gejat hebben, daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee... :(
kun jij mij dan vertellen wat je er dan precies mee kan, met die VIP kaarten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invoeren op de Nintendovip website en dan kan je sparen voor bepaalde goodies met de punten die je per vip code krijgt.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Yep, op die VIP kaarten staan VIP-codes die je invoert op nintendovip.com (moet je ook eff registreren). Van elke code weet Nintendo om wel systeem/spel het gaat. Zo krijg je voor je cube 500 shines, voor je registratie 200 en voor elk spel 250. Daarnaast krijg je voor elk spel een aantal goodies die bij dat spel horen (wallpaper, screensaver en andere dingen). Laatste is wel aardig maar niet super bijzonder.

Met shines kan je sparen voor producten; in het begin kon je alleen voor nog meer wallpapers en screensavers sparen, sinds kort kan je ook voor een wavebird of gameboy advance Platanium sparen. Daarvoor moet je wel 4500 of 6000 shines hebben. Veel sparen dus ;)

Oh ja, per dag dat je inlogt krijg je 5 shines en voor de combinatie van SMS, SFA en ED krijg je tot 31 december dit jaar nog een keer 750 bonus shines. Er zijn er al een aantal weggegeven ..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten de VIP codes eigenlijk codes bij alle spellen, of alleen Big N's first party spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 10:22:
Zitten de VIP codes eigenlijk codes bij alle spellen, of alleen Big N's first party spellen?
Kzou zeggen --> kijk eens bij je eigen spellen en trek je conclusies :)
;) Nja, je hebt er voldoende :)

Maar ik weet t niet, ik heb bij sms geen vip code volgens mij, maar misschien komt dat omdat ie in een pakket met mn kubus zat?

Maarja, ik vat echt niet why iedereen inene voor een us cube gaat.. (ja, kweet t, vroegere releases enzo :P)
ik houd mn pal dingetje wel, hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 18-12-2002 10:28 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik er net achter dat er bij de cube zelf ook een VIP code zat :p , ik kom nog maar 8 spellen tekort voor een Wavebird (nog 2000 punten) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wahaah ik heb pas 1465 sterren :'(
Als iemand die vip codes niet gebruikt, mag ik die dan... O+ :>
Mail ze maar O+

Oja, ik wil nog een spel gaan kopen, maar welk...?
Ik heb SMS, SMB, RL, SMB en SSX...
Wat raden jullie aan?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 11:25:
wahaah ik heb pas 1465 sterren :'(
Als iemand die vip codes niet gebruikt, mag ik die dan... O+ :>
Mail ze maar O+

Oja, ik wil nog een spel gaan kopen, maar welk...?
Ik heb SMS, SMB, RL, SMB en SSX...
Wat raden jullie aan?
Starfox adventures natuurlijk :P

Trouwens ik zag dat er al een hele hoop games uitwaren zoals wreckless the yakuza mission,spyro en nog een paar waarom horen we hier zo weinig over of wil iedereen alleen maar de topertjes horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starfox is te makkelijk... Heb het bij iemand gespeeld :P
Zat te denken aan Mario Party/Eternal Darkness...
Maar welke van de 2.... :?
En geef die codes nou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is nu die megaton announchement? Moest toch gisteren bekend worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 11:48:
Starfox is te makkelijk... Heb het bij iemand gespeeld :P
Zat te denken aan Mario Party/Eternal Darkness...
Maar welke van de 2.... :?
En geef die codes nou :P
hangt ervanaf wat je wilt zit wel erg veel verschil tussen mario party 4 is echt een multiplayer game die alleen weinig aan is.
Eternal darkness is een erg goed spel maar heb je als je beetje doorspeelt in dezelfde tijd als starfox uitgespeel (lees 16-20 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 08:43
[[MEGATON ?]

Tokyo)- In an announcement early this morning, Nintendo and Sony executives announced that they had come to a legal agreement over the rights to the name 'Playstation'. The name, which was originaly given to a joint-venture CD rom based add-on for the Super Nintendo, was technically, a joint-owned copyright. Sony has agreed to pay Nintendo 10% of all past and future proceeds made off of the name. This ammounts to a whopping 2.3 billion USD in back-payments. Nintendo will allow Sony to pay the money back in installments instead of a lump sum over the next 20 years. However, Nintendo has plans for their new found source of income. They will immidietly finance a new game studio called 'The Artists Group' which will feature members of Sega, Nintendo, Namco, Capcom, Konami, Tecmo, Square-Enix and more to collaborate on projects for Nintendo systems, and exchange copyrighted properties. The first projects announced out of this new studio are a new RPG using various gaming icons as the central charachters, a new Smash Brothers game, featuring mascots from accross the companies, including Pacman, Megaman, Sonic, Mario and more, as well as a new Sega-AM2 developed racing game that will also feature multiple icons from the various companies. The final collaboration is the recently announced Viewtifull Joe from Capcom stuidios. Nintendo has also promised that completely original more collaborations between studios will take place in the future, but for now, they will be focusing on quality content showcasing the newfound bond between the various development houses. Contrary to internet rumors however, Nintendo has not as of yet purchased any software developers, and as such, all members of the Artists Group will be allowed to explore development on other systems of their own accord. More as it develops.

[UPDATED: Wednesday 2:17 18/12/2002]

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
Als dat exht waar is , WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

als dat waar is is het toch fantastisch!!! :) Dan zit Nintendo de komende jaren weer goed. :Y)

btw dit lijkt mij dan wel weer leuk:
as well as a new Sega-AM2 developed racing game that will also feature multiple icons from the various companies

[ Voor 48% gewijzigd door schnumi op 18-12-2002 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow cool...die racegame lijkt me wel vet! :D Mario & Sonic Kart :)

Damn goed nieuws.... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 13:49:
Wow cool...die racegame lijkt me wel vet! :D Mario & Sonic Kart :)

Damn goed nieuws.... :P
Als het echt waar is wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha bummer voor sony...
$ 2,3 miljard is niet nix, zelfs niet voor zo'n groot bedrijf. Had ik nou toch maar aandelen Nintendo gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zolang het nog niet op geloofwaardigere nieuwssites staat geloof ik er geen hol van. Of als nintendo een leuk persbericht uitgeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof er ook helemaal niets van.
Laat het inderdaad eerst maar eens officieel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Geloof er geen zak van, heb nog nooit van 'Console Talk' gehoord, en er is geen enkele andere site die dit nieuws ondersteund.
De kubus doet het zo slecht nog niet.
Valt me ook op dat de GBA als een bezetene verkoopt... hell, evenveel als de PlayStation2. We zitten natuurlijk wel vlak voor de feestdagen, extra veel verkopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DouweGNL schreef op 18 December 2002 @ 14:54:
Geloof er geen zak van, heb nog nooit van 'Console Talk' gehoord, en er is geen enkele andere site die dit nieuws ondersteund.

[...]
Toch wel hoor...

http://games.telenet.be/index.php?newsid=4507

zij wel belgen, maarja.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
staat ook al geen bron bij. Zij zullen het wel weer gecopy paste hebben van die andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel hebben we het over he, geen gare games site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
laten we het hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je het hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Telenet is wel een belgische provider, dus misschien is het wat betrouwbaarder als bron. Maarja we zien wel, hopelijk is het waar :D

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
omdat nintendo dan eindelijk sony's en ms's aars gaat kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, laat ze eerst maar eens betere games maken, dan krijgen ze vanzelf geld binnen, en de concurrentie dwingt ze om betere spellen te maken, dat lijkt mij een beter uitgangspunt dan wat we nu in het vooruitzicht hebben, monopolie.

je weet hoe goed M$ qua kwaliteit is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 15:11:
Nou nou, laat ze eerst maar eens betere games maken, dan krijgen ze vanzelf geld binnen, en de concurrentie dwingt ze om betere spellen te maken, dat lijkt mij een beter uitgangspunt dan wat we nu in het vooruitzicht hebben, monopolie.

je weet hoe goed M$ qua kwaliteit is. :(
Pardon? Betere games? Ik zal maar doen alsof ik dat niet gelezen heb.

En ik weet hoe goed M$ qua kwaliteit van games is ja op dit moment....bagger dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 18 december 2002 @ 15:09:
[...]

omdat nintendo dan eindelijk sony's en ms's aars gaat kicken
ik dacht dat jij zo'n xbox fanboy was :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 18 December 2002 @ 15:15:
[...]
ik dacht dat jij zo'n xbox fanboy was :P ;)
ja maar... ja maar.... s...seee..... SEGA is terug!!!

als dit waar is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja betere games ja, en M$ maakt helemaal geen slechte games(SC).
Het lijkt mij gewoon beter dat er concurrentie blijft, ik ben niet anti x-doos of PS2(nouja, beetje anti ps2 dan ;) ) maar hou me zeker niet voor dan nintendo uber-alles is(zeker niet).

Kijk, ik snap ook wel dat de GC geweldige games heeft, maar ik bedoel maar dat ze door het verslappen van de concurrentie misschien meer op de x-doos gaan lijken, mindere games, mooier jasje.
Die weg(ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 15:18:
Ja betere games ja, en M$ maakt helemaal geen slechte games(SC).
Het lijkt mij gewoon beter dat er concurrentie blijft, ik ben niet anti x-doos of PS2(nouja, beetje anti ps2 dan ;) ) maar hou me zeker niet voor dan nintendo uber-alles is(zeker niet).

Kijk, ik snap ook wel dat de GC geweldige games heeft, maar ik bedoel maar dat ze door het verslappen van de concurrentie misschien meer op de x-doos gaan lijken, mindere games, mooier jasje.
Die weg(ongeveer)
sinds wanneer heeft Microsoft Splinter Cell gemaakt?
volgens mij weet jij niet waar je het over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

Lees eerst en begrijp dan...

Ik weet best waar ik het over hebt, jij snapt alleen niet welke rol concurrentie speelt bij consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa036594/MegaDream.jpg

:P
Ik weet best waar ik het over hebt, jij snapt alleen niet welke rol concurrentie speelt bij consoles.
:| Hoezo dat nou weer niet? Je trekt de discussie uit zijn verband, iemand zegt: 'Nintendo maakt de beste games' en jij begint over Microsofts spellen. Dus veronderstellen we dat je niet aankomt met voorbeelden als Splinter Cell en dergelijke (Splinter Cell is niet eens exclusief).

[ Voor 77% gewijzigd door DouweGNL op 18-12-2002 15:33 . Reden: Wat zinnetjes toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Concurrentie speelt in mijn ogen een zeer slechte rol bij consoles. Het zorgt alleen maar voor verdeling van de markt. Toen nintendo nog alleenheerser was en iedereen alleen maar games voor de NES maakte. Waren er heel veel topgames. De meeste multiplatform spellen zijn tegenwoordig gewoon kut.
Het zou het beste zijn als er gewoon 1 console was, waarop dan geconcurreerd kon worden op de games. Het enigste probleem zou dan zijn dat de prijs van de console vrij hoog zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC is niet eens exclusief nee, maar wel een paar maanden later voor de GC.
En concurrentie houd de prijzen laag(denk je nou echt dat jij je GC voor €200 zou hebben gekregen als de ps en de x er niet waren?) en de games goed.
Als bijvoorbeeld de x-box een spel als halo heeft, wint hij daardoor enorm aan populariteit, dus moet de GC weer iets doen waardoor de GC weet in de schijnwerpers wordt gezet(RE bijvoorbeeld). En zo wordt men gedwonen goede spellen en betere spellen te maken.
En dat gaat nou eenmaal niet als de rest failliet raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

concurrentie van verschillende console fabrikanten houd echt niet de games juist goed.

Dat zou misschien alleen waar zijn als zowel nintendo microsoft en sony hun eigen games maakten. En eigenlijk is alleen nintendo serieus bezig met games maken, in mijn ogen.
Games zouden heus wel goed als er maar 1 platform zou zijn. Met een vette game wil de gamesfabrikant niet de console in de schijnwerpers zetten, maar natuurlijk hun game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 15:36:
SC is niet eens exclusief nee, maar wel een paar maanden later voor de GC.
En concurrentie houd de prijzen laag(denk je nou echt dat jij je GC voor €200 zou hebben gekregen als de ps en de x er niet waren?) en de games goed.
Als bijvoorbeeld de x-box een spel als halo heeft, wint hij daardoor enorm aan populariteit, dus moet de GC weer iets doen waardoor de GC weet in de schijnwerpers wordt gezet(RE bijvoorbeeld). En zo wordt men gedwonen goede spellen en betere spellen te maken.
En dat gaat nou eenmaal niet als de rest failliet raakt.
Zulke concurrentie zou je ook hebben met 1 console. Alleen dan als bijv konami een superspel maakt, dan moet capcom daar weer met een goede op reageren.
En die prijs, zo hoog zou ie ook niet worden, want anders koopt niemand een console. Er is nogsteeds concurrentie van de pc enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb net een mailtje terug gehad van goblindirect.

Hij is de 11e opgestuurd, en als ik bij de status kijk is hij al vanaf de 13e onderweg vanaf de Ned. pakketdienst naar mij, maar bij elke dag staat steeds bedrijf gesloten/vakantie :?

Wat is dat nu weer voor BS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Phusebox schreef op 18 December 2002 @ 15:17:
[...]

ja maar... ja maar.... s...seee..... SEGA is terug!!!

als dit waar is dan
Als dit waar is dan, dat leipe zinnetje horen we hier nu al sinds de eerste geruchten. Ik wordt er gek van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit waar is dan... wordt er idd gek van :(
Trouwens, heeft iemand hier Eternal Darkness, en, bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 16:12:
Als dit waar is dan... wordt er idd gek van :(
Trouwens, heeft iemand hier Eternal Darkness, en, bevalt dat?
Yep, ik heb m. Errug leuk spelletje. Beetje linear en niet te moeilijk. Maar best groot. Ik vond m persoonlijk leuker dan Resident Evil. Vooral de insanity effecten zijn erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt je er ook een beetje 'insane' van of kan m'n kleine broertje het ook spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 18 December 2002 @ 13:38:
[[MEGATON ?]

Tokyo)- In an announcement early this morning, Nintendo and Sony executives announced that they had come to a legal agreement over the rights to the name 'Playstation'. The name, which was originaly given to a joint-venture CD rom based add-on for the Super Nintendo, was technically, a joint-owned copyright. Sony has agreed to pay Nintendo 10% of all past and future proceeds made off of the name. This ammounts to a whopping 2.3 billion USD in back-payments. Nintendo will allow Sony to pay the money back in installments instead of a lump sum over the next 20 years. However, Nintendo has plans for their new found source of income. They will immidietly finance a new game studio called 'The Artists Group' which will feature members of Sega, Nintendo, Namco, Capcom, Konami, Tecmo, Square-Enix and more to collaborate on projects for Nintendo systems, and exchange copyrighted properties. The first projects announced out of this new studio are a new RPG using various gaming icons as the central charachters, a new Smash Brothers game, featuring mascots from accross the companies, including Pacman, Megaman, Sonic, Mario and more, as well as a new Sega-AM2 developed racing game that will also feature multiple icons from the various companies. The final collaboration is the recently announced Viewtifull Joe from Capcom stuidios. Nintendo has also promised that completely original more collaborations between studios will take place in the future, but for now, they will be focusing on quality content showcasing the newfound bond between the various development houses. Contrary to internet rumors however, Nintendo has not as of yet purchased any software developers, and as such, all members of the Artists Group will be allowed to explore development on other systems of their own accord. More as it develops.

[UPDATED: Wednesday 2:17 18/12/2002]

bron
OMG een nieuwe smash game!!! :9~ :9~ _/-\o_ :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 16:45:
wordt je er ook een beetje 'insane' van of kan m'n kleine broertje het ook spelen ;)
Ik weet niet hoe klein je broertje is. Maar als ie te klein is, zou ik m het niet laten spelen. Ik vind het toch aardig eng. Maar ik ben dan ook heel erg snel bang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb gebeld met de klantenservice van de Ned. Pakketdienst, ze zou er een briefje aan hangen dat hij beslist morgen afgeleverd moet worden.

Het adres was verder gewoon in orde.. dus wat er nou steeds fout gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 16:54:
[...]

OMG een nieuwe smash game!!! :9~ :9~ _/-\o_ :Y) :D
yes yess nintendo wins.
Lekker dat nintendo nu een extra inkomstenbron heeft kunnen ze nog beter games gaan maken en een nieuwe ssb titel is natuurlijk altijd toppie.

Maar toch ik vind dit toch niet zo'n super bericht als de megaton hype het leek lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 15:33:
Concurrentie speelt in mijn ogen een zeer slechte rol bij consoles. Het zorgt alleen maar voor verdeling van de markt. Toen nintendo nog alleenheerser was en iedereen alleen maar games voor de NES maakte. Waren er heel veel topgames. De meeste multiplatform spellen zijn tegenwoordig gewoon kut.
Het zou het beste zijn als er gewoon 1 console was, waarop dan geconcurreerd kon worden op de games. Het enigste probleem zou dan zijn dat de prijs van de console vrij hoog zou blijven.
Toen hadden we toch ook SEGA? En ten tijde van de 16bit (imho de beste generatie) helemaal. 1 fabrikant lijdt echt tot aso hoge prijzen, en concurentie van de PC is natuurlijk niks. Kan je niet vergelijken die 2 dingen, ik wil juist van het pc gamen af omdat ik geen zin meer heb om elk half jaar nieuwe onderdelen te kopen en dan nog ergenis heb van vastlopers e.d.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me agrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TAG_Speedy schreef op 18 december 2002 @ 17:41:
[...]

Toen hadden we toch ook SEGA? En ten tijde van de 16bit (imho de beste generatie) helemaal. 1 fabrikant lijdt echt tot aso hoge prijzen, en concurentie van de PC is natuurlijk niks. Kan je niet vergelijken die 2 dingen, ik wil juist van het pc gamen af omdat ik geen zin meer heb om elk half jaar nieuwe onderdelen te kopen en dan nog ergenis heb van vastlopers e.d.
mwa ten tijden van de nes kon je sega nog niet echt een concurrent noemen.
En over een console. Het lijkt me beter als er een soort van console standaard komt. Gewoon waar alle fabrikanten zich aan houden. Standaard hardware, maar elke fabrikant kan weer z'n eigen dingen meeleveren. De een met dvd speler en de ander zonder. Dat soort dingen. Natuurlijk levert dit ook weer problemen over. Maar het lijkt me altijd beter dan de huidige situatie. Maar jammer genoeg zal dit er nooit van komen, omdat ik de grote drie niet echt snel zie samenwerken.
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 17:25:
[...]

yes yess nintendo wins.
Lekker dat nintendo nu een extra inkomstenbron heeft kunnen ze nog beter games gaan maken en een nieuwe ssb titel is natuurlijk altijd toppie.

Maar toch ik vind dit toch niet zo'n super bericht als de megaton hype het leek lijken.
euhm, twee vage sites beweren iets en jullie nemen allemaal aan dat het waar is. Beetje te goedgelovig, niet?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deim fuck Nintendo, het duurt wel erg lang vooradt er officieel iets bekend wordt gemaakt over die Megaton.

offtopic:
Dark_Neve hoopt een 2e zelda game of een vervroegde realease van of Zelda of MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
* Fubaruba hoopt op een PokeMon MMORPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

OMG! Een Pokemon MMORPG zou wel enorm geweldig zijn. De game helemaal hetzelfde als op de Gameboy Advance, met verschillende stadjes, bossen, zeeën en dergelijke... maar dat je dan in de steden online met mensen kunt battelen. Competities kunt winnen in de Gym's... kwijl kwijl :).

Zat btw even die Zelda filmpjes die 2 pagina's terug gepost zijn te bekijken, damn. Hierbij zweer ik werkelijk _nooit_ meer The Wind Waker filmpjes te kijken. De pijn wordt door die filmpjes alleen maar groter, wil potverdikkie nu spelen, niet over 3 maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men zegt dat deze announcement een hoax is. We zullen zien :/ . Ik word er gek van (gek van al die geruchten,niet van de announcement zelf).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Heb dvdboxoffice gemailt over de Zelda Bonus Disc en die krijg je er bij volgens de reply. Meteen maar gepreordered dus. Geen geld voor zo'n pakket natuurlijk 8)7

Metroid Fusion is overigens onderweg nu, Prime nog niet :'( Out of stock zeker. Nou ja, populair spelletje waarschijnlijk :)

• Weekly sales uit Nippon:

Software sales (12/9 ~ 12/15)

01 Pocket Monsters Advance 336,847
02 Zelda ~Kaze no Takuto~ 287,346 (initial shippment 820,000)
03 Winning Eleven 6 Final Edition 262,756
04 .Hack Vol 3 97,809
05 Guilty Gear XX 86,853
06 Rachet & Clank (included PS2 pack-in ver) 60,850
07 Battle Network Rockman EXE3 60,402
08 Mario Party 4 54,874
09 Momotaro 11(PS2) 54,794
10 Gallop Racer 6 Revolution 49,071

Part of Hardware sales (12/9 ~ 12/15)

GBA 197,784
PS2 109,747
GC 44,902

Mja weet niet precies wat ik er van moet denken, 3 dagen sales voor Zelda en 290.000 exemplaren verkocht. Is redelijk waarschijnlijk? Niet echt heel veel of zo, zeker voor Zelda. Denk niet dat ik Japanse MP sales wil zien :+ De GC heeft weer een aardige boost gekregen. Pokémon is nog steeds ontzettend bruut bezig :D (wel 2 spellen gecombineerd natuurlijk, dus eigenlijk is Zelda #1 ;)) //edit - is overigens 3 dagen sales voor Zelda, niet een hele week.

• November sales USA:

Top 10 Console Titles: (NPD TRSTS)
1.) GTA: Vice City (PS2)- Take Two Interactive
2.) Metroid Prime (GC)- Nintendo
3.) WWE Shut Your Mouth (PS2)-THQ Inc.
4.) Tony Hawk 4 (PS2)- Activision
5.) Madden NFL 2003 (PS2)- Electronic Arts
6.) Splinter Cell (Xbox)- Ubisoft
7.) Lord of The Rings: Towers (PS2)- Electronic Arts
8.) Mortal Combat (PS2)- Midway
9.) Kingdom Hearts (PS2)- Square EA
10.) Mario Party 4 (GC)- Nintendo

MP tweede achter GTA:VC, yippie :+

• Nog meer sales, UK:

PS2 shifted 111,066 units, a slight drop of two percent on the previous week, while Xbox achieved sales of 32,805, a rise of 18 percent, and GameCube an increase of 16 percent to 13,403. GBA sales by fell eight percent over the same period to 29,899.

:(
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 18:09:
deim fuck Nintendo, het duurt wel erg lang vooradt er officieel iets bekend wordt gemaakt over die Megaton.
Volgens V-Jump (het blad dat met de MEGA-TON!! is begonnen) is het geen aankondiging van Nintendo, maar van iemand andere voor de GC. Maar ja, ik weet het inmiddels ook allemaal niet meer :P
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 18:57:
D3, hoeveel kostte Zelda dan?
En weet je of we die bonusdisc hier er ook bij krijgen? (PAL)?
CAD 71,95 en dat is ongeveer EUR 45,- :)

Over de bonus disc in Europa is nog niets bekend.

[ Voor 15% gewijzigd door Dyxtra op 18-12-2002 18:59 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3, hoeveel kostte Zelda dan?
En weet je of we die bonusdisc hier er ook bij krijgen? (PAL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
douwe wat posten jullie weer een onzin. http://gamer.nl/nieuws/15772
Alhoewel Miyamoto de vader kan worden genoemd van de tegenwoordige consoles, doet hij de GameCube, en daarmee Nintendo, tegenwoordig niet veel goeds.
Alsof z'n spellen slecht verkopen, pfff wat een onzin joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 19:38:
douwe wat posten jullie weer een onzin. http://gamer.nl/nieuws/15772

[...]

Alsof z'n spellen slecht verkopen, pfff wat een onzin joh.
Vind het ook knap onzinnig. Als je een hekel hebt aan Nintendo, so be it. Maar ga dat dan niet posten op de mainpage van Neerlandsch grootste gamesite... dat komt akelig in de buurt van bashing, iets wat we juist willen voorkomen. Als ik Xbox nieuws post kraak ik de Xbox toch ook niet volledig af? Geez :(
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.