Spelletjes juist!
Spelletjes van Nintendo en 2nd parties kosten €55 bij de betere gameshop. Third party spellen kosten €60. Zelfs als je ze online koopt voor gemiddeld 45 euro dan komen er geen verzendkosten bij (dvdbox anyone?). Alle TV's van de afgelopen tien jaar ondersteunen het NTSC signaal (behalve de kleine tv-tjes). Als er iets mis is met je cube dan stuur je die naar Nintendo toe en dan ben je een paar weken cubeloos (kost je verder niks, zelfs geen transportkosten). Iedereen die 18 jaar en ouder is en financieel goed bij kas zit kan aan een creditcard komen en er zijn genoeg betrouwbare sites.Spelletjes kosten hier €54. Zelfs als je ze dan online koopt voor 50 euro komt er meestal nog wel meer dan 4 euro verzendkosten bij. En je TV moet het maar aankunnen, en als er iets mis is met je cube of een spelletje dan wordt het wat lastiger met de garantie (die is nog steeds wel geldig, alleen nu kun je hem gewoon naar de FRS brengen en zeggen dattie het niet doet, anders moet je hem naar Nintendo opsturen oid). Denk aan krasjes op de DVD of zo.
En kopen in de winkel komt bij veel mensen een stuk betrouwbaarder over. Veel mensen hebben ook geen creditcard waardoor het een stuk lastiger wordt om te bestellen.
Sorry hoor, maar die redenen die jij geeft om niet een US cube aan te schaffen zijn echt waardeloos. Jje vergeet daarbij het belangrijkste argument voor veel importeerders: release datums. Bovendien komt het mooi uit dat importeren deze generatie goedkoper is.
Online bestellen is ook nog eens heel makkelijk, ff bestellen en het wordt thuisbezorgd. Wat wil je nog meer?
Trouwens, wat is volgens jullie een redelijke prijs voor:
- PAL Cube
- Super Mario Sunshine
- 1 controller
- 1 mem. card
- RGB Scart kabel
Ik ga ook maar eens een US cube'je aanschaffen
Kan je mij even op de hoogte houden? Ben van plan om daar ook mijn cube te bestellen.Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 15:35:
Hmmm, nog steeds niets van mijn goblindirect bestelling vernomen
JadaFubar schreef op 17 December 2002 @ 18:19:
[...]
dus die hele megaton is dus indeed a huge letdown en tevens not a gem?
Nee, komt wel. Dit is typisch Nintendo. Er lekt zelden iets uit en ze zijn altijd heel geheimzinnig over alles. Er zit niks anders op dan afwachten en niet teveel naar de geruchten luisteren (qua inhoud, datums etc). Er zijn zoveel geruchten, je weet gewoon niet meer wat je kan geloven en wat niet. Jij weet namelijk net zoveel over de megaton als iedereen buiten Nintendo: helemaal niks...

Ja, want DVDboxoffice heeft niks te maken met de Nederlande BTW en Douane kostenweet je het zeker?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 19:22 ]