Het GameCube Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Ik wil zelda zo graag hebben.... aaargh!

Al die filmpjes maken me helemaal gek :'(. Normaal houd ik absoluut niet van hypes, maar die muziek, het verhaal, de gameplay!

Normaal kwamen zelda games altijd rond de kerst, is jammer dat het nu niet gebeurt, want rond de kerst zouden denk ik de verkopen van de console zelf ook omhoogschieten.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Schnumi heb je trouwens al Metroid Prime binnen.
Die kreeg je toch vandaag of was dat weer iemand anders.
En D³ is hij bij jouw al opgestuurd. Vast niet ze verzenden niet op maandag op dinsdag wel :9
1. wat is het nut van het doolhof bij die grote stenen vent?
2. hoe speel je het spel in de shop? (ik dacht laat ik het eens proberen, nou ik had nog geen seconde de tijd om mijn scarabs op te rapen...)
1. Dat doolhof is voor cheats. Als je een token gevonden hebt dan kan je die in de put gooien. Dan zal je een cheat krijgen die je kan terug vinden in het menu.

2. Je moest volgens mij gewoon die scarabs vangen voordat de tijd om is.

[ Voor 54% gewijzigd door Elroy op 16-12-2002 13:26 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
gisteren starfox nog eens onder het stof vandaan gehaald... heb helaas veel te weinig tijd om dit juweeltje te spelen maar ik zit met 2 vragen:

1. wat is het nut van het doolhof bij die grote stenen vent?
2. hoe speel je het spel in de shop? (ik dacht laat ik het eens proberen, nou ik had nog geen seconde de tijd om mijn scarabs op te rapen...)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 16 December 2002 @ 13:19:
Schnumi heb je trouwens al Metroid Prime binnen.
Die kreeg je toch vandaag of was dat weer iemand anders.
En D³ is hij bij jouw al opgestuurd. Vast niet ze verzenden niet op maandag op dinsdag wel :9

[...]

1. Dat doolhof is voor cheats. Als je een token gevonden hebt dan kan je die in de put gooien. Dan zal je een cheat krijgen die je kan terug vinden in het menu.

2. Je moest volgens mij gewoon die scarabs vangen voordat de tijd om is.
je moet alleen de scarabs vangen die niet groen zijn volgens mij. :) Als je een groene aanraakt dan krijgt zij dus alle scarabs. >:)

btw: jah ik dacht dat ik hem vandaag kreeg maar zal wel morgen zijn. :( :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm toch klopt er iets niet dan... want ik heb niet eens de tijd om ook maar 1 scarab aan te raken...
zodra ik mag beginnen, en ik mijn controller wil gaan gebruiken om fox in de goede richting te sturen, kapt ie er al mee?!

ps. nog iets vaags wat ik heb meegemaakt tijdje terug:
met f1 2002, crashte... kreeg ruis op mijn scherm... en de auto begon te vliegen
dus ik skip de qualifying en ga naar de race
sta op de startgrid en mijn auto begint vanzelf te vliegen...
hij bleef rare dingen doen totdat ik de cube uitzette

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2002 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 16 december 2002 @ 13:47:
hmm toch klopt er iets niet dan... want ik heb niet eens de tijd om ook maar 1 scarab aan te raken...
zodra ik mag beginnen, en ik mijn controller wil gaan gebruiken om fox in de goede richting te sturen, kapt ie er al mee?!

ps. nog iets vaags wat ik heb meegemaakt tijdje terug:
met f1 2002, crashte... kreeg ruis op mijn scherm... en de auto begon te vliegen
dus ik skip de qualifying en ga naar de race
sta op de startgrid en mijn auto begint vanzelf te vliegen...
hij bleef rare dingen doen totdat ik de cube uitzette
hmm vaag idd :? zoiets heb ik nog niet meegemaakt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 08 December 2002 @ 21:13:
iemand nog interesse in mijn gamecube (waarschijnlijk kan ik morgen al een US cube bestellen) hier de omschrijving:

Black gamecube
Rgb kabel (Nintendo) + normale scart kabel
2 controllers (black) (allebei Nintendo)
59 blocks memory card (Nintendo)

spellen:
Super Mario Sunshine
Capcom Vs SNK 2 EO
Wave Race: Blue Storm
Resident Evil

alles werkt perfect. :) Over de spellen kunnen we nog onderhandelen (zie onderschrift dat zijn al mijn spellen).
['Cube-n00b]wat is het verschil tussen een GameCube en de US GameCube??[/'Cube-n00b]

ben namelijk aan het zien en overwegen welke console de moeite waard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 14:22:
[...]

['Cube-n00b]wat is het verschil tussen een GameCube en de US GameCube??[/'Cube-n00b]

ben namelijk aan het zien en overwegen welke console de moeite waard is ;)
die van mij is al weg hoor. :Y)

Het verschil zit hem erin dat de US gamecube gebruik maakt van NTSC en de PAL gamecube van PAL signalen.

Hier in nederland gebruiken we geven PAL maar de aardig nieuwe tv's ondersteunen ook NTSC (word in Japan en Amerika gebruikt) en als je dus een US gamecube aanschaft heb je ook het voordeel dat je alle spellen eerder kunt kopen aangezien ze bijna altijd eerder in Amerika uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
admiral schreef op 16 December 2002 @ 00:08:
dat van punt 3 viel me ook een beetje op. Zo op het punt als er flash van een zwaardslag is zeg maar. Dan stop het beeld heel even en wordt er iemand geraakt.
Maar later dacht ik ook dat het een effect was, dus met opzet.
Maarja wie zal het zeggen?
Lijkt mij dat dit opzet is. Hetzelfde zit namelijk (volgens mij) in SFA...

Yo Phuse, volgens mij is dat Doolhof de plaats waar jeje cheat tokens kun 'inleveren' het nut hiervan is mij echter ook niet duidelijk...

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 16-12-2002 14:37 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij is al weg hoor. :Y)

Het verschil zit hem erin dat de US gamecube gebruik maakt van NTSC en de PAL gamecube van PAL signalen.

Hier in nederland gebruiken we geven PAL maar de aardig nieuwe tv's ondersteunen ook NTSC (word in Japan en Amerika gebruikt) en als je dus een US gamecube aanschaft heb je ook het voordeel dat je alle spellen eerder kunt kopen aangezien ze bijna altijd eerder in Amerika uitkomen. :)
En kannik zo'n US Cube ook gewoon in de winkel krijgen of ik moet waarschijnlijk één importeren (=duur??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 14:39:
[...]

En kannik zo'n US Cube ook gewoon in de winkel krijgen of ik moet waarschijnlijk één importeren (=duur??)
Je kunt het vragen aan je gamesboer of hij dat kan regelen maar kijk ook maar eens op veiling sites zoals ebay, ricardo enz daar kun je ze ook wel vinden en meestal een stukkie goedkoper. :)

btw: Je TV moet dus wel NTSC en 60Hz ondersteunen anders kan het niet. :)

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 16-12-2002 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb een tijdje niet gepost hier. Heb het ook druk gehad met gamen. Heb SFA uitgespeeld en ik ben geloof ik redelijk in de buurt van het einde van Eternal Darkness. Ik heb net de chapter van Edward Roivas uitgespeeld. Dus ik ben mij al aan het orienteren voor een nieuwe game. Heeft iemand hier Nightfire al? Ben wel benieuwd, zeker naar de multiplayer. Zit de kill the VIP er nog in net zoals in Agent under Fire?? Ik hoorde trouwens dat je met 6 bots kon spelen??!!. Timesplitters wil ik ook wel, ben wel een tijdje niet in een gamesstore geweest, maar die is geloof ik nog steeds slecht verkrijgbaar in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
elroy, nogmaals:
heb je je nieuwe speakers al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
[burb]
ben ik weer na een weekend bier strand en mooie vrouwen die je vertellen dat als ze toch eens geen vriend hadden gehad... zucht.

anyways, de cube party heeft geheerscht merk ik, hoewel de cube een beetje in het verdomhoekje werd gepropt.
volgende keer ben ik zeker van de partij daar ik volgende week zaterdag weer in het land van regen, kou en snel internet zal zijn...
ik ben van plan om geen filmpjes, plaatjes of reviews van zelda meer te lezen, ik wil het spel spoilerfree spelen. net zoals ik the matrix 2 en 3 spoilervrij wil kijken...

anyway, ik vind het trouwens nog knap dat ik 4 maanden mijn cube niet meer heb aangeraakt, maar toch nog mee kan praten met een hoop mensen over de cube :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hier weer een gerucht..
Rumor: Miyamoto: "Animal Crossing 2 Online"

Posted by Matt Haven
More Animal Crossing news this morning, as multiple sources are reporting that Miyamoto has commented to a Japanese magazine that the networking aspect of AC2 is in development. We'll keep you posted.
O ja, de aandelen van Nintendo zijn met 7.2 procent gekelderd. In verband met een verwacht zwak 'holiday' seizoen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schnumi heb je SNK vs Capcom nog? Zo ja, wat vraag je er voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Phusebox schreef op 16 December 2002 @ 15:24:
elroy, nogmaals:
heb je je nieuwe speakers al binnen?
Nope ik heb ze nog niet eens weggebracht.
De zaak waar ik hem moet inwisselen heeft hem niet meer op voorraad dus ik wacht nog wel een maandje en dan wissel ik hem om. ( dan heb ik zeker een goede versie :) ).
En aangezien ik toch volgende week op wintersport vakantie ga, heb ik hem niet echt nodig ( want dan gebruik ik hem toch niet :P ).

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 16:03:
Schnumi heb je SNK vs Capcom nog? Zo ja, wat vraag je er voor?
nope sorry heb hem al compleet verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Elroy schreef op 16 december 2002 @ 16:12:
En aangezien ik toch volgende week op wintersport vakantie ga
Damn, ik ben jaloers... Waar ga je heen? En skien of snowboarden?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgende week ook real-life 1080 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan je nou allemaal precies met een GBA Cable behalve als controller gebruiken?
Voordelen en nadelen plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
jOzh schreef op 16 december 2002 @ 16:31:
[...]
Damn, ik ben jaloers... Waar ga je heen? En skien of snowboarden?
Ergens in Frankrijk, Les 2 Alpes heet het daar volgens mij.
En dan ga ik lekker skieën want snowboarden kan ik niet en is nog duurder ook >:)
Ik ga samen met nog 2 vrienden in een 6 persoons kamer/app/flat hoe het ook heet :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 17:24:
Wat kan je nou allemaal precies met een GBA Cable behalve als controller gebruiken?
Voordelen en nadelen plz!
van Nintendo.nl
Koppeling met Game Boy Advance
De Nintendo GameCube en Game Boy Advance zijn los van elkaar al baanbrekende spelsystemen, maar als je ze aan elkaar koppelt met het Game Boy Advance-snoer, ontstaat een geheel nieuwe manier om spellen te beleven. In bepaalde games wordt het mogelijk om spelgegevens uit te wisselen en/of toegang te krijgen tot nieuwe levels. Je kunt het beeldscherm van de Game Boy Advance soms zelfs gebruiken als extra scherm, of (bijvoorbeeld) om er persoonlijke tactieken op uit te stippelen. Waanzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Kijk nou eens, Cubenation heeft nogal wat nieuws over Megaton:
For our english readers :

CubeNation just learned that Nintendo's monster announcement of December (the "Megaton") will be revealed simultaneously by a specialized japanese magazine and a press conference.
This announcement will occur in about 48 hours.
Now a few detail about this conference :

- No repurchase of Sega will be announced. No plans are made yet for that matter
- No repurchase of Capcom will be announced. No plans are made yet for that matter
- 3 to 5 new Capcom games exclusives for Gamecube will be revealed. Those are not games that were disclosed a few weeks ago, we are talking about brand new games.
- Pokemon Gamecube, the game from Genius Sonority, will be presented. It will be announced that the game will come out on March 2003 in Japan. With it's revolutionary concept, it will be a huge ignition to Gamecube's selling.
- "Gameboy Advance's future" (probably the GBA 2) will be revealed. A new Pokemon game for GBA might also be introduced.
- Some Nintendo news will be revealed, as well as some details over the compagny's agressive marketing plans for 2003.
Kennelijk weten we binnen 48 uur of ze bl@@ten ja of te nee.

Leuke Metroid Prime wallpaper van Nintendo.nl :

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/home/zx112/metroid_1024x768.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door GZ op 16-12-2002 19:53 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
waarom staat er repurchase?
heeft nintendo die bedrijven al een keer ge0wnt? neetoch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

OMFG! Heb dat Zelda filmpje gezien, en kon bijna mijn tranen niet in bedwang houden bij die scene met die oma, potverdrie dubbeltjes wat een acteerwerk van Linkieboy! Ook dat moment dat The Hero of Time voorop dat schip staat en naar zijn oma zwaait is een heus jankmoment :)
Kennelijk weten we binnen 48 uur of ze bl@@ten ja of te nee.
Gast van CubeNation zag ik laatst op GA, waar niemand hem echt serieus nam. Toch werd het me duidelijk dat het niet om een buy-out van Sega en/of Capcom ging, de aankondiging was 'Software related'.

[ Voor 2% gewijzigd door DouweGNL op 16-12-2002 19:34 . Reden: Damn typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01
Hmm. sorry dat ik niet kon komen op de cubeparty, maar ik had zondagavond als laats gepost, en ik had het eigenlijk al afgeschreven. * Dutchess_Nicole schaamt

Anywho. Heeft iemand informatie over Ikagura? Die zou ook naar de GC komen, maar ik heb er tot nu niet echt bruikbare informatie over gevonden.

[voor mensen die Ika niet kennen:]
Ikagura is de opvolger van Radiant Silvergun, uitgebracht op de DC.
[/voor mensen die Ika niet kennen:]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BlackSash schreef op 16 december 2002 @ 19:43:
Hmm. sorry dat ik niet kon komen op de cubeparty, maar ik had zondagavond als laats gepost, en ik had het eigenlijk al afgeschreven. * schnumi schaamt

Anywho. Heeft iemand informatie over Ikagura? Die zou ook naar de GC komen, maar ik heb er tot nu niet echt bruikbare informatie over gevonden.

[voor mensen die Ika niet kennen:]
Ikagura is de opvolger van Radiant Silvergun, uitgebracht op de DC.
[/voor mensen die Ika niet kennen:]
yep komt wel naar de gamecube alleen wanneer hier geen idee. :) Is alleen nog maar een Japanse releasedate van beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 16-12-2002 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 21:59:
Trouwens, waar had jij je US cube alweer besteld?
Het is een tweedehandsje.
GolbeZeromus schreef op 15 December 2002 @ 22:26:
Kijk, van D³ kan ik het begrijpen. Maar van de rest ... :X.
Precies, van mij weet je al bij voorbaat dat het helemaal niets wordt :D
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 22:55:
En ik heb de source van zijn plaatje veranderd })
Hahaha :D neo = 0wned :P
GZ en ik vroegen het ons af, ben jij dat nou in je icon :?
Elroy schreef op 16 december 2002 @ 13:19:
Nee nog altijd niets van ze gehoord. Krijg hem niet meer binnen voor de kerst denk ik. Helaas ;(
daFubar schreef op 16 December 2002 @ 15:28:
anyways, de cube party heeft geheerscht merk ik, hoewel de cube een beetje in het verdomhoekje werd gepropt.
Welnee, er is volop op de Cubes gespeeld hoor!
daFubar schreef op 16 December 2002 @ 19:24:
heeft nintendo die bedrijven al een keer ge0wnt? neetoch?
Nintendo 0wnt SEGA keer op keer als je het mij vraagt :P
DouweGNL schreef op 16 December 2002 @ 19:25:
OMFG! Heb dat Zelda filmpje gezien, en kon bijna mijn tranen niet in bedwang houden bij die scene met die oma, potverdrie dubbeltjes wat een acteerwerk van Linkieboy!
Dat had ik ook! Echt wazig, zo'n lullig filmpje van een game, kreeg er rillingen van. Linkje zag er ook zo verdrietig uit :'(

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * Dyxtra Tact of the Wind The Wind Waker Newsflash *

• Nog wat spoiler vrije impressies van PGC:
http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=544

• Weet niet zeker of deze al voorbij zijn gekomen, erg mooie reclame posters/folders van ZTWW. Check die screens _/-\o_ _/-\o_

Page 1
Page 2
Page 3
Page 4

Page4:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/z4.jpg

:9~ :9~ :9~

• Zelda bovenaan in Japan uiteraard, helaas geen aantallen.

1 GC Tradition of ZERUDA Baton [ a style ] RPL Nintendo 2002/12/13
2 GBA Pocket Monsters Sapphire RPL Nintendo 2002/11/21
3 GBA Pocket Monsters Ruby RPL Nintendo 2002/11/21
4 PS2 World soccer winning eleven 6 final evolution SPR KONAMI 2002/12/12
5 PS2 Expert of a drum DODON is a boss at TATAKON. ACG NAMCO 2002/10/24
6 GBA Battle network Lock MANEGUZE 3 ACG Capcom 2002/12/06
7 GC MARIO party 4 TAB Nintendo 2002/11/08
8 GBA Mr. Oji of tennis Aim at The Victory! RPL KONAMI 2002/12/12
9 PS2 TEIRUZU OBU DESUTINI 2 RPL NAMCO 2002/11/28
10 PS2 Rachet & crank Action pack ACG SCEJ 2002/12/03

• Kwam dit lijstje nog tegen, altijd smullen die cijfers :Y)

NINTENDO

Market Capitalization: $14.6 billion (Share Price: $103.8)
Shares Outstanding: 141,656,000 (44% Held by Insiders)
2002 Sales: $4.48 billion, Employees: 3,070

CAPCOM

Market Capitalization: $1 billion (Share Price: $17.2)
Shares Outstanding: 58,429,000 (31% Held by Insiders)
2002 Sales: $507 million, Employees: 1,270

NAMCO

Market Capitalization: $817 million (Share Price: $14.8)
Shares Outstanding: 55,087,500 (37% Held by Insiders)
2002 Sales: $1.23 billion, Employees: 4,000

SEGA

Market Capitalization: $1.79 billion (Share Price: $10.3)
Shares Outstanding: 174,500,000 (48% Held by Insiders)
2002 Sales: $1.67 billion, Employees: 3,470

//edit
GolbeZeromus schreef op 16 december 2002 @ 19:12:
Leuke Metroid Prime wallpaper van Nintendo.nl :
Woah _/-\o_ _/-\o_ Thanks

* Dyxtra heeft een nieuwe wallpaper.

[ Voor 13% gewijzigd door Dyxtra op 16-12-2002 20:43 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
offtopic:
In welke week zitten we op dit moment?

d3, je mag wel een krant beginnen met replies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
D³ schreef op 16 December 2002 @ 19:52:
GZ en ik vroegen het ons af, ben jij dat nou in je icon :?
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/webcam-world-8bits.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weese017/gcp/html/DSC08660.JPG

mmmm nu je 't zegt...... :X
daFubar schreef op 16 December 2002 @ 20:48:
[In welke week zitten we op dit moment?]
kick :)
uhh 51

[ Voor 23% gewijzigd door Delirium2001 op 16-12-2002 20:53 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
daFubar schreef op 16 december 2002 @ 19:55:
offtopic:
In welke week zitten we op dit moment?
kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
weet je, ergens had ik al het vermoeden, maar ik moest toch even het verlossende woord van 1 van mijn cube vrienden horen... of misschien wordt het toch weer tijd voor bier 8)7

edit: yep, het is tijd voor bier, want ik zit mezelf te quoten :D 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Fubaruba op 16-12-2002 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja dat ben ik in mijn icon =)

is een webcam shot.. van een tijdje geleden ;)
(zat ik net op kamers.. voor mijn 2-jarig-niets-anders-dan-online-gamen-doen-periode waardoor ik redelijk veel 'groter' ben geworden ;)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/web-world.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door yamAUchi op 16-12-2002 21:48 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 16 December 2002 @ 21:47:

is een webcam shot.. van een tijdje geleden ;)
(zat ik net op kamers.. voor mijn 2-jarig-niets-anders-dan-online-gamen-doen-periode waardoor ik redelijk veel 'groter' ben geworden ;)

[afbeelding]
cool 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik weer op terug kom, maar ik wil nu bij goblindirect zo'n packet kopen, dus spel + GC voor 149 pond waarbij dus 15.5 pond verzend kosten bijkomen wat dus uitkomt op een totaal bedrag van 164.50 pond wat weer 251,96 Euro is. Op zich is dit wel interessant maar toch twijfel ik nog steeds doordat ik net las dat die GC zogenaamde "factory refurbs" zijn.

Als ik daarin tegen de platinum editie wil dan kost het me 50 Euro duurder en dat vindt ik toch iets te veel voor een zilvere kubus...

Maar is zo'n factory refurb gevaarlijk om te nemen of doe ik er verstandiger aan om een complete nieuwe te kopen?

En sorry dat ik zo lastig ben maar welk spel zouden jullie erbij nemen als je zou moeten kiezen tussen SFA or SMS?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 22:32:
Sorry dat ik weer op terug kom, maar ik wil nu bij goblindirect zo'n packet kopen, dus spel + GC voor 149 pond waarbij dus 15.5 pond verzend kosten bijkomen wat dus uitkomt op een totaal bedrag van 164.50 pond wat weer 251,96 Euro is. Op zich is dit wel interessant maar toch twijfel ik nog steeds doordat ik net las dat die GC zogenaamde "factory refurbs" zijn.

Als ik daarin tegen de platinum editie wil dan kost het me 50 Euro duurder en dat vindt ik toch iets te veel voor een zilvere kubus...

Maar is zo'n factory refurb gevaarlijk om te nemen of doe ik er verstandiger aan om een complete nieuwe te kopen?

En sorry dat ik zo lastig ben maar welk spel zouden jullie erbij nemen als je zou moeten kiezen tussen SFA or SMS?
SFA of SMS. Ik zou denk ik toch voor SFA gaan. SMS viel mij persoonlijk toch wel wat tegen. Ik heb hem nog niet uit, maar dit spel kent toch wel een vreselijke camera. Hij is daarentegen wel uitdagend, tot frustratie aan toe.

SFA is daarentegen wel goed vertegenwoordigd met de camera. Misschien is dit spel echter wat kort (20 uur uitspelen?) en tot nu toe vind ik hem niet echt moeilijk.

Verder kan zo'n refurbished Cube denk ik geen kwaad. Deze zijn ooit kapot geweest en dus met nieuwe onderdelen uitgerust. Wel bij Nintendo zelf wel te verstaan. Maar vind je die platinum Cube zelf ook niet om te versmaden :? :9

En ik heb Gamegod nog helemaal niet gezien in dit topic sinds de Cube party. Leef je nog een beetje GG :?
Benny, Luister AUB niet naar d3! Waarom MP muziek draaien als er ook Zelda muziek is?
Ook jij bedankt :) . Echter, lees mijn downloadlimiet verhaal :X Echt flippen. Volgende maand jongens. Echt waar.

Oh ja, ik zat gisteren te Contra Advancen (nieuw werkwoord) en ik miste toch wel een beetje mjin Probotector maat Zerial Ghost! Ik kwam amper voorbij het tweede (nieuwe) level. De eindbaas dan. Nieuwe features die ik even gezien heb zijn o.a. 10 (!) continues en .... (insert spannend deuntje hier)

Een password systeem. Volgens mij wordt het zo echt mega-simpel. (Met zijn tween dan) Maargoed. Tevens ook "maar" twee moeilijkheidsgraden (normal en novice). Maar ik denk dat als je hem op Normal hebt uitgespeeld er vast wel een nieuwe "mode" bijkomt. Konami kennende.

Nou, voor het slapen gaan nog even een wallpaper van Mario Party 4. Wederom van Nintendo.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/home/ef432/1024x768_MP4.jpg

Woohoo. * GZ learned a new feature: Resizing pictures in GoT.

His next challenge lies in resizing in proportions. :P

[ Voor 44% gewijzigd door GZ op 16-12-2002 23:40 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 15:12:
Zo ik heb een tijdje niet gepost hier. Heb het ook druk gehad met gamen. Heb SFA uitgespeeld en ik ben geloof ik redelijk in de buurt van het einde van Eternal Darkness. Ik heb net de chapter van Edward Roivas uitgespeeld. Dus ik ben mij al aan het orienteren voor een nieuwe game. Heeft iemand hier Nightfire al? Ben wel benieuwd, zeker naar de multiplayer. Zit de kill the VIP er nog in net zoals in Agent under Fire?? Ik hoorde trouwens dat je met 6 bots kon spelen??!!. Timesplitters wil ik ook wel, ben wel een tijdje niet in een gamesstore geweest, maar die is geloof ik nog steeds slecht verkrijgbaar in Rotterdam.
Nightfire is echt een prima game. Vooral de singleplayer vind ik erg sterk. Wil je echter de betere multiplayer game dan moet je wel voor TS2 gaan. Die is een stuke sneller en je kan je eigen maps maken. Tjek anders mijn reviews op www.clubnintendo.net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

het kan aan mij liggen.. maar ik vind die platinum cube dus echt lelijk =)

die platinum controllers zien er ook niet uit, beetje plastic zilver met glittertjes ofzo.. lijkt net op een cube die door een 10 jarig meisje is gekleurd met een zilveren-glitter stift..

viel me zowiezo tegen, iedereen op de party had een zwarte !.. er stond maar 1 paarse cube.. en die zwarte is ook niet mooi verdorie..

stelletje conservatievelingen !

(die spice cube is daarentegen wel weer onwijs mooi =)

(die groen/blauwe controller is daarentegen onwijs lelijk !)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die oranje cube is wel flink stoer ja :)
had ik als europeaantje ook wel willen hebben.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weese017/gcp/html/DSC08665.JPG
Wie zijn die ongure figuren? Ik dacht dat we alleen beschaafde cubers uitgenodigd hadden?

Viel me trouwens erg tegen dat ik met smash brothers geen luigi kon kiezen, unlocken jongens!

Was er btw nog iemand op de party met chrono trigger us voor de snes? Ik heb namelijk het idee dat er nu 2 savegames bijstaan op level 64 ofzo die er van de week nog niet opstonden bij mij :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik hier de enige nachtposter trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 16 December 2002 @ 22:55:
[...]

SFA of SMS. Ik zou denk ik toch voor SFA gaan. SMS viel mij persoonlijk toch wel wat tegen. Ik heb hem nog niet uit, maar dit spel kent toch wel een vreselijke camera. Hij is daarentegen wel uitdagend, tot frustratie aan toe.

SFA is daarentegen wel goed vertegenwoordigd met de camera. Misschien is dit spel echter wat kort (20 uur uitspelen?) en tot nu toe vind ik hem niet echt moeilijk.

Verder kan zo'n refurbished Cube denk ik geen kwaad. Deze zijn ooit kapot geweest en dus met nieuwe onderdelen uitgerust. Wel bij Nintendo zelf wel te verstaan. Maar vind je die platinum Cube zelf ook niet om te versmaden :? :9
....
Jawel, maar om daar nou 50€ meer voor neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 16 december 2002 @ 23:28:
het kan aan mij liggen.. maar ik vind die platinum cube dus echt lelijk =)

die platinum controllers zien er ook niet uit, beetje plastic zilver met glittertjes ofzo.. lijkt net op een cube die door een 10 jarig meisje is gekleurd met een zilveren-glitter stift..

viel me zowiezo tegen, iedereen op de party had een zwarte !.. er stond maar 1 paarse cube.. en die zwarte is ook niet mooi verdorie..

stelletje conservatievelingen !

(die spice cube is daarentegen wel weer onwijs mooi =)

(die groen/blauwe controller is daarentegen onwijs lelijk !)
/me is de trotse bezitter van een paarse cube want zo hoort ie gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 08:43
van cbs geplukt:
Gaming consolidation?

Video-game industry analysts stoked speculation of a possible buyout Capcom Co. by Nintendo Co., one of the world's top three game-console makers.

The sector is ripe for consolidation, and a Capcom buyout would substantially boost Nintendo's position, said James Lin, an analyst with Jeffries & Co. "All of these companies are up for sale, except Microsoft (MSFT: news, chart, profile) and Sony (SNE: news, chart, profile)."

Analysts said Japan-based Nintendo is expected to make a major announcement Tuesday. Officials at both Nintendo and Capcom, of Osaka, Japan, declined comment.

Nintendo could use Capcom's software to drive buys of its lagging GameCube console.

GameCube is second worldwide but ranked behind Microsoft's Xbox and Sony's PlayStation 2 in the United States, said analyst Paul Kaump, of Doughery & Co. LLC.

Nintendo has suffered because its game software -- Pokemon, Super Mario and Donkey Kong -- cater to younger children. "They are trying to shake their image a little bit and attract older gamers," Kaump said.

Capcom, which has created game franchises such as Street Fighter and Resident Evil, would be a logical buy for Nintendo, analysts said.

"Nintendo has to do something to beef up its software," said analyst Shawn Milne of SoundView Technology.

Luisa Beltran is a reporter for CBS.MarketWatch.com in New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ben zondag naar MM geweest en daar zag ik dat ze weer een nieuwe aanbieding hadden, nl cube €169 als je ED erbij koopt.
Heb zelf ook maar s ED gehaald, wheee aardig relaxed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je bomberman ook gezien ?
of is die nog niet uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien tottaly offtopic question maar ik ben al tijden in bezit van de gamecube en een xboxje.
Maar nou mis ik toch ontzettend mijn oude snes die met een verhuizing is kwijtgeraakt ja echt kwijt.
Wie weet waar ik zo'n kreng kan vinden heb marktplaats en 2e hands geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 09:41:
hmm ben zondag naar MM geweest en daar zag ik dat ze weer een nieuwe aanbieding hadden, nl cube €169 als je ED erbij koopt.
Heb zelf ook maar s ED gehaald, wheee aardig relaxed spel.
sorry maar welk spel is ook ED ook al weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 09:55:
[...]

sorry maar welk spel is ook ED ook al weer :P
Eternal Darkness...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eternal Darkness...
ook een vette waarschijnlijk (->zie gamereviews)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 16 December 2002 @ 22:55:
Dit ben ik echt niet met je eens. Ik vind de camera echt super in sms. Ik hou er wel van dat je m zelf moet regelen. Zit ie tenminste altijd zoals je zelf wil. Ik zat dan ook steeds op de c-stick te rammen in SFA en kwam dan weer in het menu terecht :D
En ik vond SFA toch wel een beetje te heel erg makkelijk. Mario was tenminste een beetje een uitdaging. Ik hoop dat mario 128 dan ook nog moeilijker wordt, maar vast niet, want al die n00bjes vonden sms al te moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 03:59:
Wie zijn die ongure figuren? Ik dacht dat we alleen beschaafde cubers uitgenodigd hadden?
Viel me trouwens erg tegen dat ik met smash brothers geen luigi kon kiezen, unlocken jongens!
Ah, die ongure figuren.... nah de hele avond gewoon genegeerd, en geen last van gehad ;)

Er was toch een savegame aanwezig met iedereen unlocked :? , of moest er nog iemand met een 2 op de teller over 't lijntje lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het mooie aan SMS is dat je de game kunt uitspelen zonder de echt moeilijke levels te krijgen. Wil je meer uitdaging dan kun je nog altijd doorgaan om alle shines te vinden!

SMS rokt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 09:45:
heb je bomberman ook gezien ?
of is die nog niet uit :?
kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bomberman is al wel uit heb hem al bij de nedgame zien liggen maar schijnt geen geweldige game te zijn van wat ik heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Harvest moon gc screenshots!!
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/harvestmoonawl_121602_31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Mooie screens, maar ik wist niet dat er in harvest moon PC's waren :+. Ik dacht altijd dat harvest moon zich afspeelde in een tijd waarin er geen electronica was.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jaja vandaag Metroid Prime binnengehad en het is vet. _/-\o_ _/-\o_ maar ik heb hem gestopt en ga vanmiddag weer verder aangezien ik nog geen memorycard heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 17 December 2002 @ 12:19:
jaja vandaag Metroid Prime binnengehad en het is vet. _/-\o_ _/-\o_ maar ik heb hem gestopt en ga vanmiddag weer verder aangezien ik nog geen memorycard heb. :P
Hoelang duurt het nog voordat harvest moon hier uitkomt ?
Ziet er namelijk erg goed uit

schumi u ass ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Delirium2001 schreef op 17 december 2002 @ 11:26:
[...]

Ah, die ongure figuren.... nah de hele avond gewoon genegeerd, en geen last van gehad ;)

Er was toch een savegame aanwezig met iedereen unlocked :s , of moest er nog iemand met een 2 op de teller over 't lijntje lopen.
Anyway, luigi krijg je ook door 800 vs matches te spelen.. dat haal je toch wel in een avondje? :|

Misschien ook niet :) 800 potjes á 2 minuten elk is 26 2/3 uur.. dat hebben jullie die avond vast niet gehaald :) Wij hebben ook nog maar 3216 potjes in totaal.

Maar als we toch op SSBM zijn aangekomen... Heeft iemand nog tips voor event 50? Erg frustrerend, die lukt gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
Mmmmpff ik dacht er net ff aan dat ik een aantal saves van Elroy had gekopieerd (ssb:m, RE) en dat ik wel eens kon gaan spelen met ssb:m met veel personen unlocked.
Helaas pakte hij de saves niet, vreemd dan maar RE save proberen (Jill in een ander pakkie 8)7 ...... pakt tie die ook niet :'(

Wat doe ik fout.... de saves zijn wel te managen op de cube... maar bij starten spel vind hij geen saves van 't spel.
Zijn je saves persoonlijk ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Delirium2001 schreef op 17 december 2002 @ 13:15:
Mmmmpff ik dacht er net ff aan dat ik een aantal saves van Elroy had gekopieerd (ssb:m, RE) en dat ik wel eens kon gaan spelen met ssb:m met veel personen unlocked.
Helaas pakte hij de saves niet, vreemd dan maar RE save proberen (Jill in een ander pakkie 8)7 ...... pakt tie die ook niet :'(

Wat doe ik fout.... de saves zijn wel te managen op de cube... maar bij starten spel vind hij geen saves van 't spel.
Zijn je saves persoonlijk ofzo :?
US saves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gamespot.com

Nintendo officially confirms Zelda bonus disc

News

The company will begin releasing the The Legend of Zelda: Ocarina of Time bonus disc in February.

Nintendo of America has confirmed it will be offering consumers a bonus disk similar to one recently released in Japan. The disk will be part of a pre-sell program that will officially start February 16, 2003. When consumers place a preorder for the upcoming GameCube game The Legend of Zelda: The Wind Waker, they'll receive a limited edition disc that will feature two games, The Legend of Zelda: Ocarina of Time and The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest--known as Ocarina of Time Ura in Japan. While The Legend of Zelda: Ocarina of Time was released in the U.S. for the Nintendo 64 in 1998, The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest was only released in Japan for the 64DD add-on.
The bonus disc's release was fueled in part by consumer demand that began when information on the Japanese pre sell program was released. "We were surprised consumers tracked the program in Japan and were begging us to do it here. We decided it was a great idea and one we know consumers really want. The Legend of Zelda: The Wind Waker game raises the bar on digital entertainment with a unique and technologically advanced graphic style and compelling story,” said Peter MacDougall executive vice president of sales and marketing . “Making this pre-sell program available to the fans, it solidifies Nintendo’s commitment to the hardcore gamer, while introducing the series to a whole new generation of gamers.”

The Legend of Zelda: The Wind Waker is currently slated to ship March 24, 2003 in the U.S. For more information on the bonus disc check here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word eens tijd voor een announcement vandaag :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wow ik ben net (nog steeds zonder memcard :( ) vergekomen naar de tallon overworld en man dat is pas :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 17 December 2002 @ 13:34:
wow ik ben net (nog steeds zonder memcard :( ) vergekomen naar de tallon overworld en man dat is pas :9~ :9~ :9~
hmmmm ik denk dat schnumi iemand jaloers probeert te maken |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Lukt em aardig ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook even vermelden waarom ik voor de NGC heb gekozen:

*mijn eerste game-ervaringen had ik bij de Sega Gamemaster ,heb ik me echt rot mee geamuseert (Sonic,MickeyMouse,...)

*Paar jaartjes later : SNES gekocht (eerste spelletje dat ik speelde was "The Lion King" 8) en _/-\o_ StarWings _/-\o_ Zelda!! _/-\o_ ) De gameplay was gewoon :OWNAGE

*Nog een paar jaartjes later kocht ik de PSX (= de console die me het minst lang bleef aanspreken ondanks de beter graphics :'( buiten enkele toppers wist Sony me echt niet te boeien ...

*Daarnaa was en ben ik nog steeds een fervent pc-gamer

*En nu ... laat de GameCube maar komen (in een nostalgische bui hopend op de goddelijke gameplay en fun van weleer !!)

ziehier mijn relaas }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 13:49:
Ik wil ook even vermelden waarom ik voor de NGC heb gekozen:

*mijn eerste game-ervaringen had ik bij de Sega Gamemaster ,heb ik me echt rot mee geamuseert (Sonic,MickeyMouse,...)

*Paar jaartjes later : SNES gekocht (eerste spelletje dat ik speelde was "The Lion King" 8) en _/-\o_ StarWings _/-\o_ Zelda!! _/-\o_ ) De gameplay was gewoon :OWNAGE

*Nog een paar jaartjes later kocht ik de PSX (= de console die me het minst lang bleef aanspreken ondanks de beter graphics :'( buiten enkele toppers wist Sony me echt niet te boeien ...

*Daarnaa was en ben ik nog steeds een fervent pc-gamer

*En nu ... laat de GameCube maar komen (in een nostalgische bui hopend op de goddelijke gameplay en fun van weleer !!)

ziehier mijn relaas }:O
Welkom :D :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Je kan je PAL memcard toch gebruiken of hebbie die ook verkocht?? :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Amateurtje ;)
Ben je daar pas :+

Maar effe serieus, je kan ook je cube gewoon laten draaien en dan effe een mem kaartje kopen en saven maar. Dan hoef je het ook niet opnieuw te spelen.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel waard om nog een keer te spelen :>

Trouwens wel lekker dat de US ook de Bonus disc krijgt van zelda :)
Nu maar hopen voor jullie dat Nintendo Europe geen gekke dingen doet zodat jullie het niet krijgen :X

Trouwens 2, die hi-res filmpjes van Zelda op IGN zien er echt vet uit :>

[ Voor 23% gewijzigd door Elroy op 17-12-2002 14:53 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kopen jullie dan niet allemaal een US gameCube??
is in alle opzichten toch voordeliger??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:45:
Inkoopactie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 14:45:
1. Ik vind het gedoe om al die zooi op internet te bestellen alleen maar om mn spellen wat eerder te hebben.

2. Ik heb al een PAL cube met 6 spellen :)

edit: 3. Mijn tv kan het niet aan! Voor mij liever metroid in kleur :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

k, dan kan ik gelijk even een vraag hierover posten :)
Ik wil idd ook een us cube hebben. Maar moet ik hier dus een aparte tv voor hebben? Of is er ook een converter oid om toch met een oudere pal tv te gamen?
Volgens mij is er niet zo'n converter?

En als ik dan dus een nieuwe tv koop, dan moet ik zorgen dat ie 100hz is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 17 december 2002 @ 14:58:
k, dan kan ik gelijk even een vraag hierover posten :)
Ik wil idd ook een us cube hebben. Maar moet ik hier dus een aparte tv voor hebben? Of is er ook een converter oid om toch met een oudere pal tv te gamen?
Volgens mij is er niet zo'n converter?

En als ik dan dus een nieuwe tv koop, dan moet ik zorgen dat ie 100hz is toch?
Hangt helemaal van je tv af, bijna alle sony's die wij hebben (of hebben gehad) konden een NTSC signaal verwerken (ook toestellen van 15 jaar oud bijv.).
Daarnaast zijn er wel convertors te vinden, heten PAL-boosters geloof ik, zetten een ntsc signaal om naar PAL maar dat is ook niet alles geloof ik (slechte kwaliteit).

En of je een 100Hz tv wilt hebben hangt van je budget en je eigen voorkeur af. Maakt voor het wel/niet aankunnen van NTSC niet veel uit...

Een mooie manier om je tv te testen is om iemand met een omgebouwde playstation effe langs te laten komen, als de US spellen in kleur zijn hoef je je geen zorgen te maken (je hebt waarschijnlijk wel een rgb kabel nodig).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat zou die Megaton ongeveer komen dan, wan tik wil nu toch wel eens weten wat er aan de hand is!
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 14:45:
Ja dat wel, jmmr dat mijn tv alleen geen NTSC aankan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, nog steeds niets van mijn goblindirect bestelling vernomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Een nieuwe gamecube developer!!... maar nog niets van de megaton gehoord..
News: New GameCube Developer
Dec 17th 2002 14:48 by Tim

Raylight Studios yesterday announced it became an Official Nintendo GameCube Developer.

Raylight Studios is a company founded on april 2000, it's composed by experienced and qualified people, that worked for other companies in the past on several platforms (many years on Pc, 4 years on Sony Playstation, 2 years on Nintendo GameBoy Color). The company is known from games such as Wing Commander: Prohecy and Wings.

Yesterday they broke the news that they are starting development for the GameCube. As soon as we have more details we will of course let you know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
RareGast schreef op 17 december 2002 @ 15:48:
Een nieuwe gamecube developer!!... maar nog niets van de megaton gehoord..

[...]
moest die megaton vandaag gebeuren? nou, het zal mij benieuwen... ik verwacht eigenlijk niet echt dat er wat uit gaat kommen...

* Fubaruba hoopt echt hard dat ie het mis heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn jullie allemaal zo anti-andere consoles?
Jullie lijken wel een stelletje fanboy's. Ik zou graag willen dat de PS2 en de X-box blijven.
Zo is nintendo bijna wel gedwongen om goede(betere) games te maken, en dat vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw stukje over megaton op cubenation:
Yesterday, you could discover the first details of future announces of Nintendo. Today, we are able to announce that the persons in charge for Nintendo France, Nintendo the U.K., Nintendo Spain and other European divisions are in this moment even at the HQ of Nintendo Europe in Germany to attend a meeting relating to the advertisement of Nintendo, "The Megaton to you". The countdown and launched, a member of Nintendo comes from us declared: "the advertisement will be made soon".
(dit nieuwtje is net geplaatst en heb ik ff vertaald met Babelfish ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 16:32:
Waarom zijn jullie allemaal zo anti-andere consoles?
Jullie lijken wel een stelletje fanboy's. Ik zou graag willen dat de PS2 en de X-box blijven.
Zo is nintendo bijna wel gedwongen om goede(betere) games te maken, en dat vind ik niet erg.
haha, we zijn niet echt TEGEN de andere consoles, we zijn gewoon fan van nintendo. veel van de mensen hier hebben bijvoorbeeld ook een xbox of iets anders. we lopen iig nooit in andere topics te flamen. en het geflame hier moet altijd met een korrel zout genomen worden.
zie ons als een clubje bmw rijders. die zeiken ook altijd de fiatjes en de lelijke eenden af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 17 december 2002 @ 16:38:
[...]
zie ons als een clubje bmw rijders. die zeiken ook altijd de fiatjes en de lelijke eenden af :D
Wahahaa _/-\o_

Hmm mooi dat er toch een Megaton lijkt te bestaan. Trouwens erg raar dat ze het nieuws vanuit Europa brengen, of lees ik het nieuwsbericht verkeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 16:43:
[...]

Wahahaa _/-\o_

Hmm mooi dat er toch een Megaton lijkt te bestaan. Trouwens erg raar dat ze het nieuws vanuit Europa brengen, of lees ik het nieuwsbericht verkeerd. :P
Ja, ik weet ook niet wat ze hiermee bedoelen. Misschien dat Nintendo Japan het "megaton bericht" tegelijk aan alle Europese divisies wil mededelen of dat ze nu een live videoconference houden?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

weet iemand zo ook het tijdsverschil tussen europa en Japan :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze lopen daar 9 uur voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:45:
Spelletjes niet.

Spelletjes kosten hier €54. Zelfs als je ze dan online koopt voor 50 euro komt er meestal nog wel meer dan 4 euro verzendkosten bij. En je TV moet het maar aankunnen, en als er iets mis is met je cube of een spelletje dan wordt het wat lastiger met de garantie (die is nog steeds wel geldig, alleen nu kun je hem gewoon naar de FRS brengen en zeggen dattie het niet doet, anders moet je hem naar Nintendo opsturen oid). Denk aan krasjes op de DVD of zo.
En kopen in de winkel komt bij veel mensen een stuk betrouwbaarder over. Veel mensen hebben ook geen creditcard waardoor het een stuk lastiger wordt om te bestellen.

edit:
[quote]Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 17:56:
ze lopen daar 9 uur voor[/quote]
nou dan zal die announcement wel niet meer komen :(

[ Voor 11% gewijzigd door frim op 17-12-2002 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat in eerste instantie ook niet om het voordelige, maar om het feit dat je games veel eerder hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frim schreef op 17 december 2002 @ 18:04:
[...]

Spelletjes niet.

Spelletjes kosten hier €54. Zelfs als je ze dan online koopt voor 50 euro komt er meestal nog wel meer dan 4 euro verzendkosten bij. En je TV moet het maar aankunnen, en als er iets mis is met je cube of een spelletje dan wordt het wat lastiger met de garantie (die is nog steeds wel geldig, alleen nu kun je hem gewoon naar de FRS brengen en zeggen dattie het niet doet, anders moet je hem naar Nintendo opsturen oid). Denk aan krasjes op de DVD of zo.
En kopen in de winkel komt bij veel mensen een stuk betrouwbaarder over. Veel mensen hebben ook geen creditcard waardoor het een stuk lastiger wordt om te bestellen.
tja als je het zo beziet :| toch maar een "gewone" GC dan ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 18:15 . Reden: verkeerde smilie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
dus die hele megaton is dus indeed a huge letdown en tevens not a gem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 18:12:
[...]

tja als je het zo beziet :| toch maar een "gewone" GC dan ;)
het is maar wat je wilt. Als je TV het aan kan, en je graag spelletjes ene paar maanden eerder wilt hebben, dan kun je best een US cube kopen. Maar je kan ook wachten totdat de Freeloader eindelijk eens uitkomt, en dan kun je ook US/JAP games importeren en spelen. En daarnaast gewone EU games :D Zelf heb ik bijvoorbeeld 2 controllers bij Lik-Sang voor mijn EU cube gekocht. Nu heb ik tenminste een Spice Orange :D

(en ze hebben daar de platinum cube :9~ )

[ Voor 16% gewijzigd door frim op 17-12-2002 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
CNN reportage over de "Lik-Sang crackdown", toen Nintendo, MS en Sony gezamenlijk actie ondernamen tegen Lik-Sang ivm het verkopen van MODchips, inclusief een kijkje in het magazijn van Lik-Sang :)

http://media.lik-sang.com/content/lik-sang-cnn.asf

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * Dyxtra Tact of the Wind The Wind Waker Newsflash *

BIZAR MOOIE MOVIES Afbeeldingslocatie: http://ga.gamesquad.net/images/smilies/eek.gif Afbeeldingslocatie: http://ga.gamesquad.net/images/smilies/eek.gif Afbeeldingslocatie: http://ga.gamesquad.net/images/smilies/eek.gif

Als je geen zin hebt om ze allemaal te kijken raad ik de spoilervrije 2, 17 (lichteffecten B)) en 20 (check die brug en de wolken bovenaan de berg :9) aan (hebben we al gezien) en incl lichte spoilers (nieuwe gebieden): 1 (zonsopgang :9~), 3 (link die de baton gebruikt) en 13 (particles _/-\o_).

http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc1.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc2.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc3.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc4.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc5.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc6.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc7.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc8.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc9.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc10.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc11.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc12.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc13.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc14.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc15.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc16.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc17.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc18.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc19.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc20.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc21.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc22.mov
http://cubemovies.ign.com.../evenmorewindwakegc23.mov

• Schitterende pics, die oa het weer systeem laten zien. Damn wat mooi! Heb ze lekker klein gehouden dus als je ze niet wilt zien moet dat niet zo moelijk zijn.

.

.

.

.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_65.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_42.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_73.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_81.jpg

De rest:

http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_21.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_37.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_43.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_64.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_70.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_77.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_80.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_83.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_89.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_92.jpg

• Iemand heeft weer een poging gedaan de Zelda timeline uit te leggen :P

http://www.n-sider.com/in...atures/legendsofzelda.htm

yamAUchi schreef op 16 December 2002 @ 21:47:
Haha ok dan :) Je zit elke dag aan het bier natuurlijk :D (genieten van het goede leven noemen ze dat dan ;))
GolbeZeromus schreef op 16 december 2002 @ 22:55:
Oh ja, ik zat gisteren te Contra Advancen (nieuw werkwoord) en ik miste toch wel een beetje mjin Probotector maat Zerial Ghost! Ik kwam amper voorbij het tweede (nieuwe) level. De eindbaas dan.
Ik trek het eerste level geeneens man (normal). Dat terwijl ik toen op de SNES Super Probotector heb uitgespeeld (of bijna, weet het niet meer eigenlijk). Heb echt geen skills meer over :( Misschien toch maar eens daadwerkelijk games spelen ipv te lullen over Japanse sales en wazige box-arts :D
schnumi schreef op 17 December 2002 @ 12:19:
jaja vandaag Metroid Prime binnengehad en het is vet. _/-\o_ _/-\o_
Damn you :+ Gefeliciteerd!
Zekers :9~ Heb een stukje gezien @ de Cube party, helaas zwart-wit :D :D Ben toen gestopt om verder zo min mogelijk te spoilen :)
Elroy schreef op 17 december 2002 @ 14:25:
Trouwens wel lekker dat de US ook de Bonus disc krijgt van zelda :)
Elroy heb jij Zelda al gepreordered bij dvdboxoffice? Weet jij of je daar ook die disc bij krijgt? Zo ja dan bestel ik hem meteen. 45 euro voor TWW + OOT + URA 8)7 8)7
daFubar schreef op 17 December 2002 @ 16:38:
LOL :D Mooi gesproken ;)
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 16:37:
Een nieuw stukje over megaton
Weet nog steeds niet wat ik van die MEGA-TON!! moet denken (en of ie überhaupt bestaat) maar leuk is het wel :D Heerlijk die geruchten en wilde speculaties :9
frim schreef op 17 december 2002 @ 18:04:
Spelletjes niet.

Spelletjes kosten hier €54. Zelfs als je ze dan online koopt voor 50 euro komt er meestal nog wel meer dan 4 euro verzendkosten bij.
dvdboxoffice = wereldwijd gratis verzenden en Cube games zijn zo'n 45 euro. Als dvdboxoffice er niet zou zijn zou het idd een stuk minder aantrekkelijk zijn :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
D³ schreef op 17 December 2002 @ 18:35:
<snip hele hoop zooi met mooie filmpjes en plaatjes :) >
[...]
dvdboxoffice = wereldwijd gratis verzenden en Cube games zijn zo'n 45 euro. Als dvdboxoffice er niet zou zijn zou het idd een stuk minder aantrekkelijk zijn :D
Klopt, maar de meeste spellen zijn toch rond de 52 euro. Hoef je voor zo'n wavebird trouwens ook geen shipping/belasting te betalen? Ik zou er wel eentje willen voor 36 euro :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
D³ schreef op 17 December 2002 @ 18:35:
[...]
Elroy heb jij Zelda al gepreordered bij dvdboxoffice? Weet jij of je daar ook die disc bij krijgt? Zo ja dan bestel ik hem meteen. 45 euro voor TWW + OOT + URA 8)7 8)7
Yep, ik heb hem al gepreorderd. Hij staat trouwens op de site al een hele lange tijd op preorder nummer 1 :)
Het is nog niet 100% zeker dat hij erbij zit maar er staat wel bij als je hem preoderd :
Preorder now and become eligible for an upcoming bonus offer. Don't miss out! Preorder your copy now!
Trouwens ik was net echt fucking lang bezig om een beest te killen in Metroid Prime. Toen ik hem eindelijk dood had, werd ik gekilled door een klein kut beestje (stond een beetje low). Kan nu weer opnieuw beginnen. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Elroy op 17-12-2002 18:53 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Elroy schreef op 17 december 2002 @ 18:51:
Trouwens ik was net echt fucking lang bezig om een beest te killen in Metroid Prime. Toen ik hem eindelijk dood had, werd ik gekilled door een klein kut beestje (stond een beetje low). Kan nu weer opnieuw beginnen. :/
and it serves you right, jij metroid spelende bastard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey D3 heb jij die filmpjes ook als Windows Media player Video?

En hoe komen jullei al aan Metroid Prime doe is toch nog niet uit :?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 19:00 . Reden: niet goed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
frim schreef op 17 December 2002 @ 18:51:
Hoef je voor zo'n wavebird trouwens ook geen shipping/belasting te betalen?
Voor hardware ben je wel shipping kwijt.
Elroy schreef op 17 december 2002 @ 18:51:
Yep, ik heb hem al gepreorderd. Hij staat trouwens op de site al een hele lange tijd op preorder nummer 1 :)
Het is nog niet 100% zeker dat hij erbij zit maar er staat wel bij als je hem preoderd :
Hmm lijkt er wel op dus :) Misschien maar eens een e-mail afvuren.
Dat is nou lullig >:) Gelukkig is MP niet echt makkelijk voor zover ik heb gehoord en dan ook nog een extra hard mode, lekker :9
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 18:58:
Hey D3 heb jij die filmpjes ook als Windows Media player Video?
Nee sorry, IGN heeft meestal alleen quicktime/.mov filmpjes.
En hoe komen jullei al aan Metroid Prime doe is toch nog niet uit :?
Elroy heeft hem geïmporteerd en schnumi...ehh...weet niet :+

f.k.a D³

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.