Het GameCube Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
GolbeZeromus schreef op 19 december 2002 @ 23:04:
Woei, ik heb een brainwave. Hij zegt dat Zelda (PAL) pas in september hier in de schappen ligt. Ik weet niet waarom, maar dat denk ik gewoon.
Onze eigen geruchten machine is weer bezig... Misschien dat een 8)7 er voor zorgt dat hij wat voordelerige voorspellingen gaat doen. Aan een negatieve visionair heb je natuurlijk ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol. :Y)

btw: True Crime klinkt goed hopelijk word hij minstens net zo goed als GTA. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

RareGast schreef op 20 December 2002 @ 09:00:
[...]

Onze eigen geruchten machine is weer bezig... Misschien dat een 8)7 er voor zorgt dat hij wat voordelerige voorspellingen gaat doen. Aan een negatieve visionair heb je natuurlijk ook niets.
Nee daar heb je idd niks aan maar nintendo kennende stellen ze de boel net zoalsng uit als RE1 die al een half jaar voordat wij hem hadden al in de states te krijgen was.

Europa wordt gewoon extreem achtergesteld op games gebied en ik denk zelf dat dat komt omdat de duitsers en fransen perse de ingame taal in hun eigen taal willen ipv engels want van pal-ntsc omzetten zal vast niet zoveel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:31
Vraagje nog, ik meen laatst gezien te hebben dat bij Dixons een Mario Sunshine pack 229 euro moest kosten, maar op de site vind ik deze terug voor 279 euro. Weet iemand of ik mij zwaar vergist heb of dat de prijs van 279 ook die in de winkel is.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:00
Anoniem: 5577 schreef op 20 December 2002 @ 09:03:
[...]

Nee daar heb je idd niks aan maar nintendo kennende stellen ze de boel net zoalsng uit als RE1 die al een half jaar voordat wij hem hadden al in de states te krijgen was.

Europa wordt gewoon extreem achtergesteld op games gebied en ik denk zelf dat dat komt omdat de duitsers en fransen perse de ingame taal in hun eigen taal willen ipv engels want van pal-ntsc omzetten zal vast niet zoveel tijd kosten.
mijn post gelezen van een week geleden op cube-europe over die klote duitsers en fransen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 20 december 2002 @ 09:08:
[...]

mijn post gelezen van een week geleden op cube-europe over die klote duitsers en fransen?
Lol post hem hier eens dan als je hem nog kan vinden. :) Ik heb me daar ook wel vaker negatief uitgelaten over fransen enz. :P
TAG_Speedy schreef op 20 December 2002 @ 09:05:
Vraagje nog, ik meen laatst gezien te hebben dat bij Dixons een Mario Sunshine pack 229 euro moest kosten, maar op de site vind ik deze terug voor 279 euro. Weet iemand of ik mij zwaar vergist heb of dat de prijs van 279 ook die in de winkel is.
bij de bartsmit staat hij ook voor €279. :) Maar daar hebben ze meer packs bijv:

gamecube + 1 controller + NFS: HP2

Maarja dan heb je geen memorycard.

[ Voor 44% gewijzigd door schnumi op 20-12-2002 09:09 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
News: Megaton?
Dec 20th 2002 01:01 by modox

An actual comment on the Megaton by a Nintendo representative .. don't get excited though.

NOE's head of PR, Shelly Friend labelled the whole Megaton concept as "absolute rubbish", and was apparently quite amused by the amount of speculation surrounding the alleged announcement.

In all the entertaining rumours over what the Megaton could be, many seem to have forgotten that the announcement itself was a mere rumour. There quite likely is no Megaton at all.

Source: CVG
ik heb het van cube-europe

[ Voor 3% gewijzigd door RareGast op 20-12-2002 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het zou gewoon stom van nintendo zijn als ze dan op het gerucht megaton niet inspringen...
waarom? je ziet wat dit gerucht teweeg heeft gebracht... en door nu mario kart ofzo aan te kondigen als megaton zouden de verkopen echt de lucht in schieten
maar als nintendo nu niks doet, dan zal iedereen die twijfelde zeker geen gamecube kopen

gemiste kans als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Was te verwachten het is nooit officieël bevestigd. :) Maarja als er toch een Megaton is zal NOE dat wel als laatste horen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 20 december 2002 @ 09:31:
Was te verwachten het is nooit officieël bevestigd. :) Maarja als er toch een Megaton is zal NOE dat wel als laatste horen. :P
Zoals met alles ja NOE weet nooit geen hol ergens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Uiteindelijk is het niet goed die megaton. Want iedereen denkt nu dat Nintendo ermee begonnen is :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194 schreef op 20 December 2002 @ 09:49:
Uiteindelijk is het niet goed die megaton. Want iedereen denkt nu dat Nintendo ermee begonnen is :/ .
Kan opzich geen kwaad als die oenen bij nintendo er ook iets mee doen.
Tenslotte de aandacht en de hype is, maak dan wat sappige announcements over nieuwe topgame / hardware en iedereen is helemaal blij en nintendo krijgt top publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 50624 schreef op 19 december 2002 @ 14:50:
Nou, ik heb hem ontvangen hoor, en hij is erg mooi :P

Tip voor de mensen die hem ook bij goblin gaan kopen:

Mail een dag nadat je de bestelling hebt geplaatst met de vraag of ze je het track nummer willen geven, de Ned. Pakket dienst is nl. een beetje vaag, duurt het te lang dan gewoon met die gasten bellen (www.npd.nl)

In de UK gebruiken ze zo'n vage 3 stekker ding, dus koop alvast een UK>NL stekker.

Dat was het wel :), ik kan helaas niet vertellen hoe RE 0 is, want ik ben dus zelf de 2e tip vergeten :P
Aah mooi, mag ik dan ff een paar vragen stellen? :P

1. Hoelang moest je nu precies wachten (van plaatsing order tot bezorging)?
2. Kwamen er nog verzendkosten over heen? Zo ja, hoeveel?
3. Is RE:0 strak? :+

Nou, mensen. Er zijn veel aankondigen geweest deze nacht mbt tot de 'Megaton'. Helaas zijn het allemaal ontkenningen.

• Capcom ontkent dat ze gaan fuseren of worden opgekocht met Nintendo.
Capcom Says It Won't Merge With Video-Game Rivals
By Yuka Yamaguchi

Osaka, Dec. 20 (Bloomberg) -- Capcom Co., the maker of the ``Resident Evil'' video game series, doesn't plan to merge with other game developers, Chief Financial Officer Heiji Oshima said, denying reports the company may be bought by Nintendo Co.
Bron
Helaas zijn er altijd van die 'weak-minded' (lees: fanboys) die alles geloven en het verhaal weer vertellen aan anderen... Kom op mensen, hou jezelf niet voor de gek. Dit was natuurlijk te verwachten |:(. Weer één gerucht minder, gelukkig. (note: na deze press-release daalden de aandelen van Capcom behoorlijk.. :X)

De 'Playstation' Merknaam was al bewezen niet waar te zijn, dan blijft er nog maar één optie over.. Een software aankondiging (leek mij zelf ook het meest logisch).

En dan hebben we ook nog de NoE-ontkenning :/ *zucht*

22 Dec, dan is de JUMP festival afgelopen (iig nieuwe FF:CC beelden), ben benieuwd of er nog iets komt.
1 PS2 Unlimited Saga RPL Square 2002/12/19
2 PS2 Battle PACHISURO sure-fire method for winning! Savage beast king TAB Sammy 2002/12/19
3 PS2 METAL GEAR SOLID 2 SUBSTANCE AVG KONAMI 2002/12/19
4 PS2 King OBU Colosseum (red) X Japanese new Japan X all bread classes Disk. SPR Spike 2002/12/19
5 GBA Pocket Monsters Sapphire RPL Nintendo 2002/11/21
6 GBA Pocket Monsters Ruby RPL Nintendo 2002/11/21
7 GBA Selfish fairy It is MIRUMO and is methamphetamine! The tradition of gold maraca AVG KONAMI 2002/12/19
8 XB Panzer Dragoon ORTA First time limited edition SHT Sega 2002/12/19
9 PS2 On-the-spot powerful professional baseball 9 final edition SPR KONAMI 2002/12/19
10 GC MARIO party 4 TAB Nintendo 2002/11/08
Lijkt erop dat Zelda is geflopt.. Zelda is nu al verdwenen uit de dagelijke verkooplijst van Japan :+

Als laatste: Volgens Microsoft heeft de Xbox nu de nummer 2 positie in Europa dankzij sterke holiday verkopen. Ook wel logisch met hun aggresieve marketing en 2 games gratis. Nintendo moet nu wel iets doen, waar blijven de toppers NoE???? Met alleen Mario, Eternal Darkness en StarFox red je het niet! :(

Naja, mijn rant bericht voor vandaag.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 20-12-2002 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844 schreef op 20 december 2002 @ 11:30:

[...]
Lijkt erop dat Zelda is geflopt.. Zelda is nu al verdwenen uit de dagelijke verkooplijst van Japan :+

Als laatste: Volgens Microsoft heeft de Xbox nu de nummer 2 positie in Europa dankzij sterke holiday verkopen. Ook wel logisch met hun aggresieve marketing en 2 games gratis. Nintendo moet nu wel iets doen, waar blijven de toppers NoE???? Met alleen Mario, Eternal Darkness en StarFox red je het niet! :(

Naja, mijn rant bericht voor vandaag.
En lucht het op voel je je weer helemaal goed ;)

Maar je hebt wel gelijk MP en zelda hadden al bij de launch af moeten zijn of iig voor de kerstdagen want beide games gaan hier uitkomen in een "rustige" games periode.
* Anoniem: 2766 blijft duimen voor nintendo.

Ook al geef ik toe dat ik ook voor de x-box marketing ben gezwicht door een x-box mega pack te kopen met halo,Sega GT2002 en JSRF + DVD remote voor 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

hmmmm :/
Mag... Niet... Zondigen... Xbox... NEE.... NEEEEE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Anoniem: 23844 schreef op 20 December 2002 @ 11:30:
[...]
Aah mooi, mag ik dan ff een paar vragen stellen? :P

1. Hoelang moest je nu precies wachten (van plaatsing order tot bezorging)?
2. Kwamen er nog verzendkosten over heen? Zo ja, hoeveel?
3. Is RE:0 strak? :+.
Ik heb hem op 11dec besteld, is ook dezelfde dag verzonden, kreeg hem gister binnen, dus 8 dagen.

Maar dat ligt aan de Ned. Pakketdienst, want volgens die trace site hebben ze hem al vanaf de 13e proberen aan te bieden, wat du complete onzin is want ik ben s'middags gewoon thuis :/ (ze kunnen trouwens op elk moment langs komen, om 11:00, maar ook om 17:00)

Verzendkosten waren iets van 15,xx GBP, totale prijs incl. verzendkosten was 194,49 GBP.

RE 0 heb ik helaas maar 5 min kunnen spelen, ik heb gister geen tijd gehad om zo'n NL stekker te kopen dus heb er ff eentje van een kamerlamp gesloopt :+, ik ga straks ff langs de HEMA om zo'n ding te kopen :)

Oh, het Metroid Prime pack is trouwens weer op voorraad, dus als je die nog niet besteld hebt zou ik die halen, want hij is bij dvdboxoffice uitverkocht.

Nog ff over de aansluitingen: Als je een tv hebt met SVHS aansluiting zou ik voor 15 GBP een AV lead met SVHS aansluiting kopen, die standaard AV leads geven niet zo'n strak beeld helaas :/, voor 50(!)GBP hebben ze ook een NTSC RGB kabel, maar das wel heel veel geld voor een kabel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

nee dat meen je niet dat Zelda nu al uit de dagelijkse verkooplijsten is verdwenen :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:46
Jah, je kunt moeilijk iets verkopen wat uitverkocht is he? ;) :+

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657

ik heb een USA Dreamcast en die doet het perfect, dus dan kan ik iig er wel van uit gaan dat een US cube het ook doet dus vandaar dat ik denk er eentje uit de VS wil..

Maar ga denk wel voor de normale want om nou 50€ neer te leggen voor een zilver kleurtje vindt ik iets te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die paarse/zwarte zijn factory refurbished hè...

Dat betekend dus gerepareerd en 6mnd garantie, alleen de zilvere zijn helemaal nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14
Zo ik heb dan toch een GBA gekocht :)
Ik heb een GBA Platinum met Mario Advanced 2 en Metroid Fusion.
Aangezien ik morgen 12 uur in de bus moet zitten, zal ik me niet vervelen :>

Trouwens er zit toch geen regio lock op hé, dus ik kan ze gewoon overal vandaan halen. Dan kan ik meteen zelda importeren scheelt weer €17.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Ik heb net Mario Party 4 gekocht :) De eerst komende tijd ziet u mij niet in dit topic verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crashman schreef op 20 december 2002 @ 14:58:
Jah, je kunt moeilijk iets verkopen wat uitverkocht is he? ;) :+
als ze hgem niet meer kunnen leveren maakt Nintendo toch wel een hele erge blunder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Metroid Prime is onderweg! *doet een dansje* Zal wel het nieuwe jaar worden voor ik hem binnen heb, maar dat mag de pret niet drukken.

Below is a copy of your invoice. All items with a quantity greater than zero
have been charged and shipped.
Information:

Item(s):

1x Metroid Prime @ $72.95

Subtotal: $72.95
---------------------------
Total: $72.95

You have been billed in CAD Dollars..

Prime en Fusion dus allebei apart onderweg, handige Harry's :Y)
DouweGNL schreef op 19 December 2002 @ 21:09:
Heb je hem via RGB aangesloten? Dat kan toch niet? :? . Maar goed, probleem is bekend, mijn PAL Cube doet het ook. Eigenlijk niet op gelet of mijn NTSC het ook doet, zal wel dan. Sowiso alle apparaten (excl. videorecorder) die ik aanzet via een scartkabel zetten het beeld naar 16:9, ook de N64, Saturn... PSX, DVD speler...
Geen RGB voor zover ik weet :D Hmm, voor jou is het een bekend probleem dus, ik heb er echter nog nooit last van gehad met andere consoles. Andere SCART ingangen geprobeerd, maakt geen verschil. Nou ja zo erg is het niet, 1 extra AB knop indrukken, dat trek ik net denk ik :P Beter dan alles in zwart-wit iig ;)
GolbeZeromus schreef op 19 December 2002 @ 23:04:
Woei, ik heb een brainwave. Hij zegt dat Zelda (PAL) pas in september hier in de schappen ligt. Ik weet niet waarom, maar dat denk ik gewoon.
Dat is geen brainwave, dat is een brainfart.
Anoniem: 23844 schreef op 20 December 2002 @ 11:30:
Mario Party boven Zelda? WTF :? Rare Japanners :+
Elroy schreef op 20 december 2002 @ 15:26:
Zo ik heb dan toch een GBA gekocht :)
Ik heb een GBA Platinum met Mario Advanced 2 en Metroid Fusion.
Golden Sun (een RPG die ik leuk vond, OMG! ;)) en vooral Advance Wars ook proberen, die laatste is echt top! En je doet er lekker lang mee.
Trouwens er zit toch geen regio lock op hé, dus ik kan ze gewoon overal vandaan halen. Dan kan ik meteen zelda importeren scheelt weer €17.
Nope, geen regio lock. Als ik die nou ook importeer kunnen we de volgende Cube party Zelda: LttP multiplayeren :9~ Of misschien ligt ie dan hier al in de winkels, weet nog steeds de releasedate niet. //edit Bestellen bij dvdboxoffice is toch goedkoper dus ik weet al wat ik doen :Y) (ben er nog steeds niet helemaal aan gewend dat importeren gewoon dik goedkoper is dan hier kopen :D)

[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 20-12-2002 16:55 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
woeiii!!! ik heb de echte cijfers!!!

1 GC Zelda: Takato no Tudenksi NINTENDO 2002/12/19
2 GC MARIO party 4 TAB Nintendo 2002/11/082002/12/19
3 GC METROIDIO PRIMONDIOIKO Nintendo 2002/12/19
4 PS2 King OBU Colosseum (red) X Japanese new Japan X all bread classes Disk. SPR Spike 2002/12/19
7 GBA Selfish fairy It is MIRUMO and is methamphetamine! The tradition of gold maraca AVG KONAMI 2002/12/19
9 PS2 On-the-spot powerful professional baseball 9 final edition SPR KONAMI 2002/12/19
10 GC Super Mario Sunshinoko Nintendo 2002/11/08

njaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

zolang je maar doet alsof, denkt iedereen dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:11

NoTimeRemains

I know

D³ schreef op 20 December 2002 @ 16:54:
Metroid Prime is onderweg! *doet een dansje* Zal wel het nieuwe jaar worden voor ik hem binnen heb, maar dat mag de pret niet drukken.

Below is a copy of your invoice. All items with a quantity greater than zero
have been charged and shipped.
Information:

Item(s):

1x Metroid Prime @ $72.95

Subtotal: $72.95
---------------------------
Total: $72.95

You have been billed in CAD Dollars..

Prime en Fusion dus allebei apart onderweg, handige Harry's :Y)

[...]
Geen RGB voor zover ik weet :D Hmm, voor jou is het een bekend probleem dus, ik heb er echter nog nooit last van gehad met andere consoles. Andere SCART ingangen geprobeerd, maakt geen verschil. Nou ja zo erg is het niet, 1 extra AB knop indrukken, dat trek ik net denk ik :P Beter dan alles in zwart-wit iig ;)

[...]
Dat is geen brainwave, dat is een brainfart.

[...]
Mario Party boven Zelda? WTF :? Rare Japanners :+

[...]
Golden Sun (een RPG die ik leuk vond, OMG! ;)) en vooral Advance Wars ook proberen, die laatste is echt top! En je doet er lekker lang mee.

[...]
Nope, geen regio lock. Als ik die nou ook importeer kunnen we de volgende Cube party Zelda: LttP multiplayeren :9~ Of misschien ligt ie dan hier al in de winkels, weet nog steeds de releasedate niet. //edit Bestellen bij dvdboxoffice is toch goedkoper dus ik weet al wat ik doen :Y) (ben er nog steeds niet helemaal aan gewend dat importeren gewoon dik goedkoper is dan hier kopen :D)
toon volledige bericht
had jij dan een US cube?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht nog ff met het bestellen van Metroid Prime tot 1jan :)

Is druk bij het sorteercentrum nu en er werken nu heel veel nieuwe mensen, die vertouw in mijn game niet toe :P

Over RE:0

Echt een super spel, ben nog niet zo ver maar kan nu wel al switchen tussen rebecca en die kerel.

Soms heb je beide nodig om puzzels op te lossen, rebecca is een chemie expert en heeft een chemie kit bij zich, die vent moet het meer van zijn krachten hebben, kan zware dingen verplaatsen enzo, en is beter in gevechten.

Je kan je partner een paar standaard opdrachten geven, zoals wachten of meelopen, schieten op de vijand of niet schieten, met de C stik kan de partner bewogen worden.

Als ze dicht bij elkaar staan kunnen ze ook inventory uitwisselen, met de X knop kan je op elk gewenst moment tussen de 2 wisselen.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 20-12-2002 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hivalicious, ik merkte op dat je icon niet echt 60x60 is, dus ik heb eventjes je icon opnieuw gemaakt zeg maar...
ziehier, het verschil:

de oude - de nieuwe
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/link.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/linkieboy.jpg
47kb - 18kb

hmmz... hij lijkt wat blurry, maarja... NINTENDO64 MEMORIES!!! woeiiiiiii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 15:14
daFubar schreef op 20 December 2002 @ 17:12:

njaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

toon volledige bericht
Metroid Prime en Zelda op dezelfde lijst 7(8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Elroy schreef op 20 december 2002 @ 20:05:
[...]

Metroid Prime en Zelda op dezelfde lijst 7(8)7
moet je even goed lezen lieverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij dimplus verkopen ze nu ook US cubes, kost alleen wel €299 zonder spel/memcard/converter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70415

Eindelijk ik heb ook een cube gekocht :D en hij is :9~ :9~ .
Was dit topic al aan het volgen en was er van plan een te gaan halen dus ik heb er een bij MM gehaald heb gelijk SMS erbij is wel een erg leuk spel al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 15:05

DouweGNL

Ik ben tof.

D³ schreef op 20 December 2002 @ 16:54:
Ik moet 3x drukken op de afstandsbediening :).
Zodra hij in 16x9 springt denkt de TV namelijk dat hij nog in 'normaal' staat. Dus moet ik nog een keer drukken voor 'Zoom', nog een keer voor 'Breedbeeld' en nog een keer voor 'Normaal', maar dan. Goed. Voor wie het nog begrijpt ;).
daFubar schreef op 20 December 2002 @ 17:12:

njaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

toon volledige bericht
Haha, lol :) 8) :Y)
Anoniem: 50624 schreef op 20 December 2002 @ 20:27:
Bij dimplus verkopen ze nu ook US cubes, kost alleen wel €299 zonder spel/memcard/converter :P
Dan wordt je geflest... ik heb mijn US GameCube ook gewoon bij een winkel in Nederland gekocht, en kreeg hem voor €240 (zonder extra's) mee... Spellen zijn wel vrij duur dan, €75. Doe mij maar Lan-Kwei (€65, binnen een midweek in huis) of DVDboxoffice (cheap, maar lang onderweg :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hoe moet je percies bij lan-kwei betalen dan? :) Hoe gaat dat percies via paypal eigenlijk ben er wel voor aangemeld maar heb nog nooit iets via paypal gekocht. :)

En welke manier van transport gebruik je dan die van 1-6 dagen zeker?? :) is dat dus ong €65 per spel?? :)

[ Voor 26% gewijzigd door schnumi op 21-12-2002 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Metroid Prime GameSpot's Videogame of the Year!
At the end of the day, however, we've all had an absolute blast playing the game, and we all agree that Metroid Prime is the most original, most surprisingly good, and most remarkably designed game of the year. While each of the four nominees for our Video Game of the Year award is a remarkable and outstanding game in its own right, the one-of-a-kind, thoroughly enjoyable, and unforgettable Metroid Prime surpasses them handily. It's not a stretch to say that Metroid Prime is the best game yet in the Metroid series, nor is it unreasonable to call Metroid Prime one of the greatest games ever.
*doet nog een dansje*

En ook GameSpy GC GOTY, maar dat is heel wat minder prestigieus natuurlijk:
http://www.gamespy.com/goty2002/gcn/index.shtml
Nee, een Japanse die ook US games speelt :)

Final Fantasy Crystal Chronicle blow-out:

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic10.jpg

Meer http://ga.gamesquad.net/showthread.php?s=&threadid=9884 en http://ga.gamesquad.net/showthread.php?s=&threadid=9873 te vinden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

FF ziet er lekker uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DouweGNL schreef op 21 December 2002 @ 10:55:

[...]
Dan wordt je geflest... ik heb mijn US GameCube ook gewoon bij een winkel in Nederland gekocht, en kreeg hem voor €240 (zonder extra's) mee... Spellen zijn wel vrij duur dan, €75. Doe mij maar Lan-Kwei (€65, binnen een midweek in huis) of DVDboxoffice (cheap, maar lang onderweg :)).
Yep, maar gelukkig heb ik een CC :Y)

VISA = _/-\o_ :P

€65 vind ik een beetje duur, bij dvdboxoffice heb je ze voor zo'n €20 per spel minder :/ Dan wacht ik wel wat langer :)

Wat is de gem. levertijd van dvdboxoffice eig, vanaf het moment dat hij verstuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

daFubar schreef op 20 december 2002 @ 19:42:
hivalicious, ik merkte op dat je icon niet echt 60x60 is, dus ik heb eventjes je icon opnieuw gemaakt zeg maar...
ziehier, het verschil:

de oude - de nieuwe
[afbeelding] [afbeelding]
47kb - 18kb

hmmz... hij lijkt wat blurry, maarja... NINTENDO64 MEMORIES!!! woeiiiiiii :D
THNX!

Shine Get
Prime Get
Fantasy Get
Deadly Get :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 21 December 2002 @ 14:45:
[...]

Yep, maar gelukkig heb ik een CC :Y)

VISA = _/-\o_ :P

€65 vind ik een beetje duur, bij dvdboxoffice heb je ze voor zo'n €20 per spel minder :/ Dan wacht ik wel wat langer :)

Wat is de gem. levertijd van dvdboxoffice eig, vanaf het moment dat hij verstuurd wordt?
geen idee elroy kan daar wel antwoord op geven denk ik. :)

btw: mijn ma heeft ook een visa alleen gingen ze vorige keer zeuren bij dvdboxoffice :? moest iets doorfaxen ofzo maarja handig als je geen fax hebt. :P

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 21-12-2002 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik heb vrijdag een cube gehuurd met: Super Monkey Ball, SMS, Eternal Darkness, Tony Hawk 4...

Super Monkey Ball is leuk, vooral dat Monkey Target.
Maro zity ik nu op de 13 Shines
ED vink minder battle sys is stommig
en THPS4 is zeer goed...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

op ign staat een filmpje van FF:CC heft iemand 17 mb webspace over?

.
.
.
ow het is mooi :)

[ Voor 21% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-12-2002 15:09 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Zonet had me broertje Bomberman gekocht ;)

was niet echt zoveel aan ...
maar omgeruild voor mario party4 :)

-edit-
ligt www.nintendo.nl eraf?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 21-12-2002 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

denk het wel kom er ook niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70415

FF ziet er zeker :9~ :9~ goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Waar kun je trouwens GC games huren? Zijn er grote ketens die dat doen of is dat meer iets voor de individuele videotheek. Volgens mij is er nl. geen in TIlburg die het doet en dat vind ik wel jammer...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Deddiekoel schreef op 21 December 2002 @ 16:14:
Waar kun je trouwens GC games huren? Zijn er grote ketens die dat doen of is dat meer iets voor de individuele videotheek. Volgens mij is er nl. geen in TIlburg die het doet en dat vind ik wel jammer...
En videoland dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ZEKER :)

kheb net een demo-DVD ofzo van mn zusje gekregen, met allemaal hq-trailers van GC-spellen en FF:CC ziet er beswel mooi uit en t lijkt me ook wel wat :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
ik ga morgen naar florida :+, is het verstandig om daar een cube/x-box te kopen? of moet ik vanalles kopen enzo voordat die het in europa doet?

sorry voor beetje offtopic, maar apart topic is ook beetje overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt alleen een stroomconverter nodig, en een TV die NTSC ondersteunt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
maar is ie in amerika veel goedkoper dan hier? en ondersteund de gemiddelde tv NTSC, trouwens je moet dan natuulijk ook spellen gaan importeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ebborazor schreef op 21 december 2002 @ 17:18:
maar is ie in amerika veel goedkoper dan hier? en ondersteund de gemiddelde tv NTSC, trouwens je moet dan natuulijk ook spellen gaan importeren :/
nieuwere tvs wel, maar als je gewoon even de specs van je tv opzoekt, weet je t zeker, natch :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah, als je geen CC hebt en niemand kent met een CC is het niet aan te raden, sommige game shops verkopen ze maar die vragen er heel veel voor.

Over NTSC, dat zou ik niet weten, hangt af van fabrikant, Sony en Philips maak je een grote kans mee.

Kijk ff in de handleiding zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
ja, sorry, ben lui, moet niet teveel bewegen anders is jetlag morgen nog groter :+

j/k, bedankt voor antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51443

Weet iemand soms de serieuse releasedate's te geven van de Zelda en Metroid (in Nederland dan)? Ik koop in week 3 van het nieuwe jaar eindelijk een GC en ik wil graag weten hoelang ik nog moet wachten totdat ik ook deze spellen kan spelen zonder ge-importeer uit Amerika (of Japan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

cool, final fantasy ziet er stoer uit.. en .. het aller - aller - ALLER belangrijkste..

ik zie moogles !!

\O/ !!! \O/ !!

KUPO KUPO KUPO KUPO !!

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Nu online
Anoniem: 51443 schreef op 21 december 2002 @ 17:30:
Weet iemand soms de serieuse releasedate's te geven van de Zelda en Metroid (in Nederland dan)? Ik koop in week 3 van het nieuwe jaar eindelijk een GC en ik wil graag weten hoelang ik nog moet wachten totdat ik ook deze spellen kan spelen zonder ge-importeer uit Amerika (of Japan).
Metroid: Maart 2003
Zelda: Q2, maar dat zal wel Q3 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Nintendos Megaton Hier!!!!!

eindelijk is tie er jongens. Goed gedaan Nintendo :D :D :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:46
Anoniem: 55194 schreef op 21 december 2002 @ 23:40:
Nintendos Megaton Hier!!!!!

eindelijk is tie er jongens. Goed gedaan Nintendo :D :D :) .
:D

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Net Eternal Darkness aangeschaft :D

* Ecco dankt de hemel voor de kubusvormige heerlijkheid :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik heb Timespliters 2 gekocht.
Maar bij als ik Men in Grey doe. kom ik bij een paar huisjes met die mensen die mij neerschieten. wat moet ik daar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 18:30

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 61283 schreef op 22 december 2002 @ 08:47:
Maar bij als ik Men in Grey doe. kom ik bij een paar huisjes met die mensen die mij neerschieten. wat moet ik daar doen?
Terugschieten!! :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FFCC ziet er best vet uit...
can hardly wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Nu online
Anoniem: 61283 schreef op 22 december 2002 @ 08:47:
dit is een assault missie dus je moet zelf aanvalleen. Dus zo snel mogelijk naar buiten rennen en dan proberen bij de waterval te komen, want daar is een checkpoint. Daarna ren je verder naar de huisjes en knal je alle olievaten kapot. Als dat is gebeurd schiet je de computers in het huisje cq grot kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fred_Perry schreef op 22 december 2002 @ 12:57:
[...]

dit is een assault missie dus je moet zelf aanvalleen. Dus zo snel mogelijk naar buiten rennen en dan proberen bij de waterval te komen, want daar is een checkpoint. Daarna ren je verder naar de huisjes en knal je alle olievaten kapot. Als dat is gebeurd schiet je de computers in het huisje cq grot kapot.
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe ik m'n cube kan aansluiten op m'n pc monitor?
Mijn TV ondersteund geen 60 hertz en is veel te klein.
En m'n ouders vinden het niet leuk als ik op hun TV ga gamen omdat hun dan geen TV kunnen kijeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fred_Perry schreef op 22 december 2002 @ 12:57:
[...]

thx indeed ik was er ook net mee bezig :o

trouwens over FF alleen al omdat het een beetje op Zelda:OOT lijkt _/-\o_ _/-\o_ denk ik er al over om het te kopen als ie uit is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Anoniem: 25156 schreef op 22 December 2002 @ 14:16:
[...]

thx indeed ik was er ook net mee bezig :o

trouwens over FF alleen al omdat het een beetje op Zelda:OOT lijkt _/-\o_ _/-\o_ denk ik er al over om het te kopen als ie uit is :9~
Lijkt op Zelda OOT 8)7 :?
Nee man lijkt precies op FFIX en in de verte dus op Secret of Mana. Dus kopen zou ik hem sowieso doen :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68410

Heeft er hier iemand medal of honour gekocht voor de cube en kan je er wat over vertellen (de bediening). Ik ben van plan hem morgen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij dvdboxoffice kan je nu ook van een koeriers dienst gebruik maken :), ik ga Metroid Prime en RE1 daar bestellen, RE1 kost nu nog maar €26 :)

Doe dit eenmalig omdat het nu zo druk is bij de TPG, ben bang dat mijn pakje zoek raakt :P

Prijs van koerierdienst is €8,25 voor max4 games.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 22-12-2002 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 22 december 2002 @ 18:00:
Bij dvdboxoffice kan je nu ook van een koeriers dienst gebruik maken :), ik ga Metroid Prime en RE1 daar bestellen, RE1 kost nu nog maar €26 :)

Doe dit eenmalig omdat het nu zo druk is bij de TPG, ben bang dat mijn pakje zoek raakt :P

Prijs van koerierdienst is €8,25 voor max4 games.
wow dus hoeft niet meer via creditcard?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 68410 schreef op 22 december 2002 @ 16:25:
Heeft er hier iemand medal of honour gekocht voor de cube en kan je er wat over vertellen (de bediening). Ik ben van plan hem morgen te halen.
tis een heel leuk spel met een heerlijke sfeer en prachitg geluid (soundtrack = :9~ )

maar het is helaas wel te zien dat het een PS2 game was ;(
Er zijn 6 missies verdeeld over 19 levels. de besturing is gewoon hetzelfde als alle shooters op de cube (linkerpookje lopen/strafen - rechterpookje:richten)

af en toe zakt de framerate nog wel eens. maar omdat het meestal niet zo druk is het je er niet echt last van
Het is gewoon echt iets voor MOH fans die niet allied assault kunnen draaien op hun pc

er staat toevallig HIER een review van CubeZone

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Copycat schreef op 22 december 2002 @ 14:58:
[...]

Lijkt op Zelda OOT 8)7 :?
Nee man lijkt precies op FFIX en in de verte dus op Secret of Mana. Dus kopen zou ik hem sowieso doen :P
niet in de feel van lijken kwa gameplay maar als je zo'n screenie ziet en je legt er 1 van OOT naast vind ik ze wel op ellkaar 'lijken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw hier het insider filmpje van Final Fantasy: Crystal Chronicle te downloaden. :)

http://pwp.netcabo.pt/0229110601/christmasgift.zip

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 22-12-2002 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 22 December 2002 @ 18:56:
wow dus hoeft niet meer via creditcard?? :)
Euh, wat heeft koeriersdienst met creditcard te maken?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hehe, wat een weekend. Las net op www.clubnintendo.net dat Splinter Cell al in maart voor de GC uitkomt hier. Das toch zeker niet verkeerd.

En reken er nou maar gewoon op dat Zelda gewoon in september uitkomt. We hebben in maart ook al Metroid Prime, denk niet dat ze in april gelijk alweer Zelda uit gaan brengen. Anders zou Zelda in de schaduw van Metroid staan en dat willen we natuurlijk niet. Nogmaals: ik denk dat het zo gaat worden. Hopen doe ik dat natuurlijk niet.

Afgelopen vrijdag weer eens drie NES games gekocht bij de lokale gamesboer: Little Nemo; Dream Master, Bart Simpson VS. the Space Mutants en Maniac Mansion voor €9 per stuk. Wie weet hoe je verder komt bij Maniac Mansion: lees wie heeft hem uitgespeeld hier?

[ Voor 22% gewijzigd door GZ op 22-12-2002 19:48 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 22 december 2002 @ 19:43:
[...]

Euh, wat heeft koeriersdienst met creditcard te maken?
jah laat maar brainfade. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

GolbeZeromus schreef op 22 december 2002 @ 19:46:
Afgelopen vrijdag weer eens drie NES games gekocht bij de lokale gamesboer: Little Nemo; Dream Master, Bart Simpson VS. the Space Mutants en Maniac Mansion voor €9 per stuk. Wie weet hoe je verder komt bij Maniac Mansion: lees wie heeft hem uitgespeeld hier?
Kheb 'm op mn atari st een keer uitgespeeld heel heel lang geleden :)
ben bang dat ik me zo goed als niks ervan kan herinneren.
Oja, stuur die hoofdrolspeler kneus als eerste naar binnen, die kan toch niks boeiends dus die mag als eerste gevangen genomen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog heel ff over mohfl, ik hoorde dat het spel erg aan de korte kant was en de multi slecht was, ik heb ook timesplitters. Is het denken jullie wel dan een goede koop. (Ik ben een fan van band of brothers...) Kunnen jullie nog iets meer erover vertellen (ff overhalen).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 68410 op 22-12-2002 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Laatst online: 08-12-2022
even over need for speed hot persuit: als je hem helemaal uitspeeld, krijg je dan alle tracks vrij of met je ze dan nog kopen?

het heeft namelijk natuurlijk geen zin om ze nu dan wel te kopen ;)

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 68410 schreef op 22 December 2002 @ 20:26:
nog heel ff over mohfl, ik hoorde dat het spel erg aan de korte kant was en de multi slecht was, ik heb ook timesplitters. Is het denken jullie wel dan een goede koop. (Ik ben een fan van band of brothers...) Kunnen jullie nog iets meer erover vertellen (ff overhalen).
medal of honour kan je imo VEEL beter voor op de pc kopen, hoor :)
maar hijs wel koel (vooral Allied Assault, dan, de expansion valt een bit tegen :))

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Zooow, ik heb mijn Nintendo SpelKubusje verkocht met 1 spel. De rest van de spellen ga ik ooit los verkopen (ik wacht nog ff tot januari wanneer de freeloader weer wordt uitgesteld ;)). Heb mijn PAL spellen toch allemaal uitgespeeld behalve Resident Evil 1 die ik weer opnieuw ga aanschaffen via dvdbox O+.

Maar weet iemand of PAL savegames compatible zijn met US games? Dus dat ik bijvoorbeeld mijn savegames van Smash brothers kan gebruiken met een Amerikaanse SSBM disc?
Anoniem: 50624 schreef op 20 december 2002 @ 20:27:
Klopt, daar had ik twee weken geleden ff geinformeerd. Het is trouwens wel een gemodde GameCube :P. Ook vertelde die aardige meneer achter de toonbank dat je 15 euro :X per spel krijgt als je die daar zou inleveren... afzeeeeeetters! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoL :P

Die importgames zijn daar trouwens ook erug duur, €84,95 :X

Heb je al een US cube besteld bij goblin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Anoniem: 23844 schreef op 22 December 2002 @ 20:36:
Maar weet iemand of PAL savegames compatible zijn met US games? Dus dat ik bijvoorbeeld mijn savegames van Smash brothers kan gebruiken met een Amerikaanse SSBM disc?
Nope dat is niet mogelijk. Gaat waarschijnelijk zeggen dat je je Mem card moet formateren voordat je em kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Voor de geinteresseerden, ik zag op www.play.com Extreme G3, Turok Evolution en Burnout voor 14,99 pond staan, das ongeveer € 23,50 en Spider-Man voor 17,99 pond (= € 28.50).
Die zaak zit in Engeland, je betaalt geen import en verzendkosten.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Staat wel bij PAL: Will play on UK gamecube only. Ik dacht dat PAL PAL was en dat het verder niet boeide. Wel goedkoop trouwens voor 23,50 in huis, is zien of je ook hiervoor weer een CC nodig hebt :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ja, dat zag ik inderdaad ook staan maar volgens mij werkt elk PAL spel op elke Europese GC. Wel CC ben ik bang...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 13:15
Kga zo ff een gamecube huren voor 2 a 3 dagen om me even te overtuigen van zijn geweldigheid :)
Ik zat zelf te denken aan Eternal Darkness en nog een spel erbij.. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:20
Anoniem: 23844 schreef op 22 december 2002 @ 20:36:

Nope werkt niet.... ik heb bij de Gamecubeparty wat saves gecopieerd van Elroy op m'n eigen memcard.... maar die worden gewoonweg genegeerd door de cube.
De rest van m'n eigen saves blijven gewoon bruikbaar, dus niks eerst formateren e.d.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 23 December 2002 @ 10:38:
Staat wel bij PAL: Will play on UK gamecube only. Ik dacht dat PAL PAL was en dat het verder niet boeide. Wel goedkoop trouwens voor 23,50 in huis, is zien of je ook hiervoor weer een CC nodig hebt :(
Voor de honderste keer :P: PAL = PAL, dus een game uit Engeland werkt gewoon op een NL cube, sterker nog, een UK en NL cube bestaan helemaal niet, Europa heeft één en dezelfde cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 23 december 2002 @ 13:33:
[...]

Voor de honderste keer :P: PAL = PAL, dus een game uit Engeland werkt gewoon op een NL cube, sterker nog, een UK en NL cube bestaan helemaal niet, Europa heeft één en dezelfde cube...
nog 1 toevoeging. :P europa + australië hebben dezelfde cube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Anoniem: 50624 schreef op 23 december 2002 @ 13:33:
[...]

Okay okay :)

Heb deze topic niet echt bijgehouden daar ik geen Gamecube bezit en 17 topics wel erg veel is, dus vergeef me :)
Valt trouwens nog niet mee een geschikte 2e hands Gamecube te vinden zeg, dacht leuk voor de kerst te kunnen gamen maar dat gaat dus niet door :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TAG_Speedy schreef op 23 December 2002 @ 13:35:
[...]

Okay okay :)

Heb deze topic niet echt bijgehouden daar ik geen Gamecube bezit en 17 topics wel erg veel is, dus vergeef me :)
Valt trouwens nog niet mee een geschikte 2e hands Gamecube te vinden zeg, dacht leuk voor de kerst te kunnen gamen maar dat gaat dus niet door :(
Had je eerder moeten zijn he. :P Ik heb een week geleden ofzo mijn PAL cube verkocht met 8 spellen + 2 controllers en mem card. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
schnumi schreef op 23 december 2002 @ 13:39:
[...]

Had je eerder moeten zijn he. :P Ik heb een week geleden ofzo mijn PAL cube verkocht met 8 spellen + 2 controllers en mem card. :)
Had je nog wel gemaild ;)
Maar met 8 games wordt tie toch te duur, 250 houdt het bij mij wel op.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15967

Anoniem: 50624 schreef op 23 December 2002 @ 13:33:
[...]

En ik kan dat beamen, heb SSBM bij play.com gehaald.
(zeg het maar ff omdat bush vaak onzin lult :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TAG_Speedy schreef op 23 December 2002 @ 13:58:
[...]

Had je nog wel gemaild ;)
Maar met 8 games wordt tie toch te duur, 250 houdt het bij mij wel op.
jah dan was die idd te duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15967 schreef op 23 December 2002 @ 14:03:
[...]

En ik kan dat beamen, heb SSBM bij play.com gehaald.
(zeg het maar ff omdat bush vaak onzin lult :))
Moet jij nodig zeggen :D

Op school lulde je niets dan onzin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idee:
kan iemand mischien een site maken waar je topscores voor games als SSBM, Waverace enz.
Dan kan iedereen zien dat ik de beste ben :+
Ik zou het zelf wel willen doen maar ik weet niks over websites maken.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 23 december 2002 @ 11:57:
Kga zo ff een gamecube huren voor 2 a 3 dagen om me even te overtuigen van zijn geweldigheid :)
Ik zat zelf te denken aan Eternal Darkness en nog een spel erbij.. :x
als ik jou was zou ik Time Splitters 2 er ook bij huren ................ maar dan moet je wel vrienden hebben :+ en anders is Star Fox Adventures wel een goeie keus voor een week denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij helpen met mohfl? Bij de 2de missie (na d-day) snap ik de volgende opdracht in het start-menu niet: "collect resistance drop at insertion point", hoe doe ik dat?
Ik ga denk ik medal of honour in de vakantie uit spelen en dan ruilen voor fifa 2003, want de multiplayer optie in moh sucks echt, daar heb ik timesplitters wel voor en om de single player verhaal telkens weer opnieuw te spelen... dat doe ik toch niet. Kep nu toch vakantie dus in 2 weekies lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

Wat is nou het beste spel dat ik kan kopen nu? :) Want ik wilde eigenlijk THPS 4 gaan kopen vanavond, maar nu twijfel ik toch weer....Iig niet timesplitters, verder vraag ik me af wat er verder goede spellen zijn want ik heb me er een poosje niet in verdiept omdat ik ff geen geld had voor gamecube games...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.