Anoniem: 50624 schreef op 19 december 2002 @ 14:50:
Nou, ik heb hem ontvangen hoor, en hij is erg mooi
Tip voor de mensen die hem ook bij goblin gaan kopen:
Mail een dag nadat je de bestelling hebt geplaatst met de vraag of ze je het track nummer willen geven, de Ned. Pakket dienst is nl. een beetje vaag, duurt het te lang dan gewoon met die gasten bellen (
www.npd.nl)
In de UK gebruiken ze zo'n vage 3 stekker ding, dus koop alvast een UK>NL stekker.
Dat was het wel

, ik kan helaas niet vertellen hoe RE 0 is, want ik ben dus zelf de 2e tip vergeten

Aah mooi, mag ik dan ff een paar vragen stellen?
1. Hoelang moest je nu precies wachten (van plaatsing order tot bezorging)?
2. Kwamen er nog verzendkosten over heen? Zo ja, hoeveel?
3. Is RE:0 strak?
Nou, mensen. Er zijn veel aankondigen geweest deze nacht mbt tot de 'Megaton'. Helaas zijn het allemaal ontkenningen.
• Capcom ontkent dat ze gaan fuseren of worden opgekocht met Nintendo.
Capcom Says It Won't Merge With Video-Game Rivals
By Yuka Yamaguchi
Osaka, Dec. 20 (Bloomberg) -- Capcom Co., the maker of the ``Resident Evil'' video game series, doesn't plan to merge with other game developers, Chief Financial Officer Heiji Oshima said, denying reports the company may be bought by Nintendo Co.
Bron
Helaas zijn er altijd van die 'weak-minded' (lees: fanboys) die alles geloven en het verhaal weer vertellen aan anderen... Kom op mensen, hou jezelf niet voor de gek. Dit was natuurlijk te verwachten

. Weer één gerucht minder, gelukkig.
(note: na deze press-release daalden de aandelen van Capcom behoorlijk..
)
De 'Playstation' Merknaam was al bewezen niet waar te zijn, dan blijft er nog maar één optie over.. Een software aankondiging (leek mij zelf ook het meest logisch).
En dan hebben we ook nog de NoE-ontkenning

*zucht*
22 Dec, dan is de JUMP festival afgelopen (iig nieuwe FF:CC beelden), ben benieuwd of er nog iets komt.
1 PS2 Unlimited Saga RPL Square 2002/12/19
2 PS2 Battle PACHISURO sure-fire method for winning! Savage beast king TAB Sammy 2002/12/19
3 PS2 METAL GEAR SOLID 2 SUBSTANCE AVG KONAMI 2002/12/19
4 PS2 King OBU Colosseum (red) X Japanese new Japan X all bread classes Disk. SPR Spike 2002/12/19
5 GBA Pocket Monsters Sapphire RPL Nintendo 2002/11/21
6 GBA Pocket Monsters Ruby RPL Nintendo 2002/11/21
7 GBA Selfish fairy It is MIRUMO and is methamphetamine! The tradition of gold maraca AVG KONAMI 2002/12/19
8 XB Panzer Dragoon ORTA First time limited edition SHT Sega 2002/12/19
9 PS2 On-the-spot powerful professional baseball 9 final edition SPR KONAMI 2002/12/19
10 GC MARIO party 4 TAB Nintendo 2002/11/08
Lijkt erop dat Zelda is geflopt.. Zelda is nu al verdwenen uit de dagelijke verkooplijst van Japan
Als laatste: Volgens Microsoft heeft de Xbox nu de nummer 2 positie in Europa dankzij sterke holiday verkopen. Ook wel logisch met hun aggresieve marketing en 2 games gratis. Nintendo moet nu wel iets doen, waar blijven de toppers NoE???? Met alleen Mario, Eternal Darkness en StarFox red je het niet!
Naja, mijn rant bericht voor vandaag.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 23844 op 20-12-2002 11:33
]