Het GameCube Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.379 views sinds 30-01-2008

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou D³ al een mailtje ofzo gehad van dvdboxoffice dat de zooi is verstuurd?? :)

Misschien is hij niet op voorraad.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Bomberman gekocht op 10-12 bij de MM in LWD maar hij gaat weer terug!

Verwijderd

Noisy schreef op 12 December 2002 @ 16:03:
Bomberman gekocht op 10-12 bij de MM in LWD maar hij gaat weer terug!
Met andere woorden, Bomberman:Generations valt zwaar tegen

Verwijderd

RedruM schreef op 12 december 2002 @ 11:14:
Ff een vraagje voor de mensen die MK:DA al hebben gespeeld..
Heeft 't een beetje de MK3 / Trilogy feel? Speelt 't lekker snel en grof? Of lijkt 't meer op MK4 :(
Khad trouwens gehoord dat de fatalities klote waren..
Ik kan het je pas zondag zeggen, want dan is de NGC party voorbij. Elroy neemt namelijk zijn Cube met MK:DA en MP mee :P

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 09:52:
Als je hem kwijt wil, wil ik hem wel hebben :+
Ben erg benieuwd naar het spel maar heb geen zin om er de volle prijs voor te betalen :Y)
's Goed. Wat is een leuke prijs? Say, €35 inclusief verzendkosten en dergelijke? Mail me even voor details :) (douwe@gamer.nl)
Als er iets is wat er voor zorgt dat ik het ga lezen is dat het wel :'(
Gelukkig ben ik alweer over de schok heen 8)7
Tja, wist niet hoe ik het anders verwoorden moest, en tja, een innerlijke drang verplichtte mij om het wereldkundig te maken. Nogmaals sorry :).
Gerwin schreef op 12 December 2002 @ 13:17:
Je moet zoiets natuurlijk altijd nemen in met de 4de demensie. Op dit moment geeft men het spel een 40/40, dikke tien dus. Andere spellen geven ze lagere cijfers op dit moment, waarschijnlijk geeft men dit spel over een jaartje of 2 ook best een later cijfer dan die 10. :+
Waar slaat dat nou weer op :?
Een spel is goed, of is niet goed. Een goed spel nu is over 10 jaar nog steeds goed. Dat het misschien in die tijd wat gedateerd aandoet maakt in principe niets uit. Ocarina of Time is toch ook nog steeds goed? :)
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 10:12:
Hmmz Bounty Hunter staat nu dus ook op m'n buy list! :)
Mwoah, 'k zou hem er maar weer snel vanaf halen. Versie die ik speelde (geen id in welk stadium de game was, zag er knap 'finished' uit) was knap ongeinspireerd en qua besturing ook niet alles. Besturing was een beetje Superman64 achtig, je blijft raar lang in de lucht hangen en soepeltjes draaien is er niet bij. Ma ja, de échte Star Wars fan zal er ongetwijfeld plezier mee hebben ;)

En dan nog grootst nieuws uit huize Douwe: * DouweGNL heeft een US Cube besteld! Gewoon bij de lokale gamesboer, prijs is nog niet helemaal duidelijk; waarschijnlijk tussen de €220 en €250. Animal Crossing heb ik al, Metroid Prime erbij besteld. Can't wait :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
tss iedereen opeens into us cubes... haha ik lach me rot als ik over 2 weken de freeloader in huis heb...
250 euro of meer uitgeven om wat spelletjes eerder te kunnen spelen gaat me wat ver...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik vind het imho niet egt duur want t zijn wel 3 top games :)

This is the Way.

Verwijderd

D³ schreef op 11 december 2002 @ 22:55:
[...]
Zeker weten :? Hij klinkt inderdaad bekend, maar ik kan de originele tune er toch niet in ontdekken. Nou ben ik geen muzikaal wonder dus misschien ligt het daaraan :P
Ga onmiddelijk eens je oren schoon maken, de bekende LoZ theme hoor je toch duidelijk 8)7
Dude! :+ Ja ik heb die tune al vaker gehoord, maar vroeg het me nu ineens af :D Is ie nou nieuw of niet? :P
Dude!, jazeker is ie nieuw :P
Of je speelt USA games op je PAL cube met je Freeloader ;)
Zou je denken he? Nou, mooi niet dus. Er komen dus twee verschillende versies uit, één freeloader die het mogelijk maakt om US games op een PAL cube te spelen, en één voor PAL games op een US Cube. Tot zover geen probleem MAAR de freeloader werkt alleen voor de games die op op dat moment zijn gereleased dus voor toekomstige games heb je er helemaal niks aan! (en dat wordt opgelost dmv updates maar ik weet niet of je daarvoor moet dokken). De toffe GC spellen moeten nog uitkomen :/ (ZELDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!)

Een andere reden is dat ik nog niet zoveel (PAL) games heb. Als ik een freeloader koop die ervoor zorgt dat ik US games op m'n PAL cubeje kan spelen dan zal ik in de toekomst constant moeten disc swappen. Mijn US games collectie is over vier jaar groter dan mijn PAL collectie van nu mag ik hopen :) (Ja, disc swappen is heel irritant maar dat nadeel is acceptable voor die paar PAL GC games die ik dan toch nauwelijks speel als alle toppers uit zijn).

Kortom, daar is dus over nagedacht 8)7.
offtopic:
De Lord of the Rings: TTT trailer is vet! (de film bedoel ik dan he)
Waaaaaaaaaaaaaaaaar? die wil ik zien! (TV, inet?)
Bijna vergeten, hier nog 2 icons van de nieuwe commercial, vind ze zelf niet zo geweldig maar misschien kan ik er iemand gelukkig mee maken :)
Ja, bedankt he! :P Ga nu niet constant Zelda icons maken en weggeven anders heeft iedereen straks een Zelda GC icon en dan raak ik aldoor in de war! (dan denk ik dat ik die desbetreffende tekst heb getypt omdat die icons zoveel opelkaar lijken) :( Je mag ze uiteraard wel doneren aan mij :)
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 09:52:
oe oe oe mag ik die van broer en zus :?
Niemand problemen mee of eerder dan mij :?
Ja, ik.. en we vechten het morgen wel uit op de cube! Tot die tijd neem ik ze in beslag aangezien jij toch niet meer online komt. Muhahahahahaha >:)
PS is dit Zelda in Hitler mode met zijn armpje zo omhoog 8)7[/offtopic]
Grrr, ga Link aub niet vergelijken met Hitler ja! Hoe durf je! :(
DouweGNL schreef op 11 december 2002 @ 22:35:
Zoals je al gezien had :). Spong mag dan niet al te betrouwbaar zijn, het lijkt me niet dat ze zomaar gaan zitten verzinnen dat die Capcom vogel dat gezegd heeft.
Heb je spong vandaag al bekeken. Volgens hun gaat Nintendo capcom overnemen 8)7.
Megaton Announcement revealed?

Power-rumouring overnight in Japan states Nintendo is poised to make an outright acquisition of Capcom.

This staggering news will see Nintendo entirely consume Capcom, taking full ownership of all development and publishing operations around the world. From what we can gather, the announcement will be made later this month, perhaps December 21 or 22.

In some respects, the validity of the gossip is glaringly obvious. Capcom seems to have lost all motivation for developing games for systems other than GameCube. It’s most lucrative franchise, Resident Evil, is, aside from a PlayStation 2 online tech demo, completely exclusive to Nintendo.

Furthermore, the only games to have been announced by Capcom of late have been for GameCube. You have to question the motives of a firm that will announce four brand new IPs, only to relegate them to the least profitable console on the market. And the question remains, where are Capcom’s PlayStation 2 and Xbox titles?

Some even commented that Capcom’s last PlayStation 2 AAA title, Auto Modelista, seemed to have been abandoned before it was properly completed.

Thus far, Product Number 03, Killer 7, Viewtiful Joe and Dead Phoenix are all confirmed as GameCube exclusive, as well as the massive Resident Evil series

As far as massive rumours go, we think that this is as on the money as it gets. It’s at least more credible than the “Nintendo to sue Sony having discovered it owned the term PlayStation, smashing SCE to pieces and releasing the Nintendo PlayStation” chatter that’s doing the rounds at the moment.

Whatever the megaton announcement is, you’ll read about it here, as it breaks.
8)7 8)7 8)7 Nou ben benieuwd :D Maar dit soort "berichtjes" zie je dus vaker op Spong.. Soort Privé van het internet of zo.
DouweGNL schreef op 11 december 2002 @ 22:50:
Commercial speciaal voor ds

http://cubemovies.ign.com/cube/video/linktorescue.mov (3,79MB, Quicktime- 29s)

Deze versie loopt veel soepeler op minder snelle PC's, hij is alleen wel kleiner van formaat en ook van iets mindere kwaliteit. Ma ja, je moet er iets voor over hebben.

En dan te bedenken dat ik over die brug heb gelopen O+ O+ O+
Jaja, maak ons maar lekker maar harstikke bedankt voor de Link :)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg /me The Wind Waker newsflash *

Twee nieuwe Zelda filmpjes:

Alleen maar gameplay:

1 (wtf? Arill spreekt Nederlands!? Ze roept: Hoooooooooooooooi! :Y)
2

En nee d3, maak er aub geen icons van! :+ :)

edit #X: RIGHT CLICK --> SAVE AS moet werken, zoniet dan upload ik ze wel ff :). Let me know..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 19:49 . Reden: lots of typo's enzo.. ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:28:
[afbeelding] /me The Wind Waker newsflash *

Twee nieuwe Zelda filmpjes:

Alleen maar gameplay:

1 (wtf? Arill spreekt Nederlands!? Ze roept: Hoooooooooooooooi! :Y)
2

En nee d3, maak er geen icons van! :+
Heeft iemand hier een mirror van? Die site ligt volgens mij een beetje plat.

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
ds: Er zitten paswoords op je filmpjes :{

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Febster schreef op 12 december 2002 @ 19:39:
ds: Er zitten paswoords op je filmpjes :{
Huh is dat nieuw?? :? ik kon ze toenet nog gewoon downloaden.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Ik kan ze ook niet binnenhalen.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 19:51:
Ik kan ze ook niet binnenhalen.
gebruik eens rechtermuisknop en dan opslaan als.

Verwijderd

Na poging nr 5......succes.

Verwijderd

Topicstarter
met windows media player kan ik ze wel binnenhalen, al is het heel langzaam, maar het is het wachten zeker waard :)
Jezus wat wil ik dat spel graag spelen.

Verwijderd

Opeens gaan alle tweakers een US cube kopen? (inclusief me! :) maar nog niet zeker) Eigenlijk moeten we een IA houden O-)

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Phusebox schreef op 12 december 2002 @ 17:30:
tss iedereen opeens into us cubes... haha ik lach me rot als ik over 2 weken de freeloader in huis heb...
250 euro of meer uitgeven om wat spelletjes eerder te kunnen spelen gaat me wat ver...
Hoop je.....

;)

Ik wil ook die freeloader (of misschien de action replay) ook hebben hoor, daar niet van :)

[ Voor 13% gewijzigd door Crashman op 12-12-2002 20:08 ]

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

[...]
Heb je spong vandaag al bekeken. Volgens hun gaat Nintendo capcom overnemen 8)7.
Ja, zag het. Maar ze zetten er toch overduidelijk bij dat het om een _gerucht_ gaat, en niet om een feit? Als ze het gebracht hadden als feit zou het inderdaad wel dubieus zijn. Maar nogmaals, je gaa toch geen uitspraak van een persoon 'vervalsen'?
8)7 8)7 8)7 Nou ben benieuwd :D Maar dit soort "berichtjes" zie je dus vaker op Spong.. Soort Privé van het internet of zo.
Jah, dat zal heus wel. In de Privé staan soms ook wel kloppende dingen, hoor ;)
C&VG is trouwens ook erg. Paniekzaaiers nummer 1, hypers nummer 1, vaag nieuws nummer 1. Ze hadden dat van Rare en Microsoft wel als eerste, btw :X

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
* Fubaruba houd gewoon lekker zijn cube.
als ik terug kom heb ik toch nog zat te spelen voordat zelda en metroid er zijn.
nog 2 weken en dan is het alweer zover, dan gaat ik weer naar huis.
aan de ene kant kut, maar aan de andere kant wel weer kick om vrienden ed weer te zien...
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 22:17:
Dat liedje dus! (gevonden dankzij de search door te zoeken op "daFubar en huilen" :o)
:D

• Febster
;(, Ik had ook al save as geprobeerd, en nu nog tig keer maar ze willen echt niet :{

* Febster needs his daily Zelda shot ;)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[offtopic]waar een smeekbede allemaal niet goed voor is :+
Hehe :)
schnumi schreef op 12 december 2002 @ 15:54:
Nou D³ al een mailtje ofzo gehad van dvdboxoffice dat de zooi is verstuurd?? :)

Misschien is hij niet op voorraad.
Nee nog niets gehad helaas. Heb zelf een mailtje afgevuurd, maar daar kreeg ik een standaard reply met we doen onze uiterste beste bla bla elke dag nieuwe voorraden bla bla excuses bla bla. Daar koop ik natuurlijk niets voor! :( ;) Het is dus afwachten of MP of MF niet op voorraad is, is het de laatste dan heb jij er iig geen last van :)
DouweGNL schreef op 12 December 2002 @ 17:27:
En dan nog grootst nieuws uit huize Douwe: * DouweGNL heeft een US Cube besteld!
Woei gefeliciteerd, als het goed is heb ik maandag een US Cube :) (en dan wachten op MP oeieie :()
Ga onmiddelijk eens je oren schoon maken, de bekende LoZ theme hoor je toch duidelijk 8)7
Dude!, jazeker is ie nieuw :P
Oud 8)7 Nieuw 8)7 Aaaaaaaaaahhhh *head explodes*
Er komen dus twee verschillende versies uit, één freeloader die het mogelijk maakt om US games op een PAL cube te spelen, en één voor PAL games op een US Cube.
Maar de eigen site zegt van niet! Wat is dat voor ongein? :(

Maar goed ik moet die Freeloader crap toch niet, die updates zoals jij zegt, meh, plus ik wil mn console aanknallen en neerploffen, niet eerst 5 handelen verrichten alvorens ik kan gaan zitten en genieten verdikkeme! :P
Ga nu niet constant Zelda icons maken en weggeven anders heeft iedereen straks een Zelda GC icon en dan raak ik aldoor in de war!
Oh :o Uhh tja, de vorige keer had je er geen problemen mee dat anderen de icons gebruiken dus ik dacht, nu vast ook niet :) Het zal niet meer gebeuren O-) :P
En nee d3, maak er aub geen icons van! :+ :)
Nouuuhouuuu :'(

Dat intro filmpje is _/-\o_ _/-\o_

Link in vrijetijds kleding is echt sprekend een cartoon versie van het zoontje van mijn zus! :D Dat haar, die ogen, wat een lief hummeltje O+

Voor alle party gangers: Tot morgen op de party! :) O wat zal ik worden ingemaakt met mijn Cube ervaring :( :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 12 December 2002 @ 20:32:

[...]
Nee nog niets gehad helaas. Heb zelf een mailtje afgevuurd, maar daar kreeg ik een standaard reply met we doen onze uiterste beste bla bla elke dag nieuwe voorraden bla bla excuses bla bla. Daar koop ik natuurlijk niets voor! :( ;) Het is dus afwachten of MP of MF niet op voorraad is, is het de laatste dan heb jij er iig geen last van :)

[...]
Woei gefeliciteerd, als het goed is heb ik maandag een US Cube :) (en dan wachten op MP oeieie :()

[...]
Wat dacht je van mij. :) Ik heb al vanaf gisteren een US gamecube staan maarja moet ook wachten op Metroid Prime. :+ :P

Verwijderd

Febster schreef op 12 December 2002 @ 20:15:
;(, Ik had ook al save as geprobeerd, en nu nog tig keer maar ze willen echt niet :{

* Febster needs his daily Zelda shot ;)
Okay, mirror is up:

Mirror filmpje 1
Mirror Filmpje 2

Misschien handig om te vertellen.. Deze filmpjes bevatten vrijwel geen spoilers. Van de tekst begrijp je toch niks en er worden geen grote ontdekkingen gedaan. Just 100% gameplay.
DouweGNL schreef op 12 December 2002 @ 20:14:
[...]
Ja, zag het. Maar ze zetten er toch overduidelijk bij dat het om een _gerucht_ gaat, en niet om een feit? Als ze het gebracht hadden als feit zou het inderdaad wel dubieus zijn. Maar nogmaals, je gaa toch geen uitspraak van een persoon 'vervalsen'?
Nee, maar toch.. Het zou niet de eerste keer zijn dat Spong uit hun nekt l*lt met zelf bedacht nieuws of compleet incorrect nieuws (mario famitsu score etc..). Spong is voor mij lang niet zo betrouwbaar als bijvoorbeeld IGN. Het nieuws van spong neem ik dan ook meestal met een korreltje zout.
Jah, dat zal heus wel. In de Privé staan soms ook wel kloppende dingen, hoor ;)
C&VG is trouwens ook erg. Paniekzaaiers nummer 1, hypers nummer 1, vaag nieuws nummer 1. Ze hadden dat van Rare en Microsoft wel als eerste, btw :X
Ach, toeval :P. 1 van de 100 geruchten hebben ze een keer goed gegokt. Nee, zou best kunnen dat C&V inside sources had aangezien het een Engels bedrijf is en een Engelse website, maar voor de rest: :Z

Spong heeft trouwens haar site weer ge-update:
Megaton Announcement looms early next week

Senior Nintendo sources have today confirmed that a major announcement is due early next week, on either Monday or Tuesday.

The announcement, to be made in conjunction with certain sectors of the Japanese press, is now thought to at least include Nintendo’s looming acquisition of Capcom. Speculation has also hinted at a Game Boy Advance sequel being revealed and more…

As the Japanese time-difference is in our favour, we’ll have the news as soon as it breaks.
Spannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeend! Ohja, ze hebben een nieuwe GBA toegevoegd als extra gerucht!!!

Ff serieus, deze geruchten zijn allang bekend (zie mijn lijstje van twee maanden geleden). Dit is gewoon weer zo'n geval van een GA gerucht.

Gerucht onstaat bij GA --> websites posten dit gerucht --> website komt weer terecht op GA --> mensen geloven het. En als er een kern van waarheid inzit? Wie weet, goed voor Spong en C&V (die dit capcom gerucht hebben overgenomen van Spong)... mocht dit waar zijn. :O Het verandert niks aan hun "betrouwbaarheid-status" in mijn ogen.
Maar de eigen site zegt van niet! Wat is dat voor ongein?

Maar goed ik moet die Freeloader crap toch niet, die updates zoals jij zegt, meh, plus ik wil mn console aanknallen en neerploffen, niet eerst 5 handelen verrichten alvorens ik kan gaan zitten en genieten verdikkeme!
Hmm, zou best kunnen.. Stond namelijk in dat artikel paar pagina's terug. Ik weet het verder ook niet. Alles wat met de freeloader te maken heeft is vaag 8)7
Oh Uhh tja, de vorige keer had je er geen problemen mee dat anderen de icons gebruiken dus ik dacht, nu vast ook niet Het zal niet meer gebeuren
Nee, ik kon ook moeilijk eisen stellen.. Kijk een gegeven paard nooit in de bek :+
Link in vrijetijds kleding is echt sprekend een cartoon versie van het zoontje van mijn zus! Dat haar, die ogen, wat een lief hummeltje
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/icon/12.gif
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/icon/14.gif :+

Zoow, gelijk maar ff m'n icons ge-update :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 20:58 ]

• Febster
Tnx ds/yamauchi _O_

Wow :9~, ik heb tot nu toe zo ongeveer alle Zelda filmpjes gezien maar deze zijn echt vet _O_ :9

Hmm maar waarom moet ik nog op deze goddelijke game minstens tig maanden wachten ;(

[ Voor 90% gewijzigd door Febster op 12-12-2002 21:00 ]

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01
GRRRRRRRR Ik ben altijd te laat om me aan te melden voor die cubeparty :(
"Er zijn nog 0 plaatsen bechikbaar"

:'( Ik wil ook ingemaakt worden.

* Dutchess_Nicole gaat in een hoekje zitten huilen

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Pokkegassies. Hebben ze ineens allemaal een US Cube. Ik wil er ook 1! ;(

Waar hebben jullie dat apparaat nou ineens vandaan als ik vragen mag?

Geen zin om al die posts door te lezen. Wel dvdbox, dan weer goblin, dan weer dvdbox enz... :z

Oh ja, tot morgen op de party. Ik kom pas 's avonds helaas. Naja, kan er ook eens een ander winnen met SSB:M. Als ik er ben klop ik jullie :P

[ Voor 46% gewijzigd door GZ op 12-12-2002 21:33 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

DouweGNL schreef op 12 december 2002 @ 17:27:
[...]
's Goed. Wat is een leuke prijs? Say, €35 inclusief verzendkosten en dergelijke? Mail me even voor details :) (douwe@gamer.nl)
Maandag krijg je een meeltje :+
Ja, ik.. en we vechten het morgen wel uit op de cube! Tot die tijd neem ik ze in beslag aangezien jij toch niet meer online komt. Muhahahahahaha
Sorry ben toch nog heel ff online
Morgen ga je sterven >:)
BlackSash schreef op 12 december 2002 @ 20:58:

/me gaat in een hoekje zitten huilen
/me gamegod strijkt over zijn hart
Als je het kan vinden ben je welkom
Maar dan ben je echt de laatste
En ja je zal ingemaakt worden >:)
Jij en Ds tegen mij :+

• Phusebox
hij mag ipv mij komen... ik ga niet komen... veels te koud om met dit weer met het openbaar vervoer te reizen

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 12 December 2002 @ 22:01:
hij mag ipv mij komen... ik ga niet komen... veels te koud om met dit weer met het openbaar vervoer te reizen
serieus??? :?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Ik kan trouwens ook niet naar de cube party komen helaas.. is wat tussen gekomen. Volgende keer zal ik zeker van de partij zijn...

anayway, in het vorige topic stond die geweldige zelda wallpaer, alleen kan ik die nergens meer op de nintendo site vinden, iemand een linkje? (hihi.. leuke woordspeling :P )

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phusebox
ja serieus...
afgelopen week 1x met de trein geweest.... en 1,5 uur vertraging en dat met -5... k*nker ns...

Verwijderd

BlackSash schreef op 12 December 2002 @ 20:58:

/me gaat in een hoekje zitten huilen
Als je komt neem je dat please TS2 mee ???

Verwijderd

Topicstarter
Phydomir schreef op 12 December 2002 @ 22:17:
anayway, in het vorige topic stond die geweldige zelda wallpaer, alleen kan ik die nergens meer op de nintendo site vinden, iemand een linkje? (hihi.. leuke woordspeling :P )
http://www.nintendo-europ.../home/st660/index_NL.html

deze bedoel je?

Ze zeggen hier: http://www.nintendo-europ...75-4ec5-821d-af5f0d349bdd

Dat je de hele maand maart moet bezet houden voor metroid prime. Zou dat dan toch betekenen dat ie op 3 maart uitkomt? Want als ie 28 maart uitkomt lijkt het me niet dat je de hele maand bezet moet houden :) Of denk ik nu weer te positief :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 22:42 ]

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

BlackSash schreef op 12 december 2002 @ 20:58:

* GZ gaat in een hoekje zitten huilen
Als je langs Dordrecht komt morgen kan ik je eventueel wel oppikken. Moet je natuurlijk wel even zeggen hoe laat je erheen wilt. Phuse gaat namelijk niet zoals je hebt gelezen, dus dan kun jij zijn plek innemen.

[ Voor 21% gewijzigd door GZ op 12-12-2002 23:00 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nou ik heb effe een paar uit de lijst voor morgen gekicked ( de party ) ;)
Dus voor degene die morgen nog naar de party willen komen, meld je nog effe snel aan. OP = OP :)
Zie http://cubeparty.cheatcn.info ( cubeparty@cheatcn.info )

Specs Computer

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51

jOzh

Sweet dude!

Shit man, heb best wel zin om te komen maar die klote tentamens :(
1 vrijdag avond is natuurlijk niet zo erg maar als het laat wordt (of zaterdag vroeg beter gezegd) mis ik ook de hele zaterdag weer...
Damn, ik hoop echt dat er na deze nog een party komt, dan ben ik zeker van de partij (als ik gewenst ben tenminste, heb al een tijdje niet meer gepost in HGT dus waarschijnlijk kent niemand me meer :+ )
Iig veel plezier iedereen die gaat, en post wel ff wat pics hier he! Zijn er trouwens nog prijzen voor de winnaars? :P

[ Voor 14% gewijzigd door jOzh op 13-12-2002 00:09 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat goblindirect.com het bestelde product opstuurd?

Hij staat nog steeds in progress :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
US en Europa krijgen Zelda met een goude box :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldawindwakerboxgold.jpg

Nu nog de disc in het goud. :*)
Naja ik ga staks weg naar de party, dus ben er zaterdag misschien weer :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wordt hier lekker rustig vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Nintendo gaat met NEC samenwerken aan de opvolger van de GC:

GameCube Successor in Development
Nintendo collaborates with NEC.

December 13, 2002 - Bloomberg is reporting that Nintendo is planning to collaborate with electronics giant NEC on the creation of the GameCube's next-generation hardware successor. The home console, which sources have indicated could debut in 2005 against Sony's PlayStation 3, is still without an official title or codename.
NEC previously supplied the graphics chip for Sega's Dreamcast and Nintendo's GameCube, and has recently invested 40 billion yen into the creation of a new production factory in Kumamoto, Japan.

NEC is working on developing a system LSI that would serve as the core of the new game console.

The continued Nintendo alliance with NEC comes in response to Sony and Toshiba's stronghold on the videogame market, according to Bloomberg.

We will have more on this news soon. Stay tuned.

Van IGN.com

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat freeloader hoeft van mij ook niet zo :P

Kijk, als je een EU cube hebt met veel games zou ik het waarschijnlijk ook niet doen, maar dat heb ik niet :P, of je verkoopt je EU cube gewoon op het moment dat je uitgekeken bent op je EU games :)

Op goblindirect.com staat freeloader trouwens voor 10jan, dus dec kan je denk ik wel vergeten :P

Ik heb even contact opgenomen met goblindirect.com, volgens hun duurt het 3á4 dagen naar NL, dus zou hem vandaag of maandag moeten hebben :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maar ff to get it right...

die freeloader werkt alleen als je een tv hebt die ook ntsc aan kan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 13 December 2002 @ 12:41:
maar ff to get it right...

die freeloader werkt alleen als je een tv hebt die ook ntsc aan kan?
ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 13 December 2002 @ 12:16:

December 13, 2002 - Bloomberg is reporting that Nintendo is planning to collaborate with electronics giant NEC on the creation of the GameCube's next-generation hardware successor. The home console, which sources have indicated could debut in 2005 against Sony's PlayStation 3, is still without an official title or codename.
NEC previously supplied the graphics chip for Sega's Dreamcast and Nintendo's GameCube, and has recently invested 40 billion yen into the creation of a new production factory in Kumamoto, Japan.

NEC is working on developing a system LSI that would serve as the core of the new game console.

The continued Nintendo alliance with NEC comes in response to Sony and Toshiba's stronghold on the videogame market, according to Bloomberg.

Van IGN.com
Goed om te horen want NEC is toch ook een grote fabrikant. :)

btw: wow die US boxart is dus wel een stuk mooier als de japanse. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 13 December 2002 @ 12:16:

Van IGN.com
Oftwel daar gaat nintendo's belofte al om de cube 8 jaar lang te gaan ondersteunen en produceren en zich niet meer met hardware bezig te houden.
Beetje zielig van nintendo vind ikzelf maarja money money money he :(

Owja gouden boxart van zelda rulez of couse :P nu nog een gouden disk en een mooie wereldmaperbij alle Zelda 1 en we have a winner :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 14:47:
[...]

Oftwel daar gaat nintendo's belofte al om de cube 8 jaar lang te gaan ondersteunen en produceren en zich niet meer met hardware bezig te houden.

Owja gouden boxart van zelda rulez of couse :P nu nog een gouden disk en een mooie wereldmaperbij alle Zelda 1 en we have a winner :P
Jah wat moet Nintendo anders??? Als ze hem zolang zouden ondersteunen (zelf) zou hij nintendo gewoon ver achterop raken.

Misschien komt er wel een backwards compatible optie op net zoals bij de PS2.

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 13-12-2002 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 14:47:
[...]

Wie zegt dat Nintendo de Gamecube niet 8 jaar lang nog zal ondersteunen?! Het zou best zo kunnen zijn dat er nog steeds Cube games uitkomen als de opvolger van de Cube al uit is. De PS1 ligt ook nog steeds in de winkel en ook komen er nog steeds games voor uit. ;)

En Nintendo heeft volgens mij nooit gezegd dat ze zouden stoppen met hardware :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 14:47:

Ten eerste, wat schnumi zegt is compleet waar, ze zullen mee moeten omdat ze anders ver achterop raken, maar ten tweede is het nog absoluut niet gezegd dat ze over 2/3 jaar al met een nieuwe console op de proppen komen (like MS). Kan best nog wel 4/5 jaar duren, wat toch echt een levensduur van 6/7 jaar maakt.
Elroy schreef op 13 December 2002 @ 12:04:
US en Europa krijgen Zelda met een goude box :)

[afbeelding]

Nu nog de disc in het goud. :*)
Naja ik ga staks weg naar de party, dus ben er zaterdag misschien weer :P
Woei! Gouden Zelda's roelen :). Nu maar hopen dat de disc ook goud is, dan :o
Okay, mirror is up:

Mirror filmpje 1

Mirror Filmpje 2

Misschien handig om te vertellen.. Deze filmpjes bevatten vrijwel geen spoilers. Van de tekst begrijp je toch niks en er worden geen grote ontdekkingen gedaan. Just 100% gameplay.
Werken nog steeds niet, heb een gebruikersnaam en password nodig... als ik gewoon doorklik staat er 'Unauthorized'. * DouweGNL wil die filmpjes ook zien! :'(
Phusebox schreef op 12 December 2002 @ 22:19:
[...]

ja serieus...
afgelopen week 1x met de trein geweest.... en 1,5 uur vertraging en dat met -5... k*nker ns...
Maandag zeker? Had ook iets van 1,5 uur vertraging, moest ook nog eens vanuit Utrecht over Leiden terug naar Haarlem, omdat er niets op Amsterdam reed :|
Ma ja, een vage rede om niet e komen vind ik het wel. Kom op hey, doe een jas aan, sjawl om en handschoenen aan. Lekker belangrijk! Bovendien, de kans dat je weer 1,5 uur vertraging hebt is minimaal.

En dan niet iets diep triests... mijn GameCube is begonnen aan een Xbox-simulatie. Er zitten namelijk een aantal schitterende krassen op de DVDtjes van spellen, die zo mooi in de rondte liggen dat ik ze er zelf onmogelijk in gemaakt kan hebben. FIFA 2003 heeft er het meest last van, die game hapert tijdens het spelen en loopt zo af en toe vast :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

das minder gelukkig heb ik daar nog geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
Nintendo made it easy for importers when they produced the Gamecube. If you want to play games from other regions your worries are over because this is one system that requires no chips, no external devices, and absolutely no CD swapping. All you need is some simple rewiring and the job is done.

For those of you who have some experience with solder, moding the NGC yourself should be a breeze. Follow the link below and download an adobe acrobat .PDF file with all the instructions you need to mod the system yourself!

NGC Mod

Dit zou wel erg leuk zijn! >:) >:) >:)

Lees weer eens niet goed!
Het is voor een JAP GC :Z :Z :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Noisy op 13-12-2002 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, als het zo simpel zou zijn waarom heeft het dan zo lang geduurd voor iets als dit opduikt?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
Ik ben ff aan het zoeken geblazen en kwam dit tegen:

Topic: PAL Region mod now available...
Play US/JPN games on your PAL machine.
Play PAL games on your US/JPN machine.

maar die site heeft het alleen maar over een JAP GC en niet over een PAL GC.

Misschien is het ook mogelijk met een PAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Noisy schreef op 13 december 2002 @ 15:46:
Ik ben ff aan het zoeken geblazen en kwam dit tegen:

Topic: PAL Region mod now available...
Play US/JPN games on your PAL machine.
Play PAL games on your US/JPN machine.

maar die site heeft het alleen maar over een JAP GC en niet over een PAL GC.

Misschien is het ook mogelijk met een PAL.
Geen idee maar als ik op lik-sang kijk dan zijn er dus alleen maar US/JP gemodde cube's en nog geen PAL gemodde cube's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
Bericht is al van 06-06-02

Giorno³ wrote:

PAL MOD AVAILABLE Well, soon anyways. I have been working on a PAL
solution and believe I have finished work on it. The ONLY setback is
that I need one more PAL machine to apply the mod to.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zal wel een hoax zijn :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ben er ook bang voor. 't Zou wel een stunt zijn, net nu de helft hier een USA GC gekocht heeft =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 13 December 2002 @ 16:17:
Ben er ook bang voor. 't Zou wel een stunt zijn, net nu de helft hier een USA GC gekocht heeft =)
Ja dan moet je maar zo denken. :) Degene die een us gamecube gekocht hebben hebben dan nog wel garantie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee en een halve maand geleden een US cube gekocht, Metroid Prime is schitterend in alle opzichten (heb het spel een week en gelukkig nog steeds niet vastgelopen , waarschijnlijk een batch gc discs die niet goed waren). Voor de mensen met een pal cube, het wachten is het absoluut waard.

Vanmorgen Zelda besteld bij dvdboxoffice.
"Pre order now and be eligible for an upcoming bonus offer. Don't miss out, pre order your copy now!!" Dus ik hoop dat Ocarina of Time erbij zit ...
BTW : als je hem bij ebgames.com pre-ordered krijg je hem dus het zou logisch zijn bij dvdboxoffice ook (ook al is dvdboxoffice in canada en ebgames in amerika, spellen in canada komen uit dezelfde dag als amerika).

Roll on march ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb hem ook gepreorderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 13 december 2002 @ 16:23:
Ja dan moet je maar zo denken. :) Degene die een us gamecube gekocht hebben hebben dan nog wel garantie! :)
Ach ja, en ik zie dat modden nog niet zo snel gebeuren. Als het een kwestie van een paar draadjes was, was het nu al lang gebeurd.
Als dit allemaal van te voren had geweten, had ik ook zeker een USA Cube gekocht maar nu vind ik het toch wel zonde van de 8 games die ik al heb. Bovendien heb ik Eternal Darkness en Starfox nog steeds niet gekocht (tijdgebrek) dus die kan ik tijdens het wachten op Metriod en Zelda altijd nog spelen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aaaargh stelletje us-cubers... richt je eigen topic op! :+

wacht maar.. ik ga me rot lachen als ik binnenkort me freeloader heb... whoehahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik hier nu echt een van de weinige die het zich niets interesseert dat spellen hier later uitkomen?
Ik zie het allemaal wel verschijnen, ik kijk eigenlijk nooit naar releasedates van Amerika of Japan. Ik zit ook als een gek te wachten op Zelda, maar ik heb zoiets van: Die komt ergens in 2003. Zal mij verder een r**t roesten dat ik moet wachten, als ik hem straks ooit maar kan spelen.
In de tussentijd koop ik gewoon alles wat me een beetje leuk lijkt en vermaak me daarmee. :)
Moet wel zeggen dat ik ook eigenlijk zelden reviews, previews etc op websites lees. Pas als games hier uitkomen kijk ik of het wat is. En dan nog bepaal ik het uiteindelijk zelf >:) Eigenwijsje he...
Misschien dat dat in de irritaties scheelt.
Ik prijs mezelf maar gelukkig dat ik nu al superleuke games kan spelen en me niet blind staar op releases in 2003. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw D³ ik heb mijn order bij dvdboxoffice gecanceld want ik kan hem waarschijnlijk maandag al krijgen voor €60. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeie, ik heb nog geen cube, US kost me maar €15 extra ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 17:02:
Boeie, ik heb nog geen cube, US kost me maar €15 extra ofzo :P
je moet alleen alle spellen importeren... en dat is groot gezeiks... zeker als dvdboxoffice er ooit mee stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan koop ik freeloader voor de US cube :+

Maar het lijkt me niet dat dvdboxoffice er van de ene op de andere dag mee stopt, denk dat ze behoorlijk wat Internationale klanten hebben, naast de Canadese :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt toch niet uit dat importeren. Je hebt de spellen sowieso toch eerder dan de PAL release. Als ik ook nog geen cube had zou ik ook een US cube halen. Spellen kosten je soms nog wel goedkoper dan PAL! En je hebt natuurlijk later (hopelijk) nog de freeloader voor als je ooit nog een PAL game wilt kopen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik zag gisteren bij Dixons die boksgame van Rocky liggen. Heeft iemand hier al ervaringen mee?

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Big Will schreef op 13 December 2002 @ 17:52:
Ik zag gisteren bij Dixons die boksgame van Rocky liggen. Heeft iemand hier al ervaringen mee?
jah ik heb hem en het is een goede boksgame. :) Alle rocky figuren zitten er wel in en ook grafisch ziet het er lekker uit vooral als je na een paar ronden de gezichten ziet die helemaal in bont en blauw zijn. :)

Maar binnenkort komt ook Knockout KIngs 2003 uit dus misschien moet je nog effe wachten en kijken welke het beste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Heb vandaag een wavebird gekregen. De eerste impressies:

-gewicht ongeveer 50 gr zwaarder (dit merk je eigenlijk niet)
-houdt prima vast (zelfde als de 'normale' controller)
-knoppen zitten op dezelfde plaats
-data-overdracht verloopt vlekkeloos (zelfs door muren, glas en hout)
-16 kanaals

Kortom, een fantastisch apparaat en de Cube kan nu weer fatsoenlijk in de kast staan ipv midden in de kamer EN tijdens spellen ala Monkey Ball trek je niet van frustratie je controller per ongeluk uit je cube ;)
Na de RGB-kabel is dit weer een nuttige aanschaf.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hivalicious wil je die website nog voor die us cube?
Die email adres in je profile bestaat ie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hey fredje.... mijn wavebird voelt toch een beetje losjes aan nadat hij vanmiddag "per ongeluk" hard tegen de grond is gesmakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 18:05:
HIValicious wil je die website nog voor die us cube?
Die email adres in je profile bestaat ie nog?
ja dat werkt nog alvast thnx

EDIT:
ei phusebox is er nu al een datum genoemd wanneer die freeloader eens eindelijk gaat uikomen?

EDIT2:
ps is het eigenlijk niet beter om te w88 op EU spellen? want ik weet dat bijv spellen op de ps2 verbetert zijn als ze naar EU komen (60hz optie, btje bij gescherpt etc)

EDIT3:
Disciplus-Simplex schreef op 13 December 2002 @ 18:05:
Heb vandaag een wavebird gekregen. De eerste impressies:

-gewicht ongeveer 50 gr zwaarder (dit merk je eigenlijk niet)
-houdt prima vast (zelfde als de 'normale' controller)
-knoppen zitten op dezelfde plaats
-data-overdracht verloopt vlekkeloos (zelfs door muren, glas en hout)
-16 kanaals

Kortom, een fantastisch apparaat en de Cube kan nu weer fatsoenlijk in de kast staan ipv midden in de kamer EN tijdens spellen ala Monkey Ball trek je niet van frustratie je controller per ongeluk uit je cube ;)
Na de RGB-kabel is dit weer een nuttige aanschaf.
is dat stuk tussen de controlle sticks niet irri (waaar de batterijen zitten) ???

[ Voor 82% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-12-2002 18:22 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

HIValicious schreef op 13 December 2002 @ 18:14:
is dat stuk tussen de controlle sticks niet irri (waaar de batterijen zitten) ???
Nee, merk je helemaal niks van.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 20:47
Phusebox schreef op 13 december 2002 @ 18:11:
hey fredje.... mijn wavebird voelt toch een beetje losjes aan nadat hij vanmiddag "per ongeluk" hard tegen de grond is gesmakt
mmm, dan moeten we binnenkort nog maar eens spelen he, misschien dat die dan weer "per ongeluk" hard tegen de grond gaat en waardoor alle chippies misschien wel weer op zijn originele plaats terechtkomen.

Gerucht
Rumours about a new Konami GameCube game.

Rumours suggest that a new Konami game will be announced within the next week, scheduled for a late 2003 release. The game itself? A remake of Metal Gear Solid, which first appeared on Sony's Playstation. With the PS2 and the Xbox getting MGS2: Substance, GameCube owners were feeling a little left out, hopefully Konami plan to make us all feel better.
O ja, en de PU is weer binnen... zitten weer een hoop fouten in wat betreft de GC info. De vorige keer was ik al aan een brief begonnen om mijn abbo op te zeggen, maar toen heb ik ze nog een 2de kans gegeven. Maar dit keer maak ik die brief af en hoop nooit meer iets te maken te krijgen met de pu.

[ Voor 48% gewijzigd door Fred_Perry op 13-12-2002 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb uhm opgezwgd en ga dalijk eeen ign insider abbo scoren :) is cheaper as well :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

HIValicious schreef op 13 december 2002 @ 19:13:
ik heb uhm opgezwgd en ga dalijk eeen ign insider abbo scoren :) is cheaper as well :)
Is IGN nou beter dan Gamespot? Die videoreviews van Gamespot vond ik altijd wel aardig gedaan...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

[b][message=16352244,noline]HIValicious schreef op 13 december 2002 @

Nee, merk je niets van --> wavebird _/-\o_

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Fred_Perry schreef op 13 december 2002 @ 19:03:

O ja, en de PU is weer binnen... zitten weer een hoop fouten in wat betreft de GC info. De vorige keer was ik al aan een brief begonnen om mijn abbo op te zeggen, maar toen heb ik ze nog een 2de kans gegeven. Maar dit keer maak ik die brief af en hoop nooit meer iets te maken te krijgen met de pu.
Tja hijs de laatste tijd niet erg Nintedo vriendelijk meer nee... Maar er wordt ook volop geklaagt...
Had je hun bladen vroeger eens moeten lezen...
VOLOP nintendo...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jOzh schreef op 13 december 2002 @ 19:26:
[...]

Is IGN nou beter dan Gamespot? Die videoreviews van Gamespot vond ik altijd wel aardig gedaan...
ja maar ik denk dat ign meer insider info heeft :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ReCreator schreef op 13 december 2002 @ 19:42:
[...]

Tja hijs de laatste tijd niet erg Nintedo vriendelijk meer nee... Maar er wordt ook volop geklaagt...
Had je hun bladen vroeger eens moeten lezen...
VOLOP nintendo...
Tuurlijk maar toen was er nog zoiets als normale console wars en nu is het volop relcame voor de Xbox (ook bij gamekings die gast van EA gelijk over Xbox live :P )

Vroeger toen Nintendo en Sega elkaars vijanden waren was het toch iets anders. :)

ps: de meeste zijn ook meer geneigd naar de Xbox kant check jan maar eens die gast is helemaal leip van de Xbox omdat die vette graphics heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 13-12-2002 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja ik vind dat er best veel info over de gamecube staat in de PU. Ook over de 5 exclusieve games van capcom.

Ik weet niet wat er allemaal fout is geschreven maar ik vind de PU best nutraal. Alhoewel de laatste tijd de gamecube minder erin is omdat ze de spellen slecht geleverd krijgen. Dan lijkt het net of de xbox en de PS2 die spellen krijgen. Maar nu zetten ze het erbij op welke consoles het spel komt en op welke console ze het gereviewed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jah maar toch ook kleine foutje's zoals multiplatform titels zoals THPS4 en dan vergeten Gamecube erbij te zetten is toch al een paar keer gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

wat is jullie lijstje voor de volgende games.. om jullie bezig te houden tot zelda en metroid prime enzo??

ik spaar nu voor:
007 Nightfire
Star Wars: Bounty hunter
uhh.. ik wilde nog meer maar nu ben ik het ff kwijt :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 13 December 2002 @ 19:03:
[...]

mmm, dan moeten we binnenkort nog maar eens spelen he, misschien dat die dan weer "per ongeluk" hard tegen de grond gaat en waardoor alle chippies misschien wel weer op zijn originele plaats terechtkomen.

Gerucht

[...]

Ik ben al sind het begin lid en blijf het ook wel maar het blad wordt met de maandmeer pro x-box en ps2 er staat nauwelijk GC info in en ook nauwelijks revieews terwijl er games zat zijn om te reviewen. :(

Maargoed ik blijf het wel een geinig blad vinden serieus heb ik revieuws daar nog nooit genomen dus trek me er weinig van aan.

/me gaat weer verder met starfox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PAL cube en ik heb blij dat ik geen US cube heb.
Ik moet nog zoveel games kopen dit jaar.
Als ik de goede US games ook nog dit jaar zou moeten kopen zo ik het niet kunnen betalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 13 december 2002 @ 21:23:
wat is jullie lijstje voor de volgende games.. om jullie bezig te houden tot zelda en metroid prime enzo??

ik spaar nu voor:
007 Nightfire
Star Wars: Bounty hunter
uhh.. ik wilde nog meer maar nu ben ik het ff kwijt :P
Godzilla lijkt me erg leuk

007 nightfire
TS2
eventuele leuke racegames
verder geen idee eigenlijk komen er nog goede titels uit voordat zelda en MP er zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mortal combat:deadly alliance :)
time splitters 2

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil het even kwijt: ik heb nu al +/- 2 weken de wavebird en het is een geweldig ding. het geeft een soort extra dimensie aan het cube-en, de vrijheid van bijvoorbeeld uit je bed spelen etc. is echt super. de reactie tijden zijn ook identiek aan de origineele.

Ik vind ook eigenlijk dat iedereen die een gamecube heeft, de wavebird verplicht erbij moet hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ja ik wil ook zon wavebird.. maar als ik moet kiezen tussen een nieuwe game of een wavebird dan is mijn keuze snel gemaakt

De wavebird is eigenlijk gewoon de oplossing voor een luxeprobleem

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 22:44:
ik wil het even kwijt: ik heb nu al +/- 2 weken de wavebird en het is een geweldig ding. het geeft een soort extra dimensie aan het cube-en, de vrijheid van bijvoorbeeld uit je bed spelen etc. is echt super. de reactie tijden zijn ook identiek aan de origineele.

Ik vind ook eigenlijk dat iedereen die een gamecube heeft, de wavebird verplicht erbij moet hebben :D
Hij s idd ERG handig :)
kheb er meteen een bijgenomen, maar dat extra dimensie is misschien iets overdreven ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gamen vanuit je bed met een wavebird is echt super :)
En het is zo heerlijk zonder draadje, gewoon door m'n hele kamer wandelen en lekker doorspelen :D
Oh ja heb ook nog een testje gedaan met m'n geluid voluit en dan mario laten springen, ik kon terwijl ik in de tuin stond nog gewoon mario besturen, dat was toch zeker wel een meter of zeven van m'n cube af, m'n familie vond wel dat ik weer een beetje raar bezig was, maar nou en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nouja ik game altijd vanaf mijn bed of vanaf de bank en dat haalt het draadje altijd wel dus ik koop zeker liever games voor zo veel geld..
ik zit nu ff de reviews te lezen van Bounty hunter... die wil ik nu echt zo graag
helemaal na wat ik vandaag in de PU las:
bounty hunter voor de gamecube krijgt deze verbeteringen tov.de ps2 versie:

- betere framerate
- Hi-res Textures
- Jango bestaat ivp 2700 uit 7800 (!) polygonen

das dus de reden waarom ie pas in januari komt.. en dat vind ik het dus zeker wel waard liever wat langer wachten dan een afgeraffelde game

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 13-12-2002 23:40 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 13 December 2002 @ 23:37:
nouja ik game altijd vanaf mijn bed of vanaf de bank en dat haalt het draadje altijd wel dus ik koop zeker liever games voor zo veel geld..
ik zit nu ff de reviews te lezen van Bounty hunter... die wil ik nu echt zo graag
helemaal na wat ik vandaag in de PU las:
bounty hunter voor de gamecube krijgt deze verbeteringen tov.de ps2 versie:

- betere framerate
- Hi-res Textures
- Jango bestaat ivp 2700 uit 7800 (!) polygonen

das dus de reden waarom ie pas in januari komt.. en dat vind ik het dus zeker wel waard liever wat langer wachten dan een afgeraffelde game
En zoals wel vaker gebeurd bij multiplatform games de cube heeft de beste versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 23:31:
Gamen vanuit je bed met een wavebird is echt super :)
En het is zo heerlijk zonder draadje, gewoon door m'n hele kamer wandelen en lekker doorspelen :D
Oh ja heb ook nog een testje gedaan met m'n geluid voluit en dan mario laten springen, ik kon terwijl ik in de tuin stond nog gewoon mario besturen, dat was toch zeker wel een meter of zeven van m'n cube af, m'n familie vond wel dat ik weer een beetje raar bezig was, maar nou en :)
Misschien dat ik ook zo'n wavebird ga kopen, maar dan wel de platinum versie :P

Dat draadje van de cube controller is niet zo lang nl, en ik heb hier al een wirwar aan draden liggen om 8)7 van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 01:17:
[...]

Misschien dat ik ook zo'n wavebird ga kopen, maar dan wel de platinum versie :P

Dat draadje van de cube controller is niet zo lang nl, en ik heb hier al een wirwar aan draden liggen om 8)7 van te worden.
die draad is idd veels te kort... daar had van mij nog wel een meter bij gemogen. Maarre, komt die platinum controller ook binnenkort in Europa op de markt?

offtopic:
volgens mij is de cubeparty wel gezellig... niemand van hun heeft nog wat gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 14 December 2002 @ 01:51:
[...]

die draad is idd veels te kort... daar had van mij nog wel een meter bij gemogen. Maarre, komt die platinum controller ook binnenkort in Europa op de markt?[/offtopic]
Geen id, hij is nu te koop bij goblindirect, weet alleen niet wat voor verzendkosten erbij komen..., hij kost 37,99 GBP

Maar ik denk niet dat de Platinum hier uitkomt, Spice is hier ook nooit uitgekomen (of staat die wel gepland :?), ook gezien de Platinum Cube hier niet uit gaat komen.

Er is trouwens ook een Platinum Controller met draadje te koop :), alsmede Emerald Blue (27,99 GBP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vannacht SFA uitgespeeld. Maar ik vond het toch echt wel een prima game. Misschien iets te makkelijk maar over het algemeen vond ik alles juist erg goed afgestemd. Ook de variatie in spel vond ik sterk. In mijn ogen zeker een game die je moet proberen maar idd niet zo legendarisch als Nintendo's eigen toppers of Rare's klassiekers.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig zeg in dit topic... de regular posters hier slapen zeker nog op die cubeparty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja idd xie d3 al liggen met de doos van MP in zn linkerhand en ja wat anders in zn rechter ... >:)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

alleen de gedachte al. :X

btw: hier weer een rumour over de megaton:
Could it be? We have received a tip that come Tuesday we`ll all know Nintendos 'mega' announcement, and it is certainly mega.

There is a rumour that Nintendos big announcement will be revealed on this Tuesday and what will it be? Apparently, Nintendo want to take the Triforce collaborations further down the line, by actually buying out Namco and Sega. But Namco backed out, feeling too much creative control would be taken down to Kyoto so Nintendo opted to go for Capcom. The deal should either be done or almost completed, this would give Nintendo a larger creative base to fight Sony and Microsoft.

Now I must stress to you that this is just a rumour but on a personal note, I have a gut feeling that there is at least a little truth in this. Capcom have shown a lot of enthuasism for Gamecube recently, haven`t they though? Still, it`s a just a rumour, but we are checking this out. So if it turns out that it is true, just remember who told you first.
ben benieuwt. :P

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.