Het GameCube Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Topicstarter
Famitsu:
The Legend of Zelda: The Wind Waker
10/10, 10/10, 10/10, 10/10 = 40/40 :)

http://www.n-philes.com/php/epfavlfkzeazklyazka.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Hm, persoonlijk ben ik zeer zeer sceptisch over 10/10 scores.
Het kan namelijk altijd beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 30913 schreef op 11 December 2002 @ 08:41:
Famitsu:

beetje overdreven, maar ja...

welke spellen ik heb:
super smash brothers:melee -- totaal zuigspel, nooit begrepen waarom het zo gehyped werd... totale frustratie
f12002 -- frustratie omdat ten tijde van aankoop er geen review was, later bleek het om een port van f1 2001 te gaan...
ssx tricky - hmm geen echte frustraties...
super mario sunshine -- wel leuk maareh... niet echt mijn spel... nooit ver gespeeld
eternal darkness -- tot nu toe geen frustraties
starfox adventures -- ook nog geen frustraties
timesplitters 2 -- frustratie alom
fifa 2003 -- multiplayer frustratie
burnout -- enigszins frustrerend
mario party 4 -- frustratie voor andere mensen
ISS 2 -- matig spel, en dus frustrerend
Animal Crossing -- Frustrerend want ik heb de US versie al 2 maaanden thuisliggen

[ Voor 59% gewijzigd door Phusebox op 11-12-2002 09:50 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Ik heb totaal geen problemen met FIFA in multiplayer, hoor. :? Alleen als ik achtersta heb ik frustraties maar dat ligt meer aan mij dan aan de Cube. :)

Gefrustreerd mannetje zeg! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 58392 schreef op 11 December 2002 @ 10:07:
Ik heb totaal geen problemen met FIFA in multiplayer, hoor. :? Alleen als ik achtersta heb ik frustraties maar dat ligt meer aan mij dan aan de Cube. :)

Gefrustreerd mannetje zeg! ;) :P
niet alleen als ik achtersta... alhoewel ik moet toegeven dat ik dan extra gefrustreerd ben...
maar heb jij nooit dat je precies op de lijn van de bal staat... en hij rolt gewoon dwars door je heen?

dat er iemand helemaal vrij staat, je drukt die richting in en passt... en wat doet je ventje? hij schiet hem helemaal de verkeerde kant op

wat ik ook een keer had was dat mijn ventje uit zichzelf rende... fred is daar getuige van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Gefrustreerd ventje ja...
Als je nou eens wat spellen huur in plaats dat je tenonder gaat aan je eigen frustratie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 11 December 2002 @ 10:11:
[...]

niet alleen als ik achtersta... alhoewel ik moet toegeven dat ik dan extra gefrustreerd ben...
maar heb jij nooit dat je precies op de lijn van de bal staat... en hij rolt gewoon dwars door je heen?

dat er iemand helemaal vrij staat, je drukt die richting in en passt... en wat doet je ventje? hij schiet hem helemaal de verkeerde kant op

wat ik ook een keer had was dat mijn ventje uit zichzelf rende... fred is daar getuige van
Mja die vage passes daar heb je gelijk in maar dat gebeurt ook in SP. :( Kan komen dat de bal voor de verkeerde voet ligt, wat ook wel eens gebeurd met schieten op doel.

Dat door een ventje heen rollen heb ik nog nooit gehad, maar het zal wel een bugje zijn dan. :) Koppen is wel erg verrot in deze FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 36087 schreef op 11 december 2002 @ 09:41:
Vergeet niet dat er maar drie games zijn met een 40/40 score namelijk, Vagrant Story, Soul Calibur en Zelda:OoT. Een 40/40 score is daarom niet zo makkelijk om te halen. Daarnaast is deze review van Famitsu weekly en die geven in het algemeen vaak hogere cijfers dan Famitsu zelf maar ze zullen waarschijnlijk wel beide een 40/40 geven. :)

Ik zie Metroid geen 40/40 score krijgen van Famitsu :X ;))

Dorimaga (concurrent van Famitsu) geeft Zelda de volgende score:
Zelda 10 9 10 9 10 9 (gemiddeld 9.5)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg
* Anoniem: 23844 The Wind Waker newsflash *

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/zelda/zelda01.jpg
De voorkant, ooooooooooooooh! 8)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/zelda/zelda02.jpg
De achterkant, ooooooooooooooh! 8)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/zelda/zelda03.jpg
De disc, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?!?!?!? Geen gouden disc! NEP ZELDA! :(

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/zelda/zelda04.jpg
Handleiding met neppe Zelda dic :(

Comments van Famitsu Weekly over Zelda:
"A level of astoundment that exceeds even that exhibited by the previous "Ocarina". Despite being a completely new and ground-breaking work, it's amazing how this title managed to retain everything that defines 'Zelda' to begin with. If you're looking for a new plane of visual expression in games, one different from both photorealistic and anime styles, it can be found right here. Also features a unprecedented depth of story and adventure within the series that takes place across an ocean. To sum up: this title is 100% zelda, and is an absolutely must-play title."

Grade: 10
"Utilizing tone rendering as a catalyst of visual expression of sorts and combining it with the highest quality gameplay, game environments and production values, a a miraculous chemical reaction is created with this incredible title. It makes you realize once again that video games truly are the most superior form of entertainment out there. Whatever you do in within the game, it doesn't fail to entertain you in some way. Trust me when I say you won't fail to fall in the love with the world presented within this title."

"Any pangs of anxiety you might have in regards to the anime-like presentation of this game will vanish once you play this title, which will leave no doubts in your mind that this is truly Zelda. The emotions of the various characters come across with an unbelievable level of realism due through eye-based movements/expressions, and there are times when you'll find yourself extremely affected and even on the verge of tears. With a perfect level of difficulty in regards to both the puzzles and battles, this title rewards you immensely for playing it!"

"Whether it be the in-game events, puzzles, or presentation, you'll find yourself experiencing a range of human emotions from puzzlement to amazement. Everytime you pick up this title to proceed onwards in your quest, you'll discover an increased level of excitement. I swear to god I felt like a excited child picking up a videogame for the first time when I played this title. The new setup that allows even those who have never experienced the series to immediately feel right at home gets a huge thumbs up from me."
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Morgen mag Japan al genieten van de nieuwe Zelda en wij moeten nog 7 maanden wachten :'(, Life's not fair.

• Ook nog een leuk berichtje over de Capcom 5, zijn ze nu exclusief of niet?
Today though, in an official memo to the press, Capcom confirmed that all of the titles would be "GameCube exclusives" and that all of them, save for Resident Evil 4, would ship in 2003.

"All of the five titles announced on the 14th in Japan are for the GameCube only," stated a Capcom spokesperson.
:7

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 11-12-2002 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 36087 schreef op 11 December 2002 @ 09:41:
Ben ik met je eens
Een spel dat perfect is bestaat niet er is altijd wel ruimte voor verbetering maar wat het wel zegt is dat het een zeer goed spel is :Y)

Dus daar vanuit gaande ben ik wel tevreden met de score :) en zeker als het van Famitsu komt want dat is toch niet echt een kleine naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 23844 schreef op 11 December 2002 @ 11:04:
[...]
Vergeet niet dat er maar drie games zijn met een 40/40 score namelijk, Vagrant Story, Soul Calibur en Zelda:OoT. Een 40/40 score is daarom niet zo makkelijk om te halen. Daarnaast is deze review van Famitsu weekly en die geven in het algemeen vaak hogere cijfers dan Famitsu zelf maar ze zullen waarschijnlijk wel beide een 40/40 geven. :)

Ik zie Metroid geen 40/40 score krijgen van Famitsu :X ;))

Dorimaga (concurrent van Famitsu) geeft Zelda de volgende score:
Zelda 10 9 10 9 10 9 (gemiddeld 9.5)

[afbeelding]
* schnumi The Wind Waker newsflash *

[afbeelding]
De voorkant, ooooooooooooooh! 8)

[afbeelding]
De achterkant, ooooooooooooooh! 8)

[afbeelding]
De disc, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?!?!?!? Geen gouden disc! NEP ZELDA! :(

[afbeelding]
Handleiding met neppe Zelda dic :(

Comments van Famitsu Weekly over Zelda:

[...]

• Morgen mag Japan al genieten van de nieuwe Zelda en wij moeten nog 7 maanden wachten :'(, Life's not fair.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Ook nog een leuk berichtje over de Capcom 5, zijn ze nu exclusief of niet?

[...]

:7
damm hail zelda ik wist dat miyamoto het zou flikken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben nu ook wel benieuwd welke Xbox games je hebt Phuse?

Zelda is wel enorm relaxed, ik heb ook enorm veel zin in die game. Zelda rokt toch altijd wel enorm. Ik stiekem wel dat Zelda OOT eerder naar europa komt. Kannik die eerst nog ff uitspelen.

Dan nog ff een klein beetje roet over die Capcom 5, niet omdat ik het niet wil maar puur om realistisch te blijven.
Die knakker zei:

"All of the five titles announced on the 14th in Japan are for the GameCube only," stated a Capcom spokesperson."

Wat niet meer inhoud dat de 5 games alleen voor de Cube zijn aangekondigd. Over of dat ook blijft zegt dit zitaat niets...Maar ik hoop van wel

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 30913 schreef op 11 december 2002 @ 08:41:
Famitsu:

Kijk en zo hoort het het is gewoon een perfect spel waar niks over te zeggen valt behalve :P :P :P :P :P must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Is dit te doen?
US game cube (Indigo)
Mortal Kombat: DA
Metroid Prime
Re: Zero

Gewoon nieuw.
$ 291.47
Nog geen verzend kosten maar ik gok dat op een $30 a $40?
Dus rond de $ 330 = 321.98 euro (koopje?)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 11-12-2002 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Anoniem: 51617 schreef op 11 december 2002 @ 12:46:
Is dit te doen?
US game cube (Indigo)
Metroid Prime

Gewoon nieuw.
$ 291.47
3x60 euro voor games=180euro. 330-180=150 euro voor een gamecube. Ja dat is te doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ongeveer $46.99 voor een game en $149 voor een cube.
Hmm zit te twijfelen....

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 11-12-2002 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 00:10
Famitsu:

hey schnumi, dat kost je €100 he >:) (remember the bet? ;))
Anoniem: 55194 schreef op 11 December 2002 @ 08:15:
[...]

heb je de crystallen mee genomen??
jow, dat was het dus. Was de hele tijd al gelijk van het platform af aan het springen om naar die 3 schakelaars te rennen. thnx

[ Voor 33% gewijzigd door Fred_Perry op 11-12-2002 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Fred_Perry schreef op 11 December 2002 @ 13:41:
[...]

hey schnumi, dat kost je €100 he >:) (remember the bet? ;))
euhh welke bet?? :X O-)

btw: heb net de US gamecube binnengekregen en het menu doet het iniedergeval (ik krijg dus beeld). :)

Ook kan ik nu contrast kleur bepalen en in mijn TV manual staat dat die optie alleen te voorschijn komt als de TV op NTSC mode staat dus dat zit wel goed. :)

En dan vandaag Metroid Prime bestellen _/-\o_ :9~

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 10:58

DouweGNL

Ik ben tof.

Hoezo overdreven? Is Zelda het niet waard dan?
Koppen is wel erg verrot in deze FIFA.
* DouweGNL agrees. Heb misschien 2x een hoge voorzet van de zijkant ingekopt, verder zit mijn hoofd _nooit_ aan de bal. Zwaar verrot. Voorzetten doe ik dan nu ook altijd laag in de hoop dat iemand hem binnen kan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumni >> Waar gekocht? Hoeveel betaald? Invoerkosten? Hoelang heeft het geduurd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51617 schreef op 11 december 2002 @ 13:53:
schumni >> Waar gekocht? Hoeveel betaald? Invoerkosten? Hoelang heeft het geduurd? :)
had jij me mail gestuurd??? :? :) zoja dan heb je nu antwoord. :)
This week we have only one new entry - Medal of Honor. EA's shooter has entered the charts on the 7th position. Super Mario Sunshine had to give way for EA's other shooter - James Bond: Nightfire. Check out the full charts below of the week ending 8th of December.

1. Star Fox Adventures (Nintendo)
2. James Bond 007: NightFire (Electronic Arts)
3. Super Mario Sunshine (Nintendo)
4. Mario Party 4 (Nintendo)
5. Harry Potter – Chamber of Secrets (Electronic Arts)
6. FIFA 2003 (Electronic Arts)
7. Medal of Honor: Frontline (Electronic Arts)
8. Tony Hawk’s Pro Skater 4 (Activision)
9. Die Hard: Vendetta (VU Interactive)
10. Spyro: Enter the Dragonfly (VU Interactive)
11. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
12. Star Wars: Jedi Knight II Jedi Outcast (LucasArts)
13. TimeSplitters 2 (Eidos)
14. Eternal Darkness (Nintendo)
15. Star Wars: Rogue Leader (LucasArts)
16. Star Wars: Clone Wars (LucasArts)
17. Resident Evil (Capcom)
18. Ty The Tasmanian Tiger (Electronic Arts)
19. Burnout (Acclaim)
20. WWE Wrestlemania X8 (THQ)

Leisure software charts compiled by ChartTrack, (C)2002 ELSPA (UK) Ltd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ik heb je niet gemaild :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

k dan was het iemand anders. :) Ik kwam hem op het spoor via de plaatselijke krant dus geen importkosten enz. :)

btw: vraag het anders aan Bush die heeft hem wel via internet besteld. :)

[ Voor 14% gewijzigd door schnumi op 11-12-2002 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657

Bij IGN verkopen ze de platinum (limited) edition :9~ met Metroid Prime voor $199,-
Waarbij dan $16.99 verzendkosten bijkomen.

Daarbij komen dan wel invoerrechten van 19% toch? Dus dan kost het totaal :

Platinium GC + Metroid Prime = $199
Verzendkosten = $16.99 = $17
Verzendkosten = ~$38

Totaal = $254

Weet niet zeker of ik dit zal doen, maar is wel gaaf om een platinum GC te hebben en ten tweede sneller en goedkoper online spellen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Trouwens phuse, als je naar de party komt dan kan je meteen Animal Crossing meenemen. Dan kunnen we meteen zien of het spel leuk is :>

Trouwens invoerrechten op hardware is 29% a 30% niet 19%.

[ Voor 20% gewijzigd door Elroy op 11-12-2002 14:28 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657 schreef op 11 december 2002 @ 14:22:
Bij IGN verkopen ze de platinum (limited) edition :9~ met Metroid Prime voor $199,-
Waarbij dan $16.99 verzendkosten bijkomen.

Daarbij komen dan wel invoerrechten van 19% toch? Dus dan kost het totaal :

Platinium GC + Metroid Prime = $199
Verzendkosten = $16.99 = $17
Verzendkosten = ~$38

Totaal = $254

Weet niet zeker of ik dit zal doen, maar is wel gaaf om een platinum GC te hebben en ten tweede sneller en goedkoper online spellen kopen.
Dat hangt er dus vanaf of ze het al "gift" aan tikken. Zo ja, dan hoef je geen invoerrechten te betalen. So i read here..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 11-12-2002 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik wil alleen maar even bijdehand doen en zeggen dat miyamoto niet de director van de nieuwe zelda is. hij is de producer. een andere japanner heeft ervoor gezorgd dat deze zelda harder aars gaat trappen dan bruce fucking lee in fist of fury...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand NES kopen? :P

http://forum.gamers.nl/sh...&postid=696512#post696512

Misschien zijn hier nog geinterreseerden want ik hoef em nie. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 11-12-2002 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw elroy ik heb net wat besteld en kreeg dit in beeld:
Thank-You for visiting DVD Box Office and giving us the opportunity to show you how easy it is to order DVD titles and accessories. Your comments and suggestions on how we can serve you better are welcome. We are particularly interested in what features and information you are interested in.
Our customers and your return business are most important to us. In stock items are dispatched within 24hrs of receiving your order. We only charge you for the items that are shipped. On occasion when a title is unavailable we will keep your order pending until stock is available, at which time we will ship your order and notIfy you by email. Our goal is to give you the biggest bang for your entertainment dollar, get the product to you quickly and service your needs in a professional manner. Our huge selection and free shipping will keep you coming back for more.

Your order will be processed within the next 24 hours.

If you have any questions or concerns, you may contact us at orders@dvdboxoffice.com

Please record your order number as it is your reference to your current purchase.
er stond nog wat onder (ordenummer en inlognaam) maar klopt dit zo'n beetje?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
o, ik moest nog even wat vragen.
een huisgenoot van mij hier op aruba heeft de originele Zelda voor op de Nes. Gouden cartidge, compleet met landkaart en alles. hij wil de hele rotzooi verkopen, maar weet iemand hier wat je voor de 8-bit zelda met alles erop en eraan kan vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Nou dat bericht heb ik volgens mij nog nooit gezien >:)
Misschien alleen de eerste keer bij het aankopen doen, maar dat is te lang geleden voor mij om me het te herinneren.
En ja wat er staat klopt wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Elroy op 11-12-2002 15:23 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 11 December 2002 @ 15:22:
Misschien alleen de eerste keer bij het aankopen doen, maar dat is te lang geleden voor mij om me het te herinneren.
Het is voor mij idd de 1ste keer dus het zal wel goed zitten. :) Ik kan in iedergeval al bij mijn account deze order bekijken dus het zal wel goed zitten. :P

ps: ik heb gekozen om in canadese dollars te betalen want je kon kiezen uit US of canadese nou ja maakt geen hol uit. :P

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 11-12-2002 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 11 December 2002 @ 15:22:
En ja wat er staat klopt wel.
Oh ja hoe lang duurt het meestal ongeveer als ze hem in stock hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ok, voor de mensen die een US Cube willen hebben raad ik aan om er 1 bij www.goblindirect.com te kopen, dat is een UK store, dus GEEN import kosten.

Verzendkosten zijn 15.5 pond, wordt verstuurd via een couriersdienst, is een stuk sneller dan de gewone post en denk ik ook wat veiliger mbt. beschadigingen/verdwijningen :P

Ze hebben daar een aantal value packs met daarin een game, een memcard en een stepdown converter (US=120volt, EU=230volt) en natuurlijk de cube zelf ;)

Als je een indingo of black versie wilt ben je nog wat goedkoper uit, maar ik moet en zal de platinum versie hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Iemand beweerde laatst dat je geen stepdown converter nodig had als je gewoon de standaardkabel van je PAL-Cube gebruikte of iets dergelijks, ding zou sowiso genoeg volt outputten... kan iemand me zekerheid geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 51617 schreef op 11 december 2002 @ 12:46:
Is dit te doen?
US game cube (Indigo)
Metroid Prime

Gewoon nieuw.
$ 291.47
die vink goed :)

uhm ken je me mailen over wat details?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15308

Is wel in ponden, welke omreken notatie moet ik dan precies gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zie teletex pagina .... op ned 1,2,3 :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bramk >> ga naar gwk.nl en je hebt daar een omrekenkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

GWK Koersconverter :) : Platinum GameCube + Metroid Prime kost je dan €299,65... nette prijs, wel...

Kan iemand me trouwens even vertellen hoe ik zo'n geniaal spoilerblokje maak? Heb ff behoefte flink te spoileren, namelijk :)

[ Voor 21% gewijzigd door DouweGNL op 11-12-2002 16:13 . Reden: Terror of de Spelfouten :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 51617 schreef op 11 December 2002 @ 16:04:
Bramk >> ga naar gwk.nl en je hebt daar een omrekenkoers.
waar hey je dat ding nou gezien voor 330 dollar

NGC,MP,RE:0,MK:DA was t :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657

DouweGNL schreef op 11 December 2002 @ 16:04:
GWK Koersconverter :) : Platinum GameCube + Metroid Prime kost je dan €299,65... nette prijs, wel...

Kan iemand me trouwens even vertellen hoe ik zo'n geniaal spoilerblokje maak? Heb ff behoefte flink te spoileren, namelijk :)
zat ook net te kijken, maar vindt het toch vrij prijzig €300, is toch 660 Nederlands gulden....

Zou nintendo niet met een kerstaanbieding komen? straks koop ik voor een €300 een GC en zie ik 2 weken later dat hij voor de kerst €100 goedkoper is, daar ben ik nu vooral bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In NL. betaal je der misschien €25 minder voor :?

Dus als je 3 games importeerd heb je het er al weer uit :)

Over die kerstaanbieding, dan zouden ze daar nu al mee begonnen zijn denk ik, want veel mensen doen nu al kerstinkopen, vooral in de belangrijkste markt, de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Wanneer komt eigenlijk MK:DA in Europa uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

daFubar schreef op 11 December 2002 @ 15:19:
een huisgenoot van mij hier op aruba heeft de originele Zelda voor op de Nes. Gouden cartidge, compleet met landkaart en alles. hij wil de hele rotzooi verkopen, maar weet iemand hier wat je voor de 8-bit zelda met alles erop en eraan kan vragen?
Wil ik wel hebben voor €20. :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 11 December 2002 @ 16:34:
[...]

In Arubaanse valuta is dat omgerekend 2 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 11 december 2002 @ 16:29:
Wanneer komt eigenlijk MK:DA in Europa uit?
14 februari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Is TimeSpliters 2 een beetje leuk?
Ik heb 2 controllers dus ik kan multiplayeren.
Maar als de nultiplayer brak is hoef ik em niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 11 december 2002 @ 16:09:
[...]

waar hey je dat ding nou gezien voor 330 dollar

NGC,MP,RE:0,MK:DA was t :)
Is het email adres wat in je profiel staat nog van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657 schreef op 11 december 2002 @ 16:26:
[...]

zat ook net te kijken, maar vindt het toch vrij prijzig €300, is toch 660 Nederlands gulden....

Zou nintendo niet met een kerstaanbieding komen? straks koop ik voor een €300 een GC en zie ik 2 weken later dat hij voor de kerst €100 goedkoper is, daar ben ik nu vooral bang voor...
Ik denk dat je daar hier in nederland niet op hoeft te rekenen op het ogenblik.
Mischien in de toekomst als zelda en MP hier ook eindelijk uitzijn dat je dan een pack ermee kunt kopen.
Want als je kijkt naar het verleden dan zie je dat nintendo nooit veel packs heeft uitgebracht in het begin (n64 bijvoorbeeld alleen maar kaal en na ruim een jaar een keer met mario64, GBA die pas na een jaar een mario pack kreeg etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Zelda owned duidelijk de zaken!!!, gimme freeloader, gimme Zelda US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 11 December 2002 @ 16:34:
[...]

serieus? kun je er maar zo weinig voor krijgen? ik dacht dat het toch wel een beetje een collecter's item was ofzo.
Anoniem: 50624 schreef op 11 December 2002 @ 16:38:
[...]

In Arubaanse valuta is dat omgerekend 2 gram
hehehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 10 December 2002 @ 21:20:
De vraag luidt als volgt: Naar welk spel kijken jullie uit behalve Metroid Prime en The Legend of Zelda: The Wind Waker?
Iets anders, nml Mario Kart! En van die lijst Star Fox Armada :9~
Anoniem: 30913 schreef op 11 december 2002 @ 08:41:
Famitsu:
_/-\o_ _/-\o_ Nintendo strikes again _/-\o_ _/-\o_

Ik kijk nu al uit naar een volledige Nintendo Top 3 @ Gamerankings :D
Phusebox schreef op 11 December 2002 @ 09:44:
Jij hebt de nieuwe Zelda al helemaal gespeeld? Ik neem aan van niet dus hoe kun je dan in hemelsnaam iemand anders zijn/haar mening over een voor jou onbekend spel betitelen als overdreven?
frustratie
Shit man :D
Anoniem: 23844 schreef op 11 december 2002 @ 11:04:
Daarnaast is deze review van Famitsu weekly en die geven in het algemeen vaak hogere cijfers dan Famitsu zelf maar ze zullen waarschijnlijk wel beide een 40/40 geven. :)
:? Famitsu Weekly = Famitsu toch? Of heb je naast Famitsu Cube en Famitsu Weekly nog een Famitsu 8)7 Sapperdeflap.
schnumi schreef op 11 December 2002 @ 11:08:
damm hail zelda ik wist dat miyamoto het zou flikken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Miyamoto is volgens mij inmiddels meer een PR puppet dan een game designer, hij doet zelf nauwelijks meer iets aan echt hands-on werk. Pas dat GameSpy interview gelezen van hem, meh...de dingen die hij daar zegt zijn echt puur PR BS :( En zoals daFubar als zegt, Miyamoto is slechts producer, en ik heb heel sterk de indruk dat Nintendo Miyamoto producer maakt van zoveel mogelijk games, omdat N-fans dan denken OMG OMG OMG een Miyamoto game = sales * 10.
Gamegod schreef op 11 December 2002 @ 11:08:
Ben ik met je eens
Een spel dat perfect is bestaat niet er is altijd wel ruimte voor verbetering maar wat het wel zegt is dat het een zeer goed spel is :Y)
Idd, een 10 is niet perfect maar gewoon het beste dat er op dat moment te krijgen is in een genre.
schnumi schreef op 11 December 2002 @ 15:16:
er stond nog wat onder (ordenummer en inlognaam) maar klopt dit zo'n beetje?? :P
Mijn order is nog steeds niet verstuurd!!! :( Als jij MP toch eerder binnen krijgt....dan....dan....*slaat met vuisten op tafel* ;)
daFubar schreef op 11 december 2002 @ 15:19:
Nou, die dingen zijn nauwelijks nog wat waard, ik wil hem wel overnemen voor het symbolische bedrag van 5 euro :P

Nee ff serieus, kan je wel 50 euro voor vangen mits je met een verzamelaar te maken hebt, misschien nog wel meer (als ie dus echt helemaal compleet is en in mint condition).
DouweGNL schreef op 11 december 2002 @ 15:53:
Iemand beweerde laatst dat je geen stepdown converter nodig had als je gewoon de standaardkabel van je PAL-Cube gebruikte of iets dergelijks, ding zou sowiso genoeg volt outputten... kan iemand me zekerheid geven?
Lijkt me niet, iedereen gebruikt een stepdown converter en dat zou dan ineens niet nodig zijn :? Ik zou het iig niet proberen :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ >> hij was ook nog niet verstuurd kreeg alleen het nummer. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
D³ schreef op 11 December 2002 @ 17:30:
[...]
Lijkt me niet, iedereen gebruikt een stepdown converter en dat zou dan ineens niet nodig zijn :? Ik zou het iig niet proberen :D
Ze gebruiken toch een stepdown convertor voor de us power supply? Maar als je gewoon een EU powersupply gebruikt kan het volgens mij wel. Want volgens mij werken alle cubes op hetzelfde voltage. Alleen de adaptor is per land anders, dus een eu cube adaptor kan je gewoon gebruiken met een US cube. Denk ik. Gewoon even kijken wat voor stroom er uit beide komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eej is Doshin The Giant een leuke game? het lijkt me een beetje raar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Anoniem: 61283 schreef op 11 December 2002 @ 18:33:
beetje B&W cloon als ik jou was zou ik hem niet halen de recensies zijn niet zo goed en het lijkt mij een beetje kinderachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Star Wars: Bounty Hunter review

Kijk eindelijk een developer die er bij de gamecube tenminste veel meer uithaald als bij de PS2. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 01-06 23:39
Whahahaha!! Wat je niet allemaal kan tegen komen, wanneer je al de kerstspullen van de zolder afhaalt.. Juist, m'n NINTENDO ENTERTAINMENT SYSTEM !! M'n moeder riep ineens: "hee, jij zocht pas geleden toch naar je NES, nou hier staat ie" Whaa.. echt vet.. Heb 'm al aangesloten op m'n tv en alles werkt nog perfect!! _/-\o_ Now i'm playing with Power !!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Anoniem: 61283 schreef op 11 December 2002 @ 16:48:
Ik vind TS2 een zeer goede titel. En in de MP kunnen je alles instellen wat je wilt. Maar het leukste is naturrlijk wel als je met 4 man kunt spelen. Je junt natuurlijk nog wel tegen bots spelen enzo, maar dat is niet zo leuk als tegen iemand anders.

En de single player houdt je ook nog wel lang bezig. Zit nu op 64% en ben er iets meer dan 20 uur (volgens de ingame statistieken dan) mee bezig.

Dit spel is voor mij het beste MP spel op de cube (tot nu toe). Fifa is trouwens ook wel vet met zijn 2en. SSB:Melee hoordt volgens de meesten hier ook wel in de top3 multiplayer spellen.
Anoniem: 55194 schreef op 11 december 2002 @ 14:37:
heb ook een grote controller bij mijn xbox :( . maarja eerst mijn xbox installeren. Eerste impressie: Wat een grote lompe ding :P ;) :+ .
mmmm, zullen we weer eens een poll maken? Phuse kan het zich vast nog wel herinneren... >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Fred_Perry op 11-12-2002 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 05:36
Fred_Perry schreef op 11 December 2002 @ 19:18:
[...]

Ik vind TS2 een zeer goede titel. En in de MP kunnen je alles instellen wat je wilt. Maar het leukste is naturrlijk wel als je met 4 man kunt spelen. Je junt natuurlijk nog wel tegen bots spelen enzo, maar dat is niet zo leuk als tegen iemand anders.

En de single player houdt je ook nog wel lang bezig. Zit nu op 64% en ben er iets meer dan 20 uur (volgens de ingame statistieken dan) mee bezig.

Dit spel is voor mij het beste MP spel op de cube (tot nu toe). Fifa is trouwens ook wel vet met zijn 2en. SSB:Melee hoordt volgens de meesten hier ook wel in de top3 multiplayer spellen.

[...]

mmmm, zullen we weer eens een poll maken? Phuse kan het zich vast nog wel herinneren... >:)
Ik moet zeggen dat de Xbox controller over het algemeen veeeeel beter is dan dat brakke Playstation ding die in 8 jaar niet is verandert :r. Verder kun je in principe ook nog een kleinere kopen, maar die is helemaal niet nodig als je de grote gewend bent. De gamecube controller vind ik echter overall wel het beste al vind ik nog steeds die z knop *(@#& kut liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik vind die Z knop totaal niet lastig zitten eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * Dyxtra Tact of the Wind The Wind Waker Newsflash *

Nieuwe commercial:

http://ghardnm.tripod.co.jp/movie/GCCM_ZeldaTrip.avi (9,3MB - 29s)

Hij laat zo te zien de aanleiding zien waarom Link weer aan een nieuw avontuur begint :)

Die tune die aan het einde speelt, is dat nou een nieuwe tune of een remix van een oude tune :? Hij klink zo vertrouwd en absoluut toppie :D, maar ik kan hem niet thuisbrengen. Als ie nieuw is dan een groot applaus voor de heer Kondo, het is weer een meesterwerk :)
schnumi schreef op 11 December 2002 @ 17:45:
D³ >> hij was ook nog niet verstuurd kreeg alleen het nummer. :P :)
Ja weet ik :P Dat e-mailtje heb ik ook gehad, maar verder nog niets helaas. Dus vandaar, als jij nou eerder wat krijgt ben ik pissed }) :)
Anoniem: 30913 schreef op 11 december 2002 @ 18:13:
Want volgens mij werken alle cubes op hetzelfde voltage. Alleen de adaptor is per land anders, dus een eu cube adaptor kan je gewoon gebruiken met een US cube.
Dat heb je goed gezien, had er niet aan gedacht dat Cubes een externe adapter gebruiken itt tot bijv de Xbox. Zou dus best kunnen dat wat Douwe zegt gewoon kan! Denk eigenlijk dat het perfect zal werken :)

Ik sta alleen niet in voor de gevolgen mocht het onverhoopt toch niet blijken te werken :+
Shagura schreef op 11 December 2002 @ 19:43:
Verder kun je in principe ook nog een kleinere kopen, maar die is helemaal niet nodig als je de grote gewend bent.
Eerst kon ik helemaal niet overweg met die grote versie, maar sinds ik ipv m'n wijsvingers m'n middelvingers voor de L/R knoppen gebruikt gaat het een stuk beter, minder kramp :D Tegen die verrotte face buttons is weinig te doen helaas.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Shagura schreef op 11 december 2002 @ 19:43:
[...]

Ik moet zeggen dat de Xbox controller over het algemeen veeeeel beter is dan dat brakke Playstation ding die in 8 jaar niet is verandert :r. Verder kun je in principe ook nog een kleinere kopen, maar die is helemaal niet nodig als je de grote gewend bent. De gamecube controller vind ik echter overall wel het beste al vind ik nog steeds die z knop *(@#& kut liggen.
ow, ik doelde eigenlijk helemaal niet op de te grote controller, maar op de poll die er toen was georganiseerd om phuse te bannen, omdat die een xbox had gekocht... :)

Maar over die Z-knop. Dat zit echt op een iritante plaats. Het is voor mij niet te doen om de vingers de tegelijk op Z en R te houden en dan ook nog eens met de camera-stick te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Fred_Perry schreef op 11 december 2002 @ 19:58:
[...]

ow, ik doelde eigenlijk helemaal niet op de te grote controller, maar op de poll die er toen was georganiseerd om phuse te bannen, omdat die een xbox had gekocht... :)

Maar over die Z-knop. Dat zit echt op een iritante plaats. Het is voor mij niet te doen om de vingers de tegelijk op Z en R te houden en dan ook nog eens met de camera-stick te bewegen.
Idd. Is best lastig. Ik heb dan met TS2 R als richten en Z als alternate fire. Dan is het middelvinger op R en wijsvinger op de Z. Kan best irritant zijn. Maar dat is dan ook het enige spel waar je dat bij hebt. Voor de rest is het een hemelding.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 01-06 23:39
Die tune die aan het einde speelt, is dat nou een nieuwe tune of een remix van een oude tune :? Hij klink zo vertrouwd en absoluut toppie :D, maar ik kan hem niet thuisbrengen. Als ie nieuw is dan een groot applaus voor de heer Kondo, het is weer een meesterwerk :)
Die tune is toch gewoon de orginele soundtrack van Zelda, maar met een beetje betere soundeffecten zegmaar.. Hij klink iig echt bekend ja.. :) Nog eens geluisterd en hij is inderdaad wel een beetje gemixed volgens mij.. maar hij klinkt heel lekker in de oren.. :p

[ Voor 13% gewijzigd door blakez op 11-12-2002 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 11 december 2002 @ 19:57:
[afbeelding] * schnumi Tact of the Wind The Wind Waker Newsflash *

Nieuwe commercial:

http://ghardnm.tripod.co.jp/movie/GCCM_ZeldaTrip.avi (9,3MB - 29s)

Hij laat zo te zien de aanleiding zien waarom Link weer aan een nieuw avontuur begint :)

[...]
Ja weet ik :P Dat e-mailtje heb ik ook gehad, maar verder nog niets helaas. Dus vandaar, als jij nou eerder wat krijgt ben ik pissed }) :)

[...]
Dat heb je goed gezien, had er niet aan gedacht dat Cubes een externe adapter gebruiken itt tot bijv de Xbox. Zou dus best kunnen dat wat Douwe zegt gewoon kan! Denk eigenlijk dat het perfect zal werken :)

Ik sta alleen niet in voor de gevolgen mocht het onverhoopt toch niet blijken te werken :+

[...]
Eerst kon ik helemaal niet overweg met die grote versie, maar sinds ik ipv m'n wijsvingers m'n middelvingers voor de L/R knoppen gebruikt gaat het een stuk beter, minder kramp :D Tegen die verrotte face buttons is weinig te doen helaas.
wanneer heb jij hem besteld dan?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 61283 schreef op 11 december 2002 @ 18:33:
Ik ben volgens mij een van de weinige in europa die doshin heeft :D
Maar ik vind het echt een leuke game. Je kan echt alles doen op het eiland wat je wil. Maar dat is dan ook wel weer het nadeel er zit niet echt een verhaal aan. En echt snel kan je het spel ook niet noemen, allles gaat heel erg relaxt aan.
Dus alleen kopen als je veel geduld hebt en van vage japanse spellen houdt en zeker niet kopen als je phusebox heet, dan heb je er echt geen geduld voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Anoniem: 61283 schreef op 11 december 2002 @ 16:48:
TS2 rokt behoorlijk hard. Singleplayer issie de eerste erg koel en als je makkelijk begint bieden de moeilijkere levels ook echt nieuwe uitdagingen. Tevens is de singleplayer co-op te spelen. Multiplayer is ook erg goed en lekker snel. Tevens kun je ook zelf levels maken.

Ik was erg huiverig voor een FPS op een Console, maar OMG wat een koele game.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 11 december 2002 @ 20:31:
[...]

TS2 rokt behoorlijk hard. Singleplayer issie de eerste erg koel en als je makkelijk begint bieden de moeilijkere levels ook echt nieuwe uitdagingen. Tevens is de singleplayer co-op te spelen. Multiplayer is ook erg goed en lekker snel. Tevens kun je ook zelf levels maken.

Ik was erg huiverig voor een FPS op een Console, maar OMG wat een koele game.
Zelf levels maken lijkt me wreed. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Die controller van de xbox is niet zo erg omdat tie helemaal niet zwaar is. Zelfs lichter als de gamecube controller. Alhoewel de S-controller veel beter is.

En Halo is_geen_slechte spel. eigenlijk best verslavend :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Anoniem: 55194 schreef op 11 december 2002 @ 21:05:
Die controller van de xbox is niet zo erg omdat tie helemaal niet zwaar is. Zelfs lichter als de gamecube controller. Alhoewel de S-controller veel beter is.

weet je zeker dat je geen dummy controller in je hand hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Anoniem: 30913 schreef op 11 december 2002 @ 20:27:
Ik ben volgens mij een van de weinige in europa die doshin heeft :D
Maar ik vind het echt een leuke game. Je kan echt alles doen op het eiland wat je wil. Maar dat is dan ook wel weer het nadeel er zit niet echt een verhaal aan. En echt snel kan je het spel ook niet noemen, allles gaat heel erg relaxt aan.
Dus alleen kopen als je veel geduld hebt en van vage japanse spellen houdt en zeker niet kopen als je phusebox heet, dan heb je er echt geen geduld voor :+
Ik heb hem ook :)
Vind er niet zoveel aan, moet ook eerlijk toegeven dat ik er eigenlijk de ballen van begrijp. Heb destijds een paar uurtjes gespeeld (en gesaved, 40 blocks!) en ik heb wat bewoners geholpen met de grond verhogen en verlagen, that's it. Toen ze vervolgens een drol-kunstwerk voor me gingen bouwen wist ik dat het fout zat :P
D³ schreef op 11 december 2002 @ 19:57:
[...]

Kijk, da's nou handig. Geen geklooi met stroomomvormers en dergelijke. FF vragen aan mensen die een US Cube hebben hoor :)

En dan nu de spoiler van de eeuw, gaande over The Wind Waker. Ik raad iedereen aan dit stukje tekst _NIET_ te lezen. Ma ja, ik moet het gewoon ff kwijt, dus post ik het :)

NIET LEZEN DUS

JE KUNT NU NOG TERUG... k'zou het doen als ik jou was

Heb Ganon gezien in The Wind Waker :-o

[ Voor 15% gewijzigd door DouweGNL op 11-12-2002 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

is bomberman al uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Sowwy, zit mezelf te quoten :)

[ Voor 99% gewijzigd door DouweGNL op 11-12-2002 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmmph... realiseerde me net dat het goedkope maanden worden... het eerstvolgende spel wat ik wil hebben is zelda en die komt pas in juni ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Deddiekoel schreef op 11 december 2002 @ 12:11:
Ik ben nu ook wel benieuwd welke Xbox games je hebt Phuse?
Dan nog ff een klein beetje roet over die Capcom 5, niet omdat ik het niet wil maar puur om realistisch te blijven.
Die knakker zei:

"All of the five titles announced on the 14th in Japan are for the GameCube only," stated a Capcom spokesperson."

Wat niet meer inhoud dat de 5 games alleen voor de Cube zijn aangekondigd. Over of dat ook blijft zegt dit zitaat niets...Maar ik hoop van wel
Helaas, er staat namelijk: "for the GameCube only", met andere woorden: exclusief dus.

Wat jij zegt zou kloppen als er stond: "All of the five titles are only announced for the GameCube." wat dus zou betekenen dat ze nog voor meerdere platformen kunnen worden aangekondigd. :)

Eigenlijk kan het sowieso niet wat jij zegt want er staat namelijk ook: "ALL of the five titles" dus inclusief RE4 en die is 100% Cube exclusief. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er een regeltje in het contract staat die toestaat dat deze games geport mogen worden als deze games slecht verkopen.
D³ schreef op 11 december 2002 @ 17:30:
Ik kijk nu al uit naar een volledige Nintendo Top 3 @ Gamerankings :D
Over gamerankings gesproken, Metroid staat weer op nummer twee 8)7 (97.1%).
:? Famitsu Weekly = Famitsu toch? Of heb je naast Famitsu Cube en Famitsu Weekly nog een Famitsu 8)7 Sapperdeflap.
En een Famitsu Xbox, en een Famitsu PS2 en een Fa... etc.. :P

Famitsu Monthly? Naja, ik weet het ook niet meer.. :o
Miyamoto is volgens mij inmiddels meer een PR puppet dan een game designer, hij doet zelf nauwelijks meer iets aan echt hands-on werk. Pas dat GameSpy interview gelezen van hem, meh...de dingen die hij daar zegt zijn echt puur PR BS :( En zoals daFubar als zegt, Miyamoto is slechts producer, en ik heb heel sterk de indruk dat Nintendo Miyamoto producer maakt van zoveel mogelijk games, omdat N-fans dan denken OMG OMG OMG een Miyamoto game = sales * 10.
Sooooo True, kijk maar naar de reactes op gamers.nl. "Miyamoto heeft het weer gedaan, Miyamoto is god!" :z Sure, hij heeft de hele game niet eens gemaakt.
Die tune die aan het einde speelt, is dat nou een nieuwe tune of een remix van een oude tune Hij klink zo vertrouwd en absoluut toppie , maar ik kan hem niet thuisbrengen. Als ie nieuw is dan een groot applaus voor de heer Kondo, het is weer een meesterwerk
Dude, heb je die andere commercials niet gezien? Daar hoor je dat liedje constant. Bovendien speelt dat filmpje voor geen meter. Geluid is prima, beeld is een dia show.. Oh well, veel gebeurd er toch niet.

http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/bgm.html

Dat liedje dus! (gevonden dankzij de search door te zoeken op "daFubar en huilen" :o)

Zeg d3, suggestie voor de search: zou je die pagina nummers ook onderaan kunnen zetten? Nu moet ik aldoor naar boven scrollen om naar de volgende pagina te gaan. "Pagina: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5" :)
daFubar schreef op 11 december 2002 @ 15:19:
Collecters Item, als alles nog in goede staat is dan kan je daar een aardig bedragje voor vragen :). Zelda + goud + compleet is heel zeldzaam. Minstens 50 euro waard. Gewoon op ebay zetten voor 50 euro en kijken wie er op gaat bieden.

Hmmz, veel gepraat over een US cube ineens.. Volkomen begrijpelijk natuurlijk. Als ik een nu een cube zou kopen dan zou ik ook voor een US cube kiezen. Spellen + rand apparatuur is veel goedkoper alleen de hardware is een klein beetje duurder? Makkelijke keuze toch?

Misschien dat ik zelf ook wel een US cube ga kopen als die freeloader ooit uitkomt. Dan ga ik mijn PAL spellen op een US cube spelen en verkoop ik mijn PAL cube met 1 spel en 1 controller ofzo (NO WAY dat ik mijn huidige spellen ga verkopen voor 50% van de nieuw waarde). Volgens D+ komt de freeloader op 15 december uit (ben benieuwd, whehehe NOT!).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 11-12-2002 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
schnumi schreef op 11 december 2002 @ 15:28:
[...]

Oh ja hoe lang duurt het meestal ongeveer als ze hem in stock hebben? :)
Ze vergeten wel eens dat het spel nageleverd moet worden :X
Ik heb zelf op SSB:M een paar maanden zitten wachten terwijl ze hem allang hadden. Mailtje gestuurd en toen zeiden ze "ohja", volgende dag verzonden :X
Of ze versturen hem ook echt als ze hem binnen hebben ( meestal 1 week ).
Als het te lang duurt gewoon mailen. :)
DouweGNL schreef op 11 december 2002 @ 15:53:
Ik zou het niet proberen als ik jouw was.
Misschien blaas je hem nog op ofzo.
De theorie opzich klinkt goed, maar je moet niet vergeten dat ons stroomnet op 50Hz draaid en die van hun op 60 Hz.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Misschien dat ik zelf ook wel een US cube ga kopen als die freeloader ooit uitkomt. Dan ga ik mijn PAL spellen op een US cube spelen en verkoop ik mijn PAL cube met 1 spel en 1 controller ofzo (NO WAY dat ik mijn huidige spellen ga verkopen voor 50% van de nieuw waarde). Volgens D+ komt de freeloader op 15 december uit (ben benieuwd, whehehe NOT!).
NO WAY dat 'ie op 15 december komt, echt niet... Ten eerste een zondag, ten tweede meldde Datel me kort geleden dat hij pas over 4 weken zou komen.
Ik ga ook voor de import GameCube. Heb pasgeleden bij mijn lokale gameshop geinformeerd, en die zegt dat het voor €220 moet gaan lukken. Moet er wel een spel bij 'nemen' dan. Na ja, een US Cube zonder spel is ook niks, dus dat moet dan maar :).
En een Famitsu Xbox, en een Famitsu PS2 en een Fa... etc..

Famitsu Monthly? Naja, ik weet het ook niet meer..
Weet niet beter dan dat er alleen een Famitsu Weekly en platformgerichte Famitsu's zijn... maar ja, zal er wel weer gruwelijk naast zitten :).
Eigenlijk kan het sowieso niet wat jij zegt want er staat namelijk ook: "ALL of the five titles" dus inclusief RE4 en die is 100% Cube exclusief. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er een regeltje in het contract staat die toestaat dat deze games geport mogen worden als deze games slecht verkopen.
Zoals je al gezien had :). Spong mag dan niet al te betrouwbaar zijn, het lijkt me niet dat ze zomaar gaan zitten verzinnen dat die Capcom vogel dat gezegd heeft.
Ik zou het niet proberen als ik jouw was.
Misschien blaas je hem nog op ofzo.
De theorie opzich klinkt goed, maar je moet niet vergeten dat ons stroomnet op 50Hz draaid en die van hun op 60 Hz.
Neej, maar alle GameCube's werken op hetzelfde voltage... dus de US Cube zal om dezelfde hoeveelheid voltage vragen als de PAL GameCube. Dan is dus een stroomomvormer in principe niet nodig als je de gewone Europese kabel gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door DouweGNL op 11-12-2002 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Hoe zit 't eigenlijk met dat megaton bericht? ;)

Is daar iets nieuws over? Wanneer was de datum van die announcement?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Crashman schreef op 11 December 2002 @ 22:36:
Hoe zit 't eigenlijk met dat megaton bericht? ;)

Is daar iets nieuws over? Wanneer was de datum van die announcement?
uhm, welke announcement? Nintendo heeft geen aankondiging aangekondigd... dus er ga maar van uit dat er niks staat te gebeuren. Anders kom je misschien nog voor een teleurstelling te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * DouweGNL The Wind Waker Newsflash *

Commercial speciaal voor ds

http://cubemovies.ign.com/cube/video/linktorescue.mov (3,79MB, Quicktime- 29s)

Deze versie loopt veel soepeler op minder snelle PC's, hij is alleen wel kleiner van formaat en ook van iets mindere kwaliteit. Ma ja, je moet er iets voor over hebben.

En dan te bedenken dat ik over die brug heb gelopen O+ O+ O+

[ Voor 7% gewijzigd door DouweGNL op 11-12-2002 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
blakez schreef op 11 December 2002 @ 20:15:
Die tune is toch gewoon de orginele soundtrack van Zelda, maar met een beetje betere soundeffecten zegmaar..
Zeker weten :? Hij klinkt inderdaad bekend, maar ik kan de originele tune er toch niet in ontdekken. Nou ben ik geen muzikaal wonder dus misschien ligt het daaraan :P
schnumi schreef op 11 December 2002 @ 20:21:
wanneer heb jij hem besteld dan?? :)
Vorige week woensdag :( Hmpf.
Anoniem: 55194 schreef op 11 december 2002 @ 21:05:
Halo is top, maar ik heb het idee dat Halo 2 nog 10x beter wordt. Dat is dan ook 1 vd spellen waar ik volgend jaar naar uit kijk :)
DouweGNL schreef op 11 December 2002 @ 21:21:
En dan nu de spoiler van de eeuw, gaande over The Wind Waker.
Nou wat een spoiler, dat had ik echt niet verwacht hoor! :D ;)
Anoniem: 23844 schreef op 11 december 2002 @ 22:17:
Dude, heb je die andere commercials niet gezien? Daar hoor je dat liedje constant.
Dude! :+ Ja ik heb die tune al vaker gehoord, maar vroeg het me nu ineens af :D Is ie nou nieuw of niet? :P
Bovendien speelt dat filmpje voor geen meter. Geluid is prima, beeld is een dia show.
Klopt, ik heb hem ff omgezet naar .mpeg, kleiner en het loopt een stuk beter :)
Dat liedje dus!
Thanks :) Hij is nieuw met oude riedels erdoor geloof ik. * Dyxtra wordt een beetje tureluurs 8)7 Na ja, serieus goed gedaan iig, is een echt Zelda deuntje :)
Zeg d3, suggestie voor de search: zou je die pagina nummers ook onderaan kunnen zetten?
Your wish is my command :)
Misschien dat ik zelf ook wel een US cube ga kopen als die freeloader ooit uitkomt.
Of je speelt USA games op je PAL cube met je Freeloader ;)
Elroy schreef op 11 December 2002 @ 22:29:
Als het te lang duurt gewoon mailen. :)
Zal eens een email afvuren dan, dit duurt allemaal veel te lang :Y)

offtopic:
De Lord of the Rings: TTT trailer is vet! (de film bedoel ik dan he)

//edit

Bijna vergeten, hier nog 2 icons van de nieuwe commercial, vind ze zelf niet zo geweldig maar misschien kan ik er iemand gelukkig mee maken :)

Broer en zus
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/uui/zttw_8.gif

Zus gekidnapped :'(
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/uui/zttw_9.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Dyxtra op 11-12-2002 23:05 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

D³ schreef op 11 december 2002 @ 22:55:
[...]
Nou wat een spoiler, dat had ik echt niet verwacht hoor! :D ;)
Vond het eigenlijk wel een mega-shock, toen ik het zag. Weet het trouwens niet 100% zeker, eerder 99%. Ik zag geen hoofd, zeg maar, die weerd heel sneaky (op onderkin na) buiten beeld gehouden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
December 11, 2002 - The latest issue of Japanese game magazine Famitsu Weekly promises that next week's edition will feature never-before-published information on the GameCube action-RPG Final Fantasy: Crystal Chronicles with details about three new characters and the title's battle system.
Next week's magazine will also include "the scoop on a surprising new game announcement." Famitsu does not specify which console the still-secret title is scheduled for.

It's possible that this mystery project could be related to the so-called "megaton" announcement first reported by Japanese V-Jump magazine, and then again, it may have absolutely nothing to do with it.

IGN

Oftewel hype hype hype weer, ik geloof er onderhand geen zak meer van maar het is wel goede PR geweest voor nintendo en dat is nooit mis :P

• Phusebox
Anoniem: 5577 schreef op 12 December 2002 @ 08:55:
[...]

Oftewel hype hype hype weer, ik geloof er onderhand geen zak meer van maar het is wel goede PR geweest voor nintendo en dat is nooit mis :P
het is alleen goede PR als er ook daadwerkelijk iets komt
mocht het alleen maar gebakken lucht zijn dan valt nintendo als een baksteen omlaag

Anoniem: 63989

Een vraagje. Weet iemand waarom de sport titels van Sega NBA 2K3 en NHL 2K3 voor de playstation en de xbox allebei online play ondersteunen en de gamecube versie niet? Gamecube gaat volgend jaar hier toch ook online?
Wel minder interessant zo..

Anoniem: 63989 schreef op 12 December 2002 @ 09:24:
Een vraagje. Weet iemand waarom de sport titels van Sega NBA 2K3 en NHL 2K3 voor de playstation en de xbox allebei online play ondersteunen en de gamecube versie niet? Gamecube gaat volgend jaar hier toch ook online?
Wel minder interessant zo..
Omdat nintendo eerst de kat wel uit de boom zal willen kijken om zeker te weten dat ze met goede online games gaan komen, want phantasy star online gaat het zeker niet worden.

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

D³ schreef op 11 december 2002 @ 22:55:
Halo is top, maar ik heb het idee dat Halo 2 nog 10x beter wordt. Dat is dan ook 1 vd spellen waar ik volgend jaar naar uit kijk :)
Heiden })
Bijna vergeten, hier nog 2 icons van de nieuwe commercial, vind ze zelf niet zo geweldig maar misschien kan ik er iemand gelukkig mee maken :)

Broer en zus
[afbeelding]

Zus gekidnapped :'(
[afbeelding]
oe oe oe mag ik die van broer en zus :?
Niemand problemen mee of eerder dan mij :?

Mooi :Y) Thx D³
offtopic:
waar een smeekbede allemaal niet goed voor is :+
PS is dit Zelda in Hitler mode met zijn armpje zo omhoog 8)7
DouweGNL schreef op 11 december 2002 @ 21:21:
[...]
Ik heb hem ook :)
Vind er niet zoveel aan, moet ook eerlijk toegeven dat ik er eigenlijk de ballen van begrijp. Heb destijds een paar uurtjes gespeeld (en gesaved, 40 blocks!) en ik heb wat bewoners geholpen met de grond verhogen en verlagen, that's it. Toen ze vervolgens een drol-kunstwerk voor me gingen bouwen wist ik dat het fout zat :P
Als je hem kwijt wil, wil ik hem wel hebben :+
Ben erg benieuwd naar het spel maar heb geen zin om er de volle prijs voor te betalen :Y)
En dan nu de spoiler van de eeuw, gaande over The Wind Waker. Ik raad iedereen aan dit stukje tekst _NIET_ te lezen. Ma ja, ik moet het gewoon ff kwijt, dus post ik het :)

NIET LEZEN DUS
Als er iets is wat er voor zorgt dat ik het ga lezen is dat het wel :'(
Gelukkig ben ik alweer over de schok heen 8)7
Fred_Perry schreef op 11 december 2002 @ 22:45:
uhm, welke announcement? Nintendo heeft geen aankondiging aangekondigd... dus er ga maar van uit dat er niks staat te gebeuren. Anders kom je misschien nog voor een teleurstelling te staan.
Ik durf te wedden dat er een aankondiging komt maar dat hij tegen zal vallen
Als er geen aankondiging zou komen had Nintendo het wel ontkend omdat het anders negatieve PR is als er iets wat niet bestaat gehyped word
Maar zoals Fred_Perry ook al zei: Verwacht er niet te veel van, als het komt wordt het hier wel gepost :+

[ Voor 19% gewijzigd door Gamegod op 12-12-2002 11:12 . Reden: n00b vraag die ik al opgelost heb |:( ]

Anoniem: 40554

Hmmz Bounty Hunter staat nu dus ook op m'n buy list! :)

Anoniem: 19566

Dat vraag ik mij ook af want in de UK is ie al te koop. Maar hier heb ik Bomberman nog niet gezien.

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 19566 schreef op 12 december 2002 @ 10:42:
[...]

Dat vraag ik mij ook af want in de UK is ie al te koop. Maar hier heb ik Bomberman nog niet gezien.
Als ik het goed heb zou hij de 13de in NL uitkomen maar zeker weten doe ik het niet

Heb hem vanochtend iig niet bij de FRS gezien :/

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Ff een vraagje voor de mensen die MK:DA al hebben gespeeld..
Heeft 't een beetje de MK3 / Trilogy feel? Speelt 't lekker snel en grof? Of lijkt 't meer op MK4 :(
Khad trouwens gehoord dat de fatalities klote waren..

bomberman lag volgens mij al bij de nedgame maar weet niet 100% zekers

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

klopt jah gisteren binnengehad volgens de site.

• Fred_Perry
de eerste animal crossing is hier nog niet uit en in japan krijgen ze in 2003 al de tweede...
12.12.02 - Nintendo arbeitet an eine neuer Animal Crossing-Episode (in Japan 'Doubutsu no Mori Plus'), die 2003 ausgeliefert werden soll. Das sagte Shigeru Miyamoto von Nintendo in einem Interview mit dem aktuellen Sabra Magazin.
Media Create 02.12. - 08.12.02

Afbeeldingslocatie: http://www.waelen-1.tmfweb.nl/mediahar0212.jpg

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jammer Nintendo is iets achteruit gegaan. :) (zal volgende week wel goedkomen als Zelda er is >:) ).

Xbox iets gestegen maar dat komt waarschijnlijk door de prijsverlaging. :)

• Gerwin
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Famitsu:

Je moet zoiets natuurlijk altijd nemen in met de 4de demensie. Op dit moment geeft men het spel een 40/40, dikke tien dus. Andere spellen geven ze lagere cijfers op dit moment, waarschijnlijk geeft men dit spel over een jaartje of 2 ook best een later cijfer dan die 10. :+

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Fred_Perry
schnumi schreef op 12 december 2002 @ 12:57:
jammer Nintendo is iets achteruit gegaan. :) (zal volgende week wel goedkomen als Zelda er is >:) ).
Dit zullen we maar ff stilte voor de orkaan noemen he... :) volgende week (en over 2 weken in de charts)zal de cube wel bovenaan staan.
Gerwin schreef op 12 December 2002 @ 13:17:
[...]

Je moet zoiets natuurlijk altijd nemen in met de 4de demensie. Op dit moment geeft men het spel een 40/40, dikke tien dus. Andere spellen geven ze lagere cijfers op dit moment, waarschijnlijk geeft men dit spel over een jaartje of 2 ook best een later cijfer dan die 10. :+
Dat is wel de bedoeling ja dat zelda achter een jaar of 10 een lager punt krijgt dan nu. Je kan mario1 immers ook geen 10 meer geven voor de gfx he ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.