Deddiekoel schreef op 11 december 2002 @ 12:11:
Ik ben nu ook wel benieuwd welke Xbox games je hebt Phuse?
Dan nog ff een klein beetje roet over die Capcom 5, niet omdat ik het niet wil maar puur om realistisch te blijven.
Die knakker zei:
"All of the five titles announced on the 14th in Japan are for the GameCube only," stated a Capcom spokesperson."
Wat niet meer inhoud dat de 5 games alleen voor de Cube zijn aangekondigd. Over of dat ook blijft zegt dit zitaat niets...Maar ik hoop van wel
Helaas, er staat namelijk: "for the GameCube only", met andere woorden: exclusief dus.
Wat jij zegt zou kloppen als er stond: "All of the five titles are only announced for the GameCube." wat dus zou betekenen dat ze nog voor meerdere platformen kunnen worden aangekondigd.
Eigenlijk kan het sowieso niet wat jij zegt want er staat namelijk ook: "
ALL of the five titles" dus inclusief RE4 en die is 100% Cube exclusief. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er een regeltje in het contract staat die toestaat dat deze games geport mogen worden als deze games slecht verkopen.
Over gamerankings gesproken, Metroid staat weer op nummer twee

(97.1%).

Famitsu Weekly = Famitsu toch? Of heb je naast Famitsu Cube en Famitsu Weekly nog een Famitsu

Sapperdeflap.
En een Famitsu Xbox, en een Famitsu PS2 en een Fa... etc..
Famitsu Monthly? Naja, ik weet het ook niet meer..

Miyamoto is volgens mij inmiddels meer een PR puppet dan een game designer, hij doet zelf nauwelijks meer iets aan echt hands-on werk. Pas dat GameSpy interview gelezen van hem, meh...de dingen die hij daar zegt zijn echt puur PR BS

En zoals daFubar als zegt, Miyamoto is slechts producer, en ik heb heel sterk de indruk dat Nintendo Miyamoto producer maakt van zoveel mogelijk games, omdat N-fans dan denken OMG OMG OMG een Miyamoto game = sales * 10.
Sooooo True, kijk maar naar de reactes op gamers.nl. "Miyamoto heeft het weer gedaan, Miyamoto is god!"

Sure, hij heeft de hele game niet eens gemaakt.
Die tune die aan het einde speelt, is dat nou een nieuwe tune of een remix van een oude tune Hij klink zo vertrouwd en absoluut toppie , maar ik kan hem niet thuisbrengen. Als ie nieuw is dan een groot applaus voor de heer Kondo, het is weer een meesterwerk
Dude, heb je die andere commercials niet gezien? Daar hoor je dat liedje constant. Bovendien speelt dat filmpje voor geen meter. Geluid is prima, beeld is een dia show.. Oh well, veel gebeurd er toch niet.
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/bgm.html
Dat liedje dus! (gevonden dankzij de search door te zoeken op "daFubar en huilen"

)
Zeg d3, suggestie voor de search: zou je die pagina nummers ook onderaan kunnen zetten? Nu moet ik aldoor naar boven scrollen om naar de volgende pagina te gaan. "Pagina: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5"

daFubar schreef op 11 december 2002 @ 15:19:
o, ik moest nog even wat vragen.
een huisgenoot van mij hier op aruba heeft de originele Zelda voor op de Nes. Gouden cartidge, compleet met landkaart en alles. hij wil de hele rotzooi verkopen, maar weet iemand hier wat je voor de 8-bit zelda met alles erop en eraan kan vragen?
Collecters Item, als alles nog in goede staat is dan kan je daar een aardig bedragje voor vragen

. Zelda + goud + compleet is heel zeldzaam. Minstens 50 euro waard. Gewoon op ebay zetten voor 50 euro en kijken wie er op gaat bieden.
Hmmz, veel gepraat over een US cube ineens.. Volkomen begrijpelijk natuurlijk. Als ik een nu een cube zou kopen dan zou ik ook voor een US cube kiezen. Spellen + rand apparatuur is veel goedkoper alleen de hardware is een klein beetje duurder? Makkelijke keuze toch?
Misschien dat ik zelf ook wel een US cube ga kopen als die freeloader ooit uitkomt. Dan ga ik mijn PAL spellen op een US cube spelen en verkoop ik mijn PAL cube met 1 spel en 1 controller ofzo (NO WAY dat ik mijn huidige spellen ga verkopen voor 50% van de nieuw waarde). Volgens D+ komt de freeloader op 15 december uit (ben benieuwd, whehehe NOT!).
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 23844 op 11-12-2002 22:21
]