Het GameCube Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 09 december 2002 @ 20:19:
Mensen,

Hoe/waar/wat kan ik nou het beste doen?
een US Cube of een EU Cube kopen? Wat is nou echt voordeliger?
En is het cheaper om er meerdere te gelijk kopen ;) ?
En de games? Toch wachten op de Freeloader :) ?
bij dvdbox kun je games voor rond de €50 bestellen dat is zelfs iets goedkoper als hier. :) Ook kun je dan de games eerder halen en lopen ze standaard op 60Hz. :)

En straks met de freeloader kun je ook PAL games op je USA cube spelen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 09-12-2002 20:24 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
HIValicious schreef op 09 december 2002 @ 20:02:
maar Dafubar weet je hoe foking kod het is hier? gevoelstemp = -10!
ik ga dus in een gat van 40 graden pleuren. en dan ook nog meteen op de pizzabrommer. ik ga serieus pijn lijden, dat weet ik nu al :D

het zou me wel kick lijken als ik de ene dag nog op het strand bier lig te drinken en de volgende dag aan het schaatsen ben in nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

HIValicious schreef op 09 December 2002 @ 20:19:
Mensen,

EU cube is denk ik goedkoper, omdat je met een US cube met invoerrechten/BTW te maken krijgt, weet niet precies wat de invoerrechten voor een Cube zijn.

Ik moet totaal $195 betalen, voor een Cube met 251Memcard en verzendkosten, hier in NL zou ik €230 kwijt zijn, zeg ik ben €60 kwijt aan douane kosten, kost het me dus €30 meer dan hier, maar dan verdien ik wel terug met games :P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 09-12-2002 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep maar dat is dus alleen voor de cube zelf. :) Spellen komen bij dvdboxoffice dus geen btw enz bij. :)

(btw een vraag voor elroy: je kunt toch gewoon een PAL memorycard gebruiken bij een US cube of niet? :) ).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 23:49
HIValicious schreef op 09 december 2002 @ 20:19:
Mensen,

als ik nu nog de keuze had gehad dan zou ik me een US Cube kopen. Je betaalt nu misschien iets meer voor de cube, maa dat haal je er toch weer vrij snel uit, omdat de spellen en de meeste controllers/memory cards bij dvdboxoffice goedkoper zijn dan hier.

En de Euro wordt steeds sterker. Is dus allemaal in ons voordeel. En je hebt de spellen natuurlijk nog eens 2/3 maanden eerder.

Easy choice zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

mijn tv kan geen ntsc aan. Dus maar wachten op de freeloader. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Anoniem: 55194 schreef op 09 December 2002 @ 21:27:
mijn tv kan geen ntsc aan. Dus maar wachten op de freeloader. :) .
Ik denk dat NTSC games op een PAL Cube ook een NTSC signaal geven dus dat zou dan ook niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 09 December 2002 @ 21:36:
[...]

Ik denk dat NTSC games op een PAL Cube ook een NTSC signaal geven dus dat zou dan ook niet werken...
denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Topicstarter
Yep, het signaal moet wel ntsc zijn. De freeloader omzeilt alleen de regiocheck. Hij vertaalt niet het beeld naar pal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn. Ik heb een philips en daar staat niks achterop over ntsc of pal. alleen dit: ~ 50 hz. En wat geblaat. Het boekje heb ik ook ergens. Maar het is een vrij oude tv (5 jaar oud ofzo) .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 09-12-2002 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

ik heb een hele oude grundig TV daar doet NTSC het zeker ook niet op dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 55194 schreef op 09 December 2002 @ 21:56:
damn. Ik heb een philips en daar staat niks achterop over ntsc of pal. alleen dit: ~ 50 hz. En wat geblaat. Het boekje heb ik ook ergens. Maar het is een vrij oude tv (5 jaar oud ofzo) .
50Hz sowieso niet je moet minimaal een 60Hz tv hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
schnumi schreef op 09 december 2002 @ 20:45:
(btw een vraag voor elroy: je kunt toch gewoon een PAL memorycard gebruiken bij een US cube of niet? :) ).
Ja, je kan gewoon de mem cards in nederland kopen en gebruiken voor de US cube. Als je hem eenmaal voor US gebruikt hebt, dan kan je er geen EUR meer opgooien of gebruiken.
Tenzij je de 64 Mbit kaartje hebt zoals ik, daar kan je zowel US als EUR tegelijk opslaan en dus in bijde cube's gebruiken _/-\o_

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 09 december 2002 @ 22:08:
[...]

Ja, je kan gewoon de mem cards in nederland kopen en gebruiken voor de US cube. Als je hem eenmaal voor US gebruikt hebt, dan kan je er geen EUR meer opgooien of gebruiken.
Tenzij je de 64 Mbit kaartje hebt zoals ik, daar kan je zowel US als EUR tegelijk opslaan en dus in bijde cube's gebruiken _/-\o_
Waar kun je die bestellen dan?? :) en ohja bij dvdboxoffice hoef je toch geen bijkomende kosten te betalen?? :)

En hoe gaat het betalen percies?? :) moet je vantevoren via creditcard(visa) betalen of kan je later betalen?? :)

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 09-12-2002 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
heb ooit ook een platinum cube in bestelling gehad... de release werd echter steeds uitgesteld en toen heb ik em maar gecanceld... ga geen 300 euro uitgeven om de spellen wat eerder te kunnen spelen
vind 40 euro voor een freeloader (als ie ooit komt) al veel te veel...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 09 december 2002 @ 22:14:
heb ooit ook een platinum cube in bestelling gehad... de release werd echter steeds uitgesteld en toen heb ik em maar gecanceld... ga geen 300 euro uitgeven om de spellen wat eerder te kunnen spelen
vind 40 euro voor een freeloader (als ie ooit komt) al veel te veel...
Ik heb er gelukkig maar €200 voor betaald. :)

Maarja nou moet ik nog wel een memorycard halen + een aantal spellen of course. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 09 December 2002 @ 22:17:
[...]

Ik heb er gelukkig maar €200 voor betaald. :)

Maarja nou moet ik nog wel een memorycard halen + een aantal spellen of course. :)
nee als ik er dan al 1 zou kopen zou ik me PAL cube ook houden... ga geen 12 spellen weggooien of vet onder de prijs verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik heb die mem kaart van deze site vandaan.
En het betalen gaat bijna altijd via credit card.
Je koopt bijvb. iets op 10 dec., dan zullen zij waarschijnlijk het geld van de credit card maatschappij krijgen. Dus dan kunnen ze het ook meteen opsturen.
En de credit card maatschappij gaat aan het einde van de maand bij jouw om cash vragen. Heb je het niet dan schrijven ze het gewoon af, dan sta je lekker rood :+
Ik denk dat het zo wel ongeveer gaat.
oh ja btw: welke S-video kabel heb jij gewoon die van dvdboxoffice??
Nope, ik heb de s-video bij lik-sang gekocht.
Daar is hij veel goedkoper ;)
Hoe kan dat dan weer? Zijn dat 4 verschillende kaarten in 1 dan of zo? Dus zeg maar 4 kaarten van 16 waar je zelf kan kiezen of je EU of US data gaat saven. Beetje alá DC mem. cards.
Nee :+
Je hebt gewoon 1 kaart en daar kan je JAP/US/EUR op opslaan.
Ik heb nog geen idee hoe dat werkt want ik heb het nog niet uitgeprobeert :)
Maar op de doos stond dat het kon. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Elroy op 09-12-2002 22:58 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Phusebox schreef op 09 december 2002 @ 22:18:
[...]

nee als ik er dan al 1 zou kopen zou ik me PAL cube ook houden... ga geen 12 spellen weggooien of vet onder de prijs verkopen...
Phuse, kom je as. vrijdag nog op die party. Ik ben namelijk zeer beniewd naar Sega Soccer Slam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 09 December 2002 @ 22:27:
Ik heb die mem kaart van deze site vandaan.
En het betalen gaat bijna altijd via credit card.
Je koopt bijvb. iets op 10 dec., dan zullen zij waarschijnlijk het geld van de credit card maatschappij krijgen. Dus dan kunnen ze het ook meteen opsturen.
En de credit card maatschappij gaat aan het einde van de maand bij jouw om cash vragen. Heb je het niet dan schrijven ze het gewoon af, dan sta je lekker rood :+
Ik denk dat het zo wel ongeveer gaat.
he het is toch mijn ma zijn creditcard >:) :P bedankt voor de uitleg. :)

oh ja btw: welke S-video kabel heb jij gewoon die van dvdboxoffice?? :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 09-12-2002 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

schnumi schreef op 09 december 2002 @ 22:31:
[...]

he het is toch mijn ma zijn creditcard >:) :P bedankt voor de uitleg. :)
offtopic:
Jouw ma zijn creditcard :? Vraag me af wat voor moeder jij hebt :P :+ ;)
Elroy schreef op 09 december 2002 @ 22:08:
[...]

Tenzij je de 64 Mbit kaartje hebt zoals ik, daar kan je zowel US als EUR tegelijk opslaan en dus in beide:P cube's gebruiken _/-\o_
Hoe kan dat dan weer? Zijn dat 4 verschillende kaarten in 1 dan of zo? Dus zeg maar 4 kaarten van 16 waar je zelf kan kiezen of je EU of US data gaat saven. Beetje alá DC mem. cards.
daFubar schreef op 09 December 2002 @ 20:29:
[...]

ik ga dus in een gat van 40 graden pleuren. en dan ook nog meteen op de pizzabrommer. ik ga serieus pijn lijden, dat weet ik nu al :D

het zou me wel kick lijken als ik de ene dag nog op het strand bier lig te drinken en de volgende dag aan het schaatsen ben in nederland :P
* GZ denkt terug aan zijn pizzabrommertijd in de winter van 1996. Stond gewoon de portemonnee met mijn polsen open te doen, aangezien ik geen gevoel meer in mijn handen had :D
[/offtopic2]

[ Voor 80% gewijzigd door GZ op 09-12-2002 22:38 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 09 december 2002 @ 22:33:
[...]

offtopic:
Jouw ma zijn creditcard :? Vraag me af wat voor moeder jij hebt :P :+ ;)
edit: mijn ma haar creditcard. :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 19566 schreef op 09 december 2002 @ 22:30:
[...]

Phuse, kom je as. vrijdag nog op die party. Ik ben namelijk zeer beniewd naar Sega Soccer Slam.
heb sega soccer slam niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 13:46

DouweGNL

Ik ben tof.

OMG!

OMFG!

OMGOMGOMG!

*veegt kwijl weg*

Heb zojuist de volledige Japanse versie van The Legend of Zelda: The Wind Waker gespeeld. Hoeweel ik geen drol begreep van het honki-tonki Japans werd ik zwaar overdonderd door de game. Het begin was ruk, ze vertellen je iets over de geschiedenis van Link en Hyrule aan de hand van een soort perkament papiertje, met verder alleen maar tekst. Maar dan begint het. Je mag rondjes lopen met link! Ik was zo gewend in Links wereld en huppelde vrolijk door de werelden heen. Het enige probleem had ik met het raggen met het zwaard, ik vind het logischer om dat met de A-knop te doen, maar Nintendo heeft de B-knop voor deze actie gereserveerd. Heb ik totaal een dik uur gespeeld (en 2 uur staan kwijlen terwijl anderen speelden :)) en heb verschillende puzzels opgelost, wat vijanden verslagen en veel filmpjes bekeken. Toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DouweGNL schreef op 09 December 2002 @ 22:52:
OMG!

OMFG!

OMGOMGOMG!

*veegt kwijl weg*

Heb zojuist de volledige Japanse versie van The Legend of Zelda: The Wind Waker gespeeld. Hoeweel ik geen drol begreep van het honki-tonki Japans werd ik zwaar overdonderd door de game. Het begin was ruk, ze vertellen je iets over de geschiedenis van Link en Hyrule aan de hand van een soort perkament papiertje, met verder alleen maar tekst. Maar dan begint het. Je mag rondjes lopen met link! Ik was zo gewend in Links wereld en huppelde vrolijk door de werelden heen. Het enige probleem had ik met het raggen met het zwaard, ik vind het logischer om dat met de A-knop te doen, maar Nintendo heeft de B-knop voor deze actie gereserveerd. Heb ik totaal een dik uur gespeeld (en 2 uur staan kwijlen terwijl anderen speelden :)) en heb verschillende puzzels opgelost, wat vijanden verslagen en veel filmpjes bekeken. Toppertje!
hmm kewl op zich
maar ook weer niet

nadat je uitgekwijld bent realiseer je je dat je het spel pas over een half jaar thuis mag gaan spelen... en dan verandert je euforie in een diepe depressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 13:46

DouweGNL

Ik ben tof.

Mjah, da's waar.

*begint winterslaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Phusebox schreef op 09 december 2002 @ 22:58:
[...]

hmm kewl op zich
maar ook weer niet

nadat je uitgekwijld bent realiseer je je dat je het spel pas over een half jaar thuis mag gaan spelen... en dan verandert je euforie in een diepe depressie
jij moet eerst eens spelletje gaan uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Maar hoe, wat, waar :?

Waar heb je dat kunnen doen? Hoe heb je dat kunnen doen?

* GZ is amazed!

[ Voor 10% gewijzigd door GZ op 09-12-2002 23:04 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Voor de mensen die het ngo willen weten (en voor zover het al niet langs is geweest).
Oorspronkelijk zou de Freeloader zo werken dat je met FL alle regio's op elke soort Cube zou kunnen spelen. Dus US op PAL en omgekeerd. Momenteel vrees ik dat dat niet gelukt is. Want er zijn nu 2 versies van de FL, een europese (US naar PAL conversie) en een voor de VS (PAL naar VS conversie). Als dat kreng dus ooit uitkomt is het dus ook mogelijk om PAL games op je US Cube te spelen. ALS ie ooit nog uitkomt...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
kHeb net trouwens weer dat filmpje van F-Zero gekeken. Ik MOET die game echt hebben. Al is het alleen al voor de muziek. Ik kan me nog zo goed herrinneren toen ik het origineel speelde. Ook toen was de muziek echt fantastisch en de originele muziek zit ook weer in de nieuwe game. Ik kan echt niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hey jo ben weer een beetje laat in dit topic teruggekomen... pagina 6 alweer..

Ach jah, de GameCube topics lopen hard omdat er gewoon veel meer leuke info over te vinden... (momenteel heb ik zelf geen info maar tis al laat... ;) )

En D³ weer geweldig met de stats O-)
Kstond er zelfs in deze keer.. dat beteknd dus meer info zoeken en posten.. :Y)

mja.. kheb verder niet veel te melden meer.. maar ik moet hier vaker komen.....
;)

en voor nu... weltrusten *gaap* :O

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 09 December 2002 @ 23:15:
kHeb net trouwens weer dat filmpje van F-Zero gekeken. Ik MOET die game echt hebben. Al is het alleen al voor de muziek. Ik kan me nog zo goed herrinneren toen ik het origineel speelde. Ook toen was de muziek echt fantastisch en de originele muziek zit ook weer in de nieuwe game. Ik kan echt niet wachten!
Welk filmpje bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die 640*480 filmpje van IGN. Maar is hetzelfde filmpje dat al een tijdje de rondte doet. Echt koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657

Na lang twijfelen en door al het pushen van een collega van mij op stage plek wil ik ook een GC aanschaffen :)

Maar wanneer zou ik nu het best een GC kunnen kopen, nu meteen? of zouden ze net zoals de X-box ook met een soortgelijk pakket, dus console + spel(len) met de kerst komen?

Iemand misschien advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

uh.. ik heb soccer slam, en die neem ik vrijdag ook mee :P

elroy : stond er 'saves EU/JAP/USA' op de doos ? nog niet zelf geprobeerd ? want een normale mem card saved ook EU/JAP/USA .. alleen niet tegelijkertijd ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Eehhh die doos heb ik niet meer :X
Was veelste groot. Klein memkaartje met extreme verpakking erom heen. :X
Lees anders hier effe
Mmm volgens IGN kan je alleen US en JAP erop zetten ( Maar aan de datum van de review te zien, was de EUR cube er nog niet ).

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 18657 schreef op 09 december 2002 @ 23:45:
Na lang twijfelen en door al het pushen van een collega van mij op stage plek wil ik ook een GC aanschaffen :)

Maar wanneer zou ik nu het best een GC kunnen kopen, nu meteen? of zouden ze net zoals de X-box ook met een soortgelijk pakket, dus console + spel(len) met de kerst komen?

Iemand misschien advies?
Ik weet niet of er iets gaat komen maar mij lijkt het wel zinvol om nog heel even te wachten. Want ALS het komt dan komt het in deze maand lijkt me. Anders lijkt mij de SMS bundel me de beste keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, das klooie :(

Krijg net een mail dat ik mijn een copie van een CC afschift moet scannen en dasn mailen of faxen binnen 48u, anders wordt de order gecanceld, en mijn volledige adres moet erop staan, dat doet VISA alleen niet :D

Leuk, maar ik heb hier geen scanner staan en ook geen fax :/, hopen dat mijn moeder ff kan faxen vanaf haar werk, anders is het no go :(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 10-12-2002 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Deddiekoel schreef op 09 December 2002 @ 23:11:
Voor de mensen die het ngo willen weten (en voor zover het al niet langs is geweest).
Oorspronkelijk zou de Freeloader zo werken dat je met FL alle regio's op elke soort Cube zou kunnen spelen. Dus US op PAL en omgekeerd. Momenteel vrees ik dat dat niet gelukt is. Want er zijn nu 2 versies van de FL, een europese (US naar PAL conversie) en een voor de VS (PAL naar VS conversie). Als dat kreng dus ooit uitkomt is het dus ook mogelijk om PAL games op je US Cube te spelen. ALS ie ooit nog uitkomt...
Oftewel dit maakt het kopen van een us cube nog interresanter.
Maar ik blijf gewoon bij mijn europeese cube en maar bidden dat die fokin freeloader ooit nog komt zodat ik mp en zelda kan halen bij dvdboxoffice :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 10 december 2002 @ 01:02:
[...]

Ik weet niet of er iets gaat komen maar mij lijkt het wel zinvol om nog heel even te wachten. Want ALS het komt dan komt het in deze maand lijkt me. Anders lijkt mij de SMS bundel me de beste keuze...
SMS is de Mario Sunshine bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657 schreef op 10 december 2002 @ 09:37:
[...]

SMS is de Mario Sunshine bundel?
Klopt helemaal. Ik had een half jaar geleden mijn Cube bij Wannahaves gekocht. Daar kreeg ik een Mem card bij en het spel SW: Rogue Leader voor E249,- Je moet gewoon overal eens gaan kijken dan kom je vanzelf wel wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.gamers.nl/nieuws/15672

Kort geleden kondigde Nintendo de GameCube Gameboy player aan, een gadget die het mogelijk maakt om Gameboy (Advance) games te kunnen spelen op het grote televisiescherm met behulp van een GameCube. Wat we al wisten, is dat je om dit alles werkende te krijgen een foeilelijk ding aan je GameCube moet hangen. Nu blijkt echter ook dat je voordat je begint de GameCube ook zal moeten booten met een speciale bootdisk die bijgeleverd wordt.

Voor de zorgzame ouders is het mooi te weten dat de software een kinderslot achtige constructie heeft. Het is hierdoor mogelijk je kinderen een tijdslimiet te geven, dat na een bepaalde tijd de GameCube automatisch zal uitschakelen.

Als kers op de slagroom weten we nu ook dat we op onze PAL GameCube's ook Gameboy spelletjes uit andere regio's kunnen halen. Een Japanse Super Mario of een Amerikaanse Golden Sun zijn dus geen probleem.

Dat laatste is natuurlijk oud nieuws aangezien je op een europese GBA ook gewoon US en Jap games kunt spelen.
Toch lijkt het me wel een leuk hebbedingetje maar zal wel weer teveel gaan kosten 40-50 euro ofzo. :(
En ik heb er toch echt maar 15-20 voor over want zoveel extra bied het ding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben trouwens wel benieuwd of Nintendo nog iets qua bundel gaat doen tegen het offensief van Microsoft...

Weet iemand trouwens hoe staat met de software verkopen van de Cube en de Xbox? Met name in de UK. Want daar doet de Xbox het nl. beter. Maar als dit alleen de hardware betreft en er worden geen games bij verkocht dan zijn die britten MS juist failliet (als dat mogelijk zou zijn) aan het helpen.
Op zich is het nl. best mogelijk dat mensen dat ding alleen kopen als DVD speler, of beter gezegd als DivX speler (is toch ook reeds mogelijk). Op zich is dit wel interessant. Zeker nu met die bundels. Als die alleen verkopen en er wordt niets bij verkocht dan zal MS ook niet echt blij zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 10-12-2002 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

woei,

deze mensen zijn niet echt blij met Metroid Prime g'loof ik.

http://www.nintendojo.com...troid+Prime+Hype&view=yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

link werkt niet echt krijg in iedergeval geen % ofzo te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt, komt door het +

je moet hem ff knippen en plakken :*)

Moet 'm ook niet te serieus nemen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 63989 schreef op 10 december 2002 @ 11:42:
woei,

deze mensen zijn niet echt blij met Metroid Prime g'loof ik.

check
LOL
/me roept D³ 8)7
Deddiekoel schreef op 10 december 2002 @ 11:34:
Ik ben trouwens wel benieuwd of Nintendo nog iets qua bundel gaat doen tegen het offensief van Microsoft...

Weet iemand trouwens hoe staat met de software verkopen van de Cube en de Xbox? Met name in de UK. Want daar doet de Xbox het nl. beter. Maar als dit alleen de hardware betreft en er worden geen games bij verkocht dan zijn die britten MS juist failliet (als dat mogelijk zou zijn) aan het helpen.
Op zich is het nl. best mogelijk dat mensen dat ding alleen kopen als DVD speler, of beter gezegd als DivX speler (is toch ook reeds mogelijk). Op zich is dit wel interessant. Zeker nu met die bundels. Als die alleen verkopen en er wordt niets bij verkocht dan zal MS ook niet echt blij zijn...
Software verkopen zijn nog lastiger te achterhalen dan hardware verkopen :( omdat meerder bedrijven de software verkopen/ uitbrengen

Ik kan op dit moment met zekerheid zeggen dat er meer GC's dan Xboxen in NL zijn verkocht (sorry mag geen cijfers noemen) maar of dat blijft is nog maar de vraag.
Ik vraag me ook zeer af hoe het verder gaat met de software verkopen voor de Xbox, je hebt het over Divx maar wat dacht je van gekopieerde spellen :?
Als iemand zijn Xbox gemod heeft is de kans dat hij ooit nog een originele game koopt erg klein.

Hoewel ik niet pro MS of Xbox ben vind ik wel dat ze het respect verdienen om de spellen te verkopen.
Het is niet nix om vanuit nix een console op de markt te gooien en daar ook nog (redelijk) goede software voor te leveren, tuurlijk ze hebben geld zat en dat is ook de reden waarom ze al zover gekomen zijn maar ik vind wel dat ze een kans verdienen.

Hoe je het ook wend en keert dankzij de xbox komen er beter games !

Laat me dat ff uitleggen :+
Als er geen Xbox was geweest dan was de strijd tussen de PS2 en de qua hardware sterkere GC die in principe elke game die op de PS2 komt/is hardwarematig aan kan.
Nu is er de op sommige punten sterkere Xbox en dat zorgt ervoor dat de GC develophers het uiterste uit de Cube moeten halen om bij te blijven

De concurrentie is hoger dus de eisen voor een game ook.
Hoe meer geld er gemaakt word met een console, hoe meer geld er naar R&D v/d gameproducenten gaat, hoe betere games er komen.
Tuurlijk blijf je poorts houden, maar met poorts is het heel simpel, vind je het niet leuk dan koop je het niet 8).

Het voordeel van een poort is dat de producent voor relatief weinig kosten een hele grote markt kan bereiken en daardoor meer winst kan maken zodat een volgend project meer kan opleveren.

Ik heb zelfs liever poorten (sommige dan :+) dan exclusieve games, ik wil heel graag kingdom hearts, Splinter Cell en FFXI spelen maar dat kan niet omdat het exclusieve games zijn :( waren ze dat niet dan kon ik ze ook lekker voor mijn cubeje kopen :+

Ik durf ook wel de wedden dat er Xbox en PS2 bezitters zijn die graag Mario (vind hem zelf tegenvallen :X) Eternal Darkness of Zelda willen spelen

offtopic:
lekker samenhangend verhaal weer 8)7 ach ja kijk maar of je het snapt :+
Anoniem: 63989 schreef op 10 december 2002 @ 11:56:
klopt, komt door het +

je moet hem ff knippen en plakken :*)

Moet 'm ook niet te serieus nemen hoor
code:
1
[url=vul hier het adres in]check[/url]
:z
Is makkelijker voor de volgende keer :+

[ Voor 4% gewijzigd door Gamegod op 10-12-2002 12:06 . Reden: layout verneuk*ng ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
splinter cell komt ook voor de cube... moet je alleen nog 5-7 maanden wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ROFL dat is dus dikke bull lijkt mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Phusebox schreef op 10 december 2002 @ 12:08:
splinter cell komt ook voor de cube... moet je alleen nog 5-7 maanden wachten
Ja weet ik maar het 5-7 maanden wachten staat me niet aan :(
(plus het is momenteel het enige xbox game waar ik interresse in heb en wou de xbox wel bij de vergelijkling voegen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 10 December 2002 @ 12:11:
[...]

(plus het is momenteel het enige xbox game waar ik interresse in heb en wou de xbox wel bij de vergelijkling voegen :+)
ps: je hoeft niet zo lang te wachten als je een US gamecube hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamegod schreef op 10 December 2002 @ 12:05:

code:
1
[url=vul hier het adres in]check[/url]
:z
Is makkelijker voor de volgende keer :+
Dank je :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamegod schreef op 10 December 2002 @ 12:11:
[...]

hmm... dacht er dus net zo over als jij, maar na het lezen van de gamequest (review splintercell) van deze maand weet ik het toch niet helemaal meer zeker.
Het spel schijnt nogal aardig afgeraffeld te zijn i.v.m. een deadline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ik heb het ook gespeelt maar ik vond het toch niet echt een super game ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wave Bird Expands
To 2.4GHz.
December 09, 2002 - Japanese Mitsubishi Materials announced this morning that Nintendo has opted to adopt its AHD Series 2.4GHz wireless ceramic chip antenna for the company's wireless Wave Bird controller.
The move will enable Nintendo's Wave Bird controllers, which currently operate accurately from a distance of up to 34 feet away, even more accuracy from far greater distances.

Mitsubishi has been developing this type of antenna for various products since 1998 and hopes to implement it in other Bluetooth enabled wireless devices.

Look for more on this hardware upgrade soon. (italic)

Kan iemand mij vertellen wat hier het nu van is, want volgens mij wordt zo het doel een beetje voorbij gestreefd. 8)7
Ik bedoel wie in gods naam gaat er nou 34 feet (volgens mij een metertje of 11) van z'n tv zitten? Oja als op visite moet bij je buurvrouw, neem je gewoon je controller mee, ken je lekker door het raam spelen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 10 december 2002 @ 12:13:
[...]

dus wel want ik had het over de amerikaanse release...

en ik heb t spel, en ik vind het echt vet... en afgeraffeld kan ik in ieder geval nergens in terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 10 december 2002 @ 12:27:
Idd ik heb het ook gespeelt maar ik vond het toch niet echt een super game ofzo.
Ik heb hem zelf niet gespeeld, maar er schenen veel glitches in te zitten, en de A.L. bleek ook nogal vaag te reageren. Toch niet geheel onbelangrijke dingen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:
RickP schreef op 10 december 2002 @ 12:28:

Kan iemand mij vertellen wat hier het nut van is, want volgens mij wordt zo het doel een beetje voorbij gestreefd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw: elroy je hoefde toch geen btw enz voor games te betalen via DVDboxoffice??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach om eerlijk te zijn. Splinter Cell is een goed spel. Een heel goede spel zelfs. En het zou de gamecube niet hebben pijn gedaan als hun em eerder hadden op de console. Dus 5-6 maanden voor de xbox.

Want er zijn heel wat mensen die gaan naar de winkel. Die kijken in de rekken. Ze zien splinter cell. Hey daar heb ik veel positieve dingen van gehoord. Kijken vervolgens bij de ps2 en de gamecube sectie. Ziet dus dat tie alleen in de xbox sectie ligt. Vraagt het na, maar de winkelier weet niks van een pc of gamecube versie. En vervolgens koopt men een xbox :P .

Helemaal offtopic bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 10 December 2002 @ 12:13:
[...]

Juist wel :(
Dat moet ik oo nog gaan sparen voor een nieuwe TV want die van mij ondersteund geen NTSC 8)7
Heb ik dan een nieuwe cube + TV heb ik geen geld meer voor het spel 8)7

BTW kan aan mij liggen hoor maar waarom wil iedereen opeens een US cube :?
Nu kan ik tenminste een keer een iwnkel binnenlopen en impulsief een game kopen of als een spel niet bevalt het ruilen.

Snap het voordeel wel van dat je de spellen eerder kan hebben maar het lenen van een spel (van bijv videotheek of vriend) is ook niet meer mogelijk tenzij ze ook allemaal US cubes hebben/verhuren en ik ga zeker mijn cube niet meer weg doen voor minder geld

Heb nu 8 a 10 spellen en als ik die nu ga verkopen maak ik er alleen maar verlies op terwijl ik bijna elk spel dat ik heb nog wel eens speel (de ene wat meer dan de ander)
Gaan jullie nu ook de toptitels die jullie hadden opnieuw kopen :?
Anoniem: 63989 schreef op 10 December 2002 @ 12:21:
[...]

hmm... dacht er dus net zo over als jij, maar na het lezen van de gamequest (review splintercell) van deze maand weet ik het toch niet helemaal meer zeker.
Het spel schijnt nogal aardig afgeraffeld te zijn i.v.m. een deadline.
schnumi schreef op 10 December 2002 @ 12:27:
Hmm ben er nog steeds nieuwsgierig naar hoor :)
Ach en als ie afgerafeld is voor een deadline hebben we daar op de cube toch geen last meer van :+
Ik denk dat die fouten er ook wel uitgehaald worden
Graag gedaan :)
Phusebox schreef op 10 December 2002 @ 12:28:
[...]
dus wel want ik had het over de amerikaanse release...

en ik heb t spel, en ik vind het echt vet... en afgeraffeld kan ik in ieder geval nergens in terug zien
Heb je hem al uitgespeeld dan 8)7
Afraffelen gebeurd meestal bij het einde :+
Maar alles wat ik ervan gezien heb ziet er nog solide uit en ik heb best vertrouwen in de game

MGS2 vond ik ook afgeraffeld maar ik heb hem alleen wel met veel plezier uitgespeeld (in 1 weekend :X)
Anoniem: 63989 schreef op 10 December 2002 @ 12:28:
Kan iemand mij vertellen wat hier het nu van is, want volgens mij wordt zo het doel een beetje voorbij gestreefd. 8)7
Ik bedoel wie in gods naam gaat er nou 34 feet (volgens mij een metertje of 11) van z'n tv zitten? Oja als op visite moet bij je buurvrouw, neem je gewoon je controller mee, ken je lekker door het raam spelen... O-)
Ik denk dat het nut niet zozeer het feit is dat je het van een langere afstand kan doen, maar voornamelijk dat de gegevens overdracht beter is
Je hoeft dan veel minder precies de goede richting met de controller op te wijzen (denk ik)
En ach zolang hij er niet duurder op word (of meer baterijen kost) vind ik het een goede vooruitgang
Anoniem: 55194 schreef op 10 December 2002 @ 13:00:
Want er zijn heel wat mensen die gaan naar de winkel. Die kijken in de rekken. Ze zien splinter cell. Hey daar heb ik veel positieve dingen van gehoord. Kijken vervolgens bij de ps2 en de gamecube sectie. Ziet dus dat tie alleen in de xbox sectie ligt. Vraagt het na, maar de winkelier weet niks van een pc of gamecube versie. En vervolgens koopt men een xbox :P .
Dat is het voordeel van "exclusieve" games, je verkoopt er meer consoles door maar het nadeel van dit soort exclusieve deals is dat je je als Xbox klant genaaid kan gaan voelen als later blijkt dat het exclusieve spel dat je vrienden niet konden spelen alsnog op de console van je vriendje komt :(

Cool nieuws
Pikmin 2 en Mario 128
NGC - Kefka - 10/12/2002 - 12:58:00 PM

Shigeru Miyamoto heeft onlangs twee games aangekondigd die op het moment in ontwikkeling zijn bij Nintendo. Het gaat hier om een vervolg op Pikmin, en een Mario game die de naam Mario 128 draagt.

Deze onthulling deed hij in een tijdschrift waarin wel meer in onthuld wordt, namelijk de Playboy. Op SpaceWorld 2000 was er een demonstratie van de GameCube, en één van de demo's die daar te zien was droeg ook de naam Mario 128.

Of de game een echte opvolger van Super Mario 64 zal worden of gebaseerd is op de Mario 128 tech-demo is nog onduidelijk
bron :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
antwoord op een mailtje aan datel:
It is true that the Freeloader will be released in about 5 - 6 weeks, preorders will be given priority. I can confirm that you still have a Freeloader on backorder and it will be sent out as soon as the product is released.

Kind Regards
Datel Support
en die 5-6 weken bedoelden ze vanaf 21 november

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2002 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Phusebox schreef op 10 December 2002 @ 13:19:
antwoord op een mailtje aan datel:

en die 5-6 weken bedoelden ze vanaf 21 november
Eerst zien dan geloven

Ik geloof er nix van dat ie dit jaar nog uit komt (of zelfs in januari volgend jaar)

Zoek jij nu eerst maar een leuke surprise voor jezelf 8)7
LOL
gCubix originally ran only on Linux. Now, thanks to the work of the gCubix team, you can also use it on the Nintendo© GameBoy Advance, on the Sharp Zaurus, or on GSM phones using the jCubix Java build.
Which games work with it ?
Can't say for now. Give it a try.
Afbeeldingslocatie: http://benjamin.francois.free.fr/artwork/gcubix/gCubix_gba.jpg
Afbeeldingslocatie: http://benjamin.francois.free.fr/artwork/gcubix/gCubix_gba-2.jpg
filmpje is wel leuk bedacht/gemaakt :+

Afbeeldingslocatie: http://benjamin.francois.free.fr/artwork/gcubix/gCubix_gb.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Uberlol _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door Gamegod op 10-12-2002 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol i wish, dan kon ik lekker in de trein starfox spelen op mijn gba :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hey die gast lijkt een totoro achtergrond te hebben.. stoer =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, die US cube kan ik wel vergeten :(

Die eikels moeten een CC afschift hebben, die heb ik natuurlijk wel, maar mijn adres staat daar niet op, alleen mijn naam en CC nummer, maar daar nemen ze niet genoeg mee :/

Nou ja, laat dan maar zitten, weet iemand een Amerikaanse website die die dingen verkoopt? en ze ook daadwerkelijk naar EU verscheept, want amazaon.com en ebgames.com doen dat dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48341

www.gamestop.com misschien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DUH! daar heeft hij em dus net proberen te bestellen
eerst lezen, dan blaten...

goblindirect is misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb toch nog maar ff dvdboxoffice bekeken, en ze verkopen wel losse consoles, dus daar maar besteld, hopen dat het nu wel goed gaat :P

Hij staat gewoon in de games lijst onder system console, ik keek bij hardware en daar stond niets vermeldt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

http://www.newageconsoles.com misschien? Kweenie of ze echt goedkoper zijn, zal wel niet..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 58392 schreef op 10 December 2002 @ 16:13:
http://www.newageconsoles.com misschien? Kweenie of ze echt goedkoper zijn, zal wel niet..:(
Is er wat mis met die site ik kom niet verder als: Loading menu system :?
nu dan?? :?

oh ja btw nog maar een keer de vraag herhalen voor elroy :Y)

Moet je nou bij DVDboxoffice importkosten enz betalen voor games of niet?? (dacht het niet)

[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 10-12-2002 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

hmz ik kwam er net wel op... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392 schreef op 10 december 2002 @ 16:13:
Verzenden die lui de games ook naar Nederland dan?

En hoeveel mag dat dan kosten, want ik kan nergens wat vinden over hun verzendkosten etc..

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 19566 op 10-12-2002 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 10 december 2002 @ 16:29:
[...]

nu dan?? :?

oh ja btw nog maar een keer de vraag herhalen voor elroy :Y)

Moet je nou bij DVDboxoffice importkosten enz betalen voor games of niet?? (dacht het niet)
Ik zal maar ff antwoord geven :P

officieël wel, op de site van de douane staat 1.1% douanekosten en 19% BTW, de ned. douane is gelukkig niet zo streng en heel veel komt er gewoon door.

Ik had bijv. via play.com Band of Brothers besteld voor €70, en die is gewoon door de douane gekomen, ik had daar eig. import kosten over moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 10 December 2002 @ 16:50:
[...]

Ik zal maar ff antwoord geven :P

officieël wel, op de site van de douane staat 1.1% douanekosten en 19% BTW, de ned. douane is gelukkig niet zo streng en heel veel komt er gewoon door.

Ik had bijv. via play.com Band of Brothers besteld voor €70, en die is gewoon door de douane gekomen, ik had daar eig. import kosten over moeten betalen.
jah dvd's klopt maar het gaat hier over spellen en volgens mij hoefte elroy daar toen geen btw enz over te betalen. :)

En ik heb het over dvdboxoffice.com en die doen er dan een sticker ofzo op waardoor je dat dus niet hoeft te betalen. :)
dus elroy als je dit leest antwoord!! :P

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 10-12-2002 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
schnumi schreef op 10 December 2002 @ 16:51:
[...]

jah dvd's klopt maar het gaat hier over spellen en volgens mij hoefte elroy daar toen geen btw enz over te betalen. :)

En ik heb het over dvdboxoffice.com en die doen er dan een sticker ofzo op waardoor je dat dus niet hoeft te betalen. :)
dus elroy als je dit leest antwoord!! :P
ik heet dan wel geen elroy, maar ik weet wel dat dvdboxoffice een sticker met "gift" op de pakjes doet. dan hoef je inderdaad geen import shite te bekostigen.
woeiiiiiii!!!!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 10 december 2002 @ 16:56:
[...]
ik heet dan wel geen elroy, maar ik weet wel dat dvdboxoffice een sticker met "gift" op de pakjes doet. dan hoef je inderdaad geen import shite te bekostigen.
woeiiiiiii!!!!!!1
mijn dank is groot oh grote arubiaan _/-\o_ _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39
Anoniem: 50624 schreef op 10 December 2002 @ 15:50:
Nou, die US cube kan ik wel vergeten :(

Die eikels moeten een CC afschift hebben, die heb ik natuurlijk wel, maar mijn adres staat daar niet op, alleen mijn naam en CC nummer, maar daar nemen ze niet genoeg mee :/

Nou ja, laat dan maar zitten, weet iemand een Amerikaanse website die die dingen verkoopt? en ze ook daadwerkelijk naar EU verscheept, want amazaon.com en ebgames.com doen dat dus niet :(
Er stond er gister nog 1 op e-Bay, check die even

hier 1 met games

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=1944167733

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 10-12-2002 17:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit heb ik rechtstreeks van de douane site:

Computer-
apparatuur videospellen (zoals Nintendo) 1,1 19 apparatuur en drager met spel

1.1 slaat op DR en 19 op BTW, dus wel dergelijk importkosten :P, over cadeau's hoeven geen rechten betaald te worden nee, wel aardig dat ze dat doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 10 December 2002 @ 17:02:
Dit heb ik rechtstreeks van de douane site:

Computer-
apparatuur videospellen (zoals Nintendo) 1,1 19 apparatuur en drager met spel

1.1 slaat op DR en 19 op BTW, dus wel dergelijk importkosten :P, over cadeau's hoeven geen rechten betaald te worden nee, wel aardig dat ze dat doen :P.
Dus lekker importeren via dvdboxoffice :Y)
TAG_Speedy schreef op 10 December 2002 @ 17:01:
[...]

Er stond er gister nog 1 op e-Bay, check die even

hier 1 met games

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=1944167733
niet echt topgames maar je kan wel gelijk spelen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door schnumi op 10-12-2002 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik word echt steeds gefrustreerder van fifa2003 multiplayer
al die fouten in het spel
verdediging is nergens te bekennen
passes die nergens goed voor zijn
ventjes die dwars door de bal heen lopen
als je wil schieten moet je dat 10sec van te voren aangeven anders ben je te laat
en de wonder keeper die altijd alles heeft...

ik heb me nog nooit ge-ergerd op een xbox spel dus ik vraag me nou af wat ik moet doen
elk gamecube spel heeft me al met mijn wavebird doen gooien... dus ik denk dat ik de gamecube maar helemaal moet gaan dumpen
zeker met die achterlijke release-date policy van die domme N-Jappen

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2002 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 10 December 2002 @ 17:35:
ik word echt steeds gefrustreerder van fifa2003 multiplayer
al die fouten in het spel
verdediging is nergens te bekennen
passes die nergens goed voor zijn
ventjes die dwars door de bal heen lopen
als je wil schieten moet je dat 10sec van te voren aangeven anders ben je te laat
en de wonder keeper die altijd alles heeft...

ik heb me nog nooit ge-ergerd op een xbox spel dus ik vraag me nou af wat ik moet doen
elk gamecube spel heeft me al met mijn wavebird doen gooien... dus ik denk dat ik de gamecube maar helemaal moet gaan dumpen
zeker met die achterlijke release-date policy van die domme N-Jappen
als die fouten in de gamecube versie zitten zitten ze ook in de Xbox versie dus dat is wel voorbarig om te zeggen dat het alleen aan de gamecube ligt phuse.

Weet je wat je moet doen. :) De Exlusieve spellen voor de Gamecube halen en de anderen voor de Xbox misschien is dat beter voor jou. :)

Maar als er een fout in de gamecube versie zit (een bug) bij een 3th party titel dan zit die ook in de Xbox versie.

btw: Elroy wil je alsnog op mijn vraag antwoorden aangezien jij de enigste met ervaring bent. :)

Dus als ik MP en MK: DA koop voor beide €50 (op de site bijv) betaal ik dan ook echt €100??

[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 10-12-2002 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 55194 schreef op 09 december 2002 @ 21:56:
~ 50Hz staat voor de frequentie van de netspanning waar het apparaat geschikt voor is, dit zegt weinig over of je TV wel of geen NTSC aankan. Overigens heeft diezelfde 50Hz wel weer te maken met de 50Hz van PAL en 60Hz van NTSC (lichtnet is daar immers ook anders dan hier) maar dit terzijde :P
Deddiekoel schreef op 09 December 2002 @ 23:11:
Oorspronkelijk zou de Freeloader zo werken dat je met FL alle regio's op elke soort Cube zou kunnen spelen. Dus US op PAL en omgekeerd. Momenteel vrees ik dat dat niet gelukt is.
De Codejunkies FAQ zegt anders dat je juist wel alle regios op alle Cubes kunt spelen (FAQ).
Elroy schreef op 10 December 2002 @ 00:10:
Mmm volgens IGN kan je alleen US en JAP erop zetten ( Maar aan de datum van de review te zien, was de EUR cube er nog niet ).
Diezelfde Codejunkies FAQ (zie boven) geeft aan dat US en EUR saves sowieso op 1 memcard kunnen (ook normale cards van Nintendo dus):
Q: Do I need any additional memory cards?

A: European and U.S. game saves will happily share one memory card. When playing a Japanese game your memory card will be re-formatted to Japanese settings, overwriting any existing U.S. or European settings and any game saves stored on the card. We advise keeping a separate card especially for use with Japanese games only.
Volgens jou dus niet? Weten we meteen dat die Junkies er geen verstand van hebben :P
Wat? 60+ procent is pro MP toch? :P
Anoniem: 63989 schreef op 10 December 2002 @ 12:28:
Zal wel meer te maken hebben met kostenbesparingen Nintendo kennende, dat deze techniek dan toevallig beter is dan de vorige is mooi meegenomen :+
Gamegod schreef op 10 december 2002 @ 13:16:
BTW kan aan mij liggen hoor maar waarom wil iedereen opeens een US cube :?
Nu kan ik tenminste een keer een iwnkel binnenlopen en impulsief een game kopen of als een spel niet bevalt het ruilen.
Mja dat heb ik ook wel, een voorkeur voor PAL omdat alles beter te krijgen is, maar ik wil nu #$% gewoon Metroid Prime spelen en niet 4 maanden wachten.
Gaan jullie nu ook de toptitels die jullie hadden opnieuw kopen :?
Ik heb nu geen Cube + spellen dus voor mij is dat niet zo moeilijk :P
schnumi schreef op 10 December 2002 @ 17:03:
niet echt topgames maar je kan wel gelijk spelen. :)
Niet echt topgames :? *kijkt naar schnumi's sig* 3 van de 5 games heb jij anders ook hoor :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

klopt ik heb dan ook de 3 goede. :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
schnumi schreef op 10 december 2002 @ 17:00:
[...]

mijn dank is groot oh grote arubiaan _/-\o_ _/-\o_ :P
kniel voor je meester! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Op gamers.nl staat een hands on van Zelda, weet niet of dat al gemeld is, maar voor het geval jullie geinteresseerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hee hallo zeg,

Ik zag vandaag Nightfire in de Mediamarkt. Man, zag dat er een partij kick uit. Heeft iemand dit spel al en zo ja, hoe bevalt het?

Ik vind dat het weer poll-tijd is. :Y)

De vraag luidt als volgt: Naar welk spel kijken jullie uit behalve Metroid Prime en The Legend of Zelda: The Wind Waker?

Poll: Naar welk spel kijk je uit?
F-Zero GC
Star Fox Armada
Final Fantasy: Crystal Chronicle
Mario 128
Pikmin 2
iets anders namelijk: ...

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6540&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Ik ga in ieder geval voor F-Zero GC.
Op gamers.nl staat een hands on van Zelda, weet niet of dat al gemeld is, maar voor het geval jullie geinteresseerd zijn
Wisten we :+ . Aangezien DouweGNL namelijk hierboven zegt dat ie hem heeft gespeeld, zal daar vast wel een previewtje aan komen te hangen. Maar bedankt iig.

[ Voor 94% gewijzigd door GZ op 10-12-2002 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Topicstarter
Mario128! Ondanks alle kritieken heb ik weer erg genoten van sms. Mario128 wordt hopelijk weer erg leuk :) Heb eigenlijk nog nooit een slecht mariospel gespeelt, behalve mario is missing dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op IGN.com verkopen ze de bundel GC + Mario Sunshine voor €189,-
Weet iemand ook een goedkoop adresje hier in .nl waar ik geen CC voor nodig heb, want die heb ik geen :( en ik zou graag een PAL versie willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit vol verwachting te wachten op Mario Kart. Ik de Snes versie duizenden keren gespeeld en was er helemaal verslaafd aan. Hopen dat de nieuwe versie ook weer zo'n topper word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Yo phuse, hoeveel games heb je eigenlijk voor je Xbox?
Trouwens vind ik dat frustratie wel bij een game hoort (in gedoseerde mate). FIFA 2003 is trouwens sowieso een irritant spel. Ik ben trouwens ook wel benieuwd welke GC games je hebt en welke je dus irriteren!

PS: ISS2 is definately de betere voetbal game voor de Cube, ook al heeft die ook genoeg tekortkomingen is de gameplay echt dik in orde.

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 10-12-2002 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Zo nu kan ik eindelijk een antwoord geven op schnumi vraag.
Je hoeft GEEN import kosten te betalen als je via dvdbox besteld.
Zoals al eerder gezegt is, wordt het als kado opgestuurd en gaat het dwars door de duane heen :>
Het gaat hierbij om de spellen en de DVD's.
Bij de hardware stuff moet je import kosten betalen.
En voor de mensen die een US cube willen kopen, kunnen hem beter niet halen uit het buitenland. Het is duur en er zijn er maar weinig die het naar Nederland willen opsturen.
Dus ik geef effe als advies dat je de US cube gewoon hier in Nederland moet kopen. Kijk op http://gamecube.pagina.nl bij GameShops en bel ze allemaal af of ze de gamecube kunnen importeren of al hebben.

En wat zag ik in de Poll hierboven staan : Star Fox Armada :?
Wtf is dat, daar weet ik nog helemaal niks over. Pics :+

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Elroy schreef op 10 december 2002 @ 22:02:
...
En wat zag ik in de Poll hierboven staan : Star Fox Armada :?
Wtf is dat, daar weet ik nog helemaal niks over. Pics :+
Echt niet :? dit is dus een andere game die Nintendo samen met een andere party maakt, namelijk Namco. Ik zal eens kijken voor wat pics.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/newfox_small.jpg

Enige wat ik kon vinden. Dit wordt dus weer een lekker ouderwetse Star Fox game.

En nu weer mijn Cisco leren... :z

En kijk nou eens wat er op de frontpage van Nintendo Japan siert.

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/top/main01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/top/main02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/top/main03.jpg

Wel mooi gemaakt!

[ Voor 42% gewijzigd door GZ op 10-12-2002 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sowieso lijkt het mij beter om een US Cube bij Goblindirect te bestellen. Prijs is prima en er zijn geen importkosten. Verzendkosten zullen bij allebei de sites wel evenveel zijn (rond de 30 euro meen ik). Plus bij Goblin ben je meteen klaar, dus inc. stepdown convertor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Kwam "Auto Modellista" nu ook voor de cube :?

en zo jah, wanneer :D

en is 11 spellen veel voor dat kubusding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
wat is eigenlik de bedoeling in het laatste level van TS2??? Ik zit op het laatst maar wat in dat vliegtuig te wachten, maar er gebeurt gewoon niks.... en zie ook nergens een schakelaar of wat dan ook op dat schip zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 10 december 2002 @ 22:05:
Sowieso lijkt het mij beter om een US Cube bij Goblindirect te bestellen. Prijs is prima en er zijn geen importkosten. Verzendkosten zullen bij allebei de sites wel evenveel zijn (rond de 30 euro meen ik). Plus bij Goblin ben je meteen klaar, dus inc. stepdown convertor etc.
Heb hem maar daar besteld :P

€15 pond zijn de verzendkosten, die site had het over een 24u dienst, dus ik neem aan dat hij niet via de gewone post verstuurd wordt? :P

Ik heb gekozen voor het RE0 Value Pack (Platinum Cube, RE0, 59mem card (3rd party), voor €300 incl. verzendkosten, NL. prijs van dit alles is zo'n €275?, dus was maar €25 duurder :)

OK, maar nu ga ik slapen, want ik heb van 23:00/06:00 bij de TPG post paketten staan sorteren (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fred_Perry schreef op 10 december 2002 @ 23:52:
wat is eigenlik de bedoeling in het laatste level van TS2??? Ik zit op het laatst maar wat in dat vliegtuig te wachten, maar er gebeurt gewoon niks.... en zie ook nergens een schakelaar of wat dan ook op dat schip zitten.
heb je de crystallen mee genomen??
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.