Het grote Gecko-based browser overstaptopic!

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJzD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-01 15:12
Crazy D schreef op 05 January 2003 @ 15:56:
Nooit last van gehad. Zeker weten dat niet Mozilla, maar wat bad sectors oid de schuldige zijn? Ik draai sinds versie 0.8 (oid) Mozilla (ok sinds een paar maanden dus Phoenix...), en echt nooit problemen gehad daarmee.
mijn schijf is goed
andere install werken ook goed en het was over toen ik mozilla verwijderde :)
mijn eerste install ging ook goed maar ja wilde de community helpen door de unstable te draaien :D
nou ja we lossen het wel op
kan nog steeds internetten dus geen groot probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-10 11:13

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb vorige week eens Phoenix geïnstalleerd na een aantal maanden Mozilla te hebben gebruikt :) Bevalt me prima :) Lekker snel en geen troep erin die ik toch niet nodig heb :)

Echter 1 klein probleempje:
Ik heb een aantal websites waar ik alleen op kom met een certificaat. In Mozilla kon ik die gewoon importeren, alleen in Phoenix kan dit dus niet :( Weet iemand hoe ik certificaten aan de praat krijg in Phoenix?

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-10 20:03
Ik ben nu ook helemaal om met mozilla, gebruik alleen IE nog in een enkel onoverkomelijk geval zoals het updaten van microsoft produkten. En hotmail opent nog steeds met IE.

Maar er is toch een klein dingetje wat me soms irriteerd en dat is dat wanneer ik een adres plak in de adresbalk dan blijft vaak de regel geselecteerd en kan ik niets even aanpassen hierin.
Meer hier last van en eventueel oplossing?
Ik heb Mozilla 1.3b

Verder niets dan lof voor mozilla en ja vooral de tabs, dat is gewoon zo fijn werken.
Dus bedankt voor de tip topicstarter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-10 22:09
Overigens, voor nog meer snelheid in Mozilla (Phoenix e.d. hebben dit over het algemeen al by default):

[rml][ Mozilla] Performance tip![/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 15:44

mr_fragle

Don't forget the guide

Gebruik nu ook die tabscroll functie en ik moet zeggen dat het heerlijk werkt :)

Moet wel ff wennen :P
Maar das niet zo erg, werkt gewoon lekker :)

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
stomme vraag misschien... maar weet iemand een tutorial of een programmaatje om skins te maken voor Mozilla?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 09:36

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Artwido schreef op 06 januari 2003 @ 10:32:

Meer hier last van en eventueel oplossing?
Ik heb Mozilla 1.3b
Ook last van met 1.3b, en ik heb geen oplossing :/

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 16:37

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

bartvb schreef op 06 January 2003 @ 14:52:
Overigens, voor nog meer snelheid in Mozilla (Phoenix e.d. hebben dit over het algemeen al by default):

[rml][ Mozilla] Performance tip![/rml]
heej tnx... werkt echt goed :Y)

Ik zal zo checken wat er bij phoenix nog te tweaken valt :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Ik merk vrij weinig van de speedboost eigenlijk :(
Is ongeveer even snel als IE, maar wel met meer features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:20

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb sinds 1.2.1 lang geen nightlies meer gebruikt, maar ik moet zeggen dat de laatste 1.3's weer een stukje vlotter lijken te zijn. Ik ben toch maar terug gegaan van Phoenix 0.5 naar Mozilla 1.3. Het verschil in snelheid is niet zo heel erg groot, maar Mozilla is wel completer. Helaas hebben de 1.3 nightlies nog wel wat rendering bugjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
ik ben ongetwijfeld fout door niet alles te lezen, maar wou even vermelden dat Mozilla 1.2 TE traag gaat op mijn p3 600 laptop. Ook met dat speed-up-ding (dat laadt on boot) gaat het te traag en vraagt het (hier) te veel resources.

Ik ben ook geen IE/OE fan, maar op mijn (laptop)systeem gaat Mozilla te traag om te kunnen gebruiken. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat IE half in Windows ingebakken zit .. wou ik toch laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste reply in Phoenix! :D
Je hebt me helemaal overgehaalt, nu ik dit progje run wil ik niks anders meer. :D
_/-\o_ Phoenix _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 19:26

Crazy D

I think we should take a look.

Daggie schreef op 12 January 2003 @ 10:53:
Ik ben ook geen IE/OE fan, maar op mijn (laptop)systeem gaat Mozilla te traag om te kunnen gebruiken. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat IE half in Windows ingebakken zit .. wou ik toch laten weten :)
Probeer Phoenix eens. Op m'n oude Cellie 550 (laptop) was Mozilla wel te doen, maar je moest geen haast hebben, maar met Phoenix was het al een heel stuk aangenamer surfen...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige momenten merk je toch wel dat phoenix niet helemaal af is. TOch maar ff Mozilla ernaast gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Zoals?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-10 10:05

FastBunny

Give it the Works !

Hoe maak ik eigenlijk een knopje in die PrefBar, iemand een screenshot van de precieze waardes die je moet invullen om popup's te blocken.

Verder heb ik een rare cursor in dit schermpje. Hij is dikker en hij maakt het laatste stukje van de letter wit, alsof er een deel van geselecteerd is, beetje irritant met kleine letters omdat ze dan niet meer opvallen.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 12:28:
Sommige momenten merk je toch wel dat phoenix niet helemaal af is. TOch maar ff Mozilla ernaast gooien. :)
Ik ben ook wel benieuwd naar wat dan. Wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat er qua weergave en ondersteuning van sites er geen verschil zit tussen Phoenix en Mozilla.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazy D schreef op 12 January 2003 @ 14:38:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar wat dan. Wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat er qua weergave en ondersteuning van sites er geen verschil zit tussen Phoenix en Mozilla.
Hmm had problemen met sommige sites, bleef af en toe hangen. Maar na een reboot is alles verholpen en loopt hij perfect. :) Nu heb ik er dus niks meer op aan te merken, heerlijk snel en simpel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Ik wilde nog even even mijn favoriete Phoenix theme promoten: Rhapsodized
Afbeeldingslocatie: http://downloads.us-east2.mozdev.org/themes/images/ph/Rhapsodized.png
Je kan 'm downloaden door te gaan naar Texturizer. Bij mij zijn de blauwe icons trouwens zwart, maar diezelfde icons zijn ongelooflijk GEIL. :) En de tabs zijn kleiner dan bij Breeze of de standaard themes, zodat je meer browserruimte overhoudt! ik zal even een screenshot posten van mijn eigen scherm..
:*)
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/rap.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Justice op 12-01-2003 15:49 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Nog steeds geen probleem gevonden voor het probleem dat mijn cursor de laatste letter op eet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Heb je het gepost in Mozillazine forums? (als het een build is kan dat, anders moet je even in bugzilla kijken of hij al bekend is?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Nou moe!

Ik weet zeker dat ik het al een keer gedaan heb, maar ik krijg de profilemanager niet gestart! Wat moet ik precies in start/run zetten. Phoenix staat in mijn program files dir.

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gecko? nou mensen dat is al voorbij hoor dat was in 2002. Nu is het allemaal KHTML wat de klok slaagt. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-10 08:46
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 14:11:
Gecko? nou mensen dat is al voorbij hoor dat was in 2002. Nu is het allemaal KHTML wat de klok slaagt. (8>
Ik denk dat zodra Safari uit is, (een echte release, geen beta) Chimera er rondjes om kan rennen.... (De huidige chimera is ook nog gebaseerd op oudere Gecko-builds)

Dan nog ondersteund Gecko veel meer, en hetgeen veel beter als Khtml. Aan Khtml moet nog wel wat gesleuteld worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Ik heb een wat moeilijker vraagje over Phoenix of Mozilla wellicht. Kan je ergens instellen hoeveel threads Phoenix gebruikt om informatie te downloaden (max connections ofzo)? Ik heb gekeken in pref.js en gezocht op Google maar ik kom er niet echt uit. Ik neem aan dat phoenix op modem ook goed moet werken en dat dus het maximum aantal connecties niet denderend hoog staat (lees: onder de 10).'

http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=101535
Okay hij staat op 2 per server :P
meer leesvoer:
http://www.mozillazine.or...373&highlight=connections

[ Voor 19% gewijzigd door Justice op 14-01-2003 20:18 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Uit mijn "advanced preferences" (Moz add-in):

code:
1
2
3
4
network.http.max-connections   default    integer    24
network.http.max-connections-per-server   default    integer    8
network.http.max-persistent-connections-per-proxy   default    integer    4
network.http.max-persistent-connections-per-server   default    integer    2

Wellicht helpt dat?

edit:
Scheids! Nu ben ik weer te laat :)

[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 14-01-2003 20:22 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Mja het wordt dus niet aangeraden omdat het webservers zou belasten, dus ik zal de prefs zoals je ze kan gebruiken maar niet hier neer zetten maar je komt aardig in de buurt :) hehe

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Voor alle duidelijkheid: de door mij genoemde waarden zijn standaard. Ik heb daaraan niets veranderd.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk al erg bekend, maar tiep eens in: about:mozilla ?
Wie zegt dat programmeurs geen humor hebben?
Was nog op zoek naar geintjes met Bill Gates ofzo maar die zitten er toch niet in. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Waar kan ik de cache legen bij mozilla?
Ik heb namelijk veranderingen aangebracht in mijn homepage, bij IE zie ik die wel na een reload maar Mozilla blijft het uit de cache halen.

Laat maar ik heb het al gevonden.... preferences --> Advance --> Cache --> clear memory en clear disk cache.

[ Voor 25% gewijzigd door Artwido op 19-01-2003 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 08-10 21:55
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 14:11:
Waarom? Omdat Apple nu toevallig net 1 browser afgeleverd heeft op basis van khtml?

Ik kraak khtml niet af hoor, maar de ondersteuning van standaarden is bij lange niet zo goed als bij Gecko.

zie ook:
mac browser vergelijking

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb Mozilla zo net ook even gedownload. Even een leuke skin erop en hij ziet er zeer goed uit. Ik had eerst IE 6 met winxp, ik gebruik nu Mozilla naar alle tevredenheid, het is sneller en veiliger. Dus ik ben vanaf nu ook iemand die full time mozilla gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Voor de grap eens een aardig 'ingewikkelde'/grote pagina geladen (=lees: veel plaatjes):

Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa!!! - deel 3

Eerste page, 100 posts, Mem/VM gebruik:

IE: 64.768/220.556
Px: 29.968/41.544
geen typo, scheelt gewoon gigantisch veel!

En Phoenix (0.5; 28/12) is inclusief 2 andere GoT pages (op tabs, met weinig plaatjes).

Ik keek eigenlijk of een van beide browsers (met een post verwijzing) uitkwam op de juiste post, nadat een aantal plaatjes de browser weer 'fout gezet' had. Dat ging dus bij allebei fout.

[ Voor 9% gewijzigd door Jake op 25-01-2003 10:41 . Reden: typos/taalgebruik... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Het zou toch niet zo zijn dat de ontwikkeling van Phoenix gestaakt is?
http://www.mozillazine.org/forums/viewtopic.php?t=4690

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Justice schreef op 20 January 2003 @ 14:41:
Dat zou dan toch zeker wel op de Mozilla site komen te staan? (staat iig nog steeds een werkende link naar Phoenix, zonder opmerkingen erbij)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat zou wel erg jammer zijn, zeg. ;( Als het echt waar is dat de ontwikkelaars geen tijd/zin meer hebben in de verdere ontwikkeling van Phoenix, dan hoop ik maar dat iemand dit project forkt (Phoenix: what's in a name?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 07:51
Heb ergens in datzelfde forum gelezen, dat versie 0.6 deze of volgende maand zou uit komen. Al moesten er nog aardig bugs uit.

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Reports of Phoenix's Death Greatly Exaggerated

Recently, there has been speculation that Phoenix has died. Not so. In a message to the Phoenix General forum, developer Pierre "pch" Chanial has announced that Phoenix is still alive. While pch won't be able to work on Phoenix for at least a month, Mozilla veterans Dean Tessman, Peter "jag" Annema and Jan Varga have all been given CVS access. A 0.6 release is under development. http://www.mozillazine.org/forums/viewtopic.php?p=34223

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
And there was much rejoice... :P

We zijn natuurlijk best wel verwend geraakt met de snelle opeenvolging van phoenix milestones. Als je dan zoiets hoort ga je inderdaad meteen het ergste vrezen.

Jammer dat het nu wat langzamer zal gaan, maar ben in ieder geval blij dat m'n favoriete browser nog levend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

k7of9 schreef op 21 januari 2003 @ 18:51:

Gelukkig maar, ik begon al een beetje bang te worden dat het niet-meer-extentions-kunnen-installeren-bugje niet meer verholpen ging worden :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 16:37

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

k7of9 schreef op 21 januari 2003 @ 18:51:
[...]

We zijn natuurlijk best wel verwend geraakt met de snelle opeenvolging van phoenix milestones. Als je dan zoiets hoort ga je inderdaad meteen het ergste vrezen.

Jammer dat het nu wat langzamer zal gaan, maar ben in ieder geval blij dat m'n favoriete browser nog levend is :)
Naja, kijk naar de Development van mozilla. Dat ging ook niet hup-rap-hop voordat de 1.0 klaar was. Dus phoenix zal ook wel zijn tijd uitzitten voordat ie helemaal af is zoals de phoenix-development het graag zou zien :)

Phoenix mag van mij echter wel wat steun van buitenaf gebruiken. Je ziet gewoon dat er steeds meer blije gebruikers van Phoenix ontstaan en het als hét alternatief op IE zien. Dit in tegenstelling tot Mozilla wat voor sommigen toch een overstap was die niet als nuttig werd gezien. Hierbij mezelf uitsluitend natuurlijk, want voor mij was mozilla al een beter alternatief ;)

maar als de phoenix-crew weet dat er steun van buitenaf is, dan zou dat een stimulans voor hen zijn. Wellicht. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
mOrPhie schreef op 22 January 2003 @ 16:49:
[...]

Naja, kijk naar de Development van mozilla. Dat ging ook niet hup-rap-hop voordat de 1.0 klaar was. Dus phoenix zal ook wel zijn tijd uitzitten voordat ie helemaal af is zoals de phoenix-development het graag zou zien :)

Phoenix mag van mij echter wel wat steun van buitenaf gebruiken. Je ziet gewoon dat er steeds meer blije gebruikers van Phoenix ontstaan en het als hét alternatief op IE zien. Dit in tegenstelling tot Mozilla wat voor sommigen toch een overstap was die niet als nuttig werd gezien. Hierbij mezelf uitsluitend natuurlijk, want voor mij was mozilla al een beter alternatief ;)

maar als de phoenix-crew weet dat er steun van buitenaf is, dan zou dat een stimulans voor hen zijn. Wellicht. :)
Hoe stel je je die steun van buitenaf dan voor?

Ik denk dat wij, als tweakers en phoenix gebruikers,.. hier natuurlijk ook best een bijdrage aan kunnen leveren. Raad het aan aan je vrienden, installeer het op opa's pjoeter, etc.

Ik vraag me dan ook af wat de makers van Phoenix precies voor doel hebben en wat die stimulans voor hen dan zal zijn. Is het gewoon een kwestie van leuk om te doen (wat niks afdoet aan de professionaliteit overigens) of hebben ze meer voor ogen? Een lucratieve bezigheid is het niet natuurlijk.

Overigens vind ik een overstap op mozilla zeker ook wel nuttig, zeker voor wat je dan power-users zou noemen. Ik vindt IE6 op zich een prima stabiele browser, maar Mozilla heeft toch een hoop nuttige functies die IE niet heeft.

Ik heb begrepen dat MS met de komst van Longhorn IE7 als laatste uit de IE serie zal komen en daarna het accent wil leggen op MSN Explorer. Het mag duidelijk zijn dat lang niet iedereen hier op zit te wachten. Het zou een uitstekende gelegenheid zijn om de dan hopelijk volwassen Phoenix de fakkel als populairste browser over te zien nemen :)

Anyway, ik hoop toch dat Phoenix wat sneller naar de 1.0 zal komen als Mozilla. Mozilla moest immers van de grond af opgebouwd worden, Phoenix heeft dezelfde code-base als Mozilla dus dat scheelt tuurlijk een hoop dev tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Sinds kort wil ik eigenlijk bepaalde (geen url van bekend) sites blokkeren. Standaard rommel als *sex* *porn* *contactad* en meer van dat spul. Maar hoe blokkeer ik eigenlijk zoiets met phoenix? Zit namelijk geen ingebouwd security iets, of site blocker bij in.... Moet ik nu maar zo'n extern ral programma installeren ? :( (hosts file aanpassen is dus ook GEEN optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25
_Mon_ schreef op 23 januari 2003 @ 22:45:
Sinds kort wil ik eigenlijk bepaalde (geen url van bekend) sites blokkeren. Standaard rommel als *sex* *porn* *contactad* en meer van dat spul. Maar hoe blokkeer ik eigenlijk zoiets met phoenix? Zit namelijk geen ingebouwd security iets, of site blocker bij in.... Moet ik nu maar zo'n extern ral programma installeren ? :( (hosts file aanpassen is dus ook GEEN optie)
Phoenix is een uitgeklede versie van mozilla. Aan jouw de keus.... Mozilla heeft meer opties.... phoenix minder en is daardoor ook wat vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

_Mon_ schreef op 23 January 2003 @ 22:45:
Er is misschien een vuile hack als je achter een proxy zit (en dus geen directe connectie naar het internet hebt. Als het goed is heb je dan ergens in de prefs je proxy-info ingegeven; vervolgens set je bij "No proxy for:" zoiets neer als
code:
1
*foo*,*bar*

om alle domeinen met foo en bar er in te blokkeren. Niet getest, garantie tot aan de deur, YMMV, don't sue us, we'll sue you..

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik ben erg te vreden over Mozilla. Ik had alleen laatst het probleem dat ik een website gemaakt had. De kleuren werden in Mozilla gewoon goed weer gegeven, maar in IE zag je verschillen tussen de kleuren van de plaatjes en de achtergrond. Het leek zowaar een paar tinten te verschillen terwijl het volgens Photoshop wel dezelfde kleuren waren. Iemand een verklaring voor dit verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op 24 januari 2003 @ 10:40:
Ik ben erg te vreden over Mozilla. Ik had alleen laatst het probleem dat ik een website gemaakt had. De kleuren werden in Mozilla gewoon goed weer gegeven, maar in IE zag je verschillen tussen de kleuren van de plaatjes en de achtergrond. Het leek zowaar een paar tinten te verschillen terwijl het volgens Photoshop wel dezelfde kleuren waren. Iemand een verklaring voor dit verschil?
Kan je eens screenshot maken van beiden? En om wat voor images ging het?

Png/gif/bmp/jpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Mozilla _/-\o_

Ik wil alleen weer zon quickstart icoontje in m'n tray, waar kan ik dat instellen?

[ Voor 14% gewijzigd door da_rippah op 24-01-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
da_rippah schreef op 24 januari 2003 @ 11:13:
Ik wil alleen weer zon quickstart icoontje in m'n tray, waar kan ik dat instellen?
Sleur en pleur? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Nee ik bedoel zo'n icoontje in m'n tray zodat mozilla in het ramgeheugen blijft (snellere startup :Y)) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
da_rippah schreef op 24 januari 2003 @ 13:30:
Nee ik bedoel zo'n icoontje in m'n tray zodat mozilla in het ramgeheugen blijft (snellere startup :Y)) ;)
Edit --> Preferences --> advance --> Quick launche. daar even aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
is er ook een manier om dat icoontje niet te zien? dus dat QuickLaunch wel aanstaat, maar dat ie geen icoontje in de systray zet :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 00:57

Hagar

Diabootic

Inmiddels is de XPI bug van Phoenix opgelost.
Helaas zijn er voor windows nog geen nightly builds van beschikbaar.
http://www.mozillazine.org/forums/viewtopic.php?t=4827

Dus nog ff afwachten voor windows gebruikers.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist ook ff Mozilla 1.21 geinstalled met als theme Modern Gray en het ziet er mooi uit en veel beter dan Micro$oft Internet Exploder!! :D
Maar wat mij onmiddelijk opviel is dat Mozilla ongeloofelijk veel geheugen gebruikt :(
bij het opstarten heeft hij al direct 12meg aan geheugen opgeslurpt :(
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

Moet je deze post eens lezen en proberen ;)

Jake in "Het grote Gecko-based browser overstapto"

Dan piep je wel anders :D

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Eindelijk :)

Deze deed het trouwens ook niet meteen lekker: na het installeren van wat extentions en het programma opnieuw opstarten, kwam de GUI niet tevoorschijn. Na het weggooien van mn oude profiel was er niets meer aan de hand en kan ik lekker aan de gang gaan met de recente build :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

Ja, ik had hetzelfde met het uninstallen van een extension (mouse gestures)
Ook ff het profiel verwijderd en daarna was alles weer flex :Y)

Niet alle extensions kunnen overigens vlekkeloos worden gebruikt maar de meesten zijn al geupdate.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Voor in Phoenix: GoT search (met arethusa) :).

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/got-search.gif
Screenie (ja, ik heb de WinXP-skin).

edit:
File werkt nu dus WEL, gefixed na de reactie van F_J_K, was natuurlijk een stomme fout van mij (al geef ik natuurlijk MS-notepad de schuld).

Download link (>1 kb).

Installatie: Sluit Phoenix, plaats files in "C:\Program Files\Phoenix\searchplugins" (of waar Px ook staat), restart Px, klaar.

Bij mij werkt het, ik hoop bij jullie ook. Ik heb natuurlijk gewoon de bijgeleverde Google-plugin aangepast.
Ik heb het standaard op AND gezet (zoeken op poster e.d. maak je zelf maar :P).

[ Voor 14% gewijzigd door Jake op 27-01-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Jake schreef op 27 januari 2003 @ 20:32:
Voor in Phoenix: GoT search (met arethusa) :).

Goed idee! :)

Hij doet het echter niet; je bent <search vergeten.

Maar dat kunnen mensen best zelf aanpassen;

code:
1
2
<search 
   name="GoT"

ipv enkel name="GoT"

En dan werkt het inderdaad lekker. Alleen nu nog zien te krijgen dat enkel google of GoT selecteren genoeg is om te zoeken, nu moet ik steeds op enter drukken :P

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 27-01-2003 22:11 . Reden: Owja, HTML :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Mmm vaag, hij deed het eerst wel, maar nu inderdaad niet (blijkbaar per ongeluk wat fout gedaan met saven, terwijl Px open was, zodat ik het niet merkte).

Er zijn geloof ik wat enters onzichtbaar in notepad oid...

Ik heb de file vervangen, nu zou het moeten werken :P
(ik heb het getest)

edit:
Met wordpad werkt het wel normaal (blijkbaar een ander enter-teken ofzo, GEEN idee...). Ik heb alle onnodige info en (google) settings eruit gehaald, maar automatisch openen bij switchen kan ik denk ik niet maken (ook niet geprobeerd), ik denk dat je dat moet opperen op het Px-forum:
http://www.mozillazine.org/forums/index.php
En wel deze (denk ik):
http://www.mozillazine.org/forums/viewforum.php?f=8

[ Voor 42% gewijzigd door Jake op 27-01-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

Je moet niet met kladblok in die bestanden gaan rommelen.
Het heeft te maken met verschil tussen het definiëren van een "newline"
Onder *nix systemen is dat \n
Onder windows en dus ook kladblok \r\n
Dus als je een dergelijk bestand met kladblok opend dan staat alles op 1 regel.
Het beste kan je hiervoor een freeware editor pakken, deze laten de indeling van het bestand met rust en passen zich aan aan de gebruikte newlines.

Ik kan er hier en daar wat naast zitten maar globaal is dit het wel een beetje :+

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Ah ok, maar ik wist dus helemaal niet dat er enters waren :o.

Maar het is nu dus gefixed (als het goed is :P).

edit:
Notepad liet de enters ook met rust, maar ik heb er waarschijnlijk per ongeluk 1 gedelete (zonder het te weten), maar dat zag ik dus niet. Ik kon de file gewoon editten en het werkte ook gewoon, blijkt ook uit de screenie.

[ Voor 53% gewijzigd door Jake op 27-01-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

Meestal werkt het ook wel, maar als je op die manier een bestand edit dan raak je snel "de weg kwijt" en heb je geen flauw idee wat bij welke setting hoort. Dus het is verstandiger daar ff een editor voor te downloaden of het bestand in wordpad openen en in kladblok pasten + opslaan.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

Ik denk ik test mozilla ook ff want wat ik zo leesde in deze topic zag er allemaal wel goed uit.
ben ik rustig aan et surfen op GOT krijg ik dit opeens

http://home.wanadoo.nl/ring.master/mozilla.jpg

dan denk je tog ook van is dit nou zo veel beter als IE ? :X :?

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Ja hallo, dat is versie 1.3a (van 12 december), die is ALPHA.

Wil je stabiel, gebruik dan versie 1.2.1; wil je je allerlaatste features, gebruik dan (een latere) 1.3a:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
Xiric schreef op 28 January 2003 @ 07:31:
ben ik rustig aan et surfen op GOT krijg ik dit opeens

http://home.wanadoo.nl/ring.master/mozilla.jpg

Voor stabiliteit kan het het beste Mozilla 1.0.2 nemen....

Maar dan nog.... Je gaat me nog niet vertellen dat je IE nooit is vastgelopen he? Of, om antwoord op je vraag te stellen: Ja, maar da's geen vraag, da's een weet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

nou hij liep niet voor de eerste keer vast 5 minuten na de installatie :)

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiric schreef op 28 januari 2003 @ 16:28:
Dan neem jij toch lekker IE? Bij mij is hij stabieler dan IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Xiric schreef op 28 januari 2003 @ 07:31:
:D tjah das lullig, hier crashed Phoenix ook weleens, en uiteraard net op momenten dat het even rot uitkomt, mjah, dat doet IE ook weleens, dus ik denk dat het eerder een kwestie van net ff pech is...
Xiric schreef op 28 januari 2003 @ 16:28:
Toch vind ik dat wel raar. Ik heb op aardig wat systemen Mozilla (en later Phoenix) geinstalleerd, en behalve de occasional crash die de meeste progjes weleens hebben ;), nooit problemen. Behalve wanneer ik een nightly build zo over de oude installatie heen gooide, dat heeft een paar keer problemen opgeleverd (maar dir leeggooien, en de nightly opnieuw uitpakken hielp altijd).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Voor Nightlies wordt altijd aangeraden om een verse install te doen.. En het is me ook nog niet gelukt om hem over 1.3a te zetten. Maar ik hoor ook vaak dat je 'even' een nieuw profile moet aanmaken.

Ligt 't nou of mij of wil je je profile eigenlijk helemaal niet kwijt? Moet ik dan voor iedere nieuwe versie al mijn mail-accounts opnieuw configureren, bookmarks / quicklinks opnieuw maken, extensions en theme downloaden?
Dat laatste zou niet zo'n probleem zijn, maar praktisch is anders.. vandaar mijn vraag:
Is er een tool die je profile kan inpassen in een nieuw profile? Dus bijv alleen de bookmarks, mail-boxen, prefs.js etc behouden of moet ik dat handmatig uitzoeken?

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

CyberSnooP schreef op 02 februari 2003 @ 17:59:
Ligt 't nou of mij of wil je je profile eigenlijk helemaal niet kwijt?
:D ligt eraan wat je allemaal in je bookmarks hebt staan :P maar nee, normaal gesproken niet, dat snap ik ook niet helemaal ;) Naja persoonlijk heb ik enkel de bookmarks even moeten exporteren, en later weer importeren, maar er zou dan toch wel een makkelijke manier voor moeten zijn (want je kan ook weer niet zomaar een profile over een andere heen gooien).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Laatst online: 00:07

sll

In de anderhalf jaar dat ik Mozilla nu draai heb ik 1 of 2 keer een nieuw profile moeten aanmaken omdat er bepaalde zaken niet goed gingen. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik (bijna) nooit nightlies installeer.

Wat je altijd wel moet doen is eerst de oude versie van Mozilla deinstalleren, hierbij blijft je profile behouden. De volgende versie van Mozilla zal de oude profile automatisch vinden en gebruiken.

Als je een probleem hebt met betrekking tot een oud profile zou je ook eerst als test een nieuwe naast de oude kunnen aanmaken. Gaat het hiermee wel goed, dan ligt het zeker aan je oude profile.

Een tool om profiles over te zetten is er naar mijn weten niet. Dat zou ook vrij moeilijk worden, want als bepaalde onderdelen van je oude profile problemen geven, hoe weet de tool dan welke dat zijn?

Handmatig opnieuw configuren of (als dat werkt) de juiste files uit je oude profile kopieeren is dan de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik ben weer wat aan het knutselen geweest :)

Bij http://mycroft.mozdev.org kun je verschillende search-engines installeren, waaronder de Sidebar van Tweakers.net.

Alleen viel me op dat er nog niet een werkende search voor de omegasearch van GoT was, dus die heb ik in elkaar geknutseld :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/gotsearch/images/gotmoz-editcat.jpg

Dus je kan nu vanaf de adresbalk ook op GoT zoeken:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/gotsearch/images/gotmoz-adres2.jpg

En uiteraard van je rechtermuisknop gebruik maken:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/gotsearch/images/gotmozsearch2.jpg

Werkt zowel onder Windows als Linux, met Phoenix en Mozilla.

Ook de MS-KnowledgeBase en EventID.net kun je nu in zoeken :)

Verder heb ik een aangepaste qlookup install gemaakt zodat je eventueel nog meer zoekfuncties onder je rechtermuisknop krijgt :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/gotsearch/images/qlookup.jpg

qlookup is Mozilla - only helaas.

Installatie + verdere uitleg kun je hier vinden :)

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 03-02-2003 00:56 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

BackSlash32 schreef op 03 februari 2003 @ 00:54:
Ik ben weer wat aan het knutselen geweest :)

Bij http://mycroft.mozdev.org kun je verschillende search-engines installeren, waaronder de Sidebar van Tweakers.net.

Alleen viel me op dat er nog niet een werkende search voor de omegasearch van GoT was, dus die heb ik in elkaar geknutseld :+

[afbeelding]

Dus je kan nu vanaf de adresbalk ook op GoT zoeken:

[afbeelding]

En uiteraard van je rechtermuisknop gebruik maken:

[afbeelding]

Werkt zowel onder Windows als Linux, met Phoenix en Mozilla.

Ook de MS-KnowledgeBase en EventID.net kun je nu in zoeken :)

Verder heb ik een aangepaste qlookup install gemaakt zodat je eventueel nog meer zoekfuncties onder je rechtermuisknop krijgt :+

[afbeelding]

qlookup is Mozilla - only helaas.

Installatie + verdere uitleg kun je hier vinden :)
Heel nice, werkt hier ook nog goed ook _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-10 11:53

lohost

iemand had al localhost :-(

Klopt het dat je deze nog niet hebt doorgegeven aan Mycroft? Kan 'm daar helaas niet vinden.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nope, zoals je aan het tijdstip van de posting kan zien was het nogal laat geworden.
Ik heb wel gepost daar da ik er mee bezig ben.
Bovendien is-ie niet perfect, en zouden ze denk ik ook niet door de keuring heenkomen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost

lohost

Vast wel. Ik heb zelf de Google aangepast voor NL. Die is nog steeds niet optimaal (geen enkele google). Toch wordt het geplaatst. Ook Tweakers.net zoeker is niet optimaal. Die toont bijvoorbeeld niets in de sidetab. Maar het werkt goed genoeg om te plaatsen.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ok, in dat geval zijn jullie beta-testers :+
Meld ik 'm straks aan als er geen ernstige problemen zijn, ok? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Vraagje... wat is er nou zoveel beter aan Mozilla dan aan Opera of Inet explorer ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dark4ever schreef op 03 February 2003 @ 18:18:
Vraagje... wat is er nou zoveel beter aan Mozilla dan aan Opera of Inet explorer ????

Heb je wel de startpost gelezen :? B)

verder blijft het nogal persoonlijk, probeer het gewoon eens, rommel er een beetje mee en bepaal wat voor jou het lekkerst werkt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu Mozilla ook geinstalleerd.
werkt wel geinig alles zit er in. :*)
maar of het sneller is ?
hij is evensnel als in IE6 in winXP. :>
Ik laat hem er wel op, tot over 3 weken dan ga ik een clean install doen ivm upgrade aan comp.
persoonlijk vind ik IE fijner werken.
maar er is een probleem:
op de site www.disconewyork.nl krijg ik in IE6 een music menu, die krijg ik in mozilla niet :/
Tevens doet de preformance analyzer op de www.pny.com site het niet:
Internet Explorer 5 for Windows Required

The Performance Analyzer uses an ActiveX control that currently requires Internet Explorer 5 or later on a Windows 95, 98, ME, 2000 or XP platform.

mis ik wat onderdelen?????

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 23-10 20:28

chem

Reist de wereld rond

Ik heb me een lamme F5 toets geprobeerd, maar krijg de Sherlock plugins in noch sherlock, noch Mozilla aan de praat.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<search
   name="p | r | s"
   description="epn- Powered by React" 
   action="http://react.parse.nl/forum/find/keyword/"
   searchForm="http://react.parse.nl/forum/find/keyword/"
   method="GET" >

<input  name="sourceid" value="Mozilla-search">
<input name="data[q]" user >

<interpret  

resultListStart="<!-- RESULT LIST START"
    resultListEnd="<!-- RESULT LIST END -->"

resultItemStart="<!-- RESULT ITEM START -->"
    resultItemEnd="<!-- RESULT ITEM END -->"

#relevanceStart="<!--RELEVANCE START "
    #relevanceEnd =" RELEVANCE END-->"
>
</search>

<browser
   Update="http://epn.parse.nl/forum/sherlock" 
   updateIcon="http://mycroft.mozdev.org/plugins/Altavistatxt.gif" 
   updateCheckDays="3"      
>

Het browser-gedeelte even uitgezonderd - ik krijg hier de 'oude' plugin niet overschreven door een nieuwe, en in Sherlock zie ik helemaal niks 8)7

wie helpt?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

chem schreef op 03 februari 2003 @ 20:37:
Het browser-gedeelte even uitgezonderd - ik krijg hier de 'oude' plugin niet overschreven door een nieuwe, en in Sherlock zie ik helemaal niks 8)7

wie helpt?
de oude .src verwijderen/renamen en nieuwe neerzetten?

Works for me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

BackSlash32 schreef op 03 February 2003 @ 21:36:
[...]

de oude .src verwijderen/renamen en nieuwe neerzetten?

Works for me ;)

En waar verwijder ik die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

linux: %mozilladir%/searchplugins
windows: %mozilladir%\searchplugins

mac: geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost

lohost

BackSlash32 schreef op 03 februari 2003 @ 16:18:
Ok, in dat geval zijn jullie beta-testers :+
Meld ik 'm straks aan als er geen ernstige problemen zijn, ok? :P
Joepie, ben betatester ;-)
Maar heb nog geen problemen gevonden hoor. Jammer dat ie de resultaten niet in de sidetab zet. Maar da's volgens mij ook niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost

lohost

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 18:55:
ik heb nu Mozilla ook geinstalleerd.
werkt wel geinig alles zit er in. :*)
maar of het sneller is ?
hij is evensnel als in IE6 in winXP. :>
Scheelt weinig inderdaad. Is een ander topic waarin je de wachtmomenten kunt aanpassen waardoor Mozilla net als IE de pagina begint op te bouwen terwijl de pagina nog lang niet compleet binnen is.
Ik laat hem er wel op, tot over 3 weken dan ga ik een clean install doen ivm upgrade aan comp.
Mooi moment om dan juist te kiezen voor een alternatief als Mozilla.
persoonlijk vind ik IE fijner werken.
maar er is een probleem:
op de site www.disconewyork.nl krijg ik in IE6 een music menu, die krijg ik in mozilla niet :/
Die krijg ik ook niet nee. Maar ook niet met mijn IE. Heb echter geen IE 6, maar IE 5.
Tevens doet de preformance analyzer op de www.pny.com site het niet:
Internet Explorer 5 for Windows Required

The Performance Analyzer uses an ActiveX control that currently requires Internet Explorer 5 or later on a Windows 95, 98, ME, 2000 or XP platform.
mis ik wat onderdelen?????
ActiveX is een Microsoft onderdeel. Dat bestaat (nog) niet voor Mozilla. Die performance analyser kan ik trouwens niet vinden. Zal wel aan mij liggen. Ben benieuwd wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

lohost schreef op 04 February 2003 @ 13:33:
[...]

ActiveX is een Microsoft onderdeel. Dat bestaat (nog) niet voor Mozilla.
Jawel, iemand heeft inmiddels een plugin geschreven die ActiveX aankan, moet je even voor zoeken op het forum van MozillaZine.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Laatst online: 23-10 12:51
Ik heb hier geprobeerd om een profiel te delen over het netwerk. En dit lijkt allemaal uitstekend te werken, behelve voor de mail.

Ik had eerst op de ene computer een profile aangemaakt en alles ingesteld. Dan op de andere ook een nieuw profile aangemaakt en de map laten verwijzen naar de map op de andere computer.

Het leek allemaal perfect te werken, bookmarks enz pakt hij perfect over. De accountsettings van de mails pakt hij ook over, maar alle folders en mails niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen.

versie 1.3a moest dat belang hebben

edit:

De cruisecontrol van mijn MX700 werken trouwens ook niet, iemand daar een ideetje voor?

edit:

Tis gelukt :P Het probleem was dat er per mailbox een aparte folder gedefenieerd was, veranderde ik dit op computer 1 was het daar goed, maar niet op de andere en omgekeerd. De truk was een netwerkmap op de twee computers, op de host naar een lokale map, op de andere naar de host. Dus nu hebben ze alletwee een schijf M:\ met profiles en vind hij de juiste mail directories _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door -Klimaks- op 04-02-2003 19:13 ]

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

React 1.8 zal een sherlock-plugin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

chem:
Bedoel je daarmee dat binnen de search resultaten dit soort tags ook beschikbaar komen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<interpret 
    browserResultType="result" 
    resultListStart="<!--a-->" 
    resultListEnd="<!--z-->" 
    resultItemStart="<!--m-->" 
    resultItemEnd="<!--n-->"
>
</search>

Zie ook:
http://mycroft.mozdev.org/deepdocs.html

Dan kan het namelijk mogelijk zijn de search hits in de Sidebar te tonen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door alt-92 op 06-02-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ja, dat heb ik iig wel in de parse-template gebouwd. Ik neem aan dat ACM deze overneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
Afbeeldingslocatie: http://www.bengoodger.com/photos/20030131/SilviaFront.jpg

^^^ Deze vond ik heel erg sterk.... ^^^

(Ter verduidelijking, XUL is de taal waarin Gecko/Moz/Phoenix is opgebouwd....)

Trouwens, hier een screenie van het in development zijnde nieuwe optiemenu van Phoenix: (Geruchten dat de nieuwe versie "Surfzilla" zal heten worden ontkend noch bevestigd... :P )

Afbeeldingslocatie: http://netsabes.free.fr/trucs/options-w-qute.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik ben ook maar es overgestapt :)
IE doet momenteel brak, dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

chem schreef op 06 February 2003 @ 11:15:
Ja, dat heb ik iig wel in de parse-template gebouwd. Ik neem aan dat ACM deze overneemt :)
jeuj :+
wij wachten af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 19:36:
Hmmm ik ben ook maar es overgestapt :)
IE doet momenteel brak, dus vandaar :)
verklaar nader........... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf eerlijk gezegd lekker op Internet Explorer, aangezien Mozilla op mijn PC niet helemaal goed draait om een vage reden... Weet ook niet wat die reden is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 14:05:
[...]

verklaar nader........... :O
Vanwaar de :O ??
IE loopt gewoon niet meer lekker, de hele tijd errors bij t.net etc. Echt aan een stuk door en bij Mozilla heb ik er helemaal geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 09:11

JJJ

Ik gebruik nu al een aantal maanden Phoenix, en soms ook de functie 'type ahead find', is er ook een mogelijkheid dat ie met 1 of andere toets naar de volgende match springt?
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.