Anoniem: 89432 schreef op 29 July 2003 @ 17:41:
Sommige dingen zoals Java en Taalpaketten werken niet met Internet Exploder, en met Mozilla wel, zeker aan te raden
- IE wordt al ingeladen bij het booten, nogal logisch dat IE sneller een venster getekend heeft dan Mozilla. QuickLaunch van Mozilla doet hetzelfde en dan staat Mozilla er zeker zo snel als IE.Artwido schreef op 29 July 2003 @ 17:32:
Hoewel ik in het begin ook enthousiast was op Mozilla grijp ik de laatste tijd toch weer naar IE.
De redenen zijn:
IE start sneller op. (tenzij je mozilla in je systray hebt draaien)
Veel sites zijn zijn niet compitable met Mozilla daardoor klopt de lay-out niet.
Ook sommige filmbestanden. zoals WMV kent mozilla niet.
- Als sites niet werken in Mozilla ligt dat in 98% van de gevallen aan slechte HTML van die site. Sites moeten niet compatibel zijn met browsers maar met de standaarden.
- Als ik een .wmv bestand wil bekijken, opent BSplayer mooi hoor. Voorwaarde is natuurlijk dat de server de file met het juiste MIME-type serveert. Mozilla kijkt naar het MIME-type en niet naar de extensie (zoals IE doet als ik mij niet vergis). Wederom een plaats waar Mozilla wat meer standards compliant is.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Dat hoor je vaak.. verschil is dat IE als onderdeel van het OS wordt geladen en ook voor de rest van dit OS gebruikt wordt. Voor Mozilla moet ik extra die hele app geladen hebben de hele tijd. Hoe je het ook wendt of keert, dit is een nadeel van Mozilla.- IE wordt al ingeladen bij het booten, nogal logisch dat IE sneller een venster getekend heeft dan Mozilla. QuickLaunch van Mozilla doet hetzelfde en dan staat Mozilla er zeker zo snel als IE.
Yup daar heb je gelijk in voor een groot gedeelte. Dit is echter een oorzaak en geen gevolg. Het gevolg is dat veel sites het niet doen en dat is vervelend. Dat dit komt door slechte html maakt de situatie er niet beter op natuurlijk- Als sites niet werken in Mozilla ligt dat in 98% van de gevallen aan slechte HTML van die site. Sites moeten niet compatibel zijn met browsers maar met de standaarden.
Anoniem: 26766
Heb net Mozilla 1.4 geinstalleerd en probeerde de browser en die crashte al na een paar pagina's oproepen. Ik was zover om eens een alternatief voor IE te gaan gebruiken maar zo gaat dat niet...
Waarom is het zo moeilijk iets te maken dat niet crasht?
Mozilla gebruikte ik al voor mail omdat Outlook veel te traag was en natuurlijk onveilig, maar de browser gebruik ik dus maar weer niet...
Waarom is het zo moeilijk iets te maken dat niet crasht?
Mozilla gebruikte ik al voor mail omdat Outlook veel te traag was en natuurlijk onveilig, maar de browser gebruik ik dus maar weer niet...
Oh, hier met Mozilla was het gewoonAnoniem: 39835 schreef op 23 July 2003 @ 09:56:
begrijp ik nou dat je google als zoekmachine wilt gebruiken?! Moet je bij instellingen google aanzetten. EN dan in de adres balk je zoekterm intypen, even pijlje naar beneden en enter
-typ zoekterm in adresbalk
-klik op "search" icoontje ernaast
sneller heb ik nog niet gezocht
[ Voor 7% gewijzigd door Yokozuna op 30-07-2003 14:52 ]
ik wil graag van opera overstappen naar mozilla 
Maar nu heb ik wat probleempjes,
1. Mijn bookmarks krijg ik niet overgezet, ik kan ze in opera als html exporteren, en in mozilla als html importeren, maar het werkt niet
2. Ik gebruikte Opera als mailclient, nu wil ik daar dus de mozilla client voor gebruiken, kan ik via een omweg opera maisl in mozilla krijgen? want direct kan het het niet.
Die bookmarks kan ik evt. overtypen, maar die mail wordt een ander verhaal
Hopenlijk kan iemand me hierbij een beetje helpen, want ben dat buggy gedrag van Opera de laatste tijd een beetje zat eigenlijk.\
/edit, is er trouwens een manier om al die vensters zoals download manager, email client en dat soort dingen als Tab te openen ipv in een nieuw venster?
En kan iemand me het nut van de navigator uitleggen? Lijkt mij namelijk gewoon een tweede window, of ben ik nu gek
(hoop dat dit niet TE standaard vragen zijn
)
1. Mijn bookmarks krijg ik niet overgezet, ik kan ze in opera als html exporteren, en in mozilla als html importeren, maar het werkt niet
2. Ik gebruikte Opera als mailclient, nu wil ik daar dus de mozilla client voor gebruiken, kan ik via een omweg opera maisl in mozilla krijgen? want direct kan het het niet.
Die bookmarks kan ik evt. overtypen, maar die mail wordt een ander verhaal
Hopenlijk kan iemand me hierbij een beetje helpen, want ben dat buggy gedrag van Opera de laatste tijd een beetje zat eigenlijk.\
/edit, is er trouwens een manier om al die vensters zoals download manager, email client en dat soort dingen als Tab te openen ipv in een nieuw venster?
En kan iemand me het nut van de navigator uitleggen? Lijkt mij namelijk gewoon een tweede window, of ben ik nu gek

[ Voor 22% gewijzigd door Maverick op 31-07-2003 23:40 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ja het is op zich wel een relaxte browser maar IE is veel sneller gestart bij mij dus ik gebruik t bijna nooit, onder linux gebruik ik t (naast konqueror) wel veel. Ook die snelstart functie in XP van mozilla schiet niet echt op.
1. K vond ooit op perlmonks een Perl script dat Opera bookies omzet naar Netscape bookmarks, mss dat je er iets aan heb (http://www.webdeveloping....read.php?s=&threadid=1216)Maverick schreef op 31 July 2003 @ 23:37:
ik wil graag van opera overstappen naar mozilla
2. Als je je mailtjes kan exporteren zou je mss kunnen importeren ?
[ Voor 50% gewijzigd door Red Sonja op 01-08-2003 03:21 ]
And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble. from The Book of Mozilla, 3:31
Anoniem: 74277
Ik draai ook mozilla, echter worden sommige stukjes uit een topic maar half weer gegeven.
Iemand anders daar ook last van?
Oja met Oprea en Mac het zelfde probleem.
Anoniem: 28145
Ik had met Mozilla 1.4.2 problemen op de T.net frontpage problemen met de "on-mouse-over"-menuutjes, waarbij niets gebeurde, maar wel mijn CPU op 100% bleef hangen.Anoniem: 74277 schreef op 01 August 2003 @ 04:00:
Ik draai ook mozilla, echter worden sommige stukjes uit een topic maar half weer gegeven.
Nu met MozillaFirebird (was toch al mijn favoriet, maar had hem na een nieuwe install van RedHat 9 nog niet geinstalleerd) Nergens last van.
Dus als je een voorbeeld URL hebt...
oei, van perl ( of enig andere programeertaal) heb ik geen vertand, wat moet ik hiermee doen, met zo'n scriptje?RedSonja schreef op 01 August 2003 @ 03:21:
[...]
1. K vond ooit op perlmonks een Perl script dat Opera bookies omzet naar Netscape bookmarks, mss dat je er iets aan heb (http://www.webdeveloping....read.php?s=&threadid=1216)
2. Als je je mailtjes kan exporteren zou je mss kunnen importeren ?
Ik kan me mail in opera niet exporteren, en in mozilla kan ik alleen outlook, en eudora mail importeren

Hey 
ik heb sinds n paar dagen Firebird draaien (0.6.1) , hiervoor had ik Moz 1.4
Maar ik krijg Flash filmpjes niet aan de gang ...
ik heb de macromedia flashplayer gedownload , bij het installeren netjes gezegd 'other browser' en dan verwezen naar de plugins dir van firebird ...
Volgens mij staat de .dll er ook gewoon , maar bij sites met flash content zie ik mooi niks
wie weet de oplossing hiervoor ?
Oja , trouwens bij de thunderbird 0.1 mail client krijg ik de phoenity theme -
http://texturizer.net/thunderbird/themes.html
ook niet geinstalleerd : hij zegt dat ie m installeert maar de icons enzo veranderen helemaal niet : iemand anders ook die ervaring ?
TIA
ik heb sinds n paar dagen Firebird draaien (0.6.1) , hiervoor had ik Moz 1.4
Maar ik krijg Flash filmpjes niet aan de gang ...
ik heb de macromedia flashplayer gedownload , bij het installeren netjes gezegd 'other browser' en dan verwezen naar de plugins dir van firebird ...
Volgens mij staat de .dll er ook gewoon , maar bij sites met flash content zie ik mooi niks
Oja , trouwens bij de thunderbird 0.1 mail client krijg ik de phoenity theme -
http://texturizer.net/thunderbird/themes.html
ook niet geinstalleerd : hij zegt dat ie m installeert maar de icons enzo veranderen helemaal niet : iemand anders ook die ervaring ?
TIA
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Typ eens about:plugins in de location bar, kijk eens of daar een Flash player tussen staat.Optical schreef op 01 August 2003 @ 18:37:
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Misschien (?) helpt het om deze .reg te installeren:Optical schreef op 01 August 2003 @ 18:37:
http://plugindoc.mozdev.org/resources/firebird.reg
Van http://plugindoc.mozdev.org/faqs/phoenixwin.html .
Zoef
Is het mogelijk om in Firebird de tab bar aan de linkerkant te krijgen, zoals dat ook in Opera bijvoorbeeld kan? Ik heb reeds gekeken of er een extension voor is, maar heb niets kunnen vinden
Hey ... ik heb de registry aangepast (niet precies zoals in die regfile , want ik heb em in een andere dir staan)Zpottr schreef op 01 augustus 2003 @ 20:59:
[...]
Misschien (?) helpt het om deze .reg te installeren:
http://plugindoc.mozdev.org/resources/firebird.reg
Van http://plugindoc.mozdev.org/faqs/phoenixwin.html .
En nu werkt het ..
Yay!
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Anoniem: 21889
Zat er eigenlijk ook tabbed browsing in Mozilla 1.3? Dat was dan ook de reden waarom ik naar Firebird was gegaan, maar op een of andere manier crashed deze nu altijd. Heb zelfs de nieuwere gedownload 0.6.1 maar tervergeefs...
Ben nu terug op Mozilla 1.4 en moet zeggen dit bevalt me prima, sites worden snel geladen, browser zelf start snel op en je kan veel aanpassen...verder niet echt veel problemen. Heb al zo lang geen IE meer gebruikt.....
Vroeg me alleen nog af, of het mogelijk is om links boven in de browser het M icoon om daar een andere site achter te plaatsen, dus ipv mozilla.org.
Ben nu terug op Mozilla 1.4 en moet zeggen dit bevalt me prima, sites worden snel geladen, browser zelf start snel op en je kan veel aanpassen...verder niet echt veel problemen. Heb al zo lang geen IE meer gebruikt.....
Vroeg me alleen nog af, of het mogelijk is om links boven in de browser het M icoon om daar een andere site achter te plaatsen, dus ipv mozilla.org.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 21889 op 03-08-2003 18:43 ]
Probeer eens zowel de hele programma directory als de profile directory van Firebird weg te gooien. Dit helpt in 99 van de 100 gevallen.Anoniem: 21889 schreef op 03 augustus 2003 @ 18:41:
Zat er eigenlijk ook tabbed browsing in Mozilla 1.3? Dat was dan ook de reden waarom ik naar Firebird was gegaan, maar op een of andere manier crashed deze nu altijd. Heb zelfs de nieuwere gedownload 0.6.1 maar tervergeefs...
Zie http://texturizer.net/firebird/tips.html#beh_throbber , dit zal in Mozilla 1.4 ook werken lijkt me.Ben nu terug op Mozilla 1.4 en moet zeggen dit bevalt me prima, sites worden snel geladen, browser zelf start snel op en je kan veel aanpassen...verder niet echt veel problemen. Heb al zo lang geen IE meer gebruikt.....
Voor de mensen die net zoals ik ook last hebben van het crashen bij downloaden kijk eens naar deze bug Oftewel zet je immersion desktop uit.
Erg vervelend, bij alle recente nightlies krijg ik bij het bezoeken van tweakers.net automatisch een redirect naar URLs als: wyciwyg://1/http://www.tweakers.net/
Meer mensen hier last van of moet ik maar weer eens overgaan op een schoon profile?
Meer mensen hier last van of moet ik maar weer eens overgaan op een schoon profile?
|_____vakje______|
What you cache is what you getCyberSnooP schreef op 05 augustus 2003 @ 16:29:
Erg vervelend, bij alle recente nightlies krijg ik bij het bezoeken van tweakers.net automatisch een redirect naar URLs als: wyciwyg://1/http://www.tweakers.net/
Gooi je cache even leeg, zie ook Problemen met Tweakers startpagina
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
CyberSnooP schreef op 05 August 2003 @ 16:29:
Helaas is dit een bug: http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=214874 (welke weer identiek is aan http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=214081). Ik heb het net geprobeerd en 20030805 heeft het probleem ook nog. Je cache leeggooien of een nieuw profiel maken helpt *niet* in dit geval. Wachten tot de boel gefixed is dusF_J_K schreef op 05 August 2003 @ 16:38:
[...]
What you cache is what you get
Gooi je cache even leeg, zie ook Problemen met Tweakers startpagina
[ Voor 18% gewijzigd door Coppertop op 05-08-2003 20:30 . Reden: uitgebreid ]
Waar je trouwens ook wel tegen aan loopt met de nieuwe nightlies is dat de skinVer is aangepast van 1.2 naar 1.5. Veel themes werken dus niet meer. Zie http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=18328 voor een oplossing.
Onze bug is trouwens opgelost, en duidelijk voorbeeld van hoe de efficiente mozilla bugafhandeling werkt (ookal moest er een klein beetje gezeurd worden
).
|_____vakje______|
Anoniem: 39835
Waarom opent mozilla nou iedere keer dat je iets wilt downloaden een nieuw leeg scherm
Best irritant. Firebird deed doet dit niet. Alleen vind ik mozilla sneller.... Ik draai nu mozilla 1.4, weten jullie of dit probleem in de 1.5 is opgelost?
Volgens mij niet. Heb hier 1.5 en bij het openen van een .rm file werd ook maar een nieuw mozilla venster geopend die ik zelf weer mocht sluiten.Anoniem: 39835 schreef op 12 August 2003 @ 16:16:
Waarom opent mozilla nou iedere keer dat je iets wilt downloaden een nieuw leeg schermBest irritant. Firebird deed doet dit niet. Alleen vind ik mozilla sneller.... Ik draai nu mozilla 1.4, weten jullie of dit probleem in de 1.5 is opgelost?
Hmm, wat raar ik kan opeens geen sites meer bezoeken behalve mijn startpagina? De rest geeft 404 of een Timed-Out, is dit een bekende bug?
[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 12-08-2003 20:00 ]
WTF? M'n Mozilla is nu helemaal geflipt, als ik een *.EXE'tje wil downloaden, dan vraagt 'ie netjes om het doel etc, maar daarna hangt 'ie en moet ik hem afsluiten via Ctrl - Alt - Del. Dat lukt half, want het proces 'mozilla.exe' blijft nog staan, neemt precies 200 kB aan gehuegen in en wel 1% van de CPU Usage. Een nieuw Mozilla venster starten kan ook niet, want dan zeurt hij dat het profiel al in gebruik is
Erg vervelend aangezien het dan lijkt of m'n computer op 5 Mhz draait (= Héél langzaam) en ik m'n boot-knop 4 Sec. moet in drukken om hem zo te rebooten (Rebooten via Start lukt niet).
Raar.. Is dit nou iets typisch Mozilla of een virus/omdat ik Norton Anti Virus heb geinstalleerd?
edit
Nnet nog is geprobeerd maar dan met Norton uit, nu werkt het wel
. Is dit een bekend probleem?
Raar.. Is dit nou iets typisch Mozilla of een virus/omdat ik Norton Anti Virus heb geinstalleerd?
edit
Nnet nog is geprobeerd maar dan met Norton uit, nu werkt het wel

[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 13-08-2003 16:22 ]
Niet bij mij, maar je kan even op http://forums.mozillazine.org/ zoeken of er gelijke problemen bekend zijn. Zoals altijd kan het legen van je cache helpen.Switch schreef op 13 August 2003 @ 15:11:
WTF? M'n Mozilla is nu helemaal geflipt, als ik een *.EXE'tje wil downloaden, dan vraagt 'ie netjes om het doel etc, maar daarna hangt 'ie en moet ik hem afsluiten via Ctrl - Alt - Del. Dat lukt half, want het proces 'mozilla.exe' blijft nog staan, neemt precies 200 kB aan gehuegen in en wel 1% van de CPU Usage. Een nieuw Mozilla venster starten kan ook niet, want dan zeurt hij dat het profiel al in gebruik isErg vervelend aangezien het dan lijkt of m'n computer op 5 Mhz draait (= Héél langzaam) en ik m'n boot-knop 4 Sec. moet in drukken om hem zo te rebooten (Rebooten via Start lukt niet).
edit
Nnet nog is geprobeerd maar dan met Norton uit, nu werkt het wel. Is dit een bekend probleem?
Cache legen werkt ook niet
Dit vindt ik echt extreem raar. Ligt het aan een instelling in Anti virus ofzo?
edit
Zelf reinstall helpt niet, kut Anti Virus
edit
Zelf reinstall helpt niet, kut Anti Virus
[ Voor 23% gewijzigd door Switch op 13-08-2003 17:31 ]
Geldt het voor elk exe bestand dat je download? Of specifiek van een site.
Kun je wel andere bestanden downloaden?
Kun je wel andere bestanden downloaden?
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Anoniem: 21889
Haha lama, al gevonden!
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 21889 op 21-08-2003 11:43 ]
Voor de avonturiers onder ons: De nieuwe nightly's van Firebird zitten vol met nieuwe frutseltjes. Er word hard aan de weg gewerkt. *) Ze zijn nog behoorlijk buggy, maar als je jezelf nog jong en wild voelt.....
Wat is de meer waarde van Mozilla boven Netscape 7.1?
Dat zou ik graag willen weten, als die er is : stap ik over !
Alle netscape's zijn gebouwd op oudere (En dus in sommige gevallen ook stabielere) Mozilla-builds.Blasterxp schreef op 20 August 2003 @ 22:06:
Wat is de meer waarde van Mozilla boven Netscape 7.1?
Vooral aangezien Netscape geen nieuwe versie's meer uitgeeft, werk je dus met een verouderde browser. Mozilla werkt precies hetzelfde als Netscape, sterker nog, het is precies dezelfde browser, alleen zijn ze bij Mozilla inmiddels een flink aantal stapjes verder....
Ik gebruik ook al een tijdje Mozilla, vaak icm met IE, omdat sommige sites het gewoon niet doen met Moz
Zoals www.mp3cdspeler.nl, die pulldownmenuutjes rechts doen het niet
Of is dat een kwestie van Java oid downloaden?
Nee, die site doet het niet. Stuur ze een mailtje dat je graag bij ze zou kopen maar niets kunt uitzoeken omdat hun site slecht gebouwd is. Als genoeg mensen dit doen is eht zo opgelost.da_rippah schreef op 25 augustus 2003 @ 17:22:
Ik gebruik ook al een tijdje Mozilla, vaak icm met IE, omdat sommige sites het gewoon niet doen met MozZoals www.mp3cdspeler.nl, die pulldownmenuutjes rechts doen het niet
Of is dat een kwestie van Java oid downloaden?
Zoef
Wehehe
Zo kan het ook ja, passen de site aan en dan vragen ze om je order
New Features and Fixes
* Mozilla now includes a spellchecker for MailNews and Composer.
* Mozilla MailNews now supports the printing of the attachments list.
* ChatZilla, Mozilla's internet relay chat client, has had a major overhaul bringing many improvements.
* MailNews users can add header lines to *every* msg sent out via a certain identity.
* A common application hang with SSL-encrypted SMTP connections in MailNews was fixed.
* Unstyled XML display has been improved.
* Users can now mark message as read by date in MailNews.
* Gecko now supports setting color for <HR> and <BR>.
* A common problem collapsing the URLbar popup on Windows has been fixed.
* Mozilla's view source now displays line and column numbers in the status bar.
* Mozilla has improved performance, stability, standards support and web compatibility.
* Mozilla should no longer cause GDI problems on Windows.
En dat alles vind je terug in Mozilla 1.5b.
* Mozilla now includes a spellchecker for MailNews and Composer.
* Mozilla MailNews now supports the printing of the attachments list.
* ChatZilla, Mozilla's internet relay chat client, has had a major overhaul bringing many improvements.
* MailNews users can add header lines to *every* msg sent out via a certain identity.
* A common application hang with SSL-encrypted SMTP connections in MailNews was fixed.
* Unstyled XML display has been improved.
* Users can now mark message as read by date in MailNews.
* Gecko now supports setting color for <HR> and <BR>.
* A common problem collapsing the URLbar popup on Windows has been fixed.
* Mozilla's view source now displays line and column numbers in the status bar.
* Mozilla has improved performance, stability, standards support and web compatibility.
* Mozilla should no longer cause GDI problems on Windows.
En dat alles vind je terug in Mozilla 1.5b.
|_____vakje______|
Ik gebruik al weer een tijdje Firebird 0.6 enu heb ik sinds vanochtend het volgende probleem (o.a. op GoT en T.net) dat de pagina's er zo uitzien
Weet iemand wat voor een probleem dit kan zijn, en hoe het op te lossen is ?! Heb al geprobeerd opnieuw op te starten maar dat bood mij geen soelaas.b;{b%;y#t��ê���;dD©�n ��Ã0j¶wÚûãNk š�¥£,�+í@��ãr-K7ÌuPb¯ô|ä»d×iiW� Ä>µ��¬(¥��ØfwåÔ«r�Â¥%*i9ò_S��I�[A àgûðâY�µ(¥:x;¯BQÞ^ ô²Ê쎥$ž"Lü$-ÒòÇÜ6F¥Õ�Æ�æ÷�&¡_ÎZgæÅåqRû¡€�b¥�"ôª$�a]eÓ�ŜR>Ó���ô,Ä02î(º€���Ŝä�c?¢¿òy%;¡üâ{34õ`ÚðÉgV¡�©xX®Í.VO�ZY»Ê°�k�1Òê.œQ<ËÖÚGÉ1fµBîM��© �4-Büÿ*K¬Ôgóòª�â ¡6«§¯ugdBu�ß@¥Ÿä� ÐÇI|�®�|¯Qãú�Dõ!ÁîX�ôëoE·¹V¿^ªØœ�œú!Q_<Ò��·�³FœTUÀ;§ÂNJ\åeÔ;J§äF¥ Û(TÓÆÖ òJÆ« }+IØP2ŸEKåÒ«fصÒ��uj¬OºT¡Õ³úJ7 é�URL©ÛU&ìtìSD<ïõ\%qÕ¬øK/X,ÓÃà)L€ D'~èŒ�ËBdÝ"âEKJ\�+(òþ�K]aKèž�V^<��`�-�¿¥³Gá÷Kßwé*z��é�IM�*œ>DÀó�*òæ�*�¬7}Úò³ÖÓÇCâwËÕ<ž Ï ;MFoŽœb3 �� v.ùñ{í0Z¥x ,ASµÐJĩűÛñ®lÌví�ÛÎ`e£±y]3ÜÖ�Réxõªßx�)ˮǶé£lÄNí�O¥3kÇ*�ÞÉz¶ê5^9i�q³r %¡§Ùè�ÊÀèZ-�µ�*iÿzÉ�€Ž©×æÆ#)€z n?��òÐÜ:`ý!�tÀz^WÎ:dÈ$Æwœ¬�TIõSArZ 5�%spÛwôecÖ)Ûw�)©²©-Ñ�Õè�JÕUOÙ�µt©Ÿ6l,˱Ž�+y@�}&o&ÅUOðꮬ�õ\Úži*õ«EoÛÙ�jiãF¢Dm6šmS?©ëgvaãPêêužq«Oj�úŜ²E'��õز¯&ÕHkûhÕí°|,Užð�ÅÉœ�R9öiBö¿Ŝ6zÁŸå€øYñsCT?oøTa²�À�R�¶�§L[é÷+ä_�òÀ�œêg�×uQ�úòZîìÌœ%�VRÐ�
Anoniem: 63072
Dat heb ik ook gehad, nu gebeurt het nog als ik een link naar een rar bestand aan klik. Hij kent het bestandstype niet en geeft het als tekst weer. Mogelijk is er ergens iets in je config iets fout gegaan waardoor hij een binary element van de pagina die hij hoort te herkennen niet meer herkent.
Ik heb een nighly build gedowned, nu gaan pagina's goed. Ik moet hem alleen nog zo ver krijgen dat hij bepaalde download links als zodanig herkent. Bijvoorbeeld de genoemde rar bestanden.
Ik heb een nighly build gedowned, nu gaan pagina's goed. Ik moet hem alleen nog zo ver krijgen dat hij bepaalde download links als zodanig herkent. Bijvoorbeeld de genoemde rar bestanden.
prefs > navigator > helper applications:
mime type: application/rar
description: maakt niet uit
extension: rar
volgende blok mag je zelf weten....
<OK>
wat je ook kan doen als je een link naar een .rar krijgt, is 'save link as' doen, dan download ie em ook gewoon.
mime type: application/rar
description: maakt niet uit
extension: rar
volgende blok mag je zelf weten....
<OK>
wat je ook kan doen als je een link naar een .rar krijgt, is 'save link as' doen, dan download ie em ook gewoon.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
OKay, ik heb hier een probleem waar ik maar niet uitkom:
(mozilla 1.4)

Als ik een link van een .avi aanklik (bijv. http://www.blabla.com/filmpje.avi) dan krijg ik de bovenstaande error. Ook beinvloedt dit het downloaden, als ik iets wil downloaden krijg ik wel het scherm van waar wil ik het opslaan enzo, maar als ik op Save klik gebeurt er totaal niets, ik krijg ook geen error of een download complete.
ook opslaan van webpages / plaatjes werkt gewoon niet, en krijg wel weer dat venster, maar na klikken van safe gebeurt er weer nix. in IE werkt wel alles ok..
Ik baal want ik heb echt geen id wat het is. Weet iemand hoe dit hoe dit op te lossen is? BVD.
(mozilla 1.4)

Als ik een link van een .avi aanklik (bijv. http://www.blabla.com/filmpje.avi) dan krijg ik de bovenstaande error. Ook beinvloedt dit het downloaden, als ik iets wil downloaden krijg ik wel het scherm van waar wil ik het opslaan enzo, maar als ik op Save klik gebeurt er totaal niets, ik krijg ook geen error of een download complete.
ook opslaan van webpages / plaatjes werkt gewoon niet, en krijg wel weer dat venster, maar na klikken van safe gebeurt er weer nix. in IE werkt wel alles ok..
Ik baal want ik heb echt geen id wat het is. Weet iemand hoe dit hoe dit op te lossen is? BVD.
[ Voor 23% gewijzigd door Type-R op 01-09-2003 22:57 ]
heb je wel rechten in de map waar je wilt opslaan?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ja, ik ben admiminstrator en ik heb dit probleem niet altijd gehad. ik denk sinds dat ik 1.4 heb.
Firebird is okay, olé, olé...
Ben sinds een paar weken helemaal om naar Firebird en het bevalt uitstekend. Zie hier voor mijn ervaringen.
Ben sinds een paar weken helemaal om naar Firebird en het bevalt uitstekend. Zie hier voor mijn ervaringen.
Rustacean
http://mozilla.gunnars.net/mozfaq_use.html#nosavefilesAmmie schreef op 01 September 2003 @ 22:55:
OKay, ik heb hier een probleem waar ik maar niet uitkom:
(mozilla 1.4)
[afbeelding]
Daar staat je probleem beschreven met een oplossing erbij.
De oplossing luidt als volgt:
Probeer dat anders eens.The solution, according to the Bugzilla entries, is:
1. Closing Mozilla
2. Deleting \mozilla.org\Mozilla\components\compreg.dat (or renaming)
Die onofficiele mozilla faq beschrijft nog wat meer bekende problemen, daar staan dan ook meteen de oplossingen bij en evt. wat links.
Thx, dat werkte 
Handige FAQ ook!
Handige FAQ ook!
Anoniem: 91672
Van wat ik uit de opening post heb begrepen klinkt Mozilla erg lekker
wat ik me echter afvraag:
1 - Werkt Download Accelerator + ook met Mozilla? (i.e. pakt automatisch de downloads)
2 - Dyslectisch als we zijn: is er ook een Nederlansche versie beschikbaar?
en 3 - veel lof en dergelijke gelezen, maar wat zijn de 3 grootste nadelen van Mozilla? (punten waardoor je af zou zien om voor Mozilla te kiezen)
Ik heb niet alle pagina's doorgelezen
dus als een vraag al beantwoord is, schroom je niet om de pagina nummer te vermelden.
wat ik me echter afvraag:
1 - Werkt Download Accelerator + ook met Mozilla? (i.e. pakt automatisch de downloads)
2 - Dyslectisch als we zijn: is er ook een Nederlansche versie beschikbaar?
en 3 - veel lof en dergelijke gelezen, maar wat zijn de 3 grootste nadelen van Mozilla? (punten waardoor je af zou zien om voor Mozilla te kiezen)
Ik heb niet alle pagina's doorgelezen

hmm, vraagje: ik krijg komende week een nieuwe laptop, kan ik gewoon de profile folder van mozilla (uit de applicationdata folder van documents en settings) backuppen, en volgende week over de dan aangemaakte profile folder heenzetten, of werkt dat niet?
het gaat me er vooral om om mijn mail te kunnen backuppen.
[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 04-09-2003 22:28 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat heb ik ook zo gedaan. Dat werkte prima. Het is wel belangrijk dat je idd eerst accounts gaat toevoegen e.d. en dan pas de boel terugzet.Orion84 schreef op 04 September 2003 @ 22:27:
hmm, vraagje: ik krijg komende week een nieuwe laptop, kan ik gewoon de profile folder van mozilla (uit de applicationdata folder van documents en settings) backuppen, en volgende week over de dan aangemaakte profile folder heenzetten, of werkt dat niet?
Kijk voor de zekerheid even na of de juiste directory/.rc file wordt gebruikt.
Dat vindt je onder het desbetreffende account. Is de Local Directory optie onderaan het tabblad Server Settings.
Alleen wel jammer dat DAP nog niet werkt voor FireBirdOrion84 schreef op 02 September 2003 @ 16:06:
ja, de nieuwste versie van download accelerator kan worden geintegreerd met mozilla.

En ook nog geen plugins kunnen vinden op www.speedbit.com of mozdev.org
Heb overigens wel het volgende geprobeerd, maar geen resultaat in firebird
19. How to integrate DAP into the Mozilla browser ?
1. Copy the file 'dapop.dll' from 'DAP' folder (C:\Program Files\DAP) into the 'Plug-Ins' folder (C:\Program Files\Mozilla\Plug-Ins)
2. Rename the copied file from 'dapop.dll' to 'npdap.dll'
Your DAP is now integrated into the Mozilla browser.
[ Voor 39% gewijzigd door Red op 05-09-2003 01:22 ]
je bedoeld de email accounts?? of de mozilla accounts? ik heb namelijk aleen een default mozilla account, maar daaronder wel meerdere mail accounts.ppl schreef op 04 September 2003 @ 23:40:
[...]
Dat heb ik ook zo gedaan. Dat werkte prima. Het is wel belangrijk dat je idd eerst accounts gaat toevoegen e.d. en dan pas de boel terugzet.
Kijk voor de zekerheid even na of de juiste directory/.rc file wordt gebruikt.
Dat vindt je onder het desbetreffende account. Is de Local Directory optie onderaan het tabblad Server Settings.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Mijn mozilla profile waaronder ik meerdere usenet accounts heb (de mail functie gebruik ik niet omdat ik daar een ander stukkie software voor heb).Orion84 schreef op 05 september 2003 @ 12:33:
[...]
je bedoeld de email accounts?? of de mozilla accounts? ik heb namelijk aleen een default mozilla account, maar daaronder wel meerdere mail accounts.
Mja, de ene keer werkte dat juist weer niet bij mij. Als het niet werkt zul je dus eerst die accounts moeten toevoegen en dan pas de backup terug moeten zetten.Orion84 schreef op 05 September 2003 @ 16:09:
dus ik hoef niet eerst die mailaccounts in te stellen?? ik installeer volgende week gewon mozilla, en dan vervang ik die folder door de backup, en dan werkt alles weer als vanouds?
Moet je niet even de user dir terugzetten want er zit nog een subdir in.
Je kunt dus beter alles handmatig terug zetten in die subdir ipv alles over de user dir heen te gooien.
Kick. Ik heb net de nieuwste nightly geïnstalleerd en ik zie ineens dat ook MozillaFirebird IPV6 Support heeft
.

Ik heb geen flauw idee hoelang het er al in zit, maar dit is geweldig.

Ik heb geen flauw idee hoelang het er al in zit, maar dit is geweldig.
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-09-2003 16:23 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Anoniem: 21785
Dit krijg je als een binary bestand (bijvoorbeeld een .exe een .rar of een filmbestand) als tekst wordt geopend in Firebird. En dat gebeurt als de server een verkeerd geconfigureerd MIME-type meestuurt (default is 'text/plain', vandaar).DoRRoN schreef op 01 September 2003 @ 14:20:
Ik gebruik al weer een tijdje Firebird 0.6 enu heb ik sinds vanochtend het volgende probleem (o.a. op GoT en T.net) dat de pagina's er zo uitzien
[^(^(@&&*@^@&#&@#&*% enzo...]
Weet iemand wat voor een probleem dit kan zijn, en hoe het op te lossen is ?! Heb al geprobeerd opnieuw op te starten maar dat bood mij geen soelaas.
Volgens de HTTP 1.1 specificaties mag er alléén gebruik gemaakt worden van 'MIME type guessing' als er geen geldige MIME type wordt meegestuurd door de server. In afwijking van deze specificaties maakt IE altijd gebruik van MIME type guessing: het gebruikt de bestandsextensie om te bepalen wat de browser met een bepaalde file moet doen: renderen of downloaden. Firebird houdt zich ook hier wèl aan de webstandaarden, omdat MIME type guessing ook nadelen heeft. Dus als een website een rar-bestand als 'tekst' aanbiedt dan zal Firebird het geheel volgens de regels als tekst tonen, ongeacht de extensie. Uitgebreide discussies hierover kun je vinden in de MozillaZine forums, zoek maar eens op MIME.
Rechtsklikken en 'save as' selecteren is in veel gevallen een goede work-around. De enige echte oplossing is een mailtje sturen naar de webmaster om hem op de verkeerd geconfigureerde server te wijzen (helaas hebben veel webmasters nog steeds dikke Microsoft oogkleppen op, maar het valt te proberen). Er zijn trouwens ook extensies beschikbaar ('force content type', 'asciimagic') die dit probleem trachten te verhelpen volgens de IE methode, maar deze heb ik zelf nooit gebruikt. Verder is het (naar verluidt) voor Windows machines ook mogelijk om met behulp van het programmaatje Proxomitron MIME types te forceren.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 21785 op 28-09-2003 17:21 ]
Helaas heeft Dorron het bij gewone pagina's op GoT en T.net.Anoniem: 21785 schreef op 28 september 2003 @ 17:14:
[ Verhaal met een hoop waarheid, maar helaas het punt missend ]
[wild guess]Waren er niet ooit dit soort problemen in het begin van de gz-verpakking in Mozilla? Dit zal het niet zijn, omdat je FB 0.6 gebruikt en geen Moz M18 oid en omdat het probleem oneens begon, maar goed. Misschien een proxy die hier niet tegen kan? [/wild guess]
[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 28-09-2003 17:39 ]
Zoef
Ik vind het zo irritant dat ik java niet goed werkend krijg met Firebird. Heb nu ook .7 geprobeerd. Ik heb Java Runtime Environment de laatste versie erop staan. Dit helpt echter niks. Sites als mp3cdspeler.nl of girtotel willen niet werken. Girotel kan geen overschrijvingen maken
en bij die winkel doet het menu het niet. Dus voor sommige sites moet ik nog steeds IE gebruiken
Ik kan gewoon girotellen met mozilla, dus ik denk dat je je probleem ergens anders moet zoeken, misschien in je security-instellingen?
Ik heb voor girotel in mozilla geen gekke instellingen hoeven te maken, enkel mijn firewall moeten vertellen java en cookies toe te staan. Het zou kunnen dat het in firebird net iets anders werkt, maar dat is geen probleem van gecko.
Ik heb voor girotel in mozilla geen gekke instellingen hoeven te maken, enkel mijn firewall moeten vertellen java en cookies toe te staan. Het zou kunnen dat het in firebird net iets anders werkt, maar dat is geen probleem van gecko.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Nou nou, ik denk, ik zal de overstap ook eens maken omdat IE hier best traag is, maar de helft van de website's die ik bezoek zien er gewoon "verneukt" uit. Ik zou deze browser beetje met netscape kunnen vergelijken, die maakt ook al die pagina's kapot
Hoe kan dit toch?
Leuk he, IE only "webdesigners".WiNlUx schreef op 29 September 2003 @ 09:45:
Hoe kan dit toch?
Tja, dan is de keus snel zat gemaakt he, dan blijf ik nog wel ff bij IE6

Ach, ik kies er voor om dan maar niet op die site te komen. Ik ben blijkbaar het publiek niet.WiNlUx schreef op 29 september 2003 @ 09:51:
Tja, dan is de keus snel zat gemaakt he, dan blijf ik nog wel ff bij IE6![]()
Een argument dat vaak naar voren komt is dat IE het grootste marktaandeel heeft, en dus belangrijk is dat het daarop goed werkt. Dat is natuurlijk ook wel zo, maar het is een kleine moeite om de site ook voor mozilla / opera / netscape goed te maken.. maar dat vertikken ze.
Maar goed, qua code ziet die site er dan zo brak uit als wat, want IE is enorm goed in het oplossen van problemen die de webdesigner maakt. Stel je voor je maakt <b>text in bold<b> wat zo natuurlijk niet werkt, onder IE zou zoiets best wel kunnen werken. Maw: IE is heel goed in het alsnog werkend maken van de code. Andere browsers; opera, mozilla etc doen dat uiteraard niet.
Ik moet dat niet, ik wil een veilige browser. Ik kies voor Mozilla Firebird.
Geen last van ongewenste ActiveX controls, dus geen last van spyware, ingebouwde popup blocker.
No more IE. (behalve voor WU en SUS)
[ Voor 8% gewijzigd door blackd op 29-09-2003 09:57 ]
Anoniem: 45135
Ik draai Mozilla Firebird 0.6.1, t werkt allemaal prima maar er is @1 probleem.
Het opstarten ervan duurt erg lang, soms 5-10 seconden
Is dit een bekend probleem?

Gebruik je dan Mozilla of Firebird?, want bij Mozilla werkte het bij mij idd ook gewoon (girotel)RolandWitvoet schreef op 29 September 2003 @ 02:32:
Ik kan gewoon girotellen met mozilla, dus ik denk dat je je probleem ergens anders moet zoeken, misschien in je security-instellingen?
Zou kunnen, afhankelijk van je PC specs. Echt super snel is Firebird niet met (koud) opstarten, maar 10 seconden is wel veel. Ik heb trouwens de indruk dat de laatste builds sneller opstarten dan 0.6.1, dus je zou eens kunnen kijken of de laatste nightly of de Firebird 0.7 release candidate beter werkt.Anoniem: 45135 schreef op 29 september 2003 @ 10:47:
Ik draai Mozilla Firebird 0.6.1, t werkt allemaal prima maar er is @1 probleem.
Ik girotel alweer tijden gewoon met Firebird (zeker sinds FB 0.6, maar ik geloof dat ik daarvoor ook al kon girotellen met Phoenix). Geen idee waardoor dit bij jou niet lukt.Anoniem: 39835 schreef op 29 September 2003 @ 14:50:
Gebruik je dan Mozilla of Firebird?, want bij Mozilla werkte het bij mij idd ook gewoon (girotel)
Ik kan wel gewoon inloggen etc, maar wanneer ik opdrachten wil gaan verzenden met zo'n code dan krijg ik een foutmelding. Bij mozilla werkte het wel ok. Ik heb de runtime environment geïnstalleerd van java. helpt echter niet. Werkt het menu van bijv www.mp3cdspeler.nl bij jou met firebird? Moet ik nog iets bijzonders doen bij het installeren van java? (custom installation ofzo?)
Dat menu werkt inderdaad niet in Firebird. Zal wel getuned zijn voor Microsoft javascript.Anoniem: 39835 schreef op 29 September 2003 @ 17:58:
Ik kan wel gewoon inloggen etc, maar wanneer ik opdrachten wil gaan verzenden met zo'n code dan krijg ik een foutmelding. Bij mozilla werkte het wel ok. Ik heb de runtime environment geïnstalleerd van java. helpt echter niet. Werkt het menu van bijv www.mp3cdspeler.nl bij jou met firebird? Moet ik nog iets bijzonders doen bij het installeren van java? (custom installation ofzo?)
Met girotel heb ik geen problemen. Ik draai hier trouwens een wat oudere versie van het runtime environment: 1.4.0_01, misschien zit het probleem in latere javascript versies? Hoe dan ook: als het met Mozilla werkt zou hij het met Firebird ook gewoon moeten doen - de achterliggende techniek is immers gelijk. Tenzij je Mozilla met een eerdere versie van het Java Runtime Environment hebt gebruikt, dan zit daar waarschijnlijk het probleem.
nee dit is een schone installatie. Dus oudere installaties kunnen het probleem niet zijn
Ik snap niet wat er nu misgaat
Voor alle duidelijkheid: ik zeg niet dat er een oudere installatie in de weg zit, maar misschien heeft Girotel gewoon een probleem met nieuwere JRE versies.Anoniem: 39835 schreef op 29 September 2003 @ 18:13:
nee dit is een schone installatie. Dus oudere installaties kunnen het probleem niet zijnIk snap niet wat er nu misgaat
Als je in Mozilla precies dezelfde JRE versie hebt gebruikt als in Firebird weet ik ook niet wat het probleem is, maar als je Mozilla eerder hebt gebruikt met een oudere JRE versie dan kan dat dus de reden zijn voor het verschil. In het laatste geval zou ik eens kijken wat er gebeurt als je JRE 1.4.0 i.p.v. 1.4.2 installeert.
* Anoniem: 12235 zie trouwens op de MozillaZine forums dat er sowieso wat problemen met 1.4.2 schijnen te zijn; zie dit topic voor details.
Ik ben zeer tevreden over Mozilla firebird
Vooral het feit dat spyware minder kans krijgt is mooi
Voor de rest heb ik nergens problemen mee,het start lekker snel op,bijna even snel als IE zelfs hier,Rabo telebankieren werkt goed.
Het enige wat nog fout gaat is het weergeven van die bagger Frontpage sites maar daar stooir ik me niet aan
Ik haalde het al aan ,Spyware!!,zeer irritant en met IE 6 ook een probleem
Ik heb net even simplemp3s bezocht en heb dit expres met IE 6 gedaan het resultaat is het volgende

met Mozilla firebird heb ik geen problemen,voor mensen met een langzame verbinding zou dit ook een fijne browser zijn ,minder last van pop up en dus verspilling van je 56k6
Mozilla is OK!
Vooral het feit dat spyware minder kans krijgt is mooi
Voor de rest heb ik nergens problemen mee,het start lekker snel op,bijna even snel als IE zelfs hier,Rabo telebankieren werkt goed.
Het enige wat nog fout gaat is het weergeven van die bagger Frontpage sites maar daar stooir ik me niet aan
Ik haalde het al aan ,Spyware!!,zeer irritant en met IE 6 ook een probleem
Ik heb net even simplemp3s bezocht en heb dit expres met IE 6 gedaan het resultaat is het volgende

met Mozilla firebird heb ik geen problemen,voor mensen met een langzame verbinding zou dit ook een fijne browser zijn ,minder last van pop up en dus verspilling van je 56k6
Mozilla is OK!
Net ff Mozilla geinstalleerd. En die google toolbar, maar als ik zoek, gaat ie zoeken op een Spaanse google oid. Maar homepage geeft wel de Nederlandse weer.
Ik wil gewoon zoeken op de .com. Hoe stel ik dat in?
[edit]Ik heb het al, keer eroverheen
En hoe krijg ik alleen dat zoekbalkje van google naast de normale url-balk?

[ Voor 7% gewijzigd door Aikon op 05-10-2003 18:01 ]
Ik gebruik nu een tijdje Mozilla naast m'n IE6 en de naam "Outlook" zegt mij ook al niks meer
. Mooie openingspost met een lang draadje. Maar bestaat er ook een language pack, zodat ik alles in het Nederlands zie?
-
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan ?! Want waarschijnlijk kijk ik er ook overheen, wil nl. de Nederlandse Google hebben ipv de Engelstalige.Aikon schreef op 05 October 2003 @ 17:52:
Net ff Mozilla geinstalleerd. En die google toolbar, maar als ik zoek, gaat ie zoeken op een Spaanse google oid. Maar homepage geeft wel de Nederlandse weer.
* Red gebruikt overigens Firebird
Anoniem: 20210
Voor de mensen die geintresseerd zijn, de 1.4.1 stable is gereleased en staat op de site, staat ook al in de meuk Q..
Iemand een link naar een extension die die file types fixt? Want ik zoek er wel naar, maar kan ze nergens vinden

* Anoniem: 41976
Ik gebruik mozillafirebird al een tijdje na volle tevredenheid. Toen ik vandaag mozilla startte kreeg ik de volgende error onder me neus:

Door firebird er opnieuw op te zetten d8 ik het probleem wel te verhelpen. Dat is dus niet het geval. De fout blijks dus in me profile mapje te zitten. Als ik die weggooi is het probleem wel verholpen. Ik ben dan alleen wel al me skins,extentions,bookmarks enz.. kwijt
Gisteravond heb ik wel een skin geinstaleerd. Ik denk dat het daar aan ligt. Ik heb alleen geen idee hoe ik die skin kan verwijderen zonder mozilla.
Iemand die mij kan helpen?
Ik gebruik mozillafirebird al een tijdje na volle tevredenheid. Toen ik vandaag mozilla startte kreeg ik de volgende error onder me neus:

Door firebird er opnieuw op te zetten d8 ik het probleem wel te verhelpen. Dat is dus niet het geval. De fout blijks dus in me profile mapje te zitten. Als ik die weggooi is het probleem wel verholpen. Ik ben dan alleen wel al me skins,extentions,bookmarks enz.. kwijt
Gisteravond heb ik wel een skin geinstaleerd. Ik denk dat het daar aan ligt. Ik heb alleen geen idee hoe ik die skin kan verwijderen zonder mozilla.
Iemand die mij kan helpen?
Je kunt wel je bookmarks makkelijk redden uit je profile map (bookmarks.html) en die later gewoon weer terug plaatsen.
Extensions en skins zijn meestal redelijk snel weer op te zoeken, en een schoon profile helpt soms wel eens.
Het is niet de meest charmante optie, maar beter dan niks
Extensions en skins zijn meestal redelijk snel weer op te zoeken, en een schoon profile helpt soms wel eens.
Het is niet de meest charmante optie, maar beter dan niks
|_____vakje______|
lol te spammy voor mij!
Al die opties en crap, hou zoeits toch simpel man... nah ik ga weer trug op IE
Nou ik ben overgestapt op de laatste versie van Mozilla en het bevalt me eigenlijk best goed ...
alleen ik heb een vraagje:
kan ik ook automatische tabs openen?
en als ik met MSN mijn inbox openen kan ik dat ook via een tab en via mozilla laten doen?
alleen ik heb een vraagje:
en als ik met MSN mijn inbox openen kan ik dat ook via een tab en via mozilla laten doen?
[ Voor 22% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-12-2003 18:49 ]
This is the Way.
Wat is er mis dan? Als je op zo'n manier gaat reageren heeft niemand er wat aan en kan je maar beter niks posten. Geef eens een onderbouwing dan weten de ie gebruikers tenminste ook wat jij er fout aan vind.semicon schreef op 14 november 2003 @ 23:45:
lol te spammy voor mij!
Je mag best kritiek hebben maar geef het dan goed
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik denk dat alles wat je wilt wordt ingevuld door het installeren van de tabbrowser extensions plus even de juiste opties installen. Zie http://extensionroom.mozdev.org/ .HIValicious schreef op 06 december 2003 @ 18:45:
Volgens mij zit er in MSN hard ingebakken dat IE aangeroepen wordt. Ik gebruik het programma zelf niet, maar heb hier vaak over horen klagen.en als ik met MSN mijn inbox openen kan ik dat ook via een tab en via mozilla laten doen?
Zoef
ik bedoelde meer dat als ik een link open dat ik dan een nieuw venster krijg. dat wil ik niet ik wil het in een tab meteen hebben.
nou ja goed dat msn probleem los ik wel anders op.
en nu de final question:
ik heb hier xp profi en zit met meerdere gebruikers op een pc. nu zitten ze te klagen van ik heb mozilla er op, das klote, doe ie er weer op.
kan ik zilla op een andere manier MIJN (dus alleen voor mijn account) de standaard browser maken?
en nu de final question:
ik heb hier xp profi en zit met meerdere gebruikers op een pc. nu zitten ze te klagen van ik heb mozilla er op, das klote, doe ie er weer op.
kan ik zilla op een andere manier MIJN (dus alleen voor mijn account) de standaard browser maken?
This is the Way.
moet je de tabbed browsing extension installeren.HIValicious schreef op 07 december 2003 @ 12:39:
ik bedoelde meer dat als ik een link open dat ik dan een nieuw venster krijg. dat wil ik niet ik wil het in een tab meteen hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Maverick op 07-12-2003 12:40 ]
Dat kan met tab browser extensions. Heb ik hier ook en je kan behalve link in tab ipv nieuw scherm nog veel meer leuks ermee.HIValicious schreef op 07 december 2003 @ 12:39:
edit:
gotver te laat
maar wel een linkje 
gotver te laat

[ Voor 7% gewijzigd door gomaster op 07-12-2003 12:45 ]
Als je in Mozilla werkt wel ja, maar wat nu als je in je mail of in IRC een link krijgt? Als je die dan opent, wordt er een nieuw Mozilla scherm geopend. Dat wil ik niet en daarom heb ik die extensions geïnstalleerd. Dan kan je instellen dat er gewoon een nieuwe tab geopend moet worden.Orion84 schreef op 07 december 2003 @ 12:42:
dat je in een nieuwe tab opent kun je toch gewoon in de prefs aanzetten?? gewoon met Ctrl-click, of middlemouse click.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Blegh waar ik sinds kort last van heb is dat men bookmarks niet werken
Mozilla bookmarked gewoon niet meer
en als ik bookmarks inmport dan doen die het ook niet echt
(ze staan er wel maar er gebeurt niks als ik erop klik)

The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 91888
Weet iemand waar de shortcut naar Mozilla mail zit. Dit wil ik weten omdat ik een toetsenbord heb met een knop "Email" en als ik daar op klik opent OutlookExpress zich.
Als Mozilla mail gebruiker wil ik natuurlijk dat het MM opent. Dit kan ik instellen, maar ik weet niet waar exe-bestand zit.
Als Mozilla mail gebruiker wil ik natuurlijk dat het MM opent. Dit kan ik instellen, maar ik weet niet waar exe-bestand zit.
mozilla.exe -mail
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Hier het vervolg: Het grote Mozilla overstaptopic! (Deel 2)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.