even in de trant van reviews over de SR-4200:
ik heb dat ding nu een jaar op de kop af, en na een
wat ongewennige start bevalt ie redelijk.
Ik blijf de fysieke gebruiksvriendelijke bediening van m'n Akai AM-32 missen (grote drukschakelaars die de kamer vulden met een luide klik

) maar het meest erger ik me toch wel aan die draak van een afstandsbediening.. de vent die dat ding heeft bedacht moet aan de hoogste boom.
Het zou voor mij een reden kunnen zijn om niet weer voor marantz te kiezen als ze zulke wanproducten blijven bijleveren.
Naast onoverzichtelijkheid en de noodzaak om voor elke bron een aantal keer ferm op de juiste toets te stampen blijft ook het wisselen van batterijen een regelmatig terugkerend ritueel om de amp uit te kunnen zetten of te bedienen uit een andere hoek van de kamer dan die er voor liggend met de AB tegen het ruitje geduwd
En dan de DVD-speler een DV-4200;
super geluid, super beeld, maar traaaag...als je um aanzet duurt het nog een minuut voor de lade opengaat. La dicht, minuutje lezen...druk onderwijl op play...lezen klaar start ie niet..kan pas als ie klaar is met lezen...
Nieuwe cd van Robbie Williams d'rin, leuk maar die speelt ie toch echt niet. (key2audio?)
Cd weer terug naar de winkel, alle nummers gedownd via Kazaa; dan maar zelf een cd'tje fikken.
Ik zeg niet dat dat laatste euvel aan de cd-speler ligt, maar tis wel opvallend dat m'n vorige cd-speler (een Marantz cd-268 oid uit
1988) die cd's wél leest en speelt..ik verlang dan ook behoorlijk terug naar dat ding
Al met al ben ik gematigd enthousiast over het setje.
En ben ik nou de enige die dat zo ervaart?
Of is Marantz toch wel zo cool dat er geen wanklanken geplaatst mogen worden