At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:07 ]
gebruik je nou nog geen ASE?Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 12:57:
[afbeelding]
die bovenste hebben denk ik wel een beetje last van lag
stel de image breedte ff in op width=600
[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 17-12-2002 13:03 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
die staan bij mij nog op dezelfde pagina??? (100 posts per paginapy.mosjuh schreef op 17 december 2002 @ 13:06:
mensen die nog niet op de laatste polls hebben gestemd:
welke server?
hoe lang SP?
Maestro.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 13:09:
[...]
die staan bij mij nog op dezelfde pagina??? (100 posts per pagina)
boeiend..
op de desert combat homepage staat dat ze eind december een pre alpha willen releasen (staat er al een week of 3.. eerst ff zelf zoeken dus)Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 13:17:
hoe staat het eigenlijk met die desert combat mod... wanneer komt ie uit enzo??
Ja maar als de carrier helemaal aan de andere kant van de map staat, dan is het nogal een kut eind varen met zo'n klein bootje..bovendien gebeurt hetzelfde ook wel eens als ik op de boot spawn, zie niemand, stap in, rijd weg, dan spawnen er andere gasten schieten mij overhoop omdat zij dat vliegtuig hadden willen hebbenWarfare schreef op 17 december 2002 @ 11:27:
[...]
Dit vind ik nou echt zo triest. Je moet niet wachten op vliegtuigen. Als er eentje staat.. oke. Maar je moet die vlaggen pakken en niet gaan hannessen met vliegtuigen. Doelgericht werken en niet wachten.. Dat kost gewoon een mankracht die je hard kan gebruiken in het heetst van de strijd.

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Als ik dan echt wil gaan spelen en het spel begint te laden, gaat ie weer terug naar windows, en kan ik niet meer terug.
Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Ik heb alles al geprobeerd met instellingen veranderen e.d. (in Battlefield én in windows) maar niks helpt
ik heb net ff gekeken, maar het blijkt alleen te werken bij 640x480x32 en 800x600x32. Maar dat is ook geen pretje om daarmee te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 14:32 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
ASE? Wasda
Forget your fears...
...and want to know more...
Hehe. Ja. Op het einde van de landsingsbaan gaan loeren met een sniperrifle. Dan zie je die planes spawnen, springen ze er allemaal in, ze starten hun motoren, begin aan te rijden, op een gegeven moment duikt de voorkant van het vliegtuig iets naar beneden doordat ie loskomt en kun je de bestuurd zien........ff mikken........en.py.mosjuh schreef op 17 december 2002 @ 12:47:
planecamping.. doe ik wel maar dan wel zodra ik net was neergeschoten.. meestal is dan binnen 10 sec dat ding weer gespawnt en aangezien ik psies weet waar die dingen spawnen (geldt ook voor tanks etc) ben ik binnen 3 sec in de lucht.. maar goed.. heb idd ook een hekel aan lui die dat doen.. wel makkelijk scoren trouwens bij de vijand als die dat ook doen
PATS!!!!
2 van de 3 keer heb je een kill dan.
zucht.. dit is echt de LAATSTE keer dat ik iemand op de Battlefield FAQ wijs.. staat reeds in dat je All Seeying Eye kan vinden op hun site.. het is idd beter/makkelijker dan de standaard zoek functie in Battlefield en ook beter dan gamespy (geen irri reclames)Aetje schreef op 17 December 2002 @ 15:51:
[...]
ASE? WasdaBetere serverlist dan van BF itself? (Hoop 't wel, want de standaardlist is bagger, kan geen eens favorites toekennen!)
en voor de laatste keer.. LEES NOU EENS DE START POST EN DE FAQ!!!
Verwijderd
Weer eens effe een postje ramme!!
Dat dit topic gewoon NOG STEEDS leeft!
Volgens mij gaat het ook nog wel heeeel lang door... vooral als DESERT combat eraan komt... wat een ongelooflijk vette mod is dat toch... wel jammer dat het nog lang duurt voordat ie er is...
Goed... bralze verder nog!
Greetz:
Mr. P

Eindelijk maar toch is het me gelukt eindelijk een goede rfa file inmekaar te proppen, extracten lukte wel maar opnieuw maken gaf ie steeds een foutmelding.
Maar ach, mappen is tot nu toe een waar pixel paradijs
Nu nog ff uitvinden hoe ik bijvoorbeeld voertuigen moet invoegen
//edit: ik had het btw ook een keer fout gedaan, stond zowat de helft van de map onder water
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 07:21 ]
Verwijderd
Maar het is toch ook leuk om zo'n map te maken? Daar hoeft je dan toch niet gelijk waardering voor te ontvangen van heel spelend BF1942 community? Is leuk, maar het lijkt me niet dat je daarvoor mappen gaat maken.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 07:41:
Ziet er leuk uit, maar is het niet onwijs veel werk, voor niets eigenlijk? Want je map moet wel erg goed zijn wil ie gespeeld gaan worden...
De screenshot ziet trouwens leuk uit. Heb je misschien meer?
Nee man dit was alleen ff een tesje of het werkte enz. ben wel van plan om Berlin te gaan modden, kzal zo nog wel es een screen maken van die foute map waar de helft onder water staatMuErTo ChAvEz schreef op 18 December 2002 @ 08:11:
[...]
Maar het is toch ook leuk om zo'n map te maken? Daar hoeft je dan toch niet gelijk waardering voor te ontvangen van heel spelend BF1942 community? Is leuk, maar het lijkt me niet dat je daarvoor mappen gaat maken.
De screenshot ziet trouwens leuk uit. Heb je misschien meer?
//edit:

ff wat gekrabbel dus om te testen wat voor effect het zou hebben, zie onderstaande pics

Verder zijn de huidige maps tot nu toe met alleen photoshop (met plugin(s)) gemaakt dacht ik en misschien een paar andere progsels voor de materials enzo. dus in principe moet ik dat ook kunnen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 08:53 ]
welke tools gebruik je eigenlijk allemaal dan? en over die opmerking dat je wel eens 1on1 wou.. vind ik goed maar ik ben op mijn best (zeker in close combat maps als berlin) als ik tegen veel lui tegelijk moet (dan schiet ik altijd wel iemand raakVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 08:31:
[...]
Nee man dit was alleen ff een tesje of het werkte enz. ben wel van plan om Berlin te gaan modden, kzal zo nog wel es een screen maken van die foute map waar de helft onder water staat
//edit:
[afbeelding]
ff wat gekrabbel dus om te testen wat voor effect het zou hebben, zie onderstaande pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder zijn de huidige maps tot nu toe met alleen photoshop (met plugin(s)) gemaakt dacht ik en misschien een paar andere progsels voor de materials enzo. dus in principe moet ik dat ook kunnenwel een waar pixelneukerij met de hoogte instellen enzo.
* py.mosjuh had je pics niet gezien.. ignore opmerking over tools muv welke tool je voor die rfa files gebruikt?
[ Voor 5% gewijzigd door py.mosjuh op 18-12-2002 09:16 ]
Zal zo ff deze message editten met de juiste links naar tools enzo. voor nu ff 2 screenies met werkende parachutepy.mosjuh schreef op 18 December 2002 @ 09:15:
[...]
welke tools gebruik je eigenlijk allemaal dan? en over die opmerking dat je wel eens 1on1 wou.. vind ik goed maar ik ben op mijn best (zeker in close combat maps als berlin) als ik tegen veel lui tegelijk moet (dan schiet ik altijd wel iemand raak)..
* py.mosjuh had je pics niet gezien.. ignore opmerking over tools muv welke tool je voor die rfa files gebruikt?

//edit:
Als eerst het is allemaal erg veel leeswerk, dus het is niks voor de luie gebruiker

Om te starten: http://www.ea.com/eagames.../community_message_08.jsp
Dit is misschien overbodig maar wel handig, zo kan je een eigen mapje met je mod aanmaken en naar hartelust kloten zonder je orginele battlefield te verkloten.
http://www.bf1942.nl/?pag...s/index&action=file&id=41 Make RFA dit is een must have, is naar mijn weten geen andere programma voor, ik had zelf trouble in het begin hiermee maar als iemand er niet uitkomt wil ik tzt wel een tutje schrijven.
http://www.bf1942.nl/?pag...s/index&action=file&id=53 De onofficiële SDK versie 2. Hierin zitten diverse dingen zoals voor 3dsmax de dds plugin voor photoshop en de rfa extractor ook een must have.
Dat was het dacht ik wel, wat rest zijn nog wat handige (spam

http://mapping.bfcentral.com/tutorial_mapping01.php
http://bf1942forums.games...mdisplay.php?s=&forumid=3
http://www.battlefield194...c8a8bea3605f&threadid=309
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 09:49 ]
Man hoe geavanceerder de spellen zo ook de editors. Ik heb vroeger wel flink wat gemapt voor Duke3d. Dat was lekker simpel, wat lijntjes trekken en een behangetje uitzoeken en je had een muur. Tegenwoordig moet je van alles instellen en gedoe. Iets teveel werk

Maar uhm.. succes
thx m8.. ben alleen erg druk met school (moet nog een aantal taken afmaken voor de vakantie) en ik ben al helemaal moe van gisteren (LOTR 1 en 2 na mekaar in de bios gezien, 4 uur in bed, 730u wekker...Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 09:29:
knip - netjes verhaal - knip

Verwijderd
LOTR 2 beter als het eerste deel?py.mosjuh schreef op 18 december 2002 @ 10:26:
[...]
thx m8.. ben alleen erg druk met school (moet nog een aantal taken afmaken voor de vakantie) en ik ben al helemaal moe van gisteren (LOTR 1 en 2 na mekaar in de bios gezien, 4 uur in bed, 730u wekker...)
Althans dat zegt men
hijs erg leuk maar als je het boek hebt gelezen valt ie wat betreft het verfilmen van het boek wat tegen (helft van de film komt niet overeen met boek).. maar slag @ helmsdeep is zeer cool, enten zijn zeer cool, slag @ isengard met enten is zeer cool etc..Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 10:46:
[...]
LOTR 2 beter als het eerste deel?
Althans dat zegt men
Verwijderd
Mooi , ik heb het boek niet gelezen dus hij gaat zeker niet tegen vallen..py.mosjuh schreef op 18 December 2002 @ 11:06:
[...]
hijs erg leuk maar als je het boek hebt gelezen valt ie wat betreft het verfilmen van het boek wat tegen (helft van de film komt niet overeen met boek).. maar slag @ helmsdeep is zeer cool, enten zijn zeer cool, slag @ isengard met enten is zeer cool etc..
ik ga hem ook zeker zien komende week, namelijk lekker 2 weken vakantie
Bekend probleem dat ik ook had. Oplossing is redelijk simpel. Zoek het bestand VideoDefaults.con (ergens in de Battlefield dir) en open het met notepad. Verander "AllowRefresh 0" in 1. Dan werkt hetVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 14:19:
Ik heb nu dat ik een nieuwe monitor heb (Hercules Prophetview 920) ineens een probleem met battlefield. Als ik het spel opstart knippert het scherm iets en gooit m daarna weer terug naar windows. Het spel draait dan nog wel. Als ik dan met Alt-Tab naar het spel ga knippert ie weer wat en gaat dan gewoon verder. (Het menu draait dan in 800x600)
Als ik dan echt wil gaan spelen en het spel begint te laden, gaat ie weer terug naar windows, en kan ik niet meer terug.
Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Ik heb alles al geprobeerd met instellingen veranderen e.d. (in Battlefield én in windows) maar niks helptIemand een oplossing ?
edit:
ik heb net ff gekeken, maar het blijkt alleen te werken bij 640x480x32 en 800x600x32. Maar dat is ook geen pretje om daarmee te spelen.
Forget your fears...
...and want to know more...
zullen we doen? laten we een LOTR mod maken?M@NIC schreef op 18 December 2002 @ 15:46:
Zullen we ff stoppen met die discussie over LOTR en verder ontopic gaan ?
Maar ik denk dat de UT2003 of JK2 Enigine daar toch beter voor is ^_^
lol... JK2 engine???Switch schreef op 18 December 2002 @ 16:02:
Nee, het lijkt me serieus heel cool, een LOTR mod. Zwaardjes, rings enzo, en dan natuurlijk de classes: Frodo, Gandalf etc.
Maar ik denk dat de UT2003 of JK2 Enigine daar toch beter voor is ^_^
volgens mij is dat de quake 3 engine die jij bedoelt.....
jammer; hij is net iets te kiddie en te nep achtig.... maar het geeft wel aan waartoe mensen in staat zijn.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 16:20:
LOL Een GI JOE mod![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Maestro.mosjuh wishes voor het nieuwe jaar alvast veel mooie mods
Verwijderd
Apache ('chopper) Screens:

* Switch
[ Voor 41% gewijzigd door Switch op 18-12-2002 17:47 ]
ik dacht dat ze moeilijkheden hadden met het maken van een model.. mooi dat het ze toch gelukt is! en over die GI Joe mod.. lijkt mij best koel om zo'n megatank (1m lang op schaal!) te hebben die met allerlei elastiekjes aan mekaar zit..Switch schreef op 18 december 2002 @ 17:42:
Erhm, de Desert Combat 'chopper is ook net klaar hoor ^_^. Ze zijn halve maand bezig geweest met het uitvinden hoe ze het beste de propellors realistisch konden draaien. 't Is ze gelukt en de eerste screens zijn al binnen. HEt model is nog in alpha-fases iig.
Apache ('chopper) Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* py.mosjuh*
* py.mosjuh heeft ontzettend veel GI Joe meuk van vroeger..
-- Altijd blijven prutsen --
Anyway ik wil dus Berlin helemaal omtoveren, eerst ff wat pics:

deze plattegrond staat voor de handigheid ook als minimap in battlefield dus
Zoals je ziet nog erg matig, maar vanaf nu zal het snel gaan
Zoals je ziet heb ik zelf een ideetje gemaakt hoe deze Berlin eruit zou kunnen zien, maar ik post het hier omdat de Battlefielders hier misschien ook nog suggesties hebben
De cijfertjes zoals x6 bijvoorbeeld zijn het aantal verschillende spawnpoints die in 1 groep horen.
Heb je bewust geen controlpoint bij de brughoofden zitten?! Zo word het heel lastig om ook maar 1 controlpoint te capturen, ik zou dus wel controlpoints bij de brughoofden doen en de parachutes eruit halen.
hehe, zie nu inene; 1942 tickets in bovenste pic
Wel leuk, ik heb zelf ook tijden een idee voor een BF mapje, maar dan een echte realistische map van de omgeving hier bij mij in de buurt. Ik woon in Velsen, en het ligt hier bezaaid met bunkers. Er is wel nooit gevochten, maar lijkt me wel een uitdaging om een soortgelijke omgeving na te maken.
Kijk hier heb ik wel wat aan, maar dit kun je makkelijk oplossen door een paar huizen oid te plaatsen waar je niet in kunt. Als er iemand op zo'n huis gaat zitten ontdekt men dat snel genoeg.MuErTo ChAvEz schreef op 19 December 2002 @ 12:30:
Die parachutes boven het water te laten spawnen lijkt me niet zo'n goed idee. Dat wordt heel vervelend als er een ventje snel een hoop kills wil maken en gaat dan aan de waterkant spawnkills maken. Misschien wat dichter in de buurt van de brug doen?
Overigens wil ik toch wel de para's erin houden en ze gaan sowieso verder naar het midden om dat je anders de map kunt uitvliegen
Maar ik wil best de hele zooi omgooien hoor als men een paar goede/leuke ideeën heeft, ik wil sowieso dus wel 1 of 2 parachute spawnpoints
Ik denk dat ik midden op de brug een grijze vlag doe heb je als team dus 3 vlaggen nodig voordat de tickets sneller lopen, er zijn behalve de para's geen andere 'vaste' spawnpoints.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 13:13 ]
net ff op ehhh... kursk? gespeeld.....
op een gegeven moment; ik zit in vliegtuig, en de tegenstanders (allies) jatten onze vlag....
ik moet helemaal van de andere kant komen vliegen... ik vlieg erop af.... ga heel laag (blijkt jeep te zijn)... sturen.... sturen... corrigeren.... *kut jeep gaat snel*.... nog meer corrigeren.... raak nu bijna de grond.... boordkannonnen ratelen *raketaketak*..... *KABOEM* hehe... dies dood.... kijk voor me.... BOMEN!!!!!! 2 hele hoge vlak achter elkaar...... ik gooi mijn vliegtuig op z'n zij.... eerste boom voorbij...... whoesh..... vliegtuig op andere zij..... whoesh 2e boom ook voorbij... trek mijn plane weer horizontaal..... HEUVEL... (kut kleine map ook
kan nog net op tijd mijn neus de lucht in krijgen...
kreeg voor deze actie ook nog een complimentje van een medespeler
verder hadden we erg goede teamplay
voor het eerst echte veldlagen gehad.. iedereen werkte hier samen, beide teams! echt heel toppie! artillerie ondersteunde infantry, sniper plantte steeds artillery cam, goeie piloten (niet alleen Maestro), gecoordineerde tank aanvallen (ondersteuning door rocket e.a. infantry)Maestro.mosjuh schreef op 19 december 2002 @ 13:42:
lol....
net ff op ehhh... kursk? gespeeld.....
op een gegeven moment; ik zit in vliegtuig, en de tegenstanders (allies) jatten onze vlag....
ik moet helemaal van de andere kant komen vliegen... ik vlieg erop af.... ga heel laag (blijkt jeep te zijn)... sturen.... sturen... corrigeren.... *kut jeep gaat snel*.... nog meer corrigeren.... raak nu bijna de grond.... boordkannonnen ratelen *raketaketak*..... *KABOEM* hehe... dies dood.... kijk voor me.... BOMEN!!!!!! 2 hele hoge vlak achter elkaar...... ik gooi mijn vliegtuig op z'n zij.... eerste boom voorbij...... whoesh..... vliegtuig op andere zij..... whoesh 2e boom ook voorbij... trek mijn plane weer horizontaal..... HEUVEL... (kut kleine map ook
kan nog net op tijd mijn neus de lucht in krijgen...
kreeg voor deze actie ook nog een complimentje van een medespeler
verder hadden we erg goede teamplay
nog ff een leuke screen:

check het vliegende ventje.. soms probeer ik een beetje met iemand te "spelen" door hem/haar te lanceren mbv defguns en shipguns..
(owja: het vliegende ventje zijn die paar donkere pixels in de lucht
[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 19-12-2002 13:56 ]
Ow ik zat al mijn monitor te poetsenpy.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 13:56:
[...]
voor het eerst echte veldlagen gehad.. iedereen werkte hier samen, beide teams! echt heel toppie! artillerie ondersteunde infantry, sniper plantte steeds artillery cam, goeie piloten (niet alleen Maestro), gecoordineerde tank aanvallen (ondersteuning door rocket e.a. infantry)![]()
nog ff een leuke screen:
[afbeelding]
check het vliegende ventje.. soms probeer ik een beetje met iemand te "spelen" door hem/haar te lanceren mbv defguns en shipguns..
(owja: het vliegende ventje zijn die paar donkere pixels in de lucht)

Dit geeft erg veel voordeel in dogfights en bombing runs.
Je houd gewoon shift ingedrukt en kan dan rond in de cockpit kijken met de muis
hmm..[CSC]Outlaw schreef op 19 december 2002 @ 14:32:
Ik ben er net achter gekomen dat je kan rond kijken in je cockpit
[afbeelding]
* py.mosjuh slaat handleiding open..
toch gek dat ze in de handleiding geen melding van dat verschijnsel maken.. cheat?

damn voortaan eerst topic doorlezen
lees de draat voor je blaat
[This space is for rent]
helaas nietpy.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 14:55:
[...]
hmm..
toch gek dat ze in de handleiding geen melding van dat verschijnsel maken.. cheat?maar das idd wel handig.. zou dat ook in de tank/apc werken?

[This space is for rent]
Nope en het is ook zeker geen cheat want je kan er een knop voor binden bij air controls.py.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 14:55:
[...]
hmm..
toch gek dat ze in de handleiding geen melding van dat verschijnsel maken.. cheat?maar das idd wel handig.. zou dat ook in de tank/apc werken?
Verwijderd
het was maar een grolletje[CSC]Outlaw schreef op 19 December 2002 @ 15:11:
[...]
Nope en het is ook zeker geen cheat want je kan er een knop voor binden bij air controls.
echt niet

Cewl[CSC]Outlaw schreef op 19 December 2002 @ 14:32:
Ik ben er net achter gekomen dat je kan rond kijken in je cockpit
[afbeelding]
Verwijderd

???Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 18:52:
in het vliegtuig: hey ff rondkijken met die shift toets. hey een mannetje *zoom* *schiet* *dood*die crosshair is dus dom
Wat bedoel jij nou?
lama joh.. is diezelfde gast die niet wist wat het verschil tussen zijn points en kills waren..
kheb weinig tijd anders zou ik je graag willen helpen, maarruh misschien leuk om iets te doen met landingcraft, en versperringen op de brug (als mogelijk), bijv een soort van bunker halverwege de brug met nog een spawnpoint..Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 12:25:
]-KNIP-[
Zoals je ziet heb ik zelf een ideetje gemaakt hoe deze Berlin eruit zou kunnen zien, maar ik post het hier omdat de Battlefielders hier misschien ook nog suggesties hebben
Verwijderd
niet zo gemeen hepy.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 20:27:
[...]
lama joh.. is diezelfde gast die niet wist wat het verschil tussen zijn points en kills waren..
net in iwo jima was axis. ik in flak88. kwamen er 3 vliegtuigjes van allies eerste*droptbom* *flakflakflak* boem dood
tweede *droptbom *flakflakflak* boem dood
derde *droptbom* *flakflakflak* boem dood
3e springt uit het vliegtuig . *flakflakflak* DOOD
flak88?Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 21:37:
[...]
niet zo gemeen he
net in iwo jima was axis. ik in flak88. kwamen er 3 vliegtuigjes van allies eerste*droptbom* *flakflakflak* boem dood
tweede *droptbom *flakflakflak* boem dood
derde *droptbom* *flakflakflak* boem dood
3e springt uit het vliegtuig . *flakflakflak* DOOD
In een later comment word dit nog toegevoegd:Vehicular Havoc reports that EA will release a new, free, map today.
Quote:
I just received word from a very reliable source at EA that they will be releasing a NEW FREE MAP tomorrow.
(THURSDAY, DECEMBER 18, 2002)
KEEP your eyes glued to the Official Site or here for more info..
Ik kan niet wachten hoop dat het Pearl harbour isAh just got some info about the map, only can say it will be released tommorow:
Godlike zegt:
I will not publish this
Patrick [DICE] zegt:
THEN YOU DIE
Patrick [DICE] zegt:
kicken @ pearl harbor? snap eigenlijk niet wrom ze zo'n slag niet hebben opgenomen.. best cool als je nog in de haven ligt met je schepen enzo, met jeep naar airfield vanaf spawn.. tof[CSC]Outlaw schreef op 19 December 2002 @ 22:40:
Dit heb ik op bf.nl gevonden!
[...]
In een later comment word dit nog toegevoegd:
[...]
Ik kan niet wachten hoop dat het Pearl harbour is
WOOOT; zie het al voor me..... een vanaf de jappen gezien complete vliegoperatie (alleen vliegtuigen ter beschikking; evt alleen de 'torpedo'-versie) en amerikanen aa-guns + schepen (?)....py.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 22:42:
[...]
kicken @ pearl harbor? snap eigenlijk niet wrom ze zo'n slag niet hebben opgenomen.. best cool als je nog in de haven ligt met je schepen enzo, met jeep naar airfield vanaf spawn.. tof
nu maar hopen dat het geen verzonnen roddel is maar dat het echt waar is....
In een paar hele oude screenshots van voor 9-11 waren er wat screens van een haven wat erg veel op Pearl harbour leek ik denk dat ze het geschrapt hebben na 9-11 maar misschien stoppen ze het er nu weer in, ik hoop hetpy.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 22:42:
[...]
kicken @ pearl harbor? snap eigenlijk niet wrom ze zo'n slag niet hebben opgenomen.. best cool als je nog in de haven ligt met je schepen enzo, met jeep naar airfield vanaf spawn.. tof
Maarja een nieuwe officiele map is zoiezo erg vetjes
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Dat zou wel cool zijn idd.Maestro.mosjuh schreef op 19 December 2002 @ 22:49:
[...]
WOOOT; zie het al voor me..... een vanaf de jappen gezien complete vliegoperatie (alleen vliegtuigen ter beschikking; evt alleen de 'torpedo'-versie) en amerikanen aa-guns + schepen (?)....
![]()
nu maar hopen dat het geen verzonnen roddel is maar dat het echt waar is....
MAP: berlin
TYPE: ctf
TEAM: axis
ging redelijk gelijk op.. niet een team dat de hele map bezat.. zaten op een gegeven moment 3 allied infantry mijn team te bestoken met grenades vanuit de 2e verdieping van een gebouw (dicht bij 1 van de spawn points in berlin- conquest).. iig al heel wat puntjes gescoord door die lui.. ik dus de trap op (hun mij niet gezien)... voorzichtig de 2e trap, k98 (engineer dus) op de middelste (ze staan nog naar buiten te kijken).. hupsakee.. 1. vervolgens die andere 2 nog niets doorhebben.. ik dus staafje dynamiet erin.. hupsakee. *boem*.. die lui snapten er helemaal niets van..
owja.. nog wat vage screens:

Lighteye.. dit is ook berlin.. alleen zat ik geloof ik na death onder de map ofzo..

dat opzij kijken werkt wel alleen is het niet handig @ opstijgen.. vloog zo tegen de destroyer op..
[ Voor 30% gewijzigd door py.mosjuh op 20-12-2002 01:05 ]
Een feature list:
Op hun site kan je ook nog een deel 'Known Bugs' vinden, maar dat vondt ik beetje overdrevenPublic Alpha Release Notes
The DesertCombat team is pleased to announce that the first public vehicle test will be ready for download tomorrow evening. The purpose of this test is to get valuable feedback from the community so that we can produce one of the best gameplay experiences out there for arcade style modern military combat. The goal of the DC team is to release many of these alpha and beta tests until we feel it is a complete mod.
The first public alpha test will be version .1, were 1.0 will be the first release of the final mod. The test will not include any new maps or gameplay options, but we plan on offering a wide range of maps in the near future as well as new gameplay experiences such as Search and Destroy and Rescue missions. Below I will summarize the list of new weapons and vehicles in the first public release of DesertCombat.
The first set of weapons for DC will be focused around the Desert Storm conflict, this level requires military vehicles and weapons from the 90’s and will support the UN coalition and Iraq, for this test it will be U.S. troops and Iraqi troops only. It should be noted however that DesertCombat will support various weapons based on which level you are playing, for example there will also be a Somalia level with will feature weapons used in that conflict as well as levels featuring possible future conflicts. It will not be solely based on DesertStorm.
.1 Public Release Weapons and Vehicles
** This is not the complete or final list, this is only what is available for the public alpha and more will follow in the next alpha release.
US
Land
• M1A1 Heavy Tank
• MLRS Mobile rocket truck
• Humvee with a .50 cal machine gun
• Humvee with a Tow launcher
• Humvee Medical and Supplies
Air
• A-10 Warthog
• F-16
• Ah-64 Attack Helicopter
Hand Weapons
• M16A2 Assault Rifle
• Mp5-SD6 sub machine gun
• M9 handgun
• SMAW rocket launcher
Misc. weapons
• Maverick Missiles
• AMRAAM missiles
IRAQ
Land
• Shilka Mobile Antiaircraft
• T-72 Tank
• BDRM2
Air
• Mig29
Hand Weapons
• AK-47

Tot slot nog wat (nieuwe) screenshots

Ohja, de alpha komt natuurlijk uit morgen Amerikaanse tijd (New York). Dus voor ons duurt 't iets langer, waarsch.
Voor de ontwetenden: Desert Combat is een 21st Warfare mod voor het geweldige spel Battlefield 142. Aangezien er weinig (!) mod-tools zijn voor BF1942, is 't heel moeilijk mods te maken op dit moment. Toch is het geweldig dat echte profesionals (Frank Delise) dit gratis voor jullie maken. Deze mod beloofd veel
[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 20-12-2002 08:04 ]

Om die brug een beetje goed te leggen ben ik een paar uur mee bezig geweest

Verder kloppen de grondtextures nog niet natuurlijk, ook de oude spawnpoints staan er nog (zit al wel 1 nieuwe in
viewdistance staat op 200 btw en de fog is ook wat minder, maar dat zet ik uiteindelijk denk ik wel weer op de orginele stand.
En deze screen is genomen met een vliegtuig btw, alleen ff erin om snel ergens naar toe te gaan
Ik moet nog een naam hebben ben ik geen ster in...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 08:57 ]
a bridge too far?Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 08:56:
[afbeelding]
Om die brug een beetje goed te leggen ben ik een paar uur mee bezig geweestverder de material map zo ingesteld dat de grenzen nu afgebakend zijn: de warning message dus.
Verder kloppen de grondtextures nog niet natuurlijk, ook de oude spawnpoints staan er nog (zit al wel 1 nieuwe in) maar daar ga ik nu mee bezig de spawnpoints goed maken. Daarna komt het aankleden van de rest van het level dus ik zal voorlopig toch niet veel meer bijzonders aan screenies kunnen leveren, in het weekend misschien wel als het spawnpoint maken een beetje goed verloopt, is namelijk erg saai en precies werkje.
viewdistance staat op 200 btw en de fog is ook wat minder, maar dat zet ik uiteindelijk denk ik wel weer op de orginele stand.
En deze screen is genomen met een vliegtuig btw, alleen ff erin om snel ergens naar toe te gaan(dus geen planes)
Ik moet nog een naam hebben ben ik geen ster in...
[This space is for rent]
Verwijderd
Hehe Die Godlike (van de msn-log) is een Clanmember van me, maar ik weet nergens van af hoor![CSC]Outlaw schreef op 19 december 2002 @ 22:40:
Dit heb ik op bf.nl gevonden!
[...]
In een later comment word dit nog toegevoegd:
[...]
Ik kan niet wachten hoop dat het Pearl harbour is
Jullie zien het wel als hij uitkomt, ik heb in ieder geval wel zin in...
Leuk kerstkadootje van Dice

Ging sneller dan gedacht dat spawnpoint maken
Maar opzich kan het ook wel met 3 dan zou het dus voornamelijk om de bridge gaan, maar men moet ook de rest van het level zien dus toch maar 4 denk ik
Ennuh die tekening (ingamemap) die klopt niet helemaal he
Een duikboot te vroeg boven water gekomen?
Die 'antenne'[CSC]Outlaw schreef op 20 December 2002 @ 14:00:
Wat doet die antenne in het midden van de brug?
Een duikboot te vroeg boven water gekomen?
Verwijderd
ik dacht dat je 2 brugdelen had? maak er anders 2 (evt kortere) en maak tussen die 2 delen in een stukkie land met 1 of 2 vlaggen.. stukje aanlegpunt voor landingcraft ofzo... is iig beter dan een vlag midden op de brug?Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 15:25:
Ik vind wel grappig ... het gaat tenslotte ook om die brug
De nieuwe map is uit, het is geen Pearl Harbour maar zeker vetjes
http://www.ea.com/eagames...42/editorial/coralsea.jsp
[ Voor 61% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 20-12-2002 18:00 ]
daar heb ik echt lang op zitten wachten
Is die uit danDaDude schreef op 20 December 2002 @ 18:05:
MORGEN meteen desert combat downen !!!
daar heb ik echt lang op zitten wachten
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Dat is echt super irritant van die gasten die een destroyer pakken en daarmee hun eigen vliegdekschip onder vuur gaan zitten nemen
Ik kan daar echt niet tegen
Zo dat moest er ff uit
Die newsposter had niet door dat eht al over 0:00 was en DC komt dus vandaag vrijdag uit.
Wel een beetje laat natuurlijk want ze releasen het vanuit Amerika
[ Voor 40% gewijzigd door MrData op 20-12-2002 23:41 ]
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Ik ben hem nu aan het downen, zal gelijk een snelle mirror opzetten zodra ik hem heb!
Ben ook Coral Sea aan het downen, zal deze ook gelijk mirroren!
Eens kijken naar die nieuwe models, want de gameplay is nog lang niet af. Het is namelijk een alpha. Dus niet zeiken
Dit topic is gesloten.