Battlefield 1942 topic deel VI

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.817 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bat_faq_png.png

De oude topics:

Battlefield 1942 demo eindelijk uit
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)
Het grote BF1942 topic deel V

De Battlefield 1942 GoT faq

Nog wat andere quicklinks:

Officiële Battlefield 1942 website
Officiële messageboard

De Europese 1.2 patch is vandaag (29-11-2002) released :)

Direct download (langzaam!)
Fileplanet (registratie nodig!)
3dgamers.com (registratie niet nodig!)
Telenet games (registratie niet nodig, is snel)
Direct download met dank aan Snow_King :)

Voor de zekerheid nog maar even de juiste filesize: 21,8 MB (22.956.029 bytes)

Persoonlijk denk ik dat het beste is om Battlefield 1942 maar weer opnieuw te installeren, dan weet je iig zeker dat alles ‘clean’ is zodat je niet naar andere oorzaken hoeft te zoeken mochten er problemen optreden. Het is NIET nodig om eerst de 1.1 patch te installeren!

Volgens diverse gamesites (bv. BFcentral.com) is de Europese patch identiek aan de US patch, dus nog steeds een raadsel waarom er twee verschillende versies zijn?

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 19:31 . Reden: Release Europese 1.2 patch ]

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

De patch werkt bij mij wel, maar ik kan niet connecten. Foutmelding "Server data differs from file".

Hmmz, weer een clean install doen lijkt mij :'(

[ Voor 11% gewijzigd door FoggyFreek op 28-11-2002 15:09 ]

-- Altijd blijven prutsen --

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Weee nog meer schieten :D

mag er trouwens geen url bij naar de site van DE Gathering Of Tweakers BF1942 clan?

[ Voor 64% gewijzigd door Geckoo op 28-11-2002 15:15 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Heeft iemand al geprobeerd om na de patch werkend geinstalled te hebben de historical flag patch te installen? Deze lijkt bij mij en wat andere gamerz niet meer te werken! :| :(

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
voor plaatjes uit het spel zelf;
bf1942 plaatjes
meer (nieuwe) battlefield plaatjes

tip
wil je alle refreshrates kunnen instellen; doe dan het volgende;
open
\battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con
voeg deze regel toe (of verander hem hiernaar, mocht hij er al staan);
code:
1
renderer.allowAllRefreshRates 1

voor iedereen met vragen vergeet niet de FAQ te lezen (zie eerste post)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Hmmm heb er net een gedownload maar was different file size, nog maar eens gedownload. Hoe komt het eigenlijk dat er verschillende grootes in omloop zijn?

PS nieuw spel? Battle Field 1932? Dat is de officiele site althans?!

[ Voor 19% gewijzigd door ge-flopt op 28-11-2002 15:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ge-flopt schreef op 28 November 2002 @ 15:21:
Hmmm heb er net een gedownload maar was different file size, nog maar eens gedownload. Hoe komt het eigenlijk dat er verschillende grootes in omloop zijn?

Vooral door 3dgamers die waarschijnlijk een beta versie opgestuurd hebben gekregen. Staat ook wel op de mainpage van hun: www.3dgamers.com
Update: It appears EA initially sent us a beta version of the patch, which didn't allow online play. We have now replaced it with the correct patch. Apologies for the inconvenience.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42

Snow_King

Konijn is stoer!

ge-flopt schreef op 28 november 2002 @ 15:21:

een beta en een full, daarom ;)

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
ge-flopt schreef op 28 November 2002 @ 15:21:

Ja, er staat 'Officiële Battlefield 1932 website', maar je wordt gewoon naar 1942 gelinkt hoor ;)
(Typfoutje, lighteye moet dat even verbeteren :P)

The devil is in the details.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het spel nu ook eindelijk. :P
Vanavond na mijn motorrijles maar installeren en patchen, als ik jullie was dan zou ik alvast maar dekking zoeken. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 28 November 2002 @ 15:25:
[...]

Ja, er staat 'Officiële Battlefield 1932 website', maar je wordt gewoon naar 1942 gelinkt hoor ;)
(Typfoutje, lighteye moet dat even verbeteren :P)
Waar dan :? Kzie niks :+ ;)

• slash24
slash24 schreef op 28 november 2002 @ 15:15:
Heeft iemand al geprobeerd om na de patch werkend geinstalled te hebben de historical flag patch te installen? Deze lijkt bij mij en wat andere gamerz niet meer te werken! :| :(
Laat deze maar zitten, we zijn er al uit! gewoon een denkfoutje gemaakt :o :+

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Hulde aan DICE ze hebben werkelijk al mijn annoyances gefixed in de patch

:) :)

CLIENT FIXES
Totally new file structure
Ensures easy implementation of mods and expansion packs.
There is a bf1942.pid file that includes the process id for the battlefield game running.
Gameplay Tweaks
Jeeps more sensitive to shells (one shot equals one kill).
Increased B17 rate of fire for better carpet bombing.
Grenade damage versus tanks is 40% less powerful.
AA Gun Damage vs Infantry is increased (1 shot equals 1 kill in torso/head). Also removed splash damage versus infantry.
Slightly increased knife damage distance.
Slightly decreased deviation when walking and shooting with side arms.
Increased damage for Machine Gun 42 and browning versus infantry.
Increased damage for Plane Machine Guns versus other planes.
Tiger tank health increased by 25%.
Fixed M10 being treated as a jeep for splash damage.
Slightly increased damage for MP40, MP18 and Thompson versus infantry.
Cheats Removed
"Long View Distance" cheat fixed.
"Wireframe" cheat fixed.
"Turning Off Fog" cheat fixed.
Sound improvements and optimizations
Irregular looping sounds and/or loss of sounds bug has been fixed.
Redundant sound state changes removed.
Memory usage optimizations.
Physics engine improvements
Mine placed on jeep causing jeep to sink through ground no longer possible.
AI optimization
Bots do not jump in and out of vehicles anymore.
Bots have improved mobility and behavior while sitting in tanks: close range enemies now make the AI drive further away and fire from distance instead of just hopelessly circling around the enemy.
Several small tweaks and improvements for bot control
Major improvements to artillery.
Improved path selection (less prone to go on rough terrain).
Major improvement of the fire behavior.
Fixed bug in SAI's bot ordering update.
Fixed AI handgun sound effect.
AI will not favor planes on a runway which is blocked by other vehicles.
Decreased AI view distance.
Several tweaks of .con files for more accurate description of the game elements.
Menu
New Button "Custom Game" lets the player play a custom made mod game or Expansion Pack games.
Server browser "Backfire" setting displays properly in server details window.
The in-game console stays in front of game text and is less transparent for improved visibility.
Improved In-game server browser filters.
TAB button works so players can see their own score even if they didn't make the top 3.
The Minimap arrow yellow flash lasts longer when a teammate uses a voice or radio command.
Dedicated Server menu has an added function called "Automatic Restart". When checked the server will automatically restart if it crashes or is turned off any other way than pressing the stop server button.
Rendering Optimization
Billboard trees for GeForce 3-4.
Hardware shadows on all cards (GeForce 1-4).
Hardware skinning on animated meshes (wheels, flags, soldiers) (GeForce 3+ and hw vertexshaders cards).
New option to put into videoDefault.con (if wanted)
renderer.forceSwSkinning 1
(default is 0 = use hardware if available.)
Tri-stripping (optimizing meshes to improve FPS).
GeForce4 MX support fix that eliminates desktop crashes occurring on some computers.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
patch werkt hier goed, sniper is nu idd een stuk beter maar wat ik nog wel slecht vind is dat je nog steeds ziet wie je neer geschoten heeft..
enemy at the gates gezien?
Het is juist de kunst om dan op een nieuwe plek te gaan zitten en je oude plek in de gaten te houden
jawel, maar normaal gesproken kom je niet terug voor revenche nadat een sniper je neer geschoten heeft :z

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

jaja.. die patch is beter zo hoor.. eerste server die een mapchange heeft (ditmaal niet naar bocage van VAN bocage) hupsakee.... "disconnected from server".. mark my words.. als we aan het einde zijn van dit nummer (6 dus) zal patch 1.3 uit komen.. echter halverwege zal EA alvast een melding maken dat hij de volgende dag uit zal komen...

het vliegen gaat nu echt HEEL veel toffer... sodeju! net zo gaaf

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik ga die patch vanavond wel ff proberen. Twee verschillende versies van die patch slaat echt werkelijk helemaal nergens op :( Wat een zwaar debiele actie van EA/Dice.
Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit een spel gezien met verschillende patches voor verschillende regios. Krijg je alleen maar gezeik met servers. :( Als ik een goede server zie in gamespy dan wil ik gewoon connecten. Ik bedoel je gaat me niet vertellen dat je nu met een EU patch niet op NA servers kan spelen en vice versa?!?!?!? Wel een gode voedingsbodem voor mijn antipathie tegen USA >:). We moeten dan maar ff massaal EA NL gaan platbellen denk >:)

Misschien kan ik nog een beetje begrip op brengen als ze erbij vertellen waarom er verschillende patches zijn, maar dat zullen ze waarschijnlijk nooit gaan doen. :(:( En is die european patch dan voor de rest van de wereld ofzow?!!? :? Er bestaan toch ook nog continenten zoals Azie, Afrika, Zuid-Amerika.... Of kunnen die fluiten naar een patch. :? :? :?

• Bzzje
  • Laatst online: 12-08 16:52

Bzzje

Negeren is vooruitzien

FireFoz schreef op 28 November 2002 @ 15:49:
patch werkt hier goed, sniper is nu idd een stuk beter maar wat ik nog wel slecht vind is dat je nog steeds ziet wie je neer geschoten heeft..

[...]

jawel, maar normaal gesproken kom je niet terug voor revenche nadat een sniper je neer geschoten heeft :z
.... maar wel als je niet geraakt zou zijn... (eindafrekening tussen die twee snipers bedoel ik dus)

Negeren is vooruitzien

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik vind het wel makkelijk dat je aan je eigen vizier ziet of je raak geschoten hebt... das makkelijk als je bommen gooit en/of van een afstand op iemand schiet.

dus py; zo kun je ook zien of je een torpedo raak hebt gegooid

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

da Burp schreef op 28 November 2002 @ 16:01:
Ik ga die patch vanavond wel ff proberen. Twee verschillende versies van die patch slaat echt werkelijk helemaal nergens op :( Wat een zwaar debiele actie van EA/Dice.
Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit een spel gezien met verschillende patches voor verschillende regios. Krijg je alleen maar gezeik met servers. :( Als ik een goede server zie in gamespy dan wil ik gewoon connecten. Ik bedoel je gaat me niet vertellen dat je nu met een EU patch niet op NA servers kan spelen en vice versa?!?!?!? Wel een gode voedingsbodem voor mijn antipathie tegen USA >:). We moeten dan maar ff massaal EA NL gaan platbellen denk >:)

Misschien kan ik nog een beetje begrip op brengen als ze erbij vertellen waarom er verschillende patches zijn, maar dat zullen ze waarschijnlijk nooit gaan doen. :(:( En is die european patch dan voor de rest van de wereld ofzow?!!? :? Er bestaan toch ook nog continenten zoals Azie, Afrika, Zuid-Amerika.... Of kunnen die fluiten naar een patch. :? :? :?
Wie speelt er in Afrika nu BF1942? :+

Tja, ik vind het ook een beetje raar, maarja, er zal een reden voor zijn!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

da Burp schreef op 28 november 2002 @ 16:01:

ik heb de patch van eagames af gehaald (staat ook wel tussen de links).. ik weet niet offie europe, usa of wat ook is.. maar hij werkt wel! nou moeten ze alleen die EA servers waar ik doorgaans op speel updaten

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
worden er al mods gemaakt? en zo ja wie weet wat linkjes naar die modsites. Ben zelf van plan om 1 of ander nederlands level te bouwen (fictieve veldslag) met dijken en molens en een mooi durpke :)

eigenlijk vinnik dat engineers ook punten moeten krijgen voor repairen en medic's voor healen. wordt natuurlijk wel lastig (damage je eigen tank en repareer em continue), maar nu krijg je gewoon niks voor al die moeite

[ Voor 37% gewijzigd door KaMiKaZe op 28-11-2002 16:22 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan iemand een tip geven wat nou te doen?
Ik zie hier dat de meesten toch die 1.2 patch geinstald hebben en dat het ook bij de meesten goed werkt.
Is het dus alleen nodig om een copy te maken van je control map?
Ik heb verder nooit geen mods of iets dergelijks geinstalleerd.
Hoe zit het nu met servers joinen..zijn er veel die de 1.2 patch draaien?
Ik wacht eigenlijk liever gewoon op de europese versie maar als ik denk aan hoe lang het toen duurde met MoHaa dan zit ik er toch ook hard over te denken om deze patch maar te pakken.
Of zijn er hier ook peeps die toch ook wachten op de Euro versie van de patch?

Ik weet het een hoop vragen maar ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt ;)

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

KaMiKaZe schreef op 28 november 2002 @ 16:17:
worden er al mods gemaakt? en zo ja wie weet wat linkjes naar die modsites. Ben zelf van plan om 1 of ander nederlands level te bouwen (fictieve veldslag) met dijken en molens en een mooi durpke :)

eigenlijk vinnik dat engineers ook punten moeten krijgen voor repairen en medic's voor healen. wordt natuurlijk wel lastig (damage je eigen tank en repareer em continue), maar nu krijg je gewoon niks voor al die moeite
gewoon zorgen dat je geen punten krijgt voor het repareren van een lege tank.. zie maar hoe ze dat in C&C Renegade (ook goed spel trouwens) hebben gedaan

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
KaMiKaZe schreef op 28 November 2002 @ 16:17:

Van eentje weet ik het bestaan:
http://www.3dactionplanet.com/bf1942/gi/
is een gijoe mod..

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

IMHO kan je beter nog even wachten tot de 1.2 patch voor europa uit is, want de online servers hebben ook nog steeds de 1.1 patch... :)

SysSpec

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Sipio schreef op 28 November 2002 @ 16:22:
Kan iemand een tip geven wat nou te doen?
Ik zie hier dat de meesten toch die 1.2 patch geinstald hebben en dat het ook bij de meesten goed werkt.
Is het dus alleen nodig om een copy te maken van je control map?
Ik heb verder nooit geen mods of iets dergelijks geinstalleerd.
Hoe zit het nu met servers joinen..zijn er veel die de 1.2 patch draaien?
Ik wacht eigenlijk liever gewoon op de europese versie maar als ik denk aan hoe lang het toen duurde met MoHaa dan zit ik er toch ook hard over te denken om deze patch maar te pakken.
Of zijn er hier ook peeps die toch ook wachten op de Euro versie van de patch?

Ik weet het een hoop vragen maar ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt ;)
a & b) gewoon de patch downloaden en netjes installeren.. ik heb gewoon de patch van de ea games pagina geplukt en hij werkt zonder problemen (dus ook geen backups nodig)..
c) er zijn al een hele reeks servers met de 1.2 patch.. echter zijn de EA servers zelf nog alleen op v1.1.... (lekker nutteloos of niet |:()
d) er zijn verder geen mensen (of wat peeps ook zijn) die wel op de EU patch w8en..
e) geen dank

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb eindelijk het spel gekocht, en ik hoop dat ik er nog veel plezier mee zal beleven :). Maar ik ga nu eens op zoek naar die 1.2 Patch. Of moet ik nog eventjes wachten en gewoon 1.1 Installen :?.

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 28 november 2002 @ 16:09:
[...]

ik heb de patch van eagames af gehaald (staat ook wel tussen de links).. ik weet niet offie europe, usa of wat ook is.. maar hij werkt wel! nou moeten ze alleen die EA servers waar ik doorgaans op speel updaten
ik ben bang dat de eauk servers pas geupdate worden als de europese patch uit is :( :r

naja; ik kan nog wel verder met de servers die er wel zijn......

voor iedereen die de all seeing eye gebruikt een tip; je kunt zelf een filter maken:
links in het hoofdscherm staat het lijstje met spellen; klik daar met de rechter muisknop.
klik op 'new'

je krijgt nu een scherm;
vul in het grote vlak dit in:
code:
1
if gamever == "v1.1" remove

en links onderin het vak selecteer je "modifier" en hierachter "v1.2"
en vul je een naam in (bijvoorbeeld "v1.2")
klik op ok en je krijgt bij de spellen een vinkje; vink deze aan en bij battlefield krijg je alleen nog v1.2 spellen.

(je kunt ook v1.1 en v1.2 in het verhaal omdraaien als je nog ff op de v1.1 servers wil spelen)

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Desert combat RULEZ !!

-- Altijd blijven prutsen --

• Switch
Desert Combat is persoonlijk mijn favoriet, dat verwacht ik 't meest van. Sinds ik van plan ben BF'42 te kopen hou ik mijn oog op deze mod ;).

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 11:01
zo ff kijken hoe het met die nieuwe patch speelt :)
goed spel :D

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Jammer dat de bloodpatch niet meer werk.

Thy will see the light...

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

7th schreef op 28 November 2002 @ 17:14:
Jammer dat de bloodpatch niet meer werk.
boeit mij niet zo veel.. heb geen zin in allerlei bloedspuitende mensen in beeld terwijl ik probeer nog meer lui te mollen O-)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb een vette performance drop door deze patch, haalde voorheen 80 a 90fps nu nog matig 30 a 40 :(

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 28 november 2002 @ 17:20:
ik heb een vette performance drop door deze patch, haalde voorheen 80 a 90fps nu nog matig 30 a 40 :(
geen last van.. alleen maar beter

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Patch 1.2 is vandaag uit gekomen :D

Aap!

Verwijderd

Topicstarter
harmageddon schreef op 28 November 2002 @ 17:23:
Patch 1.2 is vandaag uit gekomen :D
Cool waar kun je um downloaden :+ :D

• harmageddon
Dat zoek ik dus nog :/

paar liggen er al plat :P
en fileplanet begin ik niet aan :/

[ Voor 60% gewijzigd door harmageddon op 28-11-2002 17:25 ]

Aap!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

harmageddon schreef op 28 november 2002 @ 17:24:
Dat zoek ik dus nog :/

paar liggen er al plat :P
en fileplanet begin ik niet aan :/
mag ik een subtiele hint geven door hoger te scrollen?
tot het begin van dit topic?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• harmageddon
Geckoo schreef op 28 november 2002 @ 17:27:
[...]

mag ik een subtiele hint geven door hoger te scrollen?
tot het begin van dit topic?
Stom van me |:( :| :/ 7(8)7

Aap!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

je zegt het zelf :D
(de rest dacht het :D)

Verwijderd

:+ lol
:( k*t european petsj kom nou :(:(:(:

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 17:38:
:+ lol
:( k*t european petsj kom nou :(:(:(:
installeer nou gewoon de USA patch.. boeit ECHT niet.. het werkt allemaal hoor

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Gehuil,gezeik.
Je kan gewoon de US patch installen op de euro versie.
Online playen werk ook.
Ik had wel een clean euro install alleen met 1.1 patch en blood patch.

Thy will see the light...

• Switch
Erm, 1.2 werkt niet bij mij hoor. Hij knalt terug naar desktop :). Ik blijf gewoon 1.1 Spelen, maakt me niet zoveel uit iig, er zijn toch niet zoveel 1.2 servers ;).

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Switch schreef op 28 November 2002 @ 18:27:
Erm, 1.2 werkt niet bij mij hoor. Hij knalt terug naar desktop :). Ik blijf gewoon 1.1 Spelen, maakt me niet zoveel uit iig, er zijn toch niet zoveel 1.2 servers ;).
reboot... *sigh*..

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Hmm, ik heb dus geen performance drop, Wake Island haalde ik 80 a 90 nu nog steeds, maar ik speelde Iwo Jima als eerste met de 1.2 patch en daar haal ik maar 30 a 40.

Iemand snappen dit komen kan?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmm je kan wel met 1.2 op Euro spelen, ik heb net twee uur lang gebattlefield, old school. Vooral die bulletbug dat je niemand raakte met knallen is erg goed verholpen/vermindert. :)

Verwijderd

en is de peformance beter op een gef0rce ti 4200 :? t schokte met 1.1 nog wat bij mij

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 28 November 2002 @ 18:32:
Hmm, ik heb dus geen performance drop, Wake Island haalde ik 80 a 90 nu nog steeds, maar ik speelde Iwo Jima als eerste met de 1.2 patch en daar haal ik maar 30 a 40.

Iemand snappen dit komen kan?
als je een in normaal ABN de vraag zou stellen misschien.. ;)

ik heb wel performance verlies als ik in een server zit met veel lui (>30).. echter heb ik met 1.2 nog maar een uur gespeeld ofzo dus ik kan het niet met zekerheid zeggen of het nu beter is... probeer iwo jima eens in een lege server.. als je dan nog steeds performance drop hebt moet je ff verder zoeken

trouwens.. hoe zie je je FPS? ik kan nml nergens een lijst met commandos voor in de console vinden...

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
console.showfps 1
in console (~) typen

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 28 november 2002 @ 19:37:
[...]

als je een in normaal ABN de vraag zou stellen misschien.. ;)

ik heb wel performance verlies als ik in een server zit met veel lui (>30).. echter heb ik met 1.2 nog maar een uur gespeeld ofzo dus ik kan het niet met zekerheid zeggen of het nu beter is... probeer iwo jima eens in een lege server.. als je dan nog steeds performance drop hebt moet je ff verder zoeken

trouwens.. hoe zie je je FPS? ik kan nml nergens een lijst met commandos voor in de console vinden...
ik speelde iwo jima instant battle.

BTW, dan Nederlands was express! ;) B)

• Sipio
  • Niet online
Heb zoals gezegd die 1.2 patch geprobeerd en hij werkte niet.
Heb toen een fresh install gedaan en gelijk de 1.2 patch erop gezet..ook nu werkt hij niet.
Het lijkt op het probleem dat ik een tijdje geleden ook had en dat was weer iets met de refreshrates.
In ieder geval..helemaal niks werkt nu meer.
Morgen maar weer verder zoeken..

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 28 november 2002 @ 20:02:
[...]

ik speelde iwo jima instant battle.

BTW, dan Nederlands was express! ;) B)
nee ECHT? :+

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Sipio schreef op 28 november 2002 @ 20:39:
Heb zoals gezegd die 1.2 patch geprobeerd en hij werkte niet.
Heb toen een fresh install gedaan en gelijk de 1.2 patch erop gezet..ook nu werkt hij niet.
Het lijkt op het probleem dat ik een tijdje geleden ook had en dat was weer iets met de refreshrates.
In ieder geval..helemaal niks werkt nu meer.
Morgen maar weer verder zoeken..
heb je wel de JUISTE patch?? er zijn 2 versies.. check ff de openingspost van het topic om uit te vinden welke de juiste is

Verwijderd

Hmm, ik heb de N-US versie geinstalled maar nog niet getest. Kan ik DAARover heen dan ook die EUR versie weer donderen wanneer die uitkomt? of moet ik dan helemaal opnieuw installeren?

• Switch
Hmm. Ik heb BF dus gekocht, maar ik begin steeds te denken dat 't een miskoop is. De laadtijden zijn lang, er zijn weinig goede servers, weinig teamplay en maar een aantal leuke mappen. Misschien moet ik even door blijven spelen ;). Op welke servers spelen jullie meestal? (En heb je een ping < 100).

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Switch schreef op 28 November 2002 @ 22:17:
Hmm. Ik heb BF dus gekocht, maar ik begin steeds te denken dat 't een miskoop is. De laadtijden zijn lang, er zijn weinig goede servers, weinig teamplay en maar een aantal leuke mappen. Misschien moet ik even door blijven spelen ;). Op welke servers spelen jullie meestal? (En heb je een ping < 100).
dit zijn de beste (vind ik)..

EAUK 01 - BF1942|267ms|159.153.178.72:14567
EAUK 02 - BF1942|332ms|159.153.178.73:14567
EAUK 03 - BF1942|155ms|159.153.178.74:14567
EAUK 04 - BF1942|345ms|159.153.178.75:14567
EAUK 05 - BF1942|285ms|159.153.178.76:14567
EAUK 06 - BF1942|527ms|159.153.178.77:14567
EAUK 07 - BF1942|328ms|159.153.178.78:14567
EAUK 08 - BF1942|340ms|159.153.178.79:14567
EAUK 09 - BF1942|276ms|159.153.178.80:14567
EAUK 10 - BF1942|329ms|159.153.178.81:14567
EAUK 11 - BF1942|145ms|159.153.178.82:14567
EAUK 12 - BF1942|155ms|159.153.178.83:14567
EAUK 13 - BF1942|325ms|159.153.178.84:14567
EAUK 14 - BF1942|318ms|159.153.178.85:14567
EAUK 15 - BF1942|276ms|159.153.178.86:14567
EAUK 16 - BF1942|303ms|159.153.178.87:14567
EAUK 17 - BF1942|375ms|159.153.178.88:14567
EAUK 18 - BF1942|162ms|159.153.178.89:14567
EAUK 19 - BF1942|524ms|159.153.178.90:14567
EAUK 20 - BF1942|211ms|159.153.178.91:14567

echter zijn ze nog niet geupdate naar v1.2

verder heb ik helemaal geen last van laadtijden (probeer anders eens een defragmentatie, scheelde bij mij ook behoorlijk), teamplay is er doorgaans alleen als je met vrienden speelt of met mensen uit een clan (ga eens naar het got army irc kanaal)

enjoy

• Switch
Hmm, de laadtijden zijn minder op 800x600 ;). Maar ik denk dat ik wat meer geheugen moet kopen (Heb 256). Defragmentatie zal idd ook wel helpen :). Thanks iig.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Patch 1.2 gedraait

Damn. Hij herkent mijn fairlight backup cd niet meer bij het opstarten. ;)

Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/fffe780/bc/pictures/bf1942.jpg?BC6Y059AKOl6l8lk

[ Voor 47% gewijzigd door Kirpeknots op 29-11-2002 11:37 . Reden: Plaatje bijgevoegd ]

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAHHH, EINDELIJK thuis van een @$#@!! lange tijd werken...

SNELLLLLLLLLLLLL de patch PIELEN!!!

Snow king-gast... nog bedankt voor link man..

Let's RELLLLLLLLLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Switch schreef op 28 november 2002 @ 22:56:
Hmm, de laadtijden zijn minder op 800x600 ;). Maar ik denk dat ik wat meer geheugen moet kopen (Heb 256). Defragmentatie zal idd ook wel helpen :). Thanks iig.
np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
daarnet nog ff met py gespeeld.

goede indrukken van nieuwe patch :) (betere netcode e.d.)

wat wel minder is is dat je (eerder/sneller/makkelijker) uit een voertuig geschoten kunt worden (jij bent dood geschoten en je voertuig is nog compleed in takt)
ik heb al een stuk of 5 mensen in hun vliegtuig doodgeschoten (zie je opeens een leeg vliegtuig op je radar verschijnen }) )

wat volgens mij ook vaker mis gaat is het uitstappen uit een vliegend vliegtuig. hier is het zo dat je volgens mij eerder gelijk dood bent met de nieuwe patch.

we probeerden nl een aantal keer dat ik py naar de vlag bracht; hij uitspringen, vlag pakken en op een open plek gaan staan zodat ik hem weer op kon pikken, maar helaas ging het telkens al mis bij het uitstappen (py direct dood)

ook heb ik nogsteeds last van chat-lag waar ik het in de vorige draad over had; dit hebben ze helaas niet opgelost (misschien ben ik de enige met het probleem :? )

maar het is nogsteeds een heel goed spel.

helaas begrijpen sommige mensen anderen ook niet. liep er iemand van ons team met de vlag over het strand; ik vlieg er 4, 5, 6 keer perfect overheen (kon zo bij mij instappen) maar denk je dat ze instappen???? nee hoor... :(
en dan gek vinden dat ze dood gaan...(/geschoten worden) :+
toen pakte vervolgens py de vlag op maar helaas voordat ik ook maar 1 keer over hem heen kon vliegen was hij al door een zero neergeschoten :'(

offtopic:
voor mensen die willen weten hoe je instapt in een vliegend vliegtuig; ga op een (voor het vliegtuig) bereikbare plek staan (liefst op een kale heuvel of bijvoorbeeld landingsbaan) ; laat je teamgenoot vlak over je heen vliegen terwijl jij de 'e' knop ingedrukt houd... voila je zit nu in het vliegtuig. --> er moet natuurlijk wel een lege zitplaats in het vliegtuig zijn.
dit werkt ook als er iemand in het water ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 29 november 2002 @ 01:06:
daarnet nog ff met py gespeeld.

[knip]

wat volgens mij ook vaker mis gaat is het uitstappen uit een vliegend vliegtuig. hier is het zo dat je volgens mij eerder gelijk dood bent met de nieuwe patch.
erg irri idd....
ook heb ik nogsteeds last van chat-lag waar ik het in de vorige draad over had; dit hebben ze helaas niet opgelost (misschien ben ik de enige met het probleem :? )
jup.. had ik ook.. prusters daar bij ea
dit werkt ook als er iemand in het water ligt
vlieg alleen niet TE laag... doe ik telkens.. je vliegtuig is dan bijna kapot.. maar goed.. ff snel landen, hangar in, draaien en weer weg ben je... O-)

nog ff een opmerking dat het guadalcanal was waar we in speelden...
* py.mosjuh was 1e en 2e.. in 2 ronden.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
weet iemand waar je bij e.a. bugs kunt melden (webpagina)?
dan zal ik ze ff over die chatlag vertellen in de hoop dat dat bij de volgende patch (over 8 maand) eruit gehaald word.
en dan kan ik gelijk vragen of ze wat aan die instant kill kunnen doen bij het uitstappen van een vliegtuig in de lucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 29 november 2002 @ 01:17:
weet iemand waar je bij e.a. bugs kunt melden (webpagina)?
dan zal ik ze ff over die chatlag vertellen in de hoop dat dat bij de volgende patch (over 8 maand) eruit gehaald word.
en dan kan ik gelijk vragen of ze wat aan die instant kill kunnen doen bij het uitstappen van een vliegtuig in de lucht....
_/-\o_ puik plan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb 1.2 even geinstalleerd en moet zeggen dat het wel soepeler loopt. Er waren me ook wel andere dingen opgevallen, maar die zijn al genoemd. Het enige wat mij echt NOG STEEDS gigantisch irriteert is het feit dat het Multiplayer menu nogsteeds niet helemaal goed werkt. Ping klopt niet: soms blijft ie 999 aangeven. Ook zag ik een server met deze gegevens: 26/32, dus ik log aan.....wat denk je??? Juist...ikuh de eniguh :( . Als ik de lijst met servers wil updaten dan krijg ik SOMS en lege lijst terug :? Moet ik het spel afsluiten en opnieuw starten en dan werkt het weer wel....

Al met al. Patch is een verbetering maar ik vind dat het een stuk beter had gekund.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

jagermeister1 schreef op 29 November 2002 @ 01:33:
Ik heb 1.2 even geinstalleerd en moet zeggen dat het wel soepeler loopt. Er waren me ook wel andere dingen opgevallen, maar die zijn al genoemd. Het enige wat mij echt NOG STEEDS gigantisch irriteert is het feit dat het Multiplayer menu nogsteeds niet helemaal goed werkt. Ping klopt niet: soms blijft ie 999 aangeven. Ook zag ik een server met deze gegevens: 26/32, dus ik log aan.....wat denk je??? Juist...ikuh de eniguh :( . Als ik de lijst met servers wil updaten dan krijg ik SOMS en lege lijst terug :? Moet ik het spel afsluiten en opnieuw starten en dan werkt het weer wel....

Al met al. Patch is een verbetering maar ik vind dat het een stuk beter had gekund.
gewoon All Seeing Eye gebruiken (ASE -> *click* voor download) is makkelijker etc.. blabla, verkooppraatje.. gewoon doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nou.... :O :O *gaap* :O :O enzo.. nog ff gewerkt.. ben aan het twijfelen.. mijn oogjes zien de wekker op 02:46u staan, mijn handjes doen zeer van het vele computeren de laatste tijd, maar ik wil gewoon doorgaan.. wat zal ik doen.. nog even snel een battlefield server opzoeken... of toch maar gaan slapen en morgen mijn geluk opnieuw beproeven.. ik denk dat ik toch maar voor het laatste ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Klotezutspel werkte niet samen met XP en de ReForce refreshrate fix. Zijn er mensen die een werkende refresh patch hebben voor dit spel? (Of tools die wel werken?)

Wat ik trouwens een nog veel irritantere bug vindt is dat als je in duikvlucht een bom laat vallen dat je vliegtuig in de lucht uit elkaar spat... :(

[ Voor 32% gewijzigd door Aetje op 29-11-2002 03:01 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Klotezutspel werkte niet samen met XP en de ReForce refreshrate fix. Zijn er mensen die een werkende refresh patch hebben voor dit spel? (Of tools die wel werken?)
Ik denk dus dat ik hetzelfde probleem heb.

Mosjuh > e vroeg of ik de goede patch wel had..ik heb hem niet van die link uit het begin van dit topic omdat die allemaal niet werkten.
Maar ik heb wel ergens de patch van 21.8 MB gevonden.
Ik neem aan dat die goed is?
Zo niet hoe kun je anders weten welke patch nou goed is of niet..als er 2 verschillende versies zijn dan zullen ze toch wel niet allebei 21.8 mb zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sipio schreef op 29 November 2002 @ 07:01:
[...]

Ik denk dus dat ik hetzelfde probleem heb.

Mosjuh > e vroeg of ik de goede patch wel had..ik heb hem niet van die link uit het begin van dit topic omdat die allemaal niet werkten.
Maar ik heb wel ergens de patch van 21.8 MB gevonden.
Ik neem aan dat die goed is?
Zo niet hoe kun je anders weten welke patch nou goed is of niet..als er 2 verschillende versies zijn dan zullen ze toch wel niet allebei 21.8 mb zijn?
Startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Voor de mensen die na het installen van de patch problemen hebben (zoals crash terug naar desktop) vergeet niet even in je 'videodefault file' de refreshrate op 1 te zetten. Er moet dus in de laatste regel van die file het volgende staan:

En dan werkt het weer prima ;)

Life is what happens while your making other plans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 22:22
JEeeeeeeeeeeeeeeeeeJ

http://www.gamer.nl/nieuw...10c8d3e23dcad3ef37a400ede

Europese Patch is uit. Nu heeft iig iedereen de patch, en kunnen alle server geupdate worden naar 1.2 :D

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandaag Battlefield kopen.
Is het een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Door Dix_Huit - Friday 29 November 2002 08:53

Ik ga vandaag Battlefield kopen.
Is het een beetje leuk?
Velen vinden van wel..
Wat ik persoonlijk heel mooi vindt is dat er werkelijk overal op de maps wel iets gebeurd, als je om je heen kijkt zie je van alles gebeuren.
Als je van dit genre houd denk ik niet dat je er spijt van gaat krijgen als je het spel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Op gamer.nl weet ook iemand de reden te gaven vande twee verschillende patches. Vrij simpel dus. Dit verklaat dus ook waarom de EU patch ruim een dag later gewoon gereleased word.
Voor de mensen die onder de engelse versie van het spel spelen HOEVEN niet de Europese patch, de europese patch heeft alleen localizatie fixes en geen technische. Dit heb ik van iemand van DICE, en bij mij deed ie het ook goed.
Aangezien ik gister toch geen tijd gehad heb om de 1.2 patch te installen zal ik vandaag gewoon maar ff de EU versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker weten. ik heb niet gewacht en kon meteen opnieuw installeren.. eigen schuld dikke bult niet?
dus wacht effe met de nieuwe update menschen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heb zojuist weer een clean install gedaan met die euro patch en alles werkt weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

jongens.. DOE NOU NIET ZO MOEILIJK MET DIE PATCH... |:( |:(
gewoon een willekeurige versie downloaden, controleer mbv de startpost of je de juiste versie hebt, en spelen maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn he! Heeft iemand dit ook?

Na de Patch te hebben geistalleerd gooit ie me uit het spel als ik op multiplayer -> Internet druk...

Vaaaaaaag.... meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 10:40:
Damn he! Heeft iemand dit ook?

Na de Patch te hebben geistalleerd gooit ie me uit het spel als ik op multiplayer -> Internet druk...

Vaaaaaaag.... meer mensen met dit probleem?
hoe vaak moeten we het nog zeggen.. gebruik nou eens all seeing eye...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

py.mosjuh schreef op 29 November 2002 @ 01:43:
[...]

gewoon All Seeing Eye gebruiken (ASE -> *click* voor download) is makkelijker etc.. blabla, verkooppraatje.. gewoon doen..
Thanks voor het verkooppraatje :P Had hem al eens gedownload, maar nooit echt gebruikt. Nu net getest en inderdaad! MUCH BETTER!! :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALS dat @@#-proggie ten minste wil installeren ... F#ck it ... ik kan gewoon niet meer battlefielden... arrrrrrrrrg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Kirpeknots schreef op 28 November 2002 @ 23:00:
Patch 1.2 gedraait

Damn. Hij herkent mijn fairlight backup cd niet meer bij het opstarten. ;)

[afbeelding]
wel kopen dit spel.. dice verdient dat.. (en ik dat zeg ik normaal nooit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
py.mosjuh schreef op 29 november 2002 @ 11:40:
[...]

wel kopen dit spel.. dice verdient dat.. (en ik dat zeg ik normaal nooit!)
IDD, als mensen hier nou ook nog gaan zitten zeuren over niet werkende kopietjes! Een goede game verdient gerespecteerd te worden, HOE? DOOR UM TE KOPEN! Wat een }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

slash24 schreef op 29 november 2002 @ 11:53:
[...]

IDD, als mensen hier nou ook nog gaan zitten zeuren over niet werkende kopietjes! Een goede game verdient gerespecteerd te worden, HOE? DOOR UM TE KOPEN! Wat een }:O
ik gebruik zelf ook wel een image van mijn harddisk in combinatie met virtual cd-rom maar alleen omdat dat sneller laad enzo.. heb het netjes bij de dynabyte gekocht met 10% korting.. (heb zo'n gratis klantenkaart aangevraagd waar niemand het bestaan vanaf weet.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNeMoNiCS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-10-2012
Kan iemand dit verklaren:

C:\>fc "K:\Games\Battlefield 1942\battlefield_1942_v1.2_full.exe" "K:\Games\Batt
lefield 1942\BF1942_Patchv1.2Euro.exe"
Comparing files K:\GAMES\BATTLEFIELD 1942\battlefield_1942_v1.2_full.exe and K:\
GAMES\BATTLEFIELD 1942\BF1942_PATCHV1.2EURO.EXE
FC: no differences encountered

Oftewel: de US en EUR versie zijn precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

MNeMoNiCS schreef op 29 November 2002 @ 12:50:
Kan iemand dit verklaren:

C:\>fc "K:\Games\Battlefield 1942\battlefield_1942_v1.2_full.exe" "K:\Games\Batt
lefield 1942\BF1942_Patchv1.2Euro.exe"
Comparing files K:\GAMES\BATTLEFIELD 1942\battlefield_1942_v1.2_full.exe and K:\
GAMES\BATTLEFIELD 1942\BF1942_PATCHV1.2EURO.EXE
FC: no differences encountered

Oftewel: de US en EUR versie zijn precies hetzelfde!
we hebben toch al gezien (eerdere post deze pagina d8 ik) dat ze IDENTIEK zijn muv wat taalinstellingen???? en zo'n file vergelijken zal echt niet in de source gaan zoeken hoor.. daar staat namelijk wat taal dingetjes anders...

[ Voor 12% gewijzigd door py.mosjuh op 29-11-2002 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNeMoNiCS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-10-2012
Oh en voor die verschillende taalinstellingen hoeft er geen enkele bit een verschillende waarde te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
waarom heb ik het idee dat niemand het topic leest voordat hij een vraag stelt? :(

die patch; is nu al tig keer gemeld dat de us patch werkt ALS JE NIET VAN 3D GAMERS HAD :+ ; want die hadden een verkeerde versie O-) .

vervolgens komt Aetje met een vraag waar ik al veel eerder een oplossing voor heb gegeven... |:(

daarnaast zijn er nog een heleboel vragen die je in de battlefield/got faq kan lezen (hè py???) :/

Battlefield/got faq...

dus als iedereen nou eerst leest voor hij blaat dan kunnen we hier tenminste nuttige dingen neerzetten (ervaringen met de patch _/-\o_ enzo 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 29 november 2002 @ 12:00:
[...]

ik gebruik zelf ook wel een image van mijn harddisk in combinatie met virtual cd-rom maar alleen omdat dat sneller laad enzo.. heb het netjes bij de dynabyte gekocht met 10% korting.. (heb zo'n gratis klantenkaart aangevraagd waar niemand het bestaan vanaf weet.. ;))
zelfs met meer dan 10% korting }) weet je nog...
(bij mij is namelijk €50,= * 0.90 = €45,=
en volgens mij hebben wij er toch echt 42,49 betaald (na lang aandringen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]dus als iedereen nou eerst leest voor hij blaat dan kunnen we hier tenminste nuttige dingen neerzetten (ervaringen met de patch _/-\o_ enzo 8) )
Hmmmmm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Ik ben nu nog eens even aan het testen met de 1.2 (us) patch erover. Wat schept mijn verbazing? :? Ik heb toch een lagere framerate dan eerst :'( Het loopt allemaal nog steeds wel smooth hoor (73 FPS ipv 84) maar volgens de info zou oa de Geforce4 plank beter moeten gaan presteren :P Misschien (ondanks dat we al weten dat de EU en US patch hetzelfde zijn) toch maar een clean install met EU patch proberen....... B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

white_rabbit schreef op 29 november 2002 @ 08:01:
Voor de mensen die na het installen van de patch problemen hebben (zoals crash terug naar desktop) vergeet niet even in je 'videodefault file' de refreshrate op 1 te zetten. Er moet dus in de laatste regel van die file het volgende staan:

Woot! Dank! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

en dat is weer zoiets dat al TIG keer eerder was gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

white_rabbit schreef op 29 november 2002 @ 08:01:

Yup das waar alleen jammer dat je chat en info text f*cked up is :(
Iemand anders die dat probleem ook heeft , is daar wat aan te doen dat iemand weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 14:15:
[...]

Yup das waar alleen jammer dat je chat en info text f*cked up is :(
Iemand anders die dat probleem ook heeft , is daar wat aan te doen dat iemand weet :?
de enige oplossing is een andere resolutie gebruiken; naar mijn weten gebeurt dit nl alleen op bepaalde reso's/refresh rates....

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.