Battlefield 1942 topic deel VI

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.827 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Switch schreef op 26 December 2002 @ 17:04:
meme1000: Nee als je op de clan van GoT wil, want we willen natuurlijk een clanserver, en dat geld hebben de clanbazen niet ;).
OHHHH ok :P zolang ik maar geen creditcard nodig heb :) moet dit spel echt kopen! ben nu de SP aan het downloaden om te leren vliegen. En ik ga mischien een logitech wingman exteme 3D kopen zodat ik goed kan spellen :)

Vraagje: als ik online speel heb ik dan mindere framerate omdat er zoveel mensen zijn en me computer kan het niet aan of komt het door online spellen?

Vraagje2: Als ik sniper schiet ik alleen raak als de vijand stil staat, ik heb alles geprobeert als ze lopen, net voor ze schieten ver voor ze schieten precies raak, alles, is dat sniperen gewoon te laggie online?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 17:15:
[...]

Vraagje2: Als ik sniper schiet ik alleen raak als de vijand stil staat, ik heb alles geprobeert als ze lopen, net voor ze schieten ver voor ze schieten precies raak, alles, is dat sniperen gewoon te laggie online?
Als sniper ben je gewoon waardeloos in deze game, ookal schiet je recht op zen kop dan heb je nog maar 50% kans dat je raakt, is gewoon slecht geprogrammeerd... :{

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 17:29:
[...]

Als sniper ben je gewoon waardeloos in deze game, ookal schiet je recht op zen kop dan heb je nog maar 50% kans dat je raakt, is gewoon slecht geprogrammeerd... :{
das nie waar :/

door de nieuwe patch 1.2 zijn de snipers beter geworden 8)

vraag maar es aan Snow_King ;)

[This space is for rent]

Verwijderd

PoweRoy schreef op 26 december 2002 @ 18:17:
[...]

Iets beter ja maar nog steeds behoorlijk bagger.

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
is wel leuk hoor, zo'n irc channel, maar welke server is het van irc?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
irc.tweakers.net

Captain Obvious to the rescue! :P

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Switch schreef op 26 December 2002 @ 22:13:
irc.tweakers.net

Captain Obvious to the rescue! :P
offtopic:
haal me uit je sig slet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
wat nou "obvious"? je kan toch beter op quakenet zitten, daar zitten de meeste games op

en trouwens ik vind snipen niet zo moeilijk, altijd leuk om mensen neer te zien gaan en de rest beetje verward om zich heen zien kijken

[ Voor 48% gewijzigd door Hyp3rman op 27-12-2002 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:40

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 13:42:
[...]

ik had eerst zon SB live! 1024 player. Opzicht goede kaart maar met de laatste drivers enorme framedrops in BF en ook als de processor usage hoog is in windows gaat winamp haperen bijvoorbeeld :(

nu zit ik dus ff met die ALC650 onboard sound van mn asus a7v8x. Prima geluid btw, ik had niet verw8 dat het zo goed is. Ok, het haalt het sb live! niveau niet, maargoed het is beter dan geen kaart :)

Verder gewoon alle geluidsinstellingen laag gezet ( alleen samplerate op 22 khz , rest op het laagste ) en ik hoor geen verschil.

woei! mn 888 post, ben ik nu true? ;) >:)

edit:
om precies te zijn; het is deze soundcontroller : VIA 3059 met de ALC650 codec.
Als je wat geld hebt, koop dat een Audigy (2) deze kaart ondersteund harware acceleration en dit neemt heel wat last weg van je CPU, dit zorgt weer voor een hoger FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

PoweRoy schreef op 26 december 2002 @ 18:17:
[...]

gna, gna, gna, Sniper rules!!!

Lekker bij El Alamein op een berg liggen op het kamp van de enemy gericht, bam, bam, bam alles d00d in dat kamp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^ >:) daar kan ik over meepraten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hyp3rman schreef op 27 december 2002 @ 08:39:
wat nou "obvious"? je kan toch beter op quakenet zitten, daar zitten de meeste games op

en trouwens ik vind snipen niet zo moeilijk, altijd leuk om mensen neer te zien gaan en de rest beetje verward om zich heen zien kijken
Obvious? Nou, lijkt me toch duidelijk? Ik bedoel: Wij zijn een clan van GoT, we hebben alleen mensen van GoT nodig in ons channel, dus waarom naar Quakenet als de meeste mensen gewoon op irc.tweakers.net zitten?

Maar ontopic pls O-)

En Snow_King is een spawnkiller, hij heeft 't net toegegeven! :+

[ Voor 9% gewijzigd door Switch op 27-12-2002 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spawnkillen met sniper is alleen zinvol als de kill cam uit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 27 December 2002 @ 12:03:
[...]

Obvious? Nou, lijkt me toch duidelijk? Ik bedoel: Wij zijn een clan van GoT, we hebben alleen mensen van GoT nodig in ons channel, dus waarom naar Quakenet als de meeste mensen gewoon op irc.tweakers.net zitten?

Maar ontopic pls O-)

En Snow_King is een spawnkiller, hij heeft 't net toegegeven! :+
jah 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 12:09:
Spawnkillen met sniper is alleen zinvol als de kill cam uit staat
idd. als ie uit staat is het feest. iedereen die als een gek heen en weer rent staan stil *BAM* Mistix[no4sniper]eengek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je eens in DC mod doen, is het helemaal slaapverwekkend... De ene kill naar de andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik kan de laatste tijd helemaal niet zo veel servers meer vinden :(

Al helemaal niet met the all seeing eye, daarmee vind ik er maar 5 ofzo die een beetje normaal zijn :? (ping <150, niet leeg, geen paswoord etc)

wtf :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Heb ik ook ja, weird :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hier ook ....
Iemand die het wel weet ...graag...want de DC mod rockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bug gevonden in dit spel, ik vertelde eerder al dat mij pc dit sel niet normaal wilde draaien. Ik ben er nu achter gekomen wat er is.. Er is helemaal niks, het spel draait prima.. nou zul je denken: wat is het probleem.. nou dat zit zo: om normaal te lopen moet ik naast de loop knop nog een anders functietoets op het toetsenbord intypen. Ik ga dus lopen, het beeld schokt, ik druk op bv op spatie en vervolgens loopt het beeld soepel... Ik snap er niks van.. Is er iemand anders die dat ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 19:01:
Ik heb een bug gevonden in dit spel, ik vertelde eerder al dat mij pc dit sel niet normaal wilde draaien. Ik ben er nu achter gekomen wat er is.. Er is helemaal niks, het spel draait prima.. nou zul je denken: wat is het probleem.. nou dat zit zo: om normaal te lopen moet ik naast de loop knop nog een anders functietoets op het toetsenbord intypen. Ik ga dus lopen, het beeld schokt, ik druk op bv op spatie en vervolgens loopt het beeld soepel... Ik snap er niks van.. Is er iemand anders die dat ook heeft?
Heb ik net getest heb ik niet.

Zat er nog aan te denken misschien druk je wel 5 keer achtermekaar op de shift knop :P gaat windows zeuren over plaktoetsen oid, misschien zorgt dat voor jou vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

mensen, we gingen net met AOG (Army of GoT) ff servertje pikken, ik zoog echt, alleen maar d00d en bijna geen kills, echt slecht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Snow_King schreef op 27 December 2002 @ 21:36:
mensen, we gingen net met AOG (Army of GoT) ff servertje pikken, ik zoog echt, alleen maar d00d en bijna geen kills, echt slecht!!!
;( net als ik :|

misschien komt et doordat ik tussendoor zat te vreten O-)
uiteindelijk ging het weer beter :)
het ging zo:

goed matig slecht slecht slecht slecht goed goed goed
uiteindelijk 3e geworden van allied

was btw battle of bulge

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niet echt realistisch, werd door een tank 10 meter de lucht ingeblazen, parachute en hoppa Flip blijft leven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Lol. Op het einde rushde Axis ons met iets van 5 tanks :D. En daaran Wake. Alleen Lighteye en ik waren er toen nog, een en al vliegtuigen bij de Axis, niet normaal meer :D.

Nee, toen riep ik niet om m'n mammie maar om een Snow_King :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 27 December 2002 @ 09:38:
[...]

Als je wat geld hebt, koop dat een Audigy (2) deze kaart ondersteund harware acceleration en dit neemt heel wat last weg van je CPU, dit zorgt weer voor een hoger FPS
mja, maar die chip die op de de audigy is hetzelfde als op mijn oude sb live! , nl emu10k o.i.d. Ik verw8 dus weer dezelfde problemen terug te zien, of de drivers voor de audigy2 moeten radicaal beter zijn dan de sb live! drivers.

Maargoed, voor de fps hoef ik het niet te doen aangezien ik al 99+ fps draai @ 1600x1200x32, all grafische details hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16
kom we gaan ff met z'n allen een server roeleren :)

laat maar, word wel eauk ofzo

[ Voor 40% gewijzigd door RelaXXinG op 27-12-2002 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 27 December 2002 @ 22:23:
Lol. Op het einde rushde Axis ons met iets van 5 tanks :D. En daaran Wake. Alleen Lighteye en ik waren er toen nog, een en al vliegtuigen bij de Axis, niet normaal meer :D.

Nee, toen riep ik niet om m'n mammie maar om een Snow_King :P
waarom om mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Omdat jij Wake Island fan bent :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 28 December 2002 @ 00:56:
Omdat jij Wake Island fan bent :? :P
GoT it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik doe mee, welke server :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

komaar voortaan op mIRC

irc.tweakers.net
#armyofgot

kanje zien waar we spelen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Snow_King schreef op 27 December 2002 @ 09:39:
[...]

gna, gna, gna, Sniper rules!!!

Lekker bij El Alamein op een berg liggen op het kamp van de enemy gericht, bam, bam, bam alles d00d in dat kamp >:)
Bij El alamein rij ik liever (als axis) met een tiger tank de hangar binnen bij de air-strip. vervolgens al die spitfires en b17 kapot knallen. die iger is in die hanger gewoon niet kapot te krijgen en je kunt jezelf prima dekken. vaak zorgt dit voor zoveel frustratie bij de vijand (en heel veel kills voor jou >:)) dat ze allemaal op die hangar af komen lopen en jou maten rustig de 3 flagpoints kunnen bezetten met als resultaat -> TOTAL VICTORY >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

KaMiKaZe schreef op 28 December 2002 @ 13:12:
[...]

Bij El alamein rij ik liever (als axis) met een tiger tank de hangar binnen bij de air-strip. vervolgens al die spitfires en b17 kapot knallen. die iger is in die hanger gewoon niet kapot te krijgen en je kunt jezelf prima dekken. vaak zorgt dit voor zoveel frustratie bij de vijand (en heel veel kills voor jou >:)) dat ze allemaal op die hangar af komen lopen en jou maten rustig de 3 flagpoints kunnen bezetten met als resultaat -> TOTAL VICTORY >:)
Dat noem ik spawnkillen

Beetje lame om daar zo te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

KaMiKaZe schreef op 28 December 2002 @ 13:12:
[...]

Das echt zo'n lame aktie hoop dat ze het in de patch fixen dat vijanden niet in de vijandelijk hangar gerepareerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaMiKaZe schreef op 28 december 2002 @ 13:12:
[...]

dat is leuk als je axis bent maar zeer irritant als je allies bent.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Bestaat er trouwens een cheat voor BF1942 en dan doel ik op de planes.
Want ik speelde laatst, en er was een kerel en die had me echt zomaar neergeschoten.
Je zag m'n "meter" niet eens naar beneden gaan want dan was ik al stuk, en dat deed ie een stuk op 5! keer.
Toen vond ik het opzich nog wel kunnen, maar toen ik ff op de grond bleef viel het wel erg op!
B17 spawnde, hij hield de knop nou... misschien 2 sec in en de b17 was al kapot!
Ook met tanks, hoefde hij maar ff op te schieten of ze waren al stuk.

Cheat :? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit had ik nou laatst met iemand in zo'n flak geval.. iedere keer weer schoot ie in 2 schoten je aan stukken... maar het kunnen ook gewoon skills zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 13:51:
dit had ik nou laatst met iemand in zo'n flak geval.. iedere keer weer schoot ie in 2 schoten je aan stukken... maar het kunnen ook gewoon skills zijn :/

Wat ik zag kunnen gewoon geen skills zijn, echt niet.
En B17 moet je wel aardig beschieten met een plane wil je 'm neerhalen, hij deed dat 2sec. B17 was nieuw!
Zo ook met die tanks, die heb je ook niet snel kapot met je MGs op je plane, hij schoot ff en ze waren stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb problemen dat ik veel te vaak sterf, al staat een idioot 2 mater voor me en ik schiet al 1sec op hem met een Bar1918 kunnen zij zich nog gewoon omdraaien en mij neerschieten, maar ik weet echt zeker dat ik raak schoot.

Ik zelf heb een ping van 40 a 50 dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
ja soms is dat een beetje vreemd in dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 28 december 2002 @ 14:00:
Ik heb problemen dat ik veel te vaak sterf, al staat een idioot 2 mater voor me en ik schiet al 1sec op hem met een Bar1918 kunnen zij zich nog gewoon omdraaien en mij neerschieten, maar ik weet echt zeker dat ik raak schoot.

Ik zelf heb een ping van 40 a 50 dan..
ach.. goed op het hoofd mikken en niet meteen knallen...
M@NIC schreef op 28 December 2002 @ 13:56:

[...]

Wat ik zag kunnen gewoon geen skills zijn, echt niet.
En B17 moet je wel aardig beschieten met een plane wil je 'm neerhalen, hij deed dat 2sec. B17 was nieuw!
Zo ook met die tanks, die heb je ook niet snel kapot met je MGs op je plane, hij schoot ff en ze waren stuk.
een tank duurt wel wat langer ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:06:
[...]

ach.. goed op het hoofd mikken en niet meteen knallen...
aha, that's the problem, schiet altijd op de borst, meer kans op raken namelijk, maarja met snipen op hoofd werkt weer wel goed.

beetje stom van me, gewoon op hoofd knallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
1vs1 fights zijn de makkelijkste die er zijn. In de 2 maanden dat ik nu ongeveer speel heb ik maar 10 van de 50 1vs1 fights verloren ofzo, zeker met die Bar1942 ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 28 December 2002 @ 13:45:
Bestaat er trouwens een cheat voor BF1942 en dan doel ik op de planes.
Want ik speelde laatst, en er was een kerel en die had me echt zomaar neergeschoten.
Je zag m'n "meter" niet eens naar beneden gaan want dan was ik al stuk, en dat deed ie een stuk op 5! keer.
Toen vond ik het opzich nog wel kunnen, maar toen ik ff op de grond bleef viel het wel erg op!
B17 spawnde, hij hield de knop nou... misschien 2 sec in en de b17 was al kapot!
Ook met tanks, hoefde hij maar ff op te schieten of ze waren al stuk.

Cheat :? :r
Laat ik als eerst zeggen dat ik nooit irl tk of cheaters moet tegen komen :(

Voorzover ik gelezen heb was/is er voor versie 1.1 een trainer die verschillende dingen doet zoals de accuracy verbeteren, speed hack, wall hack en fog pack.

In versie 1.2 zijn precies dezelfde cheats mogelijk gemaakt :(
Battlefield 1942

Accuracy prevents aim from being reduced when performing actions such as
firing, running, or jumping. (Also locks cammera when moving)

-Speed Hack permits rapid pistol fire, quicker reloading, and slightly better vehicle
mannueverability...
However, will cause some sync issues!
(Note that this WON'T effect movement to prevent being dropped.)

-Fog Hack removes fog on all global entities. Should make sniping from extreem range easier.

-Wall Hack permits seeing through walls, however, doesn't function in vehicles. This was rushed!

----------------Instructions---------
Basically
1)Run the game
2)Either alt-tab (Not recommended!)Battlefield tends to keep focus after you try select another
process, and, may crash on resume.

Or use the hotkey system (Recommended) to avoid potential crashes..

NOTE:You must RE-ENABLE cheats every game that you join.

-If the trainer is not working, alt-t and check the "Game Status" Dialog, if it reports "Found!"
then injection should work. If it doesn't
then there is a serious problem..

----------------------------------
Cntrl Shft F1, enable ACCURACY
Cntrl Shft F8, Unpatch
Cntrl Shft F2, enable SPEED HACK
Cntrl Shft F7, Unpatch
Cntrl Shft F3, enable FOG HACK
Cntrl Shft F6, Unpatch
Cntrl Shft F4, enable WALL HACK
Cntrl Shft F5, Unpatch
Het zou dus kunnen dat het een cheater was, maar sinds de 1.2 patch is het wel veel gemakkelijker geworden om piloten uit hun cockpit te schieten ;)

Verder zijn er nog bugs in de game die exploit kun worden, een bekende die nu in 'het nieuws' is, is die van coral sea en de carrier, kzal uiteraard het niet verder uitleggen :P

//edit: ik heb btw ook weleens de b17 binnen een paar schoten (5 ofzo) kapot gehad toen de vijand er net mee opsteeg, ik richt altijd op de middelste 2 motoren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm, jammer! Cheats maken een spel dus echt niet leuk.

Moet je voor de gein eens een war houden tegen een cheatende clan :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 28 december 2002 @ 15:25:
Hmm, jammer! Cheats maken een spel dus echt niet leuk.

Moet je voor de gein eens een war houden tegen een cheatende clan :r.
ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, gewoon hard terug cheaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 21:17:
lol, gewoon hard terug cheaten :P
Nee, zo maken we een community waar we met plezier gaan spelen :/

Misshien dat in de toekomst een punkbuster geïmplementeerd zal worden. Het punkbuster gebeuren doet z'n werk goed bij SoF2 en Quake dus waarom niet hier..

[ Voor 5% gewijzigd door StyXL op 28-12-2002 21:26 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
n0000000, alsjeblieft, nee, niet hceats, die cheats moeten dood, want als ik begin emt de multiplayer wil ik cheatvrije gameplay, en battlefield roelt, en gaat dood door cheats anders ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde het niet serieus hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

MuErTo ChAvEz schreef op 28 december 2002 @ 21:25:
[...]

Misshien dat in de toekomst een punkbuster geïmplementeerd zal worden. Het punkbuster gebeuren doet z'n werk goed bij SoF2 en Quake dus waarom niet hier..
ip ban ofzo :?

wat bedoel je :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

1 of ander proggie wat op de server mee gaat draaien zodat cheaten onmogelijk word geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
PoweRoy schreef op 28 December 2002 @ 23:06:
[...]

ip ban ofzo :?

wat bedoel je :?
Ken je punkbuster niet?

Dat zit o.a. in RTCW, SOF2 en Quake3. Als je een ongeldig serial nummer heb wordt je gebanned van de server, ik dacht dat de admin zelf kan beslissen voor hoe lang. Maar die pikt ook op of je bepaalde cheats gebruikt, zoals aimbots en dergelijke.

In SoF2 zag ik toen de punkbuster net was ingevoerd dat er zo af en toe weer een ventje van de server werd gekickt om random redenen. Ik heb het idee dat punkbuster wel goed werkt, want in SoF2 hoor ik nooit van dat gezeik als "cheater" of "aimbot" want dat is praktisch onmogelijk...

Punkbuster werkt goed naar mijn idee, misschien dat andere hier anders over denken, maar ik hou me niet zo bezig met de laatste cheats en omzeilen van dingen als punkbuster.

http://www.punkbuster.com

[ Voor 4% gewijzigd door StyXL op 28-12-2002 23:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Punkbuster zorgt er ook soms voor dat hij niet-cheatende mensen voor cheaters aanziet, waardoor je nieuwe Bf1942 moet kopen/key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

nooit van gehoord :/

maar ziet er goed uit :)

hoppend dat het ook in bf komt :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
sinds punkbuster kan ik q3 niet meer online spelen terwijl ik gewoon het origineel heb :(
krijg steeds de melding "misstyped cd-key?".
klote zooi :( geen idee wat ik er aan moet doen....
voor mij dus weinig positiefs over die punkbuster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

ik hoop echt dat de luitjes bij DiCE zodanig hebben geprogrameerd en dat ook blijven doen dat cheats niet mogelijk zullen blijken... bij Counterstrike hebben ze echt mijn plezier vergalt met al die cheats (heb een keer een war gespeeld waarin het andere team bepaalde spelers kunstmatige lag gaf (mijn huisgenoot had geen lag en ik had > 500 :? )

ennuh punkbuster? dan toch alleen van DiCE en niet van een of andere pruster die misschien mijn duur gekochte key aanziet voor een gekraakte..

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! binnenkort eindelijk onze eigen server! Zag net dat het geld nu van mn rekening was afgeschreven, dus mijn bestaling is rond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 12:49:
Woei! binnenkort eindelijk onze eigen server! Zag net dat het geld nu van mn rekening was afgeschreven, dus mijn bestaling is rond :).
server is er pas volgend jaar ;) :D

[ Voor 6% gewijzigd door PoweRoy op 29-12-2002 13:01 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Misschien is dit al bekend, maar ik las net het verheugende nieuws dat weer een nieuwe BF1942 MOD aan zit te komen.

De mod heet: Conflict in Somalia a BF1942 mod.

Het nieuws is alweer een aantal dagen oud, maar misschien is het bij GOT nog niet bekend...(zal ik wel raar van opkijken :+ )
Conflict in Somalia mod (Cis)

The Conflict in Somalia mod (http://www.cismod.com) have released an early version of their upcoming MOD, as an Christmas gift to all BF1942 players out there.

Quote:
Well , I know alot of you were waiting on us to release it but their is a catch we will be releasing it in the forums . We dont want anyone getting a wrong impression about us , keep in mind its still a beta and not really ready for release but since I made a promise im going to keep that .

Information:
So heres what will be in it :

US Side :

Weapons :

M16/M203
M16
M249
1911
M21

Vehicles :

UH60
AH6
Humvee 'Big Bulley'
Humvee 'Little Brother'
C130 *
VTOL *
Seaplane *
Willey (Default ones)

Features :

All clips , ammo is realistic
Axis side still left in there for WW2 vs Modern Era. Fighting
Carriers carry helicopters for awsome wars!
Enjoy!

Download Links:
http://cismirror.go-dedicated.com/
http://files.redphive.org/CiS_RC01.exe
http://nextgenwg.sports-gaming.com/cis/
http://www.bf1942-fr.com/
http://json.najt.nu/jnn/hosted/cismod/CiS_RC01.exe

More info @ Official Web Site ! : http://www.cismod.com/
Happy Fraggin
Ziet er allemaal niet zo veel belovend uit als DC vindt ik, afgaande op de screenshots, maar ik heb de mod dan ook nog niet geprobeerd. Ach kijk zelf maar ff ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik heb gehoord van mensen die CiS hebben gespeeld, is dat ie ronduit ruk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hmmm....dus het was al bekend. Ik w8 wel tot hij af is en dan overweeg ik wel om hem te downen. Voorlopig hou ik het bij het origineel. Blijft tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
CiS is een slechte mod. Maar de models en het idee is uitstekend, het ligt alleen aan de code, die sucked. Maar DC blijft altijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 22:01

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Weet iemand of road to rome al uit is?
of wanneer die uit komt?

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 februari is de geplande releasedatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logic schreef op 29 december 2002 @ 21:00:
Weet iemand of road to rome al uit is?
of wanneer die uit komt?
Hier zag ik hem: NLstore.nl

Gevonden via Vergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik w8 wel tot ie in de winkels ligt, want ik zie dat als je hem wilt bestellen er een levertijd van 5 tot 25 dagen op zit en ik ben veels te ongeduldig om daarop te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
Kan iemand Desert Combat downloaden, fikken en naar me opsturen? Wil er best voor betalen, want als ik het zo ga downloaden ben ik toch al bergen geld kwijt, maar daar ging het niet over. Wil iemand dit ff asap doen?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Serial-X schreef op 29 december 2002 @ 22:54:
Kan iemand Desert Combat downloaden, fikken en naar me opsturen? Wil er best voor betalen, want als ik het zo ga downloaden ben ik toch al bergen geld kwijt, maar daar ging het niet over. Wil iemand dit ff asap doen?
als je hem over een week nog niet hebt zal ik je helpen; ik heb alleeen de aankomende week geen tijd om het te regelen .....

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in Almere woont, kan ik je wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
wat is de link van de GOT clansite? benem kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ADMK schreef op 29 December 2002 @ 23:33:
wat is de link van de GOT clansite? benem kwijt :'(
ik zou zeggen; kijk in de signatures in de posts in deze thread....

offtopic:
klikje

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Serial-X schreef op 29 december 2002 @ 22:54:
waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hate - post : ER MOETEN GEWOON GEEN F*CKING CHEATS IN hET SPEL KOMEN EN PUNKBUSTER OOK NIET.... Dat heeft er bij CS voor mij gezorgd dat ik weer een nieuwe key kon gaan kopen
zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Moet je eigenlijk om DC te spelen versie 1.2 van battlefield instaleren, ik heb nou versie 1.1 en het werkt niet bij mij..

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Waterlelie schreef op 30 December 2002 @ 13:04:
Moet je eigenlijk om DC te spelen versie 1.2 van battlefield nstaleren, ik heb nou versie 1.1 en het werkt net bij mij..
dacht van wel.

correct me if i'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

jep je hebt 1.2 nodig :)

waar schijnlijk speelt bf dan ook beter door de fixes 8)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

PoweRoy schreef op 30 december 2002 @ 13:43:
jep je hebt 1.2 nodig :)

waar schijnlijk speelt bf dan ook beter door de fixes 8)
jep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan uberhaupt nog wel een server die je kan joinen die 1.1 ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 14:38:
slight chance dude, alles wat ik zie is 1.2

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 14:38:
geen enkele meer :)

misschien nog gekraakte servers :( :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

tnx, nou werkt het wel

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

:) weer iemand geholpen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

ik heb nou idd dat menu costum game
hierin staat battlefield 1.2 en die CiS mod

terwijl ik ook DC heb

als ik deze start begint ie te laden en even later wordt mij gevraagt of ik hem wil activeren, dat doe ik en even later weet hetzelfde..

wat moet ik nog doen?

en oja, de refreshrate is nou weer standaard 60 hz, waar kan k di veranderen want ik heb nou geen settings meer waar ik dat kan instellen

Alle problemen opgelost, alleen echt jammer dat ie distanceview niet meer werkt :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door Waterlelie op 30-12-2002 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zonet ff die realism mod (oid) gespeelt, super!
Ik vind het stukken beter dan gewoon BF1942, vooral de planes.
Een spitfire (ofzo :P) heeft nu 3 MGs op elke vleugel! :9~
Je hebt minder bommen (Veel sterker!!!), meestal 1 of je hebt 2 extra zware MGs op je neus zitten.
Je hebt infantry sneller dood, 1 of 2 schoten zijn meestal voldoende, wel irritant als je bv in een plane zit.

Alleen jammer dat er maar 1 server is ;(

[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 30-12-2002 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

M@NIC schreef op 30 December 2002 @ 17:47:
Zonet ff die realism mod (oid) gespeelt, super!
Ik vind het stukken beter dan gewoon BF1942, vooral de planes.
Een spitfire (ofzo :P) heeft nu 3 MGs op elke vleugel! :9~
Je hebt minder bommen (Veel sterker!!!), meestal 1 of je hebt 2 extra zware MGs op je neus zitten.
Je hebt infantry sneller dood, 1 of 2 schoten zijn meestal voldoende, wel irritant als je bv in een plane zit.

Alleen jammer dat er maar 1 server is ;(
vet down hem ook zo ff.

Argh, je hebt dat icon weer! :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

welke mod is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Manic dit bedoeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zullen we het 6e/7e (geen idee :D) topic gewoon weer laten openen door Lighteye? Dat is wel zo handig, en hij is er goed in ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC

Jazeker, en je kunt 'm oa hier downloaden: http://bf1942.4players.de...9964329c2fb0c82fccbecd1fe

VERSION 2.1 UPDATES

1. New tanks: Firefly (replaces Sherman)
PanzerIV H (replaces original PanzerIV)
2. Firefly has a gun which rivals that of the Tiger, Panzer IV H has a more powerful gun.
3. BF109 re-done: MG's are now in correct spot (above the nose) and there is a 37mm nose cannon with 25 rounds.
4. Spitfire: Has 8 MG's in the wings and carries one bomb. It has a lot of ammo, but burns it fast with 8 MG's.
5. P51: Has 6 MG's in the wings, and has larger ammo capacity. No bombs.
6. Corsair: Has 6 MG's in the wings, and more ammo. Also has 1 bomb.
7. Yak9: Has 1 MG and one 20mm Nose cannon. (both are in the engine area)
8. Zero: Has 2 engine cowl MG's and dual 20mm wing cannon's.
9. Panzer4H and Firefly have full texture set. (New textures done by L3_Dog)
10. MG42 and Browning have new shiny skins. (They look more worn out)
11. New projectile's created under the common folder: a 20mm projectile and a 37mm projectile.
12. New flags.
13. M1 Garand Added to the game. United States Engineer carries this rifle. No4 Rifle still exists, and M1 is seperate.

VERSION 2.0 UPDATES

1. All statistics have been COMPLETELY redone.
2. Infantry weapons are incredibly lethal to other infantry.
3. Det. Packs are the most effective anti-heavy armor weapon.
4. Bazooka/Panzershreck 's are now most effective against Light Tanks
5. Flak Guns rate of fire is now correct. (wow)
6. Flak Guns can run out of ammo.
7. Anything that shoots a bullet can kill infantry in 1-2 shots.
8. Guns like smg's are only effective to about 200 meters.(Also: Thompson is most effective smg within 50 meters,
after that, the Mp40 is more effective, 9mm carries energy better)
9. No4 rifle now correctly holds 10 rounds.
10. Infantry have tons more ammo.
11. Grenades Decimate infantry within 15 meters.
12. Tiger tank is REEEEEAAAAALLY slow.
13. New music, and new menu picture.
14. Tiger tank can kill almost any tank in 1 good shot.
15. Artillery can now kill things fast. (1 shell)(I mean... These were BIG guns.)
16. Airplanes bomb loads corrected.
17. Bombs destroy all.
18. Torpedo Loads corrected.
19. Allies better learn to use planes... that or Det. Packs. (How else you gonna kill a Tiger???)
20. Oh yeah, you can use a bazooka or two to the rear armor. (thin)
21. Wolverine (M10) is fast, a tin can, and a powerful gun.
22. T34 is a good tank. (Until you see a Tiger)
23. OT-34/85 is the most effective all-around allied tank.(Wolverine can kill but if Axis see's it... I pity the fool)
24. Sherman's arent cream of the crop anymore. They are fast with not much armor.
25. Chi-ha? Well thank goodness it only has to face a Sherman.
26. Well at least sherman can beat a Chi-ha (Panzer 4 if your really good or really lucky)
27. Jeeps and Kubelwagons hold 4 passengers! (Base work on 4 passengers, done by Petreak)
28. Tank turrets rotate slower. (Yay)
29. B17 has a new bomb loadout: 20 - 100lb bombs.
30. Katyusha and B17 Rate of Fire is way up.
31. Dive bomber bombs have a larger damage raduis, so do Battleships.
32. There is an extra spot on the Sherman, the Panzer 4, and the T-34 w/mg.
This spot can serve as a place for a tank commander, or a place for the MG'er to hide.
33. Colt model 1911 now holds 7 rounds.
34. Artillery shells have higher velocity, and thus a longer range.
35. T-34 Cannon damage has been improved, its higher now.
36. Plane's Rate of fire is Sky High. (running out of ammo high)
37. Torpedo loads on Submarines has been re-done.
38. Stuka dive drag has been re-calculated.
39. Tank armor is more realistic.
40. Grenades do no damage to any tank, except for the M10 Wolverine, but even then it is only under very limited circumstances that it gets hurt at all.
41. Panzer 4 is just a wee bit more sucky.
42. Bazooka/Panzerschrek damage range increased, so is flight velocity. (Grin)

Switch schreef op 30 december 2002 @ 19:05:
Zullen we het 6e/7e (geen idee :D) topic gewoon weer laten openen door Lighteye? Dat is wel zo handig, en hij is er goed in ^_^.

Jup, is al geregeld.

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 30-12-2002 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 15 bf1942 site's en forums te hebben doorzocht eindelijk een download-link voor die realism mod 2.1 waar M@NIC het over heeft :P

http://bf1942forums.games...b83754769e8&threadid=9691

* Alain moet wat meer F5'en:P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 19:18 . Reden: F5 :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dus die realism mod is wel de moeite waard? Zijn er al een beetje servers te vinden die deze mod hosten? Misschien is er iemand die een filter heeft voor ASE.

Enkele screens zou ook leuk zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 30-12-2002 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer is die level van lighteye af ? ik verwacht er niet veel van.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jagermeister1 schreef op 30 December 2002 @ 20:12:
Dus die realism mod is wel de moeite waard? Zijn er al een beetje servers te vinden die deze mod hosten? Misschien is er iemand die een filter heeft voor ASE.

Enkele screens zou ook leuk zijn.
ff een quote uit de toekomst :+

Heeft Soldier9's Realism mod 2.1 support voor The All Seeing Eye (ASE)?
Nee, tenminste niet bij het moment van schrijven. Zoals eerder bij Desert Combat het geval was is ook hier een truukje voor om het toch met ASE te laten werken:

1. Ga naar filter
2. Kies new
3. Typ in de txtbox name: Realism Mod 2.1 (maakt niet zoveel uit, als het beestje maar een naam heeft.)
4. In de grote txtbox eronder typ je onderstaande inclusief nummers:

code:
1
2
3
4
1 if gameId ~== "S9RM21" goto 3 
2 remove 
3 if gamename ~== "*bfield1942" goto 5 
4 remove

Als het goed is moet ASE een mapje hebben gemaakt van deze mod. Klik er nu met je rechtermuisknop op en kies voor custom config. Typ bij de cmd line txtbox je battlefield dir. in vervolgens door de naam van de mod, je moet iets in de trend van het volgende krijgen: "x:\Battlefielddir\BF1942.exe" +game S9RM21 (let op de aanhalingstekens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb die mod net gespeeld maar vind hem niet helemaal tof..

Het draaien van je loop van de tank gaat sloom e.d.

iets té realistisch moet ik zeggen, verder leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

asl het niet werkt is ase heeft zon map eigenlijk geen funtie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 20:37:
[...]

ff een quote uit de toekomst :+

Heeft Soldier9's Realism mod 2.1 support voor The All Seeing Eye (ASE)?
Nee, tenminste niet bij het moment van schrijven. Zoals eerder bij Desert Combat het geval was is ook hier een truukje voor om het toch met ASE te laten werken:

1. Ga naar filter
2. Kies new
3. Typ in de txtbox name: Realism Mod 2.1 (maakt niet zoveel uit, als het beestje maar een naam heeft.)
4. In de grote txtbox eronder typ je onderstaande inclusief nummers:

code:
1
2
3
4
1 if gameId ~== "S9RM21" goto 3 
2 remove 
3 if gamename ~== "*bfield1942" goto 5 
4 remove

Als het goed is moet ASE een mapje hebben gemaakt van deze mod. Klik er nu met je rechtermuisknop op en kies voor custom config. Typ bij de cmd line txtbox je battlefield dir. in vervolgens door de naam van de mod, je moet iets in de trend van het volgende krijgen: "x:\Battlefielddir\BF1942.exe" +game S9RM21 (let op de aanhalingstekens)
Thanks Nostradamus.....uhhh Lighteye :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.