M@NIC schreef op 28 December 2002 @ 13:45:
Bestaat er trouwens een cheat voor BF1942 en dan doel ik op de planes.
Want ik speelde laatst, en er was een kerel en die had me echt zomaar neergeschoten.
Je zag m'n "meter" niet eens naar beneden gaan want dan was ik al stuk, en dat deed ie een stuk op 5! keer.
Toen vond ik het opzich nog wel kunnen, maar toen ik ff op de grond bleef viel het wel erg op!
B17 spawnde, hij hield de knop nou... misschien 2 sec in en de b17 was al kapot!
Ook met tanks, hoefde hij maar ff op te schieten of ze waren al stuk.
Cheat

Laat ik als eerst zeggen dat ik nooit irl tk of cheaters moet tegen komen
Voorzover ik gelezen heb was/is er voor versie 1.1 een trainer die verschillende dingen doet zoals de accuracy verbeteren, speed hack, wall hack en fog pack.
In versie 1.2 zijn precies dezelfde cheats mogelijk gemaakt

Battlefield 1942
Accuracy prevents aim from being reduced when performing actions such as
firing, running, or jumping. (Also locks cammera when moving)
-Speed Hack permits rapid pistol fire, quicker reloading, and slightly better vehicle
mannueverability...
However, will cause some sync issues!
(Note that this WON'T effect movement to prevent being dropped.)
-Fog Hack removes fog on all global entities. Should make sniping from extreem range easier.
-Wall Hack permits seeing through walls, however, doesn't function in vehicles. This was rushed!
----------------Instructions---------
Basically
1)Run the game
2)Either alt-tab (Not recommended!)Battlefield tends to keep focus after you try select another
process, and, may crash on resume.
Or use the hotkey system (Recommended) to avoid potential crashes..
NOTE:You must RE-ENABLE cheats every game that you join.
-If the trainer is not working, alt-t and check the "Game Status" Dialog, if it reports "Found!"
then injection should work. If it doesn't
then there is a serious problem..
----------------------------------
Cntrl Shft F1, enable ACCURACY
Cntrl Shft F8, Unpatch
Cntrl Shft F2, enable SPEED HACK
Cntrl Shft F7, Unpatch
Cntrl Shft F3, enable FOG HACK
Cntrl Shft F6, Unpatch
Cntrl Shft F4, enable WALL HACK
Cntrl Shft F5, Unpatch
Het zou dus kunnen dat het een cheater was, maar sinds de 1.2 patch is het wel veel gemakkelijker geworden om piloten uit hun cockpit te schieten
Verder zijn er nog bugs in de game die exploit kun worden, een bekende die nu in 'het nieuws' is, is die van coral sea en de carrier, kzal uiteraard het niet verder uitleggen
//edit: ik heb btw ook weleens de b17 binnen een paar schoten (5 ofzo) kapot gehad toen de vijand er net mee opsteeg, ik richt altijd op de middelste 2 motoren.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 28-12-2002 14:41
]