Battlefield 1942 topic deel VI

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.826 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Switch schreef op 23 December 2002 @ 23:09:
Ern, nee. Dit is een officiele Alpha, geen pre :P
Correctie ^ 3 dan...
* py.mosjuh dacht echt dat ze een pre alpha zouden releasen.. |:( (kan het ook niet opzoeken op de immens trage DC website.. :*))

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Zoiets heet een Public alpha :). Op hun website staat btw dat ze na de holidays een patch uitbrengen. Ergens in Januari denk ik dan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

offtopic:
en we zijn de 800 voorbij... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:40

Snow_King

Konijn is stoer!

w00t, net ruzie met een TK!!

Hij was weer eens aan het TK'en, hij was op een ventje aan het schieten die weg vloog met het vliegtuig wat hij wilde hebben, ik bedacht me geen moment en schoot hem door zijn kop.

Hij ging helemaal door het lint, wel leuk, want iedereen op die server ging hem toen dwars zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ja sommige mensen zijn wel heel erg.
Soms kom ik op een server met FF soldier uit, maar FF explosie aan daar zitten de grootste lamers, vliegdekschip minen spawns vol met TNT en je kan ze niet doodschieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

kheb trouwens ook nog een stall (ofzo) gehad.. met de a10 recht omhoog.. het duurt een hele tijd voor dat ding gaat stallen, dan flikkert ie naar beneden maar je krijgt um dus echt niet onder controle! en maar salto's maken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolzZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/bat/bat11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/bat/bat12.jpg

Weer twee nieuwe screens, de huizen voor de allies kant staan er nog maar moet nog afgewerkt worden zodat het 100% goed staat.

Om een beetje medelijden te wekken :P :
Berlin heeft 341 static objects
Market garden heeft 372 static objects
Stalingrad heeft 639 static objects en tot nu toe heeft mijn map 144 objecten, let wel alle getallen met de hand ingevoerd :'(

Nu komt het afwerken van de allies kant en dan de huizen bij de axis kant, en daarna nog het terrein wat verbeteren kwa hoogteverschillen enzo, helemaal vlak is natuurlijk ook niks, als laatst komen de strategie objecten zoals gunners, zandbakens en als allerlaatst de voertuigen :)

//edit: deze screens zijn overigens met fogview 0 en viewdistance 2000 dat gaat ook nog veranderen he ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

damn Lighteye hij ziet er gelikt uit :9

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi, zeer mooi!!\s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

strak werk hoor.. alleen op die naam zit wel copyright van mij natuurlijk :+
maarruh mogen wij um beta testen? (evt op de GoT server assie er komt) wie weet dat ik dan wel lid wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Ziet er goed uit. Kost wel veel tijd om een map te maken en dan ook nog dat ie voor beide partyen een uitdaging is om op te spelen.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

LMD schreef op 24 December 2002 @ 09:39:
Ziet er goed uit. Kost wel veel tijd om een map te maken en dan ook nog dat ie voor beide partyen een uitdaging is om op te spelen.
jup.. heb nog wel wat tips:
- maak een of andere zandhelling waarover luitjes van een landingcraft op de brug kunnen komen (weet niet of dat kan enzo maar zou mij leuk lijken)
- misschien een standaard scout cam voor artillery? met 2 artillery aan beide zijde, de gebouwen zorgen voor een boel dekking evenals de brugspijlers. vooral op het water met de landingcraft die ik op een eerdere screen meende te zien kan dat spannende momenten opleveren.
- de fog zo instellen dat je van de ene kade net niet naar de andere kan kijken..
- ik weet niet of dat kan in BF maps maar misschien is het leuk om af en toe NP vleigtuigen zoals de b17 over te laten vliegen in formatie (of dat je die op commando kan oproepen :? )

suc6 met de map en allemaal alvast goeie feestdagen (voor ik het vergeet :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 24 december 2002 @ 09:46:
[...]

- maak een of andere zandhelling waarover luitjes van een landingcraft op de brug kunnen komen (weet niet of dat kan enzo maar zou mij leuk lijken)

Ik weet niet 100% wat je bedoelt maar je kunt straks op de brug komen door beide opritten te gebruiken (duh) en met zowel de allies als de axis parachute spawnpoint. Verder komen op de brug zelf nog 2 zandbakens met 2 gunners. ( en aan beide kanten een apc en/of jeep denk ik.

- misschien een standaard scout cam voor artillery? met 2 artillery aan beide zijde, de gebouwen zorgen voor een boel dekking evenals de brugspijlers. vooral op het water met de landingcraft die ik op een eerdere screen meende te zien kan dat spannende momenten opleveren.

Ik weet niet of het mogelijk is een standaard scout cam? maar als die er is zal ik er nog ff over denken.

- de fog zo instellen dat je van de ene kade net niet naar de andere kan kijken..

Dat was mijn idee ook al, alleen ik stel het zo in dat je net de zijkant van de andere kant wel kunt zien en een vaag iets van gebouwen.

- ik weet niet of dat kan in BF maps maar misschien is het leuk om af en toe NP vleigtuigen zoals de b17 over te laten vliegen in formatie (of dat je die op commando kan oproepen :? )

Dit is een erg leuk idee, maar het zal wel niet mogelijk zijn. Misschien is er wel een leuk object die ik regelmatig van een hoogte kan laten spawnen en die als bommen laten fungeren :P

suc6 met de map en allemaal alvast goeie feestdagen (voor ik het vergeet :D)

offtopic: heb een afspraak moest eigenlijk al weg zijn maar goed nog ff snel een reply dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Snow_King schreef op 24 december 2002 @ 00:23:
w00t, net ruzie met een TK!!

Hij was weer eens aan het TK'en, hij was op een ventje aan het schieten die weg vloog met het vliegtuig wat hij wilde hebben, ik bedacht me geen moment en schoot hem door zijn kop.

Hij ging helemaal door het lint, wel leuk, want iedereen op die server ging hem toen dwars zitten >:)
hehehe >:)
that will teach him!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 10:01:
[...]

Ik weet niet 100% wat je bedoelt maar je kunt straks op de brug komen door beide opritten te gebruiken (duh) en met zowel de allies als de axis parachute spawnpoint. Verder komen op de brug zelf nog 2 zandbakens met 2 gunners. ( en aan beide kanten een apc en/of jeep denk ik.
ik bedoelde hier dat je een soort van eilandje halverwege de brug maakt (onder de brug bijv) waar de landingcraft bij kunnen komen. Zorg dat het eilandje geleidelijk aan omhoog loopt zodat infantry vanaf dat eiland op de brug kunnen komen (evt met een ladder ofzo) zo kunnen mensen achter de verdedigers komen enzo!
offtopic: heb een afspraak moest eigenlijk al weg zijn maar goed nog ff snel een reply dus ;)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wil ik het weten :P
HOE MAAK JE ZON MAP????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
respect lighteye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:01:
[...]
HOE MAAK JE ZON MAP????
www.internet.nl ...

ga dus een zoeken in google naar "battlefield mapping" of "battlefield map tutorial"... zodoende zou je zelf ook achter veel zaken kunnen komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:01:
[...]

HOE MAAK JE ZON MAP????
nu ga ik het je vertellen :P
MET EEN EDITOR!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat had ik ook al door maar welke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ik heb, elke x als ik bf1942 opstart vreet-ie geheugen waardoor mn virtueel geheugen aangesproken gaat worden => schokkend beeld. Hebben jullie dat ook dat bf1942 zoveel geheugen slurpt?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/BF1942.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeuh neej, en je specs liegen er niet om, dus dat is beetje vreemd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Laatst online: 16:46
Ik heb hetzelfde probleem. Ook ongeveer 350 MB wat ie bij mij vreet. En dan gaat ie ineens schokken tijdens het gamen.

Heb je toevallig een SB Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 11:38:
hmmmm ik heb, elke x als ik bf1942 opstart vreet-ie geheugen waardoor mn virtueel geheugen aangesproken gaat worden => schokkend beeld. Hebben jullie dat ook dat bf1942 zoveel geheugen slurpt?

[afbeelding]
hmm.. heb ff een singleplayer gestart bij wijze van test:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bla.gif

beetje vaag dat het bij jou nog meer dan 100 meg meer moet zijn.. draai je soms in een veel grotere resolutie (ik draai 1024*768) en heb je weinig video geheugen (of dat je je instellingen zo hebt dat je videokaart ook (veel) geheugen van je ram snoept?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:38:

[afbeelding]
Dat het geheugen vreet wisten we al, maar zoveel as bij jou is wel heel extreem. :?
IIG is eht sowiezo stupid dat BF een nieuw process start bij een map change. Daarom moet je dus ook altijd opnieuw connecten bij een mapchange. wat IMO nergens op slaat.

Heb de laatste tijd zelf alleen maar problemen met BF icm met drivers, dan werkt het weer wel en dan weer niet met m'n radeon. Daar snap ik geen reet van.
Eerst geluidsproblemen dat eht geluid haperde, had ik dat opgelost door oudere videodraivers te installeren, toen liep BF weer de hele tijd vast.
Ik DX9 shit geinstalleerd en BF, maar BF bleef vastlopen. BF opnieuw geinstalleerd, en tot mijn blijdschap werken. 1.2 eroverheen, reboot >> nog steeds werken. Het heeft dus 1 dag gewerkt.
Gister liep m'n muis weer vast, maar als ik dan via gamespy start dan crashed ie dus weer trug naar m'n desktop tijdens het laden van een level.. Denk dat dat met elkaar te maken heeft dus. Lijkt op het bekende refreshrateprobleem, alleen weet ik niet of ie dan ook naar je desktop crashed als je em gewoon opstart zonder meteen te connecten. Want dan doet me muis dus niks ipv dat ie crashed. Ben al ff aan de slag eggaan met dat refreshrate tooltje, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Al met al ben ik eht inmiddels wel ff spuugzat. Kan wel m'n drivers de schuld geven, maar BF is eigenlijk het grotere probleem. Gewoon te kieskeurig. Ik ga vanavond maar weer even verder prutsen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 11:38:

[afbeelding]
raar..

Probeer eens je windows theme op Windows Classic te zetten, werkt vaak, die theme vreet geheugen.

Verder sluit eens allerlei programma's af, ik zie getright bijv. zet al die achtergrond zooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

heb je al een complete reinstall geprobeerd? misschien ietwat drastisch maar als het dan wel werkt ligt het aan je (evt brakke) installatie.. de mijne is iig wel brak maar zolang BF nog acceptabel draait vind ik het best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
py.mosjuh schreef op 24 December 2002 @ 12:01:
[...]

heb je al een complete reinstall geprobeerd?
Hehe, wel meerdere zelfs. Het idiote is dat het tijden goed gewerkt heb, en ik nu continue problemen heb. Is het ene probleem opgelost, dan heb ik weer een nieuw probleem. Weet inmiddels bijna zeker dat het iedere keer te maken heeft met m'n videodrivers. Maar zet ik de drivers terug waarmee het altijd gewerkt heeft dan nog krijg ik het niet voor elkaar. Zonder controlpanel van ATI waar je dus die refreshrate vestlegt werkt eht ook niet. Tenzij ik misschien BF weer opnieuw installeer. Of ik heb inene weer een ander probleem. :? Ga denk ik nog 1 keer opnieuw installeren want dat DX9 spul is het dus ook niet echt helemaal. En aangezien je dat niet kan deinstalleren. :(
BF zit op sommige punten echt kut in elkaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

da Burp schreef op 24 december 2002 @ 12:36:
[...]

Hehe, wel meerdere zelfs. Het idiote is dat het tijden goed gewerkt heb, en ik nu continue problemen heb. Is het ene probleem opgelost, dan heb ik weer een nieuw probleem. Weet inmiddels bijna zeker dat het iedere keer te maken heeft met m'n videodrivers. Maar zet ik de drivers terug waarmee het altijd gewerkt heeft dan nog krijg ik het niet voor elkaar. Zonder controlpanel van ATI waar je dus die refreshrate vestlegt werkt eht ook niet. Tenzij ik misschien BF weer opnieuw installeer. Of ik heb inene weer een ander probleem. :? Ga denk ik nog 1 keer opnieuw installeren want dat DX9 spul is het dus ook niet echt helemaal. En aangezien je dat niet kan deinstalleren. :(
BF zit op sommige punten echt kut in elkaar. :(
ik denk dat er maar 1 ding opzit.. doneer je pc aan GoT als server en koop een nieuwe! (ik wil je ouwe wel op de campus van de Universiteit Twente plaatsen :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik hoorde net iemand iets zeggen over een GoT server; Army of GoT heeft aan ieder clanmember (Ik, Lighteye en nog 40 andere oid ;)) gevraagd 15 Euro te doneren voor een 6 maanden lange clanserver. Ik weet nog niet precies of ie public wordt, maar waarsch. niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
py.mosjuh schreef op 24 December 2002 @ 12:41:
[...]

ik denk dat er maar 1 ding opzit.. doneer je pc aan GoT als server en koop een nieuwe! (ik wil je ouwe wel op de campus van de Universiteit Twente plaatsen :*))
Mag ik dan eerst nog ff een en ander proberen als ik weer thuis ben!?!? Ik zal eht hoe dan ook aan de praat krijgen aangezien het ook egwerkt heeft zonder problemen. :? Tsja dat is wel een leuk bakkie voor een server he!! :*)
Als ik de nieuwjaarsloterij win, dan doneer ik em wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Dammm, als ik dit zo lees begin ik me toch echt zorgen te maken als ik het spel straks ga spelen met mijn specs....

Dit terwijl min.specs P3 500Mhz is en recommended P3 800Mzh......... :?

Klopt volgens mij niet helemaal.... 8)7

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

da Burp schreef op 24 december 2002 @ 12:59:
[...]
Als ik de nieuwjaarsloterij win, dan doneer ik em wel! ;)
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Ligt er ook aan onder welk OS je hem speelt. Met windows 98 se heb ik geen echte problemen.
Draai het spel in een resolutie van 1024 x 768 32bit en verder alles aan.
spec
p3 600 mhz
512 mb ram
Geforce 4 mx 460
voor de rest zie specs.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
LMD schreef op 24 december 2002 @ 13:21:
Ligt er ook aan onder welk OS je hem speelt. Met windows 98 se heb ik geen echte problemen.
Draai het spel in een resolutie van 1024 x 768 32bit en verder alles aan.
spec
p3 600 mhz
512 mb ram
Geforce 4 mx 460
voor de rest zie specs.
kijk een betere geruststelling....
Echter draai ik wel W2K

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Zosas schreef op 24 December 2002 @ 13:22:
[...]
kijk een betere geruststelling....
Echter draai ik wel W2K
win2k is geen platform waar spelletjes onder behoren te draaien.. gebruik voor spellen altijd win98(se) of (als je een snellere pc hebt) win xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 24 December 2002 @ 12:43:
Ik hoorde net iemand iets zeggen over een GoT server; Army of GoT heeft aan ieder clanmember (Ik, Lighteye en nog 40 andere oid ;)) gevraagd 15 Euro te doneren voor een 6 maanden lange clanserver. Ik weet nog niet precies of ie public wordt, maar waarsch. niet ;).
Switch, hij wordt private, alleen voor de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
py.mosjuh schreef op 24 December 2002 @ 13:24:
[...]

win2k is geen platform waar spelletjes onder behoren te draaien.. gebruik voor spellen altijd win98(se) of (als je een snellere pc hebt) win xp
Alleen gebasseerd op NT technologie. Heb momenteel geen problemen met W2K...
Weet alleen nog niet hoe dat zal gaan met BF1942, heb gisteravond MP demo gedownload en ga deze morgen (vanavond naar Lord of the Rings) testen.....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Snow_King schreef op 24 December 2002 @ 14:23:
[...]

Switch, hij wordt private, alleen voor de clan
Roger! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 11:01:
[...]

HOE MAAK JE ZON MAP????
Was het al wat langer van plan maar een start gemaakt met een klein site(JE) omtrent alle info kwa Battlefield: http://members.home.nl/lichtoog/battlefield/mapping.html

Overigens had ik al eerder een post in dit topic gemaakt met het hoe en wat kwa mappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

anders zou hij 2 x zo duur worden :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
Ik verheug me al op Desert Combat ---> Coral Sea :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ga nu even testen met wat windows instellingen en sb live / onboard sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nog een mooi 'stock' plaatje van de Abrams in Desert Combat:

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/dc/0.JPG

Ain't it a beauty?

Ok, nu snel eventjes mijn 256 SDRAM halen :9~

Ik heb ook nog een bug gevonden in de Humvee skin:

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/dc/1.JPG

Snel verteld in de bug-thread in hun forums natuurlijk :Y) ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Switch op 24-12-2002 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik zat laatst eens te zoeken naar een gaaf skinpackje voor battlefield... ben battlefield niet zat of zo... Maar alleen voor een andere look :7

Weten jullie messchien een leuke update.. het hoeft niet gelijk alles om te skinnen maar gewoon een leuk skinpackje waar wat nieuwe skins in zitten...

alvast bedankt :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ff getest met onboard sound; alle windows grafische grapjes uitgezet en alle background proggies uitgezet EN de sounds disabled in BF. Maakt niets uit qua fps en geheugen gebruik

ingame komen zijn de fps minimaal 95 fps zelfs in de drukste scenes, echter af en toe een schok en een hort door te weining intern geheugen :X (8>

ik had eerst idd een SB live! erin zitten en zelfs met de laatste drivers een ramp. Die kaart is kl0t3 met bf.

nb, ik draai 1024 x 768 x 32 alle opties aan @ hoogst.

Zouden jullie alsjeblieft willen posten hoeveel geheugen en virtueel geheugen BF1942 bij jullie opslurpt?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
512 MB RAM is zoooooooooooooooo veel beter dan 256 ^_^. Aan te raden voor iedereen, Alamein load zichzelf nu binnen 3minuten waar het eerst 6-7 minuten waren :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 24 december 2002 @ 17:45:
512 MB RAM is zoooooooooooooooo veel beter dan 256 ^_^. Aan te raden voor iedereen, Alamein load zichzelf nu binnen 3minuten waar het eerst 6-7 minuten waren :Y).
LOL bij mij laad ie binnen de 30 sec. hoor als het niet sneller is :D 2x256 MB pc2700 btw :P

Tipje zet de achtergrond muziek uit (toch nergens voor nodig) en laad hem met daemontools :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Textures - Als ik in het spel ben zie ik nauwelijks wat, alleen maar vage blauw/grijs achtige textures?
Dat komt waarschijnlijk omdat jouw videokaart geen T&L ondersteuning heeft, de bekendste kaarten die dit niet ondersteunen zijn de TNT 1 en 2.
Is hier totaal geen oplossing voor? Uitzetten in het spel oid???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
RHAaaaa, ik heb een prob :( ik heb de patch gedownt (1.2) maar die willie niet uitvoeren, er staat : could not find battlefield 1942.

kan wel zijn, omdat ik battlefield van men oude pc naar men nieuwe heb gestuurd.
denk je, reinstalle, ben ik, die ffs 2e cd kwijt geraakt :O :O

is er nog een oplossing met een regtool oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bredend schreef op 24 december 2002 @ 19:30:
[...]

Is hier totaal geen oplossing voor? Uitzetten in het spel oid???
Helaas pindakaas, had je maar beter de systeemeisen op de doos moeten lezen, dat wordt dus een nieuwe videokaart die T&L ondersteunt.
CommanderKeen schreef op 24 december 2002 @ 21:36:
RHAaaaa, ik heb een prob :( ik heb de patch gedownt (1.2) maar die willie niet uitvoeren, er staat : could not find battlefield 1942.

kan wel zijn, omdat ik battlefield van men oude pc naar men nieuwe heb gestuurd.

Dan heb je zeker een probleem :Z Als je werkelijk die cd's legaal in je bezit zou hebben zou je er wel wat zuiniger op zijn, het is tenslotte een boel geld dat je uitgeeft. Mocht je ze werkelijk legaal in je bezit hebben: }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
[rant] kijk.. ik had eindelijk een Spitfire in bezit ik zat er in dus dagt ik vliegen maar.. maar dan komt er een half gare mongool(en)(er waren meerderen) die op mij liepen te schieten omdat hij die spitfire NET niet kon krijgen ffs! het gebeurde zelf met een bomber waar ik in zat begonnen die gasten met een tank te schieten omdat ze net niet in de bomber konden zitten lame.. lame.. [/rant]

maarja.. ik heb gehoord dat er een mod is voor BF , ik heb er nooit van gehoord :\ weet iemand iets hiervan?
edit:
Laat maar, gevonden :/

[ Voor 6% gewijzigd door ADMK op 24-12-2002 22:28 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
* Switch bereide zich net voor om een 50 regel berichtje te tikken over Desert Combat :Y), maar 't mocht niet baten :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zonet voor het eerst weer ff gespeelt, cool!
Veel veranderingen in die 2de patch zeg, veel headshots ook.
Trouwens, ligt het aan mij of heeft die MG achterin de planes geen crosshair meer ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
M@NIC schreef op 24 December 2002 @ 22:33:
Trouwens, ligt het aan mij of heeft die MG achterin de planes geen crosshair meer ? ;(
had zelfde prob ik weet niet.. denk een bug ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

M@NIC schreef op 24 december 2002 @ 22:33:
ik word zo ziek van jouw icon, haal die asjblieft weg zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Snow_King schreef op 24 December 2002 @ 22:55:
[...]

Nee joh, mods icons zijn altijd 13337 ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik kan me steeds meer irriteren aan die lui die bovenaan de score lijst staan met veel kills maar totaal niet team vriendelijk spelen!!

Zo als net:
Een gast stapt in een Jeep, hij kan mij zien sta recht voor hem, request een pickup, rijd ie volgas over me heen, gelukkig was FF op 10% dus was ik niet dood en wel in de jeep, echt aso.

Merk het steeds vaker, veel kills, niet team vriendelijk, net zoals medics en engineers die je niet helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

wat bedoel je met FF? :?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Friendly Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16
Hoe TYP je trouwens in GODSNAAM in een andere kleur.. ROZE en LICHTBLAUW

dat zie ik vaak mensen doen, maar hoe doe IK dat?

[ Voor 6% gewijzigd door RelaXXinG op 25-12-2002 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Snow_King schreef op 24 december 2002 @ 22:55:
[...]

;(

Anyway, zonet ff een paar potjes die nieuwe map geprobeert.
Hartstikke leuke map, alleen zijn er maar een paar mensen tussen al die irritante pubers die het wel kunnen laten om niet op teammates te schieten!
Ongeloofelijk! Teamkillen kan ik nog negeren, maar als ik eindelijk m'n plane heb en een paar gasten beginnen op me te schieten! |:(
En helemaal als ze 'm niet helemaal kapot schieten maar dat er nog één streepje over is ofzo. :(
Aaaaaargh, zulke gedrag kan ik echt niet negeren.

Die desertmod valt me een beetje tegen trouwens :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 22:49
Snow_King schreef op 24 December 2002 @ 23:55:
Ik kan me steeds meer irriteren aan die lui die bovenaan de score lijst staan met veel kills maar totaal niet team vriendelijk spelen!!

Zo als net:
Een gast stapt in een Jeep, hij kan mij zien sta recht voor hem, request een pickup, rijd ie volgas over me heen, gelukkig was FF op 10% dus was ik niet dood en wel in de jeep, echt aso.

Merk het steeds vaker, veel kills, niet team vriendelijk, net zoals medics en engineers die je niet helpen!
Ja... het is jammer dat je moet zeggen dat het steeds meer voorkomt... :'(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ja bijv. als je eindelijk een B-17 hebt en 2 andere personen er in en dan gaat een gast schieten omdat hij niet erin kon ... absurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nou, ik kan eindelijk een beetje vliegen met muis en keyboard. M'n joystick laat ik nog even staan :Y). Gewoon een kewstie van Internet Servertje starten (private) en dan gaan met de banaan :P. Ik heb wel 2 uur lang mezelf zitten pushen te leren vliegen, het enige wat ik niet snap is snel een bocht maken.

Volgens mij is dat het vliegtuig zijdelings te laten vliegen en dan push up te drukken/schuifen/trekken. Klopt dat :? :)

Desert Combat nieuws!! ;)
Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=111765
Sniper rifle re-skin gedaan door ctsketch, ziet er veelbelovend uit m8's ;).

Er komt een Helicopter voor de russen/irakezen (De Mi-25 D): klik!

En een paar mensen hebben Tobruk en Gazala 'Desert Combat'-baar gemaakt :)

[ Voor 51% gewijzigd door Switch op 25-12-2002 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Snow_King schreef op 24 december 2002 @ 22:55:
[...]

Ehm..ik word ook een dagje ouder en m'n oogjes zijn niet al te best meer.
Wat moet dat in godsnaam voorstellen die icoon?
Ik zie een kindergezichtje dat huilt?..
Maar verder kan ik niet zien wat de rest moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
M@NIC heeft alweer vettere icons genomen :Y). Ontopic nu weer please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 14:44:
[...]

Was het al wat langer van plan maar een start gemaakt met een klein site(JE) omtrent alle info kwa Battlefield: http://members.home.nl/lichtoog/battlefield/mapping.html

Overigens had ik al eerder een post in dit topic gemaakt met het hoe en wat kwa mappen ;)
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA senks you _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
t'Is stil hier, is er dan vandaag helemaal niks anders te doen dan met Lighteye op servertje spelen? :D (Hij heeft nu problemen met @Home, dus is er helemaal niks meer te doen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
CommanderKeen schreef op 24 december 2002 @ 21:36:

Dat kan wel. je kan de CD downloaden (mag niet zeggen waar) en met deamon tools + een orginele key zou het moeten werken hoor

zolang je het spel hebt gekocht is het ook nog eens legaal :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mp demo gedownload en speel het nu 2 dagen maar vliege met de muis is best... klote :P Hoe besturen jullie het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op 25 december 2002 @ 20:15:
[...]

Dat kan wel. je kan de CD downloaden (mag niet zeggen waar) en met deamon tools + een orginele key zou het moeten werken hoor

zolang je het spel hebt gekocht is het ook nog eens legaal :P
Zolang het jouw gekochte key is wel ja :/
Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 20:28:
Ik heb de mp demo gedownload en speel het nu 2 dagen maar vliege met de muis is best... klote :P Hoe besturen jullie het spel?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/specs/spec11.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/specs/spec12.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/specs/spec13.jpg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Groot nieuws mensen: Na een afwezigheid van meer dan 3 maanden zal STi volgende week eindelijk zijn opwachting weer maken op het slagveld!!! :)

(eindelijk mijn videokaart terug uit de reparatie na 3 laaaange maanden ;( )

sorry ik moest het ff kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 20:28:
met een
Logitech Cordless Desktop Optical + muiz
en een logitech wingman extreme :Y)

speelt lekker :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

PoweRoy schreef op 25 December 2002 @ 22:33:
[...]

met een
Logitech Cordless Desktop Optical + muiz
en een logitech wingman extreme :Y)

speelt lekker :)
hmmz, cordless sucked (imo)
heb lekker alles met draadje (ms natural pro en logitech dual optial)
eennnnn

logitech wingman exteme 3D :)

hoe hebben jullie de knoppen ingesteld van je extreme pretpook?

zit nog steeds beetje te kloten met de ideale instellingen...

heb nu op knop 2 bommen droppen, 3 cockpitview 4exit 5 parashute
6rearview en 7frontview

Battle.net Spud#2543

• ADMK
ik had een topic gestart.. maarja geen reacties dus wil ik nog een keer vragen.. een gast hier gaat een movie maken (i'm talkin BIG!) die approx. 20 a 30 min zal duren! 2 a 3 keer groter dan die film van Norther Brigade (Hero). ik zal de script later posten.. (kga me bed in kijk naar de tijd waneer ik dit gepost hebt..)

ik heb gezien hoe groot the GoT clan is en hoeveel members die telt! dus mss dat jullie kunnen helpen ? want we hebben spelers nodig voor de grote epicbattle scenes en voor de infantry in de basis..

als jullie geintresseert bent mail dan naar: advance75@hotmail.com

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
ik wil ook wel meedoen aan een clan die een beetje normaal kan spelen

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ADMK schreef op 26 December 2002 @ 01:04:
ik had een topic gestart.. maarja geen reacties dus wil ik nog een keer vragen.. een gast hier gaat een movie maken (i'm talkin BIG!) die approx. 20 a 30 min zal duren! 2 a 3 keer groter dan die film van Norther Brigade (Hero). ik zal de script later posten.. (kga me bed in kijk naar de tijd waneer ik dit gepost hebt..)

ik heb gezien hoe groot the GoT clan is en hoeveel members die telt! dus mss dat jullie kunnen helpen ? want we hebben spelers nodig voor de grote epicbattle scenes en voor de infantry in de basis..

als jullie geintresseert bent mail dan naar: advance75@hotmail.com

U talkin to may, to talkin to may, u talkin BiG :P Big movies heersen imho wel :P

En het is nog zo vroeg :P

Verwijderd

nieuwe mod.... Conflict in Somalia check www.gamer.nl
maar bij mij klapt ie er de hele tijd uit... kut mod :P

• ADMK
nix aan..

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

TepelStreeltje schreef op 25 december 2002 @ 22:42:
[...]

hmmz, cordless sucked (imo)
heb lekker alles met draadje (ms natural pro en logitech dual optial)
eennnnn

logitech wingman exteme 3D :)

hoe hebben jullie de knoppen ingesteld van je extreme pretpook?

zit nog steeds beetje te kloten met de ideale instellingen...

heb nu op knop 2 bommen droppen, 3 cockpitview 4exit 5 parashute
6rearview en 7frontview
ff checken
knop 1 voor mittralieur
knop 2/4/5/6/7 voor camera verwisselen :D
knop 3 voor bommen droppen

gas geven doe ik met 'w' .....schuifje gaat te langzaam reageren en is nie fijn
a en d stuur ik de rudders dacht ik :z

gaat lekker zo

[This space is for rent]

• ADMK
muis en keyboard.. all tha way

maarja.. heb dat CiS mod uitgeprobt maar bij mij crash hij terug naar windows tijdesn het laden :\

• Switch
CiS is niet zo profesioneel als Desert Combat, maar kan leuk zijn. Ik heb hem overgens nog niet uitgeprobeerd ;).

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Weer ff wat screenshots!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=690&format=thumb&ext=.jpg
Hoe loopt dit verhaal nu af :?
Dit was btw in Co-Op mode bij mij thuis, mijn PC als server en nrg en ik lekker raggen tegen bots >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=691&format=thumb&ext=.jpg
GoT rules!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=692&format=thumb&ext=.jpg
Dat wordt vuur!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=693&format=thumb&ext=.jpg
Hmmz, toch niet :?

[ Voor 10% gewijzigd door Snow_King op 26-12-2002 13:24 ]

Verwijderd

ahh eindelijk mn performance problemen opgelost, gewoon de soundquality omlaag gezet. Ik hoor geen verschil, maar virtueel geheugen wordt VEEL minder aangsproken nu. Woot, ik kan bf @ 1600x1200x32 spelen nu :P

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 13:21:
ahh eindelijk mn performance problemen opgelost, gewoon de soundquality omlaag gezet. Ik hoor geen verschil, maar virtueel geheugen wordt VEEL minder aangsproken nu. Woot, ik kan bf @ 1600x1200x32 spelen nu :P
wat voor een geluidskaart heb je dan?

He, was btw je 888ste post!
Feli! B)

[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 26-12-2002 13:25 ]

Verwijderd

Snow_King schreef op 26 december 2002 @ 13:25:
[...]

wat voor een geluidskaart heb je dan?

He, was btw je 888ste post!
Feli! B)
ik had eerst zon SB live! 1024 player. Opzicht goede kaart maar met de laatste drivers enorme framedrops in BF en ook als de processor usage hoog is in windows gaat winamp haperen bijvoorbeeld :(

nu zit ik dus ff met die ALC650 onboard sound van mn asus a7v8x. Prima geluid btw, ik had niet verw8 dat het zo goed is. Ok, het haalt het sb live! niveau niet, maargoed het is beter dan geen kaart :)

Verder gewoon alle geluidsinstellingen laag gezet ( alleen samplerate op 22 khz , rest op het laagste ) en ik hoor geen verschil.

woei! mn 888 post, ben ik nu true? ;) >:)

edit:

om precies te zijn; het is deze soundcontroller : VIA 3059 met de ALC650 codec.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 13:45 ]

Verwijderd

Een par hele domme vragen :?
Op welke servers spelen jullie Got-ers eigenlijk??? Conquest , CTF ??. In die tijd dat ik BF speel ben ik maar 1 keer ooit van jullie tegen gekome op XS4all server:)
Wat is de url van jullie website:)?

Wat me ook op valt is dat veel mensen problemen hebbe met BF. Draai hem hier op een Win98,Amd1200,256mb sdram, GF2 GTS en hij loopt als een tierelier. Ok het laden kan wat sneller maar heb verder nooit probleme. Hoor vaker mensen met snellere pc's 'zeuren?' over slechte prestaties.

• Switch
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 13:58:
Een par hele domme vragen :?
Op welke servers spelen jullie Got-ers eigenlijk??? Conquest , CTF ??. In die tijd dat ik BF speel ben ik maar 1 keer ooit van jullie tegen gekome op XS4all server:)
Wat is de url van jullie website:)?

Wat me ook op valt is dat veel mensen problemen hebbe met BF. Draai hem hier op een Win98,Amd1200,256mb sdram, GF2 GTS en hij loopt als een tierelier. Ok het laden kan wat sneller maar heb verder nooit probleme. Hoor vaker mensen met snellere pc's 'zeuren?' over slechte prestaties.
URL: http://armyofgoth.ath.cx, maar als je de clan wilt joinen moet je meebetalen aan de clanserver ;). We zien elkaar altijd op irc (#armyofgot) en zoeken dan een leuk servertje en die [GoT] flooden we dan eventjes ^_^.

Het laatste potje suckde ik btw wel. 0 kills en 4 Deaths :D |:(

Verwijderd

Topicstarter
Snow_King schreef op 26 december 2002 @ 13:20:
Weer ff wat screenshots!

[afbeelding]
Hoe loopt dit verhaal nu af :?
Dit was btw in Co-Op mode bij mij thuis, mijn PC als server en nrg en ik lekker raggen tegen bots >:)

[afbeelding]
GoT rules!

[afbeelding]
Dat wordt vuur!

[afbeelding]
Hmmz, toch niet :?
Dat is een bug :D tenminste ik mag het hopen :P je kunt recht op die houten brug afvliegen en dan nog gaat ie niet kapot.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Switch schreef op 26 December 2002 @ 14:15:
[...]

URL: http://armyofgoth.ath.cx, maar als je de clan wilt joinen moet je meebetalen aan de clanserver ;). We zien elkaar altijd op irc (#armyofgot) en zoeken dan een leuk servertje en die [GoT] flooden we dan eventjes ^_^.

Het laatste potje suckde ik btw wel. 0 kills en 4 Deaths :D |:(
Die site ligt er helaas uit: "The page cannot be displayed"

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!! schreef op 26 december 2002 @ 14:18:
[...]

Die site ligt er helaas uit: "The page cannot be displayed"
http://armyofgot.ath.cx/

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

thanx. Wat kan 1 letter verschil een effect hebben hè ! :Y)

btw mooie site ! :9

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 26-12-2002 14:35 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Switch
Hij is nog 'Under construction' hoor, maar Snow_King regelt alles met webserver en design dacht ik :+

Verwijderd

woei, hoeveel moet je dan lappen per maand, ik was nl. met MOHAA gewend 15 pounds per maand te lappen.

(nb, 3 public servers :/ )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 15:52 ]

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 15:51:
woei, hoeveel moet je dan lappen per maand, ik was nl. met MOHAA gewend 15 pounds per maand te lappen.

(nb, 3 public servers :/ )
15 euro per 6 maanden _/-\o_

[This space is for rent]

Verwijderd

PoweRoy schreef op 26 december 2002 @ 16:04:
[...]

15 euro per 6 maanden _/-\o_
Als je het spel koopt moet je dan betalen om online te spelen? zoja op welke servers?

• Switch
meme1000: Nee als je op de clan van GoT wil, want we willen natuurlijk een clanserver, en dat geld hebben de clanbazen niet ;).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.