Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
zou je nu niet eerst eens gaan slapen?DKasemier schreef op 12 december 2002 @ 23:30:
Ik speel nu anderhalve dag en je merkt echt dat je bij BF1942 enorm snel vooruit gaat als je veel speelt

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
--------------------------------------------------------------------------------
Waterlelie schreef op 12 december 2002 @ 23:10:
Ik en een maatje van mijn hebben problemen met de multiplayer optie in bf1942..
We hebben hier een net werk 100Mbit en we hebben de firewallls gedisabled
we zien elkaar en als ik een game start en hij joint dan gaat dat goed
maar als ik dan de map voor me heb zie ik hem joinen, maar even later zegt zijn pc:''disconected" we hebben verschillende serials
Ik ben er aardig lang mee bezig geweest om het uit te zoeken maar ik ik kan niemand vinden met en soortgelijk probleem
--------------------------------------------------------------------------------
Netwerkinstellingen zijn gewoon standaard, enkel ipx/spx is toegevoegt
Netwerk functioneert wel goed in ra2/yuri's revenge
specs in sig, verschik met zijn pc is dat hij een pov4200se heeft
allebei det 30.42, v1.1, Xpsp1
Zijn wininstall en bf was net nieuw, mijn eis paar maanden oud, maar dat is het niet denk ik
mijn bf1942 is paar weken oud
enige verchil is dat hij nog niet alle updates heeft gehaalt na servicepack1
[ Voor 58% gewijzigd door Waterlelie op 12-12-2002 23:58 . Reden: version 1.1 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
welk os?Waterlelie schreef op 12 december 2002 @ 23:43:
quote:
maar als ik dan de map voor me heb zie ik hem joinen, maar even later zegt zijn pc:''disconected" we hebben verschillende serials
Ik ben er aardig lang mee bezig geweest om het uit te zoeken maar ik ik kan niemand vinden met en soortgelijk probleem
Zijn wininstall en bf was net nieuw, mijn eis paar maanden oud, maar dat is het niet denk ik
en hebben jullie hem allebei legaal?
vooral dat laatste is even belangrijk.....
[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-12-2002 00:41 ]
MAP: Guadualcanal
TYPE: ctf
TEAM: axis
2 allies waren zo slim om met een destroyer onze landingsbaan onder vuur te nemen.. 1tje was gunner en ander anti-air.. beetje jammer dat ik dat niet zag in 1e instantie (goed teamwork verw8 je niet zo snel
afijn, ik dus met onze destroyer proberen die andere te laten zinken.. uiteraard laat ik de onze stranden bij het draaien, net als een echte noob

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Je bent dus het TCP/IP protocol vergeten? Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is wat jij zegt. RA2 werkt op het LAN nog met IPX dacht ik .... TS iig welWaterlelie schreef op 12 December 2002 @ 23:43:
[ Voor 1% gewijzigd door Spleasure op 13-12-2002 19:56 . Reden: typo ]
De meesten zullen dit wel als een cheat zien maar ik vond dit juist zo verschrikkelijk mooi
Eindelijk was die fobisch makende mist weg...
Is het nog steeds mogenlijk om op de 1 of andere manier de vieuw wat acceptabel te maken?
Op die manier was het geen cheat geweest maar grafisch wel veel aantrekkelijker
Waterlelie schreef op 12 december 2002 @ 23:43:
quote:
Toevoeging:Maestro.mosjuh schreef op 13 december 2002 @ 00:39:
[...]
welk os?
en hebben jullie hem allebei legaal?
vooral dat laatste is even belangrijk.....
Allebei Winxp dat gaf ik al aan'..''Xpsp1''
Allebei bf1942 legal
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
OS: moeten iig verschillende serial numbers hebben.Waterlelie schreef op 12 December 2002 @ 23:43:
quote:
Battlefield: over een LAN netwerk kun je met 1 serial 2x Battlefield spelen (iedere workstation 1 cd
Daarnaast is het altijd wel verstandig om je system up to date te houden, kan je iig die dingen uitsluiten, dus...
- nvidia/ati drivers
- eventueel via 4 in 1 bij via chipset
- laatste service pack(s)
- windows update
Pas dan installeer ik altijd extra programma's/spellen.
Nu ik de 1.2 patch heb krijg ik mijn radiobar bovenin niet meer weg.
Ik kan hem trouwens helemaal niet meer gebruiken.
Is dit een bekent probleem?
Zoja...weet iemand hoe ik dit fixen kan?
Ik heb trouwens het spel er compleet opnieuw opgezet voordat ik de 1.2 patch installeerde.
Os XP
DirectX 9.x
Athlon 1.8+
512mb
Detenator 4.7x
ook toetscombi f8 gebruikt om hem weg te halenmelly schreef op 14 December 2002 @ 11:31:
Raar
Nu ik de 1.2 patch heb krijg ik mijn radiobar bovenin niet meer weg.
Ik kan hem trouwens helemaal niet meer gebruiken.
Is dit een bekent probleem?
Zoja...weet iemand hoe ik dit fixen kan?
Ik heb trouwens het spel er compleet opnieuw opgezet voordat ik de 1.2 patch installeerde.
Os XP
DirectX 9.x
Athlon 1.8+
512mb
Detenator 4.7x
[This space is for rent]
Verwijderd
Ik spring boven de 'laatste' vlag uit mn plane, capture die, iedereen spawnt daar, axis massaal terug naar die vlag en we wachtten ze daar allemaal op, dus totaal afgemaakt die axis. 2 allies konden toen rustig alle vlaggen pakken.
Toen iedereen goed samengewerkt (goeie verhoudeingen van classes vooral) en zo toch nog gewonnen met 41-0
Toch wel grotendeels mijn werk vind ik, als ik dat punt niet met gevaar voor eigen 'leven' had gecaptured....
Het gaat mij er de laatste tijd mee rom om zo weinig mogelijk gekilled te worden, de frags komen later, probeer gewoon steeds 0x dood tre gaan in een heel spel
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 13:33 ]
Mooi strevenVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 13:32:
Bij mij net bij Kharkov een game door mijn doen gewonnen. Conquest, we stoinden 150-551 achter, hadden alleen onze thuisbasis nog. Ik in een plane gestapt (ondertussen veroverde mijn team de eerst punt weer terug, dus axis ging daar allemaal heen).
Ik spring boven de 'laatste' vlag uit mn plane, capture die, iedereen spawnt daar, axis massaal terug naar die vlag en we wachtten ze daar allemaal op, dus totaal afgemaakt die axis. 2 allies konden toen rustig alle vlaggen pakken.
Toen iedereen goed samengewerkt (goeie verhoudeingen van classes vooral) en zo toch nog gewonnen met 41-0.
Toch wel grotendeels mijn werk vind ik, als ik dat punt niet met gevaar voor eigen 'leven' had gecaptured....
Het gaat mij er de laatste tijd mee rom om zo weinig mogelijk gekilled te worden, de frags komen later, probeer gewoon steeds 0x dood tre gaan in een heel spel.
Verwijderd
Ik sta vaak genoeg bovenaan met 9-2 en dan score 15 ofzo.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Op publics doe ik dat altijd wel met de gedachte 'iig wat schade' zodat een volgend iemand hem makkelijker kan pakkenVerwijderd schreef op 14 december 2002 @ 18:16:
Ik zeg niet dat ik geen vlaggen pak, maar dat ik geen acties ga doen als ik weet dat ik dat toch neit haal, bv op een tank afrijden met een jeep en dan met granaten gaan kloten. Dan geef ik een msg, en wacht ik tot de AT's gearriveerd zijn.
Requesting om pickups (hoogst irritant vind ik overigens omdat je niet een teammate uit zijn concentratie moet halen om jou maar ff een pickupje te regelen

Verwijderd
Yep..ook in het menu zelf al het 1 en ander aan gevinkt,maar ik krijg hem niet weg.
Des te erger is dat alle F toetsen ook niet werken.
Ik kan al mijn commando's niet gebruiken dus
Iemand die herkent?
meestal als je met een jeep op een tank afrijd, dan heb je allebei een kill, en allebei een death.Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 18:16:
Ik zeg niet dat ik geen vlaggen pak, maar dat ik geen acties ga doen als ik weet dat ik dat toch neit haal, bv op een tank afrijden met een jeep en dan met granaten gaan kloten. Dan geef ik een msg, en wacht ik tot de AT's gearriveerd zijn.
als het echt hoge nood is (ik praat over clan verband) dan doe ik het zeker (rammen)
het werkt perfect, en ik heb er nog niet veel gezien die het goed kunnen counteren. (ik al wel goed, maar ben gewoon goed in tanx en planes)
met nades een tank slopen is onbegonnen werk.
dat lukt je nooit! (in je eentje)
je moet echt een AT, tank of AA hebben om een tank kapot te krijgen...
granaaatje huisje binnen gooien werkt ideaal tegen infantry, dus ik waste men granaten niet meer aan tanx. ( ik ontwijk ze.... (of ram ze
Battle.net Spud#2543
Ook zeer effectief tegen vijandige jeeps. Eventueel met je machinegun/RPG afmakenSpleasure schreef op 14 december 2002 @ 21:55:
hard op die tank afracen en er op het juiste moment uit springen ...
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Het gooien van granaten naar tanks vind ik wel degelijk nuttig als de enemy in duel is met een friendly unit. Door granaten te gooien kan de tank "verplaatst" worden, waardoor hij ff z'n orientatie kwijt is cq richting gevoel. Dit kan het verschil tussen winst en verlies betekenen. Alhoewel de damage niet zo groot is, toch een pluspunt. Vind het zelf ook altijd kut in een tank als dat gebeurd...TepelStreeltje schreef op 15 december 2002 @ 04:53:
[...]
Je moet echt een AT, tank of AA hebben om een tank kapot te krijgen...
granaaatje huisje binnen gooien werkt ideaal tegen infantry, dus ik waste men granaten niet meer aan tanx. ( ik ontwijk ze.... (of ram ze))
dat hangt er vanaf wat je met die request bedoeld....Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 20:41:
Requesting om pickups (hoogst irritant vind ik overigens omdat je niet een teammate uit zijn concentratie moet halen om jou maar ff een pickupje te regelen) en at en air support requesten is toch nutteloos op publics
aan de andere kant van het veld is het idd zinloos, maar wanneer iemand twee meter bij je vandaan is en gewoon doorrijdt is het prima.
Negeren is vooruitzien
ohja, das waar ja!Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 10:01:
[...]
Het gooien van granaten naar tanks vind ik wel degelijk nuttig als de enemy in duel is met een friendly unit. Door granaten te gooien kan de tank "verplaatst" worden, waardoor hij ff z'n orientatie kwijt is cq richting gevoel. Dit kan het verschil tussen winst en verlies betekenen. Alhoewel de damage niet zo groot is, toch een pluspunt. Vind het zelf ook altijd kut in een tank als dat gebeurd...
dat kan je ook zo heerlijk doen met jeeps! als je met een tank naast een (rijdende) jeep schiet, dat vliegt dat ding alle kanten op, gaaf is dat
Battle.net Spud#2543
en hoelang speel je alVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:30:
[afbeelding]
trots in map tobruk.
ronde daarna 3e geworden

[This space is for rent]
Tanks/infantry en dergelijke gaat best redelijk..
Het vliegen op zich gaat ook nog wel,maar wat ik echt niet kan is bommen gooien.
Ik heb echt geen flauw idee waneer ik ze droppen moet.
Je kan ook niet zien of je nu te vroeg of te laat gooit.
Heb al heel wat keren gevlogen maar nog nimmer iets echt geraakt
Is er hier een foefje voor waaardoor het iets gemakkelijker gaat?
B.v. met je vizier mikken ofzo? (verzin ook maar wat
Verwijderd
ik heb trouwens een vraag.. welke servers spelen jullie meestal?
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
niet te veel luitjes, dat kan me pc iig nog aan
Verwijderd
ROFLMAO!Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 12:30:
[afbeelding]
trots in map tobruk.
ronde daarna 3e geworden
Verwijderd
Verschillende, spreken we meestal af op irc kanaalHyp3rman schreef op 15 December 2002 @ 14:40:
ik heb trouwens een vraag.. welke servers spelen jullie meestal?
net van 256 naar 512 ram gegaan en de game laadt gewoon 4x zo snel, aso gewoon
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 18:12 ]
nee niet echt goed
meestal heb ik 2x zoveel kills als deaths
maarja als ik jou was zou ik meer oefenen
[This space is for rent]
Blijft toch wel een uitdaaging BF1942.
[ Voor 1% gewijzigd door Janspj op 16-12-2002 08:59 . Reden: typo ]
Was Clanbase match ja.
MAAR: gaat er zo'n gozer van de allies in mijn (oude) brandende tank zitten, BOEM
www.watbenjedan.com?Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:30:
[afbeelding]
trots in map tobruk.
ronde daarna 3e geworden
edit: tsja.. hiermee zeg ik ook iets over mezelf (ben ook een prutser) maar ik had nog wat screens.. "w000000000t ik rule"

meeste kills van mij wat 99-96-21 (ongeveer)... meer dan honderd nog niet
[ Voor 34% gewijzigd door py.mosjuh op 16-12-2002 10:57 ]
Verwijderd
idd, 6 kills is niet echt heel veel......
[pats mode]
Ik had laatst in een co-op Omaha Beach 154 kills (ik was allies)
[/pats mode]
belangrijkste is teamplay, helemaal mee eens.. ik ga daar geen screens van posten want dan zou ik helemaal zielig zijn ..GoodspeeD schreef op 16 december 2002 @ 11:02:
Ik zie steeds vaker in servers dat mensen gewoon puur en alleen voor de kills gaan. Was al bang dat dat zou gaan gebeuren en nu is het langzaam zo ver. Ik stoor me er niet echt aan, maar het maakt wel een beetje teamplay kapot. Mensen rijden bijna meteen naar de vijandelijke basis om daar maar wat raak te rapen.
ik heb vorige week ook gemerkt dat er ook lui zijn (gelukkig trouwens) die van team wisselen als ze merken dat de tegenpartije het erg moeilijk heeft; terwijl ze bij hun team bovenaan staan.. zo worden de teams meer gelijk en dat is tenslotte leuker spelen..
Valt me wel wat tegen hoorpy.mosjuh schreef op 16 december 2002 @ 10:34:
[...]
www.watbenjedan.com?
edit: tsja.. hiermee zeg ik ook iets over mezelf (ben ook een prutser) maar ik had nog wat screens.. "w000000000t ik rule"
[afbeelding]
meeste kills van mij wat 99-96-21 (ongeveer)... meer dan honderd nog niet
De jouwe: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=36398
De mijne: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=26778
//edit: ow ja
//edit2: en omdat ik toch bij uitzondering bezig ben met patsen:

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 11:37 ]
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 11:28:
[...]
Valt me wel wat tegen hoor
De jouwe: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=36398
De mijne: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=26778
//edit: ow jade punten zijn niet gewijd aan het aantal uren gespeelt, maar wanneer je voor het laatst gezien bent bijvoorbeeld en vooral het veroveren van vlaggen verdien je veel mee
maar alles telt wel een beetje mee.
Daarvoor had ik mijn post ge edit, is dus niet zopy.mosjuh schreef op 16 December 2002 @ 11:32:
[...]
netjes hoor.. alleen moet je dan wel de playtime meenemen van 8 vs 31 uur...
Zoals in de faq van hun staat (een voorbeeld):
Q: How are the ranking points calculated?
A: It is done by a complicated formula where kills, deaths, score and time are important factors.
of
Q: I think I´m better than a friend of mine, still he is higher ranked than me. Why?
A: Maybe you play "soft", the rank is primarily based on performance during the actual playtime. This means you lower your score if you idle a lot.
Het heeft dus er sterk mee te maken hoe vaak jij je neus laat zien op een server die stats logt.
kheb ff opgezocht welke servers dat zijn.. (ik heb trouwens diezelfde score/time played etc al iets van 3 maand ofzoVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 11:41:
[...]
Daarvoor had ik mijn post ge edit, is dus niet zo
Zoals in de faq van hun staat (een voorbeeld):
Q: How are the ranking points calculated?
A: It is done by a complicated formula where kills, deaths, score and time are important factors.
of
Q: I think I´m better than a friend of mine, still he is higher ranked than me. Why?
A: Maybe you play "soft", the rank is primarily based on performance during the actual playtime. This means you lower your score if you idle a lot.
Het heeft dus er sterk mee te maken hoe vaak jij je neus laat zien op een server die stats logt.
bfstats logt (oa) link naar hele lijst:
24 EAUK 01 - BF1942 159.153.177.99 5403
25 EAUK 03 - BF1942 159.153.177.98 5135
26 EAUK 04 - BF1942 159.153.178.75 8322
27 EAUK 05 - BF1942 159.153.178.86 15948
28 EAUK 10 - BF1942 (1.2) 159.153.178.81 4765
29 EAUK 11 - BF1942 159.153.178.82 10295
30 EAUK 12 - BF1942 159.153.178.83 10167
31 EAUK 13 - BF1942 159.153.178.84 18181
32 EAUK 14 - BF1942 159.153.178.85 14454
33 EAUK 18 - BF1942 (1.2) 159.153.178.89 5165
34 EAUK 19 - BF1942 159.153.178.90 16240
35 EAUK 20 - BF1942 (1.2) 159.153.178.91 6975
36 EAUK 22 - BF1942 159.153.177.93 6135
37 EAUK 23 - BF1942 159.153.177.95 9826
38 EAUK 24 - BF1942 159.153.177.96 4819
39 EAUK 30 - BF1942 159.153.177.90 4401
40 EAUK 35 - BF1942 159.153.177.88 2729
* py.mosjuh speelt nml bijna altijd op de eauk servers..
echter zijn de servers waar ik speel hoofdzakelijk CTF servers.. dat zijn
EAUK 06 - BF1942 (1.2)|47ms|159.153.178.77:14567
EAUK 07 - BF1942 (1.2)|77ms|159.153.178.78:14567
EAUK 08 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.79:14567
EAUK 09 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.80:14567
maw: net de servers die niet worden gelogd door bfstats.. maar goed... geen gezeik meer over wie de beste zijn etc.. ik ben het toch wel..

1) ik heb net even gezocht op [GoT] in de nick en daar sta ik niet eens bij. heb vorige week echter wel veel uurtjes gedraaid onder [GoT]py.mosjuh.
2) tering.. wat is die bfstats site langzaam
[ Voor 8% gewijzigd door py.mosjuh op 16-12-2002 12:04 . Reden: paar wijzigingetjes ]

rechts een hummer met een machinegun, links de TOW versie

de TOW in gebruik..
[ Voor 1% gewijzigd door py.mosjuh op 16-12-2002 13:29 . Reden: typos ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
dat ken ik ja, teamkillers zijn heel erg irri, heb zo'n hekel aan die lui!jagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 14:44:
Zat van de week op een EAUK server te spelen in map Omaha beach. Was er zo´n ettertje bezig te teamkillen. Server zat redelijk vol 50 spelers ofzo. Wij met een man of 10 in een landings bootje, etterbakje achter het stuur (roer). Vaart die eikel de andere kant op zo het -speelveld uit. Je raadt het al Warning you are leaving the battlefield deserters will be shot. En jawel vele teamkills. Flikt ie het later weer. Kan me echt zo pissig maken.
je kon dat ventje toch wel killen of niet?
Gewoon E, dan sta je in de boot, draai je om en kill hem, ga achter het roer en vaar de goede kant op!
Shiet je hem toch dood en vaar jezelf de goede kant op. Dit lijkt me beter dan dat hij zo'n beste teamkill doet.(kan nogal wat volk in zo'n bootje)jagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 14:44:
Zat van de week op een EAUK server te spelen in map Omaha beach. Was er zo´n ettertje bezig te teamkillen. Server zat redelijk vol 50 spelers ofzo. Wij met een man of 10 in een landings bootje, etterbakje achter het stuur (roer). Vaart die eikel de andere kant op zo het -speelveld uit. Je raadt het al Warning you are leaving the battlefield deserters will be shot. En jawel vele teamkills. Flikt ie het later weer. Kan me echt zo pissig maken.
Nothing more to say...
Verwijderd
Omg Lmaojagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 14:44:
Leuke actie , maar wel lame idd
Digital Media Junkie
Verwijderd
oops volgens mij benk n00b. is dat doodshoofdje hoeveel kills je hebt?Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 10:46:
[...]
idd, 6 kills is niet echt heel veel......
[pats mode]
Ik had laatst in een co-op Omaha Beach 154 kills (ik was allies)![]()
[/pats mode]
ik dacht hoevaak ik dood was
Verwijderd
rftm?Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 15:37:
[...]
oops volgens mij benk n00b. is dat doodshoofdje hoeveel kills je hebt?
ik dacht hoevaak ik dood was![]()
![]()
maar goed.. plaatjes zijn dus: 1e = punten (dus incl flag captures etc), 2e = kills, 3e = deaths bij jou is dat dus 6 kills vs 6 deaths... vandaar dat iedereen ROFLMAO meemaakt..
Is er nog plaats voor een capabele Stukapiloot in het GoT BF team? (En hoe join ik?
Forget your fears...
zie hierAetje schreef op 16 December 2002 @ 16:20:
Zo, ik heb BF ook maar legaal aangeschaft...(Daemon Tools werkt goed, maar telkens 5x proberen voordat je op een inet servertje mag is k#t)
Is er nog plaats voor een capabele Stukapiloot in het GoT BF team? (En hoe join ik?)
we hebben denk ik geen pilots nodig maar kan er altijd meer
[This space is for rent]
PoweRoy schreef op 16 december 2002 @ 16:23:
[...]
zie hier
we hebben denk ik geen pilots nodig maar kan er altijd meer
Damn. Iedere clan gaat ineens die SubBlack3d style gebruiken!
wat mis mee?GoodspeeD schreef op 16 december 2002 @ 17:20:
[...]
offtopic:
Damn. Iedere clan gaat ineens die SubBlack3d style gebruiken!
pwnd
maar dat ding logt mijn favo server niet .... eens ff achteraan gaan
ja dat had gekund, maar Friendly fire was disabledLMD schreef op 16 december 2002 @ 14:46:
[...]
Shiet je hem toch dood en vaar jezelf de goede kant op. Dit lijkt me beter dan dat hij zo'n beste teamkill doet.(kan nogal wat volk in zo'n bootje)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
meestal ben je ook nog doodgevroren/doodgekoeld voordat je de kant bereikt.... laat hem dan gewoon zijn teamkills hebbenjagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 17:55:
[...]
ja dat had gekund, maar Friendly fire was disabled. M.a.w. Ik kon hem niet doden. Het enige dat ik kon doen was een granaat in de boot droppen en mij eruit laten lanceren en z.s.m. terug zwemmen naar de vaste grond, maar helaas lukt dat niet altijd.
Poll: welke servers speel je het liefst op?
• EAUK (uk.. duh :))
• EA (usa)
• NGI [FUN] (italie)
• BOOMTOWN europe (zweden)
• XS4ALL (nl)
• NVIDIA (usa)
• Gameservers (nl)
• blueyonder
• eigen clanserver(s)
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Poll: hoeveel tijd heb je besteed aan SP campagne van BF
• Geen
• 0 tot 10 minuten
• 10 tot 30 minuten
• 30 tot 60 minuten
• 60 tot 120 minuten
• meer dan 120 minuten
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
ohja; mocht je 'al' die polls irri vinden, geef dat ook ff aan, dan haal ik hem weer weg.... (of moet ik daar ook een poll voor starten
[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 16-12-2002 19:16 ]
goh wat irri...Maestro.mosjuh schreef op 16 December 2002 @ 19:04:
nu; als we dan toch met polls gaan gooien... ik ben wel benieuwd naar de tijd hoe lang jullie je hebben vermaakt met de singleplayer campagne van BF1942....
[KNIP]
ohja; mocht je 'al' die polls irri vinden, geef dat ook ff aan, dan haal ik hem weer weg.... (of moet ik daar ook een poll voor starten)
Verwijderd
Dan antwoordt je er toch gewoon niet op? Lijkt me simpel[b][message=16389686,noline]Maestro.mosjuh schreef op 16 December
ohja; mocht je 'al' die polls irri vinden, geef dat ook ff aan, dan haal ik hem weer weg.... (of moet ik daar ook een poll voor starten)

verder ben ik net achterna gezeten door een destroyer nadat de carrier gezonken was.. zat um best te knijpen!

vervolgens is mijn landingcraft kapot en vaart die eppo over me heen.. geen damage..

en tot slot een nieuwe tactiek om te landen.. spring uit je vliegtuig en laat um vanzelf op het volgende eiland landen (midway):

moet nog wel ff zeggen dat de teamplay echt toppie was net.. heb slechts 1 keer in 2 uur gehad dat iemand wegreed bij "requesting pickup", iedereen ging samen een doel achterna.. elkaar dekking geven etc..

als je het goed bekijkt zijn het eigenlijk gewoon 2 pijltjes in het water
dan nog even enkele grappige en/of patsplaatjes (kleine selectie)
.mosjuh onder de GoT tag aan het roeleren:

MWOEHAhahahahahahahahaha:

hummm...... deze meneer (?) was geloof ik niet zo blij dat ik weer eens aan het roeleren wasssss:

ik heb de plaatjes express vervormd, is wel lekker duidelijk... voor plaatjes in normaale proporties; gewoon weer ff klikken....
ik zal er maar geen poll voor opstarten
Map kursk;
je gaat als engeneer naar de andere kant v.d. map. vervolgens ga je achter het 'spawnhuisje' van de tegenstanders staan en gooit 1 staaf dynamiet door het raam naar binnen. (het beste werkt het als je team de rest van de vlaggen in bezit heeft want dan spawnen er daar de meeste spelers)
vervolgens wacht je tot je ventjes ziet spawnen, dan wacht je nog een halve seconde (ze moeten er wel allemaal al zijn
hoort dit bij het spel vinden jullie of is het lame.....
mijn 'verdediging'; ten eerste oorlog is niet altijd fair, en 2e (deze vind ik belangrijker) in de oorlog werd je ook wel eens in de val gelokt (met 10tallen tegelijk)...
[ Voor 4% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 17-12-2002 00:45 ]
ik vind het gewoon lame.. bedoel is wel leuk om een keer te doen maar daarna gaat iedereen naar die basis.. dan is het in 10 min bekeken ipv in een uur.. vind het leuker en spannender als de teams evenwichtig zijn zodat je echt leuke dingen meemaakt.. net met midway hadden we echt twee "werkende" vloten.. de schepen deden hun functie.. uboat gaf met destroyer dekking aan de carrier welke luchtsteun gaf.. de landingcraft werden gebruikt om de andere schepen te enteren.. echt heel tof!Maestro.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 00:44:
[KNIP lang verhaal]
ik kan natuurlijk wel f5 blijven drukken in afwachting van iemands reactie.. maar er is toch niemand meer die zo dom is nu die topic te gaan lezen..
[ Voor 13% gewijzigd door py.mosjuh op 17-12-2002 00:52 ]
*overpeinzing* het draagt idd niet bij aan de gameplay van het spel..... maar _soms_ is het ook wel leuk om ff flink te roeleren.....py.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 00:49:
[...]
ik vind het gewoon lame.. bedoel is wel leuk om een keer te doen maar daarna gaat iedereen naar die basis.. dan is het in 10 min bekeken ipv in een uur.. vind het leuker en spannender als de teams evenwichtig zijn zodat je echt leuke dingen meemaakt.. net met midway hadden we echt twee "werkende" vloten.. de schepen deden hun functie.. uboat gaf met destroyer dekking aan de carrier welke luchtsteun gaf.. de landingcraft werden gebruikt om de andere schepen te enteren.. echt heel tof!
nee; we zijn niet allemaal student....offtopic:
ik kan natuurlijk wel f5 blijven drukken in afwachting van iemands reactie.. maar er is toch niemand meer die zo dom is nu die topic te gaan lezen..
* Maestro.mosjuh gaat maar slapen.... ik vergeet de helft van het verhaal wat ik wilde typen
en dan gaan we morgen ook nog 8 uur LOTR kijken...Maestro.mosjuh schreef op 17 december 2002 @ 00:57:
[...]
*overpeinzing* het draagt idd niet bij aan de gameplay van het spel..... maar _soms_ is het ook wel leuk om ff flink te roeleren.....
[...]
nee; we zijn niet allemaal student....
* Maestro.mosjuh gaat maar slapen.... ik vergeet de helft van het verhaal wat ik wilde typen
edit: zie je wel.. ik ben al weer wakker en nog niemand die heeft reageert op onze posts...

[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 17-12-2002 06:56 ]
Forget your fears...
Dat is dus gewoon lame. Zoiets heet spawnkilling, maar dat wist je zelf ook wel. Maakt niet uit welke fps je speelt, spawnkilling is gewoon iets wat je niet doet.Maestro.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 00:44:vervolgens wacht je tot je ventjes ziet spawnen, dan wacht je nog een halve seconde (ze moeten er wel allemaal al zijn) en je detoneerd het dynamiet.... ik heb een keer 8 kills hiermee gemaakt in 1 keer.
mijn 'verdediging'; ten eerste oorlog is niet altijd fair, en 2e (deze vind ik belangrijker) in de oorlog werd je ook wel eens in de val gelokt (met 10tallen tegelijk)...
Trouwens dat spawnkilling is nou ook een van die dingen waar ik me aan erger in dit spel. Je komt in het spel en word doodgeschoten. Hier moeten ze iets aan doen, misschien de eerste 2 á 3 seconden onkwetsbaar of iets.
En ja, oorlog is niet eerlijk, maar in een echte oorlog worden er ook niet in één seconde 8 volwassen soldaten op een plek geboren
[ Voor 15% gewijzigd door StyXL op 17-12-2002 09:11 ]
[GoT] <spatie> de naampy.mosjuh schreef op 16 december 2002 @ 11:48:
[...]
kheb ff opgezocht welke servers dat zijn.. (ik heb trouwens diezelfde score/time played etc al iets van 3 maand ofzo)
bfstats logt (oa) link naar hele lijst:
24 EAUK 01 - BF1942 159.153.177.99 5403
25 EAUK 03 - BF1942 159.153.177.98 5135
26 EAUK 04 - BF1942 159.153.178.75 8322
27 EAUK 05 - BF1942 159.153.178.86 15948
28 EAUK 10 - BF1942 (1.2) 159.153.178.81 4765
29 EAUK 11 - BF1942 159.153.178.82 10295
30 EAUK 12 - BF1942 159.153.178.83 10167
31 EAUK 13 - BF1942 159.153.178.84 18181
32 EAUK 14 - BF1942 159.153.178.85 14454
33 EAUK 18 - BF1942 (1.2) 159.153.178.89 5165
34 EAUK 19 - BF1942 159.153.178.90 16240
35 EAUK 20 - BF1942 (1.2) 159.153.178.91 6975
36 EAUK 22 - BF1942 159.153.177.93 6135
37 EAUK 23 - BF1942 159.153.177.95 9826
38 EAUK 24 - BF1942 159.153.177.96 4819
39 EAUK 30 - BF1942 159.153.177.90 4401
40 EAUK 35 - BF1942 159.153.177.88 2729
* py.mosjuh speelt nml bijna altijd op de eauk servers..
echter zijn de servers waar ik speel hoofdzakelijk CTF servers.. dat zijn
EAUK 06 - BF1942 (1.2)|47ms|159.153.178.77:14567
EAUK 07 - BF1942 (1.2)|77ms|159.153.178.78:14567
EAUK 08 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.79:14567
EAUK 09 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.80:14567
maw: net de servers die niet worden gelogd door bfstats.. maar goed... geen gezeik meer over wie de beste zijn etc.. ik ben het toch wel..
edit:
1) ik heb net even gezocht op [GoT] in de nick en daar sta ik niet eens bij. heb vorige week echter wel veel uurtjes gedraaid onder [GoT]py.mosjuh.
edit:
2) tering.. wat is die bfstats site langzaam
Maaruh ik wil weleens 1on1 tegen jou, je klinkt wel goed heb ik iig een uitdaging
Nou dat gebeurt een keer of 3, en dan heb jij eindelijk je vliegtuig, en dan zijn er een paar mongolen die het niet kunnen hebben dat zij ff moeten wachten en die schieten dan je vliegtuig kappot
Erg bevordelijk voor de team play
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd

Ach geef het vliegen gewoon op als je public speeltVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 11:02:
Ja je kan ook gewoon een bootje pakken ipv van wachten op een plane....Wachten op planes (zelfs op de carrier) vind ik eigenlijk net zo lame...
Have phun verder met de rest van de 2 teams

Ik lees veel over public servers hier. Zijn er soms ook personal server? Ik bedoel een server waar spelers van GoT komen?Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 11:09:
[...]
Ach geef het vliegen gewoon op als je public speelt
onze server komt eraanMuErTo ChAvEz schreef op 17 December 2002 @ 11:12:
[...]
Ik lees veel over public servers hier. Zijn er soms ook personal server? Ik bedoel een server waar spelers van GoT komen?

maar we hebben geen specifieke server waar we vaak spelen
[This space is for rent]
Dit vind ik nou echt zo triest. Je moet niet wachten op vliegtuigen. Als er eentje staat.. oke. Maar je moet die vlaggen pakken en niet gaan hannessen met vliegtuigen. Doelgericht werken en niet wachten.. Dat kost gewoon een mankracht die je hard kan gebruiken in het heetst van de strijd.FireFoz schreef op 17 December 2002 @ 11:00:
weet je wat toch ook wel zo verschikkelijk kut is op die public servers, dan zit je weer eens vast op zo'n vliegdekschip, spawnt er eindelijk een vliegtuig waar je al 10 jaar op heb zitten wachten en dan loop je er heen, spawnt er niet een nieuw ventje naast, stapt in, en vliegt weg![]()
Verwijderd
werd tijd, heb inmiddels overgemaaktPoweRoy schreef op 17 December 2002 @ 11:19:
[...]
onze server komt eraan
maar we hebben geen specifieke server waar we vaak spelenmeestal op een site waar niet veel mensen zijn en met een goede ping
Digital Media Junkie
ik bedoel, je hebt een keuze hoor;
OF je hebt te maken met teamkillers
OF je gaat gewoon naar een ff = off server (zoals py en ik vaak doen)
dat laatste haalt wel iets van het realisme weg maar het speelt een stuk fijner (vind ik); geen ventjes die je vliegtuig onder je reet vandaan schieten e.d. (wat heel vaak gebeurt)....
teamkillers zul je namelijk altijd houden; er zijn zoveel spelers, dat er altijd wel 1 tussen zit die het even niet kan hebben dat jij wel in een vliegtuig zit.
Haha! Wij wachten al een halve maand op jouw geld. Kom je wel eens op ons forum? Daar staat af en toe wat nuttige info mbt het huren van de server.
Zou ook handig zijn als je reageert op mijn mailtjes.
bookmark (hint hint)
Dit topic is gesloten.