Battlefield 1942 topic deel VI

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.823 views sinds 30-01-2008

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
Ik speel nu anderhalve dag en je merkt echt dat je bij BF1942 enorm snel vooruit gaat als je veel speelt :o

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
DKasemier schreef op 12 december 2002 @ 23:30:
Ik speel nu anderhalve dag en je merkt echt dat je bij BF1942 enorm snel vooruit gaat als je veel speelt :o
zou je nu niet eerst eens gaan slapen? :z :Z

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Waterlelie schreef op 12 december 2002 @ 23:10:
Ik en een maatje van mijn hebben problemen met de multiplayer optie in bf1942..

We hebben hier een net werk 100Mbit en we hebben de firewallls gedisabled
we zien elkaar en als ik een game start en hij joint dan gaat dat goed
maar als ik dan de map voor me heb zie ik hem joinen, maar even later zegt zijn pc:''disconected" we hebben verschillende serials

Ik ben er aardig lang mee bezig geweest om het uit te zoeken maar ik ik kan niemand vinden met en soortgelijk probleem

--------------------------------------------------------------------------------
Netwerkinstellingen zijn gewoon standaard, enkel ipx/spx is toegevoegt
Netwerk functioneert wel goed in ra2/yuri's revenge

specs in sig, verschik met zijn pc is dat hij een pov4200se heeft
allebei det 30.42, v1.1, Xpsp1

Zijn wininstall en bf was net nieuw, mijn eis paar maanden oud, maar dat is het niet denk ik
mijn bf1942 is paar weken oud

enige verchil is dat hij nog niet alle updates heeft gehaalt na servicepack1

[ Voor 58% gewijzigd door Waterlelie op 12-12-2002 23:58 . Reden: version 1.1 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Waterlelie schreef op 12 december 2002 @ 23:43:
quote:

maar als ik dan de map voor me heb zie ik hem joinen, maar even later zegt zijn pc:''disconected" we hebben verschillende serials

Ik ben er aardig lang mee bezig geweest om het uit te zoeken maar ik ik kan niemand vinden met en soortgelijk probleem

Zijn wininstall en bf was net nieuw, mijn eis paar maanden oud, maar dat is het niet denk ik

welk os?
en hebben jullie hem allebei legaal?

vooral dat laatste is even belangrijk.....

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-12-2002 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

ok... weer een leuk verhaal erbij

MAP: Guadualcanal
TYPE: ctf
TEAM: axis

2 allies waren zo slim om met een destroyer onze landingsbaan onder vuur te nemen.. 1tje was gunner en ander anti-air.. beetje jammer dat ik dat niet zag in 1e instantie (goed teamwork verw8 je niet zo snel ;))

afijn, ik dus met onze destroyer proberen die andere te laten zinken.. uiteraard laat ik de onze stranden bij het draaien, net als een echte noob |:( goed.. ik dus maar met een landingcraft erheen.. onderweg kwam ik er 1 van hun tegen, snel "2" en neermaaien... lol.. dat is 1.. vervolgens verder naar de destroyer.. staat die anti-air daar nog.. net zo steeds misschieten..weer "2" en hupsakee.. dat was 2.. daarna een beetje rond de destroyer varen, steeds lui neermaaien.. werkt dus best strak.. :Y) uiteindelijk meer dan 5 kills.. :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Echt veel leuke verhalen heb ik niet, je maakt zoveel grappige en coole dingen mee met online spelen, dat je het allemaal niet onthoudt. Ik heb wel een keer een vreselijk mazzel gehad, toen ik als engineer in Gazala bij dat middelste spawnpoint preventief een det pack naar binnen keilde om zeker te weten dat er niemand meer binnen zat. Maar toen ik hem detonate spawnde er net 8 mensen, alle 8 in 1 keer dood :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Waterlelie schreef op 12 December 2002 @ 23:43:

Je bent dus het TCP/IP protocol vergeten? Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat is wat jij zegt. RA2 werkt op het LAN nog met IPX dacht ik .... TS iig wel

[ Voor 1% gewijzigd door Spleasure op 13-12-2002 19:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Jongens..ik heb de 1.2 patch net binnen maar nu lees ik dat die vieuw cheat niet meer mogenlijk is.
De meesten zullen dit wel als een cheat zien maar ik vond dit juist zo verschrikkelijk mooi :(
Eindelijk was die fobisch makende mist weg...
Is het nog steeds mogenlijk om op de 1 of andere manier de vieuw wat acceptabel te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Nee, en dat was de bedoeling van die patch ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Zonde dat ze met die patch niet gewoon de mogenlijkheid hebben ingebouwd om de vieuw te verbeteren..
Op die manier was het geen cheat geweest maar grafisch wel veel aantrekkelijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

quote:
Waterlelie schreef op 12 december 2002 @ 23:43:
quote:

Maestro.mosjuh schreef op 13 december 2002 @ 00:39:
[...]

welk os?
en hebben jullie hem allebei legaal?

vooral dat laatste is even belangrijk.....
Toevoeging:

Allebei Winxp dat gaf ik al aan'..''Xpsp1''
Allebei bf1942 legal

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waterlelie schreef op 12 December 2002 @ 23:43:
quote:

Battlefield: over een LAN netwerk kun je met 1 serial 2x Battlefield spelen (iedere workstation 1 cd ;) ) Over het internet gaat niet lukken met 1 serial (als je met zun tweeën wilt spelen).

Daarnaast is het altijd wel verstandig om je system up to date te houden, kan je iig die dingen uitsluiten, dus...

- nvidia/ati drivers
- eventueel via 4 in 1 bij via chipset
- laatste service pack(s)
- windows update

Pas dan installeer ik altijd extra programma's/spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Raar :?
Nu ik de 1.2 patch heb krijg ik mijn radiobar bovenin niet meer weg.
Ik kan hem trouwens helemaal niet meer gebruiken.
Is dit een bekent probleem?
Zoja...weet iemand hoe ik dit fixen kan?
Ik heb trouwens het spel er compleet opnieuw opgezet voordat ik de 1.2 patch installeerde.

Os XP
DirectX 9.x
Athlon 1.8+
512mb
Detenator 4.7x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

PoweRoy

funky!

melly schreef op 14 December 2002 @ 11:31:
Raar :?
Nu ik de 1.2 patch heb krijg ik mijn radiobar bovenin niet meer weg.
Ik kan hem trouwens helemaal niet meer gebruiken.
Is dit een bekent probleem?
Zoja...weet iemand hoe ik dit fixen kan?
Ik heb trouwens het spel er compleet opnieuw opgezet voordat ik de 1.2 patch installeerde.

Os XP
DirectX 9.x
Athlon 1.8+
512mb
Detenator 4.7x
ook toetscombi f8 gebruikt om hem weg te halen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij net bij Kharkov een game door mijn doen gewonnen. Conquest, we stoinden 150-551 achter, hadden alleen onze thuisbasis nog. Ik in een plane gestapt (ondertussen veroverde mijn team de eerst punt weer terug, dus axis ging daar allemaal heen).

Ik spring boven de 'laatste' vlag uit mn plane, capture die, iedereen spawnt daar, axis massaal terug naar die vlag en we wachtten ze daar allemaal op, dus totaal afgemaakt die axis. 2 allies konden toen rustig alle vlaggen pakken.

Toen iedereen goed samengewerkt (goeie verhoudeingen van classes vooral) en zo toch nog gewonnen met 41-0 :D.

Toch wel grotendeels mijn werk vind ik, als ik dat punt niet met gevaar voor eigen 'leven' had gecaptured.... :P

Het gaat mij er de laatste tijd mee rom om zo weinig mogelijk gekilled te worden, de frags komen later, probeer gewoon steeds 0x dood tre gaan in een heel spel :).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 13:32:
Bij mij net bij Kharkov een game door mijn doen gewonnen. Conquest, we stoinden 150-551 achter, hadden alleen onze thuisbasis nog. Ik in een plane gestapt (ondertussen veroverde mijn team de eerst punt weer terug, dus axis ging daar allemaal heen).

Ik spring boven de 'laatste' vlag uit mn plane, capture die, iedereen spawnt daar, axis massaal terug naar die vlag en we wachtten ze daar allemaal op, dus totaal afgemaakt die axis. 2 allies konden toen rustig alle vlaggen pakken.

Toen iedereen goed samengewerkt (goeie verhoudeingen van classes vooral) en zo toch nog gewonnen met 41-0 :D.

Toch wel grotendeels mijn werk vind ik, als ik dat punt niet met gevaar voor eigen 'leven' had gecaptured.... :P

Het gaat mij er de laatste tijd mee rom om zo weinig mogelijk gekilled te worden, de frags komen later, probeer gewoon steeds 0x dood tre gaan in een heel spel :).
Mooi streven :P maar ik ga liever honderd keer dood als ik daar een vlag mee kan veroveren voor het team, dat levert namelijk veeeel meer punten op ;) en bij mappen zoals wake (als de axis geen boten meer hebben of als allies) dan is het alleen al voldoende om de vlaggen grijs te houden en je enemy 1 voor 1 neerknallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat ik geen vlaggen pak, maar dat ik geen acties ga doen als ik weet dat ik dat toch neit haal, bv op een tank afrijden met een jeep en dan met granaten gaan kloten. Dan geef ik een msg, en wacht ik tot de AT's gearriveerd zijn.

Ik sta vaak genoeg bovenaan met 9-2 en dan score 15 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
wat pas echt lachen is is TNT jumpen in omaha beach als ff uit staat op de server. Dan land je gewoon achter de duitse linies met je parachute en loop je naar de bovenste vlag :+

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 18:16:
Ik zeg niet dat ik geen vlaggen pak, maar dat ik geen acties ga doen als ik weet dat ik dat toch neit haal, bv op een tank afrijden met een jeep en dan met granaten gaan kloten. Dan geef ik een msg, en wacht ik tot de AT's gearriveerd zijn.

Op publics doe ik dat altijd wel met de gedachte 'iig wat schade' zodat een volgend iemand hem makkelijker kan pakken :)

Requesting om pickups (hoogst irritant vind ik overigens omdat je niet een teammate uit zijn concentratie moet halen om jou maar ff een pickupje te regelen |:( ) en at en air support requesten is toch nutteloos op publics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

hard op die tank afracen en er op het juiste moment uit springen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe wat we net meemaakte, speelde met aantal gotters op public, Komt er een enemy in een plane, maakt een duikvlucht richting een jeep, killt de inzittende, ontploft ie zelf doordat ie landmijn raakt op de 1 of andere manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
PoweRoy schreef op 14 December 2002 @ 13:20:
[...]

ook toetscombi f8 gebruikt om hem weg te halen :?
Yep..ook in het menu zelf al het 1 en ander aan gevinkt,maar ik krijg hem niet weg.
Des te erger is dat alle F toetsen ook niet werken.
Ik kan al mijn commando's niet gebruiken dus :(
Iemand die herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 12:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 18:16:

meestal als je met een jeep op een tank afrijd, dan heb je allebei een kill, en allebei een death.

als het echt hoge nood is (ik praat over clan verband) dan doe ik het zeker (rammen)
het werkt perfect, en ik heb er nog niet veel gezien die het goed kunnen counteren. (ik al wel goed, maar ben gewoon goed in tanx en planes)
met nades een tank slopen is onbegonnen werk.
dat lukt je nooit! (in je eentje)
je moet echt een AT, tank of AA hebben om een tank kapot te krijgen...
granaaatje huisje binnen gooien werkt ideaal tegen infantry, dus ik waste men granaten niet meer aan tanx. ( ik ontwijk ze.... (of ram ze :D ))

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Spleasure schreef op 14 december 2002 @ 21:55:
hard op die tank afracen en er op het juiste moment uit springen ...
Ook zeer effectief tegen vijandige jeeps. Eventueel met je machinegun/RPG afmaken :D

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 15 december 2002 @ 04:53:
[...]

Je moet echt een AT, tank of AA hebben om een tank kapot te krijgen...
granaaatje huisje binnen gooien werkt ideaal tegen infantry, dus ik waste men granaten niet meer aan tanx. ( ik ontwijk ze.... (of ram ze :D ))
Het gooien van granaten naar tanks vind ik wel degelijk nuttig als de enemy in duel is met een friendly unit. Door granaten te gooien kan de tank "verplaatst" worden, waardoor hij ff z'n orientatie kwijt is cq richting gevoel. Dit kan het verschil tussen winst en verlies betekenen. Alhoewel de damage niet zo groot is, toch een pluspunt. Vind het zelf ook altijd kut in een tank als dat gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 20:41:
Requesting om pickups (hoogst irritant vind ik overigens omdat je niet een teammate uit zijn concentratie moet halen om jou maar ff een pickupje te regelen |:( ) en at en air support requesten is toch nutteloos op publics :P
dat hangt er vanaf wat je met die request bedoeld....

aan de andere kant van het veld is het idd zinloos, maar wanneer iemand twee meter bij je vandaan is en gewoon doorrijdt is het prima.

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Op servers speel ik meestal voor taxi met mijn elite jeeps enzo. Als je datdoet is "Requesting for pickup" zeker handig. Ook omdat dan het persoon oplicht op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 12:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 10:01:
[...]

Het gooien van granaten naar tanks vind ik wel degelijk nuttig als de enemy in duel is met een friendly unit. Door granaten te gooien kan de tank "verplaatst" worden, waardoor hij ff z'n orientatie kwijt is cq richting gevoel. Dit kan het verschil tussen winst en verlies betekenen. Alhoewel de damage niet zo groot is, toch een pluspunt. Vind het zelf ook altijd kut in een tank als dat gebeurd...
ohja, das waar ja!

dat kan je ook zo heerlijk doen met jeeps! als je met een tank naast een (rijdende) jeep schiet, dat vliegt dat ding alle kanten op, gaaf is dat :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT /me n00b

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:30:
[afbeelding]

trots in map tobruk.
ronde daarna 3e geworden :)
en hoelang speel je al :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Nog ff 1 vraagje...
Tanks/infantry en dergelijke gaat best redelijk..
Het vliegen op zich gaat ook nog wel,maar wat ik echt niet kan is bommen gooien.
Ik heb echt geen flauw idee waneer ik ze droppen moet.
Je kan ook niet zien of je nu te vroeg of te laat gooit.
Heb al heel wat keren gevlogen maar nog nimmer iets echt geraakt :(
Is er hier een foefje voor waaardoor het iets gemakkelijker gaat?
B.v. met je vizier mikken ofzo? (verzin ook maar wat :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je precies die torpedo's gebruiken die onder vliegtuigen hangen ? Het droppen van die dingen lukt natuurlijk wel, maar de ene keer raken ze ene schip, de andere keer gaan ze er gewoon onderdoor en gaan doelloos verder :? Hoe moet dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
je moet echt ongeveer in het water hangen, dan raken ze meestal en ook best ver van een boot afzijn als je ze dropt

ik heb trouwens een vraag.. welke servers spelen jullie meestal?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Dutch Open V 1.2 vooral

niet te veel luitjes, dat kan me pc iig nog aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 12:30:
[afbeelding]

trots in map tobruk.
ROFLMAO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp3rman schreef op 15 December 2002 @ 14:40:

ik heb trouwens een vraag.. welke servers spelen jullie meestal?
Verschillende, spreken we meestal af op irc kanaal :) Dus kom daar een keer langs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ikzelf speel altijd op de EA servers in GB, met 50 spelers, komen ook redelijk wat nederlanders trouwens, wel laag niveau das wel minder..

offtopic:
net van 256 naar 512 ram gegaan en de game laadt gewoon 4x zo snel, aso gewoon

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/m.vellinga/pretorian6.gif

best een leuke score :*)

[ Voor 56% gewijzigd door pretorian_nl op 17-12-2002 12:27 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow gaer je wint een keer een potje, goed zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 15 December 2002 @ 12:53:
[...]

en hoelang speel je al :/
een maand. of is het niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet echt, ik zou meer kills hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we nu allemaal scores zitten posten ofzo??? Heb ik er ook nog wel 10000 van :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^^ :P :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 17:09:
[...]

een maand. of is het niet zo goed :P
nee niet echt goed :D

meestal heb ik 2x zoveel kills als deaths >:)
maarja als ik jou was zou ik meer oefenen ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaer schreef op 15 December 2002 @ 16:32:

Vooral de laatste was best een leuke score :*)
Kom eens langs op ons irc kanaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Blijft toch wel een moeijlijk spel, dacht wel dat ik toch echt wel goed was, speel in een heel goed team...En toch verlies je 1 clanwar.
Blijft toch wel een uitdaaging BF1942. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Janspj op 16-12-2002 08:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janspj, in welke clan speel je? Geregged op clanbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Speel in -LCD-, gisteren verloren tegen FF... bah lol :)
Was Clanbase match ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zag vannacht ook een leuke actie :D Ik was axis in een tank, was aan het verliezen nog voor de final knal waarvan ik dacht dat mijn tank kapot ging er snel uit, had dus geen zin meer :+ deadmeat.

MAAR: gaat er zo'n gozer van de allies in mijn (oude) brandende tank zitten, BOEM :D en die gozer die mij voorheen kilde kreeg een teamkill op zijn naam :D en die gozer ook nog vragen hoe kan dat nou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:30:
[afbeelding]

trots in map tobruk.
www.watbenjedan.com?

edit: tsja.. hiermee zeg ik ook iets over mezelf (ben ook een prutser) maar ik had nog wat screens.. "w000000000t ik rule" :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/loser.gif

meeste kills van mij wat 99-96-21 (ongeveer)... meer dan honderd nog niet :+

[ Voor 34% gewijzigd door py.mosjuh op 16-12-2002 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 17:10:
nee niet echt, ik zou meer kills hebben :X
idd, 6 kills is niet echt heel veel......
[pats mode]
Ik had laatst in een co-op Omaha Beach 154 kills (ik was allies) :*)
[/pats mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Laatst online: 10:22
Ik zie steeds vaker in servers dat mensen gewoon puur en alleen voor de kills gaan. Was al bang dat dat zou gaan gebeuren en nu is het langzaam zo ver. Ik stoor me er niet echt aan, maar het maakt wel een beetje teamplay kapot. Mensen rijden bijna meteen naar de vijandelijke basis om daar maar wat raak te rapen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

GoodspeeD schreef op 16 december 2002 @ 11:02:
Ik zie steeds vaker in servers dat mensen gewoon puur en alleen voor de kills gaan. Was al bang dat dat zou gaan gebeuren en nu is het langzaam zo ver. Ik stoor me er niet echt aan, maar het maakt wel een beetje teamplay kapot. Mensen rijden bijna meteen naar de vijandelijke basis om daar maar wat raak te rapen. :D
belangrijkste is teamplay, helemaal mee eens.. ik ga daar geen screens van posten want dan zou ik helemaal zielig zijn .. :*) meestal probeer ik, met Maestro uiteraard, samen iets te doen; zoals basis caputeren, of flag (in ctf dus).. elkaar dekking geven en reageren op oproepen van teammates.. (need pickup etc).. meestal krijg je dan een melding "thx m8" ofzo waarna men ook jou komt helpen.. werkt steeds beter moet ik zeggen..

ik heb vorige week ook gemerkt dat er ook lui zijn (gelukkig trouwens) die van team wisselen als ze merken dat de tegenpartije het erg moeilijk heeft; terwijl ze bij hun team bovenaan staan.. zo worden de teams meer gelijk en dat is tenslotte leuker spelen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 16 december 2002 @ 10:34:
[...]

www.watbenjedan.com?

edit: tsja.. hiermee zeg ik ook iets over mezelf (ben ook een prutser) maar ik had nog wat screens.. "w000000000t ik rule" :D
[afbeelding]

meeste kills van mij wat 99-96-21 (ongeveer)... meer dan honderd nog niet :+
Valt me wel wat tegen hoor :P

De jouwe: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=36398

De mijne: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=26778 })

//edit: ow ja :+ de punten zijn niet gewijd aan het aantal uren gespeelt, maar wanneer je voor het laatst gezien bent bijvoorbeeld en vooral het veroveren van vlaggen verdien je veel mee :) maar alles telt wel een beetje mee.

//edit2: en omdat ik toch bij uitzondering bezig ben met patsen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/bat.jpg en de game was nog niet eens afgelopen :+ (in versie 1.1 begon de teller bij 1 of bij 10 d8 ik, iig die bug is opgelost ;) )

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 11:28:
[...]

Valt me wel wat tegen hoor :P

De jouwe: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=36398

De mijne: http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=26778 })

//edit: ow ja :+ de punten zijn niet gewijd aan het aantal uren gespeelt, maar wanneer je voor het laatst gezien bent bijvoorbeeld en vooral het veroveren van vlaggen verdien je veel mee :) maar alles telt wel een beetje mee.
_/-\o_ netjes hoor.. alleen moet je dan wel de playtime meenemen van 8 vs 31 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 16 December 2002 @ 11:32:
[...]

_/-\o_ netjes hoor.. alleen moet je dan wel de playtime meenemen van 8 vs 31 uur...
Daarvoor had ik mijn post ge edit, is dus niet zo ;)

Zoals in de faq van hun staat (een voorbeeld):

Q: How are the ranking points calculated?
A: It is done by a complicated formula where kills, deaths, score and time are important factors.

of

Q: I think I´m better than a friend of mine, still he is higher ranked than me. Why?
A: Maybe you play "soft", the rank is primarily based on performance during the actual playtime. This means you lower your score if you idle a lot.

Het heeft dus er sterk mee te maken hoe vaak jij je neus laat zien op een server die stats logt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 11:41:
[...]

Daarvoor had ik mijn post ge edit, is dus niet zo ;)

Zoals in de faq van hun staat (een voorbeeld):

Q: How are the ranking points calculated?
A: It is done by a complicated formula where kills, deaths, score and time are important factors.

of

Q: I think I´m better than a friend of mine, still he is higher ranked than me. Why?
A: Maybe you play "soft", the rank is primarily based on performance during the actual playtime. This means you lower your score if you idle a lot.

Het heeft dus er sterk mee te maken hoe vaak jij je neus laat zien op een server die stats logt.
kheb ff opgezocht welke servers dat zijn.. (ik heb trouwens diezelfde score/time played etc al iets van 3 maand ofzo ;))

bfstats logt (oa) link naar hele lijst:
24 EAUK 01 - BF1942 159.153.177.99 5403
25 EAUK 03 - BF1942 159.153.177.98 5135
26 EAUK 04 - BF1942 159.153.178.75 8322
27 EAUK 05 - BF1942 159.153.178.86 15948
28 EAUK 10 - BF1942 (1.2) 159.153.178.81 4765
29 EAUK 11 - BF1942 159.153.178.82 10295
30 EAUK 12 - BF1942 159.153.178.83 10167
31 EAUK 13 - BF1942 159.153.178.84 18181
32 EAUK 14 - BF1942 159.153.178.85 14454
33 EAUK 18 - BF1942 (1.2) 159.153.178.89 5165
34 EAUK 19 - BF1942 159.153.178.90 16240
35 EAUK 20 - BF1942 (1.2) 159.153.178.91 6975
36 EAUK 22 - BF1942 159.153.177.93 6135
37 EAUK 23 - BF1942 159.153.177.95 9826
38 EAUK 24 - BF1942 159.153.177.96 4819
39 EAUK 30 - BF1942 159.153.177.90 4401
40 EAUK 35 - BF1942 159.153.177.88 2729

* py.mosjuh speelt nml bijna altijd op de eauk servers..
echter zijn de servers waar ik speel hoofdzakelijk CTF servers.. dat zijn

EAUK 06 - BF1942 (1.2)|47ms|159.153.178.77:14567
EAUK 07 - BF1942 (1.2)|77ms|159.153.178.78:14567
EAUK 08 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.79:14567
EAUK 09 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.80:14567

maw: net de servers die niet worden gelogd door bfstats.. maar goed... geen gezeik meer over wie de beste zijn etc.. ik ben het toch wel.. :X

edit:
1) ik heb net even gezocht op [GoT] in de nick en daar sta ik niet eens bij. heb vorige week echter wel veel uurtjes gedraaid onder [GoT]py.mosjuh.

edit:
2) tering.. wat is die bfstats site langzaam

[ Voor 8% gewijzigd door py.mosjuh op 16-12-2002 12:04 . Reden: paar wijzigingetjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

[update]desert combat.. ze hebben nu een werkende TOW op de hummer gezet (er zijn zelfs 3 humvee versies!)

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Humvee/Humvee_Tow4.jpg
rechts een hummer met een machinegun, links de TOW versie
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Humvee/Humvee_Tow2.jpg
de TOW in gebruik.. _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door py.mosjuh op 16-12-2002 13:29 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het word nu idd echt eens tijd tot die mod online komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zat van de week op een EAUK server te spelen in map Omaha beach. Was er zo´n ettertje bezig te teamkillen. Server zat redelijk vol 50 spelers ofzo. Wij met een man of 10 in een landings bootje, etterbakje achter het stuur (roer). Vaart die eikel de andere kant op zo het -speelveld uit. Je raadt het al Warning you are leaving the battlefield deserters will be shot. En jawel vele teamkills. Flikt ie het later weer. Kan me echt zo pissig maken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:39

Snow_King

Konijn is stoer!

jagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 14:44:
Zat van de week op een EAUK server te spelen in map Omaha beach. Was er zo´n ettertje bezig te teamkillen. Server zat redelijk vol 50 spelers ofzo. Wij met een man of 10 in een landings bootje, etterbakje achter het stuur (roer). Vaart die eikel de andere kant op zo het -speelveld uit. Je raadt het al Warning you are leaving the battlefield deserters will be shot. En jawel vele teamkills. Flikt ie het later weer. Kan me echt zo pissig maken.
dat ken ik ja, teamkillers zijn heel erg irri, heb zo'n hekel aan die lui!

je kon dat ventje toch wel killen of niet?
Gewoon E, dan sta je in de boot, draai je om en kill hem, ga achter het roer en vaar de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Shiet je hem toch dood en vaar jezelf de goede kant op. Dit lijkt me beter dan dat hij zo'n beste teamkill doet.(kan nogal wat volk in zo'n bootje)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg Lmao >:)
Leuke actie , maar wel lame idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
LightEye nog bedankt voor die stats-server die kende ik niet.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 10:46:
[...]

idd, 6 kills is niet echt heel veel......
[pats mode]
Ik had laatst in een co-op Omaha Beach 154 kills (ik was allies) :*)
[/pats mode]
oops volgens mij benk n00b. is dat doodshoofdje hoeveel kills je hebt?
ik dacht hoevaak ik dood was :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb noemenswaardig nooit te maken met tk-ers, de keren dat ik ze zie is altijd op Lix[Be] ofzoiets, een Belgenserver....... Heb daar 3 x opgespeeld 3 x was het daar raak :( Kom er ook nooit meer :( Op EA servers heb er ik eigenlijk nooit last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 15:37:
[...]

oops volgens mij benk n00b. is dat doodshoofdje hoeveel kills je hebt?
ik dacht hoevaak ik dood was :+ :+ :+
rftm?

maar goed.. plaatjes zijn dus: 1e = punten (dus incl flag captures etc), 2e = kills, 3e = deaths bij jou is dat dus 6 kills vs 6 deaths... vandaar dat iedereen ROFLMAO meemaakt.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Zo, ik heb BF ook maar legaal aangeschaft... :) (Daemon Tools werkt goed, maar telkens 5x proberen voordat je op een inet servertje mag is k#t)

Is er nog plaats voor een capabele Stukapiloot in het GoT BF team? (En hoe join ik? ;) )

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Aetje schreef op 16 December 2002 @ 16:20:
Zo, ik heb BF ook maar legaal aangeschaft... :) (Daemon Tools werkt goed, maar telkens 5x proberen voordat je op een inet servertje mag is k#t)

Is er nog plaats voor een capabele Stukapiloot in het GoT BF team? (En hoe join ik? ;) )
zie hier :)

we hebben denk ik geen pilots nodig maar kan er altijd meer :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat je skills maar zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dat plaatje maar ff verwijderen :) voel me toch wel n00bish :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Laatst online: 10:22
PoweRoy schreef op 16 december 2002 @ 16:23:
[...]

zie hier :)

we hebben denk ik geen pilots nodig maar kan er altijd meer :)
offtopic:
Damn. Iedere clan gaat ineens die SubBlack3d style gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:39

Snow_King

Konijn is stoer!

GoodspeeD schreef op 16 december 2002 @ 17:20:
[...]

offtopic:
Damn. Iedere clan gaat ineens die SubBlack3d style gebruiken!
wat mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

http://bfstats.no-ip.com/player.asp?playerId=110530

pwnd :P

maar dat ding logt mijn favo server niet .... eens ff achteraan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

LMD schreef op 16 december 2002 @ 14:46:
[...]

Shiet je hem toch dood en vaar jezelf de goede kant op. Dit lijkt me beter dan dat hij zo'n beste teamkill doet.(kan nogal wat volk in zo'n bootje)
ja dat had gekund, maar Friendly fire was disabled 8)7 . M.a.w. Ik kon hem niet doden. Het enige dat ik kon doen was een granaat in de boot droppen en mij eruit laten lanceren en z.s.m. terug zwemmen naar de vaste grond, maar helaas lukt dat niet altijd.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 17:55:
[...]

ja dat had gekund, maar Friendly fire was disabled 8)7 . M.a.w. Ik kon hem niet doden. Het enige dat ik kon doen was een granaat in de boot droppen en mij eruit laten lanceren en z.s.m. terug zwemmen naar de vaste grond, maar helaas lukt dat niet altijd.
meestal ben je ook nog doodgevroren/doodgekoeld voordat je de kant bereikt.... laat hem dan gewoon zijn teamkills hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nog ff een nieuwe poll, ik heb niet alle servers erbij genomen maar ik neem aan toch genoeg keus zo?

Poll: welke servers speel je het liefst op?
EAUK (uk.. duh :))
EA (usa)
NGI [FUN] (italie)
BOOMTOWN europe (zweden)
XS4ALL (nl)
NVIDIA (usa)
Gameservers (nl)
blueyonder
eigen clanserver(s)

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6649&var=.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
nu; als we dan toch met polls gaan gooien... ik ben wel benieuwd naar de tijd hoe lang jullie je hebben vermaakt met de singleplayer campagne van BF1942....

Poll: hoeveel tijd heb je besteed aan SP campagne van BF
Geen
0 tot 10 minuten
10 tot 30 minuten
30 tot 60 minuten
60 tot 120 minuten
meer dan 120 minuten

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6651&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

ohja; mocht je 'al' die polls irri vinden, geef dat ook ff aan, dan haal ik hem weer weg.... (of moet ik daar ook een poll voor starten :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 16-12-2002 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 16 December 2002 @ 19:04:
nu; als we dan toch met polls gaan gooien... ik ben wel benieuwd naar de tijd hoe lang jullie je hebben vermaakt met de singleplayer campagne van BF1942....

[KNIP]

ohja; mocht je 'al' die polls irri vinden, geef dat ook ff aan, dan haal ik hem weer weg.... (of moet ik daar ook een poll voor starten :P )
goh wat irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=16389686,noline]Maestro.mosjuh schreef op 16 December

Dan antwoordt je er toch gewoon niet op? Lijkt me simpel :7 (heb wel geantwoord :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

goed.. weer eens een update over het wel en wee van mij in BF.. allereerst een pic van vorige week nog.. er was al eens een b17 op mijn mustang gespawnd terwijl ik opsteeg.. nu ben ik zelfs voor de mustang niet meer veilig:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20en%20spawnen%20onder%20een%20mustang%20kan%20ook.jpg

verder ben ik net achterna gezeten door een destroyer nadat de carrier gezonken was.. zat um best te knijpen!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20achterna%20gezeten.jpg

vervolgens is mijn landingcraft kapot en vaart die eppo over me heen.. geen damage.. :7
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20destroyer%20vaart%20over%20me%20heen.jpg

en tot slot een nieuwe tactiek om te landen.. spring uit je vliegtuig en laat um vanzelf op het volgende eiland landen (midway):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20landen%20is%20een%20kunst.jpg

moet nog wel ff zeggen dat de teamplay echt toppie was net.. heb slechts 1 keer in 2 uur gehad dat iemand wegreed bij "requesting pickup", iedereen ging samen een doel achterna.. elkaar dekking geven etc.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
nou; ten eerste voor de prutsers die geen torpedo in het water waar kunnen nemen/zien (hè Py???); hier 2 (verschillende) torpedos gedropt door een actie van mij (raakten allebei de target):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/torpedo1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/torpedo2.jpg

als je het goed bekijkt zijn het eigenlijk gewoon 2 pijltjes in het water

dan nog even enkele grappige en/of patsplaatjes (kleine selectie)

.mosjuh onder de GoT tag aan het roeleren:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/Mosjuh.jpg

MWOEHAhahahahahahahahaha:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/geen%20fotosoep.jpg

hummm...... deze meneer (?) was geloof ik niet zo blij dat ik weer eens aan het roeleren wasssss:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/niet%20blij.jpg

ik heb de plaatjes express vervormd, is wel lekker duidelijk... voor plaatjes in normaale proporties; gewoon weer ff klikken....

ik zal er maar geen poll voor opstarten ;) :P, maar ik wil gewoon jullie mening weten; wat vinden jullie van 'basecampen'; een extreem geval (eerlijk toegeven; doe ik regelmatig....) voorbeeld;
Map kursk;
je gaat als engeneer naar de andere kant v.d. map. vervolgens ga je achter het 'spawnhuisje' van de tegenstanders staan en gooit 1 staaf dynamiet door het raam naar binnen. (het beste werkt het als je team de rest van de vlaggen in bezit heeft want dan spawnen er daar de meeste spelers)
vervolgens wacht je tot je ventjes ziet spawnen, dan wacht je nog een halve seconde (ze moeten er wel allemaal al zijn >:) ) en je detoneerd het dynamiet.... ik heb een keer 8 kills hiermee gemaakt in 1 keer.

hoort dit bij het spel vinden jullie of is het lame.....

mijn 'verdediging'; ten eerste oorlog is niet altijd fair, en 2e (deze vind ik belangrijker) in de oorlog werd je ook wel eens in de val gelokt (met 10tallen tegelijk)...

[ Voor 4% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 17-12-2002 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 00:44:
[KNIP lang verhaal]

ik vind het gewoon lame.. bedoel is wel leuk om een keer te doen maar daarna gaat iedereen naar die basis.. dan is het in 10 min bekeken ipv in een uur.. vind het leuker en spannender als de teams evenwichtig zijn zodat je echt leuke dingen meemaakt.. net met midway hadden we echt twee "werkende" vloten.. de schepen deden hun functie.. uboat gaf met destroyer dekking aan de carrier welke luchtsteun gaf.. de landingcraft werden gebruikt om de andere schepen te enteren.. echt heel tof!

offtopic:
ik kan natuurlijk wel f5 blijven drukken in afwachting van iemands reactie.. maar er is toch niemand meer die zo dom is nu die topic te gaan lezen.. :D

[ Voor 13% gewijzigd door py.mosjuh op 17-12-2002 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 00:49:
[...]

ik vind het gewoon lame.. bedoel is wel leuk om een keer te doen maar daarna gaat iedereen naar die basis.. dan is het in 10 min bekeken ipv in een uur.. vind het leuker en spannender als de teams evenwichtig zijn zodat je echt leuke dingen meemaakt.. net met midway hadden we echt twee "werkende" vloten.. de schepen deden hun functie.. uboat gaf met destroyer dekking aan de carrier welke luchtsteun gaf.. de landingcraft werden gebruikt om de andere schepen te enteren.. echt heel tof!
*overpeinzing* het draagt idd niet bij aan de gameplay van het spel..... maar _soms_ is het ook wel leuk om ff flink te roeleren.....
offtopic:
ik kan natuurlijk wel f5 blijven drukken in afwachting van iemands reactie.. maar er is toch niemand meer die zo dom is nu die topic te gaan lezen.. :D
nee; we zijn niet allemaal student.... ;)

* Maestro.mosjuh gaat maar slapen.... ik vergeet de helft van het verhaal wat ik wilde typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 17 december 2002 @ 00:57:
[...]

*overpeinzing* het draagt idd niet bij aan de gameplay van het spel..... maar _soms_ is het ook wel leuk om ff flink te roeleren.....

[...]

nee; we zijn niet allemaal student.... ;)

* Maestro.mosjuh gaat maar slapen.... ik vergeet de helft van het verhaal wat ik wilde typen
en dan gaan we morgen ook nog 8 uur LOTR kijken... :9

edit: zie je wel.. ik ben al weer wakker en nog niemand die heeft reageert op onze posts... |:(

[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 17-12-2002 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mja, basecampen... Ik vindt 't lame. Je gooit een team gewoon totaal plat op een smerige manier... Op sommige servers wordt je ervoor gebanned.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Maestro.mosjuh schreef op 17 December 2002 @ 00:44:vervolgens wacht je tot je ventjes ziet spawnen, dan wacht je nog een halve seconde (ze moeten er wel allemaal al zijn >:) ) en je detoneerd het dynamiet.... ik heb een keer 8 kills hiermee gemaakt in 1 keer.

mijn 'verdediging'; ten eerste oorlog is niet altijd fair, en 2e (deze vind ik belangrijker) in de oorlog werd je ook wel eens in de val gelokt (met 10tallen tegelijk)...
Dat is dus gewoon lame. Zoiets heet spawnkilling, maar dat wist je zelf ook wel. Maakt niet uit welke fps je speelt, spawnkilling is gewoon iets wat je niet doet.
Trouwens dat spawnkilling is nou ook een van die dingen waar ik me aan erger in dit spel. Je komt in het spel en word doodgeschoten. Hier moeten ze iets aan doen, misschien de eerste 2 á 3 seconden onkwetsbaar of iets.

En ja, oorlog is niet eerlijk, maar in een echte oorlog worden er ook niet in één seconde 8 volwassen soldaten op een plek geboren ;)

[ Voor 15% gewijzigd door StyXL op 17-12-2002 09:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 16 december 2002 @ 11:48:
[...]

kheb ff opgezocht welke servers dat zijn.. (ik heb trouwens diezelfde score/time played etc al iets van 3 maand ofzo ;))

bfstats logt (oa) link naar hele lijst:
24 EAUK 01 - BF1942 159.153.177.99 5403
25 EAUK 03 - BF1942 159.153.177.98 5135
26 EAUK 04 - BF1942 159.153.178.75 8322
27 EAUK 05 - BF1942 159.153.178.86 15948
28 EAUK 10 - BF1942 (1.2) 159.153.178.81 4765
29 EAUK 11 - BF1942 159.153.178.82 10295
30 EAUK 12 - BF1942 159.153.178.83 10167
31 EAUK 13 - BF1942 159.153.178.84 18181
32 EAUK 14 - BF1942 159.153.178.85 14454
33 EAUK 18 - BF1942 (1.2) 159.153.178.89 5165
34 EAUK 19 - BF1942 159.153.178.90 16240
35 EAUK 20 - BF1942 (1.2) 159.153.178.91 6975
36 EAUK 22 - BF1942 159.153.177.93 6135
37 EAUK 23 - BF1942 159.153.177.95 9826
38 EAUK 24 - BF1942 159.153.177.96 4819
39 EAUK 30 - BF1942 159.153.177.90 4401
40 EAUK 35 - BF1942 159.153.177.88 2729

* py.mosjuh speelt nml bijna altijd op de eauk servers..
echter zijn de servers waar ik speel hoofdzakelijk CTF servers.. dat zijn

EAUK 06 - BF1942 (1.2)|47ms|159.153.178.77:14567
EAUK 07 - BF1942 (1.2)|77ms|159.153.178.78:14567
EAUK 08 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.79:14567
EAUK 09 - BF1942 (1.2)|35ms|159.153.178.80:14567

maw: net de servers die niet worden gelogd door bfstats.. maar goed... geen gezeik meer over wie de beste zijn etc.. ik ben het toch wel.. :X

edit:
1) ik heb net even gezocht op [GoT] in de nick en daar sta ik niet eens bij. heb vorige week echter wel veel uurtjes gedraaid onder [GoT]py.mosjuh.

edit:
2) tering.. wat is die bfstats site langzaam
[GoT] <spatie> de naam ;)

Maaruh ik wil weleens 1on1 tegen jou, je klinkt wel goed heb ik iig een uitdaging :P dan niet al te groot level iets van stalingrad/berlin ofzo en je mag alle voertuigen/wapens gebruiken behalve de tank, deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet je wat toch ook wel zo verschikkelijk kut is op die public servers, dan zit je weer eens vast op zo'n vliegdekschip, spawnt er eindelijk een vliegtuig waar je al 10 jaar op heb zitten wachten en dan loop je er heen, spawnt er niet een nieuw ventje naast, stapt in, en vliegt weg :( :(

Nou dat gebeurt een keer of 3, en dan heb jij eindelijk je vliegtuig, en dan zijn er een paar mongolen die het niet kunnen hebben dat zij ff moeten wachten en die schieten dan je vliegtuig kappot :( :( :(

Erg bevordelijk voor de team play

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je kan ook gewoon een bootje pakken ipv van wachten op een plane.... :X Wachten op planes (zelfs op de carrier) vind ik eigenlijk net zo lame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 11:02:
Ja je kan ook gewoon een bootje pakken ipv van wachten op een plane.... :X Wachten op planes (zelfs op de carrier) vind ik eigenlijk net zo lame...
Ach geef het vliegen gewoon op als je public speelt :P btw er zijn aan beide kanten van de teams wel idioten die w8en op een vliegtuig en opstijgende planes killen enzo. maar ach laat ze toch, bemoei je er niet mee, stuk of 3 van de allies en axis maken er samen 6 ongeveer die voor spek en bonen mee doen :+

Have phun verder met de rest van de 2 teams :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 11:09:
[...]

Ach geef het vliegen gewoon op als je public speelt :P
Ik lees veel over public servers hier. Zijn er soms ook personal server? Ik bedoel een server waar spelers van GoT komen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

MuErTo ChAvEz schreef op 17 December 2002 @ 11:12:
[...]

Ik lees veel over public servers hier. Zijn er soms ook personal server? Ik bedoel een server waar spelers van GoT komen?
onze server komt eraan 7(8)7

maar we hebben geen specifieke server waar we vaak spelen :) meestal op een site waar niet veel mensen zijn en met een goede ping :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
FireFoz schreef op 17 December 2002 @ 11:00:
weet je wat toch ook wel zo verschikkelijk kut is op die public servers, dan zit je weer eens vast op zo'n vliegdekschip, spawnt er eindelijk een vliegtuig waar je al 10 jaar op heb zitten wachten en dan loop je er heen, spawnt er niet een nieuw ventje naast, stapt in, en vliegt weg :( :(
Dit vind ik nou echt zo triest. Je moet niet wachten op vliegtuigen. Als er eentje staat.. oke. Maar je moet die vlaggen pakken en niet gaan hannessen met vliegtuigen. Doelgericht werken en niet wachten.. Dat kost gewoon een mankracht die je hard kan gebruiken in het heetst van de strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 17 December 2002 @ 11:19:
[...]

onze server komt eraan 7(8)7

maar we hebben geen specifieke server waar we vaak spelen :) meestal op een site waar niet veel mensen zijn en met een goede ping :)
werd tijd, heb inmiddels overgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
gister voor het eerst in weken weer gespeeld, damn planelamers, teamkillers en basecampers zijn echt een zwaar probleem voor online spellen

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

planecamping.. doe ik wel maar dan wel zodra ik net was neergeschoten.. meestal is dan binnen 10 sec dat ding weer gespawnt en aangezien ik psies weet waar die dingen spawnen (geldt ook voor tanks etc) ben ik binnen 3 sec in de lucht.. maar goed.. heb idd ook een hekel aan lui die dat doen.. wel makkelijk scoren trouwens bij de vijand als die dat ook doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
waarom loopt iedereen toch zo te zeuren over teamkillers???
ik bedoel, je hebt een keuze hoor;
OF je hebt te maken met teamkillers
OF je gaat gewoon naar een ff = off server (zoals py en ik vaak doen)

dat laatste haalt wel iets van het realisme weg maar het speelt een stuk fijner (vind ik); geen ventjes die je vliegtuig onder je reet vandaan schieten e.d. (wat heel vaak gebeurt)....

teamkillers zul je namelijk altijd houden; er zijn zoveel spelers, dat er altijd wel 1 tussen zit die het even niet kan hebben dat jij wel in een vliegtuig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Haha! Wij wachten al een halve maand op jouw geld. Kom je wel eens op ons forum? Daar staat af en toe wat nuttige info mbt het huren van de server.
Zou ook handig zijn als je reageert op mijn mailtjes.

bookmark (hint hint)

spek pc, spek hifi, last.fm

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.