Battlefield 1942 topic deel VI

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 12:26:
Ik heb even een vraagje voor jullie BF1942 enthousiastelingen.
Ik heb dat spel nu ook aangeschaft, ik heb echter 1 probleempje.. en dat is de speelbaarheid. Op mijn pctje draait het spel compleet *piep* ik draai em nu op 800x600 met medium detail en nog schokt het geheel.. das niet bepaald lekker kan ik je vertellen. Heeft iemand dit ook of hebben jullie hier een idee voor om dit te verbeteren? Zou ik zeer op prijs kunnen stellen. :)

ps ik weet dat het niet bepaald een high end systeem is, maar het zou toch tenminste normaal moeten draaien op 1024x768 meet redelijk detail lijkt mij?
zet je geluid eens op 11 khz (als je um op 22 had staan, stond ie op 44, probeer dan eerst 22).. verder zou ie idd wel goed moeten werken maar als je in een server gaat met veel spelers (wat wel het leukst is) werkt ie bij mij ook niet altijd even goed.. het is wel beter geworden hoor met die nieuwe patch maar goed.. geweldig is anders..

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 12:26:
Ik heb even een vraagje voor jullie BF1942 enthousiastelingen.
Ik heb dat spel nu ook aangeschaft, ik heb echter 1 probleempje.. en dat is de speelbaarheid. Op mijn pctje draait het spel compleet *piep* ik draai em nu op 800x600 met medium detail en nog schokt het geheel.. das niet bepaald lekker kan ik je vertellen. Heeft iemand dit ook of hebben jullie hier een idee voor om dit te verbeteren? Zou ik zeer op prijs kunnen stellen. :)

ps ik weet dat het niet bepaald een high end systeem is, maar het zou toch tenminste normaal moeten draaien op 1024x768 meet redelijk detail lijkt mij?
ten eerste; probeer meer info te geven en zelf meer (uit) te zoeken.

ik neem aan dat je bedoelt als je multiplayer speelt;
je kunt kijken hoeveel fps je hebt;
typ eens in console (console door op ~ te drukken; naast cijfer 1 op je toetsenbord)
code:
1
 console.showfps 1

dan kun je controleren of het schokken door lag komt of door je systeem.

daarnaast; lees de GoT battlefield-faq even; zie voor linkje 1e post in deze draad

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 06 december 2002 @ 12:59:
[...]

ten eerste; probeer meer info te geven en zelf meer (uit) te zoeken.

ik neem aan dat je bedoelt als je multiplayer speelt;
je kunt kijken hoeveel fps je hebt;
typ eens in console (console door op ~ te drukken; naast cijfer 1 op je toetsenbord)
code:
1
 console.showfps 1

dan kun je controleren of het schokken door lag komt of door je systeem.

daarnaast; lees de GoT battlefield-faq even; zie voor linkje 1e post in deze draad
Ok, bedankt voor deze info.. ik zal dat even kaan doen vanavond. Ik speel dan niet in multiplayer maar gewoon "tegen de pc" ik wilde namelijk eerst oefenen voordat ik het tegen de kenners op ging nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 13:16:
[...]

Ok, bedankt voor deze info.. ik zal dat even kaan doen vanavond. Ik speel dan niet in multiplayer maar gewoon "tegen de pc" ik wilde namelijk eerst oefenen voordat ik het tegen de kenners op ging nemen.
heb je al de FAQ gelezen?

als je singleplayer doet moet je ff kijken offie nogsteeds schokt als je met minder bots speeld of minder cpu tijd voor de bots (kun je instellen)

mocht het aan je computer zelf liggen dan raad ik je aan om meer geheugen erin te stoppen..... BF vreet geheugen nl.

[ Voor 19% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 06-12-2002 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 06 december 2002 @ 13:18:
[...]

heb je al de FAQ gelezen?

als je singleplayer doet moet je ff kijken offie nogsteeds schokt als je met minder bots speeld of minder cpu tijd voor de bots (kun je instellen)

mocht het aan je computer zelf liggen dan raad ik je aan om meer geheugen erin te stoppen..... BF vreet geheugen nl.
Ik heb net inderdaad de FAQ gelezen.. Ik ga daar zeker achteraan, en qua geheugen zag ik ook al dat ik aan de lage kant zat. Bedankt alvast, ik zal vanavond even gaan testen, mocht het niet lukken dan vraag ik hier wel meer :)

nog 1 klein dingetje, als je wil gaan multiplayen moet je dan dat gamespy ding installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 13:26:
[...]

Ik heb net inderdaad de FAQ gelezen.. Ik ga daar zeker achteraan, en qua geheugen zag ik ook al dat ik aan de lage kant zat. Bedankt alvast, ik zal vanavond even gaan testen, mocht het niet lukken dan vraag ik hier wel meer :)

nog 1 klein dingetje, als je wil gaan multiplayen moet je dan dat gamespy ding installeren?
nee gelukkig niet ;)

Alternatief: http://www.udpsoft.com/eye/ /spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 13:26:
[...]
[goed verhaal.....]

NEEEEEEEEEEE; zie de reactie hierboven; Installeer de all seeing eye, je zult merken dat het een ultiem programma is...

just try; its free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Dit staat echt zeer slecht in de handleiding beschreven. Bedankt voor de tips. Ik ga het zeker ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Warfare schreef op 06 december 2002 @ 13:37:
Dit staat echt zeer slecht in de handleiding beschreven. Bedankt voor de tips. Ik ga het zeker ff checken.
WAT staat slecht beschreven????

als je een goede (lekker uitgebreid) omschrijving geeft kunnen we je proberen te helpen...

ik denk dat het over de artillerie gaat;
dit is gewoon een kwestie van proberen; er word in je scherm niet aangegeven waar je moet schieten, het laat alleen zien waaar je kogel terecht komt, en aan de hand daarvan kun je kijken wat je moet aanpassen om op de juiste plek te schieten.

[ Voor 30% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 06-12-2002 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Warfare schreef op 06 december 2002 @ 13:37:
echt goed ben ik er ook nog niet in maar er zijn iig een aantal zaken waar je rekening mee moet houden (ook al eerder opgemerkt d8 ik ;)):

a) zodra je in een defgun oid zit zie je gele strepen in je radar wanneer iemand een cam plaatst welke je kan gebruiken..
b) gebruik een cam mbv de rechtermuis (of wat je ook hebt ingesteld)
c) de streepjes op de balken boven en onder geven aan waar je mikt.. de 0 posities op de lijn geven het midden aan van de cam waar je mee kijkt op dat moment
d) je kan zien hoe je mikt door het tank icoontje om de cirkel die je ziet als je een cam gebruikt.. je kan dus best de verkeerde kant op staan met je mobile artillery ofzo.. let daar dus op
e) meestal kost het je 2 of 3 schoten om op de plek te schieten waar je wil schieten.. oefen dus eerst een paar keer en WREAK HAVOC BABY! :+

nog ff een tip voor in wake.. je hebt daar een defgun die op de baai gericht staat.. draai die richting vijandelijke basis en scoren maar! je kan um ook (richting beide hoofdbasissen gebruiken om aanrijdende tanks en infantry te raken.. goed inschatten waar ze komen..) je hebt dan dus geen scoutcam nodig! suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 06 december 2002 @ 13:36:
[...]

NEEEEEEEEEEE; zie de reactie hierboven; Installeer de all seeing eye, je zult merken dat het een ultiem programma is...

just try; its free
Maar ik begrijp dat je dus wel een dergelijk programma nodig hebt en dat dat niet ingebakken zit in het spel?
(ben namelijk net begonnen met gamen, na aanschaf van adsl/betere videokaart/ tijd over)

ps.. scoutcam?? donders, ik moet toch maar eens beter de mogelijkheden van dit spel bekijken want ik weet van de helft niet wat er gebeurt :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 13:45:
[...]

Maar ik begrijp dat je dus wel een dergelijk programma nodig hebt en dat dat niet ingebakken zit in het spel?
(ben namelijk net begonnen met gamen, na aanschaf van adsl/betere videokaart/ tijd over)
je kan uiteraard via het spel zoeken maar dat is erg omslachtig.. gebruik gewoon ASE, erg makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 13:45:
[...]

ps.. scoutcam?? donders, ik moet toch maar eens beter de mogelijkheden van dit spel bekijken want ik weet van de helft niet wat er gebeurt :D
er zit wel een 'server-browser' in het spel maar deze is erg buggie en heeft weinig (geen?) extra handige features.

ASE is heel simpel te gebruiken en toch heeft het een heleboel functies. (je hoeft geen van de extra functies te gebruiken om een spel te spelen, maar als je er zin in hebt kun je ze gewoon een keer uitproberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

in nieuwe patch is het wat beter, maar ASE werkt nog steeds het lekkerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:30

nrg

Ik weet niet of het al eens is langsgekomen, maar vroeg mij toch wel heel erg af of Battlefield Force Feedback ondersteunt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

nrg schreef op 06 December 2002 @ 17:20:
Ik weet niet of het al eens is langsgekomen, maar vroeg mij toch wel heel erg af of Battlefield Force Feedback ondersteunt. :?
ahh, doet de joystick die je hebt gekregen van de Sint het niet in BF? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^ :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

hij zat op schhol helemaal cool te doen over zijn Wingman Force 3D en nu doet ie het niet in BF :D B) :P

ne hoor nrg, heb medelijden met je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg

nrg

Snow_King schreef op 06 december 2002 @ 19:09:
hij zat op schhol helemaal cool te doen over zijn Wingman Force 3D en nu doet ie het niet in BF :D B) :P

ne hoor nrg, heb medelijden met je!
Hij doet t wel hoor :P
Alleen vibreert 'ie niet :(

Vroeg me dus af of dat klopte, of dat ik ergens een vinkje vergeten ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das mooi :) wie heeft er al zin in de volgende war :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nrg schreef op 06 December 2002 @ 19:44:
[...]
Hij doet t wel hoor :P
Alleen vibreert 'ie niet :(

Vroeg me dus af of dat klopte, of dat ik ergens een vinkje vergeten ben :)
zet daar ff offtopic neer enzo.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, daar ben ik weer.. ik heb het spel nu een stuk beter draaien dan eerst, allee door het geluid op 11 te zetten..
Het probleem wat ik nu heb is dat ik nergens op een server kom.. Elke keer zegt ie: failed to connect to server. Ik probeer dit via the al seeing eye. Vanmiddag is het 1 keer gelukt (via het connecten in BF1942) maar de verbinding was compleet but en ik drukte op een knopje en er gebeurde 2 seconden later pas wat..
Wat moet ik nu nog instellen? :?
Moeilijke vraag zeker :D :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 20:49:
Hallo mensen, daar ben ik weer.. ik heb het spel nu een stuk beter draaien dan eerst, allee door het geluid op 11 te zetten..
Het probleem wat ik nu heb is dat ik nergens op een server kom.. Elke keer zegt ie: failed to connect to server. Ik probeer dit via the al seeing eye. Vanmiddag is het 1 keer gelukt (via het connecten in BF1942) maar de verbinding was compleet but en ik drukte op een knopje en er gebeurde 2 seconden later pas wat..
Wat moet ik nu nog instellen? :?
Moeilijke vraag zeker :D :/
zoals Maestro.mosjuh al eerder aanhaalde.. we hebben dan wel mwat meer info nodig.. welke fps heb je (type in console)
code:
1
console.showfps 1

welke andere instellingen heb je, welke specs heeft je systeem, welke drivers heb je etc.. je hebt uiteraard het spel gekocht :?

* py.mosjuh is een beetje dom
de specs staan in je sig.. *oeps*.. maar goed.. je hebt wel weinig geheugen.. koop er een reepje bij en probeer het nog es

[ Voor 9% gewijzigd door py.mosjuh op 06-12-2002 21:15 . Reden: oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei draait het spel nu goed, prima zelfs.. maar het probleem zit em in het multiplayer gamen. Ik kom niet op servers....(hij maakt geen connectie met de gameserver)

Ik heb net ff geprobeerd wat mijnfps is.. ik zit tussen de 15 (rennend) en 70 (stilstaand) Het olijkt mij dat ik toch meer moet kunnen halen. Ik heb de nieuwste drivers voor mij radeon gehaald

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg

nrg

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 21:39:
Zoals ik al zei draait het spel nu goed, prima zelfs.. maar het probleem zit em in het multiplayer gamen. Ik kom niet op servers....(hij maakt geen connectie met de gameserver)

Ik heb net ff geprobeerd wat mijnfps is.. ik zit tussen de 15 (rennend) en 70 (stilstaand) Het olijkt mij dat ik toch meer moet kunnen halen. Ik heb de nieuwste drivers voor mij radeon gehaald
Ik weet niet wat je instellingen zijn, maar 15 is bar weinig hoor! :)
Ik heb ook een Radeon8500, en daarmee haal ik rennend 70 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 21:39:

ik denk toch dat de bottle neck bij jou in je RAM zit....

En heb je de 8500Pro, 8500 OEM of de 8500LE en welk merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Jep, net ff BF lopen CTF'en in El Alamein, maar ik blijf er bij dat dat het veste level is voor CTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hercules fdx 8500 le.. deze heb ik op 260/260 staan. Ik haal met mijn config ongeveer 7000 3dmarks.
Als instellingen gebruik iik nu 1024/768/16 Verder heb ik de cpu tijd van de bots iets lager gezet en het verre kijken verminderd (heel weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 09:15:
Ik heb een hercules fdx 8500 le.. deze heb ik op 260/260 staan. Ik haal met mijn config ongeveer 7000 3dmarks.
Als instellingen gebruik iik nu 1024/768/16 Verder heb ik de cpu tijd van de bots iets lager gezet en het verre kijken verminderd (heel weinig)
Hoeveek CPU tijd krijgen de bots van je?
Hoeveel bots heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Number of bots 70%
cpu time to ai 14%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nrg schreef op 06 december 2002 @ 22:31:
[...]
Ik weet niet wat je instellingen zijn, maar 15 is bar weinig hoor! :)
Ik heb ook een Radeon8500, en daarmee haal ik rennend 70 fps.
wat zijn de rest van je specs dan?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Wat vind men het vetste level voor Conquest dan? , Ik Alle Japan-America battles

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vin de missies in Europa het leukste, alle andere 3 komen daarna. Europa steekt er echt boven uit voor mij, vooral Operation Market Garden is vet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 14:46:
[...]

wat zijn de rest van je specs dan?? :?
http://specs.tweak.to/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 23:19:
Ik vin de missies in Europa het leukste, alle andere 3 komen daarna. Europa steekt er echt boven uit voor mij, vooral Operation Market Garden is vet :).
neee, die zuigen!

Alle Battles met eilanden en vliegtuigen roeleren!

Gazala en El Alamein roeleren het meest van de woestijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Snow_King schreef op 08 december 2002 @ 12:09:
[...]

neee, die zuigen!

Alle Battles met eilanden en vliegtuigen roeleren!

Gazala en El Alamein roeleren het meest van de woestijnen!
Ooit van meningsuiting gehoord? Je hoeft 'm niet meteen de grond in te boren: "Neeee, die zuigen!!". Da's niet liev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 08 December 2002 @ 12:22:
[...]

Ooit van meningsuiting gehoord? Je hoeft 'm niet meteen de grond in te boren: "Neeee, die zuigen!!". Da's niet liev.
Ja, ok

Het was meer mijn mening in een reactie op zijn mening.

Ik vind het helemaal niet erg dat hij die leves leuk vind, maar ik vind ze helemaal _niet_ leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze leuker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Ik vind alle levels het leukst ;)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apart, ik zie in jou specs (die op de processor na) redelijk gelijk zijn als de mijne dat jij ook 256 mb intern geheugen hebt. Hoe draait dat bij jou dan?
Nog iets wat mij opvalt wanner ik dat
~ console.showfps 1
intyp, als ik een stukje loop, en mijn fps daalt, dan gaat dat onderste getal stijgen. Dat getal waar msc bij staat.. wat is dat en hoe ruil ik dat om?
(ik heb trouwens nog een kleine winst gevonden door in de bios agp fast write te enablen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 10:55:
[...]

apart, ik zie in jou specs (die op de processor na) redelijk gelijk zijn als de mijne dat jij ook 256 mb intern geheugen hebt. Hoe draait dat bij jou dan?
~ console.showfps 1
intyp, als ik een stukje loop, en mijn fps daalt, dan gaat dat onderste getal stijgen. Dat getal waar msc bij staat.. wat is dat en hoe ruil ik dat om?
(ik heb trouwens nog een kleine winst gevonden door in de bios agp fast write te enablen)
je kan geloof ik nog een aantal dingen doen.. je hbt um gekocht zei je dus registreer je versie en bel eens met de EA helpdesk.. gegevens daarvan staan op pagina 35 van het BF boekje...

een defragmentatie kan ook wel eens helpen als je al lang niet je OS hebt ververst middels een image of format...

zorg er ook eens voor dat je andere programmas afsluit.. bijv een programma als kazaa kan grote vetragingen opleveren... welke error krijg je nou eigenlijk als hij verbinding wil maken?

verder lijkt me een reepje ram niet onverstandig trouwens maar je hebt geloof ik nog niet eens zo last van performance problemen (alhoewel 15 fps wel erg weinig is).. het gaat geloof ik er alleen maar om dat je niet kan connecten.. je hebt neem ik aan WEL de patch v1.2 geinstalleerd toch? misschien domme vraag maar het zou zo maar kunnen..

verder zou je firewall nog dwars kunnen liggen.. probeer anders eens zelf een spel te starten over internet en zien of er iemand bij je komt.. je kan natuurlijk ook een leuke (herkenbare!) naam opgeven en kijken offie in ASE erbij komt als je um laat draaien en ASE ververst... (alt tab ga je terug naar windows.. )

waar dat msc voor staat weet ik ook niet precies.... (kan ook zo niet vinden en was ook iets wat ik me afvroeg)... ik snap je "omruilen" opmerking trouwens even niet maar goed...

verder nog een handige link voor iedereen die nog een de console commands digitaal wil hebben.....

[-edit-]
je kan trouwens ook nog eens proberen om de resolutie wat lager te zetten op bijv 800*600..
[/-edit-]
[-edit2-]
over die firewall.. je moet port 14567 hebben open staan.. probeer anders ook eens hetgeen bij netwerkproblemen staat in de bijgevoegde pagina's, die zonder het mooie voorkantje.
[/-edit2-]

[ Voor 9% gewijzigd door py.mosjuh op 09-12-2002 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

[...]

~ console.showfps 1
Je onboard geluidskaart kan ook best voor de performance drop zorgen. Geluid is belangrijk in Battlefield :P

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

FoggyFreek schreef op 09 december 2002 @ 11:27:
[...]

Je onboard geluidskaart kan ook best voor de performance drop zorgen. Geluid is belangrijk in Battlefield :P
hij zei dattie geen verbinding kan maken online.. en geluid problemen hattie al grotendeels opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 december 2002 @ 11:14:
[...]

Lang, goed verhaal..,[-edit2-]
over die firewall.. je moet port 14567 hebben open staan.. probeer anders ook eens hetgeen bij netwerkproblemen staat in de bijgevoegde pagina's, die zonder het mooie voorkantje.
[/-edit2-]
Goed, ik zal vanavond even die v1.2 downloaden, de foutmelding die ik krijg met online gamen is: failed to connect to server. Dat is alles..
Ik heb de resolutie ook al lager gehad, maar dat was niet enorm.

Met omruilen bedoel ik, als ik dat showfps aangezet heb dat als ik stilsta mijn fps hoog is en mijn msc laag en als ik ren is dat precies andersom.. Die 2 ruilen de punten als het warem om (hoe zeg je dat anders :D)

Wat mij nog meer opvalt is dat als ik meer bots instel dat het nog langzamer word. Misschien dan toch cpu te traag??

Het vreemde is dat ik wel 1 keer bij een server geconnect ben geweest. Ik zit niet achter een firewall, maar een LAN en een gateway.

Ik zal ook mijn hd gaan defraggen, maar of dat het is??

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 december 2002 @ 11:31:
[...]

hij zei dattie geen verbinding kan maken online.. en geluid problemen hattie al grotendeels opgelost
Hmmm, hier heb ik ook last van. Iedere keer als ik wil connecten met een server zegt ie : Failed to connect to server. (zelfs als ik er 1 neem met een ping van 50 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 11:44:
[...]

Hmmm, hier heb ik ook last van. Iedere keer als ik wil connecten met een server zegt ie : Failed to connect to server. (zelfs als ik er 1 neem met een ping van 50 ofzo)
heb jij dat v1.2 al gedownload dan?
Geluid staat nu op 11 khz.. niet geweldig, maar het scheelt weer wat. Zou dat schelen als ik er een kaartje indruk dan? We hebben thuis vast nog wel wat liggen. (ik gebruik nu de onboard van mijn mobo)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 11:49:
[...]

heb jij dat v1.2 al gedownload dan?
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
is ook niet echt slim he om de FAQ wel te lezen maar niet te zien dat daar staat dat je die patch er is.. ALTIJD de laatste patch installerne...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 December 2002 @ 11:58:
[...]

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
is ook niet echt slim he om de FAQ wel te lezen maar niet te zien dat daar staat dat je die patch er is.. ALTIJD de laatste patch installerne...... :+
Ik ben blond ok :D ik zal het vanavond direct doen meester _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 11:43:
[...]

Goed, ik zal vanavond even die v1.2 downloaden, de foutmelding die ik krijg met online gamen is: failed to connect to server. Dat is alles..
Ik heb de resolutie ook al lager gehad, maar dat was niet enorm.

Met omruilen bedoel ik, als ik dat showfps aangezet heb dat als ik stilsta mijn fps hoog is en mijn msc laag en als ik ren is dat precies andersom.. Die 2 ruilen de punten als het warem om (hoe zeg je dat anders :D)

Wat mij nog meer opvalt is dat als ik meer bots instel dat het nog langzamer word. Misschien dan toch cpu te traag??

Het vreemde is dat ik wel 1 keer bij een server geconnect ben geweest. Ik zit niet achter een firewall, maar een LAN en een gateway.

Ik zal ook mijn hd gaan defraggen, maar of dat het is??
(sorry vorige opmerking)
als je de patch niet hebt geinstalleerd krijg je idd zo'n foutmelding en ja, het zou idd beter zijn van DICE om daar te melden dat de versie niet goed is (mocht dat het geval zijn)...

het omruilen is me nu duidelijk maar ik denk dat je dat niet gaat lukken.. lijkt mij trouwens iets van vrije cpu cylces ofzo..

de bots hangen idd erg zwaar op de cpu waardoor het idd langzamer zou worden (een reepje ram zou dan ook wonderen doen)

die ene keer dat je wel verbinding hebt gehad.. was dat misschien ook iemand met jou versie (wie weet heb je versie 1.1 en niet 1.2 en er zijn nog steeds servers die 1.1 draaien)..

defrag zal de oplossing niet zijn maar het kan iig geen kwaad (eerder goed omdat je HDD dan sneller zaken kan vinden; denk hierbij aan dingen uit de SWAP file van windhoos..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wat ga ik nu doen.. reepje ram erbij of nieuw cputje.. (1800+ die ik dan ook wel weer zal gaan klokken ;) )
Ben student, dus budget staat onder druk. (ik meende ook op de frontpage te lezen dat ddr ram geheugen binnenkort goedkoper gaat worden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clanmember Sauron kwam deze map tegen, Hier te bekijken en downloaden

Het is een map over Verdun, dus een loopgravenmap, lijkt me wel lachen

Afbeeldingslocatie: http://www.bf1942.nl/images/fornews/verdun/finaltrenches.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bf1942.nl/images/fornews/verdun/VerdunOverview.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 12:08:
Dus wat ga ik nu doen.. reepje ram erbij of nieuw cputje.. (1800+ die ik dan ook wel weer zal gaan klokken ;) )
Ben student, dus budget staat onder druk. (ik meende ook op de frontpage te lezen dat ddr ram geheugen binnenkort goedkoper gaat worden..)
suc6 iig.. als je de oplossing hebt, meldt dat dan ff zodat anderen die ook dat probleem hebben, of gaan krijgen, er ook wat aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 12:12:
Clanmember Sauron kwam deze map tegen, Hier te bekijken en downloaden

Het is een map over Verdun, dus een loopgravenmap, lijkt me wel lachen

[afbeelding]
[afbeelding]
mwoah.. lijkt me niet zo heel tof eigenlijk.. ik weet het, de beste maps zijn de simpele en symmetrische maar ik hou het maar bij de originele.. (zeker aangezien ik altijd via het internet speel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer wat anders kan geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 12:16:
Een keer wat anders kan geen kwaad :P
wellus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

[...]

~ console.showfps 1
Die specs die ik liet zien zijn die van nrg.

De mijne zijn http://specs.tweak.to/1

Maar, jij hebt een radeon LE die loopt op 260/260 terwijl mijn Radeon op 300/300 loopt.

Ik heb zelf ook 786MB DDR

De radeon van nrg loopt ook op 300/300 vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nrg draait em dus wel vloeiend neem ik aan dus (maakt die 40 mhz zoveel uit?) denk ik dat het een cpu probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 12:25:
maar nrg draait em dus wel vloeiend neem ik aan dus (maakt die 40 mhz zoveel uit?) denk ik dat het een cpu probleem is.
ik denk eerder het feit dat je de patch 1.2 niet hebt ginstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 december 2002 @ 12:27:
[...]

ik denk eerder het feit dat je de patch 1.2 niet hebt ginstalleerd
Hahaha :D :D :D I know I know.. vanavond :).. vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 12:32:
[...]

Hahaha :D :D :D I know I know.. vanavond :).. vanavond ;)
trouwens.. die opmerking van je dat je niet achter een firewall zou zitten.. wat zou een gateway toch eens kunnen zijn?? dat is al een firewall op zich zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
* Maestro.mosjuh ligt op de grond van het lachen.....

ik mag het eigenlijk niet zeggen maar volgens mij is bossie2002 beetje noobiesch ;)

maar dat maakt niet uit; dat ben ik immers ook geweest....

maar eerst de faq lezen zou geen qwaad kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 12:25:
nou wel.

Die 8500LE loopt met zijn geheugen dacht ik op iets van 4 of 4,5NS die nrg en ik hebben lopen op 3.6NS, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 09 December 2002 @ 12:44:
* Maestro.mosjuh ligt op de grond van het lachen.....

ik mag het eigenlijk niet zeggen maar volgens mij is bossie2002 beetje noobiesch ;)

maar dat maakt niet uit; dat ben ik immers ook geweest....

maar eerst de faq lezen zou geen qwaad kunnen
ik kan me nog herinneren dat meneer niet wist dat hij moest opstijgen... maar dat zal ik niet aan iedereen vertelle.... *oeps*.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 09 december 2002 @ 13:01:
[...]

ik kan me nog herinneren dat meneer niet wist dat hij moest opstijgen... maar dat zal ik niet aan iedereen vertelle.... *oeps*.. O-)
leg uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

(sorry michiel maar dit is te leuk.. dit moeten ze gewoon weten... :D)
hij kon in den beginne niet opstijgen met een vliegtuig.. *pats* tegen een berg ofzo.. (euhm..... * py.mosjuh is wondering of het nou michiel was of dat ik dat nou was.. O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik geloof dat ikke toch een stuk sneller leerde vliegen dan jij.......
(jij zat in het begin met je muis te prutsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 09 December 2002 @ 13:10:
ik geloof dat ikke toch een stuk sneller leerde vliegen dan jij.......
(jij zat in het begin met je muis te prutsen)
en met de joystick... althans.. dat wou ik altijd nog een keer..
* py.mosjuh wist niet dat het juist de bedoeling is om met de keys te vliegen (zegt DICE althans)

maar goed.. nu kunnen we iig allebei ongeveer even goed vliegen.. misschien dat ik net iets beter ben daarmee.. maar jij bent dan weer meesterlijk als engineer.. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door py.mosjuh op 09-12-2002 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 december 2002 @ 13:09:
[...]

(sorry michiel maar dit is te leuk.. dit moeten ze gewoon weten... :D)
hij kon in den beginne niet opstijgen met een vliegtuig.. *pats* tegen een berg ofzo.. (euhm..... * py.mosjuh is wondering of het nou michiel was of dat ik dat nou was.. O-))
Dat kan ik zelfs 8) :Y)
Maar goed, ik ben idd niet een frequent spelspeler. En met die firewall, dat ik daar niet achter zit, vanwege een gateway is omdat ik er vanuit ga dat er geen poorten zijn gesloten. (Unreal tournament kan ik wel online spelen trouwens :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 13:13:
[...]

Maar goed, ik ben idd niet een frequent spelspeler. En met die firewall, dat ik daar niet achter zit, vanwege een gateway is omdat ik er vanuit ga dat er geen poorten zijn gesloten. (Unreal tournament kan ik wel online spelen trouwens :S)
een gateway kan je instellen.. de mijne staat ingesteld op dat ie alles van binnen naar buiten doorlaat maar andersom niet.. als jij vaste ports hebt openstaan en de rest is dicht kan het problemen geven.. maar installeer eerst nou maar eens die patch ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op mijn stage.. maar ik vind het ook leuk om verder wat mee te kletsen 8) (stage is niet bepaald enerverend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 13:13:
[...]

.........
ja maar net zo als ons zal je het ook geleerd hebben en de 1e 2 keer gecrashed zijn.

ik vloog erg vaak tegen de huisjes van wake op (ja, ik heb al geleerd te vliegen in de demo....)

en py; jij bent ook erg goed hoor (helaas overall niet zo goed als ik ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 13:16:
Ik ben op mijn stage.. maar ik vind het ook leuk om verder wat mee te kletsen 8) (stage is niet bepaald enerverend :(
vertel dan eens over stoere acties die je al meegemaakt hebt tijdens spelen.... (bijvoorbeeld net op tijd ontsnappen met de vlag bij ctf ofzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het liefst ben ik zo'n ventje met een snipergun, das het mooist.. beetje wachten enzo.. vliegen kon ik direct vrij aardig (veel flight simulators gespeelt.. maar landen laat ik meestal achterwege. Ik spring er dan gewoon uit, parachute uit en hoppa ik sta weer op de grond.) CTF heb ik nog niet gespeelt, maar lijkt me erg leuk via het internet.
Voor de rest ben ik nog niet zo donders ver met het spel, maar ik vind het steeds mooier worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vlieg altijd met mijn joysitck, mijn echte logitech wingman extreme digital!

Ik had trouwens gisteren nog een vette actie op gazala.

Ik reed met een jeepje hard tegen zo'n repair "depot" oid aan, toen vloog ik echt een mega eind met mijn jeep door de lucht en hij overleefde het gewoon, echt wijs.

ben toen ook nog even gaan base-jumpen van die bruggen af daro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde laatst tegen de pc.. pakte zo'n lulletje het vliegtuigje waar ik net in zou stappen.. gelukkig had ik een bazooka :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt de grappigste actie die ik ooit in BF heb gezien kwam uit de demo en het was de 2e x dat ik hem speelde ofzo. Ik was axis en zat heel n00bish (net zoals iedereen dus :) ) op een vliegtuig te wachten zodat ik eindelijk even kon gaan vliegen (tenminste een poging daartoe wagen ;) ). Was er zo'n eikel die daar op teamleden (oftewel op mij) ging lopen schieten. Dus ik schiet terug en we waren een beetje om elkaar heen aan het draaien, toen hij ineens even stilstond en ineens kwam er een zwart wrak op de landingsbaan voorbij glijden. BAM, tegen dat ventje op en ik heb em daarna niet meer gezien. Volgens mij issie in de zee geslingerd ofzo. Ik kwam niet meer bij :)

Nu de linux server patch en ik ben tevreden :) MoB 0wnetsj! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 09 december 2002 @ 13:26:
Ik vlieg altijd met mijn joysitck, mijn echte logitech wingman extreme digital!

Ik had trouwens gisteren nog een vette actie op gazala.

Ik reed met een jeepje hard tegen zo'n repair "depot" oid aan, toen vloog ik echt een mega eind met mijn jeep door de lucht en hij overleefde het gewoon, echt wijs.

ben toen ook nog even gaan base-jumpen van die bruggen af daro :)
heb ik ook die joystick.. staat alleen stof te vangen achter de bank op mijn kamer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 13:29:
Ik speelde laatst tegen de pc.. pakte zo'n lulletje het vliegtuigje waar ik net in zou stappen.. gelukkig had ik een bazooka :D
als je dat soort praktijken maar laat in de MP op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 13:33:
Echt de grappigste actie die ik ooit in BF heb gezien kwam uit de demo en het was de 2e x dat ik hem speelde ofzo. Ik was axis en zat heel n00bish (net zoals iedereen dus :) ) op een vliegtuig te wachten zodat ik eindelijk even kon gaan vliegen (tenminste een poging daartoe wagen ;) ). Was er zo'n eikel die daar op teamleden (oftewel op mij) ging lopen schieten. Dus ik schiet terug en we waren een beetje om elkaar heen aan het draaien, toen hij ineens even stilstond en ineens kwam er een zwart wrak op de landingsbaan voorbij glijden. BAM, tegen dat ventje op en ik heb em daarna niet meer gezien. Volgens mij issie in de zee geslingerd ofzo. Ik kwam niet meer bij :)

Nu de linux server patch en ik ben tevreden :) MoB 0wnetsj! :)
ook leuk Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl/userpics/28700_vliegtuig.jpg dat krijg je ervan als je opstijgt en de b17 respawnt op je... :D

[ Voor 8% gewijzigd door py.mosjuh op 09-12-2002 13:45 . Reden: plaatje klikbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 December 2002 @ 13:41:
[...]

als je dat soort praktijken maar laat in de MP op internet
Hallo, wat denk jij dan, maar is wel grappig als je single player doet :D. Is er ook een Got server ofzo? Lijkt me leuk om een keer een spelletje met jullie te doen.. misschien leer ik nog wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL..dat is echt lullig...heb je eindelijk een plane, krijg je een b17 letterlijk op je dak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 13:45:
[...]

Hallo, wat denk jij dan, maar is wel grappig als je single player doet :D. Is er ook een Got server ofzo? Lijkt me leuk om een keer een spelletje met jullie te doen.. misschien leer ik nog wat ;)
ik blijf je onderwijzen of niet? lees nou eens de FAQ.. staat ten eerste stuk in van jou netwerkproblemen (wederom afgezien van je verkeerde versie) maar staat ook stukje in van een irc kanaal waarop GoTters afspreken waar ze gaan spelen.. ga ik vanavond ook maar eens doen...

offtopic:
trouwens.. waar en waarvoor loop je stage eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nog een aantal leuke screens..
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/ScreenShot44.jpg
jeep rijden in de kerk

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/ScreenShot64.jpg
*schrik*

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20handstand%20(1).jpg
handstand doen met een vliegtuig...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20landen%20op%20een%20berg.jpg
je kan ook landen op een berg.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20salto.jpg
tsja.. zoek wat er niet goed is.. ;)

nog meer leuke plaatjes op: http://members.home.nl/kopstoot/pics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik studeer CE (Commerciele Economie) op HBO en ik loop stage bij een uitvaartverzekering (ik weet het, klinkt vaag.. maar het was een noodoplossing. Daar zit ik op de marketing afdeling. (Heb net de FAQ nog maar eens bekeken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

owja.. deze wil ik jullie zo wie zo niet onthouden...
* py.mosjuh in actie
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20jeep%20handstand.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 14:01:
Ik studeer CE (Commerciele Economie) op HBO en ik loop stage bij een uitvaartverzekering (ik weet het, klinkt vaag.. maar het was een noodoplossing. Daar zit ik op de marketing afdeling. (Heb net de FAQ nog maar eens bekeken ;) )
bij mij op school hebben ze ook zo'n noodoplossing voor lui die geen plek kunnen vinden.. worden allemaal weggestopt bij Thales NL te Hengelo (jaja.. ben een tukker ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, das een mooie :D (die laatste, met die Jeep ...)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

thx.. maar welke bedoel je van de 6 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 09 December 2002 @ 14:04:
[...]

bij mij op school hebben ze ook zo'n noodoplossing voor lui die geen plek kunnen vinden.. worden allemaal weggestopt bij Thales NL te Hengelo (jaja.. ben een tukker ;))
Ik zou eerst stage gaan lopen bij BMW in Munchen, maar wegens bezuinigingen kreeg ik 2 weken van tevoren te horen dat ik niet meer welkom was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Screenshots! (Klik baar)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=392&format=thumb&ext=.jpg
Ga es weg man van mijn voorruit, kan niets zien!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=390&format=thumb&ext=.jpg
ligt er weer een op mijn voorruit :/

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=391&format=thumb&ext=.jpg
Woei! ff de mannetjes uit die Jeep uitgemoord, kan ik lekker in hun jeep rijden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=389&format=thumb&ext=.jpg
Wat staat hij nu raar te doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 09 december 2002 @ 14:14:
Screenshots! (Klik baar)

[afbeelding]
Wat staat hij nu raar te doen :?
Hij is z'n contactlens kwijt... denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 14:31:
[...]

Hij is z'n contactlens kwijt... denk
LMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

zag net op het bf42.com forum dat ze ook al een hummer in desert combat aan het added zijn.. _/-\o_
en jullie moeten deze pagina ook ECHT eens zien.. net zo ik wil die mod.. who cares about the f*cking road to rome.. ?

[ Voor 36% gewijzigd door py.mosjuh op 09-12-2002 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

WOOOOOOOOOOOOOOOOOT
check het a10 filmpje van desert combat als je dat nog niet hebt gedaan!! tering..
* py.mosjuh wants deze mod..
download het filmpje van desertcombat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die met die Mig is gaaf :D geweldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

OMG desert combat :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 09 december 2002 @ 14:53:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOT
check het a10 filmpje van desert combat als je dat nog niet hebt gedaan!! tering..
* py.mosjuh wants deze mod..
download het filmpje van desertcombat.com
Soww daar wil je geen ruzie mee hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Op het forum van de Desert Combat worden dagelijks nieuwe dev-pics uitgegeven, onderandere van de M1A1 Abrams (:9~), de Mich en de nieuwe humvee. En: ze zijn :9~ O+ ;).

Humvee
Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=94156

Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=94158

Afbeeldingslocatie: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachment.php?s=&postid=94162

Mich-29
Afbeeldingslocatie: http://bloopers.bf1942match.com/ScreenShot164.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bloopers.bf1942match.com/ScreenShot165.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bloopers.bf1942match.com/ScreenShot173.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bloopers.bf1942match.com/ScreenShot194.jpg

M1A1 abrams

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Abrams/M1A1_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Abrams/M1A1_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Abrams/M1-Screenshot.jpg

;) Clickbaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

omg!!!

ik denk dat je straks heeeel leuk kunt snipen >:)

maar, een nadeel, de levels zijn nog zo "oud" ik bedoel alle gebouwen e.d. zijn wel uit 1942..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 09 december 2002 @ 16:24:
omg!!!

ik denk dat je straks heeeel leuk kunt snipen >:)

maar, een nadeel, de levels zijn nog zo "oud" ik bedoel alle gebouwen e.d. zijn wel uit 1942..
tsja.. dat is iets waar ze strax wel mee komen.. iig ben ik erg benieuwd naar deze mod zeg.. _/-\o_

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.