Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 10:55:
[...]
apart, ik zie in jou specs (die op de processor na) redelijk gelijk zijn als de mijne dat jij ook 256 mb intern geheugen hebt. Hoe draait dat bij jou dan?
Nog iets wat mij opvalt wanner ik dat
~ console.showfps 1
intyp, als ik een stukje loop, en mijn fps daalt, dan gaat dat onderste getal stijgen. Dat getal waar msc bij staat.. wat is dat en hoe ruil ik dat om?
(ik heb trouwens nog een kleine winst gevonden door in de bios agp fast write te enablen)
je kan geloof ik nog een aantal dingen doen.. je hbt um gekocht zei je dus registreer je versie en bel eens met de EA helpdesk.. gegevens daarvan staan op pagina 35 van het BF boekje...
een defragmentatie kan ook wel eens helpen als je al lang niet je OS hebt ververst middels een image of format...
zorg er ook eens voor dat je andere programmas afsluit.. bijv een programma als kazaa kan grote vetragingen opleveren... welke error krijg je nou eigenlijk als hij verbinding wil maken?
verder lijkt me een reepje ram niet onverstandig trouwens maar je hebt geloof ik nog niet eens zo last van performance problemen (alhoewel 15 fps wel erg weinig is).. het gaat geloof ik er alleen maar om dat je niet kan connecten.. je hebt neem ik aan WEL de patch v1.2 geinstalleerd toch? misschien domme vraag maar het zou zo maar kunnen..
verder zou je firewall nog dwars kunnen liggen.. probeer anders eens zelf een spel te starten over internet en zien of er iemand bij je komt.. je kan natuurlijk ook een leuke (herkenbare!) naam opgeven en kijken offie in ASE erbij komt als je um laat draaien en ASE ververst... (alt tab ga je terug naar windows.. )
waar dat msc voor staat weet ik ook niet precies.... (kan ook zo niet vinden en was ook iets wat ik me afvroeg)... ik snap je "omruilen" opmerking trouwens even niet maar goed...
verder nog een handige
link voor iedereen die nog een de console commands digitaal wil hebben.....
[-edit-]
je kan trouwens ook nog eens proberen om de resolutie wat lager te zetten op bijv 800*600..
[/-edit-]
[-edit2-]
over die firewall.. je moet port 14567 hebben open staan.. probeer anders ook eens hetgeen bij netwerkproblemen staat in de bijgevoegde pagina's, die zonder het mooie voorkantje.
[/-edit2-]
[
Voor 9% gewijzigd door
py.mosjuh op 09-12-2002 11:30
]