Battlefield 1942 topic deel VI

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 19:27:
een goed onderbouwt en uigebreid verhaal
het enige wat je nog kunt proberen is om een image van de gekopieerde cd te maken (met clone cd) en die mounten met deamon tools...

ff de how-to opgezocht;
Maestro.mosjuh in "Het grote Bf1942 topic deel V"

let op; ik heb deze methode dus toegepast op het origineel; maarja je kan het altijd proberen toch?

laat wel ff weten of het nog gelukt is of niet....

[ Voor 60% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 02-12-2002 19:52 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 19:49:
[...]

1. Midway 2. Market Garden en 3 Wake

Iwo Jima is wel cool, als het potje voor het eerst start speel ik altijd allies en dan direct met een plane naar de top van de berg in een tank jumpen, en zo doorrossen naar airfield en ondertussen de vlaggen pakken. Geloof het of niet maar de 1e keer lukt dat bijna altijd bij mij :Y) 2e keer niet hebben ze dan wel door :+

Als je een map voor de eerste keer speelt heb ik zoiezo altijd een voordeel omdat ik altijd op tijd ben (ruim) om meteen te starten, terwijl 2/3 dat niet is. Dan kan je tenminste rustig engineer zijn en een tank uitzoeken.

Ik heb net trouwens ook ff gevlogen (was echt lang geleden dat ik dat voor het laatst had gedaan), maar je molt heel makkelijk jezelf met je eigen bommen. En dan bedoel ik niet doordat je te laag laat vallen en dat de explosie jou ook raakt, maar dat je bommen je meteen raken. Dat gebeurt best wel vaak, en dat is echt vervelend, klopt ook helemaal niet.

Midway is wel leuk trouwens vanwege de complexe tactics. Market garden vind ik vervelend, zeker als Duitser omdat ik een gruwlijke hekel heb aan de Tiger tank : irritante low velocity main gun (wat helemaal niet klopt met de echte Tiger) en vet irritante suspension, dat kan zelfs niet worden goed gemaakt door de 25% health bonus die hij heeft gekregen. Ow wacht ff, ik ben in de war met Bocage, die is heel vervelend, Market Garden is wel cool.

Wake is trouwens ook heel cool, maar die heb ik wel een beetje gezien omdat ik die ook in de demo al veel gespeeld had.

[ Voor 21% gewijzigd door Jag op 02-12-2002 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]py.mosjuh schreef op 02 december 2002 @ 19:30:
[...]

ik denk echt dat het probleem dan aan die kopie van je ligt.. [quote]

Maar in dat geval zou Battlefield 1942 helemaal niet installeren, of zou ik hem niet kunnen spelen in versie 1.0 of 1.1, en dat kan ik weer wel 8)7
En ik heb hem gekocht, alleen fam. lid is een beetje boekjes freak, dus heeft hij het origineel meegenomen voor een tijdje, en dan krijg ik hem weer met kerst terug, had verwacht dat updaten zo ook wel zou moeten lukken....niet dus... :(

moet ik gaan wachten tot kerst :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou geweldig! :( , ik kan niet meer gamen nu!!!, ... als ik een spel join, klapt ie terug naar de desktop, yep refresh render al op 1 gezet, maar niets .. sprint steeds terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
FIGUUR schreef op 02 December 2002 @
Maar in dat geval zou Battlefield 1942 helemaal niet installeren, of zou ik hem niet kunnen spelen in versie 1.0 of 1.1, en dat kan ik weer wel 8)7
En ik heb hem gekocht, alleen fam. lid is een beetje boekjes freak, dus heeft hij het origineel meegenomen voor een tijdje, en dan krijg ik hem weer met kerst terug, had verwacht dat updaten zo ook wel zou moeten lukken....niet dus... :(

zie mijn post en probeer het? (niet gemist is altijd geschoten)

[ Voor 18% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 02-12-2002 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Voor de mensen met crashes to desktop: check je error log eens, daar is ie voor :). En copy paste het desnoods in een reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit staat in mn logs

Version v1.2 BF1942 (Ver:34305/2002-11-21, 18:44)
Log created 2002/12/02:20.02d
--------------------------

SystemInfo:
-----------

Cpu:
Running on AMD Athlon(tm) XP 1900+ at 1680 MHz
Supports AMD 3DNow
Supports MMX

Renderer:
Number of adapters:1
Adapter:0
Driver:nv4_disp.dll
Description:NVIDIA GeForce3
Product:6 Build:4109
DriverVersion:13:10
VendorId:4318 DeviceId:512 Revision:163
FullScreen Mode
24:8 bit depth buffer
supports pure d3d device. validVersion:1 getSupportedMaxVertexShaderConstants():96 m_d3dCaps->mMinVertexShaderConstants:96
D3D Present parameters
m_d3dpp.BackBufferWidth 800
m_d3dpp.BackBufferHeight 600
m_d3dpp.BackBufferFormat 22
m_d3dpp.BackBufferCount 1
m_d3dpp.SwapEffect 1
m_d3dpp.hDeviceWindow 0007002A
m_d3dpp.Windowed 0
m_d3dpp.EnableAutoDepthStencil 1
m_d3dpp.AutoDepthStencilFormat 75
m_d3dpp.Flags 0
m_d3dpp.FullScreen_RefreshRateInHz 60
m_d3dpp.FullScreen_PresentationInterval 2147483648

ik heb refreshrate aangepaast naar 1 :( maar niets werkt verdorie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Jag schreef op 02 December 2002 @ 19:59:

[...]

Ik heb net trouwens ook ff gevlogen (was echt lang geleden dat ik dat voor het laatst had gedaan), maar je molt heel makkelijk jezelf met je eigen bommen. En dan bedoel ik niet doordat je te laag laat vallen en dat de explosie jou ook raakt, maar dat je bommen je meteen raken. Dat gebeurt best wel vaak, en dat is echt vervelend, klopt ook helemaal niet.
Dat gebeurt mij nou nooit,
Wanneer gebeurd het dan?
Nou simple als jij je bommen laat vallen en je brengt in een keer je neus een stuk naar beneden vlieg je er tegen aan. Das hartstikke realistisch want die bommen hebben nog helemaal niet veel snelheid en jij wel dus als je dan na beneden duikt haal je je bommen met gemak in.
Wat kun je hier aan doen?
Nou simpel zodra je, je bommen los hebt gelaten je neus optrekken dat je ene beetje omhoog gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 02-12-2002 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

[CSC]Outlaw schreef op 02 december 2002 @ 20:45:
[...]

Dat gebeurt mij nou nooit,
Wanneer gebeurd het dan?
Nou simple als jij je bommen laat vallen en je brengt in een keer je neus een stuk naar beneden vlieg je er tegen aan. Das hartstikke realistisch want die bommen hebben nog helemaal niet veel snelheid en jij wel dus als je dan na beneden duikt haal je je bommen met gemak in.
Wat kun je hier aan doen?
Nou simpel zodra je, je bommen los hebt gelaten je neus optrekken dat je ene beetje omhoog gaat.

De bommen hebben natuurlijk exact dezelfde snelheid op het moment dat je ze laat vallen, ze zitten namelijk aan je vliegtuig vast :P. En daarna gaan ze vallen, en je vliegtuig niet, dus ze raken is echt out of the question, ook al zou je het erom doen.
Bovendien, een vliegtuig bom ontploft niet als je er tegen aan tikt, maar als ze snoeihard op de grond knallen, dus ook al zou je er tegen aan vliegen zouden ze nog niet moeten detonaten.

Dit staat er in mijn log trouwens:

Version BF1942 (Ver:26087/2002-08-30, 10:43)
Log created 2002/11/30:16.02d
--------------------------

SystemInfo:
-----------

Cpu:
Running on AMD Athlon(tm) XP 1800+ at 1533 MHz
Supports AMD 3DNow
Supports MMX

Renderer:
Number of adapters:1
Adapter:0
Driver:ati2dvag.dll
Description:RADEON 8500/RADEON 8500LE
Product:5 Build:6118
DriverVersion:13:1
VendorId:4098 DeviceId:20812 Revision:0
FullScreen Mode
24:8 bit depth buffer
supports pure d3d device. validVersion:1 getSupportedMaxVertexShaderConstants():192 m_d3dCaps->mMinVertexShaderConstants:96
D3D Present parameters
m_d3dpp.BackBufferWidth 800
m_d3dpp.BackBufferHeight 600
m_d3dpp.BackBufferFormat 22
m_d3dpp.BackBufferCount 1
m_d3dpp.SwapEffect 1
m_d3dpp.hDeviceWindow 01160166
m_d3dpp.Windowed 0
m_d3dpp.EnableAutoDepthStencil 1
m_d3dpp.AutoDepthStencilFormat 75
m_d3dpp.Flags 0
m_d3dpp.FullScreen_RefreshRateInHz 56
m_d3dpp.FullScreen_PresentationInterval 2147483648

[ Voor 33% gewijzigd door Jag op 02-12-2002 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor diegene die problemen had met ASE, bij mij heeft ie de filters.txt net autom. geupdated waarin stond dat bf1942 fixed was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 02 December 2002 @ 20:18:
[...]

zie mijn post en probeer het? (niet gemist is altijd geschoten)
probleem is dat ik maar een simpel noobje ben en dus niet weet hoe ik dat kan doen, of waar ik een handig tutorial kan vinden (heb wel al gezocht, zo nooberig ben ik nog net niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, alles geprobeerd nu.. helaas kan geen bf mer spelen, komt stereds terug naar dekstop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 21:16:
[...]

probleem is dat ik maar een simpel noobje ben en dus niet weet hoe ik dat kan doen, of waar ik een handig tutorial kan vinden (heb wel al gezocht, zo nooberig ben ik nog net niet ;) )
check mijn post nog een keer en zie dat er een linkje in staat; als jij mij verteld wat je niet begrijpt uit die link zal ik je proberen te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 20:13:

geef hem dan de kopie? |:(

[ Voor 15% gewijzigd door py.mosjuh op 02-12-2002 21:44 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
webwatcher: We weten het nu wel hoor. :|

</irriteermodus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Mijn favo map is Bocage, daar kan je zo makkelijk in de vijandelijke basis gaan lamen.... op die olietank gaan zitten en muchos spawnkills scoren :* en daarna een tankje pakken en op het repairpad met het mitrailleurtje gaan ouwehoeren

aleen wordt dat door sommige serveradmins niet echt gewaardeerd :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat vind jij raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ja; het hoort bij dit spel; en een beetje goed iemand heeft hem zo d00d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 02 december 2002 @ 22:07:
[...]

ja; het hoort bij dit spel; en een beetje goed iemand heeft hem zo d00d
idd.. ff van achter met een bazooka.. hupsakee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Of met een Priest...

Vliegen jij >:)

Overigens, voor mensen met v1.2 refreshprobs: De locatie van VideoDefault.con is gewijzigd: Staat nu in \Mods\bf1942\Settings.

Daar ff AllowRefreshrates aan tikken en fraggen maar! :)

[ Voor 73% gewijzigd door Aetje op 02-12-2002 22:24 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

W00t, net ff lopen MP'en was wijs!

Was CTF, in El Alamein, ik ging als bestuurder van de Jeep en de ander reed mee, ik stopte bij de vlag, hij stapte uit, pakte de vlag en hup we reden weer terug, zo hebben we het spelleke gewonnen.

Ik ging ook met de vlag op de Britse bommenwerper meeliften naar mijn eigen basis, die n00b had niet eens door dat hij zijn eigen vlag naar de enemy bracht :D

Owja, ik was dus Axis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Jag schreef op 02 december 2002 @ 20:50:

[...]

De bommen hebben natuurlijk exact dezelfde snelheid op het moment dat je ze laat vallen,
Ohja das waar :D
Maar dat maakt nog niet uit want als je doet zoals ik zei heb je geen problemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nog ff een leuk dingetje die ze hebben gemist bij de 1.2 patch.. je kan in el alamein (althans dat is die woestijn map met die bommerwerper bij de main base van de allies) met je spitfire na het opstijgen omkeren en die zandzakken met je onderstel scheppen.. je staat meteen stil en geen schade aan je vliegtuig.. net zo tof

verder kun je heel leuk in market garden als je axis speelt met de flakguns de andere zijde beschieten.. let wel op de snipers enzo maar ik heb er daarmee in 5 min toch mooi 7 gesnaaid.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op 02 December 2002 @ 22:20:
Of met een Priest...

Vliegen jij >:)

Overigens, voor mensen met v1.2 refreshprobs: De locatie van VideoDefault.con is gewijzigd: Staat nu in \Mods\bf1942\Settings.

Daar ff AllowRefreshrates aan tikken en fraggen maar! :)
nope, hij start wel op, ... wil ik een game joinen.. komt ie vrolijk naar de desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 08:49:
[...]

nope, hij start wel op, ... wil ik een game joinen.. komt ie vrolijk naar de desktop
daar issie weer.. had je um nou gekocht of wat? zo nee.. ga weg met je "mijn kopie doet het niet" posts, zo ja, bravo!, registreer je kopie en bel EA support (daar betaal je dan tenslotte ook voor)... nadat ze je daar de oplossing doen ff op het forum posten dan help je de eventuele rest ook..

ik heb dat probleem ook wel eens (nog steeds wel) maar mijn win XP is momenteel erg brak.. reboot en hij werkt wel.. een echt aanwijsbare reden heb ik niet kunnen ontdekken maar als een reboot 20 sec duurt kan ik wel ff wat drinken gaan pakken ondertussen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens dat in het menu van bf heb ik geluid maar in het spel zelf niet :( , alles staat goed en dit heb ik alleen met 1.2 net zoals de kut preformance bij 1.2.
maar wat kan veroorzaken dat ik geen geluid in het spel zelf heb :?
bah ik heb net een reinstall gedaan en dit spel zuigt zo met 1.2.... zit je te vliegen kom je bij eiland beeld freezed 20 sec daarna ben je neergestort :/ , en windows zit over virtueel geheugen te zeiken...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 16:46:
ik heb trouwens dat in het menu van bf heb ik geluid maar in het spel zelf niet :( , alles staat goed en dit heb ik alleen met 1.2 net zoals de kut preformance bij 1.2.
bah ik heb net een reinstall gedaan en dit spel zuigt zo met 1.2.... zit je te vliegen kom je bij eiland beeld freezed 20 sec daarna ben je neergestort :/ , en windows zit over virtueel geheugen te zeiken...
Het is wat... :z

Te weinig geheugen of je virtual mem. goed instellen misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 18:03:
[...]

Het is wat... :z

Te weinig geheugen of je virtual mem. goed instellen misschien :?
geheugen is 256 pc3200 en virtual mem is nu 10 gig :/ 1.1 werkte hier perfect moet 1.2 weer uit komen :( en dan werkt hier de boel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 16:46:
[... blaat verhaal over dat je het spel wel moet kopen ...]
bel ea support....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef het op ;(

na een avond/ochten geprobeert te hebben met oa deamon tools, werkt het nog steeds niet......ziet er naar uit dat ik weer moet herinstalleren om op 1.1 te kunnen spelen, welliswaar tegen bots, maar goed, moet ook wat......en dan wachten tot kerst :(

naja, iid bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik heb ook een eerlijk gedownloade versie en geen problemen met welke patch dan ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 03 december 2002 @ 18:10:
[...]

[... blaat verhaal over dat je het spel wel moet kopen ...]
bel ea support....
leuk he , heb hem ook gekocht......
het spel freezed telkens als de hdd aan het schrijfen/lezen is ofzo???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ff 256mb ram bijgeplugt en 300mhz snellere cpu (eigenlijk van 800 -> 1400, amar dat houdt mn coler niet, ff keer nieuwe aanschaffen) en bf load lekker SNELLLL!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 18:41:
[...]

leuk he , heb hem ook gekocht......
het spel freezed telkens als de hdd aan het schrijfen/lezen is ofzo???
probeer anders eens een kloon van je originele cd op je HDD draaien met virtual deamon... hij hoeft dan de cd niet te gebruiken..

verder kun je eens proberen om al je andere programmas mbv taakbeheer te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

weet iemand hoe je een poll kan aamaken? ik kan het niet vinden maar goed.. dan maar the old fashioned way.. welke map is het beste vinden jullie?

a) guadual canal - 1 stem
b) wake
c) gazala
d) midway
e) el alamein
f) market garden
g) bocage

mijn stem is dus op guadalcanal maar dan vooral in CTF... echt leuk die map..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nooit CTF, maar in conquest vind ik Guadalcanal zuigen. Irritant al die hobbeltjes als ik met mijn tank scheur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, m'n skills zijn wel weer redelijk op peil, wanneer mag ik weer met [GoT] meedoen?

Hebben jullie nog steeds datzelfde forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 04 December 2002 @ 01:34:
weet iemand hoe je een poll kan aamaken? ik kan het niet vinden maar goed.. dan maar the old fashioned way.. welke map is het beste vinden jullie?

a) guadual canal - 1 stem
b) wake
c) gazala
d) midway
e) el alamein
f) market garden
g) bocage

mijn stem is dus op guadalcanal maar dan vooral in CTF... echt leuk die map..
Wake is in conquest het wijst!!!

El Alamein is het gaafst voor CTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Snow_King schreef op 04 December 2002 @ 09:06:
[...]

Wake is in conquest het wijst!!!

El Alamein is het gaafst voor CTF
en guandal canal is ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 04 december 2002 @ 09:11:
[...]

en guandal canal is ook wel leuk
vooral in CTF vind ik.. maar goed.. het valt me wel op dat er steeds minder mensen aanwezig zijn hiero enzo.. beetje jammer.. misschien een aantal leuke links?

offtopic:
  1. klik HIER als je je de beste battlefield speler waant
  2. DIT ben je als je niet kan landen met je vliegtuig
  3. en tenslotte vind ik dat als je een .mosjuh hebt neergeschoten je DEZE ere titel verdient!

even een vraag aan de GoT spelers.. met hoeveel spelen jullie doorgaans en welke servers bezoeken jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 04 December 2002 @ 01:34:
weet iemand hoe je een poll kan aamaken? ik kan het niet vinden maar goed..
http://www.dubbelf.com/poll/?stap=0

Ik stem voor Berlijn, snelle actie en veel tegenstand, onmogelijk om in je eentje rond te lopen, maar ja, die staat er niet bij....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 19:34:
Zonet ff 256mb ram bijgeplugt en 300mhz snellere cpu (eigenlijk van 800 -> 1400, amar dat houdt mn coler niet, ff keer nieuwe aanschaffen) en bf load lekker SNELLLL!! :P
volgens mij is dat 600 Mhz sneller B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Ik heb het spel eergister ook gekocht. Deed me weer een beetje aan Codename Eagle denken. En op internet was het weer ouderwets lachen. Man man, af en toe staan de tranen me in de ogen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 08:29:
Zo, m'n skills zijn wel weer redelijk op peil, wanneer mag ik weer met [GoT] meedoen?

Hebben jullie nog steeds datzelfde forum?
Nog steeds zelfde forum (check link in mijn sig) En als je gewoon actief blijft mag je lid worden. Onder actief verstaan wij op irc zitten

Goed nieuws btw we krijgen een server :) >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 04 december 2002 @ 10:37:

even een vraag aan de GoT spelers.. met hoeveel spelen jullie doorgaans en welke servers bezoeken jullie meestal?
Kom gewoon eens langs op ons irc kanaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 10:46:
[...]

http://www.dubbelf.com/poll/?stap=0

Ik stem voor Berlijn, snelle actie en veel tegenstand, onmogelijk om in je eentje rond te lopen, maar ja, die staat er niet bij....
dank u!
Poll: Battlefield favo map
Guadualcanal
Wake
Iwo Jima
El Alamein
Gazala
Berlin
Stalingrad
Market Garden

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6520&var=.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 11:12:
[...]
Kom gewoon eens langs op ons irc kanaal :)
will do! .mosjuh vs GoT.. niet erg spannend maar goed.. (wij roeleren jullie de pan uit :*) O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 11:11:
[...]

Nog steeds zelfde forum (check link in mijn sig) En als je gewoon actief blijft mag je lid worden. Onder actief verstaan wij op irc zitten

Goed nieuws btw we krijgen een server :) >:) :D
Heb je het over de game server of over het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem Gazala , goeie grafichs/goeie fps ...
En alle voertuigen zitten er wel in, vliegen door de ravijnen is echt cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 11:17:
ik stem (nog steeds ;)) op guadual canal.. vooral het vliegen is daar erg tof (zekers in CTF)...
ennuh.. de grafix zijn overal tof :?

[ Voor 6% gewijzigd door py.mosjuh op 04-12-2002 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 11:17:
daar heb je zeker gelijk in, onder die grote brug door bijvoorbeeld, daar kan je cool vliegen.

je kan ook zo wijs van die bruggen afspringen en dan je parachute open doen, ben je lekker snel ontsnapt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 04 december 2002 @ 11:24:
[...]

daar heb je zeker gelijk in, onder die grote brug door bijvoorbeeld, daar kan je cool vliegen.

je kan ook zo wijs van die bruggen afspringen en dan je parachute open doen, ben je lekker snel ontsnapt >:)
kheb nog nooit van een brug gesprongen.. laat staan base jumpen uit een kerk.. toch maar eens doen.. van een rots af een steile helling werkt helaas niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 04 december 2002 @ 11:18:
[...]

ik stem (nog steeds ;)) op guadual canal.. vooral het vliegen is daar erg tof (zekers in CTF)...
ennuh.. de grafix zijn overal tof :?
grafix overal goed , nah daar ben ik het niet mee eens , loop eens binnen in zo,n gebouw in stalingrad of berlijn.
Dat ziet er niet uit , blokkerig en slechte textures ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 11:40:
[...]

grafix overal goed , nah daar ben ik het niet mee eens , loop eens binnen in zo,n gebouw in stalingrad of berlijn.
Dat ziet er niet uit , blokkerig en slechte textures ;)
let ik nooit op.. ben altijd te druk met mensen neer te schieten (vooral in stalingrad lukt me dat altijd uitstekend.. 97 kills is mijn highscore in 30 min! heb helaas geen screen meer van, heb gisteren BF opnieuw geinstalleerd vanwege een bug bij deinstalleren HalfLife (hele games dir leeg :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 04 December 2002 @ 11:37:
[...]

kheb nog nooit van een brug gesprongen.. laat staan base jumpen uit een kerk.. toch maar eens doen.. van een rots af een steile helling werkt helaas niet |:(
is wel vet om te doen, uit molens is ook cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 04 December 2002 @ 11:47:
[...]

is wel vet om te doen, uit molens is ook cool!
of uit molens.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

voor de mensen die nog niet hebben gestemd:
doe dat hier dan eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 04 december 2002 @ 11:49:
voor de mensen die nog niet hebben gestemd:
doe dat hier dan eens!
Poll is niet compleet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

zeurmannetje... doe het dan zelf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

py.mosjuh schreef op 04 December 2002 @ 11:45:
[...]

let ik nooit op.. ben altijd te druk met mensen neer te schieten (vooral in stalingrad lukt me dat altijd uitstekend.. 97 kills is mijn highscore in 30 min! heb helaas geen screen meer van, heb gisteren BF opnieuw geinstalleerd vanwege een bug bij deinstalleren HalfLife (hele games dir leeg :?)
kheb nog een score gevonden: stalingrad - 59-58-15
half uurtje werk.. net zo cool ;)

voor wie ze nog niet heeft gezien.. we hebben een aantal leuke plaatjes gemaakt (ani gif):
landing op de kop in market garden
de b17 landen OP de brug in market garden (1)
de b17 landen OP de brug in market garden (2)
nog een landing op de kop in market garden
meeliften op een vliegtuig

[ Voor 40% gewijzigd door py.mosjuh op 04-12-2002 12:09 . Reden: meer plaatjes erbij - upload nog niet klaar! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 04 December 2002 @ 11:17:
[...]

Heb je het over de game server of over het forum?
Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb dus maar voor El Alemein in die poll gestemd. Voornamelijk omdat ik de combinatie van grote open zandvlaktes en kleine nauwe gebieden echt zeer gave gevechten kanopleveren. Ik wil er wel even aan toevoegen dat zo'n beetje alle Levels in BF 1942 van een doorgaands zeer goede kwaliteit zijn. Met als opvallende uitzondering Battleaxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

nou.. de poll gaat voorspoedig.. eerst leek wake op een schamele 1 punt te blijven staan.. hij staat nu echter bovenaan met 6 stemmen! spannend!
Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6520&var=.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 03 December 2002 @ 20:01:
[...]

probeer anders eens een kloon van je originele cd op je HDD draaien met virtual deamon... hij hoeft dan de cd niet te gebruiken..

verder kun je eens proberen om al je andere programmas mbv taakbeheer te sluiten?
virtual deamon waar vind ik dat en had jij niet een keer in deze topic daar een link van gegeven :? , ik zie hem teminste niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
py.mosjuh schreef op 04 December 2002 @ 11:12:
[...]

dank u!
Poll: Battlefield favo map
Guadualcanal
Wake
Iwo Jima
El Alamein
Gazala
Berlin
Stalingrad
Market Garden

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

[afbeelding]
wrom staat battle of the bulge er niet bij. vinnik een kewle map omdat er GEEN vliegtuigen in zitten :P

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 16:13:
[...]

virtual deamon waar vind ik dat en had jij niet een keer in deze topic daar een link van gegeven :? , ik zie hem teminste niet meer.
zoeken met google: deamon tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

KaMiKaZe schreef op 04 december 2002 @ 16:41:
[...]

wrom staat battle of the bulge er niet bij. vinnik een kewle map omdat er GEEN vliegtuigen in zitten :P
omdat er geen ruimte is voor meer opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik kan btw niet wachten op de uitbreiding

HIERRRR komen met die hap
Battlefield 1942: The Road to Rome
Electronic Arts is excited to announce the expansion pack, Battlefield 1942: The Road to Rome for the PC. The multiplayer-focused expansion pack will give players more of what they have grown accustomed to with the original Battlefield 1942 title, including more maps, more vehicles, and more fighting forces.

The Road to Rome will focus exclusively on the largely underpublicized Italian and Sicilian campaigns of WWII. Players can choose to fight on six new maps including Operation Husky (Sicily) and the battles for Anzio and Monte Cassino. Each map comes with highly detailed environments such as Italian houses, Mediterranean trees and even the Monte Cassino Monastery.

Controllable vehicles are the heart of the Battlefield 1942 experience and The Road To Rome will feature eight new vehicles in addition to the more than 30 in the original title. These include the German BF-110 and British Mosquito twin-engine fighter-bombers. Also debuting are Italian and new British and German tanks and anti-tank guns. New hand-held weapons include the Italian Breda assault rifle, British Sten SMG and bayonets on rifles.

Staying true to the Battlefield 1942 massive multiplayer legacy, The Road To Rome will support up to 64 players (on select maps) and give them the ability to fully experience World War II combat. Playing as several infantry classes, gamers can control many weapons available to the Axis and Allies and command numerous land vehicles, ships and aircraft. Two new fighting forces include the Free French Forces and Italian forces.

Currently under development by Swedish-based Digital Illusions. Battlefield 1942: Road to Rome is scheduled to be released in early 2003 under the EA GAMES brand. The original Battlefield 1942 is required to play The Road to Rome.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

KaMiKaZe schreef op 04 december 2002 @ 16:43:
Ik kan btw niet wachten op de uitbreiding

HIERRRR komen met die hap

[...]
en dat gaat ons weer €45,- of meer kosten, ik ben van mening dat uitbreidingen gratis moeten zijn voor degenen die het spel al gekocht hebben... gewoon ter download.. daar ook een poll van? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Kan ik gewoon de amerikaanse patch installeren, of kan ik beter wachten op de Europese????
Is een beetje vaag... :/

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 04 december 2002 @ 17:19:
[...]

en dat gaat ons weer €45,- of meer kosten, ik ben van mening dat uitbreidingen gratis moeten zijn voor degenen die het spel al gekocht hebben... gewoon ter download.. daar ook een poll van? :D
leuke poll zou dat worden:
poll; wat wil jij voor de uitbreidingsset betalen:
1 niets
2 €45,=

rara wat stemt iedereen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Kwartjuh schreef op 04 December 2002 @ 18:05:
Kan ik gewoon de amerikaanse patch installeren, of kan ik beter wachten op de Europese????
Is een beetje vaag... :/
de europese patch is uit... dus gebruik deze (linkje staat ergens in topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

py.mosjuh schreef op 03 December 2002 @ 00:04:
nog ff een leuk dingetje die ze hebben gemist bij de 1.2 patch.. je kan in el alamein (althans dat is die woestijn map met die bommerwerper bij de main base van de allies) met je spitfire na het opstijgen omkeren en die zandzakken met je onderstel scheppen.. je staat meteen stil en geen schade aan je vliegtuig.. net zo tof
Zie ook http://crossfade.student.utwente.nl/~spleasure/raar-vidx.avi .. (lage kwaliteit, ik weet)

hier is wel enige schade, maar dood is anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Spleasure schreef op 04 december 2002 @ 19:43:
[...]

Zie ook http://crossfade.student.utwente.nl/~spleasure/raar-vidx.avi .. (lage kwaliteit, ik weet)

hier is wel enige schade, maar dood is anders...
een klein bestand is ook anders.. ;)

maar goed.. tof? wist niet dat dat ook kon.. er zijn dus nog wel zaken voor de 1.3 patch... maar die zal toch pas na de road to rome uitbreiding uitkomen.. :+

wie ken jij trouwens op de UT? en waar woon je? ook in enschede net als ik en michiel (Maestro.mosjuh)?

[ Voor 32% gewijzigd door py.mosjuh op 04-12-2002 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Ik ken ene Kees Verhaar daar, 2e jaars EL, het is zijn machine. Ikzelf ga volgend jaar TEL studeren, eerst in Leeuwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

py.mosjuh schreef op 04 december 2002 @ 17:19:
[...]

Ze gaan voor een add-on toch zeker geen volle prijs rekenen?
Vroeger waren addons rond de 40 gulden dus zal nu rond de € 20 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

[CSC]Outlaw schreef op 04 December 2002 @ 22:09:
[...]

Ze gaan voor een add-on toch zeker geen volle prijs rekenen?
Vroeger waren addons rond de 40 gulden dus zal nu rond de € 20 liggen.
euhm.. halflife? alles was daarvoor ook volle mik kan ik me herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had ik ergens gelezen (ga het opzoeken, op 1 of andere gamesite) dat ie 35 euro zou gaan kosten en 7 februari als releasedatum heeft

Afbeeldingslocatie: http://media.gameparty.net/show/bf1942/nieuws/2002.1127/box.jpg

Screens hier

Alleen prijs heb ik nog niet gevonden... Dus pin je er niet op vast. Dacht het ergens anders gelezen te hebben, maar had me history gewist :(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 23:10 . Reden: links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 22:59:
Volgens mij had ik ergens gelezen (ga het opzoeken, op 1 of andere gamesite) dat ie 35 euro zou gaan kosten en 7 februari als releasedatum heeft
dat noem ik iig volle mik betalen.. tering wat een onzin ook.. even zien hoe ik dat ga doen.. waarschijnlijk weer kopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 04 December 2002 @ 23:07:
[...]

dat noem ik iig volle mik betalen.. tering wat een onzin ook.. even zien hoe ik dat ga doen.. waarschijnlijk weer kopen :|
zullen we ff w88 totdat ze de 1e patch uitgebracht hebben voor de addon ;) (tenzij dynabyte natuurlijk weer een leuke aanbieding heeft :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

hmm een uitbreiding :9
die ga ik kopen als hij niet te duur wordt :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik heb nu eindelijk ook van een copietje van BF verschaft. Demo was cool, maar door geldgebrek moest ik een flinke tijd wachten om em te kopen ;)

Hij is vet. Die 1.2 patch is echt goed! Snipers zijn nu echt handig!
Toch hoop ik dat er wel meer maps komen... dit zijn er niet echt veel...

(zit er nu eigenlijk een map-maker bij 1.2? ik heb nog niet gekeken....ben nu op school)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

kheb nog wat toffe screens.. en niet gaan zeuren over dat mensen met een modem het niet snel kunnen zien.. die spelen ook geen Battelfield! klik op een plaatje om um in zijn echte (1024*768) resolutie te zien

ze zijn allemaal gisterenavond gemaakt tijdens een CTF sessie van ongeveer 3 uur.. :+ gebeurt jullie dat ook? dan kijk je op de wekker en zie je dat het ineens al 2 uur is :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20vliegtuig%20parkeren%20(1).jpg
een leuke plek om je vliegtuig te parkeren (was niet de bedoeling trouwens :+)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20vliegtuig%20parkeren%20(2).jpg
je kan ook je vliegtuig repareren op een repair depot.. :*) (heb ik al eerder een screen van gepost)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20zo%20moet%20je%20een%20apc%20gebruiken.jpg
en zo is het dus de bedoeling om een apc te gebruiken (zowat de eerste keer dat ik er zowaar 6 achterin zag zitten!)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20hangar%20gazala%204%20tanks.jpg
als je met zijn 4en in de allied hangar gaat staan in gazala........

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kopstoot/pics/bf42%20-%20hangar%20gazala%20en%20dan%20krijg%20je%20dit.jpg
.......... dan krijg je dus dit soort scores (kijk dus naar mijn 24-24-1 stand in minder dan 9 minuten! O-)

[ Voor 21% gewijzigd door py.mosjuh op 05-12-2002 11:26 . Reden: plaatjes clickable gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 16:52

Bzzje

Negeren is vooruitzien

py.mosjuh schreef op 05 december 2002 @ 11:06:

[afbeelding]
en zo is het dus de bedoeling om een apc te gebruiken (zowat de eerste keer dat ik er zowaar 6 achterin zag zitten!)
op zich verbazingwekkend dat zo weinig mensen dat ding gebruiken...

je health wordt namelijk weer opgeladen als je achterin zit :ehbosmilie

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bzzje schreef op 05 december 2002 @ 15:51:
[...]

op zich verbazingwekkend dat zo weinig mensen dat ding gebruiken...

je health wordt namelijk weer opgeladen als je achterin zit :ehbosmilie
Ik gebruik het alleen om health en armor te krijgen maar voor de rest is het een kwetsbaar ding: je hebt 5 assault clips nodig om hem kapot te maken en een vliegtuig hoeft maar een klein beetje te schieten en het is al kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Hoe kan ik zien of ik de EU of US Bf1942 heb?

Verder geen opmerkingen graag ;)

Ik wil alleen ff weten hoe ik dit kan zien.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

niet
en het maakt ook niet uit (volgens mij)

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vind die Bar1918 van de Allies maar een rot ding, die 20 kogels jaag je er zo door heen!

die STG44 van de Axis is vele malen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die addon, voeggt dat gewoon wat toe aan het huidige bf1942, en hou je dus gewoon eigenlijk 1 spel voor online, of is het net zoals bij cs en halflife?

In het geval van het eerste kijk ik wel of ik die wapens ed gewoon ergens kan downloaden en in mn mappen kan pleuren (zal wel neit zo makkelijk gaan, maar volges mij kan je gewoon een iso leechen, die installen en dan gewoon spelen). Wel naadje om weer 35 euro neer te moeten leggen alleen voor wat extra maps en wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 15:53:
[...]

Ik gebruik het alleen om health en armor te krijgen maar voor de rest is het een kwetsbaar ding: je hebt 5 assault clips nodig om hem kapot te maken en een vliegtuig hoeft maar een klein beetje te schieten en het is al kapot.

Nou, ik vind dat de apc echt zwaar onderschat wordt. Zo makkelijk is ie niet stuk. Het is wel te risicovol om er met zijn z'n 8-en in te gaan zitten ofzo, maar ik vind het echt een geweldig onderteunend voertuig. En sinds de patch is het ook best een aardig aanvals wapen tegen infanterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ Chicken schreef op 05 December 2002 @ 16:51:
Hoe kan ik zien of ik de EU of US Bf1942 heb?

Verder geen opmerkingen graag ;)

Ik wil alleen ff weten hoe ik dit kan zien.
Dat maakt dus echt helemaal niets uit of je de US of EU versie van de patch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Jag schreef op 06 December 2002 @ 01:08:

[...]

Nou, ik vind dat de apc echt zwaar onderschat wordt. Zo makkelijk is ie niet stuk. Het is wel te risicovol om er met zijn z'n 8-en in te gaan zitten ofzo, maar ik vind het echt een geweldig onderteunend voertuig. En sinds de patch is het ook best een aardig aanvals wapen tegen infanterie.
vooral met dat machine geweer ruim je een hoop uit de weg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Als er echt goed teamwork is dan kan de APC verrekte handig zijn als ondersteuning van je infanterie en anti-tank. Maarjah, teamwork is vaak ver te zoeken op veel public servers.

Echt sociaal zijn veel mensen niet. Sta ik gister m'n tiger te fixen, stap er gewoon een ander kereltje in van m'n eigen partij en rijd er mee weg. :(
Waar ik me ook aan kan ergeren is het feit dat mensen continue maar willen aanvallen. Noem een paar maps met een basis die je hoe dan ook niet in kan nemen. En je hebt voor de rest alle controlpoints, blijf daar dan ook de boel verdedigen!! :( Zo ergerlijk als je tig PpL'tjes ziet spawnen bij een control point en vervolgens allemaal weg ziet rijden met tanks enzow richting de hoofdbasis. En dat je dan een halve minuut later 2 tanks en een vliegtuig je controlpoint aanvallen vanaf de andere kant dat je daar in je eentje nog staat om de boel te verdedigen. :(
Helaas een enkeling die dit begrijpt ook een lekker blijft staan als je dus zegt van hold this position, defending enzow. :( :( :(

Moest ff m'n ei kwijt hoor :D

[ Voor 3% gewijzigd door da Burp op 06-12-2002 09:46 . Reden: frustraties :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Echt sociaal zijn veel mensen niet. Sta ik gister m'n tiger te fixen, stap er gewoon een ander kereltje in van m'n eigen partij en rijd er mee weg.
da's idd net zo irri als:
- achter een tank aan blijven lopen "needing a pickup" en dat die gast maar doorrijdt
- gasten die wegrijden (over je heen als het meezit) terwijl je ze aan het repareren bent
- ehbo-ers die naast je staan maar niet doorhebben dat je "MEDIC!!!!" roept
- 8 scouts en de enige assault zijn
- wanneer ALLE points van de tegenstander zijn, niet voor de vlag gaan, maar lekker blijven vliegen/schieten/whatever

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
Bzzje schreef op 06 december 2002 @ 10:03:
[...]

da's idd net zo irri als:
- achter een tank aan blijven lopen "needing a pickup" en dat die gast maar doorrijdt
- gasten die wegrijden (over je heen als het meezit) terwijl je ze aan het repareren bent
Hehe als dit soort dingen gebeuren, heb ik weleens de neiging om op ze te schieten, niet dood, maar dan hebben ze het soms wel inene door :D
- 8 scouts en de enige assault zijn
- 8 scouts en niemand die een targetcam op kan zetten terwijl je er tig keer om vraagt. :(

Nou is dat gelukkig niet altijd nodig, gister met een wespe op BoB vet veel kereltjes doodgeknald vanaf het heuveltje waar die molen op staat. Kon zo naar de overkant kijken om al die kereltjes kapot te knallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe zoiets werkt.
Je kan met je rechter muistoets dan (wanneer je in artillerie zit) een camera krijgen

Dan zie je gele strepen e.d. Maar hoe richt je precies?

Ik hoor het graag.

Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
Hehe, lastig he :D

Die twee gele strepen spreken redelijk voor zich, zijn de hoogte en draaihoek van je geschut. Als je heb geschoten en je beweegt ze, dan zie je de vorige positie aangegeven met twee lichtere gele streepies, dit maakt het simpeler om naar je doel toe te werken.
Tevens staat er ergens een wit icoontje wat jij voorstelt als je draait, draait dat icoontje ook, ook dit helpt je bij het bepalen van jou positie en hoek tov het doel.
Je moet er ook Cker ff mee oefenen, het wordt lastiger naarmate je over een grotere afstand moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje voor jullie BF1942 enthousiastelingen.
Ik heb dat spel nu ook aangeschaft, ik heb echter 1 probleempje.. en dat is de speelbaarheid. Op mijn pctje draait het spel compleet *piep* ik draai em nu op 800x600 met medium detail en nog schokt het geheel.. das niet bepaald lekker kan ik je vertellen. Heeft iemand dit ook of hebben jullie hier een idee voor om dit te verbeteren? Zou ik zeer op prijs kunnen stellen. :)

ps ik weet dat het niet bepaald een high end systeem is, maar het zou toch tenminste normaal moeten draaien op 1024x768 meet redelijk detail lijkt mij?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Jag schreef op 06 December 2002 @ 01:08:

[...]

als je er met je tank naast gaat staan reload dat ding van je ook! heel veel lui weten dat niet eens... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Warfare schreef op 06 December 2002 @ 11:32:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe zoiets werkt.
Je kan met je rechter muistoets dan (wanneer je in artillerie zit) een camera krijgen

Dan zie je gele strepen e.d. Maar hoe richt je precies?

Ik hoor het graag.

Thanks in advance
zie je boekje?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.