RF op USBAnoniem: 35245 schreef op 03 december 2002 @ 13:27:
Cewl! In de ><-bus II wil ik ook IrdA gaan supporten of is deze via RF?
[ Voor 18% gewijzigd door Underground75 op 03-12-2002 14:12 ]
RF op USBAnoniem: 35245 schreef op 03 december 2002 @ 13:27:
Cewl! In de ><-bus II wil ik ook IrdA gaan supporten of is deze via RF?
[ Voor 18% gewijzigd door Underground75 op 03-12-2002 14:12 ]
Jup, kijk maar op lauproLethal schreef op 03 december 2002 @ 13:54:
Is dit nou alleen het printje of ook alle electronica erop? Want een lcd enzo heb ik allemaal al.
Is het mogelijk alleen het printje te krijgen?
[ Voor 85% gewijzigd door SlinkingAnt op 03-12-2002 14:15 . Reden: ff quote toegevoegd ]
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
kijk, bij dat soort prijzen begin ik ook dingen te overwegenAnoniem: 35245 schreef op 29 november 2002 @ 10:18:
[...]
Ja, ik heb al zitten denken of het mogelijk is een "no budget" variant te maken. Maar veel lager dan een euro of 50 is het moeilijk. Misschien dat het lukt bij een grote oplage (wie weet hoeveel het er nog gaan worden??) om een basic unit neer te zetten voor 35-40 euro....
*empty*
dat noem ik geen tweakers meerMR_VIPER schreef op 03 december 2002 @ 15:43:
Ik heb wel interesse.... Kan er misschien ook nagedacht worden voor de minder handige tweakers voor een all-in-one-aansluiten-en-lopen-oplossing. Dus eventueel met een oplossing die rechtstreeks in een 5,25" slot past. waardoor je alleen nog even de kabels hoeft aan te sluiten? Dat zou ikzelf prettiger vinden.
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Da's moelijk, dan willen anderen weer een 3.5", of een Chieftec blauwe, of een LianLi-alu-look.MR_VIPER schreef op 03 december 2002 @ 15:43:
Ik heb wel interesse.... Kan er misschien ook nagedacht worden voor de minder handige tweakers voor een all-in-one-aansluiten-en-lopen-oplossing. Dus eventueel met een oplossing die rechtstreeks in een 5,25" slot past. waardoor je alleen nog even de kabels hoeft aan te sluiten? Dat zou ikzelf prettiger vinden.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
[ Voor 148% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 03-12-2002 21:19 ]
[ Voor 5% gewijzigd door -JB- op 03-12-2002 21:58 ]
Eèèèèn wat antwoordjes:-JB- schreef op 03 december 2002 @ 21:57:
ff wat vraagjes over de ><treme baybus:
Precies. Doelstelling is dat je met puur configureren van de ><-bus alles kunt maken wat je maar wil, zo te zien worden al je wensen wel ondersteund met weinig extra hardware... De 2 groepen fans en 2 groepen CCFLs kun je direct "koud" op de FAN outputs aansluiten, de 2 groepen LEDs kunnen er dus maximaal 8 verschillend zijn... Je kunt met de ><-bus dus wel 16 LEDs aansturen, maar dan zijn elk LEDpaartje tegelijk branden (met een maximum van 20mA totaal per LED output als je niet buffered via een transistor)ik hoop dat je wat antwoorden voor me hebt, ik wil namelijk nogal wat dingen gaan aansturen in m'n kast:
2 groepen ccfl's, 2 groepen leds, 2 groepen fan's, en die moeten ook nog een leuk showtje gaan geven... ik heb daar nu een led/ccfl fade printje voor van Exter, maar als het software matig zou kunnen, dan zou het nog véél mooier zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 04-12-2002 08:51 ]
kijk, dan is die ><treme baybus van jou dus psies wat ik nodig heb, ga ik me meteen aanmelden bij die Pol die er op laupro loopt, hardstikke bedankt voor je antwoordenAnoniem: 35245 schreef op 04 december 2002 @ 08:44:
[...]
Eèèèèn wat antwoordjes:
(hier stond heel veel text)
Precies. Doelstelling is dat je met puur configureren van de ><-bus alles kunt maken wat je maar wil, zo te zien worden al je wensen wel ondersteund met weinig extra hardware...
(hier stond nog meer text)
[ Voor 19% gewijzigd door -JB- op 04-12-2002 09:44 ]
De behuizing is hetzelfde als kleine transistors, dus ongeveer 5 mm breed en 3 mm dik, met een bolling aan 1 kant. Je kan ze dus niet onder de CPU plakken. Maar waarschijnlijk zijn er wel sensoren met dezelfde karakteristiek in andere (platte) behuizingen.Tarin schreef op 04 December 2002 @ 09:08:
Da's handig! Dan hoeven we zelf niet meer naar die sensortjes op zoek.
Ik weet niet precies wat je met de behuizingen bedoelt, maar zijn dit platte sensortjes (dus die je mooi onder je cpu kan plakken) of bolle sensors?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat zijn deze:Tarin schreef op 04 December 2002 @ 09:08:
Da's handig! Dan hoeven we zelf niet meer naar die sensortjes op zoek.
Ik weet niet precies wat je met de behuizingen bedoelt, maar zijn dit platte sensortjes (dus die je mooi onder je cpu kan plakken) of bolle sensors?
Ooowh, een transistor-behuizing, zeg dat danAnoniem: 35245 schreef op 04 december 2002 @ 12:18:
[...]
Dat zijn deze:
[afbeelding]
Dus plat kantje en bol kantje
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik zal wel eens zoeken naar ultra-platte temp. sensoren.Demoniac schreef op 04 december 2002 @ 09:44:
[...]
De behuizing is hetzelfde als kleine transistors, dus ongeveer 5 mm breed en 3 mm dik, met een bolling aan 1 kant. Je kan ze dus niet onder de CPU plakken. Maar waarschijnlijk zijn er wel sensoren met dezelfde karakteristiek in andere (platte) behuizingen.
Ja inderdaad... Maar het leuke is dus dat je een temperatuur sensor input op de ><-bus via de formule y = ax2+bx+c kunt configureren. Dus iedereen kan het matchen naar eigen wens...En EasY, ik denk niet dat het meten van de CPU-load via de 12 V-lijn erg nuttig is, elke voeding zal anders reageren. Mijn voeding reageert er zelfs helemaal niet op, die heeft 2 aparte regelcircuits
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 04-12-2002 12:29 ]
duuuuuh
hahahahaa LOL(populair gezegd een BC547 transistor behuizing)
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 04-12-2002 13:14 ]
Ja, sot-23 is wel soldeerbaar hoor... Eigenlijk moet je ze solderen, op je meetobject drukken en dan vastzetten met een kloddertje siliconenkit ofzo... een sot-23 behuizing is zo'n 1- 1,5 mm dik denk ik, dus dat past ook al gauw-JB- schreef op 04 December 2002 @ 15:22:
[afbeelding]
damn, hoe ga ik die solderen, maar klein zijn ze iig wel
ik dacht eigenlijk meer aan zoiets:
[afbeelding]
voor meer info zie: http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=443
deze zitten ook bij het vantec nexus multifunction panel. en die passen ook echt OVERAL tussen. maar 6.49 is wel een beetje veel als je er 4 nodig hebt
als die dingen van jou een beetje te solderen zijn dan vind ik die een beter idee
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 04-12-2002 15:37 ]
Dat kan welzeker, de pdf is wat TE groot maar ff een hapje eruit:-JB- schreef op 04 december 2002 @ 15:45:
mm, 1.5mm, wordt lastig,
kan iemand die een xp (palamino) heeft liggen ff opmeten hoe dik de core is (ik heb geen zin om m'n zalman eraf te slopen en dan te gaan meten)
en 2 draadjes op m'n mobo solderen om m'n interne temp sensor van m'n xp af te lezen gaat denk niet door, of het moet wel erg makkelijk zijn, maar ik denk ut nie.
ach, anders koop ik wel 1 zo'n ding van FH, en neem ik voor de rest die sot-23 dingen
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 04-12-2002 16:01 ]
't Is een kwestie van de goede pinnetjes zoeken aan de achterkant van je moederbord, onder de socket en dan aan allebei de pinnetjes een draadje solderen. Als je een beetje een vaste hand hebt is het niet zo moeilijk-JB- schreef op 04 December 2002 @ 15:45:
en 2 draadjes op m'n mobo solderen om m'n interne temp sensor van m'n xp af te lezen gaat denk niet door, of het moet wel erg makkelijk zijn, maar ik denk ut nie.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
[ Voor 56% gewijzigd door -JB- op 04-12-2002 16:06 ]
Ik wil dit ook nog gaan doen op mijn Epox 8KHA+ mobo. Dit mobo gebruikt de onboard sensor zelf niet, dus uitlezen met de ><-bus lijkt me wel watDemoniac schreef op 04 december 2002 @ 16:00:
[...]
't Is een kwestie van de goede pinnetjes zoeken aan de achterkant van je moederbord, onder de socket en dan aan allebei de pinnetjes een draadje solderen. Als je een beetje een vaste hand hebt is het niet zo moeilijk
40mA is ook nog wel te behapstukken met alleen een transistor-JB- schreef op 05 December 2002 @ 14:49:
nog ff terugkomend op mijn 6 vraagjes :P:
als je dus meer load op je led-uitgangen wilt (40mA in mijn geval) dan moet je dus een mosFET, of transistor-relais combinatie erachter hangen, kunnen de led's dan nog faden, en waar kan ik deze extra onderdelen krijgen, en wat kosten die
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 05-12-2002 20:12 ]
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Hangt van je applicatie af he, metaalfilm is preciezer, kool is goedkoper. Voor simpele pullups is koolfilm perfect, voor het exactere werk heb je soms metaalfilm nodig. In de baybus kan alles gecallibreerd worden, dus heb je eigenlijk nergens echt heel exact gematchte weerstanden nodig, al kan het helpen de pullup weerstanden van de analoge meetingangen op 1 of 0,5% te zetten.The Undertaker schreef op 05 December 2002 @ 20:16:
Welke weerstanden zijn eigenlijk beter, koolfilmweerstanden of metaalfilmweerstanden??
Maakt het ook nog uit welk wattage?? (Ik zie namelijk zoveel verschillende in het grote Conrad sprookjesboek staan)
Tuurlijk... ook te doen... Vergeet niet dat deze baybus de software IN de baybus zelf heeft zitten, dus geen PC programmatuur nodigheeft om te functioneren! De ><-bus kan op zeer veel manieren de fans regelen:Mr.CeeJay schreef op 05 December 2002 @ 21:37:
Waarom vat ik het nut niet van een stukje software om je fans mee te regelen ?
Ik ben zelf al opzoek naar een varoabele baybus, met je handen aan zo'n knoppie is toch ook te doen
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 05-12-2002 23:27 ]
Ik heb een prijsaanvraag lopen voor afname van 10 stuks LCD 16x2 met blueLED backlight en ook een 20x4 variant-JB- schreef op 05 December 2002 @ 23:46:
owkay, klinkt goed
het wordt tijd dat de echte IA komt
weet iemand ook toevallig wat de verschillende lcd-schermpies kosten (van 1x16 tot 4x40)?
hopen dat daar ook weer eens een IA voor komt
ik heb vanmiddag een cd-rom uit z'n behuizing gesloopt, dus een behuizing voor m'n ><treme baybus heb ik al
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
De IA is geplanned voor 1-31 januari... binnen 4 weken na de sluiting verwacht ik de eerste verzendingen
Anoniem: 35245 schreef op 06 december 2002 @ 12:59:
[...]
De IA is geplanned voor 1-31 januari... binnen 4 weken na de sluiting verwacht ik de eerste verzendingen
De rede dat het t/m 31 januari loopt is, dat veel mensen blut zijn na de HCC + kerstdagen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nog niets, ik krijg alle prijzen in 1x... maar er is nog niets binnen helaasThe Undertaker schreef op 08 december 2002 @ 19:07:
Al nieuws over de LCD's?
Anoniem: 10852
Nog steeds geen prijzen bekend helaas, en over de Xtreme LEDbar moet ik je ook het antwoord schuldig blijven... Ik heb op het ogenblik ff geen tijd om het proto af te maken, en om de software om te timmeren van de ><-bus naar de LEDbar... Binnenkort verwacht ik wel nieuws over beide itemsAnoniem: 10852 schreef op 18 december 2002 @ 22:24:
Easy is er nog nieuws (over uiteindelijke prijzen bv.)? En komt de Xtreme Led er nu bij of niet?
Anoniem: 30685
Huh...Twijfels over de chips zijn er niet hoor... Alleen als ik voor dezelfde prijs een leukere controller kan krijgen doe ik dat, ze lopen allemaal op dezelfde code, en hebben dezelfde pinout dus dat is geen enkel probleem.Anoniem: 30685 schreef op 19 december 2002 @ 21:52:
Nog ff een vraagje van mijn kant :
Is er nu eigenlijk al een volledig afgewerkte versie van de X-bus ?
want ik lees hier dat je nog twijfelt over bepaalde chips enzo![]()
Ik wil mijn X-bus natuurlijk zo snel mogelijk![]()
héhé
Ik besef nu net hoe nOOb mijn vraag wel wasAnoniem: 35245 schreef op 19 december 2002 @ 23:25:
[...]
Huh...Twijfels over de chips zijn er niet hoor... Alleen als ik voor dezelfde prijs een leukere controller kan krijgen doe ik dat, ze lopen allemaal op dezelfde code, en hebben dezelfde pinout dus dat is geen enkel probleem.
n00b valt wel mee toch... Voor een knoploze PC is de ><-bus idd uitermate geschikt, omdat je toch alles kan regelen zonder dat je draaiknoppen enzo nodig hebtAnoniem: 30685 schreef op 20 december 2002 @ 20:40:
[...]
Ik besef nu net hoe nOOb mijn vraag wel was
maar ik wacht geduld af, 1 deel van mijn knoploze PC is al af, nu nog de X-bus
Ik heb de vraag vrij gelaten voor zeer voordelige displays. Mensen met speciale wensen zullen zelf een display moeten regelen.... Je kunt immers ELK alphanumeriek LCD met de welbekende Hitachi chipset gebruiken...The Undertaker schreef op 22 december 2002 @ 09:13:
--EasY--, die LCD's waar je een prijsopgave naar hebt gedaan zijn dat white on blue LCD's?
Dat zou wel kikken zijn, past mooi bij mijn white on blue grafische LCD van mail.eve
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 22-12-2002 09:32 ]
Dat is idd mijn bedoeling, om de fans/CCFL's via windows te kunnen regelen.Anoniem: 35245 schreef op 21 december 2002 @ 09:53:
[...]
n00b valt wel mee toch... Voor een knoploze PC is de ><-bus idd uitermate geschikt, omdat je toch alles kan regelen zonder dat je draaiknoppen enzo nodig hebt
Ja is kewlAnoniem: 30685 schreef op 22 december 2002 @ 12:13:
[...]
Dat is idd mijn bedoeling, om de fans/CCFL's via windows te kunnen regelen.
Ik ben al een stap dichter met mijn afstandbediening :
[rml][ CM] PC aan/uit met remote (pics)[/rml]
Yep...Nog een vraagje : Komt er een uitleg hoe je zelf software kan schrijven om de X-bus aan te sturen ?
Tja.... IIG vóór het einde van de IA, dus voor 21 januari 2003Anoniem: 30685 schreef op 22 december 2002 @ 18:54:
[...]
thx
[...]
nu komt een logische vraag :
wanneer komt die er ?
Volgens mij kun je vanuit België toch gewoon een overschrijving op een rekening in Nederland doen?Anoniem: 30685 schreef op 22 December 2002 @ 19:28:
Heb weer een dag vol inspiratie
Wanneer gaat de IA nu eigenlijk van start ? (en word er gezorgt voor een goeie manier voor de belgen om te betalen)
Ik zie ook net dat er al een hoop inschrijvingen zijn!
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 24-12-2002 07:01 ]
Die lijst komt er zeer binnenkort aan... Het meeste is al wel bekend denk ik, misschien nog wat weerstandjes net iets anders maar that's it.. Ik zal de lijst wel updaten op de site...The Undertaker schreef op 23 December 2002 @ 19:59:
Heb je nog een lijst voor ons met welke componenten er nu precies allemaal op het PCB zitten?
Zie http://www.xtremehardware.tk ! Ik heb de BOM (Bill of Materials) geupdate. Behoorlijk definitief nu, alleen de keuze van de AVR staat nog open, en daardoor ook de keuze van het kristal.The Undertaker schreef op 23 december 2002 @ 19:59:
Heb je nog een lijst voor ons met welke componenten er nu precies allemaal op het PCB zitten?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 24-12-2002 13:05 ]
Het is natuurlijk geen probleem om een internationale overschrijving te doen, dat kan idd van over (bijna) de hele wereld, maar de prijs/tijd is hier het grootste probleem. Zo'n overschrijvingen kosten al snel 8-10€ en duren soms weken voor ze uitgevoerd worden. Bij de meeste IA's die nu gehouden worden zijn er 2 rekeningen voorzien. 1 van iemand in belgië en 1 van de meestal nederlandse organisator.Anoniem: 35245 schreef op 24 december 2002 @ 06:46:
Volgens mij kun je vanuit België toch gewoon een overschrijving op een rekening in Nederland doen?
Dit werkte althans perfect ooit vanuit Bali... Wat mij zelf onwaarschijnlijk leek toen... Dan zal België toch wel lukken? Zoniet, dan duik ik er wel ff in zodat er een degelijke oplossing ontstaat.
Ah juist... Ik zie nu 3 belgische deelnemers, het zou wel handig zijn als iemand uit Belgie zich zou opwerpen als "tussenstation".... Met drie deelnemers in Belgie zou er voor mensen uit Belgie +- 3 euro pp bijkomen...Anoniem: 30685 schreef op 24 december 2002 @ 13:32:
[...]
Het is natuurlijk geen probleem om een internationale overschrijving te doen, dat kan idd van over (bijna) de hele wereld, maar de prijs/tijd is hier het grootste probleem. Zo'n overschrijvingen kosten al snel 8-10€ en duren soms weken voor ze uitgevoerd worden. Bij de meeste IA's die nu gehouden worden zijn er 2 rekeningen voorzien. 1 van iemand in belgië en 1 van de meestal nederlandse organisator.
Dat is core-business voor de ><-busThe Undertaker schreef op 24 December 2002 @ 14:08:
http://www.bit-tech.net/article/91/
Dit is geen probleem om te doen neem ik aan, alleen dan de fancontrol door de ><-bus laten doen. En dan een tempsensor erbij, moet de PSU hard werken dan de fans sneller laten draaien en andersom.
Geen enkel probleem. Ik heb het nog niet getest, maar ik denk dat 5A per fan-kanaal geen enkel probleem is! Let er wel op dat je van zo'n groep van FANs er maar van EEN de RPM kan meten (tenzij je de RPM inputs van de andere FAN kanalen niet gebruikt).Fans parallel schakelen kan toch ook? ik bedoel beide PSU fans op 1 output, de twee voorste casefans op 1, de achterste op 1?
Right/me The Undertaker wil eerst alles uitgedacht hebben voordat hij aan zijn mod begint
Helaas niet de final, hiervan worden de PCBs in één keer gemaakt. Ze zijn ook dubbelzijdig, iets dat ik niet ff zelf meer ga etsen. Hoogstens nog van Proto2, maar ja, daarvan staan al vele foto's op de site...The Undertaker schreef op 28 december 2002 @ 12:27:
Heb je voor ons nog een paar mooie pics van het "final"PCB met de componenten erop gesoldeerd???
De PCB blijft vrijwel zeker onder de 100x100mm...Anoniem: 30685 schreef op 28 December 2002 @ 19:24:
Ik ga ook weer ff moeilijk doen
Kan je me vertellen hoe groot de PCB zal zijn ? en ongeveer de hoogte
Ik zit nog ff te kijken waar ik alles kwijt kan...
Ga dan voor een Q-tec 550W voeding kost rond de E55,- en de reviews zijn goed. http://www.bit-tech.net/article/91/ hier staat hoe je hem kan modden, dan kan je je PSU fans laten aansturen door de ><-busAnoniem: 30685 schreef op 29 December 2002 @ 21:11:
had de print eigenlijk wel wat kleiner verwacht
Maar ik ga wel ff uitkijken naar een zwaardere PSU, dan heb ik er maar 1 nodig ipv 2
Dan heb ik direct een helboel plaats vrij
[Off-topic]The Undertaker schreef op 29 december 2002 @ 21:18:
[...]
Ga dan voor een Q-tec 550W voeding kost rond de E55,- en de reviews zijn goed. http://www.bit-tech.net/article/91/ hier staat hoe je hem kan modden, dan kan je je PSU fans laten aansturen door de ><-bus![]()
Anoniem: 72998
Hij komt eraan, alleen zijn de definitieve prijzen nog steeds niet bekend, de importeur kon geen lijst meer leveren voor de feestdagen, en ze zijn natuurlijk tussen kerst en nieuwjaar dicht.... zucht...Anoniem: 72998 schreef op 01 January 2003 @ 04:32:
ik wacht met spanning op de uiteindelijke echte ia gelukkige nieuwjaar iedereen en happy tweaking
Anoniem: 30685 schreef op 29 december 2002 @ 21:34:
[Off-topic]
Ik zal normaal een antec true 480W PSU kopen ...
Audi A8 W12 6.0
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 08-01-2003 20:25 ]
Ik dacht dat de IA vanstart zou gaan op 1 januariAnoniem: 35245 schreef op 08 januari 2003 @ 20:23:... long story ...
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 30685 op 08-01-2003 20:54 . Reden: foutje in quote ]
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 09-01-2003 12:39 ]
I reject your reality, and substitute my own.
Tja, zo langzamerhand lijkt het wel die kant op te gaan-JB- schreef op 13 January 2003 @ 23:50:
hmmm, misschien toch de einddatum van de IA iets van 2 weken uitstellen...... en dan betalen voor 1 maart (dan heeft iedereen z'n loon ook net weer binnen)
Samen staan we sterk!
Ik denk hoop er nog wel een euro of 8 af te krijgen op een volledige unitThe Undertaker schreef op 14 januari 2003 @ 12:30:
Verwacht je eigenlijk dat de prijzen nog veel wijzigen?
[ Voor 3% gewijzigd door -JB- op 17-01-2003 14:05 . Reden: typo's ]
No offence taken-JB- schreef op 17 januari 2003 @ 14:04:
sorry, maar ik heb me terug getrokken uit de IA, dit heeft helemaal NIETS met de organisatie of de lange duur te maken, maar simpelweg omdat m'n portemonee het niet zo tof zou vinden
nog veel suc6, en misschien doe ik wel mee als de ><treme baybus 2 uit gaat komen
als de prijs echt héél erg omlaag gaat, dan doe ik misschien wel weer mee
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq