De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
[ Voor 93% gewijzigd door themaxter op 12-05-2003 20:22 . Reden: dubbel :S ]
De melding die ik vaak krijg is Unauthorized (nog iets), Iets met mijn player name. Maar bij registratie had nog niemand die naam... Strange!?
[ Voor 59% gewijzigd door Roland op 12-05-2003 20:52 ]
...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
Verwijderd
Op de GameSpy website wordt al een korte omschrijving gegeven van wat we ongeveer kunnen verwachten: http://www.gamespy.com/e32003/news/pc/1001829/
Edit:
Idd, themaxter, ik verwacht geen nieuwe patch voor het eind van de maand. De nieuwe onderdelen zijn waarschijnlijk nog beta, en dan duurt het nog wel even voordat wij ze krijgen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 23:12 ]
Verwijderd
- AA:O komt uit voor de Mac, en er komen zowel client als server versies voor Linux
- er komt een nieuwe rol: Combat Medic, inclusief een trainingsmissie
- er komt een nieuw Special Forces deel in het spel, waarbij je trainingen en missies succesvol moet afleggen om het volgende deel te mogen starten. Daarbij worden in fases totaan de winter nieuwe onderdelen aan toegevoegd
- het Stryker voertuig wordt in het spel geintroduceerd
Het hele verhaal is te lezen op http://www.gamespy.com/e32003/news/pc/1002026/
Verder zijn er nieuwe screen shots vrijgegeven van o.a. de Stryker brigade, Special Forces en Medic Training: http://www.americasarmy.com/e3/screenshots.php
Let wel: het kan dus nog enige tijd duren voordat dit er allemaal is, maar het beloofd veel moois, dus dat is het wachten wel waard
Edit:
[Dev]Abraxas zegt over de releasedatum het volgende:
Daarnaast is ondertussen al gemeld (maar nog niet officieel bevestigd) dat de volgende versie 2.0 wordt, iets dat me ook wel logisch lijkt.I would advise you all not to jump the gun on the previews that we are showing at E3 and start thinking that all this stuff if going to fall into your laps any day now. You'll be disappointed if you think in these terms. Some of the things that we've been showing here in Los Angeles won't be released for many more weeks. We're showing a little bit of everything here, which means that we still have a lot to do to finish all of these pieces. After the show it's back to work for us.
While I won't tell you when the next update will be available, i will tell you that it will likely involve medics, the new interface and all new character models/skins for the game. Other elements will follow as they are completed. More will be revealed over time. For now, just be patient and enjoy the previews and look forward to what's coming.
EDIT: Oh...and don't forget to keep your eyes on the Dev Corner! ;-)
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 14:25 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Lag is heel erg afhankelijk van traffic op het Internet tussen de servers daar en mijn computer thuis. Zo merk ik dat op mijn Chello-kabel de lag niet te harden is als heel Nederland zit te surfen na de warme maaltijd (tussen 19:00 en 22:00), waarbij mijn pingtijden richting en voorbij de 500 ms gaan, en dan is het ook niet speelbaar meer. 's Nachts of eerder op de dag is het echter redelijk tot goed te doen, met pingtijden tussen de 70 en 200 ms.
Edit:
Overigens kan ik je deze links aanraden:
- Book of Lag: http://tacticalguides.org/home_article.php?action=book_lag
- How to reduce lag: http://tacticalguides.org/home_article.php?action=reduce
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 09:49 ]
The long awaited Linux version of Americas Army: Operations has now been released to the public.
Simply download the full version here for a bootable Linux distribution and a copy of the full Americas Army: Operations (Linux Version)
Ja this echt irritant maar zal zeker aan de internet files liggen.Hyp3rman schreef op 15 May 2003 @ 17:14:
Op wat voor servers spelen jullie? soms is die lag soms echt te erg voor woorden.
Wij hier kunnen met zijn vieren AAO spelen over een kabel maar ja als ie éne al niet trekt houd het op natuurlijk.
behalve op zaterdag heb ik met zijn tweeën radio tower geprobeerd, BridgeSE en vooral pipeline.
zondag was de ping weer te groot.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik had 'n linux intrAnet servertje
maar heb die ouwe schijf verkocht waar het op stond.
This nu 'n W2K AS geworden.
nadeel van 'n AAO LAn servertje hier is dat 4 players te weinig is en met die KAbel @home is players vanaf wan niet te doen.
En mijn nieuwe router valt steed weg sitecom
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Klinkt alsof er ook enemy bots erin komen?America's Army will also unveil other significant advances at E3. These include: implementation of OC3's Impersonator technology, new character models, a new game system interface that provides new styles of gameplay to include enhanced roles for leadership positions as part of mission planning phases, and new game modes that incorporate friendly, enemy and non-combatant AI.
Verwijderd
Game servers draaien op een kabel of ADSL account is lastig, de upstream bandbreedte is gewoon te beperkt.
En ja, er komt AI voor zowel friendly als enemy bots, maar ook burgers. Op http://www.militarysim.com staan 3 filmpjes van nieuwe, toekomstige features in AA:O. In 1 filmpje is er een 'embedded reporter' opgenomen in je squad, die je gewoon volgt en die beschermd moet worden.
Want die links die op de site van AA staan, zijn allemaal niet sneller dan 50kb/s

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ja had gekund
JA max 14Kb/s upload gemetenGame servers draaien op een kabel of ADSL account is lastig, de upstream bandbreedte is gewoon te beperkt.
Vraag me af of zo'n 512bit/s (64Kb/s) upload van adsl wonderen verricht?
Ja dat klingt zeer interresant alleen is dit geen patch maar meer een feature update dus zal veel beta testing en design time innemen dus deze 2.0 versie zal wel effe duren.En ja, er komt AI voor zowel friendly als enemy bots, maar ook burgers. Op http://www.militarysim.com staan 3 filmpjes van nieuwe, toekomstige features in AA:O. In 1 filmpje is er een 'embedded reporter' opgenomen in je squad, die je gewoon volgt en die beschermd moet worden.
Maar wel een upgrade die de moeite waard lijkt
Verwijderd
Er is een 'tactical planner' uitgebracht voor AA:O, gemaakt door de [FILO] clan. Hier is meer info, een screenshot en de download te vinden: http://filo.ofpec.com/utilities.php
Hier is wat meer info te vinden over het 'tweaken' van AA:O: http://www.tweaktown.com/....php?dType=review&dId=354
De SCI Official Servers worden/zijn verplaatst naar een nieuwe locatie om betere pingtijden te leveren, joy
Hier zijn nog wat nieuwe plaatjes van de nieuwe player models te vinden:"UPGRADE IN PROGRESS (UPDATED ETA) (6/8/2003).*UPDATED* ETA! We are preparing our new system at the new DataCenter. ETA: Monday ASAP! We apologize for the delays we want to be sure it is right."
http://www.americasarmy.pl/screeny/NEWSOLD1.jpg
http://www.americasarmy.pl/screeny/NEWSOLD2.jpg
http://www.americasarmy.pl/screeny/NEWSOLD3.jpg
http://www.americasarmy.pl/screeny/NEWSOLD4.jpg
Nog wat meer info van [Dev]Kermit over de medics, die dus niet medics heten, maar Combat Life Savers (CLS): http://www.americasarmy.c...p?topic=67032&forum=15&29
Ook nog wat info over de PunkBuster integratie in AA:O van de man die met de integratie bezig is: http://americasarmy.com/f...?topic=67939&forum=15&114
Enjoy
Edit:
Oh, en AA:O 1.7 voor Linux is nu officieel uit, zie http://icculus.org/news/news.php?id=1504
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 03:21 ]
Verwijderd
[gerucht]
De nieuwe patch, incl. PunkBuster anti-cheat software, combat life savers, de eerste versie van de nieuwe user interface, nieuwe player skins en een nieuwe map met het (stilstaande) Stryker voertuig komt uit op 4 juli, onafhankelijksdag in de VS.
[/gerucht]
maar het zou wel lachuh zijn: precies een jaar naar de intro
er komt btw geen honor reset me de nieuwe patch
Goed man!Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 21:45:
Nog een schopje dan:
[gerucht]
De nieuwe patch, incl. PunkBuster anti-cheat software, combat life savers, de eerste versie van de nieuwe user interface, nieuwe player skins en een nieuwe map met het (stilstaande) Stryker voertuig komt uit op 4 juli, onafhankelijksdag in de VS.
[/gerucht]
Ban de cheaters!
Dan zal op alle officiële servers punkbuster wel verplicht worden.
Jammer dat we niet kunnen rondkarren met die Stryker, lijkt me wel lachen.
Hey Meneer X
Wij hebben leuke ontwikkelingen binnen de clan. Goeie servers voor AA en TeamSpeak, trainingen etc. We beginnen elkaar een beetje te kennen na die tijd.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Yup, death to cheaters, hoewel je cheating nooit 100% kunnen uitsluiten. En op alle officiele servers zal PB 'enabled' zijn, en waarschijnlijk ook op veel private servers, aangezien het gewoon een admin optie is die voor iedereen beschikbaar is.daPet schreef op 27 juni 2003 @ 22:38:
[...]
Goed man!
Ban de cheaters!
Dan zal op alle officiële servers punkbuster wel verplicht worden.
Jammer dat we niet kunnen rondkarren met die Stryker, lijkt me wel lachen.
Hey Meneer Xwaarom heb ik jou nooit zien spelen?
Wij hebben leuke ontwikkelingen binnen de clan. Goeie servers voor AA en TeamSpeak, trainingen etc. We beginnen elkaar een beetje te kennen na die tijd.
In de UT 2004 engine zullen 'moving vehicles' wel mogelijk zijn. De AA Dev's zullen, afhankelijk van behoefte, nieuwe stukken code uit die engine patchen op de UT 2003 engine die het spel gebruikt. Wellicht komt er dus ooit nog wel een bewegende Stryker, maar zeker niet binnenkort.
Ik speel onder de naam DaDutchDude, speel vooral Bridge, River Basin en Weapons Cache SE, maar ben tegenwoordig nauwelijks online. Ik kan alleen in het weekend spelen voorlopig, en dan heb is zelden genoeg tijd helaas ...
Sowieso ben ik eigenlijk een slechte speler, die het slechts deels can compenseren met enthousiasme
De HomeLan servers gaan vervangen worden door SCI servers wat voor ons betekent kutte servers. Ze hebben wel toegezegt ok op andere locaties serverparken te gaan neer zetten dus het wordt ff afwachten hoe kut het wordt.
Verwijderd
Een opsomming van features in de nieuwe update (maar geen datum):
Opmerkingen over de SCI server issues:Alright troops! Here’s the intelligence report you’ve been waiting for: info on the upcoming version. So gather 'round, take a knee, and listen up: here’s your SITREP. Bottom-line: this upcoming version has so many additional features that they had to jump an entire version number and call it v1.9. But don’t take my word for it. Take a look at what we having coming down the pipe and I think you’ll agree that this new update is the Mother Of All Updates!
First and foremost was a perceived lagging condition that included warping and other game server lag related issues. To this end, we have done quite a bit of research and are fine-tuning some of the variables that control how the server reacts to the different types of connections coming in
Mountain Pass SE lijkt me dus helemaal echt nietsAlright troops!
Here’s the intelligence report you’ve been waiting for: info on the upcoming version.
So gather 'round, take a knee, and listen up: here’s your SITREP. Bottom-line: this upcoming version has so many additional features that they had to jump an entire version number and call it v1.9. But don’t take my word for it. Take a look at what we having coming down the pipe and I think you’ll agree that this new update is the Mother Of All Updates!
New Character Class:
This new update introduces a new MOS: combat medic (91W). And true to U.S. Army form, with this new MOS comes the required training. Hooah! That’s right – this update comes with 4 different medical training courses, culminating in a field test where you put your newly-acquired medical skills to work! If you pass these training courses, you get to play the role of combat medic online and administer first aid to your troops in the field.
New Damage Model: Under this new model, each bullet carries with it maximum potential damage. When injured, only a portion of damage is initially inflicted, growing more severe over time (i.e. blood loss, decreased combat effectiveness, etc).
New Missions:
Not only do you get the 4 single-player training missions above, but a new multiplayer map is introduced: Mountain Pass, Second Edition.
New Interface:
The in-game interface has been totally overhauled, presenting not only a sleeker look, but offering more functionality. Expect to see new features added to this interface over time.
New Character Models:
All characters have been replaced with higher resolution models and textures and new animations (including facial animations and lip syncing).
New Anti-cheating Measures:
Punkbuster! Effective v.1.9, all US Army Official servers will run Punkbuster Anti-Cheat software .
Other stuff:
player shadows (low & high detail), a new theme song, and so much more!

De map zelf zuigt al, ik had liever gehad dat ze voor MA, Insurgent Camp, FLS Assault, HQ Raid of voor Tunnel een andere versie hadden gemaakt... (bijna alle mappen dus, behalve Mountain Pass
[ Voor 7% gewijzigd door Bleet op 05-07-2003 22:30 ]
Last.fm |
Verwijderd
Ik had niet voor niets een link gezet boven de quote ... die lap tekst hoef ik niet helemaal te herhalen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor het SCI stuk ...
Mountain Pass vind ik ook een mindere map. Sowieso is Bridge SE ook al een soort Mountain Pass geworden, dus nog zo'n map hoeft er niet bij.Mountain Pass SE lijkt me dus helemaal echt niets
De map zelf zuigt al, ik had liever gehad dat ze voor MA, Insurgent Camp, FLS Assault, HQ Raid of voor Tunnel een andere versie hadden gemaakt... (bijna alle mappen dus, behalve Mountain Pass)
Ik had liever een River Basin SE gehad. 't Is mijns inziens een geweldige map, maar je kan het nog best wat leuker maken. Wat extra gebouwen, liefst met een dak waarvan je kunt schieten, wat nieuwe sluippaadjes oid, etc.
Ziet er erg goed uit en ik kijk uit naar die bazooka
Filmpje 1
Filmpje 2
Laat je niet misleiden door de filenaam
[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 06-07-2003 01:16 ]
[ Voor 4% gewijzigd door themaxter op 07-07-2003 01:19 ]
Om AA te spelen is er toch geen portmapping nodig ? Bedoel, speel het zelf via een smoothwall router zonder portmapping, maat van me speelt hetvia een sitecom router zonder portmapping.
Heb het nu afgelopen week bij ieman dgeinstalleerd, zodat deze niet steeds bij mij voor de deur staat om te spelen en dan gebeurt het volgende.
Opstarten spel is geen probleem
inloggen gaat prima
binnenhalen van servers gaat redelijk en dan begint het....
ongeveer bij zo'n 75% blijft de boel steken. Als de lijst al op 100% komt dan kan hij enkel inloggen op servers waar geen andere spelers zijn.
Als hij daar op is ingelogged komt er zodra hij iets wil doen een videokaart melding. (is fx5200).
Dat van die kaart los ik wel op een andere manier op maar is er iemand die me misschien kan helpen bij dat eerste probleem ??????
Firewall staat echt HELEMAAL UIT, geen norton gedoe etc. gewoon kale w2k UK met sp3. internet zelf loopt als een trein...
anybody ?
Ik wil gewoon zelf weer kunnen spelen......
specs:
256mb 133mhz
k7s5a mobo
amd duron 1000
w2k uk sp3
[ Voor 4% gewijzigd door Gompy58 op 07-07-2003 12:04 . Reden: aanvulling specs ]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Anyway, het moet gewoon werken, je hoeft niet te forwarden (dat hoeft alleen voor het hosten van een AA server).
Uit het feit dat je servers kunt updaten en inloggen blijkt ook wel dat je gewoon verbinding maakt.
De videokaart melding heeft daar lijkt mij weinig mee te maken, en je moet het volgens mij toch gewoon in de installatie van je windows of videokaart zoeken.
ik heb um nog zo gezegt, neem nu geen router die bij de vobis vandaan komt..... ( is vaag aggenebbis merk) Dat ding laat spontaan verbindingen vallen volgens mij....stefijn schreef op 07 July 2003 @ 12:13:
OMG, je hebt een GF5 kaart op die processor?!?
Anyway, het moet gewoon werken, je hoeft niet te forwarden (dat hoeft alleen voor het hosten van een AA server).
Uit het feit dat je servers kunt updaten en inloggen blijkt ook wel dat je gewoon verbinding maakt.
De videokaart melding heeft daar lijkt mij weinig mee te maken, en je moet het volgens mij toch gewoon in de installatie van je windows of videokaart zoeken.
wat die kaart betreft, valt toch wel mee? vind een fx5200 niet zo bijzonder hoor... ding koste geloof ik 80 euro en is passief gekoelt... maar misschien stop ik er wel een mx kaart in bij um die wel werkt....
de config analyse van AA zegt dat het geen 3D kaart is .....

Als je niets hebt toe te voegen, is zo'n reactie nutteloos, lees de policy en de faq er maar eens op na.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
Damn jouw is ook alles behalve vriendelijk.
[ontopic]
Word er nog veel door jullie GoTters AAO gespeeld?
Verwijderd
Dus sinds enkele dagen speel ik elke dag wel een paar potjes, gewoon op de standaard America's army servers.
Je kan me vinden onder de naam mark86.
Krijg er terug de smaak in.
Speel bijna alleen maar mountain pass en radio tower
Je vindt me terug als _DinX_ messtal op de drukste/grootste servers
[ Voor 25% gewijzigd door DinX op 07-07-2003 18:14 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
De laatste nvidia drivers gedownload, w2k clean install gedaan met sp2.
krijg ik de onderstaande melding. Deze verschijnt zodra het spel wil beginnen. Dat wil zeggen. ik log in, kies een server, wacht dat dat spel gaat beginnen en juist op dat moment iedere keer weer.....
///////////////////////////////////////
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 999 MHz with 383MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (4403)
General protection fault!
History: UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors
<- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <-
UpdateWorld <- MainLoop
//////////////////////////////////////////////////
directx 81 geinstalleerd, de versie die met het spel is meegekomen. Die bestanden zijn niet corrupt aangezien het op een andere pc feilloos werkt.
punt is dat ik aan deze melding geen touw kan vastknopen dus ook geen flauw idee heb waar ik moet beginnen met het zoeken naar een oplossing.
Er bestaat een clan (waar ik ook in zit) The Got Squad
Verwijderd
Trouwens om weer ontopic te komen, het spel is Super, en ik schrok van de Graphics, die zijn gewoon nog steeds prachtig.
Last.fm |
Trouwens, voor de mac fanaten (including myself
Trouwens, in onze clan wordt toch nog redelijk wat gespeeld....
Vergeet niet dat er ook veel op vakantie zijn he
maar ik speel alleen bridge geen se, hoop dat alles goed gaat met die patch ik vind eigenlijk alles wel best zo... op een paar bugs na
Verwijderd
Ben laatst weer begonnen met honor 15 en ik ben nu 20.
Last.fm |
Ik heb 35 honor by the way
ik had echt de hele vakantie uitgekeken naar dit spel doet het niet goed

10100111001
Verwijderd
Zit met smart te w88 op 1.9. Vooral de medic lijkt me onwijs.
Zit nu op 52 Honor
Verwijderd
Alleen vind ik dat de DEV's het een beetje laten afweten op dit moment. Ik bedoel, ze worden op dit moment openlijk belachelijk gemaakt door de laatste nieuwe cheat waar je je naam kan veranderen naar bijvoorbeeld [DEV]Abraxas en met een M203 iedereen kan neermaaien op maps waar je nooit een M203 kunt krijgen.
Bovendien rijzen de bugs de pan uit. Het zal me niet verwonderen als we in 1.9 helemaal niet meer kunnen schieten nadat ze de "Gunbug", de "Doorbug", de "Jesusbug", "Reloadingbug", etc. totaal over het hoofd hebben gezien.
Verder vind ik het persoonlijk jammer dat een aantal grote teams op TWL niet meer zoveel interesse tonen in het AA vanwege al deze bugs.
Madfly
Red Dawn
Verwijderd
Ziet er goed uit.
Ik speel ook van het begin en heb honor 10
Ik speel nooit op official servers >>> hoge ping
Honor zegt niets over skill >>> alleen maar of iemand regelmatig op official servers speelt
Honor is over-rated
- weinig killpoints
- weinig leaderpoints
- veel ROE
hij kon door zijn aa.ulp of iets dergelijks , 1 of andere file'tje iig + een progje
- wapens veranderen, enemy en alle snipers etc
- als een admin praten terwijl hij dit niet was
- oja en aimbot zat er ook bij dus hij zag precies waar je was tot op 250 yards ofzo..
alleen hij deed niet god dat vond ie dan weer wel lame...
hoop dat punkbuster hier een eind aan maakt
Verwijderd
Maar ik irriteer me aan mensen die andere het werk laten doen op een server, punten verdienen omdat het team het goed doet en dan gaan patsen met hun hoge honor.
Je ziet ze ook op unofficial servers;
gasten die gewoon joinen, blijven staan op de spawn plek in de hoop zo hun honor op te krikken.
Gelukkig is er votekick.
Ook erger ik me eraan dat mensen denken een bepaalde attitude aan te moeten nemen tegenover mensen die een lage honor hebben terwijl jij ze met je lage honor zwaar ownt.
Honor zegt 'meestal' niets over skill.
En dan nog daar gelaten dat het honor-systeem erg cheatgevoelig is.
I rest my case
BTW; zijn er nederlandse clans met een nederlandse server??
En honor zegt helemaal niets hoor, kijk naar mij, ik speel AA al vanaf het begin, maar heb nog maar 16 honor (bijna 17 nu
Last.fm |
Verwijderd
-Je krijgt voorrang bij het kiezen van wapens en functie tegenover mensen met een lagere honor.
-Er zijn servers waarbij je minimaal honor 20 moet hebben.
-En ik heb een gerucht gehoord, dat je honor 20 of 30 moet hebben om een medic te kunnen zijn.
Verwijderd
Ik probeerde te joinen en toen stond er your honor is too high.
Toen heb ik ff gekeken en alle officiele servers hadden een max van 15.
Kan iemand dit bevestigen??
Ik denk dat de 1.9 patch eraan zit te komen en dat ze daarom wat meer ruimte willen hebben in de mountmckenna servers voor de newbies.
dat voor die medic zou op zich wel beter zijn want anders is iedereen binnen een dag weer medicVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 18:38:
Ja honor zegt niks, maar het is wel handig om een aardig beetje honor te hebben.
-Je krijgt voorrang bij het kiezen van wapens en functie tegenover mensen met een lagere honor.
-Er zijn servers waarbij je minimaal honor 20 moet hebben.
-En ik heb een gerucht gehoord, dat je honor 20 of 30 moet hebben om een medic te kunnen zijn.
want iedereen heeft zo'n beetje elke training al voltooid zoals voor sniper, ranger, para etc dat ging gewoon veelste simpel en voor degene die geen expert marksman konden worden lieten het gewoon door iemand anders doen -_-' ik heb het ook nog voor een aantal gasten gedaan met hun account gewoon ingelogd en ff marksman doen en sniper en klaar. eigenlijk wel lame.
ik lig hier echt te janken dat ik AA:O niet kan spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 18-07-2003 21:54 ]
10100111001
Verwijderd
10100111001
Verwijderd
waarom nietVerwijderd schreef op 19 July 2003 @ 18:01:
weet ik dark maar je zult zien dat je op een offieele homelan server je honor punten omlaag gaan en op een onofiicieele niet omgekeerd is het ook als je goed speelt op een homelan server zal je zien je honor omhoog schiet wij europeanen hebben dus nietzoveel aan honor.
en als je de ping bedoelt, dat valt wel mee altijd bij mij
[ Voor 7% gewijzigd door Dark Lord op 19-07-2003 19:01 ]
10100111001
Verwijderd
@(roh)violator in ic ben ik niet zo stom gelijk naar voren te rushen maar neem ik eerst ff de tijd om wat mannetjes op een lange afstand neer te maaien en dan wil het wel eens gebeuren dat de compu's al gehacked zijn voordat ik echt in beweging kom, ben ik dan stom bezig volgens jou; ik vind van niet want rushen betekent heel vaak dat je meat bent voor m203's en fragnade's.
Verwijderd
Rushen is het stomste wat je kan doen.
Doe ik ook niet hoor.
maar er is een verschil tussen tactisch spelen en niet spelen.
En dat niet meespelen is juist een votekick waard.
ja precies je moet niet rushen maar je moet ook niet niks doen of de hele map gaan campen dat is lame en dan verdien je een votekickVerwijderd schreef op 20 July 2003 @ 05:49:
Nee hoor!
Rushen is het stomste wat je kan doen.
Doe ik ook niet hoor.
maar er is een verschil tussen tactisch spelen en niet spelen.
En dat niet meespelen is juist een votekick waard.
10100111001
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 10:05 ]
ja ok dat is waar als je bij pipeline achter blijft dan kan je ook niet echt veel doen maar bij bijvoorbeeld bridge als je dan rushed dan word je kapot geschoten door M203 + SAW + M16 + M24Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 10:04:
rushen is soms een hele goede tactiek, ik weet bijv. dat het bij de pipeline en bij insurgent camp de beste taktiek is, gewoon snel rennen en ze proberen te ambushen.
10100111001
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1742 MHz with 511MB RAM
Video: No Video
Attempt to read past the end of file
History: FBitScrambleArchiveReader::Serialize <- ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- FNameEntry<< <- LoadNames <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Engine.GameEngine NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine
En als ik bij system info kijk krijg ik het volgende
Dat klopt dus niet, mijn direct X versie is 9.0, terwijl 8.1 vereist is
Verwijderd
Wil ik wel is graag zien hoe je dat voor mekaar krijgt tegen goeie spelers.
Die error schijnt veel te gebeuren, maar ligt niet aan dx 9.0 Bij mij werkt ie goed. En toch geeft hij deze melding. Waarschijnlijk ligt het aan je videokaart drivers. Wa voor vidkaart/driverversie heb je?greatgonzo schreef op 20 juli 2003 @ 13:36:
ik wou het ook weer eens spelen, maar nu doet tie het niet meer. De volgende fout krijg ik:
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1742 MHz with 511MB RAM
Video: No Video
Attempt to read past the end of file
History: FBitScrambleArchiveReader::Serialize <- ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- FNameEntry<< <- LoadNames <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Engine.GameEngine NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine
En als ik bij system info kijk krijg ik het volgende
[afbeelding]
@all ppl, het valt me op dat er weinig op echt problemen wordt gereageerd
misschien omdat daar SPV voor isDrEvil1986 schreef op 20 July 2003 @ 17:21:
[...]
Die error schijnt veel te gebeuren, maar ligt niet aan dx 9.0 Bij mij werkt ie goed. En toch geeft hij deze melding. Waarschijnlijk ligt het aan je videokaart drivers. Wa voor vidkaart/driverversie heb je?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
mischien omdat mensen de problemen zelf niet hebben en er geen oplossing voor hebben... of heb je liever allemaal nuttelose replys van "oh dat weet ik niet hoor" dat is ook irritant maarjaDrEvil1986 schreef op 20 July 2003 @ 17:21:
[...]
Die error schijnt veel te gebeuren, maar ligt niet aan dx 9.0 Bij mij werkt ie goed. En toch geeft hij deze melding. Waarschijnlijk ligt het aan je videokaart drivers. Wa voor vidkaart/driverversie heb je?
geef even wat meer info over je videokaart drivers ja zoals drevil zei je moet zorgen dat die goed uptodate zijn
10100111001
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
had ik ook, dat is nadat je een nieuwe install hebt gedaan en er nog iest van de andere op staat, allebei even verijwderen en opnieuw installeren ik weet zeker dat ie het dan weer doet, vond het ook raar maar het ligt dus tottaal niet aan dx of 3d drivers ofzogreatgonzo schreef op 20 July 2003 @ 13:36:
ik wou het ook weer eens spelen, maar nu doet tie het niet meer. De volgende fout krijg ik:
Verwijderd
Ik denk dat je beter ff kan browsen/zoeken op het AA forum.DrEvil1986 schreef op 20 juli 2003 @ 17:21:
[...]
Hier ligt ie plat
* DinX hoopt stiekem dat hun servers overbelast zijn door het uitbrengen van 1.9 ofzo. Het zou 1 van deze dagen gebeuren. Enkele dagen geleden waren ook alle official servers down (voor upgrade denk ik)
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.DinX schreef op 21 July 2003 @ 11:51:
Geraakt iemand nog op http://www.americasarmy.com/ ?
Hier ligt ie plat
* DinX hoopt stiekem dat hun servers overbelast zijn door het uitbrengen van 1.9 ofzo. Het zou 1 van deze dagen gebeuren. Enkele dagen geleden waren ook alle official servers down (voor upgrade denk ik)
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.
hmm
edit:
ik weet niet of http://www.militarysim.com/ en www.americasarmy.com op dezelfde server staan, maar ze zijn allebei down

www.aafiles.com doet het nog wel maar die heeft niks
[ Voor 13% gewijzigd door Dark Lord op 21-07-2003 12:27 ]
10100111001
Ik heb net voor het eerst (jaja) 1.7 gedownload, komt er een upgrade patch voor 1.9 of moet je dan weer alles opnieuw downen?
Verwijderd
ik neem aan dat allebei uitkomt maar ik denk eerst de update patch dus je hoeft niet alles opnieuw te downloadenThrillSeeka schreef op 21 July 2003 @ 12:29:
Jep sites zijn down
Ik heb net voor het eerst (jaja) 1.7 gedownload, komt er een upgrade patch voor 1.9 of moet je dan weer alles opnieuw downen?
10100111001
Nou kan ik me niet aanmelden en dus ook niet spelen
Je kan neem ik aan niet offline spelen?
Verwijderd
Er is namelijk een 'Sweep' gehouden en iederen die het spelen wat makkelijker gemaakt hebben kunnen dan niet meer spelen tot versie 1.9
Ik kan namelijk wel gewoon spelen
Afijn anders probeer je het later gewoon nog even
BTW
geruchten gaan dat 1.9 pas rond de 28ste op het net zal verschijnen.
maar het spel ruled echt speel het nu weer alleen ben me oude inlog gegevens kwijt dus ik moet alles overnieuw doen en ik had 1 target te kort voor sniper badge
10100111001
Sorry voor de een beetje ernstige replyVerwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 11:04:
[...]
Ik denk dat je beter ff kan browsen/zoeken op het AA forum.

Dit topic is gesloten.