America's Army: Operations - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Zijn er nou een aantal mappen uitgezet ofzo?
IK kan River Basin, FARP en FLS niet meer zien over het internet, lijkt wel of ze verdwenen zijn.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

themaxter schreef op 18 March 2003 @ 19:08:
Zo, ik ben hem nu aan het downen (max van me verbinding, 80 kb), als ik dit trouwens zo zie is er toch genoeg animo voor AA, terwijl de clan juist zo rustig is :(

Misschien dat dit weer een opleving geeft :)

PS als ik de 373 mb versie heb, dan heb ik toch de goede?
Juh! :)
Size on disk: 373 MB (392,011,776 bytes)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik heb hem net geinstalled de full version @!@!
en nu dpoet hij het niet meer, nu ben ik echt boos,
ik krijg dit
StaticMesh M-FX.bullets.fx_bullets_m16shell: Serial size mismatch: Got 10842, Expected 10846

History: LoadObject <- (StaticMesh M-FX.bullets.fx_bullets_m16shell bla blablalalal

m,aar jah heeft de reswt dus niet?!
nog maar een keer downloaden of installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de full gedownload en bij mij werkt ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah dr is ook nieuwe armyops cfg en ik had net zon lekkere fps heeft iemand een tip om heel veel fps uit je armyops te squeezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

cky:

Dan heb je hem geinstalled over een oude versie. Verwijder die eerst voor dat je deze installeert!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bajo schreef op 18 March 2003 @ 19:44:
Zijn er nou een aantal mappen uitgezet ofzo?
IK kan River Basin, FARP en FLS niet meer zien over het internet, lijkt wel of ze verdwenen zijn.
Nog niet alle servers draaien 1.6, en er zjn vrijwel alleen servers voor "Bridge" en "Radio Tower". Later zullen meer servers 1.6 draaien, dus komen ze weer beschikbaar, don't worry ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

themaxter schreef op 18 March 2003 @ 22:46:
cky:

Dan heb je hem geinstalled over een oude versie. Verwijder die eerst voor dat je deze installeert!! :)
thnx man, ik was er ondertussen al achter, maar toch thnx .

ik moet trouwens wel wennen aan het granaat gooien,
en dat je door de deuren kan schieten is wel relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke maps wordt de M82 gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaarg hoe kan dit nou, ik wil net weer ff AA gaan spelen is mijn honor ineens 8(was 9) kom ik geen enkele officiele server meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M82 wordt gebruikt in Bridge (maar alleen met meer dan 20 spelers op de server), Mountain Pass en ook op de nieuwe Radio Tower map geloof ik.

Om je honor weer op 10 te krijgen (wat nodig is voor de meeste officiele servers) kun je alleen op de retraining map MOUT Mckenna terecht. Ik weet echter niet of er al 1.6 servers zijn die deze map draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 1.6, en ik had een server (bridge :P ) gevonden waarbij ik onwijs suckte, kan niet long distance shooten in deze game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dan ben je gewoon SLECHT! :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 20 March 2003 @ 15:47:
Dan ben je gewoon SLECHT! :P
Mwoah, long distance schieten is voor ons europeanen een nachtmerrie omdat wij zulke .*. pings hebben. Je mist iemand op 250 meter rennend dus 98 % kans. De amerikanen hebben daarop zo'n 50 % kans, en dat maakt ook dat deze personen een hogere honor enzovoorts hebben.

Sad but true !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er een servertje draaien in nederland?

kreeg sinds 1.60 vaak spontane reboots etc.
heb nu laatste nvidia drivers gedownload

ik speel meestal bridge, AA 203 is wel stabiel vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, ik speel AA niet echt meer.....
Ben mapper van Alternova, beta-tester van Eve, en ik moet een clan onderhouden, en ik zit ook nog eens een keer in The GoT squad (stresssssss! :P)

Maar echte ping heb ik niet hoor (al doet die sniper het soms wel raar ja....)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:57:
[...]

Mwoah, long distance schieten is voor ons europeanen een nachtmerrie omdat wij zulke .*. pings hebben. Je mist iemand op 250 meter rennend dus 98 % kans. De amerikanen hebben daarop zo'n 50 % kans, en dat maakt ook dat deze personen een hogere honor enzovoorts hebben.

Sad but true !
Nou...dat vind ik toch een beetje lariekoek en apenkool.
Ik bedoel...ik heb op dit moment een honor van 44 en ik speel bijna alleen maar Bridge assault. zie mijn stats

Op welke Bridge servers speel je meestal en wat heb je voor een verbinding? (Je kunt het beste 2, 5 of 8 east ofzo pakken). Daar zitten ook de meeste Duitsers en Belgen.

Bovendien zit ben ik bij een squad die alleen maar bestaat uit Amerikanen, en geloof mij...die pingen echt niet zoveel beter als mij. Of zij nou 125 pingen en ik 160-170...persoonlijk denk ik dat je dat niet merkt.

Pum a.k.a. "Madfly"
Team Red Dawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik heb het vandaag voor het eerst gedowned en ff gespeeld.
1. OK, ik heb de sniper rifle alvast maar opgegeven, dat haal ik toch nooit :)
2. Hoe check je je honor? volgens mij is die nu best laag, maar ik heb geen idee waar ik m kan bekijken...

Echt wel een koel spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

1. Je moet op het WITTE kegeltje schieten he? Dat was mijn fout dus eerst ook :P
2. gewoon op een official server, links voor je naam :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel heeft et bij mij dus nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 22:23:
Dit spel heeft et bij mij dus nooit gedaan.
Al0r ik heb je 2 posts bekeken, en het lijkt me een goed idee als je eerst ff de faq en mischien ook de spielerij faq is even doorleest voordat je overal nutteloze opmerkingen of flamebait gaat posten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Anti Cheating ... :P
Eindelijk eens goed nieuws ;)
U.S. Army contracts PunkBuster developer
April 04, 2003 07:12 AM - by Triston

The U.S. Army announced today that it has contracted Even Balance, Inc. to integrate their PunkBuster Anti-Cheat software into the America's Army game.

Even Balance, Inc. spearheads the effort to fight cheating in the online multiplayer gaming industry. The company's flagship product, PunkBuster, spawned the Anti-Cheat movement in online gaming several years ago and was the first system proven effective against cheating in online games. The Army is incorporating this technology into the game in order to make sure that all America's Army players are able to play on a fair, cheat-free playing field in order to have the best gaming experience possible.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, heeft iemand misschien een paar tips voor de advanced marksmanship school?
ik heb eindelijk 36 ventjes neergeschoten :) en ben nu bezig met de (eerste??) sniper rifle-test. Maar ik kan die target drones met mogelijkheid raken! mischien als ik geluk heb raak ik er eentje met 15 kogels, maar ik kan echt niet met elke kogel 1 target neerschieten :(
heeft iemand een paar tips voor me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o hey, ik heb net gelezen dat als je op H drukt, je de standaard naar beneden laat :)
had ik ff gemist, sorry voor de dubbelpost:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Hooah, ik heb de full versie gedownload, en na lang zoeken naar me password kon ik eindelijk gaan spelen, wat bleek: ik had 5 honor :+ dat gaat dus niet lukken op een radio tower map :)

ik enorm lang zitten spelen, (ik ken mckenna mouth site ieder steentje inmiddels :) ), en na een uurtje of 4 had ik er eindelijk 5 honor bij vergaard, dus ik kon toen eindelijk radio tower gaan spelen.

Damn wat is dat een goede map, zo uitgebreid, groot, goed geballanceerde objectives en nog meer, ik begin echt respect te krijgen voor de makers, gratis zon topspel op de markt zetten.

keep it up lads :)

hooah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Het is zeker een topspel, we hebben niet voor niets een clan :D

jurretje:

je kan ook hier je honor/stats bekijken: www.traacker.com

OVer die sniper: je moet inderdaad je standaard uitzetten en natuurlijk zoomen, anders raak je inderdaad niets....
Het schijnt ook zo te zijn dat je er een mm ofzo naast moet mikken, weet niet meer welke hoek, maar ik raak hem normaal altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, die twee heb ik nu ook door :) wel dom van die standaard, dat zeiden ze ook in de training, gewoon over heen gelezen dus :)
Ik heb nu ook eindelijk mn parachute sprongen gemaakt en heb een nieuwe favoriete map ontdekt (naast pipeline);
mountain ambush!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat is volgens mij de favo map van veel mensen, van onze clan spelen de meesten Mountain Ambush, met als favo 2e pipeline.

Ik zelf vind bridge, radio tower en insurgent camp ook leuke mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lievelings levels zijn zeker:
Pipeline
Weapon Cache
Insergent Camp
Bridge

Maar wat ik mij nou afvroeg wat zijn jullie nicknames?
mijne: [DEAD]Ftl.Iznogoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

=ROF=_snhmib
Ik ben wel op zoek naar een andere squad.
AA is een beetje achtergesteld bij the royal orange flames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst Weapons Cache SE ontdekt, en vind het een leuke, superspannende, maar wel lastige map. Ook River Basin vind ik leuk, niet te lastig. Ik ben een beetje uitgekeken op Bridge eigenlijk, zeker sinds mijn visibility vet minder is sinds 1.6. Ook het 'blind nading' gehalte met 203 is te hoog. Ik heb geen zin uren te oefenen op mikken op een paar pixels, en dan ben je al snel in het nadeel.

Mountain Ambush vind ik echt een irritante map, maar da's vooral omdat ik moeite heb spelers op lange afstand te spotten. Pipeline heb ik nog niet vaak genoeg gespeeld. Sowieso heb ik niet eens alle maps gespeeld, want het kost zoveel tijd om een map goed te leren kennen dat het leuk zat is om je op slechts enkele maps te concentreren.

Overigens, mijn nick op AAO is DaDutchDude, en ben geen lid van een clan. Ik zou het wel leuk vinden, omdat ik vermoed dat samenwerken beter/makkelijker gaat, maar ik speel te weinig en onregelmatig om een lidmaatschap te rechtvaardigen. Mijn Honor is ondertussen 32, maar da's misschien wat geflatteerd, aangezien ik een tijdje een 'honor whore' was ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 15:28:
Ik heb laatst Weapons Cache SE ontdekt, en vind het een leuke, superspannende, maar wel lastige map. Ook River Basin vind ik leuk, niet te lastig. Ik ben een beetje uitgekeken op Bridge eigenlijk, zeker sinds mijn visibility vet minder is sinds 1.6. Ook het 'blind nading' gehalte met 203 is te hoog. Ik heb geen zin uren te oefenen op mikken op een paar pixels, en dan ben je al snel in het nadeel.

Mountain Ambush vind ik echt een irritante map, maar da's vooral omdat ik moeite heb spelers op lange afstand te spotten. Pipeline heb ik nog niet vaak genoeg gespeeld. Sowieso heb ik niet eens alle maps gespeeld, want het kost zoveel tijd om een map goed te leren kennen dat het leuk zat is om je op slechts enkele maps te concentreren.

Overigens, mijn nick op AAO is DaDutchDude, en ben geen lid van een clan. Ik zou het wel leuk vinden, omdat ik vermoed dat samenwerken beter/makkelijker gaat, maar ik speel te weinig en onregelmatig om een lidmaatschap te rechtvaardigen. Mijn Honor is ondertussen 32, maar da's misschien wat geflatteerd, aangezien ik een tijdje een 'honor whore' was ;).
Ik zit ook wel in TGS, maar ik heb de laatste weken/dagen ook helemaal geen AA meer gespeelt hoor...
En je hebt meer honor dan mij hoor :X :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19
Mijn nick is net als mijn nick:
Zosas 8)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
ik heb me aangemeld maar hoelang duurt het voordat ik mijn password krijg ik mijn emailbox ?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeeh meteen denk ik iig bij mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met de nick WhiteWarrior (ik ik maar eens ga veranderen, is me al een paar keer gevraagd of ik nazi ben, wat ik dus niet ben)

Meestal speel ik Bridge, Weapons Cache SE of Insurgent Camp, liefst met M203, of die ranger M4 die op auto kan.

Ik heb nog maar 12 honour, maar ik speel ook weinig op official servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:25
ik speel met nick:
DeadKnight
mare kwil net gaan spelen alleen nu zegt hij dat me Honor nie hoog genoeg is voor de server, maar dat is bij elke server zo? :'(
khad vanmiddag nog wel gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

de meeste servers heb je 10 honor nodig (sommige 9)

veel mckenna spelen, veel scoren, veel honor binnehalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
ben net een uur bezig geweest maar me honor blijft maar staan op 9? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op 10 April 2003 @ 18:12:
ben net een uur bezig geweest maar me honor blijft maar staan op 9? ;(
Het gaat niet om het aantal uren, maar om je score. Je moet 500 punten halen om van 9 naar 10 te gaan. Zorg dat je niet op teamleden schiet, probeer te winnen en overleven, en je hebt dat zo bij elkaar.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem gewoon SQL en zorg dat je blijft leven en als even kan veel rondloopt en je team supporten dan komt het wel goed.

Jammer genoeg kom ik jullie haast nooit tegen, misschien komt dit ook wel omdat ik de namen nog niet ken maar ik zal mun ogen open houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets wak niet snap, om je honor te verhoge he. Moet je dan in 1 keer bv 1000 punten behalen? Of als ik vdaag 500 punten haal en morgen 500 ga je dan ook in honor omhoog?

Ps, maakt het uit hoe goed je bent om de GoT squad te joinen??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft je honorpoints niet in 1 sessie te halen, het gaat om je points total, dus alle sessies opgeteld. Je kan op http://www.csports.net/ zoeken op je username en per dag tracken hoeveel punten je gescoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
als je op f1 drukt dan krijg je je scores maar wat betekenen ze nou precies:

score
enemy
roe
leader
kia

(zijn ze dit ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Score: dat is gewoon je totaal score.
Enemy: hoeveel vijanden(enemy's) je hebt gedood.
Roe: dat krijg je als je een teamgenoot verwondt(friendly fire).
Leader: als je bijv. squad leader of fire team leader bent krijg je daar meer punten voort.
Kia: hoeveel keer je zelf dood bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je score wordt als volgt opgebouwd:
Enemy: aantal enemy kills van jou * 10 punten
Goals: punten voor het succesvol behalen van de doelen van de missie
ROE: aantal negatieve punten door overtreding van de Rules Of Engagement (schieten op teamleden of burgers). ROE telt heel erg zwaar, dus zorg dat je niet je teamleden bestoookt, want het is slecht voor je honor EN slecht voor het team.
Leader: leaderschip points (alleen als je een leidinggevende rol hebt gehad krijg je hier punten voor. Positief als je de missie slaagt, negatief als de missie faalt.
KIA: Killed In Action, aantal keer dat je gekilled bent * -10 (negatieve score dus). Vroeger kreeg je -20 als je jezelf omzeep hielp (eigen granaat, zwaartekracht, etc), maar ik geloof dat dat sinds 1.6 weer gewoon -10 is.
Score: een totaal van al deze voorgaande waardes

De score accumuleert (= wordt opgeteld) over de wedstrijd, die meestal uit 7 rondes bestaat.

NB: Allees scores op officiele servers tellen mee voor je honor.

Toevoeging:
Om goede scores te halen is het aantal mensen dat jij omzeep helpt eigenlijk van hele kleine invloed. Zorg dus dat je prioriteit ligt bij het behalen van de missie als een team, daar scoor je namelijk het zwaarste mee. Zo zijn leaderschip points afhankelijk van hoe veel teamleden overleven, en goal points zijn al snel meer dan je enemy kill points.

Hoe goed je ook bent, als je als een rambo kills maakt terwijl je team afgeslacht wordt achter je rug en je eventueel de missie verliest, ontneem je jezelf en teamleden heel veel punten.
Niet voor niets is 1 van de uitspraken in AA:O: "There's no I in team!"

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan alleen honor points halen op official servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarehm hoe goed moet je zijn voor doe GoT squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 12:03:
Wellicht moet je het hier even vragen: http://www.rento.nl/phpBB2/ (voor zover ik weet het forum voor GoT AA Squad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:24

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 12:03:
we spelen voor de lol, dus goed hoef je niet te zijn. Wend je ff tot themaxter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
wat een r*kspel
ik ben heel lekker bezig en opeens springt er een teammate voor me en die schiet ik voor zun kop :X meteen al mijn puinten weg :(
zo krijg ik nooit een hogere score dan 10, maja "keep practising" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat is precies het probleem wat ik ook heb, voor de honor reset had ik 13 honor, maar ik kreeg het gewoon NIET hoger :(
En zoals anderen in TGS, die halen met een paar rondjes zo wat honor binnen, maar mij wil het gewoon haast nooit lukken :'(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
dat heb ik nu ook en wat ik ook probeer ik blijf op 9 staan!
ken nu nog maar 1 map doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 20:23:
"...Je kan op http://www.csports.net/ zoeken op je username en per dag tracken hoeveel punten je gescoord hebt..."
Ja...maar volgens mij klopt dat niet echt. CSports houdt er een zeer merkwaardige puntentelling op na. Ik kan soms op een dag 1200 punten halen...maar dan geeft die nog 300 of 400 aan.

Wat wel handig is, is dat je kan kijken waar "hoog geplaatste" spelers op dat moment zijn. Je kunt dan bv. zo'n game joinen en aan hun kant meespelen en kijken wat zij bijvoorbeeld voor 'n tactics gebruiken.

Pum a.k.a. "Madfly"
Team Red Dawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een fout in AA:O 1.6 geslopen die met een patch gefixed zal moeten worden:
HomeLAN and the Army DEVs believe we found the issue at hand. It actually isn't the auth server, thats just the message you get when this issue arises.

The problem is that it isn't server-side. Therefore we'll need to code up the fix, and implement it into a new patch.

We are terribly sorry for the inconvenience this has caused many of you, and everyone is working hard to resolve this with a new client-side patch.

Thanks for your cooperation.

Regards,

-Serp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ow, dat is minder, moet zeggen dat ik er laatste tijd niet zo'n last van heb gehad gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ineens ook niet meer spelen\???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwestei van ff ndre server joinen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r is nog een bugje gevonden:
We just discovered a bug in the hit detection code that was causing head shots to sometimes register as the torso. The fix will be made available in a future version of the game.
Overigens is er door de dev's bevestigd dat er een nieuwe patch outkomt rond de E3 beurs die in half mei plaats vindt.
Inkub: Can we expect new patch before or after E3?
[DEV]Abraxas: Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan weer niet wachten..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is er door de dev's bevestigd dat er een nieuwe patch outkomt rond de E3 beurs die in half mei plaats vindt.
quote: http://www.americasarmy.pl/index.php?lang=2&art=136
--------------------------------------------------------------------------------
Inkub: Can we expect new patch before or after E3?
[DEV]Abraxas: Yes.
Dit noemen ze wishfull thinking.
De dev is slimmer dan jij :) als je een vage vraag stelt krijg je een vaag antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 12:47:
[...]
Dit noemen ze wishfull thinking.
De dev is slimmer dan jij :) als je een vage vraag stelt krijg je een vaag antwoord.
De vraag is inderdaad vaag geformuleerd en beantwoord, maar dit is niet de eerste keer dat in een interview wordt verwezen naar een patch die rond de E3 uitkomt. Vandaar dat ik er behoorlijk zeker van was toen ik dat poste van wat de bedoeling van het antwoord was. Overigens heb ik die vraag niet zo geformuleerd, alleen maar gequote.

Verder is er in de dev corner op de officiele AA:O site nu een [dev]Abraxas blog, waarin zelfs wordt verwezen naar een patch aan het eind van deze maand bovenop een aantal toevoegingen die (kort) na E3 uitgebracht zullen worden.
As busy as we are at the moment, don’t think that we have forgotten you. In the middle of all of the chaos around here, the team has managed to put together a very small patch for you that should be ready for release by the end of the month. I’m going to caution you though not to have high expectations for this patch. For the most part, you’ll be getting a new map and some much improved audio code (props to Stagg and Kermit for killing off some major audio bugs in the engine). I’m not going to say anything about the map at this point, but we think you will all enjoy it, and hopefully it will keep you busy until post-E3 when we can put out a more substantial update to the game.
Verder weet ik niet waaruit je conclusie trekt dat de dev slimmer is dan ik. Ik geef alleen aan welke informatie er op verschillende websites te vinden is in een 'hapklare brokken formaat' voor de GoTtende AA:O-er.

Als ik daarbij speculaties maak zal ik het ook duidelijk aangeven, maar zoals eerder aangegeven had ik al behoorlijk wat informatie gezien die mijn interpretatie ondersteunde, en kan je je verdere onderbouwing vinden in het hierboven gequote stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Voor de mensen die het nog niet weten, je kunt met bridge in een boom gaan zitten, bij defense
Hier wat screens :)

Oke, de screens zouden het nu moeten doen ;)

Afbeeldingslocatie: http://host.deluxnetwork.com/~bleet/aascreens/Shot00002.JPG

nog 1tje :) (gelukkig kun je doe ROE die nu veroorzaakt word nu niet zien :P)
Afbeeldingslocatie: http://host.deluxnetwork.com/~bleet/aascreens/Shot00003.JPG

[ Voor 100% gewijzigd door Bleet op 24-04-2003 20:27 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, leer ze nou niet die sneaky tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat sneaky???

Als ik op bridge speel knal ik diegene meteen uit de boom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 20:37:
OMG, leer ze nou niet die sneaky tricks!
Sneaky? Niks sneaky! Dat is 1 van de meest onhandige plekjes die je maar kunt bedenken, want:
Je kunt jezelf niet beschermen tegen nades van de m203
Wat dan wel weer handig is is dat je redelijk goed overzicht hebt, maar kijk eerst naar de vorige zin voordat je deze taktiek gaat toepassen ;) :z
Kijk dus ook naar Themaxter's reply ;)

edit: en diegene is niet iemand van onze clan, onze clan is -=TGS=- en niet {compound}

[ Voor 15% gewijzigd door Bleet op 24-04-2003 22:11 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'tuurlijk wel sneaky. Je bent nl. moeilijk te zien, en als je goed kan schieten, kan je heel effectief je tegenstanders uitschakelen. Vooral met M16 en sniper duurt het wel even voordat de OpFor doorheeft waar je zit.

Let wel, sneaky is niet perfect, onaantastbaar oid, maar voornamlijk gebruik maken van 'stealth'. En vrijwel overal voorbij de defense tower kan je OpFor met 203 uitschakelen, dus dat is niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Het is niet sneaky, omdat een beetje AA speler weet dat er iemand op die positie kan zitten, dat is net als liggen onder die denneboom net schuin naast de defensetower.

Assault kan gewoon over de andere ridge lopen trouwens, dan heeft die geen last van die gast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

themaxter schreef op 25 April 2003 @ 17:51:
Het is niet sneaky, omdat een beetje AA speler weet dat er iemand op die positie kan zitten, dat is net als liggen onder die denneboom net schuin naast de defensetower.

Assault kan gewoon over de andere ridge lopen trouwens, dan heeft die geen last van die gast....
Daar waar ik altijd lag ;) :P
Nu lig ik er een paar meter naast van :+

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, misschien zou iemand van GoT Squad een buddylist voor AAForwardObserver online kunnen zetten, zodat zoeken en samenspelen makkelijker is. En op welke TeamSpeak server zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een interessant interview uitgekomen met [dev]Abraxas, met o.a. informatie over wat er op de E3 te zien zal zijn:
{KHuDa}golfer_88: Im sure the DEV team is busy working for E3. Besides what you have released in other interviews, is there anything else that will be shown?
[DEV]Abraxas: We're showing two new maps, all new character models, medics and medical training, the Stryker, Special Forces characters with modifiable weapons, and a host of other improvements to the game. You'll no doubt find out more when the show begins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

we hebben geen Buddy list van Forward observer, maar wel een inet site met Buddy list...
Clantraacker
we hebben een eigen TS server, weet zo 123 niet het ip, maar je kan ook joinen op het #americasarmy irc kanaal van ons op irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit- uitdaging request.

Herrinerde mij ineens dat het niet mocht :(

Maarja ontopic, als je dat sneaky vindt dan zitter in sommige levels veeel en veel betere plekken _/-\o_ })

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 14:02:
-edit- uitdaging request.

Herrinerde mij ineens dat het niet mocht :(

Maarja ontopic, als je dat sneaky vindt dan zitter in sommige levels veeel en veel betere plekken _/-\o_ })
Denkt aan Pipeline en Weapons Cache SE ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denkt dat het leuk zal worden ;) op pipeline

Lijkt het nu net zo of is dit topic cq het spel hier op GoT niet veel in trek te zijn?

Mijn clan channel op mirc is #dead.aao zit er s'avond meestal wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Meeste luitjes van onze clan komen niet meer van GoT af...

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Euhm, ff wazig iets, op Gamershell.com en Militarysim.com staat dat 1.7 uit is
Maar op Americasarmy.com staat ie nog niet.... Fake anyone?

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI: AA:O 1.7 is uit. Behalve verschillende bugfixes bevat het ook een 'nieuwe' map: Bridge SE. De file is via http://www.aafiles.com/file.info?ID=13368 te downloaden.

Enjoy :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ah, hij is niet fake :D
For those who are wondering, it contains a new map (Bridge SE), and new audio code. As has been stated previously, we would like to have given you more, but all of our efforts are currently focussed on E3 at the moment. Hopefully this will wet your appetites for a while longer. Stay tuned, as we have many big things in store during the coming months.
Yeah!!!! Bridge SE, HERE I COME :D :D

Hier nog wat andere linkjes, die denk ik iets sneller zijn ;)

1.6.0 to 1.7.0
http://www.gamershell.com/download_2026.shtml
http://www.3dgamers.com/d...o_patch_160to170.exe.html
http://aacoalition.homela...es/aao_patch_160to170.exe
http://www.cmeplayme.com/files/aao_patch_160to170.exe
http://www.seemeplayme.co...my/aao_patch_160to170.exe
http://64.5.56.195/premiu...my/aao_patch_160to170.exe

1.7.0 full
http://www.3dgamers.com/d...sarmy/armyops170.exe.html
http://aacoalition.homela...files/full/ArmyOps170.exe
http://www.seemeplayme.com/americasarmy/armyops170.exe
http://64.5.56.195/premium/files/americasarmy/armyops170.exe

Als je hier niet uitkomt weet ik het niet meer ;) :P

[ Voor 54% gewijzigd door Bleet op 30-04-2003 22:29 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor die post hierboven, daar zouden er meer van moeten zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 22:48:
Netjes hoor die post hierboven, daar zouden er meer van moeten zijn. :P
*voelt zich gevleit* :P :+
Morgen zullen er wel meer linkies zijn, dan zeg ik dat ook wel ff tegen jullie :>

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor, als ik AA wil installeren gooit ie automatisch op mijn C schijf, maar die is zo vol dat AA er niet meer bij kan.
Is het niet in te stellen dat AA op mijn D schijf word geinstalleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

dat kan wel volgens mij, maar dan moet je wel de full hebben en geen patch....

PS, die bugfixes: volgens mij zijn er meer bugs bij dan eraf...
je kan oa geen friendly wapens pakken, want daar kan je niet mee schieten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:24

charrel

Cortisol4life..

themaxter schreef op 30 april 2003 @ 23:38:
dat kan wel volgens mij, maar dan moet je wel de full hebben en geen patch....

PS, die bugfixes: volgens mij zijn er meer bugs bij dan eraf...
je kan oa geen friendly wapens pakken, want daar kan je niet mee schieten :|
maxxie, dan zijn die wsl al leeg geschoten :P heb net ook een naald lopen zoeken in een hooiberg. Een wapen MET kogels dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

tthnx voor de links schiet tenminste op :>

k#t authefication blablab bla server weer down, kan ik se nog nie uitproberen, w8 kijk wel ff met console commands

[ Voor 59% gewijzigd door cky op 01-05-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op 30 april 2003 @ 23:44:
[...]

maxxie, dan zijn die wsl al leeg geschoten :P heb net ook een naald lopen zoeken in een hooiberg. Een wapen MET kogels dus :D
Nope, dit is idd een bug, zie de officiele post hierover: http://americasarmy.com/f...p?topic=62635&forum=15&38
Ik hoop iig dat hij snel gefixed wordt, want dit is waardeloos.

Verder heb ik net een tijdje Bridge SE gespeeld, maar weet niet wat ik ervan moet vinden. Er zijn nu 3 paden van assault naar defense:
- de brug zelf
- een pad onder de brug door
- een pad over een bergrand langs de brug

Bovendien is de fog een stuk minder dicht, waardoor je veel verder ziet (van tower naar tower). Hierdoor is de map totaal omgeslagen van een defense map naar een assault map, en zelfs een beetje te ver doorgeschoten. Veel mensen noemen deze map dan ook 'Mountain Ambush with Bridge', en daar ben ik het wel mee eens.

Edit:
Overigens, wel leuk, die dynamische sig feature van de ArmyOps Europe Tracker:
Afbeeldingslocatie: http://aaotracker.4players.de/trackersig.php?userid=11641

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 20:28 . Reden: Sig img updated ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 23:28

Q-bone

Dusss...

vraagje over training. ik heb een hele tijd geleden dat spel gespeeld en heb het laats weer gedownload. ik had toen 37 raak. ik kon nu met geen mogelijkheid boven de 30, ik hoor het gehijg van die vent niet meer. en schiet dus erg veel mis. wat kan ik daar aan doen? me inlog ding werkt nameijk niet meer.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Je kan via de officiele website van AA je verloren accountgegevens ophalen als je je emailadres waarmee je geregistreerd hebt nog hebt. Ga naar http://americasarmy.com/register.php en klik op 'Manage your account', en vanaf daar op 'Forgot your password?'

2) Zet een koptelefoon op en zet je geluid voluit, waarschijnlijk hoor je het 'hijggeluid' dan wel. Welke versie gebruik je overigens? Wellicht is er sinds de vorige versie het 1 en ander veranderd aan de werking van de CEM en de ballistics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

FF van me af schrijven zeg. Ik speel AA om te snipen. De rest kan ook wel leuk zijn, maar niks zo mooi als snipen in AA. Nou heb ik al geaccepteerd dat je niet altijd die M24 krijgt, maar soms is het echt TE erg.
nu net, ik speel ff lekker. Paar rondjes achter de rug, en ja hoor, sniper rifle beschikbaar, dus ik automatisch de SAW. Waarom dat is, geen idee, maar als k de M24 selecteer en hij is beschikbaar krijg ik haast nooit een ander wapen dan de SAW of M24 zelf. Maar goed, niet vreselijk, we spelen vrolijk door. Eindelijk, ik kijk linksonderin terwijl ik op Radio Tower uit de lucht kets, TSJAKKA sniper rifle in me poten!
ik naar Central Peak, niemand te zien. Ik hoor schieten bij OP, dus ik ga daar eens een kijkje nemen. Ik kijk links, zie ik een maat. Ik kijk weer weg, hij kijkt nog eens goed, besluit dat ik een tulband op heb en schiet me zo in het rood :(

da's op zich niet vreselijk, als ik geen scope op mn vizier heb, ben ik soms een beetje edgy en trigger-happy. Het is mij ook wel eens overkomen dat ik dacht 'e of f, e of f, hij's wel erg dichtbij objective en closing fast, dan maar schieten.'. Nou stond ik hier maar op 5m, maar ach, kan gebeuren.
Rondje erna, ik met sniper rifle, schiet het voltallige enemy team af (6 man). Volgend rondje, ik ga dr weer eens lekker voor liggen. Ik schiet wederom het voltallige e team af (5 man, 1'tje was geteamkilled)
In plaats van dat mn team dan roept "nice job" hoor ik niemand. Geeft niks, boeiend, ik schiet voor mn lol. Maar niet alleen zijn ze niet dankbaar, ze hebben ook nog eens op 1 na allemaal met mij het sniper rifle geselecteerd! Tsjakka, volgend rondje heb ik weer een SAW en iemand anders MIJN sniper rifle. Waarom? Denkt er dan niemand aan het team, en het feit dat we zwaar wonnen met mij als supporting advanced marksman? Blijkbaar niet, want de nieuwe sniper schiet welgeteld 1 ventje af (kostte em een kogel of 4 voor zover ik kon horen) alvorens van grote afstand door een staande vijandelijke SAW neergeknald te worden. Nou was die e-SAW ook wel erg goed, maar toch.

Ben ik de enige die zijn sniper-wensen opgeeft als de huidige sniper het erg goed doet? Ik selecteer dan gewoon een ander wapen wat niet gewild is door iemand anders die daar goed in is. Dat is toch gewoon stukken beter voor het team, als je de goeie mensen laat doen waar ze goed in zijn??

Moest er ff over bitchen, want ik was wel ff zo gefrustreerd, eindelijk na zo'n lange tijd een server gevonden waar niet het hele team wil snipen, waar wel genoeg mensen zijn om te mogen snipen, en dan pakken ze het na 3 rondjes van me af, om het vervolgens te verneuken en de ronde te verliezen op de meest knullige manier.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[flauwe grap mode]
het heet niet voor niks AMERICA's army :) verwacht dus maar redneck taferelen
[/flauwe grap mode]

En aan het gedrag en de namen van de mensen te zien zijn de meeste erg kinderachtig (veel nerdtalk, of hoe dat cijfergedoe ook heet namen).
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 21:11:
[flauwe grap mode]
het heet niet voor niks AMERICA's army :) verwacht dus maar redneck taferelen
[/flauwe grap mode]

En aan het gedrag en de namen van de mensen te zien zijn de meeste erg kinderachtig (veel nerdtalk, of hoe dat cijfergedoe ook heet namen).
:)
D4|\/||\|, I|\/| 50 1337 ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire, ik snap je frustratie. 1 tip om bijzondere wapens te krijgen is door 'avoid leadership roles' aan te kruisen.

Verder moet je het ook relativeren. Jij zegt zelf dat je alleen speelt om te snipen, maar wellicht doen anderen dat ook. Ook al ben je ben je beter, dat betekent niet dat je meer recht heb op lol. Ik ben het met je eens dat anderen zich beter kunnen opofferen door eenander wapen te kiezen, maar teamgeest is helaas vaak ver te zoeken.

Je zou kunnen proberen in een clan te gaan spelen waar die teamgeest er wel is. Verder kan het helpen om je honor op te schroeven, want daar wordt rekening mee gehouden tijdens het selectieproces. Er zijn zelfs sniper only servers, waar je met toegestane cheat codes een sniper wapen kan selecteren en je helemaal uitleven, hoewel dit geen honor servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

GTOFire, ik doe dat soort dingen wel, als er iemand goed is met een gun, dan selecteer ik die niet sim-pel....

offtopic:
Ben jij nou nog lid van onze clan of niet, heb al tijdje niets van je gehoord.....

MrX, hij heeft dus iig in een clan gezeten :P

Jurretje, wat bedoel je met die laatste opmerking, heb je het hier over de posters in deze thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

MrX, avoid leadership doe ik altijd als ik sniper probeer te zijn. Daarom krijg ik nooit een m16 als FTL of SL ofzow, maar altijd de SAW :)

En dat relativeren klopt ook wel weer ja. Maar ik vind de teamgeest belangrijker dan zelf snipen (want als mijn team een goeie sniper heeft, heb ik met andere wapens ook weer meer lol, omdat ik dan niet van 5 kanten afgeknald wordt) Maar goed, you see my point, I see yours, ik wou gewoon ff mn frustraties van me af pennen :)

Ik heb even bij de GoT squad gezeten, maar dat was in een periode dat ik eigenlijk nooit meer speelde. En GoT Squad is niet echt een clan met vaste posities (tenminste niet toen ik er zat), maar een groepje mensen dat toevallig graag samen speelt. Ik moet maar eens op zoek naar een clan die nog een sniper nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Heeft hier ooit ook eens iemand een tulband-bug meegemaakt? Ik heb het zelf nu 1 keer gehad op mountain pass. Ik ging met een teammate als Assault door de Valley, we komen de hoek om en een andere teammate report dat ie op Assault Trail zit (de weg erboven)
in de verte zie ik twee van die tulband-freaks aan komen rennen. Wij openen het vuur, zij vreemd genoeg niet (of ze schoten zo mis dat je de kogels niet langs hoort fluiten). Mn teammate knalt er 1 af, ik ben ff krom bezig maar vervolgens schiet ik de tweede af. Die tweede gast leek voor zover ik het kon zien helemaal niet op die andere tulband te schieten, maar drie keer raden. Was het dus die teammate die net op Assault Trail zat!
- Als ik in de Valley donder vanaf de weg of berg erboven, val ik d00d, en niet zo'n klein beetje ook niet.
- Hij schoot niet op die andere enemy, en dat was echt een enemy.
- Misschien ben ik blind aan het worden, maar ze zagen er allebei hetzelfde uit, geen rugzakje.

Door dit soort fratsen ga ik af en toe nog wel eens zelf dood. Ik ben nl erug voorzichtig geworden. Ik zie in de verte een gastje aan lopen, normaal dacht ik 'geen rugzak, enemy, schieten maar'. maar af en toe gaat mn geheugen me parten spelen en word het meer 'geen rugzak, of wat is dat? hmmm, kan rugzak zijn, niet erg duidelijk. Ff wachten. Ah, hij gaat liggen, hmmm enemy of niet... e of geen e.... hij schiet op me. E!!!"

Andersom heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik eindelijk de M24 kreeg op Radio Tower, ik kom ineens op vrij korte afstand een e tegen. Ik ga snel op de grond liggen in de hoop dat ie lang genoeg mist dat ik nog kan richten, wat vervolgens ook gebeurt. Maar ik word nog wel geraakt. Rara hoe kan dat, zit er een teammate een paar welgemikte bursts op me af te schieten. Niet de standaard Friendly Fire "AAH EEN GASTJE!! BAM BAM!! oh sorry" maar hij meende het echt. Terwijl die iets van 40 honor had en de rest van de rondes geen lamer of teamkiller leek te zijn. Het zou kunnen dat ie gewoon blind is, of hij moet ook een bug hebben gehad dat ik eruit zag als een E.

Iemand anders hier wel eens last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb geen tulband bug meegemaakt ... weleens een 'onzichtbaar' bug, waarbij een tegenstander onzichtbaar was. Ik werd beschoten van dichtbij, maar zag helemaal niets, behalve dat mijn crosshairs af en toe red werden. Kortom, er ontstond een lang 'stafe-tot-hij-rood-wordt' gevecht, waarbij ik er 2 clips doorheen joeg voordat ik alsnog werd afgeknald. En mijn team mates snapten maar niet waarom is zo raar aan het bewegen was ... heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Op welke servers gamen jullie eigenlijk?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Zo ongeveer alle Official servers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik heb het net gedownload, namelijk een nieuwe video kaart en wilde ff kijken wat die kan... Maar kan geen server vinden met spelers!

...Make every cut count, even if it is one frame...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.