lijkt me dat Blizzard zoiets zelf als eerste aankondigd 
ps: w00h00 ik heb een blauw draakje eindelijk!!!
ps: w00h00 ik heb een blauw draakje eindelijk!!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 22:55 ]
Ff zoeken...Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 22:08:
Is er iemand hier die veel undead speelt, en eens een goede 1vs1 replay kan posten? Ik weet wel dat ik ze overal op het internet kan vinden, maar het zou natuurlijk mooier zijn als ik er een van een van jullie kon zien. Kunnen we er even over discussiëren.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Diadem schreef op 03 December 2002 @ 23:27:
[...]
Ff zoeken...
Ik heb wel een paar hele mooie 1.03 replays. Als dat helpt?
Damn, hoopte ik net van een AM te kunnen lerenShade schreef op 03 December 2002 @ 23:32:
ik heb ook wel grappige replays
maar dan zijn al mijn secret's out!!!!!!!11111111 noooooo.....
Verwijderd
Meestal ben ik wel blij als ik Stromguarde krijg, 3vs3 dan. Lekker sterke creeps, easy mining. Wat ik een rotmap vind, is Timbermaw Hold en sneeuwmaps. Ik heb vandaag voor het eerst (denk ik) gewonnen @ Timbermaw.Hielko schreef op 04 December 2002 @ 00:16:
Bah, bah, bah wat is Stormguarde toch een ongelovelijke $%^%-map!!!
Verwijderd
timbermaw is gewoon de 2 mijnen in het midden van de map creepen voor kickass items en dan zorgen dat je de tegenstander outteched of outbuildVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 00:22:
[...]
Meestal ben ik wel blij als ik Stromguarde krijg, 3vs3 dan. Lekker sterke creeps, easy mining. Wat ik een rotmap vind, is Timbermaw Hold en sneeuwmaps. Ik heb vandaag voor het eerst (denk ik) gewonnen @ Timbermaw.
Maar wat vind je dan zo verrot aan Stromguarde?
Geen 1on1, wel 3on3's, is 1on1 een pre?Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 22:08:
Is er iemand hier die veel undead speelt, en eens een goede 1vs1 replay kan posten? Ik weet wel dat ik ze overal op het internet kan vinden, maar het zou natuurlijk mooier zijn als ik er een van een van jullie kon zien. Kunnen we er even over discussiëren.
Verwijderd
Alle 1337 replays zijn uiteraard welkom hoorPromWarMachine schreef op 04 December 2002 @ 00:41:
[...]
Geen 1on1, wel 3on3's, is 1on1 een pre?
Die anderen kan ik eventueel morgen wel ff uppen
Verwijderd
Te weinig ruimte voor grote gevechten en microën vind ik...Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 00:22:
[...]
Meestal ben ik wel blij als ik Stromguarde krijg, 3vs3 dan. Lekker sterke creeps, easy mining. Wat ik een rotmap vind, is Timbermaw Hold en sneeuwmaps. Ik heb vandaag voor het eerst (denk ik) gewonnen @ Timbermaw.
Maar wat vind je dan zo verrot aan Stromguarde?
Stromguarde vind ik juist geweldig, als je snel creeped heb je in een mum van tijd lvl 6, met POTM is dat best wel kewlVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 08:45:
[...]
Te weinig ruimte voor grote gevechten en microën vind ik...
hoezo?Hielko schreef op 04 december 2002 @ 00:16:
Bah, bah, bah wat is Stormguarde toch een ongelovelijke $%^%-map!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Rody op 04-12-2002 13:06 ]
Waarom is level 6 nu zo cool? Zeker als Potm boeit het totaal niet, je hebt een praktisch waardeloze ultimate. Als je toch een hero met voordeel wil noemen op Stromguarde, dan kies ik voor AM. Die heeft al de sterkste ultimate van het spel, en op redelijk grote map met zoveel expansions, w00t...PromWarMachine schreef op 04 december 2002 @ 12:15:
Stromguarde vind ik juist geweldig, als je snel creeped heb je in een mum van tijd lvl 6, met POTM is dat best wel kewl
Ook zitten er veel exps, dat vind ik altijd wel gaafAlleen moet je dan geen ally hebben die z'n exp vlakbij z'n base niet eens neemt
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Air geprobeerd? --> 10+ gargs en wat frosties bijv.How the hell do you beat that sh*t met undead.
[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 04-12-2002 15:07 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
volgens mij nie stackable ..Row schreef op 04 december 2002 @ 12:42:
FF een vraag...
Als je een 2 masks of death hebt werkt dat?
This is the Way.
Verwijderd
Verwijderd
Crypt Fiends kunnen geen ground units webbenMrJ schreef op 04 December 2002 @ 15:07:
[...]
Air geprobeerd? --> 10+ gargs en wat frosties bijv.
Necro's met cripple op de hero's/tauren?
Als je een ultimate hebt in de vorm van D&D of Infernal --> op de casters knallen
Taurens webben met je Crypt Fiends?
Focussed fire op de TC? ff insluiten hoeft geen probleem te zijn denk ik...
Hopen dat de ander disconnect?
Verwijderd
Dan posses je maar wat raiders, die kunnen het wel!
Verwijderd
Kweet het ik had ze namelijk vanmiddig er 2 en als je de specs van een mask ziet dan zegt ie niet van "do not stack with .... "
Row schreef op 04 december 2002 @ 17:37:
[...]
Kweet het ik had ze namelijk vanmiddig er 2 en als je de specs van een mask ziet dan zegt ie niet van "do not stack with .... "
Dus eerlijk gezegt zou ik het weten
Iemand anders mischien nog???
heeft dus net zo min nut als 2 dreadlords met vamp auraHielko schreef op 04 december 2002 @ 18:01:
[...]
Er staat does not stack with vamp. aura; mask != vamp aura
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ja dat staat er dus volgens mij NIET bijHielko schreef op 04 december 2002 @ 18:01:
[...]
Er staat does not stack with vamp. aura; mask != vamp aura
Verwijderd
Da's toch heel simpel? Maak een level met de editor en pleur er 2 masks inRow schreef op 04 december 2002 @ 22:03:
Het is wel natuurlijk dat je al een uitzondering is dat je er één vind laat staan dat je er twee vind maar ik vroeg het me eigenlijk gewoon af, als niemand het weet pecht gehad ik zou je natuulijk ook eens kunnen uittesten op een LAN server maarja welk level heeft standaard 2 mask's of death erin...
Maarja kijk maar als iemand toevallig nog een goeie ingeving krijgt of zo hoor ik het wel!!!
Verwijderd
Je word als keihard geownd door die mass shamas + witchMrJ schreef op 04 december 2002 @ 15:07:
[...]
Air geprobeerd? --> 10+ gargs en wat frosties bijv.
Necro's met cripple op de hero's/tauren?
Als je een ultimate hebt in de vorm van D&D of Infernal --> op de casters knallen
Taurens webben met je Crypt Fiends?
Focussed fire op de TC? ff insluiten hoeft geen probleem te zijn denk ik...
Hopen dat de ander disconnect?
Verwijderd
Verwijderd
Deze heeft wel indruk gemaakt heh
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 00:03 ]
Dubbelpost met Mr.j?Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 23:42:
funny story...
Helaas worden de chats niet opgeslagen.Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 00:01:
[...]
Deze heeft wel indruk gemaakt heh![]()
ps : ik heb de replay trouwens gesaved... briljant om nog een keer op de lachspieren te werken
[ Voor 8% gewijzigd door Darkvater op 05-12-2002 00:06 . Reden: extra quote ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Jammer dat ik de replay van net niet opgeslagen heb. Ik had op Stromguarde 2 armies, de kleine (6 units + KOTG ofzo) en de grote (11 Dryads + lvl 6 POTM). Mijn team was met de kleine army aan 't creepen (hun + ik klein dus). Toen kwamen we enemy tegen, wij heel erg dood zeg maar.Diadem schreef op 04 december 2002 @ 14:41:
[...]
Waarom is level 6 nu zo cool? Zeker als Potm boeit het totaal niet, je hebt een praktisch waardeloze ultimate. Als je toch een hero met voordeel wil noemen op Stromguarde, dan kies ik voor AM. Die heeft al de sterkste ultimate van het spel, en op redelijk grote map met zoveel expansions, w00t...
Maar Stromguarde is speciaal vanwege het feit dat het lastig creepen is. Als undead bijvoorbeeld raak je daar heel snel ghouls kwijt, dat is een nadeel. En de map is krap, er is weinig ruimte voor grote battles. Afhankelijk van je speelstijl zijn dat veel grotere voordelen of nadelen dan dat kleine beetje extra exp.
Ikzelf heb een hekel aan Lost Temple in 1v1. Op 2v2 is ie perfect, maar 1v1 verlies ik er echt altijd.
En The Crucible of Golems in the Mist. Dat zijn kutmappen. Veel te groot, te weinig creeps, veel te veel van die golems die je niet kunt sleepen...
[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 05-12-2002 00:16 ]
Maak maar een account alvast aan dan.Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 00:07:
GoT clan ey. Klinkt wel zo verleidelijk natuurlijk. Ik zag jullie vanavond al ff in de b.net chat met jullie 'clan-accounts'
.
Maar ik houd me aanbevolen.
Hehe, zeker.Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 00:01:
[...]
Deze heeft wel indruk gemaakt heh![]()
ps : ik heb de replay trouwens gesaved... briljant om nog een keer op de lachspieren te werken
[ Voor 40% gewijzigd door MrJ op 05-12-2002 10:09 ]
[ Voor 33% gewijzigd door MrJ op 05-12-2002 10:40 ]
Verwijderd
Hey, I'm all for that... ik hoop alleen dat ik dan klaar ben met werkenMrJ schreef op 05 December 2002 @ 10:39:
Verzamelen in channel gotwar om 20.00u (of eerder)?
/edit
Als Profile het ook goed vind dan.
Verwijderd
Verwijderd
Bweheh... ga je echt iedere dag fitnixen? Ik heb ook zo'n periode gehad, maar nu hou ik het bij 2 a 3 keer per week hooguit... gewoon geen tijd meer voorMrJ schreef op 05 december 2002 @ 11:09:
Anders wordt 't ff wwat later np.
Doe ik maar wat RT'tjes met mijn 'normale' account.
Tja, je moet toch wat als je sportschool dicht is op een sinterklaasavond...
This is the Way.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het zag er gewoon erg gaaf uit, vooral die battle in het eerste potje. Overal Bloodlust, Inner Fire en SkeletonsMrJ schreef op 05 December 2002 @ 23:21:
Morgen weer een dag joh.
2x een 4vs4 gedaan, en 2x gewonnen. En eerlijk is eerlijk, we troffen geen gosu players. We kregen alle tijd om een leger voor te bereiden en dan te slachten...
Verwijderd
This is the Way.
Dat wel ja, gelukkig dat ik alles in groepen had verdeeld zodat het casten van spells en andere shit niet echt problemen gaf door eerst een unit aan te klikken in die schokkende bende (nee, geen orgie).Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 23:30:
[...]
Het zag er gewoon erg gaaf uit, vooral die battle in het eerste potje. Overal Bloodlust, Inner Fire en Skeletons. Proc had het heel even zwaar denk ik
.
Da's gaaf, jah! Vooral als je het combineert met statis trapMrJ schreef op 06 December 2002 @ 08:54:
PS2: De UD guy uit de eerste game was wel aardig bezig. Ik dacht dat het gg was, dus zat daar een beetje uit mijn neus te eten, komt 'ie opeens met een zooi master banshees aan! Voor ik besefte wat er aan de hand was, was ik de helft van mijn Tauren en zeker 1/3 van mijn Shaman en WD kwijt!![]()
Verwijderd
Mja, da's zeker waar natuurlijk, maar ik had ook wel het idee dat ik het me kon veroorlovenMrJ schreef op 06 December 2002 @ 08:54:
PS: nogmaals; goede tegenstanders hadden al die skellies gedispelleden hun hero's upgeleveld.
Verwijderd
heb ik ook meestal, ik kan echt niet spelen met de orc, meestal doe ik dan TC+grunt+shaman. Misschien komt het dat ik zovaak orc heb doordat mijn % bij orc het laagst zijnMrJ schreef op 06 December 2002 @ 16:32:
En Profile heeft gelijk.
random = Orc
Gisteren 2x random, en 2x orc.
ja, maar hoe?Shade schreef op 06 December 2002 @ 17:47:
Orc schopt hevige kont ok?
[ Voor 9% gewijzigd door FrostXL op 06-12-2002 20:08 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 22:37 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 06-12-2002 23:29 ]
sure just msg me.Apocrypha schreef op 06 december 2002 @ 23:28:
Hielko of Shade kan/wil jij zaterdag een duel met me doen? Ik wil ff kijken of mijn nieuwe tactic ook werkt tegen goede tegenstanders. Totdusver ben ik nog ongeslagen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Diadem op 07-12-2002 12:35 . Reden: typo's ]
Replay saven en naar Blizzard mailen. Best grote kans dat ze er wat aan doen. Blizzard is behoorlijk fel op cheaten, en dit is dan wel niet letterlijk cheaten, maar het komt er wel bijna op neer.Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 02:24:
godver, vandaag voor het eerst kennis gemaakt met TKers.. het was een 3v3 game, en ik had een NE en een Orc allie.. de NE was wel in voor een huntress rush, dus wij bouwen, aanvallen, en hadden bijna 1 basis gemold.. ondertussen niet oplettende wat de Orc aan het doen was, had ie 6 towers in mijn basis gezet, en 12 catapults richting die van mn NE allie..
en toen aanvallen.. wat een eikel, en toen we beide behoorlijk dood waren (hadden ook nog 3 tegenstanders), vertelde hij dat ie het deed voor zijn clangenoot in het andere team..
Wie is wie? Ik zie geen noobs eigenlijk? Geen echte tenminste...Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 04:07:
Hoe noob kan je ally zijn....
home.planet.nl/~vanle117/NOOB.w3g
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Btw Hielko je bent er ook nooit
[ Voor 17% gewijzigd door Diadem op 07-12-2002 13:02 ]
Verwijderd
Thank you! Vooral Undead vs Orc had ik ff nodigDiadem schreef op 07 December 2002 @ 12:34:
Ik had nog beloofd een paar undead replays te posten hier. Ik dacht dat ik nog wat mooie 1.03 replays had, en dat is ook zo, alleen ik weet niet welke het zijn. En ik kan het ook niet echt meer kijken. Dus jullie zullen het moeten doen met 3 toch ook nog erg mooie 1.04 replays.
1. Dat helpt geen moer joh, ik heb het ook eens gehad, zie: Verwijderd in "Het grote Warcraft III topic deel 6" . Je zou kunnen zeggen dat het nog oneerlijker is omdat ie het voor z'n clanmate deed, alleen je kunt die chats niet meer zien dus ja...Diadem schreef op 07 December 2002 @ 12:45:
[...]
1.Replay saven en naar Blizzard mailen. Best grote kans dat ze er wat aan doen. Blizzard is behoorlijk fel op cheaten, en dit is dan wel niet letterlijk cheaten, maar het komt er wel bijna op neer.
4 vs 2 is niet echt eerlijk.
[...]
2.Wie is wie? Ik zie geen noobs eigenlijk? Geen echte tenminste...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 13:09 ]
You're welcome.Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 13:03:
[...]
Thank you! Vooral Undead vs Orc had ik ff nodig.
Ja dat ga ik allemaal niet weer doorlezen hoor1. Dat helpt geen moer joh, ik heb het ook eens gehad, zie: Verwijderd in "Het grote Warcraft III topic deel 6" .
Ja. Toen ik dat berichtje eerst poste was ik nog maar net begonnen met replay bekijken. Was toen net bij het stukje waarin die ne en und die hopeloos mislukte rush deden op oranje.edit: Ik zie dat je net je bericht ge-edit hebt Diadem . Ze speelden idd alle 4 nogal vaag, moeilijk te zeggen wie Chappie nou was .
[ Voor 12% gewijzigd door Diadem op 07-12-2002 13:12 ]
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 13:42 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Dat vind ik nou echt laagVerwijderd schreef op 07 december 2002 @ 02:24:en toen aanvallen.. wat een eikel, en toen we beide behoorlijk dood waren (hadden ook nog 3 tegenstanders), vertelde hij dat ie het deed voor zijn clangenoot in het andere team..
werd tijd hoop dat je beroerde mirco wat beter word
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq