Het grote Warcraft III topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me dat Blizzard zoiets zelf als eerste aankondigd :)

ps: w00h00 ik heb een blauw draakje eindelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik gebruik soms skeletons met necro's.
ik bewaar me mana altijd voor cripple, relaxt in het begin van de battle.
pas als er dode gaan vallen gooi ik misschien skeletons op auto :)

ik ben eigenlijk ook geen undead player, maar undead is soms wel grappig om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die veel undead speelt, en eens een goede 1vs1 replay kan posten? Ik weet wel dat ik ze overal op het internet kan vinden, maar het zou natuurlijk mooier zijn als ik er een van een van jullie kon zien. Kunnen we er even over discussiëren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat voor iets wat op isonews.com staat? een of andere addon? Of zijnd at die msisies uit de demo? of issie un-official :? :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

= illegaal, maar kijk maar op is*news.com > game.

Edit: Ah, opheldering :).
Warhazard Return Of Darkness *UNOFFICIAL USER-MADE*

Unofficial dus...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 22:08:
Is er iemand hier die veel undead speelt, en eens een goede 1vs1 replay kan posten? Ik weet wel dat ik ze overal op het internet kan vinden, maar het zou natuurlijk mooier zijn als ik er een van een van jullie kon zien. Kunnen we er even over discussiëren :).
Ff zoeken...

Ik heb wel een paar hele mooie 1.03 replays. Als dat helpt?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

ik heb ook wel grappige replays
maar dan zijn al mijn secret's out!!!!!!!11111111 noooooo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 03 December 2002 @ 23:27:
[...]

Ff zoeken...

Ik heb wel een paar hele mooie 1.03 replays. Als dat helpt?
_/-\o_ _/-\o_ Alles is welkom! :)
Shade schreef op 03 December 2002 @ 23:32:
ik heb ook wel grappige replays
maar dan zijn al mijn secret's out!!!!!!!11111111 noooooo.....
Damn, hoopte ik net van een AM te kunnen leren :( :P. Maare, ik wil vooral iemand aan het werk zien die echt een allround overwinning haalt, dus niet alleen ghouls en niet alleen necro's ofzo. Want zelf ben ik daar nog niet al te sterk in met undead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Bah, bah, bah wat is Stormguarde toch een ongelovelijke $%^%-map!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 04 December 2002 @ 00:16:
Meestal ben ik wel blij als ik Stromguarde krijg, 3vs3 dan. Lekker sterke creeps, easy mining. Wat ik een rotmap vind, is Timbermaw Hold en sneeuwmaps. Ik heb vandaag voor het eerst (denk ik) gewonnen @ Timbermaw.

Maar wat vind je dan zo verrot aan Stromguarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 00:22:
[...]

Meestal ben ik wel blij als ik Stromguarde krijg, 3vs3 dan. Lekker sterke creeps, easy mining. Wat ik een rotmap vind, is Timbermaw Hold en sneeuwmaps. Ik heb vandaag voor het eerst (denk ik) gewonnen @ Timbermaw.

timbermaw is gewoon de 2 mijnen in het midden van de map creepen voor kickass items en dan zorgen dat je de tegenstander outteched of outbuild :) ... echt een spelletje dat je ervoor zorgt dat de tegenstander niet kan expanden. Ik ben niet echt een fan van die map iig...

Enneh Stromguarde... mjah, eerst had ik er een superhekel aan, maar ik ben em gaan waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 22:08:
Geen 1on1, wel 3on3's, is 1on1 een pre? ;)

Die anderen kan ik eventueel morgen wel ff uppen

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 04 December 2002 @ 00:41:
[...]

Geen 1on1, wel 3on3's, is 1on1 een pre? ;)

Die anderen kan ik eventueel morgen wel ff uppen
Alle 1337 replays zijn uiteraard welkom hoor :). Het is gewoon zo dat ik in teamverband altijd wel goed speel, al verlies ik sta ik meestal ook nog wel in de top 3 zeg maar (bij 3vs3 en 4vs4 dus 8)7 ). Maar solo ga ik af en toe best hard in de teil. Soms, zoals laatst, omdat ik op een map kom die ik nauwelijks/nooit gespeeld heb, maar vaker doordat ik een bepaalde 'support' mis die je dan in 3vs3 bijv. wel hebt. En ik vroeg me dus af hoe jullie hier een beetje mee om gaan bij solo games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 00:22:
[...]

Te weinig ruimte voor grote gevechten en microën vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 08:45:
[...]

Te weinig ruimte voor grote gevechten en microën vind ik...
Stromguarde vind ik juist geweldig, als je snel creeped heb je in een mum van tijd lvl 6, met POTM is dat best wel kewl >:)

Ook zitten er veel exps, dat vind ik altijd wel gaaf :) Alleen moet je dan geen ally hebben die z'n exp vlakbij z'n base niet eens neemt :/

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

FF een vraag...
Als je een 2 masks of death hebt werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
voglens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Hielko schreef op 04 december 2002 @ 00:16:
hoezo? :+

de mijnen zijn wel a relaxt maar wel veel sterke creeps. 5 footies met defence en creepen maar. staan veel sterke ranged creeps.

mm beetje late reactie van me...

[ Voor 6% gewijzigd door Rody op 04-12-2002 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

PromWarMachine schreef op 04 december 2002 @ 12:15:

Stromguarde vind ik juist geweldig, als je snel creeped heb je in een mum van tijd lvl 6, met POTM is dat best wel kewl >:)

Ook zitten er veel exps, dat vind ik altijd wel gaaf :) Alleen moet je dan geen ally hebben die z'n exp vlakbij z'n base niet eens neemt :/
Waarom is level 6 nu zo cool? Zeker als Potm boeit het totaal niet, je hebt een praktisch waardeloze ultimate. Als je toch een hero met voordeel wil noemen op Stromguarde, dan kies ik voor AM. Die heeft al de sterkste ultimate van het spel, en op redelijk grote map met zoveel expansions, w00t...

Maar Stromguarde is speciaal vanwege het feit dat het lastig creepen is. Als undead bijvoorbeeld raak je daar heel snel ghouls kwijt, dat is een nadeel. En de map is krap, er is weinig ruimte voor grote battles. Afhankelijk van je speelstijl zijn dat veel grotere voordelen of nadelen dan dat kleine beetje extra exp.

Ikzelf heb een hekel aan Lost Temple in 1v1. Op 2v2 is ie perfect, maar 1v1 verlies ik er echt altijd.

En The Crucible of Golems in the Mist. Dat zijn kutmappen. Veel te groot, te weinig creeps, veel te veel van die golems die je niet kunt sleepen...

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Waardeloze ultimate? Verre van dat zou ik denken, geef je POTM een ams/invul potion en hang er eventueel nog wat air boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ben net 3x weer geownd door tauren/gruntz + mass witch & Shamans.

How the hell do you beat that sh*t met undead. Ik heb poss + crypt + abo geprobeerd maar die hoeren tc ownd mijn units extreem had. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
How the hell do you beat that sh*t met undead.
Air geprobeerd? --> 10+ gargs en wat frosties bijv.
Necro's met cripple op de hero's/tauren?
Als je een ultimate hebt in de vorm van D&D of Infernal --> op de casters knallen
Taurens webben met je Crypt Fiends?
Focussed fire op de TC? ff insluiten hoeft geen probleem te zijn denk ik...

Hopen dat de ander disconnect? :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 04-12-2002 15:07 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

Row schreef op 04 december 2002 @ 12:42:
FF een vraag...
Als je een 2 masks of death hebt werkt dat?
volgens mij nie stackable ..

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met die exp pack? wel unofficial, maa rik ga em nu installen (wc3 sp eigenlijk nooit uitgespeeld, tijdens ud campaign genokt, dat zoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 04 December 2002 @ 15:07:
[...]

Als je een ultimate hebt in de vorm van D&D of Infernal --> op de casters knallen

Crypt Fiends kunnen geen ground units webben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, ik heb ff de exp pack geïnstalled en heb de engelse manual even online gezet. Zoals jullie zien is het dus een soort pack met allerlei kleine campaign en online-spel varianten. Best leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 16:28:
[...]

Crypt Fiends kunnen geen ground units webben ;)
Dan posses je maar wat raiders, die kunnen het wel!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raiders vind ik een van de leukste en beste units van eht spel, vooral door de ensnare en MASTER dmg vs buildings. Dat roelt echt om met 2 legers van 6 raiders om beureten je vijandelijke basis aan te vallen (dus steeds de anders, en dan weer allebei tegelijk). Echt kewl! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

HIValicious schreef op 04 December 2002 @ 16:10:
[...]

volgens mij nie stackable ..
Kweet het ik had ze namelijk vanmiddig er 2 en als je de specs van een mask ziet dan zegt ie niet van "do not stack with .... "

Dus eerlijk gezegt zou ik het weten :S
Iemand anders mischien nog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Je kan er wel 6 hebben, maar 1 werkt er maar lijkt 't...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Row schreef op 04 december 2002 @ 17:37:
[...]

Kweet het ik had ze namelijk vanmiddig er 2 en als je de specs van een mask ziet dan zegt ie niet van "do not stack with .... "

Dus eerlijk gezegt zou ik het weten :S
Iemand anders mischien nog???

Er staat does not stack with vamp. aura; mask != vamp aura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Hielko schreef op 04 december 2002 @ 18:01:

[...]

heeft dus net zo min nut als 2 dreadlords met vamp aura

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Hielko schreef op 04 december 2002 @ 18:01:

[...]

Ja dat staat er dus volgens mij NIET bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Row schreef op 04 December 2002 @ 18:43:
[...]

Ja dat staat er dus volgens mij NIET bij
kan het ook niet vinden :/

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Het is wel natuurlijk dat je al een uitzondering is dat je er één vind laat staan dat je er twee vind maar ik vroeg het me eigenlijk gewoon af, als niemand het weet pecht gehad ik zou je natuulijk ook eens kunnen uittesten op een LAN server maarja welk level heeft standaard 2 mask's of death erin...

Maarja kijk maar als iemand toevallig nog een goeie ingeving krijgt of zo hoor ik het wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 04 december 2002 @ 22:03:
Het is wel natuurlijk dat je al een uitzondering is dat je er één vind laat staan dat je er twee vind maar ik vroeg het me eigenlijk gewoon af, als niemand het weet pecht gehad ik zou je natuulijk ook eens kunnen uittesten op een LAN server maarja welk level heeft standaard 2 mask's of death erin...

Maarja kijk maar als iemand toevallig nog een goeie ingeving krijgt of zo hoor ik het wel!!!
Da's toch heel simpel? Maak een level met de editor en pleur er 2 masks in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 04 december 2002 @ 15:07:
[...]

Je word als keihard geownd door die mass shamas + witch
Purge + Healing

Necro's cripple heb ik gedaan werd geownd door tc (lvl 7)
Ik had lich eerst daarna Dread. Dread was lvl 3 :(
Mijn ghouls en abos werd tikkie hard geownd :(
Enduarance + Bloodlust. Dan werkt die cripple ook geen moer meer.
Jah Attack speed Average en Move Slow. Nou nou dat helpt veel....

Wel stront irritant die Stunned ward en Stomp. 1x stomp is dag ghouls, en een stunned erbij is weg abos. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*proest*

net een vaag potje gehad samen met Mr.J ... 2v2 AT

Op een gegeven moment heeft een van onze tegenstanders per ongeluk z'n chat op 'to All' gezet... Dus we zien op een gegeven moment:

'are you ready?'
'lets attack'
'I follow you'
*tijdje stilte*
worden we aangevallen door 10 ghouls en 2 hero's, we TP'en effe onze 6 grunts + 12 ghouls in incl heroes, vermorzelen dat legertje zonder ook maar een unit te verliezen (op een minende acolyte na)... horen we enige seconden later:

' I think we did allright there'
'lets attack again now'
*weer stilte*

komen ze weer aan met een soortgelijk legertje... word evenhard weer weggevaagd, en ondertussen creepen wij de hele map leeg. Daarna weer:

'I think we really did some damage just now!'
'this is going well so far'

Echt waar ik had het effe niet meer zeg :) zat met tranen in m'n ogen te lachen :D
Einde game, wij iets van 118 en 107 units killed, zij iets van 6 en 11 units killed...

Anyway, dat wou ik effe kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
LOL! :o

Zojuist 2 very funny opponents gehad zeg, ik lag echt onder de bank van het lachen.

Profile was zoals gewoonlijk met random weer eens Orc, en ik Undead tegen 2 Undead players.

Maar die grappenmakers chatten met elkaar via "Shift Enter", dus voor iedereen te lezen dus.

Het ging dus continu een beetje zoals volgt:

+ Let's go, follow me
- ok
*wandelen beide met een groepje Ghouls en wat hero's level 1 en 2 mijn basis binnen en worden geslacht nadat ze welgeteld 2 Acolytes gekilled hebben
+ Not so bad ej?
- Yes, come on again
*wandelen ff later beide met een iets groter groepje Ghouls en wat hero's level 2 en 3 mijn expo binnen, slagen erin 2 ziggurats te vernietigen (mijn Acolytes zijn allang ff om de hoek gaan staan) en krijgen weer heel hard op hun kloten.
+ That was good!
- Yes it was!

etc.

Echt lachen dit. :D 8)7

Waren al mijn opponents maar zo!

GoT clan?

Zijn er hier mensen die er zin hebben om 's avonds wat 3vs3 / 4vs4 AT games te spelen met andere Gotters?

Zo ja, zou het misschien leuk zijn dat ieder ook een nieuw account aanmaakt die eruit ziet als:

%gotusername%[GoT]

Dus zoals: MrJ[GoT] :)

Laat 't ff weten en misschien bestormen we wel met een groepje de ladder!

* MrJ checked zijn stats

Eh...

Laat dat ladder gebeuren maar... Dus f*ck de ladder en let's have some fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heeft wel indruk gemaakt heh :) :D

ps : ik heb de replay trouwens gesaved... briljant om nog een keer op de lachspieren te werken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Dubbelpost met Mr.j? >:)

Idd, erg funny :).

Vandaag weer 2AT gespeeld. We zijn eindelijk LVL9, zit er wel beter uit :). In ieder geval moeten we tegen ook LVL9 AT-ers, wij ons dus goed voorbereiden. Wij zijn random, ik word Human, me ally NE. Zij zijn NE+Orc. Wij zijn best wel lekker bezig, ffs creepen, en dan willen we op Gnoll Wood die kamp links onder creepen, zien we opeens links van ons, een beetje voor me basis hun hele leger (ik zat links-onder). Wij komen daar aan.....zij hebben mij gewoon geTOWERED! 2 LVL9 fags, zetten pal voor me basis (waar ik notabene 2 minuten geleden checkte) 4 towers, 2 moonwells en een AOW neer. We ownen ze 50-50 (me footies hadden natuurlijk geen defend, gelijk gedaan toen ik ze zag). Gelukkig had ik wat towers in me base, dus zij een beetje hit-en-run, maar ik blijf mooi thuis :). Me ally komt terug met 1 ballista, ik heb defend + AM + PALA en ownen hun leger, en al die towers hard!

Echt ongeloofelijk. LVL9 AT die dan gaat toweren :(. Naja, daarna was het best wel vrij spel. Hun exp genomen (8 towers :? ), maar met defend + 6 priests was dat geen prob, en ownen ze hard verder. Bah, tower-rushers :(....hmm, eigenlijk :) want wij hebben dus gewonnen.

Maar onze tactiek lijkt wel zijn vruchten af te werpen.
1. Human: footies + AM met WE (soms Blizzard, als we niet tegen NE moeten, maar UD ofzo) met priests die volop healen en inner fire casten. Hierbij 2-3 sorcs voor slow tegen wegrennende heros, units.
2. Undead: tonnen ghouls met UD en DL (als we allebei UD krijgen, dan is 2e hero LICH. Dus 2 liches :9~ ). Ghouls zijn 3/3 goede units :). Soms nog wat necros erbij, al is het alleen maar voor de nova-mana voor de lich. Als we mass air tegenkomen dan is het of gargs, maar liever een paar spidies, gaat wel snel zo. Death Coil + Nova maakt snel werk van vliegende beesten. Een lvl3 sleep rulet wel, ik heb een paar keer bijna een halve leger gryphons (5-6) in slaap getutteld. Op heros heeft het niet zoveel zin, behalve als die wat ultimate doet, of blizzard, of gewoon erg irri is, maar units worden niet zo vaak wakker gemaakt, vooral niet in grote battles, waar je dat niet eens ziet.
3. Orc: grunts 3/3 met Witch Doctors die dan stun en healing ward spammen over het hele slagveld. Later doen we meestal wat shamans erbij voor bloodlust
4. NE: Hunts (ong 6-8) en a lot of archers en 6-8 dryads. Hunt/Archer is 3/3, met voor archer die extra uit de AOW....hun focus fire is superdodelijk.

We kopen natuurlijk vaak Scroll of Protections, wat minder vaak scroll of healings.

Oh, en met dit tactiek, hebben we nu als LVL9 zijnde, onze laatste 8 matches niet verloren :)
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 00:01:
[...]

ps : ik heb de replay trouwens gesaved... briljant om nog een keer op de lachspieren te werken :)
Helaas worden de chats niet opgeslagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkvater op 05-12-2002 00:06 . Reden: extra quote ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT clan ey :9. Klinkt wel zo verleidelijk natuurlijk. Ik zag jullie vanavond al ff in de b.net chat met jullie 'clan-accounts' :).

Maar ik houd me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Diadem schreef op 04 december 2002 @ 14:41:
[...]

Waarom is level 6 nu zo cool? Zeker als Potm boeit het totaal niet, je hebt een praktisch waardeloze ultimate. Als je toch een hero met voordeel wil noemen op Stromguarde, dan kies ik voor AM. Die heeft al de sterkste ultimate van het spel, en op redelijk grote map met zoveel expansions, w00t...

Maar Stromguarde is speciaal vanwege het feit dat het lastig creepen is. Als undead bijvoorbeeld raak je daar heel snel ghouls kwijt, dat is een nadeel. En de map is krap, er is weinig ruimte voor grote battles. Afhankelijk van je speelstijl zijn dat veel grotere voordelen of nadelen dan dat kleine beetje extra exp.

Ikzelf heb een hekel aan Lost Temple in 1v1. Op 2v2 is ie perfect, maar 1v1 verlies ik er echt altijd.

En The Crucible of Golems in the Mist. Dat zijn kutmappen. Veel te groot, te weinig creeps, veel te veel van die golems die je niet kunt sleepen...
Jammer dat ik de replay van net niet opgeslagen heb. Ik had op Stromguarde 2 armies, de kleine (6 units + KOTG ofzo) en de grote (11 Dryads + lvl 6 POTM). Mijn team was met de kleine army aan 't creepen (hun + ik klein dus). Toen kwamen we enemy tegen, wij heel erg dood zeg maar.

Ik ondertussen counteren met grote team, zoals verwacht was er in de enemy base helemaal niets aanwezig, alles was aan het creepen/attacken. Ging die debiel town portallen met z'n huntresses. Hij alles op m'n Starfallende POTM attacken, ik had 3 potions of health 8) Ze was bíjna dood, maar zijn hele army was eerder d00d ;)

Kortom: Hun gingen allemaal terug (1 TP, rest lopend), een gast dood, zijn army dood, hij leaven, rest afgeslacht. Ging héél leuk :)

Mass Teleport is inderdaad ook wel :9~ op die map :*)

De beloofde replays:
Human @ Stromguarde
Undead game @ donker bos dacht ik

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 05-12-2002 00:16 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 00:07:
GoT clan ey :9. Klinkt wel zo verleidelijk natuurlijk. Ik zag jullie vanavond al ff in de b.net chat met jullie 'clan-accounts' :).

Maar ik houd me aanbevolen.
Maak maar een account alvast aan dan.

Waltor[GoT] zullen we maar zeggen. :)

Voeg dan ff MrJ[GoT] en Profile[GoT] aan je friends list, dan kunnen we misschien AT'en vanavond ofzo?
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 00:01:
[...]

Hehe, zeker.

Vandaag al aan zeker 4 collega's verteld. Maar dat zijn geen WC3 spelers dus die zagen de humor er jammergenoeg niet echt van in. :P

En chatlogs worden idd niet bewaard... ;(

Volgende keer dat we ze treffen maken we wel wat screenies dan. :)

[ Voor 40% gewijzigd door MrJ op 05-12-2002 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o [got] :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ik zal vanavond ook wel ff een got account aanmaken
Rody[GoT] wordt het dan denk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Verzamelen in channel gotwar om 20.00u (of eerder)?

/edit
Als Profile het ook goed vind dan. :)

[ Voor 33% gewijzigd door MrJ op 05-12-2002 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 05 December 2002 @ 10:39:
Verzamelen in channel gotwar om 20.00u (of eerder)?

/edit
Als Profile het ook goed vind dan. :)
Hey, I'm all for that... ik hoop alleen dat ik dan klaar ben met werken :)
maar dat zal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Anders wordt 't ff wwat later np. :)

Doe ik maar wat RT'tjes met mijn 'normale' account.

Tja, je moet toch wat als je sportschool dicht is op een sinterklaasavond... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waltor[GoT] it is :). Ik moet alleen wel werken tot 20.00 uur, en al met al wil dat er wel eens toe leiden dat ik pas om half negen speelklaar ben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 05 december 2002 @ 11:09:
Anders wordt 't ff wwat later np. :)

Doe ik maar wat RT'tjes met mijn 'normale' account.

Tja, je moet toch wat als je sportschool dicht is op een sinterklaasavond... ;(
Bweheh... ga je echt iedere dag fitnixen? Ik heb ook zo'n periode gehad, maar nu hou ik het bij 2 a 3 keer per week hooguit... gewoon geen tijd meer voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Yep, 5x per week. :P

Zat op 6x per week sporten, maar deed toen nog MuayThai erbij (= kickboxen +knie en elleboog).

Het is een levens wijze eigenlijk. Zie hieronder voor iets meer info. :)
[rml]MrJ in "[ Trainen] hoe borstkas gespierd krijgen "[/rml]

Vandaar dat ik normaal pas om 21.00u op B.net te vinden ben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Darkvater schreef op 05 December 2002 @ 00:03:
[...]

tacic

Helaas worden de chats niet opgeslagen.
ik ga dit maar ook een keer proberen met AT. ik verlies namelijk contant met AT :/
echt onbegrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik zit in de SA clan:

Name HIV.SA

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

iemand een link naar de demo?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Dan ben ik Darkvater[GoT], kan vanavond wel hoop ik :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
SA? Een wc3 clan genaamd sA bestaat ook al tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

Hij geeft toch gewon aan dat ie in die clan zit :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jaguar645 vanavond niet surprises aan het uitpakken is ben ik vanavond eindelijk ook weer eens present :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

hielko bedoelt of HIV in SA of sA zit, of dat het dezelfde klan is

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah :).

Ik was te zenuwachtig vor de sint i guess... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahaha, [GoT]-clan rules all!! later post ik nog wel een replay, maar oh man, it was cool!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit man... door een avondje met een ander team te spelen heb ik de eerste [GoT] sessie alweer gemist :/

af en toe wel balen dat je friends list 2 schermen lang is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Morgen weer een dag joh. :)

2x een 4vs4 gedaan, en 2x gewonnen. En eerlijk is eerlijk, we troffen geen gosu players. We kregen alle tijd om een leger voor te bereiden en dan te slachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 05 December 2002 @ 23:21:
Morgen weer een dag joh. :)

2x een 4vs4 gedaan, en 2x gewonnen. En eerlijk is eerlijk, we troffen geen gosu players. We kregen alle tijd om een leger voor te bereiden en dan te slachten... :)
Het zag er gewoon erg gaaf uit, vooral die battle in het eerste potje. Overal Bloodlust, Inner Fire en Skeletons :). Proc had het heel even zwaar denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei wat zou ik graag meedoen met deze GoT potjes, maar ik weet cker dat mijn pc dat nooit houd, en inzakt tot minder dan 1 fps :p .. doe maar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jah dr is idd een dk clan die heet sA maar wij zijn SA (Sexy Assasins :P) is wel tof enz zijn allemaal koele gasten :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 23:30:
[...]

Het zag er gewoon erg gaaf uit, vooral die battle in het eerste potje. Overal Bloodlust, Inner Fire en Skeletons :). Proc had het heel even zwaar denk ik :).
Dat wel ja, gelukkig dat ik alles in groepen had verdeeld zodat het casten van spells en andere shit niet echt problemen gaf door eerst een unit aan te klikken in die schokkende bende (nee, geen orgie).

F1 = Hero1
F2 = Hero2
1 = 6 Tauren
2 = leeg
3 = 10 Shaman
4 = 10 Withc Docters

Dat was wel een lekker legertje... :) Overal Bloodlust, Statis trap en Healing wards van mij, en Innerfire en skellies van de rest.

PS: nogmaals; goede tegenstanders hadden al die skellies gedispelleden hun hero's upgeleveld. :P

Ikzelf had 1 keer in een 3vs3 3 UD tegenover me. In de eerste confrontatie verloren we veel units en zij hun ghouls, maar doordat de Necro's daarachter skellies zaten te pompen TPte die grappenmakers terug ("back, or they finish us!").

Maar ik niet, want ik had nl. 3 WoN's in mijn inventory. Dus na 8 dispells waren er geen skellies meer, en mijn hero (Demonhunter) ging van level 3 naar level 6.

Dus eenmaal in meta, met l3 Evasion raped ik hun necro's en overgebleven Lich hard, keihard. >:) :P

PS2: De UD guy uit de eerste game was wel aardig bezig. Ik dacht dat het gg was, dus zat daar een beetje uit mijn neus te eten, komt 'ie opeens met een zooi master banshees aan! Voor ik besefte wat er aan de hand was, was ik de helft van mijn Tauren en zeker 1/3 van mijn Shaman en WD kwijt! :{ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
vanavond weer, gaan we weer 4vs 4 of 3 vs 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 06 December 2002 @ 08:54:
PS2: De UD guy uit de eerste game was wel aardig bezig. Ik dacht dat het gg was, dus zat daar een beetje uit mijn neus te eten, komt 'ie opeens met een zooi master banshees aan! Voor ik besefte wat er aan de hand was, was ik de helft van mijn Tauren en zeker 1/3 van mijn Shaman en WD kwijt! :{ |:(
Da's gaaf, jah! Vooral als je het combineert met statis trap >:) Heb je alle tijd om de units uit te kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 06 December 2002 @ 08:54:
PS: nogmaals; goede tegenstanders hadden al die skellies gedispelleden hun hero's upgeleveld. :P
Mja, da's zeker waar natuurlijk, maar ik had ook wel het idee dat ik het me kon veroorloven :+. Ik zal de volgende keer wel ffies meer crippelen, en maybe nog wat abo's met Frenzy erbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Klink al beter.

Gooi er ook wat Gargs tussen, en veel, zeer veel Ghouls (dual aura).

Zeker in het begin aangezien ik aan het hard techen ben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de nieuwsgierigen: hier zijn de replays van onze 4vs4 games van gisteren:

www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/GoT4vs4.w3g
www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/GoT4vs4_2.w3g

Happy watching :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
we hebben toch een human erbij zitten met een AM aura, dus die magic units hebben lekkere mana regenaration :)

ik ben er nog steeds niet uit welk volk ik nou zou nemen :P
zal ik het dan maar bij NE blijven ofzo, dan hebben we van alles wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
En Profile heeft gelijk.

random = Orc

Gisteren 2x random, en 2x orc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

MrJ schreef op 06 December 2002 @ 16:32:
En Profile heeft gelijk.

random = Orc

Gisteren 2x random, en 2x orc. :)
heb ik ook meestal, ik kan echt niet spelen met de orc, meestal doe ik dan TC+grunt+shaman. Misschien komt het dat ik zovaak orc heb doordat mijn % bij orc het laagst zijn :|

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Orc schopt hevige kont ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Shade schreef op 06 December 2002 @ 17:47:
Orc schopt hevige kont ok?
ja, maar hoe?
tacs + BO's zijn welkom

[ Voor 9% gewijzigd door FrostXL op 06-12-2002 20:08 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn alle [GoT]'ers? Ik was net wel online, maar ff beneden, en toen ik terugkwam was iedereen weg :(. Een dag zonder 4vs4 [GoT]-battle is een dag niet geleefd :P.

edit: Nu is het tijd voor een pilsje in de stad :9.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

ik kan zometeen wel, iemand up for it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

WTF !?! ik heb vandaag alleen maar gewonnen en ik heb 3 losses erbij :? . Hoe de fuck kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

ik zit op bnet mensen! Onder Darkvater[NL]. Dus als iemand wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko of Shade kan/wil jij zaterdag een duel met me doen? Ik wil ff kijken of mijn nieuwe tactic ook werkt tegen goede tegenstanders. Totdusver ben ik nog ongeslagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 06-12-2002 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Apocrypha schreef op 06 december 2002 @ 23:28:
Hielko of Shade kan/wil jij zaterdag een duel met me doen? Ik wil ff kijken of mijn nieuwe tactic ook werkt tegen goede tegenstanders. Totdusver ben ik nog ongeslagen.
sure just msg me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

cool tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
* Hielko heeft morgen vandaag vast ook wel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver, vandaag voor het eerst kennis gemaakt met TKers.. het was een 3v3 game, en ik had een NE en een Orc allie.. de NE was wel in voor een huntress rush, dus wij bouwen, aanvallen, en hadden bijna 1 basis gemold.. ondertussen niet oplettende wat de Orc aan het doen was, had ie 6 towers in mijn basis gezet, en 12 catapults richting die van mn NE allie..

en toen aanvallen.. wat een eikel, en toen we beide behoorlijk dood waren (hadden ook nog 3 tegenstanders), vertelde hij dat ie het deed voor zijn clangenoot in het andere team.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe noob kan je ally zijn....

home.planet.nl/~vanle117/NOOB.w3g

:'( :'( |:( |:( :( :( ;( ;(

Btw Hielko je bent er ook nooit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik had nog beloofd een paar undead replays te posten hier. Ik dacht dat ik nog wat mooie 1.03 replays had, en dat is ook zo, alleen ik weet niet welke het zijn. En ik kan het ook niet echt meer kijken. Dus jullie zullen het moeten doen met 3 toch ook nog erg mooie 1.04 replays.

Ik ben Diadem of MeEatBrains.

De eerste replay is een rush op een niet heel erg goed NE. Maar je kunt wel mooi mijn rush-strat zien.
De tweede en derde replays zijn tegen orc. Heel erg dooie orc. Die op PI is de beste, die op gwood is ook wel leuk.

MeEatBrains vs een level ?? Night Elf @ Plunder Isle. Rush!
Diadem vs een level 15 orc @ Plunder Isle
MeEatBrains vs een level 10 orc @ Gnoll Wood

[ Voor 1% gewijzigd door Diadem op 07-12-2002 12:35 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 02:24:
godver, vandaag voor het eerst kennis gemaakt met TKers.. het was een 3v3 game, en ik had een NE en een Orc allie.. de NE was wel in voor een huntress rush, dus wij bouwen, aanvallen, en hadden bijna 1 basis gemold.. ondertussen niet oplettende wat de Orc aan het doen was, had ie 6 towers in mijn basis gezet, en 12 catapults richting die van mn NE allie..

en toen aanvallen.. wat een eikel, en toen we beide behoorlijk dood waren (hadden ook nog 3 tegenstanders), vertelde hij dat ie het deed voor zijn clangenoot in het andere team.. |:(
Replay saven en naar Blizzard mailen. Best grote kans dat ze er wat aan doen. Blizzard is behoorlijk fel op cheaten, en dit is dan wel niet letterlijk cheaten, maar het komt er wel bijna op neer.
4 vs 2 is niet echt eerlijk.
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 04:07:
Hoe noob kan je ally zijn....

home.planet.nl/~vanle117/NOOB.w3g

:'( :'( |:( |:( :( :( ;( ;(

Btw Hielko je bent er ook nooit 8)7
Wie is wie? Ik zie geen noobs eigenlijk? Geen echte tenminste...

[edit]
Ik vind eigenlijk allevier de partijen behoorlijk n00b. Die NE is wel goed, maar die maakt een paar hele grote fouten. Die undead is ook wel redelijk, maar doet toch ook hele vreemde dingen. En die twee humans zijn gewoon slecht. I_love_war is nog wel redelijk op zich, alleen wat een geklungel met aanvallen en expansions. Die andere human klungelt op dezelfde manier maar 3x zo hard.

Heel vaag einde, waarom gingen die NE en und tegelijk weg?

[ Voor 17% gewijzigd door Diadem op 07-12-2002 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 07 December 2002 @ 12:34:
Ik had nog beloofd een paar undead replays te posten hier. Ik dacht dat ik nog wat mooie 1.03 replays had, en dat is ook zo, alleen ik weet niet welke het zijn. En ik kan het ook niet echt meer kijken. Dus jullie zullen het moeten doen met 3 toch ook nog erg mooie 1.04 replays.
Thank you! Vooral Undead vs Orc had ik ff nodig :).
Diadem schreef op 07 December 2002 @ 12:45:
[...]

1.Replay saven en naar Blizzard mailen. Best grote kans dat ze er wat aan doen. Blizzard is behoorlijk fel op cheaten, en dit is dan wel niet letterlijk cheaten, maar het komt er wel bijna op neer.
4 vs 2 is niet echt eerlijk.

[...]

2.Wie is wie? Ik zie geen noobs eigenlijk? Geen echte tenminste...
1. Dat helpt geen moer joh, ik heb het ook eens gehad, zie: Verwijderd in "Het grote Warcraft III topic deel 6" . Je zou kunnen zeggen dat het nog oneerlijker is omdat ie het voor z'n clanmate deed, alleen je kunt die chats niet meer zien dus ja...

2.Ik vond groen wel aardig noob, constant alleen maar footies maken, en later wat sorcs omdat orange dat ook deed. Verder was ie ook nogal dom bezig om steeds die Undead aan te willen vallen :Z :z.

edit: Ik zie dat je net je bericht ge-edit hebt Diadem :). Ze speelden idd alle 4 nogal vaag, moeilijk te zeggen wie Chappie nou was :?.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 13:03:
[...]

Thank you! Vooral Undead vs Orc had ik ff nodig :).
You're welcome.
1. Dat helpt geen moer joh, ik heb het ook eens gehad, zie: Verwijderd in "Het grote Warcraft III topic deel 6" .
Ja dat ga ik allemaal niet weer doorlezen hoor :)
Wel balen dat het niet werkt. Beetje slecht van blizzard. Ach ja, ik denk dat ze gewoon niet de tijd hebben alle replays te bekijken.

[/quote]2.Ik vond groen wel aardig noob, constant alleen maar footies maken, en later wat sorcs omdat orange dat ook deed. Verder was ie ook nogal dom bezig om steeds die Undead aan te willen vallen :Z :z.[/quote]

Groen was de minst slimme van het stel idd. Maar echt noob was hij niet. Hij deed meteen heel slim townportal toen oranje gerushed werd. En zijn micro was niet ongelooflijk slecht.

Die rush van de NE en undead was trouwens ongelooflijk bagger. Rushen, verliezen, en alles dood laten gaan. Stom... Maar dat deden ze allevier, telkens het hele leger dood laten gaan als ze een slag verloren, of proberen weg te lopen. Kennelijk nog nooit van TP gehoord. Wat dat betreft vond ik ze allemaal noob.

En wat doe je tegen hippo's? Die alleen air-to-ground kunnen? Juist, dan bouw je flying machines. Zo moeilijk is dat toch niet? Scheelt je een stuk of 5 expansions.

edit:
edit: Ik zie dat je net je bericht ge-edit hebt Diadem . Ze speelden idd alle 4 nogal vaag, moeilijk te zeggen wie Chappie nou was .
Ja. Toen ik dat berichtje eerst poste was ik nog maar net begonnen met replay bekijken. Was toen net bij het stukje waarin die ne en und die hopeloos mislukte rush deden op oranje.

[ Voor 12% gewijzigd door Diadem op 07-12-2002 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was Chappie oranje (omdat groen zoog) :p

edit:
En wat doe je tegen hippo's? Die alleen air-to-ground kunnen?

Voorzover ik weet kan een hippo alleen air to air. Bedoel je mounted hippo's? Kunnen die dan niet EN air to ground EN air to air?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

yep mounted hippos kunnen t alletwee :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Ah eindelijk een nieuwe muis, GOGO MICRO YES :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 02:24:en toen aanvallen.. wat een eikel, en toen we beide behoorlijk dood waren (hadden ook nog 3 tegenstanders), vertelde hij dat ie het deed voor zijn clangenoot in het andere team.. |:(
Dat vind ik nou echt laag :(. Godverdomme, stelletje zieke mensen :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 07 December 2002 @ 15:30:
Ah eindelijk een nieuwe muis, GOGO MICRO YES :+
Beter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Shade schreef op 07 December 2002 @ 15:30: