FrostXL schreef op 30 november 2002 @ 19:32:
Ik vind in rushes of wat kortere games de AM het fijnste omdat hij wel fijn begin skills heeft maar een wat slechtere ulimaite. Voor de langere games vind ik de PotM het fijnst met Starfall
Hoewel het altijd afhangt van de situatie is mass teleport waarschijnlijk, all things considered, de beste ultimate van het spel.
Starfall daarentegen is denk ik een van de slechtste. Het is beter dan Animate Dead, en ook beter dan Tranquility, maar daarmee houdt het ook op.
Mass Teleport is gewoon ongelooflijk goed, omdat je leger en zo ongelooflijk flexibel van wordt. Je kunt expansions heel snel verdedigen, je kunt je enorm snel over de map verplaatsen, etc, etc. En een MT op je ally's shade in de vijandelijke basis is redelijk GG.
Starfall klinkt erg leuk, maar de tegenstander heeft eigenlijk altijd wel iets om het te counteren. Even een sleep of een stun erop, en weg is je starfall. En je kunt ook gewoon nog weglopen. Als je toch een spell wilt die maintained moet worden, dan kies ik voor D&D. Gebouwen lopen niet weg, en gaan hard dood met D&D
Ik ben ook groot fan van Infernal trouwens. Vooral tegen humans is het erg handig als je een infernal sorcs in kunt schieten. Alle sorcs gestunt, en vervolgens gaan ze heel hard dood aan immolation en de damage. En je doet er niets tegen, magic immune.
Ik had daar laatst een leuk potje mee. Hij leek battle te gaan winnen, de meeste van m'n ghouls waren dood en hij had nog wel stuk of wat sorcs en priests. Alle 4 (ik: DL + DK, hij: AM + MK) de hero's waren nog helemaal heel. En toen werd ik ineens level 6, stond er een infernal tussen zijn sorcs, en was het gg
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett