[CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.269 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan? Daarvoor heb ik namelijk een kabel-modem+ server+hub staan, wat moet je dan nog met deze info?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 19:51:
en dan? Daarvoor heb ik namelijk een kabel-modem+ server+hub staan, wat moet je dan nog met deze info?????
??

Misschien voor jou niet nuttig, maar er zijn hier wel meer mensen geregistreerd hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er een router va ngebouwd, tv kaart en onnodige meuk heb ik eruit gehaald :P Doet goed joh!

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel tweakers zitten er op een 56k???? Dus waarom zou het nuttig zijn, iedereen heeft ondertussen toch wel ADSL of kabel-internet :P (Wie gaat er nou zo moeilijk zitten doen voor die €40,- per maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperPaddo schreef op 30 november 2002 @ 20:00:
Ik heb er een router va ngebouwd, tv kaart en onnodige meuk heb ik eruit gehaald :P Doet goed joh!
Eeuwig ZONDE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Nee hoor, werkt prima, weinig lawaai en stroom, en hij doet heel goed.

[ Voor 21% gewijzigd door SuperPaddo op 30-11-2002 20:06 ]

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 20:01:
Hoeveel tweakers zitten er op een 56k???? Dus waarom zou het nuttig zijn, iedereen heeft ondertussen toch wel ADSL of kabel-internet :P (Wie gaat er nou zo moeilijk zitten doen voor die €40,- per maand)
Ja, en heel nederland heeft ook kabel liggen, en adsl kan ook altijd, ook al woon je in een boerendorp.....

maw: stfu, je geeft al die arme modemmertjes nog een schop na zo ;)

zegt ikke terwijl ie @ 160k ff een servicepackje slurpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ik heb kable maar dat is niet helemaal waar, een goede kameraad van mij (geen tweaker) heeft een modem want hij woont buitenaf en daar hebben ze nog nooit van ADSL of KABEL gehoord :P!

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eerlijk gezegd topic niet doorgelezen maar wat zit erin en wat kun je ermee :?
Dat het soort mini pc is ben ik al (onzeker) achter :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Wat betreft de kabel tussen de dvb krt en de uitgang:
Ik heb een picje gemaakt van een GOEDE kabel, zoals ze toen door Centerparks vervangen zijn. De originele serie (zoals ie dus tijdens deze zending is) is niet goed zoals gemeld: Kabel (connector) zit niet goed gemonteerd, daardoor teveel demping.

Afbeeldingslocatie: http://www.djsmiley.com/got/pics/siemenskabel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf?
Dus je moet die kabel gewoon goed aandrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
nog even over die reboots, bij mij start het systeem zomaar opniew en blijft daarna rebooten, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neehee, gewoon een nieuwe kopen/maken, that's all.

@Superpaddo, dan heb je dus niets aan om het boxje als kabelmodem te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 13:09
DJSmiley schreef op 30 november 2002 @ 20:31:
Wat betreft de kabel tussen de dvb krt en de uitgang:
Ik heb een picje gemaakt van een GOEDE kabel, zoals ze toen door Centerparks vervangen zijn. De originele serie (zoals ie dus tijdens deze zending is) is niet goed zoals gemeld: Kabel (connector) zit niet goed gemonteerd, daardoor teveel demping.

[afbeelding]
Is dat een gewone composite-kabel of lijkt dat maar zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

75ohm coax kabel volgens mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

arjandijk schreef op 30 November 2002 @ 20:38:
nog even over die reboots, bij mij start het systeem zomaar opniew en blijft daarna rebooten, wat nu?
heb je het batterijtje los gehad ? Ik had hetzelfde totdat ik dat batterijklemmetje wat had bijgebogen...toen niet meer :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scout77
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01 21:22
arjandijk schreef op 30 november 2002 @ 20:38:
Heb ergens gelezen dat dat iets te maken had met de power save ofzo .... ergens in de bios kon je dat aanpassen .... kan het zo niet vinden in het forum moet je zelf ff zoeken.

Lekker belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

krijg de AB nu met GIRDER nu redelijk onder controle :) opstarten winamp, volume hoger,lager mute en play pause enzo lukt prima. alleen het next knopje lijkt vastgezet als ALT-F4 afsluiten en geeft nog niet het gewenste effect. Girder wordt nl afgesloten voordat ik de knop kan mappen...
Het volume lager knopje doet niks, geeft ook in mijn testprogje alleen de ESC keycode :?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

freddifish schreef op 01 december 2002 @ 00:48:
krijg de AB nu met GIRDER nu redelijk onder controle :) opstarten winamp, volume hoger,lager mute en play pause enzo lukt prima. alleen het next knopje lijkt vastgezet als ALT-F4 afsluiten en geeft nog niet het gewenste effect. Girder wordt nl afgesloten voordat ik de knop kan mappen...
Het volume lager knopje doet niks, geeft ook in mijn testprogje alleen de ESC keycode :?
Wat ik mij dan afvraag is of er nit met een andere aanpassing de op ps2 poort ingevoerde comamndo's zijn te converetren naar een andere toetsaanslag , zodat je de alt-F4 " >> " windows in laat komen als de " N " ofzo.
bijvoorbeeld door je toetsenbord layout keuze te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al DVB software onder 95 aan de praat? Ik heb al wat proggie geprobeerd maar ze zeuren allemaal over bepalde DLL's. Dit lijken met activeX DLL's maar activeX 8.1 werkt niet onder 95. Moet je 98 hebben om DVB software te kunnen gebruiken of kent iemand een proggie voor 95? Ik wil alleen ff testen of er een DVB video signaal op m;n kabel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan denk ik beter hier vragen hoe ik composite video aan de praat krijg, heb namelijk alleen een composite video-in op m'n TV. (en ik heb ook geen VCR)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 10-09 20:56
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 11:59:
Iemand al DVB software onder 95 aan de praat? Ik wil alleen ff testen of er een DVB video signaal op m;n kabel staat.
Hier iedem. Geprobeerd met dat Snipcitv.exe progje, maar dat crashed :(
Misschien handig om het antwoord ook hier te posten.

[ Voor 4% gewijzigd door Martkrui op 01-12-2002 12:27 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
heeft iemand een werkende link naar die

matrox mystique+rainbowrunner w9x driver pack.zip

want ik heb die toch wel nodig nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
ja, die link werkt dus niet, dan krijg ik dit:
Download geweigerd
Het bestand kan niet worden gedownload. De reden staat hieronder vermeld.

Bestand niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:33

klaaz

it's me!

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Download geweigerd

Bestand niet gevonden.

--------------------------------------------------------------------------------
Iets meer zelfwerkzaamheid mag wel hoor... Of moeten we hem ook nog komen installeren bij je?

tip: http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm

zoek maar ergens onderaan.

[ Voor 51% gewijzigd door klaaz op 01-12-2002 13:40 . Reden: quote added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die drivers staan toch in c:\addon\RR_xx\ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 12:09:
Kan denk ik beter hier vragen hoe ik composite video aan de praat krijg, heb namelijk alleen een composite video-in op m'n TV. (en ik heb ook geen VCR)
Je kunt toch bij de matrox drivers aangeven welke video uitgang je gebruikt? Dus rechtermuistoets op de desktop -> properties en dan de tab 'TV Out'. Onderaan kun je dan je output op composite zetten.

Ik heb hem nu nog op scart staan, ik heb het dus niet getest, maar het zou zo moeten werken! Post ff je resultaat, ik wil zelf straks namenlijk ook de composite gebruiken ipv de scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al wat verder gekomen om de DVB kaart aan de gang te helpen. Hieronder mijn resultaten en wat ik gedaan heb.

-Ik heb W98SE UK Upgrade geinstalleerd omdat veel software DirectX 8.1 nodig heeft (en Dx8 doet het niet onder w95 ).
-Ik heb DirectX 8.1 van MS gedownload en geinstalleerd.
-Ik heb DVB_163.zip gedownload (http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/) en uitgepakt
-In configuratie scherm -> systeem -> device manager heb ik de properties van de dvb kaart opgevraagt en op 'update driver' geklikt. Vervolgens de driver uit dvb_163/drivers/win9x aangewezen. Je krijgt nu een nieuwe driver!!!
-Vervolgens kun je DVB163 zelf eindelijk installeren. Dat heb ik dus ook gedaan. Ik kreeg een vage melding over TCP bindings, dat moet ik nog even uitzoeken.
-Na reboot: DVB PCI icoon er bij en......

ik moet nu even gaan zorgen voor een antenne kabel hier. Als jullie hiermee resultaten behalen (ook met andere software) dan hoor ik dat graag (in dit forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die chipcard reader ookk I2C kaartjes lezen en schrijven? 'k heb nog een aantal van die Towitoko kaarten liggen (bij Conrad vandaan). Als dit kan, dan opent dat natuurlijk mogelijkheden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 20:01:
dankje.. ik wil wel € 100,- per maand betalen voor kabel of adsl.. zefs als zou ik maar 30Kbs halen.... NOT AVAILABLE... moet maar eens verhuizen
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 12:09:
heb ik ook, mijn scart aansluiting is ok bewijst mijn broertjes tv. maar ik heb enkel een video in (op mijn Video recorder) .. deze doet niets, of eigenlijk doet hij wel wat... zwart beeld geven..
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:03:
[...]

Je kunt toch bij de matrox drivers aangeven welke video uitgang je gebruikt? Dus rechtermuistoets op de desktop -> properties en dan de tab 'TV Out'. Onderaan kun je dan je output op composite zetten.

Ik heb hem nu nog op scart staan, ik heb het dus niet getest, maar het zou zo moeten werken! Post ff je resultaat, ik wil zelf straks namenlijk ook de composite gebruiken ipv de scart.
duh.. dat heb ik ook wel geprobeert. maar hij lijkt het gewoon niet te doen..
freddifish schreef op 01 december 2002 @ 00:48:
hoe hebbie dit gedaan ? kun je een stappen plan geven ?
doe je het onder win95 of win 98 ?

ik heb girder en een aantal "configuraties" van de girder site gedownload. Onder win95 kon mijn broetje hem niet aan de praat krijgen..

[ Voor 46% gewijzigd door xychix op 01-12-2002 15:33 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 14:26:
Ik ben al wat verder gekomen om de DVB kaart aan de gang te helpen. Hieronder mijn resultaten en wat ik gedaan heb.

-Ik heb W98SE UK Upgrade geinstalleerd omdat veel software DirectX 8.1 nodig heeft (en Dx8 doet het niet onder w95 ).
-Ik heb DVB_163.zip gedownload (http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/) en uitgepakt
-In configuratie scherm -> systeem -> device manager heb ik de properties van de dvb kaart opgevraagt en op 'update driver' geklikt. Vervolgens de driver uit dvb_163/drivers/win9x aangewezen. Je krijgt nu een nieuwe driver!!!
-Vervolgens kun je DVB163 zelf eindelijk installeren. Dat heb ik dus ook gedaan. Ik kreeg een vage melding over TCP bindings, dat moet ik nog even uitzoeken.

ik moet nu even gaan zorgen voor een antenne kabel hier. Als jullie hiermee resultaten behalen (ook met andere software) dan hoor ik dat graag (in dit forum).
eyy.. dat heb ik dus ook allemaal gedaan.. en ik heb nu hetzelfde, heb alle zenders afgezocht op allerlei methodes, maar niets gevonden hier in eindhoven met UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat de verdeel kastjes meespelen, dus die splitters.

Je moet waarshcijnlijk ipv je normale tv output daar voor de data output kiezen, maar hierover gaat ook een discussie op het andere forum en iemand anders gaat dat vanavond uittesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:26:

over die bindingsfoutmelding:
hij wil NDIS protocol installeren en dit kan niet omdat ipx/bla en NetBios niet geinstalleerd mag zijn.

het lijkt erop dat je deze kaart als een soort netwerk device kunt gebruiken (kabelmodem ??) maar deze protocollen kunnen niet samen met ipx en netbios geinstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Rincewind. Ik heb mijn bestelling geanuleerd ook per mail. Er zijn dus weer 2 kastjes beschikbaar voor mensen. Ik heb me geld in iets anders geinvesteerd ;)
Gaarne het bedrag van 110,10 weer terug storten op mijn rekeningsnummer dat ik doorgemaild heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

I_am_akira schreef op 01 December 2002 @ 16:26:
Rincewind. Ik heb mijn bestelling geanuleerd ook per mail. Er zijn dus weer 2 kastjes beschikbaar voor mensen. Ik heb me geld in iets anders geinvesteerd ;)
Gaarne het bedrag van 110,10 weer terug storten op mijn rekeningsnummer dat ik doorgemaild heb.
moet je hiervoor niet in het inkoop topic zijn ?? enne je weet niet wat je mist ! zijn geweldige dingen.. maar je hebt ook weer 2 anderen blij gemaakt ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Klaaz schreef op 01 december 2002 @ 13:35:
[...]

Iets meer zelfwerkzaamheid mag wel hoor... Of moeten we hem ook nog komen installeren bij je?

tip: http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm

zoek maar ergens onderaan.
en welke moeten we dan hebben ?

Rainbow Runner Studio
of
Mystique

ik heb hier isdn.. ik haat dus onnodige downloads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

kan niet wachten totdat hij ook naar mij opgestuurd wordt aankomend weekend :P

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Dankzij de beschrijving van Hasse_m hier alles goed kunnen installeren. Helaas 0 zenders gevonden :( (enschede-essent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe ook geen zenders gevonden. Ik moet wel zeggen dat er gewoon de tv antenne hierboven uit een tv heb getrokken en dat er nog heel wat tussen zit aan kabels en splitters voordat de kabel in de meterkast uit komt.

De tcp/ip fout verdween toen ik bij de netwerk settings een extra MS tcp/ip protocol toe voegde. Alleen meen ik ergens de melding gehad te hebben dat ik dan de hele software opnieuw moest installeren. Dat heb ik nog niet gedaan. Ik snap ook niet waarvoor de dvb kaart tcp/ip nodig zou hebben. Iemand? Als kabelmodem is een goede suggestie, maar weten we dat al zeker?

Overigens heb ik UPC (oplichters) in Doesburg en tevens een kabelmodem van de Chello (zelfde oplichters).

Ik heb dus nog 3 dingen te testen:
1) herinstallatie van de DVB software na toevoegen tcp/ip
2) kabelverbinding, rechtstreeks zonder allerlei andere zooi er tussen, ook zonder chello modem. Probleem is dat m'n vrouw tv zit te kijken, zou het ze geloven dat ik de rekening niet betaald heb als er plotseling alleen sneeuw zichtbaar is?
3) Andere dvb software. Iemand nog goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
weet iemand hoe die sicrypt beveiliging weer uit te schakelen is??

kheb nog wel alle paswoorden, maar in de bios kan ik hem niet meer op disabled zetten. Iemand meer ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

hoe krijg ik de tv-out weer aan de praat na win98 te hebben geinstalleerd ? ik heb nu alles van die matrox-rainbow desktops en powerdesks etc. geinstalleerd maar dat lijkt niet veel toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

hoe hebbie dit gedaan ? kun je een stappen plan geven ?
doe je het onder win95 of win 98 ?

ik heb girder en een aantal "configuraties" van de girder site gedownload. Onder win95 kon mijn broetje hem niet aan de praat krijgen..
het is onder win98 en ik post mijn girder profile wel ergens zo (eerst even uploaden) :)
[edit] hier istie dan : mijn voorlopige GIRDER profiel (winamp-mplayer2-power-volume) [freddifish].GML zeker niet perfect, volume down zit bv onder het P- knopje omdat ik volume - niet uitgelezen kreeg, idem voor next track= P+

over die composite out (niet getest!) er zijn ook in de DVB kaart instellingen voor de output, de matrox kaart is op de DVB kaart doorgelust dus ik denk dat je ook de DVB kaart settings nog iets kan sleutelen onde dvbpci - options - osd & scart.
Er staat iets in de dvbpci.chm helpfile over gelijktijdige output naar scart en video-out, dat kan niet altijd schijnt het.

TV out in win98 moet je via de matrox quickdesk instellen

[ Voor 28% gewijzigd door freddifish op 01-12-2002 19:03 . Reden: link erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
ff een tipje voor iedereen met zo'n kastje

Afbeeldingslocatie: http://www2.drepa.net/aansluitingen/TN_MVC-285X.JPG

dat ijzertje weg halen en dan kun je mooi een ide kabel en voedingsplug naar buiten doen en makkelijk cd-romspeler ofzo aansluiten. En dan kan ie nog gewoon netjes dicht.
(wel nog iets doen tegen die scherpe randjes, ff een plakbandje plakken ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk ijzertje?
Die met dat nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:25
hej bedankt voor de tip ralpy :)

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, volgens mij was die tip al 12 pagina's terug genoemd, maar ok......

Beter gejat, dan slecht verzonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb dus net m'n siemens aangesloten enz.Alles gedaan wat op het papiertje stond, ik boot naar safe mode om de bootdisk dir te renamen, en reboot dan de siemens. Maar na het "windows is starting" scherm gebeurt er niks meer alleen maar een zwart scherm en verder niets :(
heeft iemand een idee wat ik fout doe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 20:27:
Ok, ik heb dus net m'n siemens aangesloten enz.Alles gedaan wat op het papiertje stond, ik boot naar safe mode om de bootdisk dir te renamen, en reboot dan de siemens. Maar na het "windows is starting" scherm gebeurt er niks meer alleen maar een zwart scherm en verder niets :(
heeft iemand een idee wat ik fout doe??
heb je hem toevallig op de tv aangesloten? want je moet eerst in windows de tv-out aanzetten wil ie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, ja hij zit op de tv :P
dan zal ik nu 'm nu ff op m'n monitor aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte schermen bestaan niet onder Windows, alleen blauwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralpy schreef op 01 december 2002 @ 20:14:
ff een tipje voor iedereen met zo'n kastje

[afbeelding]

dat ijzertje weg halen en dan kun je mooi een ide kabel en voedingsplug naar buiten doen en makkelijk cd-romspeler ofzo aansluiten. En dan kan ie nog gewoon netjes dicht.
(wel nog iets doen tegen die scherpe randjes, ff een plakbandje plakken ofzo)
Maar kun je deze wel gebruiken voor bv. je antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Ralpy schreef op 01 December 2002 @ 13:26:
[...]

code:
1
2
3
4
Download geweigerd

Bestand niet gevonden.
ietsje meer inspanning van jouw kant mag natuurlijk ook... je noemt jezelf Tweaker, dus mag je ook wel zien dat in de gegeven link niet de gehele URL is geselecteerd. Dat komt omdat er spaties in de bestandsnaam zitten. Parse kan dit niet aan... ook met %20 niet, omdat mijn page die weer niet pakt (ben ik nu net achter :P )

Als je op de downloadpagina verder had gelezen onder de lijn inplaats van gelijk ALT-F4 te doen:
Klik hier om naar het begin te gaan.
Dan had je een lijst gekregen van alle bestanden... lijkt me sterk dat je 11: matrox mystique+rainbowrunner w9x driver pack.zip niet zou zien staan...

maargoed onthou dat maar voor de volgende keer dan maar ;)

[ Voor 20% gewijzigd door jwbagger op 01-12-2002 20:57 . Reden: edit: mijn page kan geen %20 aan :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi, it's working :D
nu nog ff alle zooi installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
jwbagger schreef op 01 December 2002 @ 20:51:

Als je op de downloadpagina verder had gelezen onder de lijn inplaats van gelijk ALT-F4 te doen:

[...]

Dan had je een lijst gekregen van alle bestanden... lijkt me sterk dat je 11: matrox mystique+rainbowrunner w9x driver pack.zip niet zou zien staan...

maargoed onthou dat maar voor de volgende keer dan maar ;)
ehmm.. die link heb ik goed zien staan, maar die werkt toch niet 8)7
dus had ik hem nog steeds niet.

maargoed, ik snap het niet meer.. en kheb hem ondertussen van de matrox site, dus laten we er maar over ophouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Ralpy schreef op 01 December 2002 @ 21:00:
[...]

ehmm.. die link heb ik goed zien staan, maar die werkt toch niet 8)7
dus had ik hem nog steeds niet.

maargoed, ik snap het niet meer.. en kheb hem ondertussen van de matrox site, dus laten we er maar over ophouden
daar had ik dat driver pack ook vandaan :P ...even gezipt en geupload voor het gemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Een K6-2 400MHz past er gewoon op (het is gewoon Socket7) nu nog de juiste voltages, en multipliers. En een BIOS Update met de juiste herkenning van de proc. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.erik.nl.eu.org/zooi/k61.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Erik1 schreef op 01 december 2002 @ 21:22:
Een K6-2 400MHz past er gewoon op (het is gewoon Socket7) nu nog de juiste voltages, en multipliers. En een BIOS Update met de juiste herkenning van de proc. :)

[afbeelding]
Ja, en een K6-3 550 past ook.... alleen is de voltage/multiplier juist het probleem.... en daar waren we bij 't begin van het topic ook al achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

De BVD kaart, wat heeft dat ding nou voor nut ? ik kan geen signalen vinden op mijn kabel.. heeft het ding nog meer functies ?? kan ik de tv-out ook zonder die kaart gebruiken ?
en de hardware MPEG1 en MPEG2 en/decoding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 01 december 2002 @ 21:30:
[...]

Ja, en een K6-3 550 past ook.... alleen is de voltage/multiplier juist het probleem.... en daar waren we bij 't begin van het topic ook al achter..
Volgens Tom's hardware http://www.tomshardware.com/cpu/00q3/000713/k6-01.html kan er een vcore van 2.2v - 2.8v gebruikt worden met een AMD K6-2(zie tabel onderaan)

Houd je dus over de klok/bussnelheid.

En iemand die graag experimenteerd en geen problemen heeft met het opblazen van processoren ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
ja als ik hem op de tv aansluit krijg ik alleen maar verspringent beeld :|

ik heb er windows 2000 opgezet en alle drivers zijn goed geinstallerd alleen op tv is het heel vreemd :?

iemand een idee'tje??

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

de7geitjes schreef op 01 December 2002 @ 21:54:

ik heb er windows 2000 opgezet en alle drivers zijn goed geinstallerd alleen op tv is het heel vreemd :?

iemand een idee'tje??
't is nog niet eerder gezegd ( ;) ) dus daarom de vraag: je doet het toch wel zo he?
• siemens uitschakelen
• monitor afkoppelen
• tv aansluiten (via scart werkt tot nu toe alleen maar)
• check nogmaals dat je monitor ECHT af is gekoppeld!
• zet tv aan
• stem af op je scartinput
• zet siemens aan

Maarja, dat heb je natuurlijk al gedaan..... dus wat het dán kan zijn, géén idee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

de7geitjes schreef op 01 december 2002 @ 21:54:

iemand een idee'tje??
er waren toch geen rainbowrunner drivers voor win2k ??
in elk geval heb ik gemerkt dat er ook nog TV-out settings in de dvBpci software verstopt zitten. onder options - OSD en scart
na instellen scart-RGB had ik ineens veel strakker beeld op de TV :)
[edit] onder dit menu zitten ook testbeelden voor video out die ook echt een video out (niet scart) testbeeld geven, maar geen gewoon beeld nog helaas...

[ Voor 13% gewijzigd door freddifish op 01-12-2002 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

even iets anders, ik heb er win98 opgezet en mediaplayer 6.4
maar mijn mpeg1 filmpjes lijken nu minder soepel te lopen dan met de originel stokoude mediaplayer :? iemand anders dit ook gemerkt ?
welke directX draait lekker ? heb nu DX5 volgens mij met de matrox drivers meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

freddifish schreef op 01 December 2002 @ 22:35:
even iets anders, ik heb er win98 opgezet en mediaplayer 6.4
maar mijn mpeg1 filmpjes lijken nu minder soepel te lopen dan met de originel stokoude mediaplayer :? iemand anders dit ook gemerkt ?
welke directX draait lekker ? heb nu DX5 volgens mij met de matrox drivers meegekregen
win95: max dx8.0
win98: dx8.1 mogelijk

kortom: je kan dx8.1 draaien. Zie geen reden waarom je dat niet zou doen, lijkt me dat je daar alleen performance mee kan winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 21:40:
[...]

Volgens Tom's hardware http://www.tomshardware.com/cpu/00q3/000713/k6-01.html kan er een vcore van 2.2v - 2.8v gebruikt worden met een AMD K6-2(zie tabel onderaan)

Houd je dus over de klok/bussnelheid.

En iemand die graag experimenteerd en geen problemen heeft met het opblazen van processoren ;)
Dit misschien een optie voor de multiplier??

http://www.tomshardware.com/howto/00q3/000725/t2p4-03.html

Heb op die manier ook een K6-2 350 draaien in een Asus T2P4 mainboard.
(en die AMD's draaien perfect op 66Mhz bus)
Als je dat jumpertje plaats herkend de AMD K6-2 de multiplier 2X als 6 X })

Edit:

Damn. Had ik m'n siemens alvast maar :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 23:08:
[...]

Dit misschien een optie voor de multiplier??

http://www.tomshardware.com/howto/00q3/000725/t2p4-03.html

Heb op die manier ook een K6-2 350 draaien in een Asus T2P4 mainboard.
(en die AMD's draaien perfect op 66Mhz bus)
Als je dat jumpertje plaats herkend de AMD K6-2 de multiplier 2X als 6 X })
Dan moet de 2x multiplier wel aanwezig zijn

code:
1
2
3
4
5
6
7
jp3 jp4
on  on  166/66 2.5x
off on  200/66 3.0x
off off 233/66 3.5x

niet omschreven, puur speculatie.. 
on  off 133/66 2.0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok maar stel zo'n amd k6-2 400 mhz, of zelfs nog beter een k6-2 550 mhz is er op te fixen, is het met die processors en wat extra ram ondersteuning wel mogelijk divxjes af te spelen op dit bakkie? dat zou namelijk ultrawreed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
hehe, eindelijk upload klaar...

Ghostje van de bak, zoals ie ORIGINEEL was, zoals we 'm dus ontvangen hebben uit het plastic.. Dus voor het afronden van de setup, zonder gekloot...

[url removed] ( 235 Mb )

Ik probeer 'm ook naar jwbagger te uppen, maar dat ding timeout telkens... met een sec of 30 ofzo, en in die tijd krijg ik geen 235Mb erdoor... (upload @ 2Mb/sec)

Ik upload m nu naar jwbagger eigen ftp... als hij 'm dan weer op de page kan gooien (ftp?)

Mijn page is nu de enige nog, maar die gooi ik mogelijk weer eraf ivm traffic.

[ Voor 50% gewijzigd door DJSmiley op 02-12-2002 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

thanks! ik heb 'm even opgehaald. Kan hem evt wel mirroren op mijn werk, later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 02 december 2002 @ 00:12:

Ghostje van de bak, zoals ie ORIGINEEL was, zoals we 'm dus ontvangen hebben uit het plastic.. Dus voor het afronden van de setup, zonder gekloot...

http://www2.drepa.net/software/siemens.gho ( 235 Mb )

Ik probeer 'm ook naar jwbagger te uppen, maar dat ding timeout telkens... met een sec of 30 ofzo, en in die tijd krijg ik geen 235Mb erdoor... (upload @ 2Mb/sec)

Ik upload m nu naar jwbagger eigen ftp... als hij 'm dan weer op de page kan gooien (ftp?)

http://www2.drepa.net/aan...MMI%20Back%20Wireless.JPG
Dat vraagtekentje is de line in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

DJSmiley schreef op 02 December 2002 @ 00:12:

http://www2.drepa.net/software/siemens.gho ( 235 Mb )

hmm.. php heeft een max executie tijd van +/- 30 sec. dat zou het wel eens kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

DJSmiley schreef op 02 December 2002 @ 00:12:

check je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 00:01:
[...]

Dan moet de 2x multiplier wel aanwezig zijn

code:
1
2
3
4
5
6
7
jp3 jp4
on  on  166/66 2.5x
off on  200/66 3.0x
off off 233/66 3.5x

niet omschreven, puur speculatie.. 
on  off 133/66 2.0x
Zeer interessante speculatie, en zou best wel eens kunnen

die speculatie past inderdaad mooi in het rijtje, als je van laag naar hoog gaat :

on off 133/66 2.0x
on on 166/66 2.5x
off on 200/66 3.0x
off off 233/66 3.5x

Iemand zin om het uit te testen ? ( op eigen verantwoordelijkheid :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Is er al iemand die de bios geflashed heeft? Want ik moet dat denk ik gaan doen omdat ik toch ben gaan kloten met die sicrypt kaartjes in de bios.

is er alleen een bios die je vanaf diskette kunt gebruiken? want ik heb eigenlijk geen zin om er een diskettedrive aan te gaan hangen.

ik heb hier deze bios gevonden
http://www.fsc-pc.de/supp...epool_drv.asp?BIOSsb=(42)
de onderste is volgens mij hiervoor bedoeld.

(oeps link doet het niet helemaal, want die (42) moet er ook nog achter)

[ Voor 9% gewijzigd door Ralpy op 02-12-2002 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand die al wel dvb video kan ontvangen een beschrijving posten van de aansluiting van de coax vanaf de settopbox tot de voordeur? Dus of er splitters en kabelmodems enzo tussen zitten. Ook de totale kabellengte is intressant.

Een collega vertelde me dat je vanaf de groene coax die je huis binnen komt op zo'n 1,5m al gelijk de dvb kaart moet aansluiten, liefst met groene coax. De dvb signalen schijnen erg zwak te zijn, ook in verhouding met het analoge signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

MIRROR van de mmi GHOST van DJsmiley <= staat hier (100 Mbit), als het me te druk wordt cancel ik hem wellicht weer!

edit:
ivm copyright windows95 nu alleen met password: user=tweaker en password = typenr van het moederbord (5 tekens)

[ Voor 33% gewijzigd door freddifish op 02-12-2002 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend hoe je de TV out/in zonder DVB kaart aan de praat kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 13-09 14:36

Rincewind

Take me in your arms tonight

IMPORTANT UPDATE:

Mijn mailadres heeft nog steeds kuren :( :( Ik kan wel mailen maar niets ontvangen... Mijn mailbox is helemaal leeg...

Ik verzoek iedereen om de mailtjes die afgelopen weekend zijn verstuurd (vanaf zaterdagmiddag) te sturen naar :

inkoop@familie-wissink.com :)

Die werkt wel....

PS: de eerste 10 reserve-lijst-leden hebben een mailtje gehad. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan even een mailtje naar me...

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

Bullshit dat die DVB signalen zwak zijn. Dat valt erg mee.... Ik zit hier op mijn kamer met een aangeknoopte coax kabel, en ik heb een signaal sterkte van 93%. Ik kan op dit moment nog niet veel anders kijken dan nl 1, 2, 3 en 4x een ander 24'uurs kanaal van de EO, maar het werkt wel.

Topologie:
[code]
Aansluiting (Groene kabel) --1.5 m--Splitter/Versterker ----2 m------ Kabelmodem
......................................................................\
.......................................................................\__10 m____ Video+TV
.......................................................................|__ 10 m____ Siemens

[code]
Waarom zend die f*cking EO nou 4 zenders uit?
Ik krijg:
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Nederland i <- zend maar af en toe uit, o.a. Top of the Pops
EO 24uur 2
EO 24uur 3
EO 24uur 4
EO Helpdesk
Op al die zenders worden alleenmaar gare programma's uitgezonden, en de EO helpdesk is een soort van filmpje in een loop over een kerel die terugdenkt aan vroeger aan zijn vader enz.
Maar goed.... zodra ik MultiDec eindelijk werkend heb kan ik eindelijk weer Cartoon Network kijken!! (is nu gescrambled :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornholio2001 schreef op 02 December 2002 @ 11:19:

Topologie:
[code]
Aansluiting (Groene kabel) --1.5 m--Splitter/Versterker ----2 m------ Kabelmodem
......................................................................\
.......................................................................\__10 m____ Video+TV
.......................................................................|__ 10 m____ Siemens

[code]
Misschien komt het door de versterker die er tussen zit?
Wie heeft het nog meer werkend en hoe zit de aansluiting bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Hmmm.... jah kleine update: ik heb het in 3 huizen werkend gehad (Belgie, NL en bij een vriend in NL, en bij alledrie zat er een versterker tussen. Gewoon het standaarddingetje dat er opzit om je kabelmodemsignaal te filteren. In Belgie kreeg ik het beste signaal, 97%, maar daar zijn bijna alle zenders gescrambled. In NL (Multikabel gebied) Kon ik de niet-commerciele zenders gewoon free-to-air ontvangen, met een signaalsterkte van 93%
Ook best wel vreemd: soms kan de ontvanger helemaal geen kanalen vinden, maar wel de kanalen ontvangen die je er al in hebt gezet. De hele meuk uit je apparaatbeheer gooien en opnieuw installeren helpt dan, ineens kan ie dan wel kanalen vinden. Waarschijnlijk is dit de reden dat jullie vaak niks vinden. Je moet gewoon de Siemens Drivers gebruiken, zodat er "Digital Video Broadcasting Receiver Cable" bijstaat onder multifunctie apparaten. Er wordt dan ook een netwerkdevice herkend, de Siemens DVB NDIS driver. Dit werkt dus allemaal, maar voorlopig krijg ik nog niks werkend met alternatieve software zoals ProgDVB of MultiDec (En dat is nou net WEL de bedoeling, omdat ik dan SoftCAMS kan gebruiken en lekker naar Cartoon Network kan kijken. Voorlopig blijft het bij NL123 en EO. Fijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 10:19:
Is er al bekend hoe je de TV out/in zonder DVB kaart aan de praat kunt krijgen?
Alles is van de matrox op de dvb kaart doorgelust volgens mij
maar als je deze manual leest kun je zelf gaan herbekabelen lijkt me
misschien is het wel eenvoudig het plugje van de DVB op de rainbowrunner overzetten, maar ik heb de exacte pinout van beide kaarten nog niet naast elkaar gelegd
http://www.matrox.com/mga.../rr_studio_tv/rrsteng.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Cornholio2001 schreef op 02 december 2002 @ 11:33:
Hmmm.... jah kleine update: ik heb het in 3 huizen werkend gehad....
Ook best wel vreemd: soms kan de ontvanger helemaal geen kanalen vinden, maar wel de kanalen ontvangen die je er al in hebt gezet.
Is het mogelijk om een export te maken van die lijst ?
Of van twee zenders even de info posten zodat we die handmatig kunnen invoeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik weet niet weer zeker of het in dit topic werd gepost... Ik heb net effe de CPU getest qua wat hij doet als je s1/s2/s3/s4 op on/off/off/off zet met een non-MMX P133 erin... Dan is het een P100 wat hij herkent... Zal effe verder zoeken...

[Boeiend na edit]
Ik heb zaad gezogen... (I have succeeded)

Op off/on/off/off boot hij...
S1/S2 = off/on = 60MHz bus
S3/S4 = off/off = 4x
240 hele MHz'tjes dus!!!
:+

En ik denk verder dat die IDT C6 gewoon weigert met halve multipliers om te gaan... Dus ik zal toch op zoek meten naar een P200MMX of 233MMX voor verderse tests...

[editY]Met die P133 erin :

on/off/on/on -> P133
on/off/off/on -> P100
on/off/off/off -> P100
on/off/on/off -> P133

off/off/*/* -> Niets (4x dus)

off/on/on/on -> P120
off/on/off/on -> P90
off/on/off/off -> P90
off/on/on/off -> P120

on/on/on/on -> P100
on/on/off/on -> P75
on/on/off/off -> P75
on/on/on/off -> P100

Zou dus verwachten dat S1/S2 is :

on/on = 50MHz Bus
off/on = 60MHz Bus
on/off = 66MHz Bus
off/off = 75 of 100MHz bus...

Weet alleen nog niet wat ik met S3/S4 aan moet...
Zover lijkt het dat hij voor mijn "trage" P133 enkel op S3 let met :
aan = 2x
uit = 1,5x

Owkee, met die C6 erin is hij iets selectiever...

Ik krijg hem draaiend op
3x66 (Standaard) (lukt op on/off/off/on)
3x60 (off/on/off/on)
3x50 (on/on/off/on)

En daarnaast lukt net 4x50 me (on/on/off/off)

Dus is S3/S4 off/off iig 4x

Dus lijkt me dan er _een_ 4x66MHz proc is die wel zal werken (Gezien de redelijk hoge VCore)

[/editY]

[editX]
Ik vind het wel vaag hoor... Bij een 50 of 60MHz bus draait hij met S3/S4 op off/off op 4x, waar hij volgens het boekje met off/off op 233Mhz zou draaien bij een 66MHz bus = 3,5x

Heeft iemand toevallig een dagje een P200MMX te leen, zodat ik de rest kan testen?
[/editX]

[ Voor 140% gewijzigd door Kippenijzer op 02-12-2002 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Dr.DNA schreef op 02 december 2002 @ 12:06:
[...]

Is het mogelijk om een export te maken van die lijst ?
Of van twee zenders even de info posten zodat we die handmatig kunnen invoeren ?
Hmmmjah... ik zit nu ongeveer op school, maar ik zal vanmiddag wel even een paar dumpjes voor de tweakertjes maken k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 02 December 2002 @ 11:43:
[...]

Alles is van de matrox op de dvb kaart doorgelust volgens mij
maar als je deze manual leest kun je zelf gaan herbekabelen lijkt me
misschien is het wel eenvoudig het plugje van de DVB op de rainbowrunner overzetten, maar ik heb de exacte pinout van beide kaarten nog niet naast elkaar gelegd
In dat hele document is geen enkele pinout te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 13:27:
[...]

In dat hele document is geen enkele pinout te vinden...
exact! zie ook deze matrox forum post: http://forum.matrox.com/mgaforum/Forum12/HTML/004561.html
maar wel is duidelijk welk kabeltje van de RR naar welk kabletje van de DVB kaart gaat toch?, dus met de pinout van de DVB kaart kom je ook ergens misschien?
Ook daar weinig info, maar hier links naar twee sites die misschien verder helpen, focus op kaarten die de 7146 chip gebruiken met veel datasheets etc.
(ben zelf ook nog zoekende moge duidelijk zijn :) )
http://www.semiconductors...oducts/vaediting/dpc7146/
http://www-c.informatik.u...nux/saa7146/#structure_hw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Overigens ben ik op het moment eea aan het checken aan Core voltages van verschillende CPU's... Gezien de Intel MMX CPU's op 2,8/3,3 werken zou een K6-200 (2,9/3,3) moeten werken, en ik denk dat ook de K6-233 moet werken (3,2/3,3) wat ook in het boekje staat btw... (Dus die Vcore jumper op 1-2 maakt van de 2,8V lijn een 2,9V, en 2-3 maakt er 3,2V van)

Allemaal 3,3V op de 2e lijn... De verscheidenen Intel non-MMX moeten ook werken (P133 iig, maar ze vragen allemaal 3,5 en werken dus vast ook wel op 3,3V)

Daarnaast zou ik zeggen dat de Cyrix 6x86MX & MII het moeten doen met de jp op 1-2, gezien ze om 2,9/3,3 vragen, wat 1-2 levert. Deze is bijvoorbeeld tot PR333 leverbaar (zal zelf wel < 333MHz draaien btw) maar het bord zelf moet je sowiezo wel op 4x66=266 krijgen.

Qua K6 serie gok ik dat mits goed gekoeld de K6-3 misschien werkt, deze vraagt nl. 2,4/3,3 en als je dan VCore open laat krijgt hij 2,8/3,3, wat _net_ moet lukken (Goed gekoeld, en ze runnen toch per definitie ondergeklokt, gezien het bord niet zo hard kan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Nu online
iemand al iets werkende in upc gebied?

ik zou namelijk digitale televisie van UPC krijgen, ze hadden alles aangesloten, maar toen wist zo'n gozer de code niet om dat ding op te starten, toen zijn ze weggegaan en nooit meer terug gekomen. Ze hebben het kastje wel meegenomen.

Maar misschien hebben ze nog wel een soort "luikje" naar mijn kabel openstaan zodat ik toch nog steeds digitale tv kan ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

[quote]Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 13:27:
[...]

In dit document hebben ze het wel over een Video connector bracket Blz 8.
In het document van de Mistique http://www.matrox.com/mga..._manuals/myst/mysteng.pdf hebben ze ook weer zo'n connector als uitgang zie blz 26.

Zou dit om dezelfde connectors gaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Ralpy schreef op 02 December 2002 @ 09:42:
Is er al iemand die de bios geflashed heeft? Want ik moet dat denk ik gaan doen omdat ik toch ben gaan kloten met die sicrypt kaartjes in de bios.

is er alleen een bios die je vanaf diskette kunt gebruiken? want ik heb eigenlijk geen zin om er een diskettedrive aan te gaan hangen.

ik heb hier deze bios gevonden
http://www.fsc-pc.de/supp...epool_drv.asp?BIOSsb=(42)
de onderste is volgens mij hiervoor bedoeld.

(oeps link doet het niet helemaal, want die (42) moet er ook nog achter)
ja ik heb die crypt al eens aangezet.. vergeet je pin code niet !! zolang je kassie nog kan booten kun je makkelijk bois flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
ik heb hier een p200mmx in mijn hand past ie ;)

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kippenijzer schreef op 02 december 2002 @ 14:04:
...

Qua K6 serie gok ik dat mits goed gekoeld de K6-3 misschien werkt, deze vraagt nl. 2,4/3,3 en als je dan VCore open laat krijgt hij 2,8/3,3, wat _net_ moet lukken (Goed gekoeld, en ze runnen toch per definitie ondergeklokt, gezien het bord niet zo hard kan...)
Ik denk dat Bios support weleens het grootste probleem wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past deze computer in een versterker fligthcase (die 19" is als ik mij niet vergis, standaard versterken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Mensen, aangezien de GoT crew waarschijnlijk niet echt blij is met de verspreiding van een image waarop win95 staat, heb ik ook wel een mirror gemaakt met die image, maar ietsje "anders" dan normale mirrors: bij de mijne moet je bewijzen dat je echt een siemensbak in je eigendom hebt (dus dat je die image wel mag downloaden), en als je die gegevens niet kan inkloppen (zijn random vragen) dan kan je de image niet downloaden.

http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/image.php

:*)

kunnen andere mirrors misschien ook zo iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 19:47

QuasaR

One ring to rule them all

jwbagger schreef op 02 december 2002 @ 16:04:
Mensen, aangezien de GoT crew waarschijnlijk niet echt blij is met de verspreiding van een image waarop win95 staat, heb ik ook wel een mirror gemaakt met die image, maar ietsje "anders" dan normale mirrors: bij de mijne moet je bewijzen dat je echt een siemensbak in je eigendom hebt (dus dat je die image wel mag downloaden), en als je die gegevens niet kan inkloppen (zijn random vragen) dan kan je de image niet downloaden.

http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/image.php

:*)

kunnen andere mirrors misschien ook zo iets doen?
Dit is niet slecht maar zou je die vragen niet kunnen baseren aan de hand van de handleiding ?

Ik denk niet dat iedereen zin heeft om weer zn pc'tje open te slopen om die vragen te beantwoorden en iedereen krijgt wel een handleiding bij zn pc

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

QuasaR schreef op 02 december 2002 @ 16:06:
[...]

Dit is niet slecht maar zou je die vragen niet kunnen baseren aan de hand van de handleiding ?

Ik denk niet dat iedereen zin heeft om weer zn pc'tje open te slopen om die vragen te beantwoorden en iedereen krijgt wel een handleiding bij zn pc
maar de handleiding zal t.z.t. ook wel ergens online verschijnen, dus is misschien weer fraudegevoeliger?

en als je die image wilt installeren: zal je toch je pc moeten openmaken, want hoe wil je die anders op je hdd zien te krijgen, lijkt me ;)

maar als jij een paar leuke vragen weet om toe te voegen aan de database: mn email staat in mn profile :)

[ Voor 14% gewijzigd door jwbagger op 02-12-2002 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 19:47

QuasaR

One ring to rule them all

streamen via het netwerk.

Ik kijk wel ff vanavond.

[ Voor 36% gewijzigd door QuasaR op 02-12-2002 16:11 ]

Daddy of 3 :)