Heeft iemand al gecodeerde upc-digital video beelden kunnen bekijken? Ik heb nu dus multidec 9 aan de gang, maar de volgende stap die ik moet doen is me nog niet geheel duidelijk.
Anoniem: 62261
Dat zal lekker gaan zeg maar, wie heeft er nou een t.v. op 1,5 meter van de meterkast??????
En de kleur maakt wel uit, die groene kabel is veel meer afgeschermd dan de normale coax-kabel.
En de kleur maakt wel uit, die groene kabel is veel meer afgeschermd dan de normale coax-kabel.
is er geen manier om dat signaal van de DVB te versterken ofzo?
Lees dit allemaal eens voor alle info wat huisinstallatie's betreft....
http://www.multikabel.nl/...es/stap%20voor%20stap.pdf
http://www.multikabel.nl/...es/stap%20voor%20stap.pdf
Anoniem: 57381
Jee, waar zit jouw leesvermogen verstopt? Maar ik zal mijn advies speciaal voor jouw anders opstellen: Pak 200km roze gekleurde kabel en ga je zelf afvragen waarom je 0 zenders hebt.Anoniem: 62261 schreef op 03 December 2002 @ 22:16:
Dat zal lekker gaan zeg maar, wie heeft er nou een t.v. op 1,5 meter van de meterkast??????
Als jij de kabel die je huis binnenkomt van kleur kunt laten veranderen dan vind ik dat erg knap!
Mogelijk kun je je nog herinneren hoe je TV of monitor op zijn huidige plek is gekomen? Ik denk dat je die daar naar toe hebt gedragen? Niet? Okay, probeer eens of het lukt om hem naar de meterkast te dragen!
Als je nu wel zenders ontvangt, dan weet je tenminste dat je zenders hebt en de software op je box ok is. Je kunt dan gaan klooien met de kabel aansluiting. Als het dan niet meer werkt.... enfin ik val in herhaling maar dat is je waarschijnlijk niet opgevallen.
...en de kleur maakt ipc niet uit alleen geeft de kleur in 99,9% van de gevallen aan met wat voor kabel je te maken hebt...
het gaat toch om de kabel niet om de kleur
het gaat toch om de kabel niet om de kleur
met een hamer past alles
mijn ghostje nu ook terug online: dus de ghost zoals ie was toen ie direct uit plastic kwam:
http://www2.drepa.net/software/ghost/
http://www2.drepa.net/software/ghost/
Heeft iemand onboard geluid aan de praat onder linux ? RH 8.0 herkent hem als een CS4236 maar het is een CS4235 toch ?
heb de siemens opengehaald, en er zit een chip in met dit opschrift:DeVoTioN schreef op 04 december 2002 @ 00:41:
Heeft iemand onboard geluid aan de praat onder linux ? RH 8.0 herkent hem als een CS4236 maar het is een CS4235 toch ?
code:
1
2
3
| C R Y S T A L CS4236B- JQ ATALWE9842 |
dus RH had het dus wel bij het rechte eind
in je andere post stond dit nl
Audio controller on ISA-BUS (PnP) Crystal CS 4235 Audio Codec or CS 4236 Audio Codec, 16 bit stereo; compatible with Soundblaster Protm, Windows Sound System and MPU 401; 3D audio support (only for CS4235 (en die zit er toevallig op )); internal FM synthesis
dus daarom dacht ik dat het een 35 was ;o
RH heeft het dus wel goed alleen als KDE start krijg ik een error ;/
No suche device /dev/dsp
Audio controller on ISA-BUS (PnP) Crystal CS 4235 Audio Codec or CS 4236 Audio Codec, 16 bit stereo; compatible with Soundblaster Protm, Windows Sound System and MPU 401; 3D audio support (only for CS4235 (en die zit er toevallig op )); internal FM synthesis
No suche device /dev/dsp
Anoniem: 19894
Heb ik ook gehad met m'n SB Live!, moest ik handmatig met modprobe aan de gangDeVoTioN schreef op 04 December 2002 @ 01:00:
No suche device /dev/dsp
Zou dit net zoiets zijn?
link naar marktplaats

Kost nieuw tegenwoordig 113€
link naar marktplaats

[ Voor 8% gewijzigd door arjants op 04-12-2002 01:14 . Reden: aangepast ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Anoniem: 19894
Is dat zo'n ARM processor ding ofzo?arjants schreef op 04 December 2002 @ 01:12:
Zou dit net zoiets zijn?
link naar marktplaats
[afbeelding]
edit: ja dus http://daewoo.forus.com/ voor meer info
En het is dus niet net zoiets als de Siemens, tis geen x86 compatible apparaat, en uitbreidingen zijn nog lastiger.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 04-12-2002 01:28 ]
Erg handig in combinatie met de afstandsbediening:
http://cnt.lakefolks.com/
Virtueel toetsenboard programma, met vele mogelijkheden.
GRATIS !!!!!!
(ook handig om de nederlandse language add-in te downloaden)
GRATIS !!!!!!
Pay peanuts get monkeys !
Zoals je wel leest op de Multikabel site ben jij er dan zo eentje die een met Gamma bekabeling aangelegde huisinstallatie hebt, dan heb je kut beeld, zij plaatsen ook rustig aan het eind van elke splitsing op 25 meter afstand maximaal een decoder......Anoniem: 57381 schreef op 03 december 2002 @ 23:17:
[...]
Jee, waar zit jouw leesvermogen verstopt? Maar ik zal mijn advies speciaal voor jouw anders opstellen: Pak 200km roze gekleurde kabel en ga je zelf afvragen waarom je 0 zenders hebt.
Als jij de kabel die je huis binnenkomt van kleur kunt laten veranderen dan vind ik dat erg knap!
Mogelijk kun je je nog herinneren hoe je TV of monitor op zijn huidige plek is gekomen? Ik denk dat je die daar naar toe hebt gedragen? Niet? Okay, probeer eens of het lukt om hem naar de meterkast te dragen!
Als je nu wel zenders ontvangt, dan weet je tenminste dat je zenders hebt en de software op je box ok is. Je kunt dan gaan klooien met de kabel aansluiting. Als het dan niet meer werkt.... enfin ik val in herhaling maar dat is je waarschijnlijk niet opgevallen.
En de kleur maakt natuurlijk niet uit, maar misschien wist je het niet, maar de kabel die je huis binnenkomt, waar jij verder niet aan mag komen, das de groene kabel, groen van kleur en in het bezit van de kabelmaatschappij (Of hoe je die gasten ook noemt), daar moet jij met je takken vanaf blijven, wat je erna doet is jouw zorg.....
Als je dus de rest van je huisinstallatie doet moet je er dus voor zorgen dat je goede kabel hebt en geen Gamma/Karwei troep...
Lees het .pdf-je gewoon en concludeer...
Ideaal, ff getest onder XP IE, je kan in je adesbalk maar 1 letter typen, die veranderd steeds, echt handig dus...Dutch_guy schreef op 04 december 2002 @ 02:50:
Erg handig in combinatie met de afstandsbediening:
GRATIS !!!!!!
moet je zelf nog even 'sndconfig' draaien, daarna werkte het bij mijDeVoTioN schreef op 04 December 2002 @ 01:00:
Audio controller on ISA-BUS (PnP) Crystal CS 4235 Audio Codec or CS 4236 Audio
No suche device /dev/dsp
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Een collega van me heeft dat ding gekocht op de HCC voor 20 euro, puur voor het IR keyboard. We hebben hem hier opengemaakt en er zit 1 grote vlsi chip op en verder geen andere mogelijkheden. Je kunt er verder bijzonder weinig mee. Overigens hebben we er wel mee kunnen inbellen, maar niet mee kunnen surfen (wel mailen) omdat er iets mis gaat bij een automatische software upgrade. Misschien moeten we eens testen of dat keyboard ook werkt opde SNI-box......arjants schreef op 04 december 2002 @ 01:12:
Zou dit net zoiets zijn?
link naar marktplaats
[afbeelding]
Die stond voor 25 euro op de HCC. Tis een compleet zinloos ding. Er zit GEEN PC in. De afstandsbediening kun je hergebruiken en met wat proppen kun je een via epia inbouwen. That's it.arjants schreef op 04 December 2002 @ 01:12:
Zou dit net zoiets zijn?
link naar marktplaats
[afbeelding]
Heeft iemand al een Mac adres inkunnen voeren???
"Hé Bob, drie bier!"
ik heb nu de pc bij de groene kabelaansluiting staan. met een goede kabel (zat bij video recorder (van video recorder naar tv) van +/- 1,5 meter heb ik de pc aangesloten. ik ben gaan scannen met "dvb pci tv"
options>>tv stations..
en dan searchen op DVB Cable ???
hij vind hier niets.. de rotte kabel zit nog wel in't pc'tje...
ik woon in genemuiden. geen kabel internet. wel zou ik overijssel digitale kabel tv aangeboden worden..
options>>tv stations..
en dan searchen op DVB Cable ???
hij vind hier niets.. de rotte kabel zit nog wel in't pc'tje...
ik woon in genemuiden. geen kabel internet. wel zou ik overijssel digitale kabel tv aangeboden worden..
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
probeer dan de kabel rechtstreeks op de kaart aan te sluiten
"Hé Bob, drie bier!"
Anoniem: 28704
Ik krijg met multidec een icoontje rechtsboven in beeld. Een kabel aansluitpunt met een rooie streep erdoor. Wat betekend dit? Dat ik helemaal geen signaal doorkrijg?
Als ik kanalen zoek in multidec knipperen er wel 2 groene ''lampjes'' af en toe, betekend dit wat?
Als ik kanalen zoek in multidec knipperen er wel 2 groene ''lampjes'' af en toe, betekend dit wat?
-..
[ Voor 99% gewijzigd door xychix op 04-12-2002 16:06 ]
hebbik nu.. nog maar een rondje zoeken..de7geitjes schreef op 04 December 2002 @ 16:02:
probeer dan de kabel rechtstreeks op de kaart aan te sluiten
ik heb ook gebeld met @home DIGITAAL tv. en deze zeiden mij dat ik het kon krijgen, het is beschikbaar op mijn adres..
wat ik me vooral afvraag of ik in het juiste proggie op de juiste plaats met de juiste instellingen zit te zoeken
die 100 zenders vond je dus met DVB PVI TV ????Anoniem: 57381 schreef op 03 december 2002 @ 11:51:
Ik had dus 0 kanalen nadat ik de software werkend had. Ik heb vervolgens de SNI-box verplaatst naar de plek waar de groene coax het huis binnenkomt. Op de wandcontactdoos heb ik vervolgens een (pre-fab) coax kabeltje van 1 meter met mijn SNI-Box verbonden. Ik heb de 'rotte' kabel in de box gewoon laten zitten. Ik vond toen 76 dvb kanalen. Op 1 kanaal vond ik iets wat af en toe op video leek, maar wel met veel storing (ongeveer zoals eerder een screendump gepost was).
Mijn volgende stappen zijn:
1) Coax kabeltje in de box vervangen.
2) MultiDec werkend krijgen, ik krijg nu nog een foutmelding over de drivers.
ik post mijn resultaten wel weer.
+ win98, goede installatie en direct X 8.1 (hebbik ook allemaal)
=======
YYAAAAii mijn broerje roept net naar boven dat hij 72 kanalen heeft gevonden.. nu zien of we er iets me kunne !
veel bekende namen
cartoon network
mtv
mtv2
mtvbase
telegraag1 (1-11)
filmtime (1-8)
boel radio
eurosportnieuws
skynews..
en een boel radio
nu maar zien of we met een proggie ook beeld kunnen krijgen...
Kun jij al beeld krijgen hassan_M ?
BEELD!!!!
CTN = cannnel name
in beeld staat een nietbewegend iets (logo van zender oid)
er staat "TV Home CTN indonesia Televisie: deze zender is helaas nog niet beschikbaar, we hopen deze binnenkort vrij te geven"

en als we Cartoon network aanklikken krijgen we wel onderinbeeld de aankomende programma's
16:50 - 17:15 Powerpuff girls (25 min)
17:15 - 17:40 Ed, Edd 'n Eddy (25 min)
[ Voor 74% gewijzigd door xychix op 04-12-2002 16:17 ]
* Anoniem: 61914 had alleen beeld op 'preview channel' de rest was encrypted en bleef zwart.
Soms duurde het een paar seconde voordat het beeld kwam. Onder in beeld is een soort tv gids, alleen de tijden die er bij staan is soms vreemd en lijkt soms een uur verschoven. Het preview channel had overigens wel een sleuteltje in het icoontje maar was dus gewoon zichtbaar.
Soms duurde het een paar seconde voordat het beeld kwam. Onder in beeld is een soort tv gids, alleen de tijden die er bij staan is soms vreemd en lijkt soms een uur verschoven. Het preview channel had overigens wel een sleuteltje in het icoontje maar was dus gewoon zichtbaar.
oooh, ik verlang al tot ik mijn doos heb.
Maar kunnen jullie dan eens op dat forum (of die andere site) een how-to ofzo posten ???
welk os welke progies ,hoe geconf... enz ???
want, het is wel leuk als ik dit heir lees, maar tegen dat ik terug alle nuttige info bijeen heb.
Maar kunnen jullie dan eens op dat forum (of die andere site) een how-to ofzo posten ???
want, het is wel leuk als ik dit heir lees, maar tegen dat ik terug alle nuttige info bijeen heb.
Ik krijg het Techno trend echt niet aan de gang gewoon
[ Voor 171% gewijzigd door de7geitjes op 04-12-2002 17:28 ]
"Hé Bob, drie bier!"
Daar zal ie blij mee zijn
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Dit is de faq:Djeen schreef op 04 december 2002 @ 16:46:
oooh, ik verlang al tot ik mijn doos heb.
http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/?do=home
Hierin worden alle antwoorden die gegeven zijn in de topics verzameld.
De install beschrijving van Hasse_M Staat hier al in bijvoorbeeld.
Vind je dat handig?Anoniem: 62261 schreef op 04 December 2002 @ 08:11:
[...]
Ideaal, ff getest onder XP IE, je kan in je adesbalk maar 1 letter typen, die veranderd steeds, echt handig dus...
Is inderdaad vaag, met Mozilla hetzelfde effect. Je kunt urls wel knippen en plakken met dat progje
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik hou ervan om alle letters van het alfabet één voor 1 te mogen bekijken, dan ben ik aan het einde alweer vergeten wat de eerste was...
Houd het lekker spannend.....
Anoniem: 28704
Voordat ik verder ging met DVB aan de praat proberen te krijgen maar ff Essent gebeld. Kan dus helemaal geen TV Home Digitaal hier krijgen 
Nah ja, ga me dan maar richten om er een leuke MP3/MPEG-1/MPEG-2 speler van te maken.
Nah ja, ga me dan maar richten om er een leuke MP3/MPEG-1/MPEG-2 speler van te maken.
JAAAAAAAAAAAAA :-)
Ik leef nog, maar ik heb ook een baan die mij ook bezig houdt
Maar, ze zijn binnen ! Hang de vlag uit, het feest kan beginnen.... Affijn..... ik heb dus hier de eerste lading staan
Ze kunnen dus vanaf vandaag opgehaald worden. Degenen die komen ophalen hebben een mailtje in hun postbus met details. Zit je daar niet bij mail me dan even.
Morgen/vrijdag ga ik de eerste pakbonnen invullen zodat (hopelijk) komend weekend de eerste boxjes weg kunnen gaan via de pakketdienst.
Voor de status van het geld verzoek ik iedereen Laupro te controleren want die is volledig up-to-date.
Ik leef nog, maar ik heb ook een baan die mij ook bezig houdt
Maar, ze zijn binnen ! Hang de vlag uit, het feest kan beginnen.... Affijn..... ik heb dus hier de eerste lading staan
Ze kunnen dus vanaf vandaag opgehaald worden. Degenen die komen ophalen hebben een mailtje in hun postbus met details. Zit je daar niet bij mail me dan even.
Morgen/vrijdag ga ik de eerste pakbonnen invullen zodat (hopelijk) komend weekend de eerste boxjes weg kunnen gaan via de pakketdienst.
Voor de status van het geld verzoek ik iedereen Laupro te controleren want die is volledig up-to-date.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Anoniem: 72566
Hi...
Ik heb ondertussen al een paar dagen ook zo'n doos.
Leuk om te spelen ik heb nu alle FTA kanalen hier in het westen op de casema digital.
Heb de org. software aan de praat en ook de div. hobby soft,
zoals windvblive en andere soft van happysat.
Nu ben ik zover dat ik de ECM en de PID's nodig hebt.
Geen enkel proggie gaf me die info dus hoe kan je dan een multidecoder of prog dvb aan de klets krijgen ??
Wie weet raad ??
Grtz... JeeJee
Ik heb ondertussen al een paar dagen ook zo'n doos.
Leuk om te spelen ik heb nu alle FTA kanalen hier in het westen op de casema digital.
Heb de org. software aan de praat en ook de div. hobby soft,
zoals windvblive en andere soft van happysat.
Nu ben ik zover dat ik de ECM en de PID's nodig hebt.
Geen enkel proggie gaf me die info dus hoe kan je dan een multidecoder of prog dvb aan de klets krijgen ??
Wie weet raad ??
Grtz... JeeJee
ik vraag me af of er al iemand bezig is geweest met streamend beeld door een netwerk?
zodat je divx kan kijken op die machine?
zodat je divx kan kijken op die machine?
If it bleeds, it can be killed!
even voor de correctie, er zit een rainbowrunner tv in de kast, daar zit dus een tvout en mpeg1 decoder op en geen mjpegencoder of tv-in ofzo
Volgens mij is dit al eens langs gekomen...maar toch:
Als je je systeempje in de auto wilt gaan gebruiken, kun je deze kopen.
Kost ongeveer 32,95 bij de kijkshop.

De AV-67 kan de volgende outputs leveren (70 W):
3500 mA voor 15, 16, 18, 19 en 20 Volt;
2900 mA voor 22 en 24 Volt.
De inputvoltage kan liggen tussen de 11 en 14 Volt DC.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
kan ik met casema tv kijken met dat ding?
edit: wij hebben geen kabelinet (weet niet of dat wat zegt)
[ Voor 44% gewijzigd door savale op 05-12-2002 00:46 ]
Anoniem: 29171
woei alles doorgelezen van 1 t/m 42 ok morgen naar de laupro site
'I have gotta get me one of these!!! "(MIB)
geefnie heb ik ook nietsavale schreef op 05 december 2002 @ 00:43:
kan ik met casema tv kijken met dat ding?
mijn broerjte vond bij de kabel aansluiting 72 zenders. (zie hierboven)Anoniem: 57381 schreef op 04 December 2002 @ 16:36:
* Anoniem: 61914 had alleen beeld op 'preview channel' de rest was encrypted en bleef zwart.
wij hebben geen witte coax van hubo gebruikt maar een kabel die bij mij videorecorder geleverd werd (ziet er dik en goed uit )
mijn pc op mijn kamer ook aangesloten, nu niet bij de meterkast maar gewoon op mijn kamer. Rotte kabel eruit, de kabel "van de videorecorder" erin en voila 82 kanalen !!
nederland 1
nederland 2
nederland 3
nederland i
zitten er ook tussen, zwaar verneukt/gescrambled beeld.
kabel "van de videorecorder" en witte 1.5M hubo kabel erin. niks meer.
terwijl pc aan staat hubo kabel eruit en kabel "van de videorecorder" erin.
PERFECT beeld op nl 1,2,3 !!! echt perfect !
pc uit,en weer aan. niks meer. ook een nieuwe scan haalde niets uit. 0 zenders gevonden.
snap er niets van
[ Voor 11% gewijzigd door xychix op 05-12-2002 06:40 ]
Ehm beetje laat misschien, maar de IA is ALLANG gesloten!!!Anoniem: 29171 schreef op 05 December 2002 @ 03:19:
woei alles doorgelezen van 1 t/m 42 ok morgen naar de laupro site
Anoniem: 69375
sh*t !! neee ??? sinds wanneer da ?Anoniem: 62261 schreef op 05 december 2002 @ 07:41:
[...]
Ehm beetje laat misschien, maar de IA is ALLANG gesloten!!!

Anoniem: 61271
de IA heeft het nog geen dag volgehouden omdat het maximum toen al bereikt was. De reserve lijst zal ook wel niet veel meer uithalen.
Anoniem: 72647
Ik heb zo'n kastje, maar heb er geen doel voor...
te koop dus....deze werkt.....kan ik laten zien.
Voor 75 eurootjes in Bodegraven op te halen....
Dit is inderdaad raar. Ik heb nog geen enkel kanaal gevonden, maar denkxychix schreef op 05 december 2002 @ 06:40:
kabel "van de videorecorder" en witte 1.5M hubo kabel erin. niks meer.
terwijl pc aan staat hubo kabel eruit en kabel "van de videorecorder" erin.
PERFECT beeld op nl 1,2,3 !!! echt perfect !
pc uit,en weer aan. niks meer. ook een nieuwe scan haalde niets uit. 0 zenders gevonden.![]()
snap er niets van
af en toe dat het aan de soft/hardware ligt. Iemand anders had ook soms
problemen om de zenders te vinden.
Misschien dat ik het thuis nog eens probeer met de andere software.
Kon hem niet vinden bij de kijkshop online, maar ga FF kijken.Gutteguttegut schreef op 05 December 2002 @ 00:08:
Volgens mij is dit al eens langs gekomen...maar toch:
[...]
Bedankt voor de tip...
afzetter. ben blij dat ik er al een heb en dus geen zaken met jou hoef te doen.Anoniem: 72647 schreef op 05 December 2002 @ 09:21:
wow 1 post welAnoniem: 72647 schreef op 05 december 2002 @ 09:21:
really trust you

bovendien, waarom zou je er een gekocht hebben als je m nie wil?
met een hamer past alles
Vuile afzetter...Anoniem: 72647 schreef op 05 december 2002 @ 09:21:
Mensen zoals jij zouden ze eens op 60 Hz moeten laten draaien......
lol@keesjes
met een hamer past alles
trouwens, wie heeft dat delphi-keycode programma gemaakt? edit: freddifish zie ik... Bij mij werkt het niet namelijk:
Maar aangezien 't nu dus niet werkt, en ik toch eigenlijk redelijk snel een lijstje met keycodes had gehad, is er misschien iemand die het programma wel aan de praat krijgt en de lijst keycodes voor z'n afstandsbediening hier kan posten?
De box draait op Win98 first edition btw...Fout bij het starten van het programma
Het bestand KEYGET1.EXE is
gekoppeld aan ontbrekende uitvoer OLEAUT32.DLL:VarNot.
Maar aangezien 't nu dus niet werkt, en ik toch eigenlijk redelijk snel een lijstje met keycodes had gehad, is er misschien iemand die het programma wel aan de praat krijgt en de lijst keycodes voor z'n afstandsbediening hier kan posten?
[ Voor 6% gewijzigd door jwbagger op 05-12-2002 11:49 ]
Weet iemand toevallig of digitale tv per wijk appart aangezet moet worden, want volgens mij wordt dat niet standaard op iedere kabel bijgecodeerd.
Dat kan ook verklaren dat sommige het wel kunnen onvangen en anderen niet, omdat iemand in die wijken een gewoon legaal kastje heeft en waar de kabelmaatschappij die digitale verzending heeft aangezet, hetzelfde wat is bij kabelmodem volgens mij...
correct me when I'm wrong...
Dat kan ook verklaren dat sommige het wel kunnen onvangen en anderen niet, omdat iemand in die wijken een gewoon legaal kastje heeft en waar de kabelmaatschappij die digitale verzending heeft aangezet, hetzelfde wat is bij kabelmodem volgens mij...
correct me when I'm wrong...
Kan er idd een lijst online komen met een scancode overzicht van de afstandsbediening, ik draai nl. linux (en nee, ben helaas net te n00b om te weten hoe ik in linux, waar het 100% mogelijk zal zijn keycodes uit te lezen) en zoek nog de keycodes om bijvoorbeeld play,stop,prev,nxt,volup en voldwn enzo aan de gang te krijgen, ipv 1,2,3,4,5,6 als knoppen in mp3blkaster te gebruiken
haha, dat is idd wel heel schandalig om dat ding voor meer dan de nieuwprijs te verkopenAnoniem: 72647 schreef op 05 december 2002 @ 09:21:
[ Voor 59% gewijzigd door dvdgrs op 05-12-2002 12:25 ]
Ja
Voor €50 zou ik nog wel gaan kijken
maar zowiezo nie van te voren overmaken...
Waar ligt Bodegraven eigenlijk?

met een hamer past alles
---------------------------------------------------------Punksmurf schreef op 05 december 2002 @ 12:28:
Ja
50 euro prima!!!
Bodegraven ligt tussen reeuwijk en zwammerdam in, dus dichtbij gouda en/of alphen a/d Rijn.
50 euro dus????
ben jij dezelfde als watmoetikermee? of iemand anders die hem in de aanbieding gooit (niet dat dat me uitmaakt) mail me op info @ punksmurf . nl of voeg me toe op msn: msn @ punksmurf . nl
Ik hoor graag van je.
Ik hoor graag van je.
met een hamer past alles
Anoniem: 29171
dus als ikhet begrijp is die laupro actie dus niet meer ...
en zijn ze echt allemaal weg:'(
ja ik vraag me af of ik ze hier in zwolle nog kan halen?Anoniem: 29171 schreef op 05 December 2002 @ 13:04:
dus als ikhet begrijp is die laupro actie dus niet meer ...
is schandalig een sysnoniem voor handel ?Bong-One schreef op 05 december 2002 @ 12:23:
[...]
haha, dat is idd wel heel schandalig om dat ding voor meer dan de nieuwprijs te verkopen
Ik doe geen aanbieding en ik ben niet dezelfde als watmoetikermee.Punksmurf schreef op 05 december 2002 @ 12:43:
ben jij dezelfde als watmoetikermee? of iemand anders die hem in de aanbieding gooit (niet dat dat me uitmaakt) mail me op info @ punksmurf . nl of voeg me toe op msn: msn @ punksmurf . nl
Ik hoor graag van je.
75 euro slaat nergens op, wil hem wel over nemen voor 50 euro!
Verder wil ik die box nog ophalen bij J-P Wissink, maar wacht rustig af op zijn mailtje
Cisk,
Ik had begrepen dat je op mij reageerde (want je quote van mij namelijk)... Ik zeg dat ik hem wil kopen voor €50 euro, en jij reageerd daarop met €50 is prima.. dan is dat toch niet gek gedacht denk ik?
En voor die €50, ik was eerst
waarom zijn die bakkies zo zeldzaam
Ik had begrepen dat je op mij reageerde (want je quote van mij namelijk)... Ik zeg dat ik hem wil kopen voor €50 euro, en jij reageerd daarop met €50 is prima.. dan is dat toch niet gek gedacht denk ik?
En voor die €50, ik was eerst
waarom zijn die bakkies zo zeldzaam

met een hamer past alles
Punksmurf,
Ik weet het en begijp je........
Als het goed is krijg ik wel zo'n bakkie via de ia. Als ik eenmaal dat bakkie thuis heb staan dan ga ik is effe mijn contacten af hier binnen Siemens (waar ik dus werk).
Ik weet iemand namelijk die aan dat project heeft gewerkt bij Center Parcs.
Ik weet het en begijp je........
Als het goed is krijg ik wel zo'n bakkie via de ia. Als ik eenmaal dat bakkie thuis heb staan dan ga ik is effe mijn contacten af hier binnen Siemens (waar ik dus werk).
Ik weet iemand namelijk die aan dat project heeft gewerkt bij Center Parcs.
cool... meer info 
Staan er bij siemens misschien nog een paar honderd van die bakjes te verstoffen???
Staan er bij siemens misschien nog een paar honderd van die bakjes te verstoffen???
met een hamer past alles
alleen leest niemand dit kennelijkKippenijzer schreef op 05 december 2002 @ 12:04:
Kan er idd een lijst online komen met een scancode overzicht van de afstandsbediening, ik draai nl. linux (en nee, ben helaas net te n00b om te weten hoe ik in linux, waar het 100% mogelijk zal zijn keycodes uit te lezen) en zoek nog de keycodes om bijvoorbeeld play,stop,prev,nxt,volup en voldwn enzo aan de gang te krijgen, ipv 1,2,3,4,5,6 als knoppen in mp3blkaster te gebruiken![]()
WIJ WILLEN EEN LIJST MET KEYCODES!
ik heb het gezien hoor
alleen ik kan je er niet aan helpen vandaar dat ik er ook geen antwoord op geef
alleen ik kan je er niet aan helpen vandaar dat ik er ook geen antwoord op geef
met een hamer past alles
Nee helaas. Er zijn hier wel veel van die bakkies terug gekomen, maar die zijn al vaak gestript en leeg gehaald. HelaasPunksmurf schreef op 05 December 2002 @ 14:01:
cool... meer info
Topic is al ruim over de 1000 heen, dus tijd voor een deel 2..
verder gaan dus op
[rml][ CM][ EL]wat doe jij met je siemens nixdorf mmbox - Deel 2[/rml]
verder gaan dus op
[rml][ CM][ EL]wat doe jij met je siemens nixdorf mmbox - Deel 2[/rml]
Dit topic is gesloten.