[CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.280 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Daarnaast draait een K6-2 op een 100mHz bus snelheid.....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, dat zou heel mooi zijn, direct een K6-2 400 :)
uitzoeken of dat indeed zou gaan.

maakt toch niets uit of ie op een 100 Mhz bus draait ? Je gebruikt dan alleen niet je volle bandbreedte van je cpu, maar je hebt wel extra cpu kracht he

is beetje als een P4 met 533 mhz bus op een P4 MB zetten met "maar" 400 mhz bus.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:49

scorpionv

This space for rent

Als er ook eens een normale datasheet/moboboekje van dat mobo was, dit is dus gewoon gissen met z'n allen :(

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Welcome to the wonderful world of Siemens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Gutteguttegut schreef op 29 November 2002 @ 14:31:
Daarnaast draait een K6-2 op een 100mHz bus snelheid.....
Nee, tot en met de 350 draaien ze allemaal op 66MHz. De 350 kun je op 66MHz en op 100MHz FSB laten draaien. Alles daarboven draait op 100MHz.

Oh, de 333MHz loopt geloof ik op een 95MHz fsb :).

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Maar ik ben dit nu zo eens aan het volgen, maar ik zie nog geen enkele echte reden om zo'n apparaat te kopen. Ik wilde een leuk klein computertje hebben om DiVX en spelletjes te spelen op mijn TV (heb nu een Duron 700 systeempje in een full-size kast op mijn TV hangen). Maar erg jammer dat de processor zo traag is. DVD/VCD/MP3 speler heb ik al.

Ik denk dat ik toch nog even verder ga kijken naar een leuk en betaalbaar uATX systeempje. Maar ik blijf het hier nog wel even volgen. Volgend weekend kan ik naar Amsterdam, dus ik heb nog even de tijd om te beslissen :).

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

RetepV schreef op 29 November 2002 @ 14:50:
Maar ik ben dit nu zo eens aan het volgen, maar ik zie nog geen enkele echte reden om zo'n apparaat te kopen.
Mijn reden is om MP3's te draaien meer niet..
Ik wilde een leuk klein computertje hebben om DiVX en spelletjes te spelen op mijn TV (heb nu een Duron 700 systeempje in een full-size kast op mijn TV hangen). Maar erg jammer dat de processor zo traag is. DVD/VCD/MP3 speler heb ik al.
...tja...
Ik denk dat ik toch nog even verder ga kijken naar een leuk en betaalbaar uATX systeempje. Maar ik blijf het hier nog wel even volgen. Volgend weekend kan ik naar Amsterdam, dus ik heb nog even de tijd om te beslissen :).
Ze zijn op..dus ook in Amsterdam hebben ze ze niet meer...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 29 november 2002 @ 14:45:
Welcome to the wonderful world of Siemens! :)
amai niet.
WIj hebben hier Siemens telefooncentrale ( Hicom 500E ).
Siemens service :

- backup batterijen zijn zo goed als plat, centrale blijft nog maar 20 mins up als power down gaat. in Septemer nieuwe batterijen besteld bij SIemens. Tot op heden : geen batterijen. Geplande levering ( momenteel ) : week 1 of 2 van 2003.

- Offerte voor SLMO en SLMA kaarten voor in Hicom ( dringend ). Na 5 dagen hebben we eindelijk de offerte binnen. Verantwoordelijke ervoor was steeds ofwel niet bereikbaar, niet op haar bureau, lunchpauze, ziek.

- Bestelling van headphoneset voor Siemens Optiset telefoons. Leveringstijd : +- 3 a 4 maand. Laatste die besteld was, eindelijk vorige week aangekomen. Gisteren belt Siemens : "Ja, die headphoneset is hier vandaag aangekomen, we sturen em morgen op !" Ik : "We hebbe er al één" Siemens : "Ah ja ?????" Ik : "Ja, is vorige week door jullie geleverd" Siemens : "eeuuhhhmmm"

'k had moete zegge da ie indeed nog ni geleverd was ;)

En dat zijn maar enkele van de vele dingen die je meemaakt in The wonderfull world of Siemens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

HELP.

ik kom in een dos menu, zoekt dhcp etc (duurt lang) dan krijg ik de mogelijkheid om exit te kiezen. dat doe ik uiteraard.
Ik kom in win95, hij vraagt een serial voor win95 (die heb ik nog wel liggen)
ik heb deze ingevoerd, hij herkend polots nieuwe Hardware, vind mijn MOnitor en NIC, dan wil hij rebooten... OK perfect.

ik kom weer in dat Dos menu. hij zoekt geen dhcp meer. ik kies weer exit... er komt een dikke cursor links onder in beeld.... thats it zo blijft hij staan....

iemand een oplossing ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

xychix schreef op 29 november 2002 @ 15:48:
HELP.

ik kom in een dos menu, zoekt dhcp etc (duurt lang) dan krijg ik de mogelijkheid om exit te kiezen. dat doe ik uiteraard.
Ik kom in win95, hij vraagt een serial voor win95 (die heb ik nog wel liggen)
ik heb deze ingevoerd, hij herkend polots nieuwe Hardware, vind mijn MOnitor en NIC, dan wil hij rebooten... OK perfect.

ik kom weer in dat Dos menu. hij zoekt geen dhcp meer. ik kies weer exit... er komt een dikke cursor links onder in beeld.... thats it zo blijft hij staan....

iemand een oplossing ?
start op in dos modus met F8 en rename de dir bootmenu naar boot_menu, zoiets was het

zie ook het eerdere topic: Sine in "Iemand die Siemens Nixdorf set top box g"

[ Voor 7% gewijzigd door freddifish op 29-11-2002 15:59 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

scorpionv schreef op 29 november 2002 @ 14:38:
Als er ook eens een normale datasheet/moboboekje van dat mobo was, dit is dus gewoon gissen met z'n allen :(
wat is dit dan ? pdfje

[ Voor 7% gewijzigd door freddifish op 29-11-2002 16:18 . Reden: poging tot fixen link ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
hmm ik heb een vraagje en die is vast al wel gesteld maar kan ik zon ding gewoon ophalen hier in zwolle?
en nog een vraagje, kan dat apparaat ook bijv snes emu's draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Vandaag bij de woningbouw en wat denkje, te lang moeten wachten en het had geen zin meer om naar Zwolle tegaan...................... Snik, snik

The Crash, zou je er meschien 2 onder rembours kunnen opsturen? Extra kosten maken mij niet uit.

golf@dds.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 17:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

RetepV schreef op 29 november 2002 @ 14:50:
Maar ik ben dit nu zo eens aan het volgen, maar ik zie nog geen enkele echte reden om zo'n apparaat te kopen.
Ik wel, voor 55 euro krijg je een leuk dingetje om mee te spelen :) Daarnaast zit er een DVB-C kaart in waarmee het mogelijk *schijnt* te zijn om digitale kabel zender te kunnen bekijken. En het is gewoon erg veel lol voor weinig geld.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietProem schreef op 29 November 2002 @ 12:14:
>>>>Een satteliet kaart trekt dat ding zeer zeker niet, tenzij iemand een proggie heeft dat maar 200 mhz nodig heeft.

Moet ie zeker wel kunnen trekken! Alle logica zit namelijke op de DVB-S kaart, deze heef namelijk een ARM processor op de kaart. Ik kijk nu met een PII667 en een DVB-S kaart ProgDVB geeft bijna geen CPU belasting.
dan zou ik graag willen weten welke kaart jij hebt.
Bij Conrad staan een sys req van p3 500 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:40
Weet iemand toevallig de maten van deze pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Rincewind schreef op 29 November 2002 @ 16:30:
[...]
Ik wel, voor 55 euro krijg je een leuk dingetje om mee te spelen :) Daarnaast zit er een DVB-C kaart in waarmee het mogelijk *schijnt* te zijn om digitale kabel zender te kunnen bekijken. En het is gewoon erg veel lol voor weinig geld.
Uhm, ja, ok, buiten *lol* dan :).

Ik heb echt wel 10 keer op het punt gestaan om dat ding te kopen op de HCC dagen, maar ik heb nog zo veel ander spul liggen dat ik er toch geen tijd voor zou hebben :). Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik hem niet gekocht heb (en ook niet meer kan kopen), aan de andere kant zou 'ie misschien wel in een hoek belanden en dan zou ik het nog veel erger vinden :+.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op 29 november 2002 @ 16:30:
[...]
Inderdaad!! :) helemaal in mn nopjes met mn siemens MMI boxje!! ben op het moment bezig mn afstandsbediening aan de praat te krijgen en dan gaat 'ie zijn plekje krijgen tussen mn stereo (waar hij, logisch, aan komt te hangen) en mn TV (die dan de monitorfunctie vervult) En daarna de opties om videobeelden op te nemen etc etc etc... :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xplosive schreef op 29 November 2002 @ 18:07:
Weet iemand toevallig de maten van deze pc?
8 cm hoog.
Vraag het even op http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/?do=home (even wachten, sriptonderhoud), dan weet iedereen het gelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Hoe krijg ik die chipcard controle weer uit ?? en hoe kan ik geblokkeerde chipcards unblokkeren ?

het leek zo gaaf... maar zelfs een bios reset haalt het er niet meer uit!

hmmm. het boekje meld dat het niet weer uit kan !!!! moet ik met die flop een nieuwe bios flashen ???? of is zelfs dat geen oplossing ?

[ Voor 58% gewijzigd door xychix op 29-11-2002 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

xychix schreef op 29 november 2002 @ 19:20:
Hoe krijg ik die chipcard controle weer uit ?? en hoe kan ik geblokkeerde chipcards unblokkeren ?

naar de fabrikant opsturen, en laten flashen. dat is de enige oplossing.
edit: opsturen moest geloof ik niet, je moet een flashdisk op laten sturen, dan een dipswitch op je mobo omzetten, diskettestation aansluiten, laten booten van flashdisk, en dan ben je gered ofzo....
misschien dat zo'n flashdisk ook online te vinden is???

maargoed, dit had je natuurlijk ook nóóóit kunnen weten, het is nooit door iemand vermeld ofzo... :P

lees onderaan deze brief maar eens

Trouwens, de chipcard kán je in principe deblokkeren als je de admin-functie nog niet geblokkeerd hebt. heb je die óók geblokkeerd, dan is de chipkaart rijp voor de afvalbak. Standaard staan de usercode en admincode op 12345678 ingesteld.

[ Voor 14% gewijzigd door jwbagger op 29-11-2002 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

jwbagger schreef op 29 November 2002 @ 19:25:
[...]

naar de fabrikant opsturen, en laten flashen. dat is de enige oplossing.
edit: opsturen moest geloof ik niet, je moet een flashdisk op laten sturen, dan een dipswitch op je mobo omzetten, diskettestation aansluiten, laten booten van flashdisk, en dan ben je gered ofzo....
misschien dat zo'n flashdisk ook online te vinden is???

maargoed, dit had je natuurlijk ook nóóóit kunnen weten, het is nooit door iemand vermeld ofzo... :P

lees onderaan deze brief maar eens

Trouwens, de chipcard kán je in principe deblokkeren als je de admin-functie nog niet geblokkeerd hebt. heb je die óók geblokkeerd, dan is de chipkaart rijp voor de afvalbak. Standaard staan de usercode en admincode op 12345678 ingesteld.
kan ik hem zelf met flop flashen ??

dit grapje heeft mij dus 1 van mijn 3 bakkies gekost 8)7 8)7 8)7

heeft misschien iemand die Flash al thuis ?? of een link naar dit ding...
Ik ben nu ook aan't zoeken.

Ik ben toch zekers niet de enige die deze blunder gemaakt heeft ? :X }:O
Ik kan op de siemens en op de fuji-siemens site nergens een download vinden !

[ Voor 18% gewijzigd door xychix op 29-11-2002 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Hmmm dan wil ik jou kastje wel hebben ;) :P volgens mij moet er wel wat mee te doen zijn :) (als ik m dan aan het werk krijg, krijg jij natuurlijk €50 van me ;))
(ik wil er nl ook 1 maar ze schijnen echt helemaal op te zijn... alle 200 :(:()

*dit is zulk vet speelgoed :9~ :9~

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand achter hoe je de remote 1. aan de praat krijgt 2. in kunt stellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

xychix schreef op 29 november 2002 @ 19:27:
[...]

kan ik hem zelf met flop flashen ??

dit grapje heeft mij dus 1 van mijn 3 bakkies gekost 8)7 8)7 8)7

heeft misschien iemand die Flash al thuis ?? of een link naar dit ding...
Ik ben nu ook aan't zoeken.

Ik ben toch zekers niet de enige die deze blunder gemaakt heeft ? :X }:O
Ik kan op de siemens en op de fuji-siemens site nergens een download vinden !
probeer het eens op de volgende manier, alleen weet niet zeker of dat gaat werken....

• maak een bootable diskette (kan niet meer vanaf windows ME geloof ik, maar je hebt meerdere siemensbakkies met win95 staan ;) )
• zet daar dit bestand op (heb ik gevonden in de 'addon' directory op de harddisk van mijn bakkie)
• zet op je dode bak Dipswitch 5 op "on"

Switch 5 enables recovery of the old system BIOS after an attempt to update has failed. Memory bank 1 must be populated in order to be able to restore the system BIOS. To restore the old BIOS you need a Flash BIOS Diskette (call customer service).

on: The System BIOS executes from floppy drive A: and restores the System BIOS on the system board

off: The System BIOS is started from the system board (default setting).
• hang floppydrive met biosdisk eraan
• gooi de bak nu aan en hoop dat je niet een diskette nodig hebt waarop een letterlijke image van de BIOS moet staan... hopen dat hij wil booten van die diskette...
• voer nu tv_fla~1 uit.
• zet pc uit, switch 5 op off, en hoop dat de pc het daarna weer doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

hij doet het nog goed hoor !! ik heb een chipcard met een pin-code, daarmee start hij perfect...
Ik doe hem ook zomaar niet weg :P .
je geeft je dochter/zoon toch ook niet aan de buurvrouw als hij een dagje vervelend is.

maar zijn er meer mensen met dit probleem

[ Voor 11% gewijzigd door xychix op 29-11-2002 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

xychix schreef op 29 november 2002 @ 20:00:
hij doet het nog goed hoor !! ik heb een chipcard met een pin-code, daarmee start hij perfect...
je geeft je dochter/zoon toch ook niet aan de buurvrouw als hij een dagje vervelend is.
ooooh als hij nog wil booten is het helemaal mooi!

vergeet dipswitch 5 dan maar, en start gewoon dat programma vanaf je harddisk!

c:\addon\tv_fla~1\FLASHBIO.EXE

(wel via dos starten, lijkt me minder riskant dan via windows...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

jwbagger schreef op 29 november 2002 @ 20:04:
[...]

ooooh als hij nog wil booten is het helemaal mooi!

vergeet dipswitch 5 dan maar, en start gewoon dat programma vanaf je harddisk!

c:\addon\tv_fla~1\FLASHBIO.EXE

(wel via dos starten, lijkt me minder riskant dan via windows...)
moet ik op een andere bak eest een copie maken van BIOS en CMOS en die hierin loaden.... waarschijnlijk... kan iemand deze maken en online mikken ?

als je flashbio.exe uitvoerd gebeurt er niets, je krijgt uitleg over het tool en over hoe je je bios kunt backuppen (is soieso handig om te doen !)
dan hoef ik die andere bakken niet helemaal op te tuigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
xychix schreef op 29 November 2002 @ 20:00:
dow ;) tuurlijk ni
tenminste, mijn pa zou dat mss nog wel doen, maar een tweaker niet :7

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op 29 november 2002 @ 20:10:
[...]

moet ik op een andere bak eest een copie maken van BIOS en CMOS en die hierin loaden.... waarschijnlijk... kan iemand deze maken en online mikken ?

als je flashbio.exe uitvoerd gebeurt er niets, je krijgt uitleg over het tool en over hoe je je bios kunt backuppen (is soieso handig om te doen !)
dan hoef ik die andere bakken niet helemaal op te tuigen..
Doe het maar ff op mijn bakkie broer, de url komt hier zo ook even te staan. Kan iedereen even klooien met die kaartjes zonder de boel te mollen :) Xychix meld uiteraard ook even of het wel of niet gelukt is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

http://test.digipoint.org/files/D1025_00.omf
http://test.digipoint.org/files/C1025_00.omf

AARHHGGHHGG.... mijn NIC lijkt niet goed te werken..
moet ik die bestanden alsnog op een flop gaan mikken....

[ Voor 42% gewijzigd door xychix op 29-11-2002 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die z'n remote werkend heeft?! ik kan 'm maar niet aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Mol
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 20:23:
iemand die z'n remote werkend heeft?! ik kan 'm maar niet aan de praat krijgen.
Krijg je de knoppen niet gemapt of doet het gewoon helemaal niets?
denk aan het volgende:
- de batterijen goed?
- aangesloten _voor_ het aanzetten (en niet los gehad nadien!)
- zowel de muis als het toetsenbord aangesloten (moet!)
- binnen het IR bereik van de ontvanger

en als je de knoppen niet gemapt krijgt moet je even terug in de tread lezen, daar staan een winamp plugin genoemd waarmee het kan :)

Met een howto om er een linux mp3 box van te maken ben ik bezig :) (ik neem aan dat daar wel liefhebbers voor zijn?)

[ Voor 11% gewijzigd door Le Mol op 29-11-2002 20:41 ]

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Mol schreef op 29 November 2002 @ 20:35:

dankje, dit zal het zijn.
en als je de knoppen niet gemapt krijgt moet je even terug i de tread lezen, dar staan een winamp plugin genoemd waarmee het kan :)
lol, 30 pagina's reacties :P, maar bedankt, ik zal ze doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik wil Win98 erop zetten. Moet ik nog bepaalde dingen backuppen ?

Of kan ik hem formatteren, cd-rom eraan, Win98 erop en dan drivers downloadn van internet ???

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ik kan dat verrekte NIC'je niet meer aan de praat krijgen.. vanavond nog heb ik over het netwerk een aantal zinloze files op mijn PC gezet en nu moet er een flash bios heen en nu begeeft het #$%^&*( kreng het....
zal een vraag zetten in WOS... kan wel naar eigen ip pingen maar niet naar anderen. zie in Network Neigborhood ook alleen maar mezelf.

een floppy aansluiten kan ook niet.. heb ik de voedingskabels niet voor!

[ Voor 21% gewijzigd door xychix op 29-11-2002 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Dutch_guy schreef op 29 November 2002 @ 20:51:

Of kan ik hem formatteren, cd-rom eraan, Win98 erop en dan drivers downloadn van internet ???
ik heb gewoon de hele schijf gekopieerd via 't netwerk en op een aparte directory op mn "normale" pc gegooid...

maar als je alleen maar bepaalde directories wilt backuppen.... dan zou ik in ieder geval 'addons' en 'progs' backuppen. Daar staan evt wel wat nuttige dingen ;)

Ook kan je wsch wel de schijf helemaal leeghalen op die 2 dir's na, en dan windhoos er overheen installeren... maar ik doe het gewoon met die backup, dat is toch wat makkelijker :) dan haal ik alleen maar de programma's en drivers weer terug die ik echt nodig heb, en raakt die schijf minder vervuild :)

kijk maar hoe jij 't aanpakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

xychix schreef op 29 november 2002 @ 20:55:
ik kan dat verrekte NIC'je niet meer aan de praat krijgen.. vanavond nog heb ik over het netwerk een aantal zinloze files op mijn PC gezet en nu moet er een flash bios heen en nu begeeft het #$%^&*( kreng het....
zal een vraag zetten in WOS... kan wel naar eigen ip pingen maar niet naar anderen. zie in Network Neigborhood ook alleen maar mezelf.

een floppy aansluiten kan ook niet.. heb ik de voedingskabels niet voor!
ik neem aan dat je weet van die 'wake on lan"instelling die nodig schijnt om de NIC aan de praat te krijgen ?

je kunt de floppy toch voeden vanaf een andere PC, alleen de datakabel even naar de siemens leggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat 'on sreen toetsenbord' ook ergens te vinden als freeware?? >:) en het winamp pluginnetje dat eerder in deze thread is verschenen lijkt het bij mij ook niet echt te doen, iemand hier al wat mee getweaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
Ik heb m'n bakkie inmiddels ook, zal morgen even kijken hoeveel data er op de hd staat, en mogelijk een ghostje online gooien, dan is er iig een backup van de kast in originele staat..

en dan format c: ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 21:39:
Is dat 'on sreen toetsenbord' ook ergens te vinden als freeware?? >:) en het winamp pluginnetje dat eerder in deze thread is verschenen lijkt het bij mij ook niet echt te doen, iemand hier al wat mee getweaked?
zat het niet standard in XP bij de accessability features? niet dat dat lekker zal draaien op het bakkie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 29 november 2002 @ 21:52:
[...]

zat het niet standard in XP bij de accessability features? niet dat dat lekker zal draaien op het bakkie ...
Een win95 versie lijkt me idd beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

YES, ik heb de chipfunctie weer uit !!

hoe werkt het.
als je in de bios aangeeft dat een chipkaart nodig is om te booten dan word het stukje programmatuur dat er standaard instaat om de chip te omzeilen weggegooid. en dat is niet terug te halen ! je kunt het alleen terug krijgen door een bios erin te flashen waar deze programmatuur nog wel bij in zit!

ik heb eerder hier 2 linkjes gegeven naar de bestanden die je nodig bent om het tereug te zetten.

Ik kan jullie allemaal aanraden om een keer naar DOS te booten en het volgende te doen:
cd \
c:
cd \
cd addon
cd tv_fla~1
flashbios /ARCHIVE

nu hebbie een backup van je bios! dat heeft mij dus ook geholpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
xychix schreef op 29 november 2002 @ 22:02:
YES, ik heb de chipfunctie weer uit !!

hoe werkt het.
als je in de bios aangeeft dat een chipkaart nodig is om te booten dan word het stukje programmatuur dat er standaard instaat om de chip te omzeilen weggegooid. en dat is niet terug te halen ! je kunt het alleen terug krijgen door een bios erin te flashen waar deze programmatuur nog wel bij in zit!

ik heb eerder hier 2 linkjes gegeven naar de bestanden die je nodig bent om het tereug te zetten.

Ik kan jullie allemaal aanraden om een keer naar DOS te booten en het volgende te doen:
cd \
c:
cd \
cd addon
cd tv_fla~1
flashbios /ARCHIVE

nu hebbie een backup van je bios! dat heeft mij dus ook geholpen !
Als je die backup-bios nu ff upped bij jwbagger dan hebben anderen er (mogelijk) ook wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Dutch_guy schreef op 29 november 2002 @ 20:51:

Ik heb een ghost image gemaakt van die hele schijf en vervolgens Win95 weggegooid en Win98 geinstalleerd. Werkt als een zonnetje.

Als iemand die ghost image wil hebben dan kan dat geregeld worden. Of ik plaats het ergens online. Het image is 227MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me inderdaad wel makkelijk om die image even online te zetten op een snelle ftp dan natuurlijk >:) , kan iemand die beschikbaar stellen???

Verder: Rincewind wanneer ga je de BOX versturen???

Kan haast niet wachten totie in huis is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Rincewind schreef op 29 November 2002 @ 23:09:
[...]
Ik heb een ghost image gemaakt van die hele schijf en vervolgens Win95 weggegooid en Win98 geinstalleerd. Werkt als een zonnetje.

Als iemand die ghost image wil hebben dan kan dat geregeld worden. Of ik plaats het ergens online. Het image is 227MB.
http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/

je gaat je gang maar ;)

100 mbit :*)

(hoop dat er geen timeout komt tijdens uppen :P :D naja, bestanden van 19 mb duurden ook al aardig lang, en dat ging ook goed ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door jwbagger op 29-11-2002 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Rincewind schreef op 29 november 2002 @ 23:09:
[...]

Is dat een ghost zoals ie "nieuw" was of na de config van windows??

Anyway: ik kan 'm ook wel hosten. mail maar voor login @ ftp

jwbagger kan idd ook hosten, maar om nou 227Mb te uppen via een IE Bladerknoppie... -> forget it, timeouts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

DJSmiley schreef op 29 november 2002 @ 23:20:
[...]

Anyway: ik kan 'm ook wel hosten. mail maar voor login @ ftp

jwbagger kan idd ook hosten, maar om nou 227Mb te uppen via een IE Bladerknoppie... -> forget it, timeouts ;)
upload anders naar:

ftp
ip: 62.195.172.48
poort: 8000
user: upload
pass: upload

dan zal ik hem vanaf hierthuis wel uploaden via ftp naar mn 100mbit server.

Helaas moet het zo "omslachtig", maar ik kan geen directe ftp-toegang voor jullie openstellen naar die 100mbit. Voornamelijk omdat ik dan een uur moet gaan uitzoeken hoe dat in linux werkt :D

Dus upload het naar mijn chello-server, en ik zal em dan doorsturen naar mn 100mbit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

kan de videokaart niet meer aan dan 640*480 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

jwbagger schreef op 29 November 2002 @ 23:26:
[...]

upload anders naar:

ftp

dan zal ik hem vanaf hierthuis wel uploaden via ftp naar mn 100mbit server.

Helaas moet het zo "omslachtig", maar ik kan geen directe ftp-toegang voor jullie openstellen naar die 100mbit. Voornamelijk omdat ik dan een uur moet gaan uitzoeken hoe dat in linux werkt :D

Dus upload het naar mijn chello-server, en ik zal em dan doorsturen naar mn 100mbit :)
Ik wil hem ook wel mirroren, keb hier op me kamert ook 100 mbit :)
Mail me ff als je dat wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

DJSmiley schreef op 29 November 2002 @ 22:12:
[...]

Als je die backup-bios nu ff upped bij jwbagger dan hebben anderen er (mogelijk) ook wat aan ;)
LEEEZEN... is gebeurt in een van mijn eerdere post staan 2 links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

xychix schreef op 29 november 2002 @ 23:36:
[...]

LEEEZEN... is gebeurt in een van mijn eerdere post staan 2 links!
die stonden dus niet tussen de driverlijst bij mij... ;)

maar nu wel hoor :P

http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/index.php?action=download&name=D1025_00.omf

http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/index.php?action=download&name=C1025_00.omf

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
Bong-One schreef op 29 november 2002 @ 16:15:
hmm ik heb een vraagje en die is vast al wel gesteld maar kan ik zon ding gewoon ophalen hier in zwolle?
en nog een vraagje, kan dat apparaat ook bijv snes emu's draaien?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

wie probeerde wat te uppen, maar dat t mislukt is op mn server? :?

probeer anders wat te klooien met passive transfers aan of uit te zetten... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Mol
  • Niet online
xychix schreef op 29 november 2002 @ 23:34:
kan de videokaart niet meer aan dan 640*480 ?
ik draai op 1024x768 en onder linux kun je instellen tot 1600x1200@256 kleuren (dat dan wel)
Ook op de video-out zou hij tot 800x600 moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen
  • Laatst online: 16-12-2021
misschien is het nu een domme vraag, maar hoe kan ik nu zo'n ghost file installeren?Heb je norton ghost (of hoe het noemt) nodig maybe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
foutje

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op 29 november 2002 @ 19:20:

hmmm. het boekje meld dat het niet weer uit kan !!!! moet ik met die flop een nieuwe bios flashen ???? of is zelfs dat geen oplossing ?
Nog een mogelijke oplossing; het progje 'KillCMOS' (ff googelen, heb de link niet bij de hand). Helpt de checksums van je BIOS om zeep en de BIOS gaat dan terug naar z'n default.

Heb het gebruikt om het wachtwoord te omzeilen en het werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Mol schreef op 29 November 2002 @ 20:35:
Krijg je de knoppen niet gemapt of doet het gewoon helemaal niets?
denk aan het volgende:
- de batterijen goed?
- binnen het IR bereik van de ontvanger
En als het dan nog niet werkt? Heb je nog wat handige tips?
Ik heb hier niets anders dan problemen met de AB. Vanaf het begin heeft het ding al niet goed gefunctioneerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

DJSmiley schreef op 29 november 2002 @ 23:20:
[...]
Nieuw, zoals-ie net uit het celofaan komt :) Ik zal eens kijken hoe ik het image dit weekend overpomp. Ik heb maar ISDN... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Rincewind schreef op 30 November 2002 @ 11:01:
[...]
Nieuw, zoals-ie net uit het celofaan komt :) Ik zal eens kijken hoe ik het image dit weekend overpomp. Ik heb maar ISDN... :(
Dan kijk ik ook wel even, ik heb kabel, + 100mbit colo

dus ga zo ook wel ff ghosten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 23:14:Verder: Rincewind wanneer ga je de BOX versturen???

Kan haast niet wachten totie in huis is 8)
Zie de Firts Post in [rml][ IA] Siemens Multimediabox *gesloten*[/rml] voor details. Ik wil a.s. woensdag de eerste batch bij mij thuis hebben (voor degenen die komen ophalen) en de week daarna gaan alle pakketten de deur uit (50 ! stuks). Alles hang af van de snelheid van betalen. Ik zit nu pas op de helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djeen schreef op 30 November 2002 @ 08:50:
misschien is het nu een domme vraag, maar hoe kan ik nu zo'n ghost file installeren?Heb je norton ghost (of hoe het noemt) nodig maybe ?
jup, norton Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Mol schreef op 30 November 2002 @ 00:45:
[...]

ik draai op 1024x768 en onder linux kun je instellen tot 1600x1200@256 kleuren (dat dan wel)
Ook op de video-out zou hij tot 800x600 moeten kunnen...
1024x768? waar draai je onder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 14-09 21:23
volgens mij kannie idd gewoon 1024x768 aan als je vga aansluit...

Weet iemand misschien een mp3 player die je als shell kan draaien ?

dan kannik em beneje naast stereo zetten als mp3 speler... en mp3's van me eigen pc halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

UPDATE:
- Iedereen die als status 'betaald door user' heeft waarvan ik nog niets ontvangen heb, heeft een mailtje gehad.
- Iedereen die als status 'Geen Actie' heeft waarvan ik nog niets gehoord heb, heeft een mailtje gehad.

Zo, en nu op bezoek bij Sinterklaas :+

[ Voor 14% gewijzigd door Rincewind op 30-11-2002 12:10 . Reden: status aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Rincewind schreef op 30 November 2002 @ 11:01:
[...]
das de image zoals we 'm moeten hebben :) _/-\o_

ftp

probeer anders nog eens...? hij zou trouwens ook resumable moeten zijn, dus je kan iedere keer een stukje uppen ;) mail maar jwbagger@hetnet.nl als je em er volledig op hebt staan, dan verplaats ik em wel naar mn 100mbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 20:22
Whaa ik heb hem ook :9~

ik heb er linux (rodehoed 6) op gezet voor als mp3 speler....... :)

maar kun je de chiplezer ook onder linux gebruiken ?

zo ja ook via putty (telnet) en waar zijn de drivers ervoor ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

is het mogelijk om een extra veld toe te voegen waarin een beschrijving opgegeven kan worden ?

ik wil win 98 op het bakkie gaan zetten maar wat ben ik dan straks aan drivers nodig ?

video kaart,
sound kaart,
NIC,
Chiplezer ?
DVB-card
remote control

wat nog meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

xychix schreef op 30 november 2002 @ 12:42:
[...]

is het mogelijk om een extra veld toe te voegen waarin een beschrijving opgegeven kan worden ?

ik wil win 98 op het bakkie gaan zetten maar wat ben ik dan straks aan drivers nodig ?

video kaart,
sound kaart,
NIC,
Chiplezer ?
DVB-card
remote control

wat nog meer ?
soundcard & nic werken meteen al gelijk bij win98....

chiplezer en afstandsbediening: diskettes zitten bij de pc (staan ook op de driverpage geloof ik)
dvbkaart: direcory c:\addon\c_parcs\dvb_a1 staan de installatiefiles & drivers
videokaart: download

Een goed idee opzich, een extra invoerveld voor omschrijving... maar ik moet daarvoor behoorlijk grote wijzigingen in het script maken, ik zal proberen er zo snel mogelijk wat van te maken, maar het is niet iets dat zomaar 123 zal werken... ;)

eerst wil ik een pagina maken waarop iedereen handige links kan toevoegen aan een lijst, dat lijkt me ook wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen
  • Laatst online: 16-12-2021
vraagje over de afstandbediening.
Werkt ze als er geen muis en toetsenbord opzit ?
en kan ik handig mee typen, ??? is er bvb geen programmatje waarmee je kunt doen lijk van een gsm???
1x op 1 = A
2x = b
3x = c enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel forum?

http://www.tijsje.net/siemens/index.php (forum)
http://www2.drepa.net (forum)

Ik stel voor om verder te gaan met tijsje zijn forum, die is een stuk overzichtelijker en was er ook eerder, het is nu een beetje dubbel, hier posten mensen dan op het tijsje zijn forum en dan ook op die van drepa.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ontopic te blijven:
Ik ga een kastje bouwen met camera, boxen, microfoon en display om zo te kunnen IP telefoneren met amerika :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is mooi laat je ook nog het resutaat zien hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
kunnnen we niet ook een ghost maken als ie onder linux goed draait als mp3speler en als ie onder 98 goed draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

KeRsTmAnNeKe schreef op 30 November 2002 @ 12:02:
volgens mij kannie idd gewoon 1024x768 aan als je vga aansluit...

Weet iemand misschien een mp3 player die je als shell kan draaien ?

dan kannik em beneje naast stereo zetten als mp3 speler... en mp3's van me eigen pc halen
Als je linux gebruikt: mp3blaster, die is echt goed! Die draait prima in de shell en ik heb mn mp3-collectie via samba gemount.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~brama/mp3blaster/pics/ss_30pre1_playing.gif
http://www.stack.nl/~brama/mp3blaster.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 13:28:
Om ontopic te blijven:
Ik ga een kastje bouwen met camera, boxen, microfoon en display om zo te kunnen IP telefoneren met amerika :)
camera > zou ik mijn analoge videobandjes van mijn videocamera kunnen converteren naar MPEG? wat heb ik daar dan verder nog voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de ervaringen van de mensen die gisteren hun Siemens BOX hebben opgehaald?
BTW: Is die ghost-file al online???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 13:59:
[...]

camera > zou ik mijn analoge videobandjes van mijn videocamera kunnen converteren naar MPEG? wat heb ik daar dan verder nog voor nodig?
Een video-in (composite of S-Video) en een capture proggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insan1ty schreef op 30 November 2002 @ 14:09:
[...]

Een video-in (composite of S-Video) en een capture proggie
welk capture progje is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 14:12:
[...]

welk capture progje is aan te raden?
virtuall dubb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 14:02:
Wat zijn de ervaringen van de mensen die gisteren hun Siemens BOX hebben opgehaald?
BTW: Is die ghost-file al online???
Uh... ding zo'n 280 Mb, en dat uppen met 16k (MAX) is niet zo'n succes. Aangezien ik chello heb zit je dus op 8-12k in praktijk, dus duurt even.

Ik heb 'm gerarred in stukkies van 15Mb, da's makkelijker ivm resume enz

zodra ie online is post ik url wel... Ik heb 'm inmiddels geghosted en gepacked enz, is nu aan het uppen. 50Mb ongeveer klaar, dus hij is wel ff nog bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Heeft iemand nou de remote control al aan de praat ?? ik heb nl geen beeld/tv..
met VNC stel ik alles in, daarnaa wil ik volume en next/previous pause stop etc kunnen regelen met die afstands bediening..

ik heb nog geen plugin gezien voor onder win95/winamp! of is die er ook nog niet ?

Heeft iemand de video-out al running ?? met Scart > tv werkt alles goed maar ik heb een oude tv met alleen Coax in, mijn video-recorder heeft wel video in (camcorders ed) maar deze geeft ook geen beeld op mijn tv, hoe ik hem ook instel..

het heeft ooit wel gewerkt met mijn AMD 1800+ met Ati Radeon met tv-out... het ligt dus niet aan video-recorder / tv...
hee, ik heb toch een video in... maar issie bruikbaar ??
Afbeeldingslocatie: http://test.digipoint.org/files/tv-in.jpg

zal ik die tv-in aan de linker audio in solderen ?? dan heb ik een gewone tv-in.. of zal dat nooit werken ?

[ Voor 55% gewijzigd door xychix op 30-11-2002 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

DJSmiley schreef op 30 November 2002 @ 15:05:
[...]

Uh... ding zo'n 280 Mb, en dat uppen met 16k (MAX) is niet zo'n succes. Aangezien ik chello heb zit je dus op 8-12k in praktijk, dus duurt even.

Ik heb 'm gerarred in stukkies van 15Mb, da's makkelijker ivm resume enz

zodra ie online is post ik url wel... Ik heb 'm inmiddels geghosted en gepacked enz, is nu aan het uppen. 50Mb ongeveer klaar, dus hij is wel ff nog bezig
is dat ook een kopie van hoe de schijf 100% aan het begin was, dus ook dat je de bootdir nog moet renamen, en bij windows nog krijgt dat je daar je ser.nr. in moet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Laatst online: 09-09 16:01
In die image zit toch windows 95?

Das dan toch warez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

over die remote : ik heb een testprogje geschreven om eens te zien wat voor keycodes de siemens ontvangt bij welke knop, staat bij het archief inmiddels :) http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/index.php

verder aan het stoeien met virtual keyboard van mountfocus (www.virtual-keyboard.com)
dit draait trouwens niet in win95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Mol
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op 30 november 2002 @ 13:40:
[...]

Als je linux gebruikt: mp3blaster, die is echt goed! Die draait prima in de shell en ik heb mn mp3-collectie via samba gemount.. :)

[afbeelding]
http://www.stack.nl/~brama/mp3blaster.html
Ik heb het gewoon via Xmms gedaan, en de remote knoppen in WindowMaker gemapt naar xmms --play, xmms --fwd e.d.

En het natuurlijk zo gemaakt, dat hij startx doet nadat hij is opgestart :)
Dus: Aanzetten en hij begint te spelen na een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Super__Nerd schreef op 30 November 2002 @ 17:47:
In die image zit toch windows 95?

Das dan toch warez?
Nope, want de eigenaars van de kastjes hebben er een OEM-nummer bijgekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
jwbagger schreef op 30 november 2002 @ 16:59:
[...]

is dat ook een kopie van hoe de schijf 100% aan het begin was, dus ook dat je de bootdir nog moet renamen, en bij windows nog krijgt dat je daar je ser.nr. in moet kloppen?
Yeps, helemaal vers, zoals ie uit de doos kwam..

ik kijk straks wel ff hoever ie is, eerst mn lan fixen, UPS ontploft grmbl (3 accus aan het koken, halve rookwolk in patchkast en een stank :r :r )
UPS "ontploft" -> Oorzaak ? (+pics)

Edit: t ziet eruit dat mn upload gekapt is...... :(
maandag resumen, shit staat op mn werk..

[ Voor 14% gewijzigd door DJSmiley op 30-11-2002 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
heeft iemand anders met dit systeempje trouwens last van spontane reboots, ik ben een tijdje (kwartier) aan het werken en ik krijg een reboot, elke keer daarna begint de reboot nadat je "bezig windows 95 te starten" ziet, beetje wazig he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met software om je kabel te checken op dvb signaaltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Ik heb em nu redelijk werkend.
Regel alles met vnc nu, alleen win95 voldoet niet aan wat ik wil, dus daar komt 98 of 2000 op.

Verder ga ik zo even de afstandsbediening proberen met winamp.

Zou verder graag willen weten of er al mensen ervaring hebben met de kabel (essent zwolle) en wat ze bijvoorbeeld kunnen ontvangen en met welke software.

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afstandsbediening software die volgens mij moet werken

http://groups.yahoo.com/g...trol/files/pcremote4b.zip

Je kan daarmee programma's openen bijv, maar daarbij ook parameters toevoegen, ideaal in ieder geval voor WinAMP dus.

[edit]

Was misschien te enthousiast, dit werkt bijv wel voor toetsenbord aansluiting, compoort etc, maar ik had vernomen dat ons ding gebruik maakte van zowel muis als keyboard PS/2 poort....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Issie Cool of niet:

http://www.elextronika.com/tvphone/webpal.htm

Lijkt erg op ons boxje :P

auw:

http://www.softwareandstuff.com/h_misc_webpal.html

Kijk eens naar de prijs van dat dingetje :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

pilsjesman schreef op 30 november 2002 @ 18:55:
Ik heb em nu redelijk werkend.
Regel alles met vnc nu, alleen win95 voldoet niet aan wat ik wil, dus daar komt 98 of 2000 op.

Verder ga ik zo even de afstandsbediening proberen met winamp.

Zou verder graag willen weten of er al mensen ervaring hebben met de kabel (essent zwolle) en wat ze bijvoorbeeld kunnen ontvangen en met welke software.
het zou moeten kunnen in zwolle dacht ik.. als je iets vind. let us know! ik woon vlakbij in genemuiden!

Heeft iemand al beeld mbv. de VIDEO-OUT of de S-video OUT ?? dus NIET dmv. de scart ??

scart werkt hier wel goed maar dat heeft mijn oude tv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

opzich kan je dan Girder ook goed gebruiken.
heb em al goed ingesteld, dus alleen knopje indrukken die je wilt binden met een winamp functie bijvoorbeeld.
En klaar is het.

als het goed werkt post ik proggie wel op het welbekende forum

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik vond deze pagina met allemaal software voor afstandsbedieningen:

http://www.evation.com/software/windows.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

ik zat de dvb data help in dvbpci.chm eens door te lezen en volgens mij werkt ons kastje ongeveer als een kabelmodem! als je de juiste frequentierange opgeeft en een macadres van een bestaand kabelmodem kun je wellicht zo je signalen van de kabel plukken...
of die van je buurman ....

over de AB: die GIRDER ziet er idd goed uit als ik de beschrijving nalees ..

[ Voor 13% gewijzigd door freddifish op 30-11-2002 19:52 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.