[CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.288 views sinds 30-01-2008

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:44

Sebje

Makelaartje

hoe zit het trouwens met de overige CM mogelijkheden van de C-box? Zijn er mensen met behoefte aan plexiglas en neon verlichting 8)

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:30

DDX

hmms die Realmagic X-card, gaat die werken onder linux ?
dan ga ik direct die kaart bestellen en in deze box plaatsen

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 17:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

Sebje schreef op 28 november 2002 @ 11:11:
hoe zit het trouwens met de overige CM mogelijkheden van de C-box? Zijn er mensen met behoefte aan plexiglas en neon verlichting 8)
Nou, ik zit er wel aan te denken om de bovenkant te modden. Het beestje is zwart dus lijkt het me wel leuk om het X-BOX logo aan te passen en er een soort C-BOX logo van te maken en die eruit te dremelen.

Ik denk wel dat er te weinig ruimte/juice is voor neon.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Verwijderd

ff nog een vraagje, met zo'n dvb-s kaart heb je dus verder alleen een schotel en een digitale lnb nodig om sat te ontvangen?

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Rincewind schreef op 28 november 2002 @ 11:18:
[...]
Nou, ik zit er wel aan te denken om de bovenkant te modden. Het beestje is zwart dus lijkt het me wel leuk om het X-BOX logo aan te passen en er een soort C-BOX logo van te maken en die eruit te dremelen.

Ik denk wel dat er te weinig ruimte/juice is voor neon.
door de grootte van de DVB-kaart zal dat waarschijnlijk 't enige zijn dat je ziet bij een window-mod. Je kijkt namelijk niet "tussen de kaarten in" zoals met een window-mod in een tower, maar door de risercard kijk je bovenop slechts die ene kaart. Lijkt míj persoonlijk genoeg reden om een windowmod(en neon dus) maar lekker te laten zitten ;)

hoewel: neon kan je aan de voorkant plaatsen achter het roostertje!!! dat moet wel passen :)

ff plaatje van 't voorkant-roostertje erbij gezocht:

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.its.tudelft.nl/~jw/got/siemenspc/04a.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door jwbagger op 28-11-2002 11:25 ]

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57

MrDry

Desperados!

Net ff via ICQ overleg gehad.....er komt ééntje deze kant op. (nog ff geduld....) :P

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

hmmmm, zou er in dat voorkantje geen LCD'tje inkunnen ?
wel buttons dan naar de zijkant ofzo verhuizen.

Verwijderd

hoeveel leds zitten er aan de voorkant?? 3??

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 11:43:
hoeveel leds zitten er aan de voorkant?? 3??
inderdaad: 3.

linker: bicolor: brandt oranje als pc uit staat, groen als hij aanstaat
rechter: groen: brandt bij schijf-activiteit

rechtsboven: groen: brandt als chipkaartlezer geinitialiseerd is

Verwijderd

hmm, dat moet dus worden>>

links: bicolor rood/blue
rechts: blue
r-boven: blue

en die rooster aan de front, zit daar ruimte achter voor een ccfl??

• Rincewind
  • Laatst online: 14-09 17:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

jwbagger schreef op 28 November 2002 @ 11:23:hoewel: neon kan je aan de voorkant plaatsen achter het roostertje!!! dat moet wel passen :)

ff plaatje van 't voorkant-roostertje erbij gezocht:

[afbeelding]
He ! Da's een goed idee :) Probleem is wel, dat je misschien een voedingsprobleem krijgt. Als het een kwestie is van lampje erin, draadje verbinden en klaar doe ik mee >:) Kost zoiets dan ? Heb je geen probleem met de warmte ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

je hebt tussen het rooster en een metalen front-afscheiding ongeveer een centimeter ruimte (misschien ietsje minder), ruimte genoeg in ieder geval voor een ccfl.

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Rincewind schreef op 28 november 2002 @ 11:53:
[...]

He ! Da's een goed idee :) Probleem is wel, dat je misschien een voedingsprobleem krijgt. Als het een kwestie is van lampje erin, draadje verbinden en klaar doe ik mee >:) Kost zoiets dan ? Heb je geen probleem met de warmte ?
neuh de voeding trekt ook een cdromspeler erbij, dus een ccfl zal hij ook wel halen... denk niet dat je daar zo'n zorgen over hoeft te maken...

ccfl's kosten in principe niet zoveel (euro of 15 - 20 dacht ik?), ze worden (ondanks dat het COLD cathode heet) wel enigszins warm, maar lang zo warm niet als normale gloeilampen uiteraard. Geen problemen met koeling in ieder geval. Ik heb hier thuis nog 10cm ccfl's liggen, 'k denk niet dat je groter moet gaan (20-30cm), dat lijkt me vrij nutteloos in deze kleine bak :)

Verwijderd

Heeft er al iemand wat kunnen ontvangen in Eindhoven?

De codering die UPC schijnt te gebruiken is:
Mediacipher en lijkt niet compatible te zijn met de dvb-c standaard.
Ook cam's zijn er daar ook niet voor en dus lijkt het me dat multidec daar ook niet voor werkt.

Iemand beeld in Eindhoven?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 12:11 ]

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

het duizelt me inmiddels van alle opties met dit bakkie ;)
iig meer dan een huiskamer mp3 station.

natuurlijk digitale tv en C+ enzo zijn wel aardig maar wat mij eigenlijk boeit is het (in de huiskamer) bekijken van elders (vanaf mijn server) gegenereerde videostream (uncompressed) B)
[of evt Mpeg2 compressed en dan door de dvb kaart laten uncompressen ?? las ergens dat dat zou moeten kunnen]
in principe is een 100mbit datastroom toch wel voldoende lijkt me

maar dan heb je dus een videoserver software nodig die een DVD/Divx bron uitleest en de data via IP doorstuurt, en voor de siemens een pakketje dat dit ofwel rechtstreeks op de TV-out gooit ofwel aan de DVB kaart voert (bij mpeg2)

zoiets moet toch wel bestaan lijkt me ?
ik dacht eerst aan windows media producer maar dat is ook weer compressed terwijl bandbreedte hier niet het probleem is maar juis processor-power

ik zat hiernaar te kijken http://www.surfkit.nl/tools/software/ciscoiptv/home.html
en http://www.cisco.com/warp...mxsv/iptv3400/index.shtml
kent iemand dit ?

[ Voor 6% gewijzigd door freddifish op 28-11-2002 13:20 . Reden: linkje ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
Was ProgDVB hier niet geschikt voor?
Dat had toch de optie om video via het netwerk te streamen? Ik weet alleen niet of dat enkel DVB was of ook DVD/DivX/...

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 19:09

Nick Name

SinFest!

Euh... The page you requested is not available. The error message is: 403 Forbidden

Ja hoor dat ken ik wel! :+
Maar goed ik denk dat die andere link best wel dezelfde strekking heeft. Kun je het misschien ff checken en anders integraal posten (als dat mag natuurlijk ;) )?

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• freddifish

freddifish

schnappi !

OK blijkbaar buiten surfnet niet beschikbaar , sorry :D
hier de tekst

Cisco IP/TV Viewer
Versienummer 3.2
Bestandsnaam iptv.exe
Grootte 25.914.936 bytes
Homepage http://www.cisco.com/go/iptv/
Licentie Freeware
Installatie - Lees de Readme
- Bekijk de installatieschermen
- Lees de stap-voor-stap handleiding voor het bekijken van videobestanden.
Versie op SURFkit CD v5 3.2

De Cisco IP/TV Viewer is een stand-alone helper applicatie, die ook gebruikt kan worden als plugin voor Internet Explorer en Netscape. Met de Cisco IP/TV Viewer kan men zowel liveprogramma's als geprogrammeerde uitzendingen die over het internet worden uitgezonden bekijken. Ook kan men on-demand (individueel opvraagbare) programma's van publieke servers bekijken. De Cisco IP/TV Viewer ondersteunt een aantal veel gebruikte formaten voor streaming video en audio via het internet, zoals H.261, Microsoft MPEG-4 en MPEG-1.

MPEG-1 is een van de standaarden voor streaming video, waarbij het mogelijk wordt om via het SURFnet-netwerk full screen video van VHS-kwaliteit op een pc met webbrowser te bekijken. Cisco IP/TV Viewer ondersteunt multicast.

De Viewer heeft een aanpasbare gebruikersinterface die het mogelijk maakt een lijst van live en geprogrammeerde uitzendingen van de Internet Multicast backbone (mbone) op te vragen. Dit werkt alleen als het lokale netwerk waarop je als gebruiker bent aangesloten multicast ondersteunt. Om de mbone-programma's te kunnen zien, moet je na installatie van de Viewer onder Settings - Content Managers de optie "Use SPD Listener" aanvinken.

Indien een Content Manager geconfigureerd is, wordt tevens een lijst van on-demand programma's getoond. SURFnet is bezig met het opzetten van een experimentele Content Manager. Op http://www.surfnet-tv.nl/ vind je hierover meer informatie.

Voor een uitgebreide installatie- en configuratiehandleiding, zie:
http://www.cisco.com/univ.../iptv32/view_gd/index.htm

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

/me heeft zonet ff op ebay een Teac CD-RW/DVD combo gekocht voor 160 euro :)

Nu nog ff ergens dat tussenstukje zien te vinden voor op gewone IDE controller te installere, en dan hebbe we CD-RW/DVD spelertje ineens in ons bakkie steke :D

Case zal er wel aan moete geloven, maar dan steek ek em wel in een mooier caseje :p

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 14:03:
/me heeft zonet ff op ebay een Teac CD-RW/DVD combo gekocht voor 160 euro :)

Nu nog ff ergens dat tussenstukje zien te vinden voor op gewone IDE controller te installere, en dan hebbe we CD-RW/DVD spelertje ineens in ons bakkie steke :D

Case zal er wel aan moete geloven, maar dan steek ek em wel in een mooier caseje :p
Er staat ook zo een combo in de folder van de carrefour voor 99 euro :+

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

wat is de goedkoopste manier om MPEG1&2 te kunnen spelen maar ook gewoon tv. te kunnen kijken ? daanaast moet er nog een NIC bij in.

dit betekend dus dat er 2 lege pci sloten nodig zijn...

dit wil ik er mee doen:
- router
- server (www/ftp/ssh)
- tv kijken
- dvd kijen (vanaf een andere BSD bak remote gemount)
- camcorder (anoloog) >> MPEG
- MPEG >> Video recorder
- Canon Powershot A40 >> Mpeg

dit moet toch allemaal best lukken ?? ik weet alleen nog niet of router/server doorgaat want dat zou betekenen dat ik het beste BSD kan draaien en onder win98/95 is de software makkelijker te krijgen!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

arjandijk schreef op 28 November 2002 @ 10:51:
Er zit aan die grote stekket een y/c ingang. Is deze om analoog te capturen, en gebeurt dat dan naar mjpeg? Dus kun je uberhaubt capturen met deze box, en zo ja, gebeurt dat dan door de DVB kaart of door de rainbow runner.

En wat doet deze rainbowrunner sowieso precies, is het alleen een mpeg-decoder en tvout, of is het ook bedoelt voor analoge video-input
Die Rainbowrunner (heb er ooit eens een gekocht voor 450 gulden) compressed analoog video naar MJPEG (Motion JPEG). Wat alleen HEEL erg jammer is dat er geen driver voor W2K/XP voor zijn te vinden...

Ik ben op zoek naar de pinout van de rainbowrunner TV out/in. Weet je trouwens dat deze bak als bijna enige RGB naar een TV toe kan sturen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 14:31 ]

Verwijderd

The_Dud3 schreef op 28 November 2002 @ 14:04:
[...]

Er staat ook zo een combo in de folder van de carrefour voor 99 euro :+
't is ne slimline, zo eentje voor in ne laptop ;)
neemt minder plek in eh :)

anders zou'k zo ene van de carrefour kope indeed.
mor't moet klein blijve eh :)

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 14:28:
[...]

Die Rainbowrunner (heb er ooit eens een gekocht voor 450 gulden) compressed analoog video naar MJPEG (Motion JPEG). Wat alleen HEEL erg jammer is dat er geen driver voor W2K/XP voor zijn te vinden...

Ik ben op zoek naar de pinout van de rainbowrunner TV out/in. Weet je trouwens dat deze bak als bijna enige RGB naar een TV toe kan sturen?
het is wel een rainbow runner tv en geen rainbow runner studio, de runner studio kan sowieso mjpeg encoden, maar kan de runner tv dat ook?

en heeft iemand anders al wat gedaan met de y/c in

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:01

BCM

FF een idee:

Is het niet zo dat al je een digitale sattuner hebt je een kaart van canal plus moet kopen om de standaard kanalen (ned1, rtlX en veronica enz) te kunnen zien. Ik dacht dat die kaart een geeltje kostte.....
Dan zou je dus via de kabel digitale TV kunnen kijken......

Ik heb nog niet zo een mooi apparaat (wil er wel een) anders had ik zinnigere dingen kunnen zeggen.

Cedo Nulli

Verwijderd

om de standaard kanalen te ontvangen kun je een kaart krijgen, dat is echter niet dezelfde als die voor canal+

• freddifish

freddifish

schnappi !

arjandijk schreef op 28 November 2002 @ 15:36:
[...]

het is wel een rainbow runner tv en geen rainbow runner studio, de runner studio kan sowieso mjpeg encoden, maar kan de runner tv dat ook?

het is NIET de rainbow runner TV want daar zit een tv tuner op
zie ook http://www.matrox.com/mga/products/upgrades/rr_studio.cfm

Verwijderd

Topicstarter
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:21 ]

Verwijderd

Holy fuck heeft dat ding maar 1,6 gig???

• The Dud3
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:26:
Holy fuck heeft dat ding maar 1,6 gig???
1 x IDE harddisk met een grootte tussen de 1.6GB en 2.4 GB

Verwijderd

Das wel minder.
Daar past dus nooit een mpeg2 film op :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:43:
Das wel minder.
Daar past dus nooit een mpeg2 film op :(
wat wilde je er dan mee doen?

Verwijderd

Mpeg-2 films mee kijken.
VCD mounten enzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:49 ]

Verwijderd

dan smijt je er toch gewoon een grotere schijf in :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:50 ]

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
of vanaf een andere pc late spele

Verwijderd

DrNizeGuy schreef op 28 november 2002 @ 17:58:
of vanaf een andere pc late spele
Maar ik wil dat juist niet zodat ik deze beneden kan zetten.

Lil' offtopic:
Hoe kan ik aan een doosloze HDD zien hoeveel gig erop zit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:25:
[...]

Maar ik wil dat juist niet zodat ik deze beneden kan zetten.

Lil' offtopic:
Hoe kan ik aan een doosloze HDD zien hoeveel gig erop zit?
Misschien op het stickertje? of anders in je comp duwen..

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Als het goed is zend Casema zijn Digitale Televisie uit volgens de DVB-C standaard.
Dat blijkt iig uit de beschrijving van de decoder:
http://www.sagem.com/en/p...-num-en/tv-icd4000-en.htm

Dus ehh.. dat biedt perspectieven :*)

Eat my shorts !

• Newjersey
  • Laatst online: 14-09 16:26
hmm, heb morgen geen vervoer naar zwolle om dat ding te kopen bij dat bedrijf, dan maar naar de pc dumpdag :)

Verwijderd

policy

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:52 . Reden: policy ]

• sebastius
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Volgens mij moet je nog es de faq's en policy gaan lezen. Doe toch normaal in plaats van mensen stimuleren illegaal te kijken. Canal+ is toch niet boeiend!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:27:
[...]

Misschien op het stickertje? of anders in je comp duwen..
ow want ik had bij de milieuboer gekeken maar daar stond er niks op, behalve fabrikant enzo :)
en je kunt ze niet terugbrengen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:46 ]

Verwijderd

Newjersey schreef op 28 november 2002 @ 18:32:
hmm, heb morgen geen vervoer naar zwolle om dat ding te kopen bij dat bedrijf, dan maar naar de pc dumpdag :)
Moet ik er 2 halen?

btw:
Ik heb neem ik aan het 10euro pakketje van casema.
In de lijst staat:
Canal+ Rood 10 210,25
Canal+ Blauw 55+ 747,25
Kan ik het nu met kaartje ontvangen?
Of moet ik eerst zoals UPC bellen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:48 ]

Verwijderd

Nog ff een vraagje @ TheCrash: Als ik zondag in groningen zo'n siemens wil kopen, moet dan ik dan ff een printje meenemen???

• Newjersey
waar woon je dan?

Verwijderd

Oei, Amersfoort, utrecht.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:50 ]

Verwijderd

policy

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:53 . Reden: policy ]

• Newjersey
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:50:
[...]

Oei, Amersfoort, utrecht.
mwah, ws als ze highlevelware op de computerbeurs op 22 december in apeldoorn komt koop ik hem daar wel, en anders ff een retourtje amsterdam, dat valt wel mee opzich..

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:39:
Richt je met name op C+++,
indien C+++ digitaal op de kabel zit zou je hem met de juiste keys moeten kunnen zien.
Dat is de enige zekerheid (relatief).

Andere aanbieders kun je wel of niet bekijken maar ga maar uit van niet.
Probeer eerst C+++ te openen en als dat lukt probeer je de rest.

Tis maar een tip.

UPC werkt bijv. met mediacrypt dewelke niet gekraakt is, je hoeft daar dan ook geen sleutels voor te verwachten.
Mocht je al een UPC digital pakket afnemen, dan zijn er wel mogelijkheden om op te nemen en wellicht de ppv kanalen te openen maar ik heb nog niemand gezien die echt UPC digital echt open heeft, wellicht een preview kanaal of zo maar daar heb je ook geen hout aan.

Richt jullie inspanningen eerder op C++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
is mijn advies.
Natuurlijk kan het best zijn dat er een alternatieve kabelmaatschappij is die wel valt te openen maar alleen C+++digitaal is relatief zeker.
C++ is volgens mij (bijna?) overal analoog gecodeerd, en valt dus niet met DVB-C te ontvangen/decoderen.

Naar mijn weten gebruikt UPC Cryptoworks en Casema ViaAccess als codering voor haar digitale televisie.
Laat dit nou ook bekende standaards zijn op de satelliet, en daar zijn wellicht oplossing voor om dit ook op je C-box te ontvangen.

Mits je natuurlijk een abbo hebt op digitale tv bij UPC cq. Casema ;)

Eat my shorts !

• drepa
  • Laatst online: 28-01 06:59
arjandijk schreef op 28 november 2002 @ 15:36:
[...]

tis idd een rainbow studio en geen tv versie!

ik zal binnen kort ff schematje maken voor het gebruik van de TV out en TV in functie zonder het DVB board ertussen.

zal deze dan op http://www2.drepa.net/ zetten voor de geintereseerde

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik heb zo ongeveer het hele topic doorgelezen volgens mij, maar ben nog niet tegengekomen hoe die Cyrix chip presteert tov een Pentium, kan iemand daar wat meer over vertellen ?

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen hou je aan de richt lijnen van tweakers A.U.B.

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:47:
Nog ff een vraagje @ TheCrash: Als ik zondag in groningen zo'n siemens wil kopen, moet dan ik dan ff een printje meenemen???
Ik had 'm al even gemaild over de boxjes in Groningen a.s. zondag.
Knip uit mijn mailtje:
Op GoT stond nog een vraag van iemand, die nog niet beantwoord is
(geen wonder met zoveel postings). Daarom mail ik je de vraag nog
even:
Verkopen jullie die MultiMedia box nou ook a.s. zondag op de PC Sale
in Groningen voor de 'speciale' GoT prijs?

Knip uit zijn mailtje:
Ik mail je daar vanavond definitief over, maar ik ga er vanuit van wel.
Momenteel staat de teller op 56 van de IA en we krijgen er zo'n 200
binnen. Mijn baas is ze op het moment van schrijven aan het ophalen.
Echter is de speciale prijs van 50 euro alleen geldig voor tweakers, dus
als je ffe op een briefje ofzo uit wilt printen "hcc siemsens nixdorf"
dan krijg je hem gewoon voor 50 euro!

Zeg die posting zonder antwoord waar ik aan refereerde was zeker van jou FlipDeluXe?

[ Voor 7% gewijzigd door Nick Name op 28-11-2002 19:39 ]

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Verwijderd

ja, klopt. thx voor de info

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

DeCIpHeReR schreef op 28 November 2002 @ 18:59:
Ik heb zo ongeveer het hele topic doorgelezen volgens mij, maar ben nog niet tegengekomen hoe die Cyrix chip presteert tov een Pentium, kan iemand daar wat meer over vertellen ?
Kweenie hoe goed je russisch is, maar het tabelletje op deze pagina is wel duidelijk denk ik:
http://www.ixbt.com/cpu/cyrix_c6_test.html
deze is misschien ook wel aardig:
http://www.hardwarecentra...arecentral/reports/592/2/
of
http://www.byte.com/art/9611/sec6/art11.htm
met dan het plaatje erbij: http://www.byte.com/art/9611/img/116st4b2.htm
of
http://www.pcguide.com/ref/cpu/fam/g5C6x86-c.html

Goh waarom zou je eigenlijk in die Box een echte pentium willen??? Let wel: een pentium uit dezelfde klasse met MMX presteert wel weer stukken beter dan de niet-MMXjes

[ Voor 20% gewijzigd door Nick Name op 28-11-2002 19:48 ]

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

major update @ http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/

eindelijk is het nu ook mogelijk om vragen te beantwoorden enzo ;)
Ga dit nou niet gebruiken als een mooie manier om ook allerlei simpele vragen te stellen, maar meer om echte kennis op te bouwen: stel bijvoorbeeld zelf een vraag en geef daar direct zelf antwoord op, gewoon om kennis toe te voegen!! en dan krijgen we er een grote knowledgebase uit hopelijk :)

Misschien ga ik me dalijk nog bezig houden met een mogelijkheid om in categorien in te kunnen delen... ;)

Verwijderd

als ik dat tabelletje van ixbt moet geloven, kun je er beter die cyrix in laten zitten, die presteert volgens die tabel beter dan een p1 200, behalve dan mmx en laat ik die nou nog net hebben liggen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 20:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb hier nog een dual bordje liggen en je raad het al met 2 x p1-200mmx : ))

Verwijderd

altijd leuk, als er iemand nog een cheapass tobo-zonder-staart wil hebben, op marktplaats staat er nog 1 voor 15 euro, de aanbieder heeft er nu nog maar 1

Verwijderd

http://www.tweakpc.de/har...hot.htm?images/dvb-c2.jpg
Die kabel met die lus erin, moet ik die vervangen?

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 21:09:
altijd leuk, als er iemand nog een cheapass tobo-zonder-staart wil hebben, op marktplaats staat er nog 1 voor 15 euro, de aanbieder heeft er nu nog maar 1
alleen staat er niet bij of dat via IR gebeurt... ;)

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Opzich wijs je de juiste kabel aan, maar:

de kabel die je op die foto ziet, is juist een goeie versie: metalen huls en krimpkous eromheen, precies zoals omschreven...

de kabel die er bij jou (en mij, en iedereen) inzit is er een met een rubberen huls, en die is niet goed... en moet vervangen worden :)

Verwijderd

jwbagger schreef op 28 November 2002 @ 21:27:
[...]

alleen staat er niet bij of dat via IR gebeurt... ;)
nee das waar, maar als je een tobo via de reciever van die muis aan je comp wil hangen werkt het waarschijnlijk ook niet omdat het zeer waarschijnlijk niet hetzelfde IR protocol is. Hij komt namelijk uit de tijd dat er nog niet veel IR tobo's waren. (2 jaar geleden)

• Newjersey
hmm, ik had net die Thecrash geëmailt of ze ook op een computerbeurs in apeldoorn kwamen. krijg ik net dit emailtje terug :|
Michael,

Helaas zijn we er doorheen. Ik zal je in elk geval op de reservelijst zetten, maar ik kan helaas niks meer beloven.

Met vriendelijke groet,

Gerben Bosch
dus hij heeft er geen 1 meer :( , das wel jammer

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23
[CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box
Voorlopig wachten tot ik em heb :) (IA afhandeling ff afwachten :)

Benieuwd wat er hier op de kabel rondzwerft.

Iemand enig ID of je ook data uit het signaal kan halen? Dus internetten of zo? of kan het ding niet zenden? (onze sat. verbinding op de zaak gebruikte ook een dvb kaart maar een modem voor de uplink)

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

_-= Erikje =-_ schreef op 28 november 2002 @ 22:13:
[...]

Voorlopig wachten tot ik em heb :) (IA afhandeling ff afwachten :)

Benieuwd wat er hier op de kabel rondzwerft.

Iemand enig ID of je ook data uit het signaal kan halen? Dus internetten of zo? of kan het ding niet zenden? (onze sat. verbinding op de zaak gebruikte ook een dvb kaart maar een modem voor de uplink)
nee satelliet is eenwegsverkeer.... alleen ontvangen dus ;)

je kan er dus wel data uithalen, maar je kan niet uppen ;)
De dvb-kaart die erin zit is trouwens ook geschikt voor data heb ik gelezen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog effe gekeken of er toch nog een cd/dvd speler ingebouwd kan worden
en ik geloof dat het toch gaat met een paar kleine aanpasingen en een slimline cd/dvd speler : )

Ik had zo gedacht van als de dvb kaart 1 slot lager te plaatsen (hier door ontstaat meer ruimte aan de boven kant)
en de pennetje van de rainbow runner kaart vervangen voor haakse types . en een andere koelblok op de cpu te plaatsen (een laagere type )
hierdoor zal er genoeg ruimte ontstaan voor een cd /dvd drive :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 22:22 ]

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 22:18:
en ik geloof dat het toch gaat met een paar kleine aanpasingen en een slimline cd/dvd speler : )

Ik had zo gedacht van als de dvb kaart 1 slot lager te plaatsen (hier door ontstaat meer ruimte aan de boven kant)
en de pennetje van de rainbow runner kaart vervangen voor haakse types . en een andere koelblok op de cpu te plaatsen (een laagere type )
zo groot is het koelblok wat er nu op zit niet... wil je ruimte hebben om je dvbkaart een slot lager te plaatsen, dan hou je alleen maar ruimte over voor een fan, koelblok heeft dan geen plek meer... gaat niet passen...

ook lijkt het idee van "haakse pennetjes" op de rainbowrunner me niet echt tactisch... beetje errug veel soldeerwerk voor iets dat misschien zelfs dan niet eens gaat werken... ;)

Verwijderd

jwbagger schreef op 28 november 2002 @ 22:17:
[...]

nee satelliet is eenwegsverkeer.... alleen ontvangen dus ;)

je kan er dus wel data uithalen, maar je kan niet uppen ;)
De dvb-kaart die erin zit is trouwens ook geschikt voor data heb ik gelezen.
Hmmm...dan ben ik toch wel benieuwd hoe sommige ISP's dat voor elkaar krijgen om 2-way aan te bieden via satteliet...(uplink ook via schotel dus)

/Quote
****** is a European Broadband Internet Service Provider for businesses and is available everywhere. We offer Internet services via satellite, based on the advanced two-way open DVB-RCS standard.
The technology is based on the new open DVB-RCS (Digital Video Broadcast - Return Channel System) standard, endorsed by the European Telecommunications Institute (ETSI) and allows for data throughput of up to 8 Mbps downstream and up to 2 Mbps upstream. ;)
/Quote

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 22:18:

Speelt bij mij geen rol of ie erinpast of niet :p
Heb men CD-RW/DVD combo op Ebay al gekocht voor 160 euro :)
Eventu wel 't bakkie in een andere case steke, maar der komt een slimline CD-RW/DVD combo in te steke })

Verwijderd

Nou heb ik op meerdere plaatsen gelezen dat je de standaard Cyrix processor kan vervangen door een pentium, MITS deze op 3.52V draait.
Nou heb ik hier een Pentium 200MMX liggen, die op 2.8V draait.
In het boekje dat bij het MoBo hoort, staat een jumper beschreven waarmee je de Vcore kunt instellen.
Echter...er staan geen concrete voltages bij.
De modi die je in kunt stellen zijn:
1) Intel.
2) AMD K6-166/AMD K6-200
3) AMD K6-233
Weet iemand welke van deze 3 modi overeenkomt met een Vcore van 2.8V ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 23:07:
[...]

Hmmm...dan ben ik toch wel benieuwd hoe sommige ISP's dat voor elkaar krijgen om 2-way aan te bieden via satteliet...(uplink ook via schotel dus)

/Quote
Heel simpel : je downstream gaat via de satteliet rechtstreeks, echter je upload, gebeurt via de modem die een verbinding maakt met de satteliet ISP over een telefoonlijn dacht ik, en vervolgens bij de ISP zelf met de satteliet geuplinked wordt.
Dus je upload is zo groot/klein als de verbinding dat je gebruikt aan je modem.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 23:12:
Nou heb ik op meerdere plaatsen gelezen dat je de standaard Cyrix processor kan vervangen door een pentium, MITS deze op 3.52V draait.
Nou heb ik hier een Pentium 200MMX liggen, die op 2.8V draait.
In het boekje dat bij het MoBo hoort, staat een jumper beschreven waarmee je de Vcore kunt instellen.
Echter...er staan geen concrete voltages bij.
De modi die je in kunt stellen zijn:
1) Intel.
2) AMD K6-166/AMD K6-200
3) AMD K6-233
Weet iemand welke van deze 3 modi overeenkomt met een Vcore van 2.8V ?
mmm, dat ruikt naar het VCORE1 jumpertje op het mobo van onze Siemens :)
Denk dat we de oplossing hebbe gevonde voor er een K6-2 in ons bakje te steke :)
Enkel nog uitvisse welke jumper we moete verbinde.

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 23:07:
[...]

/Quote
****** is a European Broadband Internet Service Provider for businesses and is available everywhere. We offer Internet services via satellite, based on the advanced two-way open DVB-RCS standard.
The technology is based on the new open DVB-RCS (Digital Video Broadcast - Return Channel System) standard, endorsed by the European Telecommunications Institute (ETSI) and allows for data throughput of up to 8 Mbps downstream and up to 2 Mbps upstream. ;)
/Quote
dan krijg je zelf een straal-antenne en kan je schotel ook signalen sturen...
maar zoiets is WAY te duur voor de normale consumenten, is echt alleen maar voor bedrijven te betalen, en dan nog is het eigenlijk wel een heeeel dure manier van internet... eigenlijk alleen maar gebruiken als je geen alternatief hebt ;)
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 23:12:
[...]

Heel simpel : je downstream gaat via de satteliet rechtstreeks, echter je upload, gebeurt via de modem die een verbinding maakt met de satteliet ISP over een telefoonlijn dacht ik, en vervolgens bij de ISP zelf met de satteliet geuplinked wordt.
niet helemaal dus ;)

[ Voor 19% gewijzigd door jwbagger op 28-11-2002 23:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 23:12:
[...]

Nee....Je upstream is 2Mpbs. Dat haal je via je modempje niet...:-)

Net ff van die website afgeplukt...

/Quote
10. Do I need a separate phone line?

No, the BlahBlah service is a two-way service via satellite.

/Qoute

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Ja upstream met satelliet kan ja.
Alleen de (hardware) kosten zijn erg hoog. Ook moet je een behoorlijk grote schotel op je dak zetten om 2Mbps te halen..

Maar goed, volgens mij gaat dit topic daar niet helemaal over, dus laten we terug on-topic gaan ;)

Eat my shorts !

Verwijderd

jwbagger schreef op 28 november 2002 @ 21:29:
[...]

Opzich wijs je de juiste kabel aan, maar:

de kabel die je op die foto ziet, is juist een goeie versie: metalen huls en krimpkous eromheen, precies zoals omschreven...

de kabel die er bij jou (en mij, en iedereen) inzit is er een met een rubberen huls, en die is niet goed... en moet vervangen worden :)
Aha.
Dus ik trek die eruit, ga er mee naar de winkel en koop een nieuwe?
Want ik ben een knutselnoob en neem niet genoegen met iets anders dan "zeer goed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scout77
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01 21:22
Newjersey schreef op 28 November 2002 @ 22:12:
hmm, ik had net die Thecrash geëmailt of ze ook op een computerbeurs in apeldoorn kwamen. krijg ik net dit emailtje terug :|

[...]

dus hij heeft er geen 1 meer :( , das wel jammer
Hum ik hoop dan mijn vader er morgen nog een kan bemachtigen ...

Lekker belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 06:33

klaaz

it's me!

Hoe langer en hoe meer ik lees hoe zekerder ik wordt dat digiTV kijken in het Essent gebied niet zal gaan lukken. Geen probleem, het pc-tje is immers bedoeld voor mijn dochter als chatpc-tje. Ik ben alleen wel zeer geinteresseerd geraakt in de digitale sattelietkaarten (DVB-S). Is het mogelijk met een dergelijke kaart sattelietTV te ontvangen op de Siemens door bijvoorbeeld een schoteltje op het dak te plaatsen? Een losse schotel is niet zo prijzig, de kaart zelf is ook nog wel betaalbaar. Iemand info? Trekt de Siemens dit bijvoorbeeld? En welke Sat kaart moet ik hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Klaaz schreef op 29 November 2002 @ 01:50:
Hoe langer en hoe meer ik lees hoe zekerder ik wordt dat digiTV kijken in het Essent gebied niet zal gaan lukken. Geen probleem, het pc-tje is immers bedoeld voor mijn dochter als chatpc-tje. Ik ben alleen wel zeer geinteresseerd geraakt in de digitale sattelietkaarten (DVB-S). Is het mogelijk met een dergelijke kaart sattelietTV te ontvangen op de Siemens door bijvoorbeeld een schoteltje op het dak te plaatsen? Een losse schotel is niet zo prijzig, de kaart zelf is ook nog wel betaalbaar. Iemand info? Trekt de Siemens dit bijvoorbeeld? En welke Sat kaart moet ik hebben?
Je moet de DVB-S kaart van Technotrend hebben. Die is redelijk standaard. Maar ik zou die niet in dat siemens-ding proppen, die is er denk ik niet krachtig genoeg om alle mogelijkheden (oa opnemen en direct in divx zetten) te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben we behalve canal+ ook cinenova op de nederlandse kabel. deze zou ook prima te kijken zijn met dit apparaat. Moet je natuurlijk wel een abbonoment hebben voor de kaart . ;) Tja want kopieren mag niet toch ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een satteliet kaart trekt dat ding zeer zeker niet, tenzij iemand een proggie heeft dat maar 200 mhz nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand kan er altijd zo eentje schrijven in ze'n vrije tijd en als freeware versprijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeCIpHeReR schreef op 28 november 2002 @ 18:59:
Het is geen Cyrix. Het is een IDT. Hele andere processor. Gebruikt trouwens minder energie dan een Intel P200. Een Cyrix P200 gebruikt meer energie dan een P200. Qua integer berekeningen is die IDT vrijwel even snel als een P200. Voor floating point is het wel minder. Die IDT heeft trouwens 2x zoveel cache als de oude Intel P200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe is die IDT in vergelijking met p200 mmx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 10:39:
en hoe is die IDT in vergelijking met p200 mmx
Een P200MMX is alleen maar iets sneller dan een gewone P200 door zijn cacheverdubbeling (dacht ik). MMX wordt amper gebruikt (ja voor spelletjes, maar dat boeit niet op deze bak). Misschien dat ie 10 a 20% sneller is dan die IDT. Maar dat merk je echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk wel, die mmx ligt toch maar weg te stoffen ik laat het wel weten wat beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 10:47:
Ik kijk wel, die mmx ligt toch maar weg te stoffen ik laat het wel weten wat beter werkt.
Ben benieuwd. Ik denk dat als je de PC 24 uur per dag aan wilt laten dat je met de IDT beter uit bent qua energiekosten. Helaas is mijn Conrad powermeter naar de knoppen en kan ik het niet meten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

energie zit toch bij de huur inbegrepen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

ik kan nog steed niks ontvangen terwijl er volgens de postcode check wel aanbod moet zijn. Ik denk dat er eerst nog iets in het wijkkastje moet worden omgelegd, dat was destijds bij chello (was eerste gebruiker blijkbaar) ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 10:58:
energie zit toch bij de huur inbegrepen >:)
Ja je krijgt het vakantiehuisje er ook bij voor die prijs. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toegang tot het zwembad ??? Anders verkoop ik de mijne ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindBender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:29

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Klaaz schreef op 29 November 2002 @ 01:50:
Hoe langer en hoe meer ik lees hoe zekerder ik wordt dat digiTV kijken in het Essent gebied niet zal gaan lukken.
Ik heb in Tilburg (ook Essent gebied) idd geen digital tv of radio stations op de kabel kunnen vinden. Ik heb zelfs het de kabel nog rechtstreeks op de interne tuner gestoken, maar het mocht niet baten...

Er schijnt ook datacommunicatie via de kabel mogelijk te zijn met deze DVB-C kaart. Kan iemand dat bevestigen? Tot 10Mb/s stond er in een PDF file. Kan hij alleen downstream of ook upstream? Het zou namelijk een leuk 2e kabelmodem zijn... Als was het alleen maar om mijn drie kastje binnenshuis via de bestaande infrastructuur met elkaar te kunnen laten praten. (Yep, Hirschmann 2-way all around)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

>>>>Een satteliet kaart trekt dat ding zeer zeker niet, tenzij iemand een proggie heeft dat maar 200 mhz nodig heeft.

Moet ie zeker wel kunnen trekken! Alle logica zit namelijke op de DVB-S kaart, deze heef namelijk een ARM processor op de kaart. Ik kijk nu met een PII667 en een DVB-S kaart ProgDVB geeft bijna geen CPU belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38

scorpionv

This space for rent

Ik lees hier in de readme.txt van de laatste biosupdate:
BIOS - Change V4.06 Release 1.09.1025
=====================================

Cause of Change:
----------------

- Corrections in keyboard-handling. In some cases the
keyboards works not properly with extended 10th-block.

- Optimization for Y2000 test programs.

- Bugfix within Save2Disk: if a graphic adapter with
16 MB or more video memory was installed, the system
will hang during S2D boot.

- CHIPCARDBIOS: Don’t allow installing CCR-BIOS if
setup-password is active.

- CHIPCARDBIOS: Bugfix getting F2. Pressing wrong key
produced sometimes a hang-up.

- Bugfix in "extended INT 13h". This fix makes CT´s
benchmark H2BENCH running.

- Bug Fix for INT 13h, function 15h (Read DASD Type).
This function returned bad parameters for non-existent
HD-drives.

- BIOS Setup: If a system password is installed and you
exit setup via "Disacard changes & Exit" the password
prompt appears with setup screen as background.

- Added support for AMD K6-2 (330, 366 and 400 MHz)
only provided in projects.

- Security/USB Keyboard:
A USB keyboard doesn't support the 'KEYBOARD' password
mode. Therefore if 'KEYBOARD' password mode is selected
and a USB keyboard is active during POST (no PS2 key-
board plugged), you have to enter the USER PASSWORD and
the BIOS setup item 'System Password Mode' will be
hidden.

- Bugfix with serial printer used DSR-DTR connection like
serial-CCR -> CCR was not detected!

- The BIOS now detects and prepare Ultra-DMA for CD-ROMs.
DMA 33 capable harddisks and CD-ROMs will now set to
PIO4/DMA2 mode when autotyping is selected in setup.

- Bugfix in the EPP-installation witch use the INT17h was
fixed (Dr. Hardware).
Nu nog de jumpersettings zien uit te zoeken, en een AMD k6-2 400 scoren! Wie o wie heeft er nog 1tje voor mij liggen?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hopen dat ze met "projects" dit soort dingen bedoelen....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
scorpionv schreef op 29 november 2002 @ 13:43:

[...]

Nu nog de jumpersettings zien uit te zoeken, en een AMD k6-2 400 scoren! Wie o wie heeft er nog 1tje voor mij liggen?
Werkt een AMD K6-2 350 Mhz dan niet?
Zo een heb ik nog wel liggen :D

[ Voor 5% gewijzigd door The Dud3 op 29-11-2002 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 10:37:
[...]

Het is geen Cyrix. Het is een IDT. Hele andere processor. Gebruikt trouwens minder energie dan een Intel P200. Een Cyrix P200 gebruikt meer energie dan een P200. Qua integer berekeningen is die IDT vrijwel even snel als een P200. Voor floating point is het wel minder. Die IDT heeft trouwens 2x zoveel cache als de oude Intel P200.
Da's niet helemaal waar... Er is een IDT C6 en een IDT C6-2 processor. De IDT C6 processor op 200MHz is ongeveer net zo snel als een P1 133MHz (serieus, ik heb benchmarks gedraaid). Een IDT C6-2 is per MHz ongeveer even snel als een P1 MMX processor (maar dat heb ik NIET getest :)).

Als dit dus een IDT C6-200 is, dan is 'ie ongeveer net zo snel als een P1 133. Hij heeft wel MMX ingebouwd, wat de P1 133 natuurlijk weer niet heeft :).

Ik heb een systeempje gehad met een P1 133 ering en kon op de HCC dagen ooit zo'n C6 200 kopen. Dacht ik toch echt dat het sneller was, maar het maakte vrijwel niets uit. Nu heb ik in dat systeempje een P1 166mmx Overdrive processor zitten (mobo ondersteund alleen single-voltage processor), en dat is wel een stuk sneller.

Dus het loont de moeite om eens rond te kijken naar een P233mmx Overdrive of misschien kun je nog zo'n C6-2 ergens vinden.

De AMD K6-2 is toch dual-voltage? Dan past 'ie er dus niet in.

[ Voor 4% gewijzigd door RetepV op 29-11-2002 14:21 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

scorpionv schreef op 29 november 2002 @ 13:43:

[...]

W8 ff, volgens mij heb ik dit al langs zien komen en was de conclusie dat die biosupdate voor een ander mobo was...

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38

scorpionv

This space for rent

Oei, dat zou jammer zijn, ik heb het hier vandaan:
http://support.fujitsu-si...Aktion=/bios/bios.asp&C=1

Fun while it lasted: World Community Grid!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.