Het GameCube Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

blakez schreef op 03 december 2002 @ 23:35:
Houd er wel rekening mee dat je decoder "Dolby Pro Logic II" moet ondersteunen hè.. als het gewoon DPL is dan heb je er nog weinig aan.. :)
volgens mij is dpl backwards compatible, dus dpl I kan je ook gewoon gebruiken. Of lul ik nou weer uit m'n nek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:51

Tarin

Just plain weird.

Phusebox schreef op 03 december 2002 @ 23:34:
zelda OoT/URA komt hier zeker uit... of dat apart is of in een bundel weet ik eerlijk gezegd niet
Ik had idd ook zoiets begrepen van het Nintendo-Europe forum (hoewel daar 9 van de 10 topics crap is).

Ik wil het wel graag hebben (ook als het er apart is.. op zich is het logisch: URA moet nog vertaald worden, in Japan issie al goed (alleen een port/emulator achtig iets)).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 11:29

DouweGNL

Ik ben tof.

volgens mij is dpl backwards compatible, dus dpl I kan je ook gewoon gebruiken. Of lul ik nou weer uit m'n nek
Gedeeltelijk, Dolby Pro Logic 'faked' een surround geluid, op eigenlijk precies dezelfde wijze als Dolby Pro Logic II. Dolby Pro Logic II is echter een stuk geavanceerder en uitgebreider, waardoor je met dat systeem een wijder geluidsbeeld krijgt. Je DPL I decoder krijgt dus ook surround geluid uit spellen die geprogrammeerd zijn in DPL II, alleen soms niet helemaal zoals de maker had bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Woooot, iemand al nintendovip.com gecheckt. Je hebt daar nu een kalender waar je elke dag iets nieuws kan downloaden. Bv. 2 december 3 mp3'tjes van SSBM :>
Nintendovip.com is een aardige site, maar niet echt een hoog nieuwsgehalte. Meer sterren sparen!!

Leuke review van MP4 Phusebox. Twijfel nog wel een beetje of ik 'm koop. Mijn vrieden/familiekring is dan weer niet zo speeltjes-minded :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Mja online gamen doe ik wel op mn PC, daar heb ik geen Cube voor gekocht. En persoonlijk zit ik nou niet echt te wachten om Crazy Taxi nummertje 832 online te gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 58392 schreef op 04 december 2002 @ 10:27:
Mja online gamen doe ik wel op mn PC, daar heb ik geen Cube voor gekocht. En persoonlijk zit ik nou niet echt te wachten om Crazy Taxi nummertje 832 online te gaan spelen. :)
ja, ik zou niet echt online te hoeven gamen met een kubus..
de meeste spellen lenen zich daar gewoonweg niet voor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Ik las ergens dat het met de breedband adapter van Nintendo mogelijk is om twee cubes aan elkaar te sluiten? Heeft dit voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

JC schreef op 04 December 2002 @ 10:33:
Ik las ergens dat het met de breedband adapter van Nintendo mogelijk is om twee cubes aan elkaar te sluiten? Heeft dit voordelen?
misschien in de toekomst als er spellen komen die de link optie ondersteunen. :)

dan link je dus 2 GC en kun je met 8 man tegen elkaar spelen (wel 2 tv's of course).

wow lees deze impressie eens van de bijna complete zelda versie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zelda impressie

BEVAT SPOILERS!!! OP EIGEN RISICO!!

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 11:17 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schnumi schreef op 04 December 2002 @ 11:02:
[...]

misschien in de toekomst als er spellen komen die de link optie ondersteunen. :)

dan link je dus 2 GC en kun je met 8 man tegen elkaar spelen (wel 2 tv's of course).

wow lees deze impressie eens van de bijna complete zelda versie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zelda impressie

BEVAT SPOILERS!!! OP EIGEN RISICO!!
hmm tempted... maar doe het toch maar niet... alhoewel.. tegen de tijd dat ik het spel ga spelen ben ik toch alles weer vergeten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Phusebox schreef op 04 December 2002 @ 11:59:
[...]

hmm tempted... maar doe het toch maar niet... alhoewel.. tegen de tijd dat ik het spel ga spelen ben ik toch alles weer vergeten
Het is een flinke lap text :)
Ben na 3 regels er mee gestopt omdat ik het eigenlijk erg druk heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Star Wars: Bounty Hunter screens

Rayman 3 screens

en nog een bericht over de linkoptie tussen de GBA en GC versie van Rayman3:
Ubi Soft has got something up its sleeve...

Ubi Soft announced that there will be a GCN/GBA link option for their Rayman 3. You will be able to download 11 bonus maps to your GBA version of Rayman. No further information has been released for this option as of yet. As soon we know more we will let you know!

[ Voor 85% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 12:57 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 04 december 2002 @ 12:56:
Star Wars: Bounty Hunter screens

Rayman 3 screens

en nog een bericht over de linkoptie tussen de GBA en GC versie van Rayman3:

[...]
Die linkoptie blijft een leuk iets van Nintendo maar heeft 1 van jullie er ooit al eens gebruik van gemaakt :?
Heb sinds gisteren mijn GBA binnen :) en nu wil ik eigenlijk een game vinden waarmee ik hem op de GC kan gebruiken

Heeft iemand enig idee met welke games het kan die nu al uit zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 04 december 2002 @ 13:30:
[...]

Die linkoptie blijft een leuk iets van Nintendo maar heeft 1 van jullie er ooit al eens gebruik van gemaakt :?
Heb sinds gisteren mijn GBA binnen :) en nu wil ik eigenlijk een game vinden waarmee ik hem op de GC kan gebruiken

euhh effe denken. :) SA2 is de enigste waarvan ik het zeker weet. oh ja en Harry potter ook. :)

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 04 December 2002 @ 13:32:
[...]

euhh effe denken. :) SA2 is de enigste waarvan ik het zeker weet. oh ja en Harry potter ook. :)
SA2 :?

O je bedoelt Sonic |:( |:( Die heb ik :Y)
Nu alleen nog ff voor de GBA zien te krijgen

HP hmmmm leuke extra's :?
Heb je daar ook een cartridge van HP voor nodig :?
Om nu 2 games te kopen alleen voor de linkfunctie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 04 December 2002 @ 13:40:
[...]

SA2 :?

O je bedoelt Sonic |:( |:( Die heb ik :Y)
Nu alleen nog ff voor de GBA zien te krijgen

HP hmmmm leuke extra's :?
Heb je daar ook een cartridge van HP voor nodig :?
Om nu 2 games te kopen alleen voor de linkfunctie ;)
geen idee check de site zou ik zeggen. :) btw: voor sonic hoef je niet een GBA versie te hebben dacht ik :? sluit maar eens aan en check het maar.

btw dit is toch wel schrikbaren voor mij:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Nintendo's imago-probleem aan de kaak is gesteld. Met een houding die door behoorlijk wat consumenten en professionals als 'arrogant' wordt gezien, lijkt de big N nu langzaam de prijs te moeten betalen. De eerste tekenen laten zichzelf zien in de tegenvallende internationale salescharts en negatieve berichten uit Belgie.

Enkele Belgische ketens laten nu namelijk weten mogelijk de GameCube uit de schappen te halen indien er geen verbetering komt in de verkoop. Deze slechte resultaten zouden voor te danken zijn aan slechte marketing en het ontbreken van goede reclame. Volgens de ketens zou dit enigzins kunnen worden bestreden met een heftig reclame-offensief in begin 2003.
Bij speelgoedketen Fun Belgium zijn ze resoluut. Verantwoordelijke aankoop multimedia Luc Smets: "Van de drie consoles PS2, Xbox en GameCube, doet die laatste het slecht. In die mate zelfs dat we, als de verkoop niet verbetert, de GameCube in 2003 uit de rekken halen. De kerstperiode kan misschien nog wat schade beperken, maar zoals het er nu uitziet, heb ik er geen goed oog in."

Ook bij ExtraZone geeft men toe dat de verkoop van de GameCube te wensen overlaat. "Je hebt de PlayStation 2 die het goed doet, gevolgd door de Xbox die aan een inhaalbeweging bezig is. En helemaal achteraan hinkt de GameCube", zegt Alex Heering, brandmanager games bij ExtraZone. "Ik geef het nog de kans tot eind februari en dan maak ik de rekening. Als die negatief is, moeten wij stappen ondernemen."

De volledige berichtgeving is te vinden op de Gazet van Antwerpen.
Dit is dan alleen maar belgië maar wat als dit straks ook in NL enz gaat gebeuren?? Zou het Nintendo misschien dan pas duidelijk worden dat ze meer moeten gaan adverteren en meer games eerder hiernaartoe moeten halen?

Ik moet er wel bijzeggen dat ik het wel erg overdreven vind. De verwachtingen zijn dat de GC in de toekomst 2.5 milj x verkocht zal gaan worden en de Xbox maar 1.5 milj x.

[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een bull.. de gamecube verkoopt echt wel goed in nederland hoor

edit:
wie gelooft er nou belgen? of ze halen de xbox en gamecube door elkaar of alle belgen zijn te stom om een gamecube te kopen... hehe :X

[ Voor 53% gewijzigd door Phusebox op 04-12-2002 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 04 December 2002 @ 13:49:
wat een bull.. de gamecube verkoopt echt wel goed in nederland hoor
Klopt volgens mij is het ook erg overdreven. Ik heb zelf ook een paar vrienden die werken bij gameszaken maar die zeggen ook dat de GC gewoon beter verkoopt als de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 04 December 2002 @ 13:49:
[...]

Klopt volgens mij is het ook erg overdreven. Ik heb zelf ook een paar vrienden die werken bij gameszaken maar die zeggen ook dat de GC gewoon beter verkoopt als de Xbox.
Ik vind het zelf ook overdreven maar ik heb geruchten gehoord dat de FRS er serieus ook overdenkt de GC uit de schappen te halen :'(

En mijn bron is erg betrouwbaar :D
Ben ik meteen met hem in discussie gegaan en wat verteld over Megaton (+ geruchten) en nu wil ie op de hoogte gehouden worden maar de kans dat de FRS echt alle GC's is imo erg groot (jammer genoeg)
schnumi schreef op 04 december 2002 @ 13:41:

Ik moet er wel bijzeggen dat ik het wel erg overdreven vind. De verwachtingen zijn dat de GC in de toekomst 2.5 milj x verkocht zal gaan worden en de Xbox maar 1.5 milj x.
Hou er rekening mee dat dit cijfers voor Europa zijn en niet voor NL

[ Voor 22% gewijzigd door Gamegod op 04-12-2002 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 04 december 2002 @ 13:54:
[...]

Ik vind het zelf ook overdreven maar ik heb geruchten gehoord dat de FRS er serieus ook overdenkt de GC uit de schappen te halen :'(

En mijn bron is erg betrouwbaar :D
Ben ik meteen met hem in discussie gegaan en wat verteld over Megaton (+ geruchten) en nu wil ie op de hoogte gehouden worden maar de kans dat de FRS echt alle GC's is imo erg groot (jammer genoeg)
damm dat zou wel erg zijn. Maar wat moet er nog meer gebeuren eer dat Nintendo er wat aan gaat doen dan?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 04 December 2002 @ 13:56:
[...]
damm dat zou wel erg zijn. Maar wat moet er nog meer gebeuren eer dat Nintendo er wat aan gaat doen dan?? :?
Zo'n ramp is het niet als FRS de enige is
MM, BS en Intertoys + de lokale gamesshop blijven altijd wel bestaan

Ik kan me nog herrineren dat 1 of 2 maanden na de launch v/d Xbox, Dixons alle Xbox artikelen uit de schappen haalde (ondertussen staan ze er weer in :+)
Dus er is nix definitief in deze wereld

Ik denk dat ook zodra iedereen zijn Xbox games download dat FRS de stap weer omdraait :)

Tja een 100% zeker dat het gebeurd ben ik NIET het blijven geruchten, maar wat ik wel weet is dat er serieus over gepraat word

Nintendo is sinds kort al bezig met zijn reclame campagne op TV hopelijk breiden ze die wat uit naar radio en tijdschriften

Hou er ook rekening met kerst en oud en nieuw !
Dit is het moment dat je al je neefjes, nichtjes, broertjes, zusjes etc etc moet overtuigen dat ze een GC moeten halen :Y)

Go my brothers and spread the word 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347

Ik heb nu al een tijdje de cube met alleen Mario Sunshine. Nu wordt het es tijd voor een nieuwe game en ik zit te denken aan RE: ZERO, Metroid Prime of Starfox Adventures.

Iemand een tip? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 59347 schreef op 04 December 2002 @ 14:30:
Ik heb nu al een tijdje de cube met alleen Mario Sunshine. Nu wordt het es tijd voor een nieuwe game en ik zit te denken aan RE: ZERO, Metroid Prime of Starfox Adventures.

Iemand een tip? :D
heb je een Us cube??? :? zo jah neem dan Metroid Prime.

Heb je gewoon een EU cube dan kun je dus alleen maar Starfox nemen omdat de andere 2 nog niet uitgekomen zijn. :Y)

(RE wel is een remake van het 1ste deel op de PSX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:03

Sagat

Is pappa x2!

Okyah schreef op 04 December 2002 @ 10:30:
[...]

ja, ik zou niet echt online te hoeven gamen met een kubus..
de meeste spellen lenen zich daar gewoonweg niet voor :)
Counterstrike op de cube, dacht het niet, op dat gebied ben ik het met je eens. Maar denk is aan spellen als mariokart, beat em ups, sportspellen, of bijvoorbeeld een marioparty die in je eentje niet (iig een stuk minder) leuk is. Ik zie dit toch wel zitten.

En mijn dpl stereo setje (begin jaren 90) setje laat het tie fighter-tje in rogue leader mooi om me heen vliegen qua geluid, fake of niet :)

mag ik nu van de 'maar een post in HGGCT' lijst af? :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
jullie denken toch niet serieus dat de gamecube uit de winkels worden gehaald he. dat lijkt me echt zulleke enorme bullshite!
dat in belgie de xbox beter wordt verkocht geloof ik wel. bijvoorbeeld in de tijd toen spelletjesgarnaal.be nog gratis was, toen zat ik daar elke dag. die gasten zijn echt ziekelijke xbox fanboys. ze spelen ook wel op de cube, maar kiezen toch voor de xbox.
toen had je ook van die polls waar men moest voten welke controller het beste was, welke console de beste gfx had, blablabla, telkens won de xbox vet...
belgen zijn gewoon een beetje gebreenwasjt ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Gamegod schreef op 04 December 2002 @ 13:30:
[...]

Wil je Super Mario Advance 2 en/of Crash Bandicoot van mij kopen. Gewoon wegens uitgespeeld.

Phusebox: Ga je met de auto naar Gamecube party? en wie neem je mee en kom je langs landgraaf/heerlen :Y) :? ?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 04-12-2002 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

daFubar schreef op 04 december 2002 @ 14:59:
jullie denken toch niet serieus dat de gamecube uit de winkels worden gehaald he. dat lijkt me echt zulleke enorme bullshite!
Ik denk serieus dat het een mogelijkheid is dat hij uit bepaalde winkels gehaald gaat worden
maar ik denk ook dat ze er een tijdje later weer terug komen en dat de winkeliers er dan spijt van hebben gekregen dat ze ze in 1ste instantie eruit hebben gehaald (verstoord toch wel aardig de relatie met Nintendo)
Anoniem: 55194 schreef op 04 december 2002 @ 15:05:
[...]

Wil je Super Mario Advance 2 en/of Crash Bandicoot van mij kopen. Gewoon wegens uitgespeeld.
Nee ff mee naar de GC party zal ik erover denken :)

Wat wil je er ongeveer voor hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

schnumi schreef op 04 December 2002 @ 14:31:
[...]

heb je een Us cube??? :? zo jah neem dan Metroid Prime.

Heb je gewoon een EU cube dan kun je dus alleen maar Starfox nemen omdat de andere 2 nog niet uitgekomen zijn. :Y)

(RE wel is een remake van het 1ste deel op de PSX).
is niet gewoon RE een remake?
en zero is nog niet uit, maar wat is dat dan? :)
want ze kunenn toch neti beiden een remake zijn ? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Okyah schreef op 04 December 2002 @ 15:18:
[...]

RE in het kort uitgelegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Okyah schreef op 04 december 2002 @ 15:18:
[...]

euhh. :)

ik zal het zo stellen. :)

het RE spel dat nu in de winkels ligt is Resident Evil en dat is een remake (dus nieuwe graphics, andere omgevingen enz) van de oorspronkelijke PSX versie. :)

Begin februarie dacht ik komt RE0 uit in NL. Dat is een compleet nieuw spel. :)

Snap je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

:)
ok, dan klopte wat ik zei, dat zero niet een remake was, maar RE gewoon :)

maar ik vond t beswel naar om te lezen dattie in belgie ieg uit de schappen gaat, net nu ik er een ga kopen :/
maarja, ik wil ieg mario en zelda :) dus ik MOET er een hebben :*)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

schnumi schreef op 04 december 2002 @ 15:24:
[...]

euhh. :)

ik zal het zo stellen. :)

het RE spel dat nu in de winkels ligt is Resident Evil en dat is een remake (dus nieuwe graphics, andere omgevingen enz) van de oorspronkelijke PSX versie. :)

Begin februarie dacht ik komt RE0 uit in NL. Dat is een compleet nieuw spel. :)

Snap je het?
sorry, khad ej post verkeerd begrepen :)
eerst zei je dat REzero nog neit uit was vervolgens dat t een remake was, maar je zei dat dus niet, maar dat RE gewoon een remake was
8)7 okyah :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
En kan ik nu beter Resident Evil kopen of w8en op RE:Zero?
Ik heb iig nog nooit een RE game gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

RedruM schreef op 04 december 2002 @ 15:38:
je kan best wel RE kopen :)
kheb toentertijd veel plezier beleefd aan dat spel op de ps :)
maarja, of je dat soort spellen leuk vindt, kan ik natuurlijk niet bepalen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

RedruM schreef op 04 December 2002 @ 15:38:
RE is een geweldige game dus hoe dan ook de moeite waard :Y)

Ik weet niet precies wanner RE0 uitkomt maar als het langer dan 2 maanden duurt zou ik zeker deel 1 kopen of je moet willen wachten op zero en dan hopen dat RE dan goedkoper word ;)

Beste is koop beiden :+
Ze zijn het beiden waard , ik ken iemand die zero al speelt en die is er laaiend enthousiast over is maar welke beter is kan ik niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Gamegod schreef op 04 December 2002 @ 15:46:
[...]

RE is een geweldige game dus hoe dan ook de moeite waard :Y)

Ik weet niet precies wanner RE0 uitkomt maar als het langer dan 2 maanden duurt zou ik zeker deel 1 kopen of je moet willen wachten op zero en dan hopen dat RE dan goedkoper word ;)

Beste is koop beiden :+
Ze zijn het beiden waard , ik ken iemand die zero al speelt en die is er laaiend enthousiast over is maar welke beter is kan ik niet zeggen
kijk dat is nu goed advies gewoon niet kiezen maar alles kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 5577 schreef op 04 December 2002 @ 16:15:
[...]

kijk dat is nu goed advies gewoon niet kiezen maar alles kopen :P
Eeeej
Geef me eens ongelijk 8)7 :+

EDIT:
Zelf koop ik geen van beiden :+
Een goede vriend van mij koopt ze beiden en om ze nou dubbel te hebben gaat me net te ver 8)7
Kan ik ook weer eens een game van hem lenen :+

[ Voor 30% gewijzigd door Gamegod op 04-12-2002 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Wanneer komt Zelda eigenlijk uit?
Had net gelezen op gamers.nl dat ie af is iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Als het goed is komt hij tegelijk met de US versie uit.
Dus dat wordt eind maart.
Toch raar, is hij af dan stellen ze hem nog wel effe een maandje uit 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 04 december 2002 @ 16:37:
ja voor Japan ja. :) In japan komt hij 15 december uit.

en hier stja......

edit: oh elroy weet meer zo te zien. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Nog een vraagje [offtopic] :)
Waarom zie je in PS2 reclames altijd "the third place" staan..?
Dat ze gewoon 3e staan in verhouding tot Gamecube en Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

RedruM schreef op 04 December 2002 @ 16:37:
Ik geloof iets van het einde v/h 2de kwartaal
Als ie maar niet uitgesteld word om de verkoop van MP te vergroten want dan gaat D³ pijn lijden :+ (daar zorg ik dan wel persoonlijk voor 8)7 )

MP is leuk maar niet ten kostte van Zelda :7
RedruM schreef op 04 December 2002 @ 16:42:
Zeker weten doe ik het niet maar ik hoop voor Sony dat het betekend na eten en sex 8)7

Heb ooit wel eens aan een aantal mensen in de game industrie gevraagd waar het voor stond maar ik heb tot nu toe geen antwoord gehoord waarvan ik dacht van JA dat bedoelen ze

[ Voor 52% gewijzigd door Gamegod op 04-12-2002 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Gamegod schreef op 04 december 2002 @ 15:13:
[...]

Ik denk serieus dat het een mogelijkheid is dat hij uit bepaalde winkels gehaald gaat worden
maar ik denk ook dat ze er een tijdje later weer terug komen en dat de winkeliers er dan spijt van hebben gekregen dat ze ze in 1ste instantie eruit hebben gehaald (verstoord toch wel aardig de relatie met Nintendo)

[...]

Nee ff mee naar de GC party zal ik erover denken :)

Wat wil je er ongeveer voor hebben :?
Als phusebox EEN KEER MIJN POST LEEST. Dan kan ik misschien komen. Is dat goed?? Dat ik kom. Ik ben een hardcore poster in deze topic :z O-) . Vraag maar aan de rest ;) .

Prijs: Maja 30 euro per spel vind ik redelijk. Kan alleen geld er vanaf gaan. We zien wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 55194 schreef op 04 december 2002 @ 17:06:
[...]

Als phusebox EEN KEER MIJN POST LEEST. Dan kan ik misschien komen. Is dat goed?? Dat ik kom. Ik ben een hardcore poster in deze topic :z O-) . Vraag maar aan de rest ;) .

Prijs: Maja 30 euro per spel vind ik redelijk. Kan alleen geld er vanaf gaan. We zien wel :) .
mail me er ff over omdat alles voor de GC party al vol zit
Dan kan ik er ff over nadenken en kijken hoe ik het doe met ruimte

30 € voor een spel vind ik zeker interresant maar crash trekt me niet echt heel veel dus die wil ik zeker eerst zien voordat ik hem koop (zou hem anders nooit voor full price gekocht hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 04 December 2002 @ 16:42:
Ik dacht dat het iets te maken had met dat aarde 1st place was, hemel 2nd place. En daarna dus ps2. Zoiets. Of de hemel is de 3rd place, weet het niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

lol .. wat is dit voor spel ? :X

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00006LELW.01.LZZZZZZZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vet die MOET ik dus echt hebben he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Waah! Die is cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
haha, keihard scheuren en je dan laten pakken op de achterbank door een of andere flapdrol ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:21
Zijn dat niet die meiden die ooit eens in Fullhouse speelden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 18:32
Ruudgo schreef op 04 december 2002 @ 18:17:
[...]

Zijn dat niet die meiden die ooit eens in Fullhouse speelden???
Jup dat zijn ze.. ze zijn flink gegroeid zo te zien.. :9

Daarnet in de FRS geweest en zag daar tot m'n verbazing Medal of Honor: Frontline staan.. Wist helemaal niet dat die titel nu al uit is.. Zijn er daar ergens reviews van te lezen?

[ Voor 11% gewijzigd door blakez op 04-12-2002 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * Dyxtra Tact of the Wind The Wind Waker Newsflash *

Plaatjes!

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap2_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap3_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap4_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap5_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap6_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap7_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap8_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap9_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap10_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap11_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap12_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap13_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap14_.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap15_.jpg
Elroy schreef op 02 december 2002 @ 12:06:
Dus bestellen en je hebt hem 10 dagen later :)
Thank you very much, Elroy!
LOL :D
DouweGNL schreef op 02 December 2002 @ 21:20:
Vind het wel een goede titel... beter dan 'Tact of the Wind', zoals eerder werd gesuggereerd.
Ik vind 'Tact of the Wind' juist weer beter :P Rolt makkelijk van je tong, is 'krachtig' - 'Tact' en is in de stijl van de andere titels (blabla of (the) blibli). Denk niet dat wij 'The Wind Waker' krijgen ivm de UK?
Febster schreef op 03 december 2002 @ 22:16:
Ik zal misschien wel een zeikerd zijn, maar persoonlijk vind ik dat Nintendo nog steeds dat ze er meer ervoor moet zorgdragen dat de second/third parties meer triple A titels gaan uitbrengen die dus een top 3 positie bereiken in de globale charts, want leuk en aardig maar toch een overgroot deel van de goede spellen komt van Nintendo zelf (SMS/SSB:M MP4 WR:bs ED etc)
Tja, het is een beetje een vicieuze cirkel. Nintendo maakt zelf de beste games in de ogen van GC kopers, daarom kopen de meest GC kopers namelijk een GC. Kopen GC kopers dan veel 3rd party games? Nee, want zij kopen immers Nintendo games. 3rd parties denken, goh wij verkopen niet veel van onze games aan die GC kopers, laten we onze (goede) games maar verkopen aan kopers van concurrende platformen. GC kopers zien nog minder reden om 3rd party games te kopen. Kopers geïnteresseerd in 3rd party games kopen geen GC. Koop koop koop. Wash, rince, repeat. Nintendo d00med. D³ sad.
Anoniem: 30913 schreef op 03 December 2002 @ 22:47:
de laatste gc releasedates:

- Metroid Precedes: 28 Mars 2003
Hoe officieel is dit? Moet ik m'n countdowns weer aanpassen :( :)
Aristagon schreef op 04 december 2002 @ 00:16:
Nog iets bekend over de Cube versies van Advance Wars of Golden Sun? Vast niet ")
Speaking of Advance Wars, kennen jullie deze?

http://members.optushome.com.au/dancotter/

Beperkte versie van Advance Wars voor de PC, iemand zin in een potje? :)
schnumi schreef op 04 december 2002 @ 11:02:
Woei, dat zijn wat je noemt 'glowing impressions'. Haben will!
Gamegod schreef op 04 December 2002 @ 16:43:
Ik geloof iets van het einde v/h 2de kwartaal
Als ie maar niet uitgesteld word om de verkoop van MP te vergroten want dan gaat D³ pijn lijden :+ (daar zorg ik dan wel persoonlijk voor 8)7 )
Nou durf ik niet meer naar de party te komen hoor :'( ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Ken je die tweeling nie? Spelen in die ene serie :+ (niet fullhouse iirc). Verder zijn ze behoorlijk populair in de VS. Een keiharde aktie game dus :)

Megaton is bogus?

Uit de cube.ign mail sectie: (http://cube.ign.com/mail.html)
Megaton
There is a rumor going around that Nintendo is ready to make an announcement that will make sales of GameCube skyrocket. Have you heard of this and what are your feelings on it?

Matt responds: The "megaton" announcement. It's impossible to avoid it, quite frankly, as every other message on the boards is about it. Everyone has their own breakdown of what it could be, from some grand merger of companies to an announcement of ground-shaking new games, or even that Nintendo has some new technology in the works that will destroy the competition. There's even talk of Nintendo gaining rights to the PlayStation brand. Or something like that, anyway. The problem is, there's been no proof -- of any of it.

I'm fairly certain this "megaton" hype all stems from a single report in a less popular Japanese magazine. Later, some websites alleged that Famitsu confirmed that a big announcement was coming. Interestingly, though, our own guys in Japan said they couldn't find these confirmations anywhere in the magazines. So who knows? Surely not me.

I called NOA about it last week in hopes that perhaps it knew something, but it didn't. Which could, by the way, mean nothing, but it's not encouraging. I was told that no big announcements were planned before the end of the year. So go figure. NOA's Perrin Kaplan told me today: "There is no announcement that we're aware of."

I'd really like to believe that something huge is in the works. And all of these brilliant speculations about Nintendo canceling Space World so that it could instead drop the "megaton," so to speak, have me hoping there's some truth to it. But for now I'm going to remain the skeptic so that, if nothing happens by the end of the year, I won't be disappointed.

If I do hear anything, obviously readers will be the first to know.
Het lijkt me logisch dat Nintendo of Amerika niks weet want zij maken toch geen beslissingen (:z). Wat mij wel dwars zit is dat Matt helemaal niks heeft gehoord van zijn bronnen in Japan over deze zogenaamde aankondiging (zelfs geen geruchten). Matt is meestal wel een persoon die je kan vertrouwen. :/

Misschien heeft het allemaal wel te maken met het blad V-JUMP (die met deze geruchten is begonnen). V-JUMP schrijft reviews voor de kids in Japan. Misschien slaat het woord 'Megaton' alleen op hun doelgroep, dus bijvoorbeeld een Pokemon voor de cube? Maar dan zou Famitsu het niet zomaar klakkeloos overnemen.. AaAAaaaAArghhhhHH!

Wel sneu voor Nintendo. Mochten zij niks aankondigen dan krijgen zij waarschijnlijk gigantisch veel boze reacties van fan(boy)s allemaal te danken aan de hype rondom een gerucht. Nintendo heeft immers niet gezegd dat zij een aankondiging zouden maken (i.t.t de GC-GBA player). Dit verdienen ze niet maargoed, zover is het nog niet. We shall see!

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg * Anoniem: 23844 The Wind Waker newsflash *

Impressies (Ja, nog een keer! is inmiddels ook geupdate :))

• Release date Zelda:TWW voor Europa is: Q2 (april, mei of juni). Een exacte datum weten we dus nog niet :'(

Nieuwe Zelda art

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap12.JPG
Hier zit iemand in HELE GROTE problemen ;)

D³ HOMO!, blijf van mijn Zelda nieuws af! Grrrrr! Ga maar Metroid nieuws posten of zo! :+ (ik laat het lekker staan, dan maar 2x :P, is het wel waard imo)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 04-12-2002 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

http://www.cubenation.com/images/news/zeldagba/zeldap9.JPG

wow check die uitdrukking eens. _/-\o_ :*)

btw: bij de titel "sweet 16" denk ik aan het wat anders. :X

[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:15
Elroy schreef op 04 december 2002 @ 16:40:
Als het goed is komt hij tegelijk met de US versie uit.
Dus dat wordt eind maart.
Persoonlijk lijkt het me niet slim om 2 double triple AAA titels ;) in dezelfde tijd uit te brengen :) (Zelda/MP dus :P) en eerlijk gezegd denk ik, dat Nintendo precies zo denkt :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68036

Het zijn wel die meiden uit fullhouse. Zij waren dat jongste kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei, dit lees ik net:

Nintendo Puzzle Collection (GC) Details:
- January release
- Dr. Mario, Panel de Pon, Yoshi's Cookie
- All three games have four player modes
- You can use the GBA as a controller with all the games
- You can download the Famicom versions of Dr. Mario and Yoshi's Cookie into the GBA to play. Also an original version of Panel de Pon can also be played on the move with the GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 21-06 07:22
Van cubezone.nl geplukt (in het nl klinkt het net ff wat beter dan in het franseuzies)
Het voorjaar van 2003 zal voor ons GameCube bezitters een zalige tijd worden, volgens Nintendo of Europe's nieuwste releaselijstje.

Nintendo of Europe heeft voor een groot aantal belangrijke nieuwe GameCube titels een ietwat vage richtlijn vrijgegeven, wanneer wij Europeanen deze mogen verwachten. Metroid Prime heeft met 28 maart zelfs een defenitieve datum gekregen, wat wij van Cubezone betrekkelijk laat vinden.

Verder vragen we ons af of The Legend of Zelda werkelijk in het tweede kwartaal van 2003 gaat verschijnen. Nintendo of America liet onlangs weten The Legend of Zelda uit te stellen tot in maart 2003, om de verkopen van Metroid Prime te bevorderen. Nu ligt Metroid Prime hier pas op 28 maart in de winkels. Tel één en één op, en Nintendo of Europe zal die logica doorvoeren, waardoor een release van The Legend of Zelda in het tweede kwartaal van 2003 niet meer mogelijk zou zijn.

- Metroid Prime : 28 Maart 2003
- Phantasy Star Online Episodes 1 & 2 : 1e kwartaal 2003
- Super Monkey Ball 2 : 1e kwartaal 2003
- The Legend of Zelda : The Wind Waker : 2de kwartaal 2003
- 1080 Avalanche : 2de kwartaal 2003
- Wario World : 2de kwartaal 2003
- Final Fantasy Crystal Chronicles : 4de kwartaal 2003
- Blood Omen 2 : 1 januari 2003
- Hitman 2 : Silent Assassin : 1 maart 2003
- Skies of Arcadia : 1e kwartaal 2003
- Evolution Skateboarding : 1 januari 2003
- Tom & Jerry : maart 2003

Phantasy Star Online Episodes 1&2, Skies of Arcadia, Wario World, 1080 Avalanche, Super Monkeyball 2 en natuurlijk The Legend of Zelda: The Wind Waker en Metroid Prime in het eerste half jaar van 2003. Prettiger kunnen we het ons haast niet voorstellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fred_Perry op 04-12-2002 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:15
Van Fred_Perry:
Verder vragen we ons af of The Legend of Zelda werkelijk in het tweede kwartaal van 2003 gaat verschijnen. Nintendo of America liet onlangs weten The Legend of Zelda uit te stellen tot in maart 2003, om de verkopen van Metroid Prime te bevorderen. Nu ligt Metroid Prime hier pas op 28 maart in de winkels. Tel één en één op, en Nintendo of Europe zal die logica doorvoeren, waardoor een release van The Legend of Zelda in het tweede kwartaal van 2003 niet meer mogelijk zou zijn.
Gamma :+, die conclusie trok ik erboven net ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Metroid Prime : 28 Maart 2003
- Super Monkey Ball 2 : 1e kwartaal 2003
- The Legend of Zelda : The Wind Waker : 2de kwartaal 2003
- 1080 Avalanche : 2de kwartaal 2003
- Wario World : 2de kwartaal 2003
- Final Fantasy Crystal Chronicles : 4de kwartaal 2003
- Blood Omen 2 : 1 januari 2003
- Skies of Arcadia : 1e kwartaal 2003

Goh deze wil ik alleemaal hebben. :P

dat wordt dus tussen januari en april 8x60= 480 euro, hmmmm waar moet ik dat vandaan gaan halen :(
Nouja dan gewoon maar MP en Zelda dat zijn de enige 2 die echt tellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Yes, een half- Full House game. Met die duffe knakker Bob Saget.

[lollige clown mode]
Bob Faget hahaha :D
[/lollige clown mode]

Maar die tweeling zien er inderdaad wel geweldig uit :9.

Zo, dus alle spellen worden hier verwijderd in de Benelux. Arme daFubar. Kan hij al geen ED, RE, SMS en SFA spelen. Komt hij eindelijk terug in NL., hebben ze alle spellen weggehaald. Hier nog een leuke quote van Frank Rittinghaus van Nintendo NL.
Wij vroegen Frank Rittinghaus, Marketing Manager bij Nintendo Benelux om een reactie. "Het bericht heeft mij ook verbaasd. De GameCube is een van ons meest succesvol geïntroduceerde producten. Nog nooit verkocht een tv-console zo snel door in een introductie periode. En ik kan je helaas geen Benelux cijfers noemen (doe we nooit, is Nintendo of Europe beleid), maar ik kan je verzekeren dat sinds de introductie op 3 mei meer GameCubes in de Benelux verkocht zijn van Xbox machines. Daar komt nog eens bij dat wij 2 maanden korter in de markt staan. Daarom verbaast me het bericht ook zo enorm. We praten over een product dat een kleine 7 maanden in de markt staat en waarvan er in Europa (dat cijfer kan ik wel noemen) in die periode ruim een miljoen stuks verkocht zijn. En de Benelux pakt haar gebruikelijke aandeel in dit cijfer. Met andere woorden we zijn net begonnen en we doen het best goed in een zeer competitieve markt. Daarnaast ziet de toekomst er ook nog eens goed uit. Jij (de GameSen redacteur die Frank Rittinghaus om een reactie vroeg - red.) weet net zoals ik dat de software bepalend is voor het succes van een hardware systeem. Met exclusieve toppers als Metroid Prime (door pers genomineerd als beste spel ooit / van het jaar), Zelda (beste adventure ooit???), Resident Evil series en diverse andere games. Aangevuld door accessoires als de WaveBird en de Game Boy Player voor de GameCube kunnen we de strijd goed aan! Wij zoeken momenteel contact met de betreffende retailers om navraag te doen over de uitspraken in het artikel. Naast de vervelende kop bevat het artikel veel onjuistheden. Ik wil hier niet op ingaan alvorens met de partijen gesproken te hebben. Verder zoeken we ook contact met de bron. Normaal gesproken hebben we een goede relatie met de Gazet, deze journalist is mij echter onbekend. Concreet antwoord op je vraag. We investeren momenteel erg veel in de GameCube. In tegenstelling tot wat het artikel suggereert hebben wij zelfs meer dan Sony en Microsoft in Media als TV, Cinema, Print en Outdoor geïnvesteerd Ik hoop dat ik met hetgeen hierboven beschreven duidelijk heb gemaakt dat GameCube de strijd niet schuwt, sterker nog we zijn er klaar voor".
Bron: Gamesen.nl

Edit:

Krijg nou wat. Helemaal vergeten te melden dat ik vandaag ook eindelijk SFA heb gekocht. Nog steeds niet bij de MM, maar bij de FutureZone. En kostte me maar 55€. Had ik niet verwacht van die hakketerrors. :Y)

Edit2: Trouwens, schnumi, nou heb je nog steeds niet verteld waarom jij niet komt op de GC party?

[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 04-12-2002 21:44 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik geloof echt steeds minder van alle geruchten die zich de ronde doen.
release dates, nieuws, noem het allemaal maar op... volgens mij is 80% uit den duim gezogen!
GolbeZeromus schreef op 04 December 2002 @ 19:59:
Zo, dus alle spellen worden hier verwijderd in de Benelux. Arme daFubar. Kan hij al geen ED, RE, SMS en SFA spelen. Komt hij eindelijk terug in NL., hebben ze alle spellen weggehaald.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

maargoed, ik had me voorgenomen om dit soort dingen niet meer te geloven... dus.
:*) :7

edit:
hoe meer ik naar die sweet 16 hoes kijk, hoe meer zin ik krijg om die hele pielemans erin te stoppen... zucht... zat ik maar in een vakantieoord waar er lekkere wijven in overvloed zijn... :7 hehehe

[ Voor 73% gewijzigd door Fubaruba op 04-12-2002 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
SFA is nog steeds niet binnen

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

GolbeZeromus schreef op 04 december 2002 @ 19:59:

[lollige clown mode]
Bob Faget hahaha :D
[/lollige clown mode]

Maar die tweeling zien er inderdaad wel geweldig uit :9.

Zo, dus alle spellen worden hier verwijderd in de Benelux. Arme daFubar. Kan hij al geen ED, RE, SMS en SFA spelen. Komt hij eindelijk terug in NL., hebben ze alle spellen weggehaald. Hier nog een leuke quote van Frank Rittinghaus van Nintendo NL.

[...]

Bron: Gamesen.nl

Edit:

Krijg nou wat. Helemaal vergeten te melden dat ik vandaag ook eindelijk SFA heb gekocht. Nog steeds niet bij de MM, maar bij de FutureZone. En kostte me maar 55€. Had ik niet verwacht van die hakketerrors. :Y)
HUh :?

Wat moet ik hier uit opmaken, dat de gamecube weggaat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Bartjuh schreef op 04 December 2002 @ 21:33:
[...]

HUh :?

Wat moet ik hier uit opmaken, dat de gamecube weggaat ???
AHEMsarcasmeKUCH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:51

Tarin

Just plain weird.

GolbeZeromus schreef op 04 December 2002 @ 19:59:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://forumpics.phreakers.net/stfu.jpg

Maarre.. om even [ontopic] te gaan..

Zijn er ook al plaatjes bekend van de GBA-linkfeature van Zelda-TWW? Ik ben eigenlijk wel benieuwd..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Zo ik ben weer effe met de cam bezig geweest en moest jullie effe wat plaatjes laten zien :)

Laten we maar beginnen met wat extra metroid prime shots :

Lekker in de sneeuw lopen
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp27.jpg

En dan mijn beste actie foto ooit :9
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp25.jpg

Dit lief beestje gaan jullie heeel lief vinden ;)
Ik zit trouwens pas op 10% :X ( Na 3 uur en 15 min. (ja ik weet het ik ben langzaam :P ))

Laten we er meteen een impressie van Mortal Kombat: Deadly Allience achter gooien :)

Mortal Kombat: Deadly Allience

Er zijn meteen allemaal dingen die je opvalt zodra je het spel gaat spelen.
In tegenstelling tot deel 4 is het grafisch een heel stuk vooruit gegaan.
Ze hebben er nu zelfs physics ingestopt. Hierbij moet je denken aan dingen of voorwerpen die binnen de ring staat. Zoals een blok ijs, dat je er nu dwars doorheen kan slaan als die in de weg staat :>
Je kan zelf ook bloeden en je kleren kunnen kapot gaan.
En wat vooral goed is is dat je niet meer uit je spel gebracht wordt als je naar round 2 gaat. Je ligt effe 3 sec op de grond en dan sta je gewoon weer op en round 2 :)
De besturing is in het begin echt kut om uit te vinden hoe dat werkt.
Je moet echt 10x zoveel knoppen onthouden in tegenstelling tot deel 4.
Na een tijdje begin je het wel door te krijgen. Er is ook een speciale tutorial die jouw leert hoe je moet vechten ect.
Dan heb je ook nog een Krypt waar je alle spelers / level / goodies / rotzooi kan vrij zetten. Je hebt dan de mogelijkheid van AA tot ZZ aan mogelijkheden om vrij te zetten.

En ik heb natuurlijk ook pics gemaakt. Het was wel moeilijker omdat alles snel beweegt ect.

Speler Selectie ( nog klein ) :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MK/mk11.jpg

Vechten in de sneeuw :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MK/mk7.jpg

Auuwww :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MK/mk1.jpg

Selectie level :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MK/mk2.jpg

Je komt dus echt onder het bloed te zitten :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MK/mk3.jpg

En dan hebben we nog de krypt waar ik het over had :
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/MK/mk12.jpg

De tekst die onder de spelers staan is de vecht kunst die je kiest.
Onder het spelen kan je gewoon van vechtkunst veranderen (3 mogelijkheden)

Meer Metroid Prime Pics
Meer mortal kombat: Deadly Allience pics

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elroy, waarvoor weiger je mortal te zeggen :D
je doet echt in elke post fout

maar goeie screens btw, thnx :)

Oh ja ook nog nieuwe verkoopcijfers uit japan:

KonsoleVerkaufte Einheiten (St.)VorwocheVeränderung2002 TotalWochen- Marktanteil
Game Boy Advance147.89853.271+ 94.6272.347.71866,6 %
PlayStation 234.66830.860+ 3.8083.176.31815,6 %
Gamecube32.09915.965+ 16.134792.69214,4 %
Xbox2.6211.362+ 1.259297.4791,2 %
PSone2.4542.098+ 356225.1791,1 %
WonderSwan Crystal1.7501.842- 92106.0930,8 %
Game Boy Color771574+ 19799.5240,3 %

van: http://www.gf-data.de/gamefront-temp/00305.html

Die gba gaat echt hard ofzo.

[ Voor 126% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 04-12-2002 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elroy schreef op 04 december 2002 @ 22:03:
Zo ik ben weer effe met de cam bezig geweest en moest jullie effe wat plaatjes laten zien :)

Laten we maar beginnen met wat extra metroid prime shots :

Lekker in de sneeuw lopen
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit lief beestje gaan jullie heeel lief vinden ;)
Ik zit trouwens pas op 10% :X ( Na 3 uur en 15 min. (ja ik weet het ik ben langzaam :P ))

Laten we er meteen een impressie van Mortel Kombat: Deadly Allience achter gooien :)

Mortel Kombat: Deadly Allience

Er zijn meteen allemaal dingen die je opvalt zodra je het spel gaat spelen.
In tegenstelling tot deel 4 is het grafisch een heel stuk vooruit gegaan.
Ze hebben er nu zelfs physics ingestopt. Hierbij moet je denken aan dingen of voorwerpen die binnen de ring staat. Zoals een blok ijs, dat je er nu dwars doorheen kan slaan als die in de weg staat :>
Je kan zelf ook bloeden en je kleren kunnen kapot gaan.
En wat vooral goed is is dat je niet meer uit je spel gebracht wordt als je naar round 2 gaat. Je ligt effe 3 sec op de grond en dan sta je gewoon weer op en round 2 :)
De besturing is in het begin echt kut om uit te vinden hoe dat werkt.
Je moet echt 10x zoveel knoppen onthouden in tegenstelling tot deel 4.
Na een tijdje begin je het wel door te krijgen. Er is ook een speciale tutorial die jouw leert hoe je moet vechten ect.
Dan heb je ook nog een Krypt waar je alle spelers / level / goodies / rotzooi kan vrij zetten. Je hebt dan de mogelijkheid van AA tot ZZ aan mogelijkheden om vrij te zetten.

En ik heb natuurlijk ook pics gemaakt. Het was wel moeilijker omdat alles snel beweegt ect.

Speler Selectie ( nog klein ) :
[afbeelding]

Vechten in de sneeuw :
[afbeelding]

Auuwww :
[afbeelding]

Selectie level :
[afbeelding]

Je komt dus echt onder het bloed te zitten :
[afbeelding]

En dan hebben we nog de krypt waar ik het over had :
[afbeelding]

De tekst die onder de spelers staan is de vecht kunst die je kiest.
Onder het spelen kan je gewoon van vechtkunst veranderen (3 mogelijkheden)

Meer Metroid Prime Pics
Meer mortel kombat: Deadly Allience pics
fok waneer komt MK deadly alience hier uit want ik kan wel eens een fatsoenlijke beat-em up voor de GC gebruiken aangezien Soul Calibur 2 nog eeuwig op zich laat wachten.

* Anoniem: 2766 drukt op de on knop van zijn dreamcast en gaat eens ff lekker wat knokken in soul calibur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

damm damm damm wat had ik nu graag een US cube gehad. :P

Maarja ik zit met al deze spellen en die kan ik dan niet meer spelen. :/

btw: MK:DA komt hier pas 14 feb 2003 uit. :/

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 04-12-2002 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

hoe meer ik naar die sweet 16 hoes kijk, hoe meer zin ik krijg om die hele pielemans erin te stoppen... zucht... zat ik maar in een vakantieoord waar er lekkere wijven in overvloed zijn... hehehe
Grmpfff.... :( ;)
Bob Faget die STFU tegen mij zegt
Eén plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://forumpics.phreakers.net/fag.jpg

Maar check die Scorpion. Hoe hij daar staat. Ik pleur jullie allemaal een speer in jullie nek, uppercut jullie tot jullie een ons wegen en daarna steek ik je in de hens met mijn Flame Dinges uit mn kanis. Prachtig.

Maar waarom gaat de GC ineens zo hard? Okee, Zelda komt eraan. Maar er is toch geen andere major-release geweest in Japan vorige week, omdat hij toen ook al ineens omhoog schoot met de verkopen. Maar komt dit nu door Zelda of niet, aangezien die nog niet in de winkels ligt.
damm damm damm wat had ik nu graag een US cube gehad.

Maarja ik zit met al deze spellen en die kan ik dan niet meer spelen.

btw: MK:DA komt hier pas 14 feb 2003 uit.
Hee SCHNUMI, waarom kom jij niet op de GC party. 3de keer al dat ik het vraag. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door GZ op 04-12-2002 22:31 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Anoniem: 30913 schreef op 04 december 2002 @ 22:12:
je doet echt in elke post fout.
Hahah, ik wist het niet eens.
Ik typ altijd alles vanzelf wat er in mijn hoofd opkomt.
Mmmm dus ik had het altijd fout, achja ik veranderd het stukje boven wel effe. ;)

Zelda nieuwtje :
Earlier this morning at a press conference held in Seattle, Nintendo of America announced the official release date for Legend of Zelda: The Wind Waker in the US. The title will ship in the States on March 24, 2003, according to the company.
en
Last month IGNcube reported that Japanese gamers who pre-ordered Zelda no Densetsu: Kaze no Takuto (Legend of Zelda: The Wind Waker, US) would receive a bonus disc containing the full N64 Legend of Zelda: Ocarina of Time and Ura-Zelda. Today American retailers stated that the bonus disc would be available in the US, too.
Legend of Zelda: The Wind Waker is scheduled to hit US store shelves on March 24, 2003, but gamers who pre-order it can gain access to the two bonus Zelda games. The first, Legend of Zelda: The Ocarina of Time is essentially the N64 game of the same name running in high-resolution. No other alterations have been made. The second -- called "Ura-Zelda" in Japan, has been dubbed Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest. This version is nearly identical to the N64 adventure except that some dungeons that Link manipulates have been "remixed" so that puzzles function differently, in effect creating a slightly different version of the game.

We asked Nintendo of America for official comment on whether or not the US will be receiving the bonus games, and a company spokesperson said that "nothing is confirmed at this time."
Kassa....

[ Voor 68% gewijzigd door Elroy op 04-12-2002 22:50 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Met al dat gedoe op de frontpage en megaton ga ik dat alles nog bijna geloven ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 21-06 07:22
Anoniem: 30913 schreef op 04 December 2002 @ 22:12:
je doet echt in elke post fout

maar goeie screens btw, thnx :)

Oh ja ook nog nieuwe verkoopcijfers uit japan:

van: http://www.gf-data.de/gamefront-temp/00305.html

Die gba gaat echt hard ofzo.
dit zijn nog de oude verkoopcijfers van vorige week ;) De famitsu ligt altijd een week achter op die van media-create.. maarre, ik wilde die van Europa en USA wel eens zien. Daar hoor en zie je bijna niks van.

Zal wel niet naar buiten worden mogen worden gebracht vanwege MS ofzo. Dan ziet de hele wereld eens hoe ze er werkelijk voor staan. En dat ze op het eind van 2002 in elke continent (behalve AUS) op de laatste plaats staan. Mark my words.

[ Voor 26% gewijzigd door Fred_Perry op 04-12-2002 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 23844 schreef op 04 december 2002 @ 18:38:
D³ HOMO!, blijf van mijn Zelda nieuws af! Grrrrr! Ga maar Metroid nieuws posten of zo! :+
ds = 0wned!!! ;)

Ik ben fan van beide series dus ik post ook lekker Zelda nieuws :P Dat jij nou nog nooit een Metroid game hebt gespeeld :+

EN ANDERS GEEF JE DIE ICONS MAAR TERUG JA?!! :( :( ;) :D
Tarin schreef op 04 december 2002 @ 21:50:
Zijn er ook al plaatjes bekend van de GBA-linkfeature van Zelda-TWW? Ik ben eigenlijk wel benieuwd..
Ja die zijn er, met onze grote vriend Tingle in beeld. Zag er nogal simpel uit moet ik zeggen.
Elroy schreef op 04 December 2002 @ 22:03:
[afbeelding]
Wow!
Ik zit trouwens pas op 10% :X ( Na 3 uur en 15 min.
Dat percentage is het aantal items dat je hebt he, niet hoe ver je in de game bent. Je kunt bijv. met 50% al het spel uitspelen, dan heb je gewoon een heleboel hidden items nog niet. (maar dit wist je misschien al :))
GolbeZeromus schreef op 04 December 2002 @ 22:29:
Maar waarom gaat de GC ineens zo hard? Okee, Zelda komt eraan. Maar er is toch geen andere major-release geweest in Japan vorige week, omdat hij toen ook al ineens omhoog schoot met de verkopen.
Zijn dezelfde cijfers als vorige week, maar dit keer van Famitsu, die loopt nogal achter. Waar het door komt, Resident Evil 0 + Mario Party 4 + Zelda preorder disc + Zelda 13 december?
Elroy schreef op 04 December 2002 @ 22:33:
Mmmm dus ik had het altijd fout, achja ik veranderd het stukje boven wel effe. ;)
Neeeeee, Mortel moet er in blijven!! :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

wat een sletten zijn die olsen-tweeling geworden zeg.. d8 al dat ik ze herkende..

ik ben naar college.. grom niet geslapen.. grom project.. grom grom.. vanmiddag komt een heel sjaggerijnige yaMMie terug.. en dan gaat ie GROM GROM slapen..

en vanavond lekker sinterklaas vieren in de flatbar .. en om 2300 gratis fust ;0) muhahaha, dus dan niet meer grom grom =]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yamAUchi schreef op 05 december 2002 @ 08:10:
wat een sletten zijn die olsen-tweeling geworden zeg.. d8 al dat ik ze herkende..

ik ben naar college.. grom niet geslapen.. grom project.. grom grom.. vanmiddag komt een heel sjaggerijnige yaMMie terug.. en dan gaat ie GROM GROM slapen..

en vanavond lekker sinterklaas vieren in de flatbar .. en om 2300 gratis fust ;0) muhahaha, dus dan niet meer grom grom =]
hehe alcoholist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12:54

jOzh

Sweet dude!

yamAUchi schreef op 05 december 2002 @ 08:10:
Pff, ik krijg alleen gratis pepernoten vanavond ben ik bang :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wanneer is die GC party dan?? want volgens mij kan ik die avond niet vandaar dat ik me niet heb ingeschreven. :)

dus als iemand een datum/link kan geven ofzo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 10:12:
wanneer is die GC party dan?? want volgens mij kan ik die avond niet vandaar dat ik me niet heb ingeschreven. :)

dus als iemand een datum/link kan geven ofzo. 8)
http://cubeparty.cheatcn.info/index.php

Voor pas en login naam ff Elroy mailen of mij :+
Wou je het ook wel mailen maar je email adres staat niet in je profiel

BTW het is op 13 December

[ Voor 4% gewijzigd door Gamegod op 05-12-2002 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 05 December 2002 @ 10:16:
[...]

http://cubeparty.cheatcn.info/index.php

Voor pas en login naam ff Elroy mailen of mij :+
Wou je het ook wel mailen maar je email adres staat niet in je profiel

BTW het is op 13 December
jah dan heb ik dus al een feest. ;( Komt er nog een 2de GC party als deze een sucess is??

btw zie net dit: cool

Heb jij misschien je GC hier gehaald elroy?? weten jullie misschien hoe het zit met invoerskosten enz?

En is lik-sang een beetje betrouwbaar (hoor wel positieve dingen af en toe) want anders word zo'n gemodde GC wel errug interesant. :*)

Oh ja en je kunt toch wel PAL spellen op die cube spelen of niet?

edit: oh zie net dat je er dus geen PAL spellen op kunt spelen. Damm en ik vind het zonde om al mijn spellen weer te verkopen.

[ Voor 45% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 10:22:
[...]

jah dan heb ik dus al een feest. ;( Komt er nog een 2de GC party als deze een sucess is??

btw zie net dit: cool

Heb jij misschien je GC hier gehaald elroy?? weten jullie misschien hoe het zit met invoerskosten enz?

En is lik-sang een beetje betrouwbaar (hoor wel positieve dingen af en toe) want anders word zo'n gemodde GC wel errug interesant. :*)

Oh ja en je kunt toch wel PAL spellen op die cube spelen of niet?
Ik denk dat als deze party een succes is dat er wel een nieuwe komt :) nu maar hopen dat deze een succes wordt :Y)

Het ziet er naar uit dat de panasonic wel PAL games ondersteund (als enige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 05 december 2002 @ 10:37:
[...]

Ik denk dat als deze party een succes is dat er wel een nieuwe komt :) nu maar hopen dat deze een succes wordt :Y)

Het ziet er naar uit dat de panasonic wel PAL games ondersteund (als enige)
jah klopt. :) Maar ik hoef nog geen DVD speler te hebben en anders koop ik die wel appart. :)

Misschien dat ik toch zo'n gemodde cube ga halen maar dan zit je wel met de garantie (alhoewel er met de cube weinig problemen zijn). Het is wel heel aanlokkelijk omdat je dan dus wel gewoon US games kan spelen.

btw: Elroy nog een vraag: of heb jij gewoon een US cube gekocht? Zo ja waar en wat was de uiteindelijke prijs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Engelse Hardware en Software verkoopcharts - Update
04/12/2002 | Wouter Flemming.

De Xbox doet het weer goed in Europa met het Sega pack, aankomend Halo/Splinter Cell pack en vele nieuwe Xbox commercials op de kijkbuis. Hoewel Sony's Playstation 2 niet meer in te halen is wordt het gat met de Gamecube groter. Meldden we vorige week nog dat de Xbox maar liefst 10x meer verkocht in Australie dan Nintendo's kubus kunnen we nu, toch wel met een beetje trots, melden dat de Xbox op het moment ook in de UK en de rest van Europa de Gamecube achter zich laat.

Playstation2: 92.440
Gameboy Advance: 27.495
Xbox: 21.318
GameCube: 10.065

Nu wil ik hier geen Gamecube-bash bericht van maken maar er komen nu ook verscheidene berichten binnen vanuit Nederlandse en Belgische winkel(keten)s die dreigen de Gamecube uit de schappen te halen als de verkopen niet snel stijgen.
Hmmmm :( ook niet echt positief nieuws :'(
bron

Kom op Nintendo doe er wat aan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 05 december 2002 @ 11:01:
[...]

Hmmmm :( ook niet echt positief nieuws :'(
bron

Kom op Nintendo doe er wat aan !!
damm damm damm hoeveel waarschuwingen moet Nintendo of Europe wel niet krijgen voordat ze er wat aan gaan doen. :( :(

punt 1: meer reclame ook tijdens voetbalwedstrijden enz!!!!
punt 2: breng de spellen eerder!!! naar Europa toe niet pas 3 tot 6 maanden
later!!!
punt 3: Haal nog meer exclusieve titels binnen en meer goede 3th party titels!!

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
De panasonic had ik van lik-sang geimporteerd.
Dan krijg je nog verzend kosten + 30% invoerrechten bij.
De nieuwe US cube heb ik gewoon in Nederland gekocht, was toen iets van €300 ofzo. Als je hem ergens in Nederland kan krijgen dan heb je natuurlijk het voordeel dat je geen verzend kosten en invoerrechten moet betalen.
Dit zit natuurlijk al in de prijs berekend maar dat is wel minder als je het zelf wilt doen.
En als laatst ik heb geen gemodde cube meer, hij kan nu alleen maar US.
De schroevendraaier voor de cube heb ik aan iemand anders gegeven, zodat ik hem niet meer open kan maken...

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 05 December 2002 @ 11:12:
De panasonic had ik van lik-sang geimporteerd.
Dan krijg je nog verzend kosten + 30% invoerrechten bij.
De nieuwe US cube heb ik gewoon in Nederland gekocht, was toen iets van €300 ofzo. Als je hem ergens in Nederland kan krijgen dan heb je natuurlijk het voordeel dat je geen verzend kosten en invoerrechten moet betalen.
Dit zit natuurlijk al in de prijs berekend maar dat is wel minder als je het zelf wilt doen.
En als laatst ik heb geen gemodde cube meer, hij kan nu alleen maar US.
De schroevendraaier voor de cube heb ik aan iemand anders gegeven, zodat ik hem niet meer open kan maken...
k thnx. :) Weet je misschien een winkel waar ze dan US cube's verkopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 11:22:
[...]

Ik ben ook al een tijdje bezig om een US gamecube te vinden maar ik wacht nu maar gewoon op de Freeloader, zou voor de kerst uit moeten komen (hoop ik dan maar)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 December 2002 @ 11:24:
[...]

Ik ben ook al een tijdje bezig om een US gamecube te vinden maar ik wacht nu maar gewoon op de Freeloader, zou voor de kerst uit moeten komen (hoop ik dan maar)....
jah ik weet het maar ik vind bijv dit ook wel een interessante optie:

speciale aanbieding

2 games enz maar komen daar dan ook nog importkosten bij enz dan kant het wel een stukkie duurder worden.

btw: deze aanbieding staat op www.cube-europe.com bovenaan.

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 11:28:
[...]

jah ik weet het maar ik vind bijv dit ook wel een interessante optie:

speciale aanbieding

2 games enz maar komen daar dan ook nog importkosten bij enz dan kant het wel een stukkie duurder worden.

btw: deze aanbieding staat op www.cube-europe.com bovenaan.
Hmmm, 310 Euro, das helemaal niet verkeerd natuurlijk... en nog een platinum cube ook!

Waarschijnlijk komt er wel weer 19% btw over (invoerrechten zijn verwaarloosbaar) en dan kost het alweer 370 oiros... choices choices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 11:22:
[...]

In Tilburg zit een winkel waar ze ze verkopen (forgamers ofzo) maar dan betaal je 349 tot 449€ voor een GC (weet het niet precies meer maar zat ergens tussen die range) maar dan heb je wel de keuze voor een oranje GC ;)

EDIT:
Die aanbieding is goedkoper :+

[ Voor 6% gewijzigd door Gamegod op 05-12-2002 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 december 2002 @ 11:32:
[...]

Hmmm, 310 Euro, das helemaal niet verkeerd natuurlijk... en nog een platinum cube ook!

Waarschijnlijk komt er wel weer 19% btw over (invoerrechten zijn verwaarloosbaar) en dan kost het alweer 370 oiros... choices choices...
En gelijk 2 spellen erbij (nieuwe RE enz)

idd moeilijk. als die damm freeloader nou gewoon zeker uitkwam dan had ik wel gewacht maar hij word telkens uitgesteld enz.

maarja als ik mijn cube met al mijn games verkoop kan ik natuurlijk wel mooi weer een paar top NTSC games voor kopen.... moeilijk....

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 05 December 2002 @ 11:38:
[...]

En gelijk 2 spellen erbij (nieuwe RE enz)

idd moeilijk. als die damm freeloader nou gewoon zeker uitkwam dan had ik wel gewacht maar hij word telkens uitgesteld enz.

maarja als ik mijn cube met al mijn games verkoop kan ik natuurlijk wel mooi weer een paar top NTSC games voor kopen.... moeilijk....
Ik heb ook nog gekeken bij dvdboxoffice, een US cube kost daar 155 Euro, verzendkosten zijn 45 euro (totaal 200) en met nog een beetje btw erover kom je dan op ongeveer 240 euro...

Een spel als Metroid Prime kost daar 45 euro en voor games betaal je geen verzend of import kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 december 2002 @ 11:46:
[...]

Ik heb ook nog gekeken bij dvdboxoffice, een US cube kost daar 155 Euro, verzendkosten zijn 45 euro (totaal 200) en met nog een beetje btw erover kom je dan op ongeveer 240 euro...

Een spel als Metroid Prime kost daar 45 euro en voor games betaal je geen verzend of import kosten....
idd maar heb je dan wel een stepdown converter erbij?? :) wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 05 December 2002 @ 11:50:
[...]

idd maar heb je dan wel een stepdown converter erbij?? :) wel handig.
Nee, maar daar heb ik er al 2 van :)

Besides, die dingen kosten tussen de 15-25 Euro, dat moet het probleem niet zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 28484 op 05-12-2002 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Effe een klein :X stukje uit de interview met Miyamoto en Aonuma
Q: Final question: now that Zelda -- what will no doubt be one of GameCube's biggest releases ever -- is completed, do you think you'll have anything this big again for GameCube? Do you have other products with this high production going on in the background?

Miyamoto-san: When it comes to big titles, I realize we haven't talked a lot about this in the U.S. or overseas, but of course we have a lot of big titles coming for the GameCube. I think you can expect some big announcements coming from us in the future.

Q: Regarding Ura Zelda, is there any different between the 64DD version that was in development and the GameCube version? Did it use any functionality with the 64DD? And, is it coming to the U.S.?

Miyamoto-san: Although we did develop Ura for the 64DD, it didn't use many of the special features. So it was very easy to port over to the GameCube without cutting any features. Why we did it, well that was because the 64DD was only released in Japan and it was only sold to subscribers of the RandNet system. For a long time we wanted to make it available for play and find a way to do that. It was expensive to make cartridges, so we had through about different ways. One thing we thought about was tie-ups with magazines. Once GameCube moved to disc media, though, it became much more feasible to make it available. In terms of how we've done it, we didn't want to make it limited edition. So we've tried to make it available to as many people as possible.

Q: More games are using voice acting to support dialogue, but you don't use that in Zelda games. Why?

Aonuma-san: We've obviously carried this on from the previous Zelda games, but for what we're trying to express within the game we can do that without having to use a lot of voice acting. While I can't say for certain it will always be like that with the Zelda games, the way we've done it for The Wind Waker is suitable for the world. One other thing that we've tried to do is that since people have played Zelda over the years, they have their ideas of how Link might sound. If we were to put a voice in there that might not match up with someone else's image, then there would be a backlash to that. So we've tried to avoid that.

Q: What is the best new thing you were able to do with the new GameCube technology?

Miyamoto-san: One of the things we were able to do with all the space on the new disc media was to give a lot of life to the characters with lots of animations. Each of the characters you'll see in the game, they do a lot of different things. There are a lot of different animations. We were really able to bring things more to life than back when we were limited to the silicon ROM cartridges. So, as you play the game you'll see a lot of different characters doing different things -- each with their own AI perform independently of one another. We think that has really enlivened the gameplay experience.
:9~

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Heren, ik hoor de laatste dagen bijzonder slecht nieuws over de GC, kan iemand dit volledig teniet doen door middel van argumenten oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

damm klinkt goed. :9~ alleen dit niet:
Miyamoto-san: When it comes to big titles, I realize we haven't talked a lot about this in the U.S. or overseas.
:/
Anoniem: 36087 schreef op 05 December 2002 @ 11:56:
Heren, ik hoor de laatste dagen bijzonder slecht nieuws over de GC, kan iemand dit volledig teniet doen door middel van argumenten oid :?
Ik snap het niet. Laatst is er een onderzoek gedaan naar de verkoop van console's in EU en daar bleek uit dat de GC aan het einde van volgend ong 2.5 milj keer zou zijn verkocht en de Xbox maar 1.5 milj keer.

Het lijkt mij sterk dat de winkels de gamecube uit de winkel gaan halen aangezien hij een stuk beter verkoopt als bijv de n64 in die tijd.

btw: damm het word echt een moeilijke keus. ik wacht misschien nog effe op de freeloader maar niet te lang.

[ Voor 52% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 11:29

DouweGNL

Ik ben tof.

damm klinkt goed. alleen dit niet:
Wat is daar slecht aan? Ze geven alleen maar aan dat ze nog niets hebben gezegd over die games in de US en Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DouweGNL schreef op 05 December 2002 @ 12:24:
[...]
Wat is daar slecht aan? Ze geven alleen maar aan dat ze nog niets hebben gezegd over die games in de US en Europa...
jah klopt toen ik het nog eens las wist ik wat ze bedoelde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 05 December 2002 @ 11:46:
[...]

Ik baal er zo van dat de freeloader steeds uitgesteld wordt en mischien niet eens meer komt. :(
Anders had ik onderhand een stuk of 5-6 titels al wel via dvdboxoffice gekocht, maar wil niet het risico lopen dat straks de freeloader niet meer uitkomt en ik met een set nuttelose cube games zit grrrr :(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.