Het GameCube Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.588 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Prognoses voor Europese verkoop consoles eind dit jaar

Gepost door Jaap van Nes - donderdag 5 december 2002 - Bron: Reuters
Hoewel het met cijfers over de verkoop van producten altijd maar gissen blijft of deze waar zijn of niet, zit er altijd wel iets van waarheid in de getallen. Zo komt het vrij betrouwbare persbureau Reuters vandaag met met prognoses voor de Europese verkoop van de verschillende next-gen consoles.

Uit de cijfers blijkt dat de GameCube op het zelfde tempo verkoopt als de PS2 in Europa, met in totaal een schatting van rond de 2.5 miljoen verkochte consoles aan het eind van het jaar. Dit getal blijft natuurlijk nog steeds wel ver achter dat van de Playstation 2, waarvan geschat wordt dat er 13 miljoen verkocht zullen zijn op 31 december.
Retail prices of the consoles are around 250 euros for PlayStation and Xbox and 200 euros for GameCube.

The most popular game on PlayStation is an adult game GTA Vice City from Take-Two Interactive Software which has sold four million copies worldwide since the launch late last month and close to a quarter of a million copies in Britain in the first two days alone, the Sony spokesman said.

Laatste console is de Xbox, waarvan wordt gedacht dat er 1.5 miljoen verkocht zullen worden in 2002. Lees het hele bericht op de volgende website.
Bron

Schiet mij maar lek 8)7 8)7

Ik weet ook niet meer hoe het zit 8)7
Zal allemaal wel weer goedkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Tja ik vind het ook nogal vaag allemaal. Bij een aantal gamesshops hier in de buurt beweren de eigenaars weer dat de Xbox totaal niet goed loopt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15967

Laatste sales uit japan:

(hardware)
http://www.gf-data.de/gamefront-temp/00306.html
(software)
http://www.gf-data.de/gamefront-temp/00307.html
schnumi schreef op 05 December 2002 @ 14:06:
strange nou verkoopt de PS2 ineens weer 66.000 x 8)7 :)

gelukkig blijft de cube op een goed niveau.
Vergeet de gba niet he :)

En blijkbaar waren er weer een zooitje ps2's kapot gegaan ofzo ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 15967 op 05-12-2002 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

strange nou verkoopt de PS2 ineens weer 66.000 x 8)7 :)

gelukkig blijft de cube op een goed niveau.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 21-06 07:22
Omdat er geruchten waren dat MS Sega zou overnemen, hebben de mannen van CSK (moederconcern van Sega) bekend gemaakt dat MS geen (aangenomen werd 22%) aandelen heeft overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

[conspiracy]
pfff... microsoft is gewoon zo niewsgierig naar de megaton van Nintendo dat ze de winkeliers gevraagd hebben om negatieve info over de gamecube te verspreiden. Zodat Nintendo gedwongen wordt alle kaarten op tafel te leggen.
[/conspiracy]

.......of draaf ik nu te ver door? :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Anoniem: 63989 schreef op 05 December 2002 @ 14:15:
[conspiracy]
pfff... microsoft is gewoon zo niewsgierig naar de megaton van Nintendo dat ze de winkeliers gevraagd hebben om negatieve info over de gamecube te verspreiden. Zodat Nintendo gedwongen wordt alle kaarten op tafel te leggen.
[/conspiracy]

.......of draaf ik nu te ver door? :9 :P
dat zou best kunnen. Ze zijn iig tot alles in staat. Laat ze maar eens met cijfers komen. En maar lullen dat ze in Duitsland, Frankrijk en de UK beter verkopen. Maar cijfers, ho maar... (alleen aan de wekelijkse verkopen heb ik niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Fred_Perry schreef op 05 December 2002 @ 14:15:
Omdat er geruchten waren dat MS Sega zou overnemen, hebben de mannen van CSK (moederconcern van Sega) bekend gemaakt dat MS geen (aangenomen werd 22%) aandelen heeft overgenomen.
heb je daar een nieuwsbericht van?? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
schnumi schreef op 05 December 2002 @ 14:21:
[...]

heb je daar een nieuwsbericht van?? :)
geloof je me niet? :+

hier issie:

gamefront.de ;)
Anoniem: 36087 schreef op 05 December 2002 @ 11:56:
Heren, ik hoor de laatste dagen bijzonder slecht nieuws over de GC, kan iemand dit volledig teniet doen door middel van argumenten oid :?
Dit kun je allemaal beschouwen als dikke onzin...

• In Japan verkoopt de GC 3X keer zoveel.
• In de US lopen ze bijna gelijk
• In de EU zijn de prognoses dat de GC dit jaar op 2.5 miljoen uitkomt en de xbox op 1.5 miljoen. (en dat terwijl de cube een paar maanden later op de markt is gebracht)

Die slechte nieuwsberichten van de laatste dagen zullen wel op gang zijn geholpen door MS, een andere verklaring heb ik er gewoon niet voor.

[ Voor 60% gewijzigd door Fred_Perry op 05-12-2002 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
GolbeZeromus schreef op 04 December 2002 @ 22:29:Maar check die Scorpion. Hoe hij daar staat. Ik pleur jullie allemaal een speer in jullie nek, uppercut jullie tot jullie een ons wegen en daarna steek ik je in de hens met mijn Flame Dinges uit mn kanis. Prachtig.
hahaha! :D :D

maar serieus, volgens mij zit de Mortel Kombat sfeer er echt weer HELEMAAL in. hard raggen, mensen lekker doodmaken enzo... HEERLIJK!!!
Anoniem: 36087 schreef op 05 December 2002 @ 11:56:
Heren, ik hoor de laatste dagen bijzonder slecht nieuws over de GC, kan iemand dit volledig teniet doen door middel van argumenten oid :?
geloof gewoon niet alles wat je hoort.

in mijn vriendengroep heeft 1 iemand een xbox en een stuk of 7 een gamecube. die ene met die xbox speelt er nooit op. hij zegt ook dat ie m alleen heeft als dvdspeler en om af en toe een spelletje halo te spelen... achjah... het is maar waar je voor kiest.
fuck'm, er worden in japan nog steeds spellen gemaakt voor de wonderswan, dus ik ben niet bang dat er geen nieuwe spellen uit zullen komen voor de cube.
als mensen liever een andere console kopen, dan doen ze dat toch lekker? ze weten niet wat ze missen.... er is maar een ding over te zeggen: fuck'm :)
* Fubaruba zit "The Eminem Show" te luisteren en krijgt er een beetje attitude van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 December 2002 @ 11:32:
[...]

Hmmm, 310 Euro, das helemaal niet verkeerd natuurlijk... en nog een platinum cube ook!

Waarschijnlijk komt er wel weer 19% btw over (invoerrechten zijn verwaarloosbaar) en dan kost het alweer 370 oiros... choices choices...
ik heb nieuws ik had effe de customer service gemailt en dit was het antwoord op mijn vraag of er ook nog importkosten enz bijkwamen:
Hi,

The price that you see is the price that you pay, no vat or taxes to go
onto that.

Regards

Lee Searle

Customer Service
www.goblindirect.com
dan word het dus wel heel aantrekkelijk... gelijk beide RE's erbij.... mooie platinum cube... damm wat moeilijk :( ....

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
hey Gamegod, jij werkt tohc bij Infogrames he. Heb jij niet nog ergens officiele cijfers liggen wat betreft de verkopen. Bijvoorbeeld de verkopen per console van de door Infogrames uitgebrachte spellen. Of mag je deze niet vrijgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 14:37:
[...]

ik heb nieuws ik had effe de customer service gemailt en dit was het antwoord op mijn vraag of er ook nog importkosten enz bijkwamen:

[...]

dan word het dus wel heel aantrekkelijk... gelijk beide RE's erbij.... mooie platinum cube... damm wat moeilijk :( ....
Die heffen zij ook niet, die worden door de doune geheven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 december 2002 @ 14:46:
[...]

Die heffen zij ook niet, die worden door de doune geheven....
jah dat weet ik maar ik had er bij gezet dat als ik het hier in nederland kocht of er dan ook importkosten bijkwamen maar volgens hun dus niet.

btw: stuur jij anders ook een mail hier heb je het adres kijken hoe ze dan reageren :) als iemand/jij dat zou willen doen kunnen we kijken hoe het nou percies zit. :)

adres: customerservice@goblindirect.co.uk

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 05 december 2002 @ 14:48:
[...]

jah dat weet ik maar ik had er bij gezet dat als ik het hier in nederland kocht of er dan ook importkosten bijkwamen maar volgens hun dus niet.

btw: stuur jij anders ook een mail hier heb je het adres kijken hoe ze dan reageren :)

adres: customerservice@goblindirect.co.uk
Hier staat aardig wat informatie over het kopen via internet:

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

Ik zal ze mailen en vragen WAAROM we geen invoerrechten en vooral btw hoeven te betalen, als ik dat weet dan kan ik pas goed oordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Fred_Perry schreef op 05 December 2002 @ 14:41:
hey Gamegod, jij werkt tohc bij Infogrames he. Heb jij niet nog ergens officiele cijfers liggen wat betreft de verkopen. Bijvoorbeeld de verkopen per console van de door Infogrames uitgebrachte spellen. Of mag je deze niet vrijgeven?
Yep, zal eens kijken of ik wat kan vinden maar ik vraag me af hoeveel dat zegt over de totale aantal verkopen van GC's
We hebben hier eigenlijk maar 2 games die redelijkt tot goed voor de GC hebben verkocht (SMB & Sonic) dus zal wel een non representief beeld geven

Zodra ik wat gevonden heb (en ik het plaatsen mag) dan laat ik het wel ff horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
SFA is eindelijk binnen (danku Sinterklaasje?). Tot nu toe te weing gespeeld om te oordelen maar grafisch issie wel erg sterk. Ook is dit de enige game tot nu toe die een fatsoenlijke breedbeeld optie heeft! Is toch wel erg fijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Gamegod schreef op 05 December 2002 @ 15:02:
[...]

Yep, zal eens kijken of ik wat kan vinden maar ik vraag me af hoeveel dat zegt over de totale aantal verkopen van GC's
We hebben hier eigenlijk maar 2 games die redelijkt tot goed voor de GC hebben verkocht (SMB & Sonic) dus zal wel een non representief beeld geven

Zodra ik wat gevonden heb (en ik het plaatsen mag) dan laat ik het wel ff horen :)
ow, ik dacht dat Infogrames al meer spellen had uitgegeven die op de xbox en cube zijn uitgekomen. Dan heeft het idd weinig nut om wat te posten.

Maar ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar de resultaten. Dan kun je bijvoorbeeld wel vergelijkingen maken tussen EU/US/JPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 December 2002 @ 14:54:
[...]

Hier staat aardig wat informatie over het kopen via internet:

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

Ik zal ze mailen en vragen WAAROM we geen invoerrechten en vooral btw hoeven te betalen, als ik dat weet dan kan ik pas goed oordelen...
ok doe maar. :) btw: als ik het doe neem ik toch een ander pakket namelijk het Metroid Prime pakket (kost 169 pond = €270 als ik het goed heb??) en dan nog die 19% erbij is €350 ong.

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 05-12-2002 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 05 December 2002 @ 15:14:
[...]

ok doe maar. :) btw: als ik het doe neem ik toch een ander pakket namelijk het Metroid Prime pakket (kost 169 pond = €270 als ik het goed heb??) en dan nog die 19% erbij is €330 ong. :)
Net een mailtje terug, zij menen dus dat omdat we in de eu zitten de btw al in de prijs opgenomen is en ik lees idd op de douane site verder niet veel over btw binnen de EU dus dat zou helemaal cheap ass zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Ik dacht dat ze bij dvdboxoffice er altijd een grote sticker met GIFT erop deden. Zodat je geen invoerrechten hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913 schreef op 05 December 2002 @ 15:24:
Ik dacht dat ze bij dvdboxoffice er altijd een grote sticker met GIFT erop deden. Zodat je geen invoerrechten hoeft te betalen?
Daar heb ik ze toen nog over gemaild idd maar kon er geen fatsoenlijk antwoord uit krijgen. De ene keer zouden ze de prijs wel op de verpakking vermelden, dan weer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 28484 schreef op 05 December 2002 @ 15:27:
[...]

Daar heb ik ze toen nog over gemaild idd maar kon er geen fatsoenlijk antwoord uit krijgen. De ene keer zouden ze de prijs wel op de verpakking vermelden, dan weer niet :?
Volgens mij was het bij dvdboxoffice zo dat je bij hardware wel invoerrechten moest betalen en bij spellen niet omdat ze daar dus die gift stickers op plakken. :)

Damm maar als ik het zo dus hoor is het gewoon heel cheap om een US cube aan te schaffen. :)

moeilijkk...... de verleiding word steeds groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Fred_Perry schreef op 05 december 2002 @ 15:07:
[...]

ow, ik dacht dat Infogrames al meer spellen had uitgegeven die op de xbox en cube zijn uitgekomen. Dan heeft het idd weinig nut om wat te posten.

Maar ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar de resultaten. Dan kun je bijvoorbeeld wel vergelijkingen maken tussen EU/US/JPN.
Dat wel hebben een stuk of 15 verschillende games op de markt gezet alleen dat waren de 2 top titels (qua verkoop)

Je wil gewoon het totaal weten :?
Zal daar eens naar vragen (had er nog geen tijd voor gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Gamegod schreef op 05 December 2002 @ 15:40:
[...]

Dat wel hebben een stuk of 15 verschillende games op de markt gezet alleen dat waren de 2 top titels (qua verkoop)

Je wil gewoon het totaal weten :?
Zal daar eens naar vragen (had er nog geen tijd voor gehad)
ik dacht meer aan het totaal van elke game per console. Maar ik zie net dat de meeste spellen maar op 1 console uitkomen. (sonic, smb).

Kijk maar eens of je wat kan lospeuteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Fred_Perry schreef op 05 december 2002 @ 15:47:
[...]

ik dacht meer aan het totaal van elke game per console. Maar ik zie net dat de meeste spellen maar op 1 console uitkomen. (sonic, smb).

Kijk maar eens of je wat kan lospeuteren :)
Ik mag geen cijfers noemen maar er zijn meer GC'S verkocht dan Xboxen maar het lijkt erop dat het niet lang zo blijft :(

Meer mag ik niet zeggen.
Sorry :/

Cijfers van games mogen helemaal niet gemeld worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Gamegod schreef op 05 December 2002 @ 16:04:
[...]

Ik mag geen cijfers noemen maar er zijn meer GC'S verkocht dan Xboxen maar het lijkt erop dat het niet lang zo blijft :(
och ja, met die bundels van ms is dat ook nog niet zo gek... maar ik denk dat ook veel mensen hun xbox laten ombouwen waardoor er meer xboxen verkocht worden maar de verkopen van software niet evenredig toenemen.

Maar iig bedankt voor het vragen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Fred_Perry schreef op 05 december 2002 @ 16:11:
[...]

och ja, met die bundels van ms is dat ook nog niet zo gek... maar ik denk dat ook veel mensen hun xbox laten ombouwen waardoor er meer xboxen verkocht worden maar de verkopen van software niet evenredig toenemen.

Maar iig bedankt voor het vragen... :)
De bundels zijn idd interresant
Zeker als binnekort de bundel met SEGA GT, JSRF, HALO en een DVD set uitkomen
Hell zelfs ik denk erovver om er 1 te halen :P
Maar of ik daarna minder GC software ga halen :? Ik betwijfel het :Y)

Xbox is een geweldige machine maar de enige game die ik er echt voor wil hebben is Splinter Cell en ja als ik een half jaar wacht komt ie ook wel op de GC :+

Ik zie nog wel wat ik ga doen :) maar de GC blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Ohja, ik was nog vergeten te melden dat je bij Mortal Kombat geen gebruik kan maken van de analoge stick 8)7
Je moet ipv, de analoge de digitale 4 pad eronder gebruiken.
Ik zit altijd verkeerd met m'n vingers, voordat ik de digipad gevonden heb ben ik al dood :X
hee elroy, hoe zit het verder met de sfeer enzo.
een beetje een hoog toastie gehalte?
damn, ik zou zo graag weer een ouwerwetse mortal kombat spelen! woeiiii
Nou ik vind het best wel vet spelletje hoor, maar ik heb nog niet echt veel gespeeld.
Ik ga vanaf vrijdag totaan eind zondag constant (Metroid en Mortal Kombat) spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Elroy op 05-12-2002 16:29 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 05 december 2002 @ 16:17:
Ohja, ik was nog vergeten te melden dat je bij Mortal Kombat geen gebruik kan maken van de analoge stick 8)7
Ik zit altijd verkeerd met m'n vingers, voordat ik de digipad gevonden heb ben ik al dood :X
huh :? wtf is dat goed voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hee elroy, hoe zit het verder met de sfeer enzo.
een beetje een hoog toastie gehalte?
damn, ik zou zo graag weer een ouwerwetse mortal kombat spelen! woeiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Elroy schreef op 05 December 2002 @ 16:17:

[...]

Nou ik vind het best wel vet spelletje hoor, maar ik heb nog niet echt veel gespeeld.
Ik ga vanaf vrijdag totaan eind zondag constant (Metroid en Mortal Kombat) spelen.
Damm dat is wel een enorm nadeel :X
Zou het nou zo moeilijk zijn om het zo te programmeren dat beide werken :?

Lompe fout van Midway (IMHO)
Of heeft Elroy gewoon de handleiding niet gelezen en niet gezien dat er gewoon een optie voor was :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd weet je het wel zeker dat er geen optie is waar je je controls kunt aanpassen??

Lijkt mij ook een grote fout namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 11:12
schnumi schreef op 05 December 2002 @ 16:34:
Idd weet je het wel zeker dat er geen optie is waar je je controls kunt aanpassen??

Lijkt mij ook een grote fout namelijk.
Mortel Combat is toch combo's maken "2xlinks 3xrechts trap".
Gaat dat niet een beetje moeilijk met analoge stick, half links half beneden e.d.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoopie, het wind wanker logo:
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/newsgfx/zeldawindwakerlogo.jpg
(klikbaar)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 05-12-2002 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 30913 schreef op 05 december 2002 @ 17:52:
whoopie, het wind waker logo:
[afbeelding]
(klikbaar)
strakke plasser tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12
Dit is gepost op spelletjesgarnaal.be : Een antwoord van Nintendo Belgie na de berichtgeving om de verkoop van cubes in sommige ketens te stoppen . De link is hier :

http://www.spelletjesgarn....php?sectionId=12&id=1851

bron : Spelletjesgarnaal.be

Zoals beloofd, hebben we even bij Nintendo België nagevraagd wat hun reactie is op de berichten betreffende de stopzetting van de Gamecube verkoop door enkele grote ketens (Fun, Extrazone). Nintendo was zo vriendelijk om ons heel snel meer informatie te geven. Het antwoord van de marketing-assistant heb ik even voor jullie samengevat:

Nintendo België zelf was even verbaasd als ons toen ze die berichten lazen. Verbaasd omdat sinds 3 mei er meer Gamecubes zijn verkocht dan Xbox machines. Dit is gebaseerd op de officiële verkoopscijfers (Nintendo Benelux mag geen exacte cijfers vrijgeven) Dus het staat vast dat de Cube het beter doet dan Xbox, terwijl de Cube 2 maanden minder lang te koop is! In Europa zijn er reeds ruim een miljoen cubes over de toonbank gegaan in 7 maanden, een groot succes dus.

Nintendo bevestigt nogmaals dat ze hun software op de eerste plaats stellen en hebben ook enorm goede verwachtingen bij de release van Metroid Prime (door pers genomineerd als beste spel ooit / van het jaar). Ook de nieuwe Zelda zou moeten garant staan voor succes. De Resident Evil reeks, de Wavebird en Gameboyplayer zijn de extra wapens in de concurrentiestrijd.

Nintendo beweert ook dat het artikel er een hele boel onjuistheden bevat of zou kunnen bevatten, waar men nog niet verder kan op ingaan, aangezien alles eerst met de desbetreffende winkelketens moet besproken worden. De bron van dit artikel zal ook gecontacteerd worden.

Eén van de onjuistheden is het feit dat Nintendo Benelux weinig investeert in de Gamecube. De waarheid is volgens Nintendo net het tegenovergestelde! Nintendo heeft afgelopen 7 maanden zelfs meer dan Sony en Microsoft in Media als TV, Cinema, Print en Outdoor geïnvesteerd!

Het lijkt duidelijk dat Nintendo zelf helemaal niet tevreden is met de verschenen artikels. Ik vind het alvast eigenaardig dat de pers eerder iets over deze zaak wist dan Nintendo zelf. To be continued dus...

Als afsluiter een hoopgevende spreuk van Nintendo:

"GameCube schuwt de strijd niet, sterker nog we zijn er klaar voor."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Delirium2001 schreef op 05 december 2002 @ 17:46:
[...]

Mortel Combat is toch combo's maken "2xlinks 3xrechts trap".
Gaat dat niet een beetje moeilijk met analoge stick, half links half beneden e.d.
jah ok maar dan nog had die optie erin moeten zitten want met bijv SSBM kan het toch ook?? :)

en de d-pad van de gamecube is net iets te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zeg... wordt de titel van dit topic eigenlijk nog aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 05 december 2002 @ 18:37:
nou ik er een hard........... hoofd in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Gamegod schreef op 05 December 2002 @ 16:31:
Damm dat is wel een enorm nadeel :X
Zou het nou zo moeilijk zijn om het zo te programmeren dat beide werken :?

Lompe fout van Midway (IMHO)
Of heeft Elroy gewoon de handleiding niet gelezen en niet gezien dat er gewoon een optie voor was :X :+
Waar zie je me voor aan :X
Natuurlijk heb ik erna gekeken of het veranderd kon worden.
Je kan alleen de knoppen a,b,x,y,z veranderen.
En in de handleiding doen ze net alsof de analoge knop niet bestaat.
Het is me trouwens wel opgevallen, dat je sneller last van je poten krijgt als je de hele tijd met de digipad bezig bent :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
schnumi schreef op 05 december 2002 @ 18:41:
[...]

nou ik er een hard........... hoofd in. :P
:X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik mag geen cijfers noemen maar er zijn meer GC'S verkocht dan Xboxen maar het lijkt erop dat het niet lang zo blijft

Meer mag ik niet zeggen.
Sorry

Cijfers van games mogen helemaal niet gemeld worden
Misschien een domme vraag, maar waarom mag dat niet genoemd worden?
Change request requested.
en de d-pad van de gamecube is net iets te klein.
Inderdaad ja. Misschien komt er wel een GC-> XBox converter. De XBox d-pad is immers groot genoeg :P .

We gaan weer erg hard trouwens. Ik vind dat foxFX het volgende topic mag openen. Hij zit hier ook al een hele tijd en is wat mij betreft een echte N-fan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ja christ! nu hebben ze de titel verkeerd veranderd. grrrrrrrrrrrrrrrr....
moet papa het nou zelf gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei :) dat zou ik wel leuk vinden. Gewoon als we op pagina 40 zitten de volgende openen toch. En me aan de goede naamgeving tuurlijk :D
Als de rest het er natuurlijk mee eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
we kunnen daar over ook nog even pollen... :P Maar als papa GZ het zegt is het goed :D

Als advies voor foxFX ga alvast maar deel 17 voorbereiden. Deel 16 was er pas toen deel 15 op pagina 43 was of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 10:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Damn dit gaat snel, het is nu dat ik met minder geld zit en verslaaft ben aan kindom hearts @ de ps2. Ik ben altijd een nintendo fan geweest naar weet eigelijk niet goed wat ik met de GC aan moet ik hoop dat metroid echt zo gaaf zal zijn als hij lijkt te zijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Elroy schreef op 05 December 2002 @ 19:45:
[...]

Je kan alleen de knoppen a,b,x,y,z veranderen.
En in de handleiding doen ze net alsof de analoge knop niet bestaat.
Het is me trouwens wel opgevallen, dat je sneller last van je poten krijgt als je de hele tijd met de digipad bezig bent :/
doet me denken aan marvel vs capcom op mijn dreamcast daar houd je ook zware rsi aan over met de digipad spelen ipv analaoog maar helaas zul je echt een 4-punts toets moeten hebben voor combo's zeker in MK DA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de opening al bijna af, dus zal ik 'm maar openen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Anoniem: 30913 schreef op 05 december 2002 @ 21:48:
Ik heb de opening al bijna af, dus zal ik 'm maar openen dan :D
Nee, je moet pas beginnen als we vlak bij de 1000 post zitten.
Anders hebben we straks oud nieuws van een paar dagen geleden wat iedereen al weet :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Elroy schreef op 05 december 2002 @ 21:52:
[...]

Nee, je moet pas beginnen als we vlak bij de 1000 post zitten.
Anders hebben we straks oud nieuws van een paar dagen geleden wat iedereen al weet :/
Juistum maar linkjes, of informatie hoeft niet perse te verouderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Even ICQ geinstalled, even met M@NIC overlegd, die moet het weer even bespreken met The Will. Hij zei dus dat ze niet meer aan Grote topics doen. Tevens waren "=[" doelloos volgens hem. We wachten even af. Misschien geeft Sinterklaas ons onze "=[" wel terug, samen met het woord "Grote". Dus nu allemaal zingen: Siiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen... bla bla bla... :P
Ik heb de opening al bijna af, dus zal ik 'm maar openen dan
Zo, jij hebt er zin in. :D Nog even wachten aub.
we kunnen daar over ook nog even pollen... Maar als papa GZ het zegt is het goed

Als advies voor foxFX ga alvast maar deel 17 voorbereiden. Deel 16 was er pas toen deel 15 op pagina 43 was of zo..
DubbelF lag net down. Daarom heb ik er geen poll aan verbonden. Maar jullie mogen ook inspraak hebben hoor. Voor deze ene keer dan :P :+ . Kom jij trouwens ook op de GC Party RareGast?

[ Voor 10% gewijzigd door GZ op 05-12-2002 22:01 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb ook alleen nog maar linkjes enzo gedaan. Nieuws komt wel als ik m ga posten. Als het volgende topic mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
GolbeZeromus schreef op 05 December 2002 @ 21:59:
DubbelF lag net down. Daarom heb ik er geen poll aan verbonden. Maar jullie mogen ook inspraak hebben hoor. Voor deze ene keer dan :P :+ . Kom jij trouwens ook op de GC Party RareGast?
Neuj.. heb andere dingen te doen.. een andere keer misschien... het is bij ons in de familie 1 grote bouwput en daar is mijn hulp gewenst.. (anders kom ze bij mij verbouwen :X ) Niet mijn hulp echt zoden aan de dijk zet. Mijn handjes zijn er om een controler vast te houden :P niet om te knutselen >:)

News: European Sales

posted on 12-05-2002 by Ash

Find out how well each piece of hardware sold in Europe.

With Christmas just around the corner the sales shot up, and you can find them all below. The bracketed numbers show the sales of the previous week. The Gameboy Advance sinched second place, but the GameCube sits at last.

1. Playstation 2- 92,440 (56,388)
2. Gameboy Advance- 27,945 (21,721)
3. Xbox- 21,318 (12,364)
4. GameCube- 10,065 (7,347)

van cube-europe, dit ziet er niet mooit uit.. En wat doet Nintendo... het gebruikelijke... niets

PS. wie gelooft er nog in de Megaton?

[ Voor 37% gewijzigd door RareGast op 05-12-2002 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Dit zijn de sales van de UK, dus totaal niet respresentatief voor de rest van Europa. De engelsen hebben altijd al een rare smaak gahad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:59
Gamegod schreef op 05 December 2002 @ 16:16:
[...]

De bundels zijn idd interresant
Zeker als binnekort de bundel met SEGA GT, JSRF, HALO en een DVD set uitkomen
Hell zelfs ik denk erovver om er 1 te halen :P
Maar of ik daarna minder GC software ga halen :? Ik betwijfel het :Y)

Xbox is een geweldige machine maar de enige game die ik er echt voor wil hebben is Splinter Cell en ja als ik een half jaar wacht komt ie ook wel op de GC :+

Ik zie nog wel wat ik ga doen :) maar de GC blijft.
psst.. splinter cell is best vet... kheb em ook...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Fred_Perry schreef op 05 december 2002 @ 22:17:
[...]

Dit zijn de sales van de UK, dus totaal niet respresentatief voor de rest van Europa. De engelsen hebben altijd al een rare smaak gahad... :)
leip dat ze bij Cube-europe denken dat engeland heel europa is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Anoniem: 55194 schreef op 04 December 2002 @ 15:05:
[...]

Phusebox: Ga je met de auto naar Gamecube party? en wie neem je mee en kom je langs landgraaf/heerlen :Y) :? ?
PHUSEBOX RTFT een KEERTJE. dit is de derde keer :P . plz read :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Phusebox schreef op 05 december 2002 @ 22:23:
[...]

hoouuuuddddd je mond!!!!!!!

;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 55194 schreef op 05 December 2002 @ 22:36:
[...]

PHUSEBOX RTFT een KEERTJE. dit is de derde keer :P . plz read :D .
ehm nope... denk niet dat ik nog ga... beetje krap met tijd enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Een NGC party ? Mis ik hier wat? Waar? Wanneer? Kan iedereen erheen??

Please explane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 19566 schreef op 05 december 2002 @ 22:55:
Een NGC party ? Mis ik hier wat? Waar? Wanneer? Kan iedereen erheen??

Please explane
Sodemieters, leef jij ook nog? :D

Kijk hier:

http://cubeparty.cheatcn.info

Voor LP moet je echt even met Elroy of Gamegod overleggen.

offtopic:
Aardig gek, zie net dat dit alweer mijn 2500ste post is.

[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 05-12-2002 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21-06 14:10
eej, jongens veel plezier op de party (ik kan niet, ga over 3 weekies op wintersport)

maar ben een beetje achter aan het lopen O-)
is die mega announcement van nintendo al geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
DarkChylde schreef op 05 december 2002 @ 23:45:
eej, jongens veel plezier op de party (ik kan niet, ga over 3 weekies op wintersport)

maar ben een beetje achter aan het lopen O-)
is die mega announcement van nintendo al geweest?
nee, en waarschijnlijk zal die ook nooit komen. 1 of ander Japans blad zei dat Nintendo een grote aankondiging zou doen, maar NoE en NoA ontkennen dit. Ik hoop dat ik fout zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Elroy schreef op 05 December 2002 @ 19:45:
[...]

Eej kon toch zijn dat je zo enthousiast was dat je daar overheen gekeken had :?
Ik vind het gewoon een grote fout van Midway, ik snap niet waarom ze het gedaan hebben :(
GolbeZeromus schreef op 05 December 2002 @ 20:20:
Misschien een domme vraag, maar waarom mag dat niet genoemd worden?
Voor zover ik begrepen heb is het vertrouwelijke informatie
Nintendo NL geeft zelf ook geen cijfers over hoeveel GC's ze verkocht hebben, iig niet aan het grote publiek
Europese cijfers daarintegen dan weer wel

Eigenlijk weet ik het ook niet precies waarom het niet mag 8)7 maar ik ga mijn baan er niet voor riskeren 8)7 (misschien dat ik me op de GC party wel verspreek als ik wat gedronken heb :+)
We gaan weer erg hard trouwens. Ik vind dat foxFX het volgende topic mag openen. Hij zit hier ook al een hele tijd en is wat mij betreft een echte N-fan.
Zolang ik het maar niet hoef te doen :+
Phusebox schreef op 05 December 2002 @ 22:23:
Psst.. Ik geloof je :X
MaDLiVe schreef op 05 December 2002 @ 21:43:
Damn dit gaat snel, het is nu dat ik met minder geld zit en verslaaft ben aan kindom hearts @ de ps2. Ik ben altijd een nintendo fan geweest naar weet eigelijk niet goed wat ik met de GC aan moet ik hoop dat metroid echt zo gaaf zal zijn als hij lijkt te zijn.
Waar maak je je zorgen om :?
Je hebt een PS2 en een GC dus je hebt keuze zat uit goede games
Stel dat de GC uit een aantal winkels gehaald word, de toptitels blijven toch wel komen.
Denk je serieus dat Nintendo NL
A) zich zo makkelijk uit de markt laat drukken
B) de topgames opeens niet meer uit zal geven in NL

Geloof mij maar de GC gaat nog wel 6 jaar mee :+
Iig 6 jaar voordat ik alles uitgespeeld heb op de GC wat ik wil uitspelen :P

En als er een tijdje geen goede games voor de GC komen koop je toch spellen voor de PS2
Sim-pel

FF voor de duidelijkheid ik ben een gamer waar het mij gaat om de beste games !
Als een andere console goede of zelfs betere games uitbrengt (imo) koop ik die console er ook bij.
Heb in eerste instantie de GC gehaald omdat daar de meeste games voor uit kwamen/komen die ik wou spelen en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad :Y)
Phusebox schreef op 05 December 2002 @ 22:41:
[...]

ehm nope... denk niet dat ik nog ga... beetje krap met tijd enzo
Zeker weten :?
Jammer geef het ff door aan Elroy dan word je van de lijst gehaald en kan er iemand anders voor in de plaats komen
echt jammer (had graag de Xbox met Splinter Cell erbij gehad }) ) (FI) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Fred_Perry schreef op 06 december 2002 @ 01:01:
[...]

nee, en waarschijnlijk zal die ook nooit komen. 1 of ander Japans blad zei dat Nintendo een grote aankondiging zou doen, maar NoE en NoA ontkennen dit. Ik hoop dat ik fout zit...
MEGATON = NOT A GEM

Hopelijk betekend dit nix :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gamegod schreef op 06 december 2002 @ 09:18:
[...]
Zeker weten :?
Jammer geef het ff door aan Elroy dan word je van de lijst gehaald en kan er iemand anders voor in de plaats komen
echt jammer (had graag de Xbox met Splinter Cell erbij gehad }) ) (FI) :+
ik zal nog eens kijken of ik kan
hoe laat begint het ook alweer enzo? ik kan namelijk overdag wel. maar 's avonds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Phusebox schreef op 06 december 2002 @ 09:28:
[...]

ik zal nog eens kijken of ik kan
hoe laat begint het ook alweer enzo? ik kan namelijk overdag wel. maar 's avonds niet...
Het begint om 14.00 (ongeveer)
Ik hoop dat ik dan wakker ben :+
En het duurt tot ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
bij play.com zeggen ze dat de Freeloader uit is :P
maar dat ze alleen wachten nu op een voorraad!

http://www.playserver1.co...asp?page=search&adudisc=y

we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Reignman schreef op 06 december 2002 @ 09:35:
bij play.com zeggen ze dat de Freeloader uit is :P
maar dat ze alleen wachten nu op een voorraad!

http://www.playserver1.co...asp?page=search&adudisc=y

we zullen zien...
dat komt omdat de datum in hun database voor de freeloader op vandaag stond... en die moeten ze dus nog bijstellen... omdat hij niet uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
en de freeloader sage continues :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:44

Phydomir

Dennis

Ff weer een berichtje van mij..

Heb eergister THPS4 gekocht. En het is toch best een vermakelijk spelletje :P

En ook nog eens vrij groot. Met iedere speler (14) kun je 190 objectives halen.. Ben je dus wel ff zoet mee..

Bij SFA ben ik trouwens pas ergens op 40%.. Vanavond maar weer eens lekker verder spelen :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb gisteren voor €9,99 Metroid Fusion gekocht. Bij Discovery in Rotterdam had ik nog voor €40 kortingsbonnen ingeleverd, dus dat was een leuk Sinterklaas kadootje voor mezelf.

Woei! :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op 06 december 2002 @ 09:49:
Heb eergister THPS4 gekocht. En het is toch best een vermakelijk spelletje :P

En ook nog eens vrij groot. Met iedere speler (14) kun je 190 objectives halen.. Ben je dus wel ff zoet mee..
Nee dat is niet zo, als je met 1 mannetje een objective hebt gehaalt, heb je m voor iedereen gehaalt. Het is dus niet meer zo als in THPS 1 t/m 3. Maar er zijn wel voor elke skater pro challenges.
En sommige zijn echt pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

GolbeZeromus schreef op 05 december 2002 @ 23:11:
[...]

emieters, leef jij ook nog? :D

Kijk hier:

http://cubeparty.cheatcn.info

Voor LP moet je echt even met Elroy of Gamegod overleggen.

offtopic:
Aardig gek, zie net dat dit alweer mijn 2500ste post is.
Jep ik ben een hele tijd weg geweest, lekker in het zonnige Turkije. Maar nu zit ik weer in Nederland achter me PC en GameCube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
zijn er mensen die SW CW hebben? Bij level 7 zit ik lichtelijk vast.. ik moet dan een heel groot ding verslaan. Het probleem is dat dat niet lukt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

RareGast schreef op 06 December 2002 @ 11:05:
zijn er mensen die SW CW hebben? Bij level 7 zit ik lichtelijk vast.. ik moet dan een heel groot ding verslaan. Het probleem is dat dat niet lukt... ;(
Hmmz daar moet ik nog komen, kzit volgens mij in lvl 6...heb een tijdje niet meer gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Oh the horor, weer een verstandkies eruit.
De dokter zegt, voel je nog wat, oh hopa nog 4 spuitjes extra :'(
Kan me nu tenminste wel richten op de gamecube. :>

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

daFubar schreef op 05 December 2002 @ 21:09:
Wat een prutsers zijn die stomme mods ook :( :+
NoE en NoA weten natuurlijk van niks. Zij hebben echt geen invloed op de uiteindelijke beslissing. Maar wat wil je anders? Denk je echt dat ze dit gerucht gaan bevestigen? Je zult toch echt moeten wachten want een officiële bevestiging zal je pas krijgen als het wordt aangekondigd.
Gamegod schreef op 06 December 2002 @ 09:18:
[...]
Zolang ik het maar niet hoef te doen :+
Dan doe jij toch deel 18 :) :P
Gamegod schreef op 06 December 2002 @ 09:19:
[...]

MEGATON = NOT A GEM

Hopelijk betekend dit nix :'(
Nee, MEGATON is inderdaad geen juweel :+.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg
* Anoniem: 23844 The Wind Waker newsflash *

Zelda impressies (IGN):
"As for the quality of the cell shading, there's no question now -- it's the best we've ever seen in a game. Zelda makes use of much more in the way of animation and facial expressions than other cell shaded titles, and the GameCube image quality contributes to fleshing out a true animated look. We were given the chance to play through a progressive scan monitor and found ourselves tempted to actually upgrade our televisions, just to play the game in such clarity. Zelda isn't just going to be a great game, it's also going to serve as the new visual benchmark by which all GameCube games (and, we already find ourselves thinking, all games of this generation) are judged.

In our sixty or seventy minutes of playing the game through the progressive scan televisions outside the Shinjuku Yodobashi Camera game shop, Legend of Zelda: The Wind Waker left with us the same unique combination of awe and charm that we felt having first played Mario 64 years ago. If the rest of the game is anything like this, prepare to see "Game of the Century" headlines all over again.

Our anticipation for Link's latest quest has now reached the level of "unbearable." Just one more week!"
Zie je wel dat Metroid een zuig game is. Vergeleken met Zelda :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 23844 schreef op 06 december 2002 @ 11:52:

NoE en NoA weten natuurlijk van niks. Zij hebben echt geen invloed op de uiteindelijke beslissing. Maar wat wil je anders? Denk je echt dat ze dit gerucht gaan bevestigen? Je zult toch echt moeten wachten want een officiële bevestiging zal je pas krijgen als het wordt aangekondigd.
Nintendo NL ontkent en bevestigd nix dus tja wat valt er over te zeggen :+
Ik denk dat als het nep was ze het nu wel zouden tegenspreken anders krijgen straks een heleboel boze gamertjes :)
Dan doe jij toch deel 18 :) :P
Ik hoor ned van de modjes dat deel 17 de laatste is die toegestaan is 8)7 :+
Nee, MEGATON is inderdaad geen juweel :+.
Gaan we slim doen :+
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Gamegod schreef op 06 December 2002 @ 12:12:

Ik hoor ned van de modjes dat deel 17 de laatste is die toegestaan is 8)7 :+
huh, wat is dat dan voor een bull? Dan maken we er toch een 10.000+ posts topic van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Fred_Perry schreef op 06 December 2002 @ 12:17:
[...]

huh, wat is dat dan voor een bull? Dan maken we er toch een 10.000+ posts topic van ;)
Alles is prima zolang ik maar geen deel hoef te openen :+
Mag ik niet van de modjes 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Gamegod op 06-12-2002 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 23844 schreef op 06 December 2002 @ 11:52:

[afbeelding]
* schnumi The Wind Waker newsflash *

Zelda impressies (IGN):

[...]

all hail zelda _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hier weer een hoopje screens. :+

Blood Omen2 screens

Battlebots screens

jaja :+

Big Mutha Tuckers screens

Sumonner 2 screens

[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 06-12-2002 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

yesss
ik heb een kubus :)

en Super Mario Sunshine :)
hijs wel koel, maar minder mooi dan ik had verwacht, maarja..

maar nu is t wachten op Zelda >:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

Okyah schreef op 06 december 2002 @ 13:54:
yesss
ik heb een kubus :)

en Super Mario Sunshine :)
hijs wel koel, maar minder mooi dan ik had verwacht, maarja..

maar nu is t wachten op Zelda >:)
speel op 60Hz en gebruik een rgb kabel, wereld van verschil, vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68036

Hoe kan je SMS op 60Hz zetten? Misschien een domme vraag maar ik weet het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
b ingedrukt houden als je het spel opstart.
Gamegod schreef op 06 December 2002 @ 12:12:Ik hoor ne[b]t[/s] van de modjes dat deel 17 de laatste is die toegestaan is 8)7 :+
WTF! rot maar op, zekers dat we doorgaan!
THE SHOW MUST GO ON! THERE IS NO STOPPING US NOW!!! HARRRRR!!!

[ Voor 78% gewijzigd door Fubaruba op 06-12-2002 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
dubbelpost |:(

[ Voor 95% gewijzigd door Fubaruba op 06-12-2002 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 63989 schreef op 06 December 2002 @ 14:05:
[...]

speel op 60Hz en gebruik een rgb kabel, wereld van verschil, vind ik..
vooral het verschil tussen 60Hz en 50Hz is schrikbaren hoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

schnumi schreef op 06 December 2002 @ 14:22:
[...]

vooral het verschil tussen 60Hz en 50Hz is schrikbaren hoog. :)
Ok, die RGB kable heb ik, eerst zonder geprobeerd en dat scheelt idd nogal, maar dat van naar 60 Hz weet ik van dat t kan (bij sommige spellen ieg, kweet neit of t bij alle kan) maar hoe ik t aankrijg bij Mario weet ik niet, t staat niet in t boekje ieg, maar ik zal even verder zoeken :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Okyah schreef op 06 december 2002 @ 14:34:
[...]

Ok, die RGB kable heb ik, eerst zonder geprobeerd en dat scheelt idd nogal, maar dat van naar 60 Hz weet ik van dat t kan (bij sommige spellen ieg, kweet neit of t bij alle kan) maar hoe ik t aankrijg bij Mario weet ik niet, t staat niet in t boekje ieg, maar ik zal even verder zoeken :)
Heel simpel bij mij vraagt hij het trouwens gewoon al (heb ook RGB kabel).

Probeer anders eens om B ingedrukt te houden als je GC opstart (tot na het logo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Gewoon Cube aanzetten dan op je controller B ingedrukt houden en zie daar een 50/60Hz select menu

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68036

Die vraag heb ik net ook gesteld Okay lees een paar posten terug
daFubar schreef op 06 December 2002 @ 14:20:
b ingedrukt houden als je het spel opstart.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 68036 op 06-12-2002 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

ik weet dat dit onderwerp al is geweest
maar iemand deze bericht al gelezen?
GameCube verdwijnt mogelijk uit Belgische winkels

Uitgegeven: 6 december 2002 12:53
Laatst gewijzigd: 6 december 2002 13:04

AMSTERDAM - De dagen van GameCube lijken geteld in België. Verschillende winkelketens overwegen de Nintendo-spelcomputer uit het assortiment te halen. "Als de GameCube niet beter gaat verkopen, halen we de console in 2003 uit de rekken", aldus een winkelier.

De Belgische speelgoedketen Fun Belgium verwacht nauwelijks verbetering in de verkoop, ondanks de meestal goed lopende decembermaand. "Van de drie consoles PS2, Xbox en GameCube, doet die laatste het slecht. In die mate zelfs dat we, als de verkoop niet verbetert, de GameCube in 2003 uit de rekken halen. De kerstperiode kan misschien nog wat schade beperken, maar zoals het er nu uitziet, heb ik er geen goed oog in", verklaart verkoopmanager Luc Smets van Fun Belgium in het Gazet van Antwerpen.

Ook bij ExtraZone staat de GameCube allesbehalve bovenaan de verkooplijst. "Je hebt de PlayStation 2 die het goed doet, gevolgd door de Xbox die aan een inhaalbeweging bezig is. En helemaal achteraan hinkt de GameCube", zegt Alex Heering, brandmanager games bij ExtraZone. "Ik geef het nog de kans tot eind februari en dan maak ik de rekening. Als die negatief is, moeten wij stappen ondernemen."

Nintendo

Volgens Nintendo spreekt de stagnerende verkoop van de GameCube (vooralsnog) tegen. De Japanse spelfabrikant zegt zelfs winst te maken. Het bedrijf kan geen concrete cijfers geven, maar laat weten dat de verkoop in Europa met ruim een miljoen verkochte spelcomputers op schema ligt.

Voor Game Mania is de tegenvallende verkoop geen reden om de GameCube te verbannen. "Ons doel is de gamer zo'n uitgebreid mogelijk gamma hardware en software aan te bieden. Daarom kunnen we niet zonder de GameCube. Dat gold indertijd ook voor de Dreamcast van Sega. Op de laatste dag hebben we van die console zelfs nog eentje verkocht", vertelt Jurgen Haes, marketing manager bij Game Mania in het Gazet van Antwerpen.
De belgen ook he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oh, ok, ik had gehoord dat t zo moest bij starfox en bij smb, maar
wacht, ik zie t staan, net boven me al gevraagd 8)7
ik las smb, der staat sms 7(8)7
sorry....
ik ga weer spelen >:)

wow, beswel een bit wereld van verschil! :)
rgb en dan 60 Hz is echt een stuk fijner, ik vat niet waarom ze t met die rottige kabel verkopen :/
maarja :)
ook even doorgelust naar wat meer boxjes via de tv en t is een waar genot :D

[ Voor 40% gewijzigd door Okyah op 06-12-2002 14:46 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

daFubar schreef op 06 December 2002 @ 14:20:
WTF! rot maar op, zekers dat we doorgaan!
THE SHOW MUST GO ON! THERE IS NO STOPPING US NOW!!! HARRRRR!!!
Damm jullie moeten mij niet te serieus nemen ofzo 8)7
Anoniem: 51617 schreef op 06 December 2002 @ 14:39:
ik weet dat dit onderwerp al is geweest
maar iemand deze bericht al gelezen

De belgen ook he... :+
Yep al een tijdje terug :)
Vorige pagina ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hiero een interview met Miyamoto over Zelda _/-\o_

interview

hier een paar leuke quote's :)
and the reason we were able to show the more realistic-looking battle between Link and Gannon at SpaceWorld was that we had been doing some experiments with the GameCube prior to completing Majora's Mask. That's why that footage exists
wel leuk om te weten. :)
When people first see then game, the graphics are the first thing that they'll talk about. But once you play the game, you really come to understand the reason behind the graphics style and the more you play, the more you kind of forget about the graphics. You'll get sucked into the story, and when making a game, it's really the overall quality of the game that determines whether or not it'll have a high appeal for wide user base. We think The Wind Waker is a very high-quality game and that its graphical style that will appeal to certain groups at the same time.
volledig mee eens _/-\o_ _/-\o_
Mr. Koji Kondo composed the soundtrack, as he did for the other games. There are some reworked songs from the Ocarina of Time and even a theme or two from A Link to the Past. I personally had very little input into the musical design. Usually, there are two to three people working on sound, but for The Wind Waker, there were five to six composers and technicians.
woei ook muziek uit LTTP _/-\o_
With regards to Zelda, it's not so much that we want to go with the Toon Shading in the future, but we're really happy with the proportions of Link in the game.
Het is dus niet gezegt dat de volgende Zelda game ook cel shaded is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 06 december 2002 @ 15:03:
Van mij mogen ze _/-\o_ _/-\o_

Gewoon het feit dat ze het lef hebben om zo een bekende franchise compleet om te gooien en er toch nog iets goeds van te maken zegt mij al voldoende _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Gamegod schreef op 06 December 2002 @ 15:11:
[...]

Van mij mogen ze _/-\o_ _/-\o_

Gewoon het feit dat ze het lef hebben om zo een bekende franchise compleet om te gooien en er toch nog iets goeds van te maken zegt mij al voldoende _/-\o_
das nintendo he. niemand anders durft dat.
ik zie final fantasy nog niet cell shaded worden :P om maar even een controversiele opmerking te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

schnumi schreef op 06 December 2002 @ 15:03:
hiero een interview met Miyamoto over Zelda _/-\o_

interview

hier een paar leuke quote's :)

[...]

wel leuk om te weten. :)

[...]

volledig mee eens _/-\o_ _/-\o_

[...]

woei ook muziek uit LTTP _/-\o_

[...]

Ik zou het niet erg vinden als ze die stijl doorzetten ik vind zelda zoals ie nu een pracht van een spel, maar aan de andere kant zou nintendo meteen van zijn kiddy image afzijn als de volgende zelda game in de super realistische stijl van de spaceworld demo zou zijn. (en persoonlijk vond ik die stijl toch mooier).
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.