Tjemig, waar mensen al niet op letten he.
Het is de soundtrack van Gladiator die op tafel ligt

En jah, beide video boxen van Starwars, ik heb ook nog de oude "non-special" edition. Op die laatste moet ik zuinig zijn, want ik heb gehoord dat George Lucas beweert dat de originele banden niet meer bestaan! Dus alleen de special editions bestaan nog
Tom: jah, moet ook aan de muur, maar eerst wacht ik mijn THX plak af, die heeft wat langer geduurd dan gehoopt (bijna een maand), maar er was zoveel belangstelling dat het langer duurde volgens THX

Ik vind die van Dolby Digital Surround EX wel een beetje klein vergeleken met die van DTS.
Mijn panasonic heeft best wel wat ruimte daar.
Ik zal straks eens ff een foto maken. Er zijn ook een soort beugels te koop die helpen een center op de tv te zetten. Als ik ooit een nieuwe tv koop dan is een goede vlakke bovenkant wel iets om voor op te letten, alhoewel je met wat knutselen ook wel wat kan maken.

De center heeft 4 opplak rubberen voetjes die ik zelf kon plaatsen. Aangezien het deel waar ik iets op kan zetten kleiner is dan de center zitten ze niet helemaal aan de uiteinden. Ook loopt de bovenkant van de tv ietsjes af, dit heb ik een beetje gecompenseerd door onder de voorste voetjes iets te leggen, maar op zich is het niet erg omdat de center toch al hoger ligt dan de tweeters van de twee fronts, dus richt ie zo een beetje naar beneden.
edit: fotogies.
[
Voor 17% gewijzigd door
Scarp op 16-02-2003 08:25
]